Ponedeljak, 23.01.2023.

12:30

Ne žele električne automobile na svojim trajektima

Izvor:

Ne žele elektriène automobile na svojim trajektima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

19 Komentari

Sortiraj po:

ekoentuzijasta

pre 1 godinu

Najveci zagadjivac sa 25% je proizvodnja energije. Automobili su na 4tom mestu sa 8%. Dakle, povecavamo zagadjenje kod najvecih zagadjivaca a smanjujemo zagadjenje 4tog...Proizvodnja struje je najveci zagadjivac a tek proizvodja baterija...proverite koliko je litara ciste vode potrebno za 1g litijuma. Bio sam najveci pobornik elektrifikacije dok nisam skontao da je to 100 puta gore od SUS motora. Ne nasedajte na ovaj marketing, perverzan je i kostace nas mnogo. Uporedite samo cene EV sa cenama automobila sa obicnim atmo motorm...

Goxy

pre 1 godinu

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?
(Zeleni moroni, 23. januar 2023 17:15)

Nemoj da se sekiraš tebra, to su Norvežani brinu oni o svojoj sredini. Više dima ostane iza tvog krša nego iza ovog broda koji puni EV sa svojih 230 metara.

TT-Line is the first shipping company, and a pioneer in the southern Baltic Sea, to use LNG.

Sad znaš zašto ćeš decu slati u Norvešku.

norge

pre 1 godinu

probali elektricne trajekte par komada pa se nisu bas proslavili, jedva zive glave spasili sa broda. ima tu jos dosta da se radi na svemu. a uz evo danasnju trenutnu cenu struje u okolini osla znaci jug norveske od preko 3eura po kW/h ne znam koliko je to sve isplativo, inace vozim benzinca obicnijeg i gledam da kupim sporet na gas.
pozar na brodu u hladnom moru je sigurna smrt posle 15-20minuta u vodi na 6-7stepeni ako morate da skocite sa broda.

Inception

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.
(A.C.A., 23. januar 2023 22:56)


Da, a samo u Americi pogine jedan perac prozora svakih 10 sekundi.

Superhik

pre 1 godinu

Trajekti (manje-više),kola se kratko zadržavaju i sva su osigurana kao brodski tovar , ali podzemne javne garaže (sa punionicama baterija) po kojekakvim javnim zgradama su dosta ugrožene ako ta opasnost postoji !

Komša

pre 1 godinu

Geometar, 23. januar 2023 23:38) 

Bas sam ,pre od prilike mesec dana raspravljao ovde sa čovekom za kojeg ne bih rekao da je eko - fanatik nego vise entuzijasta.
I ukazivao na probleme koje ce imati ljudi koji zive od reka i mora.
Cak bezbednost nisam potezao kao bitan faktor nego iskljucivo ekonomsku odrzivost i ekolosku dobit (odnos).
Osim bas malih camaca,rekreativnih,gde motorni pogon nije primaran tesko da u skorije vreme moze da se racuna na neki pomak.Jedno je sportska jedrilica kojoj motor sluzi samo da isplovi iz marine i da pristane a drugo Karadjordje potiskivac koji gura "sačuvajBozekoliko" tereta i cija snaga se meri hiljadama KS.

I normalno je da se prvi pobune oni koji zive od rada na moru i rekama jer kod njih zatvaranje ociju pred problemima ne moze da prodje - propasce.

Svaka iskljucivost je pogubna i mislim da je ovo samo prvi talas "otvaranja ociju" i shvatanja da nije bas sve idealno.
Koliko god da se forsiraju samo pozitivne stvari kada je zamena SUS motora elektricnim u pitanju nekada jednostavno ne moze da se sakrije.

A da se i dalje forsiraju iskljucivo bajke - forsiraju se.
Evo,Kanada,visoko razvijena zemlja i imas prekid snabdevanja el.energijom zbog ledene kise na par dana. Nema skole itd..70000 ljudi...
Neka reportaza o tome kako su se vlasnici Tesli snasli?
Dobili uz Teslu Hondin agret da ga pune kad zabaguje mreza?
Nije sve tako ruzicasto ...

kole

pre 1 godinu

Svako malo organizuju referendume za svakave gluposti; dali da se trotoar prosiri za 20cm, dali mackama treba dozvoliti da love retke ptice i sl, ali za elektricna auta koja nam potpuno menjaju zivote nas niko nista nije pitao. Kroz agendu zastite zivotne sredine i javnog zdravlja mogu da prodju neverovatne gluposti koje ljudi bez pogovora prihvataju kao zombirani. Vidim i na ovdasnjim komentarima dosta korisnih budala koji telima brane el. automobile a da su ih jedva uzivo videli. Kolicine preradjenih ruda za proizvodnju baterija su enormne i trajno devastiraju ogromne regione gde se to proizvodi, ali umiruje savst bogatih i podmuklih profitera koji to sakrivaju kao zmija noge.

Geometar

pre 1 godinu

Za 5-10 godina ce i trajekti biti elektricni
(Whatcha gonna do, 23. januar 2023 16:45)

Probali pa odustali.
Spirit of British Columbia, najveci trajekt u BC Ferries floti koji moze da preveze oko 360 automobila, 2100 putnika, max deplasman 11,642 tone potrosi u jednom pravcu oko 10 tona dizela (95 minuta putovanje na distanci od oko 24 nauticke milje). U toku dana ovaj brod napravi 16 ovakvih tura. Potrebnu kolicinu i tezinu baterija sracunaj sam. Vreme punjenja, tezinu, i rizik od pozara nije uracunat u isplativost.
Ovaj par brodova sada koristi LNG kao gorivo.

A.C.A.

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Neka onda uvedu da te automobile prevoze po principu 1 auto - 1 (mali) trajekt ili da vlasnike EV skupljaju i prevoze (dizel) autobusima. Ajajajjj.. Boze mili, kakve sve budalastine zbog navodne ekologije.

gagi4

pre 1 godinu

Gledao sam na YT, u Kini na nekom parkingu, kako gore elektricni autobusi. Ono je bilo jezivo, 5 autobusa je u potpunosti izgorelo, a da nisu mogli ni da im pridju, a ne da ih ugase! S pravom se ovi pomorci brinu, vatra na brodu nije isto sto i na parkingu.

Zeleni moroni

pre 1 godinu

Onda neka idu sa TT-Line. Pun za DŽ kada ga isteraš na obalu.
(Goxy, 23. januar 2023 14:40)

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?

Geometar

pre 1 godinu

Prevoz opasnih materija brodom je vrlo jasno regulisan medjunarodnim pravilima plovidbe. Baterije su u kategoriji opasnih materija kada predju odredjenu velicinu/kolicinu.

Baterije, narocito litijumske, su problem za brodski kao i za avio saobracaj jer kada planu gore intezivno i veoma tesko se gase.

Odluka ovog prevoznika je bazirana na cinjenicama. Njihova konkurencija bazira odluke na osnovu tekucih trendova. Ako im se dogodi incident i ljudi stradaju bice svasta.

gagi4

pre 1 godinu

Gledao sam na YT, u Kini na nekom parkingu, kako gore elektricni autobusi. Ono je bilo jezivo, 5 autobusa je u potpunosti izgorelo, a da nisu mogli ni da im pridju, a ne da ih ugase! S pravom se ovi pomorci brinu, vatra na brodu nije isto sto i na parkingu.

Geometar

pre 1 godinu

Prevoz opasnih materija brodom je vrlo jasno regulisan medjunarodnim pravilima plovidbe. Baterije su u kategoriji opasnih materija kada predju odredjenu velicinu/kolicinu.

Baterije, narocito litijumske, su problem za brodski kao i za avio saobracaj jer kada planu gore intezivno i veoma tesko se gase.

Odluka ovog prevoznika je bazirana na cinjenicama. Njihova konkurencija bazira odluke na osnovu tekucih trendova. Ako im se dogodi incident i ljudi stradaju bice svasta.

Zeleni moroni

pre 1 godinu

Onda neka idu sa TT-Line. Pun za DŽ kada ga isteraš na obalu.
(Goxy, 23. januar 2023 14:40)

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?

Geometar

pre 1 godinu

Za 5-10 godina ce i trajekti biti elektricni
(Whatcha gonna do, 23. januar 2023 16:45)

Probali pa odustali.
Spirit of British Columbia, najveci trajekt u BC Ferries floti koji moze da preveze oko 360 automobila, 2100 putnika, max deplasman 11,642 tone potrosi u jednom pravcu oko 10 tona dizela (95 minuta putovanje na distanci od oko 24 nauticke milje). U toku dana ovaj brod napravi 16 ovakvih tura. Potrebnu kolicinu i tezinu baterija sracunaj sam. Vreme punjenja, tezinu, i rizik od pozara nije uracunat u isplativost.
Ovaj par brodova sada koristi LNG kao gorivo.

Inception

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.
(A.C.A., 23. januar 2023 22:56)


Da, a samo u Americi pogine jedan perac prozora svakih 10 sekundi.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Neka onda uvedu da te automobile prevoze po principu 1 auto - 1 (mali) trajekt ili da vlasnike EV skupljaju i prevoze (dizel) autobusima. Ajajajjj.. Boze mili, kakve sve budalastine zbog navodne ekologije.

Komša

pre 1 godinu

Geometar, 23. januar 2023 23:38) 

Bas sam ,pre od prilike mesec dana raspravljao ovde sa čovekom za kojeg ne bih rekao da je eko - fanatik nego vise entuzijasta.
I ukazivao na probleme koje ce imati ljudi koji zive od reka i mora.
Cak bezbednost nisam potezao kao bitan faktor nego iskljucivo ekonomsku odrzivost i ekolosku dobit (odnos).
Osim bas malih camaca,rekreativnih,gde motorni pogon nije primaran tesko da u skorije vreme moze da se racuna na neki pomak.Jedno je sportska jedrilica kojoj motor sluzi samo da isplovi iz marine i da pristane a drugo Karadjordje potiskivac koji gura "sačuvajBozekoliko" tereta i cija snaga se meri hiljadama KS.

I normalno je da se prvi pobune oni koji zive od rada na moru i rekama jer kod njih zatvaranje ociju pred problemima ne moze da prodje - propasce.

Svaka iskljucivost je pogubna i mislim da je ovo samo prvi talas "otvaranja ociju" i shvatanja da nije bas sve idealno.
Koliko god da se forsiraju samo pozitivne stvari kada je zamena SUS motora elektricnim u pitanju nekada jednostavno ne moze da se sakrije.

A da se i dalje forsiraju iskljucivo bajke - forsiraju se.
Evo,Kanada,visoko razvijena zemlja i imas prekid snabdevanja el.energijom zbog ledene kise na par dana. Nema skole itd..70000 ljudi...
Neka reportaza o tome kako su se vlasnici Tesli snasli?
Dobili uz Teslu Hondin agret da ga pune kad zabaguje mreza?
Nije sve tako ruzicasto ...

kole

pre 1 godinu

Svako malo organizuju referendume za svakave gluposti; dali da se trotoar prosiri za 20cm, dali mackama treba dozvoliti da love retke ptice i sl, ali za elektricna auta koja nam potpuno menjaju zivote nas niko nista nije pitao. Kroz agendu zastite zivotne sredine i javnog zdravlja mogu da prodju neverovatne gluposti koje ljudi bez pogovora prihvataju kao zombirani. Vidim i na ovdasnjim komentarima dosta korisnih budala koji telima brane el. automobile a da su ih jedva uzivo videli. Kolicine preradjenih ruda za proizvodnju baterija su enormne i trajno devastiraju ogromne regione gde se to proizvodi, ali umiruje savst bogatih i podmuklih profitera koji to sakrivaju kao zmija noge.

A.C.A.

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.

Superhik

pre 1 godinu

Trajekti (manje-više),kola se kratko zadržavaju i sva su osigurana kao brodski tovar , ali podzemne javne garaže (sa punionicama baterija) po kojekakvim javnim zgradama su dosta ugrožene ako ta opasnost postoji !

ekoentuzijasta

pre 1 godinu

Najveci zagadjivac sa 25% je proizvodnja energije. Automobili su na 4tom mestu sa 8%. Dakle, povecavamo zagadjenje kod najvecih zagadjivaca a smanjujemo zagadjenje 4tog...Proizvodnja struje je najveci zagadjivac a tek proizvodja baterija...proverite koliko je litara ciste vode potrebno za 1g litijuma. Bio sam najveci pobornik elektrifikacije dok nisam skontao da je to 100 puta gore od SUS motora. Ne nasedajte na ovaj marketing, perverzan je i kostace nas mnogo. Uporedite samo cene EV sa cenama automobila sa obicnim atmo motorm...

norge

pre 1 godinu

probali elektricne trajekte par komada pa se nisu bas proslavili, jedva zive glave spasili sa broda. ima tu jos dosta da se radi na svemu. a uz evo danasnju trenutnu cenu struje u okolini osla znaci jug norveske od preko 3eura po kW/h ne znam koliko je to sve isplativo, inace vozim benzinca obicnijeg i gledam da kupim sporet na gas.
pozar na brodu u hladnom moru je sigurna smrt posle 15-20minuta u vodi na 6-7stepeni ako morate da skocite sa broda.

Goxy

pre 1 godinu

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?
(Zeleni moroni, 23. januar 2023 17:15)

Nemoj da se sekiraš tebra, to su Norvežani brinu oni o svojoj sredini. Više dima ostane iza tvog krša nego iza ovog broda koji puni EV sa svojih 230 metara.

TT-Line is the first shipping company, and a pioneer in the southern Baltic Sea, to use LNG.

Sad znaš zašto ćeš decu slati u Norvešku.

A.C.A.

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Neka onda uvedu da te automobile prevoze po principu 1 auto - 1 (mali) trajekt ili da vlasnike EV skupljaju i prevoze (dizel) autobusima. Ajajajjj.. Boze mili, kakve sve budalastine zbog navodne ekologije.

Goxy

pre 1 godinu

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?
(Zeleni moroni, 23. januar 2023 17:15)

Nemoj da se sekiraš tebra, to su Norvežani brinu oni o svojoj sredini. Više dima ostane iza tvog krša nego iza ovog broda koji puni EV sa svojih 230 metara.

TT-Line is the first shipping company, and a pioneer in the southern Baltic Sea, to use LNG.

Sad znaš zašto ćeš decu slati u Norvešku.

Zeleni moroni

pre 1 godinu

Onda neka idu sa TT-Line. Pun za DŽ kada ga isteraš na obalu.
(Goxy, 23. januar 2023 14:40)

A koliko vise trosi mazuta taj TT-line, sto puni elektricna vozila koja i prevozi, u odnosu na normalnu voznju? Koliko ce vise zagaditi sredinu?

Geometar

pre 1 godinu

Prevoz opasnih materija brodom je vrlo jasno regulisan medjunarodnim pravilima plovidbe. Baterije su u kategoriji opasnih materija kada predju odredjenu velicinu/kolicinu.

Baterije, narocito litijumske, su problem za brodski kao i za avio saobracaj jer kada planu gore intezivno i veoma tesko se gase.

Odluka ovog prevoznika je bazirana na cinjenicama. Njihova konkurencija bazira odluke na osnovu tekucih trendova. Ako im se dogodi incident i ljudi stradaju bice svasta.

kole

pre 1 godinu

Svako malo organizuju referendume za svakave gluposti; dali da se trotoar prosiri za 20cm, dali mackama treba dozvoliti da love retke ptice i sl, ali za elektricna auta koja nam potpuno menjaju zivote nas niko nista nije pitao. Kroz agendu zastite zivotne sredine i javnog zdravlja mogu da prodju neverovatne gluposti koje ljudi bez pogovora prihvataju kao zombirani. Vidim i na ovdasnjim komentarima dosta korisnih budala koji telima brane el. automobile a da su ih jedva uzivo videli. Kolicine preradjenih ruda za proizvodnju baterija su enormne i trajno devastiraju ogromne regione gde se to proizvodi, ali umiruje savst bogatih i podmuklih profitera koji to sakrivaju kao zmija noge.

gagi4

pre 1 godinu

Gledao sam na YT, u Kini na nekom parkingu, kako gore elektricni autobusi. Ono je bilo jezivo, 5 autobusa je u potpunosti izgorelo, a da nisu mogli ni da im pridju, a ne da ih ugase! S pravom se ovi pomorci brinu, vatra na brodu nije isto sto i na parkingu.

Geometar

pre 1 godinu

Za 5-10 godina ce i trajekti biti elektricni
(Whatcha gonna do, 23. januar 2023 16:45)

Probali pa odustali.
Spirit of British Columbia, najveci trajekt u BC Ferries floti koji moze da preveze oko 360 automobila, 2100 putnika, max deplasman 11,642 tone potrosi u jednom pravcu oko 10 tona dizela (95 minuta putovanje na distanci od oko 24 nauticke milje). U toku dana ovaj brod napravi 16 ovakvih tura. Potrebnu kolicinu i tezinu baterija sracunaj sam. Vreme punjenja, tezinu, i rizik od pozara nije uracunat u isplativost.
Ovaj par brodova sada koristi LNG kao gorivo.

Komša

pre 1 godinu

Geometar, 23. januar 2023 23:38) 

Bas sam ,pre od prilike mesec dana raspravljao ovde sa čovekom za kojeg ne bih rekao da je eko - fanatik nego vise entuzijasta.
I ukazivao na probleme koje ce imati ljudi koji zive od reka i mora.
Cak bezbednost nisam potezao kao bitan faktor nego iskljucivo ekonomsku odrzivost i ekolosku dobit (odnos).
Osim bas malih camaca,rekreativnih,gde motorni pogon nije primaran tesko da u skorije vreme moze da se racuna na neki pomak.Jedno je sportska jedrilica kojoj motor sluzi samo da isplovi iz marine i da pristane a drugo Karadjordje potiskivac koji gura "sačuvajBozekoliko" tereta i cija snaga se meri hiljadama KS.

I normalno je da se prvi pobune oni koji zive od rada na moru i rekama jer kod njih zatvaranje ociju pred problemima ne moze da prodje - propasce.

Svaka iskljucivost je pogubna i mislim da je ovo samo prvi talas "otvaranja ociju" i shvatanja da nije bas sve idealno.
Koliko god da se forsiraju samo pozitivne stvari kada je zamena SUS motora elektricnim u pitanju nekada jednostavno ne moze da se sakrije.

A da se i dalje forsiraju iskljucivo bajke - forsiraju se.
Evo,Kanada,visoko razvijena zemlja i imas prekid snabdevanja el.energijom zbog ledene kise na par dana. Nema skole itd..70000 ljudi...
Neka reportaza o tome kako su se vlasnici Tesli snasli?
Dobili uz Teslu Hondin agret da ga pune kad zabaguje mreza?
Nije sve tako ruzicasto ...

Superhik

pre 1 godinu

Trajekti (manje-više),kola se kratko zadržavaju i sva su osigurana kao brodski tovar , ali podzemne javne garaže (sa punionicama baterija) po kojekakvim javnim zgradama su dosta ugrožene ako ta opasnost postoji !

Inception

pre 1 godinu

Više puta se zapalio trajekt nego elektromobil na trajektu. Ali su našli uspešan izgovor jer su automobili sa baterijama teži, pa ne mogu da prevezu onoliko komada koliko mogu benzinskih. A naplaćuju po komadu. Kada bi im odobrili da naplaćuju po kilaži, zabranili bi benzinske.
(A.C.A., 23. januar 2023 22:56)


Da, a samo u Americi pogine jedan perac prozora svakih 10 sekundi.

norge

pre 1 godinu

probali elektricne trajekte par komada pa se nisu bas proslavili, jedva zive glave spasili sa broda. ima tu jos dosta da se radi na svemu. a uz evo danasnju trenutnu cenu struje u okolini osla znaci jug norveske od preko 3eura po kW/h ne znam koliko je to sve isplativo, inace vozim benzinca obicnijeg i gledam da kupim sporet na gas.
pozar na brodu u hladnom moru je sigurna smrt posle 15-20minuta u vodi na 6-7stepeni ako morate da skocite sa broda.

ekoentuzijasta

pre 1 godinu

Najveci zagadjivac sa 25% je proizvodnja energije. Automobili su na 4tom mestu sa 8%. Dakle, povecavamo zagadjenje kod najvecih zagadjivaca a smanjujemo zagadjenje 4tog...Proizvodnja struje je najveci zagadjivac a tek proizvodja baterija...proverite koliko je litara ciste vode potrebno za 1g litijuma. Bio sam najveci pobornik elektrifikacije dok nisam skontao da je to 100 puta gore od SUS motora. Ne nasedajte na ovaj marketing, perverzan je i kostace nas mnogo. Uporedite samo cene EV sa cenama automobila sa obicnim atmo motorm...