Subota, 21.01.2023.

11:48

Šta se dogodilo sa cenama u poslednje tri decenije: Koliko je Golf koštao 1991, a koliko danas

Izvor:

Šta se dogodilo sa cenama u poslednje tri decenije: Koliko je Golf koštao 1991, a koliko danas IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

2018. na sajmu automobila, passat 1.4tsi 125ks sa 6-stepenim MT i neka pristojn aoprema 20k evra preko Porsche leasing-a, za keš 21k.
(imam promo materijal)

2020. u junu mesecu, passat 1.5tsi 150ks sa DSG menjačem i nekom malo više od pristojene opreme 32k.
(kupovao sam auto, pa sam bacio pogled i na passat-a, mada nisam kupovao tu klasu već ispod)

nesha

pre 1 godinu

Da li ste primetili spin..Cena Januar 2023 je 29.560 evra...Čitaj Novembar ili Decembar 2022 god....cenovnik pre tog datuma 2020 god.-19.880 evra...pre ovog intervala za period od oko 6 god. poskupljenje je bilo oko 3000 evra.Za dve godine inflacija,Ukrajina,alavi proizvođači,trgovci,marže ili nešto treće poskupeo je za 10.000 evra.Automobil, nije bitna marka, sa sve većim udelom recikliranih materijala (znači jeftinijim),manjkom metalnih sklopova, sa više elektronike, koja je u principu jeftinija od ozbiljnijih sklopova.Još su pride izmislili nestašicu čipova tj.novih automobila i dođosmo do 30.000 evra za pomenuti automobil.Genijalno....

Ostoja

pre 1 godinu

A šta kad vam kažem da je 1970.cena benzina u Nemačkoj bila 28 feniga....
Bio sam student, ćale mi da 100 maraka i pežo 404 da njegovom prijatelju za kafanu u Berlinu odvezem 100 kila crvenog kupusa i pet litara rakije.
Do Berlina (Minhen, Nirnberg, Bajrot, Hof granica, Istočna Nemačka) tačno 1600 km. Pežo trošio oko osam litara. Na 1000 km- 28 maraka, tamo i nazad 3200 km ni 100 maraka!
Usput u Minhen u menjačnici razmenim našu crvenu za nešto ispod 100 maraka...
Kod kurvi u Berlinu (a bile su dobre ribe, sezonske, studentkinje iz Zapadne Nemačke) cena je bila cvancih mark im auto, fircih mark im haus...
Bilo nekad, kad sam bio mlad i Jugi...
Pozdrav svima...

Ostoja

pre 1 godinu

Mazda 626 hečbek, vrh te '90. godine mislim da sam je platio oko 33.000 maraka... Plata mi je bila 5.000 dem!
Zato mi je sad penzija 100.000...

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji pisu da su '90.-91. kupovali Golfa za oko 10.000DEM, to je mozda bio polovan... Otac mi je '91. u martu (pred sam pocetak rata) kupio novu Skalu 55 za nesto preko 11.000DEM. Cini mi se da su moje komsije kupili Korala 55 '90. godine za oko 10.000DEM. Stric je kupio Opel Corsu Swing 1.2 IDA u ljeto '90.godine za oko 23.000DEM.
Tamo negdje '94. godine je Golf 1 dizel iz uvoza (star 10ak godina) kostao oko 6.000DEM. U to vrijeme je Golf 3 nov kostao oko 27.000DEM.
Buba 1300 koju je oceva sestra kupila '71. je kostala oko 3.500DEM. Oca je iz uvoza preko necije povlastice Opel Kadet B 1.0 ('73.godiste) kostao 1976. godine oko 6.000DEM.

pera ždera

pre 1 godinu

@Peki
Vozio sam klot fiću, klot 101, a onda prešao na klot KIA, pa bolji Camry, pa još bolji CRV i sad vozim Passat 2 R sa svim senzorima, kamerama, greje sedišta, navigacija, itd. Ne oada mi na pamet sa se vraćam ispod ovoga. Sledeći će vrv biti hibrid i to je onda to.

Realista

pre 1 godinu

Pre godinu dana, raspremao podrum. Pronadjem casopis "Auto" iz 1991. godine. Unutra cenovnik automobila. Zapadne mi za oko mercedes E klasa, 37.000 maraka, sto ce reci 16.500 eur. Mislim da je sve jasno. To je slucaj sa svim automobilima.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

За те паре може да се узме много већи ауто, са већим мотором и бољом опремом. Али народ воли да буде шишан.

Neshabg

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.
(хахаха, 21. januar 2023 17:05)

To sto ti nisi shvatio, ne mora da znaci da je komentar glup.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...
(Čačanin, 22. januar 2023 10:44)
ne brini se druže , sledeći su sa predlogom obnavljanja proizvodnje punta u Zastavi bez serva , klime , podizača za 7000€ ! fabrike svetske vape za takvom proizvodnjom hahahha

Čačanin

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Peki@
ima Dacia taj model ali je limarija uzas kao konzerva.
A inace povodom teksta, treba isto pogledati koliko je plata trebalo da se kupi auto u ono vreme i sad ,po mojim informacijama 1991 je godisnja plata bila oko 17000-19000e prevedena u evrima a danas oko 40000 sto nas dovodi do zakljucka da je sve isto...pola godine se radilo za golf i onda i sada...

Dav

pre 1 godinu

Ja zivim vani. ovde golf najmanje pada godisnje - lako ga je prodati-samo 1,5 k eur, pa onda toyota 1,8 k pa honda 2k itd..najvise padnu ona najskuplja auta koje je nemoguce odrzavati jer su im rez delovi specijalni. Da li se golf kvari: kvare se kao i drugi. Ja jos uvek vozim golfa. Znaci zadnjih 25 godina vozim golfa. Svake 3 fo 4 godine drugi. Najgori motor mi je bio 1,6 FSI.Ja nikad nisam kupio novog golfa nego par godina starog ( do tri godine); vozim ga tri godine i dodam malo i kupim drugi. Nikada nisam kupio sa punom opremom ili highline model ili diesel model. Od dodatne opreme samo mi je bitno cruise control i automatski brisaci. Sa autom ne idem na more, niti za Srbiju. Zena vozi lexusa - dosadan auto i mali unutra ( imam 193 cm i 120 kg) - ja nikako ne mogu da stanem u te japance.. Sin vozi land rover - bez veze, svega previse, i sve mi ostaje u rukama, kvaka, dugmici,..skuplja te delice u neku pikslu, ce da ih lepi kod prodaje. Meni otpdne deo u golfu, odem u vw servis, i nadju mi deo. Ode deo u lexusu, koji model koji broj, koji mesec,koje trziste, i cekaj 3 meseca…i onda to isporuce skoro isti deo. Pokvari se amortizer- promenis ga- Kod audija- moras da menja i onaj zdravi. Neko rece da su isti- e pa nisu.Golf 3 i golf 8 se mnogo razlikuju, Danasnji golf je mnogo bolji, ostaje narodni auto i za svakoga. Niti je luxuzni auto niti je auto siromasnih.Nije samoSrbija luda aa Golfom i mnogi drugi su zaludjeni istim.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.
(Miki, 21. januar 2023 21:19)
dobro je napisano .golf je bio oko 20.000 DEM !
kada je izasao golf 1 1976 klot je kostao 8.000 DEM , kada je izasao golf 2 1986 cena je bila oko 14.000 DEM a cena 1990 je bila u iole opremi 20.000 DEM !
inace yugo florida je kostala nova 12.000 DEM . 1990 e zastava 101 je kostala skoro 10.000 DEM .
ali ne sporim da je covek mozda imao 7000 DEM platu , nije to nemoguće mada je malo verovatno .

M4X

pre 1 godinu

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece
(sreta, 21. januar 2023 15:53)

Ma sigurno. I tadašnja Škoda koju smo u porodici imali je bolja od današnje Superb, nema šta... hajmo malo realnosti.

Kvalitet materijala, bezbednost, udobnost, tehnologija, sve ja na strani savremenih automobila u odnosu na one od pre 30 godina i to u klot verziji.

Moca

pre 1 godinu

@Peki Postoji ali se ne prodaje ni u EU ni kod nas, niti se uvozi. To su neke kineske, indijske marke ali i ove novije Lade ko je se trenutno ne prodaju nigde zapadno od Rusije,

Jiss

pre 1 godinu

Krajem 2020-te godine mi se mnogo dopao novi Mercedes, A klasa, ali sedan, limunzina. Nisu ih do tad pravili i mnogo mi je bio simpatican. Nema ih puno. Cena je bila 20 000 evra za par meseci star, u Hedin Bil salonu u Svedskoj. Dvomio sam se i odustao. Naletim sad u istom salonu na slican isti takav auto, samo sada je 3 godine star i presao 100 000 i kosta 29 000 evra. Skoro nov je bio kad je kostao 20 000.

Peki

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.

Saša

pre 1 godinu

VW najgora nemačka marka. Golf i pasati čim ga kupiš počinju da se raspadaju. U svaki polovni ugrađena polovina novih delova. O rđi koja se pojavljuje u roku od odmah odviše pričati...

Vozač

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

(???, 21. januar 2023 16:50)

1998e su u katalozima bile cene bez carine i poreza. Danas nema carine. Inače bi bili još skuplji. Serija 3 kreće od 40.000,a pre tri godine je kretala sa tridesetak.

Takticar

pre 1 godinu

Golfa kupuju budale , a ostali kupuju sve ostalo !
Nemac da zna nesto da napravi ,
nebi dva rata izgubio, i sad je sluga i rob amerike.

Dejan

pre 1 godinu

Lupetate gluposti, hoćete da kažete da je samo Golfu povećana cena a ostalim ne ?
Jedan primer 26.10.2021. kupio domaći akumulator 52 ampera, 5900 din. Juce usao u istu radnju gledam cenu istog mislim procitah 11.600 din . I Švabe su gulikože a ovi naši dobra deca.

Petar

pre 1 godinu

Samo ih pustite, nova vozila se gomilaju sirom sveta, neprodata.Davace ih uskoro uz dobre popuste.Ali to vazi samo za drzave gde vaze ekonomski zakoni.Srbija to nije.Ovde uvek preplatite auto, manje opreme, nivoi opreme koji su pravljeni samo za Srbiju.

mg

pre 1 godinu

Ma da, A3 je vrhunac. Pogotovo onaj s motorom 1.0 i osnovnom opremom - može čovjek da pomisli da je u Rolsu. A kad ga motorizuješ i opremiš iole normalno, ode to na 40+ hiljada, taman za polovnog Rolsa

Freeman

pre 1 godinu

Kakva crna inflacija. Prvo su uveli euro, x2 nemacka marka, pa su izmisljali razne razloge kako bi povecali cene. Neki izmisljeni razlozi su nabrojani u tekstu. To je moguce jer ljudi pristaju da plate. To je cela prica.

hajde da se volimo

pre 1 godinu

Nije tačno da su zbog novije tehnologije skuplji automobili danas.
Tehnološki napredak pojeftinjuje opremu a ne poskupljuje. Primer su mobilni telefoni, televizori, klima uređaji koji su u početku bili nedostižni mnogima. Drugi razlog je masovnost proizvodnje i univerzalnost upotrebe istih uređaja u različitim sistemima.
A kvalitet materijala je svakako bio bolji nego sada, tako da ni to nije opravdanje za podizanje cene.
Jednostavno im se može jer su automobili prirodno postali potreba, i to je to...

stefan beograd

pre 1 godinu

sve skocilo za 50-100% a plate minimalno ili nisu u opste, ja u maksiju samo gledam. Prestao sam da kupujem slatkise, uskoro cu i sokove, samo osnovno... 2 kafe u kaficu oko 500 dinara, rucak za dvoje sa 2.500 na 4.300, minipica sa 200 na 400, kafa sa 189 na 356 dinara, gorivo sa 121 na 196, fiat tipo sa 10.999 na 15.200 a proverite sada na 21.000 evra! da li su oni tek normalni, ja ne verujem... proverite cenovnik.

Saša

pre 1 godinu

Golf 7 benzinac je 2012 kostao 12400e
(kad porastem bicu ppv)
Kolega, nije tačno ovo što iznosite, možda šestica te 2012.godine, neposredno pred izlazak sedmice. Daću tačnu informaciju. Golf 7 sa benzinskim 1.2 TSI motorom je uvek koštao preko Porshe lizinga 13999 €, a za keš cena je iznosila 14999 €. Par meseci otprilike, pre pojave redizajniranog Golfa 7 mogao se naći nov i po akcijskoj ceni od 13999 €. To je ujedno i najniža cena za Golf 7, pre redizajna.

Mile

pre 1 godinu

A što je najgore kvalitet sve gori i gori. Muku mučim šta da kupim a da se što manje kvari. I onda zaključim da je mnogo manje problema bilo sa jednostavnijim mašinama od pre 10, 15 godina. Zaključak se sam nameće..deru nas! I ne treba mi praćenjensaobraćajnih znakova i detekcija napuštanja trake! Doduše tempomata se ne bih odrekao :-) ..

Ja

pre 1 godinu

Kome je euro jos merilo vrednosti. Sadasnjoj vlasti u srbiji. Kg mesa pre 10 god bilo 3e sada skoro 10e. Meni plata veca 100 eura na 500 e. Znaci 20 posto veca plata a meso skuplje 300 posto. Zlatno doba. Sad jedemo svaki treci dan

stanje stvari

pre 1 godinu

kad pomeneš golfa, odma šorka kao zvezda-partizan XD

realno drugo mesto u klasi, posle A3

nov automobil je za nas (prosek) bajka.
igramo tombolu tražeći polovnjaka ...

Veliki brat

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....
(Tomy Čubura, 21. januar 2023 17:34)

Stvarno? A kako je onda najjeftinija veš mašina koštala 1500 maraka, a sad košta 250-300 evra, a za razliku od onih starih ima digitalni programator, 20 programa, brzo pranje...
Neko će reći da su te stare trajale 20-30 godina i da sad postoji Miele sa garancijom od 20 godina, ali koji je najjeftiniji tipa 1000 evra.
E, pa, nema problema, neka naprave za 30.000 evra auto koji će da ima garanciju 20 godina, ne bunim se, a za ove za koje daju garanciju 3-5 godina neka ponude cenu analogno beloj tehnici, 10-15% od vrednosti pre 30 godina.
Ili neka lepo svu proizvodnju prebace u Tursku, kao što su uradili sa belom tehnikom (bolje reći - prodali su sve brendove turcima), pa da lepo imamo auto za 5-7000 evra koji ima sve i što ovi sadašnji od 20.000 evra.

Taj Golf 2, koji mnogi pominju, bar se nije tako često kvario i imao je relativno kvalitetnu limariju, danas jedan BMW čak i pre nego što izađe iz garancije krene sa kvarovima, te pucanje lanca u jednoj generaciji, te klapna gasa u drugoj generaciji, te problem sa interkulerom... stalno imaju neke probleme, kao da se radi o nekom jeftinom Tata modelu, a ne o autu koji košta 70.000 evra pa naviše.

Miki

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.

realno 25k

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.
(Šta reći..., 21. januar 2023 16:41)

Taj kalkulator za inflaciju je tacan kao i ovi danasnji koji objavjuju da je inflacija 10-15% a cene 30-40% vece...

raZbijač

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...
(evfreak, 21. januar 2023 14:02)

Gledaj samo da ti se boja tesle slaže uz šminku.

mayor Tom

pre 1 godinu

Inflacija i trpanje tone nepotrebne opreme u auta, i eto ti nevjerovatnih cijena.. Golf 8 dizel u jacoj opremi opusteno kosta 40k€, GTD 50k, GTI skoro 60..

Metropola

pre 1 godinu

Glupo poredjenje,babe i žabe
(djuka, 21. januar 2023 17:56)… apsolutno. Realno je uporediti prema ceni zlata, koliko zlata si mogao da kupis 91 za cenu golfa i koliko danas.

b.

pre 1 godinu

5410
Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07)

Da mi je i plata skočila 50% onda bi stajalo to da je 20k sada 30k, ali pošto mi je plata gotovo ista, onda mi je 20k i dalje 20k. Ta priča da je VW premium i da Golf u klot opremi treba da košta kao Audi A3 je za zaluđene praznoglavce.

raZbijač

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Toyota je sepet.

zonbi

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.

Vozac

pre 1 godinu

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07) # Link komentar

Izvini ali proslogodisnjih 20k nije sadasnjih 30k, da li su plate toliko
porasle? Nisu ni priblizno, dakle proslogodisnjih 20k su kao danas 22-23k i toliko je trebalo i Golf da poskupi ali znajuci ih koliko su alavi uracunali su inflaciju pa pomnozili sa 2 ili cak sa 3 i zacepili cenu.

City Slicker

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara...
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Mislio sam da je razlika u ceni manja. Mora Toyota mnogo bolje za 35k...

bivši

pre 1 godinu

Golf nikada nije bio dobar auto. Odrastao sam misleći da jeste jer su ga svi hvalili i svi željeli. Evo me sada u kasnim 40im i provo auto koje sam kupio sa 18 godina je bio golf, imao sam gomilu problema, mislio sam možda zbog toga sto je bio par godina star i slabo održavan…pa sam onda kupio novog, samo sam zamijenio stare probleme za nove. Onda si kupim polovnu Tojotu 4runner-a, od tada do danas sam navukao 500 hiljada milja (ne kilometara) na nju bez većih ulaganja. Kupio sam je sa nepunih 80 hiljada milja. Eno je sjedi vani pokrivena snijegom, pomalo trula i sa izbledelom farbom ali znam da ce da upali iz prve. Žena me goni da si kupim nešto novo ali nemam srca da je prodam.

vidoje

pre 1 godinu

@gagi4 ... 91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

Al si zaboravio da kazes da je to bilo vreme Ante Markovica ... tada sam ja kao IT inzenjer (sto je onda bilo zanimanje za razliku od danas) imao vise od 23.000 dinara. Podeli to sa 7 koliko je bila marka pa ces dobiti iznos u markama. Inace PRE AM imao sam platu 800-900 DM.
Secam se da sam tada mogao da kupim novog Trabanta karavana (poslednja prodaja) za 2/3 plate i da mi ostane trecina da komotno zivim! Ej, nov auto od plate makar bio i Trabant!

Rade

pre 1 godinu

Jedino ispravno merilo je: koliko sati prosečan kupac mora da radi da bi zaradio za auto određenih karakteristika. Golfovi nekad nisu imali ni servo volan, ni ABS, ni klimu, ni podizače, ni katalizatore, ni kompjuter, ni EGR ventil, ni tonirana stakla, ni centralnu bravu, ni child lock, ni razne filtere i svašta još nešto.

gagi4

pre 1 godinu

Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

I sta kazes, sve na šrauf, nista pigano? Sunce ti.....

Lala

pre 1 godinu

Golf je auto za sirotinju, kvalitet u rangu cene. Nije mi jasna opsednutost balkanaca markom VW, nekada golf 2 danas pasat..bude tu i fiat ..ali dizeli koji su skuplji za odrzavanje od benzinaca...

Ms

pre 1 godinu

Sve dok prodaja i proizvodnja novih automobila ne padaju opravdano je povecanje cena.Dok god ima ko da kupi cena ce rasti.Ja ne vidim da se to promeni u skorije vreme,bice sve skuplje.

Aragon

pre 1 godinu

Ja sam 1991 kupio Golfa iz Vogosce, a cena je bila 12.500 maraka. Doplata za crvenu (tornado red) boju je bilo tacno 500 maraka. Kao da sam kupio svemirski brod, svi su dosli da vide auto koji od opreme po danasnjim standardima nije imao skoro nista. ABS, centralna brava, pripema za radio i jos par sitnica. Kad sam ga posle 5 godina prodavao, na auto pijaci se umalo ne pobise ko ce da ga kupi.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....

Gluperda

pre 1 godinu

J..ao vas Golf. Smeće od auta. I i II su bili avangarda u svojoj klasi, sada, realno, pripadaju klasu niže od one u koju ga svrstavaju. Pogledajte japance, južnokorejce i američke konkurente!

voleo bih da ne budem u pravu

pre 1 godinu

Jasno je sve kao dan, cilj je najveći deo svetske populacije, prvo, ostaviti bez mogućnosti sticanja nekretnine (u tome su već uspeli) a sada u naredne 2 decenije ostaviti i bez mogućnosti sticanja prevoznog sredstva, dve glavne tekovine zapadnog čoveka nakon WW2, samo te dve stvari (pored još sijaset sitnijih) imaće ogroman uticaj na društvenu strukturu, postaćemo obično roblje što smo oduvek i bili.

хахаха

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

sale

pre 1 godinu

Toliko je novac izgubio vrednost, treba to preračunati u litre goriva, kg recimo šećera ili najrealnije u količinu zlata, tada nov golf i sada nov golf.

BDj

pre 1 godinu

Meni lično bi najzanimljivije bilo videti kretanje težine, cena i inflaciju kroz godine.
Dakle, preračunati cenu kilograma automobila po godinama i prebaciti je u sadašnji trenutak.
Takođe je interesantno pratiti i nivoe uvedenih tehnologija po godinama (nešto se uvodi zbog zakona a nešto nalaže i hvatanje koraka sa konkurencijom).
Kontam da bih ovo mogao i sam, al ko da se muči, slava je...

Alamunja

pre 1 godinu

1977 golf je kostao 8100 dem. Poenta je da se to drugacije racuna. Naravno da su tadasnjih 8000 dem bili ozbiljna cifra.
Danas je sve poskupelo, automobili, nekretnine, gorivo, samo je pitanje dali ce se ikad vratiti, dok su plate mizerno podignute na gore.

Šta reći...

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.

???

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

jeee

pre 1 godinu

Izadjite napolje malo, kila banana ili plazma keks duplo pakovanje su 2 eur. Pakovanje jaja slicno. Inflacija je velika, ne znam ni ko razmislja o novom autu sada.

izmisljena kriza i nestasice

pre 1 godinu

Mnogo je zanimljivije poređenje sa 2020 godinom, 10 000 € za 2 godine, nije li malo previše masno?
(Avaya, 21. januar 2023 14:01)

To je cist kriminal, extra/ratni profiteri, svi od hleba, mleka i sapuna preko Golfa do nafte, gasa, nekretnina, putovanja/transporta.
Prvo korona izgovor, sad Ukrajina. Ali nisu krivi prodavci vec kupci sto i dalje kupuju, da prestanu na mesec dana vratile bi se cene i na nize od tih iz 2020.

Gong

pre 1 godinu

Prva stavka, noviji automobili su nekih 50% teži nego ranije, što znači da je toliko više materijala "dodato", a materijal košta. Ali to važi kad se poredi sa tim modelima od pre 20-30 godina. Druga i bitnija stavka za poskupljenje su nove tehnologije i "gedžeti" (i) u osnovnom paketu (mogu biti i oni nevidljivi), i to sve košta. Treća stavka je špekulativne prirode (što prepoznaju ljudi), jer nam reper nije 1991. ili neka davna godina, nego period 2018-2020. i prve dve stavke padaju u vodu, tako da se treća sama nameće.

Samo uporediti Golfa i Toyotu Camry. Ovaj prvi u sličnoj opremi dođe skuplje, nije hibrid i dva segmenta je ispod.

gagi4

pre 1 godinu

'91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

Bungalovi i kolibice

pre 1 godinu

Brend raste i razvija se ništa sporno plus inflacija.Samsung TV 90tih bio najjeftiniji danas nije.Golf 2 je realno bio ispod cene tad jer se jedini nije pretvarao u zardjalu kantu posle 5-6 godina.

klot pasulj

pre 1 godinu

Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.

sreta

pre 1 godinu

A da nije možda ni isti materijal i tehnologija unutar samih automobila iz prethodne i 1991 godine?
(M4X, 21. januar 2023 13:59)

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece

Mancini

pre 1 godinu

Cena u 2020.g.- 19.880 €, a sada neznatno manje od 30.000 € !!!. 50 % skuplji.
Da li je toliko i kvalitetniji, aaa ??? Kako, prepošteni Nemci, prelivaju inflaciju, troškove i dr. na kupca. A bonuse i druge benefite mažnjavaju, uredno, članovi Upravnih odbora, odnosno elita.

ludzbunjenog

pre 1 godinu

1991. burazer uzeo novog golfa,koštao je oko 27000 maraka. Za 30000 maraka komšija kupio montažnu kuću. Izlio temelj i za dve nedelje su mu je "sastavili". Eto koliko je koštao golf 2.
Njegova kuća danas košta ( obzidana fasadnim ciglom,moderna i dan danas) oko 120000 evrića.....golf 2. ----?

Markane ;) .

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .

DC

pre 1 godinu

1. Kao što neko već reče 10000 evra 1991. godine vredi oko 20000 u današnjem novcu.
2. Golf 3, koji se tek pojavio 1991. u osnovnoj varijanti je otprilike izgledao ovako: 1.4 motronik sa 60ks, bez serva, bez centralne brave, naravno bez električnih prozora, bez obrtomera, airbegova, ABSa, bilo kakve elektronike, verovatno bez radija... Po dimenzijama, sa svojih 4,1m je danas u segmentu B zajedno sa Clio, Peugeot 208, Sandero. Sama konstrukcija školjke ne bi danas zadovoljila nikakve bezbednosne propise, ekološke norme da ne spominjemo.

Sve ukupno, kada bi neko danas ponudio takvog, gore navedenog Golfa po ceni iz 1991. + inflacija što znači nekih 20000 evra, mi bi smo s potpunim pravom osuli drvlje i kamenje po njemu. Uzevši sve u obzir, s današnje tačke gledišta - izuzetno skup auto.

Antikroasan

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

Majko mila.

evfreak

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...

Stručnjak

pre 1 godinu

Potrebno je videti i kolike su bile plate za sve te godine u tabelama preracunate u evrima. Nije sigurno isto vredelo 100 evra (200 maraka) pre 30 godina i 100 evra danas.

T

pre 1 godinu

Racunajuci inflaciju, ta cena iz 1991 bi bila 20370 evra u sadasnjem novcu, tako kazu kalkulatori na internetu. Dakle, automobili su poskupeli vise od inflacije, a tabela kaze da se ta razlika napravila uglavnom poslednje godine. Sto smo manje-vise znali i sami.

Mancini

pre 1 godinu

Cena u 2020.g.- 19.880 €, a sada neznatno manje od 30.000 € !!!. 50 % skuplji.
Da li je toliko i kvalitetniji, aaa ??? Kako, prepošteni Nemci, prelivaju inflaciju, troškove i dr. na kupca. A bonuse i druge benefite mažnjavaju, uredno, članovi Upravnih odbora, odnosno elita.

izmisljena kriza i nestasice

pre 1 godinu

Mnogo je zanimljivije poređenje sa 2020 godinom, 10 000 € za 2 godine, nije li malo previše masno?
(Avaya, 21. januar 2023 14:01)

To je cist kriminal, extra/ratni profiteri, svi od hleba, mleka i sapuna preko Golfa do nafte, gasa, nekretnina, putovanja/transporta.
Prvo korona izgovor, sad Ukrajina. Ali nisu krivi prodavci vec kupci sto i dalje kupuju, da prestanu na mesec dana vratile bi se cene i na nize od tih iz 2020.

sreta

pre 1 godinu

A da nije možda ni isti materijal i tehnologija unutar samih automobila iz prethodne i 1991 godine?
(M4X, 21. januar 2023 13:59)

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece

jeee

pre 1 godinu

Izadjite napolje malo, kila banana ili plazma keks duplo pakovanje su 2 eur. Pakovanje jaja slicno. Inflacija je velika, ne znam ni ko razmislja o novom autu sada.

evfreak

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...

gagi4

pre 1 godinu

'91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

T

pre 1 godinu

Racunajuci inflaciju, ta cena iz 1991 bi bila 20370 evra u sadasnjem novcu, tako kazu kalkulatori na internetu. Dakle, automobili su poskupeli vise od inflacije, a tabela kaze da se ta razlika napravila uglavnom poslednje godine. Sto smo manje-vise znali i sami.

ludzbunjenog

pre 1 godinu

1991. burazer uzeo novog golfa,koštao je oko 27000 maraka. Za 30000 maraka komšija kupio montažnu kuću. Izlio temelj i za dve nedelje su mu je "sastavili". Eto koliko je koštao golf 2.
Njegova kuća danas košta ( obzidana fasadnim ciglom,moderna i dan danas) oko 120000 evrića.....golf 2. ----?

Antikroasan

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

Majko mila.

Aragon

pre 1 godinu

Ja sam 1991 kupio Golfa iz Vogosce, a cena je bila 12.500 maraka. Doplata za crvenu (tornado red) boju je bilo tacno 500 maraka. Kao da sam kupio svemirski brod, svi su dosli da vide auto koji od opreme po danasnjim standardima nije imao skoro nista. ABS, centralna brava, pripema za radio i jos par sitnica. Kad sam ga posle 5 godina prodavao, na auto pijaci se umalo ne pobise ko ce da ga kupi.

klot pasulj

pre 1 godinu

Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.

Ja

pre 1 godinu

Kome je euro jos merilo vrednosti. Sadasnjoj vlasti u srbiji. Kg mesa pre 10 god bilo 3e sada skoro 10e. Meni plata veca 100 eura na 500 e. Znaci 20 posto veca plata a meso skuplje 300 posto. Zlatno doba. Sad jedemo svaki treci dan

zonbi

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.

Stručnjak

pre 1 godinu

Potrebno je videti i kolike su bile plate za sve te godine u tabelama preracunate u evrima. Nije sigurno isto vredelo 100 evra (200 maraka) pre 30 godina i 100 evra danas.

Gong

pre 1 godinu

Prva stavka, noviji automobili su nekih 50% teži nego ranije, što znači da je toliko više materijala "dodato", a materijal košta. Ali to važi kad se poredi sa tim modelima od pre 20-30 godina. Druga i bitnija stavka za poskupljenje su nove tehnologije i "gedžeti" (i) u osnovnom paketu (mogu biti i oni nevidljivi), i to sve košta. Treća stavka je špekulativne prirode (što prepoznaju ljudi), jer nam reper nije 1991. ili neka davna godina, nego period 2018-2020. i prve dve stavke padaju u vodu, tako da se treća sama nameće.

Samo uporediti Golfa i Toyotu Camry. Ovaj prvi u sličnoj opremi dođe skuplje, nije hibrid i dva segmenta je ispod.

DC

pre 1 godinu

1. Kao što neko već reče 10000 evra 1991. godine vredi oko 20000 u današnjem novcu.
2. Golf 3, koji se tek pojavio 1991. u osnovnoj varijanti je otprilike izgledao ovako: 1.4 motronik sa 60ks, bez serva, bez centralne brave, naravno bez električnih prozora, bez obrtomera, airbegova, ABSa, bilo kakve elektronike, verovatno bez radija... Po dimenzijama, sa svojih 4,1m je danas u segmentu B zajedno sa Clio, Peugeot 208, Sandero. Sama konstrukcija školjke ne bi danas zadovoljila nikakve bezbednosne propise, ekološke norme da ne spominjemo.

Sve ukupno, kada bi neko danas ponudio takvog, gore navedenog Golfa po ceni iz 1991. + inflacija što znači nekih 20000 evra, mi bi smo s potpunim pravom osuli drvlje i kamenje po njemu. Uzevši sve u obzir, s današnje tačke gledišta - izuzetno skup auto.

vidoje

pre 1 godinu

@gagi4 ... 91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

Al si zaboravio da kazes da je to bilo vreme Ante Markovica ... tada sam ja kao IT inzenjer (sto je onda bilo zanimanje za razliku od danas) imao vise od 23.000 dinara. Podeli to sa 7 koliko je bila marka pa ces dobiti iznos u markama. Inace PRE AM imao sam platu 800-900 DM.
Secam se da sam tada mogao da kupim novog Trabanta karavana (poslednja prodaja) za 2/3 plate i da mi ostane trecina da komotno zivim! Ej, nov auto od plate makar bio i Trabant!

Veliki brat

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....
(Tomy Čubura, 21. januar 2023 17:34)

Stvarno? A kako je onda najjeftinija veš mašina koštala 1500 maraka, a sad košta 250-300 evra, a za razliku od onih starih ima digitalni programator, 20 programa, brzo pranje...
Neko će reći da su te stare trajale 20-30 godina i da sad postoji Miele sa garancijom od 20 godina, ali koji je najjeftiniji tipa 1000 evra.
E, pa, nema problema, neka naprave za 30.000 evra auto koji će da ima garanciju 20 godina, ne bunim se, a za ove za koje daju garanciju 3-5 godina neka ponude cenu analogno beloj tehnici, 10-15% od vrednosti pre 30 godina.
Ili neka lepo svu proizvodnju prebace u Tursku, kao što su uradili sa belom tehnikom (bolje reći - prodali su sve brendove turcima), pa da lepo imamo auto za 5-7000 evra koji ima sve i što ovi sadašnji od 20.000 evra.

Taj Golf 2, koji mnogi pominju, bar se nije tako često kvario i imao je relativno kvalitetnu limariju, danas jedan BMW čak i pre nego što izađe iz garancije krene sa kvarovima, te pucanje lanca u jednoj generaciji, te klapna gasa u drugoj generaciji, te problem sa interkulerom... stalno imaju neke probleme, kao da se radi o nekom jeftinom Tata modelu, a ne o autu koji košta 70.000 evra pa naviše.

b.

pre 1 godinu

5410
Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07)

Da mi je i plata skočila 50% onda bi stajalo to da je 20k sada 30k, ali pošto mi je plata gotovo ista, onda mi je 20k i dalje 20k. Ta priča da je VW premium i da Golf u klot opremi treba da košta kao Audi A3 je za zaluđene praznoglavce.

Miki

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.

bivši

pre 1 godinu

Golf nikada nije bio dobar auto. Odrastao sam misleći da jeste jer su ga svi hvalili i svi željeli. Evo me sada u kasnim 40im i provo auto koje sam kupio sa 18 godina je bio golf, imao sam gomilu problema, mislio sam možda zbog toga sto je bio par godina star i slabo održavan…pa sam onda kupio novog, samo sam zamijenio stare probleme za nove. Onda si kupim polovnu Tojotu 4runner-a, od tada do danas sam navukao 500 hiljada milja (ne kilometara) na nju bez većih ulaganja. Kupio sam je sa nepunih 80 hiljada milja. Eno je sjedi vani pokrivena snijegom, pomalo trula i sa izbledelom farbom ali znam da ce da upali iz prve. Žena me goni da si kupim nešto novo ali nemam srca da je prodam.

realno 25k

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.
(Šta reći..., 21. januar 2023 16:41)

Taj kalkulator za inflaciju je tacan kao i ovi danasnji koji objavjuju da je inflacija 10-15% a cene 30-40% vece...

Gluperda

pre 1 godinu

J..ao vas Golf. Smeće od auta. I i II su bili avangarda u svojoj klasi, sada, realno, pripadaju klasu niže od one u koju ga svrstavaju. Pogledajte japance, južnokorejce i američke konkurente!

gagi4

pre 1 godinu

Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

I sta kazes, sve na šrauf, nista pigano? Sunce ti.....

Metropola

pre 1 godinu

Glupo poredjenje,babe i žabe
(djuka, 21. januar 2023 17:56)… apsolutno. Realno je uporediti prema ceni zlata, koliko zlata si mogao da kupis 91 za cenu golfa i koliko danas.

voleo bih da ne budem u pravu

pre 1 godinu

Jasno je sve kao dan, cilj je najveći deo svetske populacije, prvo, ostaviti bez mogućnosti sticanja nekretnine (u tome su već uspeli) a sada u naredne 2 decenije ostaviti i bez mogućnosti sticanja prevoznog sredstva, dve glavne tekovine zapadnog čoveka nakon WW2, samo te dve stvari (pored još sijaset sitnijih) imaće ogroman uticaj na društvenu strukturu, postaćemo obično roblje što smo oduvek i bili.

Vozac

pre 1 godinu

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07) # Link komentar

Izvini ali proslogodisnjih 20k nije sadasnjih 30k, da li su plate toliko
porasle? Nisu ni priblizno, dakle proslogodisnjih 20k su kao danas 22-23k i toliko je trebalo i Golf da poskupi ali znajuci ih koliko su alavi uracunali su inflaciju pa pomnozili sa 2 ili cak sa 3 i zacepili cenu.

raZbijač

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...
(evfreak, 21. januar 2023 14:02)

Gledaj samo da ti se boja tesle slaže uz šminku.

sale

pre 1 godinu

Toliko je novac izgubio vrednost, treba to preračunati u litre goriva, kg recimo šećera ili najrealnije u količinu zlata, tada nov golf i sada nov golf.

Rade

pre 1 godinu

Jedino ispravno merilo je: koliko sati prosečan kupac mora da radi da bi zaradio za auto određenih karakteristika. Golfovi nekad nisu imali ni servo volan, ni ABS, ni klimu, ni podizače, ni katalizatore, ni kompjuter, ni EGR ventil, ni tonirana stakla, ni centralnu bravu, ni child lock, ni razne filtere i svašta još nešto.

Mile

pre 1 godinu

A što je najgore kvalitet sve gori i gori. Muku mučim šta da kupim a da se što manje kvari. I onda zaključim da je mnogo manje problema bilo sa jednostavnijim mašinama od pre 10, 15 godina. Zaključak se sam nameće..deru nas! I ne treba mi praćenjensaobraćajnih znakova i detekcija napuštanja trake! Doduše tempomata se ne bih odrekao :-) ..

Ms

pre 1 godinu

Sve dok prodaja i proizvodnja novih automobila ne padaju opravdano je povecanje cena.Dok god ima ko da kupi cena ce rasti.Ja ne vidim da se to promeni u skorije vreme,bice sve skuplje.

???

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

Alamunja

pre 1 godinu

1977 golf je kostao 8100 dem. Poenta je da se to drugacije racuna. Naravno da su tadasnjih 8000 dem bili ozbiljna cifra.
Danas je sve poskupelo, automobili, nekretnine, gorivo, samo je pitanje dali ce se ikad vratiti, dok su plate mizerno podignute na gore.

mayor Tom

pre 1 godinu

Inflacija i trpanje tone nepotrebne opreme u auta, i eto ti nevjerovatnih cijena.. Golf 8 dizel u jacoj opremi opusteno kosta 40k€, GTD 50k, GTI skoro 60..

Peki

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.

Lala

pre 1 godinu

Golf je auto za sirotinju, kvalitet u rangu cene. Nije mi jasna opsednutost balkanaca markom VW, nekada golf 2 danas pasat..bude tu i fiat ..ali dizeli koji su skuplji za odrzavanje od benzinaca...

Markane ;) .

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .

stefan beograd

pre 1 godinu

sve skocilo za 50-100% a plate minimalno ili nisu u opste, ja u maksiju samo gledam. Prestao sam da kupujem slatkise, uskoro cu i sokove, samo osnovno... 2 kafe u kaficu oko 500 dinara, rucak za dvoje sa 2.500 na 4.300, minipica sa 200 na 400, kafa sa 189 na 356 dinara, gorivo sa 121 na 196, fiat tipo sa 10.999 na 15.200 a proverite sada na 21.000 evra! da li su oni tek normalni, ja ne verujem... proverite cenovnik.

Dejan

pre 1 godinu

Lupetate gluposti, hoćete da kažete da je samo Golfu povećana cena a ostalim ne ?
Jedan primer 26.10.2021. kupio domaći akumulator 52 ampera, 5900 din. Juce usao u istu radnju gledam cenu istog mislim procitah 11.600 din . I Švabe su gulikože a ovi naši dobra deca.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

hajde da se volimo

pre 1 godinu

Nije tačno da su zbog novije tehnologije skuplji automobili danas.
Tehnološki napredak pojeftinjuje opremu a ne poskupljuje. Primer su mobilni telefoni, televizori, klima uređaji koji su u početku bili nedostižni mnogima. Drugi razlog je masovnost proizvodnje i univerzalnost upotrebe istih uređaja u različitim sistemima.
A kvalitet materijala je svakako bio bolji nego sada, tako da ni to nije opravdanje za podizanje cene.
Jednostavno im se može jer su automobili prirodno postali potreba, i to je to...

Šta reći...

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.

stanje stvari

pre 1 godinu

kad pomeneš golfa, odma šorka kao zvezda-partizan XD

realno drugo mesto u klasi, posle A3

nov automobil je za nas (prosek) bajka.
igramo tombolu tražeći polovnjaka ...

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.
(Miki, 21. januar 2023 21:19)
dobro je napisano .golf je bio oko 20.000 DEM !
kada je izasao golf 1 1976 klot je kostao 8.000 DEM , kada je izasao golf 2 1986 cena je bila oko 14.000 DEM a cena 1990 je bila u iole opremi 20.000 DEM !
inace yugo florida je kostala nova 12.000 DEM . 1990 e zastava 101 je kostala skoro 10.000 DEM .
ali ne sporim da je covek mozda imao 7000 DEM platu , nije to nemoguće mada je malo verovatno .

Petar

pre 1 godinu

Samo ih pustite, nova vozila se gomilaju sirom sveta, neprodata.Davace ih uskoro uz dobre popuste.Ali to vazi samo za drzave gde vaze ekonomski zakoni.Srbija to nije.Ovde uvek preplatite auto, manje opreme, nivoi opreme koji su pravljeni samo za Srbiju.

Freeman

pre 1 godinu

Kakva crna inflacija. Prvo su uveli euro, x2 nemacka marka, pa su izmisljali razne razloge kako bi povecali cene. Neki izmisljeni razlozi su nabrojani u tekstu. To je moguce jer ljudi pristaju da plate. To je cela prica.

Takticar

pre 1 godinu

Golfa kupuju budale , a ostali kupuju sve ostalo !
Nemac da zna nesto da napravi ,
nebi dva rata izgubio, i sad je sluga i rob amerike.

Vozač

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

(???, 21. januar 2023 16:50)

1998e su u katalozima bile cene bez carine i poreza. Danas nema carine. Inače bi bili još skuplji. Serija 3 kreće od 40.000,a pre tri godine je kretala sa tridesetak.

mg

pre 1 godinu

Ma da, A3 je vrhunac. Pogotovo onaj s motorom 1.0 i osnovnom opremom - može čovjek da pomisli da je u Rolsu. A kad ga motorizuješ i opremiš iole normalno, ode to na 40+ hiljada, taman za polovnog Rolsa

Dav

pre 1 godinu

Ja zivim vani. ovde golf najmanje pada godisnje - lako ga je prodati-samo 1,5 k eur, pa onda toyota 1,8 k pa honda 2k itd..najvise padnu ona najskuplja auta koje je nemoguce odrzavati jer su im rez delovi specijalni. Da li se golf kvari: kvare se kao i drugi. Ja jos uvek vozim golfa. Znaci zadnjih 25 godina vozim golfa. Svake 3 fo 4 godine drugi. Najgori motor mi je bio 1,6 FSI.Ja nikad nisam kupio novog golfa nego par godina starog ( do tri godine); vozim ga tri godine i dodam malo i kupim drugi. Nikada nisam kupio sa punom opremom ili highline model ili diesel model. Od dodatne opreme samo mi je bitno cruise control i automatski brisaci. Sa autom ne idem na more, niti za Srbiju. Zena vozi lexusa - dosadan auto i mali unutra ( imam 193 cm i 120 kg) - ja nikako ne mogu da stanem u te japance.. Sin vozi land rover - bez veze, svega previse, i sve mi ostaje u rukama, kvaka, dugmici,..skuplja te delice u neku pikslu, ce da ih lepi kod prodaje. Meni otpdne deo u golfu, odem u vw servis, i nadju mi deo. Ode deo u lexusu, koji model koji broj, koji mesec,koje trziste, i cekaj 3 meseca…i onda to isporuce skoro isti deo. Pokvari se amortizer- promenis ga- Kod audija- moras da menja i onaj zdravi. Neko rece da su isti- e pa nisu.Golf 3 i golf 8 se mnogo razlikuju, Danasnji golf je mnogo bolji, ostaje narodni auto i za svakoga. Niti je luxuzni auto niti je auto siromasnih.Nije samoSrbija luda aa Golfom i mnogi drugi su zaludjeni istim.

Ostoja

pre 1 godinu

A šta kad vam kažem da je 1970.cena benzina u Nemačkoj bila 28 feniga....
Bio sam student, ćale mi da 100 maraka i pežo 404 da njegovom prijatelju za kafanu u Berlinu odvezem 100 kila crvenog kupusa i pet litara rakije.
Do Berlina (Minhen, Nirnberg, Bajrot, Hof granica, Istočna Nemačka) tačno 1600 km. Pežo trošio oko osam litara. Na 1000 km- 28 maraka, tamo i nazad 3200 km ni 100 maraka!
Usput u Minhen u menjačnici razmenim našu crvenu za nešto ispod 100 maraka...
Kod kurvi u Berlinu (a bile su dobre ribe, sezonske, studentkinje iz Zapadne Nemačke) cena je bila cvancih mark im auto, fircih mark im haus...
Bilo nekad, kad sam bio mlad i Jugi...
Pozdrav svima...

Neshabg

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.
(хахаха, 21. januar 2023 17:05)

To sto ti nisi shvatio, ne mora da znaci da je komentar glup.

Bungalovi i kolibice

pre 1 godinu

Brend raste i razvija se ništa sporno plus inflacija.Samsung TV 90tih bio najjeftiniji danas nije.Golf 2 je realno bio ispod cene tad jer se jedini nije pretvarao u zardjalu kantu posle 5-6 godina.

raZbijač

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Toyota je sepet.

Saša

pre 1 godinu

Golf 7 benzinac je 2012 kostao 12400e
(kad porastem bicu ppv)
Kolega, nije tačno ovo što iznosite, možda šestica te 2012.godine, neposredno pred izlazak sedmice. Daću tačnu informaciju. Golf 7 sa benzinskim 1.2 TSI motorom je uvek koštao preko Porshe lizinga 13999 €, a za keš cena je iznosila 14999 €. Par meseci otprilike, pre pojave redizajniranog Golfa 7 mogao se naći nov i po akcijskoj ceni od 13999 €. To je ujedno i najniža cena za Golf 7, pre redizajna.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

За те паре може да се узме много већи ауто, са већим мотором и бољом опремом. Али народ воли да буде шишан.

BDj

pre 1 godinu

Meni lično bi najzanimljivije bilo videti kretanje težine, cena i inflaciju kroz godine.
Dakle, preračunati cenu kilograma automobila po godinama i prebaciti je u sadašnji trenutak.
Takođe je interesantno pratiti i nivoe uvedenih tehnologija po godinama (nešto se uvodi zbog zakona a nešto nalaže i hvatanje koraka sa konkurencijom).
Kontam da bih ovo mogao i sam, al ko da se muči, slava je...

Jiss

pre 1 godinu

Krajem 2020-te godine mi se mnogo dopao novi Mercedes, A klasa, ali sedan, limunzina. Nisu ih do tad pravili i mnogo mi je bio simpatican. Nema ih puno. Cena je bila 20 000 evra za par meseci star, u Hedin Bil salonu u Svedskoj. Dvomio sam se i odustao. Naletim sad u istom salonu na slican isti takav auto, samo sada je 3 godine star i presao 100 000 i kosta 29 000 evra. Skoro nov je bio kad je kostao 20 000.

M4X

pre 1 godinu

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece
(sreta, 21. januar 2023 15:53)

Ma sigurno. I tadašnja Škoda koju smo u porodici imali je bolja od današnje Superb, nema šta... hajmo malo realnosti.

Kvalitet materijala, bezbednost, udobnost, tehnologija, sve ja na strani savremenih automobila u odnosu na one od pre 30 godina i to u klot verziji.

Saša

pre 1 godinu

VW najgora nemačka marka. Golf i pasati čim ga kupiš počinju da se raspadaju. U svaki polovni ugrađena polovina novih delova. O rđi koja se pojavljuje u roku od odmah odviše pričati...

Realista

pre 1 godinu

Pre godinu dana, raspremao podrum. Pronadjem casopis "Auto" iz 1991. godine. Unutra cenovnik automobila. Zapadne mi za oko mercedes E klasa, 37.000 maraka, sto ce reci 16.500 eur. Mislim da je sve jasno. To je slucaj sa svim automobilima.

Čačanin

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...
(Čačanin, 22. januar 2023 10:44)
ne brini se druže , sledeći su sa predlogom obnavljanja proizvodnje punta u Zastavi bez serva , klime , podizača za 7000€ ! fabrike svetske vape za takvom proizvodnjom hahahha

Tomy Čubura

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....

City Slicker

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara...
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Mislio sam da je razlika u ceni manja. Mora Toyota mnogo bolje za 35k...

nesha

pre 1 godinu

Da li ste primetili spin..Cena Januar 2023 je 29.560 evra...Čitaj Novembar ili Decembar 2022 god....cenovnik pre tog datuma 2020 god.-19.880 evra...pre ovog intervala za period od oko 6 god. poskupljenje je bilo oko 3000 evra.Za dve godine inflacija,Ukrajina,alavi proizvođači,trgovci,marže ili nešto treće poskupeo je za 10.000 evra.Automobil, nije bitna marka, sa sve većim udelom recikliranih materijala (znači jeftinijim),manjkom metalnih sklopova, sa više elektronike, koja je u principu jeftinija od ozbiljnijih sklopova.Još su pride izmislili nestašicu čipova tj.novih automobila i dođosmo do 30.000 evra za pomenuti automobil.Genijalno....

Moca

pre 1 godinu

@Peki Postoji ali se ne prodaje ni u EU ni kod nas, niti se uvozi. To su neke kineske, indijske marke ali i ove novije Lade ko je se trenutno ne prodaju nigde zapadno od Rusije,

хахаха

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Peki@
ima Dacia taj model ali je limarija uzas kao konzerva.
A inace povodom teksta, treba isto pogledati koliko je plata trebalo da se kupi auto u ono vreme i sad ,po mojim informacijama 1991 je godisnja plata bila oko 17000-19000e prevedena u evrima a danas oko 40000 sto nas dovodi do zakljucka da je sve isto...pola godine se radilo za golf i onda i sada...

Ostoja

pre 1 godinu

Mazda 626 hečbek, vrh te '90. godine mislim da sam je platio oko 33.000 maraka... Plata mi je bila 5.000 dem!
Zato mi je sad penzija 100.000...

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji pisu da su '90.-91. kupovali Golfa za oko 10.000DEM, to je mozda bio polovan... Otac mi je '91. u martu (pred sam pocetak rata) kupio novu Skalu 55 za nesto preko 11.000DEM. Cini mi se da su moje komsije kupili Korala 55 '90. godine za oko 10.000DEM. Stric je kupio Opel Corsu Swing 1.2 IDA u ljeto '90.godine za oko 23.000DEM.
Tamo negdje '94. godine je Golf 1 dizel iz uvoza (star 10ak godina) kostao oko 6.000DEM. U to vrijeme je Golf 3 nov kostao oko 27.000DEM.
Buba 1300 koju je oceva sestra kupila '71. je kostala oko 3.500DEM. Oca je iz uvoza preko necije povlastice Opel Kadet B 1.0 ('73.godiste) kostao 1976. godine oko 6.000DEM.

pera ždera

pre 1 godinu

@Peki
Vozio sam klot fiću, klot 101, a onda prešao na klot KIA, pa bolji Camry, pa još bolji CRV i sad vozim Passat 2 R sa svim senzorima, kamerama, greje sedišta, navigacija, itd. Ne oada mi na pamet sa se vraćam ispod ovoga. Sledeći će vrv biti hibrid i to je onda to.

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

2018. na sajmu automobila, passat 1.4tsi 125ks sa 6-stepenim MT i neka pristojn aoprema 20k evra preko Porsche leasing-a, za keš 21k.
(imam promo materijal)

2020. u junu mesecu, passat 1.5tsi 150ks sa DSG menjačem i nekom malo više od pristojene opreme 32k.
(kupovao sam auto, pa sam bacio pogled i na passat-a, mada nisam kupovao tu klasu već ispod)

Markane ;) .

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .

raZbijač

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Toyota je sepet.

Bungalovi i kolibice

pre 1 godinu

Brend raste i razvija se ništa sporno plus inflacija.Samsung TV 90tih bio najjeftiniji danas nije.Golf 2 je realno bio ispod cene tad jer se jedini nije pretvarao u zardjalu kantu posle 5-6 godina.

raZbijač

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...
(evfreak, 21. januar 2023 14:02)

Gledaj samo da ti se boja tesle slaže uz šminku.

хахаха

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.

evfreak

pre 1 godinu

Citam nesto, najjeftiniji Tesla model 3 je sada nekih $45.000.
Uz nove subvencije, cena pada na oko 38.000.
U zavisnosti od drzave, mozete dobiti jos dodatne subvencije i tada se cena spusta na ispod 35.000.
Pa vi onda vidite koliko je jedan Golf nerealno skup...

Takticar

pre 1 godinu

Golfa kupuju budale , a ostali kupuju sve ostalo !
Nemac da zna nesto da napravi ,
nebi dva rata izgubio, i sad je sluga i rob amerike.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....

klot pasulj

pre 1 godinu

Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.

City Slicker

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara...
(zonbi, 21. januar 2023 19:03)

Mislio sam da je razlika u ceni manja. Mora Toyota mnogo bolje za 35k...

DC

pre 1 godinu

1. Kao što neko već reče 10000 evra 1991. godine vredi oko 20000 u današnjem novcu.
2. Golf 3, koji se tek pojavio 1991. u osnovnoj varijanti je otprilike izgledao ovako: 1.4 motronik sa 60ks, bez serva, bez centralne brave, naravno bez električnih prozora, bez obrtomera, airbegova, ABSa, bilo kakve elektronike, verovatno bez radija... Po dimenzijama, sa svojih 4,1m je danas u segmentu B zajedno sa Clio, Peugeot 208, Sandero. Sama konstrukcija školjke ne bi danas zadovoljila nikakve bezbednosne propise, ekološke norme da ne spominjemo.

Sve ukupno, kada bi neko danas ponudio takvog, gore navedenog Golfa po ceni iz 1991. + inflacija što znači nekih 20000 evra, mi bi smo s potpunim pravom osuli drvlje i kamenje po njemu. Uzevši sve u obzir, s današnje tačke gledišta - izuzetno skup auto.

sreta

pre 1 godinu

A da nije možda ni isti materijal i tehnologija unutar samih automobila iz prethodne i 1991 godine?
(M4X, 21. januar 2023 13:59)

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece

Lala

pre 1 godinu

Golf je auto za sirotinju, kvalitet u rangu cene. Nije mi jasna opsednutost balkanaca markom VW, nekada golf 2 danas pasat..bude tu i fiat ..ali dizeli koji su skuplji za odrzavanje od benzinaca...

ludzbunjenog

pre 1 godinu

1991. burazer uzeo novog golfa,koštao je oko 27000 maraka. Za 30000 maraka komšija kupio montažnu kuću. Izlio temelj i za dve nedelje su mu je "sastavili". Eto koliko je koštao golf 2.
Njegova kuća danas košta ( obzidana fasadnim ciglom,moderna i dan danas) oko 120000 evrića.....golf 2. ----?

Gluperda

pre 1 godinu

J..ao vas Golf. Smeće od auta. I i II su bili avangarda u svojoj klasi, sada, realno, pripadaju klasu niže od one u koju ga svrstavaju. Pogledajte japance, južnokorejce i američke konkurente!

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Saša

pre 1 godinu

VW najgora nemačka marka. Golf i pasati čim ga kupiš počinju da se raspadaju. U svaki polovni ugrađena polovina novih delova. O rđi koja se pojavljuje u roku od odmah odviše pričati...

bivši

pre 1 godinu

Golf nikada nije bio dobar auto. Odrastao sam misleći da jeste jer su ga svi hvalili i svi željeli. Evo me sada u kasnim 40im i provo auto koje sam kupio sa 18 godina je bio golf, imao sam gomilu problema, mislio sam možda zbog toga sto je bio par godina star i slabo održavan…pa sam onda kupio novog, samo sam zamijenio stare probleme za nove. Onda si kupim polovnu Tojotu 4runner-a, od tada do danas sam navukao 500 hiljada milja (ne kilometara) na nju bez većih ulaganja. Kupio sam je sa nepunih 80 hiljada milja. Eno je sjedi vani pokrivena snijegom, pomalo trula i sa izbledelom farbom ali znam da ce da upali iz prve. Žena me goni da si kupim nešto novo ali nemam srca da je prodam.

zonbi

pre 1 godinu

Klot Golf 30K evra. Nova 2023 Tojota Prijus u full opremi 35K dolara. Prijus izgleda kao svemirski brod a tehnologija 10 godina ispred. Uz još 2K evra doplate dobija se model sa pogonom na sva 4 točka uz prosečnu potrošnju od 4,4 litra.

Miki

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.

gagi4

pre 1 godinu

'91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

Rade

pre 1 godinu

Jedino ispravno merilo je: koliko sati prosečan kupac mora da radi da bi zaradio za auto određenih karakteristika. Golfovi nekad nisu imali ni servo volan, ni ABS, ni klimu, ni podizače, ni katalizatore, ni kompjuter, ni EGR ventil, ni tonirana stakla, ni centralnu bravu, ni child lock, ni razne filtere i svašta još nešto.

realno 25k

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.
(Šta reći..., 21. januar 2023 16:41)

Taj kalkulator za inflaciju je tacan kao i ovi danasnji koji objavjuju da je inflacija 10-15% a cene 30-40% vece...

Peki

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.

Antikroasan

pre 1 godinu

Imao dvicu, jednom sam mu slupao prednji kraj. Divota za popravilo sve na šraufima. Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

Majko mila.

Dav

pre 1 godinu

Ja zivim vani. ovde golf najmanje pada godisnje - lako ga je prodati-samo 1,5 k eur, pa onda toyota 1,8 k pa honda 2k itd..najvise padnu ona najskuplja auta koje je nemoguce odrzavati jer su im rez delovi specijalni. Da li se golf kvari: kvare se kao i drugi. Ja jos uvek vozim golfa. Znaci zadnjih 25 godina vozim golfa. Svake 3 fo 4 godine drugi. Najgori motor mi je bio 1,6 FSI.Ja nikad nisam kupio novog golfa nego par godina starog ( do tri godine); vozim ga tri godine i dodam malo i kupim drugi. Nikada nisam kupio sa punom opremom ili highline model ili diesel model. Od dodatne opreme samo mi je bitno cruise control i automatski brisaci. Sa autom ne idem na more, niti za Srbiju. Zena vozi lexusa - dosadan auto i mali unutra ( imam 193 cm i 120 kg) - ja nikako ne mogu da stanem u te japance.. Sin vozi land rover - bez veze, svega previse, i sve mi ostaje u rukama, kvaka, dugmici,..skuplja te delice u neku pikslu, ce da ih lepi kod prodaje. Meni otpdne deo u golfu, odem u vw servis, i nadju mi deo. Ode deo u lexusu, koji model koji broj, koji mesec,koje trziste, i cekaj 3 meseca…i onda to isporuce skoro isti deo. Pokvari se amortizer- promenis ga- Kod audija- moras da menja i onaj zdravi. Neko rece da su isti- e pa nisu.Golf 3 i golf 8 se mnogo razlikuju, Danasnji golf je mnogo bolji, ostaje narodni auto i za svakoga. Niti je luxuzni auto niti je auto siromasnih.Nije samoSrbija luda aa Golfom i mnogi drugi su zaludjeni istim.

Stručnjak

pre 1 godinu

Potrebno je videti i kolike su bile plate za sve te godine u tabelama preracunate u evrima. Nije sigurno isto vredelo 100 evra (200 maraka) pre 30 godina i 100 evra danas.

Gong

pre 1 godinu

Prva stavka, noviji automobili su nekih 50% teži nego ranije, što znači da je toliko više materijala "dodato", a materijal košta. Ali to važi kad se poredi sa tim modelima od pre 20-30 godina. Druga i bitnija stavka za poskupljenje su nove tehnologije i "gedžeti" (i) u osnovnom paketu (mogu biti i oni nevidljivi), i to sve košta. Treća stavka je špekulativne prirode (što prepoznaju ljudi), jer nam reper nije 1991. ili neka davna godina, nego period 2018-2020. i prve dve stavke padaju u vodu, tako da se treća sama nameće.

Samo uporediti Golfa i Toyotu Camry. Ovaj prvi u sličnoj opremi dođe skuplje, nije hibrid i dva segmenta je ispod.

Mancini

pre 1 godinu

Cena u 2020.g.- 19.880 €, a sada neznatno manje od 30.000 € !!!. 50 % skuplji.
Da li je toliko i kvalitetniji, aaa ??? Kako, prepošteni Nemci, prelivaju inflaciju, troškove i dr. na kupca. A bonuse i druge benefite mažnjavaju, uredno, članovi Upravnih odbora, odnosno elita.

Ja

pre 1 godinu

Kome je euro jos merilo vrednosti. Sadasnjoj vlasti u srbiji. Kg mesa pre 10 god bilo 3e sada skoro 10e. Meni plata veca 100 eura na 500 e. Znaci 20 posto veca plata a meso skuplje 300 posto. Zlatno doba. Sad jedemo svaki treci dan

Mile

pre 1 godinu

A što je najgore kvalitet sve gori i gori. Muku mučim šta da kupim a da se što manje kvari. I onda zaključim da je mnogo manje problema bilo sa jednostavnijim mašinama od pre 10, 15 godina. Zaključak se sam nameće..deru nas! I ne treba mi praćenjensaobraćajnih znakova i detekcija napuštanja trake! Doduše tempomata se ne bih odrekao :-) ..

T

pre 1 godinu

Racunajuci inflaciju, ta cena iz 1991 bi bila 20370 evra u sadasnjem novcu, tako kazu kalkulatori na internetu. Dakle, automobili su poskupeli vise od inflacije, a tabela kaze da se ta razlika napravila uglavnom poslednje godine. Sto smo manje-vise znali i sami.

izmisljena kriza i nestasice

pre 1 godinu

Mnogo je zanimljivije poređenje sa 2020 godinom, 10 000 € za 2 godine, nije li malo previše masno?
(Avaya, 21. januar 2023 14:01)

To je cist kriminal, extra/ratni profiteri, svi od hleba, mleka i sapuna preko Golfa do nafte, gasa, nekretnina, putovanja/transporta.
Prvo korona izgovor, sad Ukrajina. Ali nisu krivi prodavci vec kupci sto i dalje kupuju, da prestanu na mesec dana vratile bi se cene i na nize od tih iz 2020.

Srđan BL

pre 1 godinu

Za one koji pisu da su '90.-91. kupovali Golfa za oko 10.000DEM, to je mozda bio polovan... Otac mi je '91. u martu (pred sam pocetak rata) kupio novu Skalu 55 za nesto preko 11.000DEM. Cini mi se da su moje komsije kupili Korala 55 '90. godine za oko 10.000DEM. Stric je kupio Opel Corsu Swing 1.2 IDA u ljeto '90.godine za oko 23.000DEM.
Tamo negdje '94. godine je Golf 1 dizel iz uvoza (star 10ak godina) kostao oko 6.000DEM. U to vrijeme je Golf 3 nov kostao oko 27.000DEM.
Buba 1300 koju je oceva sestra kupila '71. je kostala oko 3.500DEM. Oca je iz uvoza preko necije povlastice Opel Kadet B 1.0 ('73.godiste) kostao 1976. godine oko 6.000DEM.

M4X

pre 1 godinu

sigurno su bolji materijali bili 1991, jer danas je sve reciklirano smece
(sreta, 21. januar 2023 15:53)

Ma sigurno. I tadašnja Škoda koju smo u porodici imali je bolja od današnje Superb, nema šta... hajmo malo realnosti.

Kvalitet materijala, bezbednost, udobnost, tehnologija, sve ja na strani savremenih automobila u odnosu na one od pre 30 godina i to u klot verziji.

Čačanin

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...

Petar

pre 1 godinu

Samo ih pustite, nova vozila se gomilaju sirom sveta, neprodata.Davace ih uskoro uz dobre popuste.Ali to vazi samo za drzave gde vaze ekonomski zakoni.Srbija to nije.Ovde uvek preplatite auto, manje opreme, nivoi opreme koji su pravljeni samo za Srbiju.

Veliki brat

pre 1 godinu

kada se uzme svaki segment u obzir golf je bio skuplji 1991 10.000 € nego 2020 20.000€ .
prvo mnooogo skuplje stvari i uredjaji su ugradjeni u njega , drugo postao je veci auto , jednostavno vise materijala je ugradjeno .
i ma sve to inflacija za 30 godina ....
(Tomy Čubura, 21. januar 2023 17:34)

Stvarno? A kako je onda najjeftinija veš mašina koštala 1500 maraka, a sad košta 250-300 evra, a za razliku od onih starih ima digitalni programator, 20 programa, brzo pranje...
Neko će reći da su te stare trajale 20-30 godina i da sad postoji Miele sa garancijom od 20 godina, ali koji je najjeftiniji tipa 1000 evra.
E, pa, nema problema, neka naprave za 30.000 evra auto koji će da ima garanciju 20 godina, ne bunim se, a za ove za koje daju garanciju 3-5 godina neka ponude cenu analogno beloj tehnici, 10-15% od vrednosti pre 30 godina.
Ili neka lepo svu proizvodnju prebace u Tursku, kao što su uradili sa belom tehnikom (bolje reći - prodali su sve brendove turcima), pa da lepo imamo auto za 5-7000 evra koji ima sve i što ovi sadašnji od 20.000 evra.

Taj Golf 2, koji mnogi pominju, bar se nije tako često kvario i imao je relativno kvalitetnu limariju, danas jedan BMW čak i pre nego što izađe iz garancije krene sa kvarovima, te pucanje lanca u jednoj generaciji, te klapna gasa u drugoj generaciji, te problem sa interkulerom... stalno imaju neke probleme, kao da se radi o nekom jeftinom Tata modelu, a ne o autu koji košta 70.000 evra pa naviše.

Majkl Džondar

pre 1 godinu

За те паре може да се узме много већи ауто, са већим мотором и бољом опремом. Али народ воли да буде шишан.

Aragon

pre 1 godinu

Ja sam 1991 kupio Golfa iz Vogosce, a cena je bila 12.500 maraka. Doplata za crvenu (tornado red) boju je bilo tacno 500 maraka. Kao da sam kupio svemirski brod, svi su dosli da vide auto koji od opreme po danasnjim standardima nije imao skoro nista. ABS, centralna brava, pripema za radio i jos par sitnica. Kad sam ga posle 5 godina prodavao, na auto pijaci se umalo ne pobise ko ce da ga kupi.

Vozac

pre 1 godinu

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07) # Link komentar

Izvini ali proslogodisnjih 20k nije sadasnjih 30k, da li su plate toliko
porasle? Nisu ni priblizno, dakle proslogodisnjih 20k su kao danas 22-23k i toliko je trebalo i Golf da poskupi ali znajuci ih koliko su alavi uracunali su inflaciju pa pomnozili sa 2 ili cak sa 3 i zacepili cenu.

b.

pre 1 godinu

5410
Замисли даш 30.000е за клот Голфа хахахаха
(Комша, 21. januar 2023 14:18)

Poenta je da je tih 30K je eur zapravo proslogodisnjih 20K eur, samo sto je to tesko nekim mozgovima ukopcati.
(klot pasulj, 21. januar 2023 15:07)

Da mi je i plata skočila 50% onda bi stajalo to da je 20k sada 30k, ali pošto mi je plata gotovo ista, onda mi je 20k i dalje 20k. Ta priča da je VW premium i da Golf u klot opremi treba da košta kao Audi A3 je za zaluđene praznoglavce.

Metropola

pre 1 godinu

Glupo poredjenje,babe i žabe
(djuka, 21. januar 2023 17:56)… apsolutno. Realno je uporediti prema ceni zlata, koliko zlata si mogao da kupis 91 za cenu golfa i koliko danas.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Mislim da bi pun pogodak bio da neki proizvođač izbaci neki dobar model samo sa osnovnom opremom (servo volan, ABS, klima, airbagovi i handsfree). Naravno i cena da bude povoljna. Mislim da bi se ubili od posla. Narodu je malo muka od previše elektronike, gedžeta itd.
(Peki, 22. januar 2023 09:23)
****************
Kako narod ne mrzi da priča ovakve gluposti? Pa zar mislite da njihovo timovi stručnjaka nisu razmišljali o tome? Ipak ste vi pametniji. Da ne govorim da i zakon nalaže da auto ima opremu kao avion...
(Čačanin, 22. januar 2023 10:44)
ne brini se druže , sledeći su sa predlogom obnavljanja proizvodnje punta u Zastavi bez serva , klime , podizača za 7000€ ! fabrike svetske vape za takvom proizvodnjom hahahha

BDj

pre 1 godinu

Meni lično bi najzanimljivije bilo videti kretanje težine, cena i inflaciju kroz godine.
Dakle, preračunati cenu kilograma automobila po godinama i prebaciti je u sadašnji trenutak.
Takođe je interesantno pratiti i nivoe uvedenih tehnologija po godinama (nešto se uvodi zbog zakona a nešto nalaže i hvatanje koraka sa konkurencijom).
Kontam da bih ovo mogao i sam, al ko da se muči, slava je...

sale

pre 1 godinu

Toliko je novac izgubio vrednost, treba to preračunati u litre goriva, kg recimo šećera ili najrealnije u količinu zlata, tada nov golf i sada nov golf.

gagi4

pre 1 godinu

Ništa vareno i pigano, samo šrauf i vadi i dodavaj novi deo . . .
(Markane ;) ., 21. januar 2023 14:04)

I sta kazes, sve na šrauf, nista pigano? Sunce ti.....

mayor Tom

pre 1 godinu

Inflacija i trpanje tone nepotrebne opreme u auta, i eto ti nevjerovatnih cijena.. Golf 8 dizel u jacoj opremi opusteno kosta 40k€, GTD 50k, GTI skoro 60..

DnK (°~°)

pre 1 godinu

Peki@
ima Dacia taj model ali je limarija uzas kao konzerva.
A inace povodom teksta, treba isto pogledati koliko je plata trebalo da se kupi auto u ono vreme i sad ,po mojim informacijama 1991 je godisnja plata bila oko 17000-19000e prevedena u evrima a danas oko 40000 sto nas dovodi do zakljucka da je sve isto...pola godine se radilo za golf i onda i sada...

jeee

pre 1 godinu

Izadjite napolje malo, kila banana ili plazma keks duplo pakovanje su 2 eur. Pakovanje jaja slicno. Inflacija je velika, ne znam ni ko razmislja o novom autu sada.

Alamunja

pre 1 godinu

1977 golf je kostao 8100 dem. Poenta je da se to drugacije racuna. Naravno da su tadasnjih 8000 dem bili ozbiljna cifra.
Danas je sve poskupelo, automobili, nekretnine, gorivo, samo je pitanje dali ce se ikad vratiti, dok su plate mizerno podignute na gore.

Šta reći...

pre 1 godinu

cena iz 1991 je ekvivalentna iznosu od oko 17.400 evra za 2020. u pitanju je korekcija iznosa za inflaciju od 1991 do 2020. ima na internetu kalulator za inflaciju svako može da pogleda.

voleo bih da ne budem u pravu

pre 1 godinu

Jasno je sve kao dan, cilj je najveći deo svetske populacije, prvo, ostaviti bez mogućnosti sticanja nekretnine (u tome su već uspeli) a sada u naredne 2 decenije ostaviti i bez mogućnosti sticanja prevoznog sredstva, dve glavne tekovine zapadnog čoveka nakon WW2, samo te dve stvari (pored još sijaset sitnijih) imaće ogroman uticaj na društvenu strukturu, postaćemo obično roblje što smo oduvek i bili.

vidoje

pre 1 godinu

@gagi4 ... 91 godine, moj stric je kupio Golfa 2 dizel, za tacno 15000 nemackih maraka! Eto, toliko je kostao, a ja sam imao platu 1300 DM, ovde u Srbiji, i to tek poceo da radim, mlad, 20 god.

Al si zaboravio da kazes da je to bilo vreme Ante Markovica ... tada sam ja kao IT inzenjer (sto je onda bilo zanimanje za razliku od danas) imao vise od 23.000 dinara. Podeli to sa 7 koliko je bila marka pa ces dobiti iznos u markama. Inace PRE AM imao sam platu 800-900 DM.
Secam se da sam tada mogao da kupim novog Trabanta karavana (poslednja prodaja) za 2/3 plate i da mi ostane trecina da komotno zivim! Ej, nov auto od plate makar bio i Trabant!

stanje stvari

pre 1 godinu

kad pomeneš golfa, odma šorka kao zvezda-partizan XD

realno drugo mesto u klasi, posle A3

nov automobil je za nas (prosek) bajka.
igramo tombolu tražeći polovnjaka ...

hajde da se volimo

pre 1 godinu

Nije tačno da su zbog novije tehnologije skuplji automobili danas.
Tehnološki napredak pojeftinjuje opremu a ne poskupljuje. Primer su mobilni telefoni, televizori, klima uređaji koji su u početku bili nedostižni mnogima. Drugi razlog je masovnost proizvodnje i univerzalnost upotrebe istih uređaja u različitim sistemima.
A kvalitet materijala je svakako bio bolji nego sada, tako da ni to nije opravdanje za podizanje cene.
Jednostavno im se može jer su automobili prirodno postali potreba, i to je to...

Freeman

pre 1 godinu

Kakva crna inflacija. Prvo su uveli euro, x2 nemacka marka, pa su izmisljali razne razloge kako bi povecali cene. Neki izmisljeni razlozi su nabrojani u tekstu. To je moguce jer ljudi pristaju da plate. To je cela prica.

Dejan

pre 1 godinu

Lupetate gluposti, hoćete da kažete da je samo Golfu povećana cena a ostalim ne ?
Jedan primer 26.10.2021. kupio domaći akumulator 52 ampera, 5900 din. Juce usao u istu radnju gledam cenu istog mislim procitah 11.600 din . I Švabe su gulikože a ovi naši dobra deca.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

91 je koštao tri moje tadašnje plate a danas tri hiljade trista trideset tri!
(Jingo, 21. januar 2023 15:11)
svaka čast ...imao si platu 7000 DEM !

Ne, pogrešno je napisano, tad je Golf bio oko 10-12.000 DEM, a ne EUR. A lik je platu verovatno imao 3.500 DEM bruto, tako da ništa nije slagao.
(Miki, 21. januar 2023 21:19)
dobro je napisano .golf je bio oko 20.000 DEM !
kada je izasao golf 1 1976 klot je kostao 8.000 DEM , kada je izasao golf 2 1986 cena je bila oko 14.000 DEM a cena 1990 je bila u iole opremi 20.000 DEM !
inace yugo florida je kostala nova 12.000 DEM . 1990 e zastava 101 je kostala skoro 10.000 DEM .
ali ne sporim da je covek mozda imao 7000 DEM platu , nije to nemoguće mada je malo verovatno .

Realista

pre 1 godinu

Pre godinu dana, raspremao podrum. Pronadjem casopis "Auto" iz 1991. godine. Unutra cenovnik automobila. Zapadne mi za oko mercedes E klasa, 37.000 maraka, sto ce reci 16.500 eur. Mislim da je sve jasno. To je slucaj sa svim automobilima.

pera ždera

pre 1 godinu

@Peki
Vozio sam klot fiću, klot 101, a onda prešao na klot KIA, pa bolji Camry, pa još bolji CRV i sad vozim Passat 2 R sa svim senzorima, kamerama, greje sedišta, navigacija, itd. Ne oada mi na pamet sa se vraćam ispod ovoga. Sledeći će vrv biti hibrid i to je onda to.

Ms

pre 1 godinu

Sve dok prodaja i proizvodnja novih automobila ne padaju opravdano je povecanje cena.Dok god ima ko da kupi cena ce rasti.Ja ne vidim da se to promeni u skorije vreme,bice sve skuplje.

mg

pre 1 godinu

Ma da, A3 je vrhunac. Pogotovo onaj s motorom 1.0 i osnovnom opremom - može čovjek da pomisli da je u Rolsu. A kad ga motorizuješ i opremiš iole normalno, ode to na 40+ hiljada, taman za polovnog Rolsa

Jiss

pre 1 godinu

Krajem 2020-te godine mi se mnogo dopao novi Mercedes, A klasa, ali sedan, limunzina. Nisu ih do tad pravili i mnogo mi je bio simpatican. Nema ih puno. Cena je bila 20 000 evra za par meseci star, u Hedin Bil salonu u Svedskoj. Dvomio sam se i odustao. Naletim sad u istom salonu na slican isti takav auto, samo sada je 3 godine star i presao 100 000 i kosta 29 000 evra. Skoro nov je bio kad je kostao 20 000.

Ostoja

pre 1 godinu

Mazda 626 hečbek, vrh te '90. godine mislim da sam je platio oko 33.000 maraka... Plata mi je bila 5.000 dem!
Zato mi je sad penzija 100.000...

Ostoja

pre 1 godinu

A šta kad vam kažem da je 1970.cena benzina u Nemačkoj bila 28 feniga....
Bio sam student, ćale mi da 100 maraka i pežo 404 da njegovom prijatelju za kafanu u Berlinu odvezem 100 kila crvenog kupusa i pet litara rakije.
Do Berlina (Minhen, Nirnberg, Bajrot, Hof granica, Istočna Nemačka) tačno 1600 km. Pežo trošio oko osam litara. Na 1000 km- 28 maraka, tamo i nazad 3200 km ni 100 maraka!
Usput u Minhen u menjačnici razmenim našu crvenu za nešto ispod 100 maraka...
Kod kurvi u Berlinu (a bile su dobre ribe, sezonske, studentkinje iz Zapadne Nemačke) cena je bila cvancih mark im auto, fircih mark im haus...
Bilo nekad, kad sam bio mlad i Jugi...
Pozdrav svima...

???

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

stefan beograd

pre 1 godinu

sve skocilo za 50-100% a plate minimalno ili nisu u opste, ja u maksiju samo gledam. Prestao sam da kupujem slatkise, uskoro cu i sokove, samo osnovno... 2 kafe u kaficu oko 500 dinara, rucak za dvoje sa 2.500 na 4.300, minipica sa 200 na 400, kafa sa 189 na 356 dinara, gorivo sa 121 na 196, fiat tipo sa 10.999 na 15.200 a proverite sada na 21.000 evra! da li su oni tek normalni, ja ne verujem... proverite cenovnik.

Saša

pre 1 godinu

Golf 7 benzinac je 2012 kostao 12400e
(kad porastem bicu ppv)
Kolega, nije tačno ovo što iznosite, možda šestica te 2012.godine, neposredno pred izlazak sedmice. Daću tačnu informaciju. Golf 7 sa benzinskim 1.2 TSI motorom je uvek koštao preko Porshe lizinga 13999 €, a za keš cena je iznosila 14999 €. Par meseci otprilike, pre pojave redizajniranog Golfa 7 mogao se naći nov i po akcijskoj ceni od 13999 €. To je ujedno i najniža cena za Golf 7, pre redizajna.

Vozač

pre 1 godinu

Nije golf, ali radi se o paritetima. I dalje čuvam cenivnik bmw Radulović( bio tad diler)iz '98. Tadašnja trojka, je kretala od 25000dm.
Ne znam cenu sadašnje, ali verujem da je min 40000e. Ima raznih komentara ovde. Nisu materijali i "nove"tehnologije uticale, uvek su u korak sa vremenom već multimilionske zarade menadžmenta firmi kao i samih kompanija koji ih vode.

(???, 21. januar 2023 16:50)

1998e su u katalozima bile cene bez carine i poreza. Danas nema carine. Inače bi bili još skuplji. Serija 3 kreće od 40.000,a pre tri godine je kretala sa tridesetak.

Moca

pre 1 godinu

@Peki Postoji ali se ne prodaje ni u EU ni kod nas, niti se uvozi. To su neke kineske, indijske marke ali i ove novije Lade ko je se trenutno ne prodaju nigde zapadno od Rusije,

Neshabg

pre 1 godinu

ludzbunjenog, 21. januar 2023 14:46)

Зашто мијешаш бабе и жабе, какве везе има аутомобил са кућом? Један од глупљих коментара данас.
(хахаха, 21. januar 2023 17:05)

To sto ti nisi shvatio, ne mora da znaci da je komentar glup.

nesha

pre 1 godinu

Da li ste primetili spin..Cena Januar 2023 je 29.560 evra...Čitaj Novembar ili Decembar 2022 god....cenovnik pre tog datuma 2020 god.-19.880 evra...pre ovog intervala za period od oko 6 god. poskupljenje je bilo oko 3000 evra.Za dve godine inflacija,Ukrajina,alavi proizvođači,trgovci,marže ili nešto treće poskupeo je za 10.000 evra.Automobil, nije bitna marka, sa sve većim udelom recikliranih materijala (znači jeftinijim),manjkom metalnih sklopova, sa više elektronike, koja je u principu jeftinija od ozbiljnijih sklopova.Još su pride izmislili nestašicu čipova tj.novih automobila i dođosmo do 30.000 evra za pomenuti automobil.Genijalno....

Komadant Ljubo

pre 1 godinu

2018. na sajmu automobila, passat 1.4tsi 125ks sa 6-stepenim MT i neka pristojn aoprema 20k evra preko Porsche leasing-a, za keš 21k.
(imam promo materijal)

2020. u junu mesecu, passat 1.5tsi 150ks sa DSG menjačem i nekom malo više od pristojene opreme 32k.
(kupovao sam auto, pa sam bacio pogled i na passat-a, mada nisam kupovao tu klasu već ispod)