Ponedeljak, 07.11.2022.

12:45

Prodaje se Honda "dugoprugaš": Stara godinu dana, a prešla 400.000 km

Izvor: B92

Prodaje se Honda "dugoprugaš": Stara godinu dana, a prešla 400.000 km IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

trigutin

pre 2 godine

@ Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 07. novembar 2022 15:07)
Kapitalizam je to druze moj.

Dusan

pre 2 godine

Dnevo autoputem moze da se predje bez problema 1200km. A prelazio sam i 1600km. Teoretski moguce. U nemackoj sam nalazio gomilu automobila koji su presli preko 150000km za godinu dana.

Brada_BG

pre 2 godine

Ja u bgu svaki dan predjem po 150-200km za 8-10h voznje, i to u spicu u haosu. U Americi imate siroke autoputeve i cim izadjete van veceg grada manje guzvi, namestis na 130kmh i racunaj za 8h ×130km, izadje preko 1000km, a auto je vrv radio non stop i smenjivali se vozaci, itekako moguce.

Miša

pre 2 godine

@Sale
Isto sam i ja iskustvo imao, Toyota Camry, taxi. 140000km za deset meseci. Voze mahom pakistanci, po 12h dnevno. Auto se gasi samo kada se menja ulje. Auta ne stoje na stanici kao kod nas, nego kruže. Tada mi je vozač rekao da ljudi ne mogu da izdrže taj tempo i da veoma brzo napuštaju posao.

Kole

pre 2 godine

@ bgd011
Pomešao čovek Fiat i Lambogini koji je zaista u početku pravio traktore, kao i Porše. Gledao sam kamiondziju koji vozi za kanadsku firmu, dobio je kamion star godinu dana sa 400.000 km. Naglasio je da je toliko prešao jer je vožen timski. Jedan vozi drugi spava i samo se menjaju, motor se ne gasi osim na pumpi i utovaru.

LLC

pre 2 godine

Samo da ponovim nije moguce jer kako sam napisao niko vise nevozi od kurirskih sluzbi.Auto mora i da se odrzava i popravlja po nekima ispada da su samo sipali gorivo i vozili u tri smene lekove (ej lekove),ispada da se vise voze lekovi nego sve ostalo.Ni u ratu se nevize najvise lekovi.

Djordje

pre 2 godine

@ mali hijavata

da, samo i ti zaboravljaš da te relacije koje ti spominješ u 98 posto slučajeva ljudi idu avionom a ne putničkim autom 5 dana da se voze

поуздан трактор

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Мој ортак има Хонду и Фиата. Пре је имао неке друге. Све купљено ново. И често каже да боља и поузданија кола од Фиата није имао.

Mali Hijavata

pre 2 godine

U Americi ta kilomtetraža nije čudna. Auto putem Njujork - San Francisko imate 4700km u jednom pravcu, a gde su Sietl, Nju Orlins, Feniks, Majami...Zaboravljamo da je to ogromna zemlja.

plahoviti

pre 2 godine

malo naduvano, kao i svaka vest koja se ne da proveriti….
i ne postoji verovatnoca da je sam dnevno prelazio toliko, taman vozio samo pravo…
ko zna ko je to terao…

24/7

pre 2 godine

То је 1000км дневно. Ко може толико да вози сваки дан годину дана?
(Комша, 07. novembar 2022 22:11

Ako ne može jedan vozač, mogu dva ili tri vozača isti auto.Jeste mnogo ali izvodljivo.

mio

pre 2 godine

Realno posto je presao za godinu dana i otvoreni put kilometri su tu samo broj. U gorem stanju je motor koji je recimo presao 50 hiljada po nekom velikom gradu gdje su velike guzve.

Mazda 6 Driver

pre 2 godine

Ovo na slici je Accord, nije Civic...
(Miško, 07. novembar 2022 22:27)

Ovo na slici je Civic! Kada si poslednji put video Accord-a? Ja sam ih imao dva. Prepoznao bih Accord-a iz aviona.

Honda Kid

pre 2 godine

Treba da znate da kilometraza koja se pravi na dobrom auto putu sa prosjecnom brzinom preko 100kmh ili 60milja na sat u 6toj brzino trosi auto oko 10 posto kolko bi ga trosila stani-kreni gradska voznja.

To znaci da 400,000 km voznje auto putem manje-vise istom nrzinom od oko 60 milja ma sat, trosi auto koliko 40,000 km gradske stani-kreni voznje.

Tako da ako je ova Honda dostigla tu kilometrazu auto putem vecinom, onda taj motor i to auto mogu jos toliko new problema auto putem, ili makar jos jedno 100,000 milja gradske voznje.

Nik

pre 2 godine

Da se prodaje u Šapcu imao bi 18000 km max!
(Dr_Zo, 07. novembar 2022 21:45)

Jos bi bila prica da ga je vozila neka baba samo do pijace i nazad, inace je auto non-stop bio u garazi.

hmm

pre 2 godine

@nikos
Nisi razumeo, jeftiniji je 11000 od auta u odgovarajućem nivou opreme. Šest hiljada je jeftiniji od auta u baznom nivou opreme.

Hondaš

pre 2 godine

Ponosni vlasnik Accord-a 8.generacije, na satu 770000, bez kvara i bez velikog servisa. Za one koji ne znaju, 2.0 atmosferac, lanac pravljen da traje skoro pa večno, znači ne menja se kao na Bmw i ostalim brendovima.

Splavar

pre 2 godine

@Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu
(bgd011, 07. novembar 2022 18:13)

Ni traktori, nit Torino. Fiat znaci Fix It Again Toni

Milosav

pre 2 godine

FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 7. novembar 2022 16:52)

Ne, FIAT je skracenica za: Fix It Again Tony :))

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kakvu debatu i polemiku vi vodite...
Bruka.

Jeste li videli koliki je Teksas ?
Ako je distributivni centar samo u Dalasu, naravno da će imati svakodnevne ture i od po 1000 km!
Putevi solidni, široki, dobar auto,šta je tu problematično ?

Čitam, lik se pita koliko je to vredan tovar , kako se isplati ?
Ja sam prevozio neke lekove švajcarskog porekla gde 1 špric sa 1 ampulom leka za bolest bubrega košta
1200 švajcarskih franaka .
Gabarit pakovanja 15 x 4x4 cm !

Po toj formuli u "Civiku" koji kao berlina ima gepek od 500 litra može 'ladno stati robe za milion ojra !
Mo' 'š mislit' koliko bi stalo u karavan varijanti ...

Što se tiče kilometraže , valjda je čudnije ako neko u Italiji sa šleperom pravi po 600- 650 km dnevno .
I to ne za samo godinu dana ,već do penzije !

E ,to je tek bruka ...

bVb

pre 2 godine

Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.
(nikos, 07. novembar 2022 20:36)

NE MORA. Akord 2.4 500000km bez velikog servisa u Srb, službeni, državni auto. 100%tačno. Vozi se i dalje, ne znam da li je u međuvremenu nešto rađeno. Nije to Bmw n47 motor.

perhan

pre 2 godine

Pizza ili Uber 50 tura po 20 milja za citav dan je moguce .Veliki su to gradovi.Corola1,8 je jos bolja od ovog civica .Polovnu mozes kupiti za 7000$ a nema joj kvara

djevdjir

pre 2 godine

Svaki japanski automobil se projektuje i izvodi tako da ima projektovani vek od 250.000 km. Projektovani vek oznacava period u kome se ne sme desiti nikakav kvar.
A jos u ovom slucaju je vozilo imalo samo 1 hladni start dnevno, sto je za dugovecnost i zdravlje motora najvaznije.

komaNdos

pre 2 godine

djošo torino ti je isto sto i juventus. nadam se da je pomoglo ?
šta reći za hondu, imao, vozao, za 5 godina kod mene 130k uzeo 7 godina staru 180k. 1.8 civic. problem jadne srbije je sto nema polovnih delova, ne mislim ma delove motora, za hondu ili subaru, pa su onda papreni za odrzavanje. meni je slomljen bio retrovizor godinu dana nisam nasao polovan a u delti trazili 450e. sreca drugar se odselio u austriju pa preko neta polovan 80e.
volim japance al primoran da vozim vw, ne boli glava za odrzavanje.

Miki

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...
(Aleksandar, 07. novembar 2022 17:05)



Ova Honda je 2022.
znači maksimalno godinu i po stara.

Igor

pre 2 godine

Horgos - Presevo ima 590km. Po google-u izlazi 6h. Jedan radnik sedne ujutru u 7 u auto i odveze do vranja. Drugi radnik sedne u 14h i vrati auto u suboticu u 20h pa sutra obrnuto. Put je lagan i bez nekog veceg opterecenja dvojica vozaca vozeci 6 dana nedeljno bez problema mogu ovako i 13 meseci ako treba. Problem je samo na nadjes razlog za svakodnevnu ovakvu voznju.

nikos

pre 2 godine

Preko 1000km svaki dan u 13 meseci! 10 sati voznje svaki ubogi dan za 13 meseci. Tu je moralo biti bar nekoliko vozaca koji su se smenjivali.
Covek navodi sta je sve menjao ali, ne vidim nigde veliki servis. Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.

Sale

pre 2 godine

2017. krajem septembra, u Dubaiu mi u taksiju privuče pažnju da mu fali stotinak kilometara do milion, pitam taksistu koliko je star, on na semaforu pogleda papire, kaže jun 2015. Nissan neki kao monovolumen, nisam ih po Evropi vidjao. Sutradan se vozim u Nissanu, noviji model isti tip, pogledam na sat 87.000 km, najloni na onoj zaštiti od sunca nisu skinuti, pitam za starost, taksista sav ponosan kaže da je u junu zadužio nov sa još dvoje kolega. Znači 3 smene nema gašenja...

bgd011

pre 2 godine

@djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu

Bolontiku

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Svaka čast na mašti lepo si me nasmejao.
p.s. T je Torino, grad gde je osnovana firma i fabrika.

robokap

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.
(dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13) Covece kakav uber i taxi. Lik je vozio medicinsku opremu. Da si citao tekst znao bi o cemu se radi.

kolo

pre 2 godine

Ako je prevozio iz grada u grad onda je mogao preći ovoliko jer je 99 posto vremena vozio auto putem. Uz to ako je vozio za glavnu bolnicu onda je i kroz grad sigurno išao tranzitnim putem gde se vozi brzo. U Finiksu je recimo glavna bolnica spojena sa glavnim tranzitnim putem kroz grad. Amerikanci imaju tendenciju da grade bolnice pored tranzitnog puta da upravo ne bi došlo do kašnjenja u isporuci medicinskog materijala koji život znači.

dexter-lab

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.

Aleksandar

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...

LLC

pre 2 godine

Od kurirskih sluzbi niko vise nevozi a ovoliko nije mogao da predje ni da su ga vise njih vozili za godinu dana.Ispada da su samo sipali gorivo i vozili a kada se radio servis i popravke,pranje itd.Da nije kada stane vozac da ide u WC oni zamene gume i sta treba?

Vozač

pre 2 godine

Registrovana na fizičko lice, a vožena 25 sati dnevno, zbog tahoa i propisa o prevozu. Ništa neobično, da je vozio kamion ne bi mogao toliko radnih sati da ima. Pretpostavljam da je zamenio bar 5 kompleta guma, i to ako ih je vozio do kraja.

Neko

pre 2 godine

(djosa, 07. novembar 2022 16:52)
Ne znam za Hondu, ali moj već drugi za redom kupljen nov automobil je Fiat i sa njim sa prezadovoljan za odnos cena/kvalitet. Nove automobile vozim do 8,9 godina i ne znam za majstore, osim redovnih servisa. Uzgred, slovo "T" u nazivu brenda znači Torino. Mesto gde je sedište kompanije. Možda ste nekad čuli za taj grad u Italiji, a ako niste, informišite se malo, nije teško.:)

Tor

pre 2 godine

dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13

A, da si ti nama ziv i zdrav, ali da procitas i tekst, a ne samo naslov :--).. Pise u tekstu, za sta je koriscena.

Nenad

pre 2 godine

Na primer relacija Beograd - Kraljevo, oko 180km u jednom pravcu, 360 km u oba. Jedan vozač u smeni od 8 časova opušteno odradi. Pa još dva vozača u još dve smene i eto šaskom 1080km. A sada zamislite njihove auto puteve, itekako je moguće.

Miki

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!
(Djidji, 07. novembar 2022 15:20)


Ja znam da prelazim kada radim u americi svaki dan preko 1000km bez problema legalno za 11 sati vožnje.
Radi se o kamionu u kom imamo kojekakva ograničrnja .
Do pre par godina kad nije bilo elekreonski praćena vožnja znalo se po nekad preći i 2000km za dan(24) sata.
Prvi mesec kad sam se zaposlio 2005 godine prešao sam 20500 milja (32800) km. Tu spada i utovari,istovari,tankanje goriva,ručak,tuširanje i po malo spavanja
Sada se radi u pola mane.
Da,nije lako ali je moguće.

Izolacija

pre 2 godine

Ja skidam kapu ovom liku sto je za godinu dana presao 400k, pusti me Honde... Pa meni je muka 50,60 km svaki dan a ne 1000...
(Ccc, 7. novembar 2022 13:27)

Razumem, ali kultura saobraćaja i kvalitet puteva tamo i ovamo nije za poređenje.

NS oldtajmer

pre 2 godine

# Dubrovnik, 07. novembar 2022 14:09)
....avi.J.ona ????...uciteljice !! uuciiiteeeljiceee !!!! gde si da te izgrdim i otpustim !

djosa

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.

zoran Šabac

pre 2 godine

baba invalid vozila sa desnom kraćom nogom, do groblja i nazad, nikad po kiši i snegu. Servisna knjižica kao dokaz za obavljeni prvi servis posle 6000km od ukupnih 6150 kilometara. Posle čega joj nije produžena vozačka zbog lošeg vida, pa je prodala maltene nov auto.

Logo

pre 2 godine

@Moj Grande Punto na satu ima 700 000km sa pogonom na metan!
(Siniša, 7. novembar 2022 13:54)

Bukvalno ceka se pametan stidi...
Vozi starog krsa od 700000km i ponosan je na to. Afrika bato

Veliki brat

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 7. novembar 2022 15:07)

Ima u jednom od filmova "Taxi", kad čekaju ispred "nemca" (radnje gde su oni sa Mercedesima nabavljali gume), i vide ispred njih se parkira neki taksi, izlazi 'ladno azijat, otvara gepek, iz gepeka izlazi drugi i seda za volan, a ovaj leže u gepek da odspava. Nešto komentarišu ovi iz auta dok ih gledaju, u stilu "ko će njih da razlikuje kad svi liče jedan na drugog, baš ćeš da utvrdiš da li je za volanom 'ovaj' ili 'onaj'" :)

Možda su ovom Hondom tako taksirali neki azijati :)

Djidji

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!

znatiželjan

pre 2 godine

Mene više interesuje kako je taj šofer sa prostatom, hemeroidima, cirkulacijom, pritiskom ? Ali i kako je sama Honda sa klimom, je li ostao neki gram ferona u sistemu?

Staka Zulu

pre 2 godine

Pre nekoliko godina pronašao sam na mobile.de Audi A6 dve godine star, a prešao 815 000 kilometara. Koštao je 7 k eura. Na sajtu se zadržao manje od 15 minuta. Naravno, ovakvi auti su prava poslastica za nakupce. Neko je kupio taj auto za 30 hiljada misleći da je prešao samo 60000 km ili sl.

budala, a koči!

pre 2 godine

U mog ćaleta jumbaš sa 795000 km, nasleđen od dede, redovno servisiran, skoro sve ispod haube mu je promenjeno, a verovatno čeka i mene.

mučeni mučenik

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??

xxx

pre 2 godine

Ovu kilometrazu NIKAKO nije mogao da izveze jedan covek za ovo vreme. Ne bi taj tempo voznje izdrzao ni 10 dana a kamoli godinu dana. Ko zna koliko njih je "jahalo" ovaj auto.

Joza

pre 2 godine

znači menjao ulje svake dve nedelje. samo ulje ga koštalo više od svakodnevnog slanja DHL-om ili Fedexom. mora da su vožene neke mnooogo važne supstance :)

xxx

pre 2 godine

Ovu kilometrazu NIKAKO nije mogao da izveze jedan covek za ovo vreme. Ne bi taj tempo voznje izdrzao ni 10 dana a kamoli godinu dana. Ko zna koliko njih je "jahalo" ovaj auto.

Djidji

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!

Joza

pre 2 godine

znači menjao ulje svake dve nedelje. samo ulje ga koštalo više od svakodnevnog slanja DHL-om ili Fedexom. mora da su vožene neke mnooogo važne supstance :)

robokap

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.
(dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13) Covece kakav uber i taxi. Lik je vozio medicinsku opremu. Da si citao tekst znao bi o cemu se radi.

Staka Zulu

pre 2 godine

Pre nekoliko godina pronašao sam na mobile.de Audi A6 dve godine star, a prešao 815 000 kilometara. Koštao je 7 k eura. Na sajtu se zadržao manje od 15 minuta. Naravno, ovakvi auti su prava poslastica za nakupce. Neko je kupio taj auto za 30 hiljada misleći da je prešao samo 60000 km ili sl.

Sale

pre 2 godine

2017. krajem septembra, u Dubaiu mi u taksiju privuče pažnju da mu fali stotinak kilometara do milion, pitam taksistu koliko je star, on na semaforu pogleda papire, kaže jun 2015. Nissan neki kao monovolumen, nisam ih po Evropi vidjao. Sutradan se vozim u Nissanu, noviji model isti tip, pogledam na sat 87.000 km, najloni na onoj zaštiti od sunca nisu skinuti, pitam za starost, taksista sav ponosan kaže da je u junu zadužio nov sa još dvoje kolega. Znači 3 smene nema gašenja...

Veliki brat

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 7. novembar 2022 15:07)

Ima u jednom od filmova "Taxi", kad čekaju ispred "nemca" (radnje gde su oni sa Mercedesima nabavljali gume), i vide ispred njih se parkira neki taksi, izlazi 'ladno azijat, otvara gepek, iz gepeka izlazi drugi i seda za volan, a ovaj leže u gepek da odspava. Nešto komentarišu ovi iz auta dok ih gledaju, u stilu "ko će njih da razlikuje kad svi liče jedan na drugog, baš ćeš da utvrdiš da li je za volanom 'ovaj' ili 'onaj'" :)

Možda su ovom Hondom tako taksirali neki azijati :)

Bolontiku

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Svaka čast na mašti lepo si me nasmejao.
p.s. T je Torino, grad gde je osnovana firma i fabrika.

znatiželjan

pre 2 godine

Mene više interesuje kako je taj šofer sa prostatom, hemeroidima, cirkulacijom, pritiskom ? Ali i kako je sama Honda sa klimom, je li ostao neki gram ferona u sistemu?

bgd011

pre 2 godine

@djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu

kolo

pre 2 godine

Ako je prevozio iz grada u grad onda je mogao preći ovoliko jer je 99 posto vremena vozio auto putem. Uz to ako je vozio za glavnu bolnicu onda je i kroz grad sigurno išao tranzitnim putem gde se vozi brzo. U Finiksu je recimo glavna bolnica spojena sa glavnim tranzitnim putem kroz grad. Amerikanci imaju tendenciju da grade bolnice pored tranzitnog puta da upravo ne bi došlo do kašnjenja u isporuci medicinskog materijala koji život znači.

mučeni mučenik

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??

Miki

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!
(Djidji, 07. novembar 2022 15:20)


Ja znam da prelazim kada radim u americi svaki dan preko 1000km bez problema legalno za 11 sati vožnje.
Radi se o kamionu u kom imamo kojekakva ograničrnja .
Do pre par godina kad nije bilo elekreonski praćena vožnja znalo se po nekad preći i 2000km za dan(24) sata.
Prvi mesec kad sam se zaposlio 2005 godine prešao sam 20500 milja (32800) km. Tu spada i utovari,istovari,tankanje goriva,ručak,tuširanje i po malo spavanja
Sada se radi u pola mane.
Da,nije lako ali je moguće.

bVb

pre 2 godine

Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.
(nikos, 07. novembar 2022 20:36)

NE MORA. Akord 2.4 500000km bez velikog servisa u Srb, službeni, državni auto. 100%tačno. Vozi se i dalje, ne znam da li je u međuvremenu nešto rađeno. Nije to Bmw n47 motor.

Izolacija

pre 2 godine

Ja skidam kapu ovom liku sto je za godinu dana presao 400k, pusti me Honde... Pa meni je muka 50,60 km svaki dan a ne 1000...
(Ccc, 7. novembar 2022 13:27)

Razumem, ali kultura saobraćaja i kvalitet puteva tamo i ovamo nije za poređenje.

zoran Šabac

pre 2 godine

baba invalid vozila sa desnom kraćom nogom, do groblja i nazad, nikad po kiši i snegu. Servisna knjižica kao dokaz za obavljeni prvi servis posle 6000km od ukupnih 6150 kilometara. Posle čega joj nije produžena vozačka zbog lošeg vida, pa je prodala maltene nov auto.

Nenad

pre 2 godine

Na primer relacija Beograd - Kraljevo, oko 180km u jednom pravcu, 360 km u oba. Jedan vozač u smeni od 8 časova opušteno odradi. Pa još dva vozača u još dve smene i eto šaskom 1080km. A sada zamislite njihove auto puteve, itekako je moguće.

djevdjir

pre 2 godine

Svaki japanski automobil se projektuje i izvodi tako da ima projektovani vek od 250.000 km. Projektovani vek oznacava period u kome se ne sme desiti nikakav kvar.
A jos u ovom slucaju je vozilo imalo samo 1 hladni start dnevno, sto je za dugovecnost i zdravlje motora najvaznije.

Tor

pre 2 godine

dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13

A, da si ti nama ziv i zdrav, ali da procitas i tekst, a ne samo naslov :--).. Pise u tekstu, za sta je koriscena.

Igor

pre 2 godine

Horgos - Presevo ima 590km. Po google-u izlazi 6h. Jedan radnik sedne ujutru u 7 u auto i odveze do vranja. Drugi radnik sedne u 14h i vrati auto u suboticu u 20h pa sutra obrnuto. Put je lagan i bez nekog veceg opterecenja dvojica vozaca vozeci 6 dana nedeljno bez problema mogu ovako i 13 meseci ako treba. Problem je samo na nadjes razlog za svakodnevnu ovakvu voznju.

Aleksandar

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...

mio

pre 2 godine

Realno posto je presao za godinu dana i otvoreni put kilometri su tu samo broj. U gorem stanju je motor koji je recimo presao 50 hiljada po nekom velikom gradu gdje su velike guzve.

Neko

pre 2 godine

(djosa, 07. novembar 2022 16:52)
Ne znam za Hondu, ali moj već drugi za redom kupljen nov automobil je Fiat i sa njim sa prezadovoljan za odnos cena/kvalitet. Nove automobile vozim do 8,9 godina i ne znam za majstore, osim redovnih servisa. Uzgred, slovo "T" u nazivu brenda znači Torino. Mesto gde je sedište kompanije. Možda ste nekad čuli za taj grad u Italiji, a ako niste, informišite se malo, nije teško.:)

dexter-lab

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.

komaNdos

pre 2 godine

djošo torino ti je isto sto i juventus. nadam se da je pomoglo ?
šta reći za hondu, imao, vozao, za 5 godina kod mene 130k uzeo 7 godina staru 180k. 1.8 civic. problem jadne srbije je sto nema polovnih delova, ne mislim ma delove motora, za hondu ili subaru, pa su onda papreni za odrzavanje. meni je slomljen bio retrovizor godinu dana nisam nasao polovan a u delti trazili 450e. sreca drugar se odselio u austriju pa preko neta polovan 80e.
volim japance al primoran da vozim vw, ne boli glava za odrzavanje.

budala, a koči!

pre 2 godine

U mog ćaleta jumbaš sa 795000 km, nasleđen od dede, redovno servisiran, skoro sve ispod haube mu je promenjeno, a verovatno čeka i mene.

Logo

pre 2 godine

@Moj Grande Punto na satu ima 700 000km sa pogonom na metan!
(Siniša, 7. novembar 2022 13:54)

Bukvalno ceka se pametan stidi...
Vozi starog krsa od 700000km i ponosan je na to. Afrika bato

24/7

pre 2 godine

То је 1000км дневно. Ко може толико да вози сваки дан годину дана?
(Комша, 07. novembar 2022 22:11

Ako ne može jedan vozač, mogu dva ili tri vozača isti auto.Jeste mnogo ali izvodljivo.

Hondaš

pre 2 godine

Ponosni vlasnik Accord-a 8.generacije, na satu 770000, bez kvara i bez velikog servisa. Za one koji ne znaju, 2.0 atmosferac, lanac pravljen da traje skoro pa večno, znači ne menja se kao na Bmw i ostalim brendovima.

NS oldtajmer

pre 2 godine

# Dubrovnik, 07. novembar 2022 14:09)
....avi.J.ona ????...uciteljice !! uuciiiteeeljiceee !!!! gde si da te izgrdim i otpustim !

Mazda 6 Driver

pre 2 godine

Ovo na slici je Accord, nije Civic...
(Miško, 07. novembar 2022 22:27)

Ovo na slici je Civic! Kada si poslednji put video Accord-a? Ja sam ih imao dva. Prepoznao bih Accord-a iz aviona.

Vozač

pre 2 godine

Registrovana na fizičko lice, a vožena 25 sati dnevno, zbog tahoa i propisa o prevozu. Ništa neobično, da je vozio kamion ne bi mogao toliko radnih sati da ima. Pretpostavljam da je zamenio bar 5 kompleta guma, i to ako ih je vozio do kraja.

Mali Hijavata

pre 2 godine

U Americi ta kilomtetraža nije čudna. Auto putem Njujork - San Francisko imate 4700km u jednom pravcu, a gde su Sietl, Nju Orlins, Feniks, Majami...Zaboravljamo da je to ogromna zemlja.

LLC

pre 2 godine

Od kurirskih sluzbi niko vise nevozi a ovoliko nije mogao da predje ni da su ga vise njih vozili za godinu dana.Ispada da su samo sipali gorivo i vozili a kada se radio servis i popravke,pranje itd.Da nije kada stane vozac da ide u WC oni zamene gume i sta treba?

Nik

pre 2 godine

Da se prodaje u Šapcu imao bi 18000 km max!
(Dr_Zo, 07. novembar 2022 21:45)

Jos bi bila prica da ga je vozila neka baba samo do pijace i nazad, inace je auto non-stop bio u garazi.

поуздан трактор

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Мој ортак има Хонду и Фиата. Пре је имао неке друге. Све купљено ново. И често каже да боља и поузданија кола од Фиата није имао.

Milosav

pre 2 godine

FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 7. novembar 2022 16:52)

Ne, FIAT je skracenica za: Fix It Again Tony :))

djosa

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.

Honda Kid

pre 2 godine

Treba da znate da kilometraza koja se pravi na dobrom auto putu sa prosjecnom brzinom preko 100kmh ili 60milja na sat u 6toj brzino trosi auto oko 10 posto kolko bi ga trosila stani-kreni gradska voznja.

To znaci da 400,000 km voznje auto putem manje-vise istom nrzinom od oko 60 milja ma sat, trosi auto koliko 40,000 km gradske stani-kreni voznje.

Tako da ako je ova Honda dostigla tu kilometrazu auto putem vecinom, onda taj motor i to auto mogu jos toliko new problema auto putem, ili makar jos jedno 100,000 milja gradske voznje.

nikos

pre 2 godine

Preko 1000km svaki dan u 13 meseci! 10 sati voznje svaki ubogi dan za 13 meseci. Tu je moralo biti bar nekoliko vozaca koji su se smenjivali.
Covek navodi sta je sve menjao ali, ne vidim nigde veliki servis. Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kakvu debatu i polemiku vi vodite...
Bruka.

Jeste li videli koliki je Teksas ?
Ako je distributivni centar samo u Dalasu, naravno da će imati svakodnevne ture i od po 1000 km!
Putevi solidni, široki, dobar auto,šta je tu problematično ?

Čitam, lik se pita koliko je to vredan tovar , kako se isplati ?
Ja sam prevozio neke lekove švajcarskog porekla gde 1 špric sa 1 ampulom leka za bolest bubrega košta
1200 švajcarskih franaka .
Gabarit pakovanja 15 x 4x4 cm !

Po toj formuli u "Civiku" koji kao berlina ima gepek od 500 litra može 'ladno stati robe za milion ojra !
Mo' 'š mislit' koliko bi stalo u karavan varijanti ...

Što se tiče kilometraže , valjda je čudnije ako neko u Italiji sa šleperom pravi po 600- 650 km dnevno .
I to ne za samo godinu dana ,već do penzije !

E ,to je tek bruka ...

Miki

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...
(Aleksandar, 07. novembar 2022 17:05)



Ova Honda je 2022.
znači maksimalno godinu i po stara.

hmm

pre 2 godine

@nikos
Nisi razumeo, jeftiniji je 11000 od auta u odgovarajućem nivou opreme. Šest hiljada je jeftiniji od auta u baznom nivou opreme.

perhan

pre 2 godine

Pizza ili Uber 50 tura po 20 milja za citav dan je moguce .Veliki su to gradovi.Corola1,8 je jos bolja od ovog civica .Polovnu mozes kupiti za 7000$ a nema joj kvara

Splavar

pre 2 godine

@Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu
(bgd011, 07. novembar 2022 18:13)

Ni traktori, nit Torino. Fiat znaci Fix It Again Toni

Miša

pre 2 godine

@Sale
Isto sam i ja iskustvo imao, Toyota Camry, taxi. 140000km za deset meseci. Voze mahom pakistanci, po 12h dnevno. Auto se gasi samo kada se menja ulje. Auta ne stoje na stanici kao kod nas, nego kruže. Tada mi je vozač rekao da ljudi ne mogu da izdrže taj tempo i da veoma brzo napuštaju posao.

Brada_BG

pre 2 godine

Ja u bgu svaki dan predjem po 150-200km za 8-10h voznje, i to u spicu u haosu. U Americi imate siroke autoputeve i cim izadjete van veceg grada manje guzvi, namestis na 130kmh i racunaj za 8h ×130km, izadje preko 1000km, a auto je vrv radio non stop i smenjivali se vozaci, itekako moguce.

plahoviti

pre 2 godine

malo naduvano, kao i svaka vest koja se ne da proveriti….
i ne postoji verovatnoca da je sam dnevno prelazio toliko, taman vozio samo pravo…
ko zna ko je to terao…

Kole

pre 2 godine

@ bgd011
Pomešao čovek Fiat i Lambogini koji je zaista u početku pravio traktore, kao i Porše. Gledao sam kamiondziju koji vozi za kanadsku firmu, dobio je kamion star godinu dana sa 400.000 km. Naglasio je da je toliko prešao jer je vožen timski. Jedan vozi drugi spava i samo se menjaju, motor se ne gasi osim na pumpi i utovaru.

Djordje

pre 2 godine

@ mali hijavata

da, samo i ti zaboravljaš da te relacije koje ti spominješ u 98 posto slučajeva ljudi idu avionom a ne putničkim autom 5 dana da se voze

LLC

pre 2 godine

Samo da ponovim nije moguce jer kako sam napisao niko vise nevozi od kurirskih sluzbi.Auto mora i da se odrzava i popravlja po nekima ispada da su samo sipali gorivo i vozili u tri smene lekove (ej lekove),ispada da se vise voze lekovi nego sve ostalo.Ni u ratu se nevize najvise lekovi.

Dusan

pre 2 godine

Dnevo autoputem moze da se predje bez problema 1200km. A prelazio sam i 1600km. Teoretski moguce. U nemackoj sam nalazio gomilu automobila koji su presli preko 150000km za godinu dana.

trigutin

pre 2 godine

@ Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 07. novembar 2022 15:07)
Kapitalizam je to druze moj.

Logo

pre 2 godine

@Moj Grande Punto na satu ima 700 000km sa pogonom na metan!
(Siniša, 7. novembar 2022 13:54)

Bukvalno ceka se pametan stidi...
Vozi starog krsa od 700000km i ponosan je na to. Afrika bato

djosa

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.

dexter-lab

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.

Joza

pre 2 godine

znači menjao ulje svake dve nedelje. samo ulje ga koštalo više od svakodnevnog slanja DHL-om ili Fedexom. mora da su vožene neke mnooogo važne supstance :)

LLC

pre 2 godine

Od kurirskih sluzbi niko vise nevozi a ovoliko nije mogao da predje ni da su ga vise njih vozili za godinu dana.Ispada da su samo sipali gorivo i vozili a kada se radio servis i popravke,pranje itd.Da nije kada stane vozac da ide u WC oni zamene gume i sta treba?

mučeni mučenik

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??

поуздан трактор

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Мој ортак има Хонду и Фиата. Пре је имао неке друге. Све купљено ново. И често каже да боља и поузданија кола од Фиата није имао.

perhan

pre 2 godine

Pizza ili Uber 50 tura po 20 milja za citav dan je moguce .Veliki su to gradovi.Corola1,8 je jos bolja od ovog civica .Polovnu mozes kupiti za 7000$ a nema joj kvara

Izolacija

pre 2 godine

Ja skidam kapu ovom liku sto je za godinu dana presao 400k, pusti me Honde... Pa meni je muka 50,60 km svaki dan a ne 1000...
(Ccc, 7. novembar 2022 13:27)

Razumem, ali kultura saobraćaja i kvalitet puteva tamo i ovamo nije za poređenje.

LLC

pre 2 godine

Samo da ponovim nije moguce jer kako sam napisao niko vise nevozi od kurirskih sluzbi.Auto mora i da se odrzava i popravlja po nekima ispada da su samo sipali gorivo i vozili u tri smene lekove (ej lekove),ispada da se vise voze lekovi nego sve ostalo.Ni u ratu se nevize najvise lekovi.

Djidji

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!

plahoviti

pre 2 godine

malo naduvano, kao i svaka vest koja se ne da proveriti….
i ne postoji verovatnoca da je sam dnevno prelazio toliko, taman vozio samo pravo…
ko zna ko je to terao…

znatiželjan

pre 2 godine

Mene više interesuje kako je taj šofer sa prostatom, hemeroidima, cirkulacijom, pritiskom ? Ali i kako je sama Honda sa klimom, je li ostao neki gram ferona u sistemu?

Aleksandar

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...

nikos

pre 2 godine

Preko 1000km svaki dan u 13 meseci! 10 sati voznje svaki ubogi dan za 13 meseci. Tu je moralo biti bar nekoliko vozaca koji su se smenjivali.
Covek navodi sta je sve menjao ali, ne vidim nigde veliki servis. Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.

budala, a koči!

pre 2 godine

U mog ćaleta jumbaš sa 795000 km, nasleđen od dede, redovno servisiran, skoro sve ispod haube mu je promenjeno, a verovatno čeka i mene.

Neko

pre 2 godine

(djosa, 07. novembar 2022 16:52)
Ne znam za Hondu, ali moj već drugi za redom kupljen nov automobil je Fiat i sa njim sa prezadovoljan za odnos cena/kvalitet. Nove automobile vozim do 8,9 godina i ne znam za majstore, osim redovnih servisa. Uzgred, slovo "T" u nazivu brenda znači Torino. Mesto gde je sedište kompanije. Možda ste nekad čuli za taj grad u Italiji, a ako niste, informišite se malo, nije teško.:)

bVb

pre 2 godine

Za 400.000 km MORA da bude uradjen veliki servis ... bar dva puta!
Mora ovde dobro da se pretrese auto, amortizeri, kocnice, diskovi, anlaser, alternator .... mala razlika je 6000 u odnosu na novi.
(nikos, 07. novembar 2022 20:36)

NE MORA. Akord 2.4 500000km bez velikog servisa u Srb, službeni, državni auto. 100%tačno. Vozi se i dalje, ne znam da li je u međuvremenu nešto rađeno. Nije to Bmw n47 motor.

komaNdos

pre 2 godine

djošo torino ti je isto sto i juventus. nadam se da je pomoglo ?
šta reći za hondu, imao, vozao, za 5 godina kod mene 130k uzeo 7 godina staru 180k. 1.8 civic. problem jadne srbije je sto nema polovnih delova, ne mislim ma delove motora, za hondu ili subaru, pa su onda papreni za odrzavanje. meni je slomljen bio retrovizor godinu dana nisam nasao polovan a u delti trazili 450e. sreca drugar se odselio u austriju pa preko neta polovan 80e.
volim japance al primoran da vozim vw, ne boli glava za odrzavanje.

xxx

pre 2 godine

Ovu kilometrazu NIKAKO nije mogao da izveze jedan covek za ovo vreme. Ne bi taj tempo voznje izdrzao ni 10 dana a kamoli godinu dana. Ko zna koliko njih je "jahalo" ovaj auto.

Staka Zulu

pre 2 godine

Pre nekoliko godina pronašao sam na mobile.de Audi A6 dve godine star, a prešao 815 000 kilometara. Koštao je 7 k eura. Na sajtu se zadržao manje od 15 minuta. Naravno, ovakvi auti su prava poslastica za nakupce. Neko je kupio taj auto za 30 hiljada misleći da je prešao samo 60000 km ili sl.

Vozač

pre 2 godine

Registrovana na fizičko lice, a vožena 25 sati dnevno, zbog tahoa i propisa o prevozu. Ništa neobično, da je vozio kamion ne bi mogao toliko radnih sati da ima. Pretpostavljam da je zamenio bar 5 kompleta guma, i to ako ih je vozio do kraja.

Splavar

pre 2 godine

@Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu
(bgd011, 07. novembar 2022 18:13)

Ni traktori, nit Torino. Fiat znaci Fix It Again Toni

robokap

pre 2 godine

Ako su mogle masine u Kolubari da rade 25h dnevno, moze i ova Honda. Auto je bio taxi, uber ili nesto tome slicno u nekom velikom gradu. Verovatno nije nikada ugasen. Ti Hondini motori nisu izdrzljivi kao oni stari, tako da mu verovatno nije ostalo jos puno zivota. U vezi s tim, cena je paprena.
(dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13) Covece kakav uber i taxi. Lik je vozio medicinsku opremu. Da si citao tekst znao bi o cemu se radi.

djevdjir

pre 2 godine

Svaki japanski automobil se projektuje i izvodi tako da ima projektovani vek od 250.000 km. Projektovani vek oznacava period u kome se ne sme desiti nikakav kvar.
A jos u ovom slucaju je vozilo imalo samo 1 hladni start dnevno, sto je za dugovecnost i zdravlje motora najvaznije.

Igor

pre 2 godine

Horgos - Presevo ima 590km. Po google-u izlazi 6h. Jedan radnik sedne ujutru u 7 u auto i odveze do vranja. Drugi radnik sedne u 14h i vrati auto u suboticu u 20h pa sutra obrnuto. Put je lagan i bez nekog veceg opterecenja dvojica vozaca vozeci 6 dana nedeljno bez problema mogu ovako i 13 meseci ako treba. Problem je samo na nadjes razlog za svakodnevnu ovakvu voznju.

Honda Kid

pre 2 godine

Treba da znate da kilometraza koja se pravi na dobrom auto putu sa prosjecnom brzinom preko 100kmh ili 60milja na sat u 6toj brzino trosi auto oko 10 posto kolko bi ga trosila stani-kreni gradska voznja.

To znaci da 400,000 km voznje auto putem manje-vise istom nrzinom od oko 60 milja ma sat, trosi auto koliko 40,000 km gradske stani-kreni voznje.

Tako da ako je ova Honda dostigla tu kilometrazu auto putem vecinom, onda taj motor i to auto mogu jos toliko new problema auto putem, ili makar jos jedno 100,000 milja gradske voznje.

Miki

pre 2 godine

To je 1039 km na dan da nikad nije gasio vozilo sa ogranicenjem brzine koja ima u americi skoro pa nemoguce, ajd sad da cujem da li ovo jedan vozac moze da izvede.. Odgovpr je ne.. Ovo je vozilo vise ljudi jer provesti toliko vremena u vozilu je nemoguce!
(Djidji, 07. novembar 2022 15:20)


Ja znam da prelazim kada radim u americi svaki dan preko 1000km bez problema legalno za 11 sati vožnje.
Radi se o kamionu u kom imamo kojekakva ograničrnja .
Do pre par godina kad nije bilo elekreonski praćena vožnja znalo se po nekad preći i 2000km za dan(24) sata.
Prvi mesec kad sam se zaposlio 2005 godine prešao sam 20500 milja (32800) km. Tu spada i utovari,istovari,tankanje goriva,ručak,tuširanje i po malo spavanja
Sada se radi u pola mane.
Da,nije lako ali je moguće.

zoran Šabac

pre 2 godine

baba invalid vozila sa desnom kraćom nogom, do groblja i nazad, nikad po kiši i snegu. Servisna knjižica kao dokaz za obavljeni prvi servis posle 6000km od ukupnih 6150 kilometara. Posle čega joj nije produžena vozačka zbog lošeg vida, pa je prodala maltene nov auto.

Nenad

pre 2 godine

Na primer relacija Beograd - Kraljevo, oko 180km u jednom pravcu, 360 km u oba. Jedan vozač u smeni od 8 časova opušteno odradi. Pa još dva vozača u još dve smene i eto šaskom 1080km. A sada zamislite njihove auto puteve, itekako je moguće.

Veliki brat

pre 2 godine

Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 7. novembar 2022 15:07)

Ima u jednom od filmova "Taxi", kad čekaju ispred "nemca" (radnje gde su oni sa Mercedesima nabavljali gume), i vide ispred njih se parkira neki taksi, izlazi 'ladno azijat, otvara gepek, iz gepeka izlazi drugi i seda za volan, a ovaj leže u gepek da odspava. Nešto komentarišu ovi iz auta dok ih gledaju, u stilu "ko će njih da razlikuje kad svi liče jedan na drugog, baš ćeš da utvrdiš da li je za volanom 'ovaj' ili 'onaj'" :)

Možda su ovom Hondom tako taksirali neki azijati :)

Milosav

pre 2 godine

FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 7. novembar 2022 16:52)

Ne, FIAT je skracenica za: Fix It Again Tony :))

Mali Hijavata

pre 2 godine

U Americi ta kilomtetraža nije čudna. Auto putem Njujork - San Francisko imate 4700km u jednom pravcu, a gde su Sietl, Nju Orlins, Feniks, Majami...Zaboravljamo da je to ogromna zemlja.

NS oldtajmer

pre 2 godine

# Dubrovnik, 07. novembar 2022 14:09)
....avi.J.ona ????...uciteljice !! uuciiiteeeljiceee !!!! gde si da te izgrdim i otpustim !

Bolontiku

pre 2 godine

Honda je prezime.
Soićiro Honda je osnivac i vlasnik.
Prezime mu je na mom autu. Jako pouzdanom autu.
FIAT je skracenica za Fabrika Italiana Automobile Traktori.
Pouzdan? hm..ne bih rekao.
Sve je jasno iz ovoga.
(djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Svaka čast na mašti lepo si me nasmejao.
p.s. T je Torino, grad gde je osnovana firma i fabrika.

bgd011

pre 2 godine

@djosa, 07. novembar 2022 16:52)

Kakvi traktori sta lupas .. FIAT je
Fabbrica Italiana Automobili Torino..

cuj traktori....majko mila..lupio covek i ostao ziv..izguglaj bar pre nego sto lupis neku nebulozu

Miki

pre 2 godine

U Americi sam u aprilu 2019 kupio vozilo na kome u zvaničnim papirima piše da je model za 2020. godinu.
Ako sam hteo da ga prodam u decembru 2021, ispalo bi da je svega godinu dana star.
Izračunajte sami...
(Aleksandar, 07. novembar 2022 17:05)



Ova Honda je 2022.
znači maksimalno godinu i po stara.

Nik

pre 2 godine

Da se prodaje u Šapcu imao bi 18000 km max!
(Dr_Zo, 07. novembar 2022 21:45)

Jos bi bila prica da ga je vozila neka baba samo do pijace i nazad, inace je auto non-stop bio u garazi.

Dusan

pre 2 godine

Dnevo autoputem moze da se predje bez problema 1200km. A prelazio sam i 1600km. Teoretski moguce. U nemackoj sam nalazio gomilu automobila koji su presli preko 150000km za godinu dana.

Hondaš

pre 2 godine

Ponosni vlasnik Accord-a 8.generacije, na satu 770000, bez kvara i bez velikog servisa. Za one koji ne znaju, 2.0 atmosferac, lanac pravljen da traje skoro pa večno, znači ne menja se kao na Bmw i ostalim brendovima.

mio

pre 2 godine

Realno posto je presao za godinu dana i otvoreni put kilometri su tu samo broj. U gorem stanju je motor koji je recimo presao 50 hiljada po nekom velikom gradu gdje su velike guzve.

24/7

pre 2 godine

То је 1000км дневно. Ко може толико да вози сваки дан годину дана?
(Комша, 07. novembar 2022 22:11

Ako ne može jedan vozač, mogu dva ili tri vozača isti auto.Jeste mnogo ali izvodljivo.

Djordje

pre 2 godine

@ mali hijavata

da, samo i ti zaboravljaš da te relacije koje ti spominješ u 98 posto slučajeva ljudi idu avionom a ne putničkim autom 5 dana da se voze

kolo

pre 2 godine

Ako je prevozio iz grada u grad onda je mogao preći ovoliko jer je 99 posto vremena vozio auto putem. Uz to ako je vozio za glavnu bolnicu onda je i kroz grad sigurno išao tranzitnim putem gde se vozi brzo. U Finiksu je recimo glavna bolnica spojena sa glavnim tranzitnim putem kroz grad. Amerikanci imaju tendenciju da grade bolnice pored tranzitnog puta da upravo ne bi došlo do kašnjenja u isporuci medicinskog materijala koji život znači.

Sale

pre 2 godine

2017. krajem septembra, u Dubaiu mi u taksiju privuče pažnju da mu fali stotinak kilometara do milion, pitam taksistu koliko je star, on na semaforu pogleda papire, kaže jun 2015. Nissan neki kao monovolumen, nisam ih po Evropi vidjao. Sutradan se vozim u Nissanu, noviji model isti tip, pogledam na sat 87.000 km, najloni na onoj zaštiti od sunca nisu skinuti, pitam za starost, taksista sav ponosan kaže da je u junu zadužio nov sa još dvoje kolega. Znači 3 smene nema gašenja...

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Kakvu debatu i polemiku vi vodite...
Bruka.

Jeste li videli koliki je Teksas ?
Ako je distributivni centar samo u Dalasu, naravno da će imati svakodnevne ture i od po 1000 km!
Putevi solidni, široki, dobar auto,šta je tu problematično ?

Čitam, lik se pita koliko je to vredan tovar , kako se isplati ?
Ja sam prevozio neke lekove švajcarskog porekla gde 1 špric sa 1 ampulom leka za bolest bubrega košta
1200 švajcarskih franaka .
Gabarit pakovanja 15 x 4x4 cm !

Po toj formuli u "Civiku" koji kao berlina ima gepek od 500 litra može 'ladno stati robe za milion ojra !
Mo' 'š mislit' koliko bi stalo u karavan varijanti ...

Što se tiče kilometraže , valjda je čudnije ako neko u Italiji sa šleperom pravi po 600- 650 km dnevno .
I to ne za samo godinu dana ,već do penzije !

E ,to je tek bruka ...

Tor

pre 2 godine

dexter-lab, 07. novembar 2022 17:13

A, da si ti nama ziv i zdrav, ali da procitas i tekst, a ne samo naslov :--).. Pise u tekstu, za sta je koriscena.

Kole

pre 2 godine

@ bgd011
Pomešao čovek Fiat i Lambogini koji je zaista u početku pravio traktore, kao i Porše. Gledao sam kamiondziju koji vozi za kanadsku firmu, dobio je kamion star godinu dana sa 400.000 km. Naglasio je da je toliko prešao jer je vožen timski. Jedan vozi drugi spava i samo se menjaju, motor se ne gasi osim na pumpi i utovaru.

Brada_BG

pre 2 godine

Ja u bgu svaki dan predjem po 150-200km za 8-10h voznje, i to u spicu u haosu. U Americi imate siroke autoputeve i cim izadjete van veceg grada manje guzvi, namestis na 130kmh i racunaj za 8h ×130km, izadje preko 1000km, a auto je vrv radio non stop i smenjivali se vozaci, itekako moguce.

hmm

pre 2 godine

@nikos
Nisi razumeo, jeftiniji je 11000 od auta u odgovarajućem nivou opreme. Šest hiljada je jeftiniji od auta u baznom nivou opreme.

Mazda 6 Driver

pre 2 godine

Ovo na slici je Accord, nije Civic...
(Miško, 07. novembar 2022 22:27)

Ovo na slici je Civic! Kada si poslednji put video Accord-a? Ja sam ih imao dva. Prepoznao bih Accord-a iz aviona.

Miša

pre 2 godine

@Sale
Isto sam i ja iskustvo imao, Toyota Camry, taxi. 140000km za deset meseci. Voze mahom pakistanci, po 12h dnevno. Auto se gasi samo kada se menja ulje. Auta ne stoje na stanici kao kod nas, nego kruže. Tada mi je vozač rekao da ljudi ne mogu da izdrže taj tempo i da veoma brzo napuštaju posao.

trigutin

pre 2 godine

@ Ma nema šanse da je toliko prešla za samo 13 meseci pa ispada da je nisu ni gasili ......kod njih nema pauze vikenda ni praznika nemaju slobodan dan ??
(mučeni mučenik, 07. novembar 2022 15:07)
Kapitalizam je to druze moj.