Nedelja, 30.10.2022.

09:07

Novi, kontroverzni dizajn ostaje: Na dobrom smo putu

Izvor: B92

Novi, kontroverzni dizajn ostaje: Na dobrom smo putu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Ziki

pre 2 godine

Kako covek laze. Pa ta 7ca je bila kod svih evropskih auto novinara, kad se pojavila, okvalifikovana da ima dizajnersku gresku na zadnjim svetlima. Pa su kad se za 2 god nova 5ca pokazala kao pogodak, zvanicno sami priznali greeku u dizajnu, ima zvanicna izjava i odmah su promenili dizajn.

Ivan

pre 2 godine

Izvezite ga na njivu i sa stilim poorite šta treba.
E al kad sam u iX npr. video onu glupavu drvenu pločicu ispod menjača/tastera, koja se inače haba brzo, tada sam ukapirao da neki ozbiljan bolid radi sve ovo. Lebdeća platforma između sedišta a ispod zavučeš nešto što u vožnji nema šanse da izvučeš, niti vidiš a da ne polomiš zglobove na rukama ili da sletiš sa puta, niti izgleda lepo. O nazađenim tabletima u kokpitu, ahhh. Ima toga još, imbecili.

Simke

pre 2 godine

Koliko su ovih rugoba sa svinjskom njuškom prodali , to mene zanima...
A u priči o lepoti dizajna mogu da veruju samo "roditelji"...

Preddy Baer

pre 2 godine

"BMW tvrdi kako je siguran da ide u pravom smeru"?

mislim da je i kapetan Titanika tvrdio isto

uzas bozji u kom smeru im ide dizajn

Preddy Baer

pre 2 godine

@Čeki opinionista del cazzo

Chris Bangle je odavno prolupao jos kada je napravio onu tugaljivu 7cu i ono cudo od 6ce.

Zadnja pismena stvar koju je bio uradio su bile AR 145/146

Simke

pre 2 godine

w, 30. oktobar 2022

Šta bre lupetaš ovde... Koje kiselo??? Pa slepac ne bi ovo kupio... Imaš li ti oči?
Samo pomislim , koji blam da me neko vidi u ovome...
Zahebavalo bi me društvo celog života !

Al

pre 2 godine

Dve reči su ovde bačene: "moć" i "stav". E, tačno to, ta opsesija moći i nadr*anim stavom "kad me vidite na putu (i bilo gde), ima odma' da se use*ete". Tu nije kriv BMW, on ne postavlja standarde ponašanja, već samo ide niz dlaku duhovnoj i mentalnoj patologiji mrštavaca i eksploatiše njihove sklonosti. Krivi su porodica, vaspitanje, društvo, ponajviše sistem vrednosti u kom je bahaćenje pozitivno i poželjno.
A kada se u nastavku, kao kontrapunkt još pomene Alfa Romeo... Pa srnavljenje je već dovoditi te dve marke u vezu sa takvog polazišta! Još jednom: BMW je kriv samo zato što povlađuje animalnim nagonima, a Alfi dodatno poštovanje jer to ne čini.

w

pre 2 godine

Jaaao što mu je kiseo prednji deo, jaaao, a tek zadnji. A tek što su mu bubrezi kiseli. Neeee, ne mogu da izdržim koliko je kiseo unutra. Svi novi modeli su im kiseli, jaaao...

Beogradjanin

pre 2 godine

@ (realista, 30. oktobar 2022 13:58)

Stavi u istu ravan Alfu koja je umetnicko delo i ovu grdobu, na koju mogu da se loze samo debeli ameri, i zaista ces primetiti razliku. Samo nisam siguran da si pogodio smer. Ali dobro, ne mogu svi da prepoznaju umetnost...

batica

pre 2 godine

Dok je samo jedan deo dizajna ajd i da se raspravljamo kao što smo radili za bubrege na M3 i M4 ali kad naprave ovakvo čudovište kao ovaj XM onda se vidi da su zalutali.I ajde da su rugobu napravili samo spolja nego su i u enterijeru potpuno skrenuli.Sprdao sam se sa mečkinim tabletima a eto ima neko ko to zna još ružnije da nakači na tablu.Znam da ih nešto ne pogađa jer i dalje postoji gomila ovih sa viškom para i bez trunke ukusa ali moj novac videti neće a nastaviću da ih vređam jer zaslužuju.

Vozač

pre 2 godine

Potpunono očekivano. Saginju se onom ko najbolje plaća. Trenutno su to Kinezi. Deda Kvant, inače Adolfov dobar drugar, se u grobu prevrće, ali sve se menja sem promena.

Jovan

pre 2 godine

Aj userite i moj omiljeni X4 i završio sam sa vama.
Šta im znači da obrću oči naopako, idijoti. Pozadi neke pokršene linije led svetala, neki šugavi 3D, nikakav protok energije, aerodinamike, stila, besmisao.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U Krisa Bengla se ne dira !

Čovek je uveo brend u novi milenijum .

I to na kakav način !

Sećam se da je bilo pljuvanja i po

novoj seriji 5 , seriji 7, uvođenju X5,

pojavi X3... te dizajn je shit , te 4x4 im

je loš, te i-drajv je uvrnut...

A oni se digli na tim autima , ostavili i

" Mecu" i " Gospodara prstenova "

daleko iza sebe !

BMW uber alle !

Pravda za Krisa Bengla !

Zemljoradnik

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.
(realista, 30. oktobar 2022 13:58)

- Naravno, nisu u istoj ravni. To je potpuno jasno. Ovaj SUV u članku, BMW XM u SAD će imati početnu cenu oko 160,000 USD. Nov SUV Alfa Stelvio ovde u SAD košta oko 55,000 USD, osnovna verzija, a najskuplja varijanta je oko 85,000. To je i najskuplji Alfa Romeo koji se ovde prodaje. Kupite dve takve Alfe za jednog BMW XM-a. Da uzmemo i “sličnije” modele, BMW X7 kreće se u startu oko 80,000 pa do preko 100,000. Tako da vaš komentar o višku novca nema smisla, Alfa košta osetno manje nego BMW. Alfa je jeftina i lepa konfekcija. Kupite, vozite par godina i menjate. Ljudi imaju svoj rezon zašto kupuju auto, a to o “višku novca, manjku ukusa i kompleksima” je bespotrebno i veoma subjektivno.

Puz

pre 2 godine

Na prvi pogled prednji deo X7 mi je delovao kao svinjska njuska.
Na drugi kao da su ga crtali u Dizniju i napravili nekakvog Lego Mejtera.
Treba to umeti.

Kontradiverzioni dizajn

pre 2 godine

Aajjoojjj, samo ću reći (kao neko ko izucava lepo i bavi se umetnoscu).
(radovanr, 30. oktobar 2022 11:05)

Slažem se.
Fasciniraju pokušaji nečega što nije difuzor jer je prekratko (kao dete žrtva Talidomida).
To je u stvari pokušaj E auspuha koji to nije (jer je auto na struju).
Toliko je glupo pričati o švapskom dizajnu koji, kada postoji, postoji zbog kupaca, a u stvari to nije (jer lepi dizajn treba da postoji zarad lepote)

Challenger

pre 2 godine

Prednji kraj mi je odlican,osim svetlosnih grupa koje su suvise male i lice na Hyundai. Zadnji kraj mi je uzas. Sveukupno, ima nekih futuristickih pomaka i treba tako. Po meni trebali su biti jos hrabriji i "bezobrazniji" sa ovim XM modelom jer to svakako nije za konzervativnu publiku. Inace nisam BMW apologeta ni fan aktuelnih modela.

Slovenac

pre 2 godine

Sto se automobilskog dizajna tice, samo Italija, Francuska i Engleska. A najezdu kica i seljacizma prezivela ja samo Italija. I to jedva.

Arh.

pre 2 godine

Dolazimo do čuvene BMW-ove Serije 7 E65. Nju je dizajnirao Kris Bengl, u startu je izazvala brojne reakcije, a na kraju se bolje prodavala od stilski znatno uspešnije generacije E38.

Da, ali prodavala se bolje u USA i Japanu. U Evropi, Nemačkoj, su pisali peticije protiv Krisa Bengla (USA dizajner) pa je na kraju i otišao iz BMW-a, ali verovatno ne zbog peticije. Na šta tek liči ona serija 5 koju je dizajnirao!? Užas.
Neko je od potpisnika peticije predlagao da se otera u tada još uvek postijeću Zastavu, verovatno neki naš gastos. AUtomobili su im po pitanju dizajna sve siroviji, grublji, kao da su pravljeni za varvare, namesto nekadašnjih lepih i elegantnih sportskih automobila.

Bane

pre 2 godine

Pazljivo gledajte i videcete da je ovo kopija dizajna Toyota RAV4 samo su dodati ovi bubrezi sa ostrim linijama sto je preruzno i preveliki su odskacu previse kao stara mečka 123 sto imala onaj prednji gril kao da ide neki šporet po putu a ne sportsko elegantna limizuna ili SUV. i jos nesto mi jako smeta to su prednja svetla koja lice na ona iz Citriena sto je meni bljak. Ne deluje vise nemački auto uopste. Treba dizajn menjati osvezavati ali ovo je kao borna kola napravljeno. A kad se borna kola prave onda sluze za rat a ne za uzivanje. U ovome ne bih uzivao sigurno. Dačija ima lepši SUV od ovog sr... i ovaj sto nam objasnjava da nam trebaju polemike kontroverze e ako to trazi onda je ukrao Citroenovu filozofiju tako i izgleda ovo nedefinisano cudo na tockovima..Vlasnik BMW zeli da se oseca moderno i mocno. Nebitno bmw uvek bio skup auto premium ali svako ikada ko ugleda BMW serije 3, 5 ili 7 u sebi kaze au sto bih i ja voleo. A ovo ne izaziva taj osecaj. U tome je problem druze promaseni umisljeni deirektore. Idi u Citroen pa im ispricaj svoju filozofiju hrkaće dok slusaju ove tvoje reci kako jedan BMW treba i MORA da izgleda. Mnogo sam iznervirab koliko debila ima koji primaju nenormalne platetine za ovo lupetanje. Upropastice brend skroz. BMW ce kupovati oni u kariranim bermudama. Sta vam je ljudi aman povucite ovu rugobu od modela koji god da je. Eto lici na Toyotu RAV4 iz 2018. i ta Toyota je ok meni od napred al ovi upropastise i taj Toyotin dizajn koji je dobar skladan i pristaje joj.

realista

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.

MilosNS

pre 2 godine

Volim BMW kao marku i trenutno vozim jedan, ali mi se ovaj novi dizajn pravac uopšte ne svidja. Nisu toliko ružni farovi, koliko prednja maska, sve sa ovim predimenzioniranim i još i uokvirenim “bubrezima”. Užas.

bbb

pre 2 godine

Prodavaće se i ove nakaze koje su napravili (pre svega mislim na novu seriju 7 i X7) zato što je to BMW, statusni simbol i vrhunski kvalitet ali definitivno niko ne može da porekne da su malo preterali. Video sam uživo novi X7, auto kao auto je moćan, autoritativan na putu ali prednji kraj je definitivno preružan. Serija 7 E65 koja se pominje u tekstu se dobro prodavala ali tek nakon restilizacije koja je koliko toliko ublažila grozan izgled zadnjeg dela vozila a kozmetički doterala prednji branik i farove.

stevo

pre 2 godine

Ma ne, nego će da se drže istog dizajna čitav vek. Imam šokantnu vest za vas: nikoga, ali baš nikoga nije briga šta misli šačica Srba na B92 komentarima

car je go

pre 2 godine

nisu iz bmwa mutavi. znaju oni da postoji dovoljan broj iskompleksiranih debila kojima je samo marka automobila bitna i koji ce bez obzira na sve ipak kupiti ovo.
kad su uspeli da prodaju x6 u velikom broju, uspece i ovo.
inace, podseca me na neku mesavinu plasticne kante i vojnog vozila.

Reziel

pre 2 godine

Za automobil, lepota nije sve. Meni recimo novi dizajn pristaje SUV modelima, ali na novoj "sedmici" izgleda zaista očajno.
S druge strane, fanovi BMW automobila su slični fanovima Apple-a ili bilo čega drugog. Njih vodi neka čudesna emocija vezana za "marku", i oni mnoge stvari opraštaju omiljenoj kompaniji i nalaze izgovore zašto je ti baš tako kako je. To stalno možemo da vidimo i na ovim komentarima.

Iako nikada nisam mogao da osetim tako nešto, tu vezanost za brend (vozio sam i Audi i BMW i Merc recimo), rauzmem i shvatam da takvi ljudi postoje. Na sreću BMW-a, tih ljudi ima sve više u mladjim generacijama, pa očigledno ne treba da brinu o prodaji. Međutim pitanje je dokle će ići tako.

Masinac

pre 2 godine

Meni je ovaj SUV prelep, nerazumem kad ljudi kazu da je ruzan.Meni se licno svidjaju auta sa ostrim linijama, tako da se ovaj gril napred uklapa u dizajn.

vass

pre 2 godine

BMW je nekada pravio predivne automobile. Sada je samo ekstravagntan,kao nekada Citroen. Audi, Mercedes, Alfa Romeo idu dobrim putem, kombinujući tradiciju sa savremenim tokovima. BMW je totalno pogubljen što se tiče dizajna.

Heruvim

pre 2 godine

Ma savremeno i kontroverzno ok...Ali ovoooo je ruznooo.Kao neki novi šporet na pelet na točkovima .čak i oni imaju elegantnije linije

vass

pre 2 godine

BMW je nekada pravio predivne automobile. Sada je samo ekstravagntan,kao nekada Citroen. Audi, Mercedes, Alfa Romeo idu dobrim putem, kombinujući tradiciju sa savremenim tokovima. BMW je totalno pogubljen što se tiče dizajna.

Heruvim

pre 2 godine

Ma savremeno i kontroverzno ok...Ali ovoooo je ruznooo.Kao neki novi šporet na pelet na točkovima .čak i oni imaju elegantnije linije

bbb

pre 2 godine

Prodavaće se i ove nakaze koje su napravili (pre svega mislim na novu seriju 7 i X7) zato što je to BMW, statusni simbol i vrhunski kvalitet ali definitivno niko ne može da porekne da su malo preterali. Video sam uživo novi X7, auto kao auto je moćan, autoritativan na putu ali prednji kraj je definitivno preružan. Serija 7 E65 koja se pominje u tekstu se dobro prodavala ali tek nakon restilizacije koja je koliko toliko ublažila grozan izgled zadnjeg dela vozila a kozmetički doterala prednji branik i farove.

Arh.

pre 2 godine

Dolazimo do čuvene BMW-ove Serije 7 E65. Nju je dizajnirao Kris Bengl, u startu je izazvala brojne reakcije, a na kraju se bolje prodavala od stilski znatno uspešnije generacije E38.

Da, ali prodavala se bolje u USA i Japanu. U Evropi, Nemačkoj, su pisali peticije protiv Krisa Bengla (USA dizajner) pa je na kraju i otišao iz BMW-a, ali verovatno ne zbog peticije. Na šta tek liči ona serija 5 koju je dizajnirao!? Užas.
Neko je od potpisnika peticije predlagao da se otera u tada još uvek postijeću Zastavu, verovatno neki naš gastos. AUtomobili su im po pitanju dizajna sve siroviji, grublji, kao da su pravljeni za varvare, namesto nekadašnjih lepih i elegantnih sportskih automobila.

car je go

pre 2 godine

nisu iz bmwa mutavi. znaju oni da postoji dovoljan broj iskompleksiranih debila kojima je samo marka automobila bitna i koji ce bez obzira na sve ipak kupiti ovo.
kad su uspeli da prodaju x6 u velikom broju, uspece i ovo.
inace, podseca me na neku mesavinu plasticne kante i vojnog vozila.

stevo

pre 2 godine

Ma ne, nego će da se drže istog dizajna čitav vek. Imam šokantnu vest za vas: nikoga, ali baš nikoga nije briga šta misli šačica Srba na B92 komentarima

MilosNS

pre 2 godine

Volim BMW kao marku i trenutno vozim jedan, ali mi se ovaj novi dizajn pravac uopšte ne svidja. Nisu toliko ružni farovi, koliko prednja maska, sve sa ovim predimenzioniranim i još i uokvirenim “bubrezima”. Užas.

Beogradjanin

pre 2 godine

@ (realista, 30. oktobar 2022 13:58)

Stavi u istu ravan Alfu koja je umetnicko delo i ovu grdobu, na koju mogu da se loze samo debeli ameri, i zaista ces primetiti razliku. Samo nisam siguran da si pogodio smer. Ali dobro, ne mogu svi da prepoznaju umetnost...

Vozač

pre 2 godine

Potpunono očekivano. Saginju se onom ko najbolje plaća. Trenutno su to Kinezi. Deda Kvant, inače Adolfov dobar drugar, se u grobu prevrće, ali sve se menja sem promena.

Reziel

pre 2 godine

Za automobil, lepota nije sve. Meni recimo novi dizajn pristaje SUV modelima, ali na novoj "sedmici" izgleda zaista očajno.
S druge strane, fanovi BMW automobila su slični fanovima Apple-a ili bilo čega drugog. Njih vodi neka čudesna emocija vezana za "marku", i oni mnoge stvari opraštaju omiljenoj kompaniji i nalaze izgovore zašto je ti baš tako kako je. To stalno možemo da vidimo i na ovim komentarima.

Iako nikada nisam mogao da osetim tako nešto, tu vezanost za brend (vozio sam i Audi i BMW i Merc recimo), rauzmem i shvatam da takvi ljudi postoje. Na sreću BMW-a, tih ljudi ima sve više u mladjim generacijama, pa očigledno ne treba da brinu o prodaji. Međutim pitanje je dokle će ići tako.

Bane

pre 2 godine

Pazljivo gledajte i videcete da je ovo kopija dizajna Toyota RAV4 samo su dodati ovi bubrezi sa ostrim linijama sto je preruzno i preveliki su odskacu previse kao stara mečka 123 sto imala onaj prednji gril kao da ide neki šporet po putu a ne sportsko elegantna limizuna ili SUV. i jos nesto mi jako smeta to su prednja svetla koja lice na ona iz Citriena sto je meni bljak. Ne deluje vise nemački auto uopste. Treba dizajn menjati osvezavati ali ovo je kao borna kola napravljeno. A kad se borna kola prave onda sluze za rat a ne za uzivanje. U ovome ne bih uzivao sigurno. Dačija ima lepši SUV od ovog sr... i ovaj sto nam objasnjava da nam trebaju polemike kontroverze e ako to trazi onda je ukrao Citroenovu filozofiju tako i izgleda ovo nedefinisano cudo na tockovima..Vlasnik BMW zeli da se oseca moderno i mocno. Nebitno bmw uvek bio skup auto premium ali svako ikada ko ugleda BMW serije 3, 5 ili 7 u sebi kaze au sto bih i ja voleo. A ovo ne izaziva taj osecaj. U tome je problem druze promaseni umisljeni deirektore. Idi u Citroen pa im ispricaj svoju filozofiju hrkaće dok slusaju ove tvoje reci kako jedan BMW treba i MORA da izgleda. Mnogo sam iznervirab koliko debila ima koji primaju nenormalne platetine za ovo lupetanje. Upropastice brend skroz. BMW ce kupovati oni u kariranim bermudama. Sta vam je ljudi aman povucite ovu rugobu od modela koji god da je. Eto lici na Toyotu RAV4 iz 2018. i ta Toyota je ok meni od napred al ovi upropastise i taj Toyotin dizajn koji je dobar skladan i pristaje joj.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U Krisa Bengla se ne dira !

Čovek je uveo brend u novi milenijum .

I to na kakav način !

Sećam se da je bilo pljuvanja i po

novoj seriji 5 , seriji 7, uvođenju X5,

pojavi X3... te dizajn je shit , te 4x4 im

je loš, te i-drajv je uvrnut...

A oni se digli na tim autima , ostavili i

" Mecu" i " Gospodara prstenova "

daleko iza sebe !

BMW uber alle !

Pravda za Krisa Bengla !

batica

pre 2 godine

Dok je samo jedan deo dizajna ajd i da se raspravljamo kao što smo radili za bubrege na M3 i M4 ali kad naprave ovakvo čudovište kao ovaj XM onda se vidi da su zalutali.I ajde da su rugobu napravili samo spolja nego su i u enterijeru potpuno skrenuli.Sprdao sam se sa mečkinim tabletima a eto ima neko ko to zna još ružnije da nakači na tablu.Znam da ih nešto ne pogađa jer i dalje postoji gomila ovih sa viškom para i bez trunke ukusa ali moj novac videti neće a nastaviću da ih vređam jer zaslužuju.

Al

pre 2 godine

Dve reči su ovde bačene: "moć" i "stav". E, tačno to, ta opsesija moći i nadr*anim stavom "kad me vidite na putu (i bilo gde), ima odma' da se use*ete". Tu nije kriv BMW, on ne postavlja standarde ponašanja, već samo ide niz dlaku duhovnoj i mentalnoj patologiji mrštavaca i eksploatiše njihove sklonosti. Krivi su porodica, vaspitanje, društvo, ponajviše sistem vrednosti u kom je bahaćenje pozitivno i poželjno.
A kada se u nastavku, kao kontrapunkt još pomene Alfa Romeo... Pa srnavljenje je već dovoditi te dve marke u vezu sa takvog polazišta! Još jednom: BMW je kriv samo zato što povlađuje animalnim nagonima, a Alfi dodatno poštovanje jer to ne čini.

Jovan

pre 2 godine

Aj userite i moj omiljeni X4 i završio sam sa vama.
Šta im znači da obrću oči naopako, idijoti. Pozadi neke pokršene linije led svetala, neki šugavi 3D, nikakav protok energije, aerodinamike, stila, besmisao.

Masinac

pre 2 godine

Meni je ovaj SUV prelep, nerazumem kad ljudi kazu da je ruzan.Meni se licno svidjaju auta sa ostrim linijama, tako da se ovaj gril napred uklapa u dizajn.

Zemljoradnik

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.
(realista, 30. oktobar 2022 13:58)

- Naravno, nisu u istoj ravni. To je potpuno jasno. Ovaj SUV u članku, BMW XM u SAD će imati početnu cenu oko 160,000 USD. Nov SUV Alfa Stelvio ovde u SAD košta oko 55,000 USD, osnovna verzija, a najskuplja varijanta je oko 85,000. To je i najskuplji Alfa Romeo koji se ovde prodaje. Kupite dve takve Alfe za jednog BMW XM-a. Da uzmemo i “sličnije” modele, BMW X7 kreće se u startu oko 80,000 pa do preko 100,000. Tako da vaš komentar o višku novca nema smisla, Alfa košta osetno manje nego BMW. Alfa je jeftina i lepa konfekcija. Kupite, vozite par godina i menjate. Ljudi imaju svoj rezon zašto kupuju auto, a to o “višku novca, manjku ukusa i kompleksima” je bespotrebno i veoma subjektivno.

Slovenac

pre 2 godine

Sto se automobilskog dizajna tice, samo Italija, Francuska i Engleska. A najezdu kica i seljacizma prezivela ja samo Italija. I to jedva.

Simke

pre 2 godine

w, 30. oktobar 2022

Šta bre lupetaš ovde... Koje kiselo??? Pa slepac ne bi ovo kupio... Imaš li ti oči?
Samo pomislim , koji blam da me neko vidi u ovome...
Zahebavalo bi me društvo celog života !

Preddy Baer

pre 2 godine

"BMW tvrdi kako je siguran da ide u pravom smeru"?

mislim da je i kapetan Titanika tvrdio isto

uzas bozji u kom smeru im ide dizajn

Kontradiverzioni dizajn

pre 2 godine

Aajjoojjj, samo ću reći (kao neko ko izucava lepo i bavi se umetnoscu).
(radovanr, 30. oktobar 2022 11:05)

Slažem se.
Fasciniraju pokušaji nečega što nije difuzor jer je prekratko (kao dete žrtva Talidomida).
To je u stvari pokušaj E auspuha koji to nije (jer je auto na struju).
Toliko je glupo pričati o švapskom dizajnu koji, kada postoji, postoji zbog kupaca, a u stvari to nije (jer lepi dizajn treba da postoji zarad lepote)

w

pre 2 godine

Jaaao što mu je kiseo prednji deo, jaaao, a tek zadnji. A tek što su mu bubrezi kiseli. Neeee, ne mogu da izdržim koliko je kiseo unutra. Svi novi modeli su im kiseli, jaaao...

Ivan

pre 2 godine

Izvezite ga na njivu i sa stilim poorite šta treba.
E al kad sam u iX npr. video onu glupavu drvenu pločicu ispod menjača/tastera, koja se inače haba brzo, tada sam ukapirao da neki ozbiljan bolid radi sve ovo. Lebdeća platforma između sedišta a ispod zavučeš nešto što u vožnji nema šanse da izvučeš, niti vidiš a da ne polomiš zglobove na rukama ili da sletiš sa puta, niti izgleda lepo. O nazađenim tabletima u kokpitu, ahhh. Ima toga još, imbecili.

Puz

pre 2 godine

Na prvi pogled prednji deo X7 mi je delovao kao svinjska njuska.
Na drugi kao da su ga crtali u Dizniju i napravili nekakvog Lego Mejtera.
Treba to umeti.

Simke

pre 2 godine

Koliko su ovih rugoba sa svinjskom njuškom prodali , to mene zanima...
A u priči o lepoti dizajna mogu da veruju samo "roditelji"...

realista

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.

Challenger

pre 2 godine

Prednji kraj mi je odlican,osim svetlosnih grupa koje su suvise male i lice na Hyundai. Zadnji kraj mi je uzas. Sveukupno, ima nekih futuristickih pomaka i treba tako. Po meni trebali su biti jos hrabriji i "bezobrazniji" sa ovim XM modelom jer to svakako nije za konzervativnu publiku. Inace nisam BMW apologeta ni fan aktuelnih modela.

Preddy Baer

pre 2 godine

@Čeki opinionista del cazzo

Chris Bangle je odavno prolupao jos kada je napravio onu tugaljivu 7cu i ono cudo od 6ce.

Zadnja pismena stvar koju je bio uradio su bile AR 145/146

Ziki

pre 2 godine

Kako covek laze. Pa ta 7ca je bila kod svih evropskih auto novinara, kad se pojavila, okvalifikovana da ima dizajnersku gresku na zadnjim svetlima. Pa su kad se za 2 god nova 5ca pokazala kao pogodak, zvanicno sami priznali greeku u dizajnu, ima zvanicna izjava i odmah su promenili dizajn.

stevo

pre 2 godine

Ma ne, nego će da se drže istog dizajna čitav vek. Imam šokantnu vest za vas: nikoga, ali baš nikoga nije briga šta misli šačica Srba na B92 komentarima

realista

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.

Masinac

pre 2 godine

Meni je ovaj SUV prelep, nerazumem kad ljudi kazu da je ruzan.Meni se licno svidjaju auta sa ostrim linijama, tako da se ovaj gril napred uklapa u dizajn.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U Krisa Bengla se ne dira !

Čovek je uveo brend u novi milenijum .

I to na kakav način !

Sećam se da je bilo pljuvanja i po

novoj seriji 5 , seriji 7, uvođenju X5,

pojavi X3... te dizajn je shit , te 4x4 im

je loš, te i-drajv je uvrnut...

A oni se digli na tim autima , ostavili i

" Mecu" i " Gospodara prstenova "

daleko iza sebe !

BMW uber alle !

Pravda za Krisa Bengla !

Bane

pre 2 godine

Pazljivo gledajte i videcete da je ovo kopija dizajna Toyota RAV4 samo su dodati ovi bubrezi sa ostrim linijama sto je preruzno i preveliki su odskacu previse kao stara mečka 123 sto imala onaj prednji gril kao da ide neki šporet po putu a ne sportsko elegantna limizuna ili SUV. i jos nesto mi jako smeta to su prednja svetla koja lice na ona iz Citriena sto je meni bljak. Ne deluje vise nemački auto uopste. Treba dizajn menjati osvezavati ali ovo je kao borna kola napravljeno. A kad se borna kola prave onda sluze za rat a ne za uzivanje. U ovome ne bih uzivao sigurno. Dačija ima lepši SUV od ovog sr... i ovaj sto nam objasnjava da nam trebaju polemike kontroverze e ako to trazi onda je ukrao Citroenovu filozofiju tako i izgleda ovo nedefinisano cudo na tockovima..Vlasnik BMW zeli da se oseca moderno i mocno. Nebitno bmw uvek bio skup auto premium ali svako ikada ko ugleda BMW serije 3, 5 ili 7 u sebi kaze au sto bih i ja voleo. A ovo ne izaziva taj osecaj. U tome je problem druze promaseni umisljeni deirektore. Idi u Citroen pa im ispricaj svoju filozofiju hrkaće dok slusaju ove tvoje reci kako jedan BMW treba i MORA da izgleda. Mnogo sam iznervirab koliko debila ima koji primaju nenormalne platetine za ovo lupetanje. Upropastice brend skroz. BMW ce kupovati oni u kariranim bermudama. Sta vam je ljudi aman povucite ovu rugobu od modela koji god da je. Eto lici na Toyotu RAV4 iz 2018. i ta Toyota je ok meni od napred al ovi upropastise i taj Toyotin dizajn koji je dobar skladan i pristaje joj.

w

pre 2 godine

Jaaao što mu je kiseo prednji deo, jaaao, a tek zadnji. A tek što su mu bubrezi kiseli. Neeee, ne mogu da izdržim koliko je kiseo unutra. Svi novi modeli su im kiseli, jaaao...

car je go

pre 2 godine

nisu iz bmwa mutavi. znaju oni da postoji dovoljan broj iskompleksiranih debila kojima je samo marka automobila bitna i koji ce bez obzira na sve ipak kupiti ovo.
kad su uspeli da prodaju x6 u velikom broju, uspece i ovo.
inace, podseca me na neku mesavinu plasticne kante i vojnog vozila.

Beogradjanin

pre 2 godine

@ (realista, 30. oktobar 2022 13:58)

Stavi u istu ravan Alfu koja je umetnicko delo i ovu grdobu, na koju mogu da se loze samo debeli ameri, i zaista ces primetiti razliku. Samo nisam siguran da si pogodio smer. Ali dobro, ne mogu svi da prepoznaju umetnost...

Heruvim

pre 2 godine

Ma savremeno i kontroverzno ok...Ali ovoooo je ruznooo.Kao neki novi šporet na pelet na točkovima .čak i oni imaju elegantnije linije

vass

pre 2 godine

BMW je nekada pravio predivne automobile. Sada je samo ekstravagntan,kao nekada Citroen. Audi, Mercedes, Alfa Romeo idu dobrim putem, kombinujući tradiciju sa savremenim tokovima. BMW je totalno pogubljen što se tiče dizajna.

Challenger

pre 2 godine

Prednji kraj mi je odlican,osim svetlosnih grupa koje su suvise male i lice na Hyundai. Zadnji kraj mi je uzas. Sveukupno, ima nekih futuristickih pomaka i treba tako. Po meni trebali su biti jos hrabriji i "bezobrazniji" sa ovim XM modelom jer to svakako nije za konzervativnu publiku. Inace nisam BMW apologeta ni fan aktuelnih modela.

batica

pre 2 godine

Dok je samo jedan deo dizajna ajd i da se raspravljamo kao što smo radili za bubrege na M3 i M4 ali kad naprave ovakvo čudovište kao ovaj XM onda se vidi da su zalutali.I ajde da su rugobu napravili samo spolja nego su i u enterijeru potpuno skrenuli.Sprdao sam se sa mečkinim tabletima a eto ima neko ko to zna još ružnije da nakači na tablu.Znam da ih nešto ne pogađa jer i dalje postoji gomila ovih sa viškom para i bez trunke ukusa ali moj novac videti neće a nastaviću da ih vređam jer zaslužuju.

bbb

pre 2 godine

Prodavaće se i ove nakaze koje su napravili (pre svega mislim na novu seriju 7 i X7) zato što je to BMW, statusni simbol i vrhunski kvalitet ali definitivno niko ne može da porekne da su malo preterali. Video sam uživo novi X7, auto kao auto je moćan, autoritativan na putu ali prednji kraj je definitivno preružan. Serija 7 E65 koja se pominje u tekstu se dobro prodavala ali tek nakon restilizacije koja je koliko toliko ublažila grozan izgled zadnjeg dela vozila a kozmetički doterala prednji branik i farove.

Jovan

pre 2 godine

Aj userite i moj omiljeni X4 i završio sam sa vama.
Šta im znači da obrću oči naopako, idijoti. Pozadi neke pokršene linije led svetala, neki šugavi 3D, nikakav protok energije, aerodinamike, stila, besmisao.

MilosNS

pre 2 godine

Volim BMW kao marku i trenutno vozim jedan, ali mi se ovaj novi dizajn pravac uopšte ne svidja. Nisu toliko ružni farovi, koliko prednja maska, sve sa ovim predimenzioniranim i još i uokvirenim “bubrezima”. Užas.

Arh.

pre 2 godine

Dolazimo do čuvene BMW-ove Serije 7 E65. Nju je dizajnirao Kris Bengl, u startu je izazvala brojne reakcije, a na kraju se bolje prodavala od stilski znatno uspešnije generacije E38.

Da, ali prodavala se bolje u USA i Japanu. U Evropi, Nemačkoj, su pisali peticije protiv Krisa Bengla (USA dizajner) pa je na kraju i otišao iz BMW-a, ali verovatno ne zbog peticije. Na šta tek liči ona serija 5 koju je dizajnirao!? Užas.
Neko je od potpisnika peticije predlagao da se otera u tada još uvek postijeću Zastavu, verovatno neki naš gastos. AUtomobili su im po pitanju dizajna sve siroviji, grublji, kao da su pravljeni za varvare, namesto nekadašnjih lepih i elegantnih sportskih automobila.

Slovenac

pre 2 godine

Sto se automobilskog dizajna tice, samo Italija, Francuska i Engleska. A najezdu kica i seljacizma prezivela ja samo Italija. I to jedva.

Simke

pre 2 godine

w, 30. oktobar 2022

Šta bre lupetaš ovde... Koje kiselo??? Pa slepac ne bi ovo kupio... Imaš li ti oči?
Samo pomislim , koji blam da me neko vidi u ovome...
Zahebavalo bi me društvo celog života !

Zemljoradnik

pre 2 godine

E sad stavite one nove Alfe i ovo u istu ravan.
Nemoguće.
BMW je automobil za gospodu.
Odražava moć, ukus, stav.
Žalim svih 5.000 jadnika ukupno koji će kupiti neku od novih Alfi. Višak novca obično implicira manjak ukusa i težak kompleks.
(realista, 30. oktobar 2022 13:58)

- Naravno, nisu u istoj ravni. To je potpuno jasno. Ovaj SUV u članku, BMW XM u SAD će imati početnu cenu oko 160,000 USD. Nov SUV Alfa Stelvio ovde u SAD košta oko 55,000 USD, osnovna verzija, a najskuplja varijanta je oko 85,000. To je i najskuplji Alfa Romeo koji se ovde prodaje. Kupite dve takve Alfe za jednog BMW XM-a. Da uzmemo i “sličnije” modele, BMW X7 kreće se u startu oko 80,000 pa do preko 100,000. Tako da vaš komentar o višku novca nema smisla, Alfa košta osetno manje nego BMW. Alfa je jeftina i lepa konfekcija. Kupite, vozite par godina i menjate. Ljudi imaju svoj rezon zašto kupuju auto, a to o “višku novca, manjku ukusa i kompleksima” je bespotrebno i veoma subjektivno.

Reziel

pre 2 godine

Za automobil, lepota nije sve. Meni recimo novi dizajn pristaje SUV modelima, ali na novoj "sedmici" izgleda zaista očajno.
S druge strane, fanovi BMW automobila su slični fanovima Apple-a ili bilo čega drugog. Njih vodi neka čudesna emocija vezana za "marku", i oni mnoge stvari opraštaju omiljenoj kompaniji i nalaze izgovore zašto je ti baš tako kako je. To stalno možemo da vidimo i na ovim komentarima.

Iako nikada nisam mogao da osetim tako nešto, tu vezanost za brend (vozio sam i Audi i BMW i Merc recimo), rauzmem i shvatam da takvi ljudi postoje. Na sreću BMW-a, tih ljudi ima sve više u mladjim generacijama, pa očigledno ne treba da brinu o prodaji. Međutim pitanje je dokle će ići tako.

Vozač

pre 2 godine

Potpunono očekivano. Saginju se onom ko najbolje plaća. Trenutno su to Kinezi. Deda Kvant, inače Adolfov dobar drugar, se u grobu prevrće, ali sve se menja sem promena.

Ivan

pre 2 godine

Izvezite ga na njivu i sa stilim poorite šta treba.
E al kad sam u iX npr. video onu glupavu drvenu pločicu ispod menjača/tastera, koja se inače haba brzo, tada sam ukapirao da neki ozbiljan bolid radi sve ovo. Lebdeća platforma između sedišta a ispod zavučeš nešto što u vožnji nema šanse da izvučeš, niti vidiš a da ne polomiš zglobove na rukama ili da sletiš sa puta, niti izgleda lepo. O nazađenim tabletima u kokpitu, ahhh. Ima toga još, imbecili.

Kontradiverzioni dizajn

pre 2 godine

Aajjoojjj, samo ću reći (kao neko ko izucava lepo i bavi se umetnoscu).
(radovanr, 30. oktobar 2022 11:05)

Slažem se.
Fasciniraju pokušaji nečega što nije difuzor jer je prekratko (kao dete žrtva Talidomida).
To je u stvari pokušaj E auspuha koji to nije (jer je auto na struju).
Toliko je glupo pričati o švapskom dizajnu koji, kada postoji, postoji zbog kupaca, a u stvari to nije (jer lepi dizajn treba da postoji zarad lepote)

Al

pre 2 godine

Dve reči su ovde bačene: "moć" i "stav". E, tačno to, ta opsesija moći i nadr*anim stavom "kad me vidite na putu (i bilo gde), ima odma' da se use*ete". Tu nije kriv BMW, on ne postavlja standarde ponašanja, već samo ide niz dlaku duhovnoj i mentalnoj patologiji mrštavaca i eksploatiše njihove sklonosti. Krivi su porodica, vaspitanje, društvo, ponajviše sistem vrednosti u kom je bahaćenje pozitivno i poželjno.
A kada se u nastavku, kao kontrapunkt još pomene Alfa Romeo... Pa srnavljenje je već dovoditi te dve marke u vezu sa takvog polazišta! Još jednom: BMW je kriv samo zato što povlađuje animalnim nagonima, a Alfi dodatno poštovanje jer to ne čini.

Preddy Baer

pre 2 godine

@Čeki opinionista del cazzo

Chris Bangle je odavno prolupao jos kada je napravio onu tugaljivu 7cu i ono cudo od 6ce.

Zadnja pismena stvar koju je bio uradio su bile AR 145/146

Simke

pre 2 godine

Koliko su ovih rugoba sa svinjskom njuškom prodali , to mene zanima...
A u priči o lepoti dizajna mogu da veruju samo "roditelji"...

Puz

pre 2 godine

Na prvi pogled prednji deo X7 mi je delovao kao svinjska njuska.
Na drugi kao da su ga crtali u Dizniju i napravili nekakvog Lego Mejtera.
Treba to umeti.

Preddy Baer

pre 2 godine

"BMW tvrdi kako je siguran da ide u pravom smeru"?

mislim da je i kapetan Titanika tvrdio isto

uzas bozji u kom smeru im ide dizajn

Ziki

pre 2 godine

Kako covek laze. Pa ta 7ca je bila kod svih evropskih auto novinara, kad se pojavila, okvalifikovana da ima dizajnersku gresku na zadnjim svetlima. Pa su kad se za 2 god nova 5ca pokazala kao pogodak, zvanicno sami priznali greeku u dizajnu, ima zvanicna izjava i odmah su promenili dizajn.