Subota, 04.06.2022.

19:48

I Stiven King oduševljen Đuričkom: "Obožavam tog ljigavog Rusa"

Izvor: N1

I Stiven King oduševljen Ðurièkom: "Obožavam tog ljigavog Rusa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

don

pre 2 godine

2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)

Sedi 1 iz istorije.

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.
(Sasa, 07. jun 2022 18:38)


bar te ne ubedjujem da miriše.

genije

pre 2 godine

Nakon što sam pročitao većinu komentara mogu samo da kažem:
Dragi Bože, spasi nas ovolike mržnje u nama.

I @(Милош Карађорђевић Хребљановић, 4. jun 2022 22:50)
Ne mešaj neandertalsko arlaukanje i paklenu mržnju sa patriotizmom.
Niti je svako ko skrene pažnju na to auto-šovinista.

Sasa

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.

xxxx

pre 2 godine

zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)
1. Mislis isto kao sto se, na jos gori, nacin uvlacimo zapadnjacima koji nas ubijaju konstantno zadnjih 100 godina.
2. Rusi rade susedima ono sto su susedi i napredni zapad radili nama, isto, zadnjih 100 godina.

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.

neutralni felš

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?
(Glomazno, 05. jun 2022 11:45)


zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.

CATAPA

pre 2 godine

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)
Zavisi ko šta gleda. Mogu na brzinu da ti nabrojim desetak primera gde su čak i vrlo poznati glumci upropastili odlično napisane uloge, iz kultnih literarnih predložaka. Ali i obrnute, kada su od nekog malog filma, bez velikih ambicija i pisanog i pravljenog, samo sopstvenim glumačkim umećem napravili vredna filmska dela. Da ne idemo predaleko sa primerima, uzmi samog Stivena Kinga! Po njegovim romanima je snimljeno plethora vrhunskih i kultnih filmova, ali "Pet Sematary" koji se verovatno s pravom smatra njegovim najboljim, nikada nije dobio adekvatnu filmsku adaptaciju. Iako je bilo nekoliko pokušaja, nije niti će izgleda ikad postati filmsko remek delo kao The Shining, Šošenk ili Zelena milja, pomenimo samo najveće.
Mogu da ti argumentujem i kako su neki nabeđeni "veliki glumci" usrali uloge koje je kreirao najveći od najvećih, Šekspir, ali ne bih, upašću u drugu vrstu diskusije, odnosno da li su neke velike holivudske zvezde uopšte, iole kvalitetni glumci. Zasad, veruj mi na reč, nisu. Nisu obavezno. Zvezde i glumci su različite kategorije.

King je u ovom kratkom tvitu kom smo dali prevelik značaj ipak govorio sa svog aspekta. Uputio je kompliment kako je lik Jurija osmišljen scenarijem. Verovatno je zadovoljan i Đuričkovom realizacijom, ali to možemo samo da špekulišemo. Realno, to nije rekao. A može da se špekuliše i da nije rekao jer nije zadovoljan, zar ne?

Stojan

pre 2 godine

Jadne su te karijere nasih skromnih glumaca ,koje stvaraju tako sto igraju negativne Ruse ili Srbe u...Ono sto niko nece,za saku dolara .Pre toga spakuju dostjanstvo i ostave kod kuće.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Nas napustilo hiljade i hiljade lekara i medicinskih radnika,masinaca,visoko skolovanih ljudi.Ljudi koji su bitni za drzavu i njen napredak.Jedan zabavljac manje-vise.

sasha

pre 2 godine

@vuk
A ovo jos jedan citat:
Kad su pitali Laneta Gutovica sta misli o tome sto su se Miki Manojlovic i Lazar Ristovski prodali aktuelnoj vlasti, Lane je rekao - " Ma ne, pa ko bi to kupio?"

BetterCallSaul

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

rusi su samo jedno od azijskih plemena i nemaju nikakve slicnosti s nama.

vuk

pre 2 godine

Đuričku je Gojko "Sisa" iz Munja najbolja uloga u karijeri.

Evo nešto o tim ulogama "buđavih i pijanih Rusa koji na buvljacima prodaju atomske bombe i krvoločnim Srbima", iz jednog intervjua sa Mikijem Manojlovićem:

- Odbili ste ulogu u filmu Mirotvorac, kao i u nekim drugim američkim ostvarenjima. Holivud vas i dalje ne privlači?

MM: Nije stvar u neprivlačnosti Holivuda, već u, za mene, neprihvatljivim sadržajima filmova koji su mi bili ponuđeni. Uvek se nađe neko ko je odigrao ili će odigrati loše momke sa Istoka. Para dupe vrti, a moje, šuštava energija, odnosno novac, veoma teško pokreće. Za loše momke sa Istoka moj kružni karlični pokret ne postoji ni za kakve pare.

xxxx

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
Ne drami, evo ovde u Engleskoj je isti stepen glupih, neobrazovanih i svakakvih jos komentara. Isti je procenat ljudi koji citaju nesto i isti procenat ljudi koji komentarisu nesto sto ne razumeju. Apsolutno isto.

Posmatrac

pre 2 godine

@Денџамин
U seriji For all mankind je isto glumio Sovjeta, zajedno sa jednim ruskim glumcem. I stvarno se cuje razlika u govoru. Rusa skoro nista nisam razumeo, a Djura prica pravi nas balkanski Engleski, svaku rec odsecno i jasno izgovori.

Glomazno

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?

abvgdđe

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

A kartu za odlazak je kupio tako sto je igrao u propagandnom filmu pred kojim bi se i Gebels zacrveneo. Imamo mi i uspesne prostitutke na zapadu koje su pobegle iz "ovog mulja", i to je valjde neki uspeh.

Milan

pre 2 godine

Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Prijatelju, o čemu pričaš? Pola Holivuda vode Jevreji. A oni baš nema šta da budu tolerantni prema nacistima, ili se možda nešto promenilo u medjuvremenu? Nemačka pokorena posle II sv. rata u američkoj i sovjetskoj kontroli. Možda se percepcija istorije promenila, jer meni deluje da je jako puno ljudi prolupalo. I kakve veze ima svaki Nemac kome je predak bio nacista ako se ogradio i odrekao tog zla i ima drugu ideologiju, a njegova zemlja u školama uči decu o zlodelima koje su činili dedovi? Ili je možda u pitanju fundamentalistički stav da ljudi ne mogu da se promene, da su u pitanju geni, itd... Vi rusofili koristite naciste za opravdanje Putina i njegove agresije, a ne vidite da vam je fašizam deo razmišljanja.

Mara

pre 2 godine

Čim je Rus mora da bude ljigav, to potvrđuje šablon toji je u glavama na zapadu! Čist rasizam i diskriminacija, protiv Rusa SVE je dozvoljeno...

zmajognjeni

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Samo za vreme drugog svetskog rata postoji 10ak filmova koji prikazuju ruse u pozitivnom svetlu, u kojoj su likovi rusi, radnja je o rusima, i u tim filmovima igraju neke od najvecih holivudskih zemalja tog vremena. Onda tokom pedesetih sa pocetkom Hladnog rata, krece zaokret, iako nema previse filma sa rusima i ruskom pretnjom, ima dosta filmova sa pretnjama vanzemaljaca i njihovim osvajanjem svrta, bas preko amerike. Kriticari smatraju da je to igranje na americki strah od komunizma i sovjetske invazije, neka velika, nepoznata sila zauzima njihovu zemlju. Kasnije sa otvaranjem Rusije prema zapadu, i posebo u vreme dolaska Gorbacova, imamo opet jedan talas pozitivnih ruskih likova, Moscow on the Hudson, Red Heat, Red Scorpion, pojavljuje se pozitivan lik u Star Treku. Kasnije, krajem devedesetih i pocetkom dve hiljaditih, imamo Armageddon i pozitivnog lika, i skroz pro ruski/spvjetski film, Enemy at the gates. I naravno Natasha Romanoff. Inace, svi ovi pomenuti filmovi i likovi ne predstavljuje verno nesto autenticno iz ruske kulture ili “ruskih osobina”, ali predstavljuje ruse, kroz te likove, u pozitivnom svetlu pripisujuci im neke osobine koje amerikanci smatraju pozitivnim.

PERA

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
SVE BIH ISTO NAPISAO, PA DA SE NE PONAVLJAM EVO COPY PASTE...

VUK

pre 2 godine

Kog Rusa pozitivca iz njihove čitave istorije , a da nije krvav do lakata što od krvi komšija što od svojih najbližih bi mogao da glumi ?

dr. no

pre 2 godine

Smatram da je velika steta sto nasi glumci u Americi (kao npr. Rade Serbedzija) mogu da glume skoro uvek samo ruske negativce i nista drugo.

citalac

pre 2 godine

Neverovatno koliko su Srbi LJIGAV narod!
Otišao čovek van zemlje. Da radi. Pa šta? To je sasvim normalna stvar.

Niko drugi od Srba, pa ni Sergej Trifunovic kojeg svi citiraju, nije igrao u jednoj od najpopularnijih serija trenutno. Svako ima svoj zivot. Nikola, svaka to čast i nadam se da ne čitaš ove nebuloze, uzivaj u životu.

kw

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)

pa nije uloga pisana zbog njega nego je on, od svih kandidata za posao, najbolje ušao u ulogu. bio je on i pukovnik, golman, deda mraz... posao glumca je da se transformiše.

Pera

pre 2 godine

Bravo Djuričko.
A sećam se kakvi su komentari bili na njegov odlazak. Hejteri crknite.

Ako je tebi ovo za bravo onda si ti u teškom kanalu...neko te nazove ljigavim Rusom i tebi je to bravo....wtf...ja gledam ovo kao da je čovek otišao preko da šljaka,i zapao mu bauštelaj...umesto kancelarijskog posla rezervisanog za građane zemlje u kojoj si...jednom stranac uvek stranac i ne ložite se da je ovo neki uspeh,ne ložite ni Đurička ni sebe...

Бинср

pre 2 godine

И код Анђелине је глумио злог Србина. Тај човек нема кичму и карактер зато тако добро глуми такве смутљиве типове. У ствари и не глуми.

Јабучило

pre 2 godine

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

Не зато што је отишао, већ КАКО је отишао.

Fanky

pre 2 godine

Nemam ništa protiv čoveka, svako se bori u životu za mesto pod suncem, ali ja, kao običan gledalac i normalan čovek, što se tiče njegove glume mogu reći samo da mi je strašno iritantan lik i smatram da je njegov perfomans veoma loš. Posebno u filmu "Ivkova slava", toliko je bio napadan i neprirodan, užas jedan, kao i u filmu "Pljačka Trećeg Rajha", gde se skroz izgubio pored legende Gage Nikolića glumeći totalnog idiota. Za moj ukus, nikakav glumac. Normalno, ovo je moje mišljenje. U svakom slučaju, bez razlike, želim mu puno uspeha u Americi.

Omuamua

pre 2 godine

Dobro ga opisao prava ljiga.To jedino može da glumi zlog Rusa to je sad na ceni .Iskomplesirani naduvenko .
(Djordje, 04. jun 2022 20:39)

Brate, je li ti " skinuo " ribu !?
Hahahaha !

@Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.
(Bumbar, 4. jun 2022 22:58)

Pa? Kakve to veze ima sa ovim tekstom, a sa druge strane nemoj mi reci da si bas sve njegove knjige procitao i kupio pa si se osetio prevarenim u onima za koje si prepoznao da su pisane od strane ghostwritera. To rade skoro svi pisci, samo neki priznaju, a neki ne, a on kao jedan od retkih pisaca koji je bas milioner to cak ni nekrije. Ne znam sta je to u ovom narodu da ima potrebu da pljuje bas svemu?

nepismena nacija

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.

okjeto

pre 2 godine

Đuričko svakim danom više liči na francuskog glumca Žana Renoa.
(Baguette, 4. jun 2022 22:02)

Može i Frenk Zapa - malo smrša, malo deblje brkove stavi

maneken

pre 2 godine

Citam komentare i ne verujem sta ljudi pisu. Al zaista mi nije jasno.

A Djuricku svaka cast, posle Serbedzije ima mogucnoat da ima brutalnu karijeru. A i odlican je glumac, da se ne lazemo. E sad da li ce ikad glumiti neki "engleski nobles" pa nece, izgovor je takav kakav jeste. Kao sto nikad nece glumiti Dzingis Kana ili Shaka Zulu. Ali to ne umanjune uspeh.

A za ove koji u svakoj izgovorenoj reci traze neku simboliku, i teorije zavera - nadjite zivot, drugari, proci ce vam u gluposti.

Tako je, kako je

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.
(Rasa, 4. jun 2022 21:08)

Problem je tehničke prirode. Naši ljudi iz ne znam kog razloga, imaju užasno tvrd izgovor engleskog jezika i to se popraviti ne može. Mnogo bolje se npr. uklapaju skandinavski glumci koji pored odličnog znanja engleskog (zasluga školskog sistema) imaju i odličan izgovor. Isto važi i za glumce iz nekih drugih evropskih država (Holandija - Famke Jensen, Rutger Hauer, Danska - Nikolaj Koster-Valdau, Nemačka - Dijana Kriger, Belgija - Matijas Šonerc, Italija - Valerija Golino, Francuska - Marion Kotijar...).

riđobradi

pre 2 godine

s...nja kao i Jasna Đuričić u "quo vadis" Šta mislite da li bi neki bosanski/Cro glumac glumio negativca u filmu o srpskim patnjama
A ha, how yes no...

Djenka

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.

Chili

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.

Sta god

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.

Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.

Милош Карађорђевић Хребљановић

pre 2 godine

Za Stivena Kinga ovaj glumac je "slinky Russian guy".
Za naše autošoviniste, srpske patriote su "krezubi seljaci".
Bravo, lepo je da se pokazete ko ste i sta mislite o nama Srbima.

zum

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?

budi covek

pre 2 godine

Ono kad moras da stereotipno prikazujes Ruse kao neke zle korumpirane prostitutke... a u stvari si sam prostitutka i dzaba ti akademija i talenat sto ti je bog dao kad ne razumes da ni Vinona Rajder ni Stiven King nisu vredni da ti ciste cipele...

Nije sve u parama, nešto je i u novcu

pre 2 godine

Čim je percipiran kao 'ljigavi Rus' znači da ga doživljavaju sa jednim tipičnim američkim omalovažavanjem svega i svakog ko dodje sa istoka Evrope. E moj Djuričko, šta čovek sam sebi može da uradi, ne može niko drugi.

Igor

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.
(Djenka, 04. jun 2022 22:07)
Au,šta si napisao dete.Zaista svega ima u Srbiji.

Anadolija

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

Ako je dinaroidni Kapičić mogao da igra Nemca, može i turko-kavkaski Đuričko igrati Rusa.

Krezuba menažerija

pre 2 godine

Ocigledno citate samo naslove, nije rekao za Djuricka da je rus nego da glumi ljigavog rusa,sto rusi i jesu.
(Lala, 4. jun 2022 20:52)

Prva Srbija ne čita ništa (neki i ne znaju da čitaju). Imaju generalno problem sa pismenošću, pa ne žele da iritiraju odavno umrtvljene moždane ćelije.

zum

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!

Rasa

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.

коле

pre 2 godine

Није морао да глуми љигу. Иначе сјајан глумац. Штета што се продао Анђелини да пљује по свом народу.

Zele87

pre 2 godine

U jednom intervjuu Sergej Trifunovic kaze " Sto se tice Amerike posle pocetnog entuzijazma shvatio sam da tamo ima zivota samo ako prihvatis da igras odvratne Ruse , Bugare i sl. ispod dostojanstva je da hleb zaradjujes na taj nacin" Djuricko naravno dostojanstva nema. Holivud je raj za njega. Neka ga tamo sto duze i neka se nikada ne vraca. Jednom prilikom u vezi jedne predstave u kojoj su nam se ukrstili putevi ostao sam sokiran kako mi je zanimljiv lik sa platna u realnom zivotu ostao kao najprepotentnija i neprijatnija osoba koju sam do tada upoznao. Glumacke kvalitete ima. Ljudski su prosli kroz njeg ako kroz suplo bure. Nula. Zato je Djuricko Djuricko a Glogovac Glogovac npr. Prvog ce se secati samo clanovi porodice jer ih je natankovao keshom do prvog kockara u familiji koji sve to da rasturi. Drugog ce se secati pokolenja i pokolenja.

Sasa

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)

.....

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?

Dejan

pre 2 godine

@ E moj Stivene, obožavam i ja tebe ali Đuričko nije Rus, no Srbin.
(NikolaBg, 04. jun 2022 20:25)

K.... moj ti obožavaš Stivena Kinga. Ni jednostavni članak nisi umeo da pročitaš i da shvatiš, ali bitno da je komentar tu.

malina

pre 2 godine

Covek prica o liku iz serije a ne o glumcu. Glumac moze biti sa Marsa, nije bitno.
(greota, 4. jun 2022 21:00)

Pa moze biti sa Marsa ali to sto je neko odusevljen karakterom znaci da ga je glumac dobro izveo. Tako da je i pohvala glumca.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 04. jun 2022 20:44)




Haha, veli čovek za jednog Stivena Kinga da nije obavešten?! Ne sikiraj se ima King da napiše roman o nama Srbima do 2025 a HBO ima da ekranizuje do 2030 godine

Nenad

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 4. jun 2022 20:44)

Gospodine obavesteni lik u seriji mu je Rus po imenu Juri, King je mislio na lik u seriji i spin of o tom liku da se napravi, a ne na glumca. Nekad je pametnije ocutati nego progovoti i otkloniti svaku sumnju. ;)

Sinke

pre 2 godine

Zaista ogroman uspjeh za Djuricka,covjek se izborio za ovu poziciju u kojoj je sada...Ovo je trenutno jedna od najjpopularnijih serija na svijetu.

kejdl

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..

Sinke

pre 2 godine

Zaista ogroman uspjeh za Djuricka,covjek se izborio za ovu poziciju u kojoj je sada...Ovo je trenutno jedna od najjpopularnijih serija na svijetu.

Sta god

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.

коле

pre 2 godine

Није морао да глуми љигу. Иначе сјајан глумац. Штета што се продао Анђелини да пљује по свом народу.

Dejan

pre 2 godine

@ E moj Stivene, obožavam i ja tebe ali Đuričko nije Rus, no Srbin.
(NikolaBg, 04. jun 2022 20:25)

K.... moj ti obožavaš Stivena Kinga. Ni jednostavni članak nisi umeo da pročitaš i da shvatiš, ali bitno da je komentar tu.

maneken

pre 2 godine

Citam komentare i ne verujem sta ljudi pisu. Al zaista mi nije jasno.

A Djuricku svaka cast, posle Serbedzije ima mogucnoat da ima brutalnu karijeru. A i odlican je glumac, da se ne lazemo. E sad da li ce ikad glumiti neki "engleski nobles" pa nece, izgovor je takav kakav jeste. Kao sto nikad nece glumiti Dzingis Kana ili Shaka Zulu. Ali to ne umanjune uspeh.

A za ove koji u svakoj izgovorenoj reci traze neku simboliku, i teorije zavera - nadjite zivot, drugari, proci ce vam u gluposti.

nepismena nacija

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.

kejdl

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..

malina

pre 2 godine

Covek prica o liku iz serije a ne o glumcu. Glumac moze biti sa Marsa, nije bitno.
(greota, 4. jun 2022 21:00)

Pa moze biti sa Marsa ali to sto je neko odusevljen karakterom znaci da ga je glumac dobro izveo. Tako da je i pohvala glumca.

@Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.
(Bumbar, 4. jun 2022 22:58)

Pa? Kakve to veze ima sa ovim tekstom, a sa druge strane nemoj mi reci da si bas sve njegove knjige procitao i kupio pa si se osetio prevarenim u onima za koje si prepoznao da su pisane od strane ghostwritera. To rade skoro svi pisci, samo neki priznaju, a neki ne, a on kao jedan od retkih pisaca koji je bas milioner to cak ni nekrije. Ne znam sta je to u ovom narodu da ima potrebu da pljuje bas svemu?

zum

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?

Chili

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.

Igor

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.
(Djenka, 04. jun 2022 22:07)
Au,šta si napisao dete.Zaista svega ima u Srbiji.

riđobradi

pre 2 godine

s...nja kao i Jasna Đuričić u "quo vadis" Šta mislite da li bi neki bosanski/Cro glumac glumio negativca u filmu o srpskim patnjama
A ha, how yes no...

Nenad

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 4. jun 2022 20:44)

Gospodine obavesteni lik u seriji mu je Rus po imenu Juri, King je mislio na lik u seriji i spin of o tom liku da se napravi, a ne na glumca. Nekad je pametnije ocutati nego progovoti i otkloniti svaku sumnju. ;)

Nije sve u parama, nešto je i u novcu

pre 2 godine

Čim je percipiran kao 'ljigavi Rus' znači da ga doživljavaju sa jednim tipičnim američkim omalovažavanjem svega i svakog ko dodje sa istoka Evrope. E moj Djuričko, šta čovek sam sebi može da uradi, ne može niko drugi.

Zele87

pre 2 godine

U jednom intervjuu Sergej Trifunovic kaze " Sto se tice Amerike posle pocetnog entuzijazma shvatio sam da tamo ima zivota samo ako prihvatis da igras odvratne Ruse , Bugare i sl. ispod dostojanstva je da hleb zaradjujes na taj nacin" Djuricko naravno dostojanstva nema. Holivud je raj za njega. Neka ga tamo sto duze i neka se nikada ne vraca. Jednom prilikom u vezi jedne predstave u kojoj su nam se ukrstili putevi ostao sam sokiran kako mi je zanimljiv lik sa platna u realnom zivotu ostao kao najprepotentnija i neprijatnija osoba koju sam do tada upoznao. Glumacke kvalitete ima. Ljudski su prosli kroz njeg ako kroz suplo bure. Nula. Zato je Djuricko Djuricko a Glogovac Glogovac npr. Prvog ce se secati samo clanovi porodice jer ih je natankovao keshom do prvog kockara u familiji koji sve to da rasturi. Drugog ce se secati pokolenja i pokolenja.

Tako je, kako je

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.
(Rasa, 4. jun 2022 21:08)

Problem je tehničke prirode. Naši ljudi iz ne znam kog razloga, imaju užasno tvrd izgovor engleskog jezika i to se popraviti ne može. Mnogo bolje se npr. uklapaju skandinavski glumci koji pored odličnog znanja engleskog (zasluga školskog sistema) imaju i odličan izgovor. Isto važi i za glumce iz nekih drugih evropskih država (Holandija - Famke Jensen, Rutger Hauer, Danska - Nikolaj Koster-Valdau, Nemačka - Dijana Kriger, Belgija - Matijas Šonerc, Italija - Valerija Golino, Francuska - Marion Kotijar...).

okjeto

pre 2 godine

Đuričko svakim danom više liči na francuskog glumca Žana Renoa.
(Baguette, 4. jun 2022 22:02)

Može i Frenk Zapa - malo smrša, malo deblje brkove stavi

Krezuba menažerija

pre 2 godine

Ocigledno citate samo naslove, nije rekao za Djuricka da je rus nego da glumi ljigavog rusa,sto rusi i jesu.
(Lala, 4. jun 2022 20:52)

Prva Srbija ne čita ništa (neki i ne znaju da čitaju). Imaju generalno problem sa pismenošću, pa ne žele da iritiraju odavno umrtvljene moždane ćelije.

.....

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?

Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.

Милош Карађорђевић Хребљановић

pre 2 godine

Za Stivena Kinga ovaj glumac je "slinky Russian guy".
Za naše autošoviniste, srpske patriote su "krezubi seljaci".
Bravo, lepo je da se pokazete ko ste i sta mislite o nama Srbima.

Anadolija

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

Ako je dinaroidni Kapičić mogao da igra Nemca, može i turko-kavkaski Đuričko igrati Rusa.

sasha

pre 2 godine

@vuk
A ovo jos jedan citat:
Kad su pitali Laneta Gutovica sta misli o tome sto su se Miki Manojlovic i Lazar Ristovski prodali aktuelnoj vlasti, Lane je rekao - " Ma ne, pa ko bi to kupio?"

Rasa

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.

zum

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!

vuk

pre 2 godine

Đuričku je Gojko "Sisa" iz Munja najbolja uloga u karijeri.

Evo nešto o tim ulogama "buđavih i pijanih Rusa koji na buvljacima prodaju atomske bombe i krvoločnim Srbima", iz jednog intervjua sa Mikijem Manojlovićem:

- Odbili ste ulogu u filmu Mirotvorac, kao i u nekim drugim američkim ostvarenjima. Holivud vas i dalje ne privlači?

MM: Nije stvar u neprivlačnosti Holivuda, već u, za mene, neprihvatljivim sadržajima filmova koji su mi bili ponuđeni. Uvek se nađe neko ko je odigrao ili će odigrati loše momke sa Istoka. Para dupe vrti, a moje, šuštava energija, odnosno novac, veoma teško pokreće. Za loše momke sa Istoka moj kružni karlični pokret ne postoji ni za kakve pare.

Sasa

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)

budi covek

pre 2 godine

Ono kad moras da stereotipno prikazujes Ruse kao neke zle korumpirane prostitutke... a u stvari si sam prostitutka i dzaba ti akademija i talenat sto ti je bog dao kad ne razumes da ni Vinona Rajder ni Stiven King nisu vredni da ti ciste cipele...

Mara

pre 2 godine

Čim je Rus mora da bude ljigav, to potvrđuje šablon toji je u glavama na zapadu! Čist rasizam i diskriminacija, protiv Rusa SVE je dozvoljeno...

xxxx

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
Ne drami, evo ovde u Engleskoj je isti stepen glupih, neobrazovanih i svakakvih jos komentara. Isti je procenat ljudi koji citaju nesto i isti procenat ljudi koji komentarisu nesto sto ne razumeju. Apsolutno isto.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Nas napustilo hiljade i hiljade lekara i medicinskih radnika,masinaca,visoko skolovanih ljudi.Ljudi koji su bitni za drzavu i njen napredak.Jedan zabavljac manje-vise.

abvgdđe

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

A kartu za odlazak je kupio tako sto je igrao u propagandnom filmu pred kojim bi se i Gebels zacrveneo. Imamo mi i uspesne prostitutke na zapadu koje su pobegle iz "ovog mulja", i to je valjde neki uspeh.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 04. jun 2022 20:44)




Haha, veli čovek za jednog Stivena Kinga da nije obavešten?! Ne sikiraj se ima King da napiše roman o nama Srbima do 2025 a HBO ima da ekranizuje do 2030 godine

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.

neutralni felš

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?
(Glomazno, 05. jun 2022 11:45)


zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.

Milan

pre 2 godine

Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Prijatelju, o čemu pričaš? Pola Holivuda vode Jevreji. A oni baš nema šta da budu tolerantni prema nacistima, ili se možda nešto promenilo u medjuvremenu? Nemačka pokorena posle II sv. rata u američkoj i sovjetskoj kontroli. Možda se percepcija istorije promenila, jer meni deluje da je jako puno ljudi prolupalo. I kakve veze ima svaki Nemac kome je predak bio nacista ako se ogradio i odrekao tog zla i ima drugu ideologiju, a njegova zemlja u školama uči decu o zlodelima koje su činili dedovi? Ili je možda u pitanju fundamentalistički stav da ljudi ne mogu da se promene, da su u pitanju geni, itd... Vi rusofili koristite naciste za opravdanje Putina i njegove agresije, a ne vidite da vam je fašizam deo razmišljanja.

Djenka

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.

Бинср

pre 2 godine

И код Анђелине је глумио злог Србина. Тај човек нема кичму и карактер зато тако добро глуми такве смутљиве типове. У ствари и не глуми.

Fanky

pre 2 godine

Nemam ništa protiv čoveka, svako se bori u životu za mesto pod suncem, ali ja, kao običan gledalac i normalan čovek, što se tiče njegove glume mogu reći samo da mi je strašno iritantan lik i smatram da je njegov perfomans veoma loš. Posebno u filmu "Ivkova slava", toliko je bio napadan i neprirodan, užas jedan, kao i u filmu "Pljačka Trećeg Rajha", gde se skroz izgubio pored legende Gage Nikolića glumeći totalnog idiota. Za moj ukus, nikakav glumac. Normalno, ovo je moje mišljenje. U svakom slučaju, bez razlike, želim mu puno uspeha u Americi.

citalac

pre 2 godine

Neverovatno koliko su Srbi LJIGAV narod!
Otišao čovek van zemlje. Da radi. Pa šta? To je sasvim normalna stvar.

Niko drugi od Srba, pa ni Sergej Trifunovic kojeg svi citiraju, nije igrao u jednoj od najpopularnijih serija trenutno. Svako ima svoj zivot. Nikola, svaka to čast i nadam se da ne čitaš ove nebuloze, uzivaj u životu.

dr. no

pre 2 godine

Smatram da je velika steta sto nasi glumci u Americi (kao npr. Rade Serbedzija) mogu da glume skoro uvek samo ruske negativce i nista drugo.

Posmatrac

pre 2 godine

@Денџамин
U seriji For all mankind je isto glumio Sovjeta, zajedno sa jednim ruskim glumcem. I stvarno se cuje razlika u govoru. Rusa skoro nista nisam razumeo, a Djura prica pravi nas balkanski Engleski, svaku rec odsecno i jasno izgovori.

Pera

pre 2 godine

Bravo Djuričko.
A sećam se kakvi su komentari bili na njegov odlazak. Hejteri crknite.

Ako je tebi ovo za bravo onda si ti u teškom kanalu...neko te nazove ljigavim Rusom i tebi je to bravo....wtf...ja gledam ovo kao da je čovek otišao preko da šljaka,i zapao mu bauštelaj...umesto kancelarijskog posla rezervisanog za građane zemlje u kojoj si...jednom stranac uvek stranac i ne ložite se da je ovo neki uspeh,ne ložite ni Đurička ni sebe...

zmajognjeni

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Samo za vreme drugog svetskog rata postoji 10ak filmova koji prikazuju ruse u pozitivnom svetlu, u kojoj su likovi rusi, radnja je o rusima, i u tim filmovima igraju neke od najvecih holivudskih zemalja tog vremena. Onda tokom pedesetih sa pocetkom Hladnog rata, krece zaokret, iako nema previse filma sa rusima i ruskom pretnjom, ima dosta filmova sa pretnjama vanzemaljaca i njihovim osvajanjem svrta, bas preko amerike. Kriticari smatraju da je to igranje na americki strah od komunizma i sovjetske invazije, neka velika, nepoznata sila zauzima njihovu zemlju. Kasnije sa otvaranjem Rusije prema zapadu, i posebo u vreme dolaska Gorbacova, imamo opet jedan talas pozitivnih ruskih likova, Moscow on the Hudson, Red Heat, Red Scorpion, pojavljuje se pozitivan lik u Star Treku. Kasnije, krajem devedesetih i pocetkom dve hiljaditih, imamo Armageddon i pozitivnog lika, i skroz pro ruski/spvjetski film, Enemy at the gates. I naravno Natasha Romanoff. Inace, svi ovi pomenuti filmovi i likovi ne predstavljuje verno nesto autenticno iz ruske kulture ili “ruskih osobina”, ali predstavljuje ruse, kroz te likove, u pozitivnom svetlu pripisujuci im neke osobine koje amerikanci smatraju pozitivnim.

Glomazno

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?

BetterCallSaul

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

rusi su samo jedno od azijskih plemena i nemaju nikakve slicnosti s nama.

Stojan

pre 2 godine

Jadne su te karijere nasih skromnih glumaca ,koje stvaraju tako sto igraju negativne Ruse ili Srbe u...Ono sto niko nece,za saku dolara .Pre toga spakuju dostjanstvo i ostave kod kuće.

kw

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)

pa nije uloga pisana zbog njega nego je on, od svih kandidata za posao, najbolje ušao u ulogu. bio je on i pukovnik, golman, deda mraz... posao glumca je da se transformiše.

Јабучило

pre 2 godine

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

Не зато што је отишао, већ КАКО је отишао.

don

pre 2 godine

2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)

Sedi 1 iz istorije.

PERA

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
SVE BIH ISTO NAPISAO, PA DA SE NE PONAVLJAM EVO COPY PASTE...

Sasa

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.

genije

pre 2 godine

Nakon što sam pročitao većinu komentara mogu samo da kažem:
Dragi Bože, spasi nas ovolike mržnje u nama.

I @(Милош Карађорђевић Хребљановић, 4. jun 2022 22:50)
Ne mešaj neandertalsko arlaukanje i paklenu mržnju sa patriotizmom.
Niti je svako ko skrene pažnju na to auto-šovinista.

CATAPA

pre 2 godine

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)
Zavisi ko šta gleda. Mogu na brzinu da ti nabrojim desetak primera gde su čak i vrlo poznati glumci upropastili odlično napisane uloge, iz kultnih literarnih predložaka. Ali i obrnute, kada su od nekog malog filma, bez velikih ambicija i pisanog i pravljenog, samo sopstvenim glumačkim umećem napravili vredna filmska dela. Da ne idemo predaleko sa primerima, uzmi samog Stivena Kinga! Po njegovim romanima je snimljeno plethora vrhunskih i kultnih filmova, ali "Pet Sematary" koji se verovatno s pravom smatra njegovim najboljim, nikada nije dobio adekvatnu filmsku adaptaciju. Iako je bilo nekoliko pokušaja, nije niti će izgleda ikad postati filmsko remek delo kao The Shining, Šošenk ili Zelena milja, pomenimo samo najveće.
Mogu da ti argumentujem i kako su neki nabeđeni "veliki glumci" usrali uloge koje je kreirao najveći od najvećih, Šekspir, ali ne bih, upašću u drugu vrstu diskusije, odnosno da li su neke velike holivudske zvezde uopšte, iole kvalitetni glumci. Zasad, veruj mi na reč, nisu. Nisu obavezno. Zvezde i glumci su različite kategorije.

King je u ovom kratkom tvitu kom smo dali prevelik značaj ipak govorio sa svog aspekta. Uputio je kompliment kako je lik Jurija osmišljen scenarijem. Verovatno je zadovoljan i Đuričkovom realizacijom, ali to možemo samo da špekulišemo. Realno, to nije rekao. A može da se špekuliše i da nije rekao jer nije zadovoljan, zar ne?

Omuamua

pre 2 godine

Dobro ga opisao prava ljiga.To jedino može da glumi zlog Rusa to je sad na ceni .Iskomplesirani naduvenko .
(Djordje, 04. jun 2022 20:39)

Brate, je li ti " skinuo " ribu !?
Hahahaha !

xxxx

pre 2 godine

zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)
1. Mislis isto kao sto se, na jos gori, nacin uvlacimo zapadnjacima koji nas ubijaju konstantno zadnjih 100 godina.
2. Rusi rade susedima ono sto su susedi i napredni zapad radili nama, isto, zadnjih 100 godina.

VUK

pre 2 godine

Kog Rusa pozitivca iz njihove čitave istorije , a da nije krvav do lakata što od krvi komšija što od svojih najbližih bi mogao da glumi ?

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.
(Sasa, 07. jun 2022 18:38)


bar te ne ubedjujem da miriše.

коле

pre 2 godine

Није морао да глуми љигу. Иначе сјајан глумац. Штета што се продао Анђелини да пљује по свом народу.

kejdl

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..

Sinke

pre 2 godine

Zaista ogroman uspjeh za Djuricka,covjek se izborio za ovu poziciju u kojoj je sada...Ovo je trenutno jedna od najjpopularnijih serija na svijetu.

nepismena nacija

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.

Krezuba menažerija

pre 2 godine

Ocigledno citate samo naslove, nije rekao za Djuricka da je rus nego da glumi ljigavog rusa,sto rusi i jesu.
(Lala, 4. jun 2022 20:52)

Prva Srbija ne čita ništa (neki i ne znaju da čitaju). Imaju generalno problem sa pismenošću, pa ne žele da iritiraju odavno umrtvljene moždane ćelije.

Sta god

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.

Djenka

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.

.....

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?

Rasa

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.

zum

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?

Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.

Милош Карађорђевић Хребљановић

pre 2 godine

Za Stivena Kinga ovaj glumac je "slinky Russian guy".
Za naše autošoviniste, srpske patriote su "krezubi seljaci".
Bravo, lepo je da se pokazete ko ste i sta mislite o nama Srbima.

maneken

pre 2 godine

Citam komentare i ne verujem sta ljudi pisu. Al zaista mi nije jasno.

A Djuricku svaka cast, posle Serbedzije ima mogucnoat da ima brutalnu karijeru. A i odlican je glumac, da se ne lazemo. E sad da li ce ikad glumiti neki "engleski nobles" pa nece, izgovor je takav kakav jeste. Kao sto nikad nece glumiti Dzingis Kana ili Shaka Zulu. Ali to ne umanjune uspeh.

A za ove koji u svakoj izgovorenoj reci traze neku simboliku, i teorije zavera - nadjite zivot, drugari, proci ce vam u gluposti.

Nije sve u parama, nešto je i u novcu

pre 2 godine

Čim je percipiran kao 'ljigavi Rus' znači da ga doživljavaju sa jednim tipičnim američkim omalovažavanjem svega i svakog ko dodje sa istoka Evrope. E moj Djuričko, šta čovek sam sebi može da uradi, ne može niko drugi.

BetterCallSaul

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

rusi su samo jedno od azijskih plemena i nemaju nikakve slicnosti s nama.

riđobradi

pre 2 godine

s...nja kao i Jasna Đuričić u "quo vadis" Šta mislite da li bi neki bosanski/Cro glumac glumio negativca u filmu o srpskim patnjama
A ha, how yes no...

Sasa

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)

budi covek

pre 2 godine

Ono kad moras da stereotipno prikazujes Ruse kao neke zle korumpirane prostitutke... a u stvari si sam prostitutka i dzaba ti akademija i talenat sto ti je bog dao kad ne razumes da ni Vinona Rajder ni Stiven King nisu vredni da ti ciste cipele...

Zele87

pre 2 godine

U jednom intervjuu Sergej Trifunovic kaze " Sto se tice Amerike posle pocetnog entuzijazma shvatio sam da tamo ima zivota samo ako prihvatis da igras odvratne Ruse , Bugare i sl. ispod dostojanstva je da hleb zaradjujes na taj nacin" Djuricko naravno dostojanstva nema. Holivud je raj za njega. Neka ga tamo sto duze i neka se nikada ne vraca. Jednom prilikom u vezi jedne predstave u kojoj su nam se ukrstili putevi ostao sam sokiran kako mi je zanimljiv lik sa platna u realnom zivotu ostao kao najprepotentnija i neprijatnija osoba koju sam do tada upoznao. Glumacke kvalitete ima. Ljudski su prosli kroz njeg ako kroz suplo bure. Nula. Zato je Djuricko Djuricko a Glogovac Glogovac npr. Prvog ce se secati samo clanovi porodice jer ih je natankovao keshom do prvog kockara u familiji koji sve to da rasturi. Drugog ce se secati pokolenja i pokolenja.

zum

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!

@Bumbar

pre 2 godine

Stiven King već odavno ne piše ništa. "Stiven King" je literarna radionica "ghostwriter" pisaca kojima rukovodi sam King i odobrava šta će biti objavljeno pod njegovim imenom.
(Bumbar, 4. jun 2022 22:58)

Pa? Kakve to veze ima sa ovim tekstom, a sa druge strane nemoj mi reci da si bas sve njegove knjige procitao i kupio pa si se osetio prevarenim u onima za koje si prepoznao da su pisane od strane ghostwritera. To rade skoro svi pisci, samo neki priznaju, a neki ne, a on kao jedan od retkih pisaca koji je bas milioner to cak ni nekrije. Ne znam sta je to u ovom narodu da ima potrebu da pljuje bas svemu?

Chili

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.

Glomazno

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?

Dejan

pre 2 godine

@ E moj Stivene, obožavam i ja tebe ali Đuričko nije Rus, no Srbin.
(NikolaBg, 04. jun 2022 20:25)

K.... moj ti obožavaš Stivena Kinga. Ni jednostavni članak nisi umeo da pročitaš i da shvatiš, ali bitno da je komentar tu.

Igor

pre 2 godine

Ako je neko ljigav onda je to Stiven King. Na stranu to sto je ceo zivot bio mortus pijan i nadrogiran do te mere da se ne seca kako je pisao pola svojih knjiga. Kao covek je apsolutna nula. Za njega je Djuricko moralna gromada.
(Djenka, 04. jun 2022 22:07)
Au,šta si napisao dete.Zaista svega ima u Srbiji.

neutralni felš

pre 2 godine

U zemlji gde su narodnjaci i rijalitiji vrhunac zabave, bilo bi cudno da se voli i Djuricko, nego meni nije jasno odakle tolika fascinacija Rusijom? Nije bas da se ovde nesto ide u crkvu pa da je zbog pravoslavlja? Stvarno mi nije jasno sto bi nekom Rusija bila bliza od Kine, Grcke, Spanije ili Rumunije?
(Glomazno, 05. jun 2022 11:45)


zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.

Milan

pre 2 godine

Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Prijatelju, o čemu pričaš? Pola Holivuda vode Jevreji. A oni baš nema šta da budu tolerantni prema nacistima, ili se možda nešto promenilo u medjuvremenu? Nemačka pokorena posle II sv. rata u američkoj i sovjetskoj kontroli. Možda se percepcija istorije promenila, jer meni deluje da je jako puno ljudi prolupalo. I kakve veze ima svaki Nemac kome je predak bio nacista ako se ogradio i odrekao tog zla i ima drugu ideologiju, a njegova zemlja u školama uči decu o zlodelima koje su činili dedovi? Ili je možda u pitanju fundamentalistički stav da ljudi ne mogu da se promene, da su u pitanju geni, itd... Vi rusofili koristite naciste za opravdanje Putina i njegove agresije, a ne vidite da vam je fašizam deo razmišljanja.

malina

pre 2 godine

Covek prica o liku iz serije a ne o glumcu. Glumac moze biti sa Marsa, nije bitno.
(greota, 4. jun 2022 21:00)

Pa moze biti sa Marsa ali to sto je neko odusevljen karakterom znaci da ga je glumac dobro izveo. Tako da je i pohvala glumca.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 04. jun 2022 20:44)




Haha, veli čovek za jednog Stivena Kinga da nije obavešten?! Ne sikiraj se ima King da napiše roman o nama Srbima do 2025 a HBO ima da ekranizuje do 2030 godine

Stojan

pre 2 godine

Jadne su te karijere nasih skromnih glumaca ,koje stvaraju tako sto igraju negativne Ruse ili Srbe u...Ono sto niko nece,za saku dolara .Pre toga spakuju dostjanstvo i ostave kod kuće.

Nenad

pre 2 godine

Taj ljigavi Rus je Srbin, gospodine neobavešteni....
(ZliZo, 4. jun 2022 20:44)

Gospodine obavesteni lik u seriji mu je Rus po imenu Juri, King je mislio na lik u seriji i spin of o tom liku da se napravi, a ne na glumca. Nekad je pametnije ocutati nego progovoti i otkloniti svaku sumnju. ;)

citalac

pre 2 godine

Neverovatno koliko su Srbi LJIGAV narod!
Otišao čovek van zemlje. Da radi. Pa šta? To je sasvim normalna stvar.

Niko drugi od Srba, pa ni Sergej Trifunovic kojeg svi citiraju, nije igrao u jednoj od najpopularnijih serija trenutno. Svako ima svoj zivot. Nikola, svaka to čast i nadam se da ne čitaš ove nebuloze, uzivaj u životu.

Anadolija

pre 2 godine

On lici na cecena.. Gruzijca.. Tamo neki narod sa kavkaza, na sve osim na rusa!!
(Djidji, 4. jun 2022 21:13)

Ako je dinaroidni Kapičić mogao da igra Nemca, može i turko-kavkaski Đuričko igrati Rusa.

Tako je, kako je

pre 2 godine

Molim sve pre komentarisanja da procitaju tekst. Djuricko glumi rusa, a toliko se svideo Stivenu da ne moze da zapamti ni ime uloge ili ime srpskog glumca koji ga glumi, pa ga naziva "ljigavi rus". To sve govori koliko je zapad predrasudan. I da u holivudu srbin moze glumiti samo kriminalca rusa ili kriminalca balkanca. Dalje od toga ne moze ali ne sporim ni to da je Djuricko kao covek ljiga. A sa druge strane u Rusiji kao srbin mozes glumiti i stranca, plemica, dobrog i loseg rusa... sve ono sto su glumili nasi glumci ne moras glumiti zlog amerikanca.
(Rasa, 4. jun 2022 21:08)

Problem je tehničke prirode. Naši ljudi iz ne znam kog razloga, imaju užasno tvrd izgovor engleskog jezika i to se popraviti ne može. Mnogo bolje se npr. uklapaju skandinavski glumci koji pored odličnog znanja engleskog (zasluga školskog sistema) imaju i odličan izgovor. Isto važi i za glumce iz nekih drugih evropskih država (Holandija - Famke Jensen, Rutger Hauer, Danska - Nikolaj Koster-Valdau, Nemačka - Dijana Kriger, Belgija - Matijas Šonerc, Italija - Valerija Golino, Francuska - Marion Kotijar...).

neutralni felš

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.
(Sasa, 07. jun 2022 18:38)


bar te ne ubedjujem da miriše.

PERA

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
SVE BIH ISTO NAPISAO, PA DA SE NE PONAVLJAM EVO COPY PASTE...

VUK

pre 2 godine

Kog Rusa pozitivca iz njihove čitave istorije , a da nije krvav do lakata što od krvi komšija što od svojih najbližih bi mogao da glumi ?

abvgdđe

pre 2 godine

Vidi ove krezube i nepismene sto ne vole djuricka…sto bre pajseri???
(pljuc, 4. jun 2022 21:23) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Kao glumac jeste dobar, a kao covek je ljiga, bas poput Rusa kog igra, pajseru. :)
(Sasa, 04. jun 2022 21:54)

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

A kartu za odlazak je kupio tako sto je igrao u propagandnom filmu pred kojim bi se i Gebels zacrveneo. Imamo mi i uspesne prostitutke na zapadu koje su pobegle iz "ovog mulja", i to je valjde neki uspeh.

don

pre 2 godine

2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)

Sedi 1 iz istorije.

Бинср

pre 2 godine

И код Анђелине је глумио злог Србина. Тај човек нема кичму и карактер зато тако добро глуми такве смутљиве типове. У ствари и не глуми.

Pera

pre 2 godine

Bravo Djuričko.
A sećam se kakvi su komentari bili na njegov odlazak. Hejteri crknite.

Ako je tebi ovo za bravo onda si ti u teškom kanalu...neko te nazove ljigavim Rusom i tebi je to bravo....wtf...ja gledam ovo kao da je čovek otišao preko da šljaka,i zapao mu bauštelaj...umesto kancelarijskog posla rezervisanog za građane zemlje u kojoj si...jednom stranac uvek stranac i ne ložite se da je ovo neki uspeh,ne ložite ni Đurička ni sebe...

vuk

pre 2 godine

Đuričku je Gojko "Sisa" iz Munja najbolja uloga u karijeri.

Evo nešto o tim ulogama "buđavih i pijanih Rusa koji na buvljacima prodaju atomske bombe i krvoločnim Srbima", iz jednog intervjua sa Mikijem Manojlovićem:

- Odbili ste ulogu u filmu Mirotvorac, kao i u nekim drugim američkim ostvarenjima. Holivud vas i dalje ne privlači?

MM: Nije stvar u neprivlačnosti Holivuda, već u, za mene, neprihvatljivim sadržajima filmova koji su mi bili ponuđeni. Uvek se nađe neko ko je odigrao ili će odigrati loše momke sa Istoka. Para dupe vrti, a moje, šuštava energija, odnosno novac, veoma teško pokreće. Za loše momke sa Istoka moj kružni karlični pokret ne postoji ni za kakve pare.

Omuamua

pre 2 godine

Dobro ga opisao prava ljiga.To jedino može da glumi zlog Rusa to je sad na ceni .Iskomplesirani naduvenko .
(Djordje, 04. jun 2022 20:39)

Brate, je li ti " skinuo " ribu !?
Hahahaha !

Mara

pre 2 godine

Čim je Rus mora da bude ljigav, to potvrđuje šablon toji je u glavama na zapadu! Čist rasizam i diskriminacija, protiv Rusa SVE je dozvoljeno...

okjeto

pre 2 godine

Đuričko svakim danom više liči na francuskog glumca Žana Renoa.
(Baguette, 4. jun 2022 22:02)

Može i Frenk Zapa - malo smrša, malo deblje brkove stavi

xxxx

pre 2 godine

Jao, jeste docekali svojih dva minuta slave sibicari nebitni da iskalite svoje nezadovoljstvo i nemoc na komentare o Stivenu Kingu i Djuricku? Pri tom 90% nije ni pogledalo seriju, a kamoli te epizode gde on glumi, a o knjigama pogotvo da ne pricam, koliko ljudi u Srbiji uopste jos cita... Ali koncentracija mrznje u ovoj zemlji prema svemu i svima bi zapanjila i najvece majstore horora. Vecina procita naslov, a ostatak tek malo vise od polovine (ako i toliko) funkcionalno razume o cemu se radi u tekstu koji cita.
(nepismena nacija, 4. jun 2022 23:01)
Ne drami, evo ovde u Engleskoj je isti stepen glupih, neobrazovanih i svakakvih jos komentara. Isti je procenat ljudi koji citaju nesto i isti procenat ljudi koji komentarisu nesto sto ne razumeju. Apsolutno isto.

Sasa

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 4. jun 2022 19:55)

A zasto nasi glumci ne bi igrali lose ruse? Zasto je nas uopste briga za njih?
(....., 04. jun 2022 21:26)

zato što kad rus prdne jedino srbin uživa u mirisu.
(neutralni felš, 6. jun 2022 22:02)

Zato kad Amerikanac prdne, ti se od uzitka pretvoris u guzicu.

CATAPA

pre 2 godine

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)
Zavisi ko šta gleda. Mogu na brzinu da ti nabrojim desetak primera gde su čak i vrlo poznati glumci upropastili odlično napisane uloge, iz kultnih literarnih predložaka. Ali i obrnute, kada su od nekog malog filma, bez velikih ambicija i pisanog i pravljenog, samo sopstvenim glumačkim umećem napravili vredna filmska dela. Da ne idemo predaleko sa primerima, uzmi samog Stivena Kinga! Po njegovim romanima je snimljeno plethora vrhunskih i kultnih filmova, ali "Pet Sematary" koji se verovatno s pravom smatra njegovim najboljim, nikada nije dobio adekvatnu filmsku adaptaciju. Iako je bilo nekoliko pokušaja, nije niti će izgleda ikad postati filmsko remek delo kao The Shining, Šošenk ili Zelena milja, pomenimo samo najveće.
Mogu da ti argumentujem i kako su neki nabeđeni "veliki glumci" usrali uloge koje je kreirao najveći od najvećih, Šekspir, ali ne bih, upašću u drugu vrstu diskusije, odnosno da li su neke velike holivudske zvezde uopšte, iole kvalitetni glumci. Zasad, veruj mi na reč, nisu. Nisu obavezno. Zvezde i glumci su različite kategorije.

King je u ovom kratkom tvitu kom smo dali prevelik značaj ipak govorio sa svog aspekta. Uputio je kompliment kako je lik Jurija osmišljen scenarijem. Verovatno je zadovoljan i Đuričkovom realizacijom, ali to možemo samo da špekulišemo. Realno, to nije rekao. A može da se špekuliše i da nije rekao jer nije zadovoljan, zar ne?

Јабучило

pre 2 godine

Aahaahahha Đuričko ljiga zato što je otišao iz ovog mulja za koji vi glasate??
Važi dečko.Oćeš sendvič?
(zum, 04. jun 2022 22:14)

Не зато што је отишао, већ КАКО је отишао.

dr. no

pre 2 godine

Smatram da je velika steta sto nasi glumci u Americi (kao npr. Rade Serbedzija) mogu da glume skoro uvek samo ruske negativce i nista drugo.

zmajognjeni

pre 2 godine

Tako je, obozava se ljigavi rus, pokvareni rus, grozni i strasni rus itd.. jadni ste bre ameri. A o nasima koji prihvataju takve uloge tek necu nista da komentarisem..
(kejdl, 04. jun 2022 19:55)

Aoo, kakav haos hahahah.
Zamisli, igra na filmu lošeg čoveka hahahha.
Hijaaaoo Švarci, kako si samo mogao da igraš lošeg terminatora u prvom delu, pitam te?!! Pu, ljigo!
(zum, 04. jun 2022 22:18)
Švarceneger, sasvim slučajno Hitlerov zemljak i sin naciste, se pojavi na filmu 206 puta i negativac je maks. triput. Od 1000 ruskih likova u holivudu pozitivaca je otprilike 10, i svi su good guys u kontekstu tipa da izdaju Moskvu, ukradu avion ili upucaju sopstvenog predsednika ili oca te pohrle u zagrljaj drazesnoga ujka Sema. Sarkazam svoj vrati u cetvrti razred gde si ga i pazario.
(Sta god, 04. jun 2022 22:53)

Samo za vreme drugog svetskog rata postoji 10ak filmova koji prikazuju ruse u pozitivnom svetlu, u kojoj su likovi rusi, radnja je o rusima, i u tim filmovima igraju neke od najvecih holivudskih zemalja tog vremena. Onda tokom pedesetih sa pocetkom Hladnog rata, krece zaokret, iako nema previse filma sa rusima i ruskom pretnjom, ima dosta filmova sa pretnjama vanzemaljaca i njihovim osvajanjem svrta, bas preko amerike. Kriticari smatraju da je to igranje na americki strah od komunizma i sovjetske invazije, neka velika, nepoznata sila zauzima njihovu zemlju. Kasnije sa otvaranjem Rusije prema zapadu, i posebo u vreme dolaska Gorbacova, imamo opet jedan talas pozitivnih ruskih likova, Moscow on the Hudson, Red Heat, Red Scorpion, pojavljuje se pozitivan lik u Star Treku. Kasnije, krajem devedesetih i pocetkom dve hiljaditih, imamo Armageddon i pozitivnog lika, i skroz pro ruski/spvjetski film, Enemy at the gates. I naravno Natasha Romanoff. Inace, svi ovi pomenuti filmovi i likovi ne predstavljuje verno nesto autenticno iz ruske kulture ili “ruskih osobina”, ali predstavljuje ruse, kroz te likove, u pozitivnom svetlu pripisujuci im neke osobine koje amerikanci smatraju pozitivnim.

sasha

pre 2 godine

@vuk
A ovo jos jedan citat:
Kad su pitali Laneta Gutovica sta misli o tome sto su se Miki Manojlovic i Lazar Ristovski prodali aktuelnoj vlasti, Lane je rekao - " Ma ne, pa ko bi to kupio?"

xxxx

pre 2 godine

zašto?
1. zato što nikad nisu bili u rusiji i nikad nisu videli nijednog rusa... sve do skoro, kad ih srecu po beogradu i uvlače im se toliko da je ljudima neprijatno.
2. zato sto rusi svojim susedima rade isto ono sto bi neki naši srbi voleli da rade svojim susedima.
(neutralni felš, 6. jun 2022 21:54)
1. Mislis isto kao sto se, na jos gori, nacin uvlacimo zapadnjacima koji nas ubijaju konstantno zadnjih 100 godina.
2. Rusi rade susedima ono sto su susedi i napredni zapad radili nama, isto, zadnjih 100 godina.

Fanky

pre 2 godine

Nemam ništa protiv čoveka, svako se bori u životu za mesto pod suncem, ali ja, kao običan gledalac i normalan čovek, što se tiče njegove glume mogu reći samo da mi je strašno iritantan lik i smatram da je njegov perfomans veoma loš. Posebno u filmu "Ivkova slava", toliko je bio napadan i neprirodan, užas jedan, kao i u filmu "Pljačka Trećeg Rajha", gde se skroz izgubio pored legende Gage Nikolića glumeći totalnog idiota. Za moj ukus, nikakav glumac. Normalno, ovo je moje mišljenje. U svakom slučaju, bez razlike, želim mu puno uspeha u Americi.

Strokavi mozak

pre 2 godine

Nas napustilo hiljade i hiljade lekara i medicinskih radnika,masinaca,visoko skolovanih ljudi.Ljudi koji su bitni za drzavu i njen napredak.Jedan zabavljac manje-vise.

genije

pre 2 godine

Nakon što sam pročitao većinu komentara mogu samo da kažem:
Dragi Bože, spasi nas ovolike mržnje u nama.

I @(Милош Карађорђевић Хребљановић, 4. jun 2022 22:50)
Ne mešaj neandertalsko arlaukanje i paklenu mržnju sa patriotizmom.
Niti je svako ko skrene pažnju na to auto-šovinista.

Posmatrac

pre 2 godine

@Денџамин
U seriji For all mankind je isto glumio Sovjeta, zajedno sa jednim ruskim glumcem. I stvarno se cuje razlika u govoru. Rusa skoro nista nisam razumeo, a Djura prica pravi nas balkanski Engleski, svaku rec odsecno i jasno izgovori.

kw

pre 2 godine

Oduševljen je likom, Jurijem, a ne Đuričkom. Njega ne spominje uopšte u tvitu.
(Gde je deda?, 04. jun 2022 20:58)

Da, da, a taj lik tek tako postoji, znači nema veze ko igra koju ulogu.
(Chili, 4. jun 2022 22:59)

pa nije uloga pisana zbog njega nego je on, od svih kandidata za posao, najbolje ušao u ulogu. bio je on i pukovnik, golman, deda mraz... posao glumca je da se transformiše.