Nedelja, 20.02.2022.

08:11

Eksplozija u centru Donjecka; "Imaju naređenja da započnu invaziju"; Upozorenje američke ambasade

Situacija u Donbasu se već danima iza nas ne smiruje.

Izvor: B92

Eksplozija u centru Donjecka; "Imaju nareðenja da zapoènu invaziju"; Upozorenje amerièke ambasade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

HanSolo

pre 2 godine

LNR I DNR će biti Ruska teritorija i tu je kraj priče. Niko ne može da spreči. Ćao
(brainstorm, 20. februar 2022 19:33)

Isto tako će rusi da jedu gloginje posle toga.. Niko ne može ni to da spreći.. Ćao..

HanSolo

pre 2 godine

Sad oni ko "navijaju" na rusiju će da vide šta će se desiti sa ruskom ekonomijom.. Ti jadni ljudi su nesrećni.. Bio u Rusiji pre pola godine i prošle nedelje.. Cene su skoćile bar 10% na basalne stvari.. Ali ovde se misli da je ruska ekonomija jaka.. Rusija je polujadna država.. U regionima gde su gradovi izgleda na prvom pogledu bogato, ali izađi 50-60km van Moskve ili Sveti Petargrada putevi su jad i beda.. Lošiji i od naših.. Ali srvistanci pametuju o "velićini" ruskog "bogatstva" minerala..

goffY

pre 2 godine

Ukrajina provocira, Ukrajina granatira ali novinari i političari širom evrope i usa pričaju kako Rusija mora zaustaviti svoju invaziju, hahahaha, evo odakle uče ovi naši na vlasti kako da se ponašaju

sportdetective

pre 2 godine

Sada se zbog bratstva i jedinstva ratuje. Ruse su prevarili politicari Sovjetskog saveta, kao sto su srbe prevarili Tito partija. Kad su se posle 2.sv.rata pravile gramice tadasnjih republika, srbe se razbili tako da srbi sada zive u 5 republika bivse juge. Tako i rusi zive v pokrajinama drugih drzava. Tito je zacrtao granice hrvatske gde god je bilo makar nekoliko hrvata. A celi gradovi gde su srbi u vecini isto tako zacrtao hrvatima. Neko se je bas igro sa prekrajanjem granica. A srbi su se najvise kleli u Tita i tu Jugoslaviju. Slovenci su uvek imali svoj cilj, hrvati kada su videli, kako su dobro prosli slovenci, brze bolje pozurili da i oni uhvate taj voz, ali tamo je bilo previse srba, koje su hteli da izigraju.

Komentator

pre 2 godine

Ovo je rat lažima. Jedno je jasno: ovo je sve dogovoreno sa Rusima. Dokaz je taj da Rusi ne traže sednicu Saveta bezbednosti UN zbog napada Kijeva na civile u Donbasu. To se traži za mnogo manje povode. Za ovo ne. To je zato jer bi argumente i informacije sa terena iznete u UN morali da prenesu svi u svetu i ne bi mogli da lažu ovoliko na Zapadu. Ovako svi se prepucavaju lažima. Dogovor obeju strana.

Laravel 9

pre 2 godine

Rusi ce uzeti Donbass, sve ostalo je stvar tehnike. Tamo ima urana, plus sprecavaju svojim prisustvom NATO i Ameriku da dodju tamo.

Kao i Srbi 90h, Ukrainci su ovog puta kolateralna steta.

Ako zemlja nema atomsko oruzje, jednostavno nije nezavisna i prosto je zrtva igara velikih sila.

Sto se tice srednje i duze perspektive, ovaj rat je katastrofalan i za Rusiju jer ce napraviti neprijatelja od pravoslavne brace. Ocekujem glad u Rusiji posle sankcija Zapada. Sami su krivi sto su dopustili Majdan 2014 godine, ispustili su Ukrainu pa danas moraju da ratuju.

Mare

pre 2 godine

Kad se poveca inflacija u Americi a zivotni standard padne zna se gde se najvise pare mogu uzeti. Samo to za promenu mogu i malo kod svoje kuce onako demkratski da rade... A mi cemo vec nekako i da se snadjemo i bez demokratije

Steva

pre 2 godine

A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?
(milan, 20. februar 2022 15:17)

Pa koliko kontam politiku naša braća su trenutno Kinezi i Rusi a za dalje videćemo.

gordi

pre 2 godine

meni ovde ništa nije jasno, ko koga napada, ko sprema invaziju, čije su izbeglice ko je kriv i ko šta hoće, ukrajinci granatiraju dombas a rusi krivi, šta je bre ovo ???

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Zašto Zemljani međusobno ratuju?
(viši nivo svesti, 20. februar 2022 13:52)

Zato što nema vanzemaljaca da im pokažemo koliko smo superiorniji.

Kvisko

pre 2 godine

Visi nivo svesti.... Zato sto nemaju samopostovanja, i uopste postovanja prema ljudskim zivotima . Zato sto ne mare ni za svoje, a kamoli tudje zrtve, koji svaki rat donosi. Zato sto nisu svesni da na planeti zemlji ima mesta za sve. Zato sto im je materialno prece od duhovnog. Zato sto ih ne dira plac majki, roditelja, prijatelja i ostalih koji su nekoga izgubili u ratu. Zato sto ne umeju da se sa postovanjem odnose, jedni prema drugoma. Zato sto nisu pronasli drugi smisao zivota, osim nasilja i dokazivanja svoje moci, ratujuci. Zato sto su kukavice i boje se razgovora, jer lakse je divljati i ubijati, nego razumno delovati.....

Jabuke i kruške

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.
(Vart, 20. februar 2022 14:53)

Potpuno netačno. Putin je prekršio međunarodno pravo aneksijom Krima jer je Rusija prethodno priznala Ukrajinu u njenim granicama sa Krimom u sastavu. I pustite priču o istorijskom pravu, ako je bila sporna teritorija, zašto su je priznavali. Isto su uradili i Amerikanci sa Kosovom, te u tom smislu velike sile poštuju međunarodno pravo onoliko koliko im je to u interesu.

sale

pre 2 godine

Mene stvarno cude ovi komentari. Zapad je opet zakrvio dva slicna naroda, koja zive jedni pored drugih. Ukrajini ce da prodaju oruzje i dalje da je uzimaju resurse, Rusiji sankcije i na onako slabasnu ekonomiju. Sledi iseljavanje, povecanje siromastva, pad broja stanovnika. Opet je zapad mudriji. mi smo i nestali zbog losih poteza u kljucnim trenucima, 1914,1945,1991. Rusi umesto da gledaju natalitet ovako krhki ulaze u rat za koji se ne zna kakav je ishod. Mi sloveni vec sto i vise godina nemamo mudrog vodju ni u jednoj drzavi

e

pre 2 godine

@Slobo Nije se Amerika 1962
branila od Kube već od sovjetskih nuklearki.

Vidi prijatelju: jedni i drugi poseduju nuklearno oružje da svako od njih može da
isprže planetu zemlju nekoliko puta. Jedni i drugi mogu uništiti, jer poseduju takvu tehnologiju da tu nema odbrane. Oni to znaju i zato ne smiju. Ovde bi samo Ukrajine bila kolateralna šteta, ali da je pameti moglo bi bez rata po principu vuk sit i ovce na broju. Predvodnici čopora su na potezu.

milan

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.
(miki, 20. februar 2022 12:54)


A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?

Ray Donovan

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.
(веверица, 20. februar 2022 09:46)
Zašto bismo podržali one koji su licemerni na našu štetu? Znaju oni vrlo dobro kakva je situacija na Kosovu a i na koga sutra mogu da racunaju kao saveznika, zato im naši interesi i nisu na prvom mestu. Nama je najbolje da se sad neoglasavamo.

Marko

pre 2 godine

@ Sećanja
Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?


Aljaska je mnooogo dalja od washington-a u odnosu na to gde je Moskva u odnosu na ukrajinu i evropski nato...

Владо

pre 2 godine

Без обзира на сву медијску халабуку која служи да се народ збуни, лако је закључити ко изазива ратове. Сваки рат има најмање 2 директна учесника, а често и више. Такође, има и доста индиректних учесника који достављају оружје, медијски нападају, шаљу изасланике, специјалне представнике, предлажу резолуције и сазивају конференције. Када попишете све ратове у задњих 30-ак година и попишете све директне и индиректне учеснике, само неколико држава се појављује на готово свим пописима. Урадите то и за конфликт у Украјини... Сви остали који се појављују повремено на списковима су помоћници и квази независне државе или несрећници који се налазе на путу моћних.

Goran

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32

dopuna: rusi su '62. počeli da razmeštaju rakete na Kubi, kao ODGOVOR na američko razmeštanje nuklearnih projektila Jupiter u Turskoj. Čak su ameri tražili od rusa da se kao deo sporazuma o povlačenju raketa sa kube i iz turske, javno turska i američke rakete ne spominju.

Vart

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.

nego

pre 2 godine

Situacija se smiruje jedino ako se Rusija povuce sa teritorije koju je otela Ukrajini,pobunjenici dobiju amnestiju i Ukrajina ,proglasi vojnu neutralnost.

Simon

pre 2 godine

Dok je Donald bio predsednik US nije bilo ovakvih trauma, a optužen da je bahat i nasilan. Sada Džo vodi US i pola planete se ljulja u neizvesnosti. Samo primećujem, nisam ni ostrašen ni navijač tu bilo koga od njih, sa sve Putinom a koji je kao neka konstanta u celoj priči...

Mrgud

pre 2 godine

Okolnosti su takve da ne mogu da verujem da će Ukrajina pokušati da vojnim putem povrati kontrolu na istoku, a trenutno ne vidim razlog da Rusija napadne Ukrajinu.

sio

pre 2 godine

Niko da se osvrne na to da za "najveci rat u Evropi" (od 45te) rekord drzi Zapad, i isti ovi koji sad moralisu Rusiji, tokom napada na SRJ, Srbiju i Crnu Goru.

Lea

pre 2 godine

Na stranu lokalna politika, međunarodno pravo, korelacije na primeru Kosova i Metohije... Mi i Sirija bili smo samo zadaci iz vežbanke koji se rade pred ispit. Politika je imala značaj dok NATO nije ušao u Ukrajinu i približio se "mekom stomaku" Rusije. Rusi su morali da sačuvaju izlaz na Crno more, jer ne nalazi im se tamo velika flota tek onako, čisto zbog letovanja, i nemaju više gde da se povuku. Ako se uzdamo u razum Amerike i Rusije (u smislu da neće ući u otvoreni sukob u kojem bi potegli atomsko oružje), možemo da se, u najboljem slučaju, nadamo da će sve ostati ovako kako je sad - vojno prisustvo, napetost, sporadični sukobi niskog intenziteta.
Ukrajina strada, ali planeta ostaje. Ovde su veliki igrači u direktnom sukobu, i mislim da od ishoda zavisi kako će izgledati budućnost sveta.

Slobo

pre 2 godine

Nukearke u Estoniji i Letoniji su blize Moskvi od potecijalnih nuklearki u Ukrajini, tako da ta prica ne pije vodu.

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

miki

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.

Sećanja

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?

Dejan V.

pre 2 godine

"Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.
(Zoran, 20. februar 2022 10:22)"
...
Pandorina kutija je otvorena mnogo ranije od strane NATO.. prvo u Iraku i Jugoslaviji pa u Avganistanu...prekretnica je Sirija, pa povlačenje amera iz Avganistana.. i sad Ukrajina. Šta će biti biće..

Zoran

pre 2 godine

Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.

stara skola

pre 2 godine

Mora malo da se pokazuju misici i naoruzanje, a narod.... a to ce biti kolateralna steta. Nista novo samo se menjaju drzave u kojima se vode agresije. Uzas

logika

pre 2 godine

Ova propaganda gde se prica da ce Ukrajinci da napadnu Donbas bas sad kad su Rusi potpuno okruzili celu Ukrajinu sa svojom vojskom ima smisla koliko i to da bih ja npr. napao sam u kafani nekog lika koji sedi za stolom sa 10 drugova koji su svi veci i jaci od mene. Mogu biti ne znam koliko pijan i mogu "moji mentori" da mi narede sta hoce, ali ne bih bio nikad toliko lud!
Tako da ova prica nema nikakvog smisla.

kad porastem biću kengur

pre 2 godine

Ako neka pamti ona vremena zna da kada se povuku zapadni posmatraci i Obse i kad zapadna medijska masinerija radi punom parom zna se sta sledi..ovo je čista copy past situacija

Kneževo-Skender Vakuf

pre 2 godine

Ukrajina je velika država sa velikim razlikama i dugo je bila pod komunistima.Nije decentralizovana vlast,i slično SFRJ se počela raspadati nasilno.
Tu je ruski uticaj i interes koji su doveli do sadašnjeg stanja.
Ulog je velik i ovaj konflikt se neće dobro završiti.
Zapad ih huška,domaći političari dobijaju izbore zbog patriotizma na rečima,a narod je taj koji plaća.

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde Ruse ne dajunda Ukrajina udje u NATO, a ovi (zapad ) hoce da se tu razbaskare. A malo i da se napravi neka kriza koja bi malo ekonomiju razmrdala.To je valjda neka sustina ovoga. Kako god neko ce na dagrabusi vise neko manje.

веверица

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.

NikolaBg

pre 2 godine

Svakoga ko ode u rat kao dobrovoljce na bilo čijoj strani, oduzeti mu prava da se vrati u Srbiju i ako se vrati uhapsiti ga na doživotni zatvor, oduzeti mu svu imovinu.

Naivni Gedža

pre 2 godine

Stvarnog razloga za ratovanje nema. Donbas i Luganjska oblast mogu i moraju da se rešavaju diplomatijom, između Ukrajine (jer je to njena teritorija), Rusije (jer tamo žive pretežno stanovnici ruske nacionalnosti) i samih tih oblasti. Popuštanje svih ovih strana u tvrdim stavovima, dovelo bi do rešenja. Zapad se tu javlja kao zaprška, da zaprži ratnu čorbu svim tim stranama. Posledice zapadu nisu bitne. Ne radi se o njihovoj koži, a tuđom kožom lako je trgovati za jeftine iare.

Jeretik

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

Per fex

pre 2 godine

Može li neko da objasni zašto hoće da se zarati, jel Ukrajina napala Rusiju pa Rusi brane ili je Rusija napala Ukrajinu pa se Ukrajinci brane, ili jel neko ugnjetava nečiji narod...šta se dešava? Malo se u medijima piše o uzroku da izbije rat uglavnom se piše o naoružavanju, raspoređivanju vojske i povlačenju diplomata iz ambasada.

Jeretik

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

Per fex

pre 2 godine

Može li neko da objasni zašto hoće da se zarati, jel Ukrajina napala Rusiju pa Rusi brane ili je Rusija napala Ukrajinu pa se Ukrajinci brane, ili jel neko ugnjetava nečiji narod...šta se dešava? Malo se u medijima piše o uzroku da izbije rat uglavnom se piše o naoružavanju, raspoređivanju vojske i povlačenju diplomata iz ambasada.

Naivni Gedža

pre 2 godine

Stvarnog razloga za ratovanje nema. Donbas i Luganjska oblast mogu i moraju da se rešavaju diplomatijom, između Ukrajine (jer je to njena teritorija), Rusije (jer tamo žive pretežno stanovnici ruske nacionalnosti) i samih tih oblasti. Popuštanje svih ovih strana u tvrdim stavovima, dovelo bi do rešenja. Zapad se tu javlja kao zaprška, da zaprži ratnu čorbu svim tim stranama. Posledice zapadu nisu bitne. Ne radi se o njihovoj koži, a tuđom kožom lako je trgovati za jeftine iare.

kad porastem biću kengur

pre 2 godine

Ako neka pamti ona vremena zna da kada se povuku zapadni posmatraci i Obse i kad zapadna medijska masinerija radi punom parom zna se sta sledi..ovo je čista copy past situacija

NikolaBg

pre 2 godine

Svakoga ko ode u rat kao dobrovoljce na bilo čijoj strani, oduzeti mu prava da se vrati u Srbiju i ako se vrati uhapsiti ga na doživotni zatvor, oduzeti mu svu imovinu.

Dejan V.

pre 2 godine

"Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.
(Zoran, 20. februar 2022 10:22)"
...
Pandorina kutija je otvorena mnogo ranije od strane NATO.. prvo u Iraku i Jugoslaviji pa u Avganistanu...prekretnica je Sirija, pa povlačenje amera iz Avganistana.. i sad Ukrajina. Šta će biti biće..

miki

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.

Simon

pre 2 godine

Dok je Donald bio predsednik US nije bilo ovakvih trauma, a optužen da je bahat i nasilan. Sada Džo vodi US i pola planete se ljulja u neizvesnosti. Samo primećujem, nisam ni ostrašen ni navijač tu bilo koga od njih, sa sve Putinom a koji je kao neka konstanta u celoj priči...

logika

pre 2 godine

Ova propaganda gde se prica da ce Ukrajinci da napadnu Donbas bas sad kad su Rusi potpuno okruzili celu Ukrajinu sa svojom vojskom ima smisla koliko i to da bih ja npr. napao sam u kafani nekog lika koji sedi za stolom sa 10 drugova koji su svi veci i jaci od mene. Mogu biti ne znam koliko pijan i mogu "moji mentori" da mi narede sta hoce, ali ne bih bio nikad toliko lud!
Tako da ova prica nema nikakvog smisla.

milan

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.
(miki, 20. februar 2022 12:54)


A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?

веверица

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.

Zoran

pre 2 godine

Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.

Jabuke i kruške

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.
(Vart, 20. februar 2022 14:53)

Potpuno netačno. Putin je prekršio međunarodno pravo aneksijom Krima jer je Rusija prethodno priznala Ukrajinu u njenim granicama sa Krimom u sastavu. I pustite priču o istorijskom pravu, ako je bila sporna teritorija, zašto su je priznavali. Isto su uradili i Amerikanci sa Kosovom, te u tom smislu velike sile poštuju međunarodno pravo onoliko koliko im je to u interesu.

sio

pre 2 godine

Niko da se osvrne na to da za "najveci rat u Evropi" (od 45te) rekord drzi Zapad, i isti ovi koji sad moralisu Rusiji, tokom napada na SRJ, Srbiju i Crnu Goru.

Kneževo-Skender Vakuf

pre 2 godine

Ukrajina je velika država sa velikim razlikama i dugo je bila pod komunistima.Nije decentralizovana vlast,i slično SFRJ se počela raspadati nasilno.
Tu je ruski uticaj i interes koji su doveli do sadašnjeg stanja.
Ulog je velik i ovaj konflikt se neće dobro završiti.
Zapad ih huška,domaći političari dobijaju izbore zbog patriotizma na rečima,a narod je taj koji plaća.

Sećanja

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?

Lea

pre 2 godine

Na stranu lokalna politika, međunarodno pravo, korelacije na primeru Kosova i Metohije... Mi i Sirija bili smo samo zadaci iz vežbanke koji se rade pred ispit. Politika je imala značaj dok NATO nije ušao u Ukrajinu i približio se "mekom stomaku" Rusije. Rusi su morali da sačuvaju izlaz na Crno more, jer ne nalazi im se tamo velika flota tek onako, čisto zbog letovanja, i nemaju više gde da se povuku. Ako se uzdamo u razum Amerike i Rusije (u smislu da neće ući u otvoreni sukob u kojem bi potegli atomsko oružje), možemo da se, u najboljem slučaju, nadamo da će sve ostati ovako kako je sad - vojno prisustvo, napetost, sporadični sukobi niskog intenziteta.
Ukrajina strada, ali planeta ostaje. Ovde su veliki igrači u direktnom sukobu, i mislim da od ishoda zavisi kako će izgledati budućnost sveta.

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Zašto Zemljani međusobno ratuju?
(viši nivo svesti, 20. februar 2022 13:52)

Zato što nema vanzemaljaca da im pokažemo koliko smo superiorniji.

goffY

pre 2 godine

Ukrajina provocira, Ukrajina granatira ali novinari i političari širom evrope i usa pričaju kako Rusija mora zaustaviti svoju invaziju, hahahaha, evo odakle uče ovi naši na vlasti kako da se ponašaju

sale

pre 2 godine

Mene stvarno cude ovi komentari. Zapad je opet zakrvio dva slicna naroda, koja zive jedni pored drugih. Ukrajini ce da prodaju oruzje i dalje da je uzimaju resurse, Rusiji sankcije i na onako slabasnu ekonomiju. Sledi iseljavanje, povecanje siromastva, pad broja stanovnika. Opet je zapad mudriji. mi smo i nestali zbog losih poteza u kljucnim trenucima, 1914,1945,1991. Rusi umesto da gledaju natalitet ovako krhki ulaze u rat za koji se ne zna kakav je ishod. Mi sloveni vec sto i vise godina nemamo mudrog vodju ni u jednoj drzavi

Goran

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32

dopuna: rusi su '62. počeli da razmeštaju rakete na Kubi, kao ODGOVOR na američko razmeštanje nuklearnih projektila Jupiter u Turskoj. Čak su ameri tražili od rusa da se kao deo sporazuma o povlačenju raketa sa kube i iz turske, javno turska i američke rakete ne spominju.

stara skola

pre 2 godine

Mora malo da se pokazuju misici i naoruzanje, a narod.... a to ce biti kolateralna steta. Nista novo samo se menjaju drzave u kojima se vode agresije. Uzas

Mare

pre 2 godine

Kad se poveca inflacija u Americi a zivotni standard padne zna se gde se najvise pare mogu uzeti. Samo to za promenu mogu i malo kod svoje kuce onako demkratski da rade... A mi cemo vec nekako i da se snadjemo i bez demokratije

gordi

pre 2 godine

meni ovde ništa nije jasno, ko koga napada, ko sprema invaziju, čije su izbeglice ko je kriv i ko šta hoće, ukrajinci granatiraju dombas a rusi krivi, šta je bre ovo ???

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde Ruse ne dajunda Ukrajina udje u NATO, a ovi (zapad ) hoce da se tu razbaskare. A malo i da se napravi neka kriza koja bi malo ekonomiju razmrdala.To je valjda neka sustina ovoga. Kako god neko ce na dagrabusi vise neko manje.

e

pre 2 godine

@Slobo Nije se Amerika 1962
branila od Kube već od sovjetskih nuklearki.

Vidi prijatelju: jedni i drugi poseduju nuklearno oružje da svako od njih može da
isprže planetu zemlju nekoliko puta. Jedni i drugi mogu uništiti, jer poseduju takvu tehnologiju da tu nema odbrane. Oni to znaju i zato ne smiju. Ovde bi samo Ukrajine bila kolateralna šteta, ali da je pameti moglo bi bez rata po principu vuk sit i ovce na broju. Predvodnici čopora su na potezu.

sportdetective

pre 2 godine

Sada se zbog bratstva i jedinstva ratuje. Ruse su prevarili politicari Sovjetskog saveta, kao sto su srbe prevarili Tito partija. Kad su se posle 2.sv.rata pravile gramice tadasnjih republika, srbe se razbili tako da srbi sada zive u 5 republika bivse juge. Tako i rusi zive v pokrajinama drugih drzava. Tito je zacrtao granice hrvatske gde god je bilo makar nekoliko hrvata. A celi gradovi gde su srbi u vecini isto tako zacrtao hrvatima. Neko se je bas igro sa prekrajanjem granica. A srbi su se najvise kleli u Tita i tu Jugoslaviju. Slovenci su uvek imali svoj cilj, hrvati kada su videli, kako su dobro prosli slovenci, brze bolje pozurili da i oni uhvate taj voz, ali tamo je bilo previse srba, koje su hteli da izigraju.

Kvisko

pre 2 godine

Visi nivo svesti.... Zato sto nemaju samopostovanja, i uopste postovanja prema ljudskim zivotima . Zato sto ne mare ni za svoje, a kamoli tudje zrtve, koji svaki rat donosi. Zato sto nisu svesni da na planeti zemlji ima mesta za sve. Zato sto im je materialno prece od duhovnog. Zato sto ih ne dira plac majki, roditelja, prijatelja i ostalih koji su nekoga izgubili u ratu. Zato sto ne umeju da se sa postovanjem odnose, jedni prema drugoma. Zato sto nisu pronasli drugi smisao zivota, osim nasilja i dokazivanja svoje moci, ratujuci. Zato sto su kukavice i boje se razgovora, jer lakse je divljati i ubijati, nego razumno delovati.....

Mrgud

pre 2 godine

Okolnosti su takve da ne mogu da verujem da će Ukrajina pokušati da vojnim putem povrati kontrolu na istoku, a trenutno ne vidim razlog da Rusija napadne Ukrajinu.

Ray Donovan

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.
(веверица, 20. februar 2022 09:46)
Zašto bismo podržali one koji su licemerni na našu štetu? Znaju oni vrlo dobro kakva je situacija na Kosovu a i na koga sutra mogu da racunaju kao saveznika, zato im naši interesi i nisu na prvom mestu. Nama je najbolje da se sad neoglasavamo.

HanSolo

pre 2 godine

Sad oni ko "navijaju" na rusiju će da vide šta će se desiti sa ruskom ekonomijom.. Ti jadni ljudi su nesrećni.. Bio u Rusiji pre pola godine i prošle nedelje.. Cene su skoćile bar 10% na basalne stvari.. Ali ovde se misli da je ruska ekonomija jaka.. Rusija je polujadna država.. U regionima gde su gradovi izgleda na prvom pogledu bogato, ali izađi 50-60km van Moskve ili Sveti Petargrada putevi su jad i beda.. Lošiji i od naših.. Ali srvistanci pametuju o "velićini" ruskog "bogatstva" minerala..

Slobo

pre 2 godine

Nukearke u Estoniji i Letoniji su blize Moskvi od potecijalnih nuklearki u Ukrajini, tako da ta prica ne pije vodu.

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

Владо

pre 2 godine

Без обзира на сву медијску халабуку која служи да се народ збуни, лако је закључити ко изазива ратове. Сваки рат има најмање 2 директна учесника, а често и више. Такође, има и доста индиректних учесника који достављају оружје, медијски нападају, шаљу изасланике, специјалне представнике, предлажу резолуције и сазивају конференције. Када попишете све ратове у задњих 30-ак година и попишете све директне и индиректне учеснике, само неколико држава се појављује на готово свим пописима. Урадите то и за конфликт у Украјини... Сви остали који се појављују повремено на списковима су помоћници и квази независне државе или несрећници који се налазе на путу моћних.

Steva

pre 2 godine

A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?
(milan, 20. februar 2022 15:17)

Pa koliko kontam politiku naša braća su trenutno Kinezi i Rusi a za dalje videćemo.

HanSolo

pre 2 godine

LNR I DNR će biti Ruska teritorija i tu je kraj priče. Niko ne može da spreči. Ćao
(brainstorm, 20. februar 2022 19:33)

Isto tako će rusi da jedu gloginje posle toga.. Niko ne može ni to da spreći.. Ćao..

Marko

pre 2 godine

@ Sećanja
Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?


Aljaska je mnooogo dalja od washington-a u odnosu na to gde je Moskva u odnosu na ukrajinu i evropski nato...

nego

pre 2 godine

Situacija se smiruje jedino ako se Rusija povuce sa teritorije koju je otela Ukrajini,pobunjenici dobiju amnestiju i Ukrajina ,proglasi vojnu neutralnost.

Komentator

pre 2 godine

Ovo je rat lažima. Jedno je jasno: ovo je sve dogovoreno sa Rusima. Dokaz je taj da Rusi ne traže sednicu Saveta bezbednosti UN zbog napada Kijeva na civile u Donbasu. To se traži za mnogo manje povode. Za ovo ne. To je zato jer bi argumente i informacije sa terena iznete u UN morali da prenesu svi u svetu i ne bi mogli da lažu ovoliko na Zapadu. Ovako svi se prepucavaju lažima. Dogovor obeju strana.

Laravel 9

pre 2 godine

Rusi ce uzeti Donbass, sve ostalo je stvar tehnike. Tamo ima urana, plus sprecavaju svojim prisustvom NATO i Ameriku da dodju tamo.

Kao i Srbi 90h, Ukrainci su ovog puta kolateralna steta.

Ako zemlja nema atomsko oruzje, jednostavno nije nezavisna i prosto je zrtva igara velikih sila.

Sto se tice srednje i duze perspektive, ovaj rat je katastrofalan i za Rusiju jer ce napraviti neprijatelja od pravoslavne brace. Ocekujem glad u Rusiji posle sankcija Zapada. Sami su krivi sto su dopustili Majdan 2014 godine, ispustili su Ukrainu pa danas moraju da ratuju.

Vart

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.

Zoran

pre 2 godine

Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.

Jabuke i kruške

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.
(Vart, 20. februar 2022 14:53)

Potpuno netačno. Putin je prekršio međunarodno pravo aneksijom Krima jer je Rusija prethodno priznala Ukrajinu u njenim granicama sa Krimom u sastavu. I pustite priču o istorijskom pravu, ako je bila sporna teritorija, zašto su je priznavali. Isto su uradili i Amerikanci sa Kosovom, te u tom smislu velike sile poštuju međunarodno pravo onoliko koliko im je to u interesu.

logika

pre 2 godine

Ova propaganda gde se prica da ce Ukrajinci da napadnu Donbas bas sad kad su Rusi potpuno okruzili celu Ukrajinu sa svojom vojskom ima smisla koliko i to da bih ja npr. napao sam u kafani nekog lika koji sedi za stolom sa 10 drugova koji su svi veci i jaci od mene. Mogu biti ne znam koliko pijan i mogu "moji mentori" da mi narede sta hoce, ali ne bih bio nikad toliko lud!
Tako da ova prica nema nikakvog smisla.

nego

pre 2 godine

Situacija se smiruje jedino ako se Rusija povuce sa teritorije koju je otela Ukrajini,pobunjenici dobiju amnestiju i Ukrajina ,proglasi vojnu neutralnost.

NikolaBg

pre 2 godine

Svakoga ko ode u rat kao dobrovoljce na bilo čijoj strani, oduzeti mu prava da se vrati u Srbiju i ako se vrati uhapsiti ga na doživotni zatvor, oduzeti mu svu imovinu.

HanSolo

pre 2 godine

LNR I DNR će biti Ruska teritorija i tu je kraj priče. Niko ne može da spreči. Ćao
(brainstorm, 20. februar 2022 19:33)

Isto tako će rusi da jedu gloginje posle toga.. Niko ne može ni to da spreći.. Ćao..

HanSolo

pre 2 godine

Sad oni ko "navijaju" na rusiju će da vide šta će se desiti sa ruskom ekonomijom.. Ti jadni ljudi su nesrećni.. Bio u Rusiji pre pola godine i prošle nedelje.. Cene su skoćile bar 10% na basalne stvari.. Ali ovde se misli da je ruska ekonomija jaka.. Rusija je polujadna država.. U regionima gde su gradovi izgleda na prvom pogledu bogato, ali izađi 50-60km van Moskve ili Sveti Petargrada putevi su jad i beda.. Lošiji i od naših.. Ali srvistanci pametuju o "velićini" ruskog "bogatstva" minerala..

Jeretik

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

Dejan V.

pre 2 godine

"Ovde si se pobrkali loncici, Rusija je napala Ukrajinu 2014 i okupirala Krim i Istok Ukrajine,Rusija je 90 tih godina potpisala medjunarodni ugovor da garantije teritorijalnu celovitost Ukrajine.Ukrajina se odrekla nuklearnih raketa po tim ugovorom.Rusija je pogazila ono sto je potpisala. Sloboda Ukrijini.
(Zoran, 20. februar 2022 10:22)"
...
Pandorina kutija je otvorena mnogo ranije od strane NATO.. prvo u Iraku i Jugoslaviji pa u Avganistanu...prekretnica je Sirija, pa povlačenje amera iz Avganistana.. i sad Ukrajina. Šta će biti biće..

sale

pre 2 godine

Mene stvarno cude ovi komentari. Zapad je opet zakrvio dva slicna naroda, koja zive jedni pored drugih. Ukrajini ce da prodaju oruzje i dalje da je uzimaju resurse, Rusiji sankcije i na onako slabasnu ekonomiju. Sledi iseljavanje, povecanje siromastva, pad broja stanovnika. Opet je zapad mudriji. mi smo i nestali zbog losih poteza u kljucnim trenucima, 1914,1945,1991. Rusi umesto da gledaju natalitet ovako krhki ulaze u rat za koji se ne zna kakav je ishod. Mi sloveni vec sto i vise godina nemamo mudrog vodju ni u jednoj drzavi

Vart

pre 2 godine

Dramaturgija i ništa više. Rusija neće napasti Ukrajinu jer Putin poštuje međunarodno pravo za razliku od NATO zemalja. Ona svoju međunarodnu politiku bazira na antiimperializmu i ako bi izveli napad to bi po njima nanelo štetu ugledu zemlje. Sa druge strane sam napad i okupacija bila bi skup projekat za Rusiju i njenu ekonomiju. Nemaju oni para kao Ameri pa da mogu da intervenisu kad god požele.

sio

pre 2 godine

Niko da se osvrne na to da za "najveci rat u Evropi" (od 45te) rekord drzi Zapad, i isti ovi koji sad moralisu Rusiji, tokom napada na SRJ, Srbiju i Crnu Goru.

goffY

pre 2 godine

Ukrajina provocira, Ukrajina granatira ali novinari i političari širom evrope i usa pričaju kako Rusija mora zaustaviti svoju invaziju, hahahaha, evo odakle uče ovi naši na vlasti kako da se ponašaju

веверица

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.

sportdetective

pre 2 godine

Sada se zbog bratstva i jedinstva ratuje. Ruse su prevarili politicari Sovjetskog saveta, kao sto su srbe prevarili Tito partija. Kad su se posle 2.sv.rata pravile gramice tadasnjih republika, srbe se razbili tako da srbi sada zive u 5 republika bivse juge. Tako i rusi zive v pokrajinama drugih drzava. Tito je zacrtao granice hrvatske gde god je bilo makar nekoliko hrvata. A celi gradovi gde su srbi u vecini isto tako zacrtao hrvatima. Neko se je bas igro sa prekrajanjem granica. A srbi su se najvise kleli u Tita i tu Jugoslaviju. Slovenci su uvek imali svoj cilj, hrvati kada su videli, kako su dobro prosli slovenci, brze bolje pozurili da i oni uhvate taj voz, ali tamo je bilo previse srba, koje su hteli da izigraju.

Per fex

pre 2 godine

Može li neko da objasni zašto hoće da se zarati, jel Ukrajina napala Rusiju pa Rusi brane ili je Rusija napala Ukrajinu pa se Ukrajinci brane, ili jel neko ugnjetava nečiji narod...šta se dešava? Malo se u medijima piše o uzroku da izbije rat uglavnom se piše o naoružavanju, raspoređivanju vojske i povlačenju diplomata iz ambasada.

Slobo

pre 2 godine

Nukearke u Estoniji i Letoniji su blize Moskvi od potecijalnih nuklearki u Ukrajini, tako da ta prica ne pije vodu.

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?

Laravel 9

pre 2 godine

Rusi ce uzeti Donbass, sve ostalo je stvar tehnike. Tamo ima urana, plus sprecavaju svojim prisustvom NATO i Ameriku da dodju tamo.

Kao i Srbi 90h, Ukrainci su ovog puta kolateralna steta.

Ako zemlja nema atomsko oruzje, jednostavno nije nezavisna i prosto je zrtva igara velikih sila.

Sto se tice srednje i duze perspektive, ovaj rat je katastrofalan i za Rusiju jer ce napraviti neprijatelja od pravoslavne brace. Ocekujem glad u Rusiji posle sankcija Zapada. Sami su krivi sto su dopustili Majdan 2014 godine, ispustili su Ukrainu pa danas moraju da ratuju.

kad porastem biću kengur

pre 2 godine

Ako neka pamti ona vremena zna da kada se povuku zapadni posmatraci i Obse i kad zapadna medijska masinerija radi punom parom zna se sta sledi..ovo je čista copy past situacija

Simon

pre 2 godine

Dok je Donald bio predsednik US nije bilo ovakvih trauma, a optužen da je bahat i nasilan. Sada Džo vodi US i pola planete se ljulja u neizvesnosti. Samo primećujem, nisam ni ostrašen ni navijač tu bilo koga od njih, sa sve Putinom a koji je kao neka konstanta u celoj priči...

miki

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.

Sećanja

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?

Naivni Gedža

pre 2 godine

Stvarnog razloga za ratovanje nema. Donbas i Luganjska oblast mogu i moraju da se rešavaju diplomatijom, između Ukrajine (jer je to njena teritorija), Rusije (jer tamo žive pretežno stanovnici ruske nacionalnosti) i samih tih oblasti. Popuštanje svih ovih strana u tvrdim stavovima, dovelo bi do rešenja. Zapad se tu javlja kao zaprška, da zaprži ratnu čorbu svim tim stranama. Posledice zapadu nisu bitne. Ne radi se o njihovoj koži, a tuđom kožom lako je trgovati za jeftine iare.

Kneževo-Skender Vakuf

pre 2 godine

Ukrajina je velika država sa velikim razlikama i dugo je bila pod komunistima.Nije decentralizovana vlast,i slično SFRJ se počela raspadati nasilno.
Tu je ruski uticaj i interes koji su doveli do sadašnjeg stanja.
Ulog je velik i ovaj konflikt se neće dobro završiti.
Zapad ih huška,domaći političari dobijaju izbore zbog patriotizma na rečima,a narod je taj koji plaća.

Komentator

pre 2 godine

Ovo je rat lažima. Jedno je jasno: ovo je sve dogovoreno sa Rusima. Dokaz je taj da Rusi ne traže sednicu Saveta bezbednosti UN zbog napada Kijeva na civile u Donbasu. To se traži za mnogo manje povode. Za ovo ne. To je zato jer bi argumente i informacije sa terena iznete u UN morali da prenesu svi u svetu i ne bi mogli da lažu ovoliko na Zapadu. Ovako svi se prepucavaju lažima. Dogovor obeju strana.

Aleksandar

pre 2 godine

Ovde Ruse ne dajunda Ukrajina udje u NATO, a ovi (zapad ) hoce da se tu razbaskare. A malo i da se napravi neka kriza koja bi malo ekonomiju razmrdala.To je valjda neka sustina ovoga. Kako god neko ce na dagrabusi vise neko manje.

Mare

pre 2 godine

Kad se poveca inflacija u Americi a zivotni standard padne zna se gde se najvise pare mogu uzeti. Samo to za promenu mogu i malo kod svoje kuce onako demkratski da rade... A mi cemo vec nekako i da se snadjemo i bez demokratije

milan

pre 2 godine

Rusi i Ukrajinci su braća. Nemojte ratovati molim vas. Pa nije valjda da će Bajden, ili Makron da vam objasne ko ste vi. Sedite za sto. Molim vas.
(miki, 20. februar 2022 12:54)


A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?

gordi

pre 2 godine

meni ovde ništa nije jasno, ko koga napada, ko sprema invaziju, čije su izbeglice ko je kriv i ko šta hoće, ukrajinci granatiraju dombas a rusi krivi, šta je bre ovo ???

Mrgud

pre 2 godine

Okolnosti su takve da ne mogu da verujem da će Ukrajina pokušati da vojnim putem povrati kontrolu na istoku, a trenutno ne vidim razlog da Rusija napadne Ukrajinu.

Ray Donovan

pre 2 godine

svi su licemerni a samo sirotinja strada.
ukrajna i donbas = srbija i kosovo
zapad se dijametralno suprotno ponasa u ova dva slucaja, kao i srpska javnost.
mi ako smatramo da je kosovo nase i da su ovk teroristi, onda treba sada da podrzimo ukrajnu.
nato i usa ako su smarrali da kosovari imaju pravo na samoopredeljenje iz istih razloga treba i to pravo da dozvoli rusima u donbasu.
dakle bogatasi i mocnici se igraju berzom i vojnom industrijom a sirotinji se pusta krv da se podmaze cela ta masinerija.
(веверица, 20. februar 2022 09:46)
Zašto bismo podržali one koji su licemerni na našu štetu? Znaju oni vrlo dobro kakva je situacija na Kosovu a i na koga sutra mogu da racunaju kao saveznika, zato im naši interesi i nisu na prvom mestu. Nama je najbolje da se sad neoglasavamo.

Steva

pre 2 godine

A šta bi sa našim "bratstvom i jedinstvom"?
(milan, 20. februar 2022 15:17)

Pa koliko kontam politiku naša braća su trenutno Kinezi i Rusi a za dalje videćemo.

Lea

pre 2 godine

Na stranu lokalna politika, međunarodno pravo, korelacije na primeru Kosova i Metohije... Mi i Sirija bili smo samo zadaci iz vežbanke koji se rade pred ispit. Politika je imala značaj dok NATO nije ušao u Ukrajinu i približio se "mekom stomaku" Rusije. Rusi su morali da sačuvaju izlaz na Crno more, jer ne nalazi im se tamo velika flota tek onako, čisto zbog letovanja, i nemaju više gde da se povuku. Ako se uzdamo u razum Amerike i Rusije (u smislu da neće ući u otvoreni sukob u kojem bi potegli atomsko oružje), možemo da se, u najboljem slučaju, nadamo da će sve ostati ovako kako je sad - vojno prisustvo, napetost, sporadični sukobi niskog intenziteta.
Ukrajina strada, ali planeta ostaje. Ovde su veliki igrači u direktnom sukobu, i mislim da od ishoda zavisi kako će izgledati budućnost sveta.

stara skola

pre 2 godine

Mora malo da se pokazuju misici i naoruzanje, a narod.... a to ce biti kolateralna steta. Nista novo samo se menjaju drzave u kojima se vode agresije. Uzas

Goran

pre 2 godine

Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32

dopuna: rusi su '62. počeli da razmeštaju rakete na Kubi, kao ODGOVOR na američko razmeštanje nuklearnih projektila Jupiter u Turskoj. Čak su ameri tražili od rusa da se kao deo sporazuma o povlačenju raketa sa kube i iz turske, javno turska i američke rakete ne spominju.

e

pre 2 godine

@Slobo Nije se Amerika 1962
branila od Kube već od sovjetskih nuklearki.

Vidi prijatelju: jedni i drugi poseduju nuklearno oružje da svako od njih može da
isprže planetu zemlju nekoliko puta. Jedni i drugi mogu uništiti, jer poseduju takvu tehnologiju da tu nema odbrane. Oni to znaju i zato ne smiju. Ovde bi samo Ukrajine bila kolateralna šteta, ali da je pameti moglo bi bez rata po principu vuk sit i ovce na broju. Predvodnici čopora su na potezu.

Marko

pre 2 godine

@ Sećanja
Nije se 62 godine Amerika branila od Kube, već se branila od Ruskih nuklearki ,kao što se ni Rusija danas u Ukrajini ne bori protiv Ukrajine ,nego se brani od Američkih nuklearki na svom pragu......Objašnjeno?
(Jeretik, 20. februar 2022 09:32)
Ne. Što se jedni od drugih ne brane na njihovoj granici kod Aljaske? Tamo nikada ni najmanji incident nije zabeležen. Kako to?


Aljaska je mnooogo dalja od washington-a u odnosu na to gde je Moskva u odnosu na ukrajinu i evropski nato...

Vot iss yo nem

pre 2 godine

Zašto Zemljani međusobno ratuju?
(viši nivo svesti, 20. februar 2022 13:52)

Zato što nema vanzemaljaca da im pokažemo koliko smo superiorniji.

Владо

pre 2 godine

Без обзира на сву медијску халабуку која служи да се народ збуни, лако је закључити ко изазива ратове. Сваки рат има најмање 2 директна учесника, а често и више. Такође, има и доста индиректних учесника који достављају оружје, медијски нападају, шаљу изасланике, специјалне представнике, предлажу резолуције и сазивају конференције. Када попишете све ратове у задњих 30-ак година и попишете све директне и индиректне учеснике, само неколико држава се појављује на готово свим пописима. Урадите то и за конфликт у Украјини... Сви остали који се појављују повремено на списковима су помоћници и квази независне државе или несрећници који се налазе на путу моћних.

Kvisko

pre 2 godine

Visi nivo svesti.... Zato sto nemaju samopostovanja, i uopste postovanja prema ljudskim zivotima . Zato sto ne mare ni za svoje, a kamoli tudje zrtve, koji svaki rat donosi. Zato sto nisu svesni da na planeti zemlji ima mesta za sve. Zato sto im je materialno prece od duhovnog. Zato sto ih ne dira plac majki, roditelja, prijatelja i ostalih koji su nekoga izgubili u ratu. Zato sto ne umeju da se sa postovanjem odnose, jedni prema drugoma. Zato sto nisu pronasli drugi smisao zivota, osim nasilja i dokazivanja svoje moci, ratujuci. Zato sto su kukavice i boje se razgovora, jer lakse je divljati i ubijati, nego razumno delovati.....