Ponedeljak, 13.12.2021.

17:46

Supertest: Dacia Sandero Stepway (2. deo)

Izvor: B92

Supertest: Dacia Sandero Stepway (2. deo) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Mita

pre 3 godine

@Mile
Daaa....Vozili ste Daciju 170,a maksimalna brzina mu je 173...Svaka Vam čast prvo što kršite propise i još se hvalite,a drugo dobro je da ste posle svega,ako je i tačno,mogli da komentarišete i treće taj koji bude kupio Vaš auto....neka mu je Bog u pomoći....

Mile

pre 3 godine

Vozim ovaj auto (doduše u drugoj boji) i nakon 12000 kilometara i 5 meseci mogu da kažem da je tekst dosta tačan. Meni je potrošnja malo manja (oko 9.2 lit/100km) ali mislim da to mnogo zavisi od spoljne temperature - ja ga vozim od početka leta i ovo je neki prosek do sada. Apsolutno mi ništa ne smeta na autu osim buke pri brzinama preko 140 (vozio sam ga do 170). Za sve skeptike mogu samo da kažem da auto izlazi uz Bubanj potok bez zaleta u 6. brzini i to bez napora.
Auto mi je drugi u porodici (prvi auto je dve klase veći i ozbiljnije marke) i mogu da kažem da sam se više puta susreo sa skepticizmom ljudi kojima sam rekao šta sam kupio. Međutim auto je sasvim solidan za grad i prigrad, potrošnja razumna a o trajnosti će razmišljati drugi srećni vlasnik posle 5 godina i mojih pređenih oko 150000 km...

I sada zašto sam ja uzeo ovaj auto: odgovor leži u DPF filteru, tj. dizel je ok - ali ne za vožnje po gradu (barem ne moj auto pošto je Euro 6e sa AdBlu aditivom i filter se jako brzo zaprlja u isključivo gradskoj vožnji).

Na kraju mogu samo da kažem da bih opet ponovio izbor da ponovo biram.

ChuChu

pre 3 godine

Najvise mi se sviđaju ovi naši stručnjaci pljuvači i ismejavači rumunskog auta, a siguran sam da 99% njih vozi polovnjaka koji se raspada i mogu samo sa sanjaju novog Sandera....
Komentari da je kanta, da je poluproizvod a nisu ni seli u njega....
Komentarisu dve zvezdice na testu sigurnosti a siguran sam da ni jedan od njih nema pojma kako se i sta se ocenjuje i u koliko katwgorija zastite se daju ocene a kamoli da bilo ko zna kako se sada dodeljuje ta zavrsna ocena tj broj zvezdica....molim vas strucnjaci procitajte kompletne testove i procente guzvanja i sve ostalo, razmislite i onda komentarisite dve zvezdice...
A mi ovde Srbi spremni sve da kritikujemo i podsmevamo se svakome....dovoljno je da se pogledaju prodajni rezultati Dacie i pametnom dosta....samo se glupi ljudi rugaju i podsmevaju !!!
Istina je da je kupovna moc opala svugde ali je istina i da je Dacia pocela mnogo bolje aute da sklapa...i mnogi su shvatiki da ne vrwdi znacku na haubi platiti 5~6.000€...naravno nebeski narod to tesko moze da ukapira....
Naravno da su mnogo bolji besni BMW-i koji su presli 500.000km i koji kedva prelaze tehnicki i posle nam deca masovno ginu na drumovima....ali znacka je znacka a kanta Sandero ne ide 200.....

QwertyDGB

pre 3 godine

@ ЕРА

Nema neke velike razlike između turbine na dizelu i benzincu. Razlog zašto je dizel popularniji leži u tome jer su Nemci Evropu ubedili 90ih godina da je to ekološki bolja tehonologija koja je ujedno i ekonomičnija. 20 godina kasnije se ispostavilo da nije tako, pa su zadnjih par godina tek krenuli više da ulažu u benzince, koji se nisu puno menjali prethodnih decenija. Elon Mask im je malo pokvario planove sa njegovim "kul" proizvodom i marketingom po uzoru na Apple, pa sad imamo trku u kojoj automobili postaju računari.

ЕРА

pre 3 godine

По мом мишљењу ауто је ипак скуп, узимајући у обзир реалан квалитет.У детаље новије опреме не бих улазио јер је то постала мода, а сам квалитет аута се губи.Имам искоство са 1.0 Шкодиним камик турбаком од 110 кс(реално за 4 000 евра у плусу три класе испред Дачје).Овде се намеће питање инжењерске логике,ови мотори и поред мале кубукаже лепо срчу у граду.Мање-више имају велику турбо рупу која у граду може да изненади. Нечекивано су стартни,питање је дуговечности,на неким примерцима (посебно Шкода)евдентна је потрошња уља,сервсер веле да је то у режиму разраде нормално.Турбина је пројектована да при додавању гаса постоји мања задршка,вероватно дуговечности ради.Све у свему,дизел је опште прихватљивији по возним карактеристикама, доказ је Немачко тржиште, после губитка замаха бензинаца велики број возача (и поред еколошке агенде) је зменио је за дизеле.Перфомансе ТНГ модела су ми нејасне, а изнета потрошња је реална.Све у свему,и поред опште инфлације ауто је скуп јер купци циљане групе морају да знају да за релативно велики новац добијају нов ауто са чијим недостацима морају да се помире(и поред лепог изгледа фарови не могу да се пореде а Шкодиним итд).

mr.real

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?
(Radovan, 14. decembar 2021 18:48)

@Radovane, TNG rezervoar je fizičke zapremine 50 litara u koji se realno (stvarno) sipa 80-ak % što znači 40-42 litra na pumpi.
Pozdrav i svako dobro.

jako povoljno održavanje

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare
(Gogs, 15. decembar 2021 12:42)

Zato veliki servis za tu daćiju svake 4 godine ili 60 hiljada kilometara.
Kao što za ovu daćiju svake dve godine otprašivanje zadnjih kočionih paknova i doboša a svake četiri zamena kanalnog pk kaiša i zatezača.

Mita

pre 3 godine

Kakav god da je,ali 2 zvezdice na euroncap testu je zaista malo,premalo.Stedi se na svemu,ali je ipak morao imati bar 4 zvezdice,a 2 je zaista sramota.

Gogs

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare

Cheda

pre 3 godine

Uvek ima tih diskusija da li je bolji nov auto iz nižeg segmenta ili polovan iz nekog višeg, ja sam apsolutno za NOV. I sam sam uspeo da kupim 2011. nov auto iz b segmenta, ali za 9k eura! Za nov auto iz B segmenta, sa osnovnom opremom, sve preko 10k je bezobrazluk, bez obzira na brend! A 14k je apsolutno bez komentara...

Veliki brat

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.
(Master Yoda, 14. decembar 2021 17:09)

Pa jeste, za 14k većina auta je 'katastrofa', ti kupi Polo koji je 17-18.000 evra (doduše nešto manje preko "mobility", ali na kraju te izađe isto).

A to da su ti kupci "na kalup"... a ovi što gledaju samo 'premium' marke nisu 'na kalup'?

Auto je u normalnim zemljama postao potrošna roba, kao kućna elektronika i bela tehnika, kupiš na 4-5-7 godina na rate, voziš nov auto, prodaš za 20-30% cene novog, to iskoristiš za učešće, ostatak opet plaćaš na rate, i tako u krug.
I ljudi se opredeljuju za auto na osnovu mesečne rate, cene po kojoj mogu da ga prodaju kao polovan (zato su i pukli brendovi čija vozila se teško prodaju kao polovna), kao i cene eksploatacije (što uključuje ne samo gorivo, već i servise, gume, godišnje takse za korišćenje, npr. u Nemačkoj je za Yaris ta taksa bila 50-60€ ako ima TNG, a oko 300 evra za Passat 2.0TDI), itd.

Dosta ljudi u EU kupuje Dacia ili Škoda vozila kao sekundarni auto (Sandero, Fabia, itd.), jer su povoljniji u višim paketima opreme od japanaca, nemaca, francuza... da li nekome žena u Nemačkoj na posao ide Dačiom, Škodom ili Polom, to njene koleginice ne zanima mnogo, one ne pričaju o autu, već o kozmetici, odeći...

Veliki brat

pre 3 godine

Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...
(DC, 14. decembar 2021 13:17)

Naravno, a drugu priču smo pričali kad smo pokušali Rusiji da plasiramo 500L kao srpski proizvod, što rusi nisu prihvatili, već su zahtevali dokaze da se 60% delova ili tako nešto za taj 500L proizvodi u Srbiji.



1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.
(Sa 22 si tropa, 14. decembar 2021 15:06)

Uživaj u svom Golfu/Audiju/BMW-u iz 2001. godine, ima ljudi koji hoće NOV auto, a ne NOV.NOV.NOV sa "stvarnih" 186.000km na satu.

I sam vozim polovan auto jer nemam novca za nov, ali ne pljujem one koji odluče da 15.000 evra daju za nov gradski auto umesto za 4-5 godina star Audi A4 sumnjive istorije.
Uostalom, mi smo kao narod megalomani, da nam neko poklanja auto, uz uslov da ga ne prodajemo i da moramo redovno da ga vozimo (da ga koristimo kao glavni auto), 90% ljudi bi izabrali neki Cayman, Macan, Q5, i neke druge zveri, a onda bi godinu dana davali pola plate da kupe nove gume, servis bi bio misaona imenica.

Lako je auto kupiti, treba ga i održavati.

toboparaliza

pre 3 godine

Auto je za naše uslove dobar, ali je preterano skup. Nekad su Dačije bile 8-10,000€. Jasno mi je da je prisutna inflacija, ali ako poredimo cene, pre bih izabrao Fiat Tipo ili Renault Clio nego Dacia Sandero Stepway. Dođemo i do Dacia Dustera, a onda skapiramo da Jeep Renegade je skuplji samo 2000€ te ko da 15 000, daće i 17 000.

meki

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?
(Reziel, 14. decembar 2021 23:36)

Potpuno mi je nejasno kako neko kome 500 ili 1000 eur pravi razliku opste dodje u situaciju da razmislja o novim kolima. Ja se vodim logikom protegni se koliko mozes. Vozim auto koji mogu da zaradim za mesec dana. To mi je optimalno. U ovom slcaju, dao sam oko 4000 eur za polovnjak koji je i posle svih godina, pojam za ovu Daciu. Pojelo vas potrosacko drustvo i marketing. Automobili su precenjeni i nema realne potrebe za stancovanjem toliko novih modela i hiperprodukcijom

Reziel

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?

Srećko

pre 3 godine

(Aleksandar, 14. decembar 2021 21:08) 
To je isto kao kada bi uporedili škodu feliciu i fabiu. Niđe veze.
Dacia logan 2008. i stepway 2021. je neuporedivo.
Mislim da će tek za par godina ljudi imati pravu sliku o ovom autu i da će biti manje ostrašćeni.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

La la iz Banata

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Šta misliš, brale, šta kažu za fiat sklopljen u Srbiji?

neutralan1

pre 3 godine

Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.
(MC, 14. decembar 2021 16:06)

e sad ga pretera, da reče do 15, 16000 pa nekako, pogledaj malo bolje Fiat Tipo Cross, Skodu Kamiq... to poredis sa Daciom, smešno.

trte mrte

pre 3 godine

@(Mad Max JNA, 14. decembar 2021 19:46)

Hyundai ima elektrogalvanizovan lim tj karoseriju, pa sad idi trazi sta to znaci. Koliko smaraca sa poluinformacijama...
Kvalitet je nesto drugo, i bukvalno im se drasticno razlikuje od modela do modela.

Aleksandar

pre 3 godine

Kad nema kise, dobar je i grad. To je jedino objasnjenje za ovakav auto. Govorim iz prve ruke. 2007 godine sam kupio novog Logana. Bio mi je super jer sam pre togla vozio Floridu. Posle 3 godine kupio novu Astru J. 3 meseca kasnije usao u Logana od koleginice da ga premestim, nisam mogao da verujem da sam ga vozio 3 godine i koliko je lose, sve, i spolja i unutra. Posle Ford itd. Znaci bukvalno, kad nemas za bolje, valja i Dacia. I to je jedina istina, sem za one, "auto je je za prevoz od tacke" a takvi ne treba da su na ovom portalu, ovo je za ljubitelje automobila ne za cicije i one koji auto gledaju SAMO kao prevozno sredstvo. Postujem kupce Dacie jer sqm i ja tad imao samo za toliko, ali ovaj auto je 14 000 az taj novqc imate na keca, Kiu Rio, Renault Clio limited, Hjundai I 20 i Gord Fiestu, svi au jeftniji I SVI su bolji od Dacie. Predlazem Fiestu, Ford i samo Ford, presao u premium i pogresio, Kuga je zakon. PS. Najpostenije bi bilo da se na svim portalima izjasnimo, vozim taj auto, obrazovanje, IQ, zvuci rasisticki ali onda bi bilo mnogoooo jasnije zasto se ostavljaju svakakvi komentari, ne samo kad su u pitanju automobili vec i vakcine, politika i sl. Ovonse nikad nece desiti ali Daciu komentarisu ljudi koji je zele i njima je super. Dacia je kanta. To znaju oni kojinsu je vozili.

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

,,Direktore,, iz N. M. - auto je na TESTU - Kao kada uzmes radnika pa ga pritisnes da vidis da li vredi, kako se snalazi i koliko brzo posustaje .... - zato se cudim ! Testiranje podrazumeva tezi rezim od redevne eksploatacije Direktore !

motamkablove

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.

gigi

pre 3 godine

Duster dizel ima isto ogromnu potrošnju na brzinama 130 ili više. Ne znam da li je do menjača ili aerodinamike (moguće i oboje), ali na 130+ ide lagano 10 litara i više. Do 80 je bukvalno "kao upaljač" .

Realan

pre 3 godine

Vozim 1,4mpi sa plinom i 1,6 tdi dizel 105ks.Skoda Fabia.Malo su mi cudne cifre za potrosnju Sandera.Ispade da u parama 1,6tdi samo malo vise potrosi na 100km nego ovaj na gas.Visoka cena gasa ima da obesmisli kupovinu.Da ne pricam kako ide ovaj motor u laganoj Fabiji.20 godina star 1,4 mpi mi trosi po BGu oko 10,5l gasa plafon.Inace nemam nista protiv,Dacia mi ulazi u izbor za zamenu auta.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

rani

pre 3 godine

Ni jedan auto, po gradu, narocito Beogradu, ne moze da trosi plina manje od 10 litara! Sve ispod toga je prazna prica, ona ista kao i sa dizelasima koji trose manje od deklarisane i to kad su bili novi. Svi ovi trocilindrasi, na otvorenom putu, pri 130, trose vise nego po gradu, i to je sasvim normalno. E sad, sve je to bilo ok, dok je TNG kostao 60 din, ali sada, kada je 102 din. to sve vec gubi smisao. Daciju Sandero sam vozio dvadesetak dana iz renta kara, i iskreno, meni se to ne svidja, i mislim da je to jako puno para za takav auto, ali je i cinjenica da nista vise i ne moze da se kupi za 14 hiljada. Kako god, taj auto se lepo prodaje, a mi mozemo da mudrujemo, iako ogromna vecina ne moze ni polovnu Daciju da kupi, a ne novu.

Zoc

pre 3 godine

Ne svidja mi se potrosnja benzina koja za taj motor ogromna.Ali s obzirom da je 3cilindra to je taj nedostatak 4.cilindra koji rasterecuje motor i smanjuje potrosnju.Moja zamerka samo potrosnja i nista vise.Sve drugo je sasvim lepo i kulturno uradjeno.Lep i solidan auto.

Mad Max JNA

pre 3 godine

Dacia i Hyundai su jedine dve marke vozila koje nemaju pocinkovanu karoseriju. Već se stisli za neku siću, i pocinkuju samo donje delove. A kad počne da se javlja rđa, onda u novoj seriji vozila podignu taj nivo za 5-10 cm na mestima gde se javila rđa.
Cicije neopevane.

Laka

pre 3 godine

Dve zvezdice na crash testu, su zbog nedostatka sistema za pracenje linije i radara koji ne prepoznaje pesake. Nacin i kriterijumi merenja su se promenili. U objasnjenju je navedeno da je imao te sisteme imao bi 4 zvezdice.
Ako se pogleda procenat zastiite putnika i pesaka uzevsi u obzir nedostatke sistema, a bez animoziteta i objektivno bezbednost je u rangu Opel Mokka i Citroena C4...

Čačanin

pre 3 godine

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!
**************************************
Reče ti i osta živ...pa svako je jo vozio na plin (isključivo na plin ili metan, bez dodavanja benzina), zna koliko auto slabije vuče na uzbrdicama i uopšte...a da troši više, troši...

Radovan

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?

vidoje

pre 3 godine

"Nekako je opšte poznato da tečni naftni gas ima manju kalorijsku vrednost u odnosu na benzin, pa je iz tog razloga nešto niža snaga motora na plinu."

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!

Master Yoda

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.

ff

pre 3 godine

Citam u tekstu "odusevio nas je rezervom snage",kad ono performanse ubrzanje do 100 oko 12sec. Trebali su reci da je dobar za to koliko kosta ,a ne da puca od snage. Imao sam fiestu koju sam kupio novu za oko 10 000e ,1,25 82ks,sa 4 cilindra ,ubrzava za 13 sec (kozni volan,USB,komande radija na volanu) .Nije odusevljenje ali ide,ne zali se.Za 40% skupli auto ocekujes bar 20-30% vise.A o upravljivosti/lezanju fieste ovaj sandero moze samo da sanja.

MC

pre 3 godine

Auto nije savrsen ali su sa nekim resenjima napravili mnogo bolji dizajn i upotrebnu vrednost od mnogo skupljih modela.
Znaci:
1. isti motor kao na skupljen capturu
2. fabricki plin (radi fenomenalno)
3. pegla rupe, visina od 17.5 do 20cm (moze i na dosta los put i ivicnjake da se popne) NIJE TERENAC ali moze da ide po seoskom putu.
4. dosta je stabilan i za auto-put.
5. ergonomija je savrsena. Kontrole stare za muziku nasledjene od renoa, klima automatska ista kao na novijim renoima postavljena odmah do menjaca sa fizickim 'okretacima', polozaj ekrana, dugmica... kao da je izasao iz nemacke skole.
6. drzac za mobilni, zakacka za kesu iz kupovine, krovni nosaci koji se okrecu pod 90 stepeni (za razliku od kozmetickih na skupim suvovima).
E sad... ko hoce da vozi SUV a ne treba mu podignut auto ili da ima krovne nosace a nikad nista nije stavio na krov definitivno treba da kupi nesto drugo.
AEB ima radarski isti kao i clio 5 ali su mu 'skinuli' kameru pa nema detekciju pesaka i odrzanje u traci zbog cega je dobio par zvezdica manje.
E sad ne znam da li treba da se stidimo sto je u Rumuniji automobil sa dosta dobrih ideja. Renault, recimo, nije imao originalan koncept auta za siroke narodne mase jos od renault twinga.
Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.

gane

pre 3 godine

Auto sa testa kosta oko 1000 Eura vise nego sto je navedeno.Znam tacne cene posto smo pre mesec dana kupovali Sandero. Bez Tng , automatske klime i bez kartice za otvaranje i paljenje kostao 14100Eura. Prvog decembra poskupeo jos 100 Eura.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Hakuna matata

Mnigi ljudi koriste 12v priključak tako da nije loša varijanta. Problem je što je sama utičnica godinama ista, zastarela i ne baš praktična.

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.

Iga

pre 3 godine

Cijeli život vozim vozila vw grupe uz iznimku jednog novog citroena.
Za ovu dačiju mogu reć da je tržišno pun pogodak.
Povišeno, solidno prostrano, tvornička plinska instlacija.
E sad za te pare se sigurno ne može očekivat pun udarac kad se zatvaraju vrata ko kod audija, vjerovatno se i armatura i plastika u unutrašnjosti prije rasklapa i počne pucktat nego kod vw-a ali opet ponavljam za tu cjenu ovo je ok ponuda.

Petar

pre 3 godine

Cekaj, cekaj, troši 10L pri 130 na sat i 2700 obrataja? Pa to je suludo. Krenes negde autoputem i racunas da trosis 10L, pa to nema smisla. Ovo je onda samo za grad i jednom godisnje za autoput duze od 100km. Bas sam se pitao u cemu ke kvaka sa tim malim benzincima...

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Za 2 m. 4 000 km. ! U cemu je fora ?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 14. decembar 2021 10:02)
2 meseca je 61 dan. 4000:61=65,6.
Znači oko 66 km dnevno. Za prigradsko-gradski automobil neki prosek. Tako da ne razume čudjenje. Bilo to da vam je puno ili malo.

dzigi

pre 3 godine

@DC: USB priključak je jedan, a kablova je gomila, tako da je bolje da menjaš samo kablove nego tražiš taj priključak za upaljače, koji sve više zastarevaju.

DC

pre 3 godine

Ne razumem zasto svi novinari, kako nasi tako i strani, insistiraju na USB prikljuccima? USB adapteri koji se ustekaju u uticnicu od 12 volti kostaju 5-10 evra tako da je daleko prakticnije imati uticnicu od 12v u koju mozete stekati prikljucke po potrebi, npr: stari USB, dupli stari USB, USB C, dupli USB C, kombinacija stari USB i USB C, pa zasto ne i 12v ako npr stavljate rashaldnu kutiju na zadnje sediste, nego li imati jedan ili 2 USB prikljucka koji ce mozda zastariti za koju godinu i onda nikakva vajda od njih. USB prikljucci kao ugradnja u automobilu, osim kada nisu za komunikaciju telefona sa multimediom, odn kada sluze samo za punjenje uredjaja - predstavljaju totalnu glupost.

'Razlog za to što kod nas nema klasičnog Sandera leži u činjenici da se proizvodi isključivo u fabrici u Maroku, pa bi sa carinom bio skuplji od Stepway verzije.' - Zar se niko do sada nije zapitao kako to da ovo isto ne vazi unutar EU? Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...

Meni je ova fabricka integracija plina - mogucnost da se prati potrosnja na bord-komjuteru ili koliko je goriva u boci, uticnica za punjenje koja nije nakalemljena na branik itd - sve jako privlacno. Kada bih kupovao auto sa namerom da vozim na plin, ovo bi mi bili veoma bitni faktori.

maxy

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.
(ja, 90210, 14. decembar 2021 11:58)

Yaris startuje od malo ispod 16k. Nema više ništa novo za 10k.
Ovu Dačiju će kupiti neko pre Yarisa, ako su mu troškovi eksploatacije bitna stvar, jer ima ugrađen TNG

QwertyDGB

pre 3 godine

Zašto svi spominju Yarisa? Ovo je priča o Sanderu Stepway, i treba ga porediti sa Yaris Crossom, koji je dosta skuplji čak i u najjeftinijem paketu.

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

Malogradjanine ! ( ja bih brinuo o zeni, deci, odnosu sa komsijama i rodbinom a limena kanta je samo sredstvo za premestanje trupine jer noge vise ni za sta ne sluze vecini ! ) ! Ako vam je do naucnih radova bavite se naukom a ne komentarisanjem sa zeljom da fascinirate ostale citaoce i komentatore ! Bez ikakvih zlih namera .

Zoki

pre 3 godine

Bio i ostao limenka.Bezbednost 2 zvezdice,a kao slag na tortu ne pamti stanice.To i kec ima bolje i jos kosta skoro 15000 evra.Za skoro 15000 evra mozes da biras auto.

ja, 90210

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.

malogradjanin

pre 3 godine

Razmišljam o njemu nekada. Da komšijama učinim zadovoljstvo.
Ono što mi se dopada, relativno je prostran za svoje spoljne dimenzije. To mi je glavni njegov adut.
Ono što mi je jako čudno, na NCAP-u ima u zbiru dve zvezdice za bezbednost, pa i jako malo bodova za sisteme asistencije (42%), ali, njegov AEB je dobio 4,5 od mogućih 6 bodova, dok ova najnovija fabija ima 5 zvezdica, 71% za sistema asistencije, ali, njen AEB je osvojio 3,7 od mogućih 6 bodova i u video zapisu NCAP testa fabia na 2:43 bukvalno „ubija pešaka“. Interesantno, manje bodova za AEB od Sandera je u 2021. osvojio Hyundai Bayon, Opel Mokka, ili Citroen C4. Ispada da automatsko kočenje bolje radi kod Sandera nego kod fabije kao odlikaša (i ovih drugih). Za gradsku vožnju to može značiti.
Ono što mi se ne dopada: 1/ Tce 90 već dobacuje na salonskim oglasima i 15 hiljada (a za 800 evra više Yaris 1,5 sa 125 ks i boljnom aktivnom bezbednosnom opremom) i 2/ troškovi redovnog održavanja (u rangu tog Yarisa).
Što se tiče tekstu pomenutog klirensa, on je 17 cm kada je Sandero opterećen.
Za kraj, pogrešno su u tekstu navedeni opcionali. Auto klima je opcija i u top paketu.

DC

pre 3 godine

Ne razumem zasto svi novinari, kako nasi tako i strani, insistiraju na USB prikljuccima? USB adapteri koji se ustekaju u uticnicu od 12 volti kostaju 5-10 evra tako da je daleko prakticnije imati uticnicu od 12v u koju mozete stekati prikljucke po potrebi, npr: stari USB, dupli stari USB, USB C, dupli USB C, kombinacija stari USB i USB C, pa zasto ne i 12v ako npr stavljate rashaldnu kutiju na zadnje sediste, nego li imati jedan ili 2 USB prikljucka koji ce mozda zastariti za koju godinu i onda nikakva vajda od njih. USB prikljucci kao ugradnja u automobilu, osim kada nisu za komunikaciju telefona sa multimediom, odn kada sluze samo za punjenje uredjaja - predstavljaju totalnu glupost.

'Razlog za to što kod nas nema klasičnog Sandera leži u činjenici da se proizvodi isključivo u fabrici u Maroku, pa bi sa carinom bio skuplji od Stepway verzije.' - Zar se niko do sada nije zapitao kako to da ovo isto ne vazi unutar EU? Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...

Meni je ova fabricka integracija plina - mogucnost da se prati potrosnja na bord-komjuteru ili koliko je goriva u boci, uticnica za punjenje koja nije nakalemljena na branik itd - sve jako privlacno. Kada bih kupovao auto sa namerom da vozim na plin, ovo bi mi bili veoma bitni faktori.

QwertyDGB

pre 3 godine

Zašto svi spominju Yarisa? Ovo je priča o Sanderu Stepway, i treba ga porediti sa Yaris Crossom, koji je dosta skuplji čak i u najjeftinijem paketu.

maxy

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.
(ja, 90210, 14. decembar 2021 11:58)

Yaris startuje od malo ispod 16k. Nema više ništa novo za 10k.
Ovu Dačiju će kupiti neko pre Yarisa, ako su mu troškovi eksploatacije bitna stvar, jer ima ugrađen TNG

La la iz Banata

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Šta misliš, brale, šta kažu za fiat sklopljen u Srbiji?

rani

pre 3 godine

Ni jedan auto, po gradu, narocito Beogradu, ne moze da trosi plina manje od 10 litara! Sve ispod toga je prazna prica, ona ista kao i sa dizelasima koji trose manje od deklarisane i to kad su bili novi. Svi ovi trocilindrasi, na otvorenom putu, pri 130, trose vise nego po gradu, i to je sasvim normalno. E sad, sve je to bilo ok, dok je TNG kostao 60 din, ali sada, kada je 102 din. to sve vec gubi smisao. Daciju Sandero sam vozio dvadesetak dana iz renta kara, i iskreno, meni se to ne svidja, i mislim da je to jako puno para za takav auto, ali je i cinjenica da nista vise i ne moze da se kupi za 14 hiljada. Kako god, taj auto se lepo prodaje, a mi mozemo da mudrujemo, iako ogromna vecina ne moze ni polovnu Daciju da kupi, a ne novu.

malogradjanin

pre 3 godine

Razmišljam o njemu nekada. Da komšijama učinim zadovoljstvo.
Ono što mi se dopada, relativno je prostran za svoje spoljne dimenzije. To mi je glavni njegov adut.
Ono što mi je jako čudno, na NCAP-u ima u zbiru dve zvezdice za bezbednost, pa i jako malo bodova za sisteme asistencije (42%), ali, njegov AEB je dobio 4,5 od mogućih 6 bodova, dok ova najnovija fabija ima 5 zvezdica, 71% za sistema asistencije, ali, njen AEB je osvojio 3,7 od mogućih 6 bodova i u video zapisu NCAP testa fabia na 2:43 bukvalno „ubija pešaka“. Interesantno, manje bodova za AEB od Sandera je u 2021. osvojio Hyundai Bayon, Opel Mokka, ili Citroen C4. Ispada da automatsko kočenje bolje radi kod Sandera nego kod fabije kao odlikaša (i ovih drugih). Za gradsku vožnju to može značiti.
Ono što mi se ne dopada: 1/ Tce 90 već dobacuje na salonskim oglasima i 15 hiljada (a za 800 evra više Yaris 1,5 sa 125 ks i boljnom aktivnom bezbednosnom opremom) i 2/ troškovi redovnog održavanja (u rangu tog Yarisa).
Što se tiče tekstu pomenutog klirensa, on je 17 cm kada je Sandero opterećen.
Za kraj, pogrešno su u tekstu navedeni opcionali. Auto klima je opcija i u top paketu.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

MC

pre 3 godine

Auto nije savrsen ali su sa nekim resenjima napravili mnogo bolji dizajn i upotrebnu vrednost od mnogo skupljih modela.
Znaci:
1. isti motor kao na skupljen capturu
2. fabricki plin (radi fenomenalno)
3. pegla rupe, visina od 17.5 do 20cm (moze i na dosta los put i ivicnjake da se popne) NIJE TERENAC ali moze da ide po seoskom putu.
4. dosta je stabilan i za auto-put.
5. ergonomija je savrsena. Kontrole stare za muziku nasledjene od renoa, klima automatska ista kao na novijim renoima postavljena odmah do menjaca sa fizickim 'okretacima', polozaj ekrana, dugmica... kao da je izasao iz nemacke skole.
6. drzac za mobilni, zakacka za kesu iz kupovine, krovni nosaci koji se okrecu pod 90 stepeni (za razliku od kozmetickih na skupim suvovima).
E sad... ko hoce da vozi SUV a ne treba mu podignut auto ili da ima krovne nosace a nikad nista nije stavio na krov definitivno treba da kupi nesto drugo.
AEB ima radarski isti kao i clio 5 ali su mu 'skinuli' kameru pa nema detekciju pesaka i odrzanje u traci zbog cega je dobio par zvezdica manje.
E sad ne znam da li treba da se stidimo sto je u Rumuniji automobil sa dosta dobrih ideja. Renault, recimo, nije imao originalan koncept auta za siroke narodne mase jos od renault twinga.
Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.

Reziel

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Za 2 m. 4 000 km. ! U cemu je fora ?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 14. decembar 2021 10:02)
2 meseca je 61 dan. 4000:61=65,6.
Znači oko 66 km dnevno. Za prigradsko-gradski automobil neki prosek. Tako da ne razume čudjenje. Bilo to da vam je puno ili malo.

ja, 90210

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.

gane

pre 3 godine

Auto sa testa kosta oko 1000 Eura vise nego sto je navedeno.Znam tacne cene posto smo pre mesec dana kupovali Sandero. Bez Tng , automatske klime i bez kartice za otvaranje i paljenje kostao 14100Eura. Prvog decembra poskupeo jos 100 Eura.

Iga

pre 3 godine

Cijeli život vozim vozila vw grupe uz iznimku jednog novog citroena.
Za ovu dačiju mogu reć da je tržišno pun pogodak.
Povišeno, solidno prostrano, tvornička plinska instlacija.
E sad za te pare se sigurno ne može očekivat pun udarac kad se zatvaraju vrata ko kod audija, vjerovatno se i armatura i plastika u unutrašnjosti prije rasklapa i počne pucktat nego kod vw-a ali opet ponavljam za tu cjenu ovo je ok ponuda.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

Srećko

pre 3 godine

(Aleksandar, 14. decembar 2021 21:08) 
To je isto kao kada bi uporedili škodu feliciu i fabiu. Niđe veze.
Dacia logan 2008. i stepway 2021. je neuporedivo.
Mislim da će tek za par godina ljudi imati pravu sliku o ovom autu i da će biti manje ostrašćeni.

Laka

pre 3 godine

Dve zvezdice na crash testu, su zbog nedostatka sistema za pracenje linije i radara koji ne prepoznaje pesake. Nacin i kriterijumi merenja su se promenili. U objasnjenju je navedeno da je imao te sisteme imao bi 4 zvezdice.
Ako se pogleda procenat zastiite putnika i pesaka uzevsi u obzir nedostatke sistema, a bez animoziteta i objektivno bezbednost je u rangu Opel Mokka i Citroena C4...

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

Malogradjanine ! ( ja bih brinuo o zeni, deci, odnosu sa komsijama i rodbinom a limena kanta je samo sredstvo za premestanje trupine jer noge vise ni za sta ne sluze vecini ! ) ! Ako vam je do naucnih radova bavite se naukom a ne komentarisanjem sa zeljom da fascinirate ostale citaoce i komentatore ! Bez ikakvih zlih namera .

gigi

pre 3 godine

Duster dizel ima isto ogromnu potrošnju na brzinama 130 ili više. Ne znam da li je do menjača ili aerodinamike (moguće i oboje), ali na 130+ ide lagano 10 litara i više. Do 80 je bukvalno "kao upaljač" .

Zoc

pre 3 godine

Ne svidja mi se potrosnja benzina koja za taj motor ogromna.Ali s obzirom da je 3cilindra to je taj nedostatak 4.cilindra koji rasterecuje motor i smanjuje potrosnju.Moja zamerka samo potrosnja i nista vise.Sve drugo je sasvim lepo i kulturno uradjeno.Lep i solidan auto.

vidoje

pre 3 godine

"Nekako je opšte poznato da tečni naftni gas ima manju kalorijsku vrednost u odnosu na benzin, pa je iz tog razloga nešto niža snaga motora na plinu."

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!

Master Yoda

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.

Mad Max JNA

pre 3 godine

Dacia i Hyundai su jedine dve marke vozila koje nemaju pocinkovanu karoseriju. Već se stisli za neku siću, i pocinkuju samo donje delove. A kad počne da se javlja rđa, onda u novoj seriji vozila podignu taj nivo za 5-10 cm na mestima gde se javila rđa.
Cicije neopevane.

ff

pre 3 godine

Citam u tekstu "odusevio nas je rezervom snage",kad ono performanse ubrzanje do 100 oko 12sec. Trebali su reci da je dobar za to koliko kosta ,a ne da puca od snage. Imao sam fiestu koju sam kupio novu za oko 10 000e ,1,25 82ks,sa 4 cilindra ,ubrzava za 13 sec (kozni volan,USB,komande radija na volanu) .Nije odusevljenje ali ide,ne zali se.Za 40% skupli auto ocekujes bar 20-30% vise.A o upravljivosti/lezanju fieste ovaj sandero moze samo da sanja.

Zoki

pre 3 godine

Bio i ostao limenka.Bezbednost 2 zvezdice,a kao slag na tortu ne pamti stanice.To i kec ima bolje i jos kosta skoro 15000 evra.Za skoro 15000 evra mozes da biras auto.

Veliki brat

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.
(Master Yoda, 14. decembar 2021 17:09)

Pa jeste, za 14k većina auta je 'katastrofa', ti kupi Polo koji je 17-18.000 evra (doduše nešto manje preko "mobility", ali na kraju te izađe isto).

A to da su ti kupci "na kalup"... a ovi što gledaju samo 'premium' marke nisu 'na kalup'?

Auto je u normalnim zemljama postao potrošna roba, kao kućna elektronika i bela tehnika, kupiš na 4-5-7 godina na rate, voziš nov auto, prodaš za 20-30% cene novog, to iskoristiš za učešće, ostatak opet plaćaš na rate, i tako u krug.
I ljudi se opredeljuju za auto na osnovu mesečne rate, cene po kojoj mogu da ga prodaju kao polovan (zato su i pukli brendovi čija vozila se teško prodaju kao polovna), kao i cene eksploatacije (što uključuje ne samo gorivo, već i servise, gume, godišnje takse za korišćenje, npr. u Nemačkoj je za Yaris ta taksa bila 50-60€ ako ima TNG, a oko 300 evra za Passat 2.0TDI), itd.

Dosta ljudi u EU kupuje Dacia ili Škoda vozila kao sekundarni auto (Sandero, Fabia, itd.), jer su povoljniji u višim paketima opreme od japanaca, nemaca, francuza... da li nekome žena u Nemačkoj na posao ide Dačiom, Škodom ili Polom, to njene koleginice ne zanima mnogo, one ne pričaju o autu, već o kozmetici, odeći...

Aleksandar

pre 3 godine

Kad nema kise, dobar je i grad. To je jedino objasnjenje za ovakav auto. Govorim iz prve ruke. 2007 godine sam kupio novog Logana. Bio mi je super jer sam pre togla vozio Floridu. Posle 3 godine kupio novu Astru J. 3 meseca kasnije usao u Logana od koleginice da ga premestim, nisam mogao da verujem da sam ga vozio 3 godine i koliko je lose, sve, i spolja i unutra. Posle Ford itd. Znaci bukvalno, kad nemas za bolje, valja i Dacia. I to je jedina istina, sem za one, "auto je je za prevoz od tacke" a takvi ne treba da su na ovom portalu, ovo je za ljubitelje automobila ne za cicije i one koji auto gledaju SAMO kao prevozno sredstvo. Postujem kupce Dacie jer sqm i ja tad imao samo za toliko, ali ovaj auto je 14 000 az taj novqc imate na keca, Kiu Rio, Renault Clio limited, Hjundai I 20 i Gord Fiestu, svi au jeftniji I SVI su bolji od Dacie. Predlazem Fiestu, Ford i samo Ford, presao u premium i pogresio, Kuga je zakon. PS. Najpostenije bi bilo da se na svim portalima izjasnimo, vozim taj auto, obrazovanje, IQ, zvuci rasisticki ali onda bi bilo mnogoooo jasnije zasto se ostavljaju svakakvi komentari, ne samo kad su u pitanju automobili vec i vakcine, politika i sl. Ovonse nikad nece desiti ali Daciu komentarisu ljudi koji je zele i njima je super. Dacia je kanta. To znaju oni kojinsu je vozili.

Veliki brat

pre 3 godine

Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...
(DC, 14. decembar 2021 13:17)

Naravno, a drugu priču smo pričali kad smo pokušali Rusiji da plasiramo 500L kao srpski proizvod, što rusi nisu prihvatili, već su zahtevali dokaze da se 60% delova ili tako nešto za taj 500L proizvodi u Srbiji.



1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.
(Sa 22 si tropa, 14. decembar 2021 15:06)

Uživaj u svom Golfu/Audiju/BMW-u iz 2001. godine, ima ljudi koji hoće NOV auto, a ne NOV.NOV.NOV sa "stvarnih" 186.000km na satu.

I sam vozim polovan auto jer nemam novca za nov, ali ne pljujem one koji odluče da 15.000 evra daju za nov gradski auto umesto za 4-5 godina star Audi A4 sumnjive istorije.
Uostalom, mi smo kao narod megalomani, da nam neko poklanja auto, uz uslov da ga ne prodajemo i da moramo redovno da ga vozimo (da ga koristimo kao glavni auto), 90% ljudi bi izabrali neki Cayman, Macan, Q5, i neke druge zveri, a onda bi godinu dana davali pola plate da kupe nove gume, servis bi bio misaona imenica.

Lako je auto kupiti, treba ga i održavati.

Radovan

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?

Realan

pre 3 godine

Vozim 1,4mpi sa plinom i 1,6 tdi dizel 105ks.Skoda Fabia.Malo su mi cudne cifre za potrosnju Sandera.Ispade da u parama 1,6tdi samo malo vise potrosi na 100km nego ovaj na gas.Visoka cena gasa ima da obesmisli kupovinu.Da ne pricam kako ide ovaj motor u laganoj Fabiji.20 godina star 1,4 mpi mi trosi po BGu oko 10,5l gasa plafon.Inace nemam nista protiv,Dacia mi ulazi u izbor za zamenu auta.

Petar

pre 3 godine

Cekaj, cekaj, troši 10L pri 130 na sat i 2700 obrataja? Pa to je suludo. Krenes negde autoputem i racunas da trosis 10L, pa to nema smisla. Ovo je onda samo za grad i jednom godisnje za autoput duze od 100km. Bas sam se pitao u cemu ke kvaka sa tim malim benzincima...

Čačanin

pre 3 godine

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!
**************************************
Reče ti i osta živ...pa svako je jo vozio na plin (isključivo na plin ili metan, bez dodavanja benzina), zna koliko auto slabije vuče na uzbrdicama i uopšte...a da troši više, troši...

trte mrte

pre 3 godine

@(Mad Max JNA, 14. decembar 2021 19:46)

Hyundai ima elektrogalvanizovan lim tj karoseriju, pa sad idi trazi sta to znaci. Koliko smaraca sa poluinformacijama...
Kvalitet je nesto drugo, i bukvalno im se drasticno razlikuje od modela do modela.

ChuChu

pre 3 godine

Najvise mi se sviđaju ovi naši stručnjaci pljuvači i ismejavači rumunskog auta, a siguran sam da 99% njih vozi polovnjaka koji se raspada i mogu samo sa sanjaju novog Sandera....
Komentari da je kanta, da je poluproizvod a nisu ni seli u njega....
Komentarisu dve zvezdice na testu sigurnosti a siguran sam da ni jedan od njih nema pojma kako se i sta se ocenjuje i u koliko katwgorija zastite se daju ocene a kamoli da bilo ko zna kako se sada dodeljuje ta zavrsna ocena tj broj zvezdica....molim vas strucnjaci procitajte kompletne testove i procente guzvanja i sve ostalo, razmislite i onda komentarisite dve zvezdice...
A mi ovde Srbi spremni sve da kritikujemo i podsmevamo se svakome....dovoljno je da se pogledaju prodajni rezultati Dacie i pametnom dosta....samo se glupi ljudi rugaju i podsmevaju !!!
Istina je da je kupovna moc opala svugde ali je istina i da je Dacia pocela mnogo bolje aute da sklapa...i mnogi su shvatiki da ne vrwdi znacku na haubi platiti 5~6.000€...naravno nebeski narod to tesko moze da ukapira....
Naravno da su mnogo bolji besni BMW-i koji su presli 500.000km i koji kedva prelaze tehnicki i posle nam deca masovno ginu na drumovima....ali znacka je znacka a kanta Sandero ne ide 200.....

dzigi

pre 3 godine

@DC: USB priključak je jedan, a kablova je gomila, tako da je bolje da menjaš samo kablove nego tražiš taj priključak za upaljače, koji sve više zastarevaju.

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.

neutralan1

pre 3 godine

Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.
(MC, 14. decembar 2021 16:06)

e sad ga pretera, da reče do 15, 16000 pa nekako, pogledaj malo bolje Fiat Tipo Cross, Skodu Kamiq... to poredis sa Daciom, smešno.

Cheda

pre 3 godine

Uvek ima tih diskusija da li je bolji nov auto iz nižeg segmenta ili polovan iz nekog višeg, ja sam apsolutno za NOV. I sam sam uspeo da kupim 2011. nov auto iz b segmenta, ali za 9k eura! Za nov auto iz B segmenta, sa osnovnom opremom, sve preko 10k je bezobrazluk, bez obzira na brend! A 14k je apsolutno bez komentara...

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Hakuna matata

Mnigi ljudi koriste 12v priključak tako da nije loša varijanta. Problem je što je sama utičnica godinama ista, zastarela i ne baš praktična.

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

,,Direktore,, iz N. M. - auto je na TESTU - Kao kada uzmes radnika pa ga pritisnes da vidis da li vredi, kako se snalazi i koliko brzo posustaje .... - zato se cudim ! Testiranje podrazumeva tezi rezim od redevne eksploatacije Direktore !

Gogs

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare

Mile

pre 3 godine

Vozim ovaj auto (doduše u drugoj boji) i nakon 12000 kilometara i 5 meseci mogu da kažem da je tekst dosta tačan. Meni je potrošnja malo manja (oko 9.2 lit/100km) ali mislim da to mnogo zavisi od spoljne temperature - ja ga vozim od početka leta i ovo je neki prosek do sada. Apsolutno mi ništa ne smeta na autu osim buke pri brzinama preko 140 (vozio sam ga do 170). Za sve skeptike mogu samo da kažem da auto izlazi uz Bubanj potok bez zaleta u 6. brzini i to bez napora.
Auto mi je drugi u porodici (prvi auto je dve klase veći i ozbiljnije marke) i mogu da kažem da sam se više puta susreo sa skepticizmom ljudi kojima sam rekao šta sam kupio. Međutim auto je sasvim solidan za grad i prigrad, potrošnja razumna a o trajnosti će razmišljati drugi srećni vlasnik posle 5 godina i mojih pređenih oko 150000 km...

I sada zašto sam ja uzeo ovaj auto: odgovor leži u DPF filteru, tj. dizel je ok - ali ne za vožnje po gradu (barem ne moj auto pošto je Euro 6e sa AdBlu aditivom i filter se jako brzo zaprlja u isključivo gradskoj vožnji).

Na kraju mogu samo da kažem da bih opet ponovio izbor da ponovo biram.

jako povoljno održavanje

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare
(Gogs, 15. decembar 2021 12:42)

Zato veliki servis za tu daćiju svake 4 godine ili 60 hiljada kilometara.
Kao što za ovu daćiju svake dve godine otprašivanje zadnjih kočionih paknova i doboša a svake četiri zamena kanalnog pk kaiša i zatezača.

motamkablove

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.

toboparaliza

pre 3 godine

Auto je za naše uslove dobar, ali je preterano skup. Nekad su Dačije bile 8-10,000€. Jasno mi je da je prisutna inflacija, ali ako poredimo cene, pre bih izabrao Fiat Tipo ili Renault Clio nego Dacia Sandero Stepway. Dođemo i do Dacia Dustera, a onda skapiramo da Jeep Renegade je skuplji samo 2000€ te ko da 15 000, daće i 17 000.

mr.real

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?
(Radovan, 14. decembar 2021 18:48)

@Radovane, TNG rezervoar je fizičke zapremine 50 litara u koji se realno (stvarno) sipa 80-ak % što znači 40-42 litra na pumpi.
Pozdrav i svako dobro.

QwertyDGB

pre 3 godine

@ ЕРА

Nema neke velike razlike između turbine na dizelu i benzincu. Razlog zašto je dizel popularniji leži u tome jer su Nemci Evropu ubedili 90ih godina da je to ekološki bolja tehonologija koja je ujedno i ekonomičnija. 20 godina kasnije se ispostavilo da nije tako, pa su zadnjih par godina tek krenuli više da ulažu u benzince, koji se nisu puno menjali prethodnih decenija. Elon Mask im je malo pokvario planove sa njegovim "kul" proizvodom i marketingom po uzoru na Apple, pa sad imamo trku u kojoj automobili postaju računari.

Mita

pre 3 godine

Kakav god da je,ali 2 zvezdice na euroncap testu je zaista malo,premalo.Stedi se na svemu,ali je ipak morao imati bar 4 zvezdice,a 2 je zaista sramota.

ЕРА

pre 3 godine

По мом мишљењу ауто је ипак скуп, узимајући у обзир реалан квалитет.У детаље новије опреме не бих улазио јер је то постала мода, а сам квалитет аута се губи.Имам искоство са 1.0 Шкодиним камик турбаком од 110 кс(реално за 4 000 евра у плусу три класе испред Дачје).Овде се намеће питање инжењерске логике,ови мотори и поред мале кубукаже лепо срчу у граду.Мање-више имају велику турбо рупу која у граду може да изненади. Нечекивано су стартни,питање је дуговечности,на неким примерцима (посебно Шкода)евдентна је потрошња уља,сервсер веле да је то у режиму разраде нормално.Турбина је пројектована да при додавању гаса постоји мања задршка,вероватно дуговечности ради.Све у свему,дизел је опште прихватљивији по возним карактеристикама, доказ је Немачко тржиште, после губитка замаха бензинаца велики број возача (и поред еколошке агенде) је зменио је за дизеле.Перфомансе ТНГ модела су ми нејасне, а изнета потрошња је реална.Све у свему,и поред опште инфлације ауто је скуп јер купци циљане групе морају да знају да за релативно велики новац добијају нов ауто са чијим недостацима морају да се помире(и поред лепог изгледа фарови не могу да се пореде а Шкодиним итд).

meki

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?
(Reziel, 14. decembar 2021 23:36)

Potpuno mi je nejasno kako neko kome 500 ili 1000 eur pravi razliku opste dodje u situaciju da razmislja o novim kolima. Ja se vodim logikom protegni se koliko mozes. Vozim auto koji mogu da zaradim za mesec dana. To mi je optimalno. U ovom slcaju, dao sam oko 4000 eur za polovnjak koji je i posle svih godina, pojam za ovu Daciu. Pojelo vas potrosacko drustvo i marketing. Automobili su precenjeni i nema realne potrebe za stancovanjem toliko novih modela i hiperprodukcijom

Mita

pre 3 godine

@Mile
Daaa....Vozili ste Daciju 170,a maksimalna brzina mu je 173...Svaka Vam čast prvo što kršite propise i još se hvalite,a drugo dobro je da ste posle svega,ako je i tačno,mogli da komentarišete i treće taj koji bude kupio Vaš auto....neka mu je Bog u pomoći....

Master Yoda

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.

Zoki

pre 3 godine

Bio i ostao limenka.Bezbednost 2 zvezdice,a kao slag na tortu ne pamti stanice.To i kec ima bolje i jos kosta skoro 15000 evra.Za skoro 15000 evra mozes da biras auto.

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

Malogradjanine ! ( ja bih brinuo o zeni, deci, odnosu sa komsijama i rodbinom a limena kanta je samo sredstvo za premestanje trupine jer noge vise ni za sta ne sluze vecini ! ) ! Ako vam je do naucnih radova bavite se naukom a ne komentarisanjem sa zeljom da fascinirate ostale citaoce i komentatore ! Bez ikakvih zlih namera .

ja, 90210

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.

Sa 22 si tropa

pre 3 godine

1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.

motamkablove

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.

Aleksandar

pre 3 godine

Kad nema kise, dobar je i grad. To je jedino objasnjenje za ovakav auto. Govorim iz prve ruke. 2007 godine sam kupio novog Logana. Bio mi je super jer sam pre togla vozio Floridu. Posle 3 godine kupio novu Astru J. 3 meseca kasnije usao u Logana od koleginice da ga premestim, nisam mogao da verujem da sam ga vozio 3 godine i koliko je lose, sve, i spolja i unutra. Posle Ford itd. Znaci bukvalno, kad nemas za bolje, valja i Dacia. I to je jedina istina, sem za one, "auto je je za prevoz od tacke" a takvi ne treba da su na ovom portalu, ovo je za ljubitelje automobila ne za cicije i one koji auto gledaju SAMO kao prevozno sredstvo. Postujem kupce Dacie jer sqm i ja tad imao samo za toliko, ali ovaj auto je 14 000 az taj novqc imate na keca, Kiu Rio, Renault Clio limited, Hjundai I 20 i Gord Fiestu, svi au jeftniji I SVI su bolji od Dacie. Predlazem Fiestu, Ford i samo Ford, presao u premium i pogresio, Kuga je zakon. PS. Najpostenije bi bilo da se na svim portalima izjasnimo, vozim taj auto, obrazovanje, IQ, zvuci rasisticki ali onda bi bilo mnogoooo jasnije zasto se ostavljaju svakakvi komentari, ne samo kad su u pitanju automobili vec i vakcine, politika i sl. Ovonse nikad nece desiti ali Daciu komentarisu ljudi koji je zele i njima je super. Dacia je kanta. To znaju oni kojinsu je vozili.

Mad Max JNA

pre 3 godine

Dacia i Hyundai su jedine dve marke vozila koje nemaju pocinkovanu karoseriju. Već se stisli za neku siću, i pocinkuju samo donje delove. A kad počne da se javlja rđa, onda u novoj seriji vozila podignu taj nivo za 5-10 cm na mestima gde se javila rđa.
Cicije neopevane.

Petar

pre 3 godine

Cekaj, cekaj, troši 10L pri 130 na sat i 2700 obrataja? Pa to je suludo. Krenes negde autoputem i racunas da trosis 10L, pa to nema smisla. Ovo je onda samo za grad i jednom godisnje za autoput duze od 100km. Bas sam se pitao u cemu ke kvaka sa tim malim benzincima...

ff

pre 3 godine

Citam u tekstu "odusevio nas je rezervom snage",kad ono performanse ubrzanje do 100 oko 12sec. Trebali su reci da je dobar za to koliko kosta ,a ne da puca od snage. Imao sam fiestu koju sam kupio novu za oko 10 000e ,1,25 82ks,sa 4 cilindra ,ubrzava za 13 sec (kozni volan,USB,komande radija na volanu) .Nije odusevljenje ali ide,ne zali se.Za 40% skupli auto ocekujes bar 20-30% vise.A o upravljivosti/lezanju fieste ovaj sandero moze samo da sanja.

meki

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?
(Reziel, 14. decembar 2021 23:36)

Potpuno mi je nejasno kako neko kome 500 ili 1000 eur pravi razliku opste dodje u situaciju da razmislja o novim kolima. Ja se vodim logikom protegni se koliko mozes. Vozim auto koji mogu da zaradim za mesec dana. To mi je optimalno. U ovom slcaju, dao sam oko 4000 eur za polovnjak koji je i posle svih godina, pojam za ovu Daciu. Pojelo vas potrosacko drustvo i marketing. Automobili su precenjeni i nema realne potrebe za stancovanjem toliko novih modela i hiperprodukcijom

malogradjanin

pre 3 godine

Razmišljam o njemu nekada. Da komšijama učinim zadovoljstvo.
Ono što mi se dopada, relativno je prostran za svoje spoljne dimenzije. To mi je glavni njegov adut.
Ono što mi je jako čudno, na NCAP-u ima u zbiru dve zvezdice za bezbednost, pa i jako malo bodova za sisteme asistencije (42%), ali, njegov AEB je dobio 4,5 od mogućih 6 bodova, dok ova najnovija fabija ima 5 zvezdica, 71% za sistema asistencije, ali, njen AEB je osvojio 3,7 od mogućih 6 bodova i u video zapisu NCAP testa fabia na 2:43 bukvalno „ubija pešaka“. Interesantno, manje bodova za AEB od Sandera je u 2021. osvojio Hyundai Bayon, Opel Mokka, ili Citroen C4. Ispada da automatsko kočenje bolje radi kod Sandera nego kod fabije kao odlikaša (i ovih drugih). Za gradsku vožnju to može značiti.
Ono što mi se ne dopada: 1/ Tce 90 već dobacuje na salonskim oglasima i 15 hiljada (a za 800 evra više Yaris 1,5 sa 125 ks i boljnom aktivnom bezbednosnom opremom) i 2/ troškovi redovnog održavanja (u rangu tog Yarisa).
Što se tiče tekstu pomenutog klirensa, on je 17 cm kada je Sandero opterećen.
Za kraj, pogrešno su u tekstu navedeni opcionali. Auto klima je opcija i u top paketu.

Mita

pre 3 godine

Kakav god da je,ali 2 zvezdice na euroncap testu je zaista malo,premalo.Stedi se na svemu,ali je ipak morao imati bar 4 zvezdice,a 2 je zaista sramota.

Čačanin

pre 3 godine

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!
**************************************
Reče ti i osta živ...pa svako je jo vozio na plin (isključivo na plin ili metan, bez dodavanja benzina), zna koliko auto slabije vuče na uzbrdicama i uopšte...a da troši više, troši...

jako povoljno održavanje

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare
(Gogs, 15. decembar 2021 12:42)

Zato veliki servis za tu daćiju svake 4 godine ili 60 hiljada kilometara.
Kao što za ovu daćiju svake dve godine otprašivanje zadnjih kočionih paknova i doboša a svake četiri zamena kanalnog pk kaiša i zatezača.

QwertyDGB

pre 3 godine

Zašto svi spominju Yarisa? Ovo je priča o Sanderu Stepway, i treba ga porediti sa Yaris Crossom, koji je dosta skuplji čak i u najjeftinijem paketu.

dzigi

pre 3 godine

@DC: USB priključak je jedan, a kablova je gomila, tako da je bolje da menjaš samo kablove nego tražiš taj priključak za upaljače, koji sve više zastarevaju.

vidoje

pre 3 godine

"Nekako je opšte poznato da tečni naftni gas ima manju kalorijsku vrednost u odnosu na benzin, pa je iz tog razloga nešto niža snaga motora na plinu."

Nije tacno da je niza snaga motora na plinu ... samo je potrosnja plina desetak procenata visa od potrosnje benzina za ISTU snagu!

Mita

pre 3 godine

@Mile
Daaa....Vozili ste Daciju 170,a maksimalna brzina mu je 173...Svaka Vam čast prvo što kršite propise i još se hvalite,a drugo dobro je da ste posle svega,ako je i tačno,mogli da komentarišete i treće taj koji bude kupio Vaš auto....neka mu je Bog u pomoći....

neutralan1

pre 3 godine

Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.
(MC, 14. decembar 2021 16:06)

e sad ga pretera, da reče do 15, 16000 pa nekako, pogledaj malo bolje Fiat Tipo Cross, Skodu Kamiq... to poredis sa Daciom, smešno.

ЕРА

pre 3 godine

По мом мишљењу ауто је ипак скуп, узимајући у обзир реалан квалитет.У детаље новије опреме не бих улазио јер је то постала мода, а сам квалитет аута се губи.Имам искоство са 1.0 Шкодиним камик турбаком од 110 кс(реално за 4 000 евра у плусу три класе испред Дачје).Овде се намеће питање инжењерске логике,ови мотори и поред мале кубукаже лепо срчу у граду.Мање-више имају велику турбо рупу која у граду може да изненади. Нечекивано су стартни,питање је дуговечности,на неким примерцима (посебно Шкода)евдентна је потрошња уља,сервсер веле да је то у режиму разраде нормално.Турбина је пројектована да при додавању гаса постоји мања задршка,вероватно дуговечности ради.Све у свему,дизел је опште прихватљивији по возним карактеристикама, доказ је Немачко тржиште, после губитка замаха бензинаца велики број возача (и поред еколошке агенде) је зменио је за дизеле.Перфомансе ТНГ модела су ми нејасне, а изнета потрошња је реална.Све у свему,и поред опште инфлације ауто је скуп јер купци циљане групе морају да знају да за релативно велики новац добијају нов ауто са чијим недостацима морају да се помире(и поред лепог изгледа фарови не могу да се пореде а Шкодиним итд).

Cheda

pre 3 godine

Uvek ima tih diskusija da li je bolji nov auto iz nižeg segmenta ili polovan iz nekog višeg, ja sam apsolutno za NOV. I sam sam uspeo da kupim 2011. nov auto iz b segmenta, ali za 9k eura! Za nov auto iz B segmenta, sa osnovnom opremom, sve preko 10k je bezobrazluk, bez obzira na brend! A 14k je apsolutno bez komentara...

MC

pre 3 godine

Auto nije savrsen ali su sa nekim resenjima napravili mnogo bolji dizajn i upotrebnu vrednost od mnogo skupljih modela.
Znaci:
1. isti motor kao na skupljen capturu
2. fabricki plin (radi fenomenalno)
3. pegla rupe, visina od 17.5 do 20cm (moze i na dosta los put i ivicnjake da se popne) NIJE TERENAC ali moze da ide po seoskom putu.
4. dosta je stabilan i za auto-put.
5. ergonomija je savrsena. Kontrole stare za muziku nasledjene od renoa, klima automatska ista kao na novijim renoima postavljena odmah do menjaca sa fizickim 'okretacima', polozaj ekrana, dugmica... kao da je izasao iz nemacke skole.
6. drzac za mobilni, zakacka za kesu iz kupovine, krovni nosaci koji se okrecu pod 90 stepeni (za razliku od kozmetickih na skupim suvovima).
E sad... ko hoce da vozi SUV a ne treba mu podignut auto ili da ima krovne nosace a nikad nista nije stavio na krov definitivno treba da kupi nesto drugo.
AEB ima radarski isti kao i clio 5 ali su mu 'skinuli' kameru pa nema detekciju pesaka i odrzanje u traci zbog cega je dobio par zvezdica manje.
E sad ne znam da li treba da se stidimo sto je u Rumuniji automobil sa dosta dobrih ideja. Renault, recimo, nije imao originalan koncept auta za siroke narodne mase jos od renault twinga.
Sto se cene tice. Ko kupuje novi auto neka pogleda cenovnike automobile i opreme za modele koji su izasli posle 2020 pa ce videti da u klasi gradskih ili manjih crosovera nece dobiti nista bolje do cene od 20000.

Stanko -obicaji su stariji od zakona !

pre 3 godine

,,Direktore,, iz N. M. - auto je na TESTU - Kao kada uzmes radnika pa ga pritisnes da vidis da li vredi, kako se snalazi i koliko brzo posustaje .... - zato se cudim ! Testiranje podrazumeva tezi rezim od redevne eksploatacije Direktore !

DC

pre 3 godine

Ne razumem zasto svi novinari, kako nasi tako i strani, insistiraju na USB prikljuccima? USB adapteri koji se ustekaju u uticnicu od 12 volti kostaju 5-10 evra tako da je daleko prakticnije imati uticnicu od 12v u koju mozete stekati prikljucke po potrebi, npr: stari USB, dupli stari USB, USB C, dupli USB C, kombinacija stari USB i USB C, pa zasto ne i 12v ako npr stavljate rashaldnu kutiju na zadnje sediste, nego li imati jedan ili 2 USB prikljucka koji ce mozda zastariti za koju godinu i onda nikakva vajda od njih. USB prikljucci kao ugradnja u automobilu, osim kada nisu za komunikaciju telefona sa multimediom, odn kada sluze samo za punjenje uredjaja - predstavljaju totalnu glupost.

'Razlog za to što kod nas nema klasičnog Sandera leži u činjenici da se proizvodi isključivo u fabrici u Maroku, pa bi sa carinom bio skuplji od Stepway verzije.' - Zar se niko do sada nije zapitao kako to da ovo isto ne vazi unutar EU? Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...

Meni je ova fabricka integracija plina - mogucnost da se prati potrosnja na bord-komjuteru ili koliko je goriva u boci, uticnica za punjenje koja nije nakalemljena na branik itd - sve jako privlacno. Kada bih kupovao auto sa namerom da vozim na plin, ovo bi mi bili veoma bitni faktori.

Laka

pre 3 godine

Dve zvezdice na crash testu, su zbog nedostatka sistema za pracenje linije i radara koji ne prepoznaje pesake. Nacin i kriterijumi merenja su se promenili. U objasnjenju je navedeno da je imao te sisteme imao bi 4 zvezdice.
Ako se pogleda procenat zastiite putnika i pesaka uzevsi u obzir nedostatke sistema, a bez animoziteta i objektivno bezbednost je u rangu Opel Mokka i Citroena C4...

toboparaliza

pre 3 godine

Auto je za naše uslove dobar, ali je preterano skup. Nekad su Dačije bile 8-10,000€. Jasno mi je da je prisutna inflacija, ali ako poredimo cene, pre bih izabrao Fiat Tipo ili Renault Clio nego Dacia Sandero Stepway. Dođemo i do Dacia Dustera, a onda skapiramo da Jeep Renegade je skuplji samo 2000€ te ko da 15 000, daće i 17 000.

maxy

pre 3 godine

šta se desilo sa cenama, ludo. pa tu je Yaris za ove pare. Mitsubishi Space Star je 10k€. ovaj bi trebao biti dosta jeftiniji da bi uzeo.
(ja, 90210, 14. decembar 2021 11:58)

Yaris startuje od malo ispod 16k. Nema više ništa novo za 10k.
Ovu Dačiju će kupiti neko pre Yarisa, ako su mu troškovi eksploatacije bitna stvar, jer ima ugrađen TNG

ChuChu

pre 3 godine

Najvise mi se sviđaju ovi naši stručnjaci pljuvači i ismejavači rumunskog auta, a siguran sam da 99% njih vozi polovnjaka koji se raspada i mogu samo sa sanjaju novog Sandera....
Komentari da je kanta, da je poluproizvod a nisu ni seli u njega....
Komentarisu dve zvezdice na testu sigurnosti a siguran sam da ni jedan od njih nema pojma kako se i sta se ocenjuje i u koliko katwgorija zastite se daju ocene a kamoli da bilo ko zna kako se sada dodeljuje ta zavrsna ocena tj broj zvezdica....molim vas strucnjaci procitajte kompletne testove i procente guzvanja i sve ostalo, razmislite i onda komentarisite dve zvezdice...
A mi ovde Srbi spremni sve da kritikujemo i podsmevamo se svakome....dovoljno je da se pogledaju prodajni rezultati Dacie i pametnom dosta....samo se glupi ljudi rugaju i podsmevaju !!!
Istina je da je kupovna moc opala svugde ali je istina i da je Dacia pocela mnogo bolje aute da sklapa...i mnogi su shvatiki da ne vrwdi znacku na haubi platiti 5~6.000€...naravno nebeski narod to tesko moze da ukapira....
Naravno da su mnogo bolji besni BMW-i koji su presli 500.000km i koji kedva prelaze tehnicki i posle nam deca masovno ginu na drumovima....ali znacka je znacka a kanta Sandero ne ide 200.....

Zoc

pre 3 godine

Ne svidja mi se potrosnja benzina koja za taj motor ogromna.Ali s obzirom da je 3cilindra to je taj nedostatak 4.cilindra koji rasterecuje motor i smanjuje potrosnju.Moja zamerka samo potrosnja i nista vise.Sve drugo je sasvim lepo i kulturno uradjeno.Lep i solidan auto.

gigi

pre 3 godine

Duster dizel ima isto ogromnu potrošnju na brzinama 130 ili više. Ne znam da li je do menjača ili aerodinamike (moguće i oboje), ali na 130+ ide lagano 10 litara i više. Do 80 je bukvalno "kao upaljač" .

Srećko

pre 3 godine

(Aleksandar, 14. decembar 2021 21:08) 
To je isto kao kada bi uporedili škodu feliciu i fabiu. Niđe veze.
Dacia logan 2008. i stepway 2021. je neuporedivo.
Mislim da će tek za par godina ljudi imati pravu sliku o ovom autu i da će biti manje ostrašćeni.

Gogs

pre 3 godine

Evo ovako za ovaj novo Sandero ne mogu da kazem nesto jer ga ne posedujem.Ali vlasnik sam novog Logana 2018o god sa nekih 56000 km na satu.Automobil koji ispunjava moje osnovne potrebe,solidno odradjen,velik gepek,1.5 dci motor.Samo redovan servis,godisnje me izadje oko 100 evra prosecno i si0am i vozim..Za 10800 evra koliko sam dao sasv8m sam zafovoljan.Za te pare sam mogao kupiti nekog Nemca polovnog ali ne patim od marke ni imena,znak Logan mi je sasvim ok.Ko pati od Necke rage stare 10 goduna,slobodno neka da pare

QwertyDGB

pre 3 godine

@ ЕРА

Nema neke velike razlike između turbine na dizelu i benzincu. Razlog zašto je dizel popularniji leži u tome jer su Nemci Evropu ubedili 90ih godina da je to ekološki bolja tehonologija koja je ujedno i ekonomičnija. 20 godina kasnije se ispostavilo da nije tako, pa su zadnjih par godina tek krenuli više da ulažu u benzince, koji se nisu puno menjali prethodnih decenija. Elon Mask im je malo pokvario planove sa njegovim "kul" proizvodom i marketingom po uzoru na Apple, pa sad imamo trku u kojoj automobili postaju računari.

gane

pre 3 godine

Auto sa testa kosta oko 1000 Eura vise nego sto je navedeno.Znam tacne cene posto smo pre mesec dana kupovali Sandero. Bez Tng , automatske klime i bez kartice za otvaranje i paljenje kostao 14100Eura. Prvog decembra poskupeo jos 100 Eura.

rani

pre 3 godine

Ni jedan auto, po gradu, narocito Beogradu, ne moze da trosi plina manje od 10 litara! Sve ispod toga je prazna prica, ona ista kao i sa dizelasima koji trose manje od deklarisane i to kad su bili novi. Svi ovi trocilindrasi, na otvorenom putu, pri 130, trose vise nego po gradu, i to je sasvim normalno. E sad, sve je to bilo ok, dok je TNG kostao 60 din, ali sada, kada je 102 din. to sve vec gubi smisao. Daciju Sandero sam vozio dvadesetak dana iz renta kara, i iskreno, meni se to ne svidja, i mislim da je to jako puno para za takav auto, ali je i cinjenica da nista vise i ne moze da se kupi za 14 hiljada. Kako god, taj auto se lepo prodaje, a mi mozemo da mudrujemo, iako ogromna vecina ne moze ni polovnu Daciju da kupi, a ne novu.

Radovan

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?

Realan

pre 3 godine

Vozim 1,4mpi sa plinom i 1,6 tdi dizel 105ks.Skoda Fabia.Malo su mi cudne cifre za potrosnju Sandera.Ispade da u parama 1,6tdi samo malo vise potrosi na 100km nego ovaj na gas.Visoka cena gasa ima da obesmisli kupovinu.Da ne pricam kako ide ovaj motor u laganoj Fabiji.20 godina star 1,4 mpi mi trosi po BGu oko 10,5l gasa plafon.Inace nemam nista protiv,Dacia mi ulazi u izbor za zamenu auta.

trte mrte

pre 3 godine

@(Mad Max JNA, 14. decembar 2021 19:46)

Hyundai ima elektrogalvanizovan lim tj karoseriju, pa sad idi trazi sta to znaci. Koliko smaraca sa poluinformacijama...
Kvalitet je nesto drugo, i bukvalno im se drasticno razlikuje od modela do modela.

La la iz Banata

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Šta misliš, brale, šta kažu za fiat sklopljen u Srbiji?

Veliki brat

pre 3 godine

Ljudi moji auto za te pare 14k je djubre, plasticna kanta, ruzne zavrsne obrade i lose plastike. Punto, fiat 500, polo, ibiza, yaris, su ozbiljna kola za ovu kantu.
Dachia je katastrofa, samo sto su potrefili ciljnu grupu kupaca, koji su svi ko po kalupu, tuga.
(Master Yoda, 14. decembar 2021 17:09)

Pa jeste, za 14k većina auta je 'katastrofa', ti kupi Polo koji je 17-18.000 evra (doduše nešto manje preko "mobility", ali na kraju te izađe isto).

A to da su ti kupci "na kalup"... a ovi što gledaju samo 'premium' marke nisu 'na kalup'?

Auto je u normalnim zemljama postao potrošna roba, kao kućna elektronika i bela tehnika, kupiš na 4-5-7 godina na rate, voziš nov auto, prodaš za 20-30% cene novog, to iskoristiš za učešće, ostatak opet plaćaš na rate, i tako u krug.
I ljudi se opredeljuju za auto na osnovu mesečne rate, cene po kojoj mogu da ga prodaju kao polovan (zato su i pukli brendovi čija vozila se teško prodaju kao polovna), kao i cene eksploatacije (što uključuje ne samo gorivo, već i servise, gume, godišnje takse za korišćenje, npr. u Nemačkoj je za Yaris ta taksa bila 50-60€ ako ima TNG, a oko 300 evra za Passat 2.0TDI), itd.

Dosta ljudi u EU kupuje Dacia ili Škoda vozila kao sekundarni auto (Sandero, Fabia, itd.), jer su povoljniji u višim paketima opreme od japanaca, nemaca, francuza... da li nekome žena u Nemačkoj na posao ide Dačiom, Škodom ili Polom, to njene koleginice ne zanima mnogo, one ne pričaju o autu, već o kozmetici, odeći...

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Za 2 m. 4 000 km. ! U cemu je fora ?
(Stanko -obicaji su stariji od zakona !, 14. decembar 2021 10:02)
2 meseca je 61 dan. 4000:61=65,6.
Znači oko 66 km dnevno. Za prigradsko-gradski automobil neki prosek. Tako da ne razume čudjenje. Bilo to da vam je puno ili malo.

Veliki brat

pre 3 godine

Zato sto se klasicni Sandero, iako napravljen u Maroku, ne carini jer je EU dovoljno pametna da ne gleda samo gde se sklapa gotov proizvod, vec odakle potice vecina elemenata od kojih je sklopljen taj proizvod. Ali mi ne bi bili mi...
(DC, 14. decembar 2021 13:17)

Naravno, a drugu priču smo pričali kad smo pokušali Rusiji da plasiramo 500L kao srpski proizvod, što rusi nisu prihvatili, već su zahtevali dokaze da se 60% delova ili tako nešto za taj 500L proizvodi u Srbiji.



1 deo, 2 deo....Koliko nastavaka će da bude u vezi sa ovom konzervom? Više epizoda nego Ljovisna! Al' ste nar ulepšali dan Dacia Fun Club članovima u Srbiji, jer će kroz komentare da nam objašnjavaju kako voze najbolja kola na svetu i da nas svojim objašnjenjima uveseljavaju.
(Sa 22 si tropa, 14. decembar 2021 15:06)

Uživaj u svom Golfu/Audiju/BMW-u iz 2001. godine, ima ljudi koji hoće NOV auto, a ne NOV.NOV.NOV sa "stvarnih" 186.000km na satu.

I sam vozim polovan auto jer nemam novca za nov, ali ne pljujem one koji odluče da 15.000 evra daju za nov gradski auto umesto za 4-5 godina star Audi A4 sumnjive istorije.
Uostalom, mi smo kao narod megalomani, da nam neko poklanja auto, uz uslov da ga ne prodajemo i da moramo redovno da ga vozimo (da ga koristimo kao glavni auto), 90% ljudi bi izabrali neki Cayman, Macan, Q5, i neke druge zveri, a onda bi godinu dana davali pola plate da kupe nove gume, servis bi bio misaona imenica.

Lako je auto kupiti, treba ga i održavati.

Direktor iz Novog Miloševa

pre 3 godine

Hakuna matata

Mnigi ljudi koriste 12v priključak tako da nije loša varijanta. Problem je što je sama utičnica godinama ista, zastarela i ne baš praktična.

Reziel

pre 3 godine

Čitam malo komentare, vidim puno "za iste pare Fiesta, Clio ili Corsa". Odem baš da vidim. Fiesta startuje sa 13.590, Clio nešto preko 14.000, Corsa sa 14.300. Svi imaju verzije sa TNG uredjajem i te varijante kreću od 15.200 eura (za Fiestu). Ne kažem da to svima treba, da je isplativo, ali TNG uredjaj diže cenu. To pričam jer Dacia je ipak - najjeftinija, koliko god zapravo skupa bila. Isto tako, mnogi spominju Logana od pre sedam godina. Neka sednu u novi Sandero, iznenadice se. Poenta komentara je da su automobilima skočile cene. Ko je vozio novi Polo, ili recimo Yaris, naravno da će mu Sandero Stepway biti korak nazad. Ali da li taj korak nazad opravdava gotovo duplo veću cenu?

Iga

pre 3 godine

Cijeli život vozim vozila vw grupe uz iznimku jednog novog citroena.
Za ovu dačiju mogu reć da je tržišno pun pogodak.
Povišeno, solidno prostrano, tvornička plinska instlacija.
E sad za te pare se sigurno ne može očekivat pun udarac kad se zatvaraju vrata ko kod audija, vjerovatno se i armatura i plastika u unutrašnjosti prije rasklapa i počne pucktat nego kod vw-a ali opet ponavljam za tu cjenu ovo je ok ponuda.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

mr.real

pre 3 godine

Ovaj auto, sa istim tablicama, bio je na testnoj vožnji kod jedne sportsko-automobilske revije/redakcije, i rezultati testa su i isti i različiti.
Klirens je 17 cm, ubrzanje do 100 je 12,4 sec sa TNG, a na benzin 13,4 sec, itd,itd.
Velika mi je nepoznanica rezervoar za TNG, je li nestvarnih 40 Lit ili stvarnih 40 Lit?
(Radovan, 14. decembar 2021 18:48)

@Radovane, TNG rezervoar je fizičke zapremine 50 litara u koji se realno (stvarno) sipa 80-ak % što znači 40-42 litra na pumpi.
Pozdrav i svako dobro.

Pravac kod opticara

pre 3 godine

Vidim piše da se izrađuje sklapa u Maroku. Pošto sam imao poslovnu saradnju sa dosta Marokanaca pa otprilike znam kako pristupaju poslu tako da bi ovaj auto zaobišao u širokom luku.
(motamkablove, 14. decembar 2021 21:00)

Slabo vidis. Obican Sandero sklapaju Marokanci. Stepvej verziju prave u Evropi.

Mile

pre 3 godine

Vozim ovaj auto (doduše u drugoj boji) i nakon 12000 kilometara i 5 meseci mogu da kažem da je tekst dosta tačan. Meni je potrošnja malo manja (oko 9.2 lit/100km) ali mislim da to mnogo zavisi od spoljne temperature - ja ga vozim od početka leta i ovo je neki prosek do sada. Apsolutno mi ništa ne smeta na autu osim buke pri brzinama preko 140 (vozio sam ga do 170). Za sve skeptike mogu samo da kažem da auto izlazi uz Bubanj potok bez zaleta u 6. brzini i to bez napora.
Auto mi je drugi u porodici (prvi auto je dve klase veći i ozbiljnije marke) i mogu da kažem da sam se više puta susreo sa skepticizmom ljudi kojima sam rekao šta sam kupio. Međutim auto je sasvim solidan za grad i prigrad, potrošnja razumna a o trajnosti će razmišljati drugi srećni vlasnik posle 5 godina i mojih pređenih oko 150000 km...

I sada zašto sam ja uzeo ovaj auto: odgovor leži u DPF filteru, tj. dizel je ok - ali ne za vožnje po gradu (barem ne moj auto pošto je Euro 6e sa AdBlu aditivom i filter se jako brzo zaprlja u isključivo gradskoj vožnji).

Na kraju mogu samo da kažem da bih opet ponovio izbor da ponovo biram.