Srđan BL
pre 3 godine
Radovan I
Ovi drugi (citaj nasi ''zapadni'' saveznici) nas toliko vole da su nas '99. zatrovali za narednih 300 god... Vjerujete da je bilo iz ljubavi i za nase dobro?
pre 3 godine
Radovan I
Ovi drugi (citaj nasi ''zapadni'' saveznici) nas toliko vole da su nas '99. zatrovali za narednih 300 god... Vjerujete da je bilo iz ljubavi i za nase dobro?
pre 3 godine
Svi oni koji vole-hvale auto industriju onih koji su ubijali njihove dedove i pra dedove treba da stave prst na celo i ide da se leci dok nije kasno, i dan danas nas mrze i rade o glavi nama i nasoj deci , al kompleksi su jaci. Jadno ! Nemca nevozim iz principa , necu ni paru da dam nasim prirodnim neprijateljima.
pre 3 godine
@Reziel Мислим да нисте схватили поенту, управо наведени разлози и улепшавају статистику, многе фирме имају врло солидне лимите вредности возила које запослени може да изабере (преко лимита мора да доплати из свог џепа) на лизинг. Тако је и овде у Чешкој, главна возила су Octavia и Superb које фирме узимају својим запосленима, али када би ти исти запослени куповали аута од својих пара, била би то Fabia. Поента је у томе што је ово улепшана реалност, у Чешкој правна лица имају 2/3 нових возила на себи сваке године, док се избор физичких доста разликује од правних, и по моделима, а поготову по цени
pre 3 godine
Pomalo iznenađuje izostanak Fieste sa ove liste, naročito za nekoga ko živi u okolini Kelna gde je naizgled svaki treći auto Ford.
Inače, još jedna zanimljiva stvar je da Nemci retko kupuju osnovne modele, a vrlo često uzimaju (skoro) najskuplje pakete kao npr AMG line, R line, ST line itd.
pre 3 godine
Ne znam šta to menja stvar što je neki automobil kupljen na pravno ili fizičko lice? Ja već drugi auto kupujem na lizing na firmu - imam bolje uslove. Imam i dva zaposlena koji su takodje odabrali da im firma placa lizing vozila. Firma jeste vlasnik, ali su oni korisnici tih automobila. Druga opcija je bila da imaju nešto veću platu, ali ovako mogu koristiti skuplji automobil. Svako je birao sebi auto, uslove smo dobili od lizing kuće i to je to. Mislim da previše značaja pridajete tome šta piše u saobraćajnoj. Šta ako je firma vlasnik onda auto voze ko ? Roboti ? Ovo su sve putnička vozila koja koriste ljudi i statistika je prilično jasna.
pre 3 godine
Isto kao i kod nas, samo što su polovnjaci u pitanju.
pre 3 godine
@Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
(Avaya, 30. decembar 2020 13:44)
Upravo tako. Kada bi se navela lista za fizicka lica, ta lista bi izgledala skroz drugacije. Bas sam pre par godina se iznenadio koji modeli se najvise prodaju kod fizickih lica.
pre 3 godine
Neka je greska, nema Sandera... Ovde nas ovi koji nisu krocili u Nemacku ubedjuju da je svako drugo vozilo Sandero...
pre 3 godine
Baš čudno da se u Nemačkoj najviše kupuju domaća vozila. U Italiji kupuju Fiat, u Francuskoj francuska vozila, sasvim normalna stvar.I mi najviše kupovali domaće da imamo.
pre 3 godine
"... a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
rani,
Ima isto ono sto imas i ti koji vozis neko drugo auto iz 2004- duplo golo.
pre 3 godine
Da zivim u nemackoj vozio bih nemacki auto, prosto ko pasulj. Ovako u Srbiji prebiram, da nije upadljiv, da nije skup, da ne trosi puno itd. ali se skrpim za nov barem.
pre 3 godine
Napišeš lako-proverljive činjenice koje su svima dostupne na internetu i opet pokupiš minuse...
pre 3 godine
A Skoda nista? Pa to je isto sto i VW samo bolje.
pre 3 godine
Unatoč tome što se njemački auti nalaze na prvim mjestima, postotak pada prodaje u donosu na prošlu godinu govori da su u stvari gubitnici prodaje, a ne pobjednici. I Mercedes i Audi i Golf su pali preko 30% po prodaji dok je tržište palo 25%. To samo znači da ih stižu neki drugi auti i uzimaju im postotak u prodaji. Očito prodaja ne-nijemaca nije koncentrirana na neki poseban model već na više modela pa ih nema u prvih 10.
Međutim kada pogledate koji auti kao polovni najbolje drže cijenu u Njemačkoj onda znate koje oni najviše cijene.
Pogledajte na mobile.de i vidjet ćete da Toyota, Hyundai, Subaru, Kia izuzetno dobro drže cijenu tj. imaju najmanji pad cijene u postotku.
Tu se radi o povjerenju u kvalitetu proizvoda pa cijena sporo pada.
O tome je već pisano i na stranicama B92 da KIA Ceed-u sporije pada cijena od Golfa.
pre 3 godine
I Švabovi imaju akciju "Kupuj domaće".
pre 3 godine
dejan
Samo bi dodao još dostupnost rezervnih delova i njihovu cenu a ne bi se složio u vezi patriotizma obzirom da Nemac poštuje svoj proizvod,svestan je njegovog značaja i jasno mu je šta znači za BDP države.
Pa nije baš i tek tako Fokus tu gde jeste po prodaji odavno je Ford dosta vezan za Nemačku a navedeni model se pravi u istoj.
pre 3 godine
Vjerujem da tu glavnu riječ vodi mogućnost lizinga i pogodnosti otplate.Baš je većini u ovoj ludoj godini davanje gotovine za "hrpu željeza"...
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
(ankh, 30. decembar 2020 16:15)
Tačno.
To je ta udarna kupovna snaga Nemačke sa 80 miliona ljudi.
Mada, Avganistanci ipak vise kupuju Bentlije, negde sam pročitao da su Tiguani od 30, 40 hiljada za njih jednostavno prejeftini.
Neverovatno kako si pronicljivo zaključio.
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
pre 3 godine
Vjerovatno je pala prodaja golfa zato što je godina u kojoj se dešava zamjena modela sa 7 na 8 pa su ljudi odlučili da pričekaju osmicu.
Zato će naredne godine prodaja golfa itekako porast.
Ljudi ne zavaravajte se da su Nijemci odustali odjednom od golfa.
pre 3 godine
Неко рече свеједно која кола купиш пошто Vw има фабрику у иностранству???
Па они своју добит и зараду не остављају рецимо у Словачкој него узму своју лову.Тамо плате порез и шта треба и то је то.Зарада иде у Немачку.
pre 3 godine
"Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj."
Ako je to propis, on mora da vazi za sve proizvedeno u EU, ne samo za automobile proizvedene u Nemackoj. Tako da to ipak nije razlog.
pre 3 godine
E načitah se svašta ovde, a evo samo jedan čovek je ubo suštinu. Nema to veze sa patriotizmom, i ostalim glupostima, kvalitet i ostale nebuloze koje već godinama čitam.
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj.
Takođe Imate veoma povoljne uslove kada "vratite" auto za godinu dve i uzmete uz malu doplatu novo vozilo od istog proizvođača.
Za taj period od par godina ti je auto pokriven garancijom tako da te u suštini baš briga da li će pući lanac na 100k ili na 50k kaiš ili će da ode DPF itd.....
I da, te servise VW što imate na svakom ćošku po nemčiji, to je sa razlogom, a Vi shvatite kako hoćete.
pre 3 godine
Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
(Savo, 30. decembar 2020 10:10)
@Savo
Neko skoro dade super opis za Mini
“hipsterski dubak”
pre 3 godine
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj. Par stotina evra ni švabama nije za bacanje. Neka potvrde aktuelni gastosi, koji kupuju novo, tako je bilo do pre par godina. Sumnjam da se promenilo .
pre 3 godine
@ako su ruze, procvetace... Poenta je u tome što GLC već nema konkurenciju među slabijim proizvođačima, za GLC su konkurentni modeli Q5, X3, F-Pace, XC60 Stelvio (s tim što poslednja 2 imaju mnogo manju paletu motora) i ni od jednog nije toliko skuplji, ti verovatno misliš na neke Kie Hyundaije Fordove ali oni nikad neće imati takav auto kakav je GLC, jednostavno ne prave te džipove iz te klase. Jedini ko ima nešto ozbiljnije je VW ali ni oni nemaju konkurenciju GLCu (kažem nešto ozbiljnije jer imaju konkurenciju za GLE što drugi ne-premijum proizvođači nikad neće imati).
pre 3 godine
@Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03) deo akcija mercedesa je u vlasnistvu seika iz Kuvajta. Pre nego sto lupate istrazite nesto.
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03)
Мало културе у комуникацији и минут проведен на званичним сајту корпорације...
Деоничари:
31.3% Porsche Automobil Holding SE.
26.3% Foreign institutional investors.
14.6% Qatar Holding LLC.
11.8% State of Lower Saxony.
12.9% Private shareholders/Others.
3.1% German institutional investors.
Право гласа у управном одбору
53.1% Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart**
20.0% State of Lower Saxony, Hanover
17.0% Qatar Holding
9.9% Others
Дакле није 50 посто али ни ни баш да је "лупање" с обзиром да колико сам читао пре пар година да су и ти 26.3 посто инвеститори из арапског света. Нико више није имун на паре одакле год долазиле...
pre 3 godine
Zašto sada na 100 načina pokušavate ovo da opravdate? Jednostavno pomirite se sa tim da živite u Evropi i da je Volkswagen kao i ostali nemački najpopularniji u Evropi i definitivno ima razloga za to. Ne gledaju svi pouzdanost i Dačije.
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
(Kad kokoska prdne, 30. decembar 2020 10:03)
Naravno da nemacka kola valjaju, a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
pre 3 godine
Iako mu je ozbiljno pala prodaja u Nemačkoj i dalje se jedna trećina golfova proda na njihovom tržištu. Toliko o globalnoj popularnosti golfa.
pre 3 godine
Ne znam sta je tu cudno. U svakom malo vecem selu u Nemackoj ima VW servis. U gradovima ima svih proizvodjaca ali neko ko zivi malo van gradova mora da ide 50ak km ili vise da bi zamenio ulje u Mitsubishiju, Subaru ili Mazdi recimo.
pre 3 godine
u top 10, GLC koji je skuplji od E klase. E tu se zaradjuje. GLC I GLE su vantasticno akupi automobili. GLC pogotovu, u odnosu na konkurentske modele drugih proizvodjaca u istoj klasi skupljj je 2,3 puta...
Ja bas njega nisanim, ali nesto mislim da cu pre uzeti E klasu.
inace polovan glc se tesko nalazi ispod 35k eura, dok za isto godiste E klase treba da se izdvoji 20k. Pritom E klasa je veca, udobnija i generalno dosta bolji auto. Jeidno sto je GLC coupe bas lep....
WV treba da proda 10,15 golfova da bi zaradili koliko mercedes za glc...
pre 3 godine
Nista cudno, da Nemci kupuju Nemacko, da Francuzi kupuju Francusko. Rumuni takodje.
Da je srece da se kod nas proizvodi par modela, i mi bi najvise kupovali Srpsko..
Bice, jednog dana..
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
(No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems, 30. decembar 2020 10:55)
Десило се то да је правих Њемаца све мање...
pre 3 godine
Kupuju Alfu i Japance! Ali sutra.
pre 3 godine
kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci svom.
(Djorke, 30. decembar 2020 10:57)
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
pre 3 godine
3 Mercedesa u Top10.
Svaka cast.
pre 3 godine
Kupuju se lokalni proizvodi. U Italiji Fiat i Alfa, u Spaniji Seat, u Ceskoj Skoda, u Nemackoj njihovi proizvodi. Jedino mi odstupamo jer drzavne uprave umesto Fiata kupuju Skode a zna se i razlog zasto.
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
pre 3 godine
Gledao sam na TV-u nekog americkog ekonomistu koji kaze da kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci i svom.
Ocigledno neki narodi shvataju da da nije patriotriotizam samo zastava, himna i sta ti ja znam ... Uglavnom, kao i u drugim situacijama, neki nauce a neki nikada ne nauce.
pre 3 godine
Kupuju se lokalni proizvodi. U Italiji Fiat i Alfa, u Spaniji Seat, u Ceskoj Skoda, u Nemackoj njihovi proizvodi. Jedino mi odstupamo jer drzavne uprave umesto Fiata kupuju Skode a zna se i razlog zasto.
pre 3 godine
Gledao sam na TV-u nekog americkog ekonomistu koji kaze da kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci i svom.
Ocigledno neki narodi shvataju da da nije patriotriotizam samo zastava, himna i sta ti ja znam ... Uglavnom, kao i u drugim situacijama, neki nauce a neki nikada ne nauce.
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03)
Мало културе у комуникацији и минут проведен на званичним сајту корпорације...
Деоничари:
31.3% Porsche Automobil Holding SE.
26.3% Foreign institutional investors.
14.6% Qatar Holding LLC.
11.8% State of Lower Saxony.
12.9% Private shareholders/Others.
3.1% German institutional investors.
Право гласа у управном одбору
53.1% Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart**
20.0% State of Lower Saxony, Hanover
17.0% Qatar Holding
9.9% Others
Дакле није 50 посто али ни ни баш да је "лупање" с обзиром да колико сам читао пре пар година да су и ти 26.3 посто инвеститори из арапског света. Нико више није имун на паре одакле год долазиле...
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
(ankh, 30. decembar 2020 16:15)
Tačno.
To je ta udarna kupovna snaga Nemačke sa 80 miliona ljudi.
Mada, Avganistanci ipak vise kupuju Bentlije, negde sam pročitao da su Tiguani od 30, 40 hiljada za njih jednostavno prejeftini.
Neverovatno kako si pronicljivo zaključio.
pre 3 godine
Nista cudno, da Nemci kupuju Nemacko, da Francuzi kupuju Francusko. Rumuni takodje.
Da je srece da se kod nas proizvodi par modela, i mi bi najvise kupovali Srpsko..
Bice, jednog dana..
pre 3 godine
Ne znam sta je tu cudno. U svakom malo vecem selu u Nemackoj ima VW servis. U gradovima ima svih proizvodjaca ali neko ko zivi malo van gradova mora da ide 50ak km ili vise da bi zamenio ulje u Mitsubishiju, Subaru ili Mazdi recimo.
pre 3 godine
E načitah se svašta ovde, a evo samo jedan čovek je ubo suštinu. Nema to veze sa patriotizmom, i ostalim glupostima, kvalitet i ostale nebuloze koje već godinama čitam.
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj.
Takođe Imate veoma povoljne uslove kada "vratite" auto za godinu dve i uzmete uz malu doplatu novo vozilo od istog proizvođača.
Za taj period od par godina ti je auto pokriven garancijom tako da te u suštini baš briga da li će pući lanac na 100k ili na 50k kaiš ili će da ode DPF itd.....
I da, te servise VW što imate na svakom ćošku po nemčiji, to je sa razlogom, a Vi shvatite kako hoćete.
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
(Kad kokoska prdne, 30. decembar 2020 10:03)
Naravno da nemacka kola valjaju, a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
pre 3 godine
3 Mercedesa u Top10.
Svaka cast.
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
(Savo, 30. decembar 2020 10:10)
@Savo
Neko skoro dade super opis za Mini
“hipsterski dubak”
pre 3 godine
"Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj."
Ako je to propis, on mora da vazi za sve proizvedeno u EU, ne samo za automobile proizvedene u Nemackoj. Tako da to ipak nije razlog.
pre 3 godine
dejan
Samo bi dodao još dostupnost rezervnih delova i njihovu cenu a ne bi se složio u vezi patriotizma obzirom da Nemac poštuje svoj proizvod,svestan je njegovog značaja i jasno mu je šta znači za BDP države.
Pa nije baš i tek tako Fokus tu gde jeste po prodaji odavno je Ford dosta vezan za Nemačku a navedeni model se pravi u istoj.
pre 3 godine
Kupuju Alfu i Japance! Ali sutra.
pre 3 godine
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj. Par stotina evra ni švabama nije za bacanje. Neka potvrde aktuelni gastosi, koji kupuju novo, tako je bilo do pre par godina. Sumnjam da se promenilo .
pre 3 godine
Неко рече свеједно која кола купиш пошто Vw има фабрику у иностранству???
Па они своју добит и зараду не остављају рецимо у Словачкој него узму своју лову.Тамо плате порез и шта треба и то је то.Зарада иде у Немачку.
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
(No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems, 30. decembar 2020 10:55)
Десило се то да је правих Њемаца све мање...
pre 3 godine
@Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03) deo akcija mercedesa je u vlasnistvu seika iz Kuvajta. Pre nego sto lupate istrazite nesto.
pre 3 godine
Zašto sada na 100 načina pokušavate ovo da opravdate? Jednostavno pomirite se sa tim da živite u Evropi i da je Volkswagen kao i ostali nemački najpopularniji u Evropi i definitivno ima razloga za to. Ne gledaju svi pouzdanost i Dačije.
pre 3 godine
Vjerovatno je pala prodaja golfa zato što je godina u kojoj se dešava zamjena modela sa 7 na 8 pa su ljudi odlučili da pričekaju osmicu.
Zato će naredne godine prodaja golfa itekako porast.
Ljudi ne zavaravajte se da su Nijemci odustali odjednom od golfa.
pre 3 godine
I Švabovi imaju akciju "Kupuj domaće".
pre 3 godine
Iako mu je ozbiljno pala prodaja u Nemačkoj i dalje se jedna trećina golfova proda na njihovom tržištu. Toliko o globalnoj popularnosti golfa.
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
pre 3 godine
Unatoč tome što se njemački auti nalaze na prvim mjestima, postotak pada prodaje u donosu na prošlu godinu govori da su u stvari gubitnici prodaje, a ne pobjednici. I Mercedes i Audi i Golf su pali preko 30% po prodaji dok je tržište palo 25%. To samo znači da ih stižu neki drugi auti i uzimaju im postotak u prodaji. Očito prodaja ne-nijemaca nije koncentrirana na neki poseban model već na više modela pa ih nema u prvih 10.
Međutim kada pogledate koji auti kao polovni najbolje drže cijenu u Njemačkoj onda znate koje oni najviše cijene.
Pogledajte na mobile.de i vidjet ćete da Toyota, Hyundai, Subaru, Kia izuzetno dobro drže cijenu tj. imaju najmanji pad cijene u postotku.
Tu se radi o povjerenju u kvalitetu proizvoda pa cijena sporo pada.
O tome je već pisano i na stranicama B92 da KIA Ceed-u sporije pada cijena od Golfa.
pre 3 godine
Vjerujem da tu glavnu riječ vodi mogućnost lizinga i pogodnosti otplate.Baš je većini u ovoj ludoj godini davanje gotovine za "hrpu željeza"...
pre 3 godine
Baš čudno da se u Nemačkoj najviše kupuju domaća vozila. U Italiji kupuju Fiat, u Francuskoj francuska vozila, sasvim normalna stvar.I mi najviše kupovali domaće da imamo.
pre 3 godine
kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci svom.
(Djorke, 30. decembar 2020 10:57)
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
pre 3 godine
A Skoda nista? Pa to je isto sto i VW samo bolje.
pre 3 godine
Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
pre 3 godine
@ako su ruze, procvetace... Poenta je u tome što GLC već nema konkurenciju među slabijim proizvođačima, za GLC su konkurentni modeli Q5, X3, F-Pace, XC60 Stelvio (s tim što poslednja 2 imaju mnogo manju paletu motora) i ni od jednog nije toliko skuplji, ti verovatno misliš na neke Kie Hyundaije Fordove ali oni nikad neće imati takav auto kakav je GLC, jednostavno ne prave te džipove iz te klase. Jedini ko ima nešto ozbiljnije je VW ali ni oni nemaju konkurenciju GLCu (kažem nešto ozbiljnije jer imaju konkurenciju za GLE što drugi ne-premijum proizvođači nikad neće imati).
pre 3 godine
"... a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
rani,
Ima isto ono sto imas i ti koji vozis neko drugo auto iz 2004- duplo golo.
pre 3 godine
Neka je greska, nema Sandera... Ovde nas ovi koji nisu krocili u Nemacku ubedjuju da je svako drugo vozilo Sandero...
pre 3 godine
u top 10, GLC koji je skuplji od E klase. E tu se zaradjuje. GLC I GLE su vantasticno akupi automobili. GLC pogotovu, u odnosu na konkurentske modele drugih proizvodjaca u istoj klasi skupljj je 2,3 puta...
Ja bas njega nisanim, ali nesto mislim da cu pre uzeti E klasu.
inace polovan glc se tesko nalazi ispod 35k eura, dok za isto godiste E klase treba da se izdvoji 20k. Pritom E klasa je veca, udobnija i generalno dosta bolji auto. Jeidno sto je GLC coupe bas lep....
WV treba da proda 10,15 golfova da bi zaradili koliko mercedes za glc...
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
pre 3 godine
Ne znam šta to menja stvar što je neki automobil kupljen na pravno ili fizičko lice? Ja već drugi auto kupujem na lizing na firmu - imam bolje uslove. Imam i dva zaposlena koji su takodje odabrali da im firma placa lizing vozila. Firma jeste vlasnik, ali su oni korisnici tih automobila. Druga opcija je bila da imaju nešto veću platu, ali ovako mogu koristiti skuplji automobil. Svako je birao sebi auto, uslove smo dobili od lizing kuće i to je to. Mislim da previše značaja pridajete tome šta piše u saobraćajnoj. Šta ako je firma vlasnik onda auto voze ko ? Roboti ? Ovo su sve putnička vozila koja koriste ljudi i statistika je prilično jasna.
pre 3 godine
Da zivim u nemackoj vozio bih nemacki auto, prosto ko pasulj. Ovako u Srbiji prebiram, da nije upadljiv, da nije skup, da ne trosi puno itd. ali se skrpim za nov barem.
pre 3 godine
@Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
(Avaya, 30. decembar 2020 13:44)
Upravo tako. Kada bi se navela lista za fizicka lica, ta lista bi izgledala skroz drugacije. Bas sam pre par godina se iznenadio koji modeli se najvise prodaju kod fizickih lica.
pre 3 godine
Napišeš lako-proverljive činjenice koje su svima dostupne na internetu i opet pokupiš minuse...
pre 3 godine
Isto kao i kod nas, samo što su polovnjaci u pitanju.
pre 3 godine
Pomalo iznenađuje izostanak Fieste sa ove liste, naročito za nekoga ko živi u okolini Kelna gde je naizgled svaki treći auto Ford.
Inače, još jedna zanimljiva stvar je da Nemci retko kupuju osnovne modele, a vrlo često uzimaju (skoro) najskuplje pakete kao npr AMG line, R line, ST line itd.
pre 3 godine
Svi oni koji vole-hvale auto industriju onih koji su ubijali njihove dedove i pra dedove treba da stave prst na celo i ide da se leci dok nije kasno, i dan danas nas mrze i rade o glavi nama i nasoj deci , al kompleksi su jaci. Jadno ! Nemca nevozim iz principa , necu ni paru da dam nasim prirodnim neprijateljima.
pre 3 godine
@Reziel Мислим да нисте схватили поенту, управо наведени разлози и улепшавају статистику, многе фирме имају врло солидне лимите вредности возила које запослени може да изабере (преко лимита мора да доплати из свог џепа) на лизинг. Тако је и овде у Чешкој, главна возила су Octavia и Superb које фирме узимају својим запосленима, али када би ти исти запослени куповали аута од својих пара, била би то Fabia. Поента је у томе што је ово улепшана реалност, у Чешкој правна лица имају 2/3 нових возила на себи сваке године, док се избор физичких доста разликује од правних, и по моделима, а поготову по цени
pre 3 godine
Radovan I
Ovi drugi (citaj nasi ''zapadni'' saveznici) nas toliko vole da su nas '99. zatrovali za narednih 300 god... Vjerujete da je bilo iz ljubavi i za nase dobro?
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
pre 3 godine
kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci svom.
(Djorke, 30. decembar 2020 10:57)
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
pre 3 godine
Kupuju Alfu i Japance! Ali sutra.
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
pre 3 godine
u top 10, GLC koji je skuplji od E klase. E tu se zaradjuje. GLC I GLE su vantasticno akupi automobili. GLC pogotovu, u odnosu na konkurentske modele drugih proizvodjaca u istoj klasi skupljj je 2,3 puta...
Ja bas njega nisanim, ali nesto mislim da cu pre uzeti E klasu.
inace polovan glc se tesko nalazi ispod 35k eura, dok za isto godiste E klase treba da se izdvoji 20k. Pritom E klasa je veca, udobnija i generalno dosta bolji auto. Jeidno sto je GLC coupe bas lep....
WV treba da proda 10,15 golfova da bi zaradili koliko mercedes za glc...
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
pre 3 godine
@ako su ruze, procvetace... Poenta je u tome što GLC već nema konkurenciju među slabijim proizvođačima, za GLC su konkurentni modeli Q5, X3, F-Pace, XC60 Stelvio (s tim što poslednja 2 imaju mnogo manju paletu motora) i ni od jednog nije toliko skuplji, ti verovatno misliš na neke Kie Hyundaije Fordove ali oni nikad neće imati takav auto kakav je GLC, jednostavno ne prave te džipove iz te klase. Jedini ko ima nešto ozbiljnije je VW ali ni oni nemaju konkurenciju GLCu (kažem nešto ozbiljnije jer imaju konkurenciju za GLE što drugi ne-premijum proizvođači nikad neće imati).
pre 3 godine
Unatoč tome što se njemački auti nalaze na prvim mjestima, postotak pada prodaje u donosu na prošlu godinu govori da su u stvari gubitnici prodaje, a ne pobjednici. I Mercedes i Audi i Golf su pali preko 30% po prodaji dok je tržište palo 25%. To samo znači da ih stižu neki drugi auti i uzimaju im postotak u prodaji. Očito prodaja ne-nijemaca nije koncentrirana na neki poseban model već na više modela pa ih nema u prvih 10.
Međutim kada pogledate koji auti kao polovni najbolje drže cijenu u Njemačkoj onda znate koje oni najviše cijene.
Pogledajte na mobile.de i vidjet ćete da Toyota, Hyundai, Subaru, Kia izuzetno dobro drže cijenu tj. imaju najmanji pad cijene u postotku.
Tu se radi o povjerenju u kvalitetu proizvoda pa cijena sporo pada.
O tome je već pisano i na stranicama B92 da KIA Ceed-u sporije pada cijena od Golfa.
pre 3 godine
Zašto sada na 100 načina pokušavate ovo da opravdate? Jednostavno pomirite se sa tim da živite u Evropi i da je Volkswagen kao i ostali nemački najpopularniji u Evropi i definitivno ima razloga za to. Ne gledaju svi pouzdanost i Dačije.
pre 3 godine
Vjerovatno je pala prodaja golfa zato što je godina u kojoj se dešava zamjena modela sa 7 na 8 pa su ljudi odlučili da pričekaju osmicu.
Zato će naredne godine prodaja golfa itekako porast.
Ljudi ne zavaravajte se da su Nijemci odustali odjednom od golfa.
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
pre 3 godine
E načitah se svašta ovde, a evo samo jedan čovek je ubo suštinu. Nema to veze sa patriotizmom, i ostalim glupostima, kvalitet i ostale nebuloze koje već godinama čitam.
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj.
Takođe Imate veoma povoljne uslove kada "vratite" auto za godinu dve i uzmete uz malu doplatu novo vozilo od istog proizvođača.
Za taj period od par godina ti je auto pokriven garancijom tako da te u suštini baš briga da li će pući lanac na 100k ili na 50k kaiš ili će da ode DPF itd.....
I da, te servise VW što imate na svakom ćošku po nemčiji, to je sa razlogom, a Vi shvatite kako hoćete.
pre 3 godine
@Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03) deo akcija mercedesa je u vlasnistvu seika iz Kuvajta. Pre nego sto lupate istrazite nesto.
pre 3 godine
A Skoda nista? Pa to je isto sto i VW samo bolje.
pre 3 godine
Svi oni koji vole-hvale auto industriju onih koji su ubijali njihove dedove i pra dedove treba da stave prst na celo i ide da se leci dok nije kasno, i dan danas nas mrze i rade o glavi nama i nasoj deci , al kompleksi su jaci. Jadno ! Nemca nevozim iz principa , necu ni paru da dam nasim prirodnim neprijateljima.
pre 3 godine
Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
pre 3 godine
Ne znaju ljudi sta valja, ne citaju komentare na B92
(Kad kokoska prdne, 30. decembar 2020 10:03)
Naravno da nemacka kola valjaju, a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
pre 3 godine
all mini, njega ne bi uzeo ni kao 100 vozilo
(Savo, 30. decembar 2020 10:10)
@Savo
Neko skoro dade super opis za Mini
“hipsterski dubak”
pre 3 godine
3 Mercedesa u Top10.
Svaka cast.
pre 3 godine
Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj. Par stotina evra ni švabama nije za bacanje. Neka potvrde aktuelni gastosi, koji kupuju novo, tako je bilo do pre par godina. Sumnjam da se promenilo .
pre 3 godine
Danasnja ekonomija je daleko komplikovanija. Domace fabrike vise ne postoje u nijednoj zemlji. I taj Volksvagen je 50% u vlasnistvu seika i polovinu svojih zaposlenih ima van Nemacke.
(max, 30. decembar 2020 11:35)
Lupi i ostade ziv.Volksvagen je u vlasnistvu seika.Jel znas sta pricas?Nemci ne daju fudbalski klub da im neko preuzme a kamoli tako veliku firmu.
(Kaiser Roger, 30. decembar 2020 12:03)
Мало културе у комуникацији и минут проведен на званичним сајту корпорације...
Деоничари:
31.3% Porsche Automobil Holding SE.
26.3% Foreign institutional investors.
14.6% Qatar Holding LLC.
11.8% State of Lower Saxony.
12.9% Private shareholders/Others.
3.1% German institutional investors.
Право гласа у управном одбору
53.1% Porsche Automobil Holding SE, Stuttgart**
20.0% State of Lower Saxony, Hanover
17.0% Qatar Holding
9.9% Others
Дакле није 50 посто али ни ни баш да је "лупање" с обзиром да колико сам читао пре пар година да су и ти 26.3 посто инвеститори из арапског света. Нико више није имун на паре одакле год долазиле...
pre 3 godine
"Pri regirstraciji novog vozila domaće proizvodnje se ne plaća porez pri registrovanju u nemačkoj."
Ako je to propis, on mora da vazi za sve proizvedeno u EU, ne samo za automobile proizvedene u Nemackoj. Tako da to ipak nije razlog.
pre 3 godine
Neka je greska, nema Sandera... Ovde nas ovi koji nisu krocili u Nemacku ubedjuju da je svako drugo vozilo Sandero...
pre 3 godine
Kupuju se lokalni proizvodi. U Italiji Fiat i Alfa, u Spaniji Seat, u Ceskoj Skoda, u Nemackoj njihovi proizvodi. Jedino mi odstupamo jer drzavne uprave umesto Fiata kupuju Skode a zna se i razlog zasto.
pre 3 godine
@Заборавили да наведу пар битних ствари - колико је од тих возила купљено на правно лице (пореске олакшице, оперативни лизинг...) а колико физичким лицима (за своје сопствене паре) и листу возила купована физичким лицима, биће много мање премијум возила
(Avaya, 30. decembar 2020 13:44)
Upravo tako. Kada bi se navela lista za fizicka lica, ta lista bi izgledala skroz drugacije. Bas sam pre par godina se iznenadio koji modeli se najvise prodaju kod fizickih lica.
pre 3 godine
Gledao sam na TV-u nekog americkog ekonomistu koji kaze da kada god kupis uvozni proizvod doprinosis otkazu svojih sugradjana, ukljucujuci i svom.
Ocigledno neki narodi shvataju da da nije patriotriotizam samo zastava, himna i sta ti ja znam ... Uglavnom, kao i u drugim situacijama, neki nauce a neki nikada ne nauce.
pre 3 godine
Nista cudno, da Nemci kupuju Nemacko, da Francuzi kupuju Francusko. Rumuni takodje.
Da je srece da se kod nas proizvodi par modela, i mi bi najvise kupovali Srpsko..
Bice, jednog dana..
pre 3 godine
Golf u Nemačkoj za godinu dana pao za 35,1% ? Juče smo čitali vest da je Golf na ukupno 44 tržišta Evrope pao 34,4% ( VW Polo je u Evropi pao za 27,5%, ali je u istom periodu Clio u Evropi porastao za 2,9%. ).
Šta se to dešava sa patriotizmom Nemaca? Njihovo je tržište najjače u Evropi i ima najveći uticaj na obim prodaje svih njihovih brendova.
Sudeći po obimu prodaje ID.3, nešto ne bih rekao da se deo "nedostaućih kupaca" Golfa u celosti prelio na ID.3, niti da se pad prodaje Tiguana može pravdati obimom prodaje ID.4.
Tek, bojim se da su Nemci gadno izdali.
(No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems, 30. decembar 2020 10:55)
Десило се то да је правих Њемаца све мање...
pre 3 godine
Ne znam sta je tu cudno. U svakom malo vecem selu u Nemackoj ima VW servis. U gradovima ima svih proizvodjaca ali neko ko zivi malo van gradova mora da ide 50ak km ili vise da bi zamenio ulje u Mitsubishiju, Subaru ili Mazdi recimo.
pre 3 godine
Iako mu je ozbiljno pala prodaja u Nemačkoj i dalje se jedna trećina golfova proda na njihovom tržištu. Toliko o globalnoj popularnosti golfa.
pre 3 godine
Неко рече свеједно која кола купиш пошто Vw има фабрику у иностранству???
Па они своју добит и зараду не остављају рецимо у Словачкој него узму своју лову.Тамо плате порез и шта треба и то је то.Зарада иде у Немачку.
pre 3 godine
Tačno vidiš demografsku strukturu. Turci, Balkanci, Avganistanci...
(ankh, 30. decembar 2020 16:15)
Tačno.
To je ta udarna kupovna snaga Nemačke sa 80 miliona ljudi.
Mada, Avganistanci ipak vise kupuju Bentlije, negde sam pročitao da su Tiguani od 30, 40 hiljada za njih jednostavno prejeftini.
Neverovatno kako si pronicljivo zaključio.
pre 3 godine
Vjerujem da tu glavnu riječ vodi mogućnost lizinga i pogodnosti otplate.Baš je većini u ovoj ludoj godini davanje gotovine za "hrpu željeza"...
pre 3 godine
Ne znam šta to menja stvar što je neki automobil kupljen na pravno ili fizičko lice? Ja već drugi auto kupujem na lizing na firmu - imam bolje uslove. Imam i dva zaposlena koji su takodje odabrali da im firma placa lizing vozila. Firma jeste vlasnik, ali su oni korisnici tih automobila. Druga opcija je bila da imaju nešto veću platu, ali ovako mogu koristiti skuplji automobil. Svako je birao sebi auto, uslove smo dobili od lizing kuće i to je to. Mislim da previše značaja pridajete tome šta piše u saobraćajnoj. Šta ako je firma vlasnik onda auto voze ko ? Roboti ? Ovo su sve putnička vozila koja koriste ljudi i statistika je prilično jasna.
pre 3 godine
Radovan I
Ovi drugi (citaj nasi ''zapadni'' saveznici) nas toliko vole da su nas '99. zatrovali za narednih 300 god... Vjerujete da je bilo iz ljubavi i za nase dobro?
pre 3 godine
Da zivim u nemackoj vozio bih nemacki auto, prosto ko pasulj. Ovako u Srbiji prebiram, da nije upadljiv, da nije skup, da ne trosi puno itd. ali se skrpim za nov barem.
pre 3 godine
Baš čudno da se u Nemačkoj najviše kupuju domaća vozila. U Italiji kupuju Fiat, u Francuskoj francuska vozila, sasvim normalna stvar.I mi najviše kupovali domaće da imamo.
pre 3 godine
@Reziel Мислим да нисте схватили поенту, управо наведени разлози и улепшавају статистику, многе фирме имају врло солидне лимите вредности возила које запослени може да изабере (преко лимита мора да доплати из свог џепа) на лизинг. Тако је и овде у Чешкој, главна возила су Octavia и Superb које фирме узимају својим запосленима, али када би ти исти запослени куповали аута од својих пара, била би то Fabia. Поента је у томе што је ово улепшана реалност, у Чешкој правна лица имају 2/3 нових возила на себи сваке године, док се избор физичких доста разликује од правних, и по моделима, а поготову по цени
pre 3 godine
I Švabovi imaju akciju "Kupuj domaće".
pre 3 godine
Napišeš lako-proverljive činjenice koje su svima dostupne na internetu i opet pokupiš minuse...
pre 3 godine
Pomalo iznenađuje izostanak Fieste sa ove liste, naročito za nekoga ko živi u okolini Kelna gde je naizgled svaki treći auto Ford.
Inače, još jedna zanimljiva stvar je da Nemci retko kupuju osnovne modele, a vrlo često uzimaju (skoro) najskuplje pakete kao npr AMG line, R line, ST line itd.
pre 3 godine
dejan
Samo bi dodao još dostupnost rezervnih delova i njihovu cenu a ne bi se složio u vezi patriotizma obzirom da Nemac poštuje svoj proizvod,svestan je njegovog značaja i jasno mu je šta znači za BDP države.
Pa nije baš i tek tako Fokus tu gde jeste po prodaji odavno je Ford dosta vezan za Nemačku a navedeni model se pravi u istoj.
pre 3 godine
"... a sta ti imas od toga, osim ako nisi Nemac, ili nemas akcije u VW? Mislis da je dovoljno da imas Golfa iz 2004. i da ti imas nesto od toga?
rani,
Ima isto ono sto imas i ti koji vozis neko drugo auto iz 2004- duplo golo.
pre 3 godine
Isto kao i kod nas, samo što su polovnjaci u pitanju.
45 Komentari
Sortiraj po: