Milos
pre 4 godine
Boli ga, sto je najbolji.. Kompleksi
Petak, 24.01.2020.
08:00
Čarls Barkli, nekada uspešni košarkaš, a sada TV lice, ne misli da Nikola Jokić zaslužuje Ol-star poziv.
Izvor: LN
pre 4 godine
Boli ga, sto je najbolji.. Kompleksi
pre 4 godine
O čemu Barkli priča !? Jel on prati sve utakmice ili pak samo udario na statistiku !? Ili pak on tu gleda samo individualni ucinak, pa mu to nije konstatno. Zato onaj iz Atlante i jeste tu, dok mu ekipa guli korice na karju tabele.. Jeste to OL Star okej, ali eto za mene se ne gleda samo ucinak igrača samog, već i ekipe, rang, kvalitet igre globalno, doprinos ekipi. Ono kad vidiš da glasaju za Stefa koji i ne igra, onda ti je sve jasno.
pre 4 godine
Nikola je prvi centar NBA lige, niko u celom regionu to nikada nije imao sem Srbije.
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
(aca, 24. januar 2020 14:21)
Barkli ni ne zna gdje je Srbija.
pre 4 godine
@Njaah
A da ti ipak malo razmisliš?
1. prestiž - izvesno njega boli uvo za to, i sve ostalo
2. niti mu socijalno treba da se pozicionira u timu, gradu itd.
3. reklame - to je ozbiljan razlog da ide na AllStar; ali mislim da nije mnogo tamo marketabilan i da učešće to ne menja nešto bitno
4. svi igrači, pogotovu koje si naveo, imaju pauze zbog povreda makar; on ne. Cela rotacija Denvera pauze, on ne. A pre svega njemu takav kakav je, konstitucionalno, baš baš treba taj odmor tada. To se i videlo kada je dobro finiširao sezonu bez AllStara a loše sezonu nakon AllStara.
Dakle to možda znači mlađim navijačima ovde. Ali - koliko više bi značila titula? A titula je izvesno nešto malo više verovatna ako ne ide na AllStar.
pre 4 godine
Povratak u realnost
Jokić
Decembar
20.8 - 9.4 - 7.4 - 54.4 - 39.3
Januar
23.3 - 10.3 - 5.6 - 53.1 - 39.0
Marej Barton Heris
44.1 - 43.2 - 38.6
Da li je previše tražiti od njih da imaju bar 50.0 šut iz igre
Inače za tri - 29.2 - 33.5 - 26.3
Da li je mnogo tražiti da imaju bar 35.0
Da su ova trojica ostvarili ovaj od njih očekivani minimum uz ovakvog "nekostantnog" i "užasnog u odbrani" Jokića Denver bi sada imao spekulativno minimum rezultat od 34 - 10, i bio bi na drugom mestu sa samo jednim porazom više od Lejkersa i tri poraza manje od Jute.
Sve izgleda tako jednostavno i tako blizu a opet mnogo komplikovano i toliko daleko.
Probudiš se ujutru i sve ti izgleda na dohvat ruke a uveče samo vrtiš glavom, vrtiš u neverici.
Dovoljan je jedan jedini korak da naprave ka Jokiću,jedan jedini i tu su...
Trenutno i taj jedan jedini korak izgleda nedostižan.
Tragično i smešno je da u onoj sedmoj utakmici protiv Portlanda nisu imali ni minimum minimuma od minimalnog minimuma, inače lagano bi ušli u finale a ove godine čini se da će se tražiti i više od tog minimuma.
pre 4 godine
Јок Богдановића би звао?!!!
Јокић сам вуче екипу и мозак је за све центре у НБА!
pre 4 godine
JEDAN JEDINI JE BIO DRAZEN
pre 4 godine
Ako je prosek do sada 20 to je dovoljno za all star. A dovoljno je i za max ugovor.
pre 4 godine
Realno, ne zaslučuje prvu postavu, pa čak i da igra za Lejkerse ne bi ušao. Ali ne igra prosečno kako neki hoće da istaknu, jer i dalje sam vuče svoju ekipu na visoku poziciju na zapadu. Njegova veličina je u tome što neće da forsira sebe ako vidi da nekog njegovog saigrača ide. Nema taj luksuz da zna da ima još zvezda oko sebe i da svako može da odigra dobro. On zna da mora da iskoristi svaki put kad je neki njegovo saigrač raspoložen i da ga ne guši, jer u Denveru ne postoji konstantan igrač. Videli smo ove sezone mnogo utakmica gde Jokić celo prvo poluvreme traži da se neki saigrač razigra. I kada vidi da nikoga ne ide, da 25-30 poena za jednu u po četvrtinu u drugom poluvremenu.
Često Jokić im namesti po 10-15 otvorenih šuteva za tri poena, i nekad se desi da promašuju bukvalno sve.
pre 4 godine
Pa, i ne moraš, ko te tera. Jokić je drugačiji i takvog ga treba prihvatiti...igra dovoljno za pobede i ne siluje loptu kao ostali, već razigrava ostatak tima tako da svi igrači iz rotacije imaju dovoljno minuta u nogama pred play-off. Timska taktika, a ne udri po lopti zarad glasova.
pre 4 godine
kakav crni jokic...u pravu je Barkley...nije smrso jos od Sombora i maminih mekika...
pre 4 godine
@Ostin A
1. Sumnjam da na Ol-star utakmici odbrana igra bilo kakav značaj. Stoji da je Dejvis bolji u defanzivi, ali se u napadu troši mnogo manje-uzme loptu i šutne, ne mora da organizuje napad, misli o akcijama, da postavlja igrače, prenosi loptu...
2. Lejkersi su gotovo nepobedivi i bez njega;
3. I prošle sezone je igrao “loše” u novembru (brojevi su mu bili bolji ove godine, nego prošle u tom mesecu), pa je podizao formu u decembru, da bi eksplodirao u januaru i našao se na Ol-star utakmici, ne vidim zašto ove godine ne bi.
pre 4 godine
(znanje-imanje, 24. januar 2020 14:12)
Druze, bas pricas svasta...procitaj sta si napisao.
Svi odmaraju, samo on igra all star.
Pa nije ovo all star samo Nikole Jokica.Zasto ne odmaraju Dejvis i Lebron, Lenard, Janis.
U NBA krugovima je prestiž pojaviti se na All Star meču.
A i sve ako ne zapinju tamo i ubijaju se od treninga tih par dana
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”.
(Naklapalo, 24. januar 2020 13:23)
1. Nisi računao odbranu ukradene i blokade. Dejvis je zver na obe strane terena.
2. Nisi računao dominaciju Lejkersa. Lejkersi sa njim su gotovo nepobedivi.
3. Nekonstantnost se odnosi da jednu utakmicu da Jokiću se poeni kreću tipa 30, pa sledeću 6, pa 10, onda eksplodira na 45, opet prosečno na 12...
U zadnjih desetak utakmica Jokić se malo stabilizovao. Ali pre toga je bila katastrofa, plaćaš 150miliona max ugovor igrača da ti igra 35+ minuta za koje šutne 5,6 puta i ima 5,6 asistencija tako što će u zadnjim sekundama napada da baci Harisu ili Mareju da šutnu trojku...
Budite ljudi realni, u prvih 30 utakmica ove sezone, Jokić je izgledao kao neki prosečan igrač startne petorke bilo kog kluba, koji eksplodira jednom u 5 utakmica.
pre 4 godine
Sanse da Jokic ne ode na All Star su nula. Birace ga treneri i(li) igraci.
A za ove sto se zale na tu utakmicu: slazem se. I meni se vise gledaju zakucavanja ili trojke. Ali to je a) ogromno priznanje; i b) za svakog od njih vredi puno, jer sam siguran da imaju klauzule u ugovorima da im sleduje bonus ako budu izabrani.
pre 4 godine
Jokaru ne zanima all star, majstor tempira formu za play off!
pre 4 godine
Nijedan komentar da spoji bitne stvari.
1. Jokić jeste/nije zaslužio. Nije zaslužio ali stvarno nema visokih igrača da dominiraju tako da je vrlo arbitrarno ko osim Dejvisa i zaslužuje. Čarls je u pravu ali ga donekle obara otsustvo ubedljivih alternativa.
2. Potpuna mi je misterija zašto bi se neko ovde ložio na AllStar. Već je sama NBA kritična za gledanje a AllStar je negledljiv već decenijama.
3. Ako je nešto bilo očito prošle sezone, naročito u odnosu na pretprošlu, to je da Nikoli tada treba odmor, kakav crni AllStar. Čak štaviše mislim da šanse Denvera da uzme (tj. ukrade) titulu od 9% padaju na 3% ako on ode na AllStar. Svi drugi pauziraju i leče povrede a on igra non-stop.
pre 4 godine
Pa ako ćemo realno, naravno da ispred njega od centara bi bili KAT, Rudy Gobert, Whiteside i Aldrige. Međutim odbrana se toliko ne gleda, pa će verovatno jedan Gobert izostati sa All stara, iako je njegov tim em bolji od Denvera, em je čovek stena u reketu.
Ajmo malo realno Jokić je katastrofa ove sezone. Jedino u čemu je bolji nego u odnosu na prošlu je broj minuta, pa opet, time je još gore, em igra više, em ima manje skokova, asistencija, poena... Plus Denver igra lošije.
Jokić ove godine će videti All star na staru slavu, a ne jer je zaslužio svojim igrama
pre 4 godine
Pelikani 12-ti na tabeli a Klivlend 14-ti i on spominje igrače iz ovih timova za Olstar utakmicu? Ovo je u najmanju ruku sramota gleda se samo individualni kvalitet ja vam garantujem da jokic sklopi denveru ekipu od igrača koje on želi da bi oni igrali finale plej ofa. Njegov najveći greh je jer je timski igrač a to se ne ceni. Kaže da centar sa 17p 10sk i 6.5as čiji je tim treći na tabeli ne zaslužuje Olstar?? Pritom je id Denvera napravio pobednički tim za 4 godine sto je revolucionarni ucinak, ako on ne zaslužuje onda ovaj sto sipa 45p na utakmici i ima posebnu loptu u timu koji je 14 na tebi sigurno ne zaslužuje.
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
pre 4 godine
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
(petarczv, 24. januar 2020 12:55)
E pa dobro si zapazio i kako se potpisujem, a to je ne iz nekog kompleksa kako si ti zaključio, već upravo zbog tvojih neotesanih komentara, tvojih i tebi sličnih. Zato ste dotično društvance :)
To se apsolutno ne odnosi na onu većinu normalnih navijača Zvezde. Ali sumnjam da možeš da ukapiraš o čemu pričam...
Jer ako su u celom mom izlaganju i pokušaju da ti ukažem na tvoju preteranu i da ne kažem bolesnom opsednutošću mržnjom prema Bogdanu i Partizanu, video samo moj potpis - dečko, ti si definitivno izgubljen slučaj.
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
Ne tempira on formu, nego se tokom leta urniše sa hranom iz domaće kuhinje i onda do januara skida višak kilograma. Inače, smatram da je sjajan centar.
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
(JeRemija, 24. januar 2020 10:46)
Odigrao je samo 4 manje od dejvisa...
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
(MPP, 24. januar 2020 13:01)
Jokic jedino gde moze da igra je Denver. Van tog sistema, gde 3-4 igraca trce za njega da bi mogao da spava u odbrani, ili u napadu gde 3-4 igraca rotiraju, istrcavaju iz blokova pa im on kao deli neke asistencije, inace prosecan igrac koji nikada nista osvojiti nece. Videlo se u reprezentaciji koliko je decko precenjen igrac. Spor kao puz u odbrani, fizicki limitiran. Da je Kokoskov pametan da ga ne zove vise u repku. Bolje da prosecni Milutinov igra, bar smo dobri u odbrani sa njim, ovako imamo igraca koji u odbrani ne postoji, a u napadu limitiran na 15p protiv boljih timova.
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”. Razliku od 6 poena u korist Dejvisa, nadoknađuje razlika u 3 asistencije u korist Jokića. Uz sve to, Lejkersi su daleko bolji tim od Denvera, Entoni je okružen iskusnijim igračima i nije vođa ekipe. Uporedio sam ih iz prostog razloga što su bili konkurenti za startnu petorku na Ol-staru.
pre 4 godine
Hoce cika barkli da isproziva jokaru da bi ovaj razbio sad kad im fali pola ekipe.. stari je to pisac..
pre 4 godine
Veliki su znalci Barkli i kompanija, vidim stavili Gobera ispred Jokića.
pre 4 godine
Alo braco, kad cete skontati da ovakve stvari nemaju veze sa postenjem ili zaslugama, potezima, brojevima ili cojstvom i junastvom. Nije ovo pravljeno za Srbe. Ovo je obican posao, radi ce se kako Ameri hoce i ko jos hoce da plati nek plati. Jokic je odlican i atraktivan al ko je njegova ekipa? Denver i Srbija, malo je. Olstar je dosadan, bilo malo zanimljivo zakucavanje Gordon vs Levin i tu su se pravili pametni. Vidite da nema ni Lilarda jer igra za Portland i osim ismevanja Vestbruka prosle godine nista nije uradio van terena, a lagano moze biti najbolji plej danas.
pre 4 godine
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
(Boston, 24. januar 2020 12:39)
Jel te tata tako vaspitao da ne postujes sportiste iz svoje zemlje a?
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
pre 4 godine
ma da, davis je konstantan koji igra 2 pa 3 ne, i to kad odigra svaku trecu prebaci 25pts
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
pre 4 godine
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
(društvance iz predgrađa, 24. januar 2020 12:24)
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
(Miloš_NS, 24. januar 2020 10:54)
Ovo može da izjavi samo neki ozlojeđeni klinac. Barkli je bio jedan od najboljih košarkaša i to u periodu prvog i najboljeg drim tima Amerike ikada. A prijateljski savet za tebe Miloše - nemoj nikada komentarisati nekog ko je igrao pre tvog rođenja. To jednostavno nema smisla...
pre 4 godine
Nervira me kod Jokica sto covek nije konstantan u nameri da maksimalno iskoristi svoj talenat i potencijal.
Sa druge strane A. Davis i Doncic to rade svako vece kad izadju na teren i zato imaju moj glas pre Jokare.
pre 4 godine
@ Petar czv
Sad te đava ne odnija. Ne znan čovika u Hrvatskoj kojemu Đoković nije drag čovik, a šta se tiče košarke i Jokića, 99% ljudi ne zna ni za košarku, a još manje za Jokića.
Prije će bit da uspjesi Jokića i Đokovića liče tvoje komplekse.
Eno Jokić Srbin uspješan, a i ja san Srbin šta automatski znači da san i ja visok dva metra i metar, a to šta moram prodavaćicu zvat da mi doda mliko sa najviše police samo znači da nisan dobro spava.
Eno na, ja mrzin Đokovića i Jokića.
pre 4 godine
jokic realno ove godine u odnosu na proslogodisnju sezonu ima skoro pa iste brojke.
trom ulaz u sezonu pa posle dominacija.
mislim da ima npr poen prosecno vise ove godine (u odnosu na proslu godinu) i recimo asistenciju manje. i to je to.
ali treba gledati kontekst a ne brojke.
jokic i ove godine nosi ekipu na ledjima (koja sutira mnogo losije, otuda i manje asistencija), ima najvise resenih utakmica procentualno u ligi (naj klač), nema dana odmora kao mnogi sa liste, i najbolji je bukvalno po svim parametrima u svojoj ekipi (cak je i drasticno popravio aut za 3 poena). i njegove brojke samo rastu.
e sad, za nekoga mvp(najkorisniji igrac) znaci statistika, za nekoga uticaj na ekipu... misljenja su razlicita ali ja mislim da na zapadu bukvalno ne postoji bolji centar od nikole (a boga mi ni na istoku, ali to je druga prica).
mislim da sam bio objektivan
pre 4 godine
Barkli kao u Njegosa!
Jokicu menjaj sredinu ako imas u planu da osvojis nesto.
Razlog zasto Maloun dolazi u strucni stab Srbije je Jokiceva fizicka sprema, realno smrsao je 15kg od pocetka sezone...
Nedopustivo je kako nije vodio racuna o svom telu
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
(Sotir, 24. januar 2020 12:02)
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
(Ivan, 24. januar 2020 11:30)
Sto pratis onda?
pre 4 godine
E deco da samo znate kakav je igrac bio Barkli... Komentar o Jokicu je istinit i dobronameran ali sad sto mi volimo da nas lazu to je nas problem.
pre 4 godine
Koja je glupost svrstavati Jokica i Dzejmsa ili Lenarda u isti kos ali ne mislim po znanju,umecu i po tome ko je bolji vec u istu grupu igraca za glasanje za all star. Po kojoj logici mogu u istoj grupi da budu klasican centar i trojka ili dvojka i da se vode kao visoki igraci? Tu je automatski u podredjenom polozaju Jokic i svi ostali visoki igraci iliti petice u odnosu na njih. Ok Dejvis jeste bolji ove sezone,bar statisticki i zasluzuje mesto startera ali realno koji drugi centar na zapadu je bolji od Jokica? Odgovorno tvrdim nijedan i zato on mora da se nadje na All Staru!
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
hahahaha uvjek tempira formu za PO a JEDNOM ga igrao i to pukli od osakacenog Portlanda bez centra.
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
(petarczv, 24. januar 2020 11:57)
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
pre 4 godine
Teško je reći, ako ćemo striktno po pozicijama, gledajući čisto centarsku igru, ove godine Gober, Vajtsajd i možda Kapela zaslužuju poziv više od Jokića. Međutim, gledajući cjelokupnu igru i košarkašku vještinu, Nikola je profesor, samo je prespavao početak sezone.
pre 4 godine
Prvi put se ne slazemo, koji je centar bolji od njega?
Nemoj tako Barkli.
pre 4 godine
Bole uvo Jokica da bude na ol staru kad covek juri NBA titulu. Svi vi koji ga sad pljujete cete ga dizati u nebesa u Maju. Ko ne vidi da Denver ima timcinu i najboljeg centra u ligi taj nema pojma o kosarci.
pre 4 godine
Jokic nije atraktivan po americkim standardima, tamo se ne cijeni previse ta kreativnost i lucidnos u igri. Oni vecinom vole igrace tipa Zajon, skoci, zakucaj, otkini obruc, preskoci igraca...kecere na terenu.
pre 4 godine
Pre nego sto krene pljuvanje po Barklju, samo da kazem da je prosle godine u ovo vreme hvalio Jokica (za njega je Jokic bio kandidat broj 1 za MVP!).
Voli Carls malo da preteruje, da bi bio u centru paznje. Kao sto sad nije u pravu , tako nije bio u pravu da je Nikola zasluzuje MVP priznanje.
pre 4 godine
sve je to dobro, moracu naci i emisiku citavu da poslusam sta su komentarisali jer ovo sto pise je bukvalno 1 recenica, od mogucis par minuta koliko Barkliju treva da kaze bilo sta :D
Tim koji je medju najboljima mora imati i najboljeg igraca iz ekipe, a ne neko sa dna tabele...
ali all star je i trebali bi naravno i to da se cilja, da bude interesantno, ali opet ce biti suteva za 3 poena po citave cetvrtine dok nislim sa Jokicem, Drossom i jos koji od njih mogu i naprsviti nesto a da nije sutanje samo 3
pre 4 godine
Bravo Barkli,konacno neko da kaze da je joka frljoka teska prevara od igraca
pre 4 godine
A daje bre Barkli, do sad sam se uvek slagao sa tobom.
pre 4 godine
Auu carlse pa kako ces to reci,ti si bio jedan od omiljenih kosarkasa u srbiji,sad ce te svi napasti kako nemas pojma,jer niko ne smije dirat u naseg joku
pre 4 godine
Barkli u pravu 100%
pre 4 godine
Ne treba uzmiati za ozbiljno barklija on je poznat po ovakvim izjavaama. Nema koga nije prozvao u nba od lebrona, jardena, pre neki dan greena, curryja... Takav je bio i kao igrač i sad kao tv komentator... Jokic je po glasovima fanova bio 5ti medju "visokim" igracima a po igracima i novinarima 4...sto je fantastican uspeh. Medju centrima je prvi!
pre 4 godine
A Dončić nekoliko utakmica šut za tri 2/11. 3/11 itd. Ni kriv ni dužan postade zvezda.
pre 4 godine
Barkli prica gluposti. Realno Jokic trenutno ne zasluzuje da bude starter, ali bice izabran od strane trenera i to 100%.
Na Zapadu od bekova treneri ce izabrati jos Vestbruka, Lilarda i Micela. Od visokih igraca Jokica, Tovnsa i Georga, dok je cetvrto mesto jos otvoreno, tu ima par kandidata.
pre 4 godine
@Mr_Melbourne
Takve gluposti si samo ti rekao. Nego kakva je košarka u Bosni? Hercegovini? Znate li vi, novi bosansko-hercegovački naraštaji, šta je uopšte košarka? Igra se sa loptom inače, ali ne fudbalskom.
pre 4 godine
Sigurno je i ovde Djordjevic kriv sto Jokic nije ni senka igraca od prosle godine. Jednostavno se nije spremio za sezonu. Na svetsko prvenstco je dosao sa viskom kilograma.. Ovo sto pruza dobre partije je razlog njegovog visokog IQa. Kad bi malo popravio pristup bio bi lagano clan prve petorke all star-a.
pre 4 godine
A Trej Jang ide a njegova ekipa najgora na zapadu.Ovde je samo pitanje jesi li amerikanac ili nisi.
pre 4 godine
ajde bre ti nesviraj, igra sa limitiranim timom da nema dalje.
pre 4 godine
....da je Nikola Jokic u Lejkersima,imao bi broj glasova kao Lebron ili Luka... ali dobro, biti ucesnik na All Star-u je ogromna stvar.
Sportski pozdrav
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
pre 4 godine
I tako ce ovde do sada omiljeni Carls Barkli postati persona non grata zbog jedne izjave.
pre 4 godine
Zaslužuje All Star naravno ali ne u prvih pet realno.
Prespavao prvih 2 meseca, trebao je biti direktor u svojoj ekipi ali očigledno je da je njegov karakter dosta blag.
Ne uzima dovoljno šuteva u odnosu na sve ove ostale direktore koji su ušli u prvih pet.
Mislim da njega lično to i ne uzbuđuje previše.
Opet stvar karaktera...
Treba biti više drzak sportski gledajući.
pre 4 godine
Samo jos jednom da pitam,bogi snajper,kakve on ima sanse da se nadje na ol staru,meni je on bas super igrac,moze za dva a moze i za tri
pre 4 godine
Al je zato Carmelo konstantan a prosle je bio Cousins sa svih svojih 14 utakmica u sezoni...
Regularna sezona nba je cirkus al je za to all star kome... ovaj hocu reci tragedija..
pre 4 godine
Ako se gleda iz ugla proste statistike, ima boljih i moze se razumeti zasto je Barkli ovo izjavio. Ali ako se gleda da je Joker glavni igrac ekipe koja se bori za prvo mesto na Zapadu, da je dosta puta nosio svoj tim, koliko realno vuce ekipu (bez njega mislim da Denver ne bi bio ni blizu PO), Joker mora da bude na All Staru! Imao je slab pocetak sezone ali je to ispeglao sada.
pre 4 godine
Realno ove godine igra slabije nego prosle, nije konstantan tako da sigurno nije zasluzio prvu petorku, ali jeste barem rezervu na ol staru. Mora da se grize i radi vise na terenu. Idemo Jokara, mozes bolje u drugom delu takmicenja,
pre 4 godine
Carls Barkli uglavnom ima reci hvale i za Denver i za Jokica, okej Jokic nije konstantan ove sezone, ali da li on vidi na sta lici ekipa bez njega, koji je ishod utakmice ako on odigra lose i kako igraju njegovi saigraci... Uzeo je u obzir samo jednu cinjenicu a druge koje su cak i bitnije ne...
pre 4 godine
Svako ima pravo da ima mišljenje, pa i jedan Barkli.
Može i da ga menja svaki čas - kao Barkli.
To nije razlog za nerviranje...
NEBITNO !
pre 4 godine
Sinoc sam gledao uzivo emisiju i znao sam da ce prva vesto odmah da bude Barkli.
pre 4 godine
Reče Barkley i pojede kutiju krofni.
pre 4 godine
Napokon neko pametan i iskren..a merodavan..
pre 4 godine
19.4p/10s/6.4a. Pozitivan skor tima 30-14. Vodi u svim bitnim stat kategorijama Nuggetsa. 50.9% sut. All Star bez sumnje.
pre 4 godine
Jokic je nekonstantan, a njegov Tim drugi na zapadu...Da nije mozda Hasan bolji?
pre 4 godine
Ti se ne pitas previse
pre 4 godine
-19.4 poena po meču,10skokova,6.3 asistencije.U svojoj ekipi najbolji poenter,skakač i asistent...
-Sa njim Denver posle sezone 2,a ove trenutno 4 na nikad jačem zapadu najjače lige sveta.Bez njega zadnji na tabeli zapada...O čemu priča ovaj lik?Kakva nekonstantnost?!
pre 4 godine
Ne bi ni ja.
pre 4 godine
Denver je mala franšiza, nema uticaj, a ni bazu navijača kao ostali. Barkli i njegove kolege retko gledaju njihove mečeve(mada je pitanje koliko je to analiza košarke, a koliko zabava za gledaoce gde se on i Šek prepucavaju o glupostima) i bez obzira što on u većini slučajeva hvali Jokića, nema od visokih niko bolju sezonu od Nikole(možda Gober ima približno dobru sezonu). Pa ni Ingram nije bio dobar do prethodnih mesec dana, Pelikansi su 12. na zapadu. Jokić ima 19-10-7 što je približno prošloj sezoni, druga stvar je što su svi od njega očekivali da ode preko 20 poena u proseku. To mu se zamera, NBA danas je igra brojki, a Jokić kao neko ko ne igra za sopstvenu statistiku tu ima minuse. Istina je tvrdnja novinara za Nikolu i LA, pre svega bi imao veću podršku u glasovima navijača jer je tu Denver nebitan pored Lejkersa, Klipersa, pa onda Hjustona, Golden Stejta(Stef Kari nije igrao i bio je opet u vrhu po glasovima)
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
pre 4 godine
Surova realnost... Zna se dobro šta je NBA, Amerika... A Joka, dobroćudni gorostas se ne uklapa u tu filozofiju. Tamo moraš da se uzdišeš, ne da se spuštaš... Ma koliko god to bilo možda čudno, tako je kako je.
pre 4 godine
Nije zasluzio u 5,zasluzio je u 10 vrlo prosto i jednostavno...
pre 4 godine
Ako je neko uvek branio i podržavao Jokića i kada bi ga svi osporavali, onda je to sigurno Barkli. Nekome se možda neće svideti ovo, ali mislim da Čarls na ovaj način pokušava da trgne Nikolu da bude još mnogo bolji, a dokazao je može i da mu brojke koje je imao u PO prošle sezone mogu biti svakodnevica, tako da je Barkli potpuno u pravu za ovu izjavu. Podržavam.
pre 4 godine
Barkli je u pravu, moramo priznati i biti realni. Jokic ove godine nije ni senka od proslododisnjeg. Ide na ol star zbog stare slave, a ne zbog igara ove sezone. Barkli je lepo rekao, Jokic nije konstantan, a ja bih dodao da je malodusan i plasljiv. Nema "onu" stvar da preuzme odgovornost, da prihvati da bude lider tima. On tu ulogu prepusta Mareju, a ovaj jadnik nema kvaliteta za to. Zato ce, ako se stvari ne promene, ove sezone Denver biti sesti ili sedmi na zapadu i biti pociscen u prvom kolu plej ofa. Za Jokica bi i bolje bilo da ne ide na ol star, nego da iskoristi pauzu i prisabere se, da vidi sta ce. Da najzad preuzme ulogu koju ima, da opravda milione i povede Denver ka prstenu. Ako to ne ucini, ostace samo jedan odlican igrac koji nije uspeo da realizuje svoj potencijal zbog svoje glave!
pre 4 godine
Charlse sad si Srpski neprijatelj br.1,pa oni misle da se i Bogi Snajper trebao ugurati na all star ali siledzije Fox i Bagley ga sprijecili
pre 4 godine
Ne znam šta treba da radi Jokić da bi bio po ukusu ovih komentatora. Ima krš tim u kome igra sve od 1 do 5 i konstantno je 2-4! Stavite Dejvisa u Denver i Denver će biti 10. na zapadu. Stavite Jokića u LAL i biće još ubedljivije prvi! Isto važi i za KAT, zamenite ih i eto Minesote u plej ofu, a Devera na začelju...
pre 4 godine
Pa dobro, realno je tako...
pre 4 godine
U pravu je. Jokic je jedini centar koji ne moze da zakuca. Pritom samo zna da dodaje loptu, tako da nije zanimljiv.
pre 4 godine
Barkli je uvek bio jedan od onih likova koji namerno tvrde suprotno od ostalih, a onda kada se ispostavi da je u pravu, samo gleda kako da to natrlja na nos ostalima. Naravno kada nisu u pravu, kao što obično nije, onda ćuti kao zaliven.
pre 4 godine
ne mogu sad da komentarišem,moram da se spremam individualno
pre 4 godine
Smesan si previse. Hahaha
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
pre 4 godine
Kao sto sam rekao to pustanje saigraca da "divljaju" na malim utakmicama a ja cu da uzmem 5 suteva ce mu doci preko glave!!!
NBA je liga individualaca i to se ceni dzaba sto ti tim pobedjuje ako ti nisi na naslovnoj strani...
E sad Jokic je i pored te nesebicnosti uspeo prosle godine da bide prva petorka NBA zato sto je nevidjeni talenat,u pleyofu je bio uz Durenta i Kawhia najbolji igrac ali ako hoce da uradi taj sledeci korak mora da postane SEBICIJI bar malo...
Doncic 11-25 sut iz igre ali lik sutira to je poenta zato i jeste prva petorka...nazalost to se ceni u nba i Jokic mora da promeni svoj mentalitet bar malo da gleda vise sebe ako hoce da napravi taj sledeci korak...steta je zbog talenta koji ima...
pre 4 godine
Auu Charlsu , sad si ti neprijatelj broj 1 u Srbiji.Ide prica da ne znas nista o kosarci i da nemas prsten..Obicni kockar si itd itd.
pre 4 godine
I tako ce ovde do sada omiljeni Carls Barkli postati persona non grata zbog jedne izjave.
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
pre 4 godine
Pre nego sto krene pljuvanje po Barklju, samo da kazem da je prosle godine u ovo vreme hvalio Jokica (za njega je Jokic bio kandidat broj 1 za MVP!).
Voli Carls malo da preteruje, da bi bio u centru paznje. Kao sto sad nije u pravu , tako nije bio u pravu da je Nikola zasluzuje MVP priznanje.
pre 4 godine
-19.4 poena po meču,10skokova,6.3 asistencije.U svojoj ekipi najbolji poenter,skakač i asistent...
-Sa njim Denver posle sezone 2,a ove trenutno 4 na nikad jačem zapadu najjače lige sveta.Bez njega zadnji na tabeli zapada...O čemu priča ovaj lik?Kakva nekonstantnost?!
pre 4 godine
Ne znam šta treba da radi Jokić da bi bio po ukusu ovih komentatora. Ima krš tim u kome igra sve od 1 do 5 i konstantno je 2-4! Stavite Dejvisa u Denver i Denver će biti 10. na zapadu. Stavite Jokića u LAL i biće još ubedljivije prvi! Isto važi i za KAT, zamenite ih i eto Minesote u plej ofu, a Devera na začelju...
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
(Miloš_NS, 24. januar 2020 10:54)
Ovo može da izjavi samo neki ozlojeđeni klinac. Barkli je bio jedan od najboljih košarkaša i to u periodu prvog i najboljeg drim tima Amerike ikada. A prijateljski savet za tebe Miloše - nemoj nikada komentarisati nekog ko je igrao pre tvog rođenja. To jednostavno nema smisla...
pre 4 godine
Ne treba uzmiati za ozbiljno barklija on je poznat po ovakvim izjavaama. Nema koga nije prozvao u nba od lebrona, jardena, pre neki dan greena, curryja... Takav je bio i kao igrač i sad kao tv komentator... Jokic je po glasovima fanova bio 5ti medju "visokim" igracima a po igracima i novinarima 4...sto je fantastican uspeh. Medju centrima je prvi!
pre 4 godine
Jokic nije atraktivan po americkim standardima, tamo se ne cijeni previse ta kreativnost i lucidnos u igri. Oni vecinom vole igrace tipa Zajon, skoci, zakucaj, otkini obruc, preskoci igraca...kecere na terenu.
pre 4 godine
19.4p/10s/6.4a. Pozitivan skor tima 30-14. Vodi u svim bitnim stat kategorijama Nuggetsa. 50.9% sut. All Star bez sumnje.
pre 4 godine
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
(Boston, 24. januar 2020 12:39)
Jel te tata tako vaspitao da ne postujes sportiste iz svoje zemlje a?
pre 4 godine
Denver je mala franšiza, nema uticaj, a ni bazu navijača kao ostali. Barkli i njegove kolege retko gledaju njihove mečeve(mada je pitanje koliko je to analiza košarke, a koliko zabava za gledaoce gde se on i Šek prepucavaju o glupostima) i bez obzira što on u većini slučajeva hvali Jokića, nema od visokih niko bolju sezonu od Nikole(možda Gober ima približno dobru sezonu). Pa ni Ingram nije bio dobar do prethodnih mesec dana, Pelikansi su 12. na zapadu. Jokić ima 19-10-7 što je približno prošloj sezoni, druga stvar je što su svi od njega očekivali da ode preko 20 poena u proseku. To mu se zamera, NBA danas je igra brojki, a Jokić kao neko ko ne igra za sopstvenu statistiku tu ima minuse. Istina je tvrdnja novinara za Nikolu i LA, pre svega bi imao veću podršku u glasovima navijača jer je tu Denver nebitan pored Lejkersa, Klipersa, pa onda Hjustona, Golden Stejta(Stef Kari nije igrao i bio je opet u vrhu po glasovima)
pre 4 godine
Carls Barkli uglavnom ima reci hvale i za Denver i za Jokica, okej Jokic nije konstantan ove sezone, ali da li on vidi na sta lici ekipa bez njega, koji je ishod utakmice ako on odigra lose i kako igraju njegovi saigraci... Uzeo je u obzir samo jednu cinjenicu a druge koje su cak i bitnije ne...
pre 4 godine
....da je Nikola Jokic u Lejkersima,imao bi broj glasova kao Lebron ili Luka... ali dobro, biti ucesnik na All Star-u je ogromna stvar.
Sportski pozdrav
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
pre 4 godine
Zaslužuje All Star naravno ali ne u prvih pet realno.
Prespavao prvih 2 meseca, trebao je biti direktor u svojoj ekipi ali očigledno je da je njegov karakter dosta blag.
Ne uzima dovoljno šuteva u odnosu na sve ove ostale direktore koji su ušli u prvih pet.
Mislim da njega lično to i ne uzbuđuje previše.
Opet stvar karaktera...
Treba biti više drzak sportski gledajući.
pre 4 godine
Hoce cika barkli da isproziva jokaru da bi ovaj razbio sad kad im fali pola ekipe.. stari je to pisac..
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”. Razliku od 6 poena u korist Dejvisa, nadoknađuje razlika u 3 asistencije u korist Jokića. Uz sve to, Lejkersi su daleko bolji tim od Denvera, Entoni je okružen iskusnijim igračima i nije vođa ekipe. Uporedio sam ih iz prostog razloga što su bili konkurenti za startnu petorku na Ol-staru.
pre 4 godine
Surova realnost... Zna se dobro šta je NBA, Amerika... A Joka, dobroćudni gorostas se ne uklapa u tu filozofiju. Tamo moraš da se uzdišeš, ne da se spuštaš... Ma koliko god to bilo možda čudno, tako je kako je.
pre 4 godine
Ako je neko uvek branio i podržavao Jokića i kada bi ga svi osporavali, onda je to sigurno Barkli. Nekome se možda neće svideti ovo, ali mislim da Čarls na ovaj način pokušava da trgne Nikolu da bude još mnogo bolji, a dokazao je može i da mu brojke koje je imao u PO prošle sezone mogu biti svakodnevica, tako da je Barkli potpuno u pravu za ovu izjavu. Podržavam.
pre 4 godine
@ Petar czv
Sad te đava ne odnija. Ne znan čovika u Hrvatskoj kojemu Đoković nije drag čovik, a šta se tiče košarke i Jokića, 99% ljudi ne zna ni za košarku, a još manje za Jokića.
Prije će bit da uspjesi Jokića i Đokovića liče tvoje komplekse.
Eno Jokić Srbin uspješan, a i ja san Srbin šta automatski znači da san i ja visok dva metra i metar, a to šta moram prodavaćicu zvat da mi doda mliko sa najviše police samo znači da nisan dobro spava.
Eno na, ja mrzin Đokovića i Jokića.
pre 4 godine
Realno ove godine igra slabije nego prosle, nije konstantan tako da sigurno nije zasluzio prvu petorku, ali jeste barem rezervu na ol staru. Mora da se grize i radi vise na terenu. Idemo Jokara, mozes bolje u drugom delu takmicenja,
pre 4 godine
Koja je glupost svrstavati Jokica i Dzejmsa ili Lenarda u isti kos ali ne mislim po znanju,umecu i po tome ko je bolji vec u istu grupu igraca za glasanje za all star. Po kojoj logici mogu u istoj grupi da budu klasican centar i trojka ili dvojka i da se vode kao visoki igraci? Tu je automatski u podredjenom polozaju Jokic i svi ostali visoki igraci iliti petice u odnosu na njih. Ok Dejvis jeste bolji ove sezone,bar statisticki i zasluzuje mesto startera ali realno koji drugi centar na zapadu je bolji od Jokica? Odgovorno tvrdim nijedan i zato on mora da se nadje na All Staru!
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
pre 4 godine
Svako ima pravo da ima mišljenje, pa i jedan Barkli.
Može i da ga menja svaki čas - kao Barkli.
To nije razlog za nerviranje...
NEBITNO !
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
(petarczv, 24. januar 2020 11:57)
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
Ne tempira on formu, nego se tokom leta urniše sa hranom iz domaće kuhinje i onda do januara skida višak kilograma. Inače, smatram da je sjajan centar.
pre 4 godine
Jokic je nekonstantan, a njegov Tim drugi na zapadu...Da nije mozda Hasan bolji?
pre 4 godine
Sanse da Jokic ne ode na All Star su nula. Birace ga treneri i(li) igraci.
A za ove sto se zale na tu utakmicu: slazem se. I meni se vise gledaju zakucavanja ili trojke. Ali to je a) ogromno priznanje; i b) za svakog od njih vredi puno, jer sam siguran da imaju klauzule u ugovorima da im sleduje bonus ako budu izabrani.
pre 4 godine
Jokaru ne zanima all star, majstor tempira formu za play off!
pre 4 godine
@Mr_Melbourne
Takve gluposti si samo ti rekao. Nego kakva je košarka u Bosni? Hercegovini? Znate li vi, novi bosansko-hercegovački naraštaji, šta je uopšte košarka? Igra se sa loptom inače, ali ne fudbalskom.
pre 4 godine
Charlse sad si Srpski neprijatelj br.1,pa oni misle da se i Bogi Snajper trebao ugurati na all star ali siledzije Fox i Bagley ga sprijecili
pre 4 godine
Nije zasluzio u 5,zasluzio je u 10 vrlo prosto i jednostavno...
pre 4 godine
Barkli kao u Njegosa!
Jokicu menjaj sredinu ako imas u planu da osvojis nesto.
Razlog zasto Maloun dolazi u strucni stab Srbije je Jokiceva fizicka sprema, realno smrsao je 15kg od pocetka sezone...
Nedopustivo je kako nije vodio racuna o svom telu
pre 4 godine
Barkli je uvek bio jedan od onih likova koji namerno tvrde suprotno od ostalih, a onda kada se ispostavi da je u pravu, samo gleda kako da to natrlja na nos ostalima. Naravno kada nisu u pravu, kao što obično nije, onda ćuti kao zaliven.
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
pre 4 godine
Alo braco, kad cete skontati da ovakve stvari nemaju veze sa postenjem ili zaslugama, potezima, brojevima ili cojstvom i junastvom. Nije ovo pravljeno za Srbe. Ovo je obican posao, radi ce se kako Ameri hoce i ko jos hoce da plati nek plati. Jokic je odlican i atraktivan al ko je njegova ekipa? Denver i Srbija, malo je. Olstar je dosadan, bilo malo zanimljivo zakucavanje Gordon vs Levin i tu su se pravili pametni. Vidite da nema ni Lilarda jer igra za Portland i osim ismevanja Vestbruka prosle godine nista nije uradio van terena, a lagano moze biti najbolji plej danas.
pre 4 godine
Barkli prica gluposti. Realno Jokic trenutno ne zasluzuje da bude starter, ali bice izabran od strane trenera i to 100%.
Na Zapadu od bekova treneri ce izabrati jos Vestbruka, Lilarda i Micela. Od visokih igraca Jokica, Tovnsa i Georga, dok je cetvrto mesto jos otvoreno, tu ima par kandidata.
pre 4 godine
Realno, ne zaslučuje prvu postavu, pa čak i da igra za Lejkerse ne bi ušao. Ali ne igra prosečno kako neki hoće da istaknu, jer i dalje sam vuče svoju ekipu na visoku poziciju na zapadu. Njegova veličina je u tome što neće da forsira sebe ako vidi da nekog njegovog saigrača ide. Nema taj luksuz da zna da ima još zvezda oko sebe i da svako može da odigra dobro. On zna da mora da iskoristi svaki put kad je neki njegovo saigrač raspoložen i da ga ne guši, jer u Denveru ne postoji konstantan igrač. Videli smo ove sezone mnogo utakmica gde Jokić celo prvo poluvreme traži da se neki saigrač razigra. I kada vidi da nikoga ne ide, da 25-30 poena za jednu u po četvrtinu u drugom poluvremenu.
Često Jokić im namesti po 10-15 otvorenih šuteva za tri poena, i nekad se desi da promašuju bukvalno sve.
pre 4 godine
jokic realno ove godine u odnosu na proslogodisnju sezonu ima skoro pa iste brojke.
trom ulaz u sezonu pa posle dominacija.
mislim da ima npr poen prosecno vise ove godine (u odnosu na proslu godinu) i recimo asistenciju manje. i to je to.
ali treba gledati kontekst a ne brojke.
jokic i ove godine nosi ekipu na ledjima (koja sutira mnogo losije, otuda i manje asistencija), ima najvise resenih utakmica procentualno u ligi (naj klač), nema dana odmora kao mnogi sa liste, i najbolji je bukvalno po svim parametrima u svojoj ekipi (cak je i drasticno popravio aut za 3 poena). i njegove brojke samo rastu.
e sad, za nekoga mvp(najkorisniji igrac) znaci statistika, za nekoga uticaj na ekipu... misljenja su razlicita ali ja mislim da na zapadu bukvalno ne postoji bolji centar od nikole (a boga mi ni na istoku, ali to je druga prica).
mislim da sam bio objektivan
pre 4 godine
Sigurno je i ovde Djordjevic kriv sto Jokic nije ni senka igraca od prosle godine. Jednostavno se nije spremio za sezonu. Na svetsko prvenstco je dosao sa viskom kilograma.. Ovo sto pruza dobre partije je razlog njegovog visokog IQa. Kad bi malo popravio pristup bio bi lagano clan prve petorke all star-a.
pre 4 godine
Јок Богдановића би звао?!!!
Јокић сам вуче екипу и мозак је за све центре у НБА!
pre 4 godine
Prvi put se ne slazemo, koji je centar bolji od njega?
Nemoj tako Barkli.
pre 4 godine
(znanje-imanje, 24. januar 2020 14:12)
Druze, bas pricas svasta...procitaj sta si napisao.
Svi odmaraju, samo on igra all star.
Pa nije ovo all star samo Nikole Jokica.Zasto ne odmaraju Dejvis i Lebron, Lenard, Janis.
U NBA krugovima je prestiž pojaviti se na All Star meču.
A i sve ako ne zapinju tamo i ubijaju se od treninga tih par dana
pre 4 godine
Barkli je u pravu, moramo priznati i biti realni. Jokic ove godine nije ni senka od proslododisnjeg. Ide na ol star zbog stare slave, a ne zbog igara ove sezone. Barkli je lepo rekao, Jokic nije konstantan, a ja bih dodao da je malodusan i plasljiv. Nema "onu" stvar da preuzme odgovornost, da prihvati da bude lider tima. On tu ulogu prepusta Mareju, a ovaj jadnik nema kvaliteta za to. Zato ce, ako se stvari ne promene, ove sezone Denver biti sesti ili sedmi na zapadu i biti pociscen u prvom kolu plej ofa. Za Jokica bi i bolje bilo da ne ide na ol star, nego da iskoristi pauzu i prisabere se, da vidi sta ce. Da najzad preuzme ulogu koju ima, da opravda milione i povede Denver ka prstenu. Ako to ne ucini, ostace samo jedan odlican igrac koji nije uspeo da realizuje svoj potencijal zbog svoje glave!
pre 4 godine
Al je zato Carmelo konstantan a prosle je bio Cousins sa svih svojih 14 utakmica u sezoni...
Regularna sezona nba je cirkus al je za to all star kome... ovaj hocu reci tragedija..
pre 4 godine
Samo jos jednom da pitam,bogi snajper,kakve on ima sanse da se nadje na ol staru,meni je on bas super igrac,moze za dva a moze i za tri
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
(JeRemija, 24. januar 2020 10:46)
Odigrao je samo 4 manje od dejvisa...
pre 4 godine
Pelikani 12-ti na tabeli a Klivlend 14-ti i on spominje igrače iz ovih timova za Olstar utakmicu? Ovo je u najmanju ruku sramota gleda se samo individualni kvalitet ja vam garantujem da jokic sklopi denveru ekipu od igrača koje on želi da bi oni igrali finale plej ofa. Njegov najveći greh je jer je timski igrač a to se ne ceni. Kaže da centar sa 17p 10sk i 6.5as čiji je tim treći na tabeli ne zaslužuje Olstar?? Pritom je id Denvera napravio pobednički tim za 4 godine sto je revolucionarni ucinak, ako on ne zaslužuje onda ovaj sto sipa 45p na utakmici i ima posebnu loptu u timu koji je 14 na tebi sigurno ne zaslužuje.
pre 4 godine
Sinoc sam gledao uzivo emisiju i znao sam da ce prva vesto odmah da bude Barkli.
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”.
(Naklapalo, 24. januar 2020 13:23)
1. Nisi računao odbranu ukradene i blokade. Dejvis je zver na obe strane terena.
2. Nisi računao dominaciju Lejkersa. Lejkersi sa njim su gotovo nepobedivi.
3. Nekonstantnost se odnosi da jednu utakmicu da Jokiću se poeni kreću tipa 30, pa sledeću 6, pa 10, onda eksplodira na 45, opet prosečno na 12...
U zadnjih desetak utakmica Jokić se malo stabilizovao. Ali pre toga je bila katastrofa, plaćaš 150miliona max ugovor igrača da ti igra 35+ minuta za koje šutne 5,6 puta i ima 5,6 asistencija tako što će u zadnjim sekundama napada da baci Harisu ili Mareju da šutnu trojku...
Budite ljudi realni, u prvih 30 utakmica ove sezone, Jokić je izgledao kao neki prosečan igrač startne petorke bilo kog kluba, koji eksplodira jednom u 5 utakmica.
pre 4 godine
Napokon neko pametan i iskren..a merodavan..
pre 4 godine
E deco da samo znate kakav je igrac bio Barkli... Komentar o Jokicu je istinit i dobronameran ali sad sto mi volimo da nas lazu to je nas problem.
pre 4 godine
Nikola je prvi centar NBA lige, niko u celom regionu to nikada nije imao sem Srbije.
pre 4 godine
Kao sto sam rekao to pustanje saigraca da "divljaju" na malim utakmicama a ja cu da uzmem 5 suteva ce mu doci preko glave!!!
NBA je liga individualaca i to se ceni dzaba sto ti tim pobedjuje ako ti nisi na naslovnoj strani...
E sad Jokic je i pored te nesebicnosti uspeo prosle godine da bide prva petorka NBA zato sto je nevidjeni talenat,u pleyofu je bio uz Durenta i Kawhia najbolji igrac ali ako hoce da uradi taj sledeci korak mora da postane SEBICIJI bar malo...
Doncic 11-25 sut iz igre ali lik sutira to je poenta zato i jeste prva petorka...nazalost to se ceni u nba i Jokic mora da promeni svoj mentalitet bar malo da gleda vise sebe ako hoce da napravi taj sledeci korak...steta je zbog talenta koji ima...
pre 4 godine
A Dončić nekoliko utakmica šut za tri 2/11. 3/11 itd. Ni kriv ni dužan postade zvezda.
pre 4 godine
ajde bre ti nesviraj, igra sa limitiranim timom da nema dalje.
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
(MPP, 24. januar 2020 13:01)
Jokic jedino gde moze da igra je Denver. Van tog sistema, gde 3-4 igraca trce za njega da bi mogao da spava u odbrani, ili u napadu gde 3-4 igraca rotiraju, istrcavaju iz blokova pa im on kao deli neke asistencije, inace prosecan igrac koji nikada nista osvojiti nece. Videlo se u reprezentaciji koliko je decko precenjen igrac. Spor kao puz u odbrani, fizicki limitiran. Da je Kokoskov pametan da ga ne zove vise u repku. Bolje da prosecni Milutinov igra, bar smo dobri u odbrani sa njim, ovako imamo igraca koji u odbrani ne postoji, a u napadu limitiran na 15p protiv boljih timova.
pre 4 godine
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
(petarczv, 24. januar 2020 12:55)
E pa dobro si zapazio i kako se potpisujem, a to je ne iz nekog kompleksa kako si ti zaključio, već upravo zbog tvojih neotesanih komentara, tvojih i tebi sličnih. Zato ste dotično društvance :)
To se apsolutno ne odnosi na onu većinu normalnih navijača Zvezde. Ali sumnjam da možeš da ukapiraš o čemu pričam...
Jer ako su u celom mom izlaganju i pokušaju da ti ukažem na tvoju preteranu i da ne kažem bolesnom opsednutošću mržnjom prema Bogdanu i Partizanu, video samo moj potpis - dečko, ti si definitivno izgubljen slučaj.
pre 4 godine
Povratak u realnost
Jokić
Decembar
20.8 - 9.4 - 7.4 - 54.4 - 39.3
Januar
23.3 - 10.3 - 5.6 - 53.1 - 39.0
Marej Barton Heris
44.1 - 43.2 - 38.6
Da li je previše tražiti od njih da imaju bar 50.0 šut iz igre
Inače za tri - 29.2 - 33.5 - 26.3
Da li je mnogo tražiti da imaju bar 35.0
Da su ova trojica ostvarili ovaj od njih očekivani minimum uz ovakvog "nekostantnog" i "užasnog u odbrani" Jokića Denver bi sada imao spekulativno minimum rezultat od 34 - 10, i bio bi na drugom mestu sa samo jednim porazom više od Lejkersa i tri poraza manje od Jute.
Sve izgleda tako jednostavno i tako blizu a opet mnogo komplikovano i toliko daleko.
Probudiš se ujutru i sve ti izgleda na dohvat ruke a uveče samo vrtiš glavom, vrtiš u neverici.
Dovoljan je jedan jedini korak da naprave ka Jokiću,jedan jedini i tu su...
Trenutno i taj jedan jedini korak izgleda nedostižan.
Tragično i smešno je da u onoj sedmoj utakmici protiv Portlanda nisu imali ni minimum minimuma od minimalnog minimuma, inače lagano bi ušli u finale a ove godine čini se da će se tražiti i više od tog minimuma.
pre 4 godine
Teško je reći, ako ćemo striktno po pozicijama, gledajući čisto centarsku igru, ove godine Gober, Vajtsajd i možda Kapela zaslužuju poziv više od Jokića. Međutim, gledajući cjelokupnu igru i košarkašku vještinu, Nikola je profesor, samo je prespavao početak sezone.
pre 4 godine
Nijedan komentar da spoji bitne stvari.
1. Jokić jeste/nije zaslužio. Nije zaslužio ali stvarno nema visokih igrača da dominiraju tako da je vrlo arbitrarno ko osim Dejvisa i zaslužuje. Čarls je u pravu ali ga donekle obara otsustvo ubedljivih alternativa.
2. Potpuna mi je misterija zašto bi se neko ovde ložio na AllStar. Već je sama NBA kritična za gledanje a AllStar je negledljiv već decenijama.
3. Ako je nešto bilo očito prošle sezone, naročito u odnosu na pretprošlu, to je da Nikoli tada treba odmor, kakav crni AllStar. Čak štaviše mislim da šanse Denvera da uzme (tj. ukrade) titulu od 9% padaju na 3% ako on ode na AllStar. Svi drugi pauziraju i leče povrede a on igra non-stop.
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
(aca, 24. januar 2020 14:21)
Barkli ni ne zna gdje je Srbija.
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
pre 4 godine
O čemu Barkli priča !? Jel on prati sve utakmice ili pak samo udario na statistiku !? Ili pak on tu gleda samo individualni ucinak, pa mu to nije konstatno. Zato onaj iz Atlante i jeste tu, dok mu ekipa guli korice na karju tabele.. Jeste to OL Star okej, ali eto za mene se ne gleda samo ucinak igrača samog, već i ekipe, rang, kvalitet igre globalno, doprinos ekipi. Ono kad vidiš da glasaju za Stefa koji i ne igra, onda ti je sve jasno.
pre 4 godine
Auu Charlsu , sad si ti neprijatelj broj 1 u Srbiji.Ide prica da ne znas nista o kosarci i da nemas prsten..Obicni kockar si itd itd.
pre 4 godine
Reče Barkley i pojede kutiju krofni.
pre 4 godine
Ako se gleda iz ugla proste statistike, ima boljih i moze se razumeti zasto je Barkli ovo izjavio. Ali ako se gleda da je Joker glavni igrac ekipe koja se bori za prvo mesto na Zapadu, da je dosta puta nosio svoj tim, koliko realno vuce ekipu (bez njega mislim da Denver ne bi bio ni blizu PO), Joker mora da bude na All Staru! Imao je slab pocetak sezone ali je to ispeglao sada.
pre 4 godine
A Trej Jang ide a njegova ekipa najgora na zapadu.Ovde je samo pitanje jesi li amerikanac ili nisi.
pre 4 godine
Pa, i ne moraš, ko te tera. Jokić je drugačiji i takvog ga treba prihvatiti...igra dovoljno za pobede i ne siluje loptu kao ostali, već razigrava ostatak tima tako da svi igrači iz rotacije imaju dovoljno minuta u nogama pred play-off. Timska taktika, a ne udri po lopti zarad glasova.
pre 4 godine
Ti se ne pitas previse
pre 4 godine
Bole uvo Jokica da bude na ol staru kad covek juri NBA titulu. Svi vi koji ga sad pljujete cete ga dizati u nebesa u Maju. Ko ne vidi da Denver ima timcinu i najboljeg centra u ligi taj nema pojma o kosarci.
pre 4 godine
Nervira me kod Jokica sto covek nije konstantan u nameri da maksimalno iskoristi svoj talenat i potencijal.
Sa druge strane A. Davis i Doncic to rade svako vece kad izadju na teren i zato imaju moj glas pre Jokare.
pre 4 godine
Barkli u pravu 100%
pre 4 godine
A daje bre Barkli, do sad sam se uvek slagao sa tobom.
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
(Ivan, 24. januar 2020 11:30)
Sto pratis onda?
pre 4 godine
Veliki su znalci Barkli i kompanija, vidim stavili Gobera ispred Jokića.
pre 4 godine
kakav crni jokic...u pravu je Barkley...nije smrso jos od Sombora i maminih mekika...
pre 4 godine
ne mogu sad da komentarišem,moram da se spremam individualno
pre 4 godine
Pa dobro, realno je tako...
pre 4 godine
U pravu je. Jokic je jedini centar koji ne moze da zakuca. Pritom samo zna da dodaje loptu, tako da nije zanimljiv.
pre 4 godine
ma da, davis je konstantan koji igra 2 pa 3 ne, i to kad odigra svaku trecu prebaci 25pts
pre 4 godine
Ne bi ni ja.
pre 4 godine
Bravo Barkli,konacno neko da kaze da je joka frljoka teska prevara od igraca
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
hahahaha uvjek tempira formu za PO a JEDNOM ga igrao i to pukli od osakacenog Portlanda bez centra.
pre 4 godine
Smesan si previse. Hahaha
pre 4 godine
Auu carlse pa kako ces to reci,ti si bio jedan od omiljenih kosarkasa u srbiji,sad ce te svi napasti kako nemas pojma,jer niko ne smije dirat u naseg joku
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
(Sotir, 24. januar 2020 12:02)
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
pre 4 godine
JEDAN JEDINI JE BIO DRAZEN
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
pre 4 godine
Pa ako ćemo realno, naravno da ispred njega od centara bi bili KAT, Rudy Gobert, Whiteside i Aldrige. Međutim odbrana se toliko ne gleda, pa će verovatno jedan Gobert izostati sa All stara, iako je njegov tim em bolji od Denvera, em je čovek stena u reketu.
Ajmo malo realno Jokić je katastrofa ove sezone. Jedino u čemu je bolji nego u odnosu na prošlu je broj minuta, pa opet, time je još gore, em igra više, em ima manje skokova, asistencija, poena... Plus Denver igra lošije.
Jokić ove godine će videti All star na staru slavu, a ne jer je zaslužio svojim igrama
pre 4 godine
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
(društvance iz predgrađa, 24. januar 2020 12:24)
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
pre 4 godine
Ako je prosek do sada 20 to je dovoljno za all star. A dovoljno je i za max ugovor.
pre 4 godine
sve je to dobro, moracu naci i emisiku citavu da poslusam sta su komentarisali jer ovo sto pise je bukvalno 1 recenica, od mogucis par minuta koliko Barkliju treva da kaze bilo sta :D
Tim koji je medju najboljima mora imati i najboljeg igraca iz ekipe, a ne neko sa dna tabele...
ali all star je i trebali bi naravno i to da se cilja, da bude interesantno, ali opet ce biti suteva za 3 poena po citave cetvrtine dok nislim sa Jokicem, Drossom i jos koji od njih mogu i naprsviti nesto a da nije sutanje samo 3
pre 4 godine
@Ostin A
1. Sumnjam da na Ol-star utakmici odbrana igra bilo kakav značaj. Stoji da je Dejvis bolji u defanzivi, ali se u napadu troši mnogo manje-uzme loptu i šutne, ne mora da organizuje napad, misli o akcijama, da postavlja igrače, prenosi loptu...
2. Lejkersi su gotovo nepobedivi i bez njega;
3. I prošle sezone je igrao “loše” u novembru (brojevi su mu bili bolji ove godine, nego prošle u tom mesecu), pa je podizao formu u decembru, da bi eksplodirao u januaru i našao se na Ol-star utakmici, ne vidim zašto ove godine ne bi.
pre 4 godine
@Njaah
A da ti ipak malo razmisliš?
1. prestiž - izvesno njega boli uvo za to, i sve ostalo
2. niti mu socijalno treba da se pozicionira u timu, gradu itd.
3. reklame - to je ozbiljan razlog da ide na AllStar; ali mislim da nije mnogo tamo marketabilan i da učešće to ne menja nešto bitno
4. svi igrači, pogotovu koje si naveo, imaju pauze zbog povreda makar; on ne. Cela rotacija Denvera pauze, on ne. A pre svega njemu takav kakav je, konstitucionalno, baš baš treba taj odmor tada. To se i videlo kada je dobro finiširao sezonu bez AllStara a loše sezonu nakon AllStara.
Dakle to možda znači mlađim navijačima ovde. Ali - koliko više bi značila titula? A titula je izvesno nešto malo više verovatna ako ne ide na AllStar.
pre 4 godine
Boli ga, sto je najbolji.. Kompleksi
pre 4 godine
-19.4 poena po meču,10skokova,6.3 asistencije.U svojoj ekipi najbolji poenter,skakač i asistent...
-Sa njim Denver posle sezone 2,a ove trenutno 4 na nikad jačem zapadu najjače lige sveta.Bez njega zadnji na tabeli zapada...O čemu priča ovaj lik?Kakva nekonstantnost?!
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
(MPP, 24. januar 2020 13:01)
Jokic jedino gde moze da igra je Denver. Van tog sistema, gde 3-4 igraca trce za njega da bi mogao da spava u odbrani, ili u napadu gde 3-4 igraca rotiraju, istrcavaju iz blokova pa im on kao deli neke asistencije, inace prosecan igrac koji nikada nista osvojiti nece. Videlo se u reprezentaciji koliko je decko precenjen igrac. Spor kao puz u odbrani, fizicki limitiran. Da je Kokoskov pametan da ga ne zove vise u repku. Bolje da prosecni Milutinov igra, bar smo dobri u odbrani sa njim, ovako imamo igraca koji u odbrani ne postoji, a u napadu limitiran na 15p protiv boljih timova.
pre 4 godine
kakav crni jokic...u pravu je Barkley...nije smrso jos od Sombora i maminih mekika...
pre 4 godine
Barkli je u pravu, moramo priznati i biti realni. Jokic ove godine nije ni senka od proslododisnjeg. Ide na ol star zbog stare slave, a ne zbog igara ove sezone. Barkli je lepo rekao, Jokic nije konstantan, a ja bih dodao da je malodusan i plasljiv. Nema "onu" stvar da preuzme odgovornost, da prihvati da bude lider tima. On tu ulogu prepusta Mareju, a ovaj jadnik nema kvaliteta za to. Zato ce, ako se stvari ne promene, ove sezone Denver biti sesti ili sedmi na zapadu i biti pociscen u prvom kolu plej ofa. Za Jokica bi i bolje bilo da ne ide na ol star, nego da iskoristi pauzu i prisabere se, da vidi sta ce. Da najzad preuzme ulogu koju ima, da opravda milione i povede Denver ka prstenu. Ako to ne ucini, ostace samo jedan odlican igrac koji nije uspeo da realizuje svoj potencijal zbog svoje glave!
pre 4 godine
I tako ce ovde do sada omiljeni Carls Barkli postati persona non grata zbog jedne izjave.
pre 4 godine
JEDAN JEDINI JE BIO DRAZEN
pre 4 godine
Charlse sad si Srpski neprijatelj br.1,pa oni misle da se i Bogi Snajper trebao ugurati na all star ali siledzije Fox i Bagley ga sprijecili
pre 4 godine
Bravo Barkli,konacno neko da kaze da je joka frljoka teska prevara od igraca
pre 4 godine
Pa ako ćemo realno, naravno da ispred njega od centara bi bili KAT, Rudy Gobert, Whiteside i Aldrige. Međutim odbrana se toliko ne gleda, pa će verovatno jedan Gobert izostati sa All stara, iako je njegov tim em bolji od Denvera, em je čovek stena u reketu.
Ajmo malo realno Jokić je katastrofa ove sezone. Jedino u čemu je bolji nego u odnosu na prošlu je broj minuta, pa opet, time je još gore, em igra više, em ima manje skokova, asistencija, poena... Plus Denver igra lošije.
Jokić ove godine će videti All star na staru slavu, a ne jer je zaslužio svojim igrama
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”.
(Naklapalo, 24. januar 2020 13:23)
1. Nisi računao odbranu ukradene i blokade. Dejvis je zver na obe strane terena.
2. Nisi računao dominaciju Lejkersa. Lejkersi sa njim su gotovo nepobedivi.
3. Nekonstantnost se odnosi da jednu utakmicu da Jokiću se poeni kreću tipa 30, pa sledeću 6, pa 10, onda eksplodira na 45, opet prosečno na 12...
U zadnjih desetak utakmica Jokić se malo stabilizovao. Ali pre toga je bila katastrofa, plaćaš 150miliona max ugovor igrača da ti igra 35+ minuta za koje šutne 5,6 puta i ima 5,6 asistencija tako što će u zadnjim sekundama napada da baci Harisu ili Mareju da šutnu trojku...
Budite ljudi realni, u prvih 30 utakmica ove sezone, Jokić je izgledao kao neki prosečan igrač startne petorke bilo kog kluba, koji eksplodira jednom u 5 utakmica.
pre 4 godine
Napokon neko pametan i iskren..a merodavan..
pre 4 godine
U pravu je. Jokic je jedini centar koji ne moze da zakuca. Pritom samo zna da dodaje loptu, tako da nije zanimljiv.
pre 4 godine
Sigurno je i ovde Djordjevic kriv sto Jokic nije ni senka igraca od prosle godine. Jednostavno se nije spremio za sezonu. Na svetsko prvenstco je dosao sa viskom kilograma.. Ovo sto pruza dobre partije je razlog njegovog visokog IQa. Kad bi malo popravio pristup bio bi lagano clan prve petorke all star-a.
pre 4 godine
Auu Charlsu , sad si ti neprijatelj broj 1 u Srbiji.Ide prica da ne znas nista o kosarci i da nemas prsten..Obicni kockar si itd itd.
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
pre 4 godine
Bole uvo Jokica da bude na ol staru kad covek juri NBA titulu. Svi vi koji ga sad pljujete cete ga dizati u nebesa u Maju. Ko ne vidi da Denver ima timcinu i najboljeg centra u ligi taj nema pojma o kosarci.
pre 4 godine
Barkli je verovatno najprecenjeniji košarkaš svih vremena. Nikad nije bio ništa posebno! Jokić igra milion puta lepšu košarku nego što je Barkli ikad igrao.
(Miloš_NS, 24. januar 2020 10:54)
Ovo može da izjavi samo neki ozlojeđeni klinac. Barkli je bio jedan od najboljih košarkaša i to u periodu prvog i najboljeg drim tima Amerike ikada. A prijateljski savet za tebe Miloše - nemoj nikada komentarisati nekog ko je igrao pre tvog rođenja. To jednostavno nema smisla...
pre 4 godine
Nijedan komentar da spoji bitne stvari.
1. Jokić jeste/nije zaslužio. Nije zaslužio ali stvarno nema visokih igrača da dominiraju tako da je vrlo arbitrarno ko osim Dejvisa i zaslužuje. Čarls je u pravu ali ga donekle obara otsustvo ubedljivih alternativa.
2. Potpuna mi je misterija zašto bi se neko ovde ložio na AllStar. Već je sama NBA kritična za gledanje a AllStar je negledljiv već decenijama.
3. Ako je nešto bilo očito prošle sezone, naročito u odnosu na pretprošlu, to je da Nikoli tada treba odmor, kakav crni AllStar. Čak štaviše mislim da šanse Denvera da uzme (tj. ukrade) titulu od 9% padaju na 3% ako on ode na AllStar. Svi drugi pauziraju i leče povrede a on igra non-stop.
pre 4 godine
Ne znam šta treba da radi Jokić da bi bio po ukusu ovih komentatora. Ima krš tim u kome igra sve od 1 do 5 i konstantno je 2-4! Stavite Dejvisa u Denver i Denver će biti 10. na zapadu. Stavite Jokića u LAL i biće još ubedljivije prvi! Isto važi i za KAT, zamenite ih i eto Minesote u plej ofu, a Devera na začelju...
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
pre 4 godine
ajde bre ti nesviraj, igra sa limitiranim timom da nema dalje.
pre 4 godine
Samo jos jednom da pitam,bogi snajper,kakve on ima sanse da se nadje na ol staru,meni je on bas super igrac,moze za dva a moze i za tri
pre 4 godine
Ti se ne pitas previse
pre 4 godine
Auu carlse pa kako ces to reci,ti si bio jedan od omiljenih kosarkasa u srbiji,sad ce te svi napasti kako nemas pojma,jer niko ne smije dirat u naseg joku
pre 4 godine
Da, vise zasluzuje Doncic koji ima 2 od 11 za 3 poena i 7 od 24 iz igre, i Harden koji ima 6 od 30 iz igre, jadnici!
(Sotir, 24. januar 2020 12:02)
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
pre 4 godine
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
(društvance iz predgrađa, 24. januar 2020 12:24)
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
pre 4 godine
Smesan si previse. Hahaha
pre 4 godine
Pa dobro, realno je tako...
pre 4 godine
Barkli u pravu 100%
pre 4 godine
A daje bre Barkli, do sad sam se uvek slagao sa tobom.
pre 4 godine
Druže tvoji komentari ovog tipa su smesni posto ti je potpis "drustvance iz predgradja" znači ti si zesce iskompleksiran i samim potpisom to pokazujes... Odakle ti ideja da ti mene prozivas za partizan sa takvim potpisom?
(petarczv, 24. januar 2020 12:55)
E pa dobro si zapazio i kako se potpisujem, a to je ne iz nekog kompleksa kako si ti zaključio, već upravo zbog tvojih neotesanih komentara, tvojih i tebi sličnih. Zato ste dotično društvance :)
To se apsolutno ne odnosi na onu većinu normalnih navijača Zvezde. Ali sumnjam da možeš da ukapiraš o čemu pričam...
Jer ako su u celom mom izlaganju i pokušaju da ti ukažem na tvoju preteranu i da ne kažem bolesnom opsednutošću mržnjom prema Bogdanu i Partizanu, video samo moj potpis - dečko, ti si definitivno izgubljen slučaj.
pre 4 godine
ne mogu sad da komentarišem,moram da se spremam individualno
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
hahahaha uvjek tempira formu za PO a JEDNOM ga igrao i to pukli od osakacenog Portlanda bez centra.
pre 4 godine
Doncic procenat suta ove sezone 47%, Jokic 51%. Uzmi u obzir da je Jokic centar i da Doncic ima mnogo veci broj poena od njega. Opet kazem tek ce vam Luka nabiti komplekse :)
(Boston, 24. januar 2020 12:39)
Jel te tata tako vaspitao da ne postujes sportiste iz svoje zemlje a?
pre 4 godine
Jokaru ne zanima all star, majstor tempira formu za play off!
pre 4 godine
A Trej Jang ide a njegova ekipa najgora na zapadu.Ovde je samo pitanje jesi li amerikanac ili nisi.
pre 4 godine
A Dončić nekoliko utakmica šut za tri 2/11. 3/11 itd. Ni kriv ni dužan postade zvezda.
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
pre 4 godine
Veliki su znalci Barkli i kompanija, vidim stavili Gobera ispred Jokića.
pre 4 godine
@Mr_Melbourne
Takve gluposti si samo ti rekao. Nego kakva je košarka u Bosni? Hercegovini? Znate li vi, novi bosansko-hercegovački naraštaji, šta je uopšte košarka? Igra se sa loptom inače, ali ne fudbalskom.
pre 4 godine
Prvi put se ne slazemo, koji je centar bolji od njega?
Nemoj tako Barkli.
pre 4 godine
19.4p/10s/6.4a. Pozitivan skor tima 30-14. Vodi u svim bitnim stat kategorijama Nuggetsa. 50.9% sut. All Star bez sumnje.
pre 4 godine
Reče Barkley i pojede kutiju krofni.
pre 4 godine
Barkli prica gluposti. Realno Jokic trenutno ne zasluzuje da bude starter, ali bice izabran od strane trenera i to 100%.
Na Zapadu od bekova treneri ce izabrati jos Vestbruka, Lilarda i Micela. Od visokih igraca Jokica, Tovnsa i Georga, dok je cetvrto mesto jos otvoreno, tu ima par kandidata.
pre 4 godine
Sta je strucnjaka ovde to je zastrasujuce, sve mag do maga, a nisu u zivotu pogledali NBA utakmicu.
Jokic nije toliko nekonstantan, on uvek krece sporo a do kraja sezone dodje do 20+ 10+ 7+, tempira formu za PO, onda razvali, Barkli bi to trebao da zna...
(Neko, 24. januar 2020 12:08)
Ne tempira on formu, nego se tokom leta urniše sa hranom iz domaće kuhinje i onda do januara skida višak kilograma. Inače, smatram da je sjajan centar.
pre 4 godine
Realno, ne zaslučuje prvu postavu, pa čak i da igra za Lejkerse ne bi ušao. Ali ne igra prosečno kako neki hoće da istaknu, jer i dalje sam vuče svoju ekipu na visoku poziciju na zapadu. Njegova veličina je u tome što neće da forsira sebe ako vidi da nekog njegovog saigrača ide. Nema taj luksuz da zna da ima još zvezda oko sebe i da svako može da odigra dobro. On zna da mora da iskoristi svaki put kad je neki njegovo saigrač raspoložen i da ga ne guši, jer u Denveru ne postoji konstantan igrač. Videli smo ove sezone mnogo utakmica gde Jokić celo prvo poluvreme traži da se neki saigrač razigra. I kada vidi da nikoga ne ide, da 25-30 poena za jednu u po četvrtinu u drugom poluvremenu.
Često Jokić im namesti po 10-15 otvorenih šuteva za tri poena, i nekad se desi da promašuju bukvalno sve.
pre 4 godine
Јок Богдановића би звао?!!!
Јокић сам вуче екипу и мозак је за све центре у НБА!
pre 4 godine
Denver je mala franšiza, nema uticaj, a ni bazu navijača kao ostali. Barkli i njegove kolege retko gledaju njihove mečeve(mada je pitanje koliko je to analiza košarke, a koliko zabava za gledaoce gde se on i Šek prepucavaju o glupostima) i bez obzira što on u većini slučajeva hvali Jokića, nema od visokih niko bolju sezonu od Nikole(možda Gober ima približno dobru sezonu). Pa ni Ingram nije bio dobar do prethodnih mesec dana, Pelikansi su 12. na zapadu. Jokić ima 19-10-7 što je približno prošloj sezoni, druga stvar je što su svi od njega očekivali da ode preko 20 poena u proseku. To mu se zamera, NBA danas je igra brojki, a Jokić kao neko ko ne igra za sopstvenu statistiku tu ima minuse. Istina je tvrdnja novinara za Nikolu i LA, pre svega bi imao veću podršku u glasovima navijača jer je tu Denver nebitan pored Lejkersa, Klipersa, pa onda Hjustona, Golden Stejta(Stef Kari nije igrao i bio je opet u vrhu po glasovima)
pre 4 godine
Jokic je nekonstantan, a njegov Tim drugi na zapadu...Da nije mozda Hasan bolji?
pre 4 godine
Ne treba uzmiati za ozbiljno barklija on je poznat po ovakvim izjavaama. Nema koga nije prozvao u nba od lebrona, jardena, pre neki dan greena, curryja... Takav je bio i kao igrač i sad kao tv komentator... Jokic je po glasovima fanova bio 5ti medju "visokim" igracima a po igracima i novinarima 4...sto je fantastican uspeh. Medju centrima je prvi!
pre 4 godine
Ali jokica i djokovica najvise gotivim zato sto su takve komplexe nabili komsijama i 90% negativnih komentara je od njih! To mi puni srce kad citam kako djokovic ne zna da igra tenis a jokic kosarku hahahaha. Ima i saka jada nasih iskompleksiranih sta tek za njih reći... Greota. Ali zamislite koliko treba da si ispomeren da odes na sajt druge drzave i kometarises negativno njihovog igrača u nekom sportu. Ko sad da ja odem na neki svajcarski portal i pljujem federera?!
(petarczv, 24. januar 2020 11:57)
E lepo si to zapazio. I ja svaki dan tebi postavljam isto pitanje, koliko treba da si ispomeran da svakoga dana jedva dočekaš neku vest o Partizanu da se tamo nakačiš, ili na bilo kakvu vest o košarci gde se čak i ne pominje Bogdan, da bi ispoljio neke svoje komplekse i frustracije. Prvo kreni od sebe pa onda drugom pametuj. Znam da ja tebi ovo uzalud pišem, ti ćeš već danas da nastaviš po starom...
Ali bar nemoj drugome da deliš lekcije kad i sam ne možeš takve stvari da ispoštuješ.
pre 4 godine
Nervira me kod Jokica sto covek nije konstantan u nameri da maksimalno iskoristi svoj talenat i potencijal.
Sa druge strane A. Davis i Doncic to rade svako vece kad izadju na teren i zato imaju moj glas pre Jokare.
pre 4 godine
Jokic nije atraktivan po americkim standardima, tamo se ne cijeni previse ta kreativnost i lucidnos u igri. Oni vecinom vole igrace tipa Zajon, skoci, zakucaj, otkini obruc, preskoci igraca...kecere na terenu.
pre 4 godine
Koja je glupost svrstavati Jokica i Dzejmsa ili Lenarda u isti kos ali ne mislim po znanju,umecu i po tome ko je bolji vec u istu grupu igraca za glasanje za all star. Po kojoj logici mogu u istoj grupi da budu klasican centar i trojka ili dvojka i da se vode kao visoki igraci? Tu je automatski u podredjenom polozaju Jokic i svi ostali visoki igraci iliti petice u odnosu na njih. Ok Dejvis jeste bolji ove sezone,bar statisticki i zasluzuje mesto startera ali realno koji drugi centar na zapadu je bolji od Jokica? Odgovorno tvrdim nijedan i zato on mora da se nadje na All Staru!
pre 4 godine
E deco da samo znate kakav je igrac bio Barkli... Komentar o Jokicu je istinit i dobronameran ali sad sto mi volimo da nas lazu to je nas problem.
pre 4 godine
@ Petar czv
Sad te đava ne odnija. Ne znan čovika u Hrvatskoj kojemu Đoković nije drag čovik, a šta se tiče košarke i Jokića, 99% ljudi ne zna ni za košarku, a još manje za Jokića.
Prije će bit da uspjesi Jokića i Đokovića liče tvoje komplekse.
Eno Jokić Srbin uspješan, a i ja san Srbin šta automatski znači da san i ja visok dva metra i metar, a to šta moram prodavaćicu zvat da mi doda mliko sa najviše police samo znači da nisan dobro spava.
Eno na, ja mrzin Đokovića i Jokića.
pre 4 godine
Poređenja radi, Dejvis ove godine po meču prosečno beleži 26.3 poena, 9.2 skoka i 3.2 asistencije, a Jokić 19.4 poena, 10 skokova i 6.4 asistencije, uz gotovo identične procente šuta iz igre; pritom, Dejvise je odigrao desetak utakmica manje od Nikole, tj. Nikola je jedna od retkih (možda i jedina) zvezda koja je odigrala sve utakmice od početka sezone. Toliko o “nekonstantnosti”. Razliku od 6 poena u korist Dejvisa, nadoknađuje razlika u 3 asistencije u korist Jokića. Uz sve to, Lejkersi su daleko bolji tim od Denvera, Entoni je okružen iskusnijim igračima i nije vođa ekipe. Uporedio sam ih iz prostog razloga što su bili konkurenti za startnu petorku na Ol-staru.
pre 4 godine
Pelikani 12-ti na tabeli a Klivlend 14-ti i on spominje igrače iz ovih timova za Olstar utakmicu? Ovo je u najmanju ruku sramota gleda se samo individualni kvalitet ja vam garantujem da jokic sklopi denveru ekipu od igrača koje on želi da bi oni igrali finale plej ofa. Njegov najveći greh je jer je timski igrač a to se ne ceni. Kaže da centar sa 17p 10sk i 6.5as čiji je tim treći na tabeli ne zaslužuje Olstar?? Pritom je id Denvera napravio pobednički tim za 4 godine sto je revolucionarni ucinak, ako on ne zaslužuje onda ovaj sto sipa 45p na utakmici i ima posebnu loptu u timu koji je 14 na tebi sigurno ne zaslužuje.
pre 4 godine
Barkliju zabraniti ulazak u Srbiju, pa nek vidi sta ce i kako ce
(aca, 24. januar 2020 14:21)
Barkli ni ne zna gdje je Srbija.
pre 4 godine
....da je Nikola Jokic u Lejkersima,imao bi broj glasova kao Lebron ili Luka... ali dobro, biti ucesnik na All Star-u je ogromna stvar.
Sportski pozdrav
pre 4 godine
Da Jokic ima 25 poena u proseku po mecu, 0 skokova, i 0 asistencija, bio bi nezamenljiv. Ovako 15-20 poena i svaki mec dabl dabl, koga to zanima, kad ne uzima 50 suteva po utakmici. To je NBA. Cirkus.
(Ivan, 24. januar 2020 11:30)
Sto pratis onda?
pre 4 godine
Teško je reći, ako ćemo striktno po pozicijama, gledajući čisto centarsku igru, ove godine Gober, Vajtsajd i možda Kapela zaslužuju poziv više od Jokića. Međutim, gledajući cjelokupnu igru i košarkašku vještinu, Nikola je profesor, samo je prespavao početak sezone.
pre 4 godine
Barkli je uvek bio jedan od onih likova koji namerno tvrde suprotno od ostalih, a onda kada se ispostavi da je u pravu, samo gleda kako da to natrlja na nos ostalima. Naravno kada nisu u pravu, kao što obično nije, onda ćuti kao zaliven.
pre 4 godine
Pre nego sto krene pljuvanje po Barklju, samo da kazem da je prosle godine u ovo vreme hvalio Jokica (za njega je Jokic bio kandidat broj 1 za MVP!).
Voli Carls malo da preteruje, da bi bio u centru paznje. Kao sto sad nije u pravu , tako nije bio u pravu da je Nikola zasluzuje MVP priznanje.
pre 4 godine
Zaslužuje All Star naravno ali ne u prvih pet realno.
Prespavao prvih 2 meseca, trebao je biti direktor u svojoj ekipi ali očigledno je da je njegov karakter dosta blag.
Ne uzima dovoljno šuteva u odnosu na sve ove ostale direktore koji su ušli u prvih pet.
Mislim da njega lično to i ne uzbuđuje previše.
Opet stvar karaktera...
Treba biti više drzak sportski gledajući.
pre 4 godine
INTERESANTNO BI BILO
odgovoriti na pitanje ŠTA BI BILO DA NIKOLA IGRA U LEJKERSIMA ?
Pa prvo bi npr. prošle godine Lejkersi (sa Lebronom i Nikolom)vrovatno ušli u finale Zapada a ne onako sramno odustali u pola sezone !
Ne bi bilo potrebe za Dejvisom . Umesto njega dobar šuter , i sa Hauardom ove godine GLAVNI kandidati za PRSTEN !
Šta bi bilo kad bi bilo .....
pre 4 godine
Svako ima pravo da ima mišljenje, pa i jedan Barkli.
Može i da ga menja svaki čas - kao Barkli.
To nije razlog za nerviranje...
NEBITNO !
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
pre 4 godine
Al je zato Carmelo konstantan a prosle je bio Cousins sa svih svojih 14 utakmica u sezoni...
Regularna sezona nba je cirkus al je za to all star kome... ovaj hocu reci tragedija..
pre 4 godine
Nema sumnje da je Kavai bolji igrač od Jokića ali čovek je odmarao više od 10 mečeva ove sezone a tek smo na polovini.
Nije u redu prema ostalim igračima nagraditi ga all star startnom petorkom.
(JeRemija, 24. januar 2020 10:46)
Odigrao je samo 4 manje od dejvisa...
pre 4 godine
Hoce cika barkli da isproziva jokaru da bi ovaj razbio sad kad im fali pola ekipe.. stari je to pisac..
pre 4 godine
Alo braco, kad cete skontati da ovakve stvari nemaju veze sa postenjem ili zaslugama, potezima, brojevima ili cojstvom i junastvom. Nije ovo pravljeno za Srbe. Ovo je obican posao, radi ce se kako Ameri hoce i ko jos hoce da plati nek plati. Jokic je odlican i atraktivan al ko je njegova ekipa? Denver i Srbija, malo je. Olstar je dosadan, bilo malo zanimljivo zakucavanje Gordon vs Levin i tu su se pravili pametni. Vidite da nema ni Lilarda jer igra za Portland i osim ismevanja Vestbruka prosle godine nista nije uradio van terena, a lagano moze biti najbolji plej danas.
pre 4 godine
Pa, i ne moraš, ko te tera. Jokić je drugačiji i takvog ga treba prihvatiti...igra dovoljno za pobede i ne siluje loptu kao ostali, već razigrava ostatak tima tako da svi igrači iz rotacije imaju dovoljno minuta u nogama pred play-off. Timska taktika, a ne udri po lopti zarad glasova.
pre 4 godine
Povratak u realnost
Jokić
Decembar
20.8 - 9.4 - 7.4 - 54.4 - 39.3
Januar
23.3 - 10.3 - 5.6 - 53.1 - 39.0
Marej Barton Heris
44.1 - 43.2 - 38.6
Da li je previše tražiti od njih da imaju bar 50.0 šut iz igre
Inače za tri - 29.2 - 33.5 - 26.3
Da li je mnogo tražiti da imaju bar 35.0
Da su ova trojica ostvarili ovaj od njih očekivani minimum uz ovakvog "nekostantnog" i "užasnog u odbrani" Jokića Denver bi sada imao spekulativno minimum rezultat od 34 - 10, i bio bi na drugom mestu sa samo jednim porazom više od Lejkersa i tri poraza manje od Jute.
Sve izgleda tako jednostavno i tako blizu a opet mnogo komplikovano i toliko daleko.
Probudiš se ujutru i sve ti izgleda na dohvat ruke a uveče samo vrtiš glavom, vrtiš u neverici.
Dovoljan je jedan jedini korak da naprave ka Jokiću,jedan jedini i tu su...
Trenutno i taj jedan jedini korak izgleda nedostižan.
Tragično i smešno je da u onoj sedmoj utakmici protiv Portlanda nisu imali ni minimum minimuma od minimalnog minimuma, inače lagano bi ušli u finale a ove godine čini se da će se tražiti i više od tog minimuma.
pre 4 godine
Nikola je prvi centar NBA lige, niko u celom regionu to nikada nije imao sem Srbije.
pre 4 godine
Carls Barkli uglavnom ima reci hvale i za Denver i za Jokica, okej Jokic nije konstantan ove sezone, ali da li on vidi na sta lici ekipa bez njega, koji je ishod utakmice ako on odigra lose i kako igraju njegovi saigraci... Uzeo je u obzir samo jednu cinjenicu a druge koje su cak i bitnije ne...
pre 4 godine
ma da, davis je konstantan koji igra 2 pa 3 ne, i to kad odigra svaku trecu prebaci 25pts
pre 4 godine
@Ostin A
1. Sumnjam da na Ol-star utakmici odbrana igra bilo kakav značaj. Stoji da je Dejvis bolji u defanzivi, ali se u napadu troši mnogo manje-uzme loptu i šutne, ne mora da organizuje napad, misli o akcijama, da postavlja igrače, prenosi loptu...
2. Lejkersi su gotovo nepobedivi i bez njega;
3. I prošle sezone je igrao “loše” u novembru (brojevi su mu bili bolji ove godine, nego prošle u tom mesecu), pa je podizao formu u decembru, da bi eksplodirao u januaru i našao se na Ol-star utakmici, ne vidim zašto ove godine ne bi.
pre 4 godine
Surova realnost... Zna se dobro šta je NBA, Amerika... A Joka, dobroćudni gorostas se ne uklapa u tu filozofiju. Tamo moraš da se uzdišeš, ne da se spuštaš... Ma koliko god to bilo možda čudno, tako je kako je.
pre 4 godine
Ne bi ni ja.
pre 4 godine
sve je to dobro, moracu naci i emisiku citavu da poslusam sta su komentarisali jer ovo sto pise je bukvalno 1 recenica, od mogucis par minuta koliko Barkliju treva da kaze bilo sta :D
Tim koji je medju najboljima mora imati i najboljeg igraca iz ekipe, a ne neko sa dna tabele...
ali all star je i trebali bi naravno i to da se cilja, da bude interesantno, ali opet ce biti suteva za 3 poena po citave cetvrtine dok nislim sa Jokicem, Drossom i jos koji od njih mogu i naprsviti nesto a da nije sutanje samo 3
pre 4 godine
Barkli kao u Njegosa!
Jokicu menjaj sredinu ako imas u planu da osvojis nesto.
Razlog zasto Maloun dolazi u strucni stab Srbije je Jokiceva fizicka sprema, realno smrsao je 15kg od pocetka sezone...
Nedopustivo je kako nije vodio racuna o svom telu
pre 4 godine
Sanse da Jokic ne ode na All Star su nula. Birace ga treneri i(li) igraci.
A za ove sto se zale na tu utakmicu: slazem se. I meni se vise gledaju zakucavanja ili trojke. Ali to je a) ogromno priznanje; i b) za svakog od njih vredi puno, jer sam siguran da imaju klauzule u ugovorima da im sleduje bonus ako budu izabrani.
pre 4 godine
Realno ove godine igra slabije nego prosle, nije konstantan tako da sigurno nije zasluzio prvu petorku, ali jeste barem rezervu na ol staru. Mora da se grize i radi vise na terenu. Idemo Jokara, mozes bolje u drugom delu takmicenja,
pre 4 godine
Sinoc sam gledao uzivo emisiju i znao sam da ce prva vesto odmah da bude Barkli.
pre 4 godine
Ako se gleda iz ugla proste statistike, ima boljih i moze se razumeti zasto je Barkli ovo izjavio. Ali ako se gleda da je Joker glavni igrac ekipe koja se bori za prvo mesto na Zapadu, da je dosta puta nosio svoj tim, koliko realno vuce ekipu (bez njega mislim da Denver ne bi bio ni blizu PO), Joker mora da bude na All Staru! Imao je slab pocetak sezone ali je to ispeglao sada.
pre 4 godine
Kao sto sam rekao to pustanje saigraca da "divljaju" na malim utakmicama a ja cu da uzmem 5 suteva ce mu doci preko glave!!!
NBA je liga individualaca i to se ceni dzaba sto ti tim pobedjuje ako ti nisi na naslovnoj strani...
E sad Jokic je i pored te nesebicnosti uspeo prosle godine da bide prva petorka NBA zato sto je nevidjeni talenat,u pleyofu je bio uz Durenta i Kawhia najbolji igrac ali ako hoce da uradi taj sledeci korak mora da postane SEBICIJI bar malo...
Doncic 11-25 sut iz igre ali lik sutira to je poenta zato i jeste prva petorka...nazalost to se ceni u nba i Jokic mora da promeni svoj mentalitet bar malo da gleda vise sebe ako hoce da napravi taj sledeci korak...steta je zbog talenta koji ima...
pre 4 godine
jokic realno ove godine u odnosu na proslogodisnju sezonu ima skoro pa iste brojke.
trom ulaz u sezonu pa posle dominacija.
mislim da ima npr poen prosecno vise ove godine (u odnosu na proslu godinu) i recimo asistenciju manje. i to je to.
ali treba gledati kontekst a ne brojke.
jokic i ove godine nosi ekipu na ledjima (koja sutira mnogo losije, otuda i manje asistencija), ima najvise resenih utakmica procentualno u ligi (naj klač), nema dana odmora kao mnogi sa liste, i najbolji je bukvalno po svim parametrima u svojoj ekipi (cak je i drasticno popravio aut za 3 poena). i njegove brojke samo rastu.
e sad, za nekoga mvp(najkorisniji igrac) znaci statistika, za nekoga uticaj na ekipu... misljenja su razlicita ali ja mislim da na zapadu bukvalno ne postoji bolji centar od nikole (a boga mi ni na istoku, ali to je druga prica).
mislim da sam bio objektivan
pre 4 godine
@Njaah
A da ti ipak malo razmisliš?
1. prestiž - izvesno njega boli uvo za to, i sve ostalo
2. niti mu socijalno treba da se pozicionira u timu, gradu itd.
3. reklame - to je ozbiljan razlog da ide na AllStar; ali mislim da nije mnogo tamo marketabilan i da učešće to ne menja nešto bitno
4. svi igrači, pogotovu koje si naveo, imaju pauze zbog povreda makar; on ne. Cela rotacija Denvera pauze, on ne. A pre svega njemu takav kakav je, konstitucionalno, baš baš treba taj odmor tada. To se i videlo kada je dobro finiširao sezonu bez AllStara a loše sezonu nakon AllStara.
Dakle to možda znači mlađim navijačima ovde. Ali - koliko više bi značila titula? A titula je izvesno nešto malo više verovatna ako ne ide na AllStar.
pre 4 godine
Nije zasluzio u 5,zasluzio je u 10 vrlo prosto i jednostavno...
pre 4 godine
(znanje-imanje, 24. januar 2020 14:12)
Druze, bas pricas svasta...procitaj sta si napisao.
Svi odmaraju, samo on igra all star.
Pa nije ovo all star samo Nikole Jokica.Zasto ne odmaraju Dejvis i Lebron, Lenard, Janis.
U NBA krugovima je prestiž pojaviti se na All Star meču.
A i sve ako ne zapinju tamo i ubijaju se od treninga tih par dana
pre 4 godine
O čemu Barkli priča !? Jel on prati sve utakmice ili pak samo udario na statistiku !? Ili pak on tu gleda samo individualni ucinak, pa mu to nije konstatno. Zato onaj iz Atlante i jeste tu, dok mu ekipa guli korice na karju tabele.. Jeste to OL Star okej, ali eto za mene se ne gleda samo ucinak igrača samog, već i ekipe, rang, kvalitet igre globalno, doprinos ekipi. Ono kad vidiš da glasaju za Stefa koji i ne igra, onda ti je sve jasno.
pre 4 godine
Boli ga, sto je najbolji.. Kompleksi
pre 4 godine
Ako je neko uvek branio i podržavao Jokića i kada bi ga svi osporavali, onda je to sigurno Barkli. Nekome se možda neće svideti ovo, ali mislim da Čarls na ovaj način pokušava da trgne Nikolu da bude još mnogo bolji, a dokazao je može i da mu brojke koje je imao u PO prošle sezone mogu biti svakodnevica, tako da je Barkli potpuno u pravu za ovu izjavu. Podržavam.
pre 4 godine
Ako je prosek do sada 20 to je dovoljno za all star. A dovoljno je i za max ugovor.
98 Komentari
Sortiraj po: