Ponedeljak, 17.06.2019.

12:42

Han: Otvorite vrata Severnoj Makedoniji, važno je zbog Srbije

Politički kompromis na Zapadnom Balkanu mora biti nagrađen, poručuje uoči sutrašnje sednice Saveta EU komesar za pregovore o pristupanju Johanes Han.

Izvor: Tanjug

Han: Otvorite vrata Severnoj Makedoniji, važno je zbog Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

mlekadzija

pre 4 godine

Ево само што нису...., колико мораш да будеш наиван па да верујеш у изјве разних бриселских намештеника?

C i n i k

pre 4 godine

Pitajte gradjane Srbije dali su za ulaz u EU. Pa onda izjavite sta je vazno za Srbiju
(Marko, 17. jun 2019 15:37)

Ja sam ZA EU.
Pola familije mi je u Eu.
Ujedno,nedavno je objavljeno istrazivanje,58 % je ZA Eu.
A ti ako ces u Rusiju,slobodno,niko ti ne brani...

C i n i k

pre 4 godine

Mk je veoma pristojna i ok zemlja,oni su istog dana kada i hr trebali da udju u Eu,sad vide koliko ih kosta gubljenje vremena na gluposti.
Kasno se setili da moraju sa Gr da se dogovore.
Sad vise nije tajming za Eu.
Msm da ce ipak krenuti pozitivna prica za njih ali istovremeno,ulazak u Nato im je kud i kamo vaznija prica.
To je pre svega postavljanje temelja bezbednosti granica,to je ujedno i garancija da im albanci nece podeliti zemlju.
Sto se sev.Mk tice jesu zasluzili Eu ali nije vise vreme za to,prosli su svi vozovi,isto to vazi i za nas.
Dok su ostali narodi grabili ka Eu i Nato mi smo kao "nebeski"narod hteli da ratujemo,i ajde sto smo sebe unazadili za 300 god nego smo i ostale ex Yu narode unazadili!

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Drugim rijecima, popustite malo oko Sj Makedonije da bi mogli zeznuti Srbiju za Kosovo. 

Jel potrebno da se jasnije izraze?
(Dijaspora, 17. jun 2019 14:02)

To je to. Ne moze jasnije.

Zemljoradnik

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.(Mika, 17. jun 2019 12:44)Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.
(mix, 17. jun 2019 14:48)
- Pa čovek je i naveo nas kao primer i to koliko smo se do sada usrećili od kad su naši pregovori krenuli pre 6 godina. Priprema, skrining, pristip pristupu, štap, šargarepa... poglavlje po poglavlje, polako i temeljito. Ovim tempom pregovori se završavaju za okvirno 200 godina. Da se ne zamajavamo, EU nema nameru više da primi bilo koga.

Deki-Pariz

pre 4 godine

@Branko DE

"turska izgleda ko u srednjem veku"......

pa da....zato se nalazi u G20 gde su samo najrazvijene zemlje.....

zato što nemaju više dug prema svetske banke itd.....

da da u srednjem veku.............

mix

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.
(Mika, 17. jun 2019 12:44)

Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.

Zbunjen

pre 4 godine

Realno je očekivati zdrav pristup prilikom pristupanja predpristupnom dijalogu o početku priprema za pristupanje predpristupnom zakazivanju datuma za otvaranje predpristupnih pregovora. Ja verujem EU, uvek su sve ispunili, čak i više nego kandidati. Zato ne vidim razloga za ironiju. Mislim, ironiju od strane mene.

Biba

pre 4 godine

#brankoDe - Zavisi kako gledas na Tursku. Sela im jesu ostala u srenjem veku al isto tako su i jaka zemlja, imaju razvijene gradove, svetsku turisticku atrakciju Istanbul koji sam dnevno ima veci priliv ljudi i novca od mnogih zemalja EU. Zemlje ex Yu trebalo je primiti istovremeno u EU, to bi konacno resilo mnoge probleme i tenzije u regionu. S druge strane Hrvatska je usla pa se nisu mnogo usreceli sto i sami potvrdjuju.

signal

pre 4 godine

Dobri su severni Makedonci, promenili su ime da bi dobili obecanje da ce biti odlucivano da li ce biti pokrenuto pregovaranje o otvaranju pregovora o poglavljima posle kojih ce se odlucivati da li ce poglavlja biti zatvorena. A sve to zajedno ne znaci nista.

mr

pre 4 godine

То што ће вероватноп сви бити у ЕУ пре нас је у суштини добро. Окружени са свих страна са ЕУ би било за нас и нека врста гаранције. Па са обзиром на то то се неће ни десити, јер очигледно имају овде још неке инжењеринге. Све ово скупа је разлог да се још више забринемо за себе. Јер ако сви уђу а ми не значи да смо у каналу. А ако остане овакво стање, мислим да смо тек у каналу и са оним са чиме се све тренутно боримо, и плус ће се додати нови проблеми. Тако да обрни окрени наш интерес и јесте што бржа стабилизација прилика овде. Ово како ЕУ тј УСА планира као да стабилизује прилике тако што ће једни да мењају своја имена, други да признају криминалне сецесије, трећи да имају вечног управника, четврти и пети да буду сигурна кућа за криминал и комбинације, на жалост показује да уопште и није план ЕУ. И после свега дођемо до тога да нам је најбоље да се сами узмемо у памет, а то нема шансе да се деси јер су све банана државе у свакаквим ланцима, контролама, лобијима, криминалима, итд.

Branko DE

pre 4 godine

Severna Makedonija nema šanse nikad da bude primljena u EU, kao ni Srbija, Albanija, Kosovo i BiH, verovatno ni Crna Gora. Previše su siromašne i nerazvijene zemlje. Kad bi mogli iz EU bi izbacili i Rumuniju i Bugarsku. Pustite vi priče ispunite "ovo" i "ono". Turska je najbolji primer. Volim Tursku i idem tamo na more svake godine. Van hotelskog kompleksa Turska izgleda kao u srednjem veku. Teško siromaštvo.

A postovanje?

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."

Branko

pre 4 godine

Potreban je kompromis.... Severna Makedonija je uradila sve sto je od nje trazeno. Razumeteli vi ove recenice?
(goran, 17. jun 2019 13:04) # Link
Da, uradili su sve sto je trazeno da bi se postigao kompromis

sociolog

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."
(A postovanje?)

dokazano primenljivo na ljudsku vrstu (sa izuzecima). odatle "role-model" I negativni i pozitivni) na svakom nivou drustva od porodice pa nadalje, kao drustvena norma a ako gledate zakone takodjer (odvracanje od loseg, ohrabrivanje na dobro, uslovna osuda, rehabilitacija itd).

Nemacka

pre 4 godine

Znaci kriterijumi nisu bitni? Meni je to odavno jasno ali srbima u Srbiji i vlasti nije! Nikad nećemo uci i treba preki niti te glupe pregovore!

Ante

pre 4 godine

Makedonija je sigurno zaslužila ne samo pristupne pregovore, nego da prva sljedeća uđe u EU, a tako će i da bude. Albanija je miljama daleko. Makedonija je od raspada YU se pokazala kao odgovorna država, i da nije tog nesretnog spora s Grčkom, vjerovatno bi već bila unutra.
To treba napraviti zbog Makedonije, a ne zbog Srbije. Svaka država je za sebe, i ima svoje posebnosti, probleme i prednosti.
I tako treba da se postavi EU.

bane2104

pre 4 godine

Posle decenija eksplicitnog laganja Turske, kada je i sama Turska bila puno demokratskija od ove danasnje, valjda je svako mogao da nauci da EU ne drzi obecanja, ekstremno sledi dvostruke arsine a siri granice samo kada iz orbite ruskog uticaja sopstvenim lazima zeli da izbaci pojedine zemlje, radi se iskljucivo o geostrateskim igrama. Zato svaka navodna prica o slobodama ili demokratiji zvuci smesno kada je izgovaraju Briselske birokrate.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne treba zbog Srbije. Mi nijednu šargarepu nismo uhvatili, Makedoncima je ovo tek prva.

Nama su rekli rešite Hag. Rešeno. Ništa od toga.

Pa su nam rekli pokrenite pregovore o Kosovu pa ćete u EU. Pokrenuli, i opet ništa.

Sad nam kažu rešite Kosovo. I kad bude rešeno, opet neće biti ništa.

Makedonija je trebala da traži odmah prijem u EU čim se postigne sporazum ali eto, neiskusni su.

Mika

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.

A postovanje?

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne treba zbog Srbije. Mi nijednu šargarepu nismo uhvatili, Makedoncima je ovo tek prva.

Nama su rekli rešite Hag. Rešeno. Ništa od toga.

Pa su nam rekli pokrenite pregovore o Kosovu pa ćete u EU. Pokrenuli, i opet ništa.

Sad nam kažu rešite Kosovo. I kad bude rešeno, opet neće biti ništa.

Makedonija je trebala da traži odmah prijem u EU čim se postigne sporazum ali eto, neiskusni su.

Mika

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.

signal

pre 4 godine

Dobri su severni Makedonci, promenili su ime da bi dobili obecanje da ce biti odlucivano da li ce biti pokrenuto pregovaranje o otvaranju pregovora o poglavljima posle kojih ce se odlucivati da li ce poglavlja biti zatvorena. A sve to zajedno ne znaci nista.

bane2104

pre 4 godine

Posle decenija eksplicitnog laganja Turske, kada je i sama Turska bila puno demokratskija od ove danasnje, valjda je svako mogao da nauci da EU ne drzi obecanja, ekstremno sledi dvostruke arsine a siri granice samo kada iz orbite ruskog uticaja sopstvenim lazima zeli da izbaci pojedine zemlje, radi se iskljucivo o geostrateskim igrama. Zato svaka navodna prica o slobodama ili demokratiji zvuci smesno kada je izgovaraju Briselske birokrate.

Branko DE

pre 4 godine

Severna Makedonija nema šanse nikad da bude primljena u EU, kao ni Srbija, Albanija, Kosovo i BiH, verovatno ni Crna Gora. Previše su siromašne i nerazvijene zemlje. Kad bi mogli iz EU bi izbacili i Rumuniju i Bugarsku. Pustite vi priče ispunite "ovo" i "ono". Turska je najbolji primer. Volim Tursku i idem tamo na more svake godine. Van hotelskog kompleksa Turska izgleda kao u srednjem veku. Teško siromaštvo.

Nemacka

pre 4 godine

Znaci kriterijumi nisu bitni? Meni je to odavno jasno ali srbima u Srbiji i vlasti nije! Nikad nećemo uci i treba preki niti te glupe pregovore!

Deki-Pariz

pre 4 godine

@Branko DE

"turska izgleda ko u srednjem veku"......

pa da....zato se nalazi u G20 gde su samo najrazvijene zemlje.....

zato što nemaju više dug prema svetske banke itd.....

da da u srednjem veku.............

mix

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.
(Mika, 17. jun 2019 12:44)

Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Drugim rijecima, popustite malo oko Sj Makedonije da bi mogli zeznuti Srbiju za Kosovo. 

Jel potrebno da se jasnije izraze?
(Dijaspora, 17. jun 2019 14:02)

To je to. Ne moze jasnije.

Zemljoradnik

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.(Mika, 17. jun 2019 12:44)Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.
(mix, 17. jun 2019 14:48)
- Pa čovek je i naveo nas kao primer i to koliko smo se do sada usrećili od kad su naši pregovori krenuli pre 6 godina. Priprema, skrining, pristip pristupu, štap, šargarepa... poglavlje po poglavlje, polako i temeljito. Ovim tempom pregovori se završavaju za okvirno 200 godina. Da se ne zamajavamo, EU nema nameru više da primi bilo koga.

C i n i k

pre 4 godine

Mk je veoma pristojna i ok zemlja,oni su istog dana kada i hr trebali da udju u Eu,sad vide koliko ih kosta gubljenje vremena na gluposti.
Kasno se setili da moraju sa Gr da se dogovore.
Sad vise nije tajming za Eu.
Msm da ce ipak krenuti pozitivna prica za njih ali istovremeno,ulazak u Nato im je kud i kamo vaznija prica.
To je pre svega postavljanje temelja bezbednosti granica,to je ujedno i garancija da im albanci nece podeliti zemlju.
Sto se sev.Mk tice jesu zasluzili Eu ali nije vise vreme za to,prosli su svi vozovi,isto to vazi i za nas.
Dok su ostali narodi grabili ka Eu i Nato mi smo kao "nebeski"narod hteli da ratujemo,i ajde sto smo sebe unazadili za 300 god nego smo i ostale ex Yu narode unazadili!

C i n i k

pre 4 godine

Pitajte gradjane Srbije dali su za ulaz u EU. Pa onda izjavite sta je vazno za Srbiju
(Marko, 17. jun 2019 15:37)

Ja sam ZA EU.
Pola familije mi je u Eu.
Ujedno,nedavno je objavljeno istrazivanje,58 % je ZA Eu.
A ti ako ces u Rusiju,slobodno,niko ti ne brani...

Biba

pre 4 godine

#brankoDe - Zavisi kako gledas na Tursku. Sela im jesu ostala u srenjem veku al isto tako su i jaka zemlja, imaju razvijene gradove, svetsku turisticku atrakciju Istanbul koji sam dnevno ima veci priliv ljudi i novca od mnogih zemalja EU. Zemlje ex Yu trebalo je primiti istovremeno u EU, to bi konacno resilo mnoge probleme i tenzije u regionu. S druge strane Hrvatska je usla pa se nisu mnogo usreceli sto i sami potvrdjuju.

mlekadzija

pre 4 godine

Ево само што нису...., колико мораш да будеш наиван па да верујеш у изјве разних бриселских намештеника?

mr

pre 4 godine

То што ће вероватноп сви бити у ЕУ пре нас је у суштини добро. Окружени са свих страна са ЕУ би било за нас и нека врста гаранције. Па са обзиром на то то се неће ни десити, јер очигледно имају овде још неке инжењеринге. Све ово скупа је разлог да се још више забринемо за себе. Јер ако сви уђу а ми не значи да смо у каналу. А ако остане овакво стање, мислим да смо тек у каналу и са оним са чиме се све тренутно боримо, и плус ће се додати нови проблеми. Тако да обрни окрени наш интерес и јесте што бржа стабилизација прилика овде. Ово како ЕУ тј УСА планира као да стабилизује прилике тако што ће једни да мењају своја имена, други да признају криминалне сецесије, трећи да имају вечног управника, четврти и пети да буду сигурна кућа за криминал и комбинације, на жалост показује да уопште и није план ЕУ. И после свега дођемо до тога да нам је најбоље да се сами узмемо у памет, а то нема шансе да се деси јер су све банана државе у свакаквим ланцима, контролама, лобијима, криминалима, итд.

Zbunjen

pre 4 godine

Realno je očekivati zdrav pristup prilikom pristupanja predpristupnom dijalogu o početku priprema za pristupanje predpristupnom zakazivanju datuma za otvaranje predpristupnih pregovora. Ja verujem EU, uvek su sve ispunili, čak i više nego kandidati. Zato ne vidim razloga za ironiju. Mislim, ironiju od strane mene.

sociolog

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."
(A postovanje?)

dokazano primenljivo na ljudsku vrstu (sa izuzecima). odatle "role-model" I negativni i pozitivni) na svakom nivou drustva od porodice pa nadalje, kao drustvena norma a ako gledate zakone takodjer (odvracanje od loseg, ohrabrivanje na dobro, uslovna osuda, rehabilitacija itd).

Branko

pre 4 godine

Potreban je kompromis.... Severna Makedonija je uradila sve sto je od nje trazeno. Razumeteli vi ove recenice?
(goran, 17. jun 2019 13:04) # Link
Da, uradili su sve sto je trazeno da bi se postigao kompromis

Ante

pre 4 godine

Makedonija je sigurno zaslužila ne samo pristupne pregovore, nego da prva sljedeća uđe u EU, a tako će i da bude. Albanija je miljama daleko. Makedonija je od raspada YU se pokazala kao odgovorna država, i da nije tog nesretnog spora s Grčkom, vjerovatno bi već bila unutra.
To treba napraviti zbog Makedonije, a ne zbog Srbije. Svaka država je za sebe, i ima svoje posebnosti, probleme i prednosti.
I tako treba da se postavi EU.

Branko DE

pre 4 godine

Severna Makedonija nema šanse nikad da bude primljena u EU, kao ni Srbija, Albanija, Kosovo i BiH, verovatno ni Crna Gora. Previše su siromašne i nerazvijene zemlje. Kad bi mogli iz EU bi izbacili i Rumuniju i Bugarsku. Pustite vi priče ispunite "ovo" i "ono". Turska je najbolji primer. Volim Tursku i idem tamo na more svake godine. Van hotelskog kompleksa Turska izgleda kao u srednjem veku. Teško siromaštvo.

C i n i k

pre 4 godine

Mk je veoma pristojna i ok zemlja,oni su istog dana kada i hr trebali da udju u Eu,sad vide koliko ih kosta gubljenje vremena na gluposti.
Kasno se setili da moraju sa Gr da se dogovore.
Sad vise nije tajming za Eu.
Msm da ce ipak krenuti pozitivna prica za njih ali istovremeno,ulazak u Nato im je kud i kamo vaznija prica.
To je pre svega postavljanje temelja bezbednosti granica,to je ujedno i garancija da im albanci nece podeliti zemlju.
Sto se sev.Mk tice jesu zasluzili Eu ali nije vise vreme za to,prosli su svi vozovi,isto to vazi i za nas.
Dok su ostali narodi grabili ka Eu i Nato mi smo kao "nebeski"narod hteli da ratujemo,i ajde sto smo sebe unazadili za 300 god nego smo i ostale ex Yu narode unazadili!

C i n i k

pre 4 godine

Pitajte gradjane Srbije dali su za ulaz u EU. Pa onda izjavite sta je vazno za Srbiju
(Marko, 17. jun 2019 15:37)

Ja sam ZA EU.
Pola familije mi je u Eu.
Ujedno,nedavno je objavljeno istrazivanje,58 % je ZA Eu.
A ti ako ces u Rusiju,slobodno,niko ti ne brani...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne treba zbog Srbije. Mi nijednu šargarepu nismo uhvatili, Makedoncima je ovo tek prva.

Nama su rekli rešite Hag. Rešeno. Ništa od toga.

Pa su nam rekli pokrenite pregovore o Kosovu pa ćete u EU. Pokrenuli, i opet ništa.

Sad nam kažu rešite Kosovo. I kad bude rešeno, opet neće biti ništa.

Makedonija je trebala da traži odmah prijem u EU čim se postigne sporazum ali eto, neiskusni su.

signal

pre 4 godine

Dobri su severni Makedonci, promenili su ime da bi dobili obecanje da ce biti odlucivano da li ce biti pokrenuto pregovaranje o otvaranju pregovora o poglavljima posle kojih ce se odlucivati da li ce poglavlja biti zatvorena. A sve to zajedno ne znaci nista.

Mika

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.

Nemacka

pre 4 godine

Znaci kriterijumi nisu bitni? Meni je to odavno jasno ali srbima u Srbiji i vlasti nije! Nikad nećemo uci i treba preki niti te glupe pregovore!

mix

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.
(Mika, 17. jun 2019 12:44)

Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.

Ante

pre 4 godine

Makedonija je sigurno zaslužila ne samo pristupne pregovore, nego da prva sljedeća uđe u EU, a tako će i da bude. Albanija je miljama daleko. Makedonija je od raspada YU se pokazala kao odgovorna država, i da nije tog nesretnog spora s Grčkom, vjerovatno bi već bila unutra.
To treba napraviti zbog Makedonije, a ne zbog Srbije. Svaka država je za sebe, i ima svoje posebnosti, probleme i prednosti.
I tako treba da se postavi EU.

bane2104

pre 4 godine

Posle decenija eksplicitnog laganja Turske, kada je i sama Turska bila puno demokratskija od ove danasnje, valjda je svako mogao da nauci da EU ne drzi obecanja, ekstremno sledi dvostruke arsine a siri granice samo kada iz orbite ruskog uticaja sopstvenim lazima zeli da izbaci pojedine zemlje, radi se iskljucivo o geostrateskim igrama. Zato svaka navodna prica o slobodama ili demokratiji zvuci smesno kada je izgovaraju Briselske birokrate.

Deki-Pariz

pre 4 godine

@Branko DE

"turska izgleda ko u srednjem veku"......

pa da....zato se nalazi u G20 gde su samo najrazvijene zemlje.....

zato što nemaju više dug prema svetske banke itd.....

da da u srednjem veku.............

A postovanje?

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Drugim rijecima, popustite malo oko Sj Makedonije da bi mogli zeznuti Srbiju za Kosovo. 

Jel potrebno da se jasnije izraze?
(Dijaspora, 17. jun 2019 14:02)

To je to. Ne moze jasnije.

Branko

pre 4 godine

Potreban je kompromis.... Severna Makedonija je uradila sve sto je od nje trazeno. Razumeteli vi ove recenice?
(goran, 17. jun 2019 13:04) # Link
Da, uradili su sve sto je trazeno da bi se postigao kompromis

Zemljoradnik

pre 4 godine

Severno Makedonci šargarepa je ispred nosa! Kreće jurnjava. Prvi deo ste ispunili a to je da više ne znate ko ste i gde živite. Sledeći korak je pristup pristupu, pristupnim pristupačima.(Mika, 17. jun 2019 12:44)Sreca pa mi znamo gde zivimo.Pitanje od milion dolara,gde su granice Srbije.
(mix, 17. jun 2019 14:48)
- Pa čovek je i naveo nas kao primer i to koliko smo se do sada usrećili od kad su naši pregovori krenuli pre 6 godina. Priprema, skrining, pristip pristupu, štap, šargarepa... poglavlje po poglavlje, polako i temeljito. Ovim tempom pregovori se završavaju za okvirno 200 godina. Da se ne zamajavamo, EU nema nameru više da primi bilo koga.

Biba

pre 4 godine

#brankoDe - Zavisi kako gledas na Tursku. Sela im jesu ostala u srenjem veku al isto tako su i jaka zemlja, imaju razvijene gradove, svetsku turisticku atrakciju Istanbul koji sam dnevno ima veci priliv ljudi i novca od mnogih zemalja EU. Zemlje ex Yu trebalo je primiti istovremeno u EU, to bi konacno resilo mnoge probleme i tenzije u regionu. S druge strane Hrvatska je usla pa se nisu mnogo usreceli sto i sami potvrdjuju.

Zbunjen

pre 4 godine

Realno je očekivati zdrav pristup prilikom pristupanja predpristupnom dijalogu o početku priprema za pristupanje predpristupnom zakazivanju datuma za otvaranje predpristupnih pregovora. Ja verujem EU, uvek su sve ispunili, čak i više nego kandidati. Zato ne vidim razloga za ironiju. Mislim, ironiju od strane mene.

mlekadzija

pre 4 godine

Ево само што нису...., колико мораш да будеш наиван па да верујеш у изјве разних бриселских намештеника?

mr

pre 4 godine

То што ће вероватноп сви бити у ЕУ пре нас је у суштини добро. Окружени са свих страна са ЕУ би било за нас и нека врста гаранције. Па са обзиром на то то се неће ни десити, јер очигледно имају овде још неке инжењеринге. Све ово скупа је разлог да се још више забринемо за себе. Јер ако сви уђу а ми не значи да смо у каналу. А ако остане овакво стање, мислим да смо тек у каналу и са оним са чиме се све тренутно боримо, и плус ће се додати нови проблеми. Тако да обрни окрени наш интерес и јесте што бржа стабилизација прилика овде. Ово како ЕУ тј УСА планира као да стабилизује прилике тако што ће једни да мењају своја имена, други да признају криминалне сецесије, трећи да имају вечног управника, четврти и пети да буду сигурна кућа за криминал и комбинације, на жалост показује да уопште и није план ЕУ. И после свега дођемо до тога да нам је најбоље да се сами узмемо у памет, а то нема шансе да се деси јер су све банана државе у свакаквим ланцима, контролама, лобијима, криминалима, итд.

sociolog

pre 4 godine

Prilikom odnosa sa Balkanom, ovi strani zvanicnici se vode rezultatima Pavlovljevih analiza. Kao da smo laboratorijski zamorcici, sistem kazni i nagrada, razvijanje uslovnog refleksa, kao kod Pavlovljevog psa.
Han razmislja ovako: "Ako majmun A vidi da je majmun B za nesto nagradjen, i majmun A ce pokusati isto."
(A postovanje?)

dokazano primenljivo na ljudsku vrstu (sa izuzecima). odatle "role-model" I negativni i pozitivni) na svakom nivou drustva od porodice pa nadalje, kao drustvena norma a ako gledate zakone takodjer (odvracanje od loseg, ohrabrivanje na dobro, uslovna osuda, rehabilitacija itd).