Utorak, 05.12.2017.

14:00

Folić: Radimo, biće gužvi narednih deset godina

Izvor: Slobodan Marièiæ

Foliæ: Radimo, biæe gužvi narednih deset godina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Mrgud

pre 6 godina

Slažem se s tim da je na mnogim mestima u gradu potrebna rekonstrukcija, ali je teška budalaština da mora sve odjednom. Logika ove gradske vlasti je da ćemo izdržati, što implicira da nas tretiraju kao stoku. Druga važna stvar je dužina trajanja radova. Uz odgovarajuću organizaciju siguran sam da bi mogli biti upola kraći. Svedok sam da su u Dolačkoj ulici obijali juče postavljen asvalt da bi postavljali šahtove. Ovakve budalaštine svi mi plaćamo. Ulice pripadaju gradjanima a ne automobilima, a tim automobilima upravljaju Marsovci, izgleda. Koji je mozak ovo smislio? Sve u svemu, baš kao i većina prethodnih gradskih vlasti i ova je najmanje služila gradjanima, a kome jeste saznaćemo kada budemo znali za čiji račun su ljudi u fantomkama u sred noći izbacivani na ulicu. Setimo se samo bivšeg ministra odbrane, onog što voli kada novinarke kleče na kojoj je funkciji sada? Ja sve ovo što je g. Folić ovde izneo doživljavam kao tešku pretnju, pobogu, kada ćemo moći da živimo u našem gradu normalno?

Aleksandar

pre 6 godina

Za deset godina nadam se da ce raditi neko drugi, a ne vi. Da li to racunate da cete biti na vlasti i za deset godina? Slazem se da se radi puno, medjutim dosta toga se radi fuserajski, u zurbi ili nestrucno, i svaki dan vam je kampanja, stalno pljujete po prethodnicima, a to ne volim, puno imate najava u futuru, napravicemo, gradicemo, uradicemo - od toga se dosta toga nikad i ne ostvari. Naravno, idu izbori pa ste otvorili dosta gradilista, projekata, pokrili dosta fasada... sad kazete 200 fasada ove godine, do skoro je bilo planirano 300 fasada ove godine, znaci vec ste smanjili, renoviranje stepenica na Kalemegdanu se odlaze, renoviranje fasada u Brankovoj se odlaze, da ne duzim, nemate para za sve sto hocete, ali idu izbori a papir trpi sva obecanja, sve najave u buducnosti, sve nesto za dve godine... koliko ste toga najavljivali do sada, kad se samo setim... Dakle, spustite se malo na zemlju, previse letite u oblacima, prestanite da pljujete po prethodnicima - i oni su radili nesto dobro, ne samo lose, skoncentrisite se na svoj rad i smanjite malo te najave, nerealne su.

Cimanje

pre 6 godina

Što se skulptura tiče pogledajte one u Ženevi. Na svakom koraku će vax iznenaditi neka: putnik sa spustenim koferom, žena u hodu, zena na autobuskom stajalištu koja pretura po svojoj torbici ... Kad naletite na neku od njih prosto vidite sebe u istim situacijama. Takodje imaju male fontanice-česme na skoro svakom manjem skveru. Lepo za oko a korisno.za prolaznike. I ono što je najvažnije - nemaju muzičku fontanu. Umesto.toga imaju u parku plato sa zivom muzikom, nesto.slicno onom na Zemunskom keju ili u Dunavskom parku u NS, samo veće.

Djordje NS

pre 6 godina

Druže, ti i tvoji naprednjaci možete o deset godina razmišljati samo kada se bude razgovaralo o godinama robije koje treba da odslužite za svoja nedela u ovih 6 godina.

doktor

pre 6 godina

Ova vlast se grcevito trudi da pokrade sto je vise moguce dok im se moze..Rekonstrukcije ulica i namestanje tendera su samo vrh ledenog brega, sumnjiva poslovanja preduzeca dok su radnici na ulicama...Bio je skoro clanka kako je proteklih godina rasla cena za Novu godinu..od nekih 4-5 miliona pre 5 godina do vrtoglavih 100 000 000 din ove..U cije dzepove se slivaju te pare, ja kao doktor vec godinu i po cekam na posao zato sto ne zelim da platim 15000e koliko mi je trazeno dok se supruga SNS potrcka zaposlila dan nakon sto je polozila drzavni iako je studirala tu istu medicinu kao i ja 15 godina. Ne znam dokle vise ovo..Uskoro polazem nemacki i odlazim odavde vise

ilaminat

pre 6 godina

@Moo

Ocigledno nisi bio u Skopju, inace bi znao sta znaci "umetnost" ovakvim tipovima kao sto je Folic, za koje niko nije cuo do danas i koji ce da naplacuju ulaze u parkove

Kvazimodo Sorabius

pre 6 godina

Budale! - sto kaze Kesic.
Vise od pola decenije su na vlasti a nije im JOS palo na pamet da naplacuju mostarinu na mostovima na Savi i onaj jedan na Dunavu, onaj drugi bi Pancevo trebalo da vrati ili uvede svoju naplatu. Cuj, Pancevacki most - u Beogradu!
Pa da uvedu Muzicki dinar na Slaviji! Putarinu u Vojvode Stepe. Ili, jos bolje: prvo akcizu, pa mostarinu, na sve to PDV, a naplatu prepustiti privatnim izvrsiteljima!
Sto kaze Vujovic: drzava vam garantuje prezivljavanje ako sve platite sta izmislimo!

Frankfurt

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.
(Dr.Nusic, 12. decembar 2017 12:49)
A ne. Ne samo pakovanje,nego odgovornost za uradjeno i nanesenu stetu. Samo pakovanje se pokazalo kao los pristup do sada.

Tipsy

pre 6 godina

Prevrnuli su grad. Centar je sablazan odkada ga pretvaraju u pešačku zonu. Mrtav i bez duše. Plato Slavija izgleda kao kineski plato iz doba Mao Ce Tunga. Jezivo. Prekinite da ružite Beograd jer je dovoljno uništen.

Moo

pre 6 godina

Nemam pojma ko je Folic al znam da je onaj gradski arhitekta iz vremena Djilasa imao genijalnu recenicu "Beograd treba da se razvija onako kako investitori zele". Meni je to katastrofa jer je jedan "investitor" otvorio striptiz klub u strogom centru na samom trgu a ostali pootvarali kladionice i fast food restorancice. Ja sam sad citao tekst o skulpturama i umetnosti. Predizborna reklama ili ne divno je zamisliti ovakav Beograd.

London

pre 6 godina

"Ono što je tu najveći uspeh jeste što je Slavija urađena tako da pešaci i biciklisti imaju prioritet. Zato pešaci nisu gurnuti pod zemlju, kao što je bila jedna od ranijih ideja. Slavija je urađena na human način."

Ludilo.

Krang

pre 6 godina

Koje drvece na Slaviji? Nema niti jednog drveta, pomno pratim ceo proces izgradnje i ne mogu se cudom nacuditi: taj "park" je samo jos jedna od meni potpuno nejasnih javnih povrsina, ili kako ih od miloste zovem - "SNS betonski parkovi" - za sada ih ima barem cetiri: kod zeleznicke stanice, ispred Kalenic pijace, ovaj na Slaviji, i Cvetni trg. Necu ni da pominjem Ruzveltovu, gde se niste setili da posadite jedno jedino drvo na kilometar i po bulevara...

Dr.Nusic

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.

boban,nis

pre 6 godina

U Nisu trenutno ne postolji ni jedna jedina ulica ili bulevar koji su u pristojnom stanju.I to oni u centru grada,malo dalje-siva zona uzasa.

SAMO BAHATO

pre 6 godina

Pita da li treba jedna ulica godisnje da se radi. Ne gospodine Folicu treba da radite 20 ulica godisnje, ali ne da vam treba godinu dana da zavrsite jednu i to sa nekim nebuloznim manama tipa stub za tramvaj na sred pesackog prelaza ili reklama na stazi za invalide. To sto vasem bratu zavrsavate svaki tender je problem veliki koji treba da resite.

Slovenac

pre 6 godina

Boris Podreka je slovenacki, a i italijanski arhitekta, ne avstrijski. Sto se tice BG, ne zna se gde bi se pocelo. Ko da 50 godina niko ije radio nista. Ni najosnovnije, u prevodu odrzavanje. A od urbanisticne logike ni l.

poznavalac

pre 6 godina

ostavimo po strani što nema stručnog kadra u gradskoj i svim ostalim vlastima. Beograđani, i rođeni i došljaci, vi ste jednostavno rečeno necivilizovani i to se. idi na svakom koraku i u svakom delu grada. ne može uvek neki sa strane, JKP, da radi sve, morate i vi da čistite, da ne prljave, da ne palite kontejnere, da ne bacate đubre svzda, da ne prljave i prate zgrade i fasade i autobuse, tramvaje. tek ona će početi nešto da funkcioniše. do tada, čekajte da vam padne sa neba. inače, i u drugim velikim gradovima se zatvaraju velike saobraćajnice odjednom i ipak sve funkcioniše jer se ljudi pridržavaju pravila. u Beogradu se ulazi kolima na gradilište,parkira se ko gde stigne, vozi se u suprotnom smeru.....

doom

pre 6 godina

а зашто је дотични господин убеђен да ће се он за нешто питати за 10 година? поред онако "сјајне" обраде доњег дела Скадарлије питам се на шта ће да личе остали подухвати... неке улице нису поново сређиване зато што за озбиљну реконструкцију треба озбиљан извођач а не рођа-кум-пријатељ са намештеним тендерчићем.

milam

pre 6 godina

decko beogradu nedostaje 2 nadvoznjaka preko auto puta (izmedju dusanovca i auto komande i dusanovca i plavog mosta),jedan most preko save izmedju brankovog i gazele kao i jedan na dunavu iz pravca luke beograd ka krnjaci. naravno da se zavrsi prava obilaznica oko beograda. to sve moze za 3 godine. dodati par nadvoznjaka ili podvoznjaka za tramvaje na velikim raskrsnicama (vukov spomenik, jurija gagarina...)!da bi obisli semafore. TAČKA

ranko

pre 6 godina

Razmenjuju ideje sa ljudima iz Kopnhagena koji je tri puta manji od Beograda.Umesto da Beograd postane zatvoren grad oni ga sire i pretvaraju u ludnicu koja ce uskoro izgledati kao Mexico city.Nicu naselja bez domova zdravlja,skola i vrtica,bez parkinga.Pa naprave trzne centre bez dovoljno mesta za parking.Pijace takodje.Onda krenu bajke o biciklima i pesacima.To moze u malim gradovima i gde se gradonacelnik ili ministar voze bajsom na posao a ne blindiranim bembarama.Beograd nema kadrova za normalno funkcionisanje jer i dalje raste.Ovde nema ko bus da vozi a ne da operise ljude.A svaki taj megalomanski plan se u konacnoj verziji redukuje i sto bi narod rekao skarabudzi.Tako Slavija bez podzemnih prolaza,tako skracene prilazne rampe za Most na Adi,pa naprave bulevar od Buvljaka do Tosinog bunara.Cinjenica da se radi ali moze to i nocu i leti kada su manje guzve.Ovako izgleda kao da je sve za publiku a kvalitet,brzina i velika trajna resenja nisu bitni.

zoran

pre 6 godina

Slažem se sa g-dinom Folićem, da je sve izraubovano, pohabano i neadekvatno uradjenon u poslednjih 10-50 god.
Međutim, interesuje me šta je kandidovalo g-dina. Folića za ovako ozbiljnu funkciju, i da li ima tim koji odlučuje o rešenjima.
Slavija je znatno lepša, fontana pogotovo, ali misljenja sam da je za saobraćaj NEUPOTREBLJIVA, kao što je i bila ranije!!! ko će da snosi odgovornost?

dipl.ing.

pre 6 godina

Prvo je trebalo da se izgradi metro sa barem nekoliko linija po projektu Jovin-Maletin-Katanić, pa tek onda velike rekonstrukcije saobraćajnica i dr.; tako se radi u civilizovanim zemljama. Ali za to nisu imali sluha mediokriteti, od onog R.Stefanovića i njegove parole sa "tramvajem u XX vek"?!, preko DS-ovaca koji su promovisali laki šinski metro, nebulozu par-ekselans, do ovih sadašnjih koji se bave "krovnim" aktivnostima a da nisu rešili bazne stvari.
Pominje se navodno Topčiderski tunel; a što se ne kaže da je to onaj sramni UMP, unutrašnji magistralni prsten zbog koga je i napravljen poluprazni most preko Ade za šta je potrošena enormna količina novca. Jesu li u SNS rekli da će ispitati odakle tolika cena neukusnog kič mosta sa pilonima? I? Ništa.
Slično rade kao i njihovi prethodnoci koji su laki šinski metro (to vam je onaj prošireni tramvaj sa pantografom) prekrstili u metro, a ovi sada UMP nazivaju Topčiderskim tunelom koji treba da izađe kod stadiona Partizan zbog čega su se građani već bunili i izlazili na ulicu 2003. Taj isti UMP zatim preko saobraćajnih skalamerija prelazi autoput pa kod parka Šumice ulazi u novi tunel i tako sve do Pančevačkog mosta. Da ne pominjem ozbiljno narušavanje kompleksa parka Topčider(sredina XIX veka) i Šumica, a tek raseljavanje čitavih stambenih blokova?! Govorite o pešacima i biciklistima a uvodite saobraćajnicu u tri trake po smeru koja navlači veliki broj vozila u širi centar grada i dodatno zagađuje okolinu? Užas nad užasima!

stanx

pre 6 godina

Gradski arhitekta sa njegovom ekipom starleta. Pristaniste za gliser da starlete mogu da sidju, pa onda setnja do uredjenog Kosancicev venac gde g-din Folic zivi. Sledeci projekat sredjivanje njegovog ulaza na Kosancicevom vencu, pa onda njegovo parking mesto....
Ova ekipa za opste dobro, opsti interes nije cula. Samo uzimaj, guraj , jos jos bez ikakvog znanja i vizije...

милош

pre 6 godina

Без три линије метроа нема шта да се прича о решењу саобраћајних гужви. Софија има две линије метроа, и у изградњи је трећа.

samo napred

pre 6 godina

Nama u Vojvodini netreba ništa, imamo sve... obilaznice, nadvožnjake, mostove, duple trake... ne gužvamo se sa šleperima i kombajnima...putevi dobri... divota jedna

djidji govedina

pre 6 godina

u ni jednoj iole ozbiljnijoj zemlji ni jedna jedina komunalna instalacija ne prolazi ispod saobracajnica! sve je u trotoarima..jer kad nesto kopate ..kopate trotoare ..pesaci predju na kontra stranu a ne ovaj javasluk kod nas em je sve iskrpano em upadaju sahte itd! pod hitno na vecernje kurseve kod svaba !!

kaiser von Banovo brdo

pre 6 godina

Priuceni arhitekta svrseni student "prestiznog" fakulteta u Pristini gde mu je otac dekan prica o razvoju Beograda.Bez metroa nema razvoja i smanjenje guzvi. Beograd treba da dobije dusu da bude cist grad,da odise cistocomkao sto su to gradovi u zapadnoj Evropi i Moskvi.Da se zakrpe svi trotoari van centra grada, da se grad ocisti, da se skine korov sa trotoara,da se bandere ociste od onih zalepljenih poruka, da se skinu plakate A.Vucica jos od ko zna kojih izbora.Ne mozes da obuces na sebe firmirano odelo a da se nisi okupao nedelju dana i da imas blatnjave cipele.Boris Podreka radi ono sto se od njega zahteva.Da se u gradu malo slusa i struka a ne da se grad razvija kako Vucic zamislja

Ralf

pre 6 godina

necu guzve. hocu normalno da putujem na i sa posla. ovo je neidrzivo. neznam dali u svetu postoji grad koji je toliko nefuncionalan i nepraktican za zivot. a ova bratija sto vise da izgradi (posto imaju rok trajanja na vlasti), kako bi sto vise stavili u dzep. A za guzve ce neko drugi posle njih da sredjuje grad.

ja

pre 6 godina

Na brdu Monjuic u Barceloni isto postoji tvrdjava, nista vise lepsa i veca od naseg Kalemegdana. Ulaz se naplacuje 5e i turistima i lokalcima. Poenta je sto se novac od ulaznica ulaze u sredjivanje i odrzavanje iste. Pa, gospoda iz gradske uprave su na sva zvona objavili da su bili u "sluzbenoj" poseti Barceloni. Tamo su mogli mnogo dobrih i prakticnih stvari da vide i nauce, naravno i da primene ako zaista zele da nam grad bude primer civilizovanog zivljenja

Konza

pre 6 godina

Kako se ovaj momak naložio. Radovi da, ali ako se rade glavne saobraćajnice, onda u 3 smene, a ne 6 meseci po 5 glavnih ulica u gradu + most da budu zatvoreni. Na Brankovom mostu po 5 - 10 radnika maksimum svaki dan, od 8 do 16h sa sve pauzama za doručak i ručak, kada nema žive duše. Ako nas maltretirate, gledajte da to bude što kraće. Drugo, hoćete da se smanji broj vozila tako što će ljudi ići prevozom. Prika moj, nisi ti prevoza video. Da si ikada išao gradskim prevozom bilo bi te sramota tako nešto da kažeš!

...

pre 6 godina

Ovi kao da su opozicija a ne da već 4 godine vladaju gradom...mi nameravamo..u narednom periodu ćemo ovo ono..znate za 10 godina i slične gluposti... Za 4 godine ste uradili šta? Ništa. Tačnije samo ove godine nešto brljate kozmetički po gradu...e da, na niz uspeha možete da dodate potpuno uništenje gradskog prevoza. Nikad duže čekanje, nikad veće gužve, a čak se i na najdužu gradsku liniju (74) umesto duplih uveli kratke buseve. Ma sjajni ste...

facepalm

pre 6 godina

Znaci ovaj covek nema pojima sta radi... prica jedno radi drugo... slavija uradjena na humaniji nacin: sine, bolje da pesaci idu ispod zemlje nego da se guse u smogu od hiljada automobila na slaviji, plus da treba da strepe kad ce neko da ih pregazi od isfrustriranuh vozaca... prica od evropskim gradovima, bicikli, javni prevoz, tako je, svi u to ulazu, a tebi su opet 4 glavna projekta prosirivanje saobracajnica, tuneli i mostovi... pa kad procas o evropskim gradovima onda prioritet treba da ti bude metro... mozes da napravis jos 10 mostova i 10 tunela to nece pomoci

V

pre 6 godina

Da li je ovaj normalan? Pri tome ništa se ne rešava - gužve pre radova, ogromne gužve za vreme radova, gužve posle radova iste kao pre radova... I još hoće da "progušćuje" grad!? Što ga ne progustite nekim novim parkom i drvoredom umesto tih stambeno-poslovnih kompleksa? Pa ako nećete da širite ulice, onda nemojte da izdajete dozvole za zgrade od 5-6 spratova koje se grade po tim ulicama umesto prizemnih kuća!

kako da ne

pre 6 godina

Planski i treba da se radi. Ne mozes 2-3 ulice koje su nekako povezane i znas da ce biti guzve da radis odjednom. Oni mozda i znaju da tako treba ali oni ne rade periferije grada jer to se ne vidi vec samo centar i uzi centar, zato i ima haosa, a to se vidi kad se radi pa da bi se reklo kako rade, oni tu rade i to sve odjednom i naravno haos. Zna se kako se radi u ozbiljnim zemljama. Evo ja zivim u CH, pre rekonstrukcije cele ulice sto znaci i ispod asfalta postavi se znak mesec dana unapred ‘Radovi od tada do tada’, 2 dana pre pocetka postave table dosta pre te ulice kako da predjete do odredjenih destinacija gde bi isli. Sve prosto. I ne rade odjednom npr 2 guste saobracajnice, nego jednu jer bi bio haos. Ovde se vreme placa ljudi, vreme. A, vreme niko ne sme da ti oduzme. Tako je u svakoj uredjenoj zemlji. Ako mi ga vec oduzima, gleda da uzme sto manje jer necu da putujem kuci 3 sata kroz 2 ulice. Misli se i o tom vremenu koje je skupo, misli se da deca zavrsavaju skolu u pola 5, misli se da treba hitna da prodje, policija itd. Ovi u Bg i Srb prokopali ceo centar grada, haos. Rade sve odjednom i sve centar da bi bilo ‘eto radimo’. Dzabe radis kad pravis haos, ne radis kako treba i lepo ako ne znas napusti mesto koje imas. Gaze ljudi po onim prokopanim trotoarima, blato. Pa ovde nikada nisam zakoracio u blatnjavi trotoar zato sto se postave mini mostici ako se trenutno radi da ljudi ne gaze tu. Za sta se bre placa porez drzavi nego da ti obezbedi vreme, zivot, da ne gazis u blatu i istalo. E, moji naprednjaci...Pozdrav svima

Не губите се

pre 6 godina

Какво бре наплаћивање уласка на било који део Калемегдана? Прекините са глупостима.

google

pre 6 godina

Prva studija koja govori o izgradnji ovog tunela kao neodloznog je iz 1936. godine, arh Lazic je ukazao da bi takav tunel mogao da sluzi i kao skloniste protiv vazdusnih napada u slucaju rata.
Pocetak planiranja beogradskog metroa mozemo smestiti u 1958. kada je arh Nikola Dobrovic predlozio uvodjenje metroa u sistem javnog prevoza i predlozio prvu trasu. Nakon sto je realizacija nove detaljno razradjene studije iz 1968. odlozena zbog cene, GUPom je ipak zemljiste za buduci metro zasticeno i ogranicena je gradnja kako ne bi bila ometana buduca izgradnja.
Gradonacelnik Branko Pesic je konkretizovao planove o izgradnji buduceg metroa. Uz Titovo odobrenje je donesena odluka o premestanju stanice u Prokop. 1976. je zavrsena studija na kojoj je radilo vise od stotinu tadasnjih vodecih inzenjera, postavljeno je 5 samostalnih metro linija uz 4 nezavisnog regionalnog metroa.

neko ko zna

pre 6 godina

Nista ne kaze o tome da njegova firma Folic architects radi lokacijske dozvole za Lidl i da li je to sukob interesa ...

Nista ne kaze za paljenje Depoa i njehov plac u Sredackoj ...

Реакција

pre 6 godina

Какав маркетинг пред београдске изборе. Требали сте да га питате шта је са пасарелом која је требала да се гради од Калиша до пристаништа. Пошто је господин најавио да ће бити готова до краја 2016.

Psiholog

pre 6 godina

Foliću ako čitaš ovo, a znam da čitaš..
Potrebno je kolorisati tmurne fasade u Bg, tu leži srž problema. To je najbolji, najbrži i najpovoljniji način da se jedan grad ulepša i gradjani poprave psihološko stanje. Umesto da proganjate ljude koji grade lepo, treba da ih nagradjujete kroz smanjene takse, jer su naši ljudi uplašeni da grade lepo i koloritno, da ne bi upadali državi i sistemu u oči. Zato zidaju ružne zgrade i fasade u mrtvačkim, depresivnim bojama(belo,prljavo belo-braon).

neko ko zna

pre 6 godina

Nista ne kaze o tome da njegova firma Folic architects radi lokacijske dozvole za Lidl i da li je to sukob interesa ...

Nista ne kaze za paljenje Depoa i njehov plac u Sredackoj ...

Реакција

pre 6 godina

Какав маркетинг пред београдске изборе. Требали сте да га питате шта је са пасарелом која је требала да се гради од Калиша до пристаништа. Пошто је господин најавио да ће бити готова до краја 2016.

...

pre 6 godina

Ovi kao da su opozicija a ne da već 4 godine vladaju gradom...mi nameravamo..u narednom periodu ćemo ovo ono..znate za 10 godina i slične gluposti... Za 4 godine ste uradili šta? Ništa. Tačnije samo ove godine nešto brljate kozmetički po gradu...e da, na niz uspeha možete da dodate potpuno uništenje gradskog prevoza. Nikad duže čekanje, nikad veće gužve, a čak se i na najdužu gradsku liniju (74) umesto duplih uveli kratke buseve. Ma sjajni ste...

Не губите се

pre 6 godina

Какво бре наплаћивање уласка на било који део Калемегдана? Прекините са глупостима.

Konza

pre 6 godina

Kako se ovaj momak naložio. Radovi da, ali ako se rade glavne saobraćajnice, onda u 3 smene, a ne 6 meseci po 5 glavnih ulica u gradu + most da budu zatvoreni. Na Brankovom mostu po 5 - 10 radnika maksimum svaki dan, od 8 do 16h sa sve pauzama za doručak i ručak, kada nema žive duše. Ako nas maltretirate, gledajte da to bude što kraće. Drugo, hoćete da se smanji broj vozila tako što će ljudi ići prevozom. Prika moj, nisi ti prevoza video. Da si ikada išao gradskim prevozom bilo bi te sramota tako nešto da kažeš!

djidji govedina

pre 6 godina

u ni jednoj iole ozbiljnijoj zemlji ni jedna jedina komunalna instalacija ne prolazi ispod saobracajnica! sve je u trotoarima..jer kad nesto kopate ..kopate trotoare ..pesaci predju na kontra stranu a ne ovaj javasluk kod nas em je sve iskrpano em upadaju sahte itd! pod hitno na vecernje kurseve kod svaba !!

kaiser von Banovo brdo

pre 6 godina

Priuceni arhitekta svrseni student "prestiznog" fakulteta u Pristini gde mu je otac dekan prica o razvoju Beograda.Bez metroa nema razvoja i smanjenje guzvi. Beograd treba da dobije dusu da bude cist grad,da odise cistocomkao sto su to gradovi u zapadnoj Evropi i Moskvi.Da se zakrpe svi trotoari van centra grada, da se grad ocisti, da se skine korov sa trotoara,da se bandere ociste od onih zalepljenih poruka, da se skinu plakate A.Vucica jos od ko zna kojih izbora.Ne mozes da obuces na sebe firmirano odelo a da se nisi okupao nedelju dana i da imas blatnjave cipele.Boris Podreka radi ono sto se od njega zahteva.Da se u gradu malo slusa i struka a ne da se grad razvija kako Vucic zamislja

Ralf

pre 6 godina

necu guzve. hocu normalno da putujem na i sa posla. ovo je neidrzivo. neznam dali u svetu postoji grad koji je toliko nefuncionalan i nepraktican za zivot. a ova bratija sto vise da izgradi (posto imaju rok trajanja na vlasti), kako bi sto vise stavili u dzep. A za guzve ce neko drugi posle njih da sredjuje grad.

facepalm

pre 6 godina

Znaci ovaj covek nema pojima sta radi... prica jedno radi drugo... slavija uradjena na humaniji nacin: sine, bolje da pesaci idu ispod zemlje nego da se guse u smogu od hiljada automobila na slaviji, plus da treba da strepe kad ce neko da ih pregazi od isfrustriranuh vozaca... prica od evropskim gradovima, bicikli, javni prevoz, tako je, svi u to ulazu, a tebi su opet 4 glavna projekta prosirivanje saobracajnica, tuneli i mostovi... pa kad procas o evropskim gradovima onda prioritet treba da ti bude metro... mozes da napravis jos 10 mostova i 10 tunela to nece pomoci

милош

pre 6 godina

Без три линије метроа нема шта да се прича о решењу саобраћајних гужви. Софија има две линије метроа, и у изградњи је трећа.

samo napred

pre 6 godina

Nama u Vojvodini netreba ništa, imamo sve... obilaznice, nadvožnjake, mostove, duple trake... ne gužvamo se sa šleperima i kombajnima...putevi dobri... divota jedna

kako da ne

pre 6 godina

Planski i treba da se radi. Ne mozes 2-3 ulice koje su nekako povezane i znas da ce biti guzve da radis odjednom. Oni mozda i znaju da tako treba ali oni ne rade periferije grada jer to se ne vidi vec samo centar i uzi centar, zato i ima haosa, a to se vidi kad se radi pa da bi se reklo kako rade, oni tu rade i to sve odjednom i naravno haos. Zna se kako se radi u ozbiljnim zemljama. Evo ja zivim u CH, pre rekonstrukcije cele ulice sto znaci i ispod asfalta postavi se znak mesec dana unapred ‘Radovi od tada do tada’, 2 dana pre pocetka postave table dosta pre te ulice kako da predjete do odredjenih destinacija gde bi isli. Sve prosto. I ne rade odjednom npr 2 guste saobracajnice, nego jednu jer bi bio haos. Ovde se vreme placa ljudi, vreme. A, vreme niko ne sme da ti oduzme. Tako je u svakoj uredjenoj zemlji. Ako mi ga vec oduzima, gleda da uzme sto manje jer necu da putujem kuci 3 sata kroz 2 ulice. Misli se i o tom vremenu koje je skupo, misli se da deca zavrsavaju skolu u pola 5, misli se da treba hitna da prodje, policija itd. Ovi u Bg i Srb prokopali ceo centar grada, haos. Rade sve odjednom i sve centar da bi bilo ‘eto radimo’. Dzabe radis kad pravis haos, ne radis kako treba i lepo ako ne znas napusti mesto koje imas. Gaze ljudi po onim prokopanim trotoarima, blato. Pa ovde nikada nisam zakoracio u blatnjavi trotoar zato sto se postave mini mostici ako se trenutno radi da ljudi ne gaze tu. Za sta se bre placa porez drzavi nego da ti obezbedi vreme, zivot, da ne gazis u blatu i istalo. E, moji naprednjaci...Pozdrav svima

Dr.Nusic

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.

Psiholog

pre 6 godina

Foliću ako čitaš ovo, a znam da čitaš..
Potrebno je kolorisati tmurne fasade u Bg, tu leži srž problema. To je najbolji, najbrži i najpovoljniji način da se jedan grad ulepša i gradjani poprave psihološko stanje. Umesto da proganjate ljude koji grade lepo, treba da ih nagradjujete kroz smanjene takse, jer su naši ljudi uplašeni da grade lepo i koloritno, da ne bi upadali državi i sistemu u oči. Zato zidaju ružne zgrade i fasade u mrtvačkim, depresivnim bojama(belo,prljavo belo-braon).

London

pre 6 godina

"Ono što je tu najveći uspeh jeste što je Slavija urađena tako da pešaci i biciklisti imaju prioritet. Zato pešaci nisu gurnuti pod zemlju, kao što je bila jedna od ranijih ideja. Slavija je urađena na human način."

Ludilo.

V

pre 6 godina

Da li je ovaj normalan? Pri tome ništa se ne rešava - gužve pre radova, ogromne gužve za vreme radova, gužve posle radova iste kao pre radova... I još hoće da "progušćuje" grad!? Što ga ne progustite nekim novim parkom i drvoredom umesto tih stambeno-poslovnih kompleksa? Pa ako nećete da širite ulice, onda nemojte da izdajete dozvole za zgrade od 5-6 spratova koje se grade po tim ulicama umesto prizemnih kuća!

google

pre 6 godina

Prva studija koja govori o izgradnji ovog tunela kao neodloznog je iz 1936. godine, arh Lazic je ukazao da bi takav tunel mogao da sluzi i kao skloniste protiv vazdusnih napada u slucaju rata.
Pocetak planiranja beogradskog metroa mozemo smestiti u 1958. kada je arh Nikola Dobrovic predlozio uvodjenje metroa u sistem javnog prevoza i predlozio prvu trasu. Nakon sto je realizacija nove detaljno razradjene studije iz 1968. odlozena zbog cene, GUPom je ipak zemljiste za buduci metro zasticeno i ogranicena je gradnja kako ne bi bila ometana buduca izgradnja.
Gradonacelnik Branko Pesic je konkretizovao planove o izgradnji buduceg metroa. Uz Titovo odobrenje je donesena odluka o premestanju stanice u Prokop. 1976. je zavrsena studija na kojoj je radilo vise od stotinu tadasnjih vodecih inzenjera, postavljeno je 5 samostalnih metro linija uz 4 nezavisnog regionalnog metroa.

stanx

pre 6 godina

Gradski arhitekta sa njegovom ekipom starleta. Pristaniste za gliser da starlete mogu da sidju, pa onda setnja do uredjenog Kosancicev venac gde g-din Folic zivi. Sledeci projekat sredjivanje njegovog ulaza na Kosancicevom vencu, pa onda njegovo parking mesto....
Ova ekipa za opste dobro, opsti interes nije cula. Samo uzimaj, guraj , jos jos bez ikakvog znanja i vizije...

SAMO BAHATO

pre 6 godina

Pita da li treba jedna ulica godisnje da se radi. Ne gospodine Folicu treba da radite 20 ulica godisnje, ali ne da vam treba godinu dana da zavrsite jednu i to sa nekim nebuloznim manama tipa stub za tramvaj na sred pesackog prelaza ili reklama na stazi za invalide. To sto vasem bratu zavrsavate svaki tender je problem veliki koji treba da resite.

Krang

pre 6 godina

Koje drvece na Slaviji? Nema niti jednog drveta, pomno pratim ceo proces izgradnje i ne mogu se cudom nacuditi: taj "park" je samo jos jedna od meni potpuno nejasnih javnih povrsina, ili kako ih od miloste zovem - "SNS betonski parkovi" - za sada ih ima barem cetiri: kod zeleznicke stanice, ispred Kalenic pijace, ovaj na Slaviji, i Cvetni trg. Necu ni da pominjem Ruzveltovu, gde se niste setili da posadite jedno jedino drvo na kilometar i po bulevara...

boban,nis

pre 6 godina

U Nisu trenutno ne postolji ni jedna jedina ulica ili bulevar koji su u pristojnom stanju.I to oni u centru grada,malo dalje-siva zona uzasa.

zoran

pre 6 godina

Slažem se sa g-dinom Folićem, da je sve izraubovano, pohabano i neadekvatno uradjenon u poslednjih 10-50 god.
Međutim, interesuje me šta je kandidovalo g-dina. Folića za ovako ozbiljnu funkciju, i da li ima tim koji odlučuje o rešenjima.
Slavija je znatno lepša, fontana pogotovo, ali misljenja sam da je za saobraćaj NEUPOTREBLJIVA, kao što je i bila ranije!!! ko će da snosi odgovornost?

ranko

pre 6 godina

Razmenjuju ideje sa ljudima iz Kopnhagena koji je tri puta manji od Beograda.Umesto da Beograd postane zatvoren grad oni ga sire i pretvaraju u ludnicu koja ce uskoro izgledati kao Mexico city.Nicu naselja bez domova zdravlja,skola i vrtica,bez parkinga.Pa naprave trzne centre bez dovoljno mesta za parking.Pijace takodje.Onda krenu bajke o biciklima i pesacima.To moze u malim gradovima i gde se gradonacelnik ili ministar voze bajsom na posao a ne blindiranim bembarama.Beograd nema kadrova za normalno funkcionisanje jer i dalje raste.Ovde nema ko bus da vozi a ne da operise ljude.A svaki taj megalomanski plan se u konacnoj verziji redukuje i sto bi narod rekao skarabudzi.Tako Slavija bez podzemnih prolaza,tako skracene prilazne rampe za Most na Adi,pa naprave bulevar od Buvljaka do Tosinog bunara.Cinjenica da se radi ali moze to i nocu i leti kada su manje guzve.Ovako izgleda kao da je sve za publiku a kvalitet,brzina i velika trajna resenja nisu bitni.

doom

pre 6 godina

а зашто је дотични господин убеђен да ће се он за нешто питати за 10 година? поред онако "сјајне" обраде доњег дела Скадарлије питам се на шта ће да личе остали подухвати... неке улице нису поново сређиване зато што за озбиљну реконструкцију треба озбиљан извођач а не рођа-кум-пријатељ са намештеним тендерчићем.

Slovenac

pre 6 godina

Boris Podreka je slovenacki, a i italijanski arhitekta, ne avstrijski. Sto se tice BG, ne zna se gde bi se pocelo. Ko da 50 godina niko ije radio nista. Ni najosnovnije, u prevodu odrzavanje. A od urbanisticne logike ni l.

ja

pre 6 godina

Na brdu Monjuic u Barceloni isto postoji tvrdjava, nista vise lepsa i veca od naseg Kalemegdana. Ulaz se naplacuje 5e i turistima i lokalcima. Poenta je sto se novac od ulaznica ulaze u sredjivanje i odrzavanje iste. Pa, gospoda iz gradske uprave su na sva zvona objavili da su bili u "sluzbenoj" poseti Barceloni. Tamo su mogli mnogo dobrih i prakticnih stvari da vide i nauce, naravno i da primene ako zaista zele da nam grad bude primer civilizovanog zivljenja

Djordje NS

pre 6 godina

Druže, ti i tvoji naprednjaci možete o deset godina razmišljati samo kada se bude razgovaralo o godinama robije koje treba da odslužite za svoja nedela u ovih 6 godina.

doktor

pre 6 godina

Ova vlast se grcevito trudi da pokrade sto je vise moguce dok im se moze..Rekonstrukcije ulica i namestanje tendera su samo vrh ledenog brega, sumnjiva poslovanja preduzeca dok su radnici na ulicama...Bio je skoro clanka kako je proteklih godina rasla cena za Novu godinu..od nekih 4-5 miliona pre 5 godina do vrtoglavih 100 000 000 din ove..U cije dzepove se slivaju te pare, ja kao doktor vec godinu i po cekam na posao zato sto ne zelim da platim 15000e koliko mi je trazeno dok se supruga SNS potrcka zaposlila dan nakon sto je polozila drzavni iako je studirala tu istu medicinu kao i ja 15 godina. Ne znam dokle vise ovo..Uskoro polazem nemacki i odlazim odavde vise

poznavalac

pre 6 godina

ostavimo po strani što nema stručnog kadra u gradskoj i svim ostalim vlastima. Beograđani, i rođeni i došljaci, vi ste jednostavno rečeno necivilizovani i to se. idi na svakom koraku i u svakom delu grada. ne može uvek neki sa strane, JKP, da radi sve, morate i vi da čistite, da ne prljave, da ne palite kontejnere, da ne bacate đubre svzda, da ne prljave i prate zgrade i fasade i autobuse, tramvaje. tek ona će početi nešto da funkcioniše. do tada, čekajte da vam padne sa neba. inače, i u drugim velikim gradovima se zatvaraju velike saobraćajnice odjednom i ipak sve funkcioniše jer se ljudi pridržavaju pravila. u Beogradu se ulazi kolima na gradilište,parkira se ko gde stigne, vozi se u suprotnom smeru.....

dipl.ing.

pre 6 godina

Prvo je trebalo da se izgradi metro sa barem nekoliko linija po projektu Jovin-Maletin-Katanić, pa tek onda velike rekonstrukcije saobraćajnica i dr.; tako se radi u civilizovanim zemljama. Ali za to nisu imali sluha mediokriteti, od onog R.Stefanovića i njegove parole sa "tramvajem u XX vek"?!, preko DS-ovaca koji su promovisali laki šinski metro, nebulozu par-ekselans, do ovih sadašnjih koji se bave "krovnim" aktivnostima a da nisu rešili bazne stvari.
Pominje se navodno Topčiderski tunel; a što se ne kaže da je to onaj sramni UMP, unutrašnji magistralni prsten zbog koga je i napravljen poluprazni most preko Ade za šta je potrošena enormna količina novca. Jesu li u SNS rekli da će ispitati odakle tolika cena neukusnog kič mosta sa pilonima? I? Ništa.
Slično rade kao i njihovi prethodnoci koji su laki šinski metro (to vam je onaj prošireni tramvaj sa pantografom) prekrstili u metro, a ovi sada UMP nazivaju Topčiderskim tunelom koji treba da izađe kod stadiona Partizan zbog čega su se građani već bunili i izlazili na ulicu 2003. Taj isti UMP zatim preko saobraćajnih skalamerija prelazi autoput pa kod parka Šumice ulazi u novi tunel i tako sve do Pančevačkog mosta. Da ne pominjem ozbiljno narušavanje kompleksa parka Topčider(sredina XIX veka) i Šumica, a tek raseljavanje čitavih stambenih blokova?! Govorite o pešacima i biciklistima a uvodite saobraćajnicu u tri trake po smeru koja navlači veliki broj vozila u širi centar grada i dodatno zagađuje okolinu? Užas nad užasima!

Frankfurt

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.
(Dr.Nusic, 12. decembar 2017 12:49)
A ne. Ne samo pakovanje,nego odgovornost za uradjeno i nanesenu stetu. Samo pakovanje se pokazalo kao los pristup do sada.

Tipsy

pre 6 godina

Prevrnuli su grad. Centar je sablazan odkada ga pretvaraju u pešačku zonu. Mrtav i bez duše. Plato Slavija izgleda kao kineski plato iz doba Mao Ce Tunga. Jezivo. Prekinite da ružite Beograd jer je dovoljno uništen.

Moo

pre 6 godina

Nemam pojma ko je Folic al znam da je onaj gradski arhitekta iz vremena Djilasa imao genijalnu recenicu "Beograd treba da se razvija onako kako investitori zele". Meni je to katastrofa jer je jedan "investitor" otvorio striptiz klub u strogom centru na samom trgu a ostali pootvarali kladionice i fast food restorancice. Ja sam sad citao tekst o skulpturama i umetnosti. Predizborna reklama ili ne divno je zamisliti ovakav Beograd.

Aleksandar

pre 6 godina

Za deset godina nadam se da ce raditi neko drugi, a ne vi. Da li to racunate da cete biti na vlasti i za deset godina? Slazem se da se radi puno, medjutim dosta toga se radi fuserajski, u zurbi ili nestrucno, i svaki dan vam je kampanja, stalno pljujete po prethodnicima, a to ne volim, puno imate najava u futuru, napravicemo, gradicemo, uradicemo - od toga se dosta toga nikad i ne ostvari. Naravno, idu izbori pa ste otvorili dosta gradilista, projekata, pokrili dosta fasada... sad kazete 200 fasada ove godine, do skoro je bilo planirano 300 fasada ove godine, znaci vec ste smanjili, renoviranje stepenica na Kalemegdanu se odlaze, renoviranje fasada u Brankovoj se odlaze, da ne duzim, nemate para za sve sto hocete, ali idu izbori a papir trpi sva obecanja, sve najave u buducnosti, sve nesto za dve godine... koliko ste toga najavljivali do sada, kad se samo setim... Dakle, spustite se malo na zemlju, previse letite u oblacima, prestanite da pljujete po prethodnicima - i oni su radili nesto dobro, ne samo lose, skoncentrisite se na svoj rad i smanjite malo te najave, nerealne su.

milam

pre 6 godina

decko beogradu nedostaje 2 nadvoznjaka preko auto puta (izmedju dusanovca i auto komande i dusanovca i plavog mosta),jedan most preko save izmedju brankovog i gazele kao i jedan na dunavu iz pravca luke beograd ka krnjaci. naravno da se zavrsi prava obilaznica oko beograda. to sve moze za 3 godine. dodati par nadvoznjaka ili podvoznjaka za tramvaje na velikim raskrsnicama (vukov spomenik, jurija gagarina...)!da bi obisli semafore. TAČKA

ilaminat

pre 6 godina

@Moo

Ocigledno nisi bio u Skopju, inace bi znao sta znaci "umetnost" ovakvim tipovima kao sto je Folic, za koje niko nije cuo do danas i koji ce da naplacuju ulaze u parkove

Kvazimodo Sorabius

pre 6 godina

Budale! - sto kaze Kesic.
Vise od pola decenije su na vlasti a nije im JOS palo na pamet da naplacuju mostarinu na mostovima na Savi i onaj jedan na Dunavu, onaj drugi bi Pancevo trebalo da vrati ili uvede svoju naplatu. Cuj, Pancevacki most - u Beogradu!
Pa da uvedu Muzicki dinar na Slaviji! Putarinu u Vojvode Stepe. Ili, jos bolje: prvo akcizu, pa mostarinu, na sve to PDV, a naplatu prepustiti privatnim izvrsiteljima!
Sto kaze Vujovic: drzava vam garantuje prezivljavanje ako sve platite sta izmislimo!

Mrgud

pre 6 godina

Slažem se s tim da je na mnogim mestima u gradu potrebna rekonstrukcija, ali je teška budalaština da mora sve odjednom. Logika ove gradske vlasti je da ćemo izdržati, što implicira da nas tretiraju kao stoku. Druga važna stvar je dužina trajanja radova. Uz odgovarajuću organizaciju siguran sam da bi mogli biti upola kraći. Svedok sam da su u Dolačkoj ulici obijali juče postavljen asvalt da bi postavljali šahtove. Ovakve budalaštine svi mi plaćamo. Ulice pripadaju gradjanima a ne automobilima, a tim automobilima upravljaju Marsovci, izgleda. Koji je mozak ovo smislio? Sve u svemu, baš kao i većina prethodnih gradskih vlasti i ova je najmanje služila gradjanima, a kome jeste saznaćemo kada budemo znali za čiji račun su ljudi u fantomkama u sred noći izbacivani na ulicu. Setimo se samo bivšeg ministra odbrane, onog što voli kada novinarke kleče na kojoj je funkciji sada? Ja sve ovo što je g. Folić ovde izneo doživljavam kao tešku pretnju, pobogu, kada ćemo moći da živimo u našem gradu normalno?

Cimanje

pre 6 godina

Što se skulptura tiče pogledajte one u Ženevi. Na svakom koraku će vax iznenaditi neka: putnik sa spustenim koferom, žena u hodu, zena na autobuskom stajalištu koja pretura po svojoj torbici ... Kad naletite na neku od njih prosto vidite sebe u istim situacijama. Takodje imaju male fontanice-česme na skoro svakom manjem skveru. Lepo za oko a korisno.za prolaznike. I ono što je najvažnije - nemaju muzičku fontanu. Umesto.toga imaju u parku plato sa zivom muzikom, nesto.slicno onom na Zemunskom keju ili u Dunavskom parku u NS, samo veće.

ja

pre 6 godina

Na brdu Monjuic u Barceloni isto postoji tvrdjava, nista vise lepsa i veca od naseg Kalemegdana. Ulaz se naplacuje 5e i turistima i lokalcima. Poenta je sto se novac od ulaznica ulaze u sredjivanje i odrzavanje iste. Pa, gospoda iz gradske uprave su na sva zvona objavili da su bili u "sluzbenoj" poseti Barceloni. Tamo su mogli mnogo dobrih i prakticnih stvari da vide i nauce, naravno i da primene ako zaista zele da nam grad bude primer civilizovanog zivljenja

Moo

pre 6 godina

Nemam pojma ko je Folic al znam da je onaj gradski arhitekta iz vremena Djilasa imao genijalnu recenicu "Beograd treba da se razvija onako kako investitori zele". Meni je to katastrofa jer je jedan "investitor" otvorio striptiz klub u strogom centru na samom trgu a ostali pootvarali kladionice i fast food restorancice. Ja sam sad citao tekst o skulpturama i umetnosti. Predizborna reklama ili ne divno je zamisliti ovakav Beograd.

Psiholog

pre 6 godina

Foliću ako čitaš ovo, a znam da čitaš..
Potrebno je kolorisati tmurne fasade u Bg, tu leži srž problema. To je najbolji, najbrži i najpovoljniji način da se jedan grad ulepša i gradjani poprave psihološko stanje. Umesto da proganjate ljude koji grade lepo, treba da ih nagradjujete kroz smanjene takse, jer su naši ljudi uplašeni da grade lepo i koloritno, da ne bi upadali državi i sistemu u oči. Zato zidaju ružne zgrade i fasade u mrtvačkim, depresivnim bojama(belo,prljavo belo-braon).

Ralf

pre 6 godina

necu guzve. hocu normalno da putujem na i sa posla. ovo je neidrzivo. neznam dali u svetu postoji grad koji je toliko nefuncionalan i nepraktican za zivot. a ova bratija sto vise da izgradi (posto imaju rok trajanja na vlasti), kako bi sto vise stavili u dzep. A za guzve ce neko drugi posle njih da sredjuje grad.

samo napred

pre 6 godina

Nama u Vojvodini netreba ništa, imamo sve... obilaznice, nadvožnjake, mostove, duple trake... ne gužvamo se sa šleperima i kombajnima...putevi dobri... divota jedna

...

pre 6 godina

Ovi kao da su opozicija a ne da već 4 godine vladaju gradom...mi nameravamo..u narednom periodu ćemo ovo ono..znate za 10 godina i slične gluposti... Za 4 godine ste uradili šta? Ništa. Tačnije samo ove godine nešto brljate kozmetički po gradu...e da, na niz uspeha možete da dodate potpuno uništenje gradskog prevoza. Nikad duže čekanje, nikad veće gužve, a čak se i na najdužu gradsku liniju (74) umesto duplih uveli kratke buseve. Ma sjajni ste...

facepalm

pre 6 godina

Znaci ovaj covek nema pojima sta radi... prica jedno radi drugo... slavija uradjena na humaniji nacin: sine, bolje da pesaci idu ispod zemlje nego da se guse u smogu od hiljada automobila na slaviji, plus da treba da strepe kad ce neko da ih pregazi od isfrustriranuh vozaca... prica od evropskim gradovima, bicikli, javni prevoz, tako je, svi u to ulazu, a tebi su opet 4 glavna projekta prosirivanje saobracajnica, tuneli i mostovi... pa kad procas o evropskim gradovima onda prioritet treba da ti bude metro... mozes da napravis jos 10 mostova i 10 tunela to nece pomoci

Не губите се

pre 6 godina

Какво бре наплаћивање уласка на било који део Калемегдана? Прекините са глупостима.

djidji govedina

pre 6 godina

u ni jednoj iole ozbiljnijoj zemlji ni jedna jedina komunalna instalacija ne prolazi ispod saobracajnica! sve je u trotoarima..jer kad nesto kopate ..kopate trotoare ..pesaci predju na kontra stranu a ne ovaj javasluk kod nas em je sve iskrpano em upadaju sahte itd! pod hitno na vecernje kurseve kod svaba !!

kako da ne

pre 6 godina

Planski i treba da se radi. Ne mozes 2-3 ulice koje su nekako povezane i znas da ce biti guzve da radis odjednom. Oni mozda i znaju da tako treba ali oni ne rade periferije grada jer to se ne vidi vec samo centar i uzi centar, zato i ima haosa, a to se vidi kad se radi pa da bi se reklo kako rade, oni tu rade i to sve odjednom i naravno haos. Zna se kako se radi u ozbiljnim zemljama. Evo ja zivim u CH, pre rekonstrukcije cele ulice sto znaci i ispod asfalta postavi se znak mesec dana unapred ‘Radovi od tada do tada’, 2 dana pre pocetka postave table dosta pre te ulice kako da predjete do odredjenih destinacija gde bi isli. Sve prosto. I ne rade odjednom npr 2 guste saobracajnice, nego jednu jer bi bio haos. Ovde se vreme placa ljudi, vreme. A, vreme niko ne sme da ti oduzme. Tako je u svakoj uredjenoj zemlji. Ako mi ga vec oduzima, gleda da uzme sto manje jer necu da putujem kuci 3 sata kroz 2 ulice. Misli se i o tom vremenu koje je skupo, misli se da deca zavrsavaju skolu u pola 5, misli se da treba hitna da prodje, policija itd. Ovi u Bg i Srb prokopali ceo centar grada, haos. Rade sve odjednom i sve centar da bi bilo ‘eto radimo’. Dzabe radis kad pravis haos, ne radis kako treba i lepo ako ne znas napusti mesto koje imas. Gaze ljudi po onim prokopanim trotoarima, blato. Pa ovde nikada nisam zakoracio u blatnjavi trotoar zato sto se postave mini mostici ako se trenutno radi da ljudi ne gaze tu. Za sta se bre placa porez drzavi nego da ti obezbedi vreme, zivot, da ne gazis u blatu i istalo. E, moji naprednjaci...Pozdrav svima

V

pre 6 godina

Da li je ovaj normalan? Pri tome ništa se ne rešava - gužve pre radova, ogromne gužve za vreme radova, gužve posle radova iste kao pre radova... I još hoće da "progušćuje" grad!? Što ga ne progustite nekim novim parkom i drvoredom umesto tih stambeno-poslovnih kompleksa? Pa ako nećete da širite ulice, onda nemojte da izdajete dozvole za zgrade od 5-6 spratova koje se grade po tim ulicama umesto prizemnih kuća!

kaiser von Banovo brdo

pre 6 godina

Priuceni arhitekta svrseni student "prestiznog" fakulteta u Pristini gde mu je otac dekan prica o razvoju Beograda.Bez metroa nema razvoja i smanjenje guzvi. Beograd treba da dobije dusu da bude cist grad,da odise cistocomkao sto su to gradovi u zapadnoj Evropi i Moskvi.Da se zakrpe svi trotoari van centra grada, da se grad ocisti, da se skine korov sa trotoara,da se bandere ociste od onih zalepljenih poruka, da se skinu plakate A.Vucica jos od ko zna kojih izbora.Ne mozes da obuces na sebe firmirano odelo a da se nisi okupao nedelju dana i da imas blatnjave cipele.Boris Podreka radi ono sto se od njega zahteva.Da se u gradu malo slusa i struka a ne da se grad razvija kako Vucic zamislja

Реакција

pre 6 godina

Какав маркетинг пред београдске изборе. Требали сте да га питате шта је са пасарелом која је требала да се гради од Калиша до пристаништа. Пошто је господин најавио да ће бити готова до краја 2016.

Konza

pre 6 godina

Kako se ovaj momak naložio. Radovi da, ali ako se rade glavne saobraćajnice, onda u 3 smene, a ne 6 meseci po 5 glavnih ulica u gradu + most da budu zatvoreni. Na Brankovom mostu po 5 - 10 radnika maksimum svaki dan, od 8 do 16h sa sve pauzama za doručak i ručak, kada nema žive duše. Ako nas maltretirate, gledajte da to bude što kraće. Drugo, hoćete da se smanji broj vozila tako što će ljudi ići prevozom. Prika moj, nisi ti prevoza video. Da si ikada išao gradskim prevozom bilo bi te sramota tako nešto da kažeš!

London

pre 6 godina

"Ono što je tu najveći uspeh jeste što je Slavija urađena tako da pešaci i biciklisti imaju prioritet. Zato pešaci nisu gurnuti pod zemlju, kao što je bila jedna od ranijih ideja. Slavija je urađena na human način."

Ludilo.

Dr.Nusic

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.

neko ko zna

pre 6 godina

Nista ne kaze o tome da njegova firma Folic architects radi lokacijske dozvole za Lidl i da li je to sukob interesa ...

Nista ne kaze za paljenje Depoa i njehov plac u Sredackoj ...

dipl.ing.

pre 6 godina

Prvo je trebalo da se izgradi metro sa barem nekoliko linija po projektu Jovin-Maletin-Katanić, pa tek onda velike rekonstrukcije saobraćajnica i dr.; tako se radi u civilizovanim zemljama. Ali za to nisu imali sluha mediokriteti, od onog R.Stefanovića i njegove parole sa "tramvajem u XX vek"?!, preko DS-ovaca koji su promovisali laki šinski metro, nebulozu par-ekselans, do ovih sadašnjih koji se bave "krovnim" aktivnostima a da nisu rešili bazne stvari.
Pominje se navodno Topčiderski tunel; a što se ne kaže da je to onaj sramni UMP, unutrašnji magistralni prsten zbog koga je i napravljen poluprazni most preko Ade za šta je potrošena enormna količina novca. Jesu li u SNS rekli da će ispitati odakle tolika cena neukusnog kič mosta sa pilonima? I? Ništa.
Slično rade kao i njihovi prethodnoci koji su laki šinski metro (to vam je onaj prošireni tramvaj sa pantografom) prekrstili u metro, a ovi sada UMP nazivaju Topčiderskim tunelom koji treba da izađe kod stadiona Partizan zbog čega su se građani već bunili i izlazili na ulicu 2003. Taj isti UMP zatim preko saobraćajnih skalamerija prelazi autoput pa kod parka Šumice ulazi u novi tunel i tako sve do Pančevačkog mosta. Da ne pominjem ozbiljno narušavanje kompleksa parka Topčider(sredina XIX veka) i Šumica, a tek raseljavanje čitavih stambenih blokova?! Govorite o pešacima i biciklistima a uvodite saobraćajnicu u tri trake po smeru koja navlači veliki broj vozila u širi centar grada i dodatno zagađuje okolinu? Užas nad užasima!

Tipsy

pre 6 godina

Prevrnuli su grad. Centar je sablazan odkada ga pretvaraju u pešačku zonu. Mrtav i bez duše. Plato Slavija izgleda kao kineski plato iz doba Mao Ce Tunga. Jezivo. Prekinite da ružite Beograd jer je dovoljno uništen.

Djordje NS

pre 6 godina

Druže, ti i tvoji naprednjaci možete o deset godina razmišljati samo kada se bude razgovaralo o godinama robije koje treba da odslužite za svoja nedela u ovih 6 godina.

doktor

pre 6 godina

Ova vlast se grcevito trudi da pokrade sto je vise moguce dok im se moze..Rekonstrukcije ulica i namestanje tendera su samo vrh ledenog brega, sumnjiva poslovanja preduzeca dok su radnici na ulicama...Bio je skoro clanka kako je proteklih godina rasla cena za Novu godinu..od nekih 4-5 miliona pre 5 godina do vrtoglavih 100 000 000 din ove..U cije dzepove se slivaju te pare, ja kao doktor vec godinu i po cekam na posao zato sto ne zelim da platim 15000e koliko mi je trazeno dok se supruga SNS potrcka zaposlila dan nakon sto je polozila drzavni iako je studirala tu istu medicinu kao i ja 15 godina. Ne znam dokle vise ovo..Uskoro polazem nemacki i odlazim odavde vise

милош

pre 6 godina

Без три линије метроа нема шта да се прича о решењу саобраћајних гужви. Софија има две линије метроа, и у изградњи је трећа.

poznavalac

pre 6 godina

ostavimo po strani što nema stručnog kadra u gradskoj i svim ostalim vlastima. Beograđani, i rođeni i došljaci, vi ste jednostavno rečeno necivilizovani i to se. idi na svakom koraku i u svakom delu grada. ne može uvek neki sa strane, JKP, da radi sve, morate i vi da čistite, da ne prljave, da ne palite kontejnere, da ne bacate đubre svzda, da ne prljave i prate zgrade i fasade i autobuse, tramvaje. tek ona će početi nešto da funkcioniše. do tada, čekajte da vam padne sa neba. inače, i u drugim velikim gradovima se zatvaraju velike saobraćajnice odjednom i ipak sve funkcioniše jer se ljudi pridržavaju pravila. u Beogradu se ulazi kolima na gradilište,parkira se ko gde stigne, vozi se u suprotnom smeru.....

stanx

pre 6 godina

Gradski arhitekta sa njegovom ekipom starleta. Pristaniste za gliser da starlete mogu da sidju, pa onda setnja do uredjenog Kosancicev venac gde g-din Folic zivi. Sledeci projekat sredjivanje njegovog ulaza na Kosancicevom vencu, pa onda njegovo parking mesto....
Ova ekipa za opste dobro, opsti interes nije cula. Samo uzimaj, guraj , jos jos bez ikakvog znanja i vizije...

Krang

pre 6 godina

Koje drvece na Slaviji? Nema niti jednog drveta, pomno pratim ceo proces izgradnje i ne mogu se cudom nacuditi: taj "park" je samo jos jedna od meni potpuno nejasnih javnih povrsina, ili kako ih od miloste zovem - "SNS betonski parkovi" - za sada ih ima barem cetiri: kod zeleznicke stanice, ispred Kalenic pijace, ovaj na Slaviji, i Cvetni trg. Necu ni da pominjem Ruzveltovu, gde se niste setili da posadite jedno jedino drvo na kilometar i po bulevara...

SAMO BAHATO

pre 6 godina

Pita da li treba jedna ulica godisnje da se radi. Ne gospodine Folicu treba da radite 20 ulica godisnje, ali ne da vam treba godinu dana da zavrsite jednu i to sa nekim nebuloznim manama tipa stub za tramvaj na sred pesackog prelaza ili reklama na stazi za invalide. To sto vasem bratu zavrsavate svaki tender je problem veliki koji treba da resite.

Frankfurt

pre 6 godina

Za deset godina bicete u "memoriji moga moga sjecanja".. Procitao sam pocetak i nisam hteo da se upustam u predizborna blebetanja ovih nesposobnjakovica. Jednostavno ne moze se verovati ljudima koji fantomkama resavaju probleme u urbanizmu. Glavni urbanista se ponasa nedostojno i slika se po plovilima sa zenama potencijlno lakog morala. Nema diskusije. Pakujte se.
(Dr.Nusic, 12. decembar 2017 12:49)
A ne. Ne samo pakovanje,nego odgovornost za uradjeno i nanesenu stetu. Samo pakovanje se pokazalo kao los pristup do sada.

ranko

pre 6 godina

Razmenjuju ideje sa ljudima iz Kopnhagena koji je tri puta manji od Beograda.Umesto da Beograd postane zatvoren grad oni ga sire i pretvaraju u ludnicu koja ce uskoro izgledati kao Mexico city.Nicu naselja bez domova zdravlja,skola i vrtica,bez parkinga.Pa naprave trzne centre bez dovoljno mesta za parking.Pijace takodje.Onda krenu bajke o biciklima i pesacima.To moze u malim gradovima i gde se gradonacelnik ili ministar voze bajsom na posao a ne blindiranim bembarama.Beograd nema kadrova za normalno funkcionisanje jer i dalje raste.Ovde nema ko bus da vozi a ne da operise ljude.A svaki taj megalomanski plan se u konacnoj verziji redukuje i sto bi narod rekao skarabudzi.Tako Slavija bez podzemnih prolaza,tako skracene prilazne rampe za Most na Adi,pa naprave bulevar od Buvljaka do Tosinog bunara.Cinjenica da se radi ali moze to i nocu i leti kada su manje guzve.Ovako izgleda kao da je sve za publiku a kvalitet,brzina i velika trajna resenja nisu bitni.

zoran

pre 6 godina

Slažem se sa g-dinom Folićem, da je sve izraubovano, pohabano i neadekvatno uradjenon u poslednjih 10-50 god.
Međutim, interesuje me šta je kandidovalo g-dina. Folića za ovako ozbiljnu funkciju, i da li ima tim koji odlučuje o rešenjima.
Slavija je znatno lepša, fontana pogotovo, ali misljenja sam da je za saobraćaj NEUPOTREBLJIVA, kao što je i bila ranije!!! ko će da snosi odgovornost?

doom

pre 6 godina

а зашто је дотични господин убеђен да ће се он за нешто питати за 10 година? поред онако "сјајне" обраде доњег дела Скадарлије питам се на шта ће да личе остали подухвати... неке улице нису поново сређиване зато што за озбиљну реконструкцију треба озбиљан извођач а не рођа-кум-пријатељ са намештеним тендерчићем.

google

pre 6 godina

Prva studija koja govori o izgradnji ovog tunela kao neodloznog je iz 1936. godine, arh Lazic je ukazao da bi takav tunel mogao da sluzi i kao skloniste protiv vazdusnih napada u slucaju rata.
Pocetak planiranja beogradskog metroa mozemo smestiti u 1958. kada je arh Nikola Dobrovic predlozio uvodjenje metroa u sistem javnog prevoza i predlozio prvu trasu. Nakon sto je realizacija nove detaljno razradjene studije iz 1968. odlozena zbog cene, GUPom je ipak zemljiste za buduci metro zasticeno i ogranicena je gradnja kako ne bi bila ometana buduca izgradnja.
Gradonacelnik Branko Pesic je konkretizovao planove o izgradnji buduceg metroa. Uz Titovo odobrenje je donesena odluka o premestanju stanice u Prokop. 1976. je zavrsena studija na kojoj je radilo vise od stotinu tadasnjih vodecih inzenjera, postavljeno je 5 samostalnih metro linija uz 4 nezavisnog regionalnog metroa.

Slovenac

pre 6 godina

Boris Podreka je slovenacki, a i italijanski arhitekta, ne avstrijski. Sto se tice BG, ne zna se gde bi se pocelo. Ko da 50 godina niko ije radio nista. Ni najosnovnije, u prevodu odrzavanje. A od urbanisticne logike ni l.

Kvazimodo Sorabius

pre 6 godina

Budale! - sto kaze Kesic.
Vise od pola decenije su na vlasti a nije im JOS palo na pamet da naplacuju mostarinu na mostovima na Savi i onaj jedan na Dunavu, onaj drugi bi Pancevo trebalo da vrati ili uvede svoju naplatu. Cuj, Pancevacki most - u Beogradu!
Pa da uvedu Muzicki dinar na Slaviji! Putarinu u Vojvode Stepe. Ili, jos bolje: prvo akcizu, pa mostarinu, na sve to PDV, a naplatu prepustiti privatnim izvrsiteljima!
Sto kaze Vujovic: drzava vam garantuje prezivljavanje ako sve platite sta izmislimo!

Mrgud

pre 6 godina

Slažem se s tim da je na mnogim mestima u gradu potrebna rekonstrukcija, ali je teška budalaština da mora sve odjednom. Logika ove gradske vlasti je da ćemo izdržati, što implicira da nas tretiraju kao stoku. Druga važna stvar je dužina trajanja radova. Uz odgovarajuću organizaciju siguran sam da bi mogli biti upola kraći. Svedok sam da su u Dolačkoj ulici obijali juče postavljen asvalt da bi postavljali šahtove. Ovakve budalaštine svi mi plaćamo. Ulice pripadaju gradjanima a ne automobilima, a tim automobilima upravljaju Marsovci, izgleda. Koji je mozak ovo smislio? Sve u svemu, baš kao i većina prethodnih gradskih vlasti i ova je najmanje služila gradjanima, a kome jeste saznaćemo kada budemo znali za čiji račun su ljudi u fantomkama u sred noći izbacivani na ulicu. Setimo se samo bivšeg ministra odbrane, onog što voli kada novinarke kleče na kojoj je funkciji sada? Ja sve ovo što je g. Folić ovde izneo doživljavam kao tešku pretnju, pobogu, kada ćemo moći da živimo u našem gradu normalno?

milam

pre 6 godina

decko beogradu nedostaje 2 nadvoznjaka preko auto puta (izmedju dusanovca i auto komande i dusanovca i plavog mosta),jedan most preko save izmedju brankovog i gazele kao i jedan na dunavu iz pravca luke beograd ka krnjaci. naravno da se zavrsi prava obilaznica oko beograda. to sve moze za 3 godine. dodati par nadvoznjaka ili podvoznjaka za tramvaje na velikim raskrsnicama (vukov spomenik, jurija gagarina...)!da bi obisli semafore. TAČKA

boban,nis

pre 6 godina

U Nisu trenutno ne postolji ni jedna jedina ulica ili bulevar koji su u pristojnom stanju.I to oni u centru grada,malo dalje-siva zona uzasa.

ilaminat

pre 6 godina

@Moo

Ocigledno nisi bio u Skopju, inace bi znao sta znaci "umetnost" ovakvim tipovima kao sto je Folic, za koje niko nije cuo do danas i koji ce da naplacuju ulaze u parkove

Cimanje

pre 6 godina

Što se skulptura tiče pogledajte one u Ženevi. Na svakom koraku će vax iznenaditi neka: putnik sa spustenim koferom, žena u hodu, zena na autobuskom stajalištu koja pretura po svojoj torbici ... Kad naletite na neku od njih prosto vidite sebe u istim situacijama. Takodje imaju male fontanice-česme na skoro svakom manjem skveru. Lepo za oko a korisno.za prolaznike. I ono što je najvažnije - nemaju muzičku fontanu. Umesto.toga imaju u parku plato sa zivom muzikom, nesto.slicno onom na Zemunskom keju ili u Dunavskom parku u NS, samo veće.

Aleksandar

pre 6 godina

Za deset godina nadam se da ce raditi neko drugi, a ne vi. Da li to racunate da cete biti na vlasti i za deset godina? Slazem se da se radi puno, medjutim dosta toga se radi fuserajski, u zurbi ili nestrucno, i svaki dan vam je kampanja, stalno pljujete po prethodnicima, a to ne volim, puno imate najava u futuru, napravicemo, gradicemo, uradicemo - od toga se dosta toga nikad i ne ostvari. Naravno, idu izbori pa ste otvorili dosta gradilista, projekata, pokrili dosta fasada... sad kazete 200 fasada ove godine, do skoro je bilo planirano 300 fasada ove godine, znaci vec ste smanjili, renoviranje stepenica na Kalemegdanu se odlaze, renoviranje fasada u Brankovoj se odlaze, da ne duzim, nemate para za sve sto hocete, ali idu izbori a papir trpi sva obecanja, sve najave u buducnosti, sve nesto za dve godine... koliko ste toga najavljivali do sada, kad se samo setim... Dakle, spustite se malo na zemlju, previse letite u oblacima, prestanite da pljujete po prethodnicima - i oni su radili nesto dobro, ne samo lose, skoncentrisite se na svoj rad i smanjite malo te najave, nerealne su.