Danijela
pre 7 godina
Mom sinu su preinacili novcanu kaznu u sest dana zatvora...
Nedelja, 30.07.2017.
11:12
Ako se građanin ne odazove na dva sudska poziva, policija dobija nalog da ga privede, a ako u tome ne uspe sud izdaje poternicu.
Izvor: B92
pre 7 godina
Mom sinu su preinacili novcanu kaznu u sest dana zatvora...
pre 7 godina
Mons... Alpho...@ Lupaš gluposti. MUP ne može da određuje koji su dokumenti tajni!? MUP nema ovlašćena lica!? Očigledno ne poznaješ materiju.
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
(Mia, 30. jul 2017 12:24)
Nema problema, sa tih ustedjenih 360€ ja vec godinama platim sebi 15-20 dana letovanja u Grckoj (smestaj+prevoz sa popustom za ranu uplatu)
pre 7 godina
Kako može dug od par hiljada dinara prema privatnom preduzeću da bude prepreka napuštanju zemlje??? Prema zakonu jedino sud može da zabrani izlazak iz zemlje i oduzme pasoš a dug prema Bus plusu nije osnov za takvo nešto.
pre 7 godina
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
(Hm, 30. jul 2017 15:38)
Da. I to veliki!
U normalnim državama sveta je službena tajna samo ono što se proglasi službenom tajnom. To može da uradi samo onaj ko je ovlašćen za takvo nešto, u situacijama koje su propisane zakonom i na način koji je propisan zakonom.
To svakako nije MUP, niti bilo ko u MUP-u može po svom ćefu da određuje šta je tajna, a šta nije i da se pravi blesav, ne odgovarajuči na pitanja!
A, da, čekaj, ovo je sve samo ne normalna država. Ovo je banana Srbija, gde MUP ne samo da 'ladno može da se bez ikakvih posledica tako ponaša, nego se i MUP-u može ZABRANITI da interveniše kad likovi u fantomkama noću ruše, uništavaju tuđu imovinu i maltretiraju građane...
Problem? O, da! Ti ga uopšte ne vidiš , ali ti ne zameram zbog toga jer si rezultat sistema koji ljudima još od samog rođenja uliav u glavu da je policiji dozvoljeno baš SVE i da policija nikome ne odgovara, pa je zato najbolje ćutati i ništa ne pitati, tako imaš najmanje šansi da ti se desi nešto loše.
E, pa vidiš, sve dok tako razmišljamo, nećemo imati pravu državu i uvek ćemo biti samo bedni podanici i rajetini!
pre 7 godina
Srbija - država u pokušaju...
pre 7 godina
@Hm
Tajna?! Ugrožavanje bezbednosti?! Gde vi živite? U svetu punog špijuna i nekih čudnih zavera koje se konstruišu u vozilima javnog gradskog saobracaja i to od strane ljudi koji ne plaćaju karte pa onda to sve prenose preko granice nekom tajnom neprijatelju ove zemlje?
Ovaj komentar bas osvezava na ovoj paklenoj tempreaturi.
Gde mi zivimo, ljudi moji....
pre 7 godina
To jednostavno nije po ustavu. Niko nema pravo da nekome onemogući kretanje, izuzev nekog krivičnog dela, za koje opet postoji rešenje suda. Ako je ne plaćanje hus plusa krivično delo, onda ok...
pre 7 godina
Ja ne razumijem što ne naprave nekakve razrede, ne mogu ljudi davati 10% plaće na tramvajsku kartu, još puta koliko ih ima još u kućanstvu koji vjerojatno ne rade, na kraju im pola plaće ode na prijevoz.
Ja sam recimo teški invalid od 80% i imam godišnju kartu besplatno, jednom godišnje odem do prvog kioska i oni na par sekundi prislone karticu na čitač i vidmo se za godinu dana, još naravno imam besplatan parking i ne plaćam putarine. A kartice za javni prijevoz možeš napuniti kredit pa ako se voziš par stanica to košta neku siću, mislim nešto oko 4kn, to je malo više od €0.50, i ne znam jel to još uvijek tako ali prije je bilo da kupiš kartu u jednom tramvaju pa presjedneš u drugi i onda opet moraš kupiti kartu, toga nema nigdje, obično kupiš normalnu kartu i onda se 90 minuta voziš kako hoćeš, možeš mijenjati neograničeni broj tramvaja i autobusa.
Isto tako ako imaš manje od 2000kn, to je oko 33000 dinara po članu domaćinstva javni prevoz je besplatan.
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
(Zeljko, 30. jul 2017 13.39)
Ово је суштина.
pre 7 godina
Prvo, nije bas "svuda u svetu". U Engleskoj, Americi i jos ponekim zemljama gde su Englezi bili gazde nema nikakve pasoske kontrole na izlasku! U Americi je ranije postojala obaveza da beli kartoncic (tzv. landing card) koji popunis na ulazu u zemlju predas prilikom cekiranja na let, ali i to je ukinuto, sada te aviokompanija automatski odjavljuje njihovim vlastima. U Engleskoj nema ni toga.
Drugo, u mnogim zemljama saobracajne kazne se placaju prilikom produzenja registracije vozila. Odes da produzis registraciju, oni ti samo kazu: vas ce to da kosta: XXX evra standardne takse plus kazne, plus kamate sto niste platili kazne do sada, sto ukupno dodje ... I to je to, platis koliko ti traze, nema pogadjanja.
Trece, dug prema javnom prevozniku i dug prema drzavnoj administraciji nije isto i ne moze da bude isto. Javni prevoznik, banka, mobilni operater itd. NISU DRZAVA, iako mogu da budu u vecinskom drzavnom vlasnistvu. Znaci, dug za BusPlus ne moze da bude osnova za bilo kakvo maltretiranje od strane drzave, a "kazna" koju oni naplacuju se zove "doplatna karta" i to je PRIVATNI DUG, koji podleze privatnom parnicnom postupku, a ne prekrsajnom ili krivicnom. Cisto sumnjam da je bilo ko vracen zbog ******* Busplusa, a i ako jeste to je stvar samovolje granicnog policajca, bas kao sto se nekada u vreme viza nasima desavalo da ih strani policajci ne puste da udju u Austriju ili Nemacku iako su imali uredne vize. Samovolja bahatih carinika!
pre 7 godina
@che gevara
Dva puta sam procitao tvoj komentar i ne kapiram nista,skroz si kontradiktoran.Realno,u Srbiji bi bar 70c/o bankrotiralo jos juce!!
Ali stvarno nije u redu,znajuci u kakvom plateznom tj u kakvom generalno sistemu zivimo,da nekom ko nema a puno je takvih,raspisujes potragu kao najgorem!!
Stvarno nije u redu!!!
pre 7 godina
@Mislilac
Olako donosite zaključke.
Ja sam kao i mnogi plaćao kartu duži vremenski period.
Sad, kao i velika većina naroda ne mogu ali što je još važnije, neću. To više nije stvar samo finansija nego i principa.
Trebalo bi da pitate neke od ljudi koji u 5:45 na periferiji Beograda osede jer se autobus koji ide na 45 minuta jednostavno NIJE POJAVIO, otkad plaćaju gradski prevoz a kakvu uslugu dobijaju u odnosu na kolege sa zapada.
Mnogi od njih za prevoz izdvajaju 5-15% svojih mesečnih primanja.
Naravno da nisam imao takav stav u inostranstvu jer sam za 2% njihove prosečne plate, uživao u neograničenoj vožnji čistim, tačnim i klimatizovanim vozilima.
Ali zahvaljujući ljudima kao Vi, koji veruju svim obećanjima, danas se kod nas razmišlja o kombinacijama za 4 privatna autobusa iz 1997. godine a u Beču o autobusima bez vozača.
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
(Max, 30. jul 2017 12:35)
Ali zaboravljas ... da u tim uredjenim zemljama postoje 2 Zakona ... jos pored agencija za naplatu duga ... Zakon o licnom minimumu i Zakon o licnom bankrotu.Ta 2 Zakona sluze da te zastite od represije kao sto su izvrsitelji i Sud propisuje licni bankrot (kao Borisu Bekeru) ... jednostavno, ovo je monetarni svet i bez monete se ne moze ziveti .... pa tako da bi se poverioci i ostali duzni da uracunaju u svoj proracun i rizik od neplacanja.
Kod nas, najbolji posao je sudtstki izvrsitelj ili agencija za naplatu duga ... zato sto ne postoje ova 2 Zakona o licnom bankrotu i licnom minimumu.Zakon o licnom minimumu treba da bude dovoljno da covek moze da pokrije rentu i osnovno za prezivljavanje ... sto je u visini socijalne pomoci.Socijalna pomoc je 7000 din, a potrosacka korpa oko 40.000 din ... sto bi znacilo da ako primate 25.000 din ... vi ste ispod zivotnog minimuma i drzava bi vam dotirala jos 15.000 din.
Kod nas, u Srbiji, najteze je da naucimo politicare da zive od svoje plate i da se ne ne mesaju u ekonomiju nego da stvaraju uslove.Dok ne naucimo politicare da zive od svojih plata i dnevnica .... sve ce to sirotinja da placa.
pre 7 godina
I treba, šta su budale oni koji redovno sve plaćaju?
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
pre 7 godina
@KJ
Kako da narod plati kada nema !? Nemoj da poredis ljude koji zive u uredjenim zemljama i ljude u Srbiji. Jer u Srbiji za platu od 25.000 treeeebaaas dooobro da raspodelis za osnovno da bi izgurao, a mnogima i fali. Jos kad mu nakacis kaznu od 1.000, 2.000 dinara to je veliki udarac za budzet. Eto ja zivim u Svajcarskoj i ja koji zivim ovde razumem ljude u Srbiji, ti sto si tamo ne razumes, a okruzena si istima. A, pre ja ne bih trebao da razumem. Ti sad ako kazes svajcarcu ili tom austrijancu da u Srb plata 25.000 nece ti verovati, ako kazes da je socijala 7000 nece ti verovati, ako kazes da se ceka na zdravstvenu knjizicu godinu dana nece ti verovati itd, itd mnogo primera ima. Ne poredjuj normalne drzave sa nenormalnim. Kome naplacuju ove kazne? Kome pisu? Bas onima kojima smeju, a oni i nemaju da plate. Zasluzio si/la 100 minusa. Da narod ima ne bi se ni svercovao, nego plata 25.000, troskovi zivota toliki ako ne i veci jos kako da izvuce mesecnu kartu!? Sta vi pisete, niste ni svesni.
pre 7 godina
Neravnoteza sistema...
Oni koji predlazu i donose zakone imaju visestruko veca prosecna primanja.
Oni koji sprovode zakone npr sudije i tuzioci imaju visestruka primanja.
Oni koji naplacuju karte za bus plus nisu cak ni drzavna firma vec privatna koja zaradjuje milione eura.
Dobijanje dokumenata i mogucnost slobode kretanja nije ista za sve te oni siromasniji i bez posla ili sopstvenog stana imaju stalno probleme oko toga.
I tako onda odete kod sudije za prekrsaje koji prima 100.000 a vi primate 30.000 ili NISTA i on se cudi kako niste platili sve moguce kazne koje postoje a kazne vas jer nemate pare.
Cudno je sudiji npr da niste platili kaznu za licnu kartu a nije mu cudno i nikoga ne kaznjava sto vam nije izdata licna karta ili sto nemate pare da biste podneli zahtev.
Isto tako cudno je onom kontroleru sto nisi kupio kartu za bus a opet cudno je i tebi gradjaninu sto te teraju da platis sve cak neretko i vise puta skuplje nego negde gde je plata visestruko visa.
O kvalitetu proizvoda i usluga koji se dobijaju trebamo li uopste pisati?
Isto tako je postojalo ogranicenje da se recimo proknjizi ugovor o stanu ili kuci u katastru jer nisi platio porez. Ne znaci da si ga kupio ali se izgleda podrazumeva da uvek u dzepu imas brdo para.
A onda se jave dusebriznici koji kazu da izvrsitelji treba da plene stan takvima jer su "namerno" izbegavali da proknjize ugovor.
Ne s.eru svi pare a ako ih nemas ne mozes da zivis po zakonu.
pre 7 godina
Sav smo kriminal u zemlji resili, ostao samo bus plus!!!!!! Sta reci, sem raj na zemlji!!!!!
pre 7 godina
Kakve veze sada BusPlus ima sa sudovima i napuštanjem zemlje kada je to privatna firma? Inače kad vam traže ličnu kartu da vam napišu kaznu samo ih odbijte. Kontrolori ni nemaju pravo da vam uzimaju lična dokumenta mogu samo policiju da zovu a do tad ste vi već na drugom kraju grada. Toliko o tome.
pre 7 godina
Moj gazda ima 200 zaposlenih i duguje im platu za 6 meseci, pa je stalno na putu u inostranstvu.
pre 7 godina
@Sergije, Boli drzavu uvo za to što tebi gazda nije isplatio platu, ali ti morša da izmiriš sve obaveze prema državi odmah, jer u suprotnom...zna se šta sledi, izvršitelji, ovo ono.
pre 7 godina
Tužna priča.
pre 7 godina
Cini mi se da ljudi ne razumeju bas najbolje sta je ovde poenta. Ne mozes napolje ko imas kaznu, ne i dug. Dakle samo pravosnazna dugovanja se uzimaju u obzir. To je ok, to postoji svuda.
pre 7 godina
(olo, 30. jul 2017 13:39) a moze i da se kaze da klime nema i da autobusi kasne, zato sto mnogi kao Vi ne placaju kartu. Ne mozete Vi da odredite uslove pod kojima cete platiti kartu. Vi mozete samo da izaberete ili se ne vozite ili se vozite gradskim sapbracajem. Ako se vozite, morate da platite kartu... posto kad vec pricamo o odlasku u inostranstvo, tamo sigurno nemate taj stav: necu da platim kartu! Ispadaju budale oni koji placaju, zbog Vas koji ne placate kao i uvek.
Posebna prica je zasto to ne funkcionise kada su u pitanju kriminalci! Ali valjda treba da se trudimo da i za njih zakoni vaze a ne da svi budemo kriminalci...
pre 7 godina
противуставно
pre 7 godina
Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude smatrala da je normalno da plaćaš kazne, račune i sve ostalo što si koristio, dotle ćemo biti tu gde jesmo. Ako mislite da je u bilo kojoj uređenoj zemlji drugačije, varate se. Oni imaju više nego mi baš zato što drugačije misle, ponašaju se i imaju drugačiji sistem vrednosti od nas. Za većinu Austrijanaca, npr. potpuno je normalno da onaj ko ne plaća kartu bude kažnjen. Sudeći po komentarima na B92, kod nas je obrnuto. Svaka priča o tome kolika je njihova plata, kakva im je prevoz, ne pije vodu, zato što oni imaju takav prevoz i toliku platu ne zato što su se švercovali i varali državu, već upravo obrnuto. Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude tako razmišljala i ponašala se, biće nam kako jeste.
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
(Kingston, 30. jul 2017 14:10) # Link komentara
Samo se u Srbiji ne placaju kazne sa nadom da ce predmet da zastari ili drzava da oprosti
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
pre 7 godina
Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
Ajde?! Može, ali kad sistem prvo nauči da poštuje mene. Poštovanje mora ići u oba smera.
Na primer, kod BusPlusa:
- Zašto je važenje kartice vremenski ograničeno (mislim da je tri godine), a posle toga moram da kupujem novu karticu, potpuno istu kao ona prethodna, za 250 dinara? Šta ja dobijam za mojih 250 dinara, što već nemam?
- Zašto se ne uvodi mogućnost čitanja kredita na kartici? U Ljubljani (gde kartica važi neograničeno) to možeš da uradiš u svakoj trafici, a na većini polaznih stanica autobuskih linija imaju čitače stanja na kartici (gde je i najlogičnije, da ne bi ni ulazio u autobus ako nemaš dovoljno kredita).
Ovako mi se dešava da uđem u autobus i očitavanje kartice ne uspe. I šta ja da radim u tom slučaju? Da izađem na sledećoj stanici, dopunim kredit, pa čekam sledeći autobus? Da, kako da ne, kad bih u autobus sedao da mi prođe vreme i nemam druge zabave, a ne zato što sam krenuo nekud gde moram da stignem na vreme.
Siguran sam da nema ni potrebe da se uvode posebni čitači, nego bi čitači u autobusima mogli da se programiraju sa dodatnom funkcijom čitanja stanja kredita. Samo kad bi neko hteo...
- Odavno se nisam vozio autobusom u Novom Sadu, ali mislim da je tamo cena vožnje 55 dinara. Otkud tolika razlika u poređenju s cenom u Beogradu, kad su autobusi i troškovi GSP-a manje više isti?
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
pre 7 godina
@Nikola Pušonja
Suđenje u razumnom roku, pitaj svog advokata.
pre 7 godina
ko daje tolika ovlašćenja privatnoj firmi?
pre 7 godina
Ma vazi :D
pre 7 godina
Kazete svugdje u svijetu je tako e bas nije tako , to je nemoguce da ti zabrane izlazak iz zemlje ovdje u Australiji zato sto si se svercao ....
Ovo ko da je iz genijalnih Nadrealista skec :)
Zakon za sirotinju zestoki neoliberalizam bez milosti pa ko prezivi...
Tajkuni ,bogatasi i nova elita njih ne dotice nijedan zakon.
pre 7 godina
a kriminalci mogu da napuštaju zemlju kad hoće !!!
pre 7 godina
Ovo je kršenje osnovnih ljudskih prava. Da bi nekome bilo ograničeno kretanje mora da bude osumnjičen za krivično delo i potpis sudije za to. Za prekršaj se to ne radi. Osim ako nismo pravna država? Ako uzmemo u obzir daje ne tako davno komunalna policija primenjivala fizičku silu prema ljudima koji neće da se legitimišu u autobusu pitam se šta će sledeće da nam prirede.
pre 7 godina
@Gege stvar je vrlo jednostavna. iz prodavnice stvari ne smeju da se iznose dok ne platis. u suprotnom si lopov. isto vazi i svercovanje u gradskom prevozu.
pre 7 godina
Bus Plus ću početi da plaćam kad:
-na temperaturi od npr. 47 C° (zakonom propisano vanredno stanje) koliko sam jednom prilikom izmerio preciznim instrumentom (a javni servis tad javio 37), bude radila klima na svakoj liniji u svakom vozilu
-za svako veće kašnjenje i iskakanje vozila po redu vožnje, možemo dobiti potvrdu iz GSP-a koju bi poneli našim ljubaznim poslodavcima kao dokaz o razlogu zakašnjenja
-vozila GSP-a budu redovno čišćena i bude angažovana sanitarna inspekcija (svako je bar jednom na sedištu zatekao nečiji kašasti obrok a o tonama semenki da i ne govorim) koja će prijavljivati takve incidente
-cena mesečne karte bude iznosila do 2% prosečne plate, kao što je to u većini razvijenih zemalja, kojim, kako to svakodnevno možemo čuti, pripada i Srbija.
Do tad će kontrolori po mom izrazu lica znati da je to što ću sići na sledećoj stanici, najveći mogući ustupak sa moje strane.
pre 7 godina
Jедном речју - Терор!
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
O kom sistemu pricate? Bus plus na godisnjem nivou kosta oko 300 evra, sto je jedna prosecna plata u Srbiji. Navedi mi jos jednu zemlju u kojoj prevoz na godisnjem nivou kosta kao prosecna mesecna pata. Kada taj sistem bude postovao nas gradjane, tada cemo mi postovati njega.
pre 7 godina
Poternica zbog bus plus kazne :D Sledeće godine u ovo vreme ćemo svi biti kriminalci!
pre 7 godina
I ovo je neustavno! Ugrozavanje slobode kretanja zbog neceg sto cak nije ni komunalni prekrsaj nego dug prema privatnoj kompaniji.
pre 7 godina
Ok. Treba platiti kartu, ali neka naprave da se direktno na carini plati kazna a ne poternica za gluposti. Svaka kazna treba da se plati na granici.
pre 7 godina
@mia ti ocekujes da neko sa 300e platom u bg na godisnjem nivou izdvoji 360e? Ja sam prvi za placanje karte ali neki ljudi nemaju za dva obroka dnevno i sve dazbine a ocekuje se da placaju busplus. Makar neka prilagode cene pa ce vise ljudi i placati. U nemackoj sigurno ne odvajas jednu mesecnu platu za gradski prevoz...
pre 7 godina
(Ljilja, 30. jul 2017 12:07)
Ja bih bez problema placao kartu da je ceno normalna.
Mesecna karta 3200, kad radim drugu smenu, radim do 12, znaci nocni prevoz(10-12 smena mesecno) jos oko 1800 din. Znaci 5000 din. mesecno na prevoz, a plata 30000. Da li je to normalno???
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
pre 7 godina
Od toga nema ništa...
pre 7 godina
A onaj sto je upucan u Beogradu pre neki dan, sudi mu se u odsustvu jer je nedostupan organima gonjenja(a on u BG-u). A zar nas predsednik nije pozivao da se ne placa BUSPLUS pre koju godinu, kao i RTS pretplata dok je bio opozicija? Hoce li da odgovara za to? Ili ce mozda da mu bude zabranjen izlazak iz zemlje?
pre 7 godina
Izgleda je u ovoj "drzavi" prekrsajni sud jaci od Ustavnog suda.
pre 7 godina
Дали је то стварно?
pre 7 godina
Ovo ne radi ni jedna jedina ozbiljna država. Kada ne možeš naplatiti kaznu možeš dotičnom neplatiši blokirati račun dok se kazna ne namiri. To je najdalje dokle ide Norveška naprimer, ali ne uslovljavaju niti ni na jedan drugi način ljude. Da ti zabrani putovanje jer nisi platio prekršajnu kaznu?! To ne postoji u normalnoj državi siguran sam!
pre 7 godina
Ljudi, nemojte tako, ovo nije sporno (ne radi se o kazni, vec poternici koja se raspise kad ne primite odluku/resenje suda).
Problem je sto to ocito - ne vazi za sve. Pa nam ubice slobodno setkaju ulicama, prelaze granice itd. A nagrabusi neko "obican". Da se razumemo - i treba, ali hajde onda da zakoni POCNU DA VAZE ZA SVE.
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
pre 7 godina
Vidi, sve razumem, ali da koristis uslugu-gradski prevoz i da je ne placas, to bas nije normalno. Zamislite da vi pruzate neke usluge i da vam niko iste ne placa. Tesko, zar ne?
E sad, pitanje GSP-a, stanja autobusa, Bus Plus sistema i slicno je lokalno politicko pitanje, o kome se odlucuje na izborima.
Drzavna uprava je redak primer nekoga ko pruza usluge, a ciji se kvalitet moze oceniti i do slovce kazniti izborom neke druge politicke opcije.
Kada prestanete da glasate za obecanja i kada svoj glas pocnete da vrednujete po komforu koji vam isti pruza i nivo usluga ce biti bolji. Tako da razmislite sledeci put, za koga i zasto glasate.
pre 7 godina
Ne kapiram gde je problem, plati kartu za prevoz kad ga koristis i nema problema.
pre 7 godina
Sto kaze Andric i greh ima svoj stepen...neki poput tzv. vodja navijaca i slicni mogu sa pravosnaznim presudama godinama da setaju slobodno gde zele a neki sa obicnim prekrsajnim prijavama ne mogu. Pravda je kod nas veoma selektivna. Napredno.
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
(srbijastradistan, 30. jul 2017 11:33)
ne radi se ovde o bus plusu, vec o sudu..... citajte tekst, a ne samo naslov..
pre 7 godina
Ti angazuj advokata da jer su ti neustavno naplatili kaznu jer si svercovao u busu sto je bas onako ustavno.
pre 7 godina
normalno.
ne placas bus plus a placas letovanje.
pre 7 godina
8 miliona dinara deficita na DNEVNOM nivou zbog neplaćenih karata. Kazna je valjda 1 500 din. Pa vi nemate toliko kontrolora da ovo pokriju, a ako od kazni uzimate osam miliona dinara dnevno, vama jako dobro ide.
pre 7 godina
sta je tu neobicno??? u svakoj normalnoj zemlji ako postoji poternica za tobom nece te pustiti iz zemlje! Procitajte ponovo tekst, dva puta se ne odazoves sudu i onda raspisu poternicu. Pokusajte da razumete sta pise u tekstu pa tek onda kritikujte.
pre 7 godina
Ali, ako imam dosije debljine Ane Karenjine onda mogu bez problema preko?!
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
(т, 30. jul 2017 12:00)
Ma ne nego samo ti ne razumeš... Neustavno je da se ljudima ne izdaju vozačka i registracija, ali nije neustavno da ako imaš krivičnu prijavu i raspisana poternica za tobom da policija ti spreči izlazak iz zemlje..."Država ne postoji" - čuvena srpska drama i kuknjava čak i kad nisu u pravu ić
pre 7 godina
Šta se gospodo čudite?Niste platili račun za struju a trošili ste je,iseći će vam struju.Pa vidite tako i sa vožnjom. VoZite se besplatno uhvate vas morate da platite kaznu. Nećete da platite?Svuda u belom civilizovanom svetu je tako. Struju bi vam iskeli bili u mraku a eto Busplus isto ima nacin. Zabrana svakog izlaska iz zemlje i jeste vezana za neplaćanja kazni bilo koje kazne prekršajne. Svaki mesec plaćam kartu i gomila ljudi se švercuje. Prosto se čovek pita kako ih nije stid imaju li ti ljudi obraza i poštenja pored nas koji kao budale plaćamo. A kontrola ih jako često ne kažnjava. Samo prosju pored njih.
pre 7 godina
nije tim ljudima zabranjeno da izadju iz zemlje jer nisu platili kaznu za bus plus nego jer se vise puta nisu odazvali pozivu na sud zbog cega je za njima raspisana poternica. citajte tekst sa razumevanjem a ne samo da vidite "bus plus" i zapenite.
pre 7 godina
Tako treba,samo zakoni i primenjivanje istih!!!
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
(Citalac, 30. jul 2017 11:41)
Glasao i dobro mi je.Platiš kartu pa se voziš. Jednostavno.
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
pre 7 godina
Platicemo gradski prevoz , nije problem. Bez obzira sto pola cene karte zavrsava u platama nepotrebnih administrativnih i izmisljenih radnih mesta, ali nas kao gradjane zanima kada ce biti uveden zakon o poreklu imovine? Drzavni sluzbenici, politicari i kojekavi savetnici na papiru imaju primanja manja od mene, a oni i clanovi uze porodice poseduju vile , stanove , zemljiste , skupocene automobile itd., dok ja osim nesto bele tehnike i polovnog automobila nemam nista! Kada ce taj fenomen da dodje na red??? Ili planirate da nas vracate sa granice kada krenemo na more od para koje smo mukom zaradili zbog neke bus plus kazne???
pre 7 godina
bitno da ubice, narko dileri, lopovi...mogu preko granice, a ko ne plati bus plus ne moze!!! e srbijo drzavo u pokusaju!!!
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
pre 7 godina
ovo nema veze sa bus plusom,vec sa sudom i zakonom.
i nije samo kod nas, vec svuda u svetu..
pre 7 godina
a ko nije platio porez i tajkun je, on moze! pa ovo postaje gore nego u turskoj!
pre 7 godina
Pa ovo je komedija.
pre 7 godina
To će zaživeti - nikada.
pre 7 godina
Šta ti je pravna država. Institucije su svetinja.
pre 7 godina
Dok kriminalci koji su osuđeni šetaju po zemlji ko nacionalni heroji.
Kad će neko da odgovora za bus plus?
pre 7 godina
Konacno. Jedini nacin da se naplate neke stvari
pre 7 godina
A ko sruši Savamalu? Da li sme iz zemlje?
pre 7 godina
Ništa to nije neuobičajeno.Svuda se tako radi.Problem je štp te vrate sa granica ako ne platiš kaznu za neplaćenje karte u javnom prevozu,ali onaj koji je ubio čovek,naneo mu teške telesne povrede,dileri droge,oni koji poruše pola grada,protiv kojih se vodi krivični postupka oni prelaze granicu kako hoće i posle desetina i stotina pokušaja uručenih sudskih poziva,izrečenih presuda.To je Srbija brale.
pre 7 godina
Zanimljivo, a meni lopov u prodavnici uzme tri boksa cigara i pobegne, i to policiju ne zanima.
pre 7 godina
U sta se pretvara ova zemlja? Severna Koreja ce za nas biti ideal slobode.
pre 7 godina
@To će zaživeti - nikada.
(Mile, 30. jul 2017 11:30) Čitajte vest do kraja - zaživelo je.
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
pre 7 godina
Neplacanje autobuske karte privatnoj firmi BusPlus je u Srbiji PREKRSAJ zbog kojeg ne mozes da napustis zemlju??? A dileri droge, starlete koje krijumcare kokain, ubice, silovatelji, lopovi... Oni mogu bez problema. E Srbijo sta si dozivela.
pre 7 godina
demokratija na delu.
pre 7 godina
Mi još živimo u vremenu pre pronalaženja točka.
Elem, zašto se zaustaviti na ovome? Zašto ne bi plenili nameštaj i dragocenosti iz kuće onoga ko ne plati, u visini kazne, i da kamata za svaki neplaćeni dan bude nekih 10%?
pre 7 godina
Hahaha...genijalno.Koliko znam Busplus je privatna firma.
pre 7 godina
Hahaha. A ko nije platio struju moze?
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
pre 7 godina
Moj radni spor traje 10god. Sud je presudio u moju korist ali je posle zalbe tuzenog apelacionom sudu trebalo 4.god da predmet vrati na ponovno suđenje. Parnica i dalje traje...na koji način ja državu da nateram da da radi svoj posao,pošto je očigledno da su oni našli model kako da mi svoje građanske obaveze izmirujemo u roku. Zakon je jednostran, selektivan, naša država Srbija ne postoji dok god ne bude ojačala sudstvo!
pre 7 godina
Pa i ovo je neustavno!?!? samo se igraju sa nama.
pre 7 godina
Neustavno bajo moj
pre 7 godina
Zanimljivo, a meni lopov u prodavnici uzme tri boksa cigara i pobegne, i to policiju ne zanima.
pre 7 godina
Hahaha. A ko nije platio struju moze?
pre 7 godina
A ko sruši Savamalu? Da li sme iz zemlje?
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
pre 7 godina
demokratija na delu.
pre 7 godina
Hahaha...genijalno.Koliko znam Busplus je privatna firma.
pre 7 godina
Ništa to nije neuobičajeno.Svuda se tako radi.Problem je štp te vrate sa granica ako ne platiš kaznu za neplaćenje karte u javnom prevozu,ali onaj koji je ubio čovek,naneo mu teške telesne povrede,dileri droge,oni koji poruše pola grada,protiv kojih se vodi krivični postupka oni prelaze granicu kako hoće i posle desetina i stotina pokušaja uručenih sudskih poziva,izrečenih presuda.To je Srbija brale.
pre 7 godina
Dok kriminalci koji su osuđeni šetaju po zemlji ko nacionalni heroji.
Kad će neko da odgovora za bus plus?
pre 7 godina
Neplacanje autobuske karte privatnoj firmi BusPlus je u Srbiji PREKRSAJ zbog kojeg ne mozes da napustis zemlju??? A dileri droge, starlete koje krijumcare kokain, ubice, silovatelji, lopovi... Oni mogu bez problema. E Srbijo sta si dozivela.
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
pre 7 godina
Pa ovo je komedija.
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
pre 7 godina
a ko nije platio porez i tajkun je, on moze! pa ovo postaje gore nego u turskoj!
pre 7 godina
Moj radni spor traje 10god. Sud je presudio u moju korist ali je posle zalbe tuzenog apelacionom sudu trebalo 4.god da predmet vrati na ponovno suđenje. Parnica i dalje traje...na koji način ja državu da nateram da da radi svoj posao,pošto je očigledno da su oni našli model kako da mi svoje građanske obaveze izmirujemo u roku. Zakon je jednostran, selektivan, naša država Srbija ne postoji dok god ne bude ojačala sudstvo!
pre 7 godina
U sta se pretvara ova zemlja? Severna Koreja ce za nas biti ideal slobode.
pre 7 godina
Neustavno bajo moj
pre 7 godina
Moj gazda ima 200 zaposlenih i duguje im platu za 6 meseci, pa je stalno na putu u inostranstvu.
pre 7 godina
a kriminalci mogu da napuštaju zemlju kad hoće !!!
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
(Zeljko, 30. jul 2017 13.39)
Ово је суштина.
pre 7 godina
Mi još živimo u vremenu pre pronalaženja točka.
Elem, zašto se zaustaviti na ovome? Zašto ne bi plenili nameštaj i dragocenosti iz kuće onoga ko ne plati, u visini kazne, i da kamata za svaki neplaćeni dan bude nekih 10%?
pre 7 godina
A onaj sto je upucan u Beogradu pre neki dan, sudi mu se u odsustvu jer je nedostupan organima gonjenja(a on u BG-u). A zar nas predsednik nije pozivao da se ne placa BUSPLUS pre koju godinu, kao i RTS pretplata dok je bio opozicija? Hoce li da odgovara za to? Ili ce mozda da mu bude zabranjen izlazak iz zemlje?
pre 7 godina
Kako može dug od par hiljada dinara prema privatnom preduzeću da bude prepreka napuštanju zemlje??? Prema zakonu jedino sud može da zabrani izlazak iz zemlje i oduzme pasoš a dug prema Bus plusu nije osnov za takvo nešto.
pre 7 godina
Šta ti je pravna država. Institucije su svetinja.
pre 7 godina
Pa i ovo je neustavno!?!? samo se igraju sa nama.
pre 7 godina
Ovo ne radi ni jedna jedina ozbiljna država. Kada ne možeš naplatiti kaznu možeš dotičnom neplatiši blokirati račun dok se kazna ne namiri. To je najdalje dokle ide Norveška naprimer, ali ne uslovljavaju niti ni na jedan drugi način ljude. Da ti zabrani putovanje jer nisi platio prekršajnu kaznu?! To ne postoji u normalnoj državi siguran sam!
pre 7 godina
To jednostavno nije po ustavu. Niko nema pravo da nekome onemogući kretanje, izuzev nekog krivičnog dela, za koje opet postoji rešenje suda. Ako je ne plaćanje hus plusa krivično delo, onda ok...
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
pre 7 godina
@mia ti ocekujes da neko sa 300e platom u bg na godisnjem nivou izdvoji 360e? Ja sam prvi za placanje karte ali neki ljudi nemaju za dva obroka dnevno i sve dazbine a ocekuje se da placaju busplus. Makar neka prilagode cene pa ce vise ljudi i placati. U nemackoj sigurno ne odvajas jednu mesecnu platu za gradski prevoz...
pre 7 godina
Bus Plus ću početi da plaćam kad:
-na temperaturi od npr. 47 C° (zakonom propisano vanredno stanje) koliko sam jednom prilikom izmerio preciznim instrumentom (a javni servis tad javio 37), bude radila klima na svakoj liniji u svakom vozilu
-za svako veće kašnjenje i iskakanje vozila po redu vožnje, možemo dobiti potvrdu iz GSP-a koju bi poneli našim ljubaznim poslodavcima kao dokaz o razlogu zakašnjenja
-vozila GSP-a budu redovno čišćena i bude angažovana sanitarna inspekcija (svako je bar jednom na sedištu zatekao nečiji kašasti obrok a o tonama semenki da i ne govorim) koja će prijavljivati takve incidente
-cena mesečne karte bude iznosila do 2% prosečne plate, kao što je to u većini razvijenih zemalja, kojim, kako to svakodnevno možemo čuti, pripada i Srbija.
Do tad će kontrolori po mom izrazu lica znati da je to što ću sići na sledećoj stanici, najveći mogući ustupak sa moje strane.
pre 7 godina
(Ljilja, 30. jul 2017 12:07)
Ja bih bez problema placao kartu da je ceno normalna.
Mesecna karta 3200, kad radim drugu smenu, radim do 12, znaci nocni prevoz(10-12 smena mesecno) jos oko 1800 din. Znaci 5000 din. mesecno na prevoz, a plata 30000. Da li je to normalno???
pre 7 godina
To će zaživeti - nikada.
pre 7 godina
Ali, ako imam dosije debljine Ane Karenjine onda mogu bez problema preko?!
pre 7 godina
Srbija - država u pokušaju...
pre 7 godina
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
(Hm, 30. jul 2017 15:38)
Da. I to veliki!
U normalnim državama sveta je službena tajna samo ono što se proglasi službenom tajnom. To može da uradi samo onaj ko je ovlašćen za takvo nešto, u situacijama koje su propisane zakonom i na način koji je propisan zakonom.
To svakako nije MUP, niti bilo ko u MUP-u može po svom ćefu da određuje šta je tajna, a šta nije i da se pravi blesav, ne odgovarajuči na pitanja!
A, da, čekaj, ovo je sve samo ne normalna država. Ovo je banana Srbija, gde MUP ne samo da 'ladno može da se bez ikakvih posledica tako ponaša, nego se i MUP-u može ZABRANITI da interveniše kad likovi u fantomkama noću ruše, uništavaju tuđu imovinu i maltretiraju građane...
Problem? O, da! Ti ga uopšte ne vidiš , ali ti ne zameram zbog toga jer si rezultat sistema koji ljudima još od samog rođenja uliav u glavu da je policiji dozvoljeno baš SVE i da policija nikome ne odgovara, pa je zato najbolje ćutati i ništa ne pitati, tako imaš najmanje šansi da ti se desi nešto loše.
E, pa vidiš, sve dok tako razmišljamo, nećemo imati pravu državu i uvek ćemo biti samo bedni podanici i rajetini!
pre 7 godina
@To će zaživeti - nikada.
(Mile, 30. jul 2017 11:30) Čitajte vest do kraja - zaživelo je.
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
O kom sistemu pricate? Bus plus na godisnjem nivou kosta oko 300 evra, sto je jedna prosecna plata u Srbiji. Navedi mi jos jednu zemlju u kojoj prevoz na godisnjem nivou kosta kao prosecna mesecna pata. Kada taj sistem bude postovao nas gradjane, tada cemo mi postovati njega.
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
pre 7 godina
@KJ
Kako da narod plati kada nema !? Nemoj da poredis ljude koji zive u uredjenim zemljama i ljude u Srbiji. Jer u Srbiji za platu od 25.000 treeeebaaas dooobro da raspodelis za osnovno da bi izgurao, a mnogima i fali. Jos kad mu nakacis kaznu od 1.000, 2.000 dinara to je veliki udarac za budzet. Eto ja zivim u Svajcarskoj i ja koji zivim ovde razumem ljude u Srbiji, ti sto si tamo ne razumes, a okruzena si istima. A, pre ja ne bih trebao da razumem. Ti sad ako kazes svajcarcu ili tom austrijancu da u Srb plata 25.000 nece ti verovati, ako kazes da je socijala 7000 nece ti verovati, ako kazes da se ceka na zdravstvenu knjizicu godinu dana nece ti verovati itd, itd mnogo primera ima. Ne poredjuj normalne drzave sa nenormalnim. Kome naplacuju ove kazne? Kome pisu? Bas onima kojima smeju, a oni i nemaju da plate. Zasluzio si/la 100 minusa. Da narod ima ne bi se ni svercovao, nego plata 25.000, troskovi zivota toliki ako ne i veci jos kako da izvuce mesecnu kartu!? Sta vi pisete, niste ni svesni.
pre 7 godina
Izgleda je u ovoj "drzavi" prekrsajni sud jaci od Ustavnog suda.
pre 7 godina
bitno da ubice, narko dileri, lopovi...mogu preko granice, a ko ne plati bus plus ne moze!!! e srbijo drzavo u pokusaju!!!
pre 7 godina
Sto kaze Andric i greh ima svoj stepen...neki poput tzv. vodja navijaca i slicni mogu sa pravosnaznim presudama godinama da setaju slobodno gde zele a neki sa obicnim prekrsajnim prijavama ne mogu. Pravda je kod nas veoma selektivna. Napredno.
pre 7 godina
Ljudi, nemojte tako, ovo nije sporno (ne radi se o kazni, vec poternici koja se raspise kad ne primite odluku/resenje suda).
Problem je sto to ocito - ne vazi za sve. Pa nam ubice slobodno setkaju ulicama, prelaze granice itd. A nagrabusi neko "obican". Da se razumemo - i treba, ali hajde onda da zakoni POCNU DA VAZE ZA SVE.
pre 7 godina
Prvo, nije bas "svuda u svetu". U Engleskoj, Americi i jos ponekim zemljama gde su Englezi bili gazde nema nikakve pasoske kontrole na izlasku! U Americi je ranije postojala obaveza da beli kartoncic (tzv. landing card) koji popunis na ulazu u zemlju predas prilikom cekiranja na let, ali i to je ukinuto, sada te aviokompanija automatski odjavljuje njihovim vlastima. U Engleskoj nema ni toga.
Drugo, u mnogim zemljama saobracajne kazne se placaju prilikom produzenja registracije vozila. Odes da produzis registraciju, oni ti samo kazu: vas ce to da kosta: XXX evra standardne takse plus kazne, plus kamate sto niste platili kazne do sada, sto ukupno dodje ... I to je to, platis koliko ti traze, nema pogadjanja.
Trece, dug prema javnom prevozniku i dug prema drzavnoj administraciji nije isto i ne moze da bude isto. Javni prevoznik, banka, mobilni operater itd. NISU DRZAVA, iako mogu da budu u vecinskom drzavnom vlasnistvu. Znaci, dug za BusPlus ne moze da bude osnova za bilo kakvo maltretiranje od strane drzave, a "kazna" koju oni naplacuju se zove "doplatna karta" i to je PRIVATNI DUG, koji podleze privatnom parnicnom postupku, a ne prekrsajnom ili krivicnom. Cisto sumnjam da je bilo ko vracen zbog ******* Busplusa, a i ako jeste to je stvar samovolje granicnog policajca, bas kao sto se nekada u vreme viza nasima desavalo da ih strani policajci ne puste da udju u Austriju ili Nemacku iako su imali uredne vize. Samovolja bahatih carinika!
pre 7 godina
Platicemo gradski prevoz , nije problem. Bez obzira sto pola cene karte zavrsava u platama nepotrebnih administrativnih i izmisljenih radnih mesta, ali nas kao gradjane zanima kada ce biti uveden zakon o poreklu imovine? Drzavni sluzbenici, politicari i kojekavi savetnici na papiru imaju primanja manja od mene, a oni i clanovi uze porodice poseduju vile , stanove , zemljiste , skupocene automobile itd., dok ja osim nesto bele tehnike i polovnog automobila nemam nista! Kada ce taj fenomen da dodje na red??? Ili planirate da nas vracate sa granice kada krenemo na more od para koje smo mukom zaradili zbog neke bus plus kazne???
pre 7 godina
Sav smo kriminal u zemlji resili, ostao samo bus plus!!!!!! Sta reci, sem raj na zemlji!!!!!
pre 7 godina
8 miliona dinara deficita na DNEVNOM nivou zbog neplaćenih karata. Kazna je valjda 1 500 din. Pa vi nemate toliko kontrolora da ovo pokriju, a ako od kazni uzimate osam miliona dinara dnevno, vama jako dobro ide.
pre 7 godina
ko daje tolika ovlašćenja privatnoj firmi?
pre 7 godina
@Mislilac
Olako donosite zaključke.
Ja sam kao i mnogi plaćao kartu duži vremenski period.
Sad, kao i velika većina naroda ne mogu ali što je još važnije, neću. To više nije stvar samo finansija nego i principa.
Trebalo bi da pitate neke od ljudi koji u 5:45 na periferiji Beograda osede jer se autobus koji ide na 45 minuta jednostavno NIJE POJAVIO, otkad plaćaju gradski prevoz a kakvu uslugu dobijaju u odnosu na kolege sa zapada.
Mnogi od njih za prevoz izdvajaju 5-15% svojih mesečnih primanja.
Naravno da nisam imao takav stav u inostranstvu jer sam za 2% njihove prosečne plate, uživao u neograničenoj vožnji čistim, tačnim i klimatizovanim vozilima.
Ali zahvaljujući ljudima kao Vi, koji veruju svim obećanjima, danas se kod nas razmišlja o kombinacijama za 4 privatna autobusa iz 1997. godine a u Beču o autobusima bez vozača.
pre 7 godina
I ovo je neustavno! Ugrozavanje slobode kretanja zbog neceg sto cak nije ni komunalni prekrsaj nego dug prema privatnoj kompaniji.
pre 7 godina
Poternica zbog bus plus kazne :D Sledeće godine u ovo vreme ćemo svi biti kriminalci!
pre 7 godina
Ovo je kršenje osnovnih ljudskih prava. Da bi nekome bilo ograničeno kretanje mora da bude osumnjičen za krivično delo i potpis sudije za to. Za prekršaj se to ne radi. Osim ako nismo pravna država? Ako uzmemo u obzir daje ne tako davno komunalna policija primenjivala fizičku silu prema ljudima koji neće da se legitimišu u autobusu pitam se šta će sledeće da nam prirede.
pre 7 godina
Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
Ajde?! Može, ali kad sistem prvo nauči da poštuje mene. Poštovanje mora ići u oba smera.
Na primer, kod BusPlusa:
- Zašto je važenje kartice vremenski ograničeno (mislim da je tri godine), a posle toga moram da kupujem novu karticu, potpuno istu kao ona prethodna, za 250 dinara? Šta ja dobijam za mojih 250 dinara, što već nemam?
- Zašto se ne uvodi mogućnost čitanja kredita na kartici? U Ljubljani (gde kartica važi neograničeno) to možeš da uradiš u svakoj trafici, a na većini polaznih stanica autobuskih linija imaju čitače stanja na kartici (gde je i najlogičnije, da ne bi ni ulazio u autobus ako nemaš dovoljno kredita).
Ovako mi se dešava da uđem u autobus i očitavanje kartice ne uspe. I šta ja da radim u tom slučaju? Da izađem na sledećoj stanici, dopunim kredit, pa čekam sledeći autobus? Da, kako da ne, kad bih u autobus sedao da mi prođe vreme i nemam druge zabave, a ne zato što sam krenuo nekud gde moram da stignem na vreme.
Siguran sam da nema ni potrebe da se uvode posebni čitači, nego bi čitači u autobusima mogli da se programiraju sa dodatnom funkcijom čitanja stanja kredita. Samo kad bi neko hteo...
- Odavno se nisam vozio autobusom u Novom Sadu, ali mislim da je tamo cena vožnje 55 dinara. Otkud tolika razlika u poređenju s cenom u Beogradu, kad su autobusi i troškovi GSP-a manje više isti?
pre 7 godina
Neravnoteza sistema...
Oni koji predlazu i donose zakone imaju visestruko veca prosecna primanja.
Oni koji sprovode zakone npr sudije i tuzioci imaju visestruka primanja.
Oni koji naplacuju karte za bus plus nisu cak ni drzavna firma vec privatna koja zaradjuje milione eura.
Dobijanje dokumenata i mogucnost slobode kretanja nije ista za sve te oni siromasniji i bez posla ili sopstvenog stana imaju stalno probleme oko toga.
I tako onda odete kod sudije za prekrsaje koji prima 100.000 a vi primate 30.000 ili NISTA i on se cudi kako niste platili sve moguce kazne koje postoje a kazne vas jer nemate pare.
Cudno je sudiji npr da niste platili kaznu za licnu kartu a nije mu cudno i nikoga ne kaznjava sto vam nije izdata licna karta ili sto nemate pare da biste podneli zahtev.
Isto tako cudno je onom kontroleru sto nisi kupio kartu za bus a opet cudno je i tebi gradjaninu sto te teraju da platis sve cak neretko i vise puta skuplje nego negde gde je plata visestruko visa.
O kvalitetu proizvoda i usluga koji se dobijaju trebamo li uopste pisati?
Isto tako je postojalo ogranicenje da se recimo proknjizi ugovor o stanu ili kuci u katastru jer nisi platio porez. Ne znaci da si ga kupio ali se izgleda podrazumeva da uvek u dzepu imas brdo para.
A onda se jave dusebriznici koji kazu da izvrsitelji treba da plene stan takvima jer su "namerno" izbegavali da proknjize ugovor.
Ne s.eru svi pare a ako ih nemas ne mozes da zivis po zakonu.
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
(Max, 30. jul 2017 12:35)
Ali zaboravljas ... da u tim uredjenim zemljama postoje 2 Zakona ... jos pored agencija za naplatu duga ... Zakon o licnom minimumu i Zakon o licnom bankrotu.Ta 2 Zakona sluze da te zastite od represije kao sto su izvrsitelji i Sud propisuje licni bankrot (kao Borisu Bekeru) ... jednostavno, ovo je monetarni svet i bez monete se ne moze ziveti .... pa tako da bi se poverioci i ostali duzni da uracunaju u svoj proracun i rizik od neplacanja.
Kod nas, najbolji posao je sudtstki izvrsitelj ili agencija za naplatu duga ... zato sto ne postoje ova 2 Zakona o licnom bankrotu i licnom minimumu.Zakon o licnom minimumu treba da bude dovoljno da covek moze da pokrije rentu i osnovno za prezivljavanje ... sto je u visini socijalne pomoci.Socijalna pomoc je 7000 din, a potrosacka korpa oko 40.000 din ... sto bi znacilo da ako primate 25.000 din ... vi ste ispod zivotnog minimuma i drzava bi vam dotirala jos 15.000 din.
Kod nas, u Srbiji, najteze je da naucimo politicare da zive od svoje plate i da se ne ne mesaju u ekonomiju nego da stvaraju uslove.Dok ne naucimo politicare da zive od svojih plata i dnevnica .... sve ce to sirotinja da placa.
pre 7 godina
Jедном речју - Терор!
pre 7 godina
Vidi, sve razumem, ali da koristis uslugu-gradski prevoz i da je ne placas, to bas nije normalno. Zamislite da vi pruzate neke usluge i da vam niko iste ne placa. Tesko, zar ne?
E sad, pitanje GSP-a, stanja autobusa, Bus Plus sistema i slicno je lokalno politicko pitanje, o kome se odlucuje na izborima.
Drzavna uprava je redak primer nekoga ko pruza usluge, a ciji se kvalitet moze oceniti i do slovce kazniti izborom neke druge politicke opcije.
Kada prestanete da glasate za obecanja i kada svoj glas pocnete da vrednujete po komforu koji vam isti pruza i nivo usluga ce biti bolji. Tako da razmislite sledeci put, za koga i zasto glasate.
pre 7 godina
противуставно
pre 7 godina
Kazete svugdje u svijetu je tako e bas nije tako , to je nemoguce da ti zabrane izlazak iz zemlje ovdje u Australiji zato sto si se svercao ....
Ovo ko da je iz genijalnih Nadrealista skec :)
Zakon za sirotinju zestoki neoliberalizam bez milosti pa ko prezivi...
Tajkuni ,bogatasi i nova elita njih ne dotice nijedan zakon.
pre 7 godina
@Sergije, Boli drzavu uvo za to što tebi gazda nije isplatio platu, ali ti morša da izmiriš sve obaveze prema državi odmah, jer u suprotnom...zna se šta sledi, izvršitelji, ovo ono.
pre 7 godina
@Hm
Tajna?! Ugrožavanje bezbednosti?! Gde vi živite? U svetu punog špijuna i nekih čudnih zavera koje se konstruišu u vozilima javnog gradskog saobracaja i to od strane ljudi koji ne plaćaju karte pa onda to sve prenose preko granice nekom tajnom neprijatelju ove zemlje?
Ovaj komentar bas osvezava na ovoj paklenoj tempreaturi.
Gde mi zivimo, ljudi moji....
pre 7 godina
Kakve veze sada BusPlus ima sa sudovima i napuštanjem zemlje kada je to privatna firma? Inače kad vam traže ličnu kartu da vam napišu kaznu samo ih odbijte. Kontrolori ni nemaju pravo da vam uzimaju lična dokumenta mogu samo policiju da zovu a do tad ste vi već na drugom kraju grada. Toliko o tome.
pre 7 godina
Ja ne razumijem što ne naprave nekakve razrede, ne mogu ljudi davati 10% plaće na tramvajsku kartu, još puta koliko ih ima još u kućanstvu koji vjerojatno ne rade, na kraju im pola plaće ode na prijevoz.
Ja sam recimo teški invalid od 80% i imam godišnju kartu besplatno, jednom godišnje odem do prvog kioska i oni na par sekundi prislone karticu na čitač i vidmo se za godinu dana, još naravno imam besplatan parking i ne plaćam putarine. A kartice za javni prijevoz možeš napuniti kredit pa ako se voziš par stanica to košta neku siću, mislim nešto oko 4kn, to je malo više od €0.50, i ne znam jel to još uvijek tako ali prije je bilo da kupiš kartu u jednom tramvaju pa presjedneš u drugi i onda opet moraš kupiti kartu, toga nema nigdje, obično kupiš normalnu kartu i onda se 90 minuta voziš kako hoćeš, možeš mijenjati neograničeni broj tramvaja i autobusa.
Isto tako ako imaš manje od 2000kn, to je oko 33000 dinara po članu domaćinstva javni prevoz je besplatan.
pre 7 godina
Дали је то стварно?
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
(Kingston, 30. jul 2017 14:10) # Link komentara
Samo se u Srbiji ne placaju kazne sa nadom da ce predmet da zastari ili drzava da oprosti
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
pre 7 godina
@che gevara
Dva puta sam procitao tvoj komentar i ne kapiram nista,skroz si kontradiktoran.Realno,u Srbiji bi bar 70c/o bankrotiralo jos juce!!
Ali stvarno nije u redu,znajuci u kakvom plateznom tj u kakvom generalno sistemu zivimo,da nekom ko nema a puno je takvih,raspisujes potragu kao najgorem!!
Stvarno nije u redu!!!
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
(т, 30. jul 2017 12:00)
Ma ne nego samo ti ne razumeš... Neustavno je da se ljudima ne izdaju vozačka i registracija, ali nije neustavno da ako imaš krivičnu prijavu i raspisana poternica za tobom da policija ti spreči izlazak iz zemlje..."Država ne postoji" - čuvena srpska drama i kuknjava čak i kad nisu u pravu ić
pre 7 godina
Ne kapiram gde je problem, plati kartu za prevoz kad ga koristis i nema problema.
pre 7 godina
nije tim ljudima zabranjeno da izadju iz zemlje jer nisu platili kaznu za bus plus nego jer se vise puta nisu odazvali pozivu na sud zbog cega je za njima raspisana poternica. citajte tekst sa razumevanjem a ne samo da vidite "bus plus" i zapenite.
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
(Mia, 30. jul 2017 12:24)
Nema problema, sa tih ustedjenih 360€ ja vec godinama platim sebi 15-20 dana letovanja u Grckoj (smestaj+prevoz sa popustom za ranu uplatu)
pre 7 godina
Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude smatrala da je normalno da plaćaš kazne, račune i sve ostalo što si koristio, dotle ćemo biti tu gde jesmo. Ako mislite da je u bilo kojoj uređenoj zemlji drugačije, varate se. Oni imaju više nego mi baš zato što drugačije misle, ponašaju se i imaju drugačiji sistem vrednosti od nas. Za većinu Austrijanaca, npr. potpuno je normalno da onaj ko ne plaća kartu bude kažnjen. Sudeći po komentarima na B92, kod nas je obrnuto. Svaka priča o tome kolika je njihova plata, kakva im je prevoz, ne pije vodu, zato što oni imaju takav prevoz i toliku platu ne zato što su se švercovali i varali državu, već upravo obrnuto. Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude tako razmišljala i ponašala se, biće nam kako jeste.
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
(srbijastradistan, 30. jul 2017 11:33)
ne radi se ovde o bus plusu, vec o sudu..... citajte tekst, a ne samo naslov..
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
pre 7 godina
normalno.
ne placas bus plus a placas letovanje.
pre 7 godina
I treba, šta su budale oni koji redovno sve plaćaju?
pre 7 godina
@Gege stvar je vrlo jednostavna. iz prodavnice stvari ne smeju da se iznose dok ne platis. u suprotnom si lopov. isto vazi i svercovanje u gradskom prevozu.
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
pre 7 godina
Šta se gospodo čudite?Niste platili račun za struju a trošili ste je,iseći će vam struju.Pa vidite tako i sa vožnjom. VoZite se besplatno uhvate vas morate da platite kaznu. Nećete da platite?Svuda u belom civilizovanom svetu je tako. Struju bi vam iskeli bili u mraku a eto Busplus isto ima nacin. Zabrana svakog izlaska iz zemlje i jeste vezana za neplaćanja kazni bilo koje kazne prekršajne. Svaki mesec plaćam kartu i gomila ljudi se švercuje. Prosto se čovek pita kako ih nije stid imaju li ti ljudi obraza i poštenja pored nas koji kao budale plaćamo. A kontrola ih jako često ne kažnjava. Samo prosju pored njih.
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
(Citalac, 30. jul 2017 11:41)
Glasao i dobro mi je.Platiš kartu pa se voziš. Jednostavno.
pre 7 godina
(olo, 30. jul 2017 13:39) a moze i da se kaze da klime nema i da autobusi kasne, zato sto mnogi kao Vi ne placaju kartu. Ne mozete Vi da odredite uslove pod kojima cete platiti kartu. Vi mozete samo da izaberete ili se ne vozite ili se vozite gradskim sapbracajem. Ako se vozite, morate da platite kartu... posto kad vec pricamo o odlasku u inostranstvo, tamo sigurno nemate taj stav: necu da platim kartu! Ispadaju budale oni koji placaju, zbog Vas koji ne placate kao i uvek.
Posebna prica je zasto to ne funkcionise kada su u pitanju kriminalci! Ali valjda treba da se trudimo da i za njih zakoni vaze a ne da svi budemo kriminalci...
pre 7 godina
Od toga nema ništa...
pre 7 godina
Tužna priča.
pre 7 godina
sta je tu neobicno??? u svakoj normalnoj zemlji ako postoji poternica za tobom nece te pustiti iz zemlje! Procitajte ponovo tekst, dva puta se ne odazoves sudu i onda raspisu poternicu. Pokusajte da razumete sta pise u tekstu pa tek onda kritikujte.
pre 7 godina
Konacno. Jedini nacin da se naplate neke stvari
pre 7 godina
Ma vazi :D
pre 7 godina
Tako treba,samo zakoni i primenjivanje istih!!!
pre 7 godina
Ti angazuj advokata da jer su ti neustavno naplatili kaznu jer si svercovao u busu sto je bas onako ustavno.
pre 7 godina
Cini mi se da ljudi ne razumeju bas najbolje sta je ovde poenta. Ne mozes napolje ko imas kaznu, ne i dug. Dakle samo pravosnazna dugovanja se uzimaju u obzir. To je ok, to postoji svuda.
pre 7 godina
ovo nema veze sa bus plusom,vec sa sudom i zakonom.
i nije samo kod nas, vec svuda u svetu..
pre 7 godina
Ok. Treba platiti kartu, ali neka naprave da se direktno na carini plati kazna a ne poternica za gluposti. Svaka kazna treba da se plati na granici.
pre 7 godina
@Nikola Pušonja
Suđenje u razumnom roku, pitaj svog advokata.
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
pre 7 godina
Mons... Alpho...@ Lupaš gluposti. MUP ne može da određuje koji su dokumenti tajni!? MUP nema ovlašćena lica!? Očigledno ne poznaješ materiju.
pre 7 godina
Mom sinu su preinacili novcanu kaznu u sest dana zatvora...
pre 7 godina
Konacno. Jedini nacin da se naplate neke stvari
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
(Citalac, 30. jul 2017 11:41)
Glasao i dobro mi je.Platiš kartu pa se voziš. Jednostavno.
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
pre 7 godina
Ne kapiram gde je problem, plati kartu za prevoz kad ga koristis i nema problema.
pre 7 godina
Šta se gospodo čudite?Niste platili račun za struju a trošili ste je,iseći će vam struju.Pa vidite tako i sa vožnjom. VoZite se besplatno uhvate vas morate da platite kaznu. Nećete da platite?Svuda u belom civilizovanom svetu je tako. Struju bi vam iskeli bili u mraku a eto Busplus isto ima nacin. Zabrana svakog izlaska iz zemlje i jeste vezana za neplaćanja kazni bilo koje kazne prekršajne. Svaki mesec plaćam kartu i gomila ljudi se švercuje. Prosto se čovek pita kako ih nije stid imaju li ti ljudi obraza i poštenja pored nas koji kao budale plaćamo. A kontrola ih jako često ne kažnjava. Samo prosju pored njih.
pre 7 godina
Tako treba,samo zakoni i primenjivanje istih!!!
pre 7 godina
Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude smatrala da je normalno da plaćaš kazne, račune i sve ostalo što si koristio, dotle ćemo biti tu gde jesmo. Ako mislite da je u bilo kojoj uređenoj zemlji drugačije, varate se. Oni imaju više nego mi baš zato što drugačije misle, ponašaju se i imaju drugačiji sistem vrednosti od nas. Za većinu Austrijanaca, npr. potpuno je normalno da onaj ko ne plaća kartu bude kažnjen. Sudeći po komentarima na B92, kod nas je obrnuto. Svaka priča o tome kolika je njihova plata, kakva im je prevoz, ne pije vodu, zato što oni imaju takav prevoz i toliku platu ne zato što su se švercovali i varali državu, već upravo obrnuto. Dok god većina ljudi u Srbiji ne bude tako razmišljala i ponašala se, biće nam kako jeste.
pre 7 godina
I treba, šta su budale oni koji redovno sve plaćaju?
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
pre 7 godina
ovo nema veze sa bus plusom,vec sa sudom i zakonom.
i nije samo kod nas, vec svuda u svetu..
pre 7 godina
@Gege stvar je vrlo jednostavna. iz prodavnice stvari ne smeju da se iznose dok ne platis. u suprotnom si lopov. isto vazi i svercovanje u gradskom prevozu.
pre 7 godina
nije tim ljudima zabranjeno da izadju iz zemlje jer nisu platili kaznu za bus plus nego jer se vise puta nisu odazvali pozivu na sud zbog cega je za njima raspisana poternica. citajte tekst sa razumevanjem a ne samo da vidite "bus plus" i zapenite.
pre 7 godina
sta je tu neobicno??? u svakoj normalnoj zemlji ako postoji poternica za tobom nece te pustiti iz zemlje! Procitajte ponovo tekst, dva puta se ne odazoves sudu i onda raspisu poternicu. Pokusajte da razumete sta pise u tekstu pa tek onda kritikujte.
pre 7 godina
normalno.
ne placas bus plus a placas letovanje.
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
(srbijastradistan, 30. jul 2017 11:33)
ne radi se ovde o bus plusu, vec o sudu..... citajte tekst, a ne samo naslov..
pre 7 godina
(olo, 30. jul 2017 13:39) a moze i da se kaze da klime nema i da autobusi kasne, zato sto mnogi kao Vi ne placaju kartu. Ne mozete Vi da odredite uslove pod kojima cete platiti kartu. Vi mozete samo da izaberete ili se ne vozite ili se vozite gradskim sapbracajem. Ako se vozite, morate da platite kartu... posto kad vec pricamo o odlasku u inostranstvo, tamo sigurno nemate taj stav: necu da platim kartu! Ispadaju budale oni koji placaju, zbog Vas koji ne placate kao i uvek.
Posebna prica je zasto to ne funkcionise kada su u pitanju kriminalci! Ali valjda treba da se trudimo da i za njih zakoni vaze a ne da svi budemo kriminalci...
pre 7 godina
Pa sta je tu problem, plati kartu pa se vozi.Ovde ispadaju budale koji daju mesečno 30 eura, odnosno 360 eura godišnje a neko bi da se vozi dzaba.Hoćete nove autobuse sa klimom.Svaka čast na ovome.Svi hoće Nemačke plate pa vozi se po Nemačkoj bez karte.
(Mia, 30. jul 2017 12:24)
Nema problema, sa tih ustedjenih 360€ ja vec godinama platim sebi 15-20 dana letovanja u Grckoj (smestaj+prevoz sa popustom za ranu uplatu)
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
(т, 30. jul 2017 12:00)
Ma ne nego samo ti ne razumeš... Neustavno je da se ljudima ne izdaju vozačka i registracija, ali nije neustavno da ako imaš krivičnu prijavu i raspisana poternica za tobom da policija ti spreči izlazak iz zemlje..."Država ne postoji" - čuvena srpska drama i kuknjava čak i kad nisu u pravu ić
pre 7 godina
Ti angazuj advokata da jer su ti neustavno naplatili kaznu jer si svercovao u busu sto je bas onako ustavno.
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
(Kingston, 30. jul 2017 14:10) # Link komentara
Samo se u Srbiji ne placaju kazne sa nadom da ce predmet da zastari ili drzava da oprosti
pre 7 godina
Cini mi se da ljudi ne razumeju bas najbolje sta je ovde poenta. Ne mozes napolje ko imas kaznu, ne i dug. Dakle samo pravosnazna dugovanja se uzimaju u obzir. To je ok, to postoji svuda.
pre 7 godina
To će zaživeti - nikada.
pre 7 godina
Bus Plus ću početi da plaćam kad:
-na temperaturi od npr. 47 C° (zakonom propisano vanredno stanje) koliko sam jednom prilikom izmerio preciznim instrumentom (a javni servis tad javio 37), bude radila klima na svakoj liniji u svakom vozilu
-za svako veće kašnjenje i iskakanje vozila po redu vožnje, možemo dobiti potvrdu iz GSP-a koju bi poneli našim ljubaznim poslodavcima kao dokaz o razlogu zakašnjenja
-vozila GSP-a budu redovno čišćena i bude angažovana sanitarna inspekcija (svako je bar jednom na sedištu zatekao nečiji kašasti obrok a o tonama semenki da i ne govorim) koja će prijavljivati takve incidente
-cena mesečne karte bude iznosila do 2% prosečne plate, kao što je to u većini razvijenih zemalja, kojim, kako to svakodnevno možemo čuti, pripada i Srbija.
Do tad će kontrolori po mom izrazu lica znati da je to što ću sići na sledećoj stanici, najveći mogući ustupak sa moje strane.
pre 7 godina
Чекај, чекај - Уставни суд прогласи нешто неуставним и онда органи те исте државе људима не дају да иду ван границе??? ДРЖАВА НЕ ПОСТОЈИ!
pre 7 godina
demokratija na delu.
pre 7 godina
U sta se pretvara ova zemlja? Severna Koreja ce za nas biti ideal slobode.
pre 7 godina
Ok. Treba platiti kartu, ali neka naprave da se direktno na carini plati kazna a ne poternica za gluposti. Svaka kazna treba da se plati na granici.
pre 7 godina
Potpuno ispravno. Ko hoce da se svercuje u prevozu, a zeli na letovanje u inostantvo ne zaslujuje da predje granicu dok ne plati kaznu. Naravno BUS Plus je banalan primer, to treba da vazi za sve neplacene kazne. Potpuno ispravno. I ova mera se ocigledno onosi na one koji se dva puta ogluse na poziv sudije za prekrsaje, dakle one koji svesno ignorisu sistem. Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
O kom sistemu pricate? Bus plus na godisnjem nivou kosta oko 300 evra, sto je jedna prosecna plata u Srbiji. Navedi mi jos jednu zemlju u kojoj prevoz na godisnjem nivou kosta kao prosecna mesecna pata. Kada taj sistem bude postovao nas gradjane, tada cemo mi postovati njega.
pre 7 godina
Ja sam pre 2 godine jedva nekako izvadio ličnu kartu, nisu hteli da mi je daju najpre pod izgovorom da me traži od ranije policija i da kao moram da im se javim. Pretpostavljam da je neka kazna za parking neplaćena i neodazivanje sudskom pozivu zbog toga jer nema šta drugo da bude ali i to je opet nešto što je bilo godinama unazad i koliko znam takve stvari ako se ne naplate u roku od godinu dana onda predmet zastareva (neka me neko ispravi ako grešim). Ne bi me čudilo da me zaustave na granici zbog kazne za parking od pre 5-6 godina. Samo u srbistanu.
pre 7 godina
Znaci, bus plus neplacanje je najveci zlocin? A pljackaske privatizacije, milijarde pokradenih narodnih para, radnici na ulicama, unistene fabrike- to nije nista jer niko nikad nije odgovarao?
pre 7 godina
Zanimljivo, a meni lopov u prodavnici uzme tri boksa cigara i pobegne, i to policiju ne zanima.
pre 7 godina
Hahaha. A ko nije platio struju moze?
pre 7 godina
Vidi, sve razumem, ali da koristis uslugu-gradski prevoz i da je ne placas, to bas nije normalno. Zamislite da vi pruzate neke usluge i da vam niko iste ne placa. Tesko, zar ne?
E sad, pitanje GSP-a, stanja autobusa, Bus Plus sistema i slicno je lokalno politicko pitanje, o kome se odlucuje na izborima.
Drzavna uprava je redak primer nekoga ko pruza usluge, a ciji se kvalitet moze oceniti i do slovce kazniti izborom neke druge politicke opcije.
Kada prestanete da glasate za obecanja i kada svoj glas pocnete da vrednujete po komforu koji vam isti pruza i nivo usluga ce biti bolji. Tako da razmislite sledeci put, za koga i zasto glasate.
pre 7 godina
Glasali ste, sad gledajte!
Osim ako vam je dobro, onda nema veze.
pre 7 godina
Neplacanje autobuske karte privatnoj firmi BusPlus je u Srbiji PREKRSAJ zbog kojeg ne mozes da napustis zemlju??? A dileri droge, starlete koje krijumcare kokain, ubice, silovatelji, lopovi... Oni mogu bez problema. E Srbijo sta si dozivela.
pre 7 godina
A ko sruši Savamalu? Da li sme iz zemlje?
pre 7 godina
Ništa to nije neuobičajeno.Svuda se tako radi.Problem je štp te vrate sa granica ako ne platiš kaznu za neplaćenje karte u javnom prevozu,ali onaj koji je ubio čovek,naneo mu teške telesne povrede,dileri droge,oni koji poruše pola grada,protiv kojih se vodi krivični postupka oni prelaze granicu kako hoće i posle desetina i stotina pokušaja uručenih sudskih poziva,izrečenih presuda.To je Srbija brale.
pre 7 godina
@mia ti ocekujes da neko sa 300e platom u bg na godisnjem nivou izdvoji 360e? Ja sam prvi za placanje karte ali neki ljudi nemaju za dva obroka dnevno i sve dazbine a ocekuje se da placaju busplus. Makar neka prilagode cene pa ce vise ljudi i placati. U nemackoj sigurno ne odvajas jednu mesecnu platu za gradski prevoz...
pre 7 godina
To jednostavno nije po ustavu. Niko nema pravo da nekome onemogući kretanje, izuzev nekog krivičnog dela, za koje opet postoji rešenje suda. Ako je ne plaćanje hus plusa krivično delo, onda ok...
pre 7 godina
Hahaha...genijalno.Koliko znam Busplus je privatna firma.
pre 7 godina
Mi još živimo u vremenu pre pronalaženja točka.
Elem, zašto se zaustaviti na ovome? Zašto ne bi plenili nameštaj i dragocenosti iz kuće onoga ko ne plati, u visini kazne, i da kamata za svaki neplaćeni dan bude nekih 10%?
pre 7 godina
Kakve veze sada BusPlus ima sa sudovima i napuštanjem zemlje kada je to privatna firma? Inače kad vam traže ličnu kartu da vam napišu kaznu samo ih odbijte. Kontrolori ni nemaju pravo da vam uzimaju lična dokumenta mogu samo policiju da zovu a do tad ste vi već na drugom kraju grada. Toliko o tome.
pre 7 godina
Pa i ovo je neustavno!?!? samo se igraju sa nama.
pre 7 godina
Pa ovo je komedija.
pre 7 godina
Neustavno bajo moj
pre 7 godina
Ovo ne radi ni jedna jedina ozbiljna država. Kada ne možeš naplatiti kaznu možeš dotičnom neplatiši blokirati račun dok se kazna ne namiri. To je najdalje dokle ide Norveška naprimer, ali ne uslovljavaju niti ni na jedan drugi način ljude. Da ti zabrani putovanje jer nisi platio prekršajnu kaznu?! To ne postoji u normalnoj državi siguran sam!
pre 7 godina
ko daje tolika ovlašćenja privatnoj firmi?
pre 7 godina
противуставно
pre 7 godina
Srbija - država u pokušaju...
pre 7 godina
@To će zaživeti - nikada.
(Mile, 30. jul 2017 11:30) Čitajte vest do kraja - zaživelo je.
pre 7 godina
Jедном речју - Терор!
pre 7 godina
Sav smo kriminal u zemlji resili, ostao samo bus plus!!!!!! Sta reci, sem raj na zemlji!!!!!
pre 7 godina
Dok kriminalci koji su osuđeni šetaju po zemlji ko nacionalni heroji.
Kad će neko da odgovora za bus plus?
pre 7 godina
Šta ti je pravna država. Institucije su svetinja.
pre 7 godina
8 miliona dinara deficita na DNEVNOM nivou zbog neplaćenih karata. Kazna je valjda 1 500 din. Pa vi nemate toliko kontrolora da ovo pokriju, a ako od kazni uzimate osam miliona dinara dnevno, vama jako dobro ide.
pre 7 godina
Ovo je kršenje osnovnih ljudskih prava. Da bi nekome bilo ograničeno kretanje mora da bude osumnjičen za krivično delo i potpis sudije za to. Za prekršaj se to ne radi. Osim ako nismo pravna država? Ako uzmemo u obzir daje ne tako davno komunalna policija primenjivala fizičku silu prema ljudima koji neće da se legitimišu u autobusu pitam se šta će sledeće da nam prirede.
pre 7 godina
@Mislilac
Olako donosite zaključke.
Ja sam kao i mnogi plaćao kartu duži vremenski period.
Sad, kao i velika većina naroda ne mogu ali što je još važnije, neću. To više nije stvar samo finansija nego i principa.
Trebalo bi da pitate neke od ljudi koji u 5:45 na periferiji Beograda osede jer se autobus koji ide na 45 minuta jednostavno NIJE POJAVIO, otkad plaćaju gradski prevoz a kakvu uslugu dobijaju u odnosu na kolege sa zapada.
Mnogi od njih za prevoz izdvajaju 5-15% svojih mesečnih primanja.
Naravno da nisam imao takav stav u inostranstvu jer sam za 2% njihove prosečne plate, uživao u neograničenoj vožnji čistim, tačnim i klimatizovanim vozilima.
Ali zahvaljujući ljudima kao Vi, koji veruju svim obećanjima, danas se kod nas razmišlja o kombinacijama za 4 privatna autobusa iz 1997. godine a u Beču o autobusima bez vozača.
pre 7 godina
@che gevara
Dva puta sam procitao tvoj komentar i ne kapiram nista,skroz si kontradiktoran.Realno,u Srbiji bi bar 70c/o bankrotiralo jos juce!!
Ali stvarno nije u redu,znajuci u kakvom plateznom tj u kakvom generalno sistemu zivimo,da nekom ko nema a puno je takvih,raspisujes potragu kao najgorem!!
Stvarno nije u redu!!!
pre 7 godina
Kako može dug od par hiljada dinara prema privatnom preduzeću da bude prepreka napuštanju zemlje??? Prema zakonu jedino sud može da zabrani izlazak iz zemlje i oduzme pasoš a dug prema Bus plusu nije osnov za takvo nešto.
pre 7 godina
Od toga nema ništa...
pre 7 godina
bitno da ubice, narko dileri, lopovi...mogu preko granice, a ko ne plati bus plus ne moze!!! e srbijo drzavo u pokusaju!!!
pre 7 godina
I ovo je neustavno! Ugrozavanje slobode kretanja zbog neceg sto cak nije ni komunalni prekrsaj nego dug prema privatnoj kompaniji.
pre 7 godina
Prvo, nije bas "svuda u svetu". U Engleskoj, Americi i jos ponekim zemljama gde su Englezi bili gazde nema nikakve pasoske kontrole na izlasku! U Americi je ranije postojala obaveza da beli kartoncic (tzv. landing card) koji popunis na ulazu u zemlju predas prilikom cekiranja na let, ali i to je ukinuto, sada te aviokompanija automatski odjavljuje njihovim vlastima. U Engleskoj nema ni toga.
Drugo, u mnogim zemljama saobracajne kazne se placaju prilikom produzenja registracije vozila. Odes da produzis registraciju, oni ti samo kazu: vas ce to da kosta: XXX evra standardne takse plus kazne, plus kamate sto niste platili kazne do sada, sto ukupno dodje ... I to je to, platis koliko ti traze, nema pogadjanja.
Trece, dug prema javnom prevozniku i dug prema drzavnoj administraciji nije isto i ne moze da bude isto. Javni prevoznik, banka, mobilni operater itd. NISU DRZAVA, iako mogu da budu u vecinskom drzavnom vlasnistvu. Znaci, dug za BusPlus ne moze da bude osnova za bilo kakvo maltretiranje od strane drzave, a "kazna" koju oni naplacuju se zove "doplatna karta" i to je PRIVATNI DUG, koji podleze privatnom parnicnom postupku, a ne prekrsajnom ili krivicnom. Cisto sumnjam da je bilo ko vracen zbog ******* Busplusa, a i ako jeste to je stvar samovolje granicnog policajca, bas kao sto se nekada u vreme viza nasima desavalo da ih strani policajci ne puste da udju u Austriju ili Nemacku iako su imali uredne vize. Samovolja bahatih carinika!
pre 7 godina
Dakle sistem ima puno pravo da njih blokira dok ne nauce da postuju sistem.
(Tromb, 30. jul 2017 12:55)
Ajde?! Može, ali kad sistem prvo nauči da poštuje mene. Poštovanje mora ići u oba smera.
Na primer, kod BusPlusa:
- Zašto je važenje kartice vremenski ograničeno (mislim da je tri godine), a posle toga moram da kupujem novu karticu, potpuno istu kao ona prethodna, za 250 dinara? Šta ja dobijam za mojih 250 dinara, što već nemam?
- Zašto se ne uvodi mogućnost čitanja kredita na kartici? U Ljubljani (gde kartica važi neograničeno) to možeš da uradiš u svakoj trafici, a na većini polaznih stanica autobuskih linija imaju čitače stanja na kartici (gde je i najlogičnije, da ne bi ni ulazio u autobus ako nemaš dovoljno kredita).
Ovako mi se dešava da uđem u autobus i očitavanje kartice ne uspe. I šta ja da radim u tom slučaju? Da izađem na sledećoj stanici, dopunim kredit, pa čekam sledeći autobus? Da, kako da ne, kad bih u autobus sedao da mi prođe vreme i nemam druge zabave, a ne zato što sam krenuo nekud gde moram da stignem na vreme.
Siguran sam da nema ni potrebe da se uvode posebni čitači, nego bi čitači u autobusima mogli da se programiraju sa dodatnom funkcijom čitanja stanja kredita. Samo kad bi neko hteo...
- Odavno se nisam vozio autobusom u Novom Sadu, ali mislim da je tamo cena vožnje 55 dinara. Otkud tolika razlika u poređenju s cenom u Beogradu, kad su autobusi i troškovi GSP-a manje više isti?
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
pre 7 godina
(Ljilja, 30. jul 2017 12:07)
Ja bih bez problema placao kartu da je ceno normalna.
Mesecna karta 3200, kad radim drugu smenu, radim do 12, znaci nocni prevoz(10-12 smena mesecno) jos oko 1800 din. Znaci 5000 din. mesecno na prevoz, a plata 30000. Da li je to normalno???
pre 7 godina
a kriminalci mogu da napuštaju zemlju kad hoće !!!
pre 7 godina
Moj gazda ima 200 zaposlenih i duguje im platu za 6 meseci, pa je stalno na putu u inostranstvu.
pre 7 godina
@KJ
Kako da narod plati kada nema !? Nemoj da poredis ljude koji zive u uredjenim zemljama i ljude u Srbiji. Jer u Srbiji za platu od 25.000 treeeebaaas dooobro da raspodelis za osnovno da bi izgurao, a mnogima i fali. Jos kad mu nakacis kaznu od 1.000, 2.000 dinara to je veliki udarac za budzet. Eto ja zivim u Svajcarskoj i ja koji zivim ovde razumem ljude u Srbiji, ti sto si tamo ne razumes, a okruzena si istima. A, pre ja ne bih trebao da razumem. Ti sad ako kazes svajcarcu ili tom austrijancu da u Srb plata 25.000 nece ti verovati, ako kazes da je socijala 7000 nece ti verovati, ako kazes da se ceka na zdravstvenu knjizicu godinu dana nece ti verovati itd, itd mnogo primera ima. Ne poredjuj normalne drzave sa nenormalnim. Kome naplacuju ove kazne? Kome pisu? Bas onima kojima smeju, a oni i nemaju da plate. Zasluzio si/la 100 minusa. Da narod ima ne bi se ni svercovao, nego plata 25.000, troskovi zivota toliki ako ne i veci jos kako da izvuce mesecnu kartu!? Sta vi pisete, niste ni svesni.
pre 7 godina
Neravnoteza sistema...
Oni koji predlazu i donose zakone imaju visestruko veca prosecna primanja.
Oni koji sprovode zakone npr sudije i tuzioci imaju visestruka primanja.
Oni koji naplacuju karte za bus plus nisu cak ni drzavna firma vec privatna koja zaradjuje milione eura.
Dobijanje dokumenata i mogucnost slobode kretanja nije ista za sve te oni siromasniji i bez posla ili sopstvenog stana imaju stalno probleme oko toga.
I tako onda odete kod sudije za prekrsaje koji prima 100.000 a vi primate 30.000 ili NISTA i on se cudi kako niste platili sve moguce kazne koje postoje a kazne vas jer nemate pare.
Cudno je sudiji npr da niste platili kaznu za licnu kartu a nije mu cudno i nikoga ne kaznjava sto vam nije izdata licna karta ili sto nemate pare da biste podneli zahtev.
Isto tako cudno je onom kontroleru sto nisi kupio kartu za bus a opet cudno je i tebi gradjaninu sto te teraju da platis sve cak neretko i vise puta skuplje nego negde gde je plata visestruko visa.
O kvalitetu proizvoda i usluga koji se dobijaju trebamo li uopste pisati?
Isto tako je postojalo ogranicenje da se recimo proknjizi ugovor o stanu ili kuci u katastru jer nisi platio porez. Ne znaci da si ga kupio ali se izgleda podrazumeva da uvek u dzepu imas brdo para.
A onda se jave dusebriznici koji kazu da izvrsitelji treba da plene stan takvima jer su "namerno" izbegavali da proknjize ugovor.
Ne s.eru svi pare a ako ih nemas ne mozes da zivis po zakonu.
pre 7 godina
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
(Magyar, 30. jul 2017 14:30)
Sve bezbednosne sluzbe sveta te svoje podatke tretiraju kao tajnu i ne govore ih svakom dusebrizniku koji se raspituje. Problem?
(Hm, 30. jul 2017 15:38)
Da. I to veliki!
U normalnim državama sveta je službena tajna samo ono što se proglasi službenom tajnom. To može da uradi samo onaj ko je ovlašćen za takvo nešto, u situacijama koje su propisane zakonom i na način koji je propisan zakonom.
To svakako nije MUP, niti bilo ko u MUP-u može po svom ćefu da određuje šta je tajna, a šta nije i da se pravi blesav, ne odgovarajuči na pitanja!
A, da, čekaj, ovo je sve samo ne normalna država. Ovo je banana Srbija, gde MUP ne samo da 'ladno može da se bez ikakvih posledica tako ponaša, nego se i MUP-u može ZABRANITI da interveniše kad likovi u fantomkama noću ruše, uništavaju tuđu imovinu i maltretiraju građane...
Problem? O, da! Ti ga uopšte ne vidiš , ali ti ne zameram zbog toga jer si rezultat sistema koji ljudima još od samog rođenja uliav u glavu da je policiji dozvoljeno baš SVE i da policija nikome ne odgovara, pa je zato najbolje ćutati i ništa ne pitati, tako imaš najmanje šansi da ti se desi nešto loše.
E, pa vidiš, sve dok tako razmišljamo, nećemo imati pravu državu i uvek ćemo biti samo bedni podanici i rajetini!
pre 7 godina
a ko nije platio porez i tajkun je, on moze! pa ovo postaje gore nego u turskoj!
pre 7 godina
Poternica zbog bus plus kazne :D Sledeće godine u ovo vreme ćemo svi biti kriminalci!
pre 7 godina
"Iz MUP-a nisu odgovorili na pitanje koliko je ove godine bilo vraćeno građana sa granice zbog neplaćenih kazni."
Je li je to neki vic? Niko ne zna u MUP-u ništa po ovom pitanju? Nikoga nemaju ko se bavi statistikom i prikupljanjem podataka? Komedija. Sve bezbedonosne službe sveta imaju ažurirane podatke u sat vremena.
pre 7 godina
@Sergije, Boli drzavu uvo za to što tebi gazda nije isplatio platu, ali ti morša da izmiriš sve obaveze prema državi odmah, jer u suprotnom...zna se šta sledi, izvršitelji, ovo ono.
pre 7 godina
Ljudi, nemojte tako, ovo nije sporno (ne radi se o kazni, vec poternici koja se raspise kad ne primite odluku/resenje suda).
Problem je sto to ocito - ne vazi za sve. Pa nam ubice slobodno setkaju ulicama, prelaze granice itd. A nagrabusi neko "obican". Da se razumemo - i treba, ali hajde onda da zakoni POCNU DA VAZE ZA SVE.
pre 7 godina
Kazete svugdje u svijetu je tako e bas nije tako , to je nemoguce da ti zabrane izlazak iz zemlje ovdje u Australiji zato sto si se svercao ....
Ovo ko da je iz genijalnih Nadrealista skec :)
Zakon za sirotinju zestoki neoliberalizam bez milosti pa ko prezivi...
Tajkuni ,bogatasi i nova elita njih ne dotice nijedan zakon.
pre 7 godina
Дали је то стварно?
pre 7 godina
Izgleda je u ovoj "drzavi" prekrsajni sud jaci od Ustavnog suda.
pre 7 godina
Mons... Alpho...@ Lupaš gluposti. MUP ne može da određuje koji su dokumenti tajni!? MUP nema ovlašćena lica!? Očigledno ne poznaješ materiju.
pre 7 godina
Tužna priča.
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
(Zeljko, 30. jul 2017 13.39)
Ово је суштина.
pre 7 godina
@Hm
Tajna?! Ugrožavanje bezbednosti?! Gde vi živite? U svetu punog špijuna i nekih čudnih zavera koje se konstruišu u vozilima javnog gradskog saobracaja i to od strane ljudi koji ne plaćaju karte pa onda to sve prenose preko granice nekom tajnom neprijatelju ove zemlje?
Ovaj komentar bas osvezava na ovoj paklenoj tempreaturi.
Gde mi zivimo, ljudi moji....
pre 7 godina
Moj radni spor traje 10god. Sud je presudio u moju korist ali je posle zalbe tuzenog apelacionom sudu trebalo 4.god da predmet vrati na ponovno suđenje. Parnica i dalje traje...na koji način ja državu da nateram da da radi svoj posao,pošto je očigledno da su oni našli model kako da mi svoje građanske obaveze izmirujemo u roku. Zakon je jednostran, selektivan, naša država Srbija ne postoji dok god ne bude ojačala sudstvo!
pre 7 godina
Sa prekrsajnom prijavom za bus ili parking ne mozes preko granice ali zato sa 30 krivicnih prijava za pokusaje ubistva, premlacivanja,iznude i trgovinu narkoticima mozes bez problema i niko te nista ne pita...samo u srbiji...
pre 7 godina
Ma vazi :D
pre 7 godina
Ja ne razumijem što ne naprave nekakve razrede, ne mogu ljudi davati 10% plaće na tramvajsku kartu, još puta koliko ih ima još u kućanstvu koji vjerojatno ne rade, na kraju im pola plaće ode na prijevoz.
Ja sam recimo teški invalid od 80% i imam godišnju kartu besplatno, jednom godišnje odem do prvog kioska i oni na par sekundi prislone karticu na čitač i vidmo se za godinu dana, još naravno imam besplatan parking i ne plaćam putarine. A kartice za javni prijevoz možeš napuniti kredit pa ako se voziš par stanica to košta neku siću, mislim nešto oko 4kn, to je malo više od €0.50, i ne znam jel to još uvijek tako ali prije je bilo da kupiš kartu u jednom tramvaju pa presjedneš u drugi i onda opet moraš kupiti kartu, toga nema nigdje, obično kupiš normalnu kartu i onda se 90 minuta voziš kako hoćeš, možeš mijenjati neograničeni broj tramvaja i autobusa.
Isto tako ako imaš manje od 2000kn, to je oko 33000 dinara po članu domaćinstva javni prevoz je besplatan.
pre 7 godina
A onaj sto je upucan u Beogradu pre neki dan, sudi mu se u odsustvu jer je nedostupan organima gonjenja(a on u BG-u). A zar nas predsednik nije pozivao da se ne placa BUSPLUS pre koju godinu, kao i RTS pretplata dok je bio opozicija? Hoce li da odgovara za to? Ili ce mozda da mu bude zabranjen izlazak iz zemlje?
pre 7 godina
@Nikola Pušonja
Suđenje u razumnom roku, pitaj svog advokata.
pre 7 godina
Platicemo gradski prevoz , nije problem. Bez obzira sto pola cene karte zavrsava u platama nepotrebnih administrativnih i izmisljenih radnih mesta, ali nas kao gradjane zanima kada ce biti uveden zakon o poreklu imovine? Drzavni sluzbenici, politicari i kojekavi savetnici na papiru imaju primanja manja od mene, a oni i clanovi uze porodice poseduju vile , stanove , zemljiste , skupocene automobile itd., dok ja osim nesto bele tehnike i polovnog automobila nemam nista! Kada ce taj fenomen da dodje na red??? Ili planirate da nas vracate sa granice kada krenemo na more od para koje smo mukom zaradili zbog neke bus plus kazne???
pre 7 godina
Ali, ako imam dosije debljine Ane Karenjine onda mogu bez problema preko?!
pre 7 godina
Welcome to Hotel California :)) Svuda u Evropi se kaznama ovog tipa bave advokati i agencije za naplatu potraživanja koje vam jednostavno sednu na račune ili imovinu. Jedino u policijskoj državi Srbije se kaznama za javni prevoz bave sudovi i policija. Nemaju šta drugo da rade, Srbija uređena država, nema jačeg kriminala od švercanja
(Max, 30. jul 2017 12:35)
Ali zaboravljas ... da u tim uredjenim zemljama postoje 2 Zakona ... jos pored agencija za naplatu duga ... Zakon o licnom minimumu i Zakon o licnom bankrotu.Ta 2 Zakona sluze da te zastite od represije kao sto su izvrsitelji i Sud propisuje licni bankrot (kao Borisu Bekeru) ... jednostavno, ovo je monetarni svet i bez monete se ne moze ziveti .... pa tako da bi se poverioci i ostali duzni da uracunaju u svoj proracun i rizik od neplacanja.
Kod nas, najbolji posao je sudtstki izvrsitelj ili agencija za naplatu duga ... zato sto ne postoje ova 2 Zakona o licnom bankrotu i licnom minimumu.Zakon o licnom minimumu treba da bude dovoljno da covek moze da pokrije rentu i osnovno za prezivljavanje ... sto je u visini socijalne pomoci.Socijalna pomoc je 7000 din, a potrosacka korpa oko 40.000 din ... sto bi znacilo da ako primate 25.000 din ... vi ste ispod zivotnog minimuma i drzava bi vam dotirala jos 15.000 din.
Kod nas, u Srbiji, najteze je da naucimo politicare da zive od svoje plate i da se ne ne mesaju u ekonomiju nego da stvaraju uslove.Dok ne naucimo politicare da zive od svojih plata i dnevnica .... sve ce to sirotinja da placa.
pre 7 godina
Sto kaze Andric i greh ima svoj stepen...neki poput tzv. vodja navijaca i slicni mogu sa pravosnaznim presudama godinama da setaju slobodno gde zele a neki sa obicnim prekrsajnim prijavama ne mogu. Pravda je kod nas veoma selektivna. Napredno.
pre 7 godina
Mom sinu su preinacili novcanu kaznu u sest dana zatvora...
95 Komentari
Sortiraj po: