Nedelja, 23.04.2017.

17:19

Komete su padale pre 13.000 godina i odredile sudbinu Zemlje

Izvor: ed.ac.uk, telegraph.co.uk

Komete su padale pre 13.000 godina i odredile sudbinu Zemlje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

LaleGator

pre 7 godina

Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.
(voodoo, 26. april 2017 08:35)
_________

Prijatelju, u kom delu mog komentara sam ja spominjao baš "BIBLIJSKI potop" i Boga?
Nigde!
Sledeci put pročitaj sve i probaj da razumes da su arheolozi ljudi kao i svi drugi i da kao i svaki čovek, pa i oni umeju da naprave greške!
A greške su sastavni deo naseg učenja i razvoja!
Problem nastane kada odredjena grupa ljudi (iz bilo koje oblasti) misli da su samo oni upravu i da svako ko, čak dobronamerno, ukaze ne greške biva diskreditovan od istih!

voodoo

pre 7 godina

"O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa! "
Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.

ThorFraNord

pre 7 godina

Znaci laicki, pre 10k godina pale komete pa ledeno doba pa otapanje leda pre 6-7k pne i onda veliki potop  kao u bibliji, pa noje pa ljudi, i cekamo komete ponovo za sudnji dan, al se nalupah, al se sve nekako poklapa?!

urke

pre 7 godina

@Cobo Srbi imaju svoj kalendar star 7526god., nije dzabe Netenijahu rekao da se srbi i jevreji znaju par hiljada godina, nismo dzabe danas dve zemlje u najtezem položaju, samo oni su zbili redove a ova nasa generacija je nepovratno omanula.

Pajdo

pre 7 godina

Samo nemojte pricati o nekom filmu jer brzina kometa je oko 100 000 km a ljudi nemaju rakete te i vece brzine a kamo li neke letelice .Sudnji dan se mora cekati,neko ce opstati i opet sve iz pocetka.

NoName

pre 7 godina

@Lale Gator

I sve civilizacije u svojim predanjima imaju istu pricu. Samo sto negde dosta izmenjene. Jedna od njih prica (Sumeri) kako smo i zasto smo stvoreni i kako smo pobegli od toga. Cak je veoma mali deo toga iskoriscen za prvi deo igrice Assassin's creed. Naravno, malo iskombinovan i prepravljen.
Samo sto je sadasnja verzija toga, Biblija, dosta modifikovana u smislu da je zmija ta koja je nagovorila Adama i Evu za jabuku i zbig toga smo izbaceni. Kod Sumera, ta jabuka je u stvari nas kreator koji nas je ucio da ne budemo samo puki robovi i to se nije svidelo drugim "bogovima", pa smo izbaceni, a potom su hteli da nas uniste.

sima

pre 7 godina

Skoro sam citao knjigu autora koji je dao alternativno vidjenje istorije drevnog Egipta prema kojem su najpoznatije piramide a Sfinga posebno mnogo starije nego po zvanicnoj verziji. Zanimljivo je da i kod njega stoji isti datum kada se najverovatnije desila neka katastrofa, potop koji je promenio lice Zemlje. Istina lagano izlazi na videlo.

b-e-n-z-i-n, tako se ne piše reč voda

pre 7 godina

u je, najzad se u komentarima vernici prihvataju nauke... i opet dovode u pitanje postojanje boga. :-) mora da me razumete, pa vi dešifrujete bibliju onako svecki! :-D

Pera

pre 7 godina

lude_teorije
Nestanak Inka i Maja mozda ima neke veze sa Kortezom? Malo istorije Juzne Amerike nije na odmet.
LaleGator
Malo manje gledaj Drevne vanzemaljce na History kanalu. Bice ti bolje, veruj mi

DEDA CVETKO

pre 7 godina

A ja, ovako neuk, neobavesten, neobrazovan i naivan, sve mislio da su pre 13000 godina klimatske promene bile izazvane ekonosmkim aktivnostima neandertalaca i kromanjonaca koji su onako, bahato - sram da ih bude bilo - ispustili hiljade tona grinhaus gasova i napravili ozonsku rupu sa kojom mi, njihovi cukun-cukun-cukun-unuci, eto i dan-danas ne mozemo da izadjemo na kraj.

devlinjo

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.
(dr nick riviera, 23. april 2017 20:34)

zaboravio si da kažeš da su to naši preci koji su krenuli u raseljavanje uzvodno od sve 4 reke koje se ulivaju u crno more.

e sad

pre 7 godina

Sve je to moguće, nego kako možemo sutrašnji dan da iskoristimo da ostavimo klicu nade, mira i napretka. Za slučaj da nas mimiođe vasinski sudar.

Milutin Milankovic

pre 7 godina

pih... propade mi celozivotno ucenje o globalnim ciklickim promenama klime, ali sva sreca pa sam se bavio i drugim stvarima.

cobo

pre 7 godina

Ni jedna civilizacija nije duze trajala od 6000 godina ,ti su intervali po kojima se ona ponavlja .Danasnja civilizacija je u 5778 godini po zidovskom kalendaru. Znaci nismo daleko .

Amerikanac

pre 7 godina

@Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi, 
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao! 

U pravu si. Skoro sam saznao da u grckoj mitologiji ima mit kako Zevs salje veliki potop da istrebi ljude jer su postali korumpirani.

deda

pre 7 godina

previse slicnosti u mitovima, znacima, gradjevinam sirom planete da bi bilo slucajno, a o tome da se jest desio potop i da jeste bila globalna katastrofa pre 10 il 11 hiljada godina nema sumnje,

lude_teorije

pre 7 godina

Znaci u principu ako sam dobro razumeo pretpostavljaju da su periodicni naleti kometa mnogo gusci, tj u manjem vremenskom periodu nego sto se ranije predstavljalo. Do sada se na masovnije udare kometa gledalo sa aspekta jednom u milion godina kao sa dinosaurusima i slicno, ali ipak ispada da je to mnogo cesce ako je poslednji nalet bio samo pre 10-11 hiljada godina. To prakticno moze objasni i mnogo toga o nepoznatim gradjevinama, zainteresovanoscu Egipcana za astronomiju, Asteka, Maja i slicnih, kao sto moze da objasni i nedostatak istorijski podataka o tim narodima iako su bili prilicno razvijeni, mozda se i njima desilo par manjih kometa koje nisu bile toliko razorne da istrebe covecavstvo ali uticala na nazadovanje covecanstva i na cinjenice da je mnoge gradjevine na zemlji nemoguce objasniti sa onim sto znamo o njihovoj naucnoj razvijenosti.

Posmatrac

pre 7 godina

"po kojoj je izvesno da će Zemlja, verovatno, iskusiti periode padanja kometa na njenu površinu"
Pa da li je izvesno ili verovatno.
Sto se tice odbrane od kometa, nadu nam daje Deep Impact misija, koja je kometu Tempel 1 gadjala bakarnom kuglom od 300 kg. Cilj misije je bio analiza sastava komete - nakon udara se ocita spektralni potpis gasova i izbaci bakar. Kugla je samo kinetickom energijom napravila krater velicine fudbalskog igralista, sto znaci da su komete prilicno lomljive (i da su u istoimenom filmu iz 1998 pogresili, jer bi ona bojeva punjenja verovatno unistila kometu, a ne samo rascepila).

dr nick riviera

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.

LaleGator

pre 7 godina

O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa!

Ako bi delovi komete udarili u Tihi i Atlantski okean (sto geologija sada potvrdjuje) pri brzini od 20 000km na čas ili brže,
Cunami koji bi tako nastali bi bili gigantskih razmera, toliko veliki da bi glat presli preko planina i stigli duboko u kopno!
Ogromna količina vode bi usled toplote udara, isparila i otisla visoko u atmosferu zajedno sa prasinom,
Ta voda bi posle u obliku kise padala sirom planete, bez prestanka, nekoliko nedelja pa i duze!

A sada ako pogledamo ovo iz ugla drevnih civilizacija,

Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi,
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao!
U tim tekstovima oni govore da je pre katastrofe postojala razvijena civilizacija ( ali ne u smislu razvijeni da su imali staklene nebodere, mobilne tel, ferari lamburdzini vec u nekom drugom smislu i pravcu ) .
Sta ako su ti "mitovi" , zapravo prava istorija?
ili su mozda ipak mitovi i sve je to čist slucajnost!
ili mozda nije slucajnost!

p.s.
simboli koji se nalaze na statuama gobekli tepe su isti kao simboli na figurama Uskršnjih ostrva (sa druge strane planete), isti ti simboli su nadjeni na rusevinama u dolini reke Ind kao i u nekim potopljenim drevnim gradovima uz obalu Indije!

Arheolozi su ovo objasnili kao čista slučajnost!

Sin Bludimir

pre 7 godina

@derion

Upravo tako. Napokon neko ko razmislja i ne da da bude prevaren od strane NASE, CIAe i Iluminata.

Zna se dobro da je Jehova pre oko 6000 godina +-50tak godina napravio svet iz ciste magme sa Sunca i energije tada bujne Venere i da je naselio biljke, zivotinje i Adama i Evu da mogu da prave decu koja ce kasnije da se sa njima medjusobno razmnozavaju. Zato ja i oslovljavam svakoga na ulici sa BRATE posto je fakat da smo braca, nema prisnije.

LaleGator

pre 7 godina

O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa!

Ako bi delovi komete udarili u Tihi i Atlantski okean (sto geologija sada potvrdjuje) pri brzini od 20 000km na čas ili brže,
Cunami koji bi tako nastali bi bili gigantskih razmera, toliko veliki da bi glat presli preko planina i stigli duboko u kopno!
Ogromna količina vode bi usled toplote udara, isparila i otisla visoko u atmosferu zajedno sa prasinom,
Ta voda bi posle u obliku kise padala sirom planete, bez prestanka, nekoliko nedelja pa i duze!

A sada ako pogledamo ovo iz ugla drevnih civilizacija,

Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi,
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao!
U tim tekstovima oni govore da je pre katastrofe postojala razvijena civilizacija ( ali ne u smislu razvijeni da su imali staklene nebodere, mobilne tel, ferari lamburdzini vec u nekom drugom smislu i pravcu ) .
Sta ako su ti "mitovi" , zapravo prava istorija?
ili su mozda ipak mitovi i sve je to čist slucajnost!
ili mozda nije slucajnost!

p.s.
simboli koji se nalaze na statuama gobekli tepe su isti kao simboli na figurama Uskršnjih ostrva (sa druge strane planete), isti ti simboli su nadjeni na rusevinama u dolini reke Ind kao i u nekim potopljenim drevnim gradovima uz obalu Indije!

Arheolozi su ovo objasnili kao čista slučajnost!

Sin Bludimir

pre 7 godina

@derion

Upravo tako. Napokon neko ko razmislja i ne da da bude prevaren od strane NASE, CIAe i Iluminata.

Zna se dobro da je Jehova pre oko 6000 godina +-50tak godina napravio svet iz ciste magme sa Sunca i energije tada bujne Venere i da je naselio biljke, zivotinje i Adama i Evu da mogu da prave decu koja ce kasnije da se sa njima medjusobno razmnozavaju. Zato ja i oslovljavam svakoga na ulici sa BRATE posto je fakat da smo braca, nema prisnije.

Amerikanac

pre 7 godina

@Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi, 
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao! 

U pravu si. Skoro sam saznao da u grckoj mitologiji ima mit kako Zevs salje veliki potop da istrebi ljude jer su postali korumpirani.

deda

pre 7 godina

previse slicnosti u mitovima, znacima, gradjevinam sirom planete da bi bilo slucajno, a o tome da se jest desio potop i da jeste bila globalna katastrofa pre 10 il 11 hiljada godina nema sumnje,

lude_teorije

pre 7 godina

Znaci u principu ako sam dobro razumeo pretpostavljaju da su periodicni naleti kometa mnogo gusci, tj u manjem vremenskom periodu nego sto se ranije predstavljalo. Do sada se na masovnije udare kometa gledalo sa aspekta jednom u milion godina kao sa dinosaurusima i slicno, ali ipak ispada da je to mnogo cesce ako je poslednji nalet bio samo pre 10-11 hiljada godina. To prakticno moze objasni i mnogo toga o nepoznatim gradjevinama, zainteresovanoscu Egipcana za astronomiju, Asteka, Maja i slicnih, kao sto moze da objasni i nedostatak istorijski podataka o tim narodima iako su bili prilicno razvijeni, mozda se i njima desilo par manjih kometa koje nisu bile toliko razorne da istrebe covecavstvo ali uticala na nazadovanje covecanstva i na cinjenice da je mnoge gradjevine na zemlji nemoguce objasniti sa onim sto znamo o njihovoj naucnoj razvijenosti.

dr nick riviera

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.

Posmatrac

pre 7 godina

"po kojoj je izvesno da će Zemlja, verovatno, iskusiti periode padanja kometa na njenu površinu"
Pa da li je izvesno ili verovatno.
Sto se tice odbrane od kometa, nadu nam daje Deep Impact misija, koja je kometu Tempel 1 gadjala bakarnom kuglom od 300 kg. Cilj misije je bio analiza sastava komete - nakon udara se ocita spektralni potpis gasova i izbaci bakar. Kugla je samo kinetickom energijom napravila krater velicine fudbalskog igralista, sto znaci da su komete prilicno lomljive (i da su u istoimenom filmu iz 1998 pogresili, jer bi ona bojeva punjenja verovatno unistila kometu, a ne samo rascepila).

urke

pre 7 godina

@Cobo Srbi imaju svoj kalendar star 7526god., nije dzabe Netenijahu rekao da se srbi i jevreji znaju par hiljada godina, nismo dzabe danas dve zemlje u najtezem položaju, samo oni su zbili redove a ova nasa generacija je nepovratno omanula.

cobo

pre 7 godina

Ni jedna civilizacija nije duze trajala od 6000 godina ,ti su intervali po kojima se ona ponavlja .Danasnja civilizacija je u 5778 godini po zidovskom kalendaru. Znaci nismo daleko .

devlinjo

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.
(dr nick riviera, 23. april 2017 20:34)

zaboravio si da kažeš da su to naši preci koji su krenuli u raseljavanje uzvodno od sve 4 reke koje se ulivaju u crno more.

NoName

pre 7 godina

@Lale Gator

I sve civilizacije u svojim predanjima imaju istu pricu. Samo sto negde dosta izmenjene. Jedna od njih prica (Sumeri) kako smo i zasto smo stvoreni i kako smo pobegli od toga. Cak je veoma mali deo toga iskoriscen za prvi deo igrice Assassin's creed. Naravno, malo iskombinovan i prepravljen.
Samo sto je sadasnja verzija toga, Biblija, dosta modifikovana u smislu da je zmija ta koja je nagovorila Adama i Evu za jabuku i zbig toga smo izbaceni. Kod Sumera, ta jabuka je u stvari nas kreator koji nas je ucio da ne budemo samo puki robovi i to se nije svidelo drugim "bogovima", pa smo izbaceni, a potom su hteli da nas uniste.

sima

pre 7 godina

Skoro sam citao knjigu autora koji je dao alternativno vidjenje istorije drevnog Egipta prema kojem su najpoznatije piramide a Sfinga posebno mnogo starije nego po zvanicnoj verziji. Zanimljivo je da i kod njega stoji isti datum kada se najverovatnije desila neka katastrofa, potop koji je promenio lice Zemlje. Istina lagano izlazi na videlo.

Pera

pre 7 godina

lude_teorije
Nestanak Inka i Maja mozda ima neke veze sa Kortezom? Malo istorije Juzne Amerike nije na odmet.
LaleGator
Malo manje gledaj Drevne vanzemaljce na History kanalu. Bice ti bolje, veruj mi

e sad

pre 7 godina

Sve je to moguće, nego kako možemo sutrašnji dan da iskoristimo da ostavimo klicu nade, mira i napretka. Za slučaj da nas mimiođe vasinski sudar.

Milutin Milankovic

pre 7 godina

pih... propade mi celozivotno ucenje o globalnim ciklickim promenama klime, ali sva sreca pa sam se bavio i drugim stvarima.

b-e-n-z-i-n, tako se ne piše reč voda

pre 7 godina

u je, najzad se u komentarima vernici prihvataju nauke... i opet dovode u pitanje postojanje boga. :-) mora da me razumete, pa vi dešifrujete bibliju onako svecki! :-D

DEDA CVETKO

pre 7 godina

A ja, ovako neuk, neobavesten, neobrazovan i naivan, sve mislio da su pre 13000 godina klimatske promene bile izazvane ekonosmkim aktivnostima neandertalaca i kromanjonaca koji su onako, bahato - sram da ih bude bilo - ispustili hiljade tona grinhaus gasova i napravili ozonsku rupu sa kojom mi, njihovi cukun-cukun-cukun-unuci, eto i dan-danas ne mozemo da izadjemo na kraj.

ThorFraNord

pre 7 godina

Znaci laicki, pre 10k godina pale komete pa ledeno doba pa otapanje leda pre 6-7k pne i onda veliki potop  kao u bibliji, pa noje pa ljudi, i cekamo komete ponovo za sudnji dan, al se nalupah, al se sve nekako poklapa?!

Pajdo

pre 7 godina

Samo nemojte pricati o nekom filmu jer brzina kometa je oko 100 000 km a ljudi nemaju rakete te i vece brzine a kamo li neke letelice .Sudnji dan se mora cekati,neko ce opstati i opet sve iz pocetka.

LaleGator

pre 7 godina

Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.
(voodoo, 26. april 2017 08:35)
_________

Prijatelju, u kom delu mog komentara sam ja spominjao baš "BIBLIJSKI potop" i Boga?
Nigde!
Sledeci put pročitaj sve i probaj da razumes da su arheolozi ljudi kao i svi drugi i da kao i svaki čovek, pa i oni umeju da naprave greške!
A greške su sastavni deo naseg učenja i razvoja!
Problem nastane kada odredjena grupa ljudi (iz bilo koje oblasti) misli da su samo oni upravu i da svako ko, čak dobronamerno, ukaze ne greške biva diskreditovan od istih!

voodoo

pre 7 godina

"O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa! "
Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.

Sin Bludimir

pre 7 godina

@derion

Upravo tako. Napokon neko ko razmislja i ne da da bude prevaren od strane NASE, CIAe i Iluminata.

Zna se dobro da je Jehova pre oko 6000 godina +-50tak godina napravio svet iz ciste magme sa Sunca i energije tada bujne Venere i da je naselio biljke, zivotinje i Adama i Evu da mogu da prave decu koja ce kasnije da se sa njima medjusobno razmnozavaju. Zato ja i oslovljavam svakoga na ulici sa BRATE posto je fakat da smo braca, nema prisnije.

LaleGator

pre 7 godina

O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa!

Ako bi delovi komete udarili u Tihi i Atlantski okean (sto geologija sada potvrdjuje) pri brzini od 20 000km na čas ili brže,
Cunami koji bi tako nastali bi bili gigantskih razmera, toliko veliki da bi glat presli preko planina i stigli duboko u kopno!
Ogromna količina vode bi usled toplote udara, isparila i otisla visoko u atmosferu zajedno sa prasinom,
Ta voda bi posle u obliku kise padala sirom planete, bez prestanka, nekoliko nedelja pa i duze!

A sada ako pogledamo ovo iz ugla drevnih civilizacija,

Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi,
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao!
U tim tekstovima oni govore da je pre katastrofe postojala razvijena civilizacija ( ali ne u smislu razvijeni da su imali staklene nebodere, mobilne tel, ferari lamburdzini vec u nekom drugom smislu i pravcu ) .
Sta ako su ti "mitovi" , zapravo prava istorija?
ili su mozda ipak mitovi i sve je to čist slucajnost!
ili mozda nije slucajnost!

p.s.
simboli koji se nalaze na statuama gobekli tepe su isti kao simboli na figurama Uskršnjih ostrva (sa druge strane planete), isti ti simboli su nadjeni na rusevinama u dolini reke Ind kao i u nekim potopljenim drevnim gradovima uz obalu Indije!

Arheolozi su ovo objasnili kao čista slučajnost!

urke

pre 7 godina

@Cobo Srbi imaju svoj kalendar star 7526god., nije dzabe Netenijahu rekao da se srbi i jevreji znaju par hiljada godina, nismo dzabe danas dve zemlje u najtezem položaju, samo oni su zbili redove a ova nasa generacija je nepovratno omanula.

Pajdo

pre 7 godina

Samo nemojte pricati o nekom filmu jer brzina kometa je oko 100 000 km a ljudi nemaju rakete te i vece brzine a kamo li neke letelice .Sudnji dan se mora cekati,neko ce opstati i opet sve iz pocetka.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

A ja, ovako neuk, neobavesten, neobrazovan i naivan, sve mislio da su pre 13000 godina klimatske promene bile izazvane ekonosmkim aktivnostima neandertalaca i kromanjonaca koji su onako, bahato - sram da ih bude bilo - ispustili hiljade tona grinhaus gasova i napravili ozonsku rupu sa kojom mi, njihovi cukun-cukun-cukun-unuci, eto i dan-danas ne mozemo da izadjemo na kraj.

b-e-n-z-i-n, tako se ne piše reč voda

pre 7 godina

u je, najzad se u komentarima vernici prihvataju nauke... i opet dovode u pitanje postojanje boga. :-) mora da me razumete, pa vi dešifrujete bibliju onako svecki! :-D

lude_teorije

pre 7 godina

Znaci u principu ako sam dobro razumeo pretpostavljaju da su periodicni naleti kometa mnogo gusci, tj u manjem vremenskom periodu nego sto se ranije predstavljalo. Do sada se na masovnije udare kometa gledalo sa aspekta jednom u milion godina kao sa dinosaurusima i slicno, ali ipak ispada da je to mnogo cesce ako je poslednji nalet bio samo pre 10-11 hiljada godina. To prakticno moze objasni i mnogo toga o nepoznatim gradjevinama, zainteresovanoscu Egipcana za astronomiju, Asteka, Maja i slicnih, kao sto moze da objasni i nedostatak istorijski podataka o tim narodima iako su bili prilicno razvijeni, mozda se i njima desilo par manjih kometa koje nisu bile toliko razorne da istrebe covecavstvo ali uticala na nazadovanje covecanstva i na cinjenice da je mnoge gradjevine na zemlji nemoguce objasniti sa onim sto znamo o njihovoj naucnoj razvijenosti.

dr nick riviera

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.

cobo

pre 7 godina

Ni jedna civilizacija nije duze trajala od 6000 godina ,ti su intervali po kojima se ona ponavlja .Danasnja civilizacija je u 5778 godini po zidovskom kalendaru. Znaci nismo daleko .

sima

pre 7 godina

Skoro sam citao knjigu autora koji je dao alternativno vidjenje istorije drevnog Egipta prema kojem su najpoznatije piramide a Sfinga posebno mnogo starije nego po zvanicnoj verziji. Zanimljivo je da i kod njega stoji isti datum kada se najverovatnije desila neka katastrofa, potop koji je promenio lice Zemlje. Istina lagano izlazi na videlo.

Posmatrac

pre 7 godina

"po kojoj je izvesno da će Zemlja, verovatno, iskusiti periode padanja kometa na njenu površinu"
Pa da li je izvesno ili verovatno.
Sto se tice odbrane od kometa, nadu nam daje Deep Impact misija, koja je kometu Tempel 1 gadjala bakarnom kuglom od 300 kg. Cilj misije je bio analiza sastava komete - nakon udara se ocita spektralni potpis gasova i izbaci bakar. Kugla je samo kinetickom energijom napravila krater velicine fudbalskog igralista, sto znaci da su komete prilicno lomljive (i da su u istoimenom filmu iz 1998 pogresili, jer bi ona bojeva punjenja verovatno unistila kometu, a ne samo rascepila).

Amerikanac

pre 7 godina

@Sve drevne civilizacija od kineske i hindu na istoku, preko Sumera i starih egipcana do civilizacija u juznoj i centralnoj americi, 
Sve one imaju indentičan "mit" o globalnoj katastrofi o vatri sa neba i potopu koji je nakon toga dosao! 

U pravu si. Skoro sam saznao da u grckoj mitologiji ima mit kako Zevs salje veliki potop da istrebi ljude jer su postali korumpirani.

NoName

pre 7 godina

@Lale Gator

I sve civilizacije u svojim predanjima imaju istu pricu. Samo sto negde dosta izmenjene. Jedna od njih prica (Sumeri) kako smo i zasto smo stvoreni i kako smo pobegli od toga. Cak je veoma mali deo toga iskoriscen za prvi deo igrice Assassin's creed. Naravno, malo iskombinovan i prepravljen.
Samo sto je sadasnja verzija toga, Biblija, dosta modifikovana u smislu da je zmija ta koja je nagovorila Adama i Evu za jabuku i zbig toga smo izbaceni. Kod Sumera, ta jabuka je u stvari nas kreator koji nas je ucio da ne budemo samo puki robovi i to se nije svidelo drugim "bogovima", pa smo izbaceni, a potom su hteli da nas uniste.

deda

pre 7 godina

previse slicnosti u mitovima, znacima, gradjevinam sirom planete da bi bilo slucajno, a o tome da se jest desio potop i da jeste bila globalna katastrofa pre 10 il 11 hiljada godina nema sumnje,

devlinjo

pre 7 godina

bibliski potop koji pamte sve civilizacije u svom usmenom predanju se najverovatnije dogodio kad je neki zemljotres otvorio polaz u mramornom moru. ono se izlilo u obližnje veliko slatkovodno jezero. tako je nastalo crno more. taj proces je trajao godinama. dokazano je da crno more mrtvo na većim dubinama zbog gasa koji je nastao naglim potapanjem flore. skorašnja istraživanja otkrivaju potopljena naselja i prašume. inače vinčanska kultura se prostirala na ovom području a kad kažemo sve kulture pamte potop to obično znači da seu se širile sa ovog područja ka drugim teritorijama.
(dr nick riviera, 23. april 2017 20:34)

zaboravio si da kažeš da su to naši preci koji su krenuli u raseljavanje uzvodno od sve 4 reke koje se ulivaju u crno more.

Milutin Milankovic

pre 7 godina

pih... propade mi celozivotno ucenje o globalnim ciklickim promenama klime, ali sva sreca pa sam se bavio i drugim stvarima.

Pera

pre 7 godina

lude_teorije
Nestanak Inka i Maja mozda ima neke veze sa Kortezom? Malo istorije Juzne Amerike nije na odmet.
LaleGator
Malo manje gledaj Drevne vanzemaljce na History kanalu. Bice ti bolje, veruj mi

voodoo

pre 7 godina

"O ovome se priča zadnjih 10 godina ali zvanična arheologija je odbijala ovu mogucnost jer bi ovo mogao biti "dokaz" globalnog potopa! "
Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.

ThorFraNord

pre 7 godina

Znaci laicki, pre 10k godina pale komete pa ledeno doba pa otapanje leda pre 6-7k pne i onda veliki potop  kao u bibliji, pa noje pa ljudi, i cekamo komete ponovo za sudnji dan, al se nalupah, al se sve nekako poklapa?!

e sad

pre 7 godina

Sve je to moguće, nego kako možemo sutrašnji dan da iskoristimo da ostavimo klicu nade, mira i napretka. Za slučaj da nas mimiođe vasinski sudar.

LaleGator

pre 7 godina

Pa potvrda globalnog potopa zbog kometa ne potvrdjuje ono sto ti tvrdis, da je biblijsko vidjenje potopa tacno, vec da je ipak nauka upravu, a da su prezivile civilazacije nakon toga ne umeci da objasne komete i sve to sto se desilo pribegle nekoj mitskoj prici o Bogu koji ih je kaznio. Tako da ti arheolozi koje ti pominjes u kontekstu kao neke koji su se urotili da negiraju Boga bi zapravo objavljivanjem ovog ranije postigli svoj cilj po tebi, a ne opovrgli.
(voodoo, 26. april 2017 08:35)
_________

Prijatelju, u kom delu mog komentara sam ja spominjao baš "BIBLIJSKI potop" i Boga?
Nigde!
Sledeci put pročitaj sve i probaj da razumes da su arheolozi ljudi kao i svi drugi i da kao i svaki čovek, pa i oni umeju da naprave greške!
A greške su sastavni deo naseg učenja i razvoja!
Problem nastane kada odredjena grupa ljudi (iz bilo koje oblasti) misli da su samo oni upravu i da svako ko, čak dobronamerno, ukaze ne greške biva diskreditovan od istih!