Utorak, 25.10.2016.

18:47

U ovim zemljama vlada bezakonje (MAPA)

Izvor: Independent

U ovim zemljama vlada bezakonje (MAPA) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Hercegovina

pre 8 godina

Zasto je Nikola Tesla otisao u Ameriku a ne u Rusiju ? Zbog cega milion Srba zivi u Americi ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoljub, 26. oktobar 2016 08:52)

Prijatelju moj djed je proveo u USA 30 godina, otisao kao dete i zaradio posteno, bio vojnik u WW1 u US Aemy, sa mnogim Srbima kao sto rekoste. Zasto su isli tamo? Zato sto je plan SAD-a bio useljenicke prirode, znali su da se samo tako i moze razviti drzava. Kad je Rusija nudila imigracioni plan? Nikada. Eto zasto su isli, zbog poziva te drzave da im treba radna snaga, iskljucivo zbog toga. Jos da dodam, ta Amerika i ova sad nemaju veze jedna sa drugom, misleci pre svega na strukturu vladajuceg estabilismenta. I jos da dodam ovo, Ruzvelt, Ajzenhauer, Linkoln, da ostale ne pominjem, sve do JF Kenedija su odlucivali i imali apsolutnu moc u vezi toga. Posle JFK sve manje, i manje se predsednici pitaju, i zna dobro narod u Americi koliko vredi rec poslednjih predsednika, da nikoga ne uvredim. Niko od mene ne bi bio srecniji da se USA vrati na put na kojem su bili pre 70 i vise godina, kada je prava gospoda i intelektualci vodili tu zemlju...Hvala

canadian

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Metro Chicago ima blizu 10 miliona stanovnika, "malo vise" od cele Srbije.

alobre

pre 8 godina

@zox Ja sam recimo prozapadno orijentisan (zdrava logika govori da rusi idu u ameriku da zive a ne obrnuto), ako vec moram da biram izmedju te dve strane. ALi tacno je da je Cikago divlji zapad, medjutim taj divlji zapad je koncentrisan na juznoj strani, ubistva su svakodnevica,to su vecinom klinci sa pistoljima i ne bas nekom buducnoscu, a ne neke mafijaske organizacije.

Posmatrac

pre 8 godina

@zox
Pa po Wikipedia, brojka je tu negde za 2016, za sada 726
https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Chicago

E sad ima dosta izvora po internetu, pa je tesko reci koji je verodostojan. Ali svi se slazu da je cifra velika, mada neki tekstovi naglasavaju da je Cikago malo "jaci" od proseka po ukupnom kriminalu, i da vuce "los glas".

zox

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Imate li neki link kojim bi potkrepili vas podatak ?

brane

pre 8 godina

Svim domacim rusofilima bih pozeleo da zive u Rusiji do kraja zivota i da smeju da koriste samo proizvode iskljucivo napravljene u Rusiji.

EU Citizen

pre 8 godina

Ovde ljudi očigledno ne kapiraju osnovne stvari, džabe im je pričati. Na prvom mestu da se radi o poštovanju i primeni zakona a ne o bezbednosti, zemlja može imati relativno visok stepen kriminala (u ekonomski i društveno slobodnim zemljama i logično je da stepen kriminala bude nešto viši, to je cena slobode, prosperiteta i dinamičnog društva i ekonomije, bolje nego živeti u socijalističkim satrapijama punih sivih miševa gde ceo život trčite da ostanete u mestu) , pa opet biti uzorna pravna država, dok, a to tek totalitarni balkanoidi ne kapiraju, u totalitarnim državama bezbednost može da budu uzorna, pošto vlada arbitrarna represija, ali stepen pravne zaštite i zakonske sigurnosti je nula, jer svako ko ima neku moć može da radi nekome ko je nema praktično šta hoće.

gorki

pre 8 godina

svim zadrtim rusofilima koji misle da je ovo naruceno protiv Rusije: da, tacno je - ruska policija je toliko moralno i ekonomski jadna da ih mozete potkupiti bukvalno za flasu vodke, zakon je ultra spor, partijski cinovnici odlucuju o svemu, cak su i sudije korumpirane (za rucak, za letovanje...) Zatvori medju najgorima na planeti, ubistava, pljacki, silovanja - to je po unutrasnjosti Rusije svakodnevnica. Bukvalno jad i beda je van Moskve. Radi poredjenja Srbija je pravno za njih vele sila. A vi udarajte minuse i verujte u komunisticke snove vasih oceva i dedova

Milorad

pre 8 godina

Kakve veze ima broj zlocina, gleda se kako drzava reaguje na zlocine. Da se videti, da smo u regionu zajedno sa Albancima najcrveniji.

Sima

pre 8 godina

Ništa novo za mapu bezakonja. Naravno da se sada rusofili hvataju za glavu i pokušavaju da objasne kako je sve ovo deo zapadne zavera. Za to vreme deca im odlaze na zapad da rade i da se školuju. Najbogatiji Rusi imovinu ne drže u Rusiji već u Londonu. Postoji jedan značajan procenat populacije koji ne može da prihavti realnost i gura je pod patos. Tako su radili i ruski komunisti kada su ih slali u Lubjanku ili Sibir. Nisi se osvestili ni kada su bili ispred streljačkog voda.

nemanja

pre 8 godina

kakva je to drzava Danska? Prva uvek i svuda: po standardu, po zakonima, najsrecniji ljudi, najvisa socijalna pravda, digitalno najpismeniji, najobrazovaniji, ekoloski najsvesniji.. tamo nema ultra bogatasa, stopa kriminala skoro ne postoji, svi govore engleski, normalni, obrazovani, zdravi, napredni ljudi ... ima li neko odande da potvrdi? je li to drzava buducnosti?

Светозар Марковић

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

По томе би требало да у Београду буде 46 убистава месечно а дневно 1,6 ... Значи веће закоње је у Београду ;-)
Али овде није суштина у убиствима већ функционисање Закона у глобалу по статистичким подацима (месо купус сарма) ...

cromagnone

pre 8 godina

Slovenskim narodima je potrebno celicno vladanje. Niko od nas nije genetski predvidjen za demokratiju. Daj mi brz auto, utoku, viski i malo belog i da vidis kako od bibliotekara postajem horor za okolinu dok si reko pti ber.

aha

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
 (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Imaju odlican self marketing.
Inace svaka ima veci broj ubistva i samoubistva od Srbije.
Kada bi te neki skandinavac pregazio na pesackom, ne bi ga nikad nasli. Tesko da se razume.

Матори

pre 8 godina

А Космет од кад је 'ослобођен' и не може да стигне на мапу од корупције , безакоња и мафијаштва....

MiLena

pre 8 godina

Ja noću mogu da šetam slovbodno širom Rusije, ali to ne mogu u Njujorku, Čikagu, Majamiju ili Los Anđelesu, pa čak ni u Orlandu.
U Orlandu je još šezdesetih bilo nemoguće kada se smrači da ženska osoba krene sama u šetnju.
Šta je to nego užas od bezbednosti.

Probajte u Londonu da se noću prošetate sami, pogotovo žene.

Toga nema u Kini, Rusiji, Belorusiji, Srbiji.

Ovo je očigledno zapadna propaganda, ili čak možda šovinistička NATO propaganda, o čemu uopšte nema spora.

StormBGD

pre 8 godina

Nisam bio u Africi, ali sam bio u Meksiku, Brazilu, Rusiji, Indiji... Vratiš se u Bg i shvatiš da živiš u jednom mirnom gradiću i nasmeješ se na ono što mi zovemo popodnevni špic. :)

piton

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao. 
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam. 
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)
(Trovach, 25. oktobar 2016 21:57)
Dobra anegdota... Jedino se ne slažem sa tvojim poređenjem Kosova i nebitnog parčeta zemlje... Da bi analogija bila tačna, na tom parčetu zemlje bi trebalo da se nalazi njegova stara porodična kuća, grob njegovog dede i negde zakopan ćup sa zlatom... U tom slučaju razlog ne bi bio samo inaćenje, nego i sentimentalnost a i zdrav razum... Je l bi ti prodao tako nešto?

Banjalučanin

pre 8 godina

Ovo je komedija, vezano za BiH. Kao umjerena zemlja po poštovanju zakona, a oko 100 odluka USTAVNOG SUDA nije izvršeno. Pa šta je tek u ostalim???

pedja

pre 8 godina

dobro je sto zahvaljujuci Majstoru nismo na ovoj mapi,bas smo sigurni u nasoj domovini,uopšte nije opasno ziveti ovde,prvi put u istoriji!?

dacha

pre 8 godina

Kakva severna amerika! Pa u juzni deo Chikaga ni policija nesme da udje bez oklopnih vozila...hahahhaaa... Kakva propaganda! A sta je zakon a sta bez...

Nick

pre 8 godina

Kada bismo napravili bodovanje zamalja po prijateljstvu sa Amerikom, dobili bismo identicnu mapu. E sada objavite ko je pravio ovu mapu.
(Radomir, 25. oktobar 2016 21:52)
Hoćeš da mi kažeš da mapa nije tačna? Da nije slučajno bezbednije biti u Beogradu nego Beču?

branimir

pre 8 godina

Bezbednost ima veze ali nije isto kao bezakonje. Ako u Rusiji vladaju ljudi tipa Kadirov koji su skoro absulutistički vladari, šta onda drugog nego dno i loš rezultat za Rusiju. Kao da poštuju koji zakon... da, zakon jačeg.

Patrik

pre 8 godina

@ .,
Ne lupaj,Cikago ima skoro pa duplo manje stanovnika nego cela Srbija,heej jedan grad skoro upola manje stanovnika nego jedna drzava!Rodjen sam u Americi tacnije u Njujorku pa znam.

Космос

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.
(neutralni felsh, 25. oktobar 2016 22:24)

А јесу ли хапсили тебе?

FR

pre 8 godina

Ja vidim da ljudi uopste nisu shvatili sta u ovom kontekstu znaci "bezakonje". Da pomognem: ne radi se o stopi kriminaliteta.

A ovi sto su se navrzli na Ameriku, samo jedno pitanje - da li znate da je stopa ubistava (na 100000 stanovnika) u Americi 3.9, a u Rusiji 9.5? Podaci iz UNDOC...

NN Lice

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Zato sto su ovde ljudi ovde potpuno drugaciji nego kod nas i ostalih istocnih naroda. Ovde ljudi rade u interesu zajednice, a ne da bi sebi punili dzepove, njima, a i ostalima se svakako dzepovi napune za jedan normalan zivot.

e-političar

pre 8 godina

Na zapadu zaista vladaju zakoni! Oni ljudi prvo donesu zakon da kreću u pljačku pa zaista i krenu ili sačekaju da lobisti odrade svoj posao na ukidanju zakona o zabrani prodaje finansijskih derivata, pa tek onda naprave svetsku ekonomsku krizu. Oni su zaista veliki legalisti i valja ih za to poštovati.

Tihomir

pre 8 godina

Očigladno je da je naručeno (i plaćeno) tendenciozno istraživanje Svetskog projekta pravde. Independent ne navodi (ili prevodilac i priređivač teksta na Srpski jezik nije smatrao za shodno da to prenase) na osnovu kojih indikatora (kriterijuma) je napravljena kategorizacija i kako se zemlja u kojoj su "Bogovi pali na teme" (Bocvana) našla među zemljama u kojima vlada najveće bezakonje. Od dobijanja nezavisnosti (1966. godine) u Bocvani su svakih pet godina održavani demokratski izbori. Nijedna vlada nije bila oborena, ili imala skraćeni mandat. Korupcija praktično ne postoji. U zemlji u kojoj su rudarstvo (vađenje dijamanata) i turizam glavne privredne grane kriminal među stanovništvom je zanemarljiv. Druga je stvar što zemlja veličine Francuske ima svega 12.000 profesionalnih vojnika koji se uglavnom bore protiv krivolova. Krivolov jeste vrsta kriminala, ali ne i kriminala koji je imanentan ostalim zemljama navedenim u spisku najvećeg bezakonja. Bocvana ima respektabilne zakone i uspešno ih sprovodi među stanovništvom. Krivolov je organizovan i podržan izvan Bocvane i predstavlja problem UN-a i čovečanstva više nego Bocvane, pa bi, po tom pitanju, UN bile više odgovorne za bezakonje (krivolov) nego Bocvana!

Suske

pre 8 godina

Prvo- Ljudi, vest nema veze sa brojem ubistava, nego sa vladavinom prava u određenoj zemlji.
Drugo- Pre nego što krenete da pišete o ovoj mapi kao da je politička, pročitajte vest.
Treće- ako stvarno mislite da u Rusiji postoji vladavina prava, i da je veća nego u mekoj zapadnoevropskoj zemlji, onda definitivno ne znate o čemu pričate.
Rusija jeste sila, ali, rusofili naši, ne radi se o tome ovde, niti o blaćenju konkretno Rusije, tamo je VLADAVINA PRAVA na niskom nivou, možda malo bolje stvari stoje od Srbije, a svi ste upoznati koliko se ovde poštuju prava.
Vladavina orava obuhvata širok spektar poštovanja ljudskih prava i zakona i nema veze sa koeficijentom ubistava! SAD su recimo pri vrhu što se tiče ubistava, ali zato, nećete naići na vest da je neko nekog pregazio džipom u sred grada, usmrtio osobu, i dobio nanogicu jer je taj neko baja! S druge strane, u Srbiji je sve moguće, kao i u Bocvani, Iraku, Turskoj, pa i moćnoj Rusiji!

neutralni felsh

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.

Ranko

pre 8 godina

@neutralni felsh
A jesu li tebe hapsili americki panduri? Bogme- da jesu, video bi kako se mecka kozi...
Ljudska prava? Nevin dok se ne dokaze krivica? Ha, ha!
Ni da kazu izvini kad te pustaju jer su pogresili...

KopasKi

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

miroslav

pre 8 godina

Beograd 1.3 mil. 
Cikago 2.7 mil. 
...malo veci...
Beograd po poslednjem popisu ima sa svim opstinama 1.6mil...e sad ako stvarno neko misli da je to tako onda je lud...koliko njih zivi a nisu prijavljeni...tvrdim da Beograd ima najmanje 2 miliona

Boki

pre 8 godina

" Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija
" je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih".
" Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

Belorusija na 100000 stanovnika ima 1,442 policajca, Rusija 516, Srbija 631, SAD 266.

Ne, Lukasenko usposte nije diktator, Obama je.

Homo politicus

pre 8 godina

Ova mapa ne pokazuje stopu kriminaliteta koja je u SAD na samom vrhu po ubistvima, silovanjima itd. vec pokazuje postovanje i sprovodjenje zakona koji su vazeci u svakoj drzavi posebno.

CarloNS

pre 8 godina

Pa mislim da ima vise ubistava (crnaca) u Americi nego u Kini.
nana, 25. oktobar 2016 19:15)

Ja sam siguran da ubistava crnaca u Kini nema!

Trovach

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao.
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam.
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)

CarloNS

pre 8 godina

Nije bitno koliko ima ubistava dnevno, već da li su ubice osuđene i koliko. Uostalom lepo piše da je uzeto u obzir 44 indikatora. Što se tiče Rusije i Ukrajine iako se boje razlikuju rezultat je skoro isti.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 8 godina

Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih". Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

Јабучило

pre 8 godina

Srbija naj crvenija u evropi
(Filip, 25. oktobar 2016 20:58)

Не, него Русија. Дневна доза пропаганде.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Па нормално је да смо најгори кад за све треба извадити паре, и сви су корумпирани, лењи,и за све нам/им треба пуно времена (најгори је наш народ по централној Србији, а у Војводини је мало боље).

Leox

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?
(Laik, 25. oktobar 2016 19:20)
Ne radi se samo o ubistvima. U indeks je uracunato sve sto je u vezi zakonodavstva zemlje, ukljucujuci i korupciju civilnih vlasti. Sto se tice poredjenja Meksika i Rusije po broju ubistava, stopa ubistava u Rusiji je ogromna. Rusija ima 10 ubistava na 100000 stanovnika godisnje. Godisnje u Rusiji ima oko 14000 ubistava. Amerika ima stopu ubistava od 4 na 100000 stanovnika. U Americi godisnje ima oko 12000 ubistava. Rusija ne samo da ima daleko vecu stopu ubistava od Amerike, bego ima i ukupno vise ubistava od Amerike iako ima dva puta manje stanovnika. Proveri podatke. Na primer na https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

Јабучило

pre 8 godina

Vidim Kosovo na mapi van Srbije... bilo bi bolje kada bi prihvatili stvari onako kako jesu. To je istina
(Chipsi, 25. oktobar 2016 19:51)

Ја их и прихватам какве јесу. Косово је окупирано, али неће довека остати окупирано. То је истина.

Dejca iz LE

pre 8 godina

Kakvu sve glupost ti ameri neće da izmisle, a oni se kokaju svaki dan, za to me baš i briga ali što zbog para zaratiše druge narode e zato neka im bog sudi.

USS Today

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)
Kazes Chicago malo veci grad od Beograda? Pa dal' si ti normalan? Grad od 4400 km2 i 10 miliona ljudi u metro area? Ako gledas da downtown ima 2,6 miliona pa poredis sa Beogradom to je smesno. Onda Beograd i uzi centar imaju 400000 i manje ljudi. Ljudi shvatite Beograd nije nikakava metropola niti ce ikada biti. To je jedan mali evropski grad.

Trovach

pre 8 godina

@. ...To nema veze sa bezakonjem. Evo jednog primera. Jedna devojka iz Srbije je iz jedne evropske drzave imala let preko Atlantika, ali je zbog lose taxi sluzbe zakasnila. Kada se pobunila, sve joj je automatski nadoknadjeno, svi troskovi, pa je cak i na aerodromu ucinjen presedan, pa joj je dopusteno da udje u avion, iako je zakasnila.Dobro, bitno je to da se pobunila, ali sistem nije dozvolio da bude ostecena. Kod nas se svakodnevno krse gradjanska prava, slucajevi se otezu po sudovima, ljude isteruju iz svojih kuca jer komsija ima veze u sudu, a domace "zvezde" za ozbiljna krivicna dela dobijaju nanogicu. Zato smo najcrveniji u Evropi i svi moramo da pocrvenimo od stida zbog tog. Mene je sramota, a vas?

aco

pre 8 godina

Saveznici SAD su bledi, a oni koji nisu bas poslusni su tamniji. S. Arabije kao nema, a tu se primenjuje serijatsko pravo. Ta zemlja je sinonim za nepostovanje ljudskih prava.

Nikola

pre 8 godina

Kao i 95% sto citamo nema veze sa realnoscu..kao Amerika svetlija od Kine..Amerika koja po glavi stanovnika ima 6 puta vise ubistava ,60 puta vise razbojnistava i 90 PUTA vise silovanja je kao svetlija od Kine..smesno.

Milos

pre 8 godina

Ukrajina koja je u stanju polu-anarhije i do skora u punom ratnom stanju je svetlija od Rusije (koja ima istu boju kao nege zemlje u ratnom stanju i koje umiru od gladi recimo). Na Kavkazu (ako je to razlog crvenilu) pogine neuporedivo manje ljudi nego u Detroitu ili Cikagu. Da, sigurno, potpuno neutralna mapa.

Np

pre 8 godina

ovde vlada zakon,ali kako za kog, za svakog gradjanina ima poseban zakon, zavisi od toga ko mu je rodjak dali ima nekog u sudu,opstini,bolnici,policiji.. itd. ako nemas rodjaka u gore navedenim onda se primenjuje zakon po svim propisima.

Laik

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?

Np

pre 8 godina

ovde vlada zakon,ali kako za kog, za svakog gradjanina ima poseban zakon, zavisi od toga ko mu je rodjak dali ima nekog u sudu,opstini,bolnici,policiji.. itd. ako nemas rodjaka u gore navedenim onda se primenjuje zakon po svim propisima.

Laik

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?

USS Today

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)
Kazes Chicago malo veci grad od Beograda? Pa dal' si ti normalan? Grad od 4400 km2 i 10 miliona ljudi u metro area? Ako gledas da downtown ima 2,6 miliona pa poredis sa Beogradom to je smesno. Onda Beograd i uzi centar imaju 400000 i manje ljudi. Ljudi shvatite Beograd nije nikakava metropola niti ce ikada biti. To je jedan mali evropski grad.

Milos

pre 8 godina

Ukrajina koja je u stanju polu-anarhije i do skora u punom ratnom stanju je svetlija od Rusije (koja ima istu boju kao nege zemlje u ratnom stanju i koje umiru od gladi recimo). Na Kavkazu (ako je to razlog crvenilu) pogine neuporedivo manje ljudi nego u Detroitu ili Cikagu. Da, sigurno, potpuno neutralna mapa.

neutralni felsh

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.

Trovach

pre 8 godina

@. ...To nema veze sa bezakonjem. Evo jednog primera. Jedna devojka iz Srbije je iz jedne evropske drzave imala let preko Atlantika, ali je zbog lose taxi sluzbe zakasnila. Kada se pobunila, sve joj je automatski nadoknadjeno, svi troskovi, pa je cak i na aerodromu ucinjen presedan, pa joj je dopusteno da udje u avion, iako je zakasnila.Dobro, bitno je to da se pobunila, ali sistem nije dozvolio da bude ostecena. Kod nas se svakodnevno krse gradjanska prava, slucajevi se otezu po sudovima, ljude isteruju iz svojih kuca jer komsija ima veze u sudu, a domace "zvezde" za ozbiljna krivicna dela dobijaju nanogicu. Zato smo najcrveniji u Evropi i svi moramo da pocrvenimo od stida zbog tog. Mene je sramota, a vas?

Trovach

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao.
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam.
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)

KopasKi

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

aco

pre 8 godina

Saveznici SAD su bledi, a oni koji nisu bas poslusni su tamniji. S. Arabije kao nema, a tu se primenjuje serijatsko pravo. Ta zemlja je sinonim za nepostovanje ljudskih prava.

Homo politicus

pre 8 godina

Ova mapa ne pokazuje stopu kriminaliteta koja je u SAD na samom vrhu po ubistvima, silovanjima itd. vec pokazuje postovanje i sprovodjenje zakona koji su vazeci u svakoj drzavi posebno.

e-političar

pre 8 godina

Na zapadu zaista vladaju zakoni! Oni ljudi prvo donesu zakon da kreću u pljačku pa zaista i krenu ili sačekaju da lobisti odrade svoj posao na ukidanju zakona o zabrani prodaje finansijskih derivata, pa tek onda naprave svetsku ekonomsku krizu. Oni su zaista veliki legalisti i valja ih za to poštovati.

CarloNS

pre 8 godina

Pa mislim da ima vise ubistava (crnaca) u Americi nego u Kini.
nana, 25. oktobar 2016 19:15)

Ja sam siguran da ubistava crnaca u Kini nema!

Nikola

pre 8 godina

Kao i 95% sto citamo nema veze sa realnoscu..kao Amerika svetlija od Kine..Amerika koja po glavi stanovnika ima 6 puta vise ubistava ,60 puta vise razbojnistava i 90 PUTA vise silovanja je kao svetlija od Kine..smesno.

Leox

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?
(Laik, 25. oktobar 2016 19:20)
Ne radi se samo o ubistvima. U indeks je uracunato sve sto je u vezi zakonodavstva zemlje, ukljucujuci i korupciju civilnih vlasti. Sto se tice poredjenja Meksika i Rusije po broju ubistava, stopa ubistava u Rusiji je ogromna. Rusija ima 10 ubistava na 100000 stanovnika godisnje. Godisnje u Rusiji ima oko 14000 ubistava. Amerika ima stopu ubistava od 4 na 100000 stanovnika. U Americi godisnje ima oko 12000 ubistava. Rusija ne samo da ima daleko vecu stopu ubistava od Amerike, bego ima i ukupno vise ubistava od Amerike iako ima dva puta manje stanovnika. Proveri podatke. Na primer na https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

CarloNS

pre 8 godina

Nije bitno koliko ima ubistava dnevno, već da li su ubice osuđene i koliko. Uostalom lepo piše da je uzeto u obzir 44 indikatora. Što se tiče Rusije i Ukrajine iako se boje razlikuju rezultat je skoro isti.

Јабучило

pre 8 godina

Vidim Kosovo na mapi van Srbije... bilo bi bolje kada bi prihvatili stvari onako kako jesu. To je istina
(Chipsi, 25. oktobar 2016 19:51)

Ја их и прихватам какве јесу. Косово је окупирано, али неће довека остати окупирано. То је истина.

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Па нормално је да смо најгори кад за све треба извадити паре, и сви су корумпирани, лењи,и за све нам/им треба пуно времена (најгори је наш народ по централној Србији, а у Војводини је мало боље).

Dejca iz LE

pre 8 godina

Kakvu sve glupost ti ameri neće da izmisle, a oni se kokaju svaki dan, za to me baš i briga ali što zbog para zaratiše druge narode e zato neka im bog sudi.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 8 godina

Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih". Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

Јабучило

pre 8 godina

Srbija naj crvenija u evropi
(Filip, 25. oktobar 2016 20:58)

Не, него Русија. Дневна доза пропаганде.

nemanja

pre 8 godina

kakva je to drzava Danska? Prva uvek i svuda: po standardu, po zakonima, najsrecniji ljudi, najvisa socijalna pravda, digitalno najpismeniji, najobrazovaniji, ekoloski najsvesniji.. tamo nema ultra bogatasa, stopa kriminala skoro ne postoji, svi govore engleski, normalni, obrazovani, zdravi, napredni ljudi ... ima li neko odande da potvrdi? je li to drzava buducnosti?

Sima

pre 8 godina

Ništa novo za mapu bezakonja. Naravno da se sada rusofili hvataju za glavu i pokušavaju da objasne kako je sve ovo deo zapadne zavera. Za to vreme deca im odlaze na zapad da rade i da se školuju. Najbogatiji Rusi imovinu ne drže u Rusiji već u Londonu. Postoji jedan značajan procenat populacije koji ne može da prihavti realnost i gura je pod patos. Tako su radili i ruski komunisti kada su ih slali u Lubjanku ili Sibir. Nisi se osvestili ni kada su bili ispred streljačkog voda.

EU Citizen

pre 8 godina

Ovde ljudi očigledno ne kapiraju osnovne stvari, džabe im je pričati. Na prvom mestu da se radi o poštovanju i primeni zakona a ne o bezbednosti, zemlja može imati relativno visok stepen kriminala (u ekonomski i društveno slobodnim zemljama i logično je da stepen kriminala bude nešto viši, to je cena slobode, prosperiteta i dinamičnog društva i ekonomije, bolje nego živeti u socijalističkim satrapijama punih sivih miševa gde ceo život trčite da ostanete u mestu) , pa opet biti uzorna pravna država, dok, a to tek totalitarni balkanoidi ne kapiraju, u totalitarnim državama bezbednost može da budu uzorna, pošto vlada arbitrarna represija, ali stepen pravne zaštite i zakonske sigurnosti je nula, jer svako ko ima neku moć može da radi nekome ko je nema praktično šta hoće.

gorki

pre 8 godina

svim zadrtim rusofilima koji misle da je ovo naruceno protiv Rusije: da, tacno je - ruska policija je toliko moralno i ekonomski jadna da ih mozete potkupiti bukvalno za flasu vodke, zakon je ultra spor, partijski cinovnici odlucuju o svemu, cak su i sudije korumpirane (za rucak, za letovanje...) Zatvori medju najgorima na planeti, ubistava, pljacki, silovanja - to je po unutrasnjosti Rusije svakodnevnica. Bukvalno jad i beda je van Moskve. Radi poredjenja Srbija je pravno za njih vele sila. A vi udarajte minuse i verujte u komunisticke snove vasih oceva i dedova

brane

pre 8 godina

Svim domacim rusofilima bih pozeleo da zive u Rusiji do kraja zivota i da smeju da koriste samo proizvode iskljucivo napravljene u Rusiji.

Milorad

pre 8 godina

Kakve veze ima broj zlocina, gleda se kako drzava reaguje na zlocine. Da se videti, da smo u regionu zajedno sa Albancima najcrveniji.

cromagnone

pre 8 godina

Slovenskim narodima je potrebno celicno vladanje. Niko od nas nije genetski predvidjen za demokratiju. Daj mi brz auto, utoku, viski i malo belog i da vidis kako od bibliotekara postajem horor za okolinu dok si reko pti ber.

Светозар Марковић

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

По томе би требало да у Београду буде 46 убистава месечно а дневно 1,6 ... Значи веће закоње је у Београду ;-)
Али овде није суштина у убиствима већ функционисање Закона у глобалу по статистичким подацима (месо купус сарма) ...

StormBGD

pre 8 godina

Nisam bio u Africi, ali sam bio u Meksiku, Brazilu, Rusiji, Indiji... Vratiš se u Bg i shvatiš da živiš u jednom mirnom gradiću i nasmeješ se na ono što mi zovemo popodnevni špic. :)

zox

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Imate li neki link kojim bi potkrepili vas podatak ?

NN Lice

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Zato sto su ovde ljudi ovde potpuno drugaciji nego kod nas i ostalih istocnih naroda. Ovde ljudi rade u interesu zajednice, a ne da bi sebi punili dzepove, njima, a i ostalima se svakako dzepovi napune za jedan normalan zivot.

Suske

pre 8 godina

Prvo- Ljudi, vest nema veze sa brojem ubistava, nego sa vladavinom prava u određenoj zemlji.
Drugo- Pre nego što krenete da pišete o ovoj mapi kao da je politička, pročitajte vest.
Treće- ako stvarno mislite da u Rusiji postoji vladavina prava, i da je veća nego u mekoj zapadnoevropskoj zemlji, onda definitivno ne znate o čemu pričate.
Rusija jeste sila, ali, rusofili naši, ne radi se o tome ovde, niti o blaćenju konkretno Rusije, tamo je VLADAVINA PRAVA na niskom nivou, možda malo bolje stvari stoje od Srbije, a svi ste upoznati koliko se ovde poštuju prava.
Vladavina orava obuhvata širok spektar poštovanja ljudskih prava i zakona i nema veze sa koeficijentom ubistava! SAD su recimo pri vrhu što se tiče ubistava, ali zato, nećete naići na vest da je neko nekog pregazio džipom u sred grada, usmrtio osobu, i dobio nanogicu jer je taj neko baja! S druge strane, u Srbiji je sve moguće, kao i u Bocvani, Iraku, Turskoj, pa i moćnoj Rusiji!

Boki

pre 8 godina

" Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija
" je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih".
" Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

Belorusija na 100000 stanovnika ima 1,442 policajca, Rusija 516, Srbija 631, SAD 266.

Ne, Lukasenko usposte nije diktator, Obama je.

FR

pre 8 godina

Ja vidim da ljudi uopste nisu shvatili sta u ovom kontekstu znaci "bezakonje". Da pomognem: ne radi se o stopi kriminaliteta.

A ovi sto su se navrzli na Ameriku, samo jedno pitanje - da li znate da je stopa ubistava (na 100000 stanovnika) u Americi 3.9, a u Rusiji 9.5? Podaci iz UNDOC...

Космос

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.
(neutralni felsh, 25. oktobar 2016 22:24)

А јесу ли хапсили тебе?

MiLena

pre 8 godina

Ja noću mogu da šetam slovbodno širom Rusije, ali to ne mogu u Njujorku, Čikagu, Majamiju ili Los Anđelesu, pa čak ni u Orlandu.
U Orlandu je još šezdesetih bilo nemoguće kada se smrači da ženska osoba krene sama u šetnju.
Šta je to nego užas od bezbednosti.

Probajte u Londonu da se noću prošetate sami, pogotovo žene.

Toga nema u Kini, Rusiji, Belorusiji, Srbiji.

Ovo je očigledno zapadna propaganda, ili čak možda šovinistička NATO propaganda, o čemu uopšte nema spora.

branimir

pre 8 godina

Bezbednost ima veze ali nije isto kao bezakonje. Ako u Rusiji vladaju ljudi tipa Kadirov koji su skoro absulutistički vladari, šta onda drugog nego dno i loš rezultat za Rusiju. Kao da poštuju koji zakon... da, zakon jačeg.

Nick

pre 8 godina

Kada bismo napravili bodovanje zamalja po prijateljstvu sa Amerikom, dobili bismo identicnu mapu. E sada objavite ko je pravio ovu mapu.
(Radomir, 25. oktobar 2016 21:52)
Hoćeš da mi kažeš da mapa nije tačna? Da nije slučajno bezbednije biti u Beogradu nego Beču?

piton

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao. 
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam. 
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)
(Trovach, 25. oktobar 2016 21:57)
Dobra anegdota... Jedino se ne slažem sa tvojim poređenjem Kosova i nebitnog parčeta zemlje... Da bi analogija bila tačna, na tom parčetu zemlje bi trebalo da se nalazi njegova stara porodična kuća, grob njegovog dede i negde zakopan ćup sa zlatom... U tom slučaju razlog ne bi bio samo inaćenje, nego i sentimentalnost a i zdrav razum... Je l bi ti prodao tako nešto?

Patrik

pre 8 godina

@ .,
Ne lupaj,Cikago ima skoro pa duplo manje stanovnika nego cela Srbija,heej jedan grad skoro upola manje stanovnika nego jedna drzava!Rodjen sam u Americi tacnije u Njujorku pa znam.

Banjalučanin

pre 8 godina

Ovo je komedija, vezano za BiH. Kao umjerena zemlja po poštovanju zakona, a oko 100 odluka USTAVNOG SUDA nije izvršeno. Pa šta je tek u ostalim???

alobre

pre 8 godina

@zox Ja sam recimo prozapadno orijentisan (zdrava logika govori da rusi idu u ameriku da zive a ne obrnuto), ako vec moram da biram izmedju te dve strane. ALi tacno je da je Cikago divlji zapad, medjutim taj divlji zapad je koncentrisan na juznoj strani, ubistva su svakodnevica,to su vecinom klinci sa pistoljima i ne bas nekom buducnoscu, a ne neke mafijaske organizacije.

pedja

pre 8 godina

dobro je sto zahvaljujuci Majstoru nismo na ovoj mapi,bas smo sigurni u nasoj domovini,uopšte nije opasno ziveti ovde,prvi put u istoriji!?

Матори

pre 8 godina

А Космет од кад је 'ослобођен' и не може да стигне на мапу од корупције , безакоња и мафијаштва....

miroslav

pre 8 godina

Beograd 1.3 mil. 
Cikago 2.7 mil. 
...malo veci...
Beograd po poslednjem popisu ima sa svim opstinama 1.6mil...e sad ako stvarno neko misli da je to tako onda je lud...koliko njih zivi a nisu prijavljeni...tvrdim da Beograd ima najmanje 2 miliona

dacha

pre 8 godina

Kakva severna amerika! Pa u juzni deo Chikaga ni policija nesme da udje bez oklopnih vozila...hahahhaaa... Kakva propaganda! A sta je zakon a sta bez...

aha

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
 (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Imaju odlican self marketing.
Inace svaka ima veci broj ubistva i samoubistva od Srbije.
Kada bi te neki skandinavac pregazio na pesackom, ne bi ga nikad nasli. Tesko da se razume.

canadian

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Metro Chicago ima blizu 10 miliona stanovnika, "malo vise" od cele Srbije.

Posmatrac

pre 8 godina

@zox
Pa po Wikipedia, brojka je tu negde za 2016, za sada 726
https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Chicago

E sad ima dosta izvora po internetu, pa je tesko reci koji je verodostojan. Ali svi se slazu da je cifra velika, mada neki tekstovi naglasavaju da je Cikago malo "jaci" od proseka po ukupnom kriminalu, i da vuce "los glas".

Ranko

pre 8 godina

@neutralni felsh
A jesu li tebe hapsili americki panduri? Bogme- da jesu, video bi kako se mecka kozi...
Ljudska prava? Nevin dok se ne dokaze krivica? Ha, ha!
Ni da kazu izvini kad te pustaju jer su pogresili...

Tihomir

pre 8 godina

Očigladno je da je naručeno (i plaćeno) tendenciozno istraživanje Svetskog projekta pravde. Independent ne navodi (ili prevodilac i priređivač teksta na Srpski jezik nije smatrao za shodno da to prenase) na osnovu kojih indikatora (kriterijuma) je napravljena kategorizacija i kako se zemlja u kojoj su "Bogovi pali na teme" (Bocvana) našla među zemljama u kojima vlada najveće bezakonje. Od dobijanja nezavisnosti (1966. godine) u Bocvani su svakih pet godina održavani demokratski izbori. Nijedna vlada nije bila oborena, ili imala skraćeni mandat. Korupcija praktično ne postoji. U zemlji u kojoj su rudarstvo (vađenje dijamanata) i turizam glavne privredne grane kriminal među stanovništvom je zanemarljiv. Druga je stvar što zemlja veličine Francuske ima svega 12.000 profesionalnih vojnika koji se uglavnom bore protiv krivolova. Krivolov jeste vrsta kriminala, ali ne i kriminala koji je imanentan ostalim zemljama navedenim u spisku najvećeg bezakonja. Bocvana ima respektabilne zakone i uspešno ih sprovodi među stanovništvom. Krivolov je organizovan i podržan izvan Bocvane i predstavlja problem UN-a i čovečanstva više nego Bocvane, pa bi, po tom pitanju, UN bile više odgovorne za bezakonje (krivolov) nego Bocvana!

Hercegovina

pre 8 godina

Zasto je Nikola Tesla otisao u Ameriku a ne u Rusiju ? Zbog cega milion Srba zivi u Americi ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoljub, 26. oktobar 2016 08:52)

Prijatelju moj djed je proveo u USA 30 godina, otisao kao dete i zaradio posteno, bio vojnik u WW1 u US Aemy, sa mnogim Srbima kao sto rekoste. Zasto su isli tamo? Zato sto je plan SAD-a bio useljenicke prirode, znali su da se samo tako i moze razviti drzava. Kad je Rusija nudila imigracioni plan? Nikada. Eto zasto su isli, zbog poziva te drzave da im treba radna snaga, iskljucivo zbog toga. Jos da dodam, ta Amerika i ova sad nemaju veze jedna sa drugom, misleci pre svega na strukturu vladajuceg estabilismenta. I jos da dodam ovo, Ruzvelt, Ajzenhauer, Linkoln, da ostale ne pominjem, sve do JF Kenedija su odlucivali i imali apsolutnu moc u vezi toga. Posle JFK sve manje, i manje se predsednici pitaju, i zna dobro narod u Americi koliko vredi rec poslednjih predsednika, da nikoga ne uvredim. Niko od mene ne bi bio srecniji da se USA vrati na put na kojem su bili pre 70 i vise godina, kada je prava gospoda i intelektualci vodili tu zemlju...Hvala

KopasKi

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

neutralni felsh

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.

Dejca iz LE

pre 8 godina

Kakvu sve glupost ti ameri neće da izmisle, a oni se kokaju svaki dan, za to me baš i briga ali što zbog para zaratiše druge narode e zato neka im bog sudi.

e-političar

pre 8 godina

Na zapadu zaista vladaju zakoni! Oni ljudi prvo donesu zakon da kreću u pljačku pa zaista i krenu ili sačekaju da lobisti odrade svoj posao na ukidanju zakona o zabrani prodaje finansijskih derivata, pa tek onda naprave svetsku ekonomsku krizu. Oni su zaista veliki legalisti i valja ih za to poštovati.

Trovach

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao.
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam.
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)

Nikola

pre 8 godina

Kao i 95% sto citamo nema veze sa realnoscu..kao Amerika svetlija od Kine..Amerika koja po glavi stanovnika ima 6 puta vise ubistava ,60 puta vise razbojnistava i 90 PUTA vise silovanja je kao svetlija od Kine..smesno.

Laik

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?

USS Today

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)
Kazes Chicago malo veci grad od Beograda? Pa dal' si ti normalan? Grad od 4400 km2 i 10 miliona ljudi u metro area? Ako gledas da downtown ima 2,6 miliona pa poredis sa Beogradom to je smesno. Onda Beograd i uzi centar imaju 400000 i manje ljudi. Ljudi shvatite Beograd nije nikakava metropola niti ce ikada biti. To je jedan mali evropski grad.

Јабучило

pre 8 godina

Srbija naj crvenija u evropi
(Filip, 25. oktobar 2016 20:58)

Не, него Русија. Дневна доза пропаганде.

Milos

pre 8 godina

Ukrajina koja je u stanju polu-anarhije i do skora u punom ratnom stanju je svetlija od Rusije (koja ima istu boju kao nege zemlje u ratnom stanju i koje umiru od gladi recimo). Na Kavkazu (ako je to razlog crvenilu) pogine neuporedivo manje ljudi nego u Detroitu ili Cikagu. Da, sigurno, potpuno neutralna mapa.

Јабучило

pre 8 godina

Vidim Kosovo na mapi van Srbije... bilo bi bolje kada bi prihvatili stvari onako kako jesu. To je istina
(Chipsi, 25. oktobar 2016 19:51)

Ја их и прихватам какве јесу. Косово је окупирано, али неће довека остати окупирано. То је истина.

StokholmskiLemurOpasnihNamera

pre 8 godina

Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih". Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

aco

pre 8 godina

Saveznici SAD su bledi, a oni koji nisu bas poslusni su tamniji. S. Arabije kao nema, a tu se primenjuje serijatsko pravo. Ta zemlja je sinonim za nepostovanje ljudskih prava.

MiLena

pre 8 godina

Ja noću mogu da šetam slovbodno širom Rusije, ali to ne mogu u Njujorku, Čikagu, Majamiju ili Los Anđelesu, pa čak ni u Orlandu.
U Orlandu je još šezdesetih bilo nemoguće kada se smrači da ženska osoba krene sama u šetnju.
Šta je to nego užas od bezbednosti.

Probajte u Londonu da se noću prošetate sami, pogotovo žene.

Toga nema u Kini, Rusiji, Belorusiji, Srbiji.

Ovo je očigledno zapadna propaganda, ili čak možda šovinistička NATO propaganda, o čemu uopšte nema spora.

Homo politicus

pre 8 godina

Ova mapa ne pokazuje stopu kriminaliteta koja je u SAD na samom vrhu po ubistvima, silovanjima itd. vec pokazuje postovanje i sprovodjenje zakona koji su vazeci u svakoj drzavi posebno.

Leox

pre 8 godina

U Meksiku jednom mesecno nalaze masovne grobnice koje su rezultat obracuna narko dilera, a ima isti koeficijent kao Rusija. Pitam se kakva su to domacinstva ucestvovala u anketi? Americki i britanski ambasadori i osoblje iz zemalja koje hoce da popljuju?
(Laik, 25. oktobar 2016 19:20)
Ne radi se samo o ubistvima. U indeks je uracunato sve sto je u vezi zakonodavstva zemlje, ukljucujuci i korupciju civilnih vlasti. Sto se tice poredjenja Meksika i Rusije po broju ubistava, stopa ubistava u Rusiji je ogromna. Rusija ima 10 ubistava na 100000 stanovnika godisnje. Godisnje u Rusiji ima oko 14000 ubistava. Amerika ima stopu ubistava od 4 na 100000 stanovnika. U Americi godisnje ima oko 12000 ubistava. Rusija ne samo da ima daleko vecu stopu ubistava od Amerike, bego ima i ukupno vise ubistava od Amerike iako ima dva puta manje stanovnika. Proveri podatke. Na primer na https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

aha

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
 (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Imaju odlican self marketing.
Inace svaka ima veci broj ubistva i samoubistva od Srbije.
Kada bi te neki skandinavac pregazio na pesackom, ne bi ga nikad nasli. Tesko da se razume.

Sima

pre 8 godina

Ništa novo za mapu bezakonja. Naravno da se sada rusofili hvataju za glavu i pokušavaju da objasne kako je sve ovo deo zapadne zavera. Za to vreme deca im odlaze na zapad da rade i da se školuju. Najbogatiji Rusi imovinu ne drže u Rusiji već u Londonu. Postoji jedan značajan procenat populacije koji ne može da prihavti realnost i gura je pod patos. Tako su radili i ruski komunisti kada su ih slali u Lubjanku ili Sibir. Nisi se osvestili ni kada su bili ispred streljačkog voda.

CarloNS

pre 8 godina

Pa mislim da ima vise ubistava (crnaca) u Americi nego u Kini.
nana, 25. oktobar 2016 19:15)

Ja sam siguran da ubistava crnaca u Kini nema!

dacha

pre 8 godina

Kakva severna amerika! Pa u juzni deo Chikaga ni policija nesme da udje bez oklopnih vozila...hahahhaaa... Kakva propaganda! A sta je zakon a sta bez...

Космос

pre 8 godina

E ali svaka vest ocrniti Rusiju maksimalno , nisam Rusofil ali ovo je smesno.
(Aleksej, 25. oktobar 2016 20:37)


jel su te apsili nekad ruski panduri? ako nisu, onda cuti i ne pricaj napamet.
(neutralni felsh, 25. oktobar 2016 22:24)

А јесу ли хапсили тебе?

Џејмс 007Bond

pre 8 godina

Па нормално је да смо најгори кад за све треба извадити паре, и сви су корумпирани, лењи,и за све нам/им треба пуно времена (најгори је наш народ по централној Србији, а у Војводини је мало боље).

piton

pre 8 godina

Bas danas sam cuo jednu anegdotu od prijatelja u kojoj je licno ucestvovao. 
Mnogima se nece dopasti, ali moram da je prepricam. 
Desava se u okolini Subotice. Covek zeli od svog komsije da kupi zanemarljivo parce zemlje da bi parcela imala oblik pravilnog pravougaonika, a on mogao postaviti ogradu (u pitanju je parcela od 100 ha, a od komsije treba da otkupi nekoliko ari) Ovaj ni da cuje. Kada ga je moj prijatelj pitao zasto to ne zeli, ovaj mu je rekao:" E, sad' ja na ovo gledam k'o Srbi u vezi Kosova. Ne triba mi, al' ne dam!" P.S. Ne znam da li sam vec rekao da smo mi Bunjevci bas zadrti :)
(Trovach, 25. oktobar 2016 21:57)
Dobra anegdota... Jedino se ne slažem sa tvojim poređenjem Kosova i nebitnog parčeta zemlje... Da bi analogija bila tačna, na tom parčetu zemlje bi trebalo da se nalazi njegova stara porodična kuća, grob njegovog dede i negde zakopan ćup sa zlatom... U tom slučaju razlog ne bi bio samo inaćenje, nego i sentimentalnost a i zdrav razum... Je l bi ti prodao tako nešto?

Trovach

pre 8 godina

@. ...To nema veze sa bezakonjem. Evo jednog primera. Jedna devojka iz Srbije je iz jedne evropske drzave imala let preko Atlantika, ali je zbog lose taxi sluzbe zakasnila. Kada se pobunila, sve joj je automatski nadoknadjeno, svi troskovi, pa je cak i na aerodromu ucinjen presedan, pa joj je dopusteno da udje u avion, iako je zakasnila.Dobro, bitno je to da se pobunila, ali sistem nije dozvolio da bude ostecena. Kod nas se svakodnevno krse gradjanska prava, slucajevi se otezu po sudovima, ljude isteruju iz svojih kuca jer komsija ima veze u sudu, a domace "zvezde" za ozbiljna krivicna dela dobijaju nanogicu. Zato smo najcrveniji u Evropi i svi moramo da pocrvenimo od stida zbog tog. Mene je sramota, a vas?

brane

pre 8 godina

Svim domacim rusofilima bih pozeleo da zive u Rusiji do kraja zivota i da smeju da koriste samo proizvode iskljucivo napravljene u Rusiji.

Np

pre 8 godina

ovde vlada zakon,ali kako za kog, za svakog gradjanina ima poseban zakon, zavisi od toga ko mu je rodjak dali ima nekog u sudu,opstini,bolnici,policiji.. itd. ako nemas rodjaka u gore navedenim onda se primenjuje zakon po svim propisima.

CarloNS

pre 8 godina

Nije bitno koliko ima ubistava dnevno, već da li su ubice osuđene i koliko. Uostalom lepo piše da je uzeto u obzir 44 indikatora. Što se tiče Rusije i Ukrajine iako se boje razlikuju rezultat je skoro isti.

gorki

pre 8 godina

svim zadrtim rusofilima koji misle da je ovo naruceno protiv Rusije: da, tacno je - ruska policija je toliko moralno i ekonomski jadna da ih mozete potkupiti bukvalno za flasu vodke, zakon je ultra spor, partijski cinovnici odlucuju o svemu, cak su i sudije korumpirane (za rucak, za letovanje...) Zatvori medju najgorima na planeti, ubistava, pljacki, silovanja - to je po unutrasnjosti Rusije svakodnevnica. Bukvalno jad i beda je van Moskve. Radi poredjenja Srbija je pravno za njih vele sila. A vi udarajte minuse i verujte u komunisticke snove vasih oceva i dedova

Tihomir

pre 8 godina

Očigladno je da je naručeno (i plaćeno) tendenciozno istraživanje Svetskog projekta pravde. Independent ne navodi (ili prevodilac i priređivač teksta na Srpski jezik nije smatrao za shodno da to prenase) na osnovu kojih indikatora (kriterijuma) je napravljena kategorizacija i kako se zemlja u kojoj su "Bogovi pali na teme" (Bocvana) našla među zemljama u kojima vlada najveće bezakonje. Od dobijanja nezavisnosti (1966. godine) u Bocvani su svakih pet godina održavani demokratski izbori. Nijedna vlada nije bila oborena, ili imala skraćeni mandat. Korupcija praktično ne postoji. U zemlji u kojoj su rudarstvo (vađenje dijamanata) i turizam glavne privredne grane kriminal među stanovništvom je zanemarljiv. Druga je stvar što zemlja veličine Francuske ima svega 12.000 profesionalnih vojnika koji se uglavnom bore protiv krivolova. Krivolov jeste vrsta kriminala, ali ne i kriminala koji je imanentan ostalim zemljama navedenim u spisku najvećeg bezakonja. Bocvana ima respektabilne zakone i uspešno ih sprovodi među stanovništvom. Krivolov je organizovan i podržan izvan Bocvane i predstavlja problem UN-a i čovečanstva više nego Bocvane, pa bi, po tom pitanju, UN bile više odgovorne za bezakonje (krivolov) nego Bocvana!

Ranko

pre 8 godina

@neutralni felsh
A jesu li tebe hapsili americki panduri? Bogme- da jesu, video bi kako se mecka kozi...
Ljudska prava? Nevin dok se ne dokaze krivica? Ha, ha!
Ni da kazu izvini kad te pustaju jer su pogresili...

cromagnone

pre 8 godina

Slovenskim narodima je potrebno celicno vladanje. Niko od nas nije genetski predvidjen za demokratiju. Daj mi brz auto, utoku, viski i malo belog i da vidis kako od bibliotekara postajem horor za okolinu dok si reko pti ber.

miroslav

pre 8 godina

Beograd 1.3 mil. 
Cikago 2.7 mil. 
...malo veci...
Beograd po poslednjem popisu ima sa svim opstinama 1.6mil...e sad ako stvarno neko misli da je to tako onda je lud...koliko njih zivi a nisu prijavljeni...tvrdim da Beograd ima najmanje 2 miliona

Patrik

pre 8 godina

@ .,
Ne lupaj,Cikago ima skoro pa duplo manje stanovnika nego cela Srbija,heej jedan grad skoro upola manje stanovnika nego jedna drzava!Rodjen sam u Americi tacnije u Njujorku pa znam.

Матори

pre 8 godina

А Космет од кад је 'ослобођен' и не може да стигне на мапу од корупције , безакоња и мафијаштва....

branimir

pre 8 godina

Bezbednost ima veze ali nije isto kao bezakonje. Ako u Rusiji vladaju ljudi tipa Kadirov koji su skoro absulutistički vladari, šta onda drugog nego dno i loš rezultat za Rusiju. Kao da poštuju koji zakon... da, zakon jačeg.

Nick

pre 8 godina

Kada bismo napravili bodovanje zamalja po prijateljstvu sa Amerikom, dobili bismo identicnu mapu. E sada objavite ko je pravio ovu mapu.
(Radomir, 25. oktobar 2016 21:52)
Hoćeš da mi kažeš da mapa nije tačna? Da nije slučajno bezbednije biti u Beogradu nego Beču?

Boki

pre 8 godina

" Ono kad je Belorusija crveno a bezbednija
" je zemlja od mnogih Evropskih "bezbednih".
" Ali Lukasenko diktator,je l tako majstori?!

Belorusija na 100000 stanovnika ima 1,442 policajca, Rusija 516, Srbija 631, SAD 266.

Ne, Lukasenko usposte nije diktator, Obama je.

Banjalučanin

pre 8 godina

Ovo je komedija, vezano za BiH. Kao umjerena zemlja po poštovanju zakona, a oko 100 odluka USTAVNOG SUDA nije izvršeno. Pa šta je tek u ostalim???

EU Citizen

pre 8 godina

Ovde ljudi očigledno ne kapiraju osnovne stvari, džabe im je pričati. Na prvom mestu da se radi o poštovanju i primeni zakona a ne o bezbednosti, zemlja može imati relativno visok stepen kriminala (u ekonomski i društveno slobodnim zemljama i logično je da stepen kriminala bude nešto viši, to je cena slobode, prosperiteta i dinamičnog društva i ekonomije, bolje nego živeti u socijalističkim satrapijama punih sivih miševa gde ceo život trčite da ostanete u mestu) , pa opet biti uzorna pravna država, dok, a to tek totalitarni balkanoidi ne kapiraju, u totalitarnim državama bezbednost može da budu uzorna, pošto vlada arbitrarna represija, ali stepen pravne zaštite i zakonske sigurnosti je nula, jer svako ko ima neku moć može da radi nekome ko je nema praktično šta hoće.

zox

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Imate li neki link kojim bi potkrepili vas podatak ?

Hercegovina

pre 8 godina

Zasto je Nikola Tesla otisao u Ameriku a ne u Rusiju ? Zbog cega milion Srba zivi u Americi ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dragoljub, 26. oktobar 2016 08:52)

Prijatelju moj djed je proveo u USA 30 godina, otisao kao dete i zaradio posteno, bio vojnik u WW1 u US Aemy, sa mnogim Srbima kao sto rekoste. Zasto su isli tamo? Zato sto je plan SAD-a bio useljenicke prirode, znali su da se samo tako i moze razviti drzava. Kad je Rusija nudila imigracioni plan? Nikada. Eto zasto su isli, zbog poziva te drzave da im treba radna snaga, iskljucivo zbog toga. Jos da dodam, ta Amerika i ova sad nemaju veze jedna sa drugom, misleci pre svega na strukturu vladajuceg estabilismenta. I jos da dodam ovo, Ruzvelt, Ajzenhauer, Linkoln, da ostale ne pominjem, sve do JF Kenedija su odlucivali i imali apsolutnu moc u vezi toga. Posle JFK sve manje, i manje se predsednici pitaju, i zna dobro narod u Americi koliko vredi rec poslednjih predsednika, da nikoga ne uvredim. Niko od mene ne bi bio srecniji da se USA vrati na put na kojem su bili pre 70 i vise godina, kada je prava gospoda i intelektualci vodili tu zemlju...Hvala

FR

pre 8 godina

Ja vidim da ljudi uopste nisu shvatili sta u ovom kontekstu znaci "bezakonje". Da pomognem: ne radi se o stopi kriminaliteta.

A ovi sto su se navrzli na Ameriku, samo jedno pitanje - da li znate da je stopa ubistava (na 100000 stanovnika) u Americi 3.9, a u Rusiji 9.5? Podaci iz UNDOC...

Светозар Марковић

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Beograd 1.3 mil.
Cikago 2.7 mil.
...malo veci...

По томе би требало да у Београду буде 46 убистава месечно а дневно 1,6 ... Значи веће закоње је у Београду ;-)
Али овде није суштина у убиствима већ функционисање Закона у глобалу по статистичким подацима (месо купус сарма) ...

Milorad

pre 8 godina

Kakve veze ima broj zlocina, gleda se kako drzava reaguje na zlocine. Da se videti, da smo u regionu zajedno sa Albancima najcrveniji.

StormBGD

pre 8 godina

Nisam bio u Africi, ali sam bio u Meksiku, Brazilu, Rusiji, Indiji... Vratiš se u Bg i shvatiš da živiš u jednom mirnom gradiću i nasmeješ se na ono što mi zovemo popodnevni špic. :)

nemanja

pre 8 godina

kakva je to drzava Danska? Prva uvek i svuda: po standardu, po zakonima, najsrecniji ljudi, najvisa socijalna pravda, digitalno najpismeniji, najobrazovaniji, ekoloski najsvesniji.. tamo nema ultra bogatasa, stopa kriminala skoro ne postoji, svi govore engleski, normalni, obrazovani, zdravi, napredni ljudi ... ima li neko odande da potvrdi? je li to drzava buducnosti?

alobre

pre 8 godina

@zox Ja sam recimo prozapadno orijentisan (zdrava logika govori da rusi idu u ameriku da zive a ne obrnuto), ako vec moram da biram izmedju te dve strane. ALi tacno je da je Cikago divlji zapad, medjutim taj divlji zapad je koncentrisan na juznoj strani, ubistva su svakodnevica,to su vecinom klinci sa pistoljima i ne bas nekom buducnoscu, a ne neke mafijaske organizacije.

pedja

pre 8 godina

dobro je sto zahvaljujuci Majstoru nismo na ovoj mapi,bas smo sigurni u nasoj domovini,uopšte nije opasno ziveti ovde,prvi put u istoriji!?

Posmatrac

pre 8 godina

@zox
Pa po Wikipedia, brojka je tu negde za 2016, za sada 726
https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Chicago

E sad ima dosta izvora po internetu, pa je tesko reci koji je verodostojan. Ali svi se slazu da je cifra velika, mada neki tekstovi naglasavaju da je Cikago malo "jaci" od proseka po ukupnom kriminalu, i da vuce "los glas".

Suske

pre 8 godina

Prvo- Ljudi, vest nema veze sa brojem ubistava, nego sa vladavinom prava u određenoj zemlji.
Drugo- Pre nego što krenete da pišete o ovoj mapi kao da je politička, pročitajte vest.
Treće- ako stvarno mislite da u Rusiji postoji vladavina prava, i da je veća nego u mekoj zapadnoevropskoj zemlji, onda definitivno ne znate o čemu pričate.
Rusija jeste sila, ali, rusofili naši, ne radi se o tome ovde, niti o blaćenju konkretno Rusije, tamo je VLADAVINA PRAVA na niskom nivou, možda malo bolje stvari stoje od Srbije, a svi ste upoznati koliko se ovde poštuju prava.
Vladavina orava obuhvata širok spektar poštovanja ljudskih prava i zakona i nema veze sa koeficijentom ubistava! SAD su recimo pri vrhu što se tiče ubistava, ali zato, nećete naići na vest da je neko nekog pregazio džipom u sred grada, usmrtio osobu, i dobio nanogicu jer je taj neko baja! S druge strane, u Srbiji je sve moguće, kao i u Bocvani, Iraku, Turskoj, pa i moćnoj Rusiji!

NN Lice

pre 8 godina

Kako to da su skandinavske zemlju uvek u vrhu,kad je nesto dobro u pitanju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan Nis, 25. oktobar 2016 22:36)

Zato sto su ovde ljudi ovde potpuno drugaciji nego kod nas i ostalih istocnih naroda. Ovde ljudi rade u interesu zajednice, a ne da bi sebi punili dzepove, njima, a i ostalima se svakako dzepovi napune za jedan normalan zivot.

canadian

pre 8 godina

Cikago malo veci grad od Beograda ima u proseku 90 ubistva mesecno sto je otprilike 3 dnevno :)
(., 25. oktobar 2016 20:53)

Metro Chicago ima blizu 10 miliona stanovnika, "malo vise" od cele Srbije.