Mita
pre 8 godina
@Aleksandar
Najbolje da neko ko vozi novog Audija placa manje registraciju od nekoga ko ima Golfa 2.E,svasta,a ja bi uveo pre zakon o poreklu imovine...
Sreda, 27.07.2016.
20:33
Prilikom registracije automobila visina poreza na motore od preko 2.000 kubika gotovo je pet puta veća u odnosu na one ispod te zapremine.
Izvor: B92
pre 8 godina
@Aleksandar
Najbolje da neko ko vozi novog Audija placa manje registraciju od nekoga ko ima Golfa 2.E,svasta,a ja bi uveo pre zakon o poreklu imovine...
pre 8 godina
@(cigojner, 28. jul 2016 05:22)
Nov 3000ccm benzinac je kud-i-kamo manji zagađivač od 20 godina starog 1500ccm dizela koji je loše održavan i kome je skinut katalizator.
Registracija postoji i treba se plaćati iz nekoliko razloga:
- Administrativni troškovi (izrada tablica, nalepnica, uvođenje u sistem... jednokratni trošak)
- Održavanje puteva (ovo treba isključivo zavisiti od težine vozila i broja pređenih kilometara u prethodnom registracionom periodu)
- Ekologija (ovo se treba određivati na osnovu provere izduvnih gasova prilikom tehničkog pregleda)
Sve preko toga je čista pljačka. Porezi na vrednost se plaćaju prilikom kupovine pa su predlozi o plaćanju registracije na osnovu vrednosti vozila zapravo duplo oporezivanje. Što se veličine motora tiče, kakve to veze ima sa registracijom? Oba su kategorije osiguranja i država tu nema šta da traži.
pre 8 godina
Registracija je čista pljačka. Priznajem samo osiguranje i tehnički pregled. Malo im je para od akciza na gorivo, a i od toga manje od 1% ide na održavanje puteva. Nemaju ni za farbu za pešačke prelaze a milijarde se uzimaju od akciza...
pre 8 godina
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
(Otis Spann, 27. jul 2016 23:46)
Broj pluseva na ovako glup komentar (mozda i najgluplji u istoriji b92.net) je dokaz zasto je Srbija propala. Po ovoj budali onaj ko vozi 8 godina star punto bi placao duplo skuplju registraciju od onog ko vozi 10 godina star bmw 750, onaj ko vozi 2 godine staru pandu bi placao 50% vise od 4 godine starog porsea. Verujem da ovog imbecila ceka sjajna buducnost u srpskoj politici.
pre 8 godina
@Nike
Mozda bi invalid da jurca?Posle se cudimo otkud toliko poginulih...
pre 8 godina
Posto se preposteni Aco Vulin vozi u sluzbeni audi koji ima 3.200ccm za koga je registracija preko 200.000 dinara da ga pitam da li ima i privatno auto sa tolikom kubikazom koji pritom trosi 20l goriva na 100km !?!
pre 8 godina
@lol
Dao si ti invalidu 700 e :)))).Jel treba jos da ti damo medalju sto si zakinuo neku bolnicu ili nekog ko prima socijalu?
pre 8 godina
Ala se nalupali komentatori sa idejama, odlicni su za ulazak u vladu, jer pripadaju takvom idiotskom soju.
Registracija je licna karta jednog automobila. I to treba da se plati jednom. Samo zato sto je ta "licna karta" vezana za broj sasije. Jedino sto godisnje treba da se placa, to su tehnicki pregled i osiguranje. Starost vozila ima, a i nema blage veze sa kvalitetom vozila. Sve zavisi kako je odrzavano. Mozes imati automobil star 20 godina, koji je u bokjem stanju nego onaj od 2 ili 3 godine. Sve to zavisi od vozaca. Na redovnim servisima sam se naslusao likova, koji nisu znali za antifriz ili ulje, pa voze auto besomucni i cude se kako im crkava ili im je nesto puklo. Generalno, cak i danasnji automobili nemaju pravila. Desava se da crkavaju delovi u garantnom ili tek sto je istekao rok. Kako god vozio i cuvao auto.
pre 8 godina
Imam auto 1,5 dizel i trenutno nemam 20 hiljada da produzim registraciju.
pre 8 godina
@Nike
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
(Nike, 27. jul 2016 23:47)
Izgleda mi da je i on invalid. Cim pocnu da se pitaju "zasto ce nekome ovo a ne ono" prelaze granicu invaliditeta.
pre 8 godina
Sve je vise ,,invalida' po dzipovima.
pre 8 godina
onaj ko kupi jak i skup auto a onda mu je puno da plati registraciju najverovatnije kada ide niz brdo ubaci u ler da ustedi gorivo, cuvajte se takvih na putu opasni su po zivot.
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
(živčan_neki_lik, 27. jul 2016 23:39)
A sto ne predjes na normalan auto sa normalnom registracijom, a da ribe se ne loze na to. Ako oces da se dokazujes plati.
pre 8 godina
Da se uvede turski desetak ovde bi svi skakali od srece. A zbog njega su izbijale pobune. Dolazimo do zakljucka da su ovi gori od Turaka.
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
(gisa, 27. jul 2016 23:57)
Automobili sa vecim motorima su mnogo veci zagadjivaci i tu lezi osnova za dodatni porez - stimulacija da se voze manji ekonomicniji automobili. Tako je svuda u Evropi.
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
Инвалида има на Вождовцу..
pre 8 godina
5% od vrednosti auta treba da bude registracija i to je najpostenije za sve!
pre 8 godina
Vas propust je sto ljudima za automobile stare vise od 15 godina nsplacujete "LUKSUZ" od 50.000 dinara godisnje!!!
pre 8 godina
Seseljeva taksa koje se ni DSS, ni DS a ni kumovski SNS ne odricu.
pre 8 godina
Koje osiguranje??? Ni dinara im nebi dao ali zakon takav na njihovoj strani, da mogu i oni pored drzave da pljackaju. Pre 3 god udario me je auto od pozadi dok sam ja kao bahati motorciklista gle cuda stajao na crvenom. Izvukao zivu glavu, operacija, mali invaliditet i sada se tuzakam sa njima za obestecenje. U ovoj drzavi bi osiguranje trebalo dzabe da bude a registraciju drzava da odredi cenu pa pred registraciju auto prvo u servis da poprave trap od dobrih puteva, dizne pumpe i ostalo od dobrog goriva pa ako nesto ostane za njih. Ispostavilo bi se da bi drzava na kraju nama placala.
pre 8 godina
Vec godinu dana hocu da kupim Citroen C6, ali me glava zaboli kad vidim da registracija prelazi 150000 dinara. Sama pomisao na to mi ubija želju za kupovinom. Para imam, ali mi je apsurdno plaćati toliku registraciju. Mislite da će sad drastično da smanje cenu za vozila preko 2000 kubika? 'Oće malo sutra! Ima da povećaju registraciju za vozila ispod 2000 cm3, malo da smanje za ove preko 2000 cm3 i da deru i jedne i druge! Da imam nekoga ko je invalid, bez problema bih mu davao npr. oko 700 evra godišnje, umesto državi oko 1300 e. Živeo sam godinama u inostranstvu i imao dva automobila registrovanih na jednoj registraciji, plaćao sam samo osiguranje. Ovde u Srbiji sve naopako, tužno, jadno i bedno.
pre 8 godina
Ima i gore ljudi verujte mi . U Irskoj za punta 2002g 1.2 benzin sam davao 1100e godisnje na road tax, nct , i osiguranje . A punto placen 400e
pre 8 godina
Koliko treba da budes zloban da kazes "Sta ce invalidu auto preko 1500 kubika" ko je taj ko sme da ogranici bilo kakvu slobodu odlucivanja coveka a posebno invalida, mozda hoce da uziva u 7000 kubika, zar on nema to pravo, samo zdravi mogu da priuste zadovoljstva..e bedo...
pre 8 godina
A niko ne spominje problem kad se u subotu uvece baja svojim A6 sa invalidskom nalepnicom parkira na mesto za invalide u gradu, izadje napolje zdrav kao dren, moze volu rep da iscupa, sa sponzorusama u minicima pod ruku i sa osmehom udje u obliznji kafic.
pre 8 godina
Imam Mercedes Vito (kombi),
2003. godiste, motor 2.2., 82ks i registraciju placam 58600. Ja za ovo vozilo placam porez na luksuz. Pa kad je tako luksuzno daj meni nov auto, 2016 godiste ispod 2000 kubika, a ti uzmi moj kombi pa se luksuziraj. Vidim da je neko napisao dole da se ovo resava na izborima. Druze drzava nam se raspada po svim savovima. Koji god su na vlasti isto je. Svaki dan "nesto novo" ne valja u ovoj drzavi. Nikad nam ni nece biti bolje, sve smo nase prodali, samo od stranaca zavisimo. Placaju nase radnike bedno, a drzava samo sprovodi neki rezim evropske unije, uskladjuje cene sa njihovim. Kako iko od nas moze da napreduje kad 80% plate ode na poreze drzavi. Velika nasa nesreca je sto smo naucili ovako da zivimo, pa se tesimo da nije strasno, da ce biti bolje, a zapravo smo zakopani do guse. Tesko nama sa ovakvom Srbijom.
pre 8 godina
poštovani Gdine Vulin, šuplja Vam je ova priča, ništa dok nam me date sajt za cinkarenje invalida kao za stanodavce
pre 8 godina
Kuva se nešto. Danas dve vesti o registracijama. Šta god da je, biće loše za narod.
pre 8 godina
U Kanadi (konkretno u Alberti) registracija se placa godisnje $87 CAD sto mu dodje oko 60e. Nema veze kubikaza niti godiste. Cisto da ljudi znaju kako je u drugim drzavama.
Osiguranje je druga prica ima puno faktora koji odlucuju koliko se placa.
pre 8 godina
U Australiji je cena registracije ista za sva vozila bez obzira na kubikazu. I ne postoje te neke overene dozvole za koriscenje necijeg auta, nego ti si vlasnik, ti I vozis.
pre 8 godina
Pasite travu, glasajte za Vucica i placajte registraciju 500-2500 evra. I posle se neko cudi kako jos ljudi i dan danas upregnu konje, pa u sred centra grada. Necemo mi dalje od srednjeg veka.
pre 8 godina
Mora da se menja ta registracija po kubikaži. Prepisali neki Portugalski zakon iz 70ih.
Treba uvesti po godištu automobila ali da se ne bi onda podsticala kupovina starih automobila treba i po zadovoljavanju ekoloških normi, otprilike to jedno drugo potire.
A i osiguravajuće kuće ovde ja ne znam šta rade. U svetu je to toliko sofisticirano da npr kad dodje učiteljica u Volvu i kad dođe 19g klinac u Subaru Impreci, pa ne može nikako biti isto osiguranje...
pre 8 godina
jos malo ima da placamo registraciju i na rucna kolica ili mesalicu...
pre 8 godina
Ko je tu mesetar!?
pre 8 godina
@ (vozač, 27. jul 2016 22:57)
Јесам ли ја негде споменуо да једне треба одрати а друге не? Или сам покушао да укажем на небулозу система.
pre 8 godina
(deviant, 27. jul 2016 21:29)
BRAVOOOOO!!! O ovome bi trebalo B92 da piše i da istražuje kako je u okolnim državama. Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Rumunija, i u svetu u USA, Nemačka, itd..
Rešenje za birokratiju u Srbiji i kompromis sa građanima i još bi se i tržište vozila oživnula i više vozila bi se vozilo samim time bila egistrovana, je po meni sledeće:
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
Za motorbicikle omogućiti da se registruje po mesecima i sa mogućnošću da se preskoče koji mesec, recimo ako neko na odmoru ili je sprečen da vozi. Jer niko ne vozi motor zimi u januaru, februaru itd.
Motorbiciklove do 100 kubika ako neće, barem do 50 kobika ukinuti registraciju kako je i bilo.
A za ostale takođe po godini podeliti i oporezovati.
I tema završena.
pre 8 godina
Preskupe su registracije za velike kubikaže.
pre 8 godina
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
pre 8 godina
E sada verujem da će doći do promene, odjednom počela medijska prašina da se diže oko ove teme i to vrlo ozbiljno,nego bojim se da je fora da se samo preraspodeli dobit na drugačiji način,tipa ukidamo namet preko 2000cm ali ostalima povećavao ali ne puno tako da se oseti na novčanik ali ne i toliko da dodje do bunta i svima lepo a državi još i preko neki dinar,a politički poeni zagarantovani,ja da sam vlast bi to odmah uradio a postepeno po malo povećao registraciju.
pre 8 godina
Jel treba cinkariti zloupotrebe oko registracije kao i stanodavce?
pre 8 godina
Odavno je ta registracija po kubikazi bila idiotska u najmanju ruku ja imam primer Mercedes 1985 godiste 60 KS 2500 kubika 30 000 registracija to je brale cista kradja.A recimo da nije dizel nego benzinac onda bi to bilo 50 000 zbog vece snage u KW i KS i to za auto star 30 godina.To je tako glupo da nema dalje.A sto se tice invalida oni mogu da rade sta zele sto se mene tice invalidi su.Nikakav prekrsaj nije dati nekome vozilo da se vozi na invalidovo ime ako to invalid dozvoljava,to je njegovo pravo.Ja verujem da je Vulin tako moralan i etican pa mu se to ne svidja a pre ce biti da mu smeta sto to ne moze da naplati.
pre 8 godina
u Francuskoj se registracija placa jednom kad kupis auto i posle samo placas osiguranje i tehnicki pregled da 2 god za auta statija od 4 god.
primer mercedes s320 iz 2006 ima 15 fiskalnih konja ili 235 din za njega je registracija oko 750€ (15x45 plus jos neke takse) i to ako u trenutku registracije auto ima manje od 10god a ako ima vise onda upola cene.
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
pre 8 godina
vozim auto od 4800 kubika 2014 godiste (preko 148kw) i nije mi zao da platim coveku 700e, i pre bi njemu dao svih 220000 dinara za registraciju nego sto bi dao drzavi, jer njemu znaci mnogo a drzava samo uzima
pre 8 godina
Vozaci vozila od preko 3000cc placaju drzavi cenu i danak kroz akcizu goriva kao i kroz rezervne/potrosne delove.
Ali drzavi je isplativije da se takva vozila uopste ne voze, ne registruju ili vuku po invalidima jer ne umeju da sklope racunicu.
Sve u svemu, nista novo.
pre 8 godina
Registracija za nov Mercedes cla Amg od 360ks i vrednosti nekih 50- 60k e je nekih 35k din, a za recimo Opel Astru 2.2 benz od neki 140ks iz recimo 2002god i trzisne vrednosti nekih 2k e je skoro 60k din!!! Samo jedan od primera nebuloznog zakona!
pre 8 godina
Bruka i sramota. Da zelenasi i lihvari koji uzimaju u remove automobile, registruju i voze ,,na invalide". Takvih je najvise i onih iz kombinacija. O ostalima i da ne pricam.
pre 8 godina
Ja ne vidim ovde nikakav problem. Ko ima pravo da mi kaze da li mogu ili ne mogu da vozim auto na tatino ime?
Osiguranje na godisnjem nivou za 2700kubika kosta 70000.
Da li moze neko od nadleznih da mi kaze zasto? Po meni ne to cista otimacina i pljacka.
pre 8 godina
Registracija za mog Punta 15 hiljada din-130e... Ko ima para neka se gadja kubicima, samo napred, i treba da vas deru... Podrzavam predlog da se registracija odredjuje na osnovu cene auta.
pre 8 godina
Pa invalidima dati popust samo za vozila manje kubikaze, i da takva vozila moze da vozi samo invalid ili da je prisutan u vozilu ako vozi neko drugi. 200.000 kazne, malo mozga i problem resen. A nije samo prevara za auto, vec i za parking mesto, posto podnesu i zahtev da dobiju privatno oznaceno parking mesto...
pre 8 godina
Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
pre 8 godina
u kanadi 70 cad godisnje. batica vozi benza od 3500 kubika. u svrbiji 3500 kubika 2000 cad.
pre 8 godina
I sve u svemu,kako god okrenes u ovoj ludari,postenje se kaznjava,a prevara nagradjuje.I sta je poruka?Budi prevarant i jedino ces tako da uspes.
pre 8 godina
U cemu je problem ako neko ima noviji, skuplji i jaci auto sa vise kubika i konja?
U cemu je poenta da placaju vece dazbine, po cemu su oni u goroj poziciji od drugih po pitanju taksi i poreza?
U redu da osiguranje kosta vise i to je to, ostalo, glupost.
Treba svako da vozi auto po svojim mogucnostima i zeljama, neko da trosi vise a neko manje na gorivo, servis, delove... po nekim komentarima moze se videti samo prezir onih koji imaju manje mogucnosti za jaci i bolji auto, nista drugo na zalost.
Ovo je totalna nebuloza i najsurovija otimacina, besmisleno!
pre 8 godina
Ne vidim zsto bi bilo ko, imao bilo kakav popust, na luksuzna i skupa vozila. Ako ima novca da kupi pomewnuto vozulo, bio invalid ili ne, onda treba placa i pripadajuce takse.
pre 8 godina
Dajem 50.000 svakog meseca na benzin, od cega drzava uzme 30.000 na akcize. To je 12x30.000=360.000 godisnje. I to drzavi nije dosta, nego hoce jos 200.000 za registraciju. Da ne pominjemo da da bih zaradio te pare morao da platim porez na zaradu, pa onda porez na dohodak, pa onda penziono i ako nikada necu docekati penziju... Imam osecaj da na svakih 5 zaradjenih dinara, drzavi moram da vratim 4.
pre 8 godina
JA SAM invalid, nije mi jasno sta ce invalidu vozilo sa tolikom kubikazom. Tu lezi problem !!!
pre 8 godina
@ (hiavata, 27. jul 2016 22:07)
А тек шта је глупост...па ја возим тај луксузни ауто али ми је лудило да неко са Астром од 14 година и просечном снагом мотора плаћа више од нас са луксузним возилима. Ван памети је тако тарифирати, већи мотор не значи под обавезно луксуз и потрошњу. Са друге стране имам против и да ме деру на регистрацији, поготово кад помислим на онај лоповлук од АМСС уверења. Такође је лудило што је само код нас дизел скупљи...али мора да сам љубоморан на оне са бензинским мотором...потпуно си промашио поенту мог претходног коментара. Зна се шта је луксуз, нпр. Порше Кајен од преко 3.000 кубика, 300 кс и две тоне...то је луксуз.
pre 8 godina
@Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33)
Pa ne bas, malo manje bi bilo zato sto je taj auto ispod 3000ccm, tj ima 2997cmm. Da je preko 3000 kubika, npr 3200ccm onda bi bilo tako. Konkretno za taj auto registracija bi bila oko 130 hiljada din, tj oko 1050e.
pre 8 godina
Imam Krajslera,2006 godiste,preko 2730 kubika,regitracija preko 1000 evra!5 godina ga ne vozim,sve cekam da spuste registraciju,trebalo je kao u martu,aprilu.Ali,nista!Kum mi je u Austriji,ima dvoja kola,Golfa 3 i jos neka porodicna koja nisu besna,ali moderna su.Kada ih registruje,dobija tablice ,i moze da vozi oboja,sa jednom registracijom,ali ne u isto vreme(jedne tablice dobija).U Svajcarskoj isto,tamo mozes da registrujes kola i na 15-20 dana!Ovi ovde-nemam komentar,ali nam se gospodin Alvirovic vozi svake nedelje u Grcku i objasnjava kako stici.Cime?Jugom?Kakvi su nam putrevi,Jugo stize do Kraljeva,najvise.U svojim emisijama stalno upozorava na kaznene odredbe,nikako da uporedi cene registracija vozila,u okolnim zemljama i ukalkulise sa prosecnim primanjima u tim i nasoj zemlji.
Zato cu da vozim neregistrovana kola jer mi je manja kazna od registracije!
Kakva lopovska drzava-Ali Baba sa svih 40 razbojnika bi se postideo.
pre 8 godina
Mene samo interesuje šta tu nije legalno? Tuđe vozilo u Srbiji može da vozi bilo ko sa važećom vozačkom dozvolom. Nema ni prekršaja ni krivičnog dela. Možda nije korektno prema državi, ali to može biti etička a ne pravna kategorija.
pre 8 godina
E zato nam drzava i lici na cirkus. Sve znaju sta trba da urade ali "nece"
pre 8 godina
Sram vas bilo za te cene registracije, to nema nikakvog osnova cista pljacka drzave
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
pre 8 godina
Kada je t taksa uvedena bila je oko 1000 na vozila preko 3000 kubika starosti do 5 godina. Sada je ta taksa 1900 evra a pojedini predlažu da se taksa ukine. Jasno je da taksa neće biti ukinuta već će samo biti skuplja i skuplja. Ovi što zakidaju državu moraju da budu svesni (pre nego šta nastupe kao da su doakali ovoj lopovskoj vlasti) da će država sve što je zakinuto naplatiti na drugom mestu kroz neki drugi namet koji će oni ćutke platiti presrećni kako su prevarili državu. Ja ne tvrdim da je ova taksa fer, pre podseća na džeparenje ali ovaj problem se rešava na izborima a ne zakidanjem države.
pre 8 godina
Posto se u ovoj drzavi politikom uglavnom bave muljatori i sibicari, zakoni koje donose su prilagodjeni njihovoj lopovskoj logici. Za pola sata bih mogao svaki zakon u ovoj zemlji da nastelujem tako da se stopa zloupotreba smanji barem za 70%. Neko pametniji i pismeniji bi to uradio i brze. Oni namerno prave takve zakone jer planiraju da otimaju i to po zakonu, a ako se jos neko ogrebe usput, to je kolateralna steta. Ti koji se ogrebu su uvek oni isti likovi koje znamo da plivaju na ivici zakona i super prolaze. Posten svet gleda i trpi, a magarece usi im rastu sve vise.
pre 8 godina
Samo vi pišite i primajte se ,sad kad vam podignu registraciju ima da se pušite,kreće dizanje registracije za 1,2,1,4 i 1,6 kubika živi bili pa videli.Fora je u tome da je dosta automobila novije godište da kažem do 8 god. starosti ( ako se to može nazvati novije ) i da bi kao izašli u susret ljudima koji voze kola starija od 10-15 god ima da podignu ona godišta gde mogu najviše da zarade.Strašno šta se dešava sa ovim jadnim i napaćenim narodom,umesto da spuštaju oni dižu cene,poreze,infostan,struju,gorivo,hranu,garderobu itd itd sve ide svaki mesec 2,3,5,10 dinara katastrofa.
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
(hiavata, 27. jul 2016 22:07)
Pogodili ste srž problema, većini nije bitno da je nekom bolje, nego da je drugima gore.Ja vozim krš od 800 evra, ali želim da se porez na upotrebu vozila ukine svima.Pre 2000te godine taj porez nije postojao, uopšte.Ko god je kupio nov auto, platio je 20% poreza, plaća isto toliko na svaki radni sat u ovlašćenom servisu, na delove, i 70 dinara da svakog litra goriva.Ali vladajućoj stranci i njihovim botovima je i to malo,jer ko još kupuje nova kola kada su polovna mnogo bolja.
pre 8 godina
Једноставно би требало увести олакшице инвалидима за аутомобиле, рецимо, до 2000 кубика, а све преко тога да се плаћа стандардно и да је иста цена за све. Јер не видим разлог зашто би инвалид возио аутомобил од 3000 кубика. Не могу да спорим чињеницу да је неко инвалид и да има посебне потребе, али свесно загађује околину исто колико и остали.
pre 8 godina
Skupe takse za vozila iznad 2000 kubika. To je problem, a ne invalidi. Proverite na zapadu kolike su takse i registracije za ta vozila pa uporedite sa nasim. Napisite clanak o tome i pitajte nadlezne zbog cega je to tako? Zar treba da vozimo trotinete?
pre 8 godina
Živio sam u nekoliko zemalja u 12 godina i mogu vam reći da se davanja za aute, kupovinu i registraciju mogu jako razlikovati.
Evo to šta mi ovog momenta pada na pamet, u Danskoj su davanja na osnovncu cijenu auto oko 180% i krvnički deru na registraciji i osiguranju.
Austrijanci su isto posebna zemlja slučaj, isti auto u Austriji košta po €20000 više nego u Njemačkoj.
pre 8 godina
Ovo je poprilicno ne zahvalna tema, elem ako podignete registracije novijim vozilima gusite obnavljanje voznog parka Srbije i povecavate zagadjenost time sto su reg za nova vozila veca, sto se vozila sa vecom kubikazom tice ta vozila trose i vise goriva i samim tim vec kroz akcize i poreze na naftne derivate placaju nesto, slazem se da bi starija vozila preko 15tak godina trebala da imaju malu registraciju, cini mi se da sam cuo od nekog da npr Italiji cim vozilo predje 10tak god starosti registracija i oisuranje su simoblicni, ovo nije problem koji tek tako moze da se resi ...
pre 8 godina
Na Malti cenu odredjuje koliko sternih gasova auto emituje. Toyota Yaris 2008. 1,3benzin je oko 450eu mesecno. Ali ovde je minimalna plata 800eu, plata kasirke...
pre 8 godina
Jedino realno je da registracija bude 2% od vrednosti automobila, sa svim troskovima. Mozda je ovo sve i namerno neko napravio da bi se tim ljudima koji su invalidi pomoglo na indirektan nacin sto je i dobro, jer zakonski ne postoji osnov da invalid ne moze da ovlasti nekog da ga vozi.
pre 8 godina
Ukinite, lopovi, ne pravo invalida, već tu nenormalnu taksu.
pre 8 godina
Ako treba da se oporezuje luksuz onda porez treba da se plaća na vrednost automobila, a ne na zapreminu motora. Svakako ne bi trebalo da bude velika razlika pri registraciji, jer se osnovni porez plaća prilikom kupovine, a registracija bi trebalo da bude pre svega provera tehničke ispravnost vozila. Ranije je uvedena ta podela prema zapremini motora da bi se zaštitila domaća auto industrija, koje odavno više nema. Ali ovo ne bi bila Srbija, da nije sve naglavačke...
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33
Ne... Placas 130-140.000 za auto do 2999 kubika (1100-1200€).
Ako bi kupio auto sa vise od 3000 kubika,onda 2000€... Pozz.
pre 8 godina
Znam da je kod nas stosta moguce, ali moj brat je osoba sa invaliditetom, i govorim iz licnog iskustva. Prosle godine je kupio nov auto na kredit, i za umanjenje registracije su isli sa dokumentima u toliko sitna crevca, te misljenja lekara o zdravstvenom stanju, maltene mu nisu trazili rodoslov do bele pcele. Insistirali su da se pojavi licno u Palmoticevoj, iako se vrlo otezano krece, sve to po najvecoj vrucini, naravno, cekao je red. Cela procedura je komplikovana, i poprilicno ponizavajuca, jer sve to mora svaki put da radi, kad registruje auto. Msm, to stanje je trajno, nece mu ponovo izrasti noga...
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
pre 8 godina
Ovo je dokaz da osiguranje kod nas nije pravo osiguranje. U normalnim uslovima osiguravajuce kuce bi bile i te kako svesne da se vozi na tudje ime i premija za invalide sa kolima od preko 3000 ccm bi bila isto toliko u evrima. Osigranje kao i sve ostalo u Sr. je sarena laza - u stvari socijalizacija troskova koje prave najgori vozaci.
pre 8 godina
kad za moj auto od 3000ccm 2000god vrednosti 3000eur registracija bude "normalnih" 30ak hiljada, necu traziti invalida, jer je 800eur za registraciju takvog auta , a 200eur za neki od 50k eur manje kubikaze za 3 turba i slocno, NEPODSTENO!
pre 8 godina
Greska drzave je sto na menja zakon, pljacka gradjana godinama a sad su problem ovi sto registruju na invalide???
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
pre 8 godina
Lepo da se vremenski ogranice sva ovlascenja, ukoliko nije ovlascenje za clana porodice, na dva-tri meseca i problem resen.
pre 8 godina
Registracija automobila u drzavi Njujork kosta oko $80 i traje 3 godine. Samo prva registracija zahteva da zakazete posetu DMV uredu. Ta poseta traje 10-15 minuta i tu dobijete nove tablice. Obnavljanje registracije svake trce godine se moze obaviti preko poste ili DMV sajta.
Tehnicki pregled je obavezan svake godine i kosta $10 za automobile do 3 godine a $35 za starije. Tu dobijete naleplicu koja se stavi do registtracije ispod vetrobranskog stakla.
Veoma je bitno da ljudi znaju kako se ovo radi u drugim zemljama jer je tendencija srpske birokratije da izmislja neportebne poslove, traci vreme gradjanima i globi ih ne bi li se preko veze zaposlili rodjaci i prijatelji.
pre 8 godina
Ne znam u kojoj zemlji u EU naplaćuju tu taksu, a zloupotreba inače zato što i nekad nazvan sređnji sloj naroda želeo bi provozati redovnim vozilom!A inače sa velikom kubikažom duže traju motori, ne mislim na one preko 3000-a kubika mislim na soledne do 2500-o kubika!
pre 8 godina
samo treba da zabrane registraciju vozila preko 2000 kubika na invalide....a naravno da smanje registraciju i urade po snazi i trzisnoj ceni...ovo je glupost, jer skoro 90% vozila preko 2 litre je registrovano na invalide (ako je fizicko lice u pitanju)
pre 8 godina
Cela drzava ceo sistem se na tome zasniva....muljanje. Srbija=Blato
pre 8 godina
Ja potkradam državu na svakom ćošku! Dok god je Vulin neki baja u državi ja ću tu državu da zakidam!
pre 8 godina
Eto, sve ste fino objasnili. Opet oce narod da izbegne neki porez, ccc. A nikakav komentar na (bes)mislenost ovog poreza nemate. 500 EUR godisnje na Mercedes Vito 2004 g. Realna vrednost vozila oko 6000 EUR. Skoro 10 % od vrednosti auta ove godine. A ima daleko gorih primera ...
pre 8 godina
Kad bi se Vulin-Julovac potrudio da cena registracije za vozila koja su izmedju 2000 i 2500cc bude za 10-20% veca a ne 400#% svega ovoga ne bi bilo i problem bi se resio sam od sebe! Registracija u nekim slucajevima iznoci polovinu cene vozila koje se registruje ,napredno skidanje koze gradjanima ,bravo za vas
pre 8 godina
Ja registrujem vozilo od 3200kubika na invalida kao i većina onih sa tom kubikaz om. Uopšte mi nije zao da zaobiđem državne lopove i 500eur stavim u džep ženi kojoj to mnogo znači jer znam da sam nekome pomogao više od ove lopovske drzave
pre 8 godina
pa nek skinu porez besmisleno je da za kola od 2500 evra registracija bude 500......valjda drzava ima malo mozga
pre 8 godina
stalno se pozivaju na EU pa kad je tako neka ukinu registracije i takse kojih nema u EU, tehnicki pregled svake 2 godine, a za nova kola posle 4 godine. Ovde je problem sto drzava ne privlaci nikakve investicije, ne povecava proizvodnju nego samo puni budzet otimajuci od naroda. Ali znajte da tamo gde su veliki nameti investitori ni ne dolaze!
pre 8 godina
@ deviant
upravo slicno je sada i ovde.
registracija samo prva mora u sup-u
svako produzenje moze se obaviti na tehnickom pregledu u roku od 10 minuta !
ovde je pitanje poreza za velike kubikaze i nista drugo.
a u tvojoj prici si zaboravio najskuplju stavku u americi i kanadi - osiguranje ! za mlade vozace i one koji su imali sudar zna biti uzasno skupo .a ovde je razlika minimalna .
sve u svemu dazbine za auto ispod 2000 kubika su oko 200-250€ zajedno sa osiguranjem .za kola od 1200-1300 kubika - 150€ na godisnjem nivou . majstori su nam mnogo jeftiniji i vispremniji od vasih pa znaju popraviti neki deo a ne samo stavljati nov zbog sitnice . za popravku u americi bilo kakve vrste uglavnom " dobar dan " u servisu kosta oko 500$ . naravno jer majstori imaju normalnu platu a ne bedu kao ovde . sve ovo pricam jer sam imao iskustva na obe strane i to je realnost . manje vise jeftinije je voziti auto gledajuci troskove godisnje ovde u srbiji ali gledajuci standard svaka teorija pada u vodu ...tu se mozemo porediti eventualno sa bangladesom ...
pre 8 godina
Takse treba genegalno smanjiti i svesti na nivo naših zarada. Koiko je samo reči utrošeno na "Šešeljevu taksu" na "luksuz" ali i na oružje.
Pustite nas da živimo ko normalan svet , ako ne možete da nam pomognete, a ne možete i nećete, nemojte da nam odmažete.
pre 8 godina
Ne mogu da zabrane ni po jednom osnovu. Ja kao invalid imam pravo da unajmim vozača za svoje pare i da mu dam MOJ auto da vozi! Bando!
pre 8 godina
Legalna prevara? Jel to ono kako su se danasnji bizMismeni i politicari obogatili prodavanjem rata i magle a usput kraduckajuci uz blagoslov obe raspale banane,ovaj drzave? Kad te drzava pravi majmunom i treba je za@#bati na svakom koraku.
pre 8 godina
Mozda da se porez na registraciju racuna po kataloskoj vrednosti vozila, a ne po kubikazi?
pre 8 godina
Ja registrujem vozilo od 3200kubika na invalida kao i većina onih sa tom kubikaz om. Uopšte mi nije zao da zaobiđem državne lopove i 500eur stavim u džep ženi kojoj to mnogo znači jer znam da sam nekome pomogao više od ove lopovske drzave
pre 8 godina
Registracija automobila u drzavi Njujork kosta oko $80 i traje 3 godine. Samo prva registracija zahteva da zakazete posetu DMV uredu. Ta poseta traje 10-15 minuta i tu dobijete nove tablice. Obnavljanje registracije svake trce godine se moze obaviti preko poste ili DMV sajta.
Tehnicki pregled je obavezan svake godine i kosta $10 za automobile do 3 godine a $35 za starije. Tu dobijete naleplicu koja se stavi do registtracije ispod vetrobranskog stakla.
Veoma je bitno da ljudi znaju kako se ovo radi u drugim zemljama jer je tendencija srpske birokratije da izmislja neportebne poslove, traci vreme gradjanima i globi ih ne bi li se preko veze zaposlili rodjaci i prijatelji.
pre 8 godina
Ja potkradam državu na svakom ćošku! Dok god je Vulin neki baja u državi ja ću tu državu da zakidam!
pre 8 godina
Takse treba genegalno smanjiti i svesti na nivo naših zarada. Koiko je samo reči utrošeno na "Šešeljevu taksu" na "luksuz" ali i na oružje.
Pustite nas da živimo ko normalan svet , ako ne možete da nam pomognete, a ne možete i nećete, nemojte da nam odmažete.
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
pre 8 godina
vozim auto od 4800 kubika 2014 godiste (preko 148kw) i nije mi zao da platim coveku 700e, i pre bi njemu dao svih 220000 dinara za registraciju nego sto bi dao drzavi, jer njemu znaci mnogo a drzava samo uzima
pre 8 godina
Dajem 50.000 svakog meseca na benzin, od cega drzava uzme 30.000 na akcize. To je 12x30.000=360.000 godisnje. I to drzavi nije dosta, nego hoce jos 200.000 za registraciju. Da ne pominjemo da da bih zaradio te pare morao da platim porez na zaradu, pa onda porez na dohodak, pa onda penziono i ako nikada necu docekati penziju... Imam osecaj da na svakih 5 zaradjenih dinara, drzavi moram da vratim 4.
pre 8 godina
Kad bi se Vulin-Julovac potrudio da cena registracije za vozila koja su izmedju 2000 i 2500cc bude za 10-20% veca a ne 400#% svega ovoga ne bi bilo i problem bi se resio sam od sebe! Registracija u nekim slucajevima iznoci polovinu cene vozila koje se registruje ,napredno skidanje koze gradjanima ,bravo za vas
pre 8 godina
Znam da je kod nas stosta moguce, ali moj brat je osoba sa invaliditetom, i govorim iz licnog iskustva. Prosle godine je kupio nov auto na kredit, i za umanjenje registracije su isli sa dokumentima u toliko sitna crevca, te misljenja lekara o zdravstvenom stanju, maltene mu nisu trazili rodoslov do bele pcele. Insistirali su da se pojavi licno u Palmoticevoj, iako se vrlo otezano krece, sve to po najvecoj vrucini, naravno, cekao je red. Cela procedura je komplikovana, i poprilicno ponizavajuca, jer sve to mora svaki put da radi, kad registruje auto. Msm, to stanje je trajno, nece mu ponovo izrasti noga...
pre 8 godina
pa nek skinu porez besmisleno je da za kola od 2500 evra registracija bude 500......valjda drzava ima malo mozga
pre 8 godina
Ne mogu da zabrane ni po jednom osnovu. Ja kao invalid imam pravo da unajmim vozača za svoje pare i da mu dam MOJ auto da vozi! Bando!
pre 8 godina
Greska drzave je sto na menja zakon, pljacka gradjana godinama a sad su problem ovi sto registruju na invalide???
pre 8 godina
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
pre 8 godina
kad za moj auto od 3000ccm 2000god vrednosti 3000eur registracija bude "normalnih" 30ak hiljada, necu traziti invalida, jer je 800eur za registraciju takvog auta , a 200eur za neki od 50k eur manje kubikaze za 3 turba i slocno, NEPODSTENO!
pre 8 godina
Cela drzava ceo sistem se na tome zasniva....muljanje. Srbija=Blato
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
pre 8 godina
U cemu je problem ako neko ima noviji, skuplji i jaci auto sa vise kubika i konja?
U cemu je poenta da placaju vece dazbine, po cemu su oni u goroj poziciji od drugih po pitanju taksi i poreza?
U redu da osiguranje kosta vise i to je to, ostalo, glupost.
Treba svako da vozi auto po svojim mogucnostima i zeljama, neko da trosi vise a neko manje na gorivo, servis, delove... po nekim komentarima moze se videti samo prezir onih koji imaju manje mogucnosti za jaci i bolji auto, nista drugo na zalost.
Ovo je totalna nebuloza i najsurovija otimacina, besmisleno!
pre 8 godina
stalno se pozivaju na EU pa kad je tako neka ukinu registracije i takse kojih nema u EU, tehnicki pregled svake 2 godine, a za nova kola posle 4 godine. Ovde je problem sto drzava ne privlaci nikakve investicije, ne povecava proizvodnju nego samo puni budzet otimajuci od naroda. Ali znajte da tamo gde su veliki nameti investitori ni ne dolaze!
pre 8 godina
Eto, sve ste fino objasnili. Opet oce narod da izbegne neki porez, ccc. A nikakav komentar na (bes)mislenost ovog poreza nemate. 500 EUR godisnje na Mercedes Vito 2004 g. Realna vrednost vozila oko 6000 EUR. Skoro 10 % od vrednosti auta ove godine. A ima daleko gorih primera ...
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
pre 8 godina
Imam Krajslera,2006 godiste,preko 2730 kubika,regitracija preko 1000 evra!5 godina ga ne vozim,sve cekam da spuste registraciju,trebalo je kao u martu,aprilu.Ali,nista!Kum mi je u Austriji,ima dvoja kola,Golfa 3 i jos neka porodicna koja nisu besna,ali moderna su.Kada ih registruje,dobija tablice ,i moze da vozi oboja,sa jednom registracijom,ali ne u isto vreme(jedne tablice dobija).U Svajcarskoj isto,tamo mozes da registrujes kola i na 15-20 dana!Ovi ovde-nemam komentar,ali nam se gospodin Alvirovic vozi svake nedelje u Grcku i objasnjava kako stici.Cime?Jugom?Kakvi su nam putrevi,Jugo stize do Kraljeva,najvise.U svojim emisijama stalno upozorava na kaznene odredbe,nikako da uporedi cene registracija vozila,u okolnim zemljama i ukalkulise sa prosecnim primanjima u tim i nasoj zemlji.
Zato cu da vozim neregistrovana kola jer mi je manja kazna od registracije!
Kakva lopovska drzava-Ali Baba sa svih 40 razbojnika bi se postideo.
pre 8 godina
Registracija za nov Mercedes cla Amg od 360ks i vrednosti nekih 50- 60k e je nekih 35k din, a za recimo Opel Astru 2.2 benz od neki 140ks iz recimo 2002god i trzisne vrednosti nekih 2k e je skoro 60k din!!! Samo jedan od primera nebuloznog zakona!
pre 8 godina
Jel treba cinkariti zloupotrebe oko registracije kao i stanodavce?
pre 8 godina
Mene samo interesuje šta tu nije legalno? Tuđe vozilo u Srbiji može da vozi bilo ko sa važećom vozačkom dozvolom. Nema ni prekršaja ni krivičnog dela. Možda nije korektno prema državi, ali to može biti etička a ne pravna kategorija.
pre 8 godina
Mozda da se porez na registraciju racuna po kataloskoj vrednosti vozila, a ne po kubikazi?
pre 8 godina
Legalna prevara? Jel to ono kako su se danasnji bizMismeni i politicari obogatili prodavanjem rata i magle a usput kraduckajuci uz blagoslov obe raspale banane,ovaj drzave? Kad te drzava pravi majmunom i treba je za@#bati na svakom koraku.
pre 8 godina
Posto se u ovoj drzavi politikom uglavnom bave muljatori i sibicari, zakoni koje donose su prilagodjeni njihovoj lopovskoj logici. Za pola sata bih mogao svaki zakon u ovoj zemlji da nastelujem tako da se stopa zloupotreba smanji barem za 70%. Neko pametniji i pismeniji bi to uradio i brze. Oni namerno prave takve zakone jer planiraju da otimaju i to po zakonu, a ako se jos neko ogrebe usput, to je kolateralna steta. Ti koji se ogrebu su uvek oni isti likovi koje znamo da plivaju na ivici zakona i super prolaze. Posten svet gleda i trpi, a magarece usi im rastu sve vise.
pre 8 godina
Ja ne vidim ovde nikakav problem. Ko ima pravo da mi kaze da li mogu ili ne mogu da vozim auto na tatino ime?
Osiguranje na godisnjem nivou za 2700kubika kosta 70000.
Da li moze neko od nadleznih da mi kaze zasto? Po meni ne to cista otimacina i pljacka.
pre 8 godina
Odavno je ta registracija po kubikazi bila idiotska u najmanju ruku ja imam primer Mercedes 1985 godiste 60 KS 2500 kubika 30 000 registracija to je brale cista kradja.A recimo da nije dizel nego benzinac onda bi to bilo 50 000 zbog vece snage u KW i KS i to za auto star 30 godina.To je tako glupo da nema dalje.A sto se tice invalida oni mogu da rade sta zele sto se mene tice invalidi su.Nikakav prekrsaj nije dati nekome vozilo da se vozi na invalidovo ime ako to invalid dozvoljava,to je njegovo pravo.Ja verujem da je Vulin tako moralan i etican pa mu se to ne svidja a pre ce biti da mu smeta sto to ne moze da naplati.
pre 8 godina
(deviant, 27. jul 2016 21:29)
BRAVOOOOO!!! O ovome bi trebalo B92 da piše i da istražuje kako je u okolnim državama. Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Rumunija, i u svetu u USA, Nemačka, itd..
Rešenje za birokratiju u Srbiji i kompromis sa građanima i još bi se i tržište vozila oživnula i više vozila bi se vozilo samim time bila egistrovana, je po meni sledeće:
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
Za motorbicikle omogućiti da se registruje po mesecima i sa mogućnošću da se preskoče koji mesec, recimo ako neko na odmoru ili je sprečen da vozi. Jer niko ne vozi motor zimi u januaru, februaru itd.
Motorbiciklove do 100 kubika ako neće, barem do 50 kobika ukinuti registraciju kako je i bilo.
A za ostale takođe po godini podeliti i oporezovati.
I tema završena.
pre 8 godina
Vozaci vozila od preko 3000cc placaju drzavi cenu i danak kroz akcizu goriva kao i kroz rezervne/potrosne delove.
Ali drzavi je isplativije da se takva vozila uopste ne voze, ne registruju ili vuku po invalidima jer ne umeju da sklope racunicu.
Sve u svemu, nista novo.
pre 8 godina
I sve u svemu,kako god okrenes u ovoj ludari,postenje se kaznjava,a prevara nagradjuje.I sta je poruka?Budi prevarant i jedino ces tako da uspes.
pre 8 godina
Samo vi pišite i primajte se ,sad kad vam podignu registraciju ima da se pušite,kreće dizanje registracije za 1,2,1,4 i 1,6 kubika živi bili pa videli.Fora je u tome da je dosta automobila novije godište da kažem do 8 god. starosti ( ako se to može nazvati novije ) i da bi kao izašli u susret ljudima koji voze kola starija od 10-15 god ima da podignu ona godišta gde mogu najviše da zarade.Strašno šta se dešava sa ovim jadnim i napaćenim narodom,umesto da spuštaju oni dižu cene,poreze,infostan,struju,gorivo,hranu,garderobu itd itd sve ide svaki mesec 2,3,5,10 dinara katastrofa.
pre 8 godina
Ne znam u kojoj zemlji u EU naplaćuju tu taksu, a zloupotreba inače zato što i nekad nazvan sređnji sloj naroda želeo bi provozati redovnim vozilom!A inače sa velikom kubikažom duže traju motori, ne mislim na one preko 3000-a kubika mislim na soledne do 2500-o kubika!
pre 8 godina
Skupe takse za vozila iznad 2000 kubika. To je problem, a ne invalidi. Proverite na zapadu kolike su takse i registracije za ta vozila pa uporedite sa nasim. Napisite clanak o tome i pitajte nadlezne zbog cega je to tako? Zar treba da vozimo trotinete?
pre 8 godina
Ukinite, lopovi, ne pravo invalida, već tu nenormalnu taksu.
pre 8 godina
u kanadi 70 cad godisnje. batica vozi benza od 3500 kubika. u svrbiji 3500 kubika 2000 cad.
pre 8 godina
Preskupe su registracije za velike kubikaže.
pre 8 godina
@ (hiavata, 27. jul 2016 22:07)
А тек шта је глупост...па ја возим тај луксузни ауто али ми је лудило да неко са Астром од 14 година и просечном снагом мотора плаћа више од нас са луксузним возилима. Ван памети је тако тарифирати, већи мотор не значи под обавезно луксуз и потрошњу. Са друге стране имам против и да ме деру на регистрацији, поготово кад помислим на онај лоповлук од АМСС уверења. Такође је лудило што је само код нас дизел скупљи...али мора да сам љубоморан на оне са бензинским мотором...потпуно си промашио поенту мог претходног коментара. Зна се шта је луксуз, нпр. Порше Кајен од преко 3.000 кубика, 300 кс и две тоне...то је луксуз.
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
(hiavata, 27. jul 2016 22:07)
Pogodili ste srž problema, većini nije bitno da je nekom bolje, nego da je drugima gore.Ja vozim krš od 800 evra, ali želim da se porez na upotrebu vozila ukine svima.Pre 2000te godine taj porez nije postojao, uopšte.Ko god je kupio nov auto, platio je 20% poreza, plaća isto toliko na svaki radni sat u ovlašćenom servisu, na delove, i 70 dinara da svakog litra goriva.Ali vladajućoj stranci i njihovim botovima je i to malo,jer ko još kupuje nova kola kada su polovna mnogo bolja.
pre 8 godina
samo treba da zabrane registraciju vozila preko 2000 kubika na invalide....a naravno da smanje registraciju i urade po snazi i trzisnoj ceni...ovo je glupost, jer skoro 90% vozila preko 2 litre je registrovano na invalide (ako je fizicko lice u pitanju)
pre 8 godina
Sram vas bilo za te cene registracije, to nema nikakvog osnova cista pljacka drzave
pre 8 godina
@ deviant
upravo slicno je sada i ovde.
registracija samo prva mora u sup-u
svako produzenje moze se obaviti na tehnickom pregledu u roku od 10 minuta !
ovde je pitanje poreza za velike kubikaze i nista drugo.
a u tvojoj prici si zaboravio najskuplju stavku u americi i kanadi - osiguranje ! za mlade vozace i one koji su imali sudar zna biti uzasno skupo .a ovde je razlika minimalna .
sve u svemu dazbine za auto ispod 2000 kubika su oko 200-250€ zajedno sa osiguranjem .za kola od 1200-1300 kubika - 150€ na godisnjem nivou . majstori su nam mnogo jeftiniji i vispremniji od vasih pa znaju popraviti neki deo a ne samo stavljati nov zbog sitnice . za popravku u americi bilo kakve vrste uglavnom " dobar dan " u servisu kosta oko 500$ . naravno jer majstori imaju normalnu platu a ne bedu kao ovde . sve ovo pricam jer sam imao iskustva na obe strane i to je realnost . manje vise jeftinije je voziti auto gledajuci troskove godisnje ovde u srbiji ali gledajuci standard svaka teorija pada u vodu ...tu se mozemo porediti eventualno sa bangladesom ...
pre 8 godina
Ovo je dokaz da osiguranje kod nas nije pravo osiguranje. U normalnim uslovima osiguravajuce kuce bi bile i te kako svesne da se vozi na tudje ime i premija za invalide sa kolima od preko 3000 ccm bi bila isto toliko u evrima. Osigranje kao i sve ostalo u Sr. je sarena laza - u stvari socijalizacija troskova koje prave najgori vozaci.
pre 8 godina
Ako treba da se oporezuje luksuz onda porez treba da se plaća na vrednost automobila, a ne na zapreminu motora. Svakako ne bi trebalo da bude velika razlika pri registraciji, jer se osnovni porez plaća prilikom kupovine, a registracija bi trebalo da bude pre svega provera tehničke ispravnost vozila. Ranije je uvedena ta podela prema zapremini motora da bi se zaštitila domaća auto industrija, koje odavno više nema. Ali ovo ne bi bila Srbija, da nije sve naglavačke...
pre 8 godina
Ko je tu mesetar!?
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33
Ne... Placas 130-140.000 za auto do 2999 kubika (1100-1200€).
Ako bi kupio auto sa vise od 3000 kubika,onda 2000€... Pozz.
pre 8 godina
E sada verujem da će doći do promene, odjednom počela medijska prašina da se diže oko ove teme i to vrlo ozbiljno,nego bojim se da je fora da se samo preraspodeli dobit na drugačiji način,tipa ukidamo namet preko 2000cm ali ostalima povećavao ali ne puno tako da se oseti na novčanik ali ne i toliko da dodje do bunta i svima lepo a državi još i preko neki dinar,a politički poeni zagarantovani,ja da sam vlast bi to odmah uradio a postepeno po malo povećao registraciju.
pre 8 godina
u Francuskoj se registracija placa jednom kad kupis auto i posle samo placas osiguranje i tehnicki pregled da 2 god za auta statija od 4 god.
primer mercedes s320 iz 2006 ima 15 fiskalnih konja ili 235 din za njega je registracija oko 750€ (15x45 plus jos neke takse) i to ako u trenutku registracije auto ima manje od 10god a ako ima vise onda upola cene.
pre 8 godina
@Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33)
Pa ne bas, malo manje bi bilo zato sto je taj auto ispod 3000ccm, tj ima 2997cmm. Da je preko 3000 kubika, npr 3200ccm onda bi bilo tako. Konkretno za taj auto registracija bi bila oko 130 hiljada din, tj oko 1050e.
pre 8 godina
Jedino realno je da registracija bude 2% od vrednosti automobila, sa svim troskovima. Mozda je ovo sve i namerno neko napravio da bi se tim ljudima koji su invalidi pomoglo na indirektan nacin sto je i dobro, jer zakonski ne postoji osnov da invalid ne moze da ovlasti nekog da ga vozi.
pre 8 godina
Kada je t taksa uvedena bila je oko 1000 na vozila preko 3000 kubika starosti do 5 godina. Sada je ta taksa 1900 evra a pojedini predlažu da se taksa ukine. Jasno je da taksa neće biti ukinuta već će samo biti skuplja i skuplja. Ovi što zakidaju državu moraju da budu svesni (pre nego šta nastupe kao da su doakali ovoj lopovskoj vlasti) da će država sve što je zakinuto naplatiti na drugom mestu kroz neki drugi namet koji će oni ćutke platiti presrećni kako su prevarili državu. Ja ne tvrdim da je ova taksa fer, pre podseća na džeparenje ali ovaj problem se rešava na izborima a ne zakidanjem države.
pre 8 godina
@ (vozač, 27. jul 2016 22:57)
Јесам ли ја негде споменуо да једне треба одрати а друге не? Или сам покушао да укажем на небулозу система.
pre 8 godina
Vec godinu dana hocu da kupim Citroen C6, ali me glava zaboli kad vidim da registracija prelazi 150000 dinara. Sama pomisao na to mi ubija želju za kupovinom. Para imam, ali mi je apsurdno plaćati toliku registraciju. Mislite da će sad drastično da smanje cenu za vozila preko 2000 kubika? 'Oće malo sutra! Ima da povećaju registraciju za vozila ispod 2000 cm3, malo da smanje za ove preko 2000 cm3 i da deru i jedne i druge! Da imam nekoga ko je invalid, bez problema bih mu davao npr. oko 700 evra godišnje, umesto državi oko 1300 e. Živeo sam godinama u inostranstvu i imao dva automobila registrovanih na jednoj registraciji, plaćao sam samo osiguranje. Ovde u Srbiji sve naopako, tužno, jadno i bedno.
pre 8 godina
@Nike
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
(Nike, 27. jul 2016 23:47)
Izgleda mi da je i on invalid. Cim pocnu da se pitaju "zasto ce nekome ovo a ne ono" prelaze granicu invaliditeta.
pre 8 godina
Posto se preposteni Aco Vulin vozi u sluzbeni audi koji ima 3.200ccm za koga je registracija preko 200.000 dinara da ga pitam da li ima i privatno auto sa tolikom kubikazom koji pritom trosi 20l goriva na 100km !?!
pre 8 godina
Koliko treba da budes zloban da kazes "Sta ce invalidu auto preko 1500 kubika" ko je taj ko sme da ogranici bilo kakvu slobodu odlucivanja coveka a posebno invalida, mozda hoce da uziva u 7000 kubika, zar on nema to pravo, samo zdravi mogu da priuste zadovoljstva..e bedo...
pre 8 godina
E zato nam drzava i lici na cirkus. Sve znaju sta trba da urade ali "nece"
pre 8 godina
Kuva se nešto. Danas dve vesti o registracijama. Šta god da je, biće loše za narod.
pre 8 godina
Imam Mercedes Vito (kombi),
2003. godiste, motor 2.2., 82ks i registraciju placam 58600. Ja za ovo vozilo placam porez na luksuz. Pa kad je tako luksuzno daj meni nov auto, 2016 godiste ispod 2000 kubika, a ti uzmi moj kombi pa se luksuziraj. Vidim da je neko napisao dole da se ovo resava na izborima. Druze drzava nam se raspada po svim savovima. Koji god su na vlasti isto je. Svaki dan "nesto novo" ne valja u ovoj drzavi. Nikad nam ni nece biti bolje, sve smo nase prodali, samo od stranaca zavisimo. Placaju nase radnike bedno, a drzava samo sprovodi neki rezim evropske unije, uskladjuje cene sa njihovim. Kako iko od nas moze da napreduje kad 80% plate ode na poreze drzavi. Velika nasa nesreca je sto smo naucili ovako da zivimo, pa se tesimo da nije strasno, da ce biti bolje, a zapravo smo zakopani do guse. Tesko nama sa ovakvom Srbijom.
pre 8 godina
Seseljeva taksa koje se ni DSS, ni DS a ni kumovski SNS ne odricu.
pre 8 godina
Na Malti cenu odredjuje koliko sternih gasova auto emituje. Toyota Yaris 2008. 1,3benzin je oko 450eu mesecno. Ali ovde je minimalna plata 800eu, plata kasirke...
pre 8 godina
JA SAM invalid, nije mi jasno sta ce invalidu vozilo sa tolikom kubikazom. Tu lezi problem !!!
pre 8 godina
Pasite travu, glasajte za Vucica i placajte registraciju 500-2500 evra. I posle se neko cudi kako jos ljudi i dan danas upregnu konje, pa u sred centra grada. Necemo mi dalje od srednjeg veka.
pre 8 godina
Da se uvede turski desetak ovde bi svi skakali od srece. A zbog njega su izbijale pobune. Dolazimo do zakljucka da su ovi gori od Turaka.
pre 8 godina
Ovo je poprilicno ne zahvalna tema, elem ako podignete registracije novijim vozilima gusite obnavljanje voznog parka Srbije i povecavate zagadjenost time sto su reg za nova vozila veca, sto se vozila sa vecom kubikazom tice ta vozila trose i vise goriva i samim tim vec kroz akcize i poreze na naftne derivate placaju nesto, slazem se da bi starija vozila preko 15tak godina trebala da imaju malu registraciju, cini mi se da sam cuo od nekog da npr Italiji cim vozilo predje 10tak god starosti registracija i oisuranje su simoblicni, ovo nije problem koji tek tako moze da se resi ...
pre 8 godina
Registracija za mog Punta 15 hiljada din-130e... Ko ima para neka se gadja kubicima, samo napred, i treba da vas deru... Podrzavam predlog da se registracija odredjuje na osnovu cene auta.
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
Pa invalidima dati popust samo za vozila manje kubikaze, i da takva vozila moze da vozi samo invalid ili da je prisutan u vozilu ako vozi neko drugi. 200.000 kazne, malo mozga i problem resen. A nije samo prevara za auto, vec i za parking mesto, posto podnesu i zahtev da dobiju privatno oznaceno parking mesto...
pre 8 godina
U Kanadi (konkretno u Alberti) registracija se placa godisnje $87 CAD sto mu dodje oko 60e. Nema veze kubikaza niti godiste. Cisto da ljudi znaju kako je u drugim drzavama.
Osiguranje je druga prica ima puno faktora koji odlucuju koliko se placa.
pre 8 godina
Vas propust je sto ljudima za automobile stare vise od 15 godina nsplacujete "LUKSUZ" od 50.000 dinara godisnje!!!
pre 8 godina
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
(Otis Spann, 27. jul 2016 23:46)
Broj pluseva na ovako glup komentar (mozda i najgluplji u istoriji b92.net) je dokaz zasto je Srbija propala. Po ovoj budali onaj ko vozi 8 godina star punto bi placao duplo skuplju registraciju od onog ko vozi 10 godina star bmw 750, onaj ko vozi 2 godine staru pandu bi placao 50% vise od 4 godine starog porsea. Verujem da ovog imbecila ceka sjajna buducnost u srpskoj politici.
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
Imam auto 1,5 dizel i trenutno nemam 20 hiljada da produzim registraciju.
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
pre 8 godina
Bruka i sramota. Da zelenasi i lihvari koji uzimaju u remove automobile, registruju i voze ,,na invalide". Takvih je najvise i onih iz kombinacija. O ostalima i da ne pricam.
pre 8 godina
A niko ne spominje problem kad se u subotu uvece baja svojim A6 sa invalidskom nalepnicom parkira na mesto za invalide u gradu, izadje napolje zdrav kao dren, moze volu rep da iscupa, sa sponzorusama u minicima pod ruku i sa osmehom udje u obliznji kafic.
pre 8 godina
Sve je vise ,,invalida' po dzipovima.
pre 8 godina
Ala se nalupali komentatori sa idejama, odlicni su za ulazak u vladu, jer pripadaju takvom idiotskom soju.
Registracija je licna karta jednog automobila. I to treba da se plati jednom. Samo zato sto je ta "licna karta" vezana za broj sasije. Jedino sto godisnje treba da se placa, to su tehnicki pregled i osiguranje. Starost vozila ima, a i nema blage veze sa kvalitetom vozila. Sve zavisi kako je odrzavano. Mozes imati automobil star 20 godina, koji je u bokjem stanju nego onaj od 2 ili 3 godine. Sve to zavisi od vozaca. Na redovnim servisima sam se naslusao likova, koji nisu znali za antifriz ili ulje, pa voze auto besomucni i cude se kako im crkava ili im je nesto puklo. Generalno, cak i danasnji automobili nemaju pravila. Desava se da crkavaju delovi u garantnom ili tek sto je istekao rok. Kako god vozio i cuvao auto.
pre 8 godina
Ne vidim zsto bi bilo ko, imao bilo kakav popust, na luksuzna i skupa vozila. Ako ima novca da kupi pomewnuto vozulo, bio invalid ili ne, onda treba placa i pripadajuce takse.
pre 8 godina
Registracija je čista pljačka. Priznajem samo osiguranje i tehnički pregled. Malo im je para od akciza na gorivo, a i od toga manje od 1% ide na održavanje puteva. Nemaju ni za farbu za pešačke prelaze a milijarde se uzimaju od akciza...
pre 8 godina
Једноставно би требало увести олакшице инвалидима за аутомобиле, рецимо, до 2000 кубика, а све преко тога да се плаћа стандардно и да је иста цена за све. Јер не видим разлог зашто би инвалид возио аутомобил од 3000 кубика. Не могу да спорим чињеницу да је неко инвалид и да има посебне потребе, али свесно загађује околину исто колико и остали.
pre 8 godina
jos malo ima da placamo registraciju i na rucna kolica ili mesalicu...
pre 8 godina
Koje osiguranje??? Ni dinara im nebi dao ali zakon takav na njihovoj strani, da mogu i oni pored drzave da pljackaju. Pre 3 god udario me je auto od pozadi dok sam ja kao bahati motorciklista gle cuda stajao na crvenom. Izvukao zivu glavu, operacija, mali invaliditet i sada se tuzakam sa njima za obestecenje. U ovoj drzavi bi osiguranje trebalo dzabe da bude a registraciju drzava da odredi cenu pa pred registraciju auto prvo u servis da poprave trap od dobrih puteva, dizne pumpe i ostalo od dobrog goriva pa ako nesto ostane za njih. Ispostavilo bi se da bi drzava na kraju nama placala.
pre 8 godina
poštovani Gdine Vulin, šuplja Vam je ova priča, ništa dok nam me date sajt za cinkarenje invalida kao za stanodavce
pre 8 godina
@(cigojner, 28. jul 2016 05:22)
Nov 3000ccm benzinac je kud-i-kamo manji zagađivač od 20 godina starog 1500ccm dizela koji je loše održavan i kome je skinut katalizator.
Registracija postoji i treba se plaćati iz nekoliko razloga:
- Administrativni troškovi (izrada tablica, nalepnica, uvođenje u sistem... jednokratni trošak)
- Održavanje puteva (ovo treba isključivo zavisiti od težine vozila i broja pređenih kilometara u prethodnom registracionom periodu)
- Ekologija (ovo se treba određivati na osnovu provere izduvnih gasova prilikom tehničkog pregleda)
Sve preko toga je čista pljačka. Porezi na vrednost se plaćaju prilikom kupovine pa su predlozi o plaćanju registracije na osnovu vrednosti vozila zapravo duplo oporezivanje. Što se veličine motora tiče, kakve to veze ima sa registracijom? Oba su kategorije osiguranja i država tu nema šta da traži.
pre 8 godina
Lepo da se vremenski ogranice sva ovlascenja, ukoliko nije ovlascenje za clana porodice, na dva-tri meseca i problem resen.
pre 8 godina
Инвалида има на Вождовцу..
pre 8 godina
Mora da se menja ta registracija po kubikaži. Prepisali neki Portugalski zakon iz 70ih.
Treba uvesti po godištu automobila ali da se ne bi onda podsticala kupovina starih automobila treba i po zadovoljavanju ekoloških normi, otprilike to jedno drugo potire.
A i osiguravajuće kuće ovde ja ne znam šta rade. U svetu je to toliko sofisticirano da npr kad dodje učiteljica u Volvu i kad dođe 19g klinac u Subaru Impreci, pa ne može nikako biti isto osiguranje...
pre 8 godina
Živio sam u nekoliko zemalja u 12 godina i mogu vam reći da se davanja za aute, kupovinu i registraciju mogu jako razlikovati.
Evo to šta mi ovog momenta pada na pamet, u Danskoj su davanja na osnovncu cijenu auto oko 180% i krvnički deru na registraciji i osiguranju.
Austrijanci su isto posebna zemlja slučaj, isti auto u Austriji košta po €20000 više nego u Njemačkoj.
pre 8 godina
Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
U Australiji je cena registracije ista za sva vozila bez obzira na kubikazu. I ne postoje te neke overene dozvole za koriscenje necijeg auta, nego ti si vlasnik, ti I vozis.
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
(živčan_neki_lik, 27. jul 2016 23:39)
A sto ne predjes na normalan auto sa normalnom registracijom, a da ribe se ne loze na to. Ako oces da se dokazujes plati.
pre 8 godina
onaj ko kupi jak i skup auto a onda mu je puno da plati registraciju najverovatnije kada ide niz brdo ubaci u ler da ustedi gorivo, cuvajte se takvih na putu opasni su po zivot.
pre 8 godina
5% od vrednosti auta treba da bude registracija i to je najpostenije za sve!
pre 8 godina
@lol
Dao si ti invalidu 700 e :)))).Jel treba jos da ti damo medalju sto si zakinuo neku bolnicu ili nekog ko prima socijalu?
pre 8 godina
Ima i gore ljudi verujte mi . U Irskoj za punta 2002g 1.2 benzin sam davao 1100e godisnje na road tax, nct , i osiguranje . A punto placen 400e
pre 8 godina
@Aleksandar
Najbolje da neko ko vozi novog Audija placa manje registraciju od nekoga ko ima Golfa 2.E,svasta,a ja bi uveo pre zakon o poreklu imovine...
pre 8 godina
(gisa, 27. jul 2016 23:57)
Automobili sa vecim motorima su mnogo veci zagadjivaci i tu lezi osnova za dodatni porez - stimulacija da se voze manji ekonomicniji automobili. Tako je svuda u Evropi.
pre 8 godina
@Nike
Mozda bi invalid da jurca?Posle se cudimo otkud toliko poginulih...
pre 8 godina
Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
pre 8 godina
Registracija za mog Punta 15 hiljada din-130e... Ko ima para neka se gadja kubicima, samo napred, i treba da vas deru... Podrzavam predlog da se registracija odredjuje na osnovu cene auta.
pre 8 godina
Ne vidim zsto bi bilo ko, imao bilo kakav popust, na luksuzna i skupa vozila. Ako ima novca da kupi pomewnuto vozulo, bio invalid ili ne, onda treba placa i pripadajuce takse.
pre 8 godina
JA SAM invalid, nije mi jasno sta ce invalidu vozilo sa tolikom kubikazom. Tu lezi problem !!!
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
pre 8 godina
Lepo da se vremenski ogranice sva ovlascenja, ukoliko nije ovlascenje za clana porodice, na dva-tri meseca i problem resen.
pre 8 godina
Pa invalidima dati popust samo za vozila manje kubikaze, i da takva vozila moze da vozi samo invalid ili da je prisutan u vozilu ako vozi neko drugi. 200.000 kazne, malo mozga i problem resen. A nije samo prevara za auto, vec i za parking mesto, posto podnesu i zahtev da dobiju privatno oznaceno parking mesto...
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
(živčan_neki_lik, 27. jul 2016 23:39)
A sto ne predjes na normalan auto sa normalnom registracijom, a da ribe se ne loze na to. Ako oces da se dokazujes plati.
pre 8 godina
Једноставно би требало увести олакшице инвалидима за аутомобиле, рецимо, до 2000 кубика, а све преко тога да се плаћа стандардно и да је иста цена за све. Јер не видим разлог зашто би инвалид возио аутомобил од 3000 кубика. Не могу да спорим чињеницу да је неко инвалид и да има посебне потребе, али свесно загађује околину исто колико и остали.
pre 8 godina
(gisa, 27. jul 2016 23:57)
Automobili sa vecim motorima su mnogo veci zagadjivaci i tu lezi osnova za dodatni porez - stimulacija da se voze manji ekonomicniji automobili. Tako je svuda u Evropi.
pre 8 godina
Živio sam u nekoliko zemalja u 12 godina i mogu vam reći da se davanja za aute, kupovinu i registraciju mogu jako razlikovati.
Evo to šta mi ovog momenta pada na pamet, u Danskoj su davanja na osnovncu cijenu auto oko 180% i krvnički deru na registraciji i osiguranju.
Austrijanci su isto posebna zemlja slučaj, isti auto u Austriji košta po €20000 više nego u Njemačkoj.
pre 8 godina
Bruka i sramota. Da zelenasi i lihvari koji uzimaju u remove automobile, registruju i voze ,,na invalide". Takvih je najvise i onih iz kombinacija. O ostalima i da ne pricam.
pre 8 godina
samo treba da zabrane registraciju vozila preko 2000 kubika na invalide....a naravno da smanje registraciju i urade po snazi i trzisnoj ceni...ovo je glupost, jer skoro 90% vozila preko 2 litre je registrovano na invalide (ako je fizicko lice u pitanju)
pre 8 godina
@lol
Dao si ti invalidu 700 e :)))).Jel treba jos da ti damo medalju sto si zakinuo neku bolnicu ili nekog ko prima socijalu?
pre 8 godina
Ja registrujem vozilo od 3200kubika na invalida kao i većina onih sa tom kubikaz om. Uopšte mi nije zao da zaobiđem državne lopove i 500eur stavim u džep ženi kojoj to mnogo znači jer znam da sam nekome pomogao više od ove lopovske drzave
pre 8 godina
onaj ko kupi jak i skup auto a onda mu je puno da plati registraciju najverovatnije kada ide niz brdo ubaci u ler da ustedi gorivo, cuvajte se takvih na putu opasni su po zivot.
pre 8 godina
U cemu je problem ako neko ima noviji, skuplji i jaci auto sa vise kubika i konja?
U cemu je poenta da placaju vece dazbine, po cemu su oni u goroj poziciji od drugih po pitanju taksi i poreza?
U redu da osiguranje kosta vise i to je to, ostalo, glupost.
Treba svako da vozi auto po svojim mogucnostima i zeljama, neko da trosi vise a neko manje na gorivo, servis, delove... po nekim komentarima moze se videti samo prezir onih koji imaju manje mogucnosti za jaci i bolji auto, nista drugo na zalost.
Ovo je totalna nebuloza i najsurovija otimacina, besmisleno!
pre 8 godina
vozim auto od 4800 kubika 2014 godiste (preko 148kw) i nije mi zao da platim coveku 700e, i pre bi njemu dao svih 220000 dinara za registraciju nego sto bi dao drzavi, jer njemu znaci mnogo a drzava samo uzima
pre 8 godina
5% od vrednosti auta treba da bude registracija i to je najpostenije za sve!
pre 8 godina
(deviant, 27. jul 2016 21:29)
BRAVOOOOO!!! O ovome bi trebalo B92 da piše i da istražuje kako je u okolnim državama. Hrvatska, Slovenija, Mađarska, Rumunija, i u svetu u USA, Nemačka, itd..
Rešenje za birokratiju u Srbiji i kompromis sa građanima i još bi se i tržište vozila oživnula i više vozila bi se vozilo samim time bila egistrovana, je po meni sledeće:
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
Za motorbicikle omogućiti da se registruje po mesecima i sa mogućnošću da se preskoče koji mesec, recimo ako neko na odmoru ili je sprečen da vozi. Jer niko ne vozi motor zimi u januaru, februaru itd.
Motorbiciklove do 100 kubika ako neće, barem do 50 kobika ukinuti registraciju kako je i bilo.
A za ostale takođe po godini podeliti i oporezovati.
I tema završena.
pre 8 godina
Ja potkradam državu na svakom ćošku! Dok god je Vulin neki baja u državi ja ću tu državu da zakidam!
pre 8 godina
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
pre 8 godina
Ima i gore ljudi verujte mi . U Irskoj za punta 2002g 1.2 benzin sam davao 1100e godisnje na road tax, nct , i osiguranje . A punto placen 400e
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
pre 8 godina
Na Malti cenu odredjuje koliko sternih gasova auto emituje. Toyota Yaris 2008. 1,3benzin je oko 450eu mesecno. Ali ovde je minimalna plata 800eu, plata kasirke...
pre 8 godina
Kad bi se Vulin-Julovac potrudio da cena registracije za vozila koja su izmedju 2000 i 2500cc bude za 10-20% veca a ne 400#% svega ovoga ne bi bilo i problem bi se resio sam od sebe! Registracija u nekim slucajevima iznoci polovinu cene vozila koje se registruje ,napredno skidanje koze gradjanima ,bravo za vas
pre 8 godina
kad za moj auto od 3000ccm 2000god vrednosti 3000eur registracija bude "normalnih" 30ak hiljada, necu traziti invalida, jer je 800eur za registraciju takvog auta , a 200eur za neki od 50k eur manje kubikaze za 3 turba i slocno, NEPODSTENO!
pre 8 godina
Registracija automobila u drzavi Njujork kosta oko $80 i traje 3 godine. Samo prva registracija zahteva da zakazete posetu DMV uredu. Ta poseta traje 10-15 minuta i tu dobijete nove tablice. Obnavljanje registracije svake trce godine se moze obaviti preko poste ili DMV sajta.
Tehnicki pregled je obavezan svake godine i kosta $10 za automobile do 3 godine a $35 za starije. Tu dobijete naleplicu koja se stavi do registtracije ispod vetrobranskog stakla.
Veoma je bitno da ljudi znaju kako se ovo radi u drugim zemljama jer je tendencija srpske birokratije da izmislja neportebne poslove, traci vreme gradjanima i globi ih ne bi li se preko veze zaposlili rodjaci i prijatelji.
pre 8 godina
Ne mogu da zabrane ni po jednom osnovu. Ja kao invalid imam pravo da unajmim vozača za svoje pare i da mu dam MOJ auto da vozi! Bando!
pre 8 godina
Dajem 50.000 svakog meseca na benzin, od cega drzava uzme 30.000 na akcize. To je 12x30.000=360.000 godisnje. I to drzavi nije dosta, nego hoce jos 200.000 za registraciju. Da ne pominjemo da da bih zaradio te pare morao da platim porez na zaradu, pa onda porez na dohodak, pa onda penziono i ako nikada necu docekati penziju... Imam osecaj da na svakih 5 zaradjenih dinara, drzavi moram da vratim 4.
pre 8 godina
@Nike
Mozda bi invalid da jurca?Posle se cudimo otkud toliko poginulih...
pre 8 godina
Kada je t taksa uvedena bila je oko 1000 na vozila preko 3000 kubika starosti do 5 godina. Sada je ta taksa 1900 evra a pojedini predlažu da se taksa ukine. Jasno je da taksa neće biti ukinuta već će samo biti skuplja i skuplja. Ovi što zakidaju državu moraju da budu svesni (pre nego šta nastupe kao da su doakali ovoj lopovskoj vlasti) da će država sve što je zakinuto naplatiti na drugom mestu kroz neki drugi namet koji će oni ćutke platiti presrećni kako su prevarili državu. Ja ne tvrdim da je ova taksa fer, pre podseća na džeparenje ali ovaj problem se rešava na izborima a ne zakidanjem države.
pre 8 godina
Дакле, човек купи Астру 2.2 дизел од 125 кс из 2004 године за 2.000€. И плаћа регистрацију 500€ јер прелази у луксуз(?!?). А неко купи Бмв или Ауди 2016 од 50.000€ и плаћа регистрацију око 300€. Па ко је ту луд? Народ, јер дозвољава дилетантина све ово. Зато тишина и паси траву марво!
(Bmw, 27. jul 2016 21:53)
Izgleda da vama nije problem sto vam naplacuju 500eur, vec sto nisu ostetili ove sa skupljim kolima. Sta ti je zavist. I sad ce da smanje porez na krseve preko 2l za 5% a povecaju ovima sa skupljim automobilima za 50%. Nigde kraja vasoj sreci, jel tako?
(hiavata, 27. jul 2016 22:07)
Pogodili ste srž problema, većini nije bitno da je nekom bolje, nego da je drugima gore.Ja vozim krš od 800 evra, ali želim da se porez na upotrebu vozila ukine svima.Pre 2000te godine taj porez nije postojao, uopšte.Ko god je kupio nov auto, platio je 20% poreza, plaća isto toliko na svaki radni sat u ovlašćenom servisu, na delove, i 70 dinara da svakog litra goriva.Ali vladajućoj stranci i njihovim botovima je i to malo,jer ko još kupuje nova kola kada su polovna mnogo bolja.
pre 8 godina
Sva vozila tretirati po godini starosti.
Sva vozila do 3 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 300Eura registraciju.
Sva vozila od 3 do 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 200Eura registraciju.
Sva vozila iznad 9 godina bez obzira na kubikažu da plaćaju 100Eura registraciju.
I tema završena za svagda.
(Otis Spann, 27. jul 2016 23:46)
Broj pluseva na ovako glup komentar (mozda i najgluplji u istoriji b92.net) je dokaz zasto je Srbija propala. Po ovoj budali onaj ko vozi 8 godina star punto bi placao duplo skuplju registraciju od onog ko vozi 10 godina star bmw 750, onaj ko vozi 2 godine staru pandu bi placao 50% vise od 4 godine starog porsea. Verujem da ovog imbecila ceka sjajna buducnost u srpskoj politici.
pre 8 godina
Takse treba genegalno smanjiti i svesti na nivo naših zarada. Koiko je samo reči utrošeno na "Šešeljevu taksu" na "luksuz" ali i na oružje.
Pustite nas da živimo ko normalan svet , ako ne možete da nam pomognete, a ne možete i nećete, nemojte da nam odmažete.
pre 8 godina
Mene samo interesuje šta tu nije legalno? Tuđe vozilo u Srbiji može da vozi bilo ko sa važećom vozačkom dozvolom. Nema ni prekršaja ni krivičnog dela. Možda nije korektno prema državi, ali to može biti etička a ne pravna kategorija.
pre 8 godina
u kanadi 70 cad godisnje. batica vozi benza od 3500 kubika. u svrbiji 3500 kubika 2000 cad.
pre 8 godina
Ja ne vidim ovde nikakav problem. Ko ima pravo da mi kaze da li mogu ili ne mogu da vozim auto na tatino ime?
Osiguranje na godisnjem nivou za 2700kubika kosta 70000.
Da li moze neko od nadleznih da mi kaze zasto? Po meni ne to cista otimacina i pljacka.
pre 8 godina
Registracija za nov Mercedes cla Amg od 360ks i vrednosti nekih 50- 60k e je nekih 35k din, a za recimo Opel Astru 2.2 benz od neki 140ks iz recimo 2002god i trzisne vrednosti nekih 2k e je skoro 60k din!!! Samo jedan od primera nebuloznog zakona!
pre 8 godina
E sada verujem da će doći do promene, odjednom počela medijska prašina da se diže oko ove teme i to vrlo ozbiljno,nego bojim se da je fora da se samo preraspodeli dobit na drugačiji način,tipa ukidamo namet preko 2000cm ali ostalima povećavao ali ne puno tako da se oseti na novčanik ali ne i toliko da dodje do bunta i svima lepo a državi još i preko neki dinar,a politički poeni zagarantovani,ja da sam vlast bi to odmah uradio a postepeno po malo povećao registraciju.
pre 8 godina
A niko ne spominje problem kad se u subotu uvece baja svojim A6 sa invalidskom nalepnicom parkira na mesto za invalide u gradu, izadje napolje zdrav kao dren, moze volu rep da iscupa, sa sponzorusama u minicima pod ruku i sa osmehom udje u obliznji kafic.
pre 8 godina
Jedino realno je da registracija bude 2% od vrednosti automobila, sa svim troskovima. Mozda je ovo sve i namerno neko napravio da bi se tim ljudima koji su invalidi pomoglo na indirektan nacin sto je i dobro, jer zakonski ne postoji osnov da invalid ne moze da ovlasti nekog da ga vozi.
pre 8 godina
pa nek skinu porez besmisleno je da za kola od 2500 evra registracija bude 500......valjda drzava ima malo mozga
pre 8 godina
Greska drzave je sto na menja zakon, pljacka gradjana godinama a sad su problem ovi sto registruju na invalide???
pre 8 godina
Ovo je dokaz da osiguranje kod nas nije pravo osiguranje. U normalnim uslovima osiguravajuce kuce bi bile i te kako svesne da se vozi na tudje ime i premija za invalide sa kolima od preko 3000 ccm bi bila isto toliko u evrima. Osigranje kao i sve ostalo u Sr. je sarena laza - u stvari socijalizacija troskova koje prave najgori vozaci.
pre 8 godina
Preskupe su registracije za velike kubikaže.
pre 8 godina
Mozda da se porez na registraciju racuna po kataloskoj vrednosti vozila, a ne po kubikazi?
pre 8 godina
@ deviant
upravo slicno je sada i ovde.
registracija samo prva mora u sup-u
svako produzenje moze se obaviti na tehnickom pregledu u roku od 10 minuta !
ovde je pitanje poreza za velike kubikaze i nista drugo.
a u tvojoj prici si zaboravio najskuplju stavku u americi i kanadi - osiguranje ! za mlade vozace i one koji su imali sudar zna biti uzasno skupo .a ovde je razlika minimalna .
sve u svemu dazbine za auto ispod 2000 kubika su oko 200-250€ zajedno sa osiguranjem .za kola od 1200-1300 kubika - 150€ na godisnjem nivou . majstori su nam mnogo jeftiniji i vispremniji od vasih pa znaju popraviti neki deo a ne samo stavljati nov zbog sitnice . za popravku u americi bilo kakve vrste uglavnom " dobar dan " u servisu kosta oko 500$ . naravno jer majstori imaju normalnu platu a ne bedu kao ovde . sve ovo pricam jer sam imao iskustva na obe strane i to je realnost . manje vise jeftinije je voziti auto gledajuci troskove godisnje ovde u srbiji ali gledajuci standard svaka teorija pada u vodu ...tu se mozemo porediti eventualno sa bangladesom ...
pre 8 godina
Sve je vise ,,invalida' po dzipovima.
pre 8 godina
Ne znam u kojoj zemlji u EU naplaćuju tu taksu, a zloupotreba inače zato što i nekad nazvan sređnji sloj naroda želeo bi provozati redovnim vozilom!A inače sa velikom kubikažom duže traju motori, ne mislim na one preko 3000-a kubika mislim na soledne do 2500-o kubika!
pre 8 godina
Vozaci vozila od preko 3000cc placaju drzavi cenu i danak kroz akcizu goriva kao i kroz rezervne/potrosne delove.
Ali drzavi je isplativije da se takva vozila uopste ne voze, ne registruju ili vuku po invalidima jer ne umeju da sklope racunicu.
Sve u svemu, nista novo.
pre 8 godina
I sve u svemu,kako god okrenes u ovoj ludari,postenje se kaznjava,a prevara nagradjuje.I sta je poruka?Budi prevarant i jedino ces tako da uspes.
pre 8 godina
Ukinite, lopovi, ne pravo invalida, već tu nenormalnu taksu.
pre 8 godina
Ovo je poprilicno ne zahvalna tema, elem ako podignete registracije novijim vozilima gusite obnavljanje voznog parka Srbije i povecavate zagadjenost time sto su reg za nova vozila veca, sto se vozila sa vecom kubikazom tice ta vozila trose i vise goriva i samim tim vec kroz akcize i poreze na naftne derivate placaju nesto, slazem se da bi starija vozila preko 15tak godina trebala da imaju malu registraciju, cini mi se da sam cuo od nekog da npr Italiji cim vozilo predje 10tak god starosti registracija i oisuranje su simoblicni, ovo nije problem koji tek tako moze da se resi ...
pre 8 godina
@ (hiavata, 27. jul 2016 22:07)
А тек шта је глупост...па ја возим тај луксузни ауто али ми је лудило да неко са Астром од 14 година и просечном снагом мотора плаћа више од нас са луксузним возилима. Ван памети је тако тарифирати, већи мотор не значи под обавезно луксуз и потрошњу. Са друге стране имам против и да ме деру на регистрацији, поготово кад помислим на онај лоповлук од АМСС уверења. Такође је лудило што је само код нас дизел скупљи...али мора да сам љубоморан на оне са бензинским мотором...потпуно си промашио поенту мог претходног коментара. Зна се шта је луксуз, нпр. Порше Кајен од преко 3.000 кубика, 300 кс и две тоне...то је луксуз.
pre 8 godina
Znači u tome je problem,a? Nije problem što narod plaća toliku registraciju svake godine (to nije registracija, nego kazna što imaš takav auto), već je problem što postoje dovitljive osobe? NEKA POSKUPI REGISTRACIJA ZA SVE I DA SVI PREĐEMO NA ZAPREGE I BICIKLE!
pre 8 godina
Koliko treba da budes zloban da kazes "Sta ce invalidu auto preko 1500 kubika" ko je taj ko sme da ogranici bilo kakvu slobodu odlucivanja coveka a posebno invalida, mozda hoce da uziva u 7000 kubika, zar on nema to pravo, samo zdravi mogu da priuste zadovoljstva..e bedo...
pre 8 godina
Vec godinu dana hocu da kupim Citroen C6, ali me glava zaboli kad vidim da registracija prelazi 150000 dinara. Sama pomisao na to mi ubija želju za kupovinom. Para imam, ali mi je apsurdno plaćati toliku registraciju. Mislite da će sad drastično da smanje cenu za vozila preko 2000 kubika? 'Oće malo sutra! Ima da povećaju registraciju za vozila ispod 2000 cm3, malo da smanje za ove preko 2000 cm3 i da deru i jedne i druge! Da imam nekoga ko je invalid, bez problema bih mu davao npr. oko 700 evra godišnje, umesto državi oko 1300 e. Živeo sam godinama u inostranstvu i imao dva automobila registrovanih na jednoj registraciji, plaćao sam samo osiguranje. Ovde u Srbiji sve naopako, tužno, jadno i bedno.
pre 8 godina
Cela drzava ceo sistem se na tome zasniva....muljanje. Srbija=Blato
pre 8 godina
Znam da je kod nas stosta moguce, ali moj brat je osoba sa invaliditetom, i govorim iz licnog iskustva. Prosle godine je kupio nov auto na kredit, i za umanjenje registracije su isli sa dokumentima u toliko sitna crevca, te misljenja lekara o zdravstvenom stanju, maltene mu nisu trazili rodoslov do bele pcele. Insistirali su da se pojavi licno u Palmoticevoj, iako se vrlo otezano krece, sve to po najvecoj vrucini, naravno, cekao je red. Cela procedura je komplikovana, i poprilicno ponizavajuca, jer sve to mora svaki put da radi, kad registruje auto. Msm, to stanje je trajno, nece mu ponovo izrasti noga...
pre 8 godina
Skupe takse za vozila iznad 2000 kubika. To je problem, a ne invalidi. Proverite na zapadu kolike su takse i registracije za ta vozila pa uporedite sa nasim. Napisite clanak o tome i pitajte nadlezne zbog cega je to tako? Zar treba da vozimo trotinete?
pre 8 godina
U Australiji je cena registracije ista za sva vozila bez obzira na kubikazu. I ne postoje te neke overene dozvole za koriscenje necijeg auta, nego ti si vlasnik, ti I vozis.
pre 8 godina
stalno se pozivaju na EU pa kad je tako neka ukinu registracije i takse kojih nema u EU, tehnicki pregled svake 2 godine, a za nova kola posle 4 godine. Ovde je problem sto drzava ne privlaci nikakve investicije, ne povecava proizvodnju nego samo puni budzet otimajuci od naroda. Ali znajte da tamo gde su veliki nameti investitori ni ne dolaze!
pre 8 godina
Eto, sve ste fino objasnili. Opet oce narod da izbegne neki porez, ccc. A nikakav komentar na (bes)mislenost ovog poreza nemate. 500 EUR godisnje na Mercedes Vito 2004 g. Realna vrednost vozila oko 6000 EUR. Skoro 10 % od vrednosti auta ove godine. A ima daleko gorih primera ...
pre 8 godina
Sram vas bilo za te cene registracije, to nema nikakvog osnova cista pljacka drzave
pre 8 godina
Imam Krajslera,2006 godiste,preko 2730 kubika,regitracija preko 1000 evra!5 godina ga ne vozim,sve cekam da spuste registraciju,trebalo je kao u martu,aprilu.Ali,nista!Kum mi je u Austriji,ima dvoja kola,Golfa 3 i jos neka porodicna koja nisu besna,ali moderna su.Kada ih registruje,dobija tablice ,i moze da vozi oboja,sa jednom registracijom,ali ne u isto vreme(jedne tablice dobija).U Svajcarskoj isto,tamo mozes da registrujes kola i na 15-20 dana!Ovi ovde-nemam komentar,ali nam se gospodin Alvirovic vozi svake nedelje u Grcku i objasnjava kako stici.Cime?Jugom?Kakvi su nam putrevi,Jugo stize do Kraljeva,najvise.U svojim emisijama stalno upozorava na kaznene odredbe,nikako da uporedi cene registracija vozila,u okolnim zemljama i ukalkulise sa prosecnim primanjima u tim i nasoj zemlji.
Zato cu da vozim neregistrovana kola jer mi je manja kazna od registracije!
Kakva lopovska drzava-Ali Baba sa svih 40 razbojnika bi se postideo.
pre 8 godina
U Kanadi (konkretno u Alberti) registracija se placa godisnje $87 CAD sto mu dodje oko 60e. Nema veze kubikaza niti godiste. Cisto da ljudi znaju kako je u drugim drzavama.
Osiguranje je druga prica ima puno faktora koji odlucuju koliko se placa.
pre 8 godina
Инвалида има на Вождовцу..
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
@Aleksandar
Najbolje da neko ko vozi novog Audija placa manje registraciju od nekoga ko ima Golfa 2.E,svasta,a ja bi uveo pre zakon o poreklu imovine...
pre 8 godina
Legalna prevara? Jel to ono kako su se danasnji bizMismeni i politicari obogatili prodavanjem rata i magle a usput kraduckajuci uz blagoslov obe raspale banane,ovaj drzave? Kad te drzava pravi majmunom i treba je za@#bati na svakom koraku.
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33
Ne... Placas 130-140.000 za auto do 2999 kubika (1100-1200€).
Ako bi kupio auto sa vise od 3000 kubika,onda 2000€... Pozz.
pre 8 godina
Samo vi pišite i primajte se ,sad kad vam podignu registraciju ima da se pušite,kreće dizanje registracije za 1,2,1,4 i 1,6 kubika živi bili pa videli.Fora je u tome da je dosta automobila novije godište da kažem do 8 god. starosti ( ako se to može nazvati novije ) i da bi kao izašli u susret ljudima koji voze kola starija od 10-15 god ima da podignu ona godišta gde mogu najviše da zarade.Strašno šta se dešava sa ovim jadnim i napaćenim narodom,umesto da spuštaju oni dižu cene,poreze,infostan,struju,gorivo,hranu,garderobu itd itd sve ide svaki mesec 2,3,5,10 dinara katastrofa.
pre 8 godina
E zato nam drzava i lici na cirkus. Sve znaju sta trba da urade ali "nece"
pre 8 godina
Posto se u ovoj drzavi politikom uglavnom bave muljatori i sibicari, zakoni koje donose su prilagodjeni njihovoj lopovskoj logici. Za pola sata bih mogao svaki zakon u ovoj zemlji da nastelujem tako da se stopa zloupotreba smanji barem za 70%. Neko pametniji i pismeniji bi to uradio i brze. Oni namerno prave takve zakone jer planiraju da otimaju i to po zakonu, a ako se jos neko ogrebe usput, to je kolateralna steta. Ti koji se ogrebu su uvek oni isti likovi koje znamo da plivaju na ivici zakona i super prolaze. Posten svet gleda i trpi, a magarece usi im rastu sve vise.
pre 8 godina
Odavno je ta registracija po kubikazi bila idiotska u najmanju ruku ja imam primer Mercedes 1985 godiste 60 KS 2500 kubika 30 000 registracija to je brale cista kradja.A recimo da nije dizel nego benzinac onda bi to bilo 50 000 zbog vece snage u KW i KS i to za auto star 30 godina.To je tako glupo da nema dalje.A sto se tice invalida oni mogu da rade sta zele sto se mene tice invalidi su.Nikakav prekrsaj nije dati nekome vozilo da se vozi na invalidovo ime ako to invalid dozvoljava,to je njegovo pravo.Ja verujem da je Vulin tako moralan i etican pa mu se to ne svidja a pre ce biti da mu smeta sto to ne moze da naplati.
pre 8 godina
Jel treba cinkariti zloupotrebe oko registracije kao i stanodavce?
pre 8 godina
u Francuskoj se registracija placa jednom kad kupis auto i posle samo placas osiguranje i tehnicki pregled da 2 god za auta statija od 4 god.
primer mercedes s320 iz 2006 ima 15 fiskalnih konja ili 235 din za njega je registracija oko 750€ (15x45 plus jos neke takse) i to ako u trenutku registracije auto ima manje od 10god a ako ima vise onda upola cene.
pre 8 godina
Koje osiguranje??? Ni dinara im nebi dao ali zakon takav na njihovoj strani, da mogu i oni pored drzave da pljackaju. Pre 3 god udario me je auto od pozadi dok sam ja kao bahati motorciklista gle cuda stajao na crvenom. Izvukao zivu glavu, operacija, mali invaliditet i sada se tuzakam sa njima za obestecenje. U ovoj drzavi bi osiguranje trebalo dzabe da bude a registraciju drzava da odredi cenu pa pred registraciju auto prvo u servis da poprave trap od dobrih puteva, dizne pumpe i ostalo od dobrog goriva pa ako nesto ostane za njih. Ispostavilo bi se da bi drzava na kraju nama placala.
pre 8 godina
Primera radi,covek godinama vozi toyotu 4,8l i registruje je u Americi(naravno od tamo ju je i dovezao jer je tamo i ziveo) i placa takav auto 170 dolara registracije jos mu i nas tehnicki priznaju,da ne pominjem koliko kosta kod nas,verujte proverena informacija,DRZAVO MENJAJ NAMETEEEEEEEEEEEEEE!!
pre 8 godina
Da se uvede turski desetak ovde bi svi skakali od srece. A zbog njega su izbijale pobune. Dolazimo do zakljucka da su ovi gori od Turaka.
pre 8 godina
Imam auto 1,5 dizel i trenutno nemam 20 hiljada da produzim registraciju.
pre 8 godina
Registracija je čista pljačka. Priznajem samo osiguranje i tehnički pregled. Malo im je para od akciza na gorivo, a i od toga manje od 1% ide na održavanje puteva. Nemaju ni za farbu za pešačke prelaze a milijarde se uzimaju od akciza...
pre 8 godina
Ako treba da se oporezuje luksuz onda porez treba da se plaća na vrednost automobila, a ne na zapreminu motora. Svakako ne bi trebalo da bude velika razlika pri registraciji, jer se osnovni porez plaća prilikom kupovine, a registracija bi trebalo da bude pre svega provera tehničke ispravnost vozila. Ranije je uvedena ta podela prema zapremini motora da bi se zaštitila domaća auto industrija, koje odavno više nema. Ali ovo ne bi bila Srbija, da nije sve naglavačke...
pre 8 godina
@ (vozač, 27. jul 2016 22:57)
Јесам ли ја негде споменуо да једне треба одрати а друге не? Или сам покушао да укажем на небулозу система.
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
@Nike
"Šta će invalidu jači auto od 1500 kubika?
(banana država, 27. jul 2016 23:43)"
A sta se to tebe smatra, on je invalid a ne ti?
(Nike, 27. jul 2016 23:47)
Izgleda mi da je i on invalid. Cim pocnu da se pitaju "zasto ce nekome ovo a ne ono" prelaze granicu invaliditeta.
pre 8 godina
Ala se nalupali komentatori sa idejama, odlicni su za ulazak u vladu, jer pripadaju takvom idiotskom soju.
Registracija je licna karta jednog automobila. I to treba da se plati jednom. Samo zato sto je ta "licna karta" vezana za broj sasije. Jedino sto godisnje treba da se placa, to su tehnicki pregled i osiguranje. Starost vozila ima, a i nema blage veze sa kvalitetom vozila. Sve zavisi kako je odrzavano. Mozes imati automobil star 20 godina, koji je u bokjem stanju nego onaj od 2 ili 3 godine. Sve to zavisi od vozaca. Na redovnim servisima sam se naslusao likova, koji nisu znali za antifriz ili ulje, pa voze auto besomucni i cude se kako im crkava ili im je nesto puklo. Generalno, cak i danasnji automobili nemaju pravila. Desava se da crkavaju delovi u garantnom ili tek sto je istekao rok. Kako god vozio i cuvao auto.
pre 8 godina
Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
pre 8 godina
jos malo ima da placamo registraciju i na rucna kolica ili mesalicu...
pre 8 godina
Vas propust je sto ljudima za automobile stare vise od 15 godina nsplacujete "LUKSUZ" od 50.000 dinara godisnje!!!
pre 8 godina
Seseljeva taksa koje se ni DSS, ni DS a ni kumovski SNS ne odricu.
pre 8 godina
Prilikom prve registracije novog uvezenog vozila u policiji vam traze originalnu ino-fakturu, originalnu carinsku deklaraciju i originalni carinski racun. Sve to vec ima carina prilikom uvoza i onda vam sve to, kao sto napisah u originalu, trazi policija. To ima samo u ovoj nakaradno-birokratskoj drzavi.
pre 8 godina
Posto se preposteni Aco Vulin vozi u sluzbeni audi koji ima 3.200ccm za koga je registracija preko 200.000 dinara da ga pitam da li ima i privatno auto sa tolikom kubikazom koji pritom trosi 20l goriva na 100km !?!
pre 8 godina
@(cigojner, 28. jul 2016 05:22)
Nov 3000ccm benzinac je kud-i-kamo manji zagađivač od 20 godina starog 1500ccm dizela koji je loše održavan i kome je skinut katalizator.
Registracija postoji i treba se plaćati iz nekoliko razloga:
- Administrativni troškovi (izrada tablica, nalepnica, uvođenje u sistem... jednokratni trošak)
- Održavanje puteva (ovo treba isključivo zavisiti od težine vozila i broja pređenih kilometara u prethodnom registracionom periodu)
- Ekologija (ovo se treba određivati na osnovu provere izduvnih gasova prilikom tehničkog pregleda)
Sve preko toga je čista pljačka. Porezi na vrednost se plaćaju prilikom kupovine pa su predlozi o plaćanju registracije na osnovu vrednosti vozila zapravo duplo oporezivanje. Što se veličine motora tiče, kakve to veze ima sa registracijom? Oba su kategorije osiguranja i država tu nema šta da traži.
pre 8 godina
@Pitam iz Hrvatske, šta to znači, da recimo kupim A6 3.0tdi star 3 godine i moram platiti svake godine još 219.000din (1.900 eur)?
(Salonski levičar, 27. jul 2016 21:33)
Pa ne bas, malo manje bi bilo zato sto je taj auto ispod 3000ccm, tj ima 2997cmm. Da je preko 3000 kubika, npr 3200ccm onda bi bilo tako. Konkretno za taj auto registracija bi bila oko 130 hiljada din, tj oko 1050e.
pre 8 godina
Pasite travu, glasajte za Vucica i placajte registraciju 500-2500 evra. I posle se neko cudi kako jos ljudi i dan danas upregnu konje, pa u sred centra grada. Necemo mi dalje od srednjeg veka.
pre 8 godina
Imam Mercedes Vito (kombi),
2003. godiste, motor 2.2., 82ks i registraciju placam 58600. Ja za ovo vozilo placam porez na luksuz. Pa kad je tako luksuzno daj meni nov auto, 2016 godiste ispod 2000 kubika, a ti uzmi moj kombi pa se luksuziraj. Vidim da je neko napisao dole da se ovo resava na izborima. Druze drzava nam se raspada po svim savovima. Koji god su na vlasti isto je. Svaki dan "nesto novo" ne valja u ovoj drzavi. Nikad nam ni nece biti bolje, sve smo nase prodali, samo od stranaca zavisimo. Placaju nase radnike bedno, a drzava samo sprovodi neki rezim evropske unije, uskladjuje cene sa njihovim. Kako iko od nas moze da napreduje kad 80% plate ode na poreze drzavi. Velika nasa nesreca je sto smo naucili ovako da zivimo, pa se tesimo da nije strasno, da ce biti bolje, a zapravo smo zakopani do guse. Tesko nama sa ovakvom Srbijom.
pre 8 godina
Mora da se menja ta registracija po kubikaži. Prepisali neki Portugalski zakon iz 70ih.
Treba uvesti po godištu automobila ali da se ne bi onda podsticala kupovina starih automobila treba i po zadovoljavanju ekoloških normi, otprilike to jedno drugo potire.
A i osiguravajuće kuće ovde ja ne znam šta rade. U svetu je to toliko sofisticirano da npr kad dodje učiteljica u Volvu i kad dođe 19g klinac u Subaru Impreci, pa ne može nikako biti isto osiguranje...
pre 8 godina
Ko je tu mesetar!?
pre 8 godina
poštovani Gdine Vulin, šuplja Vam je ova priča, ništa dok nam me date sajt za cinkarenje invalida kao za stanodavce
pre 8 godina
Kuva se nešto. Danas dve vesti o registracijama. Šta god da je, biće loše za narod.
102 Komentari
Sortiraj po: