Petak, 14.08.2015.

11:17

U Inđiji niče akva-park kao u Dubaiju

Izgradnja akva-parka u Inđiji, investicija vredna oko 40 miliona evra, pored samog "Fešn park autlet centra", počinje ovih dana.

Izvor: eKapija

U Inðiji nièe akva-park kao u Dubaiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Gegula123

pre 9 godina

Je li ovo investicija,jedna u nizu promasenih,buduci da imamo problem sa snadbevanjem vodom?Naravno I kvalitet vode se dovodi u pitanje.Jer vidim kako se ovi nazovi pametnim gadjaju stvarima o kojima nemaju pojma.Zaduzice ovo ako bude gradjane Indjija jos vise,a bogati mocnici na vlasti ce biti jos bogatiji.Razmislite o ovome vi pametnjakovici koji ovo podrzavate.

I, ko je popio aps ?

pre 9 godina

Koliko znam nedovrsena sportska hala, za Univerzijadu je u Pancevu ! Da to u Indjiji nije bliznakinja ? I koliko ih uopste ima ?

marx

pre 9 godina

u indjiji imamo i farminu koja prozivodi hranu za kucne ljubimce, pa kada puste smrad cela indjija smrdi, ljudi ne mogu da disu, a fabrika je udaljena od centra ni kilometar...zamislite sad na ovim vrucinama kako to izdgleda...ima specifican smrad...i niko nista ne preduzima po tom pitanju....

kicko

pre 9 godina

@bojan

zasto bi se zatvorio gradski bazen?
pa ko tebe tera da svaki dan placas aqua park npr 1500din? aqua park ni ne sluzi tome da ides svaki dan. ti i dalje mozes ici na gradski za 250 din. mada nadam se da ce u sklopu tih 10 000 m2 zatvorenih bazena napraviti i bazen za isplivavanja,sa jeftinijom cenom ulaza

s

pre 9 godina

Za vasu informaciju bunar smo vec izbusili i dubina je preko 2000 metara i postavili filtere i topla voda krece!A sto Indjija? Pa moje je misljenje da ganjate vase gradolnacelnike da rade ono sto rade Jesic i Palma a to je da investitore vuku za rukav a manje da kukaju,pozdrav svima!

vukica

pre 9 godina

Te cene kojima se ovde frljate nisu za nas standard,da se tako duhovito izrazim,to ce tesko ljudi iz te opstine posecivati,poneke budze ..Indjija je potonula!

Dubaii

pre 9 godina

Tesko da moze da bude kao u Dubaiju, deo tunela se nalazi pod morem u jednom l, a drugi je inspirisan bliskim istokom, sto ne verujem da ima smisla u Srbiji...
Sve samo da se outlet koji ne radi povrati.

C3-PO

pre 9 godina

Niče kao i sportska hala za univerzijadu koja još uvek niče a univerzijada se završila pre pet godina.
(Sava, 14. avgust 2015 12:15)
======
Univerzijada se zavrsila ali Unezverijada kod nas nikad nece.

sibinka

pre 9 godina

@FORZA MILAN
Cene u akva parku Waterland kod Soluna su do 4god besplatno, od 4 do 14 godina 11,5 eura a preko 14 godina 14,5 eura. Bio sam pre neki dan

Bojan

pre 9 godina

Zatvoriće se gradski bazen u tom slučaju. Bazen koji je izgradio samodoprinos i koji je dva puta isto od samodoprinosa opravljan jer ne sposobni nisu znali da ga održavaju. I naravno ne bitna stavka otpustiće se ljudi koji tu rade a neki novi će po partijskoj liniji ili uz adekvatnu naknadu lokalnim moćnicima biti zaposlen. Sve u svemu opet dolazi na isto, presipanje iz čaše u čašu.
Eh, da .... zaboravih neke zanemarljive procente od kojih su se neki debelo obogatili ko u slučaju OUTlET-a.
A za nas obične smrtnike koji smo u Inđijiji plaćali kupanje 200-250 dinara, sad ćemo plaćati 600-700 dinara i zamišljati da smo u Dubaiu, dok kompanija koja ubire procente će stvarno biti u mogućnosti da uporedi sličnosti Emiratskog i Inđijskog Akva-parka.

FORZA MILAN

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!
(DAŽDEVNJAK, 14. avgust 2015 14:48)

Molim vas objavite mi komentar. Dakle, citajuci tvoj komentar zakljucujem da nisi bio ni u jednom akva parku vas Srbije. Cena ulaznice u akva parku na Krfu i kod Soluna (ne znam mu ime) nisu ispod 20 evra. Dakle ne ocekujte da cena po osobi bude ispod 1500 dinara!

FORZA MILAN

pre 9 godina

Aqualand se nalazi u samoj sredini ostrva Krf, i bez obzira gde se nalazite, veoma je lako doći do njega.

Cene ulaznica:
deca do 4 godine: besplatno
4-12 godina: 17 EUR (pola dana - posle 15 časova: 13 EUR)
odrasli: 25 EUR (pola dana - posle 15 časova: 18 EUR)
Dakle evo cena...

FORZA MILAN

pre 9 godina

Evo cena akva parka kod soluna.
0 - 4 godine        besplatno

4 - 14 godina       12 €

preko 14 godina   18.50 €

kicko

pre 9 godina

@jogogo

Poredis Indjiju sa jugom Srbije? Bravo...ti bas nemas pojma. Plate nisu nista bolje/gore nego u celoj Srbiji. U Indjiji ima dosta privatniih jakih firmi gde su plate dobre. Druga je stvar sto ljudi rade u fabrikama kao sto su IGB itd kojima je drzava svasta dala da dodju i izgrade a ljudi rade za 20 000 u nenormalnim uslovima.

Ali da nema dobrih firmi sa dobrim platama nije istina. I poredjenje sa jugom Srbije je totalno van pameti...

Pera

pre 9 godina

Ne buse 1000 dubine da bi bili nezavisni od indjijskog vodovoda vec da nadju termalnu vodu. To je preduslov za rad zatvorenog bazena zimi jer ako bi morali da greju vodu mazutom, propali bi pre nego sto i otvore vrata. Hiljadu metara je ozbiljna dubina i to mora da busi ozbiljna firma, u ovom slucaju NIS. Kvalitetna (veliko pitanje u Vojvodini) pitka voda se nalazi vec na 300 metara dubine. U Srbiji trenutno ne postoji niti jedan zimski akva park (bar ne da ja znam) tako da segedinski ima veliki broj Srba svakoga vikenda. Mislim da im je to i cilj.

Lix

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.
(only fools and horses, 14. avgust 2015 15:41)

10 hektara pametnice; 1 hektar je zatvoreni deo

Jogogo

pre 9 godina

Biće to raj za novosađane i beograđane jer oni jedini i pune Outlet centar vikendom!Da se ne zavaravamo,Inđija je zadnje dve godine potonula kao jug Srbije,nema posla a i to što radi plate su jadne!

Srpski nikad nisi bio...

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.(petrija, 14. avgust 2015 13:10)

Petrija, uz dužno uvažavanje i poštovanje, ali nemojte kriviti obične ljude i decu. Ne treba zbog ovoga da se svadjamo ni sa kim, naročito ne sa običnim ljudima i dečicom, ni iz Indjije, niti bilo odakle. Političari, a samim tim i razni interesi uvek to zakuvaju! Neka se gradi, neka uživaju i ta dečica. Ja sam Nišlija, da se razumemo. Akva park u Nišu je trebalo da se gradi u Nišu, i to na površini od 18 hektara, dakle veći od ovog u Indjiji. Najveći na Balkanu! Zbog nesposobnosti i zatucanosti naših gradskih otaca, Niš je ostao i bez Akva parka, i bez izgradnje tzv "niške ade", niškog jezera, poput one u Bgd-u! Tuga i čemer kakve sve nesposobnjakoviće biramo za gradonačelnike! Od tada ih se promenilo njih četvorica, računajući i ovog sadašnjeg! No, ja sam mišljenja sam da će se i u našem gradu Nišu realizovati ti projekti, tako da ćemo moći da uživamo i mi, i svi ostali ljudi iz Srbije koje put nanese u ove naše krajeve, poznate po gostoprimstvu, ljubaznosti i izuzetno dobrom krkanluku! Pozdrav! :-)

apu

pre 9 godina

sta bre kao u dubaiju! bice jos bolji i veci 10x od tog njihovog. eeee lako se sprdati sa narodom kad nisu 90% ljudi nije otislo dalje od paralije.

Stella

pre 9 godina

Nislije, pazarci, novosadjani, niko vam ne brani da napravite akva park. Ova kompanija je nasla nacin da podigne profitabilnost postojece investicije - trznog centra - tako sto ce napraviti novi sadrzaj pored. Legitiman potez. Indjija jako blizu Beograda, i siguan sam da ce veliki broj ljudi ici tamo na ceo dan. Nece biti jeftini - treba realno 20 evra (minimum 500 dinara za ulaz, plus hrana i pice) + ko hoce u shopping, ali postali smo potrosacko drustvo. Ko hoce i moze, neka trosi.

EH

pre 9 godina

...Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.
(Novosadjanin., 14. avgust 2015 14:33

Ne možeš zato što ti je potrošačko društvo spržilo mozak i od tebe napravilo robota koji ima samo dve potrebe: da jede i da se zabavlja!

only fools and horses

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.

perax

pre 9 godina

Isto tako u Boru nikla fontana "ista kao u Dubaiju" pre par godina. Evo fotke.

http://i187.photobucket.com/albums/x210/SuskeBor/S1.jpg

smesni su

pre 9 godina

inace za sve koji tvrde da je Nis drugi najveci grad u Srbiji, Novi Sad je 50% veci od Nisa, i 30% stanovnistva Srbije se nalazi na relaciji od Beograda do Novog Sada, tako da je najlogicnije da se tu najvise gradi.. bar po meni

Novosadjanin.

pre 9 godina

Samo kritike, mrznja, negativnost...I kada sve te ljude spojite u jednu celinu, dobijete negativno drustvo koje je sposobno samo za negatvnost. Zamisljam da je od 20 komentara, 18 bilo pozitivnih, ali ne, jednostavno smo postali jadni i negativni...

Zasto da sutra ne odvedem klince u supermoderan akva park na pola sata voznje iz svog stana koji ce biti izgradjen na ledini od stranih investicija??? Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.

прецизнос и тачнос

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Неточно! Аква парк постоји у Аранђеловцу а то је 80км од Београда!

Baki

pre 9 godina

Ljudi, da li znate da u Bogatiću i Mačvi postoje toplotni izvori sa temperaturom vode od 70 stepeni. To je blago za čije investiranje (proizvodnja voća i povrća cele godine, zagrevanje domaćinstava, banje itd.) država nije zainteresovana. Ovo je velika šansa za zapošljavanje velikog broja ljudi, ponavljam BLAGO. Pišite o tome. Vučiću, Mačva je na toploj vodi, ne Beograd gde svi hrle!

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Aqva park u Arandjelovcu je na 76 km od Beograda i stize se za sat vremena normalne voznje... Svaki dan je gomila beogradjana u ovom aqva parku koji je u sastavu hotela Izvor.

Sima

pre 9 godina

Bravo za Indjiju! Od malog neuglednog mesta postala je centar za poslovna ulaganja a sad ce biti i akva park, divno, zaista! Ionako smo isli u Morahalom da bi se kupali u bazenima, sad cemo ostavljati novac u svojoj zemlji, blize je i lakse. Cestitam organizatorima i gradskoj upravi!

Mix

pre 9 godina

Ne mogu da se načudim komentarima...te zašto se ulaže u akva park (kao da je to zajednički novac)...te otvara se akva park a u drugom delu Inđije nema vode (kao da lepo ne piše da ljudi kopaju sopstveni bunar)...te zašzo se pravi na ledini gde nema ničeg (vožnja iz Bg ili NS svega 30-ak minuta)... te komentar sa našim gradovima koji su ružniji od Rima ili Pariza (kao da mi ne znamo da su to najlešši gradovi sveta)...te komentar da nije završena sportska hala , a pravi se aqua park (po ovome ispada da država pravi aqua park)..te ostala gomila gluposti...

student

pre 9 godina

Сад капирам да људи овде не схватају да приватни инвеститор може да инвестира у шта год он хоће.

DAŽDEVNJAK

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!

Llewelyn

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.
(tizu, 14. avgust 2015 13:03)

Nije ovo Severna Koreja pa da "MI" ulazem u nesto, odnosno ne ulazemo u nesto drugo. Privatni investitor ima pravo da sa svojim novcem radi sta hoce. Ako si toliko uveren u uspeh farme, prodaj stan, auto...i napravi farmu. Najlakse je biti virtual businessman, rizikuj ako imas viziju.

tizu

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.

Igor

pre 9 godina

Najveci i najsavremeniji u Evropi??? Ne sumnjam da ce biti vrhunski s'obzirom na vrednost investicije, ali kakvih tematskih parkova ima po Evropi previse je neozbiljno reci da ce u Indjiji biti najbolji...

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.
(ne prolaze mutne radnje, 14. avgust 2015

U Arandjelovcu nije pravljen nikakv motel vec je Aqva park napravljen u sklopu Hotela Izvor i uopste nije nekog lokalnog karaktera vec aqva park sa najvisim toboganom u Srbiji sa dnevnom posetom od 5000 ljudi koji dolaze iz cele Srbije.

laza

pre 9 godina

mda, a posle kupanja idemo u šoping u ikeu obilaznicom oko bg pa ako nam ostane vremena pravo na trošarinu u lidl da napunimo samsungov frižider od 500l. ne tražite raj, raj je u srbiji

live and let live

pre 9 godina

@tizu

ako misls da treba vise da ulazemo u proizvodnju hrane, ti ulozi u proizvodnju hrane. Pusti druge da ulazu u sta oni misle da treba.

glas razuma

pre 9 godina

Ljudi moji da li sam ja lud ili ovde neko pokusava sve da nas pravi ludim???? Pre mesec dana vest da je napravljena fabrika vode koja neradi, jer nema dovoljno vode,a da se neisplati praviti nove bunare? Sad odjednom prave akva park, buse nove bunare sad se isplati i ulazu se ogromne pare. Verovatno da je akva park isplativa prica, ali ljudi piju losu vodu, a vicete im zabavni park pun vode. To je Srbija.

Dragan

pre 9 godina

Istina je da Inđija nema ispravnu vodu za piće i ko ima posao da mu je plata (uglavnom) niska ali zar to treba da znači da treba da budemo protiv novog biznisa gde će barem nekolicina onih koji nemaju posao naći posao?! Ako ti je plata niska tražiš bolji posao, ne razumem kakve to ima veze sa akva parkom?! Istina je i da se sportska hala gradi godinama, a kakve to ima veze sa akva parkom? Sportska hala je opštinska/državna investicija, a akva park privatna. I ja vrlo često kritikujem opštinsu "marketing" vlast ali zašto pišete takve nebulozne komentare? Dokle god se akva park ne gradi iz mog džepa, zašto bih u startu osuđivao takav projekat?

A dobar je i ovaj posetilac koji kaže da se akva parkovi grade samo pored lepih gradova kakvih nema u Srbiji... nisam baš shvatio iz tvog komentara šta predlažeš? Jedno masovno spontano sagorevanje svih građana Srbije? Da srušimo ili u startu ugušimo i ono što bi možda moglo barem delimično da zadovolji tvoje estetske kriterijume? Svašta...

neko

pre 9 godina

Što bi naš narod rekao "ko pre devojci njemu mlada".
To znači da ni BG ni NS neće dobiti aqua park.
E baš mi je drago zbog toga.
Nije Srbija samo BG.
Puna podrška za projekat iz Pančeva.

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

Ako je privatna investicija, naravno da je bolje akva park nego poljana... Sad samo videti sta znaci to "krece u realizaciju" i kada ce konkretno da pocne to busenje. Do tada ne verujem ni u sta. I ako znaju da ce da bude najlepsi u Evropi, onda sigurno imaju i neku maketu ili skicu, pa ajde da vidimo i to...

kicko

pre 9 godina

@branko

akva park nema veze sa vodom u beski. koristice vodu iz sopstvenih rezervoara odnosno bunara iz zemlje. to sto ima nestasice nije problem vec restrikcije u celoj opstini zbog prevelike potrosnje vode. malo procitajte tekst pre nego sto pocnete da lupetate oko vode i nezavrsene hale koja nema veze sa privatnim investitorima.

dejan-minhen

pre 9 godina

@sremac

odličan komentar! slažem se s Vama. treba da se probudimo i da ne gledamo na sve negativno i da ne potcenjujemo sami sebe!
lepa vest za Srbiju, Vojvodinu, Srem i Inđiju... nadam se da će još koja lepa da bude. još par fabrika u Sremu da ljudi umorni nakon posla idu da odmore! ;)

sova

pre 9 godina

Zna se gde se gradi ns bg i okolina, a mi po manjim gradovima ćemo da zevamo kao i obično. Samo se otvaraju neki šoping centri, hoteli, milion festivala i vašara, vodene prskalice. Kome će oni to naplati kad se ne otvaraju fabrike?

petrija

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.

Stanimir Branimir

pre 9 godina

@Jurišić Milorad - Nema Novi Sad, ali ima B. Petrovac do kojeg se iz NS stiže za 15-20 min. Pored tog akvaparka je izgrađen i adrenalin park.

King

pre 9 godina

sremac@


Dobar komentar, ali ti moram reci zasto ljudi kritikuju i zasto su uspavani. Godinama unazad se pompezno najavljuju projekti akva-parkova u Niškoj banji, Trsteniku i Vrnjačkoj banji...Toliko se politicari slikaju, izjavljuju, najavljuju da je muka više slušati ih.Naravno ni jedan od navedenih nije ni blizu realizacije.Samo pusta priča, zato smo postali kao zombiji i lazemo napaćenu decu o tamo nekim akva parkovima, u stvari treba im objasniti kako čike u odelima lažu narod zarad kradje novca u budućnosti.

Laza

pre 9 godina

A sta je sa mnogo godina najavljivanim i jos grandioznijim IT parkom (najvecim u regionu, a sta drugo)? Je li on vec jednom nikao, ili ce od svega ostati fabrika miseva? Poljskih.

JeRemija

pre 9 godina

@ne prolaze mutne radnje
Ne želeći da ispadnem drveni advokat, ali kako je to Fashion park doživeo fijasko? Petkom, subotom i nedeljom se bukvalno jedva može naći mesto na parkingu, gužve su ogromne...Doduše, ostalim danima nema puno ljudi ali verujem da su vlasnici zadovoljni iako realno gledano preteruju sa cenama i moglo bi sve to biti mnogo jeftinije. Može se naći poneka stvar vrlo povoljno ali u globalu cene jesu visoke. Druga je stvar što vi verovatno poredite Fashion park sa Parndorfom kod Beča, koji je priča za sebe i koji je evropski poznat autlet
Što se tiče Akvaparka sigurno će biti pun pogodak, ne zaboravite da će biti udaljen samo pola sata vožnje od BG.

Miloje

pre 9 godina

Indjija nema ispravnu vodu za pice,nema posla a i ko ima posao ima platu daleko ispod proseka evropskih gradova proslosti,sadasnjosti,buducnosti.
Jos jedan fijasko u najavi kao outlet fashion park i hala koja se gradi vec godinama i gradice se jos bar 20 godina.

Winfan

pre 9 godina

Pa i u Novom Pazaru(najveci u drzavi). Ali niko nece da pise o tome.
(Bgd, 14. avgust 2015 12:01)
Jes, bas zato Pazarci preplave gradski bazen u Raski.

sremac

pre 9 godina

Odmah iz dva komentara koja su vec objavljena ja samo vidim mrznju i negodovanje. Ne razumem cemu to. Zasto da se ne napravi, zar su nasa deca gora od druge dece zasto da nemamo. Sa druge strane sbi bi neke velike pare da se dobro zivi a niko nece da radi. Zaustavljaju se projekti i sabotiraju, tako je bilo pre deset godina tako je i danas. Pa ja pozdravljam svaki proekat, sve osim gmo hrane i neke proizvodnje hemikalija. Ne podrzavam unistavnje prirode i zagadjenje vode zemlje i vazduha. Ali podrzavam svaki drugi proekat koji bi doneo nesto ovoj zemlji. Podrzavao sam sve dobro iz djilasove kancelarije, kao i iz ove malove, vuciceve itd. Ajde ljudi da se radi, Srbi probudite se vec jednom. Manite se kritike i omalovazavanja. Spavamo mnogo. To svi primecuju, cak i nasi ljudi koji su u inostranstvu i kada dodju vide da su ljudi uspavani. Meni vise lice na zombije iz postapokalipticnih filmovakadastoje i kad se klate tako u umestu.

Dejan

pre 9 godina

Smešno pa od Triglava do Vardara nema se videti ono da kazes lep grad kao Pariz ili Rim, veliki akva park pravi se pored velikih i lepih gradova a ne na poljanama !

ne prolaze mutne radnje

pre 9 godina

Zbog pogresnog projekta i neangazovanja arhitekata, Fashion park je doziveo fijasko na ledini nekoliko kilometara od Indjije. Pominjanje Dubaija nece taj problem resiti, a slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.

kicko

pre 9 godina

@sava

sportska hala nema nikakve veze za ovim. halu je gradila opstina indjija,kojoj je drzava prestala da finansira izgradnju.

akva park gradi privatni investitor koji je radio i fashion park i mogao je da bira gde ce,a razmislite zasto je izabrao lokaciju pored autleta,logicno je. svi ce posetiti i jedno i drugo i potrositi novac.

a vi sto se pitate zasto Ns nema? imate u Backom Petrovcu,i uostalom pitajte privatne investitore,drzava i opstina indjija nemaju veze sa lokacijom koju neko izabere.

Marko nb

pre 9 godina

Super ako to bude. Ali ajmo da smanjimo senzacionalizam. Da ne kazem lupetanje. Kojicrni Dubai! Ono kako izgleda to nije realno! Bazeni sa ajkulama bla bla.... Ma glupo je pricati i mene bi bilo sramota da poredim. Ali samo neka bude. Bice super sta god da naprave.

Branko Bananko

pre 9 godina

Mogla bi opština da reši snabdevanje vodom selo Beska, koje celo leto ima problema sa nestasicom vode i to oduvek. Ovako gradis akva park u opstini gde nije zadovoljena osnovna potreba stanovnistva za vodosnabdevanjem.

sremac

pre 9 godina

Odmah iz dva komentara koja su vec objavljena ja samo vidim mrznju i negodovanje. Ne razumem cemu to. Zasto da se ne napravi, zar su nasa deca gora od druge dece zasto da nemamo. Sa druge strane sbi bi neke velike pare da se dobro zivi a niko nece da radi. Zaustavljaju se projekti i sabotiraju, tako je bilo pre deset godina tako je i danas. Pa ja pozdravljam svaki proekat, sve osim gmo hrane i neke proizvodnje hemikalija. Ne podrzavam unistavnje prirode i zagadjenje vode zemlje i vazduha. Ali podrzavam svaki drugi proekat koji bi doneo nesto ovoj zemlji. Podrzavao sam sve dobro iz djilasove kancelarije, kao i iz ove malove, vuciceve itd. Ajde ljudi da se radi, Srbi probudite se vec jednom. Manite se kritike i omalovazavanja. Spavamo mnogo. To svi primecuju, cak i nasi ljudi koji su u inostranstvu i kada dodju vide da su ljudi uspavani. Meni vise lice na zombije iz postapokalipticnih filmovakadastoje i kad se klate tako u umestu.

JeRemija

pre 9 godina

@ne prolaze mutne radnje
Ne želeći da ispadnem drveni advokat, ali kako je to Fashion park doživeo fijasko? Petkom, subotom i nedeljom se bukvalno jedva može naći mesto na parkingu, gužve su ogromne...Doduše, ostalim danima nema puno ljudi ali verujem da su vlasnici zadovoljni iako realno gledano preteruju sa cenama i moglo bi sve to biti mnogo jeftinije. Može se naći poneka stvar vrlo povoljno ali u globalu cene jesu visoke. Druga je stvar što vi verovatno poredite Fashion park sa Parndorfom kod Beča, koji je priča za sebe i koji je evropski poznat autlet
Što se tiče Akvaparka sigurno će biti pun pogodak, ne zaboravite da će biti udaljen samo pola sata vožnje od BG.

Llewelyn

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.
(tizu, 14. avgust 2015 13:03)

Nije ovo Severna Koreja pa da "MI" ulazem u nesto, odnosno ne ulazemo u nesto drugo. Privatni investitor ima pravo da sa svojim novcem radi sta hoce. Ako si toliko uveren u uspeh farme, prodaj stan, auto...i napravi farmu. Najlakse je biti virtual businessman, rizikuj ako imas viziju.

Winfan

pre 9 godina

Pa i u Novom Pazaru(najveci u drzavi). Ali niko nece da pise o tome.
(Bgd, 14. avgust 2015 12:01)
Jes, bas zato Pazarci preplave gradski bazen u Raski.

Marko nb

pre 9 godina

Super ako to bude. Ali ajmo da smanjimo senzacionalizam. Da ne kazem lupetanje. Kojicrni Dubai! Ono kako izgleda to nije realno! Bazeni sa ajkulama bla bla.... Ma glupo je pricati i mene bi bilo sramota da poredim. Ali samo neka bude. Bice super sta god da naprave.

ne prolaze mutne radnje

pre 9 godina

Zbog pogresnog projekta i neangazovanja arhitekata, Fashion park je doziveo fijasko na ledini nekoliko kilometara od Indjije. Pominjanje Dubaija nece taj problem resiti, a slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.

laza

pre 9 godina

mda, a posle kupanja idemo u šoping u ikeu obilaznicom oko bg pa ako nam ostane vremena pravo na trošarinu u lidl da napunimo samsungov frižider od 500l. ne tražite raj, raj je u srbiji

kicko

pre 9 godina

@sava

sportska hala nema nikakve veze za ovim. halu je gradila opstina indjija,kojoj je drzava prestala da finansira izgradnju.

akva park gradi privatni investitor koji je radio i fashion park i mogao je da bira gde ce,a razmislite zasto je izabrao lokaciju pored autleta,logicno je. svi ce posetiti i jedno i drugo i potrositi novac.

a vi sto se pitate zasto Ns nema? imate u Backom Petrovcu,i uostalom pitajte privatne investitore,drzava i opstina indjija nemaju veze sa lokacijom koju neko izabere.

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.
(ne prolaze mutne radnje, 14. avgust 2015

U Arandjelovcu nije pravljen nikakv motel vec je Aqva park napravljen u sklopu Hotela Izvor i uopste nije nekog lokalnog karaktera vec aqva park sa najvisim toboganom u Srbiji sa dnevnom posetom od 5000 ljudi koji dolaze iz cele Srbije.

kicko

pre 9 godina

@branko

akva park nema veze sa vodom u beski. koristice vodu iz sopstvenih rezervoara odnosno bunara iz zemlje. to sto ima nestasice nije problem vec restrikcije u celoj opstini zbog prevelike potrosnje vode. malo procitajte tekst pre nego sto pocnete da lupetate oko vode i nezavrsene hale koja nema veze sa privatnim investitorima.

student

pre 9 godina

Сад капирам да људи овде не схватају да приватни инвеститор може да инвестира у шта год он хоће.

Igor

pre 9 godina

Najveci i najsavremeniji u Evropi??? Ne sumnjam da ce biti vrhunski s'obzirom na vrednost investicije, ali kakvih tematskih parkova ima po Evropi previse je neozbiljno reci da ce u Indjiji biti najbolji...

C3-PO

pre 9 godina

Niče kao i sportska hala za univerzijadu koja još uvek niče a univerzijada se završila pre pet godina.
(Sava, 14. avgust 2015 12:15)
======
Univerzijada se zavrsila ali Unezverijada kod nas nikad nece.

Srpski nikad nisi bio...

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.(petrija, 14. avgust 2015 13:10)

Petrija, uz dužno uvažavanje i poštovanje, ali nemojte kriviti obične ljude i decu. Ne treba zbog ovoga da se svadjamo ni sa kim, naročito ne sa običnim ljudima i dečicom, ni iz Indjije, niti bilo odakle. Političari, a samim tim i razni interesi uvek to zakuvaju! Neka se gradi, neka uživaju i ta dečica. Ja sam Nišlija, da se razumemo. Akva park u Nišu je trebalo da se gradi u Nišu, i to na površini od 18 hektara, dakle veći od ovog u Indjiji. Najveći na Balkanu! Zbog nesposobnosti i zatucanosti naših gradskih otaca, Niš je ostao i bez Akva parka, i bez izgradnje tzv "niške ade", niškog jezera, poput one u Bgd-u! Tuga i čemer kakve sve nesposobnjakoviće biramo za gradonačelnike! Od tada ih se promenilo njih četvorica, računajući i ovog sadašnjeg! No, ja sam mišljenja sam da će se i u našem gradu Nišu realizovati ti projekti, tako da ćemo moći da uživamo i mi, i svi ostali ljudi iz Srbije koje put nanese u ove naše krajeve, poznate po gostoprimstvu, ljubaznosti i izuzetno dobrom krkanluku! Pozdrav! :-)

Pera

pre 9 godina

Ne buse 1000 dubine da bi bili nezavisni od indjijskog vodovoda vec da nadju termalnu vodu. To je preduslov za rad zatvorenog bazena zimi jer ako bi morali da greju vodu mazutom, propali bi pre nego sto i otvore vrata. Hiljadu metara je ozbiljna dubina i to mora da busi ozbiljna firma, u ovom slucaju NIS. Kvalitetna (veliko pitanje u Vojvodini) pitka voda se nalazi vec na 300 metara dubine. U Srbiji trenutno ne postoji niti jedan zimski akva park (bar ne da ja znam) tako da segedinski ima veliki broj Srba svakoga vikenda. Mislim da im je to i cilj.

s

pre 9 godina

Za vasu informaciju bunar smo vec izbusili i dubina je preko 2000 metara i postavili filtere i topla voda krece!A sto Indjija? Pa moje je misljenje da ganjate vase gradolnacelnike da rade ono sto rade Jesic i Palma a to je da investitore vuku za rukav a manje da kukaju,pozdrav svima!

Dragan

pre 9 godina

Istina je da Inđija nema ispravnu vodu za piće i ko ima posao da mu je plata (uglavnom) niska ali zar to treba da znači da treba da budemo protiv novog biznisa gde će barem nekolicina onih koji nemaju posao naći posao?! Ako ti je plata niska tražiš bolji posao, ne razumem kakve to ima veze sa akva parkom?! Istina je i da se sportska hala gradi godinama, a kakve to ima veze sa akva parkom? Sportska hala je opštinska/državna investicija, a akva park privatna. I ja vrlo često kritikujem opštinsu "marketing" vlast ali zašto pišete takve nebulozne komentare? Dokle god se akva park ne gradi iz mog džepa, zašto bih u startu osuđivao takav projekat?

A dobar je i ovaj posetilac koji kaže da se akva parkovi grade samo pored lepih gradova kakvih nema u Srbiji... nisam baš shvatio iz tvog komentara šta predlažeš? Jedno masovno spontano sagorevanje svih građana Srbije? Da srušimo ili u startu ugušimo i ono što bi možda moglo barem delimično da zadovolji tvoje estetske kriterijume? Svašta...

apu

pre 9 godina

sta bre kao u dubaiju! bice jos bolji i veci 10x od tog njihovog. eeee lako se sprdati sa narodom kad nisu 90% ljudi nije otislo dalje od paralije.

Branko Bananko

pre 9 godina

Mogla bi opština da reši snabdevanje vodom selo Beska, koje celo leto ima problema sa nestasicom vode i to oduvek. Ovako gradis akva park u opstini gde nije zadovoljena osnovna potreba stanovnistva za vodosnabdevanjem.

Baki

pre 9 godina

Ljudi, da li znate da u Bogatiću i Mačvi postoje toplotni izvori sa temperaturom vode od 70 stepeni. To je blago za čije investiranje (proizvodnja voća i povrća cele godine, zagrevanje domaćinstava, banje itd.) država nije zainteresovana. Ovo je velika šansa za zapošljavanje velikog broja ljudi, ponavljam BLAGO. Pišite o tome. Vučiću, Mačva je na toploj vodi, ne Beograd gde svi hrle!

Stella

pre 9 godina

Nislije, pazarci, novosadjani, niko vam ne brani da napravite akva park. Ova kompanija je nasla nacin da podigne profitabilnost postojece investicije - trznog centra - tako sto ce napraviti novi sadrzaj pored. Legitiman potez. Indjija jako blizu Beograda, i siguan sam da ce veliki broj ljudi ici tamo na ceo dan. Nece biti jeftini - treba realno 20 evra (minimum 500 dinara za ulaz, plus hrana i pice) + ko hoce u shopping, ali postali smo potrosacko drustvo. Ko hoce i moze, neka trosi.

live and let live

pre 9 godina

@tizu

ako misls da treba vise da ulazemo u proizvodnju hrane, ti ulozi u proizvodnju hrane. Pusti druge da ulazu u sta oni misle da treba.

Sima

pre 9 godina

Bravo za Indjiju! Od malog neuglednog mesta postala je centar za poslovna ulaganja a sad ce biti i akva park, divno, zaista! Ionako smo isli u Morahalom da bi se kupali u bazenima, sad cemo ostavljati novac u svojoj zemlji, blize je i lakse. Cestitam organizatorima i gradskoj upravi!

Mix

pre 9 godina

Ne mogu da se načudim komentarima...te zašto se ulaže u akva park (kao da je to zajednički novac)...te otvara se akva park a u drugom delu Inđije nema vode (kao da lepo ne piše da ljudi kopaju sopstveni bunar)...te zašzo se pravi na ledini gde nema ničeg (vožnja iz Bg ili NS svega 30-ak minuta)... te komentar sa našim gradovima koji su ružniji od Rima ili Pariza (kao da mi ne znamo da su to najlešši gradovi sveta)...te komentar da nije završena sportska hala , a pravi se aqua park (po ovome ispada da država pravi aqua park)..te ostala gomila gluposti...

Novosadjanin.

pre 9 godina

Samo kritike, mrznja, negativnost...I kada sve te ljude spojite u jednu celinu, dobijete negativno drustvo koje je sposobno samo za negatvnost. Zamisljam da je od 20 komentara, 18 bilo pozitivnih, ali ne, jednostavno smo postali jadni i negativni...

Zasto da sutra ne odvedem klince u supermoderan akva park na pola sata voznje iz svog stana koji ce biti izgradjen na ledini od stranih investicija??? Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.

Jogogo

pre 9 godina

Biće to raj za novosađane i beograđane jer oni jedini i pune Outlet centar vikendom!Da se ne zavaravamo,Inđija je zadnje dve godine potonula kao jug Srbije,nema posla a i to što radi plate su jadne!

Stanimir Branimir

pre 9 godina

@Jurišić Milorad - Nema Novi Sad, ali ima B. Petrovac do kojeg se iz NS stiže za 15-20 min. Pored tog akvaparka je izgrađen i adrenalin park.

smesni su

pre 9 godina

inace za sve koji tvrde da je Nis drugi najveci grad u Srbiji, Novi Sad je 50% veci od Nisa, i 30% stanovnistva Srbije se nalazi na relaciji od Beograda do Novog Sada, tako da je najlogicnije da se tu najvise gradi.. bar po meni

Dubaii

pre 9 godina

Tesko da moze da bude kao u Dubaiju, deo tunela se nalazi pod morem u jednom l, a drugi je inspirisan bliskim istokom, sto ne verujem da ima smisla u Srbiji...
Sve samo da se outlet koji ne radi povrati.

King

pre 9 godina

sremac@


Dobar komentar, ali ti moram reci zasto ljudi kritikuju i zasto su uspavani. Godinama unazad se pompezno najavljuju projekti akva-parkova u Niškoj banji, Trsteniku i Vrnjačkoj banji...Toliko se politicari slikaju, izjavljuju, najavljuju da je muka više slušati ih.Naravno ni jedan od navedenih nije ni blizu realizacije.Samo pusta priča, zato smo postali kao zombiji i lazemo napaćenu decu o tamo nekim akva parkovima, u stvari treba im objasniti kako čike u odelima lažu narod zarad kradje novca u budućnosti.

Miloje

pre 9 godina

Indjija nema ispravnu vodu za pice,nema posla a i ko ima posao ima platu daleko ispod proseka evropskih gradova proslosti,sadasnjosti,buducnosti.
Jos jedan fijasko u najavi kao outlet fashion park i hala koja se gradi vec godinama i gradice se jos bar 20 godina.

dejan-minhen

pre 9 godina

@sremac

odličan komentar! slažem se s Vama. treba da se probudimo i da ne gledamo na sve negativno i da ne potcenjujemo sami sebe!
lepa vest za Srbiju, Vojvodinu, Srem i Inđiju... nadam se da će još koja lepa da bude. još par fabrika u Sremu da ljudi umorni nakon posla idu da odmore! ;)

Lix

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.
(only fools and horses, 14. avgust 2015 15:41)

10 hektara pametnice; 1 hektar je zatvoreni deo

Laza

pre 9 godina

A sta je sa mnogo godina najavljivanim i jos grandioznijim IT parkom (najvecim u regionu, a sta drugo)? Je li on vec jednom nikao, ili ce od svega ostati fabrika miseva? Poljskih.

sibinka

pre 9 godina

@FORZA MILAN
Cene u akva parku Waterland kod Soluna su do 4god besplatno, od 4 do 14 godina 11,5 eura a preko 14 godina 14,5 eura. Bio sam pre neki dan

прецизнос и тачнос

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Неточно! Аква парк постоји у Аранђеловцу а то је 80км од Београда!

tizu

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.

kicko

pre 9 godina

@jogogo

Poredis Indjiju sa jugom Srbije? Bravo...ti bas nemas pojma. Plate nisu nista bolje/gore nego u celoj Srbiji. U Indjiji ima dosta privatniih jakih firmi gde su plate dobre. Druga je stvar sto ljudi rade u fabrikama kao sto su IGB itd kojima je drzava svasta dala da dodju i izgrade a ljudi rade za 20 000 u nenormalnim uslovima.

Ali da nema dobrih firmi sa dobrim platama nije istina. I poredjenje sa jugom Srbije je totalno van pameti...

DAŽDEVNJAK

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Aqva park u Arandjelovcu je na 76 km od Beograda i stize se za sat vremena normalne voznje... Svaki dan je gomila beogradjana u ovom aqva parku koji je u sastavu hotela Izvor.

neko

pre 9 godina

Što bi naš narod rekao "ko pre devojci njemu mlada".
To znači da ni BG ni NS neće dobiti aqua park.
E baš mi je drago zbog toga.
Nije Srbija samo BG.
Puna podrška za projekat iz Pančeva.

Bojan

pre 9 godina

Zatvoriće se gradski bazen u tom slučaju. Bazen koji je izgradio samodoprinos i koji je dva puta isto od samodoprinosa opravljan jer ne sposobni nisu znali da ga održavaju. I naravno ne bitna stavka otpustiće se ljudi koji tu rade a neki novi će po partijskoj liniji ili uz adekvatnu naknadu lokalnim moćnicima biti zaposlen. Sve u svemu opet dolazi na isto, presipanje iz čaše u čašu.
Eh, da .... zaboravih neke zanemarljive procente od kojih su se neki debelo obogatili ko u slučaju OUTlET-a.
A za nas obične smrtnike koji smo u Inđijiji plaćali kupanje 200-250 dinara, sad ćemo plaćati 600-700 dinara i zamišljati da smo u Dubaiu, dok kompanija koja ubire procente će stvarno biti u mogućnosti da uporedi sličnosti Emiratskog i Inđijskog Akva-parka.

vukica

pre 9 godina

Te cene kojima se ovde frljate nisu za nas standard,da se tako duhovito izrazim,to ce tesko ljudi iz te opstine posecivati,poneke budze ..Indjija je potonula!

FORZA MILAN

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!
(DAŽDEVNJAK, 14. avgust 2015 14:48)

Molim vas objavite mi komentar. Dakle, citajuci tvoj komentar zakljucujem da nisi bio ni u jednom akva parku vas Srbije. Cena ulaznice u akva parku na Krfu i kod Soluna (ne znam mu ime) nisu ispod 20 evra. Dakle ne ocekujte da cena po osobi bude ispod 1500 dinara!

Dejan

pre 9 godina

Smešno pa od Triglava do Vardara nema se videti ono da kazes lep grad kao Pariz ili Rim, veliki akva park pravi se pored velikih i lepih gradova a ne na poljanama !

EH

pre 9 godina

...Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.
(Novosadjanin., 14. avgust 2015 14:33

Ne možeš zato što ti je potrošačko društvo spržilo mozak i od tebe napravilo robota koji ima samo dve potrebe: da jede i da se zabavlja!

kicko

pre 9 godina

@bojan

zasto bi se zatvorio gradski bazen?
pa ko tebe tera da svaki dan placas aqua park npr 1500din? aqua park ni ne sluzi tome da ides svaki dan. ti i dalje mozes ici na gradski za 250 din. mada nadam se da ce u sklopu tih 10 000 m2 zatvorenih bazena napraviti i bazen za isplivavanja,sa jeftinijom cenom ulaza

perax

pre 9 godina

Isto tako u Boru nikla fontana "ista kao u Dubaiju" pre par godina. Evo fotke.

http://i187.photobucket.com/albums/x210/SuskeBor/S1.jpg

petrija

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.

glas razuma

pre 9 godina

Ljudi moji da li sam ja lud ili ovde neko pokusava sve da nas pravi ludim???? Pre mesec dana vest da je napravljena fabrika vode koja neradi, jer nema dovoljno vode,a da se neisplati praviti nove bunare? Sad odjednom prave akva park, buse nove bunare sad se isplati i ulazu se ogromne pare. Verovatno da je akva park isplativa prica, ali ljudi piju losu vodu, a vicete im zabavni park pun vode. To je Srbija.

sova

pre 9 godina

Zna se gde se gradi ns bg i okolina, a mi po manjim gradovima ćemo da zevamo kao i obično. Samo se otvaraju neki šoping centri, hoteli, milion festivala i vašara, vodene prskalice. Kome će oni to naplati kad se ne otvaraju fabrike?

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

Ako je privatna investicija, naravno da je bolje akva park nego poljana... Sad samo videti sta znaci to "krece u realizaciju" i kada ce konkretno da pocne to busenje. Do tada ne verujem ni u sta. I ako znaju da ce da bude najlepsi u Evropi, onda sigurno imaju i neku maketu ili skicu, pa ajde da vidimo i to...

only fools and horses

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.

FORZA MILAN

pre 9 godina

Evo cena akva parka kod soluna.
0 - 4 godine        besplatno

4 - 14 godina       12 €

preko 14 godina   18.50 €

FORZA MILAN

pre 9 godina

Aqualand se nalazi u samoj sredini ostrva Krf, i bez obzira gde se nalazite, veoma je lako doći do njega.

Cene ulaznica:
deca do 4 godine: besplatno
4-12 godina: 17 EUR (pola dana - posle 15 časova: 13 EUR)
odrasli: 25 EUR (pola dana - posle 15 časova: 18 EUR)
Dakle evo cena...

marx

pre 9 godina

u indjiji imamo i farminu koja prozivodi hranu za kucne ljubimce, pa kada puste smrad cela indjija smrdi, ljudi ne mogu da disu, a fabrika je udaljena od centra ni kilometar...zamislite sad na ovim vrucinama kako to izdgleda...ima specifican smrad...i niko nista ne preduzima po tom pitanju....

I, ko je popio aps ?

pre 9 godina

Koliko znam nedovrsena sportska hala, za Univerzijadu je u Pancevu ! Da to u Indjiji nije bliznakinja ? I koliko ih uopste ima ?

Gegula123

pre 9 godina

Je li ovo investicija,jedna u nizu promasenih,buduci da imamo problem sa snadbevanjem vodom?Naravno I kvalitet vode se dovodi u pitanje.Jer vidim kako se ovi nazovi pametnim gadjaju stvarima o kojima nemaju pojma.Zaduzice ovo ako bude gradjane Indjija jos vise,a bogati mocnici na vlasti ce biti jos bogatiji.Razmislite o ovome vi pametnjakovici koji ovo podrzavate.

ne prolaze mutne radnje

pre 9 godina

Zbog pogresnog projekta i neangazovanja arhitekata, Fashion park je doziveo fijasko na ledini nekoliko kilometara od Indjije. Pominjanje Dubaija nece taj problem resiti, a slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.

tizu

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.

Dejan

pre 9 godina

Smešno pa od Triglava do Vardara nema se videti ono da kazes lep grad kao Pariz ili Rim, veliki akva park pravi se pored velikih i lepih gradova a ne na poljanama !

Miloje

pre 9 godina

Indjija nema ispravnu vodu za pice,nema posla a i ko ima posao ima platu daleko ispod proseka evropskih gradova proslosti,sadasnjosti,buducnosti.
Jos jedan fijasko u najavi kao outlet fashion park i hala koja se gradi vec godinama i gradice se jos bar 20 godina.

petrija

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.

Branko Bananko

pre 9 godina

Mogla bi opština da reši snabdevanje vodom selo Beska, koje celo leto ima problema sa nestasicom vode i to oduvek. Ovako gradis akva park u opstini gde nije zadovoljena osnovna potreba stanovnistva za vodosnabdevanjem.

glas razuma

pre 9 godina

Ljudi moji da li sam ja lud ili ovde neko pokusava sve da nas pravi ludim???? Pre mesec dana vest da je napravljena fabrika vode koja neradi, jer nema dovoljno vode,a da se neisplati praviti nove bunare? Sad odjednom prave akva park, buse nove bunare sad se isplati i ulazu se ogromne pare. Verovatno da je akva park isplativa prica, ali ljudi piju losu vodu, a vicete im zabavni park pun vode. To je Srbija.

DAŽDEVNJAK

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!

sremac

pre 9 godina

Odmah iz dva komentara koja su vec objavljena ja samo vidim mrznju i negodovanje. Ne razumem cemu to. Zasto da se ne napravi, zar su nasa deca gora od druge dece zasto da nemamo. Sa druge strane sbi bi neke velike pare da se dobro zivi a niko nece da radi. Zaustavljaju se projekti i sabotiraju, tako je bilo pre deset godina tako je i danas. Pa ja pozdravljam svaki proekat, sve osim gmo hrane i neke proizvodnje hemikalija. Ne podrzavam unistavnje prirode i zagadjenje vode zemlje i vazduha. Ali podrzavam svaki drugi proekat koji bi doneo nesto ovoj zemlji. Podrzavao sam sve dobro iz djilasove kancelarije, kao i iz ove malove, vuciceve itd. Ajde ljudi da se radi, Srbi probudite se vec jednom. Manite se kritike i omalovazavanja. Spavamo mnogo. To svi primecuju, cak i nasi ljudi koji su u inostranstvu i kada dodju vide da su ljudi uspavani. Meni vise lice na zombije iz postapokalipticnih filmovakadastoje i kad se klate tako u umestu.

only fools and horses

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.

Bojan

pre 9 godina

Zatvoriće se gradski bazen u tom slučaju. Bazen koji je izgradio samodoprinos i koji je dva puta isto od samodoprinosa opravljan jer ne sposobni nisu znali da ga održavaju. I naravno ne bitna stavka otpustiće se ljudi koji tu rade a neki novi će po partijskoj liniji ili uz adekvatnu naknadu lokalnim moćnicima biti zaposlen. Sve u svemu opet dolazi na isto, presipanje iz čaše u čašu.
Eh, da .... zaboravih neke zanemarljive procente od kojih su se neki debelo obogatili ko u slučaju OUTlET-a.
A za nas obične smrtnike koji smo u Inđijiji plaćali kupanje 200-250 dinara, sad ćemo plaćati 600-700 dinara i zamišljati da smo u Dubaiu, dok kompanija koja ubire procente će stvarno biti u mogućnosti da uporedi sličnosti Emiratskog i Inđijskog Akva-parka.

EH

pre 9 godina

...Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.
(Novosadjanin., 14. avgust 2015 14:33

Ne možeš zato što ti je potrošačko društvo spržilo mozak i od tebe napravilo robota koji ima samo dve potrebe: da jede i da se zabavlja!

Jogogo

pre 9 godina

Biće to raj za novosađane i beograđane jer oni jedini i pune Outlet centar vikendom!Da se ne zavaravamo,Inđija je zadnje dve godine potonula kao jug Srbije,nema posla a i to što radi plate su jadne!

vukica

pre 9 godina

Te cene kojima se ovde frljate nisu za nas standard,da se tako duhovito izrazim,to ce tesko ljudi iz te opstine posecivati,poneke budze ..Indjija je potonula!

JeRemija

pre 9 godina

@ne prolaze mutne radnje
Ne želeći da ispadnem drveni advokat, ali kako je to Fashion park doživeo fijasko? Petkom, subotom i nedeljom se bukvalno jedva može naći mesto na parkingu, gužve su ogromne...Doduše, ostalim danima nema puno ljudi ali verujem da su vlasnici zadovoljni iako realno gledano preteruju sa cenama i moglo bi sve to biti mnogo jeftinije. Može se naći poneka stvar vrlo povoljno ali u globalu cene jesu visoke. Druga je stvar što vi verovatno poredite Fashion park sa Parndorfom kod Beča, koji je priča za sebe i koji je evropski poznat autlet
Što se tiče Akvaparka sigurno će biti pun pogodak, ne zaboravite da će biti udaljen samo pola sata vožnje od BG.

smesni su

pre 9 godina

inace za sve koji tvrde da je Nis drugi najveci grad u Srbiji, Novi Sad je 50% veci od Nisa, i 30% stanovnistva Srbije se nalazi na relaciji od Beograda do Novog Sada, tako da je najlogicnije da se tu najvise gradi.. bar po meni

FORZA MILAN

pre 9 godina

Evo cena akva parka kod soluna.
0 - 4 godine        besplatno

4 - 14 godina       12 €

preko 14 godina   18.50 €

Dubaii

pre 9 godina

Tesko da moze da bude kao u Dubaiju, deo tunela se nalazi pod morem u jednom l, a drugi je inspirisan bliskim istokom, sto ne verujem da ima smisla u Srbiji...
Sve samo da se outlet koji ne radi povrati.

sova

pre 9 godina

Zna se gde se gradi ns bg i okolina, a mi po manjim gradovima ćemo da zevamo kao i obično. Samo se otvaraju neki šoping centri, hoteli, milion festivala i vašara, vodene prskalice. Kome će oni to naplati kad se ne otvaraju fabrike?

live and let live

pre 9 godina

@tizu

ako misls da treba vise da ulazemo u proizvodnju hrane, ti ulozi u proizvodnju hrane. Pusti druge da ulazu u sta oni misle da treba.

laza

pre 9 godina

mda, a posle kupanja idemo u šoping u ikeu obilaznicom oko bg pa ako nam ostane vremena pravo na trošarinu u lidl da napunimo samsungov frižider od 500l. ne tražite raj, raj je u srbiji

kicko

pre 9 godina

@branko

akva park nema veze sa vodom u beski. koristice vodu iz sopstvenih rezervoara odnosno bunara iz zemlje. to sto ima nestasice nije problem vec restrikcije u celoj opstini zbog prevelike potrosnje vode. malo procitajte tekst pre nego sto pocnete da lupetate oko vode i nezavrsene hale koja nema veze sa privatnim investitorima.

Llewelyn

pre 9 godina

Sve je to lepo ali taj novac je mogao da izgradi jednu veliku farmu koja bi kasnije zaradila akva park. Razumem ja da ce akva park biti posećen i donositi neki novac ali treba više da ulažemo u klopu i izvoz iste.
(tizu, 14. avgust 2015 13:03)

Nije ovo Severna Koreja pa da "MI" ulazem u nesto, odnosno ne ulazemo u nesto drugo. Privatni investitor ima pravo da sa svojim novcem radi sta hoce. Ako si toliko uveren u uspeh farme, prodaj stan, auto...i napravi farmu. Najlakse je biti virtual businessman, rizikuj ako imas viziju.

FORZA MILAN

pre 9 godina

Samo nemojte postaviti visoke cene karata pa da nam za tročlanu porodicu treba za jedan dan koliko i za 10 dana u grčkoj u septembru ili maju za jednu osobu! Naime, cena ulaznice ako je 1000din, plus gorivo, plus pljeskavica od 300din svakom, plus kafe i sok plus voda i sladoled i eto ti 50€, a grčka ima i za 39€ deset dana sa sve autobuskim prevozom. Znači, nek ulaznica bude 200din!
(DAŽDEVNJAK, 14. avgust 2015 14:48)

Molim vas objavite mi komentar. Dakle, citajuci tvoj komentar zakljucujem da nisi bio ni u jednom akva parku vas Srbije. Cena ulaznice u akva parku na Krfu i kod Soluna (ne znam mu ime) nisu ispod 20 evra. Dakle ne ocekujte da cena po osobi bude ispod 1500 dinara!

Baki

pre 9 godina

Ljudi, da li znate da u Bogatiću i Mačvi postoje toplotni izvori sa temperaturom vode od 70 stepeni. To je blago za čije investiranje (proizvodnja voća i povrća cele godine, zagrevanje domaćinstava, banje itd.) država nije zainteresovana. Ovo je velika šansa za zapošljavanje velikog broja ljudi, ponavljam BLAGO. Pišite o tome. Vučiću, Mačva je na toploj vodi, ne Beograd gde svi hrle!

Sima

pre 9 godina

Bravo za Indjiju! Od malog neuglednog mesta postala je centar za poslovna ulaganja a sad ce biti i akva park, divno, zaista! Ionako smo isli u Morahalom da bi se kupali u bazenima, sad cemo ostavljati novac u svojoj zemlji, blize je i lakse. Cestitam organizatorima i gradskoj upravi!

Novosadjanin.

pre 9 godina

Samo kritike, mrznja, negativnost...I kada sve te ljude spojite u jednu celinu, dobijete negativno drustvo koje je sposobno samo za negatvnost. Zamisljam da je od 20 komentara, 18 bilo pozitivnih, ali ne, jednostavno smo postali jadni i negativni...

Zasto da sutra ne odvedem klince u supermoderan akva park na pola sata voznje iz svog stana koji ce biti izgradjen na ledini od stranih investicija??? Kako mogu da nadjem negativnost tu??? Ne mogu cak i da se lokalni politicari ugrade u to. Neka se ugrade ako su omogucili tako nesto.

kicko

pre 9 godina

@jogogo

Poredis Indjiju sa jugom Srbije? Bravo...ti bas nemas pojma. Plate nisu nista bolje/gore nego u celoj Srbiji. U Indjiji ima dosta privatniih jakih firmi gde su plate dobre. Druga je stvar sto ljudi rade u fabrikama kao sto su IGB itd kojima je drzava svasta dala da dodju i izgrade a ljudi rade za 20 000 u nenormalnim uslovima.

Ali da nema dobrih firmi sa dobrim platama nije istina. I poredjenje sa jugom Srbije je totalno van pameti...

s

pre 9 godina

Za vasu informaciju bunar smo vec izbusili i dubina je preko 2000 metara i postavili filtere i topla voda krece!A sto Indjija? Pa moje je misljenje da ganjate vase gradolnacelnike da rade ono sto rade Jesic i Palma a to je da investitore vuku za rukav a manje da kukaju,pozdrav svima!

Stella

pre 9 godina

Nislije, pazarci, novosadjani, niko vam ne brani da napravite akva park. Ova kompanija je nasla nacin da podigne profitabilnost postojece investicije - trznog centra - tako sto ce napraviti novi sadrzaj pored. Legitiman potez. Indjija jako blizu Beograda, i siguan sam da ce veliki broj ljudi ici tamo na ceo dan. Nece biti jeftini - treba realno 20 evra (minimum 500 dinara za ulaz, plus hrana i pice) + ko hoce u shopping, ali postali smo potrosacko drustvo. Ko hoce i moze, neka trosi.

neko

pre 9 godina

Što bi naš narod rekao "ko pre devojci njemu mlada".
To znači da ni BG ni NS neće dobiti aqua park.
E baš mi je drago zbog toga.
Nije Srbija samo BG.
Puna podrška za projekat iz Pančeva.

student

pre 9 godina

Сад капирам да људи овде не схватају да приватни инвеститор може да инвестира у шта год он хоће.

kicko

pre 9 godina

@sava

sportska hala nema nikakve veze za ovim. halu je gradila opstina indjija,kojoj je drzava prestala da finansira izgradnju.

akva park gradi privatni investitor koji je radio i fashion park i mogao je da bira gde ce,a razmislite zasto je izabrao lokaciju pored autleta,logicno je. svi ce posetiti i jedno i drugo i potrositi novac.

a vi sto se pitate zasto Ns nema? imate u Backom Petrovcu,i uostalom pitajte privatne investitore,drzava i opstina indjija nemaju veze sa lokacijom koju neko izabere.

Dragan

pre 9 godina

Istina je da Inđija nema ispravnu vodu za piće i ko ima posao da mu je plata (uglavnom) niska ali zar to treba da znači da treba da budemo protiv novog biznisa gde će barem nekolicina onih koji nemaju posao naći posao?! Ako ti je plata niska tražiš bolji posao, ne razumem kakve to ima veze sa akva parkom?! Istina je i da se sportska hala gradi godinama, a kakve to ima veze sa akva parkom? Sportska hala je opštinska/državna investicija, a akva park privatna. I ja vrlo često kritikujem opštinsu "marketing" vlast ali zašto pišete takve nebulozne komentare? Dokle god se akva park ne gradi iz mog džepa, zašto bih u startu osuđivao takav projekat?

A dobar je i ovaj posetilac koji kaže da se akva parkovi grade samo pored lepih gradova kakvih nema u Srbiji... nisam baš shvatio iz tvog komentara šta predlažeš? Jedno masovno spontano sagorevanje svih građana Srbije? Da srušimo ili u startu ugušimo i ono što bi možda moglo barem delimično da zadovolji tvoje estetske kriterijume? Svašta...

Laza

pre 9 godina

A sta je sa mnogo godina najavljivanim i jos grandioznijim IT parkom (najvecim u regionu, a sta drugo)? Je li on vec jednom nikao, ili ce od svega ostati fabrika miseva? Poljskih.

прецизнос и тачнос

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Неточно! Аква парк постоји у Аранђеловцу а то је 80км од Београда!

Srpski nikad nisi bio...

pre 9 godina

A Nis,Nis je drugi najveci grad u Srbiji,samo se to nerado govori jer se gura Novi Sad,Srbija se prostire i juznije.Bilo je govora o akva-parku u Nisu ali izgleda od kombinacija i nad-kombinacija ne moze da se uradi nista.Lepo je da vasa deca na severu imaju sve,ali sta je sa nasom decom na jugu,kad vec svi potrzu decu.Ona valjda treba da dodju i sluze vas na severu.(petrija, 14. avgust 2015 13:10)

Petrija, uz dužno uvažavanje i poštovanje, ali nemojte kriviti obične ljude i decu. Ne treba zbog ovoga da se svadjamo ni sa kim, naročito ne sa običnim ljudima i dečicom, ni iz Indjije, niti bilo odakle. Političari, a samim tim i razni interesi uvek to zakuvaju! Neka se gradi, neka uživaju i ta dečica. Ja sam Nišlija, da se razumemo. Akva park u Nišu je trebalo da se gradi u Nišu, i to na površini od 18 hektara, dakle veći od ovog u Indjiji. Najveći na Balkanu! Zbog nesposobnosti i zatucanosti naših gradskih otaca, Niš je ostao i bez Akva parka, i bez izgradnje tzv "niške ade", niškog jezera, poput one u Bgd-u! Tuga i čemer kakve sve nesposobnjakoviće biramo za gradonačelnike! Od tada ih se promenilo njih četvorica, računajući i ovog sadašnjeg! No, ja sam mišljenja sam da će se i u našem gradu Nišu realizovati ti projekti, tako da ćemo moći da uživamo i mi, i svi ostali ljudi iz Srbije koje put nanese u ove naše krajeve, poznate po gostoprimstvu, ljubaznosti i izuzetno dobrom krkanluku! Pozdrav! :-)

C3-PO

pre 9 godina

Niče kao i sportska hala za univerzijadu koja još uvek niče a univerzijada se završila pre pet godina.
(Sava, 14. avgust 2015 12:15)
======
Univerzijada se zavrsila ali Unezverijada kod nas nikad nece.

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Slicno se proveo i investitor iz Bosne koji je tako pravio motel u Arandjelovcu proglasavajuci ga dvorcem pa je zavrsio kao lokalni akva park.
(ne prolaze mutne radnje, 14. avgust 2015

U Arandjelovcu nije pravljen nikakv motel vec je Aqva park napravljen u sklopu Hotela Izvor i uopste nije nekog lokalnog karaktera vec aqva park sa najvisim toboganom u Srbiji sa dnevnom posetom od 5000 ljudi koji dolaze iz cele Srbije.

dejan-minhen

pre 9 godina

@sremac

odličan komentar! slažem se s Vama. treba da se probudimo i da ne gledamo na sve negativno i da ne potcenjujemo sami sebe!
lepa vest za Srbiju, Vojvodinu, Srem i Inđiju... nadam se da će još koja lepa da bude. još par fabrika u Sremu da ljudi umorni nakon posla idu da odmore! ;)

apu

pre 9 godina

sta bre kao u dubaiju! bice jos bolji i veci 10x od tog njihovog. eeee lako se sprdati sa narodom kad nisu 90% ljudi nije otislo dalje od paralije.

Winfan

pre 9 godina

Pa i u Novom Pazaru(najveci u drzavi). Ali niko nece da pise o tome.
(Bgd, 14. avgust 2015 12:01)
Jes, bas zato Pazarci preplave gradski bazen u Raski.

Mix

pre 9 godina

Ne mogu da se načudim komentarima...te zašto se ulaže u akva park (kao da je to zajednički novac)...te otvara se akva park a u drugom delu Inđije nema vode (kao da lepo ne piše da ljudi kopaju sopstveni bunar)...te zašzo se pravi na ledini gde nema ničeg (vožnja iz Bg ili NS svega 30-ak minuta)... te komentar sa našim gradovima koji su ružniji od Rima ili Pariza (kao da mi ne znamo da su to najlešši gradovi sveta)...te komentar da nije završena sportska hala , a pravi se aqua park (po ovome ispada da država pravi aqua park)..te ostala gomila gluposti...

Gegula123

pre 9 godina

Je li ovo investicija,jedna u nizu promasenih,buduci da imamo problem sa snadbevanjem vodom?Naravno I kvalitet vode se dovodi u pitanje.Jer vidim kako se ovi nazovi pametnim gadjaju stvarima o kojima nemaju pojma.Zaduzice ovo ako bude gradjane Indjija jos vise,a bogati mocnici na vlasti ce biti jos bogatiji.Razmislite o ovome vi pametnjakovici koji ovo podrzavate.

Lix

pre 9 godina

Teško da će sa površinom od 1 hektara biti najveći na Balkanu, o Evropi i da ne pričam. To spada u manje akvaparkove.
I otkud vam ideja da privatni investitor može da gradi gde hoće i šta hoće. Pa postoji nešto što se zove građevinsko zemljište, poljoprivredno zemljište i zelene površine. Na žalost umesto da se koristi zemljište koje spada među najplodnija u Evropi, tamo su napravljeni razni industrijski kompleksi, i to sa vrlo prljavim tehnologijama.
Mislim da će nas praunuci proklinjati zbog toga.
(only fools and horses, 14. avgust 2015 15:41)

10 hektara pametnice; 1 hektar je zatvoreni deo

Marko nb

pre 9 godina

Super ako to bude. Ali ajmo da smanjimo senzacionalizam. Da ne kazem lupetanje. Kojicrni Dubai! Ono kako izgleda to nije realno! Bazeni sa ajkulama bla bla.... Ma glupo je pricati i mene bi bilo sramota da poredim. Ali samo neka bude. Bice super sta god da naprave.

Igor

pre 9 godina

Najveci i najsavremeniji u Evropi??? Ne sumnjam da ce biti vrhunski s'obzirom na vrednost investicije, ali kakvih tematskih parkova ima po Evropi previse je neozbiljno reci da ce u Indjiji biti najbolji...

perax

pre 9 godina

Isto tako u Boru nikla fontana "ista kao u Dubaiju" pre par godina. Evo fotke.

http://i187.photobucket.com/albums/x210/SuskeBor/S1.jpg

FORZA MILAN

pre 9 godina

Aqualand se nalazi u samoj sredini ostrva Krf, i bez obzira gde se nalazite, veoma je lako doći do njega.

Cene ulaznica:
deca do 4 godine: besplatno
4-12 godina: 17 EUR (pola dana - posle 15 časova: 13 EUR)
odrasli: 25 EUR (pola dana - posle 15 časova: 18 EUR)
Dakle evo cena...

King

pre 9 godina

sremac@


Dobar komentar, ali ti moram reci zasto ljudi kritikuju i zasto su uspavani. Godinama unazad se pompezno najavljuju projekti akva-parkova u Niškoj banji, Trsteniku i Vrnjačkoj banji...Toliko se politicari slikaju, izjavljuju, najavljuju da je muka više slušati ih.Naravno ni jedan od navedenih nije ni blizu realizacije.Samo pusta priča, zato smo postali kao zombiji i lazemo napaćenu decu o tamo nekim akva parkovima, u stvari treba im objasniti kako čike u odelima lažu narod zarad kradje novca u budućnosti.

Aleksandar-AR

pre 9 godina

Novi sad ima akva park na 15 km udaljenosti u backom Petrovcu, a beograd nema ni na 100km
(Mile, 14. avgust 2015 13:40)

Aqva park u Arandjelovcu je na 76 km od Beograda i stize se za sat vremena normalne voznje... Svaki dan je gomila beogradjana u ovom aqva parku koji je u sastavu hotela Izvor.

Pera

pre 9 godina

Ne buse 1000 dubine da bi bili nezavisni od indjijskog vodovoda vec da nadju termalnu vodu. To je preduslov za rad zatvorenog bazena zimi jer ako bi morali da greju vodu mazutom, propali bi pre nego sto i otvore vrata. Hiljadu metara je ozbiljna dubina i to mora da busi ozbiljna firma, u ovom slucaju NIS. Kvalitetna (veliko pitanje u Vojvodini) pitka voda se nalazi vec na 300 metara dubine. U Srbiji trenutno ne postoji niti jedan zimski akva park (bar ne da ja znam) tako da segedinski ima veliki broj Srba svakoga vikenda. Mislim da im je to i cilj.

kicko

pre 9 godina

@bojan

zasto bi se zatvorio gradski bazen?
pa ko tebe tera da svaki dan placas aqua park npr 1500din? aqua park ni ne sluzi tome da ides svaki dan. ti i dalje mozes ici na gradski za 250 din. mada nadam se da ce u sklopu tih 10 000 m2 zatvorenih bazena napraviti i bazen za isplivavanja,sa jeftinijom cenom ulaza

sibinka

pre 9 godina

@FORZA MILAN
Cene u akva parku Waterland kod Soluna su do 4god besplatno, od 4 do 14 godina 11,5 eura a preko 14 godina 14,5 eura. Bio sam pre neki dan

marx

pre 9 godina

u indjiji imamo i farminu koja prozivodi hranu za kucne ljubimce, pa kada puste smrad cela indjija smrdi, ljudi ne mogu da disu, a fabrika je udaljena od centra ni kilometar...zamislite sad na ovim vrucinama kako to izdgleda...ima specifican smrad...i niko nista ne preduzima po tom pitanju....

I, ko je popio aps ?

pre 9 godina

Koliko znam nedovrsena sportska hala, za Univerzijadu je u Pancevu ! Da to u Indjiji nije bliznakinja ? I koliko ih uopste ima ?

Nikad kao Bane...

pre 9 godina

Ako je privatna investicija, naravno da je bolje akva park nego poljana... Sad samo videti sta znaci to "krece u realizaciju" i kada ce konkretno da pocne to busenje. Do tada ne verujem ni u sta. I ako znaju da ce da bude najlepsi u Evropi, onda sigurno imaju i neku maketu ili skicu, pa ajde da vidimo i to...

Stanimir Branimir

pre 9 godina

@Jurišić Milorad - Nema Novi Sad, ali ima B. Petrovac do kojeg se iz NS stiže za 15-20 min. Pored tog akvaparka je izgrađen i adrenalin park.