Aktuelno

Subota, 29.12.2012.

23:26

Nedostaci nove petlje kod Pančevca

Izvor: B92

Nedostaci nove petlje kod Panèevca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Danas se svi mesaju,,,

pre 11 godina

@(dipl gradj inz., 31. decembar 2012 19:12)
Da, te ozbiljne projekte su ranije radili dok ih danas ne rade tako ozbiljno. To mora da se da saobracajnim inzenjerima, koji ce da isprojektuju, i gradjevincima koji ce to da primene odnosno da izgrade. Svako mesanje ostalih struka ili obrnuti redosledi su smensi i dobiju se raskrsnice pune gresaka. Mada je ova raskrsnica u sustini dobra, i mnogo ce pomoci na resavanju saobracaja.

Tri karte za Hollywood

pre 11 godina

Jos malo pa kao ovo: http://www.examiner.com/article/ucla-unearths-new-freeway-health-hazard-asthma-flare-ups. hahahahaha... Pozdrav iz LA-a.

dr.mator

pre 11 godina

Licence se dobijaju izjavom dva svedoka, a na zalost ovo nije jedini i poslednji promasaj. Tako rade diletanti i lampovezi, niko ne snosi posledice. Niko ne razmislja o invalidima, zenama koja guraju decu u kolicima, starim licima koji se usporeno i sa teskocom krecu, deci koja se samostalno krecu, kako ce oni da predju sve ove prepreke i predju najkrace bezbedno s jedne na drugu stranu, bez previse nepotrebne setnje.

dipl gradj inz.

pre 11 godina

Petlja osim sto je kompletno resila problem ukljucenja iz pravca Karaburme ima sledece nedostatke:
1. Sporni semafor za pesake odmah po iskljucenju iz pravca Pancevackog mosta ka Bulevaru Despota Stefana.
2. Ukljucenje sa rampe na most iz pravca Bulevara prema pravcu Panceva ima jako malu duzinu trake za ukljucenje, gotovo da je smesna duzina za ukljucenje na magistralni put.
3. Osim tacke 2, na istom ukljucenju stoji obrnuti trougao tj da nailazite na put koji ima prvenstvo prolaza. Tj morate da propustite sva vozila koja dolaze sa pravca Bogoslovije (koji je daleko marginalni pravac za saobracaj). Da vas podsetim da je u prethodnom resenju koji su radili neki ozbiljni inzenjeri cela Karaburma morala da propusti pravac magistralnog puta Bg-Pa a sada jednu sporednu ulicu pravite glavnim pravcem.Da smejurija bude veca kada propustite sva vozila nailazite na novo ukljucenje na mostu (postojece samo sada otvoreno za pravac Karaburme). Na ovom mestu sam video vec 3 udesa za moja 3 odlaska tim potezom.
4. Samo prestrojavanje na pomenutu rampu iz pravca Despota Stefana je svojevrsna komplikacija. Morate prvo da se prestrojite pa onda nailazite na autobusku stanicu) pa onda semafor, propustanje pesaka, pa onda prestrojavanje u desno pa onda ukljucenje vidi tacku 2 i 3 sa svojim problemima. Raskrsca treba da budu sto jednostavnija a ne prepuna komplikacija.

Pozdrav i svako dobro

Vozač BG

pre 11 godina

Iz pravca Despota Stefana ka mostu nedostaje saobraćajni znak koji bi obavestio vozače kako da se prestroje pre nailaska na razdelno ostrvo. Takav znak (žuta tabla: "Pančevo, Zrenjanin") postavljen je na samom uključenju na novu prilaznu traku (desni polukružni uspon na most), što jeste potrebno, ali je prekasno. Moguće je da saobraćajni znak postoji na trotoaru sa desne strane kolovoza, negde ispred autobuske stanice, ali se od autobusa koji pristižu u stanicu ne vidi. Zato bi ga trebalo postaviti na početku samog razdelnog ostrva (desno-ZR/PA, levo-Karaburma/Višnjica). Nisu svi vozači koji se uključuju na Pančevački most prošli ovom novom petljom stotinu ili hiljadu puta pa da napamet znaju kako da se prestroje.

Beogradjanin

pre 11 godina

Pesacki prelaz jeste stvorio probleme zbog zagusenja i njega bi trebalo sto pre resiti. Pravo resenje bi naravno bila pasarela ili podzemni ali je ona dosta skupa pa bi trebalo napraviti dobru ekonmsku analizu isplativosti. Treba prvo analizirati obim pesackih kretanja tj protok pesaka pa tek onda videti kakvo resenje napraviti. Ne moze se praviti pasarela ako ima par pesaka na sat.
Prelazno resenje bi bilo da se prelaz izmesti dalje, kako bi se omogucio veci priliv vozila sa mosta i raspodelu po trakama pa tek onda uvesti semafor.
Sto se tice prekinutih tokova zbog izgradnje denivelisane raskrsnice tu bi trebalo napraviti neku pasarelu ili podzemni prolaz jer je i na suprotnoj strani nemoguce proci peske zbog ulivne rampe.
Na to je morala da se obrati paznja tokom projektovanja. Inace je petlja odlicno resenje, kako sa aspekta bezbednsoti tako i sa saobracajnog aspekta jer ce omoguciti neometano ukljucenje namost i izbeci levo skretanje.

Marko

pre 11 godina

Ako pričamo o bezbednosti, onda treba odvojiti pešake od vozača, bilo da ste pešak ili vozač.
Problem su kamioni koji treba idu ispod mosta sa donje strane a ne preko pruge pa onda da seku duplu traku da se uključe, a i sva ta uključenja su kratka za njih.
Velike jednosmerne ulice smanjenje broja levih skretanja.

Perun

pre 11 godina

Imam i ja pitanje. Ja sam vozac i lakse bi mi bilo da vozim kroz podvoznjak nego sto pesaci moraju da se pentraju po pasarelama kao Tarzani. Majke sa kolicima starci invalidi i sl. Probao sam par puta pasarelu FUJ. Ja sam vidjao cesto podzemne prolaze za automobile na zapadu.

milinko

pre 11 godina

i jos jedan problem o kome nema reci...kada se prelazi silazna rampa sa pancevca (recimo ko ide na zeleznicku stanicu bg voza) sa leve strane silazne rampe je veliko zbunje, toliko veliko da pada na kolovoz. Leti kad ozeleni jedini nacin da se vidi da li nesto dolazi je da se izadje na kolovoz i nada da ne nailazi nesto. Da ne pominjem koliko autobusa i kamiona dolazi tuda. Mogao bi to neko malo da podsisa

Aleksandar

pre 11 godina

aj da se kladimo u 50evra da ce prvi problem da "rese" novim semaforom na novoj uzlaznoj rampi na pancevac. ovo drugo ih nece ni dotaci...

ovo je urađeno kako bi se neko slikao.

pre 11 godina

(kokankokanovic)
Pitaš se zašto neko stavlja pesimističke komentare?
Nema to veze sa pesimizmom, nego sa aljkavošću i
nestručnošću. Pre par decenija kad se radio neki projekat
možada je i moglo da dođe do nekih previda.
Međutim sad kad postoje 3D animacije, to je smo dokaz
da se nemisli o ničemu, nego ajde da radimo nešto. Više mi je pun kofer toga što se kao nešto radi.
Bolje je ne raditi ništa na takvim projektima nego nešto.

vlad

pre 11 godina

Samo me zanima ko ji je strucnjak izvrsio promenu ulice sa prvenstvom prolaza- postavljen znak stop na spustanju sa mosta u Bulevar Despota Stefana. Isto tako i na ulasku na most sa nove petlje stavljen je obrnuti trougao - tako da prvenstvo prolaza imaju vozaci koji dolaze iz pravca Bogoslovije. Koliko se secam i Karaburma i Bogoslovija su imali obrnuti trougao- a sada imaju prednost???

idiocracy

pre 11 godina

klasicna srpska posla, dati priglupim stranackim kadrovima da resavaju ozbijlan inzenjerski problem

naime u zelji da toklone jedan problem (skretanje levo na most), oni su stvorili TRI nova problema:

1. dobro poznati semafor koji sada zagusuje saobracaj na samom mostu i pravi guzve u vreme kada ih uopste nije ni bilo pre (npr u 10 prepodne), nije mi jasno zasto nisu napravili podzemni prolaz kao na zelenom vencu (a tolike pare su spiskali npr na novi most)

2. kada se vozila iz pravca visnjice ukljucuju na most (starom rampom kojom su se svi ukljucivali) nailaze na gust saobracaj kola koja jure od bogoslovije i nove rampe i jako je tesko bezbedno se ukljuciti (a ako tome dodamo klasican bezobrazluk nasih vozaca koji se ukljucuju bez da pogledaju onda je to stvarno veliki problem)

3. ono sto malo ko pominje a to je odvajanje dve trake za vozila koja idu ka novoj rampi, e sada je tu stajaliste i za autobuse koji idu na most (95) i za one koji idu pravo (16) sad zamislite situaciju u kojoj 16ica hoce da se prestroji u traku za pravo koju su okupirala vozila koja idu na most i hoce da skrenu u krajnju levu traku, nepotreban zastoj i guzvanje (a onda ih u sve to saceka i semafor...)

tuga i sramota u kakvoj mi malogradjanstini zivimo pa cak i u beogradu koji se oliko hvali!
taj isit djilas je nama drzao lekciju kako se u cikagu putnici ne bune zbog kontrole i ulaska na prednja vrata a zasto on licemer nije pitao njih da li se tamo prave ovakve gluposti...

hugo

pre 11 godina

Ova petlja je potpuno bespotrebna i samo zauzima dobro parče građ. zemljista. Kako se niko nije setio da samo iz pravca grada proširi BDS i izdvoji krajnju desnu traku za uključenje na Pančevac, koja bi se kratkim levim polukružnim nadvožnjakom penjala na most (isto kao levi polukružni nadvožnjak kod Ade za penjanje u Požešku i na Banovo brdo). I uz potrebno ojačanje i proširenje mosta i stubova (ako treba i obnavljanje) sve bi bar 2 puta manje koštalo. Sramota je šta se sve gradi kod novog mosta preko ade a ovde ne mogu da stave 4 dodatna stuba i nadvožnjak od 50 metara. Mislim da je ovde namerno napravljen veći projekat za veći novac, da bi se uzele veće provizije. Treba ovo da se preispita.

ma kako da ne

pre 11 godina

@kiki

A gde ljudi koji dolaze vozom preko mosta i silaze na dunav stanici da idu da bi uhvatili autobuse 95 ili 43 - peske do Pionira još 1km jel? Samo da vi ne bi autima čekali još 2-3 min više.

karamela

pre 11 godina

Tacno se vidi da komentare ostavljaju vozaci. Po vama bi najbolje bilo da se zabrani pesacenje i prelazenje ulice da bi vi mogli nesmetano da se vozikate! Ideje o pasareli i podzemnom prolazu nisu lose, ali vi zaboravljate da nasi ljudi tesko menjaju navike i da ce, ako se to i odradi, opet biti entuzijasta koji ce pretrcavati ulicu zato sto ih mrzi da predju preko pasarele. Morate uvek imati u vidu da su i pesaci ucesnici u saobracaju.

Miki

pre 11 godina

Ovo sam samo po Srbiji vidjao, nigde drugde u svetu da na tranzitnom opterecenom putu postoje pesacki prelazi i semafori. Svuda je to reseno ili podzemnim prolazom za pesake ili pesackim mostom. Zar nije ocigledno da na takvim semaforima sa tasterom skoro uve ima nekoga i da ce 50% vremena biti aktiviran a onda dzaba i sve petlje i sva resenja kada saobracaj stoji.

Jos jedan problem koji nije vezan za ovo ali se odnosi na obilaznicu oko Beograda. Resenje je zavrseno ali nije ispraceno znakovima. Kada se ide od Novog Sada ka Nisu sve je OK, ali iz Nisa ka NS postoji samo jedna malena tabla koja pokazuje NS ka "iskljucenju" i prosto sam prozujao pored nje, a zatim zavrsio u BG i pravo na Gazelu. Garantujem da bar 50% vozaca promasi obilaznicu i zavrsi na Gazeli i onda su opet guzve. Cemu to? Recimo u nemackoj vas auto put pod obavezno vodi van grada i ako vozite pravo vi prolazite pored, a ovde je glavni tok i svi znakovi ka BG, a obilaznica je jedva primetna na znakovima. Ovo mora POD HITNO da se menja kako bi se rasteretio saobracaj u Beogradu, dakle auto put treba da prirodnim tokom vodi mimo beograda, a ko zeli u BG da ima veliku tablu sa znakom ISKLJUCENJA za BG, a ne kao sada da se "iskljucujemo" za E-75. Razumem ja da ne BG veliki i glavni grad ali ovo prvo njemu steti, a posle i svima ostalima.

vesna djuric

pre 11 godina

Nedostaju mesta za odlaganje djubreta na autobuskim stajalistima kod Mosta.Ljudi otpatke moraju da bacaju na trotoar, pa radnici Cistoce stlno ciste.Problem nije beznacajan,puno ljudi ceka na ta dva stajalista,celog dana! Kako je moguce da je to neko ovako projerktovao -

Miloš

pre 11 godina

Ovo je prva stvar koju sam zamerio kada je nova petlja puštena u saobraćaj - eliminisati konflikte vozačkih tokova a onda to samo preseliti 100 metara niže sada kao konflikt pešaka i vozila - suludo. Mislim koliki može da bude procenat troškova za metalnu/betonsku konstrukciju pešačke pasarele u odnosu na vrednost čitavog projekta? Još jedan dokaz da kod nas projektuju polustručnjaci i bacaju senku na čitav esnaf kvalitetnih inženjera. Sve je ljudi moji politika, pa i ovo... Ogorčen sam i kao čovek i kao inženjer. I sada kao i uvek "peglanje" će nas koštati mnogo više.

draganbg

pre 11 godina

Sad kad dolazim iz pravca Borce ka gradu svaki dan zastoj na mostu, ne mozemo da se ukljucimo u bulevar, ko je to smislio svaka mu cast!

mamor

pre 11 godina

Bojim se da ce sledece obracanje paznje na pancevacki most biti za jedno 50 godina.
Toliko je bilo potrebno da prodje da bi se izgradila ova petljica sa 10 sahtova postavljenih posred kolovozne trake.
Mislim, svi znamo koliko dugo sahtovi ostaju na nivou kolovoza na putevima u nasoj divnoj zemlji...

Tu neko

pre 11 godina

Postoji problem kod uključivanja sa Bogoslovije na most nije pogođena visina između starog i novog asfalta novi je viši jedno 30cm pa je osećaj kao da si na skakaonici bojim se da pri većim brzinama bi moglo svašta biti.

Bora

pre 11 godina

Ima jos jedan problem koji nastaje kada se ukljucujete na Pancevacki most iz zaustavne trake a vozaci koji idu iz ulice Dragoslava Srejovica su vec razvili pristojnu brzinu. Sve se dodatno komplikuje kada je noc i pada kisa. Slazem se da je mnogo bolje sa petljom ali je treba doterati.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Da li je više ikom čudno što je neverovatno da su to svi znali pre nego što je petlja završena, osim samih projektanata? Za ovo neko stvarno treba da izgubi licencu.

putnik

pre 11 godina

Semafor sa pesackim prelazom (ili podzemni prolaz za pesake) je potreban i na samom silaznom iskljucenju sa Panc. mosta tj. ukrstanju sa Bul.desp.Stef. jer SKORO SVI kamioni-sleperi, automobili i autobusi hoce u punoj brzini da sidju sa mosta i udju u desno skretanje, ignorisuci pesake koji moraju bukvalno uz guranje,istrcavanje, skripanje kocnica i sa strahom, da predju tih 5m da bi dosli do Dunav stanice Beovoza, ili autobuske okretnice buseva 33,37,48,58. Cesto idem tuda i mnogo vozaca je bas bezobrazno i cak spremno da zgazi. Alo, prikocite, ulazite u grad !

kokankokanovic

pre 11 godina

Moram da komentarisem ovaj, zasada jedini komentar. Zasto smo tako skepticno-pesimisticno nastrojeni prema svemu sto se u gradu, pa i u drzavi gradi? Od pocetka radova na ovoj petlji ka Pancevu, mesecima sam autobusom putovao do i od Panceva. Sve vreme sam slusao komentare oko sebe, kako vozaca, tako i pojedinih putnika: te, zasto,kako sad, te od tog posla ove godine nece biti nista i ostale nipodastavajuce komentare.
Eto, zavrsi se taj poduhvat!
Sada smeta sto nema prolaza za pesake ka Visnjici, te semafor na izlasku sa mosta od Panceva pravi cep! Opet nista ne valja. Pa ljudi moji, ima li u ovoj zemlji nesto sto ce biti pozdravljeno i pohvaljeno? Tako je primljen od mnogih "katastroficara" i most na Adi! Izgleda nista od nas , nama samima ne moze da valja, neverovatno! ZALOSNO!
Pisac ovog teksta seca se ovog mosta kad je bio prakticno samo ZELEZNICKI sa jednim kolosekom po sredini mosta. Kad je kompozicija voza prelazila preko njega, nista drugo od saobracajnih vozila nije moglo da ga koristi. Kad ga kompozicija predje, onda su pustane konjske i volovske zaprege i poneko motorno vozilo, vrlo, vrlo retko. Mozda ce se naci jos neki moj ispisnik koji se seca ovakvog funkcionisanja Pancevackog mosta. Ljudi, osmehnite se, pozelite vise novih poteza u gradu, zemlji Srbiji!

007

pre 11 godina

momentalno dati otkaz onom coveku koji je smislio da ovde stavi semafor za pesake, pitam se kako taj covek uopste moze da radi na takvom mestu jer ne deluje narocito pametan...

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Iz slike pešačkog prelaza je jasno da je najbolje rešenje podzemni pešački prelaz a mogu i biciklisti kroz njega bez da smetaju motornom saobraćaju,
S poštovanjem

Argentto

pre 11 godina

Najveci problem je novi semafor na silazu u bul. Despota Stefana... I bez njega je u jutarnjim satima spica bilo muke preci most ka gradu a od kako je on postavljen, problem je jos veci... Naime, semafor koji zaustavlja vozila kod bogoslovije, toliko dugo drzi crveno da napravi kolonu koja blokira silaz u bulevar. D. S ..
Tako da se pre svega treba regulisati taj semafor jer je on najveci uzrok guzvi.. A treba da se napravi i iskljucenje u Djure Djakovica kod okretnice 37ice gde je nekad i bilo planirano da bude sto bi silaz u bulevar D. S rasteretilo kamiona...

citalac

pre 11 godina

Slik ai prilika nase realnosti: grupa entuzijasta na sajtu pokaze da ima vece znanje i bilje ideje od tima "strucnjaka" koji su osmislili projekat.

Sto, nazalost, uopste nije usamljen slucaj.

Ivana Spasović

pre 11 godina

Čestitke za urađeno, ali: zar je i sada ostala deponija ispod petlje!? Zar nije sramota da kraj Dunava (!), na ulazu u naš glavni grad, stoji ogromno đubrište s ruševinama i ostalim ruglom?! Duša me boli kad ono pogledam. Ovo je bila idealna prilika da se to počisti. Kako zaposleni na železničkoj stanici Pančevački most mogu mirno da rade kraj đubrišta? Gde su silni sekretarijati, zavodi, direkcije, agencije i sl. za urbanizam i zaštitu životne sredine? Zar to nije ničija odgovornost i obaveza, ni Opštine Palilula, ni Grada, ni Republike? Pa, to je prvi utisak o našoj prestonici na ulazu sa banatske strane! Čišćenje čak nije ni pitanje novca, mnogo teža stvar je odrađena, zašto je skrnaviti, zar nije bilo i predviđeno da ispod i oko petlje bude čisto i zeleno, neće valjda i ovo pisanje biti uzaludno kao prethodna...

Bane

pre 11 godina

Veliku problem moze da predstavlja i mesto gde se na most ukljucuju vozila iz pravca Karaburme, pre su imali prostor da se ukljuce, sada moraju da paze, jer su obe trake u upotrebi pre ovog ukljucena.

Nemanja

pre 11 godina

Problem br.3 Biciklisticka staza na cijoj se sredini inace nalaze bandere pri prikljucenju na most jednostavno nestaje, udara po sred ograde starog mosta.Mada ko smo mi uopste da se bunimo, nije to ada ili gazela, pa da mora sve da bude po propisu i fensi.Bolje da cutim da nam i to malo ne sruse.

kiza

pre 11 godina

Godinama govorih da je resenje u pasareli za pesake a ne petljanju , zapetljavanju , kako se inace okolo naokolo resavaju svi problemi kod nas!

Raspetljani

pre 11 godina

Neće se ništa menjati. Petlja je napravljena na brzinu da bi se sticali politički poeni a ne da bi se efikasno rešio problem.

zora

pre 11 godina

ko je toliko pametan pa postavi semafor na silazak u bulevar!? samo izmestite stanicu pre mosta iz pravca karaburme,negde kod malog takova,a ukinuti naravno sadasnji pesacki na silazu u bulevar,i problem je resen.mnogo jednostavnije i brze nego kopanje podzemnog prolaza.

shone

pre 11 godina

svaki dan prolazim preko petlje i uocio sam veliki problem jer ovi sto idu na most sa bogoslovije jure ko ludi na dve trake i molite se bogu da vas neko ne udari. Jednostavno treba im jasno ranije suzavati tu desnu traku ka mostu. Inace bice tu cukanja i samim tim cepova samo tako.

cccc

pre 11 godina

Semafor na tom mestu je užasna ideja i uopšte mi nije jasno kako je nekome pala na pamet ! Što se tiče pešačke deonice od mosta do "Tri bika" tu je i do sada postojao uzak trotoar, ne naročito bezbedan, tako da je to trajni problem koji će čekati rešavanje u decenijama koje dolaze.

pešački je neophodan

pre 11 godina

Nova petlja je pogrešno projektovana jer zavija teški saobraćaj desno nagore, suprotno od mosta koji je dole levo, i na kome je ostavljen priključak prilikom izvođenja. Umesto da se penje na suprotnu stranu, saobraćaj je iz grada ka mostu trebalo lagano spustiti podvožnjakom ispod ulice i do mosta, slično kao i na Mostarskoj petlji. Uključenje je onda niže. Neka svako to sagleda na licu mesta kao posao koji nas očekuje za koju godinu.

it is I

pre 11 godina

da,stvaraju se guzve kod novog semafora. velike guzve ! off topic,jos jedan semafor tu u blizini godinama pravi veliku guzvu.na kraju pancevackog mosta,ispred bogoslovije (okretnice) semafor stvara guzvu.

Aleksandar

pre 11 godina

A zasto nije uredjen zemljani prostor unutar petlje nego su ostale gomile zemlje i gradjevinskog otpada? Planira li neko bar da poravna ono blato?

CityWatch

pre 11 godina

To su amaterski nedostaci nedopustivo za jednog saobracajnog inzinjera a kamoli za timove inzinjera, arhitekata i gradjevinskih neimara. Kao i uvek i sada, posao je nezavrsen ili traljavo odradjen u svrhu licne promocije lokalnih politicara. Gazela takodje izgleda kao da je renovirana pre 10 g, ne citi se, puna je kamencica i razne prljavstine uz bankinu (i to leti, zimi da ne govorimo), trake su se jedva videle sad je malo popravljeno, sagradjen je velelpni most do Milosevog konaka, u gradu su i dalje neverovatne guzve jer se gradi i useljava bez reda i odgovarajuce infrastrukture i to sve zato jer niko ne odgovara za svoja "dela".

Adam

pre 11 godina

Ja ovu petlju korisitim svaki dan po nekoliko puta. Na kraju sam došao u situaciju da je izbegavam i svaki put idem "okolo" jer je razdvojna traka očajno urađena i jednostavno čovek nema ideju kad i gde treba da se prestroji iz ulice Despota Stevana. S druge strane kad se ulazi sa Bogoslovije na most nekadašnja zaustavna traka koje je bila blokirana i bezbedna. Sad je pre rizicno.

draganbg

pre 11 godina

Sad kad dolazim iz pravca Borce ka gradu svaki dan zastoj na mostu, ne mozemo da se ukljucimo u bulevar, ko je to smislio svaka mu cast!

Miki

pre 11 godina

Ovo sam samo po Srbiji vidjao, nigde drugde u svetu da na tranzitnom opterecenom putu postoje pesacki prelazi i semafori. Svuda je to reseno ili podzemnim prolazom za pesake ili pesackim mostom. Zar nije ocigledno da na takvim semaforima sa tasterom skoro uve ima nekoga i da ce 50% vremena biti aktiviran a onda dzaba i sve petlje i sva resenja kada saobracaj stoji.

Jos jedan problem koji nije vezan za ovo ali se odnosi na obilaznicu oko Beograda. Resenje je zavrseno ali nije ispraceno znakovima. Kada se ide od Novog Sada ka Nisu sve je OK, ali iz Nisa ka NS postoji samo jedna malena tabla koja pokazuje NS ka "iskljucenju" i prosto sam prozujao pored nje, a zatim zavrsio u BG i pravo na Gazelu. Garantujem da bar 50% vozaca promasi obilaznicu i zavrsi na Gazeli i onda su opet guzve. Cemu to? Recimo u nemackoj vas auto put pod obavezno vodi van grada i ako vozite pravo vi prolazite pored, a ovde je glavni tok i svi znakovi ka BG, a obilaznica je jedva primetna na znakovima. Ovo mora POD HITNO da se menja kako bi se rasteretio saobracaj u Beogradu, dakle auto put treba da prirodnim tokom vodi mimo beograda, a ko zeli u BG da ima veliku tablu sa znakom ISKLJUCENJA za BG, a ne kao sada da se "iskljucujemo" za E-75. Razumem ja da ne BG veliki i glavni grad ali ovo prvo njemu steti, a posle i svima ostalima.

Miloš

pre 11 godina

Ovo je prva stvar koju sam zamerio kada je nova petlja puštena u saobraćaj - eliminisati konflikte vozačkih tokova a onda to samo preseliti 100 metara niže sada kao konflikt pešaka i vozila - suludo. Mislim koliki može da bude procenat troškova za metalnu/betonsku konstrukciju pešačke pasarele u odnosu na vrednost čitavog projekta? Još jedan dokaz da kod nas projektuju polustručnjaci i bacaju senku na čitav esnaf kvalitetnih inženjera. Sve je ljudi moji politika, pa i ovo... Ogorčen sam i kao čovek i kao inženjer. I sada kao i uvek "peglanje" će nas koštati mnogo više.

citalac

pre 11 godina

Slik ai prilika nase realnosti: grupa entuzijasta na sajtu pokaze da ima vece znanje i bilje ideje od tima "strucnjaka" koji su osmislili projekat.

Sto, nazalost, uopste nije usamljen slucaj.

Ivana Spasović

pre 11 godina

Čestitke za urađeno, ali: zar je i sada ostala deponija ispod petlje!? Zar nije sramota da kraj Dunava (!), na ulazu u naš glavni grad, stoji ogromno đubrište s ruševinama i ostalim ruglom?! Duša me boli kad ono pogledam. Ovo je bila idealna prilika da se to počisti. Kako zaposleni na železničkoj stanici Pančevački most mogu mirno da rade kraj đubrišta? Gde su silni sekretarijati, zavodi, direkcije, agencije i sl. za urbanizam i zaštitu životne sredine? Zar to nije ničija odgovornost i obaveza, ni Opštine Palilula, ni Grada, ni Republike? Pa, to je prvi utisak o našoj prestonici na ulazu sa banatske strane! Čišćenje čak nije ni pitanje novca, mnogo teža stvar je odrađena, zašto je skrnaviti, zar nije bilo i predviđeno da ispod i oko petlje bude čisto i zeleno, neće valjda i ovo pisanje biti uzaludno kao prethodna...

mamor

pre 11 godina

Bojim se da ce sledece obracanje paznje na pancevacki most biti za jedno 50 godina.
Toliko je bilo potrebno da prodje da bi se izgradila ova petljica sa 10 sahtova postavljenih posred kolovozne trake.
Mislim, svi znamo koliko dugo sahtovi ostaju na nivou kolovoza na putevima u nasoj divnoj zemlji...

Dikh tu kava

pre 11 godina

Da li je više ikom čudno što je neverovatno da su to svi znali pre nego što je petlja završena, osim samih projektanata? Za ovo neko stvarno treba da izgubi licencu.

vesna djuric

pre 11 godina

Nedostaju mesta za odlaganje djubreta na autobuskim stajalistima kod Mosta.Ljudi otpatke moraju da bacaju na trotoar, pa radnici Cistoce stlno ciste.Problem nije beznacajan,puno ljudi ceka na ta dva stajalista,celog dana! Kako je moguce da je to neko ovako projerktovao -

007

pre 11 godina

momentalno dati otkaz onom coveku koji je smislio da ovde stavi semafor za pesake, pitam se kako taj covek uopste moze da radi na takvom mestu jer ne deluje narocito pametan...

shone

pre 11 godina

svaki dan prolazim preko petlje i uocio sam veliki problem jer ovi sto idu na most sa bogoslovije jure ko ludi na dve trake i molite se bogu da vas neko ne udari. Jednostavno treba im jasno ranije suzavati tu desnu traku ka mostu. Inace bice tu cukanja i samim tim cepova samo tako.

ovo je urađeno kako bi se neko slikao.

pre 11 godina

(kokankokanovic)
Pitaš se zašto neko stavlja pesimističke komentare?
Nema to veze sa pesimizmom, nego sa aljkavošću i
nestručnošću. Pre par decenija kad se radio neki projekat
možada je i moglo da dođe do nekih previda.
Međutim sad kad postoje 3D animacije, to je smo dokaz
da se nemisli o ničemu, nego ajde da radimo nešto. Više mi je pun kofer toga što se kao nešto radi.
Bolje je ne raditi ništa na takvim projektima nego nešto.

Nemanja

pre 11 godina

Problem br.3 Biciklisticka staza na cijoj se sredini inace nalaze bandere pri prikljucenju na most jednostavno nestaje, udara po sred ograde starog mosta.Mada ko smo mi uopste da se bunimo, nije to ada ili gazela, pa da mora sve da bude po propisu i fensi.Bolje da cutim da nam i to malo ne sruse.

Tu neko

pre 11 godina

Postoji problem kod uključivanja sa Bogoslovije na most nije pogođena visina između starog i novog asfalta novi je viši jedno 30cm pa je osećaj kao da si na skakaonici bojim se da pri većim brzinama bi moglo svašta biti.

Argentto

pre 11 godina

Najveci problem je novi semafor na silazu u bul. Despota Stefana... I bez njega je u jutarnjim satima spica bilo muke preci most ka gradu a od kako je on postavljen, problem je jos veci... Naime, semafor koji zaustavlja vozila kod bogoslovije, toliko dugo drzi crveno da napravi kolonu koja blokira silaz u bulevar. D. S ..
Tako da se pre svega treba regulisati taj semafor jer je on najveci uzrok guzvi.. A treba da se napravi i iskljucenje u Djure Djakovica kod okretnice 37ice gde je nekad i bilo planirano da bude sto bi silaz u bulevar D. S rasteretilo kamiona...

Aleksandar

pre 11 godina

A zasto nije uredjen zemljani prostor unutar petlje nego su ostale gomile zemlje i gradjevinskog otpada? Planira li neko bar da poravna ono blato?

CityWatch

pre 11 godina

To su amaterski nedostaci nedopustivo za jednog saobracajnog inzinjera a kamoli za timove inzinjera, arhitekata i gradjevinskih neimara. Kao i uvek i sada, posao je nezavrsen ili traljavo odradjen u svrhu licne promocije lokalnih politicara. Gazela takodje izgleda kao da je renovirana pre 10 g, ne citi se, puna je kamencica i razne prljavstine uz bankinu (i to leti, zimi da ne govorimo), trake su se jedva videle sad je malo popravljeno, sagradjen je velelpni most do Milosevog konaka, u gradu su i dalje neverovatne guzve jer se gradi i useljava bez reda i odgovarajuce infrastrukture i to sve zato jer niko ne odgovara za svoja "dela".

Raspetljani

pre 11 godina

Neće se ništa menjati. Petlja je napravljena na brzinu da bi se sticali politički poeni a ne da bi se efikasno rešio problem.

ma kako da ne

pre 11 godina

@kiki

A gde ljudi koji dolaze vozom preko mosta i silaze na dunav stanici da idu da bi uhvatili autobuse 95 ili 43 - peske do Pionira još 1km jel? Samo da vi ne bi autima čekali još 2-3 min više.

it is I

pre 11 godina

da,stvaraju se guzve kod novog semafora. velike guzve ! off topic,jos jedan semafor tu u blizini godinama pravi veliku guzvu.na kraju pancevackog mosta,ispred bogoslovije (okretnice) semafor stvara guzvu.

cccc

pre 11 godina

Semafor na tom mestu je užasna ideja i uopšte mi nije jasno kako je nekome pala na pamet ! Što se tiče pešačke deonice od mosta do "Tri bika" tu je i do sada postojao uzak trotoar, ne naročito bezbedan, tako da je to trajni problem koji će čekati rešavanje u decenijama koje dolaze.

idiocracy

pre 11 godina

klasicna srpska posla, dati priglupim stranackim kadrovima da resavaju ozbijlan inzenjerski problem

naime u zelji da toklone jedan problem (skretanje levo na most), oni su stvorili TRI nova problema:

1. dobro poznati semafor koji sada zagusuje saobracaj na samom mostu i pravi guzve u vreme kada ih uopste nije ni bilo pre (npr u 10 prepodne), nije mi jasno zasto nisu napravili podzemni prolaz kao na zelenom vencu (a tolike pare su spiskali npr na novi most)

2. kada se vozila iz pravca visnjice ukljucuju na most (starom rampom kojom su se svi ukljucivali) nailaze na gust saobracaj kola koja jure od bogoslovije i nove rampe i jako je tesko bezbedno se ukljuciti (a ako tome dodamo klasican bezobrazluk nasih vozaca koji se ukljucuju bez da pogledaju onda je to stvarno veliki problem)

3. ono sto malo ko pominje a to je odvajanje dve trake za vozila koja idu ka novoj rampi, e sada je tu stajaliste i za autobuse koji idu na most (95) i za one koji idu pravo (16) sad zamislite situaciju u kojoj 16ica hoce da se prestroji u traku za pravo koju su okupirala vozila koja idu na most i hoce da skrenu u krajnju levu traku, nepotreban zastoj i guzvanje (a onda ih u sve to saceka i semafor...)

tuga i sramota u kakvoj mi malogradjanstini zivimo pa cak i u beogradu koji se oliko hvali!
taj isit djilas je nama drzao lekciju kako se u cikagu putnici ne bune zbog kontrole i ulaska na prednja vrata a zasto on licemer nije pitao njih da li se tamo prave ovakve gluposti...

Perun

pre 11 godina

Imam i ja pitanje. Ja sam vozac i lakse bi mi bilo da vozim kroz podvoznjak nego sto pesaci moraju da se pentraju po pasarelama kao Tarzani. Majke sa kolicima starci invalidi i sl. Probao sam par puta pasarelu FUJ. Ja sam vidjao cesto podzemne prolaze za automobile na zapadu.

zora

pre 11 godina

ko je toliko pametan pa postavi semafor na silazak u bulevar!? samo izmestite stanicu pre mosta iz pravca karaburme,negde kod malog takova,a ukinuti naravno sadasnji pesacki na silazu u bulevar,i problem je resen.mnogo jednostavnije i brze nego kopanje podzemnog prolaza.

putnik

pre 11 godina

Semafor sa pesackim prelazom (ili podzemni prolaz za pesake) je potreban i na samom silaznom iskljucenju sa Panc. mosta tj. ukrstanju sa Bul.desp.Stef. jer SKORO SVI kamioni-sleperi, automobili i autobusi hoce u punoj brzini da sidju sa mosta i udju u desno skretanje, ignorisuci pesake koji moraju bukvalno uz guranje,istrcavanje, skripanje kocnica i sa strahom, da predju tih 5m da bi dosli do Dunav stanice Beovoza, ili autobuske okretnice buseva 33,37,48,58. Cesto idem tuda i mnogo vozaca je bas bezobrazno i cak spremno da zgazi. Alo, prikocite, ulazite u grad !

Bora

pre 11 godina

Ima jos jedan problem koji nastaje kada se ukljucujete na Pancevacki most iz zaustavne trake a vozaci koji idu iz ulice Dragoslava Srejovica su vec razvili pristojnu brzinu. Sve se dodatno komplikuje kada je noc i pada kisa. Slazem se da je mnogo bolje sa petljom ali je treba doterati.

hugo

pre 11 godina

Ova petlja je potpuno bespotrebna i samo zauzima dobro parče građ. zemljista. Kako se niko nije setio da samo iz pravca grada proširi BDS i izdvoji krajnju desnu traku za uključenje na Pančevac, koja bi se kratkim levim polukružnim nadvožnjakom penjala na most (isto kao levi polukružni nadvožnjak kod Ade za penjanje u Požešku i na Banovo brdo). I uz potrebno ojačanje i proširenje mosta i stubova (ako treba i obnavljanje) sve bi bar 2 puta manje koštalo. Sramota je šta se sve gradi kod novog mosta preko ade a ovde ne mogu da stave 4 dodatna stuba i nadvožnjak od 50 metara. Mislim da je ovde namerno napravljen veći projekat za veći novac, da bi se uzele veće provizije. Treba ovo da se preispita.

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Iz slike pešačkog prelaza je jasno da je najbolje rešenje podzemni pešački prelaz a mogu i biciklisti kroz njega bez da smetaju motornom saobraćaju,
S poštovanjem

Vozač BG

pre 11 godina

Iz pravca Despota Stefana ka mostu nedostaje saobraćajni znak koji bi obavestio vozače kako da se prestroje pre nailaska na razdelno ostrvo. Takav znak (žuta tabla: "Pančevo, Zrenjanin") postavljen je na samom uključenju na novu prilaznu traku (desni polukružni uspon na most), što jeste potrebno, ali je prekasno. Moguće je da saobraćajni znak postoji na trotoaru sa desne strane kolovoza, negde ispred autobuske stanice, ali se od autobusa koji pristižu u stanicu ne vidi. Zato bi ga trebalo postaviti na početku samog razdelnog ostrva (desno-ZR/PA, levo-Karaburma/Višnjica). Nisu svi vozači koji se uključuju na Pančevački most prošli ovom novom petljom stotinu ili hiljadu puta pa da napamet znaju kako da se prestroje.

Bane

pre 11 godina

Veliku problem moze da predstavlja i mesto gde se na most ukljucuju vozila iz pravca Karaburme, pre su imali prostor da se ukljuce, sada moraju da paze, jer su obe trake u upotrebi pre ovog ukljucena.

vlad

pre 11 godina

Samo me zanima ko ji je strucnjak izvrsio promenu ulice sa prvenstvom prolaza- postavljen znak stop na spustanju sa mosta u Bulevar Despota Stefana. Isto tako i na ulasku na most sa nove petlje stavljen je obrnuti trougao - tako da prvenstvo prolaza imaju vozaci koji dolaze iz pravca Bogoslovije. Koliko se secam i Karaburma i Bogoslovija su imali obrnuti trougao- a sada imaju prednost???

Aleksandar

pre 11 godina

aj da se kladimo u 50evra da ce prvi problem da "rese" novim semaforom na novoj uzlaznoj rampi na pancevac. ovo drugo ih nece ni dotaci...

Adam

pre 11 godina

Ja ovu petlju korisitim svaki dan po nekoliko puta. Na kraju sam došao u situaciju da je izbegavam i svaki put idem "okolo" jer je razdvojna traka očajno urađena i jednostavno čovek nema ideju kad i gde treba da se prestroji iz ulice Despota Stevana. S druge strane kad se ulazi sa Bogoslovije na most nekadašnja zaustavna traka koje je bila blokirana i bezbedna. Sad je pre rizicno.

kokankokanovic

pre 11 godina

Moram da komentarisem ovaj, zasada jedini komentar. Zasto smo tako skepticno-pesimisticno nastrojeni prema svemu sto se u gradu, pa i u drzavi gradi? Od pocetka radova na ovoj petlji ka Pancevu, mesecima sam autobusom putovao do i od Panceva. Sve vreme sam slusao komentare oko sebe, kako vozaca, tako i pojedinih putnika: te, zasto,kako sad, te od tog posla ove godine nece biti nista i ostale nipodastavajuce komentare.
Eto, zavrsi se taj poduhvat!
Sada smeta sto nema prolaza za pesake ka Visnjici, te semafor na izlasku sa mosta od Panceva pravi cep! Opet nista ne valja. Pa ljudi moji, ima li u ovoj zemlji nesto sto ce biti pozdravljeno i pohvaljeno? Tako je primljen od mnogih "katastroficara" i most na Adi! Izgleda nista od nas , nama samima ne moze da valja, neverovatno! ZALOSNO!
Pisac ovog teksta seca se ovog mosta kad je bio prakticno samo ZELEZNICKI sa jednim kolosekom po sredini mosta. Kad je kompozicija voza prelazila preko njega, nista drugo od saobracajnih vozila nije moglo da ga koristi. Kad ga kompozicija predje, onda su pustane konjske i volovske zaprege i poneko motorno vozilo, vrlo, vrlo retko. Mozda ce se naci jos neki moj ispisnik koji se seca ovakvog funkcionisanja Pancevackog mosta. Ljudi, osmehnite se, pozelite vise novih poteza u gradu, zemlji Srbiji!

kiza

pre 11 godina

Godinama govorih da je resenje u pasareli za pesake a ne petljanju , zapetljavanju , kako se inace okolo naokolo resavaju svi problemi kod nas!

karamela

pre 11 godina

Tacno se vidi da komentare ostavljaju vozaci. Po vama bi najbolje bilo da se zabrani pesacenje i prelazenje ulice da bi vi mogli nesmetano da se vozikate! Ideje o pasareli i podzemnom prolazu nisu lose, ali vi zaboravljate da nasi ljudi tesko menjaju navike i da ce, ako se to i odradi, opet biti entuzijasta koji ce pretrcavati ulicu zato sto ih mrzi da predju preko pasarele. Morate uvek imati u vidu da su i pesaci ucesnici u saobracaju.

milinko

pre 11 godina

i jos jedan problem o kome nema reci...kada se prelazi silazna rampa sa pancevca (recimo ko ide na zeleznicku stanicu bg voza) sa leve strane silazne rampe je veliko zbunje, toliko veliko da pada na kolovoz. Leti kad ozeleni jedini nacin da se vidi da li nesto dolazi je da se izadje na kolovoz i nada da ne nailazi nesto. Da ne pominjem koliko autobusa i kamiona dolazi tuda. Mogao bi to neko malo da podsisa

dipl gradj inz.

pre 11 godina

Petlja osim sto je kompletno resila problem ukljucenja iz pravca Karaburme ima sledece nedostatke:
1. Sporni semafor za pesake odmah po iskljucenju iz pravca Pancevackog mosta ka Bulevaru Despota Stefana.
2. Ukljucenje sa rampe na most iz pravca Bulevara prema pravcu Panceva ima jako malu duzinu trake za ukljucenje, gotovo da je smesna duzina za ukljucenje na magistralni put.
3. Osim tacke 2, na istom ukljucenju stoji obrnuti trougao tj da nailazite na put koji ima prvenstvo prolaza. Tj morate da propustite sva vozila koja dolaze sa pravca Bogoslovije (koji je daleko marginalni pravac za saobracaj). Da vas podsetim da je u prethodnom resenju koji su radili neki ozbiljni inzenjeri cela Karaburma morala da propusti pravac magistralnog puta Bg-Pa a sada jednu sporednu ulicu pravite glavnim pravcem.Da smejurija bude veca kada propustite sva vozila nailazite na novo ukljucenje na mostu (postojece samo sada otvoreno za pravac Karaburme). Na ovom mestu sam video vec 3 udesa za moja 3 odlaska tim potezom.
4. Samo prestrojavanje na pomenutu rampu iz pravca Despota Stefana je svojevrsna komplikacija. Morate prvo da se prestrojite pa onda nailazite na autobusku stanicu) pa onda semafor, propustanje pesaka, pa onda prestrojavanje u desno pa onda ukljucenje vidi tacku 2 i 3 sa svojim problemima. Raskrsca treba da budu sto jednostavnija a ne prepuna komplikacija.

Pozdrav i svako dobro

pešački je neophodan

pre 11 godina

Nova petlja je pogrešno projektovana jer zavija teški saobraćaj desno nagore, suprotno od mosta koji je dole levo, i na kome je ostavljen priključak prilikom izvođenja. Umesto da se penje na suprotnu stranu, saobraćaj je iz grada ka mostu trebalo lagano spustiti podvožnjakom ispod ulice i do mosta, slično kao i na Mostarskoj petlji. Uključenje je onda niže. Neka svako to sagleda na licu mesta kao posao koji nas očekuje za koju godinu.

dr.mator

pre 11 godina

Licence se dobijaju izjavom dva svedoka, a na zalost ovo nije jedini i poslednji promasaj. Tako rade diletanti i lampovezi, niko ne snosi posledice. Niko ne razmislja o invalidima, zenama koja guraju decu u kolicima, starim licima koji se usporeno i sa teskocom krecu, deci koja se samostalno krecu, kako ce oni da predju sve ove prepreke i predju najkrace bezbedno s jedne na drugu stranu, bez previse nepotrebne setnje.

Marko

pre 11 godina

Ako pričamo o bezbednosti, onda treba odvojiti pešake od vozača, bilo da ste pešak ili vozač.
Problem su kamioni koji treba idu ispod mosta sa donje strane a ne preko pruge pa onda da seku duplu traku da se uključe, a i sva ta uključenja su kratka za njih.
Velike jednosmerne ulice smanjenje broja levih skretanja.

Beogradjanin

pre 11 godina

Pesacki prelaz jeste stvorio probleme zbog zagusenja i njega bi trebalo sto pre resiti. Pravo resenje bi naravno bila pasarela ili podzemni ali je ona dosta skupa pa bi trebalo napraviti dobru ekonmsku analizu isplativosti. Treba prvo analizirati obim pesackih kretanja tj protok pesaka pa tek onda videti kakvo resenje napraviti. Ne moze se praviti pasarela ako ima par pesaka na sat.
Prelazno resenje bi bilo da se prelaz izmesti dalje, kako bi se omogucio veci priliv vozila sa mosta i raspodelu po trakama pa tek onda uvesti semafor.
Sto se tice prekinutih tokova zbog izgradnje denivelisane raskrsnice tu bi trebalo napraviti neku pasarelu ili podzemni prolaz jer je i na suprotnoj strani nemoguce proci peske zbog ulivne rampe.
Na to je morala da se obrati paznja tokom projektovanja. Inace je petlja odlicno resenje, kako sa aspekta bezbednsoti tako i sa saobracajnog aspekta jer ce omoguciti neometano ukljucenje namost i izbeci levo skretanje.

Tri karte za Hollywood

pre 11 godina

Jos malo pa kao ovo: http://www.examiner.com/article/ucla-unearths-new-freeway-health-hazard-asthma-flare-ups. hahahahaha... Pozdrav iz LA-a.

Danas se svi mesaju,,,

pre 11 godina

@(dipl gradj inz., 31. decembar 2012 19:12)
Da, te ozbiljne projekte su ranije radili dok ih danas ne rade tako ozbiljno. To mora da se da saobracajnim inzenjerima, koji ce da isprojektuju, i gradjevincima koji ce to da primene odnosno da izgrade. Svako mesanje ostalih struka ili obrnuti redosledi su smensi i dobiju se raskrsnice pune gresaka. Mada je ova raskrsnica u sustini dobra, i mnogo ce pomoci na resavanju saobracaja.

hugo

pre 11 godina

Ova petlja je potpuno bespotrebna i samo zauzima dobro parče građ. zemljista. Kako se niko nije setio da samo iz pravca grada proširi BDS i izdvoji krajnju desnu traku za uključenje na Pančevac, koja bi se kratkim levim polukružnim nadvožnjakom penjala na most (isto kao levi polukružni nadvožnjak kod Ade za penjanje u Požešku i na Banovo brdo). I uz potrebno ojačanje i proširenje mosta i stubova (ako treba i obnavljanje) sve bi bar 2 puta manje koštalo. Sramota je šta se sve gradi kod novog mosta preko ade a ovde ne mogu da stave 4 dodatna stuba i nadvožnjak od 50 metara. Mislim da je ovde namerno napravljen veći projekat za veći novac, da bi se uzele veće provizije. Treba ovo da se preispita.

karamela

pre 11 godina

Tacno se vidi da komentare ostavljaju vozaci. Po vama bi najbolje bilo da se zabrani pesacenje i prelazenje ulice da bi vi mogli nesmetano da se vozikate! Ideje o pasareli i podzemnom prolazu nisu lose, ali vi zaboravljate da nasi ljudi tesko menjaju navike i da ce, ako se to i odradi, opet biti entuzijasta koji ce pretrcavati ulicu zato sto ih mrzi da predju preko pasarele. Morate uvek imati u vidu da su i pesaci ucesnici u saobracaju.

kokankokanovic

pre 11 godina

Moram da komentarisem ovaj, zasada jedini komentar. Zasto smo tako skepticno-pesimisticno nastrojeni prema svemu sto se u gradu, pa i u drzavi gradi? Od pocetka radova na ovoj petlji ka Pancevu, mesecima sam autobusom putovao do i od Panceva. Sve vreme sam slusao komentare oko sebe, kako vozaca, tako i pojedinih putnika: te, zasto,kako sad, te od tog posla ove godine nece biti nista i ostale nipodastavajuce komentare.
Eto, zavrsi se taj poduhvat!
Sada smeta sto nema prolaza za pesake ka Visnjici, te semafor na izlasku sa mosta od Panceva pravi cep! Opet nista ne valja. Pa ljudi moji, ima li u ovoj zemlji nesto sto ce biti pozdravljeno i pohvaljeno? Tako je primljen od mnogih "katastroficara" i most na Adi! Izgleda nista od nas , nama samima ne moze da valja, neverovatno! ZALOSNO!
Pisac ovog teksta seca se ovog mosta kad je bio prakticno samo ZELEZNICKI sa jednim kolosekom po sredini mosta. Kad je kompozicija voza prelazila preko njega, nista drugo od saobracajnih vozila nije moglo da ga koristi. Kad ga kompozicija predje, onda su pustane konjske i volovske zaprege i poneko motorno vozilo, vrlo, vrlo retko. Mozda ce se naci jos neki moj ispisnik koji se seca ovakvog funkcionisanja Pancevackog mosta. Ljudi, osmehnite se, pozelite vise novih poteza u gradu, zemlji Srbiji!

pešački je neophodan

pre 11 godina

Nova petlja je pogrešno projektovana jer zavija teški saobraćaj desno nagore, suprotno od mosta koji je dole levo, i na kome je ostavljen priključak prilikom izvođenja. Umesto da se penje na suprotnu stranu, saobraćaj je iz grada ka mostu trebalo lagano spustiti podvožnjakom ispod ulice i do mosta, slično kao i na Mostarskoj petlji. Uključenje je onda niže. Neka svako to sagleda na licu mesta kao posao koji nas očekuje za koju godinu.

ma kako da ne

pre 11 godina

@kiki

A gde ljudi koji dolaze vozom preko mosta i silaze na dunav stanici da idu da bi uhvatili autobuse 95 ili 43 - peske do Pionira još 1km jel? Samo da vi ne bi autima čekali još 2-3 min više.

CityWatch

pre 11 godina

To su amaterski nedostaci nedopustivo za jednog saobracajnog inzinjera a kamoli za timove inzinjera, arhitekata i gradjevinskih neimara. Kao i uvek i sada, posao je nezavrsen ili traljavo odradjen u svrhu licne promocije lokalnih politicara. Gazela takodje izgleda kao da je renovirana pre 10 g, ne citi se, puna je kamencica i razne prljavstine uz bankinu (i to leti, zimi da ne govorimo), trake su se jedva videle sad je malo popravljeno, sagradjen je velelpni most do Milosevog konaka, u gradu su i dalje neverovatne guzve jer se gradi i useljava bez reda i odgovarajuce infrastrukture i to sve zato jer niko ne odgovara za svoja "dela".

007

pre 11 godina

momentalno dati otkaz onom coveku koji je smislio da ovde stavi semafor za pesake, pitam se kako taj covek uopste moze da radi na takvom mestu jer ne deluje narocito pametan...

Adam

pre 11 godina

Ja ovu petlju korisitim svaki dan po nekoliko puta. Na kraju sam došao u situaciju da je izbegavam i svaki put idem "okolo" jer je razdvojna traka očajno urađena i jednostavno čovek nema ideju kad i gde treba da se prestroji iz ulice Despota Stevana. S druge strane kad se ulazi sa Bogoslovije na most nekadašnja zaustavna traka koje je bila blokirana i bezbedna. Sad je pre rizicno.

zora

pre 11 godina

ko je toliko pametan pa postavi semafor na silazak u bulevar!? samo izmestite stanicu pre mosta iz pravca karaburme,negde kod malog takova,a ukinuti naravno sadasnji pesacki na silazu u bulevar,i problem je resen.mnogo jednostavnije i brze nego kopanje podzemnog prolaza.

kiza

pre 11 godina

Godinama govorih da je resenje u pasareli za pesake a ne petljanju , zapetljavanju , kako se inace okolo naokolo resavaju svi problemi kod nas!

putnik

pre 11 godina

Semafor sa pesackim prelazom (ili podzemni prolaz za pesake) je potreban i na samom silaznom iskljucenju sa Panc. mosta tj. ukrstanju sa Bul.desp.Stef. jer SKORO SVI kamioni-sleperi, automobili i autobusi hoce u punoj brzini da sidju sa mosta i udju u desno skretanje, ignorisuci pesake koji moraju bukvalno uz guranje,istrcavanje, skripanje kocnica i sa strahom, da predju tih 5m da bi dosli do Dunav stanice Beovoza, ili autobuske okretnice buseva 33,37,48,58. Cesto idem tuda i mnogo vozaca je bas bezobrazno i cak spremno da zgazi. Alo, prikocite, ulazite u grad !

Marko

pre 11 godina

Ako pričamo o bezbednosti, onda treba odvojiti pešake od vozača, bilo da ste pešak ili vozač.
Problem su kamioni koji treba idu ispod mosta sa donje strane a ne preko pruge pa onda da seku duplu traku da se uključe, a i sva ta uključenja su kratka za njih.
Velike jednosmerne ulice smanjenje broja levih skretanja.

Beogradjanin

pre 11 godina

Pesacki prelaz jeste stvorio probleme zbog zagusenja i njega bi trebalo sto pre resiti. Pravo resenje bi naravno bila pasarela ili podzemni ali je ona dosta skupa pa bi trebalo napraviti dobru ekonmsku analizu isplativosti. Treba prvo analizirati obim pesackih kretanja tj protok pesaka pa tek onda videti kakvo resenje napraviti. Ne moze se praviti pasarela ako ima par pesaka na sat.
Prelazno resenje bi bilo da se prelaz izmesti dalje, kako bi se omogucio veci priliv vozila sa mosta i raspodelu po trakama pa tek onda uvesti semafor.
Sto se tice prekinutih tokova zbog izgradnje denivelisane raskrsnice tu bi trebalo napraviti neku pasarelu ili podzemni prolaz jer je i na suprotnoj strani nemoguce proci peske zbog ulivne rampe.
Na to je morala da se obrati paznja tokom projektovanja. Inace je petlja odlicno resenje, kako sa aspekta bezbednsoti tako i sa saobracajnog aspekta jer ce omoguciti neometano ukljucenje namost i izbeci levo skretanje.

it is I

pre 11 godina

da,stvaraju se guzve kod novog semafora. velike guzve ! off topic,jos jedan semafor tu u blizini godinama pravi veliku guzvu.na kraju pancevackog mosta,ispred bogoslovije (okretnice) semafor stvara guzvu.

Raspetljani

pre 11 godina

Neće se ništa menjati. Petlja je napravljena na brzinu da bi se sticali politički poeni a ne da bi se efikasno rešio problem.

Aleksandar Arsović

pre 11 godina

Iz slike pešačkog prelaza je jasno da je najbolje rešenje podzemni pešački prelaz a mogu i biciklisti kroz njega bez da smetaju motornom saobraćaju,
S poštovanjem

Argentto

pre 11 godina

Najveci problem je novi semafor na silazu u bul. Despota Stefana... I bez njega je u jutarnjim satima spica bilo muke preci most ka gradu a od kako je on postavljen, problem je jos veci... Naime, semafor koji zaustavlja vozila kod bogoslovije, toliko dugo drzi crveno da napravi kolonu koja blokira silaz u bulevar. D. S ..
Tako da se pre svega treba regulisati taj semafor jer je on najveci uzrok guzvi.. A treba da se napravi i iskljucenje u Djure Djakovica kod okretnice 37ice gde je nekad i bilo planirano da bude sto bi silaz u bulevar D. S rasteretilo kamiona...

Tu neko

pre 11 godina

Postoji problem kod uključivanja sa Bogoslovije na most nije pogođena visina između starog i novog asfalta novi je viši jedno 30cm pa je osećaj kao da si na skakaonici bojim se da pri većim brzinama bi moglo svašta biti.

Miloš

pre 11 godina

Ovo je prva stvar koju sam zamerio kada je nova petlja puštena u saobraćaj - eliminisati konflikte vozačkih tokova a onda to samo preseliti 100 metara niže sada kao konflikt pešaka i vozila - suludo. Mislim koliki može da bude procenat troškova za metalnu/betonsku konstrukciju pešačke pasarele u odnosu na vrednost čitavog projekta? Još jedan dokaz da kod nas projektuju polustručnjaci i bacaju senku na čitav esnaf kvalitetnih inženjera. Sve je ljudi moji politika, pa i ovo... Ogorčen sam i kao čovek i kao inženjer. I sada kao i uvek "peglanje" će nas koštati mnogo više.

Miki

pre 11 godina

Ovo sam samo po Srbiji vidjao, nigde drugde u svetu da na tranzitnom opterecenom putu postoje pesacki prelazi i semafori. Svuda je to reseno ili podzemnim prolazom za pesake ili pesackim mostom. Zar nije ocigledno da na takvim semaforima sa tasterom skoro uve ima nekoga i da ce 50% vremena biti aktiviran a onda dzaba i sve petlje i sva resenja kada saobracaj stoji.

Jos jedan problem koji nije vezan za ovo ali se odnosi na obilaznicu oko Beograda. Resenje je zavrseno ali nije ispraceno znakovima. Kada se ide od Novog Sada ka Nisu sve je OK, ali iz Nisa ka NS postoji samo jedna malena tabla koja pokazuje NS ka "iskljucenju" i prosto sam prozujao pored nje, a zatim zavrsio u BG i pravo na Gazelu. Garantujem da bar 50% vozaca promasi obilaznicu i zavrsi na Gazeli i onda su opet guzve. Cemu to? Recimo u nemackoj vas auto put pod obavezno vodi van grada i ako vozite pravo vi prolazite pored, a ovde je glavni tok i svi znakovi ka BG, a obilaznica je jedva primetna na znakovima. Ovo mora POD HITNO da se menja kako bi se rasteretio saobracaj u Beogradu, dakle auto put treba da prirodnim tokom vodi mimo beograda, a ko zeli u BG da ima veliku tablu sa znakom ISKLJUCENJA za BG, a ne kao sada da se "iskljucujemo" za E-75. Razumem ja da ne BG veliki i glavni grad ali ovo prvo njemu steti, a posle i svima ostalima.

idiocracy

pre 11 godina

klasicna srpska posla, dati priglupim stranackim kadrovima da resavaju ozbijlan inzenjerski problem

naime u zelji da toklone jedan problem (skretanje levo na most), oni su stvorili TRI nova problema:

1. dobro poznati semafor koji sada zagusuje saobracaj na samom mostu i pravi guzve u vreme kada ih uopste nije ni bilo pre (npr u 10 prepodne), nije mi jasno zasto nisu napravili podzemni prolaz kao na zelenom vencu (a tolike pare su spiskali npr na novi most)

2. kada se vozila iz pravca visnjice ukljucuju na most (starom rampom kojom su se svi ukljucivali) nailaze na gust saobracaj kola koja jure od bogoslovije i nove rampe i jako je tesko bezbedno se ukljuciti (a ako tome dodamo klasican bezobrazluk nasih vozaca koji se ukljucuju bez da pogledaju onda je to stvarno veliki problem)

3. ono sto malo ko pominje a to je odvajanje dve trake za vozila koja idu ka novoj rampi, e sada je tu stajaliste i za autobuse koji idu na most (95) i za one koji idu pravo (16) sad zamislite situaciju u kojoj 16ica hoce da se prestroji u traku za pravo koju su okupirala vozila koja idu na most i hoce da skrenu u krajnju levu traku, nepotreban zastoj i guzvanje (a onda ih u sve to saceka i semafor...)

tuga i sramota u kakvoj mi malogradjanstini zivimo pa cak i u beogradu koji se oliko hvali!
taj isit djilas je nama drzao lekciju kako se u cikagu putnici ne bune zbog kontrole i ulaska na prednja vrata a zasto on licemer nije pitao njih da li se tamo prave ovakve gluposti...

vlad

pre 11 godina

Samo me zanima ko ji je strucnjak izvrsio promenu ulice sa prvenstvom prolaza- postavljen znak stop na spustanju sa mosta u Bulevar Despota Stefana. Isto tako i na ulasku na most sa nove petlje stavljen je obrnuti trougao - tako da prvenstvo prolaza imaju vozaci koji dolaze iz pravca Bogoslovije. Koliko se secam i Karaburma i Bogoslovija su imali obrnuti trougao- a sada imaju prednost???

Nemanja

pre 11 godina

Problem br.3 Biciklisticka staza na cijoj se sredini inace nalaze bandere pri prikljucenju na most jednostavno nestaje, udara po sred ograde starog mosta.Mada ko smo mi uopste da se bunimo, nije to ada ili gazela, pa da mora sve da bude po propisu i fensi.Bolje da cutim da nam i to malo ne sruse.

citalac

pre 11 godina

Slik ai prilika nase realnosti: grupa entuzijasta na sajtu pokaze da ima vece znanje i bilje ideje od tima "strucnjaka" koji su osmislili projekat.

Sto, nazalost, uopste nije usamljen slucaj.

draganbg

pre 11 godina

Sad kad dolazim iz pravca Borce ka gradu svaki dan zastoj na mostu, ne mozemo da se ukljucimo u bulevar, ko je to smislio svaka mu cast!

dipl gradj inz.

pre 11 godina

Petlja osim sto je kompletno resila problem ukljucenja iz pravca Karaburme ima sledece nedostatke:
1. Sporni semafor za pesake odmah po iskljucenju iz pravca Pancevackog mosta ka Bulevaru Despota Stefana.
2. Ukljucenje sa rampe na most iz pravca Bulevara prema pravcu Panceva ima jako malu duzinu trake za ukljucenje, gotovo da je smesna duzina za ukljucenje na magistralni put.
3. Osim tacke 2, na istom ukljucenju stoji obrnuti trougao tj da nailazite na put koji ima prvenstvo prolaza. Tj morate da propustite sva vozila koja dolaze sa pravca Bogoslovije (koji je daleko marginalni pravac za saobracaj). Da vas podsetim da je u prethodnom resenju koji su radili neki ozbiljni inzenjeri cela Karaburma morala da propusti pravac magistralnog puta Bg-Pa a sada jednu sporednu ulicu pravite glavnim pravcem.Da smejurija bude veca kada propustite sva vozila nailazite na novo ukljucenje na mostu (postojece samo sada otvoreno za pravac Karaburme). Na ovom mestu sam video vec 3 udesa za moja 3 odlaska tim potezom.
4. Samo prestrojavanje na pomenutu rampu iz pravca Despota Stefana je svojevrsna komplikacija. Morate prvo da se prestrojite pa onda nailazite na autobusku stanicu) pa onda semafor, propustanje pesaka, pa onda prestrojavanje u desno pa onda ukljucenje vidi tacku 2 i 3 sa svojim problemima. Raskrsca treba da budu sto jednostavnija a ne prepuna komplikacija.

Pozdrav i svako dobro

Aleksandar

pre 11 godina

A zasto nije uredjen zemljani prostor unutar petlje nego su ostale gomile zemlje i gradjevinskog otpada? Planira li neko bar da poravna ono blato?

shone

pre 11 godina

svaki dan prolazim preko petlje i uocio sam veliki problem jer ovi sto idu na most sa bogoslovije jure ko ludi na dve trake i molite se bogu da vas neko ne udari. Jednostavno treba im jasno ranije suzavati tu desnu traku ka mostu. Inace bice tu cukanja i samim tim cepova samo tako.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Da li je više ikom čudno što je neverovatno da su to svi znali pre nego što je petlja završena, osim samih projektanata? Za ovo neko stvarno treba da izgubi licencu.

Bora

pre 11 godina

Ima jos jedan problem koji nastaje kada se ukljucujete na Pancevacki most iz zaustavne trake a vozaci koji idu iz ulice Dragoslava Srejovica su vec razvili pristojnu brzinu. Sve se dodatno komplikuje kada je noc i pada kisa. Slazem se da je mnogo bolje sa petljom ali je treba doterati.

mamor

pre 11 godina

Bojim se da ce sledece obracanje paznje na pancevacki most biti za jedno 50 godina.
Toliko je bilo potrebno da prodje da bi se izgradila ova petljica sa 10 sahtova postavljenih posred kolovozne trake.
Mislim, svi znamo koliko dugo sahtovi ostaju na nivou kolovoza na putevima u nasoj divnoj zemlji...

ovo je urađeno kako bi se neko slikao.

pre 11 godina

(kokankokanovic)
Pitaš se zašto neko stavlja pesimističke komentare?
Nema to veze sa pesimizmom, nego sa aljkavošću i
nestručnošću. Pre par decenija kad se radio neki projekat
možada je i moglo da dođe do nekih previda.
Međutim sad kad postoje 3D animacije, to je smo dokaz
da se nemisli o ničemu, nego ajde da radimo nešto. Više mi je pun kofer toga što se kao nešto radi.
Bolje je ne raditi ništa na takvim projektima nego nešto.

cccc

pre 11 godina

Semafor na tom mestu je užasna ideja i uopšte mi nije jasno kako je nekome pala na pamet ! Što se tiče pešačke deonice od mosta do "Tri bika" tu je i do sada postojao uzak trotoar, ne naročito bezbedan, tako da je to trajni problem koji će čekati rešavanje u decenijama koje dolaze.

Ivana Spasović

pre 11 godina

Čestitke za urađeno, ali: zar je i sada ostala deponija ispod petlje!? Zar nije sramota da kraj Dunava (!), na ulazu u naš glavni grad, stoji ogromno đubrište s ruševinama i ostalim ruglom?! Duša me boli kad ono pogledam. Ovo je bila idealna prilika da se to počisti. Kako zaposleni na železničkoj stanici Pančevački most mogu mirno da rade kraj đubrišta? Gde su silni sekretarijati, zavodi, direkcije, agencije i sl. za urbanizam i zaštitu životne sredine? Zar to nije ničija odgovornost i obaveza, ni Opštine Palilula, ni Grada, ni Republike? Pa, to je prvi utisak o našoj prestonici na ulazu sa banatske strane! Čišćenje čak nije ni pitanje novca, mnogo teža stvar je odrađena, zašto je skrnaviti, zar nije bilo i predviđeno da ispod i oko petlje bude čisto i zeleno, neće valjda i ovo pisanje biti uzaludno kao prethodna...

Aleksandar

pre 11 godina

aj da se kladimo u 50evra da ce prvi problem da "rese" novim semaforom na novoj uzlaznoj rampi na pancevac. ovo drugo ih nece ni dotaci...

Perun

pre 11 godina

Imam i ja pitanje. Ja sam vozac i lakse bi mi bilo da vozim kroz podvoznjak nego sto pesaci moraju da se pentraju po pasarelama kao Tarzani. Majke sa kolicima starci invalidi i sl. Probao sam par puta pasarelu FUJ. Ja sam vidjao cesto podzemne prolaze za automobile na zapadu.

Bane

pre 11 godina

Veliku problem moze da predstavlja i mesto gde se na most ukljucuju vozila iz pravca Karaburme, pre su imali prostor da se ukljuce, sada moraju da paze, jer su obe trake u upotrebi pre ovog ukljucena.

vesna djuric

pre 11 godina

Nedostaju mesta za odlaganje djubreta na autobuskim stajalistima kod Mosta.Ljudi otpatke moraju da bacaju na trotoar, pa radnici Cistoce stlno ciste.Problem nije beznacajan,puno ljudi ceka na ta dva stajalista,celog dana! Kako je moguce da je to neko ovako projerktovao -

milinko

pre 11 godina

i jos jedan problem o kome nema reci...kada se prelazi silazna rampa sa pancevca (recimo ko ide na zeleznicku stanicu bg voza) sa leve strane silazne rampe je veliko zbunje, toliko veliko da pada na kolovoz. Leti kad ozeleni jedini nacin da se vidi da li nesto dolazi je da se izadje na kolovoz i nada da ne nailazi nesto. Da ne pominjem koliko autobusa i kamiona dolazi tuda. Mogao bi to neko malo da podsisa

Vozač BG

pre 11 godina

Iz pravca Despota Stefana ka mostu nedostaje saobraćajni znak koji bi obavestio vozače kako da se prestroje pre nailaska na razdelno ostrvo. Takav znak (žuta tabla: "Pančevo, Zrenjanin") postavljen je na samom uključenju na novu prilaznu traku (desni polukružni uspon na most), što jeste potrebno, ali je prekasno. Moguće je da saobraćajni znak postoji na trotoaru sa desne strane kolovoza, negde ispred autobuske stanice, ali se od autobusa koji pristižu u stanicu ne vidi. Zato bi ga trebalo postaviti na početku samog razdelnog ostrva (desno-ZR/PA, levo-Karaburma/Višnjica). Nisu svi vozači koji se uključuju na Pančevački most prošli ovom novom petljom stotinu ili hiljadu puta pa da napamet znaju kako da se prestroje.

dr.mator

pre 11 godina

Licence se dobijaju izjavom dva svedoka, a na zalost ovo nije jedini i poslednji promasaj. Tako rade diletanti i lampovezi, niko ne snosi posledice. Niko ne razmislja o invalidima, zenama koja guraju decu u kolicima, starim licima koji se usporeno i sa teskocom krecu, deci koja se samostalno krecu, kako ce oni da predju sve ove prepreke i predju najkrace bezbedno s jedne na drugu stranu, bez previse nepotrebne setnje.

Tri karte za Hollywood

pre 11 godina

Jos malo pa kao ovo: http://www.examiner.com/article/ucla-unearths-new-freeway-health-hazard-asthma-flare-ups. hahahahaha... Pozdrav iz LA-a.

Danas se svi mesaju,,,

pre 11 godina

@(dipl gradj inz., 31. decembar 2012 19:12)
Da, te ozbiljne projekte su ranije radili dok ih danas ne rade tako ozbiljno. To mora da se da saobracajnim inzenjerima, koji ce da isprojektuju, i gradjevincima koji ce to da primene odnosno da izgrade. Svako mesanje ostalih struka ili obrnuti redosledi su smensi i dobiju se raskrsnice pune gresaka. Mada je ova raskrsnica u sustini dobra, i mnogo ce pomoci na resavanju saobracaja.