Testovi

Subota, 31.03.2012.

23:59

Mercedes C 180 Coupe

Izvor: B92

Mercedes C 180 Coupe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Po babu, po stricu

pre 11 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.
(Živorad Mirotočivi, 9. april 2012 06:12)

Svaka cast! Kako se to postaje novinar? Tesko mi je verovati da neko strucan moze napraviti ovakvu gresku. U stvari, ovo je vec treca generacija kupea na platformi C klase. Prva generacija, zvala se CLK kao i druga, je imala napred okrugle farove i licila je na tada aktuelnu E klasu, ali je to bila kupe verzija C klase. Kod druge generacije je veza s C klasom bila potpuno vidljiva. I ovo sad dodje kao treca generacija.
Razmisljam da pocnem pisati za neki casopis clanke o zdravoj hrani. Nema veze sto o tome ne znam nista, treba mi posao.

Dajmler

pre 12 godina

Ako zelite pravi sportski auto onda vam nema boljeg od Nissan GT-R-a,kakav crni BMW ali zato ako zelite savrsen komfor i udobnost u voznji uz nista manje dobre performanse tu vam je onda najbolji MERCEDES-BENZ, uostalom da nije tako ne bi se Tadic, Putin, Angela Merkel i brojni drugi predsednici i premijeri, jednom recju prava gospoda, vozili u Mercedesu da nije tako.

MAYBACH EXELERO

pre 12 godina

"Ako ne znas sta je dobro pitaj sta je skupo."
Prema tome rodjaci: MAYBACH EXELERO 8 MILIONS USD COST!
Ko ne veruje nek potrazi na netu.

Živorad Mirotočivi

pre 12 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.

House

pre 12 godina

Ne svidja mi se auto,nemacki hladan,bez emocija iako je kupe,vidjam ga po Nisu voze ga sve balavci,tetovirani,glavati isfurani sa kakvima se ja ne druzim,i enterijer mis se ne svidja strasno mali displej,centralna konzola 3 tunela uzas...

Nemanja

pre 12 godina

@Milojko, 5. april 2012 17:12
Ne, vozim Toyotu :) Ja sve ovo ne pisem kao zagrizeni ljubitelj BMW-a, sto bi neko mogao da pomisli, jer to i nisam ( ne kazem da ga ne volim ali mi nije omiljena marka) vec samo pricam cinjnice koji zna vecina ljudi koja cita auto casopise (kako domace tako i strane) od malena i gleda testove po internetu. A imao sam prilike da vozim na kratko obe marke (slicne modele) od prijaatelja i prenosim i svoje utiske.
A ta borba izmedju tih Nemackih marki me uopste ne intresuje. Ja ni u jednom komentaru nisam reako ovaj je bolji, vec da svaka marka igra na neku kartu i da su u tome uspesni. E sad da neko pokusa da mi kaze da je Mercedes vise za one koji vole sportsku voznju, tu ne mogu da se slozim, a narocito me nerviraju stavovi nema auta dok Mercedes ne napravi (isto vazi i za BMW, Audi...). Ja sam jedan od malobrojnih kod nas koji smatra da je i Lexus potpuno ravnopravan sa Nemackim markama, e sad sto dosta ljudi nije upoznata sa njegovim kvalitetima i uporno ponavlja da su Nemci najbolji to je druga prica. Takodje je Jaguar dosta dobra marka, kod nas potpuno zapostavljena.
Takodje postoje i marke koje su u vlasnistvu Nemackih marki, a koje su bolje od baznih kuca kao Rols Rojs, Bentli, Majbah... Ali kod, da kazemo, veliko serijskih marki, svaka ima svoj tip kupaca i to forsiraju godinama, tako da sve sto sam pisao se odnosi na to. Pozdrav

Nemanja

pre 12 godina

@ (Sale, 4. april 2012 15:42)
Dobro, Mercedes je brzi... Ajde sad probudi se, pogledaj malo neki test na internetu, u nekom casopisu i videcses da ekvivalentni Mercedesi gube od BMW-a. I to svi vozaci i novinari pricaju da je BMW vise auto za vozace koji vole sportsku voznju, Mercedes za komfor, ali ti svakako znas bolje. Obicne puke brojke ne govore nista, pogldeja neki test i videces. Evo ti par linkova: http://www.youtube.com/watch?v=xsofZq2pxVA (ovde cak i nije ekvivalentna verzija jer BMW nema M7)
http://www.youtube.com/watch?v=AZizEExZtzc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU
A to su sve glupe drag trke i tako to. Gde se vidi da li je auto sportski to je u krivinama i koliko brzo moze proci krivnie, a tu se Mercedes ne moze porediti sa BMW-om. Svako moze napraviti brz auto na pravcu ( treba veliki motor) ali je umece napraviti brz auto u krivnama (treba odlicno upravljanje, oslanjanje, raspored mase, sto nize teziste...) A ti pokusavas da dokazes nesto sto se ni sama fabrika Mercedes ne trudi, jer joj to nije poenta. BMW je vozacki auto, Mercedes je komforniji, i to znaju i same fabrike i ne mesaju se jedna drugoj u imidz. Ali ako tebi znaci, ok Mercedes je vise auto za voznju po krivinama. Samo ne znamo da li jos neko veruje u to... I jos jedanput ponavljam da je Mercedes odlicna marka, da je jedna od najboljih na svetu i da je ovaj C kupe lep auto.

Sale

pre 12 godina

Nemanja, S350 cdi ima 265 ks i 620nm. Uporedi 730d... Dalje, 420 cdi je izasao jos 2005 god, sta pominjes to, kada treba da izadje njegov naslednik. S500 ima 4,7l, 435 ks i 700nm. Pazi obrtni kao M5. Dalje, S63 ima 571 ks i 900nm, i S65 sa 630 ksi 1000nm. Sve to bmw samo moze da sanja.

Nemanja

pre 12 godina

@Sale
Nisam mislio da ti odgovorim jer vidim da se bas i ne razumes u automobile ali ajde malo da udjes u temu... Ok to sto volis Mercedes, to i jeste odlicna marka i jedna od najboljih na svetu, i dobro im poznajes oznake. Ali da li ti uopste znas sta je specificna snaga po litru zapremine? To ti govori koliko auto ima ks po litru zapremine. I nemoj da te povedu oznake... One ne govore uvek o kubikazi auta. Tako recimo taj 350 cdi koga ti navodis ima 240 ks maksimalno, dok BMW x30d ima 258ks, x35d ima 313 ks, dok ce novi x50dM ima cak oko 380 ks. I to sve iz 3 litra zapremine! Mercedesov 450cdi iz 4000 kubika izvuce 320ks, sto je na nivou BMW-ovog dizel motora od 3 litra (od novog 50dM i mnogo slabije).
Sto se tice benzinaca, S500 izvlaci 381 ks iz 5,4 l dok BMW 750i iz 4,4 l izvuce 407 ks. Znaci 1000 kubika manje, dvadesetak ks vise... Tako da mani se toga, ni to nista ne znaci, ali nijedan BMW nije sporiji od ekvivalentnog Mercedesa. I ta manja zapremina znaci da i manje trosi, tako da je em jaci em manje trosi...
Tako da, kao sto sam rekao u proslom komentaru, ko hoce sportski automobil, kupice BMW i tu ne moze da se uporedi sa Mercedesom. Kome je bitno da auto bolje upija neravnine tj. da bude komforniji (a nece Francuze vec vecu klasu) on vec moze da uporedjuje E klasu i seriju 5, S klasu i seriju 7... Ali da BMW zna da bolje iskoristi radnu zapreminu motora, zna. E sad to je to zbog turbina itd. ali vec sam prosirio temu.

Dejan

pre 12 godina

Opet komentatori bolji BMW ili bolji Mercedes ili neki treći model. Prvo treba shvatiti proizvođačevu koncepciju (naglasak na sportske karakteristike na uštrb udobnosti=BMW, ili naglasak na udobnost u vožnji na uštrb spotskih karakteristika=Mercedes). Kada se opredelite (pod uslovom da imate para za ovakav auto) za proizvođačku koncepciju koja vama odgovara tada je i taj auto je bolji za vas. Lično da imam želju da vozim kupe bio bi Mercedes jer mi nije bitno da li auto može da "ide" 250 ili 260 km/h (jer tom brzinom nigde ne mogu da ga vozim)ili da "kida" asfalt, ali je zato je Mercedesova koncepcija i filozofija po pitanju udobnosti neprevaziđena i oni po tom pitanju uvek diktiraju i postavljaju standarde. Gledajući ovaj na slikama on jeste elegantan spolja, i opet o slikama veoma udoban iznutra. O estetici enterijaera istog (prikazanog na fotografijama) ne bih komentarisao dalje osim da je iznenađenje neprijatno, ali vrlo je verovatno da u tom segmentu vozila i za te pare, ili neku doplatu možete birati sve pa i boju svega u enterijeru.

Моторен Верке

pre 12 godina

@Сале
Ах сад видех .... Милојко ти је објаснио. Пусти ти дрег трке то не показује ништа. Сви али апсолутно сви БМВ мотори упороеђени са Мерцовима исте кубикаже имају више кс а да не помињем да се много боље возе што су све релевантније ауто шоу емисије у енглеској и немачкој потврдиле.

Milojko

pre 12 godina

@Sale
Mercedes brzi u 80% slucajeva???
Jesi ti ikad gledao Top Gear? Jesi cuo za M klasu (BMW-a)?
Ocigledno nisi. AMG C63 je slabiji i od M3, a od M5 da ne pricamo (debilno americko trkanje u pravoj liniji izuzimam)...

Moron

pre 12 godina

Fabrika mu deklariše potrošnju po gradu od 9,3, a u testu napišu da ni "najgore gradske gužve nisu uspele da podignu potrošnju preko deset i po litara". Mislim, kakav vic... Bolji odavno čuo nisam. Moja "dizel" iskustva kažu da "najgore gradske gužve" ( režim rada "po norma času" ) mogu da dignu potrošnju i do 50% iznad onoga što fabrika deklariše, tako da me strah i pomisliti koliko ova mečka "benzinjara" troši u tim uslovima ...

Radovan

pre 12 godina

Startan, brz, tvrd i operisan od lepote je sprava zvana karting.
Ovo čudo tehnike je za nekoga ko je odavno odvrteo krugove po Kadinjači, Zlatiboru, Tari i Debelom brdu, i vozi sa uživanjem i društvom u udobnom i lepom autu.

marko

pre 12 godina

Sasvim sigurno izuzetno dobar auto,ali dizajn...Pa iz profila izgeda kao obični C samo mu je netko zakitovao vrata.
Coupe treba biti pojam elegancije,treba imati linije da padaš na guzicu..ovaj je daleko od toga
Nažalost još jedan u nizu bezličnih Švaba.
Doista,danas su gotovo svi auti izuzetno dobri na svim poljima,ali da mi netko kaže izvoli 35-40000€ doista ne znam šta bi uzeo jer iz godine u godinu auti su sve jednoličniji,da ne kažem ružniji i sve više nalik jedan drugome.

Dikh tu kava

pre 12 godina

:-) Ponekad (ali samo ponekad) zna da bude zanimljivo slušati/čitati eksperte sa svojim komparacijama i "kritičkim" pristupom ovakvim vozilima sa kojima se po pravilu uspostavi najbliži kontakt isključivo svake druge godine na Sajmu automobila, odnosno noću na gornjem Dorćolu..

@ Milan (pretposlednji stav): Biće da Vam je Evoque - novo "svedočanstvo stila", ipak maaalkice promakao.. ;-)

Zoran

pre 12 godina

Koji smo mi iskompleksiran narod!
Vozimo krseve, ali kada neko kupi novu "mecku" sa 1800ccm, 156KS i obrtnim momentom od 205Nm....to je...njesra!

Sale

pre 12 godina

NemanjaS500 brzi od konkurenta, S350 cdi takodje, S600, S63 i S65 koji konkurencija samo moze da sanja. Sto se tice sa 4 cilindra, tu je motor od 2143 kubika, 204 ks i 500nm obrtni jos 2007 god. Mercedes je bolji od bmw-a u 80% aspekata.

Pink panther

pre 12 godina

Imam 2009 Mercedes C300 Sport Sedan 4Matic, V6, 3.0 L, 228 KS i prosecno trosi 11.5 l/km benzin. Iskreno da vama kazem, uzivam u voznju.
Prije sam voziu novu Astru 1.6 2007.
Ja mislim da nije u redu da se uporede Mercedes sa Evoque, Volvo etc .
Mercedesu, skidam kapu.

milos

pre 12 godina

@ex bmw fun

izgleda da si u pravu, kod nas je A5 skuplji mada je evropi drugacije
evo sta kaze englesi carbyuer:

Mercedes C Coupe: £30,230 - £98,795 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/mercedes/c_class/coupe/review
Audi A5 Coupe: £26,490 - £44,040 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/audi/a5/coupe/review

dzigi

pre 12 godina

Nekako su mi kupei u ovoj klasi, a na osnovu sedana, nedefinisani. Nije praktican kao sedan, a nije ni sportski auto kao npr. Genesis, GT 86 i slični za te pare.
Samo koketira sa sportom, igra jedino na kartu dizajna, što je ok onima kojima to znači.

Nemanja

pre 12 godina

@(Sale, 2. april 2012 19:48)
Dok ne napravi BMW, narocito kad je rec o kupe vozilima! Tako recimo BMW ima motore koji po litru zapremine imaju vecu specificnu snagu od Mercedesovih, u svim segmentima. Samo pogledajte recimo do 2.0 benzin- BMW 245k. Kada kupite BMW ne kupujete samo motor nego i izvrsnu ravnotezu sa idealnim raspodelom tezine, odlican upravljac i oslanjanje koji su prilagodjeni da vozacu pruze izvanredan osecaj u voznji. Zato je BMW oduvek bio vozacki auto, dok je Mercedes bio auto u kome se putuje komforno. Tako ako uporedite BMW i MErcedes, sa ekvivalentnim motorm u ekvivalentnoj klasi, svaki BMW je brzi i ostvaruje bolje vreme po krugovima (u svim caspoisima i testovima). Zato u ovoj klasi, kupea, ne moze da se uporedi sa BMW-om. To su iskljucivo cinjenice, inace je ovaj model odlican, i svako ko kaze da ga ne i vozio izmislja. Ali ko hoce simulaciju trkackog auta uzece BMW, a kome je dovoljno da samo izgleda brzo i da se vozi udobno i komforno uzece Mercedes.

Prost

pre 12 godina

Prethodna verzija Mercesdesa C klase je sa mehaničkim kompresorom imala istu snagu. Prvo sa 1,8 a posle sa samo 1,6 lit motorom i bila je izuzetno ekonomična. Bila je i veoma pozdana, što ovaj novi motor verovatno neće dostići.

Sale

pre 12 godina

@Milan
Ima ponuda od 1.8l koji imaju 184 ks i 204 ks pa kako ko ima potrebe i para. Redakcija je uzela najeftiniji, najslabiji. Sta Mercedes napravi, to je zakon.

Milan

pre 12 godina

Pohvale za dizajn, odnosno izgled eksterijera.
Cena je takođe korektna, s obzirom na trendove mogla bi biti i malo niža ali ipak je u granicama razumnog za to što se dobija.
Problem je što je dizajn u kabini neopevani gastarbajterski ljakse.
Takođe ima smešan motorčić, turbo benzinac 1,8 od 150KS. Pa malo dete u Japanu zna da napravi atmosferski motor (bez turba) ove zapremine i ove konjaže. Ovo nije smelo biti ispod 200-220KS.
Sve u svemu auto koji će kupovati seljadini za pokazivanje.
Nije slučajno u beloj boji.

ex bmw fun

pre 12 godina

@milos
Po ovome je ipak A5 skuplji:
http://www.porschescg.rs/porsche/doc/cenovnik/audi-cenovnik-srbija-01-01-2012.pdf

Startna cena za A5 kupe 35.216 eura.

Petar_Mandic

pre 12 godina

Prelep mercedesov kupe, nema sta. Zanimljiv test takodje. Potrosnja od 11 l/100 km, je ipak nepotrebno velika. Smatram da se za malo vise para moze kupiti neki BMW 3 kupe ili Audi A5, koji su daleko bolji izbor, a posebno ako Vam logo napred ne znaci mnogo (citaj: niste iskompleksirani) pravi izbor su Volvo S60 R dizajn ili link:
http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=1002&page=2
Ovaj model je ono sto bih ja odabrao i sto sam imao priliku da provozam makar na kratko. To je po meni Best buy u ovoj klasi, pouzdan, udoban, sa sportskom krvi. Ne sumnjam ipak da je i testirani Mercedes sjajan, sa vrlo malo mana, siguran sam da bih uzivao u voznji, ali konkurencija u ovoj klasi je dosta jaka. Da sam kupac ovakovog kupea morao bih da bas dobro razmislim koji je najracionalniji izbor. Najverovatnije pomenuti Volvo ili Lexus.

TataMata

pre 12 godina

Odlican automobil sa odlicnom cenom. Napokon normalna oznaka koja ne zbunjuje posmatraca, cupe je pravi naziv ali ne sa 5 vrata vec sa 3 (napokon). Sto se tice potrosnje na displeju nju kompijuter ocita kada ga pitate a vi ste mogli da vozite 300 metara ludacki i on ce vam pokazati neku veliku potrosnju na bazi trenutnog stila voznje, to znaci nije realna potrosnja u normalnim okolnostima, verujem da je onako kako je autor teksta napisao.
Pozdrav !!!

007

pre 12 godina

kako kazete da je potrosnja 8 litara kad se lepo vidi na slici da je potrosnja 11.1 litar i da ste presli 43 km sa prosecnom brzinom od 24 kmh i da ste vozili 1 sat i 49 min?

dane

pre 12 godina

Auto je super ali jedna mala primedba...sledeci put kad budete hvalili potrosnju nekog automobila postarajte se da ne slikate sat na kome pise 11,1 l/100km

Čubrilo

pre 12 godina

Besprekoran imidž, dobar kvalitet, pogrešan (čitaj neadekvatan) motor.

Pri kupovini treba izabrati "badge delete" opciju da na prtljažniku ne stoji koji motor imate jer će svaki jadni šaban u Srbiji koji ima čipovani oldtajmer primer - Stilo JTD ili A3 TDI star 10 godina hteti da se trka.

Svega ovoga ne bi bilo da pozadi piše C 350 ili C63 AMG.

Zoran

pre 12 godina

Koji smo mi iskompleksiran narod!
Vozimo krseve, ali kada neko kupi novu "mecku" sa 1800ccm, 156KS i obrtnim momentom od 205Nm....to je...njesra!

dane

pre 12 godina

Auto je super ali jedna mala primedba...sledeci put kad budete hvalili potrosnju nekog automobila postarajte se da ne slikate sat na kome pise 11,1 l/100km

007

pre 12 godina

kako kazete da je potrosnja 8 litara kad se lepo vidi na slici da je potrosnja 11.1 litar i da ste presli 43 km sa prosecnom brzinom od 24 kmh i da ste vozili 1 sat i 49 min?

Sale

pre 12 godina

@Milan
Ima ponuda od 1.8l koji imaju 184 ks i 204 ks pa kako ko ima potrebe i para. Redakcija je uzela najeftiniji, najslabiji. Sta Mercedes napravi, to je zakon.

Čubrilo

pre 12 godina

Besprekoran imidž, dobar kvalitet, pogrešan (čitaj neadekvatan) motor.

Pri kupovini treba izabrati "badge delete" opciju da na prtljažniku ne stoji koji motor imate jer će svaki jadni šaban u Srbiji koji ima čipovani oldtajmer primer - Stilo JTD ili A3 TDI star 10 godina hteti da se trka.

Svega ovoga ne bi bilo da pozadi piše C 350 ili C63 AMG.

Nemanja

pre 12 godina

@(Sale, 2. april 2012 19:48)
Dok ne napravi BMW, narocito kad je rec o kupe vozilima! Tako recimo BMW ima motore koji po litru zapremine imaju vecu specificnu snagu od Mercedesovih, u svim segmentima. Samo pogledajte recimo do 2.0 benzin- BMW 245k. Kada kupite BMW ne kupujete samo motor nego i izvrsnu ravnotezu sa idealnim raspodelom tezine, odlican upravljac i oslanjanje koji su prilagodjeni da vozacu pruze izvanredan osecaj u voznji. Zato je BMW oduvek bio vozacki auto, dok je Mercedes bio auto u kome se putuje komforno. Tako ako uporedite BMW i MErcedes, sa ekvivalentnim motorm u ekvivalentnoj klasi, svaki BMW je brzi i ostvaruje bolje vreme po krugovima (u svim caspoisima i testovima). Zato u ovoj klasi, kupea, ne moze da se uporedi sa BMW-om. To su iskljucivo cinjenice, inace je ovaj model odlican, i svako ko kaze da ga ne i vozio izmislja. Ali ko hoce simulaciju trkackog auta uzece BMW, a kome je dovoljno da samo izgleda brzo i da se vozi udobno i komforno uzece Mercedes.

Pink panther

pre 12 godina

Imam 2009 Mercedes C300 Sport Sedan 4Matic, V6, 3.0 L, 228 KS i prosecno trosi 11.5 l/km benzin. Iskreno da vama kazem, uzivam u voznju.
Prije sam voziu novu Astru 1.6 2007.
Ja mislim da nije u redu da se uporede Mercedes sa Evoque, Volvo etc .
Mercedesu, skidam kapu.

TataMata

pre 12 godina

Odlican automobil sa odlicnom cenom. Napokon normalna oznaka koja ne zbunjuje posmatraca, cupe je pravi naziv ali ne sa 5 vrata vec sa 3 (napokon). Sto se tice potrosnje na displeju nju kompijuter ocita kada ga pitate a vi ste mogli da vozite 300 metara ludacki i on ce vam pokazati neku veliku potrosnju na bazi trenutnog stila voznje, to znaci nije realna potrosnja u normalnim okolnostima, verujem da je onako kako je autor teksta napisao.
Pozdrav !!!

Sale

pre 12 godina

NemanjaS500 brzi od konkurenta, S350 cdi takodje, S600, S63 i S65 koji konkurencija samo moze da sanja. Sto se tice sa 4 cilindra, tu je motor od 2143 kubika, 204 ks i 500nm obrtni jos 2007 god. Mercedes je bolji od bmw-a u 80% aspekata.

Dikh tu kava

pre 12 godina

:-) Ponekad (ali samo ponekad) zna da bude zanimljivo slušati/čitati eksperte sa svojim komparacijama i "kritičkim" pristupom ovakvim vozilima sa kojima se po pravilu uspostavi najbliži kontakt isključivo svake druge godine na Sajmu automobila, odnosno noću na gornjem Dorćolu..

@ Milan (pretposlednji stav): Biće da Vam je Evoque - novo "svedočanstvo stila", ipak maaalkice promakao.. ;-)

Milan

pre 12 godina

Pohvale za dizajn, odnosno izgled eksterijera.
Cena je takođe korektna, s obzirom na trendove mogla bi biti i malo niža ali ipak je u granicama razumnog za to što se dobija.
Problem je što je dizajn u kabini neopevani gastarbajterski ljakse.
Takođe ima smešan motorčić, turbo benzinac 1,8 od 150KS. Pa malo dete u Japanu zna da napravi atmosferski motor (bez turba) ove zapremine i ove konjaže. Ovo nije smelo biti ispod 200-220KS.
Sve u svemu auto koji će kupovati seljadini za pokazivanje.
Nije slučajno u beloj boji.

ex bmw fun

pre 12 godina

@milos
Po ovome je ipak A5 skuplji:
http://www.porschescg.rs/porsche/doc/cenovnik/audi-cenovnik-srbija-01-01-2012.pdf

Startna cena za A5 kupe 35.216 eura.

Petar_Mandic

pre 12 godina

Prelep mercedesov kupe, nema sta. Zanimljiv test takodje. Potrosnja od 11 l/100 km, je ipak nepotrebno velika. Smatram da se za malo vise para moze kupiti neki BMW 3 kupe ili Audi A5, koji su daleko bolji izbor, a posebno ako Vam logo napred ne znaci mnogo (citaj: niste iskompleksirani) pravi izbor su Volvo S60 R dizajn ili link:
http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=1002&page=2
Ovaj model je ono sto bih ja odabrao i sto sam imao priliku da provozam makar na kratko. To je po meni Best buy u ovoj klasi, pouzdan, udoban, sa sportskom krvi. Ne sumnjam ipak da je i testirani Mercedes sjajan, sa vrlo malo mana, siguran sam da bih uzivao u voznji, ali konkurencija u ovoj klasi je dosta jaka. Da sam kupac ovakovog kupea morao bih da bas dobro razmislim koji je najracionalniji izbor. Najverovatnije pomenuti Volvo ili Lexus.

dzigi

pre 12 godina

Nekako su mi kupei u ovoj klasi, a na osnovu sedana, nedefinisani. Nije praktican kao sedan, a nije ni sportski auto kao npr. Genesis, GT 86 i slični za te pare.
Samo koketira sa sportom, igra jedino na kartu dizajna, što je ok onima kojima to znači.

Sale

pre 12 godina

Nemanja, S350 cdi ima 265 ks i 620nm. Uporedi 730d... Dalje, 420 cdi je izasao jos 2005 god, sta pominjes to, kada treba da izadje njegov naslednik. S500 ima 4,7l, 435 ks i 700nm. Pazi obrtni kao M5. Dalje, S63 ima 571 ks i 900nm, i S65 sa 630 ksi 1000nm. Sve to bmw samo moze da sanja.

Moron

pre 12 godina

Fabrika mu deklariše potrošnju po gradu od 9,3, a u testu napišu da ni "najgore gradske gužve nisu uspele da podignu potrošnju preko deset i po litara". Mislim, kakav vic... Bolji odavno čuo nisam. Moja "dizel" iskustva kažu da "najgore gradske gužve" ( režim rada "po norma času" ) mogu da dignu potrošnju i do 50% iznad onoga što fabrika deklariše, tako da me strah i pomisliti koliko ova mečka "benzinjara" troši u tim uslovima ...

Milojko

pre 12 godina

@Sale
Mercedes brzi u 80% slucajeva???
Jesi ti ikad gledao Top Gear? Jesi cuo za M klasu (BMW-a)?
Ocigledno nisi. AMG C63 je slabiji i od M3, a od M5 da ne pricamo (debilno americko trkanje u pravoj liniji izuzimam)...

Dejan

pre 12 godina

Opet komentatori bolji BMW ili bolji Mercedes ili neki treći model. Prvo treba shvatiti proizvođačevu koncepciju (naglasak na sportske karakteristike na uštrb udobnosti=BMW, ili naglasak na udobnost u vožnji na uštrb spotskih karakteristika=Mercedes). Kada se opredelite (pod uslovom da imate para za ovakav auto) za proizvođačku koncepciju koja vama odgovara tada je i taj auto je bolji za vas. Lično da imam želju da vozim kupe bio bi Mercedes jer mi nije bitno da li auto može da "ide" 250 ili 260 km/h (jer tom brzinom nigde ne mogu da ga vozim)ili da "kida" asfalt, ali je zato je Mercedesova koncepcija i filozofija po pitanju udobnosti neprevaziđena i oni po tom pitanju uvek diktiraju i postavljaju standarde. Gledajući ovaj na slikama on jeste elegantan spolja, i opet o slikama veoma udoban iznutra. O estetici enterijaera istog (prikazanog na fotografijama) ne bih komentarisao dalje osim da je iznenađenje neprijatno, ali vrlo je verovatno da u tom segmentu vozila i za te pare, ili neku doplatu možete birati sve pa i boju svega u enterijeru.

Nemanja

pre 12 godina

@Sale
Nisam mislio da ti odgovorim jer vidim da se bas i ne razumes u automobile ali ajde malo da udjes u temu... Ok to sto volis Mercedes, to i jeste odlicna marka i jedna od najboljih na svetu, i dobro im poznajes oznake. Ali da li ti uopste znas sta je specificna snaga po litru zapremine? To ti govori koliko auto ima ks po litru zapremine. I nemoj da te povedu oznake... One ne govore uvek o kubikazi auta. Tako recimo taj 350 cdi koga ti navodis ima 240 ks maksimalno, dok BMW x30d ima 258ks, x35d ima 313 ks, dok ce novi x50dM ima cak oko 380 ks. I to sve iz 3 litra zapremine! Mercedesov 450cdi iz 4000 kubika izvuce 320ks, sto je na nivou BMW-ovog dizel motora od 3 litra (od novog 50dM i mnogo slabije).
Sto se tice benzinaca, S500 izvlaci 381 ks iz 5,4 l dok BMW 750i iz 4,4 l izvuce 407 ks. Znaci 1000 kubika manje, dvadesetak ks vise... Tako da mani se toga, ni to nista ne znaci, ali nijedan BMW nije sporiji od ekvivalentnog Mercedesa. I ta manja zapremina znaci da i manje trosi, tako da je em jaci em manje trosi...
Tako da, kao sto sam rekao u proslom komentaru, ko hoce sportski automobil, kupice BMW i tu ne moze da se uporedi sa Mercedesom. Kome je bitno da auto bolje upija neravnine tj. da bude komforniji (a nece Francuze vec vecu klasu) on vec moze da uporedjuje E klasu i seriju 5, S klasu i seriju 7... Ali da BMW zna da bolje iskoristi radnu zapreminu motora, zna. E sad to je to zbog turbina itd. ali vec sam prosirio temu.

marko

pre 12 godina

Sasvim sigurno izuzetno dobar auto,ali dizajn...Pa iz profila izgeda kao obični C samo mu je netko zakitovao vrata.
Coupe treba biti pojam elegancije,treba imati linije da padaš na guzicu..ovaj je daleko od toga
Nažalost još jedan u nizu bezličnih Švaba.
Doista,danas su gotovo svi auti izuzetno dobri na svim poljima,ali da mi netko kaže izvoli 35-40000€ doista ne znam šta bi uzeo jer iz godine u godinu auti su sve jednoličniji,da ne kažem ružniji i sve više nalik jedan drugome.

Živorad Mirotočivi

pre 12 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.

Radovan

pre 12 godina

Startan, brz, tvrd i operisan od lepote je sprava zvana karting.
Ovo čudo tehnike je za nekoga ko je odavno odvrteo krugove po Kadinjači, Zlatiboru, Tari i Debelom brdu, i vozi sa uživanjem i društvom u udobnom i lepom autu.

Моторен Верке

pre 12 godina

@Сале
Ах сад видех .... Милојко ти је објаснио. Пусти ти дрег трке то не показује ништа. Сви али апсолутно сви БМВ мотори упороеђени са Мерцовима исте кубикаже имају више кс а да не помињем да се много боље возе што су све релевантније ауто шоу емисије у енглеској и немачкој потврдиле.

House

pre 12 godina

Ne svidja mi se auto,nemacki hladan,bez emocija iako je kupe,vidjam ga po Nisu voze ga sve balavci,tetovirani,glavati isfurani sa kakvima se ja ne druzim,i enterijer mis se ne svidja strasno mali displej,centralna konzola 3 tunela uzas...

Nemanja

pre 12 godina

@ (Sale, 4. april 2012 15:42)
Dobro, Mercedes je brzi... Ajde sad probudi se, pogledaj malo neki test na internetu, u nekom casopisu i videcses da ekvivalentni Mercedesi gube od BMW-a. I to svi vozaci i novinari pricaju da je BMW vise auto za vozace koji vole sportsku voznju, Mercedes za komfor, ali ti svakako znas bolje. Obicne puke brojke ne govore nista, pogldeja neki test i videces. Evo ti par linkova: http://www.youtube.com/watch?v=xsofZq2pxVA (ovde cak i nije ekvivalentna verzija jer BMW nema M7)
http://www.youtube.com/watch?v=AZizEExZtzc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU
A to su sve glupe drag trke i tako to. Gde se vidi da li je auto sportski to je u krivinama i koliko brzo moze proci krivnie, a tu se Mercedes ne moze porediti sa BMW-om. Svako moze napraviti brz auto na pravcu ( treba veliki motor) ali je umece napraviti brz auto u krivnama (treba odlicno upravljanje, oslanjanje, raspored mase, sto nize teziste...) A ti pokusavas da dokazes nesto sto se ni sama fabrika Mercedes ne trudi, jer joj to nije poenta. BMW je vozacki auto, Mercedes je komforniji, i to znaju i same fabrike i ne mesaju se jedna drugoj u imidz. Ali ako tebi znaci, ok Mercedes je vise auto za voznju po krivinama. Samo ne znamo da li jos neko veruje u to... I jos jedanput ponavljam da je Mercedes odlicna marka, da je jedna od najboljih na svetu i da je ovaj C kupe lep auto.

Dajmler

pre 12 godina

Ako zelite pravi sportski auto onda vam nema boljeg od Nissan GT-R-a,kakav crni BMW ali zato ako zelite savrsen komfor i udobnost u voznji uz nista manje dobre performanse tu vam je onda najbolji MERCEDES-BENZ, uostalom da nije tako ne bi se Tadic, Putin, Angela Merkel i brojni drugi predsednici i premijeri, jednom recju prava gospoda, vozili u Mercedesu da nije tako.

Nemanja

pre 12 godina

@Milojko, 5. april 2012 17:12
Ne, vozim Toyotu :) Ja sve ovo ne pisem kao zagrizeni ljubitelj BMW-a, sto bi neko mogao da pomisli, jer to i nisam ( ne kazem da ga ne volim ali mi nije omiljena marka) vec samo pricam cinjnice koji zna vecina ljudi koja cita auto casopise (kako domace tako i strane) od malena i gleda testove po internetu. A imao sam prilike da vozim na kratko obe marke (slicne modele) od prijaatelja i prenosim i svoje utiske.
A ta borba izmedju tih Nemackih marki me uopste ne intresuje. Ja ni u jednom komentaru nisam reako ovaj je bolji, vec da svaka marka igra na neku kartu i da su u tome uspesni. E sad da neko pokusa da mi kaze da je Mercedes vise za one koji vole sportsku voznju, tu ne mogu da se slozim, a narocito me nerviraju stavovi nema auta dok Mercedes ne napravi (isto vazi i za BMW, Audi...). Ja sam jedan od malobrojnih kod nas koji smatra da je i Lexus potpuno ravnopravan sa Nemackim markama, e sad sto dosta ljudi nije upoznata sa njegovim kvalitetima i uporno ponavlja da su Nemci najbolji to je druga prica. Takodje je Jaguar dosta dobra marka, kod nas potpuno zapostavljena.
Takodje postoje i marke koje su u vlasnistvu Nemackih marki, a koje su bolje od baznih kuca kao Rols Rojs, Bentli, Majbah... Ali kod, da kazemo, veliko serijskih marki, svaka ima svoj tip kupaca i to forsiraju godinama, tako da sve sto sam pisao se odnosi na to. Pozdrav

Prost

pre 12 godina

Prethodna verzija Mercesdesa C klase je sa mehaničkim kompresorom imala istu snagu. Prvo sa 1,8 a posle sa samo 1,6 lit motorom i bila je izuzetno ekonomična. Bila je i veoma pozdana, što ovaj novi motor verovatno neće dostići.

milos

pre 12 godina

@ex bmw fun

izgleda da si u pravu, kod nas je A5 skuplji mada je evropi drugacije
evo sta kaze englesi carbyuer:

Mercedes C Coupe: £30,230 - £98,795 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/mercedes/c_class/coupe/review
Audi A5 Coupe: £26,490 - £44,040 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/audi/a5/coupe/review

MAYBACH EXELERO

pre 12 godina

"Ako ne znas sta je dobro pitaj sta je skupo."
Prema tome rodjaci: MAYBACH EXELERO 8 MILIONS USD COST!
Ko ne veruje nek potrazi na netu.

Po babu, po stricu

pre 11 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.
(Živorad Mirotočivi, 9. april 2012 06:12)

Svaka cast! Kako se to postaje novinar? Tesko mi je verovati da neko strucan moze napraviti ovakvu gresku. U stvari, ovo je vec treca generacija kupea na platformi C klase. Prva generacija, zvala se CLK kao i druga, je imala napred okrugle farove i licila je na tada aktuelnu E klasu, ali je to bila kupe verzija C klase. Kod druge generacije je veza s C klasom bila potpuno vidljiva. I ovo sad dodje kao treca generacija.
Razmisljam da pocnem pisati za neki casopis clanke o zdravoj hrani. Nema veze sto o tome ne znam nista, treba mi posao.

Milan

pre 12 godina

Pohvale za dizajn, odnosno izgled eksterijera.
Cena je takođe korektna, s obzirom na trendove mogla bi biti i malo niža ali ipak je u granicama razumnog za to što se dobija.
Problem je što je dizajn u kabini neopevani gastarbajterski ljakse.
Takođe ima smešan motorčić, turbo benzinac 1,8 od 150KS. Pa malo dete u Japanu zna da napravi atmosferski motor (bez turba) ove zapremine i ove konjaže. Ovo nije smelo biti ispod 200-220KS.
Sve u svemu auto koji će kupovati seljadini za pokazivanje.
Nije slučajno u beloj boji.

Sale

pre 12 godina

NemanjaS500 brzi od konkurenta, S350 cdi takodje, S600, S63 i S65 koji konkurencija samo moze da sanja. Sto se tice sa 4 cilindra, tu je motor od 2143 kubika, 204 ks i 500nm obrtni jos 2007 god. Mercedes je bolji od bmw-a u 80% aspekata.

House

pre 12 godina

Ne svidja mi se auto,nemacki hladan,bez emocija iako je kupe,vidjam ga po Nisu voze ga sve balavci,tetovirani,glavati isfurani sa kakvima se ja ne druzim,i enterijer mis se ne svidja strasno mali displej,centralna konzola 3 tunela uzas...

Petar_Mandic

pre 12 godina

Prelep mercedesov kupe, nema sta. Zanimljiv test takodje. Potrosnja od 11 l/100 km, je ipak nepotrebno velika. Smatram da se za malo vise para moze kupiti neki BMW 3 kupe ili Audi A5, koji su daleko bolji izbor, a posebno ako Vam logo napred ne znaci mnogo (citaj: niste iskompleksirani) pravi izbor su Volvo S60 R dizajn ili link:
http://superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=1002&page=2
Ovaj model je ono sto bih ja odabrao i sto sam imao priliku da provozam makar na kratko. To je po meni Best buy u ovoj klasi, pouzdan, udoban, sa sportskom krvi. Ne sumnjam ipak da je i testirani Mercedes sjajan, sa vrlo malo mana, siguran sam da bih uzivao u voznji, ali konkurencija u ovoj klasi je dosta jaka. Da sam kupac ovakovog kupea morao bih da bas dobro razmislim koji je najracionalniji izbor. Najverovatnije pomenuti Volvo ili Lexus.

Čubrilo

pre 12 godina

Besprekoran imidž, dobar kvalitet, pogrešan (čitaj neadekvatan) motor.

Pri kupovini treba izabrati "badge delete" opciju da na prtljažniku ne stoji koji motor imate jer će svaki jadni šaban u Srbiji koji ima čipovani oldtajmer primer - Stilo JTD ili A3 TDI star 10 godina hteti da se trka.

Svega ovoga ne bi bilo da pozadi piše C 350 ili C63 AMG.

Nemanja

pre 12 godina

@(Sale, 2. april 2012 19:48)
Dok ne napravi BMW, narocito kad je rec o kupe vozilima! Tako recimo BMW ima motore koji po litru zapremine imaju vecu specificnu snagu od Mercedesovih, u svim segmentima. Samo pogledajte recimo do 2.0 benzin- BMW 245k. Kada kupite BMW ne kupujete samo motor nego i izvrsnu ravnotezu sa idealnim raspodelom tezine, odlican upravljac i oslanjanje koji su prilagodjeni da vozacu pruze izvanredan osecaj u voznji. Zato je BMW oduvek bio vozacki auto, dok je Mercedes bio auto u kome se putuje komforno. Tako ako uporedite BMW i MErcedes, sa ekvivalentnim motorm u ekvivalentnoj klasi, svaki BMW je brzi i ostvaruje bolje vreme po krugovima (u svim caspoisima i testovima). Zato u ovoj klasi, kupea, ne moze da se uporedi sa BMW-om. To su iskljucivo cinjenice, inace je ovaj model odlican, i svako ko kaze da ga ne i vozio izmislja. Ali ko hoce simulaciju trkackog auta uzece BMW, a kome je dovoljno da samo izgleda brzo i da se vozi udobno i komforno uzece Mercedes.

Milojko

pre 12 godina

@Sale
Mercedes brzi u 80% slucajeva???
Jesi ti ikad gledao Top Gear? Jesi cuo za M klasu (BMW-a)?
Ocigledno nisi. AMG C63 je slabiji i od M3, a od M5 da ne pricamo (debilno americko trkanje u pravoj liniji izuzimam)...

Prost

pre 12 godina

Prethodna verzija Mercesdesa C klase je sa mehaničkim kompresorom imala istu snagu. Prvo sa 1,8 a posle sa samo 1,6 lit motorom i bila je izuzetno ekonomična. Bila je i veoma pozdana, što ovaj novi motor verovatno neće dostići.

Nemanja

pre 12 godina

@Sale
Nisam mislio da ti odgovorim jer vidim da se bas i ne razumes u automobile ali ajde malo da udjes u temu... Ok to sto volis Mercedes, to i jeste odlicna marka i jedna od najboljih na svetu, i dobro im poznajes oznake. Ali da li ti uopste znas sta je specificna snaga po litru zapremine? To ti govori koliko auto ima ks po litru zapremine. I nemoj da te povedu oznake... One ne govore uvek o kubikazi auta. Tako recimo taj 350 cdi koga ti navodis ima 240 ks maksimalno, dok BMW x30d ima 258ks, x35d ima 313 ks, dok ce novi x50dM ima cak oko 380 ks. I to sve iz 3 litra zapremine! Mercedesov 450cdi iz 4000 kubika izvuce 320ks, sto je na nivou BMW-ovog dizel motora od 3 litra (od novog 50dM i mnogo slabije).
Sto se tice benzinaca, S500 izvlaci 381 ks iz 5,4 l dok BMW 750i iz 4,4 l izvuce 407 ks. Znaci 1000 kubika manje, dvadesetak ks vise... Tako da mani se toga, ni to nista ne znaci, ali nijedan BMW nije sporiji od ekvivalentnog Mercedesa. I ta manja zapremina znaci da i manje trosi, tako da je em jaci em manje trosi...
Tako da, kao sto sam rekao u proslom komentaru, ko hoce sportski automobil, kupice BMW i tu ne moze da se uporedi sa Mercedesom. Kome je bitno da auto bolje upija neravnine tj. da bude komforniji (a nece Francuze vec vecu klasu) on vec moze da uporedjuje E klasu i seriju 5, S klasu i seriju 7... Ali da BMW zna da bolje iskoristi radnu zapreminu motora, zna. E sad to je to zbog turbina itd. ali vec sam prosirio temu.

007

pre 12 godina

kako kazete da je potrosnja 8 litara kad se lepo vidi na slici da je potrosnja 11.1 litar i da ste presli 43 km sa prosecnom brzinom od 24 kmh i da ste vozili 1 sat i 49 min?

marko

pre 12 godina

Sasvim sigurno izuzetno dobar auto,ali dizajn...Pa iz profila izgeda kao obični C samo mu je netko zakitovao vrata.
Coupe treba biti pojam elegancije,treba imati linije da padaš na guzicu..ovaj je daleko od toga
Nažalost još jedan u nizu bezličnih Švaba.
Doista,danas su gotovo svi auti izuzetno dobri na svim poljima,ali da mi netko kaže izvoli 35-40000€ doista ne znam šta bi uzeo jer iz godine u godinu auti su sve jednoličniji,da ne kažem ružniji i sve više nalik jedan drugome.

Моторен Верке

pre 12 godina

@Сале
Ах сад видех .... Милојко ти је објаснио. Пусти ти дрег трке то не показује ништа. Сви али апсолутно сви БМВ мотори упороеђени са Мерцовима исте кубикаже имају више кс а да не помињем да се много боље возе што су све релевантније ауто шоу емисије у енглеској и немачкој потврдиле.

TataMata

pre 12 godina

Odlican automobil sa odlicnom cenom. Napokon normalna oznaka koja ne zbunjuje posmatraca, cupe je pravi naziv ali ne sa 5 vrata vec sa 3 (napokon). Sto se tice potrosnje na displeju nju kompijuter ocita kada ga pitate a vi ste mogli da vozite 300 metara ludacki i on ce vam pokazati neku veliku potrosnju na bazi trenutnog stila voznje, to znaci nije realna potrosnja u normalnim okolnostima, verujem da je onako kako je autor teksta napisao.
Pozdrav !!!

Sale

pre 12 godina

Nemanja, S350 cdi ima 265 ks i 620nm. Uporedi 730d... Dalje, 420 cdi je izasao jos 2005 god, sta pominjes to, kada treba da izadje njegov naslednik. S500 ima 4,7l, 435 ks i 700nm. Pazi obrtni kao M5. Dalje, S63 ima 571 ks i 900nm, i S65 sa 630 ksi 1000nm. Sve to bmw samo moze da sanja.

dane

pre 12 godina

Auto je super ali jedna mala primedba...sledeci put kad budete hvalili potrosnju nekog automobila postarajte se da ne slikate sat na kome pise 11,1 l/100km

Sale

pre 12 godina

@Milan
Ima ponuda od 1.8l koji imaju 184 ks i 204 ks pa kako ko ima potrebe i para. Redakcija je uzela najeftiniji, najslabiji. Sta Mercedes napravi, to je zakon.

Nemanja

pre 12 godina

@ (Sale, 4. april 2012 15:42)
Dobro, Mercedes je brzi... Ajde sad probudi se, pogledaj malo neki test na internetu, u nekom casopisu i videcses da ekvivalentni Mercedesi gube od BMW-a. I to svi vozaci i novinari pricaju da je BMW vise auto za vozace koji vole sportsku voznju, Mercedes za komfor, ali ti svakako znas bolje. Obicne puke brojke ne govore nista, pogldeja neki test i videces. Evo ti par linkova: http://www.youtube.com/watch?v=xsofZq2pxVA (ovde cak i nije ekvivalentna verzija jer BMW nema M7)
http://www.youtube.com/watch?v=AZizEExZtzc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU
A to su sve glupe drag trke i tako to. Gde se vidi da li je auto sportski to je u krivinama i koliko brzo moze proci krivnie, a tu se Mercedes ne moze porediti sa BMW-om. Svako moze napraviti brz auto na pravcu ( treba veliki motor) ali je umece napraviti brz auto u krivnama (treba odlicno upravljanje, oslanjanje, raspored mase, sto nize teziste...) A ti pokusavas da dokazes nesto sto se ni sama fabrika Mercedes ne trudi, jer joj to nije poenta. BMW je vozacki auto, Mercedes je komforniji, i to znaju i same fabrike i ne mesaju se jedna drugoj u imidz. Ali ako tebi znaci, ok Mercedes je vise auto za voznju po krivinama. Samo ne znamo da li jos neko veruje u to... I jos jedanput ponavljam da je Mercedes odlicna marka, da je jedna od najboljih na svetu i da je ovaj C kupe lep auto.

Pink panther

pre 12 godina

Imam 2009 Mercedes C300 Sport Sedan 4Matic, V6, 3.0 L, 228 KS i prosecno trosi 11.5 l/km benzin. Iskreno da vama kazem, uzivam u voznju.
Prije sam voziu novu Astru 1.6 2007.
Ja mislim da nije u redu da se uporede Mercedes sa Evoque, Volvo etc .
Mercedesu, skidam kapu.

Moron

pre 12 godina

Fabrika mu deklariše potrošnju po gradu od 9,3, a u testu napišu da ni "najgore gradske gužve nisu uspele da podignu potrošnju preko deset i po litara". Mislim, kakav vic... Bolji odavno čuo nisam. Moja "dizel" iskustva kažu da "najgore gradske gužve" ( režim rada "po norma času" ) mogu da dignu potrošnju i do 50% iznad onoga što fabrika deklariše, tako da me strah i pomisliti koliko ova mečka "benzinjara" troši u tim uslovima ...

Nemanja

pre 12 godina

@Milojko, 5. april 2012 17:12
Ne, vozim Toyotu :) Ja sve ovo ne pisem kao zagrizeni ljubitelj BMW-a, sto bi neko mogao da pomisli, jer to i nisam ( ne kazem da ga ne volim ali mi nije omiljena marka) vec samo pricam cinjnice koji zna vecina ljudi koja cita auto casopise (kako domace tako i strane) od malena i gleda testove po internetu. A imao sam prilike da vozim na kratko obe marke (slicne modele) od prijaatelja i prenosim i svoje utiske.
A ta borba izmedju tih Nemackih marki me uopste ne intresuje. Ja ni u jednom komentaru nisam reako ovaj je bolji, vec da svaka marka igra na neku kartu i da su u tome uspesni. E sad da neko pokusa da mi kaze da je Mercedes vise za one koji vole sportsku voznju, tu ne mogu da se slozim, a narocito me nerviraju stavovi nema auta dok Mercedes ne napravi (isto vazi i za BMW, Audi...). Ja sam jedan od malobrojnih kod nas koji smatra da je i Lexus potpuno ravnopravan sa Nemackim markama, e sad sto dosta ljudi nije upoznata sa njegovim kvalitetima i uporno ponavlja da su Nemci najbolji to je druga prica. Takodje je Jaguar dosta dobra marka, kod nas potpuno zapostavljena.
Takodje postoje i marke koje su u vlasnistvu Nemackih marki, a koje su bolje od baznih kuca kao Rols Rojs, Bentli, Majbah... Ali kod, da kazemo, veliko serijskih marki, svaka ima svoj tip kupaca i to forsiraju godinama, tako da sve sto sam pisao se odnosi na to. Pozdrav

Živorad Mirotočivi

pre 12 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.

Dajmler

pre 12 godina

Ako zelite pravi sportski auto onda vam nema boljeg od Nissan GT-R-a,kakav crni BMW ali zato ako zelite savrsen komfor i udobnost u voznji uz nista manje dobre performanse tu vam je onda najbolji MERCEDES-BENZ, uostalom da nije tako ne bi se Tadic, Putin, Angela Merkel i brojni drugi predsednici i premijeri, jednom recju prava gospoda, vozili u Mercedesu da nije tako.

dzigi

pre 12 godina

Nekako su mi kupei u ovoj klasi, a na osnovu sedana, nedefinisani. Nije praktican kao sedan, a nije ni sportski auto kao npr. Genesis, GT 86 i slični za te pare.
Samo koketira sa sportom, igra jedino na kartu dizajna, što je ok onima kojima to znači.

MAYBACH EXELERO

pre 12 godina

"Ako ne znas sta je dobro pitaj sta je skupo."
Prema tome rodjaci: MAYBACH EXELERO 8 MILIONS USD COST!
Ko ne veruje nek potrazi na netu.

ex bmw fun

pre 12 godina

@milos
Po ovome je ipak A5 skuplji:
http://www.porschescg.rs/porsche/doc/cenovnik/audi-cenovnik-srbija-01-01-2012.pdf

Startna cena za A5 kupe 35.216 eura.

milos

pre 12 godina

@ex bmw fun

izgleda da si u pravu, kod nas je A5 skuplji mada je evropi drugacije
evo sta kaze englesi carbyuer:

Mercedes C Coupe: £30,230 - £98,795 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/mercedes/c_class/coupe/review
Audi A5 Coupe: £26,490 - £44,040 http://www.carbuyer.co.uk/reviews/audi/a5/coupe/review

Zoran

pre 12 godina

Koji smo mi iskompleksiran narod!
Vozimo krseve, ali kada neko kupi novu "mecku" sa 1800ccm, 156KS i obrtnim momentom od 205Nm....to je...njesra!

Radovan

pre 12 godina

Startan, brz, tvrd i operisan od lepote je sprava zvana karting.
Ovo čudo tehnike je za nekoga ko je odavno odvrteo krugove po Kadinjači, Zlatiboru, Tari i Debelom brdu, i vozi sa uživanjem i društvom u udobnom i lepom autu.

Dejan

pre 12 godina

Opet komentatori bolji BMW ili bolji Mercedes ili neki treći model. Prvo treba shvatiti proizvođačevu koncepciju (naglasak na sportske karakteristike na uštrb udobnosti=BMW, ili naglasak na udobnost u vožnji na uštrb spotskih karakteristika=Mercedes). Kada se opredelite (pod uslovom da imate para za ovakav auto) za proizvođačku koncepciju koja vama odgovara tada je i taj auto je bolji za vas. Lično da imam želju da vozim kupe bio bi Mercedes jer mi nije bitno da li auto može da "ide" 250 ili 260 km/h (jer tom brzinom nigde ne mogu da ga vozim)ili da "kida" asfalt, ali je zato je Mercedesova koncepcija i filozofija po pitanju udobnosti neprevaziđena i oni po tom pitanju uvek diktiraju i postavljaju standarde. Gledajući ovaj na slikama on jeste elegantan spolja, i opet o slikama veoma udoban iznutra. O estetici enterijaera istog (prikazanog na fotografijama) ne bih komentarisao dalje osim da je iznenađenje neprijatno, ali vrlo je verovatno da u tom segmentu vozila i za te pare, ili neku doplatu možete birati sve pa i boju svega u enterijeru.

Po babu, po stricu

pre 11 godina

Hajde da se malo obrati pažnja na (pogrešne) podatke koji se pišu u člancima. Kupe baziran na C-klasi je postojao, zvao se CLK, i proizvodio se od 2002. godine baziran na prethodnoj C-klasi, sve do 2009. godine. CLC je hatchback anomalija sa svoje vrata i izgleda kao Astra G hatchback i to je druga priča.
Model o kome se ovde piše je isto to što je bio i CLK - kupe verzija C-klase, samo što je stari naziv ukinut i auto nazvan C- kupe.
(Živorad Mirotočivi, 9. april 2012 06:12)

Svaka cast! Kako se to postaje novinar? Tesko mi je verovati da neko strucan moze napraviti ovakvu gresku. U stvari, ovo je vec treca generacija kupea na platformi C klase. Prva generacija, zvala se CLK kao i druga, je imala napred okrugle farove i licila je na tada aktuelnu E klasu, ali je to bila kupe verzija C klase. Kod druge generacije je veza s C klasom bila potpuno vidljiva. I ovo sad dodje kao treca generacija.
Razmisljam da pocnem pisati za neki casopis clanke o zdravoj hrani. Nema veze sto o tome ne znam nista, treba mi posao.

Dikh tu kava

pre 12 godina

:-) Ponekad (ali samo ponekad) zna da bude zanimljivo slušati/čitati eksperte sa svojim komparacijama i "kritičkim" pristupom ovakvim vozilima sa kojima se po pravilu uspostavi najbliži kontakt isključivo svake druge godine na Sajmu automobila, odnosno noću na gornjem Dorćolu..

@ Milan (pretposlednji stav): Biće da Vam je Evoque - novo "svedočanstvo stila", ipak maaalkice promakao.. ;-)