Testovi

Ponedeljak, 03.10.2011.

08:08

Prva vožnja: Toyota Yaris

Izvor: B92

Prva vožnja: Toyota Yaris IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 12 godina

Pozdrav iz Australije.Ocigledno Toyota salje malo opremljenija vozila u Evropu nego sto ih salje ovde u Au.Vec dve godine prodajem Toyota vozila na ovom dalekom kontinentu i sto se tice Yarisa ali i ostalih putnickih modela mogu da iz iskustva kazem da dizajn jeste ok ali tehnologija je daleko iza VW i ostalih Evropljana ali i Mazde,Honde itd.Razocaravajuci je kvalitet plastike i ostala resenja unutar vozila ali i 5-stepeni mauelni menjac(dok Polo koristi 6-stepeni npr) i 4-stepeni automatski dok VW ima 7-stepeni DSG.potrosnja goriva takodje je bolja kod nemaca kao i servisni intervali.Na svim testovima u Au VW je daleko bolje rangiran od Toyote.Kod ozbiljnih terenaca situacija je naravno drugacija i tu Land Cruiser i Prado daju mnogo vise od konkurencije.

sale

pre 12 godina

Imao sam priliku voziti ovaj auto par dana, model sa 1.3 benzincem od 99KS. Auto je fantastican sto se tice voznje. Jedno od najboljih vjesanja u klasi, izizetno udoban i stabilan. Motor dovoljno jak i stedljiv za svaki dan, prostran i na zadnjim sjedistima, ima bogatu opremu...Ali!!! Sramota je na sta je Toyota spala po pitanju zavrsne obrade. Keder na vratima pricvrscavaju nekim plasticnim nitnama, tako da on onako na nekim mjestima pomalo i visi, sto ce biti pogubno ako se zaledi tokom zime. Pokidacete ga. Nakon samo 3000 km na autu koje sam vozio djeca su mi ulaskom na zadnja sjedista odvalila kompletan dio unutrasnje plastike na pragu, a samo su stala na njega. Ispod motora nema zastitne obloge, sto je za auta najnovije generacije skandalozno. Ima tu jos sta da se kaze ali oduzilo bi se. Jednostavno Toyota sigurno vise ne kotira onako kao prije, a da li se radi o kresanju troskova ili necemu drugom stvarno ne znam...Jednostavno novi Yaris ima sve da postigne uspjeh, ali samo ako neko iz Toyote natjera budjave Francuze da malo vise povedu racuna o sklapanju. Za sada - Nedorecen i nekompletan auto.

Жељко

pre 12 godina

Ај, ај, ајјјј...Када притиснути мерљивим аргументима устукнемо од критике, хватамо се следеће, бајаги не мерљиве глупости, Тојота није лепа!? Грешка.Тако се не каже, може евентуално да се рече: Мени се Тојота не допада ( зар баш сви модели? )у корист Шкоде, Опела...А мени се баш свиђа, и не само Тојота него и многа друга моторна возила. Док возим бицикл бирам путеве са минималним саобраћајем и тамо где сам најмање очекивао са брда угледах у даљини како прма мени клизи неки бели аутомобил. Иако је био прилично далеко, у глави ми се оте коментар ово је неко фино модерно ауто клинасте форме, и нисам се зезнуо била је то нова Тојота Приус, стварно чудо за прашњаву сеоску средину на брдовитом Балкану. Тврдити да Крузери, Хајлакси, Авенсиси, Короле, Равови, Лексуси... нису лепи? у односу на Шта или Кога? Што се тиче изгледа овог новог Јариса, лично ми се тренутно нешто и не свиђа, али обзирпм да стилски вуче на новог Авенсиса ( који ми се много свиђа ), са коментаром ћу бити уздржан неко време док не заживи на улицама. Нико се у коментарима не осврће како то мали троцилиндрични алуминијумски мотор од кило кубика може да тера толико пространог Јариса пуноснажно, а да се нико при том не спрда са његовом лењошћу, потрошњом и трјношћу? Зашто је тај малени мотор доказ снаге велике Тојоте? Јер је то ЗНАЊЕ, велики залог, темељ за будућност ХИБРИДНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ. А ко је у њој најјачи већ 12. година? Време великих точкова и широких гума безусловно пролази, свиђало се то грађанима мале земље на брдовитом Балкану или не. Буди Тих, Ненаметљив, флуидан, штедљив, скроман, дуговечан, живахан и улоговаћеш се у надолазеће време које мења брзину и смер мисли и дела човечанства. Мисли глобално а шљакај локално. Опустите се, биће све мање прашине и буке на светским путевима! ЋАО!

Dikh tu kava

pre 12 godina

Nisam vozio, samo video u salonu, ne ostavlja (mnogo pozitivan) utisak, ni eksterijer, a posebno enterijer, a koliko mi se čini, tempomat, npr., ne može da se dobije ni kao dodatna oprema. Da ne govorim o onom "Somboled" naslonu za ruke (u obliku Somboled sladoleda na štapiću, totalno nefunkcionalan, kao kod Kia Venga-e ili Chevrolet Aveo-a). Nešto se događa sa Toyotom, izgleda neka gadna optimizacija troškova. U prilog tome i ocene koje je ovaj mališan dobio - iznenađujuće lošije nego prethodna generacija: http://www.carbuyer.co.uk/reviews/toyota/yaris/hatchback/review
Toyota je izgleda malo umorna..

boki

pre 12 godina

(Жељко, 8. oktobar 2011 11:40)

opusti se brate, ne kupuju svi auta na osnovu priča "najpouzdanija","najbolja", "najviše drže cijenu", "najprodavanija". neko bira i na osnovu izgleda a tojota tu i nema čime da se pohvali.

igop

pre 12 godina

samo kratko da se umesam u diskusiju... ne volim kada se stvari generalizuju i to i jeste jedan od najvecih problema kod nas... ili je crno ili je belo, nista izmedju... tacno je da je toyota veliki svetski proizvodjac (do nedavno i najveci) ali je i to tacno da ni oni ne prave "vanvremenske" i neunistive automobile... ja sam vozio 1,5 godinu avensis sa 2,0 TDI motorom za koji su se ljudi kleli da je upravo jedan ot tih neunistivih (ugradjivan u "neunistivu" corolu)... u tih 1,5 godinu sam ne znam ni ja koliko puta bio kod automehanicara, motor je redovno prokuvavao, niko nije mogao da mi nadje gresku... o sitnicama koje sam morao menjati da ne govorim (motor za brisace, diznica na haubi za prskalicu, brava na gepeku, 1001 sijalica...) i sta sad? treba li da tvrdim da je toyota najlosiji automobil na svetu... naravno da ne, ja sam "ubo" takav primerak i to je to... samo hocu da kazem da je to sa svakim proizvodjacem moguce... a danas svi prave dobre automobile i samo je pitanje da li kod jednog proizvodjaca 1 od 10.000 "peh auto" ili 3 od 10.000. Uzgred budi receno u nemackom govornom podrucju postoji izraz za takav auto: "Montagsauto" (odakle ovo dolazi, pojma nemam, verovatno su statistike pokazale da je vecina takvih auta proizvedena ponedeljkom prepodne posle prve kafice :-)

Toni

pre 12 godina

Na sajmu u Nišu, bio izložen benzinac 1.33 u najvišljem paketu opreme cena negde oko 14.500 Eur. Detaljno sam razgledao auto,spolja i može da prođe dok je unutrašnjost za mene katastrofa.Kvalitet materijala-prosek,dok vizuelno jako loše izgleda, cela komandna tabla nema neki sklad,korišćene su različite forme i to je jako loše ispalo. U vožnji je verovatno mnogo bolji ali sa ovom cenom mislim da nema nikave šanse na našem tržištu, kupovaće ga samo zagriženi ljubitelji Toyote dok će oni koji racionalno razmišljaju u toj klasi izabrati sigurno neki drugi auto.

Beogard

pre 12 godina

Odnos pomenutih nacija prema japanskim automobilima je odraz prvenstveno kulturološke razlike izmedju Evrope i Azije kao i straha vlasti pojedinih zemalja za gubljenjem tržišta Japanska auto industrija je do marta 2011.bila vodeća po broju prodatih automobila u svetu.

Mislim da je generalizovanje i omalovažavanje "automobilske pismenosti" čitavih naroda besmisleno.Automobilska industrija je nastala u zemljama Zapadne Evrope i Amerike.

Жељко

pre 12 godina

Еее.. од тржишта Немачке већег у Европи НЕМА, ПА НЕМА, а шта каже Аутобилд најтиражнији немачки аутомагазина на свету, за мотор Јариса после супер теста од 100 000.км? Њихов стручњак из анатомије мотора после расклапања и увида у стње похабаности мотора после пређених 100 000.км кратко рече: "МАЛИ ПОРШЕ МОТОР". Иначе тај најлакши и најjачи фул алуминијумски мотор у класи је вишеструко награђиван од стручњака који мотрима и баратају! За мотор од 1000. кубика у Корси исти Aутобилд ( немачки бр. 1. часопис у свету ), каже да је тај мотор довољан за обилазак неког грчког острва, лети у рента кар варијанти. Дакле реч је о мотору ГМ групације, друге после Тојоте по броју продатих лимузина у свету! Конкретно сви мотори угађени у Јариса су вишеструко награђивани! У Аутобилду је на упоредним тестовима Аурис неколико пута побеђивао Голфа! Па ко то купује Тојотина возила, произвођача бр. 1. у свету? Ко? Необавештена, анемична и уштројена раја? Тојота произведе а и прода највише четвороточкаша на свету, али не само то, НЕГО ЈЕ И ГОДИНАМА ПРВИ БРЕНД У СВЕТУ у категорији аутомобила, и оно што се мање зна, ПРВА ЈЕ УБЕДЉИВО ПО ВЕРНОСТИ КУПАЦА! Шта то значи? Па ко је једном купи, купиће је опет са вероватноћом преко 60%! И то све зато што је прескупа и досадна! А у Србији би се и канта за ђубре продала са знчком Тојоте? Грешка.Не продаје се Тојота највише у Србији него у свету! Па где је Тојота по броју продатих возила у Србији? Негде око 10. места. А ко је први? Фиат из Крагујевца, Дачија, Шкода,...Оно што важи за светско тржиште необавештених милијонских купаца возила Тојоте, од Срба је правилно ранговано у корист Дачије?...Сваки произвођач аутомобила ваљда жели да прода што више возила, а како то успева Тојоти? Тако што прави досадни кич? То би се могло лако доказати када би неки други произвођач свесно срозао свој таленат и квалитет и тако направио досадније и скупље возило, заузео место бр.1. произвођача аутомобила у свету, а екстра зараду поклонио у добротворне сврхе и тако доказао: Шта? НЕМОГУЋЕ! Свм љубитењима Тојоте: нека нађу на Нету емисију Топ Гира, како је први четвороточакаш дашао на Северни пол. Топ Гир специјалист, Саут пол. Снимите у најквалитетнијој резолуцији, пусти биоскоп до даске и УЖИВАЈЈЈЈЈ.

Pera

pre 12 godina

@Nemanja

...super Nemanja, lepo nabrojano i opšte poznato...to nije bila poenta, da detaljišem.

A koliko od tih nabrojanih vozila ima u Srbiji?

Očigledno, u Srbiji, kontejner da ima Toyotin logo, ljudi bi ga kupovali.

Da zaključim. Za razvijena tržišta poput nemačkog, britanskog, francuskog ili italijanskog, japanska vozila su samo prevozno sredstvo i ništa više (opet, čast izuzecima).
Kod nas su npr Toyota i Honda (pre)cenjeni. To je očigledno mišljenje većine.
A tu većinu karakteriše tehničko neiskustvo i nepismenost jer mi nismo automobilski razvijena nacija (za razliku od gore pomenutih). U rangu smo sa turcima, grcima, bugarima i sl. koji su takođe netalentovani i nezainteresovani za automobilizam.

Nemanja

pre 12 godina

@(Pera, 5. oktobar 2011 11:32)
Da ne bude zabune, dosta mi se svidja kvalitet i ono sto pruza Toyota, ali takodje volim i druge Evropske marke. Ali reci da Japanci prave dosadna i spora vozila i da nemaju nijedno sportsko osim Civic type R je glupost. Samo cu navesti po par najpoznatijih modela pa trazite po googlu. Toyota: Celica (u raznim varijantama), Supra, MR 2, Corola TS... Honda: S2000, NSX, CRX, typr r verzije... Nissan: GTR, 350Z.. Mitsubishi:Eclips, 3000GT, Lancer Evo... Da ne racunam LExus LFA i mnoge druge modele, kao i specjalna izdanja raznih obicnih modela.

Maksa

pre 12 godina

@ Beloved

Hvala!

Ja sam na klackalici trenutno jer bih najvise voleo MINI ONE D ali je cena 19000 evra, zato i pribegavam drugim opcijama kao sto su DS3 ili novi Yaris dizel ili C3 ...ili u najjeftinijoj varijanti Grande Punto multi jet recimo 09 godiste ili tako nesto...

Đole

pre 12 godina

"Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare..."

Yaris i DS3 su babe i žabe (u ovom slučaju je Yaris - baba, ili bar auto za babe naspram DS3).
Yaris je dosadno, bezlično, starmalo prevozno sredstvo (bio i ostao) i ništa više dok je DS3 auto koji nosi imidž i šmek (za srbe apsolutno nepoznata kategorija). Pariz-London-Rim su krcati fancy kolima kao što je vrhunski opremljen DS3, Mini, Audi A1 i sl. Yaris njima nije konkurent.

Na stranu što dobro opremljen DS3, Mini, A1 koštaju preko 20k.

DS3 ima milion kombinacija boja i sa pravim motorom 1.6 turbo (156ks) ume da bude solidno brz.

Yaris se ne može porediti sa DS3.

U britanskom magazinu CAR stoji savršen komentar za Toyotu (doduše Auris): Jednog smo vozili, parkirali...i nikada ga više nismo našli.

Beloved

pre 12 godina

@Maksa
DS3 je prelep auto, ali ako mu je kvalitet kao kod ostalih Citroena u servisu ćeš provoditi previše vremena. Kod Yarisa je priča totalno drugačija, dizajn prosečan ali kvalitet nestvaran.

Marko

pre 12 godina

@Pera

Voznja po BG-u i po Nirburgringu bi podjednako uticala na motor, a verovatno i na ostale komponente. Mozda bi cak voznja u koloni po beogradskim uzbrdicama vise stetila motoru, nego sportska voznja. Rupe na putu ce takodje vise uticati na vesanje, nego ostar ulazak u krivinu besprekorno ravnog asfalta.

Vec sam od par uvoznika polovnjaka i majstora cuo da nije isto kad auto predje 150.000 u gradu i kad istu kilometrazu (tj. dobar deo iste) predje na auto-putu i magistralnim putevima. Ovaj drugi ce duze trajati. I isto kao sto ne valja cesto drzati motor u crvenom polju, tako ne valja ni stalno kilaviti na 2000 rpm...


@tema
Yaris dizel u punoj opremi je za 3000-4000 skuplji od korejske konkurencije. Licno mislim da je bar za toliko bolji.

dane

pre 12 godina

"Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela)."

Corolu vozio sa svojih 18 i nisam je stedeo, presao 200000 i samo menjao ulje, posle vozio Hondu Accord 2.0D presao 270000 i samo menjao ulje.
Sada vozim Reno Lagunu i svakog meseca nesto menjam.

Japanci pa 100 praznih mesta pa sve ostale kante.

Maksa

pre 12 godina

Pozdrav svima!

Generalno volim Toyotina vozila i razmisljam da pazarim Yaris-dizel . Mada 16000 evra za dobar dizel sa svim normalnim gedzetima a pri tom je to Yaris - deluje previse!

Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare...

Pomagajte !!!

:)

Pera

pre 12 godina

@laki

He,he...u pravu ste. Auto se ne haba pri brzoj vožnji. Moja greška, neupućen sam.
Slobodno pravite 10 uzastopnih oštrih startova, neće škoditi lameli i gumama, takođe, slobodno kočite oštro sa brzina većih od 200 kmh, ništa se neće desiti sa pločicama i diskovima, zavrtite svaki čas vaše turbo motore do crvenog polja, nije nikakav problem ;-)

Super je ta tehnika danas, kada se pri oštroj vožnji ne naprežu:

ni sistem nadbpunjenja (turbo ili kompresor)
ni izduvni sistem
ni kočioni sistem
ni potrošni delovi (karike, ležišta i pokretni delovi)
ni sistem prenosa (poluosovine, menjač, diferencijal ili kardan ukoliko imate)

Predlog svima koji veruju u ovo. Uzmite sopstveni auto i obiđite samo 3 uzastopna kruga na Nurburgring-u, skratićete vek auta za nekoliko godina.

Naravno ovo sve nije tema za vlasnike japanskih i južnokorejskih vozila.
Kada ste videli da neko juri sa Auris-om ili Ceed-om?! Bilo bi to veoma smešno.
To su samo prevozna sredstva i ništa više (izuzetak su određeni Subaru modeli, Mazde MPS i Honde type R).

mg011

pre 12 godina

Dragiša je sve rekao! I dobio silne minuse. Stvarno su 'Tojotičari' brojni na ovim prostorima. Kao i svi ostali multidisciplinarni eksperti.

Pera

pre 12 godina

Auh, a te priče tipa, nasledio sam Corollu od čukundede i samo sam promenio sijalicu za stop svetlo. E stvarno... To je individualno.
Zavisi koliko sreće imate sa kolima. Statistika nije uvek tačna. Treba sve uzeti u obzir.

Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela).
Samim tim, te starije osobe su sklonije da više paze i čuvaju svoja kola za razliku npr od vlasnika BMW-a i Alfi koji kupuju kola da bi ih žustro vozili a time i više habali.

Dakle, japanska i južnokorejska vozila kupuju racionalni ljudi koje ne zanima prolazno vreme na Nurburgring-u nego jednostavno najefikasniji način transporta od tačke A do tačke B.

Sam Yaris je OK auto, prostran, trajan ali skup. Zašto onda ne kupiti južnokoreanca kad su generalno povoljniji? Imidž vam je u tim kolima isti - nikakav, pa zašto onda platiti više?

Jeremija

pre 12 godina

Yaris bih uvek radije uzeo nego Pola, Fabiju, Ibizu, Clia, Corsu, Fiestu, i20, C3, 207... Ali bih najradije uzeo Hondu Jazz. Isto to samo po malo bolje u svakoj sitnici.

zeljko

pre 12 godina

Toyota je bolja od drugih taman onoliko koliko je i skuplja. Ja vozim Corollu, presao sam 183,000, promenio tri sijalice i redovni servisi.

Srdjan

pre 12 godina

Lepo, ali preskupo. Ja sam se opredelio za KIA Rio, koja za 11.000 evra ima opremu kao Yaris koji je bar 3000 € skuplji, a da ne pominjem 7 godina fabričke garancije koja vredi svuda u Evropi. Da je Yaris malo jeftiniji, ne bih mnogo razmišljao...

Gibanicar

pre 12 godina

Toyota za neupucene je broj jedan auto proizvodjac u svetu. Japanci uoposteno ne odlikuju se preteranom opremom, ali zato imaju prepoznatljivi kvalitet. Cak ni cuveni fiasko sa kocnicama hibridnih vozila nije im naudio.
Elem, pre 2 meseca sam kupio novog Yarisa 2011. Jos onda sam znao da izlazi novi model. Ono sto je interesantno je da drugi proizvodjaci pokusavaju da pridobiju kupce sa gomilom opreme - posto nemogu da dobiju kupce sa kvalitetom i tradicijom. Moram da priznam da se nisam mnogo dvoumio oko kupovine kola, jer najbolji pokazatelj kvaliteta kola je njihova cena posle 3 godine koriscenja. Naravno Toyota i Honda su tu bez premca.
Yaris je odlican mali auto, za sve one koji kupuju auto da ih sluzi bez problema. I kao sto rece jedan od komentara mozda jedina zamerka je sto ga kupujete dozivotno, jer bukvalno toliko i traje.
Sto se cene tice, uvek se pitam kako nikom ne smetaju cene volkswagen vozila koja su preskupa za kvalitet koji nude?

Ivan

pre 12 godina

@(Dragiša, 3. oktobar 2011 10:36)

Toyotini 1.3 vvti motori kad predju 10 000km ove 1.2 turbince ostavljaju iza sebe ko za šalu. To je jedan najodzivnijih i najboljih motora koji sam ikad vozio. Pod uslovom, da je razradjen i da se ga nije štedelo - da mu je prosečna potrošnja 6l.

VW 1.2 TSI je nezahvalan. Nikako ne povuče od dole i treba mu vremena. Isto tako i Renaultov 1.2 TCe. A ovaj od Yarisa 1.3. Ajoj samo stisneš gas i ide. Yaris je majka za ostale male automobile.

Miloš

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti da je održavanje Toyote, a naročito Yarisa - gotovo džaba. Ulje i svaki drugi put filter i vozi. Suzuki Swift? Održavanje je skuplje nego Avensis. Tačnije Chevy Spark se održava po istoj ceni kao i Avensis.

Ovo je gradski auto bez premca. Kao Burrbery kaput, skup, ali i neuništiv. Jedini problem je što je u oba slučaja u pitanju gotovo doživotna kupovina.

Cika Sima

pre 12 godina

Necu komentarisati sam automobil dok se malo vise ne upoznam sa svim detaljima - ali moram da pohvalim tekst! Linkovi, samo pisanje, detalji - svaka cast.

Neće biti

pre 12 godina

@ MARKO-VW

Neće biti. Najbolji auto B klase po "Auto Bildu" je aktuelna SEAT Ibiza. Da ne bude zabune, radi se o super testu. Štaviše, to je VW auto koje je prošao najbolje ikada na bilo kom njihovom supertestu (od nedavno Golf deli 5. mesto sa Ibizom ;-)).

Namerno navodim "Auto Bild" jer na svim njihovim uporednim testovima VW/Audi mora da pobedi, a kad dođu na super test vidi se koliko su pouzdani.

Mamor

pre 12 godina

Prethodni model Yarisa dizela vozim poslednjih 5 godina, svakodnevno.
Jeste skup, ali sta da vam kazem?
Koliko para, toliko muzike.
Ko razume, shvatice.

Srdjan

pre 12 godina

Za te pare (nesto preko 11.000 evra) moze da se kupi Chevrolet Cruze sa super opremom, a to je auto koji je za dve klase veci od ovoga, i isto toliko i opremljeniji i luksuzniji, to je limuzina duzine 4,5 metara!

Uvek sam bio pre za kupovinu malo skupljeg, ali boljeg, ali ovo vise nema nikakvog smisla, platiti 11000 evra za autic koji se vozi po gradu.

MARKO-VW

pre 12 godina

Čemu ovoliko drvlje i kamenje po Yarisu??? Pored Pola i Fabie, ubedljivo najbolji u klasi - pravi predstavnik.

P.S. Pozdravljam konačno stavljanje komandne table gde joj i jeste mesto.

Miki

pre 12 godina

A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.
(sasa7676, 3. oktobar 2011 10:09)

Suzuki Swift 94KS u top opremi 12k eura i to bez popusta. U toj opremi nemaš samo senzor za kišu koji je po meni velika glupost i parking sensor ali to možeš dobiti dodatno ako želiš. Bio je na B92 testu skoro a evo ti spisak opreme pa uporedi:
• automatski klima uređaj
• aluminijumski naplatci 16"
• cruise control-tempomat
• ABS sa EBD
• ESP
• pametni ključ(otkjučavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe ključa)
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• elektro servo uređaj
• multifunkcionalni kožni volan
• volan podesiv po visini i dubini
• radio CD MP3/WMA + bluetooth konekcija
• USB priključak
• 6 zvučnika
• putni računar
• centralna brava
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• elektro podizači svih prozora
• zatamnjena zadnja stakla
• elektro podesivi retrovizori
• grejači retrovizora
• prednja svetla za maglu
• zadnje svetlo za maglu
• grejanje prednjih sedišta
• podešavanje sedišta vozača po visini
• polen filter
• daljinski ključ (wireless key entry)

p.s. O izgledu ne bih previše ali mi je novi Swift lepši od novog Yarisa. Kod starog je bilo obratno.

Nemanja

pre 12 godina

Mozda je malo skuplji od ostalih, ali je to jedan od najpouzdanijih malih automobila. Petoro komsija u mojoj ulica imaju Yarise prve generacije na kojima nisu nista radili, a presli oko 200000 km. Mozda je skuplji, ali dobijate odlicno projektovan auto, sa najvise prostora kod automobila oko 3,8m dugackih, dobru opremu, ekonomicne motore solidnih performansi. Mozda ne dobijate garanciju od 7 godina kao kod nekih (vec 3) ali znate da vam nista nece crci cim se prodju tih 7 god.

Marko

pre 12 godina

Meni izgleda odlicno. Prethodni mi je delovao "mrtvo", dosadno i kao namenjen ljudima koji uopste ne uzivaju u voznji. Novi model je sasvim druga prica. Unutrasnjost je fenomenalno uradjena, Yaris je izgleda postao vozacki automobil, sve deluje funkcionalno, pregledno i u sluzbi vozaca. Vec sada mi deluje kao najbolji izbor u klasi. Cena nije toliko visoka ako se u obzir uzme oprema, motorizacija i kvalitet.

ralf

pre 12 godina

Verovatno je Toyota dobro uradila domaći zadatak, ali i drugi proizvođači rade a ne spavaju.

Ja sam lično šokiran cenama, pogledajte šta se podrazumeva kao dodatna oprema.
Bez želje za favorizovanjem nekog proizvođača, moram da pomenem da pomenuta Kia Rio u osnovnoj verziji dolazi sa ESP-om!

Ne znam da li je politika cena diktirana od Toyote ili slovanačkog zastupnika (Toyota Adria) ali mislim da će po ovim cenama teško naći put do kupca, bar na ovom tržištu.
Za tražene cene se može proaći puuuuuno toga, pogotovu na akcijama.
Sraćno bilo Toyoti sa simpatičnim i verovatno veoma kvalitetnim automobilom.

Dragiša

pre 12 godina

Ovo je ubedljivo najzanimljiviji Toyota-in model. Da ne računam full respect Land cruiser. Ostali, Auris, Corolla, Avensis su samo podsećanje kako je život siv i težak kao i kako žive ljudi u penziji.

Dakle Yaris je jedini model koji je uneo malo boje i šmeka u bezličnu Toyota familiju. Inače, statistički gledano na svetskom tržištu, najstariji kupci biraju Toyota i Honda vozila.

Ali onda dolazimo do cene Yaris-a. Zašto košta kao Polo?!
Da li je kvalitet materijala i izrade kao kod Polo-a? Nije.
Da li se dobro vozi kao Fiesta? Ne.
Da li ima moderne turbo motore pa je brza kao munja? Ne.
Da li ima garanciju od 7 godina? Ne. (inače u Hrvatskoj ima 5 god. garancije).
Da li izgleda najbolje u klasi? Apsolutno NE.
Da li je Toyota premium brand? Definitivno NE. Nigde u svetu nije, pa zašto bi bio u Srbiji.

Pa zašto je onda toliko skupa?!

Pristojan model sa 1.3 motorom i metalik bojom je cca 13,500 EUR??!?

Jedini benefit od Yaris-a je što dobro drži cenu kao polovan.

Bolje rešenje vam je Hyundai I20 koji daleko povoljniji ako već hoćete prevozno sredstvo. A čim razmatrate Toyota model, treba vam prevozno sredstvo i ništa više...

Toyota - savršen način da ne pokisnete i ništa više.

japanac

pre 12 godina

Ocekivao sam vise od ovog modela. Mislim da je ipak trebao da zadrzi prepoznatljivu unutrasnjost i brzinometar na sredini okrenut ka vozacu, ovako lici na korejanca... Prednju masku i svetlosnu grupu kao da je uradio GM. Nista posebno...

sasa7676

pre 12 godina

Meni je ovo godinama mali auto broj 1 i ovoga cu da kupim,motor od 100 konja sa 6 brzina.A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.

ralf

pre 12 godina

Verovatno je Toyota dobro uradila domaći zadatak, ali i drugi proizvođači rade a ne spavaju.

Ja sam lično šokiran cenama, pogledajte šta se podrazumeva kao dodatna oprema.
Bez želje za favorizovanjem nekog proizvođača, moram da pomenem da pomenuta Kia Rio u osnovnoj verziji dolazi sa ESP-om!

Ne znam da li je politika cena diktirana od Toyote ili slovanačkog zastupnika (Toyota Adria) ali mislim da će po ovim cenama teško naći put do kupca, bar na ovom tržištu.
Za tražene cene se može proaći puuuuuno toga, pogotovu na akcijama.
Sraćno bilo Toyoti sa simpatičnim i verovatno veoma kvalitetnim automobilom.

Mamor

pre 12 godina

Prethodni model Yarisa dizela vozim poslednjih 5 godina, svakodnevno.
Jeste skup, ali sta da vam kazem?
Koliko para, toliko muzike.
Ko razume, shvatice.

Dragiša

pre 12 godina

Ovo je ubedljivo najzanimljiviji Toyota-in model. Da ne računam full respect Land cruiser. Ostali, Auris, Corolla, Avensis su samo podsećanje kako je život siv i težak kao i kako žive ljudi u penziji.

Dakle Yaris je jedini model koji je uneo malo boje i šmeka u bezličnu Toyota familiju. Inače, statistički gledano na svetskom tržištu, najstariji kupci biraju Toyota i Honda vozila.

Ali onda dolazimo do cene Yaris-a. Zašto košta kao Polo?!
Da li je kvalitet materijala i izrade kao kod Polo-a? Nije.
Da li se dobro vozi kao Fiesta? Ne.
Da li ima moderne turbo motore pa je brza kao munja? Ne.
Da li ima garanciju od 7 godina? Ne. (inače u Hrvatskoj ima 5 god. garancije).
Da li izgleda najbolje u klasi? Apsolutno NE.
Da li je Toyota premium brand? Definitivno NE. Nigde u svetu nije, pa zašto bi bio u Srbiji.

Pa zašto je onda toliko skupa?!

Pristojan model sa 1.3 motorom i metalik bojom je cca 13,500 EUR??!?

Jedini benefit od Yaris-a je što dobro drži cenu kao polovan.

Bolje rešenje vam je Hyundai I20 koji daleko povoljniji ako već hoćete prevozno sredstvo. A čim razmatrate Toyota model, treba vam prevozno sredstvo i ništa više...

Toyota - savršen način da ne pokisnete i ništa više.

MARKO-VW

pre 12 godina

Čemu ovoliko drvlje i kamenje po Yarisu??? Pored Pola i Fabie, ubedljivo najbolji u klasi - pravi predstavnik.

P.S. Pozdravljam konačno stavljanje komandne table gde joj i jeste mesto.

Gibanicar

pre 12 godina

Toyota za neupucene je broj jedan auto proizvodjac u svetu. Japanci uoposteno ne odlikuju se preteranom opremom, ali zato imaju prepoznatljivi kvalitet. Cak ni cuveni fiasko sa kocnicama hibridnih vozila nije im naudio.
Elem, pre 2 meseca sam kupio novog Yarisa 2011. Jos onda sam znao da izlazi novi model. Ono sto je interesantno je da drugi proizvodjaci pokusavaju da pridobiju kupce sa gomilom opreme - posto nemogu da dobiju kupce sa kvalitetom i tradicijom. Moram da priznam da se nisam mnogo dvoumio oko kupovine kola, jer najbolji pokazatelj kvaliteta kola je njihova cena posle 3 godine koriscenja. Naravno Toyota i Honda su tu bez premca.
Yaris je odlican mali auto, za sve one koji kupuju auto da ih sluzi bez problema. I kao sto rece jedan od komentara mozda jedina zamerka je sto ga kupujete dozivotno, jer bukvalno toliko i traje.
Sto se cene tice, uvek se pitam kako nikom ne smetaju cene volkswagen vozila koja su preskupa za kvalitet koji nude?

Miki

pre 12 godina

A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.
(sasa7676, 3. oktobar 2011 10:09)

Suzuki Swift 94KS u top opremi 12k eura i to bez popusta. U toj opremi nemaš samo senzor za kišu koji je po meni velika glupost i parking sensor ali to možeš dobiti dodatno ako želiš. Bio je na B92 testu skoro a evo ti spisak opreme pa uporedi:
• automatski klima uređaj
• aluminijumski naplatci 16"
• cruise control-tempomat
• ABS sa EBD
• ESP
• pametni ključ(otkjučavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe ključa)
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• elektro servo uređaj
• multifunkcionalni kožni volan
• volan podesiv po visini i dubini
• radio CD MP3/WMA + bluetooth konekcija
• USB priključak
• 6 zvučnika
• putni računar
• centralna brava
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• elektro podizači svih prozora
• zatamnjena zadnja stakla
• elektro podesivi retrovizori
• grejači retrovizora
• prednja svetla za maglu
• zadnje svetlo za maglu
• grejanje prednjih sedišta
• podešavanje sedišta vozača po visini
• polen filter
• daljinski ključ (wireless key entry)

p.s. O izgledu ne bih previše ali mi je novi Swift lepši od novog Yarisa. Kod starog je bilo obratno.

Ivan

pre 12 godina

@(Dragiša, 3. oktobar 2011 10:36)

Toyotini 1.3 vvti motori kad predju 10 000km ove 1.2 turbince ostavljaju iza sebe ko za šalu. To je jedan najodzivnijih i najboljih motora koji sam ikad vozio. Pod uslovom, da je razradjen i da se ga nije štedelo - da mu je prosečna potrošnja 6l.

VW 1.2 TSI je nezahvalan. Nikako ne povuče od dole i treba mu vremena. Isto tako i Renaultov 1.2 TCe. A ovaj od Yarisa 1.3. Ajoj samo stisneš gas i ide. Yaris je majka za ostale male automobile.

Srdjan

pre 12 godina

Za te pare (nesto preko 11.000 evra) moze da se kupi Chevrolet Cruze sa super opremom, a to je auto koji je za dve klase veci od ovoga, i isto toliko i opremljeniji i luksuzniji, to je limuzina duzine 4,5 metara!

Uvek sam bio pre za kupovinu malo skupljeg, ali boljeg, ali ovo vise nema nikakvog smisla, platiti 11000 evra za autic koji se vozi po gradu.

Srdjan

pre 12 godina

Lepo, ali preskupo. Ja sam se opredelio za KIA Rio, koja za 11.000 evra ima opremu kao Yaris koji je bar 3000 € skuplji, a da ne pominjem 7 godina fabričke garancije koja vredi svuda u Evropi. Da je Yaris malo jeftiniji, ne bih mnogo razmišljao...

Miloš

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti da je održavanje Toyote, a naročito Yarisa - gotovo džaba. Ulje i svaki drugi put filter i vozi. Suzuki Swift? Održavanje je skuplje nego Avensis. Tačnije Chevy Spark se održava po istoj ceni kao i Avensis.

Ovo je gradski auto bez premca. Kao Burrbery kaput, skup, ali i neuništiv. Jedini problem je što je u oba slučaja u pitanju gotovo doživotna kupovina.

Jeremija

pre 12 godina

Yaris bih uvek radije uzeo nego Pola, Fabiju, Ibizu, Clia, Corsu, Fiestu, i20, C3, 207... Ali bih najradije uzeo Hondu Jazz. Isto to samo po malo bolje u svakoj sitnici.

sasa7676

pre 12 godina

Meni je ovo godinama mali auto broj 1 i ovoga cu da kupim,motor od 100 konja sa 6 brzina.A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.

dane

pre 12 godina

"Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela)."

Corolu vozio sa svojih 18 i nisam je stedeo, presao 200000 i samo menjao ulje, posle vozio Hondu Accord 2.0D presao 270000 i samo menjao ulje.
Sada vozim Reno Lagunu i svakog meseca nesto menjam.

Japanci pa 100 praznih mesta pa sve ostale kante.

Жељко

pre 12 godina

Еее.. од тржишта Немачке већег у Европи НЕМА, ПА НЕМА, а шта каже Аутобилд најтиражнији немачки аутомагазина на свету, за мотор Јариса после супер теста од 100 000.км? Њихов стручњак из анатомије мотора после расклапања и увида у стње похабаности мотора после пређених 100 000.км кратко рече: "МАЛИ ПОРШЕ МОТОР". Иначе тај најлакши и најjачи фул алуминијумски мотор у класи је вишеструко награђиван од стручњака који мотрима и баратају! За мотор од 1000. кубика у Корси исти Aутобилд ( немачки бр. 1. часопис у свету ), каже да је тај мотор довољан за обилазак неког грчког острва, лети у рента кар варијанти. Дакле реч је о мотору ГМ групације, друге после Тојоте по броју продатих лимузина у свету! Конкретно сви мотори угађени у Јариса су вишеструко награђивани! У Аутобилду је на упоредним тестовима Аурис неколико пута побеђивао Голфа! Па ко то купује Тојотина возила, произвођача бр. 1. у свету? Ко? Необавештена, анемична и уштројена раја? Тојота произведе а и прода највише четвороточкаша на свету, али не само то, НЕГО ЈЕ И ГОДИНАМА ПРВИ БРЕНД У СВЕТУ у категорији аутомобила, и оно што се мање зна, ПРВА ЈЕ УБЕДЉИВО ПО ВЕРНОСТИ КУПАЦА! Шта то значи? Па ко је једном купи, купиће је опет са вероватноћом преко 60%! И то све зато што је прескупа и досадна! А у Србији би се и канта за ђубре продала са знчком Тојоте? Грешка.Не продаје се Тојота највише у Србији него у свету! Па где је Тојота по броју продатих возила у Србији? Негде око 10. места. А ко је први? Фиат из Крагујевца, Дачија, Шкода,...Оно што важи за светско тржиште необавештених милијонских купаца возила Тојоте, од Срба је правилно ранговано у корист Дачије?...Сваки произвођач аутомобила ваљда жели да прода што више возила, а како то успева Тојоти? Тако што прави досадни кич? То би се могло лако доказати када би неки други произвођач свесно срозао свој таленат и квалитет и тако направио досадније и скупље возило, заузео место бр.1. произвођача аутомобила у свету, а екстра зараду поклонио у добротворне сврхе и тако доказао: Шта? НЕМОГУЋЕ! Свм љубитењима Тојоте: нека нађу на Нету емисију Топ Гира, како је први четвороточакаш дашао на Северни пол. Топ Гир специјалист, Саут пол. Снимите у најквалитетнијој резолуцији, пусти биоскоп до даске и УЖИВАЈЈЈЈЈ.

Nemanja

pre 12 godina

Mozda je malo skuplji od ostalih, ali je to jedan od najpouzdanijih malih automobila. Petoro komsija u mojoj ulica imaju Yarise prve generacije na kojima nisu nista radili, a presli oko 200000 km. Mozda je skuplji, ali dobijate odlicno projektovan auto, sa najvise prostora kod automobila oko 3,8m dugackih, dobru opremu, ekonomicne motore solidnih performansi. Mozda ne dobijate garanciju od 7 godina kao kod nekih (vec 3) ali znate da vam nista nece crci cim se prodju tih 7 god.

Beloved

pre 12 godina

@Maksa
DS3 je prelep auto, ali ako mu je kvalitet kao kod ostalih Citroena u servisu ćeš provoditi previše vremena. Kod Yarisa je priča totalno drugačija, dizajn prosečan ali kvalitet nestvaran.

Cika Sima

pre 12 godina

Necu komentarisati sam automobil dok se malo vise ne upoznam sa svim detaljima - ali moram da pohvalim tekst! Linkovi, samo pisanje, detalji - svaka cast.

zeljko

pre 12 godina

Toyota je bolja od drugih taman onoliko koliko je i skuplja. Ja vozim Corollu, presao sam 183,000, promenio tri sijalice i redovni servisi.

Жељко

pre 12 godina

Ај, ај, ајјјј...Када притиснути мерљивим аргументима устукнемо од критике, хватамо се следеће, бајаги не мерљиве глупости, Тојота није лепа!? Грешка.Тако се не каже, може евентуално да се рече: Мени се Тојота не допада ( зар баш сви модели? )у корист Шкоде, Опела...А мени се баш свиђа, и не само Тојота него и многа друга моторна возила. Док возим бицикл бирам путеве са минималним саобраћајем и тамо где сам најмање очекивао са брда угледах у даљини како прма мени клизи неки бели аутомобил. Иако је био прилично далеко, у глави ми се оте коментар ово је неко фино модерно ауто клинасте форме, и нисам се зезнуо била је то нова Тојота Приус, стварно чудо за прашњаву сеоску средину на брдовитом Балкану. Тврдити да Крузери, Хајлакси, Авенсиси, Короле, Равови, Лексуси... нису лепи? у односу на Шта или Кога? Што се тиче изгледа овог новог Јариса, лично ми се тренутно нешто и не свиђа, али обзирпм да стилски вуче на новог Авенсиса ( који ми се много свиђа ), са коментаром ћу бити уздржан неко време док не заживи на улицама. Нико се у коментарима не осврће како то мали троцилиндрични алуминијумски мотор од кило кубика може да тера толико пространог Јариса пуноснажно, а да се нико при том не спрда са његовом лењошћу, потрошњом и трјношћу? Зашто је тај малени мотор доказ снаге велике Тојоте? Јер је то ЗНАЊЕ, велики залог, темељ за будућност ХИБРИДНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ. А ко је у њој најјачи већ 12. година? Време великих точкова и широких гума безусловно пролази, свиђало се то грађанима мале земље на брдовитом Балкану или не. Буди Тих, Ненаметљив, флуидан, штедљив, скроман, дуговечан, живахан и улоговаћеш се у надолазеће време које мења брзину и смер мисли и дела човечанства. Мисли глобално а шљакај локално. Опустите се, биће све мање прашине и буке на светским путевима! ЋАО!

Pera

pre 12 godina

@laki

He,he...u pravu ste. Auto se ne haba pri brzoj vožnji. Moja greška, neupućen sam.
Slobodno pravite 10 uzastopnih oštrih startova, neće škoditi lameli i gumama, takođe, slobodno kočite oštro sa brzina većih od 200 kmh, ništa se neće desiti sa pločicama i diskovima, zavrtite svaki čas vaše turbo motore do crvenog polja, nije nikakav problem ;-)

Super je ta tehnika danas, kada se pri oštroj vožnji ne naprežu:

ni sistem nadbpunjenja (turbo ili kompresor)
ni izduvni sistem
ni kočioni sistem
ni potrošni delovi (karike, ležišta i pokretni delovi)
ni sistem prenosa (poluosovine, menjač, diferencijal ili kardan ukoliko imate)

Predlog svima koji veruju u ovo. Uzmite sopstveni auto i obiđite samo 3 uzastopna kruga na Nurburgring-u, skratićete vek auta za nekoliko godina.

Naravno ovo sve nije tema za vlasnike japanskih i južnokorejskih vozila.
Kada ste videli da neko juri sa Auris-om ili Ceed-om?! Bilo bi to veoma smešno.
To su samo prevozna sredstva i ništa više (izuzetak su određeni Subaru modeli, Mazde MPS i Honde type R).

Marko

pre 12 godina

Meni izgleda odlicno. Prethodni mi je delovao "mrtvo", dosadno i kao namenjen ljudima koji uopste ne uzivaju u voznji. Novi model je sasvim druga prica. Unutrasnjost je fenomenalno uradjena, Yaris je izgleda postao vozacki automobil, sve deluje funkcionalno, pregledno i u sluzbi vozaca. Vec sada mi deluje kao najbolji izbor u klasi. Cena nije toliko visoka ako se u obzir uzme oprema, motorizacija i kvalitet.

japanac

pre 12 godina

Ocekivao sam vise od ovog modela. Mislim da je ipak trebao da zadrzi prepoznatljivu unutrasnjost i brzinometar na sredini okrenut ka vozacu, ovako lici na korejanca... Prednju masku i svetlosnu grupu kao da je uradio GM. Nista posebno...

Nemanja

pre 12 godina

@(Pera, 5. oktobar 2011 11:32)
Da ne bude zabune, dosta mi se svidja kvalitet i ono sto pruza Toyota, ali takodje volim i druge Evropske marke. Ali reci da Japanci prave dosadna i spora vozila i da nemaju nijedno sportsko osim Civic type R je glupost. Samo cu navesti po par najpoznatijih modela pa trazite po googlu. Toyota: Celica (u raznim varijantama), Supra, MR 2, Corola TS... Honda: S2000, NSX, CRX, typr r verzije... Nissan: GTR, 350Z.. Mitsubishi:Eclips, 3000GT, Lancer Evo... Da ne racunam LExus LFA i mnoge druge modele, kao i specjalna izdanja raznih obicnih modela.

Neće biti

pre 12 godina

@ MARKO-VW

Neće biti. Najbolji auto B klase po "Auto Bildu" je aktuelna SEAT Ibiza. Da ne bude zabune, radi se o super testu. Štaviše, to je VW auto koje je prošao najbolje ikada na bilo kom njihovom supertestu (od nedavno Golf deli 5. mesto sa Ibizom ;-)).

Namerno navodim "Auto Bild" jer na svim njihovim uporednim testovima VW/Audi mora da pobedi, a kad dođu na super test vidi se koliko su pouzdani.

Pera

pre 12 godina

@Nemanja

...super Nemanja, lepo nabrojano i opšte poznato...to nije bila poenta, da detaljišem.

A koliko od tih nabrojanih vozila ima u Srbiji?

Očigledno, u Srbiji, kontejner da ima Toyotin logo, ljudi bi ga kupovali.

Da zaključim. Za razvijena tržišta poput nemačkog, britanskog, francuskog ili italijanskog, japanska vozila su samo prevozno sredstvo i ništa više (opet, čast izuzecima).
Kod nas su npr Toyota i Honda (pre)cenjeni. To je očigledno mišljenje većine.
A tu većinu karakteriše tehničko neiskustvo i nepismenost jer mi nismo automobilski razvijena nacija (za razliku od gore pomenutih). U rangu smo sa turcima, grcima, bugarima i sl. koji su takođe netalentovani i nezainteresovani za automobilizam.

Pera

pre 12 godina

Auh, a te priče tipa, nasledio sam Corollu od čukundede i samo sam promenio sijalicu za stop svetlo. E stvarno... To je individualno.
Zavisi koliko sreće imate sa kolima. Statistika nije uvek tačna. Treba sve uzeti u obzir.

Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela).
Samim tim, te starije osobe su sklonije da više paze i čuvaju svoja kola za razliku npr od vlasnika BMW-a i Alfi koji kupuju kola da bi ih žustro vozili a time i više habali.

Dakle, japanska i južnokorejska vozila kupuju racionalni ljudi koje ne zanima prolazno vreme na Nurburgring-u nego jednostavno najefikasniji način transporta od tačke A do tačke B.

Sam Yaris je OK auto, prostran, trajan ali skup. Zašto onda ne kupiti južnokoreanca kad su generalno povoljniji? Imidž vam je u tim kolima isti - nikakav, pa zašto onda platiti više?

igop

pre 12 godina

samo kratko da se umesam u diskusiju... ne volim kada se stvari generalizuju i to i jeste jedan od najvecih problema kod nas... ili je crno ili je belo, nista izmedju... tacno je da je toyota veliki svetski proizvodjac (do nedavno i najveci) ali je i to tacno da ni oni ne prave "vanvremenske" i neunistive automobile... ja sam vozio 1,5 godinu avensis sa 2,0 TDI motorom za koji su se ljudi kleli da je upravo jedan ot tih neunistivih (ugradjivan u "neunistivu" corolu)... u tih 1,5 godinu sam ne znam ni ja koliko puta bio kod automehanicara, motor je redovno prokuvavao, niko nije mogao da mi nadje gresku... o sitnicama koje sam morao menjati da ne govorim (motor za brisace, diznica na haubi za prskalicu, brava na gepeku, 1001 sijalica...) i sta sad? treba li da tvrdim da je toyota najlosiji automobil na svetu... naravno da ne, ja sam "ubo" takav primerak i to je to... samo hocu da kazem da je to sa svakim proizvodjacem moguce... a danas svi prave dobre automobile i samo je pitanje da li kod jednog proizvodjaca 1 od 10.000 "peh auto" ili 3 od 10.000. Uzgred budi receno u nemackom govornom podrucju postoji izraz za takav auto: "Montagsauto" (odakle ovo dolazi, pojma nemam, verovatno su statistike pokazale da je vecina takvih auta proizvedena ponedeljkom prepodne posle prve kafice :-)

sale

pre 12 godina

Imao sam priliku voziti ovaj auto par dana, model sa 1.3 benzincem od 99KS. Auto je fantastican sto se tice voznje. Jedno od najboljih vjesanja u klasi, izizetno udoban i stabilan. Motor dovoljno jak i stedljiv za svaki dan, prostran i na zadnjim sjedistima, ima bogatu opremu...Ali!!! Sramota je na sta je Toyota spala po pitanju zavrsne obrade. Keder na vratima pricvrscavaju nekim plasticnim nitnama, tako da on onako na nekim mjestima pomalo i visi, sto ce biti pogubno ako se zaledi tokom zime. Pokidacete ga. Nakon samo 3000 km na autu koje sam vozio djeca su mi ulaskom na zadnja sjedista odvalila kompletan dio unutrasnje plastike na pragu, a samo su stala na njega. Ispod motora nema zastitne obloge, sto je za auta najnovije generacije skandalozno. Ima tu jos sta da se kaze ali oduzilo bi se. Jednostavno Toyota sigurno vise ne kotira onako kao prije, a da li se radi o kresanju troskova ili necemu drugom stvarno ne znam...Jednostavno novi Yaris ima sve da postigne uspjeh, ali samo ako neko iz Toyote natjera budjave Francuze da malo vise povedu racuna o sklapanju. Za sada - Nedorecen i nekompletan auto.

Đole

pre 12 godina

"Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare..."

Yaris i DS3 su babe i žabe (u ovom slučaju je Yaris - baba, ili bar auto za babe naspram DS3).
Yaris je dosadno, bezlično, starmalo prevozno sredstvo (bio i ostao) i ništa više dok je DS3 auto koji nosi imidž i šmek (za srbe apsolutno nepoznata kategorija). Pariz-London-Rim su krcati fancy kolima kao što je vrhunski opremljen DS3, Mini, Audi A1 i sl. Yaris njima nije konkurent.

Na stranu što dobro opremljen DS3, Mini, A1 koštaju preko 20k.

DS3 ima milion kombinacija boja i sa pravim motorom 1.6 turbo (156ks) ume da bude solidno brz.

Yaris se ne može porediti sa DS3.

U britanskom magazinu CAR stoji savršen komentar za Toyotu (doduše Auris): Jednog smo vozili, parkirali...i nikada ga više nismo našli.

Toni

pre 12 godina

Na sajmu u Nišu, bio izložen benzinac 1.33 u najvišljem paketu opreme cena negde oko 14.500 Eur. Detaljno sam razgledao auto,spolja i može da prođe dok je unutrašnjost za mene katastrofa.Kvalitet materijala-prosek,dok vizuelno jako loše izgleda, cela komandna tabla nema neki sklad,korišćene su različite forme i to je jako loše ispalo. U vožnji je verovatno mnogo bolji ali sa ovom cenom mislim da nema nikave šanse na našem tržištu, kupovaće ga samo zagriženi ljubitelji Toyote dok će oni koji racionalno razmišljaju u toj klasi izabrati sigurno neki drugi auto.

Marko

pre 12 godina

@Pera

Voznja po BG-u i po Nirburgringu bi podjednako uticala na motor, a verovatno i na ostale komponente. Mozda bi cak voznja u koloni po beogradskim uzbrdicama vise stetila motoru, nego sportska voznja. Rupe na putu ce takodje vise uticati na vesanje, nego ostar ulazak u krivinu besprekorno ravnog asfalta.

Vec sam od par uvoznika polovnjaka i majstora cuo da nije isto kad auto predje 150.000 u gradu i kad istu kilometrazu (tj. dobar deo iste) predje na auto-putu i magistralnim putevima. Ovaj drugi ce duze trajati. I isto kao sto ne valja cesto drzati motor u crvenom polju, tako ne valja ni stalno kilaviti na 2000 rpm...


@tema
Yaris dizel u punoj opremi je za 3000-4000 skuplji od korejske konkurencije. Licno mislim da je bar za toliko bolji.

Beogard

pre 12 godina

Odnos pomenutih nacija prema japanskim automobilima je odraz prvenstveno kulturološke razlike izmedju Evrope i Azije kao i straha vlasti pojedinih zemalja za gubljenjem tržišta Japanska auto industrija je do marta 2011.bila vodeća po broju prodatih automobila u svetu.

Mislim da je generalizovanje i omalovažavanje "automobilske pismenosti" čitavih naroda besmisleno.Automobilska industrija je nastala u zemljama Zapadne Evrope i Amerike.

boki

pre 12 godina

(Жељко, 8. oktobar 2011 11:40)

opusti se brate, ne kupuju svi auta na osnovu priča "najpouzdanija","najbolja", "najviše drže cijenu", "najprodavanija". neko bira i na osnovu izgleda a tojota tu i nema čime da se pohvali.

Dragan

pre 12 godina

Pozdrav iz Australije.Ocigledno Toyota salje malo opremljenija vozila u Evropu nego sto ih salje ovde u Au.Vec dve godine prodajem Toyota vozila na ovom dalekom kontinentu i sto se tice Yarisa ali i ostalih putnickih modela mogu da iz iskustva kazem da dizajn jeste ok ali tehnologija je daleko iza VW i ostalih Evropljana ali i Mazde,Honde itd.Razocaravajuci je kvalitet plastike i ostala resenja unutar vozila ali i 5-stepeni mauelni menjac(dok Polo koristi 6-stepeni npr) i 4-stepeni automatski dok VW ima 7-stepeni DSG.potrosnja goriva takodje je bolja kod nemaca kao i servisni intervali.Na svim testovima u Au VW je daleko bolje rangiran od Toyote.Kod ozbiljnih terenaca situacija je naravno drugacija i tu Land Cruiser i Prado daju mnogo vise od konkurencije.

mg011

pre 12 godina

Dragiša je sve rekao! I dobio silne minuse. Stvarno su 'Tojotičari' brojni na ovim prostorima. Kao i svi ostali multidisciplinarni eksperti.

Maksa

pre 12 godina

Pozdrav svima!

Generalno volim Toyotina vozila i razmisljam da pazarim Yaris-dizel . Mada 16000 evra za dobar dizel sa svim normalnim gedzetima a pri tom je to Yaris - deluje previse!

Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare...

Pomagajte !!!

:)

Dikh tu kava

pre 12 godina

Nisam vozio, samo video u salonu, ne ostavlja (mnogo pozitivan) utisak, ni eksterijer, a posebno enterijer, a koliko mi se čini, tempomat, npr., ne može da se dobije ni kao dodatna oprema. Da ne govorim o onom "Somboled" naslonu za ruke (u obliku Somboled sladoleda na štapiću, totalno nefunkcionalan, kao kod Kia Venga-e ili Chevrolet Aveo-a). Nešto se događa sa Toyotom, izgleda neka gadna optimizacija troškova. U prilog tome i ocene koje je ovaj mališan dobio - iznenađujuće lošije nego prethodna generacija: http://www.carbuyer.co.uk/reviews/toyota/yaris/hatchback/review
Toyota je izgleda malo umorna..

Maksa

pre 12 godina

@ Beloved

Hvala!

Ja sam na klackalici trenutno jer bih najvise voleo MINI ONE D ali je cena 19000 evra, zato i pribegavam drugim opcijama kao sto su DS3 ili novi Yaris dizel ili C3 ...ili u najjeftinijoj varijanti Grande Punto multi jet recimo 09 godiste ili tako nesto...

Dragiša

pre 12 godina

Ovo je ubedljivo najzanimljiviji Toyota-in model. Da ne računam full respect Land cruiser. Ostali, Auris, Corolla, Avensis su samo podsećanje kako je život siv i težak kao i kako žive ljudi u penziji.

Dakle Yaris je jedini model koji je uneo malo boje i šmeka u bezličnu Toyota familiju. Inače, statistički gledano na svetskom tržištu, najstariji kupci biraju Toyota i Honda vozila.

Ali onda dolazimo do cene Yaris-a. Zašto košta kao Polo?!
Da li je kvalitet materijala i izrade kao kod Polo-a? Nije.
Da li se dobro vozi kao Fiesta? Ne.
Da li ima moderne turbo motore pa je brza kao munja? Ne.
Da li ima garanciju od 7 godina? Ne. (inače u Hrvatskoj ima 5 god. garancije).
Da li izgleda najbolje u klasi? Apsolutno NE.
Da li je Toyota premium brand? Definitivno NE. Nigde u svetu nije, pa zašto bi bio u Srbiji.

Pa zašto je onda toliko skupa?!

Pristojan model sa 1.3 motorom i metalik bojom je cca 13,500 EUR??!?

Jedini benefit od Yaris-a je što dobro drži cenu kao polovan.

Bolje rešenje vam je Hyundai I20 koji daleko povoljniji ako već hoćete prevozno sredstvo. A čim razmatrate Toyota model, treba vam prevozno sredstvo i ništa više...

Toyota - savršen način da ne pokisnete i ništa više.

japanac

pre 12 godina

Ocekivao sam vise od ovog modela. Mislim da je ipak trebao da zadrzi prepoznatljivu unutrasnjost i brzinometar na sredini okrenut ka vozacu, ovako lici na korejanca... Prednju masku i svetlosnu grupu kao da je uradio GM. Nista posebno...

sasa7676

pre 12 godina

Meni je ovo godinama mali auto broj 1 i ovoga cu da kupim,motor od 100 konja sa 6 brzina.A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.

dane

pre 12 godina

"Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela)."

Corolu vozio sa svojih 18 i nisam je stedeo, presao 200000 i samo menjao ulje, posle vozio Hondu Accord 2.0D presao 270000 i samo menjao ulje.
Sada vozim Reno Lagunu i svakog meseca nesto menjam.

Japanci pa 100 praznih mesta pa sve ostale kante.

Pera

pre 12 godina

@laki

He,he...u pravu ste. Auto se ne haba pri brzoj vožnji. Moja greška, neupućen sam.
Slobodno pravite 10 uzastopnih oštrih startova, neće škoditi lameli i gumama, takođe, slobodno kočite oštro sa brzina većih od 200 kmh, ništa se neće desiti sa pločicama i diskovima, zavrtite svaki čas vaše turbo motore do crvenog polja, nije nikakav problem ;-)

Super je ta tehnika danas, kada se pri oštroj vožnji ne naprežu:

ni sistem nadbpunjenja (turbo ili kompresor)
ni izduvni sistem
ni kočioni sistem
ni potrošni delovi (karike, ležišta i pokretni delovi)
ni sistem prenosa (poluosovine, menjač, diferencijal ili kardan ukoliko imate)

Predlog svima koji veruju u ovo. Uzmite sopstveni auto i obiđite samo 3 uzastopna kruga na Nurburgring-u, skratićete vek auta za nekoliko godina.

Naravno ovo sve nije tema za vlasnike japanskih i južnokorejskih vozila.
Kada ste videli da neko juri sa Auris-om ili Ceed-om?! Bilo bi to veoma smešno.
To su samo prevozna sredstva i ništa više (izuzetak su određeni Subaru modeli, Mazde MPS i Honde type R).

Srdjan

pre 12 godina

Za te pare (nesto preko 11.000 evra) moze da se kupi Chevrolet Cruze sa super opremom, a to je auto koji je za dve klase veci od ovoga, i isto toliko i opremljeniji i luksuzniji, to je limuzina duzine 4,5 metara!

Uvek sam bio pre za kupovinu malo skupljeg, ali boljeg, ali ovo vise nema nikakvog smisla, platiti 11000 evra za autic koji se vozi po gradu.

Maksa

pre 12 godina

Pozdrav svima!

Generalno volim Toyotina vozila i razmisljam da pazarim Yaris-dizel . Mada 16000 evra za dobar dizel sa svim normalnim gedzetima a pri tom je to Yaris - deluje previse!

Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare...

Pomagajte !!!

:)

Pera

pre 12 godina

Auh, a te priče tipa, nasledio sam Corollu od čukundede i samo sam promenio sijalicu za stop svetlo. E stvarno... To je individualno.
Zavisi koliko sreće imate sa kolima. Statistika nije uvek tačna. Treba sve uzeti u obzir.

Toyote i generalno japanska vozila kupuju starije osobe, želeći sigurnost i trajnost. Njih ne zanima, jurnjava i upravljanje (čast izuzecima Honda R type modela).
Samim tim, te starije osobe su sklonije da više paze i čuvaju svoja kola za razliku npr od vlasnika BMW-a i Alfi koji kupuju kola da bi ih žustro vozili a time i više habali.

Dakle, japanska i južnokorejska vozila kupuju racionalni ljudi koje ne zanima prolazno vreme na Nurburgring-u nego jednostavno najefikasniji način transporta od tačke A do tačke B.

Sam Yaris je OK auto, prostran, trajan ali skup. Zašto onda ne kupiti južnokoreanca kad su generalno povoljniji? Imidž vam je u tim kolima isti - nikakav, pa zašto onda platiti više?

Đole

pre 12 godina

"Mozda je bolje uzeti Citroen DS3 isto dizel za te pare..."

Yaris i DS3 su babe i žabe (u ovom slučaju je Yaris - baba, ili bar auto za babe naspram DS3).
Yaris je dosadno, bezlično, starmalo prevozno sredstvo (bio i ostao) i ništa više dok je DS3 auto koji nosi imidž i šmek (za srbe apsolutno nepoznata kategorija). Pariz-London-Rim su krcati fancy kolima kao što je vrhunski opremljen DS3, Mini, Audi A1 i sl. Yaris njima nije konkurent.

Na stranu što dobro opremljen DS3, Mini, A1 koštaju preko 20k.

DS3 ima milion kombinacija boja i sa pravim motorom 1.6 turbo (156ks) ume da bude solidno brz.

Yaris se ne može porediti sa DS3.

U britanskom magazinu CAR stoji savršen komentar za Toyotu (doduše Auris): Jednog smo vozili, parkirali...i nikada ga više nismo našli.

Nemanja

pre 12 godina

Mozda je malo skuplji od ostalih, ali je to jedan od najpouzdanijih malih automobila. Petoro komsija u mojoj ulica imaju Yarise prve generacije na kojima nisu nista radili, a presli oko 200000 km. Mozda je skuplji, ali dobijate odlicno projektovan auto, sa najvise prostora kod automobila oko 3,8m dugackih, dobru opremu, ekonomicne motore solidnih performansi. Mozda ne dobijate garanciju od 7 godina kao kod nekih (vec 3) ali znate da vam nista nece crci cim se prodju tih 7 god.

Marko

pre 12 godina

Meni izgleda odlicno. Prethodni mi je delovao "mrtvo", dosadno i kao namenjen ljudima koji uopste ne uzivaju u voznji. Novi model je sasvim druga prica. Unutrasnjost je fenomenalno uradjena, Yaris je izgleda postao vozacki automobil, sve deluje funkcionalno, pregledno i u sluzbi vozaca. Vec sada mi deluje kao najbolji izbor u klasi. Cena nije toliko visoka ako se u obzir uzme oprema, motorizacija i kvalitet.

boki

pre 12 godina

(Жељко, 8. oktobar 2011 11:40)

opusti se brate, ne kupuju svi auta na osnovu priča "najpouzdanija","najbolja", "najviše drže cijenu", "najprodavanija". neko bira i na osnovu izgleda a tojota tu i nema čime da se pohvali.

Pera

pre 12 godina

@Nemanja

...super Nemanja, lepo nabrojano i opšte poznato...to nije bila poenta, da detaljišem.

A koliko od tih nabrojanih vozila ima u Srbiji?

Očigledno, u Srbiji, kontejner da ima Toyotin logo, ljudi bi ga kupovali.

Da zaključim. Za razvijena tržišta poput nemačkog, britanskog, francuskog ili italijanskog, japanska vozila su samo prevozno sredstvo i ništa više (opet, čast izuzecima).
Kod nas su npr Toyota i Honda (pre)cenjeni. To je očigledno mišljenje većine.
A tu većinu karakteriše tehničko neiskustvo i nepismenost jer mi nismo automobilski razvijena nacija (za razliku od gore pomenutih). U rangu smo sa turcima, grcima, bugarima i sl. koji su takođe netalentovani i nezainteresovani za automobilizam.

MARKO-VW

pre 12 godina

Čemu ovoliko drvlje i kamenje po Yarisu??? Pored Pola i Fabie, ubedljivo najbolji u klasi - pravi predstavnik.

P.S. Pozdravljam konačno stavljanje komandne table gde joj i jeste mesto.

Dikh tu kava

pre 12 godina

Nisam vozio, samo video u salonu, ne ostavlja (mnogo pozitivan) utisak, ni eksterijer, a posebno enterijer, a koliko mi se čini, tempomat, npr., ne može da se dobije ni kao dodatna oprema. Da ne govorim o onom "Somboled" naslonu za ruke (u obliku Somboled sladoleda na štapiću, totalno nefunkcionalan, kao kod Kia Venga-e ili Chevrolet Aveo-a). Nešto se događa sa Toyotom, izgleda neka gadna optimizacija troškova. U prilog tome i ocene koje je ovaj mališan dobio - iznenađujuće lošije nego prethodna generacija: http://www.carbuyer.co.uk/reviews/toyota/yaris/hatchback/review
Toyota je izgleda malo umorna..

Toni

pre 12 godina

Na sajmu u Nišu, bio izložen benzinac 1.33 u najvišljem paketu opreme cena negde oko 14.500 Eur. Detaljno sam razgledao auto,spolja i može da prođe dok je unutrašnjost za mene katastrofa.Kvalitet materijala-prosek,dok vizuelno jako loše izgleda, cela komandna tabla nema neki sklad,korišćene su različite forme i to je jako loše ispalo. U vožnji je verovatno mnogo bolji ali sa ovom cenom mislim da nema nikave šanse na našem tržištu, kupovaće ga samo zagriženi ljubitelji Toyote dok će oni koji racionalno razmišljaju u toj klasi izabrati sigurno neki drugi auto.

Jeremija

pre 12 godina

Yaris bih uvek radije uzeo nego Pola, Fabiju, Ibizu, Clia, Corsu, Fiestu, i20, C3, 207... Ali bih najradije uzeo Hondu Jazz. Isto to samo po malo bolje u svakoj sitnici.

mg011

pre 12 godina

Dragiša je sve rekao! I dobio silne minuse. Stvarno su 'Tojotičari' brojni na ovim prostorima. Kao i svi ostali multidisciplinarni eksperti.

Жељко

pre 12 godina

Ај, ај, ајјјј...Када притиснути мерљивим аргументима устукнемо од критике, хватамо се следеће, бајаги не мерљиве глупости, Тојота није лепа!? Грешка.Тако се не каже, може евентуално да се рече: Мени се Тојота не допада ( зар баш сви модели? )у корист Шкоде, Опела...А мени се баш свиђа, и не само Тојота него и многа друга моторна возила. Док возим бицикл бирам путеве са минималним саобраћајем и тамо где сам најмање очекивао са брда угледах у даљини како прма мени клизи неки бели аутомобил. Иако је био прилично далеко, у глави ми се оте коментар ово је неко фино модерно ауто клинасте форме, и нисам се зезнуо била је то нова Тојота Приус, стварно чудо за прашњаву сеоску средину на брдовитом Балкану. Тврдити да Крузери, Хајлакси, Авенсиси, Короле, Равови, Лексуси... нису лепи? у односу на Шта или Кога? Што се тиче изгледа овог новог Јариса, лично ми се тренутно нешто и не свиђа, али обзирпм да стилски вуче на новог Авенсиса ( који ми се много свиђа ), са коментаром ћу бити уздржан неко време док не заживи на улицама. Нико се у коментарима не осврће како то мали троцилиндрични алуминијумски мотор од кило кубика може да тера толико пространог Јариса пуноснажно, а да се нико при том не спрда са његовом лењошћу, потрошњом и трјношћу? Зашто је тај малени мотор доказ снаге велике Тојоте? Јер је то ЗНАЊЕ, велики залог, темељ за будућност ХИБРИДНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ. А ко је у њој најјачи већ 12. година? Време великих точкова и широких гума безусловно пролази, свиђало се то грађанима мале земље на брдовитом Балкану или не. Буди Тих, Ненаметљив, флуидан, штедљив, скроман, дуговечан, живахан и улоговаћеш се у надолазеће време које мења брзину и смер мисли и дела човечанства. Мисли глобално а шљакај локално. Опустите се, биће све мање прашине и буке на светским путевима! ЋАО!

Ivan

pre 12 godina

@(Dragiša, 3. oktobar 2011 10:36)

Toyotini 1.3 vvti motori kad predju 10 000km ove 1.2 turbince ostavljaju iza sebe ko za šalu. To je jedan najodzivnijih i najboljih motora koji sam ikad vozio. Pod uslovom, da je razradjen i da se ga nije štedelo - da mu je prosečna potrošnja 6l.

VW 1.2 TSI je nezahvalan. Nikako ne povuče od dole i treba mu vremena. Isto tako i Renaultov 1.2 TCe. A ovaj od Yarisa 1.3. Ajoj samo stisneš gas i ide. Yaris je majka za ostale male automobile.

Miki

pre 12 godina

A ovima sto pricaju da je skup bih porucio da pogledaju bilo koji model iz njegove nazovi konkurencije koji je ovako nakrcan opremom.I da vide te cene.Ukoliko ga uopste nakrcaju svom ovom opremom.
(sasa7676, 3. oktobar 2011 10:09)

Suzuki Swift 94KS u top opremi 12k eura i to bez popusta. U toj opremi nemaš samo senzor za kišu koji je po meni velika glupost i parking sensor ali to možeš dobiti dodatno ako želiš. Bio je na B92 testu skoro a evo ti spisak opreme pa uporedi:
• automatski klima uređaj
• aluminijumski naplatci 16"
• cruise control-tempomat
• ABS sa EBD
• ESP
• pametni ključ(otkjučavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe ključa)
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• elektro servo uređaj
• multifunkcionalni kožni volan
• volan podesiv po visini i dubini
• radio CD MP3/WMA + bluetooth konekcija
• USB priključak
• 6 zvučnika
• putni računar
• centralna brava
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• elektro podizači svih prozora
• zatamnjena zadnja stakla
• elektro podesivi retrovizori
• grejači retrovizora
• prednja svetla za maglu
• zadnje svetlo za maglu
• grejanje prednjih sedišta
• podešavanje sedišta vozača po visini
• polen filter
• daljinski ključ (wireless key entry)

p.s. O izgledu ne bih previše ali mi je novi Swift lepši od novog Yarisa. Kod starog je bilo obratno.

Miloš

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti da je održavanje Toyote, a naročito Yarisa - gotovo džaba. Ulje i svaki drugi put filter i vozi. Suzuki Swift? Održavanje je skuplje nego Avensis. Tačnije Chevy Spark se održava po istoj ceni kao i Avensis.

Ovo je gradski auto bez premca. Kao Burrbery kaput, skup, ali i neuništiv. Jedini problem je što je u oba slučaja u pitanju gotovo doživotna kupovina.

Gibanicar

pre 12 godina

Toyota za neupucene je broj jedan auto proizvodjac u svetu. Japanci uoposteno ne odlikuju se preteranom opremom, ali zato imaju prepoznatljivi kvalitet. Cak ni cuveni fiasko sa kocnicama hibridnih vozila nije im naudio.
Elem, pre 2 meseca sam kupio novog Yarisa 2011. Jos onda sam znao da izlazi novi model. Ono sto je interesantno je da drugi proizvodjaci pokusavaju da pridobiju kupce sa gomilom opreme - posto nemogu da dobiju kupce sa kvalitetom i tradicijom. Moram da priznam da se nisam mnogo dvoumio oko kupovine kola, jer najbolji pokazatelj kvaliteta kola je njihova cena posle 3 godine koriscenja. Naravno Toyota i Honda su tu bez premca.
Yaris je odlican mali auto, za sve one koji kupuju auto da ih sluzi bez problema. I kao sto rece jedan od komentara mozda jedina zamerka je sto ga kupujete dozivotno, jer bukvalno toliko i traje.
Sto se cene tice, uvek se pitam kako nikom ne smetaju cene volkswagen vozila koja su preskupa za kvalitet koji nude?

Mamor

pre 12 godina

Prethodni model Yarisa dizela vozim poslednjih 5 godina, svakodnevno.
Jeste skup, ali sta da vam kazem?
Koliko para, toliko muzike.
Ko razume, shvatice.

Srdjan

pre 12 godina

Lepo, ali preskupo. Ja sam se opredelio za KIA Rio, koja za 11.000 evra ima opremu kao Yaris koji je bar 3000 € skuplji, a da ne pominjem 7 godina fabričke garancije koja vredi svuda u Evropi. Da je Yaris malo jeftiniji, ne bih mnogo razmišljao...

sale

pre 12 godina

Imao sam priliku voziti ovaj auto par dana, model sa 1.3 benzincem od 99KS. Auto je fantastican sto se tice voznje. Jedno od najboljih vjesanja u klasi, izizetno udoban i stabilan. Motor dovoljno jak i stedljiv za svaki dan, prostran i na zadnjim sjedistima, ima bogatu opremu...Ali!!! Sramota je na sta je Toyota spala po pitanju zavrsne obrade. Keder na vratima pricvrscavaju nekim plasticnim nitnama, tako da on onako na nekim mjestima pomalo i visi, sto ce biti pogubno ako se zaledi tokom zime. Pokidacete ga. Nakon samo 3000 km na autu koje sam vozio djeca su mi ulaskom na zadnja sjedista odvalila kompletan dio unutrasnje plastike na pragu, a samo su stala na njega. Ispod motora nema zastitne obloge, sto je za auta najnovije generacije skandalozno. Ima tu jos sta da se kaze ali oduzilo bi se. Jednostavno Toyota sigurno vise ne kotira onako kao prije, a da li se radi o kresanju troskova ili necemu drugom stvarno ne znam...Jednostavno novi Yaris ima sve da postigne uspjeh, ali samo ako neko iz Toyote natjera budjave Francuze da malo vise povedu racuna o sklapanju. Za sada - Nedorecen i nekompletan auto.

zeljko

pre 12 godina

Toyota je bolja od drugih taman onoliko koliko je i skuplja. Ja vozim Corollu, presao sam 183,000, promenio tri sijalice i redovni servisi.

Жељко

pre 12 godina

Еее.. од тржишта Немачке већег у Европи НЕМА, ПА НЕМА, а шта каже Аутобилд најтиражнији немачки аутомагазина на свету, за мотор Јариса после супер теста од 100 000.км? Њихов стручњак из анатомије мотора после расклапања и увида у стње похабаности мотора после пређених 100 000.км кратко рече: "МАЛИ ПОРШЕ МОТОР". Иначе тај најлакши и најjачи фул алуминијумски мотор у класи је вишеструко награђиван од стручњака који мотрима и баратају! За мотор од 1000. кубика у Корси исти Aутобилд ( немачки бр. 1. часопис у свету ), каже да је тај мотор довољан за обилазак неког грчког острва, лети у рента кар варијанти. Дакле реч је о мотору ГМ групације, друге после Тојоте по броју продатих лимузина у свету! Конкретно сви мотори угађени у Јариса су вишеструко награђивани! У Аутобилду је на упоредним тестовима Аурис неколико пута побеђивао Голфа! Па ко то купује Тојотина возила, произвођача бр. 1. у свету? Ко? Необавештена, анемична и уштројена раја? Тојота произведе а и прода највише четвороточкаша на свету, али не само то, НЕГО ЈЕ И ГОДИНАМА ПРВИ БРЕНД У СВЕТУ у категорији аутомобила, и оно што се мање зна, ПРВА ЈЕ УБЕДЉИВО ПО ВЕРНОСТИ КУПАЦА! Шта то значи? Па ко је једном купи, купиће је опет са вероватноћом преко 60%! И то све зато што је прескупа и досадна! А у Србији би се и канта за ђубре продала са знчком Тојоте? Грешка.Не продаје се Тојота највише у Србији него у свету! Па где је Тојота по броју продатих возила у Србији? Негде око 10. места. А ко је први? Фиат из Крагујевца, Дачија, Шкода,...Оно што важи за светско тржиште необавештених милијонских купаца возила Тојоте, од Срба је правилно ранговано у корист Дачије?...Сваки произвођач аутомобила ваљда жели да прода што више возила, а како то успева Тојоти? Тако што прави досадни кич? То би се могло лако доказати када би неки други произвођач свесно срозао свој таленат и квалитет и тако направио досадније и скупље возило, заузео место бр.1. произвођача аутомобила у свету, а екстра зараду поклонио у добротворне сврхе и тако доказао: Шта? НЕМОГУЋЕ! Свм љубитењима Тојоте: нека нађу на Нету емисију Топ Гира, како је први четвороточакаш дашао на Северни пол. Топ Гир специјалист, Саут пол. Снимите у најквалитетнијој резолуцији, пусти биоскоп до даске и УЖИВАЈЈЈЈЈ.

Dragan

pre 12 godina

Pozdrav iz Australije.Ocigledno Toyota salje malo opremljenija vozila u Evropu nego sto ih salje ovde u Au.Vec dve godine prodajem Toyota vozila na ovom dalekom kontinentu i sto se tice Yarisa ali i ostalih putnickih modela mogu da iz iskustva kazem da dizajn jeste ok ali tehnologija je daleko iza VW i ostalih Evropljana ali i Mazde,Honde itd.Razocaravajuci je kvalitet plastike i ostala resenja unutar vozila ali i 5-stepeni mauelni menjac(dok Polo koristi 6-stepeni npr) i 4-stepeni automatski dok VW ima 7-stepeni DSG.potrosnja goriva takodje je bolja kod nemaca kao i servisni intervali.Na svim testovima u Au VW je daleko bolje rangiran od Toyote.Kod ozbiljnih terenaca situacija je naravno drugacija i tu Land Cruiser i Prado daju mnogo vise od konkurencije.

Beloved

pre 12 godina

@Maksa
DS3 je prelep auto, ali ako mu je kvalitet kao kod ostalih Citroena u servisu ćeš provoditi previše vremena. Kod Yarisa je priča totalno drugačija, dizajn prosečan ali kvalitet nestvaran.

Marko

pre 12 godina

@Pera

Voznja po BG-u i po Nirburgringu bi podjednako uticala na motor, a verovatno i na ostale komponente. Mozda bi cak voznja u koloni po beogradskim uzbrdicama vise stetila motoru, nego sportska voznja. Rupe na putu ce takodje vise uticati na vesanje, nego ostar ulazak u krivinu besprekorno ravnog asfalta.

Vec sam od par uvoznika polovnjaka i majstora cuo da nije isto kad auto predje 150.000 u gradu i kad istu kilometrazu (tj. dobar deo iste) predje na auto-putu i magistralnim putevima. Ovaj drugi ce duze trajati. I isto kao sto ne valja cesto drzati motor u crvenom polju, tako ne valja ni stalno kilaviti na 2000 rpm...


@tema
Yaris dizel u punoj opremi je za 3000-4000 skuplji od korejske konkurencije. Licno mislim da je bar za toliko bolji.

igop

pre 12 godina

samo kratko da se umesam u diskusiju... ne volim kada se stvari generalizuju i to i jeste jedan od najvecih problema kod nas... ili je crno ili je belo, nista izmedju... tacno je da je toyota veliki svetski proizvodjac (do nedavno i najveci) ali je i to tacno da ni oni ne prave "vanvremenske" i neunistive automobile... ja sam vozio 1,5 godinu avensis sa 2,0 TDI motorom za koji su se ljudi kleli da je upravo jedan ot tih neunistivih (ugradjivan u "neunistivu" corolu)... u tih 1,5 godinu sam ne znam ni ja koliko puta bio kod automehanicara, motor je redovno prokuvavao, niko nije mogao da mi nadje gresku... o sitnicama koje sam morao menjati da ne govorim (motor za brisace, diznica na haubi za prskalicu, brava na gepeku, 1001 sijalica...) i sta sad? treba li da tvrdim da je toyota najlosiji automobil na svetu... naravno da ne, ja sam "ubo" takav primerak i to je to... samo hocu da kazem da je to sa svakim proizvodjacem moguce... a danas svi prave dobre automobile i samo je pitanje da li kod jednog proizvodjaca 1 od 10.000 "peh auto" ili 3 od 10.000. Uzgred budi receno u nemackom govornom podrucju postoji izraz za takav auto: "Montagsauto" (odakle ovo dolazi, pojma nemam, verovatno su statistike pokazale da je vecina takvih auta proizvedena ponedeljkom prepodne posle prve kafice :-)

Neće biti

pre 12 godina

@ MARKO-VW

Neće biti. Najbolji auto B klase po "Auto Bildu" je aktuelna SEAT Ibiza. Da ne bude zabune, radi se o super testu. Štaviše, to je VW auto koje je prošao najbolje ikada na bilo kom njihovom supertestu (od nedavno Golf deli 5. mesto sa Ibizom ;-)).

Namerno navodim "Auto Bild" jer na svim njihovim uporednim testovima VW/Audi mora da pobedi, a kad dođu na super test vidi se koliko su pouzdani.

Cika Sima

pre 12 godina

Necu komentarisati sam automobil dok se malo vise ne upoznam sa svim detaljima - ali moram da pohvalim tekst! Linkovi, samo pisanje, detalji - svaka cast.

ralf

pre 12 godina

Verovatno je Toyota dobro uradila domaći zadatak, ali i drugi proizvođači rade a ne spavaju.

Ja sam lično šokiran cenama, pogledajte šta se podrazumeva kao dodatna oprema.
Bez želje za favorizovanjem nekog proizvođača, moram da pomenem da pomenuta Kia Rio u osnovnoj verziji dolazi sa ESP-om!

Ne znam da li je politika cena diktirana od Toyote ili slovanačkog zastupnika (Toyota Adria) ali mislim da će po ovim cenama teško naći put do kupca, bar na ovom tržištu.
Za tražene cene se može proaći puuuuuno toga, pogotovu na akcijama.
Sraćno bilo Toyoti sa simpatičnim i verovatno veoma kvalitetnim automobilom.

Nemanja

pre 12 godina

@(Pera, 5. oktobar 2011 11:32)
Da ne bude zabune, dosta mi se svidja kvalitet i ono sto pruza Toyota, ali takodje volim i druge Evropske marke. Ali reci da Japanci prave dosadna i spora vozila i da nemaju nijedno sportsko osim Civic type R je glupost. Samo cu navesti po par najpoznatijih modela pa trazite po googlu. Toyota: Celica (u raznim varijantama), Supra, MR 2, Corola TS... Honda: S2000, NSX, CRX, typr r verzije... Nissan: GTR, 350Z.. Mitsubishi:Eclips, 3000GT, Lancer Evo... Da ne racunam LExus LFA i mnoge druge modele, kao i specjalna izdanja raznih obicnih modela.

Beogard

pre 12 godina

Odnos pomenutih nacija prema japanskim automobilima je odraz prvenstveno kulturološke razlike izmedju Evrope i Azije kao i straha vlasti pojedinih zemalja za gubljenjem tržišta Japanska auto industrija je do marta 2011.bila vodeća po broju prodatih automobila u svetu.

Mislim da je generalizovanje i omalovažavanje "automobilske pismenosti" čitavih naroda besmisleno.Automobilska industrija je nastala u zemljama Zapadne Evrope i Amerike.

Maksa

pre 12 godina

@ Beloved

Hvala!

Ja sam na klackalici trenutno jer bih najvise voleo MINI ONE D ali je cena 19000 evra, zato i pribegavam drugim opcijama kao sto su DS3 ili novi Yaris dizel ili C3 ...ili u najjeftinijoj varijanti Grande Punto multi jet recimo 09 godiste ili tako nesto...