Testovi

Četvrtak, 18.08.2011.

08:32

Hyundai Veloster 1.6

Izvor: B92

Hyundai Veloster 1.6 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Raziel

pre 13 godina

Kako su mi samo smešni ovi "evropejci". Izgleda da još samo u Srbiji važi pravilo BMW, Mečka, VW.

Hyundai i Kia su svuda u svetu veliki i ozbiljan brend. Sam Hyundai od 2000-ih na ovamo sponzoriše svaki veliki sportski događaj, imaju veliki budzet i dobre dizajnere. U Americi nije nikakav blam voziti velike Hyundai-e koji za razliku od većine Evropskih proizvođača koji se ovde daleko uzdižu u odnosu na njega imaju V8 motore i ponudu u svakom segmentu.

Ona priča kako će neko da izabere Mito jer je ovaj Korejac ne pije vodu. Šta me briga i da je "indijac" ako je auto dobar.

Inače svi novi modeli su im odlični, i40 je jedan od najlepših karavana, genesis kupe takođe, Genesis, itd...

Još bih samo dodao da je generalizacija i deljenje automobila prema kontinentu gde se proizvodi čista glupost. Da je ovakav automobil napravila Škoda, Fiat, Reno, Opel verovatno bi svi bili oduševljeni i govorili kako je to remek delo dizajna o kojem ovi sa druge strane mogu samo da sanjaju...

Danilo

pre 13 godina

Da li biste razmišljali o kupovini jednog, kada biste mogli?
Mislim da mi ovo bio treci auto kada bih imao takav standard.
Da li među nama ima vlasnika? Kakva su iskustva?
Nisam vlasnik.
Kakvu budućnost predviđate Velosteru?
U Evropi - odlicnu, u Srbiji - nikakvu

Ivan

pre 13 godina

Pa volan je gotovo identican Hondi Civic hatchback. A i dosta eksternih detalja. Ako, ako, dobrom uzoru mudri teze... Sve najbolje zelim Hjundaiju!

Dejan

pre 13 godina

Auto je simpatican ima nesto neobicnog u njemu. rekao bih klasa Toyota Auris (1,6 132KS) mnogo dopadljivijeg izgleda. Medjutim nigde ne navodite da li imate saznanja kako se automobil ponasa na crash testu i da li je isto bar simulirano na racununaru obzirom na nesimetriju u B stubovima i samo jedna umosto dvoje vrata pozadi. Vrlo verovatno je da se kabina sasvim drugacije ponasa od standarda. Ako imate takvih podataka objavite. Vas komentar dosta realan.

HRvoje

pre 13 godina

Želim pohvalit redakciju, vi ste stvarno "lideri u regionu" što se tiče auto rubrike.

Samo tako nastavite, poz iz Zagreba.

Redakcija:
Hvala lepo! Pripremamo jos unapredjenja za jesen.

Nemanja

pre 13 godina

Video sam ga parkiranog u mojoj ulici (na Vracaru) jedno jutro. Moja reakcija je, iako sam citao o njemu u jednom casopisu, bila slicna opisima iz crtaca. I odmah sam zvao sve prijatelje da ga vide. Stvarno je jako oreginalan. Prednji deo je jako lep, sportski agresivan, ali mi se zadnji deo ne dopada. Svetlosne grupe su dosta male za jako masivan zadnji kraj, pa one izbocine oko njih kvare utisak. Unutrasnjost je dosta dobra, a koncepcija sa troje vrata je stvarno simpaticna, ali se pre treba posmatrati kao malo prakticniji kupe nego auto sa cetvoro vrata koji nije bas praktican. E sad, jedino sto me intresuje je motor. Koliko ja znam taj 1.6 je potpuno nov, sa direktnim ubrizgavanjem, i trebalo bi da bude sasvim dovoljanj ( da do stotke ubrzava za manje od 10s, sto sa obzirom na masu ne bi trebalo da bude problem). Ali svakako da ovakvom autu odgovara da ima i motor od 200 ks i menjac sa duplim kvacilom. Ako je oslanje stvarno kao sto pise u tekstu, i ako je upravljac precizan, onda ne bi trebalo da bude problema na trzistu za ljude koji hoce da budu primeceni. Ali na nasem ga sigurno nece biti puno, zbog starih predasuda o Hyundaiu. Ali da na njega nalepe znacku BMW-a i Mercedesa, i kod nas bi postigao uspeh.

dzigi

pre 13 godina

Da li vredi ili ne vredi pokazaće tržište. A da je ustalasao isto - vidi se po skoro 50 komentara za svega par dana, što nisu imali ni mnogo etabliraniji brendovi.
Ne znam koliko će ovaj link biti "živ" kad se Veloster pojavi u prodaji i na ulicama, ali verujem da će onda biti još više pozitivnih komenara.
A redakciji želim da onda testiraju model sa 208ks, pa da "ućutka" one kojima je ovo "brz auto sa malo konja".

tik-tak

pre 13 godina

Vozim i30 (puno su mi pomogli komentari koje sam ovde našla) i ne kajem se što je taj auto izabran u konkurenciji sa polovnim golfom 6 (test vozilo) i novom klasik asrtom. Jedino što nas kopkalo jeste "a kakav će biti i30 koji planiraju početkom sledeće godine?". Biće jako dobar. :)
Što se tiče unutrašnjosti velostera, podseća me dosta na astru J. Lepša mi je za sada unutrašnjost mog i30 koji isto ima multimedijalni sistem. Koliko god sam se protivila da se uzme to (šta će nam), moram da priznam da je lep osećaj kada na auto-putu uključiš tv i vidiš kako igraju Federer i Berdih. :)

Konstantin

pre 13 godina

ovaj Veloster je kao Pepsi - nista gori od Coca-Cole ali ga niko ne vidja po kaficima. Hocu da kazem da brend Hyundai-a kod nas nije bas pozeljan kod ljudi koji potrose oko 20000 eura na auto. :)

sony

pre 13 godina

@ redakcija

sem u nekim detaljima (mozda cak pre nesporazumima), stavovi nam se i ne razlikuju mnogo. ako cemo iskreno, ja cak ne vidim jasnu potrebu ubrzanja ispod 10s, niti max brzine preko 150km/h u bilo kom automobilu pravljenom za redovan saobracaj bilo gde u svetu...
s druge strane, niti sam (u svom komentaru) trazio posebno veliki motor (pre neki turbo benzinac, recimo), niti je ovo mali auto u doslovnom smislu reci. ne bih da cepidlacim, ali kad se kaze prosto 'mali auto', pre bih pomislio na yarisa ili twinga, nego na mito ili mini, iako je, gabaritno posmatrano, to vrlo slicno.
dalje, sami kazete, cifre zaista nisu impresivne, a cigra je po gradu i na semaforu?! opet ne bih sitnicario ni generalizovao (zavisi dosta od karaktera vozaca itd...), ali to moze da izazove, kako neko lepo rece, prilican broj blamaza na semaforima... recimo, meni je kum svojevremeno slatko trljao nos yarisovim 90KS, a ja sam sedeo u pezou 406 1.8 benzincu...
veloster izgleda vrlo upecatljivo, vrlo sportski, onako 'nabudzeno', i bojim se da onaj ko sedne u njega do kafica ocekuje da stigne pre ostale ekipe, ali ce ga mozda neki matori civic u tome osujetiti (i pre nego sto oslanjanje dodje do izrazaja), pa ce biti smeha... :-)

srdacan pozdrav

Redakcija:
Pozdrav Sony, moje obracanje na vasem komentaru bilo je upuceno dragim komentatorima @ stav da je slab motor, ne direktno vama. Slazem se sa vama. U svakom slucaju, pokusacu da na sledecim prikazima budem prisutniji u diskusijama sa vama kako bismo mogli da disktujemo o predrasudama koje tako lako iznosimo kao cinjenice.

Hvala na javljanju, lep vikend.

vlada

pre 13 godina

"Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav."

Haha krajnje simpatičan odgovor, "oko 1174kg", dobro da nije išlo u gram :-)
Očekivao sam da je znatno teži

S obzirom da vozim auto od 1150kg sa 135konja što je otprilike ovaj odnos koji ima i veloster, to je sasvim zadovoljavajuće i za one koji ponekada vole da voze nedozvoljenim brzinama a o regularnoj vožnji i bezbednim preticanjima na magistralama da i ne govorim! Mada hajde ne znam za obrtni momenat moj auto raspolaže sa blizu 200NM na oko 4500obrtaja...

Ali opet sve su to brojke, u praksi možda potpuno druga priča a i zavisi puno i dužine prenosnih odnosa i same konstrukcije motora i od mnogih drugih stvari...

Biće u svakom slučaju lepo videti kako će se pokazati verzija sa 200+ konjića


Redakcija:
Tu smo da zasmejemo i da informisemo. Lep vikend.

Darko

pre 13 godina

video sam ovaj primerak velostera parkiran u gradu i zgranuo se koliko dobro i sportski izgleda...slican megan kupeu, ali jos sportskiji...korejanci definitivno udaraju velikim cekicem po nemcima i japancima...prvo nova kia sportage, a sada veloster...inace, moj cale je 80-ih radio u zastavi i pricao mi je da su koreanci dolazili da gledaju i uce kako se prave automobili i da su im se svi smejali....

laki

pre 13 godina

Redakcija:

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

@redakcija

nisam mislio na vas tekst i zakljucke, nego da komentare ciralaca, nismo se razumeli. jedan od najboljih tekstova i tu nema prigovora


@laki:
Hvala. Voleo bih da dobijamo vise komentara poput tvojih koji ce da pokrenu argumentovanu raspravu i razbiju neke predrasude. Zbog tvog komentara sam se i prikljucio diskusiji. Pozdrav, citamo se :)

sale

pre 13 godina

Ništa spektakularno! Model jeste nov i to je sve.Tu vidim sistem chop&shop,znači nabildani bokovi-opel,zadnjica mix seat&C4,....
svi ti novi auti nemaju ništa spektakularno osim cene!!!

Diego

pre 13 godina

2005. sam kupio Hyundai Coupe 2.0 fx (1998). Pre toga sam vozio Alfu 155 2.0 TS. Coupe je bio lepsi, brzi (razliku u sirovoj snazi je nadoknadjivao stabilnoscu - mnogo je bolje prijanjao od Alfe i generalno mogao da se vozi dosta brze) i daleko jeftiniji za odrzavanje. Pouceni tim iskustvom, cela porodica se presaltala na Hyundai, kupili smo Elantru, zatim i Tucsona, a Coupe teska srca prodali jer je vec omatorio. Uopste ne sumnjam da ce nam jednog lepog dana i sledeci auto biti Hyundai. Oni su za auto industriju ono sto je Samsung bio za elektronsku industriju pre par godina... A naivni i kompleksasi dalje kupuju Sony...

Vlada

pre 13 godina

redakciji jedno pitanje pošto se povela mala diskusija o tome je li autu treba ili ne treba jači motor:

Koliko kilograma je težak ovaj auto?

Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav.

A37

pre 13 godina

Automobil deluje kao da ga su ga dizajnirala 2 ili 3 tima a da su im projekti spojeni dan pred proizvodnju... Blizu su da auto bude sjajan ali jos malo vremena da prodje pa ce im kola dobiti odmerenost i eleganciju evropskih proizvodjaca... Isto su omanuli sa Genesis Coupe-om... Prelepa linija i onda uprpopastise sve dobro sa zadnjim bocnim prozorima cija se donja ivica spusta ispod nivoa vrata...

laki

pre 13 godina

ovo je jedini automobil u gradu, vozio ga je samo autor teksta od svih nas i ima par vas koji uporno tvrdite da je nepregledan za voznju unazad iako niste seli u njega, dok sa druge strane, autor tvrdi da je zacudjujuce pregledan???

Redakcija:
Laki, da je najlaksi za parkiranje od svih, nije. Ipak, nije ni komplikovan. Prvi argument su ogromni retrovizori, drugi je neverovatno niska ivica zadnjeg stakla zahvaljujuci kojoj mozes bez problema da vidis stubice i na pola metra od auta kada se parkiras. Imas parking senzore koji salju audio izvestaje i imas sirokougaonu kameru sa nacrtanom skalom na ekranu. Servo upravljac je izuzetno lagan, kvacilo je jako tolerantno i nezo.

Ako je nekome problem da parkira mali auto sa svim ovim uredjajima, ili nikada nije seo u auto ili je poslao komantar a da je pogledao samo prve tri fotografije u prikazu.

Jedini problem sa preglednoscu sa vozackog mesta, kao sto sam vam napisao, imao sam na Y raskrsnicama jer gledajuci preko desnog ramena nisam mogao da utvrdim da li se neki auto krece putem sa prvenstvom prolaza ili ne.
Ima fotografija te perspektive negde u tekstu. Taj problem sam resavao gledanjem u desni retovizor koji pokriva polje koje mi je potrebno. Bio sam skoncentrisan na voznju, pazljiv i nisam pravio manevre pre nego sto sam bio siguran da cu proci bez ostecenja.

Dakle, za svaki problem postojij resenje ukoliko zelis da se potrudis. Ti se postavio pitanje a ja se nadam da sam uspeo da razjasnim stvari.

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

Pozdrav

sony

pre 13 godina

cim sam video prvih par fotki velostera, a onda procitao koji ga motor pokrece, pade mi na pamet top gear prikaz njegovog pandana (po recima autora) vw scirocco-a sa 1.7 dizel motorom... :-)))
smisla ima jedino ta jaca varijanta, inace 'skuplja riba nego tepsija'... ;-)

Redakcija:
@ stav da je slab motor:
Ne zelim da se postavljam kao neko ko ce da pametuje, s obzirom da sam jedini ovde koji je sedeo u ili vozio ovaj automobil. Prvo, motor u njemu je pogresan, nije bas za komentarisanje. Kada bude u prodaji bice drugaciji izbor motora.
Drugo, bojim se da ne razumem zahtev za velikim motorima u malim automobilima. Ako neko zeli da mi pomogne da shvati, molim vas. Ono sto pise na papiru je jedno, i tu razumem da nisu neke posebne cifre.

Ono sto sam uvek mislio je da je vaznije da vam prenesem kako se auto ponasa kada ga vozite onako kako ga vozite svakog dana. Po gradu je kao cigra i prolazite i provlacite se gde god zelite. Bez truda ste medju prvima kada krecete sa semafora. Kada preticete na magistrali, drzite skalu preko 3500 obrtaja, to sam i napisao...

Da zivimo u zemlji na kojoj imamo nekoliko auto staza kalibra Grobnika u Istri, verovatno ne bih postavio neko sjajno vreme kruga, i to bih vam napisao, ali u prilog bi mi isli mala masa, jako dobro oslanjanje i cvrsta konstrukcija automobila. Sistem oslanjanja je stavka na koju vozaci najmanje racunaju i plase se da je upotrebe do maksimuma, zato mnogi nikada ni ne saznaju koliki je napredak u tom polju ostvarila industrija.

Posto mi nemamo nijednu takvu stazu, a i lepo smo rekli da je Velosteru vise mesto pred kaficima, moram da kazem da mii je zao sto je "diskusija" u pojedinim delovima skrenula sa informativnog i korisnog na nesto sto je kod nas sasvim neprimenjivo.

Niko od nas nije trkac niti ima takav auto niti ga tako koristi. Cast izuzecima

Bojan

pre 13 godina

Auto izgleda simpaticno, ali za te pare se moze uzeti Honda Civic koja je dizajnirana prije 5 godina i izgleda i ide bolje od ovog auta. Siguran sam da je Hyundai ovaj model napravio da bude solidno kvalitetan i u svim segmentima dobar, ali cijena i slab motor odvlace.

peec

pre 13 godina

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com
(Boza Bogdanovic, 19. avgust 2011 07:25)
Americka vozila i trziste nemaju ama skoro nikakvu vezu sa Evropskim, primera radi Mitsubishi za EU trziste daje vozila Colt, Outlander, Pajero, Lancer, Grandis, i-MiEV, ASX iz fabrika iz Rusije, Holandije i Japana(l200 je iz Malezije). Dok u Americi je druga prica, jer vecina vozila odande je jos uvek iz fabrike iz Normala Ilinoisa(Galant,Endeavor,Galant,Baja Raider(L200 za Am. Trziste sa Chryslerovim motorom), Pajero/Montero sport se nalazi na tom trzistu ali ne i na evropskom, a i sama kola tamo su radjena po drugacijem standardu, tako da istrazivanja JDpowera nemaju nikakve veze sa Evropskim vozilima.
Relevantniji sajt o pouzdanosti vozila u Evropi je Britanski whatcar.com
Prijatno.

Boza Bogdanovic

pre 13 godina

Pre cetiri godine kupio sam nov Hyundai Accent. Radi "kao singerica". To je bio jedini nov Hyundai u Boru, a sada ima 50-ak novih Hundai-ja i Kia i isto toliko polovnih. Citiram clanak:

J.D. Power: loš kvalitet najnovijih automobila

Prošlu godinu obeležila je velika medijska pompa oko tehničkih problema japanske Toyote koji su doveli čak i do smrtnih slučajeva, zatim se nastavilo sa problemima velikog broja proizvođača (Chrysler, Ford, Mazda,...), ali izgleda da su slučajevi kvalitativnih problema ipak sveprisutni i dalje.

U poslednjoj 2011 U.S. Initial Quality Study, konsalting kompanija J.D. Power and Associates navodi da je sveukupan kvalitet modela na tržištu značajno viši, jedan od najviših u istoriji (u proseku 107 problema na 100 vozila), dok je kvalitet novih modela opao u odnosu na 2010. godinu.

Zabrinjavajuća je činjenica da se broj problema povećao za celih 10 odsto – sa 111 problema na 100 vozila 2010. godine na čak 122 problema na 100 vozila. Samo tri redizajnirana modela našla su se u top tri svog segmenta, u odnosu na 17 tokom 2010. godine. Jedini najnoviji model koji je odneo titulu u svojoj kategoriji bio je Dodge Durango 2011, u odnosu na osam modela prošle godine.

Vozači se najviše žale na probleme u dve oblasti: pogonski motori/transmisija i audio/zabavni/navigacioni sistemi.

Najviši kvalitet vozila i ponovo ima Lexus (73 problema na 100 vozila), a među prvih pet su i Honda (poboljšanje u odnosu na prošlu godinu), Acura, Mercedes-Benz i peto mesto dele Porsche i Mazda (ogroman skok, sa 17. mesta prošle godine).

Najveće poboljšanje beleži Land Rover – sa 170 na 123 problema ove godine, dok su najslabije rangirani Dodge, Suzuki, Mitsubishi, Volkswagen i Mini.

Ovogodišnji pobednik sigurno je Honda, čiji su se modeli našli u vrhu u čak sedam kategorija, dok je Lexus odneo pobedu u četiri kategorije.

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com

Cole

pre 13 godina

Na stranu dizajn koji je, kao što novinar reče, stvar lične percepcije. Ono što po mom mišljenju ovom automobilu fali je definitivno jači motor, koji korespondira sa sportskim izgledom i sportskim unutrašnjim dizajnom (nefunkcionalna zadnja klupa). Takođe, žrtva ovakvog oblika karoserije, sa jako širokim zadnjim stubovima, je preglednost zadnje leve i desne polusfere; ne radi se samo o parkiranju već o uslovima svakodnevne vožnje. Nekada davno "golf" je imao isti problem kada je VW uveo široke zadnje stubove koji su postali zaštitni znak "golfa". Sa ovim motorom, mislim da auto jednostavno ne vredi tih para; dobija se jedan dvosed za gradsku vožnju od tačke A do tačke B. Zašto onda ne kupiti jevtiniji pravi funkcionalni gradski auto?

Sasa

pre 13 godina

E, setih sa koliko je pametnih ljudi bilo u momentu kada je Dacia Duster bila samo koncept!!! Pogotovo su se iticali ljudi iz BMW-a. Tipa: Dacia treba da proizvodi jevtine automobile... Pa taj dzip se prodaje bolje od bilo kog BMW-ovog!!! Tako isto je i sa HYUNDAI kupeom. Ako ti ovde u Srbiji proreknu da si unapred propao- propasces sigurno. Sta taj u Americi i ostatku sveta zna sta treba da vozi... Treba, bre, nas Srbe da pita! Ako je taj gorespomenuti proizvodjac Velostera skoro pa vodeci proizvodjac kola na svetu, onda bi pileci mozgovi u Srbiji stvarno trebalo da stave prst na celo! Sto se tice garancije na korejska vozila, izgleda da je bolje dati sto kracu, evropsku, garanciju. To je sigurno garant pouzdanosti! Prave malo bolja kola nego sto je gradki prevoz... Eeee kompleksasi!!!

Henry Ford BGD

pre 13 godina

I30 mi se dopada, i poslednji Hyundai Coupe takodje, ali ovo vec ne. Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali eto, to je moje misljenje... Inace, slazem se sa pojedincima da ce Hyundai tesko da se probije u ovom segmentu. I kod nas i u svetu, automobili ove klase se ne kupuju razumom, nego zeljom da se pokaze nesto, ne znam sta... Npr. ja ne razumem rezon nekoga ko je spreman da plati 20.000 eur za jedan Mini One, iako za taj novac vec moze da se kupi auto vise srednje klase (npr. Insignia ili Superb), ili nesto iz kompakt klase sa svim mogucim i nemogucim dodacima i ozbiljnom motorizacijom (Astra, Megane, Golf...). Medjutim, ljudi zele Mini i imidz koji on nosi, i sta sad tu da se radi...

Nisam stručnjak, ali ...

pre 13 godina

Vidim, većina je oduševljena. Ja nisam. Ne smeta mi što razni delovi liče na druge proizvođače, teško je danas biti potpuno originalan, ali mi smeta što su ti delovi neskladni. Glomazan zadnji deo sa "tankim" prednjim, izuzetno zaobljene linije u kombinaciji sa "ravno odsečenim" vetrobranom ... Komandna tabla je pretrpana, dugmići i razne oznake na sve strane ... Izuzetno nepraktično.

xenon

pre 13 godina

Ovaj auto je interesantan na prvi pogled ali na drugi pogled je totalni promasaj.

1. cemu asimetricna vrata ako pozadi jedva ko moze da stane.

2.onaj ko i sedne pozadi glava mu je direktno izlocena suncevim zracima i jos ga mogu udariti po glavi zadnja vrata znaci glava zadnjih pitnika je bezpotrebno i bez sudara izlozena mogucim povredama.

3.cena je preterano visoka i ulazi u cenu honde civic sa pet vrata koja je zasigurno bolji auto em izgleda mnogo bolje to jest zadnja vrata su jako velika a pritome se uopste i neprimecuju i ima sportsku kupe notu i bez fore za asimetricnim vratima em je motor i-vtec bolji em je celokupan izgled mnogo bolji a kostaju isto.

ivan

pre 13 godina

"Veloster će, ako ni po čemu drugom, ostati zapamćen kao prvi serijski automobil sa asimetričnim rasporedom vrata"

Pa ja vozim Fiat dobla 2002 koji ima samo jedna vrata levo i dvoje desno...

Inače PREDIVAN AUTO, zaljubljujem se opet :)

gls

pre 13 godina

Sjecam se studije Velostera od prije par godina.Tada sam bio odusevljen konceptom,i moram da priznam da serijski model puno nije puno odmakao sto je pozitivno .Da imam ove pare koje se traze za Velostera ne bih se uopste dvoumio pri kupnji.Svaka cast Scirocu,Meganu,A1 i ostalim konkurentima,ali em sto su skuplji ne nude nista vise od ovog Hyundai-a cak naprotiv.Ne bih se slozio da je Hyundai kopirao Citroen ili Megane u nekim detaljima.Studija Velostera se pojavila 2007 tako da teza da je Hyundai kopirao Citroen ili Renault pada u vodu.Sve u svemu ovo je odlican automobil,a fol sa trecim vratima je sjajan, originalan i praktican.Bravo Hyundai.

Aca

pre 13 godina

Ne svidja mi se. Verujem da je i praktican i udoban i pre svega kvalitetan a i relativno nije preskup.
Ali izgled mi se ne svidja, ni spolja ni iznutra. Sve je preterano, sa previse detalja. Uopste novi automobili pate od viska bespotrebnih detalja a ovaj Veloster je bas dobar primer. Sama linija mi se takodje ne dopada :)

Đorđe

pre 13 godina

Hyundai je samo za one koje automobilizam ne zanima nego traže auto koji će ih služiti sa što dužom garancijom. Isto važi i za Kia, Toyota i ostale bezlične proizvođače koji su adekvatna zamena za gradski prevoz. Veloster je samo dobra reklama, nema šanse protiv etablirane konkurencije Mini/Mito/A1 i u poslednje vreme poneki Citroen.

gane

pre 13 godina

Bravo za Hyundai, nista teze nego promeniti imidz. To je teze od napornog rada koji su svakako ulozili. Ova kombinacija vrata vise sluzi da skrene paznju nego sto ima smisla. kao mindjusa na pupku i na obrvi.

Svaka cast i autoru na odlicnom prikazu vozila iz prve ruke, ne iz kataloga.

Milos

pre 13 godina

Ma ljudi, video sam ga, stajao je na semaforu pored mene u Pariske komune NBG, ma kad se nisam u***o, pamet da ti stane, jos kada sam skapirao da je Hyndai...kuku....mozete ovde da pricate svasta ali auto je ...........strashan. Pa pazaricu ga za jedno 10 godina polovnog, pa kad ugradim plin k'o u moju Xsaru, ima jesus da me vidi!

Skeptik

pre 13 godina

Mogu da se trude da prave fancy automobile i da dostignu zapad koliko hoće - korejac ostaje korejac. 2011. ili 2200. godine, svejedno. Jednostavno mi se ne dopada njihova proizvođačka filozofija.

Zuki

pre 13 godina

O ukusima ne treba raspravljati. Meni izgleda ok. Ali ono sto mi se ne svidja je slaba preglednost pozadi, kao i kod 99% novijih modela koji nepreglednoscu placaju danak fensi dizajnu. I cena je neprimerena automobilu sa motorom od 1.6 l. Ne svidja mi se ni instrument tabla, centralni deo. i30 je tu mnogo lepsi. Nikad nisam voleo "bozicne jelke" sa 200 dugmica i lampica. Potpuno neupotrebljivo u voznji.

Fora sa zadnjim vratima samo na desnoj strani je super. :)

Dusan

pre 13 godina

Zivim u Americi i vec dve godine vozim Hyundai Genesis, nikada se nisam pokajao, sta vise ne samo ja nego i par ostalih vlasnika koje znam nikad nisu vise uzivali u sopstvenom automobilu. Pojavljivanje Genesisa na americkom trzistu je bilo propraceno slicnim reakcijama kao i par komentara ovde, super izgleda, sve je to lepo ali ne moze Hyundai biti u kategoriji ala BMW, Mercedes ili Lexus. Vreme je pokazalo da moze, nadam se da ce slicnu sudbinu doziveti i Velostar.

Inace svaka cast autoru na iscrpnom i odlicnom tekstu.

Prazan pištolj nije opasan

pre 13 godina

Svi oni koji pominju Renault Megane coupe...treba da znaju da postoji samo jedan jedini, pravi Megane coupe a to je RS verzija (sa ili bez Cup šasije). To je pravi full respect auto. Naravno, u Srbiji postoje tipa samo dva takva prodata. Sve ostalo je za penzionere i kvazi plejboje. Ne kupuje se auto sportskog izgleda da bi vas bilo ko na semaforu gledao u retrovizoru.

Ja

pre 13 godina

Ista priča je već viđena sa Renault Megane Coupe - auto sa agresivnim oblikom školjke, ali paletom motora od običnog 1.4 benzinca pa sve do neke turbo mega dizel zverine. Kada stoji, ne zna se koliko je brz (ili spor)!

plagijator

pre 13 godina

Veoma privlacan automobil na prvi pogled... ali, svaki santimetar ovog automobila izgleda kao plagijat - supljina ispod farova = Citroen; brave za zadnja vrata + font/slova = Alfa; unutrasnjost = Opel, itd...

ko ima dovoljno para za ovaj auto, sigurno nece izabrati ovaj plagijat. Hjundaji je sebi uspesno izborio segment na automobilskom trzisto (jeftiniji rival Golfu, ali dovoljno kvalitetan)... ne verujem da ce 'smekeri' kupovati Hjundaji (uz svo duzno postovanje njihovom globalnom uspehu).

Dajte malo više ovakvih humorističkih priloga

pre 13 godina

Ovaj dizajner je verovatno u osnovnoj školi bio šampion po promašenim temama.Neću da komentarišem jer ima preveliki broj pogrešnih stvari, dovoljno je samo da auto koji ima ovako agresivan izgled treba više od 11 sekundi 0-100km/h. I to sa motorom od 130+ konja. Total fail.

peec

pre 13 godina

(Student, 18. avgust 2011 10:59)
Osnov Hyundaijevih motora su Mitsubishijevi motori(6g7, 4g6, 4g9, 4g1) odradjeni u aluminijumu, i veruj mi ti motori imaju itekakvo vecu elasticnost od evropskih krseva(FSI, M-JET..).

mirkaš

pre 13 godina

Ako turbo verzija ne bude skupa onda mu predviđam dobar rezultat. Ovaj 1.6 je pogodan za blamiranje na semaforima jer auto izgleda vrlo neobično i dinamično a jedna golf 3 gti 16 v bi ga opuvala bez problema. Ostalo je sve u redu. Znači dobar auto samo da porazmisle malo o pogonu da ne prođu kao suzuki kizaši - dobar lijep auto sa garantovano lošom prodajom i to samo zbog loše motorizacije.

Nesh

pre 13 godina

Oduševljen sam,iako ga nisam video uživo.Naznake govore da će novi i30 imati dobar deo "njuške" Velostera.Čini mi se da bi problem za njega mogao biti znak na grilu,tj.njegovo poreklo.Ljudi koji vole drugačiji,neobičan dizajn i spremni su to da plate bez problema, su ujedno i snobovi.Grčevito se drže trendi brendova i ne žale pare za njih."Mini" je dokaz za to.Stvarni benefiti su na strani ovih kola.Kompaktan,inovativan u dizajnu,krcat dobrom opremom,drugačiji,kvalitetan u izradi i na kraju brend koji koracima od 7 milja ulazi u sve segmente produkcije.Dokaz za to je i30,i40,pa i fenomenalni Genezis.Što se nas tiče-snobovima bi se žestoko svideo,ali nemaju petlju da ga pazare.Nama ostalima,koji bi ga smesta pazarili,naravno da je preskup.Jer ovde je uspeh kada skrpiš novog Sandera.U Nemačkoj kreće sa cenom od oko 18200 evra,što i pored krize predstavlja povoljnu kupovinu.Taj auto se jednostavno ne uklapa u naš devastirani,bilo infrastrukturni,bilo saobraćajni ambijent.Kako li će se recimo ponašati novi GDI motor sa našim gorivom,itd.?Ipak ostavimo ovako lepe stvari uređenim prostorima i društvima,pa prema tome i očekujem svega nekoliko komada u celoj Srbiji.

Mića

pre 13 godina

Lepa ideja od Hyundai-a. Smeo potez i stoga zaslužuje pohvalu. Problem je u tome što je Veloster kročio u segment gde su kupci „style conscious“, to znači da će ti klijenti veoma teško prihvatiti brend kao što je Hyundai.
Da se razumemo, Style concious kupci ne postoje u Srbiji, za tako nešto treba proći Rim, London, Pariz...u Srbiji, ako i neko kupuje auto, to su kršne iz uvoza po dve generacije stare, tipa Stilo, Laguna, Passat, Mondeo i slične poluispravne starudije. Onaj ko i skupi para za nov auto, kupi neko „prevozno sredstvo“, Kia Ceed, Hyundai I30, Chevrolet Cruze...
Elem...pored modela kao što su Alfa Mito, BMW-ov Mini, Audi A1, Citroen DS3 biće jako teško probiti se u ovom individualističkom sektoru vozila gde se za puno para dobija malo lima (za razliku od Srbije gde se uvek traži baš obratno). Svaki od ovih navedenih modela je za dve klase bolji od Veloster-a iz jednostavnog razloga što nosi ime Hyundai koji se kao i slični proizvođači koji su samo „prevozna sredstva“ a la Kia, Chevrolet, Toyota vezuju za ljude kojima je radni staž istekao kao i za ljude koje automobilizam uopšte ne zanima.

maxy

pre 13 godina

veoma dopadljiva unutrašnjost i bar na izgled kvalitetna plastika i drugi materijali. Ni spolja nije loš, samo mi po malo neobično (ali ne i ružno) izgleda sa ovako rešenim vratima. Mislim da je DS4 dobio egzotičnog konkurenta

Student

pre 13 godina

Ovaj Hyndai po dizajnu mnogo podseca na Renault Megane Coupe. Sto se tice dizajna, nema nista orignialno. Sad su i oni poceli da ugradjuju LED u farove, sto je odavno vidjeno kod Audija. Pretpostavljam da se radi o standardnom atmosferskom 1.6 litarskom 16 ventilskom agregatu od "papirnih" 120 i kusur konja koji se ne odlikuje preteranom dinamikom i elasticnoscu i ne moze se porediti sa VW-ovim TSI agregatima, Fiatovim T-Jet, pa cak i Renaultovim TCE. Enterijer i kvalitet izrade su za pohvalu za auto ove klase, rekaob bih, bolji od Renault-a.

Milos

pre 13 godina

Ma ljudi, video sam ga, stajao je na semaforu pored mene u Pariske komune NBG, ma kad se nisam u***o, pamet da ti stane, jos kada sam skapirao da je Hyndai...kuku....mozete ovde da pricate svasta ali auto je ...........strashan. Pa pazaricu ga za jedno 10 godina polovnog, pa kad ugradim plin k'o u moju Xsaru, ima jesus da me vidi!

Dusan

pre 13 godina

Zivim u Americi i vec dve godine vozim Hyundai Genesis, nikada se nisam pokajao, sta vise ne samo ja nego i par ostalih vlasnika koje znam nikad nisu vise uzivali u sopstvenom automobilu. Pojavljivanje Genesisa na americkom trzistu je bilo propraceno slicnim reakcijama kao i par komentara ovde, super izgleda, sve je to lepo ali ne moze Hyundai biti u kategoriji ala BMW, Mercedes ili Lexus. Vreme je pokazalo da moze, nadam se da ce slicnu sudbinu doziveti i Velostar.

Inace svaka cast autoru na iscrpnom i odlicnom tekstu.

peec

pre 13 godina

(Student, 18. avgust 2011 10:59)
Osnov Hyundaijevih motora su Mitsubishijevi motori(6g7, 4g6, 4g9, 4g1) odradjeni u aluminijumu, i veruj mi ti motori imaju itekakvo vecu elasticnost od evropskih krseva(FSI, M-JET..).

gane

pre 13 godina

Bravo za Hyundai, nista teze nego promeniti imidz. To je teze od napornog rada koji su svakako ulozili. Ova kombinacija vrata vise sluzi da skrene paznju nego sto ima smisla. kao mindjusa na pupku i na obrvi.

Svaka cast i autoru na odlicnom prikazu vozila iz prve ruke, ne iz kataloga.

ivan

pre 13 godina

"Veloster će, ako ni po čemu drugom, ostati zapamćen kao prvi serijski automobil sa asimetričnim rasporedom vrata"

Pa ja vozim Fiat dobla 2002 koji ima samo jedna vrata levo i dvoje desno...

Inače PREDIVAN AUTO, zaljubljujem se opet :)

maxy

pre 13 godina

veoma dopadljiva unutrašnjost i bar na izgled kvalitetna plastika i drugi materijali. Ni spolja nije loš, samo mi po malo neobično (ali ne i ružno) izgleda sa ovako rešenim vratima. Mislim da je DS4 dobio egzotičnog konkurenta

Nesh

pre 13 godina

Oduševljen sam,iako ga nisam video uživo.Naznake govore da će novi i30 imati dobar deo "njuške" Velostera.Čini mi se da bi problem za njega mogao biti znak na grilu,tj.njegovo poreklo.Ljudi koji vole drugačiji,neobičan dizajn i spremni su to da plate bez problema, su ujedno i snobovi.Grčevito se drže trendi brendova i ne žale pare za njih."Mini" je dokaz za to.Stvarni benefiti su na strani ovih kola.Kompaktan,inovativan u dizajnu,krcat dobrom opremom,drugačiji,kvalitetan u izradi i na kraju brend koji koracima od 7 milja ulazi u sve segmente produkcije.Dokaz za to je i30,i40,pa i fenomenalni Genezis.Što se nas tiče-snobovima bi se žestoko svideo,ali nemaju petlju da ga pazare.Nama ostalima,koji bi ga smesta pazarili,naravno da je preskup.Jer ovde je uspeh kada skrpiš novog Sandera.U Nemačkoj kreće sa cenom od oko 18200 evra,što i pored krize predstavlja povoljnu kupovinu.Taj auto se jednostavno ne uklapa u naš devastirani,bilo infrastrukturni,bilo saobraćajni ambijent.Kako li će se recimo ponašati novi GDI motor sa našim gorivom,itd.?Ipak ostavimo ovako lepe stvari uređenim prostorima i društvima,pa prema tome i očekujem svega nekoliko komada u celoj Srbiji.

Ja

pre 13 godina

Ista priča je već viđena sa Renault Megane Coupe - auto sa agresivnim oblikom školjke, ali paletom motora od običnog 1.4 benzinca pa sve do neke turbo mega dizel zverine. Kada stoji, ne zna se koliko je brz (ili spor)!

Mića

pre 13 godina

Lepa ideja od Hyundai-a. Smeo potez i stoga zaslužuje pohvalu. Problem je u tome što je Veloster kročio u segment gde su kupci „style conscious“, to znači da će ti klijenti veoma teško prihvatiti brend kao što je Hyundai.
Da se razumemo, Style concious kupci ne postoje u Srbiji, za tako nešto treba proći Rim, London, Pariz...u Srbiji, ako i neko kupuje auto, to su kršne iz uvoza po dve generacije stare, tipa Stilo, Laguna, Passat, Mondeo i slične poluispravne starudije. Onaj ko i skupi para za nov auto, kupi neko „prevozno sredstvo“, Kia Ceed, Hyundai I30, Chevrolet Cruze...
Elem...pored modela kao što su Alfa Mito, BMW-ov Mini, Audi A1, Citroen DS3 biće jako teško probiti se u ovom individualističkom sektoru vozila gde se za puno para dobija malo lima (za razliku od Srbije gde se uvek traži baš obratno). Svaki od ovih navedenih modela je za dve klase bolji od Veloster-a iz jednostavnog razloga što nosi ime Hyundai koji se kao i slični proizvođači koji su samo „prevozna sredstva“ a la Kia, Chevrolet, Toyota vezuju za ljude kojima je radni staž istekao kao i za ljude koje automobilizam uopšte ne zanima.

Dajte malo više ovakvih humorističkih priloga

pre 13 godina

Ovaj dizajner je verovatno u osnovnoj školi bio šampion po promašenim temama.Neću da komentarišem jer ima preveliki broj pogrešnih stvari, dovoljno je samo da auto koji ima ovako agresivan izgled treba više od 11 sekundi 0-100km/h. I to sa motorom od 130+ konja. Total fail.

gls

pre 13 godina

Sjecam se studije Velostera od prije par godina.Tada sam bio odusevljen konceptom,i moram da priznam da serijski model puno nije puno odmakao sto je pozitivno .Da imam ove pare koje se traze za Velostera ne bih se uopste dvoumio pri kupnji.Svaka cast Scirocu,Meganu,A1 i ostalim konkurentima,ali em sto su skuplji ne nude nista vise od ovog Hyundai-a cak naprotiv.Ne bih se slozio da je Hyundai kopirao Citroen ili Megane u nekim detaljima.Studija Velostera se pojavila 2007 tako da teza da je Hyundai kopirao Citroen ili Renault pada u vodu.Sve u svemu ovo je odlican automobil,a fol sa trecim vratima je sjajan, originalan i praktican.Bravo Hyundai.

Đorđe

pre 13 godina

Hyundai je samo za one koje automobilizam ne zanima nego traže auto koji će ih služiti sa što dužom garancijom. Isto važi i za Kia, Toyota i ostale bezlične proizvođače koji su adekvatna zamena za gradski prevoz. Veloster je samo dobra reklama, nema šanse protiv etablirane konkurencije Mini/Mito/A1 i u poslednje vreme poneki Citroen.

Sasa

pre 13 godina

E, setih sa koliko je pametnih ljudi bilo u momentu kada je Dacia Duster bila samo koncept!!! Pogotovo su se iticali ljudi iz BMW-a. Tipa: Dacia treba da proizvodi jevtine automobile... Pa taj dzip se prodaje bolje od bilo kog BMW-ovog!!! Tako isto je i sa HYUNDAI kupeom. Ako ti ovde u Srbiji proreknu da si unapred propao- propasces sigurno. Sta taj u Americi i ostatku sveta zna sta treba da vozi... Treba, bre, nas Srbe da pita! Ako je taj gorespomenuti proizvodjac Velostera skoro pa vodeci proizvodjac kola na svetu, onda bi pileci mozgovi u Srbiji stvarno trebalo da stave prst na celo! Sto se tice garancije na korejska vozila, izgleda da je bolje dati sto kracu, evropsku, garanciju. To je sigurno garant pouzdanosti! Prave malo bolja kola nego sto je gradki prevoz... Eeee kompleksasi!!!

Darko

pre 13 godina

video sam ovaj primerak velostera parkiran u gradu i zgranuo se koliko dobro i sportski izgleda...slican megan kupeu, ali jos sportskiji...korejanci definitivno udaraju velikim cekicem po nemcima i japancima...prvo nova kia sportage, a sada veloster...inace, moj cale je 80-ih radio u zastavi i pricao mi je da su koreanci dolazili da gledaju i uce kako se prave automobili i da su im se svi smejali....

Raziel

pre 13 godina

Kako su mi samo smešni ovi "evropejci". Izgleda da još samo u Srbiji važi pravilo BMW, Mečka, VW.

Hyundai i Kia su svuda u svetu veliki i ozbiljan brend. Sam Hyundai od 2000-ih na ovamo sponzoriše svaki veliki sportski događaj, imaju veliki budzet i dobre dizajnere. U Americi nije nikakav blam voziti velike Hyundai-e koji za razliku od većine Evropskih proizvođača koji se ovde daleko uzdižu u odnosu na njega imaju V8 motore i ponudu u svakom segmentu.

Ona priča kako će neko da izabere Mito jer je ovaj Korejac ne pije vodu. Šta me briga i da je "indijac" ako je auto dobar.

Inače svi novi modeli su im odlični, i40 je jedan od najlepših karavana, genesis kupe takođe, Genesis, itd...

Još bih samo dodao da je generalizacija i deljenje automobila prema kontinentu gde se proizvodi čista glupost. Da je ovakav automobil napravila Škoda, Fiat, Reno, Opel verovatno bi svi bili oduševljeni i govorili kako je to remek delo dizajna o kojem ovi sa druge strane mogu samo da sanjaju...

plagijator

pre 13 godina

Veoma privlacan automobil na prvi pogled... ali, svaki santimetar ovog automobila izgleda kao plagijat - supljina ispod farova = Citroen; brave za zadnja vrata + font/slova = Alfa; unutrasnjost = Opel, itd...

ko ima dovoljno para za ovaj auto, sigurno nece izabrati ovaj plagijat. Hjundaji je sebi uspesno izborio segment na automobilskom trzisto (jeftiniji rival Golfu, ali dovoljno kvalitetan)... ne verujem da ce 'smekeri' kupovati Hjundaji (uz svo duzno postovanje njihovom globalnom uspehu).

Prazan pištolj nije opasan

pre 13 godina

Svi oni koji pominju Renault Megane coupe...treba da znaju da postoji samo jedan jedini, pravi Megane coupe a to je RS verzija (sa ili bez Cup šasije). To je pravi full respect auto. Naravno, u Srbiji postoje tipa samo dva takva prodata. Sve ostalo je za penzionere i kvazi plejboje. Ne kupuje se auto sportskog izgleda da bi vas bilo ko na semaforu gledao u retrovizoru.

Aca

pre 13 godina

Ne svidja mi se. Verujem da je i praktican i udoban i pre svega kvalitetan a i relativno nije preskup.
Ali izgled mi se ne svidja, ni spolja ni iznutra. Sve je preterano, sa previse detalja. Uopste novi automobili pate od viska bespotrebnih detalja a ovaj Veloster je bas dobar primer. Sama linija mi se takodje ne dopada :)

Diego

pre 13 godina

2005. sam kupio Hyundai Coupe 2.0 fx (1998). Pre toga sam vozio Alfu 155 2.0 TS. Coupe je bio lepsi, brzi (razliku u sirovoj snazi je nadoknadjivao stabilnoscu - mnogo je bolje prijanjao od Alfe i generalno mogao da se vozi dosta brze) i daleko jeftiniji za odrzavanje. Pouceni tim iskustvom, cela porodica se presaltala na Hyundai, kupili smo Elantru, zatim i Tucsona, a Coupe teska srca prodali jer je vec omatorio. Uopste ne sumnjam da ce nam jednog lepog dana i sledeci auto biti Hyundai. Oni su za auto industriju ono sto je Samsung bio za elektronsku industriju pre par godina... A naivni i kompleksasi dalje kupuju Sony...

sony

pre 13 godina

cim sam video prvih par fotki velostera, a onda procitao koji ga motor pokrece, pade mi na pamet top gear prikaz njegovog pandana (po recima autora) vw scirocco-a sa 1.7 dizel motorom... :-)))
smisla ima jedino ta jaca varijanta, inace 'skuplja riba nego tepsija'... ;-)

Redakcija:
@ stav da je slab motor:
Ne zelim da se postavljam kao neko ko ce da pametuje, s obzirom da sam jedini ovde koji je sedeo u ili vozio ovaj automobil. Prvo, motor u njemu je pogresan, nije bas za komentarisanje. Kada bude u prodaji bice drugaciji izbor motora.
Drugo, bojim se da ne razumem zahtev za velikim motorima u malim automobilima. Ako neko zeli da mi pomogne da shvati, molim vas. Ono sto pise na papiru je jedno, i tu razumem da nisu neke posebne cifre.

Ono sto sam uvek mislio je da je vaznije da vam prenesem kako se auto ponasa kada ga vozite onako kako ga vozite svakog dana. Po gradu je kao cigra i prolazite i provlacite se gde god zelite. Bez truda ste medju prvima kada krecete sa semafora. Kada preticete na magistrali, drzite skalu preko 3500 obrtaja, to sam i napisao...

Da zivimo u zemlji na kojoj imamo nekoliko auto staza kalibra Grobnika u Istri, verovatno ne bih postavio neko sjajno vreme kruga, i to bih vam napisao, ali u prilog bi mi isli mala masa, jako dobro oslanjanje i cvrsta konstrukcija automobila. Sistem oslanjanja je stavka na koju vozaci najmanje racunaju i plase se da je upotrebe do maksimuma, zato mnogi nikada ni ne saznaju koliki je napredak u tom polju ostvarila industrija.

Posto mi nemamo nijednu takvu stazu, a i lepo smo rekli da je Velosteru vise mesto pred kaficima, moram da kazem da mii je zao sto je "diskusija" u pojedinim delovima skrenula sa informativnog i korisnog na nesto sto je kod nas sasvim neprimenjivo.

Niko od nas nije trkac niti ima takav auto niti ga tako koristi. Cast izuzecima

Zuki

pre 13 godina

O ukusima ne treba raspravljati. Meni izgleda ok. Ali ono sto mi se ne svidja je slaba preglednost pozadi, kao i kod 99% novijih modela koji nepreglednoscu placaju danak fensi dizajnu. I cena je neprimerena automobilu sa motorom od 1.6 l. Ne svidja mi se ni instrument tabla, centralni deo. i30 je tu mnogo lepsi. Nikad nisam voleo "bozicne jelke" sa 200 dugmica i lampica. Potpuno neupotrebljivo u voznji.

Fora sa zadnjim vratima samo na desnoj strani je super. :)

Konstantin

pre 13 godina

ovaj Veloster je kao Pepsi - nista gori od Coca-Cole ali ga niko ne vidja po kaficima. Hocu da kazem da brend Hyundai-a kod nas nije bas pozeljan kod ljudi koji potrose oko 20000 eura na auto. :)

Skeptik

pre 13 godina

Mogu da se trude da prave fancy automobile i da dostignu zapad koliko hoće - korejac ostaje korejac. 2011. ili 2200. godine, svejedno. Jednostavno mi se ne dopada njihova proizvođačka filozofija.

xenon

pre 13 godina

Ovaj auto je interesantan na prvi pogled ali na drugi pogled je totalni promasaj.

1. cemu asimetricna vrata ako pozadi jedva ko moze da stane.

2.onaj ko i sedne pozadi glava mu je direktno izlocena suncevim zracima i jos ga mogu udariti po glavi zadnja vrata znaci glava zadnjih pitnika je bezpotrebno i bez sudara izlozena mogucim povredama.

3.cena je preterano visoka i ulazi u cenu honde civic sa pet vrata koja je zasigurno bolji auto em izgleda mnogo bolje to jest zadnja vrata su jako velika a pritome se uopste i neprimecuju i ima sportsku kupe notu i bez fore za asimetricnim vratima em je motor i-vtec bolji em je celokupan izgled mnogo bolji a kostaju isto.

laki

pre 13 godina

ovo je jedini automobil u gradu, vozio ga je samo autor teksta od svih nas i ima par vas koji uporno tvrdite da je nepregledan za voznju unazad iako niste seli u njega, dok sa druge strane, autor tvrdi da je zacudjujuce pregledan???

Redakcija:
Laki, da je najlaksi za parkiranje od svih, nije. Ipak, nije ni komplikovan. Prvi argument su ogromni retrovizori, drugi je neverovatno niska ivica zadnjeg stakla zahvaljujuci kojoj mozes bez problema da vidis stubice i na pola metra od auta kada se parkiras. Imas parking senzore koji salju audio izvestaje i imas sirokougaonu kameru sa nacrtanom skalom na ekranu. Servo upravljac je izuzetno lagan, kvacilo je jako tolerantno i nezo.

Ako je nekome problem da parkira mali auto sa svim ovim uredjajima, ili nikada nije seo u auto ili je poslao komantar a da je pogledao samo prve tri fotografije u prikazu.

Jedini problem sa preglednoscu sa vozackog mesta, kao sto sam vam napisao, imao sam na Y raskrsnicama jer gledajuci preko desnog ramena nisam mogao da utvrdim da li se neki auto krece putem sa prvenstvom prolaza ili ne.
Ima fotografija te perspektive negde u tekstu. Taj problem sam resavao gledanjem u desni retovizor koji pokriva polje koje mi je potrebno. Bio sam skoncentrisan na voznju, pazljiv i nisam pravio manevre pre nego sto sam bio siguran da cu proci bez ostecenja.

Dakle, za svaki problem postojij resenje ukoliko zelis da se potrudis. Ti se postavio pitanje a ja se nadam da sam uspeo da razjasnim stvari.

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

Pozdrav

Danilo

pre 13 godina

Da li biste razmišljali o kupovini jednog, kada biste mogli?
Mislim da mi ovo bio treci auto kada bih imao takav standard.
Da li među nama ima vlasnika? Kakva su iskustva?
Nisam vlasnik.
Kakvu budućnost predviđate Velosteru?
U Evropi - odlicnu, u Srbiji - nikakvu

Henry Ford BGD

pre 13 godina

I30 mi se dopada, i poslednji Hyundai Coupe takodje, ali ovo vec ne. Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali eto, to je moje misljenje... Inace, slazem se sa pojedincima da ce Hyundai tesko da se probije u ovom segmentu. I kod nas i u svetu, automobili ove klase se ne kupuju razumom, nego zeljom da se pokaze nesto, ne znam sta... Npr. ja ne razumem rezon nekoga ko je spreman da plati 20.000 eur za jedan Mini One, iako za taj novac vec moze da se kupi auto vise srednje klase (npr. Insignia ili Superb), ili nesto iz kompakt klase sa svim mogucim i nemogucim dodacima i ozbiljnom motorizacijom (Astra, Megane, Golf...). Medjutim, ljudi zele Mini i imidz koji on nosi, i sta sad tu da se radi...

HRvoje

pre 13 godina

Želim pohvalit redakciju, vi ste stvarno "lideri u regionu" što se tiče auto rubrike.

Samo tako nastavite, poz iz Zagreba.

Redakcija:
Hvala lepo! Pripremamo jos unapredjenja za jesen.

Nemanja

pre 13 godina

Video sam ga parkiranog u mojoj ulici (na Vracaru) jedno jutro. Moja reakcija je, iako sam citao o njemu u jednom casopisu, bila slicna opisima iz crtaca. I odmah sam zvao sve prijatelje da ga vide. Stvarno je jako oreginalan. Prednji deo je jako lep, sportski agresivan, ali mi se zadnji deo ne dopada. Svetlosne grupe su dosta male za jako masivan zadnji kraj, pa one izbocine oko njih kvare utisak. Unutrasnjost je dosta dobra, a koncepcija sa troje vrata je stvarno simpaticna, ali se pre treba posmatrati kao malo prakticniji kupe nego auto sa cetvoro vrata koji nije bas praktican. E sad, jedino sto me intresuje je motor. Koliko ja znam taj 1.6 je potpuno nov, sa direktnim ubrizgavanjem, i trebalo bi da bude sasvim dovoljanj ( da do stotke ubrzava za manje od 10s, sto sa obzirom na masu ne bi trebalo da bude problem). Ali svakako da ovakvom autu odgovara da ima i motor od 200 ks i menjac sa duplim kvacilom. Ako je oslanje stvarno kao sto pise u tekstu, i ako je upravljac precizan, onda ne bi trebalo da bude problema na trzistu za ljude koji hoce da budu primeceni. Ali na nasem ga sigurno nece biti puno, zbog starih predasuda o Hyundaiu. Ali da na njega nalepe znacku BMW-a i Mercedesa, i kod nas bi postigao uspeh.

Student

pre 13 godina

Ovaj Hyndai po dizajnu mnogo podseca na Renault Megane Coupe. Sto se tice dizajna, nema nista orignialno. Sad su i oni poceli da ugradjuju LED u farove, sto je odavno vidjeno kod Audija. Pretpostavljam da se radi o standardnom atmosferskom 1.6 litarskom 16 ventilskom agregatu od "papirnih" 120 i kusur konja koji se ne odlikuje preteranom dinamikom i elasticnoscu i ne moze se porediti sa VW-ovim TSI agregatima, Fiatovim T-Jet, pa cak i Renaultovim TCE. Enterijer i kvalitet izrade su za pohvalu za auto ove klase, rekaob bih, bolji od Renault-a.

Ivan

pre 13 godina

Pa volan je gotovo identican Hondi Civic hatchback. A i dosta eksternih detalja. Ako, ako, dobrom uzoru mudri teze... Sve najbolje zelim Hjundaiju!

mirkaš

pre 13 godina

Ako turbo verzija ne bude skupa onda mu predviđam dobar rezultat. Ovaj 1.6 je pogodan za blamiranje na semaforima jer auto izgleda vrlo neobično i dinamično a jedna golf 3 gti 16 v bi ga opuvala bez problema. Ostalo je sve u redu. Znači dobar auto samo da porazmisle malo o pogonu da ne prođu kao suzuki kizaši - dobar lijep auto sa garantovano lošom prodajom i to samo zbog loše motorizacije.

tik-tak

pre 13 godina

Vozim i30 (puno su mi pomogli komentari koje sam ovde našla) i ne kajem se što je taj auto izabran u konkurenciji sa polovnim golfom 6 (test vozilo) i novom klasik asrtom. Jedino što nas kopkalo jeste "a kakav će biti i30 koji planiraju početkom sledeće godine?". Biće jako dobar. :)
Što se tiče unutrašnjosti velostera, podseća me dosta na astru J. Lepša mi je za sada unutrašnjost mog i30 koji isto ima multimedijalni sistem. Koliko god sam se protivila da se uzme to (šta će nam), moram da priznam da je lep osećaj kada na auto-putu uključiš tv i vidiš kako igraju Federer i Berdih. :)

Bojan

pre 13 godina

Auto izgleda simpaticno, ali za te pare se moze uzeti Honda Civic koja je dizajnirana prije 5 godina i izgleda i ide bolje od ovog auta. Siguran sam da je Hyundai ovaj model napravio da bude solidno kvalitetan i u svim segmentima dobar, ali cijena i slab motor odvlace.

dzigi

pre 13 godina

Da li vredi ili ne vredi pokazaće tržište. A da je ustalasao isto - vidi se po skoro 50 komentara za svega par dana, što nisu imali ni mnogo etabliraniji brendovi.
Ne znam koliko će ovaj link biti "živ" kad se Veloster pojavi u prodaji i na ulicama, ali verujem da će onda biti još više pozitivnih komenara.
A redakciji želim da onda testiraju model sa 208ks, pa da "ućutka" one kojima je ovo "brz auto sa malo konja".

Cole

pre 13 godina

Na stranu dizajn koji je, kao što novinar reče, stvar lične percepcije. Ono što po mom mišljenju ovom automobilu fali je definitivno jači motor, koji korespondira sa sportskim izgledom i sportskim unutrašnjim dizajnom (nefunkcionalna zadnja klupa). Takođe, žrtva ovakvog oblika karoserije, sa jako širokim zadnjim stubovima, je preglednost zadnje leve i desne polusfere; ne radi se samo o parkiranju već o uslovima svakodnevne vožnje. Nekada davno "golf" je imao isti problem kada je VW uveo široke zadnje stubove koji su postali zaštitni znak "golfa". Sa ovim motorom, mislim da auto jednostavno ne vredi tih para; dobija se jedan dvosed za gradsku vožnju od tačke A do tačke B. Zašto onda ne kupiti jevtiniji pravi funkcionalni gradski auto?

vlada

pre 13 godina

"Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav."

Haha krajnje simpatičan odgovor, "oko 1174kg", dobro da nije išlo u gram :-)
Očekivao sam da je znatno teži

S obzirom da vozim auto od 1150kg sa 135konja što je otprilike ovaj odnos koji ima i veloster, to je sasvim zadovoljavajuće i za one koji ponekada vole da voze nedozvoljenim brzinama a o regularnoj vožnji i bezbednim preticanjima na magistralama da i ne govorim! Mada hajde ne znam za obrtni momenat moj auto raspolaže sa blizu 200NM na oko 4500obrtaja...

Ali opet sve su to brojke, u praksi možda potpuno druga priča a i zavisi puno i dužine prenosnih odnosa i same konstrukcije motora i od mnogih drugih stvari...

Biće u svakom slučaju lepo videti kako će se pokazati verzija sa 200+ konjića


Redakcija:
Tu smo da zasmejemo i da informisemo. Lep vikend.

Nisam stručnjak, ali ...

pre 13 godina

Vidim, većina je oduševljena. Ja nisam. Ne smeta mi što razni delovi liče na druge proizvođače, teško je danas biti potpuno originalan, ali mi smeta što su ti delovi neskladni. Glomazan zadnji deo sa "tankim" prednjim, izuzetno zaobljene linije u kombinaciji sa "ravno odsečenim" vetrobranom ... Komandna tabla je pretrpana, dugmići i razne oznake na sve strane ... Izuzetno nepraktično.

Vlada

pre 13 godina

redakciji jedno pitanje pošto se povela mala diskusija o tome je li autu treba ili ne treba jači motor:

Koliko kilograma je težak ovaj auto?

Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav.

peec

pre 13 godina

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com
(Boza Bogdanovic, 19. avgust 2011 07:25)
Americka vozila i trziste nemaju ama skoro nikakvu vezu sa Evropskim, primera radi Mitsubishi za EU trziste daje vozila Colt, Outlander, Pajero, Lancer, Grandis, i-MiEV, ASX iz fabrika iz Rusije, Holandije i Japana(l200 je iz Malezije). Dok u Americi je druga prica, jer vecina vozila odande je jos uvek iz fabrike iz Normala Ilinoisa(Galant,Endeavor,Galant,Baja Raider(L200 za Am. Trziste sa Chryslerovim motorom), Pajero/Montero sport se nalazi na tom trzistu ali ne i na evropskom, a i sama kola tamo su radjena po drugacijem standardu, tako da istrazivanja JDpowera nemaju nikakve veze sa Evropskim vozilima.
Relevantniji sajt o pouzdanosti vozila u Evropi je Britanski whatcar.com
Prijatno.

Boza Bogdanovic

pre 13 godina

Pre cetiri godine kupio sam nov Hyundai Accent. Radi "kao singerica". To je bio jedini nov Hyundai u Boru, a sada ima 50-ak novih Hundai-ja i Kia i isto toliko polovnih. Citiram clanak:

J.D. Power: loš kvalitet najnovijih automobila

Prošlu godinu obeležila je velika medijska pompa oko tehničkih problema japanske Toyote koji su doveli čak i do smrtnih slučajeva, zatim se nastavilo sa problemima velikog broja proizvođača (Chrysler, Ford, Mazda,...), ali izgleda da su slučajevi kvalitativnih problema ipak sveprisutni i dalje.

U poslednjoj 2011 U.S. Initial Quality Study, konsalting kompanija J.D. Power and Associates navodi da je sveukupan kvalitet modela na tržištu značajno viši, jedan od najviših u istoriji (u proseku 107 problema na 100 vozila), dok je kvalitet novih modela opao u odnosu na 2010. godinu.

Zabrinjavajuća je činjenica da se broj problema povećao za celih 10 odsto – sa 111 problema na 100 vozila 2010. godine na čak 122 problema na 100 vozila. Samo tri redizajnirana modela našla su se u top tri svog segmenta, u odnosu na 17 tokom 2010. godine. Jedini najnoviji model koji je odneo titulu u svojoj kategoriji bio je Dodge Durango 2011, u odnosu na osam modela prošle godine.

Vozači se najviše žale na probleme u dve oblasti: pogonski motori/transmisija i audio/zabavni/navigacioni sistemi.

Najviši kvalitet vozila i ponovo ima Lexus (73 problema na 100 vozila), a među prvih pet su i Honda (poboljšanje u odnosu na prošlu godinu), Acura, Mercedes-Benz i peto mesto dele Porsche i Mazda (ogroman skok, sa 17. mesta prošle godine).

Najveće poboljšanje beleži Land Rover – sa 170 na 123 problema ove godine, dok su najslabije rangirani Dodge, Suzuki, Mitsubishi, Volkswagen i Mini.

Ovogodišnji pobednik sigurno je Honda, čiji su se modeli našli u vrhu u čak sedam kategorija, dok je Lexus odneo pobedu u četiri kategorije.

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com

Dejan

pre 13 godina

Auto je simpatican ima nesto neobicnog u njemu. rekao bih klasa Toyota Auris (1,6 132KS) mnogo dopadljivijeg izgleda. Medjutim nigde ne navodite da li imate saznanja kako se automobil ponasa na crash testu i da li je isto bar simulirano na racununaru obzirom na nesimetriju u B stubovima i samo jedna umosto dvoje vrata pozadi. Vrlo verovatno je da se kabina sasvim drugacije ponasa od standarda. Ako imate takvih podataka objavite. Vas komentar dosta realan.

sony

pre 13 godina

@ redakcija

sem u nekim detaljima (mozda cak pre nesporazumima), stavovi nam se i ne razlikuju mnogo. ako cemo iskreno, ja cak ne vidim jasnu potrebu ubrzanja ispod 10s, niti max brzine preko 150km/h u bilo kom automobilu pravljenom za redovan saobracaj bilo gde u svetu...
s druge strane, niti sam (u svom komentaru) trazio posebno veliki motor (pre neki turbo benzinac, recimo), niti je ovo mali auto u doslovnom smislu reci. ne bih da cepidlacim, ali kad se kaze prosto 'mali auto', pre bih pomislio na yarisa ili twinga, nego na mito ili mini, iako je, gabaritno posmatrano, to vrlo slicno.
dalje, sami kazete, cifre zaista nisu impresivne, a cigra je po gradu i na semaforu?! opet ne bih sitnicario ni generalizovao (zavisi dosta od karaktera vozaca itd...), ali to moze da izazove, kako neko lepo rece, prilican broj blamaza na semaforima... recimo, meni je kum svojevremeno slatko trljao nos yarisovim 90KS, a ja sam sedeo u pezou 406 1.8 benzincu...
veloster izgleda vrlo upecatljivo, vrlo sportski, onako 'nabudzeno', i bojim se da onaj ko sedne u njega do kafica ocekuje da stigne pre ostale ekipe, ali ce ga mozda neki matori civic u tome osujetiti (i pre nego sto oslanjanje dodje do izrazaja), pa ce biti smeha... :-)

srdacan pozdrav

Redakcija:
Pozdrav Sony, moje obracanje na vasem komentaru bilo je upuceno dragim komentatorima @ stav da je slab motor, ne direktno vama. Slazem se sa vama. U svakom slucaju, pokusacu da na sledecim prikazima budem prisutniji u diskusijama sa vama kako bismo mogli da disktujemo o predrasudama koje tako lako iznosimo kao cinjenice.

Hvala na javljanju, lep vikend.

A37

pre 13 godina

Automobil deluje kao da ga su ga dizajnirala 2 ili 3 tima a da su im projekti spojeni dan pred proizvodnju... Blizu su da auto bude sjajan ali jos malo vremena da prodje pa ce im kola dobiti odmerenost i eleganciju evropskih proizvodjaca... Isto su omanuli sa Genesis Coupe-om... Prelepa linija i onda uprpopastise sve dobro sa zadnjim bocnim prozorima cija se donja ivica spusta ispod nivoa vrata...

sale

pre 13 godina

Ništa spektakularno! Model jeste nov i to je sve.Tu vidim sistem chop&shop,znači nabildani bokovi-opel,zadnjica mix seat&C4,....
svi ti novi auti nemaju ništa spektakularno osim cene!!!

laki

pre 13 godina

Redakcija:

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

@redakcija

nisam mislio na vas tekst i zakljucke, nego da komentare ciralaca, nismo se razumeli. jedan od najboljih tekstova i tu nema prigovora


@laki:
Hvala. Voleo bih da dobijamo vise komentara poput tvojih koji ce da pokrenu argumentovanu raspravu i razbiju neke predrasude. Zbog tvog komentara sam se i prikljucio diskusiji. Pozdrav, citamo se :)

Skeptik

pre 13 godina

Mogu da se trude da prave fancy automobile i da dostignu zapad koliko hoće - korejac ostaje korejac. 2011. ili 2200. godine, svejedno. Jednostavno mi se ne dopada njihova proizvođačka filozofija.

Đorđe

pre 13 godina

Hyundai je samo za one koje automobilizam ne zanima nego traže auto koji će ih služiti sa što dužom garancijom. Isto važi i za Kia, Toyota i ostale bezlične proizvođače koji su adekvatna zamena za gradski prevoz. Veloster je samo dobra reklama, nema šanse protiv etablirane konkurencije Mini/Mito/A1 i u poslednje vreme poneki Citroen.

plagijator

pre 13 godina

Veoma privlacan automobil na prvi pogled... ali, svaki santimetar ovog automobila izgleda kao plagijat - supljina ispod farova = Citroen; brave za zadnja vrata + font/slova = Alfa; unutrasnjost = Opel, itd...

ko ima dovoljno para za ovaj auto, sigurno nece izabrati ovaj plagijat. Hjundaji je sebi uspesno izborio segment na automobilskom trzisto (jeftiniji rival Golfu, ali dovoljno kvalitetan)... ne verujem da ce 'smekeri' kupovati Hjundaji (uz svo duzno postovanje njihovom globalnom uspehu).

Student

pre 13 godina

Ovaj Hyndai po dizajnu mnogo podseca na Renault Megane Coupe. Sto se tice dizajna, nema nista orignialno. Sad su i oni poceli da ugradjuju LED u farove, sto je odavno vidjeno kod Audija. Pretpostavljam da se radi o standardnom atmosferskom 1.6 litarskom 16 ventilskom agregatu od "papirnih" 120 i kusur konja koji se ne odlikuje preteranom dinamikom i elasticnoscu i ne moze se porediti sa VW-ovim TSI agregatima, Fiatovim T-Jet, pa cak i Renaultovim TCE. Enterijer i kvalitet izrade su za pohvalu za auto ove klase, rekaob bih, bolji od Renault-a.

Aca

pre 13 godina

Ne svidja mi se. Verujem da je i praktican i udoban i pre svega kvalitetan a i relativno nije preskup.
Ali izgled mi se ne svidja, ni spolja ni iznutra. Sve je preterano, sa previse detalja. Uopste novi automobili pate od viska bespotrebnih detalja a ovaj Veloster je bas dobar primer. Sama linija mi se takodje ne dopada :)

Mića

pre 13 godina

Lepa ideja od Hyundai-a. Smeo potez i stoga zaslužuje pohvalu. Problem je u tome što je Veloster kročio u segment gde su kupci „style conscious“, to znači da će ti klijenti veoma teško prihvatiti brend kao što je Hyundai.
Da se razumemo, Style concious kupci ne postoje u Srbiji, za tako nešto treba proći Rim, London, Pariz...u Srbiji, ako i neko kupuje auto, to su kršne iz uvoza po dve generacije stare, tipa Stilo, Laguna, Passat, Mondeo i slične poluispravne starudije. Onaj ko i skupi para za nov auto, kupi neko „prevozno sredstvo“, Kia Ceed, Hyundai I30, Chevrolet Cruze...
Elem...pored modela kao što su Alfa Mito, BMW-ov Mini, Audi A1, Citroen DS3 biće jako teško probiti se u ovom individualističkom sektoru vozila gde se za puno para dobija malo lima (za razliku od Srbije gde se uvek traži baš obratno). Svaki od ovih navedenih modela je za dve klase bolji od Veloster-a iz jednostavnog razloga što nosi ime Hyundai koji se kao i slični proizvođači koji su samo „prevozna sredstva“ a la Kia, Chevrolet, Toyota vezuju za ljude kojima je radni staž istekao kao i za ljude koje automobilizam uopšte ne zanima.

mirkaš

pre 13 godina

Ako turbo verzija ne bude skupa onda mu predviđam dobar rezultat. Ovaj 1.6 je pogodan za blamiranje na semaforima jer auto izgleda vrlo neobično i dinamično a jedna golf 3 gti 16 v bi ga opuvala bez problema. Ostalo je sve u redu. Znači dobar auto samo da porazmisle malo o pogonu da ne prođu kao suzuki kizaši - dobar lijep auto sa garantovano lošom prodajom i to samo zbog loše motorizacije.

Dajte malo više ovakvih humorističkih priloga

pre 13 godina

Ovaj dizajner je verovatno u osnovnoj školi bio šampion po promašenim temama.Neću da komentarišem jer ima preveliki broj pogrešnih stvari, dovoljno je samo da auto koji ima ovako agresivan izgled treba više od 11 sekundi 0-100km/h. I to sa motorom od 130+ konja. Total fail.

peec

pre 13 godina

(Student, 18. avgust 2011 10:59)
Osnov Hyundaijevih motora su Mitsubishijevi motori(6g7, 4g6, 4g9, 4g1) odradjeni u aluminijumu, i veruj mi ti motori imaju itekakvo vecu elasticnost od evropskih krseva(FSI, M-JET..).

sale

pre 13 godina

Ništa spektakularno! Model jeste nov i to je sve.Tu vidim sistem chop&shop,znači nabildani bokovi-opel,zadnjica mix seat&C4,....
svi ti novi auti nemaju ništa spektakularno osim cene!!!

Bojan

pre 13 godina

Auto izgleda simpaticno, ali za te pare se moze uzeti Honda Civic koja je dizajnirana prije 5 godina i izgleda i ide bolje od ovog auta. Siguran sam da je Hyundai ovaj model napravio da bude solidno kvalitetan i u svim segmentima dobar, ali cijena i slab motor odvlace.

Prazan pištolj nije opasan

pre 13 godina

Svi oni koji pominju Renault Megane coupe...treba da znaju da postoji samo jedan jedini, pravi Megane coupe a to je RS verzija (sa ili bez Cup šasije). To je pravi full respect auto. Naravno, u Srbiji postoje tipa samo dva takva prodata. Sve ostalo je za penzionere i kvazi plejboje. Ne kupuje se auto sportskog izgleda da bi vas bilo ko na semaforu gledao u retrovizoru.

Milos

pre 13 godina

Ma ljudi, video sam ga, stajao je na semaforu pored mene u Pariske komune NBG, ma kad se nisam u***o, pamet da ti stane, jos kada sam skapirao da je Hyndai...kuku....mozete ovde da pricate svasta ali auto je ...........strashan. Pa pazaricu ga za jedno 10 godina polovnog, pa kad ugradim plin k'o u moju Xsaru, ima jesus da me vidi!

tik-tak

pre 13 godina

Vozim i30 (puno su mi pomogli komentari koje sam ovde našla) i ne kajem se što je taj auto izabran u konkurenciji sa polovnim golfom 6 (test vozilo) i novom klasik asrtom. Jedino što nas kopkalo jeste "a kakav će biti i30 koji planiraju početkom sledeće godine?". Biće jako dobar. :)
Što se tiče unutrašnjosti velostera, podseća me dosta na astru J. Lepša mi je za sada unutrašnjost mog i30 koji isto ima multimedijalni sistem. Koliko god sam se protivila da se uzme to (šta će nam), moram da priznam da je lep osećaj kada na auto-putu uključiš tv i vidiš kako igraju Federer i Berdih. :)

A37

pre 13 godina

Automobil deluje kao da ga su ga dizajnirala 2 ili 3 tima a da su im projekti spojeni dan pred proizvodnju... Blizu su da auto bude sjajan ali jos malo vremena da prodje pa ce im kola dobiti odmerenost i eleganciju evropskih proizvodjaca... Isto su omanuli sa Genesis Coupe-om... Prelepa linija i onda uprpopastise sve dobro sa zadnjim bocnim prozorima cija se donja ivica spusta ispod nivoa vrata...

Ja

pre 13 godina

Ista priča je već viđena sa Renault Megane Coupe - auto sa agresivnim oblikom školjke, ali paletom motora od običnog 1.4 benzinca pa sve do neke turbo mega dizel zverine. Kada stoji, ne zna se koliko je brz (ili spor)!

Konstantin

pre 13 godina

ovaj Veloster je kao Pepsi - nista gori od Coca-Cole ali ga niko ne vidja po kaficima. Hocu da kazem da brend Hyundai-a kod nas nije bas pozeljan kod ljudi koji potrose oko 20000 eura na auto. :)

Zuki

pre 13 godina

O ukusima ne treba raspravljati. Meni izgleda ok. Ali ono sto mi se ne svidja je slaba preglednost pozadi, kao i kod 99% novijih modela koji nepreglednoscu placaju danak fensi dizajnu. I cena je neprimerena automobilu sa motorom od 1.6 l. Ne svidja mi se ni instrument tabla, centralni deo. i30 je tu mnogo lepsi. Nikad nisam voleo "bozicne jelke" sa 200 dugmica i lampica. Potpuno neupotrebljivo u voznji.

Fora sa zadnjim vratima samo na desnoj strani je super. :)

Dusan

pre 13 godina

Zivim u Americi i vec dve godine vozim Hyundai Genesis, nikada se nisam pokajao, sta vise ne samo ja nego i par ostalih vlasnika koje znam nikad nisu vise uzivali u sopstvenom automobilu. Pojavljivanje Genesisa na americkom trzistu je bilo propraceno slicnim reakcijama kao i par komentara ovde, super izgleda, sve je to lepo ali ne moze Hyundai biti u kategoriji ala BMW, Mercedes ili Lexus. Vreme je pokazalo da moze, nadam se da ce slicnu sudbinu doziveti i Velostar.

Inace svaka cast autoru na iscrpnom i odlicnom tekstu.

Raziel

pre 13 godina

Kako su mi samo smešni ovi "evropejci". Izgleda da još samo u Srbiji važi pravilo BMW, Mečka, VW.

Hyundai i Kia su svuda u svetu veliki i ozbiljan brend. Sam Hyundai od 2000-ih na ovamo sponzoriše svaki veliki sportski događaj, imaju veliki budzet i dobre dizajnere. U Americi nije nikakav blam voziti velike Hyundai-e koji za razliku od većine Evropskih proizvođača koji se ovde daleko uzdižu u odnosu na njega imaju V8 motore i ponudu u svakom segmentu.

Ona priča kako će neko da izabere Mito jer je ovaj Korejac ne pije vodu. Šta me briga i da je "indijac" ako je auto dobar.

Inače svi novi modeli su im odlični, i40 je jedan od najlepših karavana, genesis kupe takođe, Genesis, itd...

Još bih samo dodao da je generalizacija i deljenje automobila prema kontinentu gde se proizvodi čista glupost. Da je ovakav automobil napravila Škoda, Fiat, Reno, Opel verovatno bi svi bili oduševljeni i govorili kako je to remek delo dizajna o kojem ovi sa druge strane mogu samo da sanjaju...

maxy

pre 13 godina

veoma dopadljiva unutrašnjost i bar na izgled kvalitetna plastika i drugi materijali. Ni spolja nije loš, samo mi po malo neobično (ali ne i ružno) izgleda sa ovako rešenim vratima. Mislim da je DS4 dobio egzotičnog konkurenta

Nisam stručnjak, ali ...

pre 13 godina

Vidim, većina je oduševljena. Ja nisam. Ne smeta mi što razni delovi liče na druge proizvođače, teško je danas biti potpuno originalan, ali mi smeta što su ti delovi neskladni. Glomazan zadnji deo sa "tankim" prednjim, izuzetno zaobljene linije u kombinaciji sa "ravno odsečenim" vetrobranom ... Komandna tabla je pretrpana, dugmići i razne oznake na sve strane ... Izuzetno nepraktično.

gls

pre 13 godina

Sjecam se studije Velostera od prije par godina.Tada sam bio odusevljen konceptom,i moram da priznam da serijski model puno nije puno odmakao sto je pozitivno .Da imam ove pare koje se traze za Velostera ne bih se uopste dvoumio pri kupnji.Svaka cast Scirocu,Meganu,A1 i ostalim konkurentima,ali em sto su skuplji ne nude nista vise od ovog Hyundai-a cak naprotiv.Ne bih se slozio da je Hyundai kopirao Citroen ili Megane u nekim detaljima.Studija Velostera se pojavila 2007 tako da teza da je Hyundai kopirao Citroen ili Renault pada u vodu.Sve u svemu ovo je odlican automobil,a fol sa trecim vratima je sjajan, originalan i praktican.Bravo Hyundai.

ivan

pre 13 godina

"Veloster će, ako ni po čemu drugom, ostati zapamćen kao prvi serijski automobil sa asimetričnim rasporedom vrata"

Pa ja vozim Fiat dobla 2002 koji ima samo jedna vrata levo i dvoje desno...

Inače PREDIVAN AUTO, zaljubljujem se opet :)

Cole

pre 13 godina

Na stranu dizajn koji je, kao što novinar reče, stvar lične percepcije. Ono što po mom mišljenju ovom automobilu fali je definitivno jači motor, koji korespondira sa sportskim izgledom i sportskim unutrašnjim dizajnom (nefunkcionalna zadnja klupa). Takođe, žrtva ovakvog oblika karoserije, sa jako širokim zadnjim stubovima, je preglednost zadnje leve i desne polusfere; ne radi se samo o parkiranju već o uslovima svakodnevne vožnje. Nekada davno "golf" je imao isti problem kada je VW uveo široke zadnje stubove koji su postali zaštitni znak "golfa". Sa ovim motorom, mislim da auto jednostavno ne vredi tih para; dobija se jedan dvosed za gradsku vožnju od tačke A do tačke B. Zašto onda ne kupiti jevtiniji pravi funkcionalni gradski auto?

Nesh

pre 13 godina

Oduševljen sam,iako ga nisam video uživo.Naznake govore da će novi i30 imati dobar deo "njuške" Velostera.Čini mi se da bi problem za njega mogao biti znak na grilu,tj.njegovo poreklo.Ljudi koji vole drugačiji,neobičan dizajn i spremni su to da plate bez problema, su ujedno i snobovi.Grčevito se drže trendi brendova i ne žale pare za njih."Mini" je dokaz za to.Stvarni benefiti su na strani ovih kola.Kompaktan,inovativan u dizajnu,krcat dobrom opremom,drugačiji,kvalitetan u izradi i na kraju brend koji koracima od 7 milja ulazi u sve segmente produkcije.Dokaz za to je i30,i40,pa i fenomenalni Genezis.Što se nas tiče-snobovima bi se žestoko svideo,ali nemaju petlju da ga pazare.Nama ostalima,koji bi ga smesta pazarili,naravno da je preskup.Jer ovde je uspeh kada skrpiš novog Sandera.U Nemačkoj kreće sa cenom od oko 18200 evra,što i pored krize predstavlja povoljnu kupovinu.Taj auto se jednostavno ne uklapa u naš devastirani,bilo infrastrukturni,bilo saobraćajni ambijent.Kako li će se recimo ponašati novi GDI motor sa našim gorivom,itd.?Ipak ostavimo ovako lepe stvari uređenim prostorima i društvima,pa prema tome i očekujem svega nekoliko komada u celoj Srbiji.

xenon

pre 13 godina

Ovaj auto je interesantan na prvi pogled ali na drugi pogled je totalni promasaj.

1. cemu asimetricna vrata ako pozadi jedva ko moze da stane.

2.onaj ko i sedne pozadi glava mu je direktno izlocena suncevim zracima i jos ga mogu udariti po glavi zadnja vrata znaci glava zadnjih pitnika je bezpotrebno i bez sudara izlozena mogucim povredama.

3.cena je preterano visoka i ulazi u cenu honde civic sa pet vrata koja je zasigurno bolji auto em izgleda mnogo bolje to jest zadnja vrata su jako velika a pritome se uopste i neprimecuju i ima sportsku kupe notu i bez fore za asimetricnim vratima em je motor i-vtec bolji em je celokupan izgled mnogo bolji a kostaju isto.

Diego

pre 13 godina

2005. sam kupio Hyundai Coupe 2.0 fx (1998). Pre toga sam vozio Alfu 155 2.0 TS. Coupe je bio lepsi, brzi (razliku u sirovoj snazi je nadoknadjivao stabilnoscu - mnogo je bolje prijanjao od Alfe i generalno mogao da se vozi dosta brze) i daleko jeftiniji za odrzavanje. Pouceni tim iskustvom, cela porodica se presaltala na Hyundai, kupili smo Elantru, zatim i Tucsona, a Coupe teska srca prodali jer je vec omatorio. Uopste ne sumnjam da ce nam jednog lepog dana i sledeci auto biti Hyundai. Oni su za auto industriju ono sto je Samsung bio za elektronsku industriju pre par godina... A naivni i kompleksasi dalje kupuju Sony...

Henry Ford BGD

pre 13 godina

I30 mi se dopada, i poslednji Hyundai Coupe takodje, ali ovo vec ne. Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali eto, to je moje misljenje... Inace, slazem se sa pojedincima da ce Hyundai tesko da se probije u ovom segmentu. I kod nas i u svetu, automobili ove klase se ne kupuju razumom, nego zeljom da se pokaze nesto, ne znam sta... Npr. ja ne razumem rezon nekoga ko je spreman da plati 20.000 eur za jedan Mini One, iako za taj novac vec moze da se kupi auto vise srednje klase (npr. Insignia ili Superb), ili nesto iz kompakt klase sa svim mogucim i nemogucim dodacima i ozbiljnom motorizacijom (Astra, Megane, Golf...). Medjutim, ljudi zele Mini i imidz koji on nosi, i sta sad tu da se radi...

Sasa

pre 13 godina

E, setih sa koliko je pametnih ljudi bilo u momentu kada je Dacia Duster bila samo koncept!!! Pogotovo su se iticali ljudi iz BMW-a. Tipa: Dacia treba da proizvodi jevtine automobile... Pa taj dzip se prodaje bolje od bilo kog BMW-ovog!!! Tako isto je i sa HYUNDAI kupeom. Ako ti ovde u Srbiji proreknu da si unapred propao- propasces sigurno. Sta taj u Americi i ostatku sveta zna sta treba da vozi... Treba, bre, nas Srbe da pita! Ako je taj gorespomenuti proizvodjac Velostera skoro pa vodeci proizvodjac kola na svetu, onda bi pileci mozgovi u Srbiji stvarno trebalo da stave prst na celo! Sto se tice garancije na korejska vozila, izgleda da je bolje dati sto kracu, evropsku, garanciju. To je sigurno garant pouzdanosti! Prave malo bolja kola nego sto je gradki prevoz... Eeee kompleksasi!!!

gane

pre 13 godina

Bravo za Hyundai, nista teze nego promeniti imidz. To je teze od napornog rada koji su svakako ulozili. Ova kombinacija vrata vise sluzi da skrene paznju nego sto ima smisla. kao mindjusa na pupku i na obrvi.

Svaka cast i autoru na odlicnom prikazu vozila iz prve ruke, ne iz kataloga.

sony

pre 13 godina

cim sam video prvih par fotki velostera, a onda procitao koji ga motor pokrece, pade mi na pamet top gear prikaz njegovog pandana (po recima autora) vw scirocco-a sa 1.7 dizel motorom... :-)))
smisla ima jedino ta jaca varijanta, inace 'skuplja riba nego tepsija'... ;-)

Redakcija:
@ stav da je slab motor:
Ne zelim da se postavljam kao neko ko ce da pametuje, s obzirom da sam jedini ovde koji je sedeo u ili vozio ovaj automobil. Prvo, motor u njemu je pogresan, nije bas za komentarisanje. Kada bude u prodaji bice drugaciji izbor motora.
Drugo, bojim se da ne razumem zahtev za velikim motorima u malim automobilima. Ako neko zeli da mi pomogne da shvati, molim vas. Ono sto pise na papiru je jedno, i tu razumem da nisu neke posebne cifre.

Ono sto sam uvek mislio je da je vaznije da vam prenesem kako se auto ponasa kada ga vozite onako kako ga vozite svakog dana. Po gradu je kao cigra i prolazite i provlacite se gde god zelite. Bez truda ste medju prvima kada krecete sa semafora. Kada preticete na magistrali, drzite skalu preko 3500 obrtaja, to sam i napisao...

Da zivimo u zemlji na kojoj imamo nekoliko auto staza kalibra Grobnika u Istri, verovatno ne bih postavio neko sjajno vreme kruga, i to bih vam napisao, ali u prilog bi mi isli mala masa, jako dobro oslanjanje i cvrsta konstrukcija automobila. Sistem oslanjanja je stavka na koju vozaci najmanje racunaju i plase se da je upotrebe do maksimuma, zato mnogi nikada ni ne saznaju koliki je napredak u tom polju ostvarila industrija.

Posto mi nemamo nijednu takvu stazu, a i lepo smo rekli da je Velosteru vise mesto pred kaficima, moram da kazem da mii je zao sto je "diskusija" u pojedinim delovima skrenula sa informativnog i korisnog na nesto sto je kod nas sasvim neprimenjivo.

Niko od nas nije trkac niti ima takav auto niti ga tako koristi. Cast izuzecima

Dejan

pre 13 godina

Auto je simpatican ima nesto neobicnog u njemu. rekao bih klasa Toyota Auris (1,6 132KS) mnogo dopadljivijeg izgleda. Medjutim nigde ne navodite da li imate saznanja kako se automobil ponasa na crash testu i da li je isto bar simulirano na racununaru obzirom na nesimetriju u B stubovima i samo jedna umosto dvoje vrata pozadi. Vrlo verovatno je da se kabina sasvim drugacije ponasa od standarda. Ako imate takvih podataka objavite. Vas komentar dosta realan.

Danilo

pre 13 godina

Da li biste razmišljali o kupovini jednog, kada biste mogli?
Mislim da mi ovo bio treci auto kada bih imao takav standard.
Da li među nama ima vlasnika? Kakva su iskustva?
Nisam vlasnik.
Kakvu budućnost predviđate Velosteru?
U Evropi - odlicnu, u Srbiji - nikakvu

laki

pre 13 godina

ovo je jedini automobil u gradu, vozio ga je samo autor teksta od svih nas i ima par vas koji uporno tvrdite da je nepregledan za voznju unazad iako niste seli u njega, dok sa druge strane, autor tvrdi da je zacudjujuce pregledan???

Redakcija:
Laki, da je najlaksi za parkiranje od svih, nije. Ipak, nije ni komplikovan. Prvi argument su ogromni retrovizori, drugi je neverovatno niska ivica zadnjeg stakla zahvaljujuci kojoj mozes bez problema da vidis stubice i na pola metra od auta kada se parkiras. Imas parking senzore koji salju audio izvestaje i imas sirokougaonu kameru sa nacrtanom skalom na ekranu. Servo upravljac je izuzetno lagan, kvacilo je jako tolerantno i nezo.

Ako je nekome problem da parkira mali auto sa svim ovim uredjajima, ili nikada nije seo u auto ili je poslao komantar a da je pogledao samo prve tri fotografije u prikazu.

Jedini problem sa preglednoscu sa vozackog mesta, kao sto sam vam napisao, imao sam na Y raskrsnicama jer gledajuci preko desnog ramena nisam mogao da utvrdim da li se neki auto krece putem sa prvenstvom prolaza ili ne.
Ima fotografija te perspektive negde u tekstu. Taj problem sam resavao gledanjem u desni retovizor koji pokriva polje koje mi je potrebno. Bio sam skoncentrisan na voznju, pazljiv i nisam pravio manevre pre nego sto sam bio siguran da cu proci bez ostecenja.

Dakle, za svaki problem postojij resenje ukoliko zelis da se potrudis. Ti se postavio pitanje a ja se nadam da sam uspeo da razjasnim stvari.

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

Pozdrav

sony

pre 13 godina

@ redakcija

sem u nekim detaljima (mozda cak pre nesporazumima), stavovi nam se i ne razlikuju mnogo. ako cemo iskreno, ja cak ne vidim jasnu potrebu ubrzanja ispod 10s, niti max brzine preko 150km/h u bilo kom automobilu pravljenom za redovan saobracaj bilo gde u svetu...
s druge strane, niti sam (u svom komentaru) trazio posebno veliki motor (pre neki turbo benzinac, recimo), niti je ovo mali auto u doslovnom smislu reci. ne bih da cepidlacim, ali kad se kaze prosto 'mali auto', pre bih pomislio na yarisa ili twinga, nego na mito ili mini, iako je, gabaritno posmatrano, to vrlo slicno.
dalje, sami kazete, cifre zaista nisu impresivne, a cigra je po gradu i na semaforu?! opet ne bih sitnicario ni generalizovao (zavisi dosta od karaktera vozaca itd...), ali to moze da izazove, kako neko lepo rece, prilican broj blamaza na semaforima... recimo, meni je kum svojevremeno slatko trljao nos yarisovim 90KS, a ja sam sedeo u pezou 406 1.8 benzincu...
veloster izgleda vrlo upecatljivo, vrlo sportski, onako 'nabudzeno', i bojim se da onaj ko sedne u njega do kafica ocekuje da stigne pre ostale ekipe, ali ce ga mozda neki matori civic u tome osujetiti (i pre nego sto oslanjanje dodje do izrazaja), pa ce biti smeha... :-)

srdacan pozdrav

Redakcija:
Pozdrav Sony, moje obracanje na vasem komentaru bilo je upuceno dragim komentatorima @ stav da je slab motor, ne direktno vama. Slazem se sa vama. U svakom slucaju, pokusacu da na sledecim prikazima budem prisutniji u diskusijama sa vama kako bismo mogli da disktujemo o predrasudama koje tako lako iznosimo kao cinjenice.

Hvala na javljanju, lep vikend.

dzigi

pre 13 godina

Da li vredi ili ne vredi pokazaće tržište. A da je ustalasao isto - vidi se po skoro 50 komentara za svega par dana, što nisu imali ni mnogo etabliraniji brendovi.
Ne znam koliko će ovaj link biti "živ" kad se Veloster pojavi u prodaji i na ulicama, ali verujem da će onda biti još više pozitivnih komenara.
A redakciji želim da onda testiraju model sa 208ks, pa da "ućutka" one kojima je ovo "brz auto sa malo konja".

Nemanja

pre 13 godina

Video sam ga parkiranog u mojoj ulici (na Vracaru) jedno jutro. Moja reakcija je, iako sam citao o njemu u jednom casopisu, bila slicna opisima iz crtaca. I odmah sam zvao sve prijatelje da ga vide. Stvarno je jako oreginalan. Prednji deo je jako lep, sportski agresivan, ali mi se zadnji deo ne dopada. Svetlosne grupe su dosta male za jako masivan zadnji kraj, pa one izbocine oko njih kvare utisak. Unutrasnjost je dosta dobra, a koncepcija sa troje vrata je stvarno simpaticna, ali se pre treba posmatrati kao malo prakticniji kupe nego auto sa cetvoro vrata koji nije bas praktican. E sad, jedino sto me intresuje je motor. Koliko ja znam taj 1.6 je potpuno nov, sa direktnim ubrizgavanjem, i trebalo bi da bude sasvim dovoljanj ( da do stotke ubrzava za manje od 10s, sto sa obzirom na masu ne bi trebalo da bude problem). Ali svakako da ovakvom autu odgovara da ima i motor od 200 ks i menjac sa duplim kvacilom. Ako je oslanje stvarno kao sto pise u tekstu, i ako je upravljac precizan, onda ne bi trebalo da bude problema na trzistu za ljude koji hoce da budu primeceni. Ali na nasem ga sigurno nece biti puno, zbog starih predasuda o Hyundaiu. Ali da na njega nalepe znacku BMW-a i Mercedesa, i kod nas bi postigao uspeh.

Darko

pre 13 godina

video sam ovaj primerak velostera parkiran u gradu i zgranuo se koliko dobro i sportski izgleda...slican megan kupeu, ali jos sportskiji...korejanci definitivno udaraju velikim cekicem po nemcima i japancima...prvo nova kia sportage, a sada veloster...inace, moj cale je 80-ih radio u zastavi i pricao mi je da su koreanci dolazili da gledaju i uce kako se prave automobili i da su im se svi smejali....

vlada

pre 13 godina

"Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav."

Haha krajnje simpatičan odgovor, "oko 1174kg", dobro da nije išlo u gram :-)
Očekivao sam da je znatno teži

S obzirom da vozim auto od 1150kg sa 135konja što je otprilike ovaj odnos koji ima i veloster, to je sasvim zadovoljavajuće i za one koji ponekada vole da voze nedozvoljenim brzinama a o regularnoj vožnji i bezbednim preticanjima na magistralama da i ne govorim! Mada hajde ne znam za obrtni momenat moj auto raspolaže sa blizu 200NM na oko 4500obrtaja...

Ali opet sve su to brojke, u praksi možda potpuno druga priča a i zavisi puno i dužine prenosnih odnosa i same konstrukcije motora i od mnogih drugih stvari...

Biće u svakom slučaju lepo videti kako će se pokazati verzija sa 200+ konjića


Redakcija:
Tu smo da zasmejemo i da informisemo. Lep vikend.

HRvoje

pre 13 godina

Želim pohvalit redakciju, vi ste stvarno "lideri u regionu" što se tiče auto rubrike.

Samo tako nastavite, poz iz Zagreba.

Redakcija:
Hvala lepo! Pripremamo jos unapredjenja za jesen.

Ivan

pre 13 godina

Pa volan je gotovo identican Hondi Civic hatchback. A i dosta eksternih detalja. Ako, ako, dobrom uzoru mudri teze... Sve najbolje zelim Hjundaiju!

Boza Bogdanovic

pre 13 godina

Pre cetiri godine kupio sam nov Hyundai Accent. Radi "kao singerica". To je bio jedini nov Hyundai u Boru, a sada ima 50-ak novih Hundai-ja i Kia i isto toliko polovnih. Citiram clanak:

J.D. Power: loš kvalitet najnovijih automobila

Prošlu godinu obeležila je velika medijska pompa oko tehničkih problema japanske Toyote koji su doveli čak i do smrtnih slučajeva, zatim se nastavilo sa problemima velikog broja proizvođača (Chrysler, Ford, Mazda,...), ali izgleda da su slučajevi kvalitativnih problema ipak sveprisutni i dalje.

U poslednjoj 2011 U.S. Initial Quality Study, konsalting kompanija J.D. Power and Associates navodi da je sveukupan kvalitet modela na tržištu značajno viši, jedan od najviših u istoriji (u proseku 107 problema na 100 vozila), dok je kvalitet novih modela opao u odnosu na 2010. godinu.

Zabrinjavajuća je činjenica da se broj problema povećao za celih 10 odsto – sa 111 problema na 100 vozila 2010. godine na čak 122 problema na 100 vozila. Samo tri redizajnirana modela našla su se u top tri svog segmenta, u odnosu na 17 tokom 2010. godine. Jedini najnoviji model koji je odneo titulu u svojoj kategoriji bio je Dodge Durango 2011, u odnosu na osam modela prošle godine.

Vozači se najviše žale na probleme u dve oblasti: pogonski motori/transmisija i audio/zabavni/navigacioni sistemi.

Najviši kvalitet vozila i ponovo ima Lexus (73 problema na 100 vozila), a među prvih pet su i Honda (poboljšanje u odnosu na prošlu godinu), Acura, Mercedes-Benz i peto mesto dele Porsche i Mazda (ogroman skok, sa 17. mesta prošle godine).

Najveće poboljšanje beleži Land Rover – sa 170 na 123 problema ove godine, dok su najslabije rangirani Dodge, Suzuki, Mitsubishi, Volkswagen i Mini.

Ovogodišnji pobednik sigurno je Honda, čiji su se modeli našli u vrhu u čak sedam kategorija, dok je Lexus odneo pobedu u četiri kategorije.

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com

peec

pre 13 godina

Ukupan kvalitet vozila na JDPower.com
(Boza Bogdanovic, 19. avgust 2011 07:25)
Americka vozila i trziste nemaju ama skoro nikakvu vezu sa Evropskim, primera radi Mitsubishi za EU trziste daje vozila Colt, Outlander, Pajero, Lancer, Grandis, i-MiEV, ASX iz fabrika iz Rusije, Holandije i Japana(l200 je iz Malezije). Dok u Americi je druga prica, jer vecina vozila odande je jos uvek iz fabrike iz Normala Ilinoisa(Galant,Endeavor,Galant,Baja Raider(L200 za Am. Trziste sa Chryslerovim motorom), Pajero/Montero sport se nalazi na tom trzistu ali ne i na evropskom, a i sama kola tamo su radjena po drugacijem standardu, tako da istrazivanja JDpowera nemaju nikakve veze sa Evropskim vozilima.
Relevantniji sajt o pouzdanosti vozila u Evropi je Britanski whatcar.com
Prijatno.

Vlada

pre 13 godina

redakciji jedno pitanje pošto se povela mala diskusija o tome je li autu treba ili ne treba jači motor:

Koliko kilograma je težak ovaj auto?

Redakcija:
Oko 1174kg. Pozdrav.

laki

pre 13 godina

Redakcija:

Najlaksi potez koji komentator skriven iza svog monitora moze da uradi je da na osnovu neke povrsne pretpostavke donese pogresan zakljucak i ospe paljbu, bez provere, bez pitanja i navaznije, bez iskustva.

@redakcija

nisam mislio na vas tekst i zakljucke, nego da komentare ciralaca, nismo se razumeli. jedan od najboljih tekstova i tu nema prigovora


@laki:
Hvala. Voleo bih da dobijamo vise komentara poput tvojih koji ce da pokrenu argumentovanu raspravu i razbiju neke predrasude. Zbog tvog komentara sam se i prikljucio diskusiji. Pozdrav, citamo se :)