Goran
pre 10 godina
*****
pre 10 godina
*****
pre 15 godina
Imam Forda Windstar-a 3.8 v6 i sa automatskim menjacem i pogonom na prednje tockove i hteo bih da mu zamenim motor za neki slabiji... Dali neko zna koji bi motor mogao da dodje u obzir? Mozda bi to mogao biti Mondeov motor 2.5 v6,tj dali neko zna kako bi se uklopio?
pre 16 godina
Bojane, slažem se. Nekome se zalomi i loš primerak inače kvalitetnog automobila. Pa i fabrike pozivaju na zamene delova celih serija. Ali ovde malo "navijamo", inače ne bi ni bilo komentara :-) Ali činjenica je da je moj ćale na kraju prodao 323, mom ujaku :-), samo zato što je želeo auto sa klimom, prozore na struju, centralnu bravu, koje 323 iz 89. naravno nije imala :-) a teča je prodao Volvoa jer je imao probleme :-(
pre 16 godina
... a možda i niste (Zorane), bar tako zvuči taj komentar na koji se moja replika odnosila. Teča mi je vozio pre desetak godina baš GLE 760 Volvo, jedva ga se rešio, nikome nije uspevao da ga utrapi, a imao je mnogo problema. U isto vreme, do nedavno, moj otac je vozio 323 Mazdu kupljenu 89. na sajmu, kojoj je za 17 godina menjao gume, pločice, paknove, svećice, filtere,..., pravi sipaj i vozi auto. Naravno nisu ista klasa, ali bar nije imao problema kao teča, a još su ćaletu stalno kačili na brisače brojeve telefona ako hoće da ga proda. Eto malo argumenata, kao deo ilustracije i poređenja.
pre 16 godina
Goso, mislim da je to sve od slucaja do slucaja. Mozemo tako do sutra navoditi primere. Redovno zaticem poruke zakacene na brisacima mog Volvoa 240 karavan '91 i cesto odgovaram na pitanja prolaznika kojima se auto jako dopadne. Sa druge strane komsija koji je krajem devedesetih uvezao 760 diesel iz Italije provodio je sate pokusavajuci da ga staruje, pokrene i sl. A kada bi napokon uspeo, dimio bi kao termo elektrana. Ima i ta ideja gde vozaci 200 serije pozdravljaju jedni druge kada se sretnu u saobracaju, dok se mimoilaze na putu... Cini voznju prijatnijom jer se vozaci ovih dana najcesce pozdravljaju srednjim prstom.
Sto se tice prodaje ovakvog auta - kupci su samo kinezi, pogrebnici i malobrojni entuzijasti.
Respect za 323.
pre 16 godina
Goša, 5. avgust 2008 14:01)
..mozda smo vozili druge automobile pa iz tog razloga govorimo o superironosti Volvoa nad pomenutim markama..ne budi tako siguran u ono sto kazes, odnosno pises..
pre 16 godina
Svaki komentar u kojem se ne hvali Volvo je za neke pogrešan i smešan, naročito za one koji samo u Volvou sede i ništa drugo vozili nisu :-) Tek kroz poređenje se vidi gde je nečemu mesto, a ako je isto suvislo po recimo klasi, ceni, opremi, osobinama,..., zašto ga se plašiti. Smešan je samo komentar da su "japanci" inferiorni u odnosu na Volvo.
pre 16 godina
Imao sam prvo Volvo 760 GLE..onaj ogromni ,udobni auto za koji me i danas dusa boli sto ga ostavih. Sluzio je i sluzio i nema mu ravna. No, dodje vreme za nesto novo pa kupismo Volvo S70. Vozimo ga 7 godina i apsolutno nikakavih problema nisam imao. Fantastican auto..Boze zdravlja i sledeci ce biti Volvo.
Poredjenja Volvoa sa japanskim automobilima su neozbiljna a sa Kiom vise prelazi u komediju.
pre 16 godina
Šta se može kupiti a šta ne, je totalno promašen niz komentara. Ko voli taj kupi i Hummera :) Volovo je OK, cena je solidna, ali jedina primedba sa moje strane je totalno promašen i dalje ružan dizajn. Jedina propast Volvoa je dizajn koji je katastrofalan onu komandnu tablu (kao iz vozila GSPa) ne može da voli ni direktor Volvoa. To više nije stvar ukusa to je činjenica taj dizajn će se prikazivati na fakultetima umetnosti i primenjenog dizajna kao primer nečega kako ne treba raditi.
pre 16 godina
Precenjen auto. Za te pare može se kupiti recimo Honda CR-V, ili po meni bolji izbor novi Subaru Forester 2.5 Turbo sa 230KS u kompletnoj opremi. A to su ipak dva SUV modela, veća, bezbednija, sa 4x4 pogonom. Volvo sa 4x4 i sličnim brojem KS kao Forester košta preko 40.000. A za te pare izbor je još veći. Kada se radi o pouzdanosti, godinama unazad ADAC i slične statistike pokazuju da je među 10 najboljih marki 6-7 uvek "japanaca". Mazda je na vrhu smenila Toyotu, Honda je odmah iza njih. A Volvo...
pre 16 godina
@psst
Ako ces uistinu, Ford je preporodio Volvoa
Od neekonomicnih sporih celicnih kutija su pod Fordom presli u brze, agilne skulpture na putu! Setite se samo "pouzdanosti" dizel motora koje su pozajmljivali od Renaulta pre 1999. Cela dinamicnost S40 i sada C30 se zasniva na tome da su pravljeni na izuzetnoj bazi Focusa. Tako da, ako nista, Volvo je spoj dve najbolje kombinacije - Fordovog ogibljenja i novih Volvoovih benzinskih motora, uz izuzetan dizajn. Od svega toga Ford je imao koristi samo od 2.5T motora koj ugradjuje u Focusa St od pre par godina i u novog Mondea.
I zaista bih voleo da saznam zasto je Ford vasar? I u odnosu na koga u klasi (dakle ne u odnosu na BMW/Mercedes/Audi)?
pre 16 godina
@vlada edmonton, da otpustili su 1200 radnika,pa sta? To je cena koja se placa za prelazak iz vise srednje klase u visu.Ja ne znam koja auto kompanija nije to uradila.Volvo jeste skup i tesko da ce u buducnosti dostici broj prodatih automobila iz proslosti,ali takodje i cena je visa,cak je skuplji od nekih modela Jaguara,c seria naprimer.Prica da Ford hoce da ga se otarasi,to bih bas voleo da vidim.Dva najgora spajanja auto kompanija ikad uradjena su Ford-volvo i krajsler-mercedes.Da napomenem da je ford vec grcao u dugovima kad je kupio Volvo!!! Uopste se nesekiram za Volvo industriju oni su samo u tranziciji i jedva cekam da raskrste sa fordom.Ne znam zasto ali kad mi neko spomene ford prva asocijacija mi je vasar!!!by the way vrlo moguce da ce uskoro da nikne nova fabrika Volvo-a,u delu sveta gde je plata 500e a ne 3500e,samo da se slegne prasina.
pre 16 godina
@ psst
Ineresantno. Na www.usatoday.com/money/autos/2008-06-25-volvo-layoffs_N.htm
pise :STOCKHOLM — Ford-owned Volvo said Wednesday that it has given layoff notices to 1,200 workers in Sweden following a $151 million first-quarter loss on declining U.S. sales. Cak i Ford hoce da ga se otarasi, ali nema kome da ga proda. A podatak da je on medju top 5 najprodavanijih automobila u Americi zvuci smesno.U 2007 su prodali 106 hiljada, a 2006 116 hiljada automobila (u Americi).
pre 16 godina
volvo je juce otpustio 1200 radnika u geteborgu glavnoj fabrici volvoa zbog lose prodaje
pre 16 godina
Ne razumem zasto postoji rivalitet izmedju ljudi oko ovakvih pitanja? Ja sam imao Golfa 2 i 3, Ford Mondeo 2 i Lagunu ali auto koji trenutno vozim a to je Volvo V40 je definitivno ostavio na mene utisak posebnosti i pruzio mi sto neko u komentarima rece UZIVANJE u ekspolataciji. Ne znam koji motori se gde prave i koji modeli se gde sklapaju ali Volvo nece u svoja vozila da stavi bilo sta, a ljudi priznacete kolko para tolko muzike vazi pogotovo u automobilskoj industriji. Moj V40 je 2002 godiste i ima 1.9 td motor i verujte za godinu ipo sam prezadovoljan jer cesto putujem zbog posla po Srbiji i Makedoniji. Sto se tice cene to moramo malo da pitamo i nase vlasti jer skoro sam bas gledao u Skoplju novi V50 , firma MAKSIMA je generalni zastupnik za Makedoniju i to bas ovaj MOMENTUM kosta sa podosta opreme i na lizing - 26500 evra. Makedonci su skinuli poreze a nasa drzava kad li ce joj biti dosta, ne znam. Toliko od mene, pozdrav svima a ja vec merkam novu 50-icu i boze zdravlje dogodine cu se baskariti u njoj.
pre 16 godina
Stvarno, svaka cast Volvou! Vozio sam se u S60 2.4 D5 (sa turbinom), vlasnik mi je dozvolio da ga i ja malo provozam i zaista je neverovatan auto, sa izuzetnom opremom za 2002. godiste!
Ali, koliko vidim po komentarima, kada se Volvo hvali uglavnom je rec o S60, S80, eventualno S40/V50 sa 2.4 ili 2.5T motorima, dok je test o 1.6D V50...
Ja sam veliki postovalac Volvoa, zaista, ali cena od 32.000e za automobil sa 109KS, sigurnosnom opremom koja jeste jedna od najboljih u klasi, ali mozda ne i najbolja, sa dobrom ali ne i najboljom opremom i tom velicinom (Focus karavan)... Ipak mislim da je previse!
Onaj S60 je pre dve godine otisao novom vlasniku za 16.000e sto je vise nego smesna cena za njega, ali tako je... Iako je S60 2002. godiste a ovaj nov, treba uporediti cene i videti da li se isplati! Pogotovu kad se kupuje nov auto... Moze da bude dobar koliko god, cak i najbolji u klasi (sto uz svo postovanje mislim da nije) ali zbog toga ne moze da kosta kao npr. Focus ST (koj ima Volvoov 2.5 turbo motor) ili neki slican auto sa mnogo vise smeka, snage i opreme sa sasvim prikladnim kvalitetom i sigurnosnom opremom...
pre 16 godina
"Upravo je čitava instrument tabla ta koja me je podsetila na Ikeu. Radi se praznom i jednostavnom prostoru ne narušenom sa 60 – 70 dugmića koji služe za podešavanje 4 - 5 uređaja."
- Ali ja baš volim kad ima puno dugmića. I još kad svi noću zasvetle ...
pre 16 godina
@dado,Volvo uopste nema slabu prodaju,bas naprotiv!!!prodaja im ide nikad bolje.Gledajuci komplet Evropu i Ameriku,u Srbiji ih ima naj manje i mozda u albaniji.U u madjarskoj je svaki 6 auto volvo,u rumuniji svaki 9,pogledajte pretrazivace za prodaju automobila npr.autoscout24.com,sajt za celu evropu pa ce te shvatiti da ih svuda ima isto kao i BMV i audia.Druga stvar u Srbiji je problem servis najvise,a i usluge servisa su dosta skupe,sami delovi i nisu.To je razlog sto je voznja volva u srbiji vise prestiz.....i na kraju kad samo svedjani kupovali kao sto ga kupuju sada a i pre,to je sasvim dovoljno da volvo opstane kao marka i napravi profit,a o americkom trzistu i da nepricam tamo je medju top 5 naj prodavanijih.Ipak su oni prvi krenuli sa izvozom jednog evropskog automobila za sad.
pre 16 godina
Usporedba Volvo-Ikea je na mestu! Obadve kompanije prave ne tako dobre produkte a za to uzimaju vise novaca nego sto vrede!
Volvo kao marka ce da nestane, upravo zato sto ima jaku konkurenciju i slabu prodaju!
pre 16 godina
Ja sam 8 godina vozio Volvo 460, prešao 150000 km i imam samo reči hvale - pouzdan, bezbedan, snažan, kvalitetno izrađen. O pouzdanosti nemam šta da dodam - imao sam samo redovno održavanje. Volvo je u Srbiji vrlo redak pa se i ne krade. Sledeći auto koji sam kupio nije bio Volvo nego Ford Mondeo i to samo zato što pravih servisa za Volvo praktično i nema izvan Beograda. Da je servisna mreža razvijenija ne bih uopšte razmišljao o izboru sledećeg automobila. Doduše, od kada je otvoren Saab centar u Novom Sadu, možda i razmislim sledeći put.
pre 16 godina
Kao porodičan čovek poštujem Volvo zbog posvećenosti bezbednosti, jedno vreme sam ozbiljno razmišljao o kupovini S60. Ono što me je odbilo su mogućnost preprodaje, razlika u ceni polovnog vozila u odnosu na konkurenciju (polovan S60 u Nemačkoj košta gotovo upola manje od A6, iskustvo me uči da za to obično postoje "debeli" razlozi) i konačno sam se raspitao za cene delova i servisnu mrežu i odustao. Ipak radi se o svakako interesantnim automobilima.
pre 16 godina
Respect for Volvo.
pre 16 godina
Vozio sam preko 3 god. Volvo V40, oko godinu dana S40, poslednje 3 godine vozio sam S60 D5. Vozio sam naravno i druge automobile(Floridu,Golfa, Tojotu, Reno Laguna, BMW , Peugeot 406), od marta meseca o.g.vozim Hondu Acord 2,4, nova. Sa S60 sam za godinu dana presao oko 100000 km, uglavnom po Srbiji, prosao sam nebrojene situacije, nikada me nije izdao, pri tom sam se uvek osecao bezbedno i posebno. Uzivao sam vozeci ga. Nova Honda ne moze da pruzi ni blizu od onoga sto mi je polvan Volvo pruzao. Moj sledeci privatni automobil sigurno ce opet biti Volvo, S 60 ili ako bude sve po planu XC 60.
pre 16 godina
vozio sam dva volvo-a 460 95 i 96god.Prvi je bio sa renault motorm 1800cm3 i trosio je 13 l po gradu.Drugi je 2000cm3!! sa volvo motorom i u istom gradu trosi 9,5 litara ,a na otvorenom putu 7 l benzina(vise puta proveravao posto je i meni bilo sumnjivo).Znaci 3,5l manja potrosnja,sa 200cm3 jacim motorom ali VOLVO.Kad otvoris haubu na prvom automobilu ,imas mesta da stavis tv 33cm,a na drugom nema mesta uopste.Oba su dosta startna pa je obilazenje sa njima na putu pravo uzivanje.U nekim rizicnim situacijama na putu ovaj auto mi je spasao zivot a sigurno i robije.Imaju jako dobre kocnice i stabilnost na putu.Da bi se ovaj auto prevrnuo na krov potrbne su vam moci hari potera.Inace i dalje vozim VOLVO i opet cu.
pre 16 godina
Posto je neko pitao za poreklo motora ...
Koliko znam, danasnji dizel motori od 1,6 i 2 litra koji se nalaze u volvu, fordu i mazdi, poreklom su iz pezoa i citroena, odnosno, "napravila" ih je grupacija PSA. Ja vec 4 godine vozim jedan takav HDI i nemam primedbi.
Dizel u volvu od 2,4 litra ( D5 i "obicni" ) je napravio volvo.
Poreklo benzinskih motora mi nije poznato.
Inace, sa jednim ( benzinskim ) volvom sam bio presao preko 200.000 km i moj utisak je bio odlican.
Volvo jeste skuplji nego vecina kola njegove "velicine", ali smatram da za to ima opravdanih razloga. A kada sledeci put budem imao dovoljno novca za tu namenu, opet cu svakako da kupim ( novi ) volvo. Jer, volvo je volvo i to moze da shvati samo onaj ko ga je imao.
Pozdrav svima.
pre 16 godina
"Vikinze", ti priccas o americkom trzistu gde je Volvo pak ima realnu cenu, mnogo nizu od evropske. Koji V50 u amaerici kosta 32000evra ili ti 50000dolara??!? nijedan!
Inace moj 240 volvo sam uvezao iz amerike,za to trziste, a moja familija tamo vozi dugo volvoe, imali su S70 2.5Turbo, komada vise, i kazu-dobri ali preskupi za odrzavanje... i sada presli na VW Jette 2.5. Jeftniji za odrzavanje.
pre 16 godina
"Kupac"(ili vlasnik) Volvoa V50 nece razmisljati o Kii...".
E prijatelju,tu gresis,jer sam i ja bio 10 godina vlasnik volvo 240 iz 89te,a sada sam ponosni vlasnik novog Fokusa TDci i Kia Rio CRDi.
Moja poenta je-iako sam fan volvoa jer sam sa mojim presao po Srbiji i Evropi 200000km,kada je dosao dan da se rastajemo,nisam ni mogao da razmisljam o novom volvou.To su jake cene za odlican kvalitet,ne sporim,ali vozio sam nove C30 D5 i S80 2.4D,i moram reci,da su to sjajna vozila,ali u svakom slucaju preskupa.A vlasnik S80tice,je imao i S80 prve serije sa audijevim dizelom,i imao je uzasna iskustva sa tim vozilom.Novi S80 je kupio jedino jer je dobio u Becu jako dobru cenu za novi.
Meni kao vlasniku 240ice je to bilo totalno strano imati tolko problema sa ipak novim i preskupim autom.
A sada neka svako izvadi svoje
zakljucke,jer ja ipak volim
2 dobra nova dizela za cenu jednog V50...
pre 16 godina
Vlasnik sam Volvo V50 2.5T AWD...mozda je jos rano da sudim s obzirom da sam presao sa njim oko 5000km/h ali ono sto je do sada pruzio dovoljno mi je da pri buducem izboru ostanem pri kupovini Volvo. Napominjem da zivim u Moskvi, imam dete od 2 godine i najveci razlog kupovine istog modela je komplektacija sigurnosti koje pruza Volvo... jedna od njih su bocna triplex stakla a da ne pominjem ostalo. Kao bivsi vlasnik Honda Accord prosto sam prezadovoljan svojim Volvo jer stvarno nema potrebe za poredjenjem ova dva automobila. Napominjem da vozim automatic i prezadovoljan sam performansama koje auto pruza.
Sve je stvar izbora i zelje!!!
pre 16 godina
Motore preko 2l proizvodi Volvo (obično petocilindraši), manji su iz Forda.
pre 16 godina
zaista nisam vozio volvo, kao ni mnoge druge aute ali kada o jednom autu koji mi se toliko sviđa (govorim o c30) pročitam toliko loših stvari iz najrazličitijih časopisa ... onda zbilja počnem sumnjati - nije da to ljudi pišu jer im se auto ne sviđa izgledom, a ponovo ne može konkurencija toliko toga potkupiti ... svaka čast ovome testu ... ali mislim da je jedan od rijetkih što hvali volvo. A što se tiče držanja ceste po kiši pri 130 km/h - kakav je to etalon za auto ovog cjenovnog razreda ... pa i moj bijedni golf 1.6 pri toj brzini drži cestu dobro ... dok se vozim na autoputu - samo opet to je nekih 50% do ceste 30% do guma i 20% do auta.
pre 16 godina
Volvo V-50 to je samo produzena verzija volvoa s 40.
Kojeg vozim otprilike oko dve godine i veoma sam zadovoljan sa njime.Jer motor je 2.4 litra benzinac i tada kada sam ga kupovao,mislio sam da ce prilicno ta trosi ali me je veoma iznenadi sa potrosnjom. Koji trosi u proseku 8.5 litara na 100 km.A moj kolega je u isto vreme kupio Citroena C 4, 1.6 litara motor i trosi u proseku 9.2 litra,da ne poverujete jer koristimo isti put do posla i nazad u proseku 50 km dnevno.
A o udobnosti izmedju ova dva auta ja mislim da netreba pisati,jer to je ogromna razlika.Tako buducim kupcima mogu samo da preporucim da se neboje volvoa benzinaca,jer to su rastereceni motori sa 5 cilindara,jer pri brzini od 120 km, on trosi 6.7 litara, a citoen pri toj brzini ravno 10.5 l. To su tacni podaci jer obadva auta imaju automatske menjace,tako da nije stil voznje upitanju,jer vise puta koristimo jedan auto zbog posla i onda usporedjujemo podatke. Nemam nameru da kudim citroena ali to je to,mozda su dizeli ekonomicniji sto sigurno jesu,ali ovde se voze samo benzinci.
Pozdrav vozacima volvoa,jer ko jednom kupi volvoa taj gleda opet sledeceg volvoa.
pre 16 godina
Dali je neko uopste sedeo i u volvou S40 i u bmwu3ci ili pak mazdi 6 ili passatu, ili octaviji na kraju...
Mislim, bocne oplate vrata su u volvou od najgore plastike i jako grube, da ne pricamo za druge "detalje" u kabini... predhodna generacija je bila skapana u HOLANDIJI i bila fakticki Micubisi Karizma,...
Toliko o "Volvou"... kao i to da je fakticki FORD sada.
Za te pare, bolje uzeti full Mondeo 2.5t...u svakom poredjenju bolji auto...
Ko hoce pravi Volvo, neka uzme S60, ili sl...ali sama cinjenica da ih ima mozda 2-3 komada u Beogradu govori sama po sebi... sto o atraktivnosti modela, tako i o njegovoj ceni i o velicini ciljne grupe kupaca takve marke...
Ne kazem da je Volvo los auto, taman posla, ali za te pare, na trzistu je toliko , po meni, lepsih, boljih, brzih, itd itd automobila....
pre 16 godina
Da li neko zna, koji motori u Volvoima su zaista Volvo, a koji su Ford?
pre 16 godina
Sta vise reci sve je lepo opisano u tekstu. Nisu mi jasni ovi likovi koji nikad nisu seli u VOLVO-a i provozali ga malo,a daju komentare tipa mazda,seat,pasat...Zna se gde pripada VOLVO,a to je bmw,audi a s80 moze i sa mercedesom da se poredi.Ljudi koji razmisljaju da kupe VOLVO-a dvoume se upravo izmedju ovih marki,cisto sumnjam da su pomislili na acord ili sta vec.Nisu to losi automobili ali nisu u istoj klasi,inace poredjenja su dobrodosla.Ovde je autor teksta napisao sta spada u ekstra opremu ali nije naveo sta je to standardna oprema u bilo kojem VOLVO-u.Siguran sam da bi mnogi od ovih komentatora ostali bez komentara,a jos da imaju priliku da ga provozaju...pssst!Sto se tice dizajna VOLVO ima svoje kupce i daleko je od bankrota,ja licno ne volim automobile dizajna pezoa i tojote...koji izgledaju kao istisnut slag iz boce,ali sve ima svoje kupce i daleko od toga da su to losi automobili.Ja vozim vec treci VOLVO i ne pada mi napamet da kupim bilo sta drugo osim VOLVO-a.Ako skupim dovoljno para to ce biti V70xc,2002god.izgleda stvarno mocno.Trenutno vozim 460,96 god.Oprema:vazdusni vozac i suvozac,standardna zastita od bocnih udara u vidu ukrstenih sipki u vratima,klima,abs,servo,4 puta elektricni podizaci,tonirana stakla,grejaci sedista,el.retrovizor,podesavanje volana po visini,podesavanja sedista po visini,maglenke,sedista sa podesavanjem za lumbago,decija sedista,metalik,pa sad uporedite sa bilo kojim drugim automobilom 96god!!!!Svedski lim,motor na kom se radi generalka na 600000km,znaci nekompententnim jedno veliko pssst.
pre 16 godina
Sve ok pa i cena, samo za te pare je mogao da bude i 2.0 ili 2.5 dizel, jer iskreno nesto nisam siguran da sa ovim motorom mozes uzbrdo sigurno i lagano da pretices.
pre 16 godina
Deluje mi da su prethodnih par komentara poslali ljudi koji nisu bas mnogo vozili Volvo, pa sam se osetio prozvanim...
Vozim S60 oko 3 godine, presao je preko 100.000km kroz manje vise sve klimatske zone izmedju Kanade i Meksika (od voznji kroz mecavu na -25 pa do +40 na jugu). Za svu tu kilometrazu jedini "kvar" koji sam imao je da je pregorela sijalica zadnjeg levog stop svetla, ali Volvo je ugradio dve (jednu iznad druge, za svaki slucaj) tako da se svetlo i dalje videlo od pozadi. Ne bih ni primetio da mi kompjuter nije rekao tacno koja sijalica je pregorela (nova je kostala 2 dolara i trajalo je ispod 5 minuta da se promeni). Naravno, bilo je dosta "neprijatnih" situacija na putu i S60 je uvek odradio svoj deo posla besprekorno. Jednom prilikom tokom naglog kocenja i skretanja u stranu auto je automatski otkljucao sva vrata (tad je bilo bas gusto).
Poredjenje sa KIA-ma je besmisleno, a sto se tice Hondi, bilo na startu ili na otvorenom putu, moze da odere svaku. Model 2.5T AWD (americko trziste), 2.5L benzinski motor, 5 cilindara, turbo punjac i nekih 210KS se uopste ne ponasa kao "penzionerski auto". AWD mu daje izuzetnu stabilnost pri naglim pokretima, kisi i snegu. Na primer po pristojnoj kisi i brzini od oko 130km/h voznja nije ni malo neprijatna.
Sve u svemu, kad dodje vreme za kupovinu novog auta, uopste nema potrebe da razmisljam i biram. Kupujem ISTI! Ma kakvu cenu Volvo stavio. Iz mog iskustva, vredi.
pre 16 godina
Nova Mazda 6 ;-) Oduva ga i stilom i uzivanjem koje garantuje u voznji.
pre 16 godina
Kockasti volvo 240 je daleko vise "cool" od novog V50 koji je kvalitetan i dobar automobil ali po mom mišljenju nije ni blizu dizajnerski uspešan kao njegov predhodnik. Volvo 240 sa svojim ravnim linijama i "nesofisticiranim" površinama nedvosmisleno nosi svog duh na najbolji mogući način dok se za V50 to ne može reći (pre bih rekao da podsećaja na fordove modele iz druge polovine devedesetih).
pre 16 godina
Baš sam se pitao koliko će sekundi proći pre nego što neko pomene Akorda za 20K ili Imprecu za 15K. Izgleda da u Srbiju treba uvoziti samo ova dva automobila i eventualno po koju Alfu za one koji mrze Nemce i Japance.
I bez čitanja komentara mogu iz glave da sastavim prvih deset komentara koji se iz testa u test ponavljaju kao šablon.
pre 16 godina
Honda Accord ~20000 evra. Volvo ~30000 evra. U tom rasponu ima dosta automobila. Za ovu cjenovnu razliku mozete sebi kupiti Hondu i jos jedan mali gradski auto.
pre 16 godina
Baš sam se pitao koliko će sekundi proći pre nego što neko pomene Akorda za 20K ili Imprecu za 15K. Izgleda da u Srbiju treba uvoziti samo ova dva automobila i eventualno po koju Alfu za one koji mrze Nemce i Japance.
I bez čitanja komentara mogu iz glave da sastavim prvih deset komentara koji se iz testa u test ponavljaju kao šablon.
pre 16 godina
Deluje mi da su prethodnih par komentara poslali ljudi koji nisu bas mnogo vozili Volvo, pa sam se osetio prozvanim...
Vozim S60 oko 3 godine, presao je preko 100.000km kroz manje vise sve klimatske zone izmedju Kanade i Meksika (od voznji kroz mecavu na -25 pa do +40 na jugu). Za svu tu kilometrazu jedini "kvar" koji sam imao je da je pregorela sijalica zadnjeg levog stop svetla, ali Volvo je ugradio dve (jednu iznad druge, za svaki slucaj) tako da se svetlo i dalje videlo od pozadi. Ne bih ni primetio da mi kompjuter nije rekao tacno koja sijalica je pregorela (nova je kostala 2 dolara i trajalo je ispod 5 minuta da se promeni). Naravno, bilo je dosta "neprijatnih" situacija na putu i S60 je uvek odradio svoj deo posla besprekorno. Jednom prilikom tokom naglog kocenja i skretanja u stranu auto je automatski otkljucao sva vrata (tad je bilo bas gusto).
Poredjenje sa KIA-ma je besmisleno, a sto se tice Hondi, bilo na startu ili na otvorenom putu, moze da odere svaku. Model 2.5T AWD (americko trziste), 2.5L benzinski motor, 5 cilindara, turbo punjac i nekih 210KS se uopste ne ponasa kao "penzionerski auto". AWD mu daje izuzetnu stabilnost pri naglim pokretima, kisi i snegu. Na primer po pristojnoj kisi i brzini od oko 130km/h voznja nije ni malo neprijatna.
Sve u svemu, kad dodje vreme za kupovinu novog auta, uopste nema potrebe da razmisljam i biram. Kupujem ISTI! Ma kakvu cenu Volvo stavio. Iz mog iskustva, vredi.
pre 16 godina
Honda Accord ~20000 evra. Volvo ~30000 evra. U tom rasponu ima dosta automobila. Za ovu cjenovnu razliku mozete sebi kupiti Hondu i jos jedan mali gradski auto.
pre 16 godina
Sta vise reci sve je lepo opisano u tekstu. Nisu mi jasni ovi likovi koji nikad nisu seli u VOLVO-a i provozali ga malo,a daju komentare tipa mazda,seat,pasat...Zna se gde pripada VOLVO,a to je bmw,audi a s80 moze i sa mercedesom da se poredi.Ljudi koji razmisljaju da kupe VOLVO-a dvoume se upravo izmedju ovih marki,cisto sumnjam da su pomislili na acord ili sta vec.Nisu to losi automobili ali nisu u istoj klasi,inace poredjenja su dobrodosla.Ovde je autor teksta napisao sta spada u ekstra opremu ali nije naveo sta je to standardna oprema u bilo kojem VOLVO-u.Siguran sam da bi mnogi od ovih komentatora ostali bez komentara,a jos da imaju priliku da ga provozaju...pssst!Sto se tice dizajna VOLVO ima svoje kupce i daleko je od bankrota,ja licno ne volim automobile dizajna pezoa i tojote...koji izgledaju kao istisnut slag iz boce,ali sve ima svoje kupce i daleko od toga da su to losi automobili.Ja vozim vec treci VOLVO i ne pada mi napamet da kupim bilo sta drugo osim VOLVO-a.Ako skupim dovoljno para to ce biti V70xc,2002god.izgleda stvarno mocno.Trenutno vozim 460,96 god.Oprema:vazdusni vozac i suvozac,standardna zastita od bocnih udara u vidu ukrstenih sipki u vratima,klima,abs,servo,4 puta elektricni podizaci,tonirana stakla,grejaci sedista,el.retrovizor,podesavanje volana po visini,podesavanja sedista po visini,maglenke,sedista sa podesavanjem za lumbago,decija sedista,metalik,pa sad uporedite sa bilo kojim drugim automobilom 96god!!!!Svedski lim,motor na kom se radi generalka na 600000km,znaci nekompententnim jedno veliko pssst.
pre 16 godina
Volvo V-50 to je samo produzena verzija volvoa s 40.
Kojeg vozim otprilike oko dve godine i veoma sam zadovoljan sa njime.Jer motor je 2.4 litra benzinac i tada kada sam ga kupovao,mislio sam da ce prilicno ta trosi ali me je veoma iznenadi sa potrosnjom. Koji trosi u proseku 8.5 litara na 100 km.A moj kolega je u isto vreme kupio Citroena C 4, 1.6 litara motor i trosi u proseku 9.2 litra,da ne poverujete jer koristimo isti put do posla i nazad u proseku 50 km dnevno.
A o udobnosti izmedju ova dva auta ja mislim da netreba pisati,jer to je ogromna razlika.Tako buducim kupcima mogu samo da preporucim da se neboje volvoa benzinaca,jer to su rastereceni motori sa 5 cilindara,jer pri brzini od 120 km, on trosi 6.7 litara, a citoen pri toj brzini ravno 10.5 l. To su tacni podaci jer obadva auta imaju automatske menjace,tako da nije stil voznje upitanju,jer vise puta koristimo jedan auto zbog posla i onda usporedjujemo podatke. Nemam nameru da kudim citroena ali to je to,mozda su dizeli ekonomicniji sto sigurno jesu,ali ovde se voze samo benzinci.
Pozdrav vozacima volvoa,jer ko jednom kupi volvoa taj gleda opet sledeceg volvoa.
pre 16 godina
Vozio sam preko 3 god. Volvo V40, oko godinu dana S40, poslednje 3 godine vozio sam S60 D5. Vozio sam naravno i druge automobile(Floridu,Golfa, Tojotu, Reno Laguna, BMW , Peugeot 406), od marta meseca o.g.vozim Hondu Acord 2,4, nova. Sa S60 sam za godinu dana presao oko 100000 km, uglavnom po Srbiji, prosao sam nebrojene situacije, nikada me nije izdao, pri tom sam se uvek osecao bezbedno i posebno. Uzivao sam vozeci ga. Nova Honda ne moze da pruzi ni blizu od onoga sto mi je polvan Volvo pruzao. Moj sledeci privatni automobil sigurno ce opet biti Volvo, S 60 ili ako bude sve po planu XC 60.
pre 16 godina
Kockasti volvo 240 je daleko vise "cool" od novog V50 koji je kvalitetan i dobar automobil ali po mom mišljenju nije ni blizu dizajnerski uspešan kao njegov predhodnik. Volvo 240 sa svojim ravnim linijama i "nesofisticiranim" površinama nedvosmisleno nosi svog duh na najbolji mogući način dok se za V50 to ne može reći (pre bih rekao da podsećaja na fordove modele iz druge polovine devedesetih).
pre 16 godina
Vlasnik sam Volvo V50 2.5T AWD...mozda je jos rano da sudim s obzirom da sam presao sa njim oko 5000km/h ali ono sto je do sada pruzio dovoljno mi je da pri buducem izboru ostanem pri kupovini Volvo. Napominjem da zivim u Moskvi, imam dete od 2 godine i najveci razlog kupovine istog modela je komplektacija sigurnosti koje pruza Volvo... jedna od njih su bocna triplex stakla a da ne pominjem ostalo. Kao bivsi vlasnik Honda Accord prosto sam prezadovoljan svojim Volvo jer stvarno nema potrebe za poredjenjem ova dva automobila. Napominjem da vozim automatic i prezadovoljan sam performansama koje auto pruza.
Sve je stvar izbora i zelje!!!
pre 16 godina
Posto je neko pitao za poreklo motora ...
Koliko znam, danasnji dizel motori od 1,6 i 2 litra koji se nalaze u volvu, fordu i mazdi, poreklom su iz pezoa i citroena, odnosno, "napravila" ih je grupacija PSA. Ja vec 4 godine vozim jedan takav HDI i nemam primedbi.
Dizel u volvu od 2,4 litra ( D5 i "obicni" ) je napravio volvo.
Poreklo benzinskih motora mi nije poznato.
Inace, sa jednim ( benzinskim ) volvom sam bio presao preko 200.000 km i moj utisak je bio odlican.
Volvo jeste skuplji nego vecina kola njegove "velicine", ali smatram da za to ima opravdanih razloga. A kada sledeci put budem imao dovoljno novca za tu namenu, opet cu svakako da kupim ( novi ) volvo. Jer, volvo je volvo i to moze da shvati samo onaj ko ga je imao.
Pozdrav svima.
pre 16 godina
"Upravo je čitava instrument tabla ta koja me je podsetila na Ikeu. Radi se praznom i jednostavnom prostoru ne narušenom sa 60 – 70 dugmića koji služe za podešavanje 4 - 5 uređaja."
- Ali ja baš volim kad ima puno dugmića. I još kad svi noću zasvetle ...
pre 16 godina
Imao sam prvo Volvo 760 GLE..onaj ogromni ,udobni auto za koji me i danas dusa boli sto ga ostavih. Sluzio je i sluzio i nema mu ravna. No, dodje vreme za nesto novo pa kupismo Volvo S70. Vozimo ga 7 godina i apsolutno nikakavih problema nisam imao. Fantastican auto..Boze zdravlja i sledeci ce biti Volvo.
Poredjenja Volvoa sa japanskim automobilima su neozbiljna a sa Kiom vise prelazi u komediju.
pre 16 godina
Respect for Volvo.
pre 16 godina
"Kupac"(ili vlasnik) Volvoa V50 nece razmisljati o Kii...".
E prijatelju,tu gresis,jer sam i ja bio 10 godina vlasnik volvo 240 iz 89te,a sada sam ponosni vlasnik novog Fokusa TDci i Kia Rio CRDi.
Moja poenta je-iako sam fan volvoa jer sam sa mojim presao po Srbiji i Evropi 200000km,kada je dosao dan da se rastajemo,nisam ni mogao da razmisljam o novom volvou.To su jake cene za odlican kvalitet,ne sporim,ali vozio sam nove C30 D5 i S80 2.4D,i moram reci,da su to sjajna vozila,ali u svakom slucaju preskupa.A vlasnik S80tice,je imao i S80 prve serije sa audijevim dizelom,i imao je uzasna iskustva sa tim vozilom.Novi S80 je kupio jedino jer je dobio u Becu jako dobru cenu za novi.
Meni kao vlasniku 240ice je to bilo totalno strano imati tolko problema sa ipak novim i preskupim autom.
A sada neka svako izvadi svoje
zakljucke,jer ja ipak volim
2 dobra nova dizela za cenu jednog V50...
pre 16 godina
vozio sam dva volvo-a 460 95 i 96god.Prvi je bio sa renault motorm 1800cm3 i trosio je 13 l po gradu.Drugi je 2000cm3!! sa volvo motorom i u istom gradu trosi 9,5 litara ,a na otvorenom putu 7 l benzina(vise puta proveravao posto je i meni bilo sumnjivo).Znaci 3,5l manja potrosnja,sa 200cm3 jacim motorom ali VOLVO.Kad otvoris haubu na prvom automobilu ,imas mesta da stavis tv 33cm,a na drugom nema mesta uopste.Oba su dosta startna pa je obilazenje sa njima na putu pravo uzivanje.U nekim rizicnim situacijama na putu ovaj auto mi je spasao zivot a sigurno i robije.Imaju jako dobre kocnice i stabilnost na putu.Da bi se ovaj auto prevrnuo na krov potrbne su vam moci hari potera.Inace i dalje vozim VOLVO i opet cu.
pre 16 godina
Da li neko zna, koji motori u Volvoima su zaista Volvo, a koji su Ford?
pre 16 godina
Usporedba Volvo-Ikea je na mestu! Obadve kompanije prave ne tako dobre produkte a za to uzimaju vise novaca nego sto vrede!
Volvo kao marka ce da nestane, upravo zato sto ima jaku konkurenciju i slabu prodaju!
pre 16 godina
volvo je juce otpustio 1200 radnika u geteborgu glavnoj fabrici volvoa zbog lose prodaje
pre 16 godina
Nova Mazda 6 ;-) Oduva ga i stilom i uzivanjem koje garantuje u voznji.
pre 16 godina
Dali je neko uopste sedeo i u volvou S40 i u bmwu3ci ili pak mazdi 6 ili passatu, ili octaviji na kraju...
Mislim, bocne oplate vrata su u volvou od najgore plastike i jako grube, da ne pricamo za druge "detalje" u kabini... predhodna generacija je bila skapana u HOLANDIJI i bila fakticki Micubisi Karizma,...
Toliko o "Volvou"... kao i to da je fakticki FORD sada.
Za te pare, bolje uzeti full Mondeo 2.5t...u svakom poredjenju bolji auto...
Ko hoce pravi Volvo, neka uzme S60, ili sl...ali sama cinjenica da ih ima mozda 2-3 komada u Beogradu govori sama po sebi... sto o atraktivnosti modela, tako i o njegovoj ceni i o velicini ciljne grupe kupaca takve marke...
Ne kazem da je Volvo los auto, taman posla, ali za te pare, na trzistu je toliko , po meni, lepsih, boljih, brzih, itd itd automobila....
pre 16 godina
Motore preko 2l proizvodi Volvo (obično petocilindraši), manji su iz Forda.
pre 16 godina
@dado,Volvo uopste nema slabu prodaju,bas naprotiv!!!prodaja im ide nikad bolje.Gledajuci komplet Evropu i Ameriku,u Srbiji ih ima naj manje i mozda u albaniji.U u madjarskoj je svaki 6 auto volvo,u rumuniji svaki 9,pogledajte pretrazivace za prodaju automobila npr.autoscout24.com,sajt za celu evropu pa ce te shvatiti da ih svuda ima isto kao i BMV i audia.Druga stvar u Srbiji je problem servis najvise,a i usluge servisa su dosta skupe,sami delovi i nisu.To je razlog sto je voznja volva u srbiji vise prestiz.....i na kraju kad samo svedjani kupovali kao sto ga kupuju sada a i pre,to je sasvim dovoljno da volvo opstane kao marka i napravi profit,a o americkom trzistu i da nepricam tamo je medju top 5 naj prodavanijih.Ipak su oni prvi krenuli sa izvozom jednog evropskog automobila za sad.
pre 16 godina
Stvarno, svaka cast Volvou! Vozio sam se u S60 2.4 D5 (sa turbinom), vlasnik mi je dozvolio da ga i ja malo provozam i zaista je neverovatan auto, sa izuzetnom opremom za 2002. godiste!
Ali, koliko vidim po komentarima, kada se Volvo hvali uglavnom je rec o S60, S80, eventualno S40/V50 sa 2.4 ili 2.5T motorima, dok je test o 1.6D V50...
Ja sam veliki postovalac Volvoa, zaista, ali cena od 32.000e za automobil sa 109KS, sigurnosnom opremom koja jeste jedna od najboljih u klasi, ali mozda ne i najbolja, sa dobrom ali ne i najboljom opremom i tom velicinom (Focus karavan)... Ipak mislim da je previse!
Onaj S60 je pre dve godine otisao novom vlasniku za 16.000e sto je vise nego smesna cena za njega, ali tako je... Iako je S60 2002. godiste a ovaj nov, treba uporediti cene i videti da li se isplati! Pogotovu kad se kupuje nov auto... Moze da bude dobar koliko god, cak i najbolji u klasi (sto uz svo postovanje mislim da nije) ali zbog toga ne moze da kosta kao npr. Focus ST (koj ima Volvoov 2.5 turbo motor) ili neki slican auto sa mnogo vise smeka, snage i opreme sa sasvim prikladnim kvalitetom i sigurnosnom opremom...
pre 16 godina
@ psst
Ineresantno. Na www.usatoday.com/money/autos/2008-06-25-volvo-layoffs_N.htm
pise :STOCKHOLM — Ford-owned Volvo said Wednesday that it has given layoff notices to 1,200 workers in Sweden following a $151 million first-quarter loss on declining U.S. sales. Cak i Ford hoce da ga se otarasi, ali nema kome da ga proda. A podatak da je on medju top 5 najprodavanijih automobila u Americi zvuci smesno.U 2007 su prodali 106 hiljada, a 2006 116 hiljada automobila (u Americi).
pre 16 godina
@psst
Ako ces uistinu, Ford je preporodio Volvoa
Od neekonomicnih sporih celicnih kutija su pod Fordom presli u brze, agilne skulpture na putu! Setite se samo "pouzdanosti" dizel motora koje su pozajmljivali od Renaulta pre 1999. Cela dinamicnost S40 i sada C30 se zasniva na tome da su pravljeni na izuzetnoj bazi Focusa. Tako da, ako nista, Volvo je spoj dve najbolje kombinacije - Fordovog ogibljenja i novih Volvoovih benzinskih motora, uz izuzetan dizajn. Od svega toga Ford je imao koristi samo od 2.5T motora koj ugradjuje u Focusa St od pre par godina i u novog Mondea.
I zaista bih voleo da saznam zasto je Ford vasar? I u odnosu na koga u klasi (dakle ne u odnosu na BMW/Mercedes/Audi)?
pre 16 godina
Sve ok pa i cena, samo za te pare je mogao da bude i 2.0 ili 2.5 dizel, jer iskreno nesto nisam siguran da sa ovim motorom mozes uzbrdo sigurno i lagano da pretices.
pre 16 godina
Kao porodičan čovek poštujem Volvo zbog posvećenosti bezbednosti, jedno vreme sam ozbiljno razmišljao o kupovini S60. Ono što me je odbilo su mogućnost preprodaje, razlika u ceni polovnog vozila u odnosu na konkurenciju (polovan S60 u Nemačkoj košta gotovo upola manje od A6, iskustvo me uči da za to obično postoje "debeli" razlozi) i konačno sam se raspitao za cene delova i servisnu mrežu i odustao. Ipak radi se o svakako interesantnim automobilima.
pre 16 godina
Ne razumem zasto postoji rivalitet izmedju ljudi oko ovakvih pitanja? Ja sam imao Golfa 2 i 3, Ford Mondeo 2 i Lagunu ali auto koji trenutno vozim a to je Volvo V40 je definitivno ostavio na mene utisak posebnosti i pruzio mi sto neko u komentarima rece UZIVANJE u ekspolataciji. Ne znam koji motori se gde prave i koji modeli se gde sklapaju ali Volvo nece u svoja vozila da stavi bilo sta, a ljudi priznacete kolko para tolko muzike vazi pogotovo u automobilskoj industriji. Moj V40 je 2002 godiste i ima 1.9 td motor i verujte za godinu ipo sam prezadovoljan jer cesto putujem zbog posla po Srbiji i Makedoniji. Sto se tice cene to moramo malo da pitamo i nase vlasti jer skoro sam bas gledao u Skoplju novi V50 , firma MAKSIMA je generalni zastupnik za Makedoniju i to bas ovaj MOMENTUM kosta sa podosta opreme i na lizing - 26500 evra. Makedonci su skinuli poreze a nasa drzava kad li ce joj biti dosta, ne znam. Toliko od mene, pozdrav svima a ja vec merkam novu 50-icu i boze zdravlje dogodine cu se baskariti u njoj.
pre 16 godina
Ja sam 8 godina vozio Volvo 460, prešao 150000 km i imam samo reči hvale - pouzdan, bezbedan, snažan, kvalitetno izrađen. O pouzdanosti nemam šta da dodam - imao sam samo redovno održavanje. Volvo je u Srbiji vrlo redak pa se i ne krade. Sledeći auto koji sam kupio nije bio Volvo nego Ford Mondeo i to samo zato što pravih servisa za Volvo praktično i nema izvan Beograda. Da je servisna mreža razvijenija ne bih uopšte razmišljao o izboru sledećeg automobila. Doduše, od kada je otvoren Saab centar u Novom Sadu, možda i razmislim sledeći put.
pre 16 godina
Goso, mislim da je to sve od slucaja do slucaja. Mozemo tako do sutra navoditi primere. Redovno zaticem poruke zakacene na brisacima mog Volvoa 240 karavan '91 i cesto odgovaram na pitanja prolaznika kojima se auto jako dopadne. Sa druge strane komsija koji je krajem devedesetih uvezao 760 diesel iz Italije provodio je sate pokusavajuci da ga staruje, pokrene i sl. A kada bi napokon uspeo, dimio bi kao termo elektrana. Ima i ta ideja gde vozaci 200 serije pozdravljaju jedni druge kada se sretnu u saobracaju, dok se mimoilaze na putu... Cini voznju prijatnijom jer se vozaci ovih dana najcesce pozdravljaju srednjim prstom.
Sto se tice prodaje ovakvog auta - kupci su samo kinezi, pogrebnici i malobrojni entuzijasti.
Respect za 323.
pre 16 godina
zaista nisam vozio volvo, kao ni mnoge druge aute ali kada o jednom autu koji mi se toliko sviđa (govorim o c30) pročitam toliko loših stvari iz najrazličitijih časopisa ... onda zbilja počnem sumnjati - nije da to ljudi pišu jer im se auto ne sviđa izgledom, a ponovo ne može konkurencija toliko toga potkupiti ... svaka čast ovome testu ... ali mislim da je jedan od rijetkih što hvali volvo. A što se tiče držanja ceste po kiši pri 130 km/h - kakav je to etalon za auto ovog cjenovnog razreda ... pa i moj bijedni golf 1.6 pri toj brzini drži cestu dobro ... dok se vozim na autoputu - samo opet to je nekih 50% do ceste 30% do guma i 20% do auta.
pre 16 godina
Svaki komentar u kojem se ne hvali Volvo je za neke pogrešan i smešan, naročito za one koji samo u Volvou sede i ništa drugo vozili nisu :-) Tek kroz poređenje se vidi gde je nečemu mesto, a ako je isto suvislo po recimo klasi, ceni, opremi, osobinama,..., zašto ga se plašiti. Smešan je samo komentar da su "japanci" inferiorni u odnosu na Volvo.
pre 16 godina
Goša, 5. avgust 2008 14:01)
..mozda smo vozili druge automobile pa iz tog razloga govorimo o superironosti Volvoa nad pomenutim markama..ne budi tako siguran u ono sto kazes, odnosno pises..
pre 16 godina
"Vikinze", ti priccas o americkom trzistu gde je Volvo pak ima realnu cenu, mnogo nizu od evropske. Koji V50 u amaerici kosta 32000evra ili ti 50000dolara??!? nijedan!
Inace moj 240 volvo sam uvezao iz amerike,za to trziste, a moja familija tamo vozi dugo volvoe, imali su S70 2.5Turbo, komada vise, i kazu-dobri ali preskupi za odrzavanje... i sada presli na VW Jette 2.5. Jeftniji za odrzavanje.
pre 16 godina
@vlada edmonton, da otpustili su 1200 radnika,pa sta? To je cena koja se placa za prelazak iz vise srednje klase u visu.Ja ne znam koja auto kompanija nije to uradila.Volvo jeste skup i tesko da ce u buducnosti dostici broj prodatih automobila iz proslosti,ali takodje i cena je visa,cak je skuplji od nekih modela Jaguara,c seria naprimer.Prica da Ford hoce da ga se otarasi,to bih bas voleo da vidim.Dva najgora spajanja auto kompanija ikad uradjena su Ford-volvo i krajsler-mercedes.Da napomenem da je ford vec grcao u dugovima kad je kupio Volvo!!! Uopste se nesekiram za Volvo industriju oni su samo u tranziciji i jedva cekam da raskrste sa fordom.Ne znam zasto ali kad mi neko spomene ford prva asocijacija mi je vasar!!!by the way vrlo moguce da ce uskoro da nikne nova fabrika Volvo-a,u delu sveta gde je plata 500e a ne 3500e,samo da se slegne prasina.
pre 16 godina
Šta se može kupiti a šta ne, je totalno promašen niz komentara. Ko voli taj kupi i Hummera :) Volovo je OK, cena je solidna, ali jedina primedba sa moje strane je totalno promašen i dalje ružan dizajn. Jedina propast Volvoa je dizajn koji je katastrofalan onu komandnu tablu (kao iz vozila GSPa) ne može da voli ni direktor Volvoa. To više nije stvar ukusa to je činjenica taj dizajn će se prikazivati na fakultetima umetnosti i primenjenog dizajna kao primer nečega kako ne treba raditi.
pre 16 godina
... a možda i niste (Zorane), bar tako zvuči taj komentar na koji se moja replika odnosila. Teča mi je vozio pre desetak godina baš GLE 760 Volvo, jedva ga se rešio, nikome nije uspevao da ga utrapi, a imao je mnogo problema. U isto vreme, do nedavno, moj otac je vozio 323 Mazdu kupljenu 89. na sajmu, kojoj je za 17 godina menjao gume, pločice, paknove, svećice, filtere,..., pravi sipaj i vozi auto. Naravno nisu ista klasa, ali bar nije imao problema kao teča, a još su ćaletu stalno kačili na brisače brojeve telefona ako hoće da ga proda. Eto malo argumenata, kao deo ilustracije i poređenja.
pre 16 godina
Precenjen auto. Za te pare može se kupiti recimo Honda CR-V, ili po meni bolji izbor novi Subaru Forester 2.5 Turbo sa 230KS u kompletnoj opremi. A to su ipak dva SUV modela, veća, bezbednija, sa 4x4 pogonom. Volvo sa 4x4 i sličnim brojem KS kao Forester košta preko 40.000. A za te pare izbor je još veći. Kada se radi o pouzdanosti, godinama unazad ADAC i slične statistike pokazuju da je među 10 najboljih marki 6-7 uvek "japanaca". Mazda je na vrhu smenila Toyotu, Honda je odmah iza njih. A Volvo...
pre 16 godina
Bojane, slažem se. Nekome se zalomi i loš primerak inače kvalitetnog automobila. Pa i fabrike pozivaju na zamene delova celih serija. Ali ovde malo "navijamo", inače ne bi ni bilo komentara :-) Ali činjenica je da je moj ćale na kraju prodao 323, mom ujaku :-), samo zato što je želeo auto sa klimom, prozore na struju, centralnu bravu, koje 323 iz 89. naravno nije imala :-) a teča je prodao Volvoa jer je imao probleme :-(
pre 15 godina
Imam Forda Windstar-a 3.8 v6 i sa automatskim menjacem i pogonom na prednje tockove i hteo bih da mu zamenim motor za neki slabiji... Dali neko zna koji bi motor mogao da dodje u obzir? Mozda bi to mogao biti Mondeov motor 2.5 v6,tj dali neko zna kako bi se uklopio?
pre 10 godina
*****
pre 16 godina
Nova Mazda 6 ;-) Oduva ga i stilom i uzivanjem koje garantuje u voznji.
pre 16 godina
Honda Accord ~20000 evra. Volvo ~30000 evra. U tom rasponu ima dosta automobila. Za ovu cjenovnu razliku mozete sebi kupiti Hondu i jos jedan mali gradski auto.
pre 16 godina
Dali je neko uopste sedeo i u volvou S40 i u bmwu3ci ili pak mazdi 6 ili passatu, ili octaviji na kraju...
Mislim, bocne oplate vrata su u volvou od najgore plastike i jako grube, da ne pricamo za druge "detalje" u kabini... predhodna generacija je bila skapana u HOLANDIJI i bila fakticki Micubisi Karizma,...
Toliko o "Volvou"... kao i to da je fakticki FORD sada.
Za te pare, bolje uzeti full Mondeo 2.5t...u svakom poredjenju bolji auto...
Ko hoce pravi Volvo, neka uzme S60, ili sl...ali sama cinjenica da ih ima mozda 2-3 komada u Beogradu govori sama po sebi... sto o atraktivnosti modela, tako i o njegovoj ceni i o velicini ciljne grupe kupaca takve marke...
Ne kazem da je Volvo los auto, taman posla, ali za te pare, na trzistu je toliko , po meni, lepsih, boljih, brzih, itd itd automobila....
pre 16 godina
Šta se može kupiti a šta ne, je totalno promašen niz komentara. Ko voli taj kupi i Hummera :) Volovo je OK, cena je solidna, ali jedina primedba sa moje strane je totalno promašen i dalje ružan dizajn. Jedina propast Volvoa je dizajn koji je katastrofalan onu komandnu tablu (kao iz vozila GSPa) ne može da voli ni direktor Volvoa. To više nije stvar ukusa to je činjenica taj dizajn će se prikazivati na fakultetima umetnosti i primenjenog dizajna kao primer nečega kako ne treba raditi.
pre 16 godina
Usporedba Volvo-Ikea je na mestu! Obadve kompanije prave ne tako dobre produkte a za to uzimaju vise novaca nego sto vrede!
Volvo kao marka ce da nestane, upravo zato sto ima jaku konkurenciju i slabu prodaju!
pre 16 godina
Precenjen auto. Za te pare može se kupiti recimo Honda CR-V, ili po meni bolji izbor novi Subaru Forester 2.5 Turbo sa 230KS u kompletnoj opremi. A to su ipak dva SUV modela, veća, bezbednija, sa 4x4 pogonom. Volvo sa 4x4 i sličnim brojem KS kao Forester košta preko 40.000. A za te pare izbor je još veći. Kada se radi o pouzdanosti, godinama unazad ADAC i slične statistike pokazuju da je među 10 najboljih marki 6-7 uvek "japanaca". Mazda je na vrhu smenila Toyotu, Honda je odmah iza njih. A Volvo...
pre 16 godina
Kockasti volvo 240 je daleko vise "cool" od novog V50 koji je kvalitetan i dobar automobil ali po mom mišljenju nije ni blizu dizajnerski uspešan kao njegov predhodnik. Volvo 240 sa svojim ravnim linijama i "nesofisticiranim" površinama nedvosmisleno nosi svog duh na najbolji mogući način dok se za V50 to ne može reći (pre bih rekao da podsećaja na fordove modele iz druge polovine devedesetih).
pre 16 godina
@vlada edmonton, da otpustili su 1200 radnika,pa sta? To je cena koja se placa za prelazak iz vise srednje klase u visu.Ja ne znam koja auto kompanija nije to uradila.Volvo jeste skup i tesko da ce u buducnosti dostici broj prodatih automobila iz proslosti,ali takodje i cena je visa,cak je skuplji od nekih modela Jaguara,c seria naprimer.Prica da Ford hoce da ga se otarasi,to bih bas voleo da vidim.Dva najgora spajanja auto kompanija ikad uradjena su Ford-volvo i krajsler-mercedes.Da napomenem da je ford vec grcao u dugovima kad je kupio Volvo!!! Uopste se nesekiram za Volvo industriju oni su samo u tranziciji i jedva cekam da raskrste sa fordom.Ne znam zasto ali kad mi neko spomene ford prva asocijacija mi je vasar!!!by the way vrlo moguce da ce uskoro da nikne nova fabrika Volvo-a,u delu sveta gde je plata 500e a ne 3500e,samo da se slegne prasina.
pre 16 godina
"Kupac"(ili vlasnik) Volvoa V50 nece razmisljati o Kii...".
E prijatelju,tu gresis,jer sam i ja bio 10 godina vlasnik volvo 240 iz 89te,a sada sam ponosni vlasnik novog Fokusa TDci i Kia Rio CRDi.
Moja poenta je-iako sam fan volvoa jer sam sa mojim presao po Srbiji i Evropi 200000km,kada je dosao dan da se rastajemo,nisam ni mogao da razmisljam o novom volvou.To su jake cene za odlican kvalitet,ne sporim,ali vozio sam nove C30 D5 i S80 2.4D,i moram reci,da su to sjajna vozila,ali u svakom slucaju preskupa.A vlasnik S80tice,je imao i S80 prve serije sa audijevim dizelom,i imao je uzasna iskustva sa tim vozilom.Novi S80 je kupio jedino jer je dobio u Becu jako dobru cenu za novi.
Meni kao vlasniku 240ice je to bilo totalno strano imati tolko problema sa ipak novim i preskupim autom.
A sada neka svako izvadi svoje
zakljucke,jer ja ipak volim
2 dobra nova dizela za cenu jednog V50...
pre 16 godina
Svaki komentar u kojem se ne hvali Volvo je za neke pogrešan i smešan, naročito za one koji samo u Volvou sede i ništa drugo vozili nisu :-) Tek kroz poređenje se vidi gde je nečemu mesto, a ako je isto suvislo po recimo klasi, ceni, opremi, osobinama,..., zašto ga se plašiti. Smešan je samo komentar da su "japanci" inferiorni u odnosu na Volvo.
pre 15 godina
Imam Forda Windstar-a 3.8 v6 i sa automatskim menjacem i pogonom na prednje tockove i hteo bih da mu zamenim motor za neki slabiji... Dali neko zna koji bi motor mogao da dodje u obzir? Mozda bi to mogao biti Mondeov motor 2.5 v6,tj dali neko zna kako bi se uklopio?
pre 16 godina
zaista nisam vozio volvo, kao ni mnoge druge aute ali kada o jednom autu koji mi se toliko sviđa (govorim o c30) pročitam toliko loših stvari iz najrazličitijih časopisa ... onda zbilja počnem sumnjati - nije da to ljudi pišu jer im se auto ne sviđa izgledom, a ponovo ne može konkurencija toliko toga potkupiti ... svaka čast ovome testu ... ali mislim da je jedan od rijetkih što hvali volvo. A što se tiče držanja ceste po kiši pri 130 km/h - kakav je to etalon za auto ovog cjenovnog razreda ... pa i moj bijedni golf 1.6 pri toj brzini drži cestu dobro ... dok se vozim na autoputu - samo opet to je nekih 50% do ceste 30% do guma i 20% do auta.
pre 16 godina
... a možda i niste (Zorane), bar tako zvuči taj komentar na koji se moja replika odnosila. Teča mi je vozio pre desetak godina baš GLE 760 Volvo, jedva ga se rešio, nikome nije uspevao da ga utrapi, a imao je mnogo problema. U isto vreme, do nedavno, moj otac je vozio 323 Mazdu kupljenu 89. na sajmu, kojoj je za 17 godina menjao gume, pločice, paknove, svećice, filtere,..., pravi sipaj i vozi auto. Naravno nisu ista klasa, ali bar nije imao problema kao teča, a još su ćaletu stalno kačili na brisače brojeve telefona ako hoće da ga proda. Eto malo argumenata, kao deo ilustracije i poređenja.
pre 16 godina
Da li neko zna, koji motori u Volvoima su zaista Volvo, a koji su Ford?
pre 16 godina
Volvo V-50 to je samo produzena verzija volvoa s 40.
Kojeg vozim otprilike oko dve godine i veoma sam zadovoljan sa njime.Jer motor je 2.4 litra benzinac i tada kada sam ga kupovao,mislio sam da ce prilicno ta trosi ali me je veoma iznenadi sa potrosnjom. Koji trosi u proseku 8.5 litara na 100 km.A moj kolega je u isto vreme kupio Citroena C 4, 1.6 litara motor i trosi u proseku 9.2 litra,da ne poverujete jer koristimo isti put do posla i nazad u proseku 50 km dnevno.
A o udobnosti izmedju ova dva auta ja mislim da netreba pisati,jer to je ogromna razlika.Tako buducim kupcima mogu samo da preporucim da se neboje volvoa benzinaca,jer to su rastereceni motori sa 5 cilindara,jer pri brzini od 120 km, on trosi 6.7 litara, a citoen pri toj brzini ravno 10.5 l. To su tacni podaci jer obadva auta imaju automatske menjace,tako da nije stil voznje upitanju,jer vise puta koristimo jedan auto zbog posla i onda usporedjujemo podatke. Nemam nameru da kudim citroena ali to je to,mozda su dizeli ekonomicniji sto sigurno jesu,ali ovde se voze samo benzinci.
Pozdrav vozacima volvoa,jer ko jednom kupi volvoa taj gleda opet sledeceg volvoa.
pre 16 godina
"Vikinze", ti priccas o americkom trzistu gde je Volvo pak ima realnu cenu, mnogo nizu od evropske. Koji V50 u amaerici kosta 32000evra ili ti 50000dolara??!? nijedan!
Inace moj 240 volvo sam uvezao iz amerike,za to trziste, a moja familija tamo vozi dugo volvoe, imali su S70 2.5Turbo, komada vise, i kazu-dobri ali preskupi za odrzavanje... i sada presli na VW Jette 2.5. Jeftniji za odrzavanje.
pre 16 godina
Respect for Volvo.
pre 16 godina
"Upravo je čitava instrument tabla ta koja me je podsetila na Ikeu. Radi se praznom i jednostavnom prostoru ne narušenom sa 60 – 70 dugmića koji služe za podešavanje 4 - 5 uređaja."
- Ali ja baš volim kad ima puno dugmića. I još kad svi noću zasvetle ...
pre 16 godina
volvo je juce otpustio 1200 radnika u geteborgu glavnoj fabrici volvoa zbog lose prodaje
pre 16 godina
Baš sam se pitao koliko će sekundi proći pre nego što neko pomene Akorda za 20K ili Imprecu za 15K. Izgleda da u Srbiju treba uvoziti samo ova dva automobila i eventualno po koju Alfu za one koji mrze Nemce i Japance.
I bez čitanja komentara mogu iz glave da sastavim prvih deset komentara koji se iz testa u test ponavljaju kao šablon.
pre 16 godina
Sta vise reci sve je lepo opisano u tekstu. Nisu mi jasni ovi likovi koji nikad nisu seli u VOLVO-a i provozali ga malo,a daju komentare tipa mazda,seat,pasat...Zna se gde pripada VOLVO,a to je bmw,audi a s80 moze i sa mercedesom da se poredi.Ljudi koji razmisljaju da kupe VOLVO-a dvoume se upravo izmedju ovih marki,cisto sumnjam da su pomislili na acord ili sta vec.Nisu to losi automobili ali nisu u istoj klasi,inace poredjenja su dobrodosla.Ovde je autor teksta napisao sta spada u ekstra opremu ali nije naveo sta je to standardna oprema u bilo kojem VOLVO-u.Siguran sam da bi mnogi od ovih komentatora ostali bez komentara,a jos da imaju priliku da ga provozaju...pssst!Sto se tice dizajna VOLVO ima svoje kupce i daleko je od bankrota,ja licno ne volim automobile dizajna pezoa i tojote...koji izgledaju kao istisnut slag iz boce,ali sve ima svoje kupce i daleko od toga da su to losi automobili.Ja vozim vec treci VOLVO i ne pada mi napamet da kupim bilo sta drugo osim VOLVO-a.Ako skupim dovoljno para to ce biti V70xc,2002god.izgleda stvarno mocno.Trenutno vozim 460,96 god.Oprema:vazdusni vozac i suvozac,standardna zastita od bocnih udara u vidu ukrstenih sipki u vratima,klima,abs,servo,4 puta elektricni podizaci,tonirana stakla,grejaci sedista,el.retrovizor,podesavanje volana po visini,podesavanja sedista po visini,maglenke,sedista sa podesavanjem za lumbago,decija sedista,metalik,pa sad uporedite sa bilo kojim drugim automobilom 96god!!!!Svedski lim,motor na kom se radi generalka na 600000km,znaci nekompententnim jedno veliko pssst.
pre 16 godina
Vozio sam preko 3 god. Volvo V40, oko godinu dana S40, poslednje 3 godine vozio sam S60 D5. Vozio sam naravno i druge automobile(Floridu,Golfa, Tojotu, Reno Laguna, BMW , Peugeot 406), od marta meseca o.g.vozim Hondu Acord 2,4, nova. Sa S60 sam za godinu dana presao oko 100000 km, uglavnom po Srbiji, prosao sam nebrojene situacije, nikada me nije izdao, pri tom sam se uvek osecao bezbedno i posebno. Uzivao sam vozeci ga. Nova Honda ne moze da pruzi ni blizu od onoga sto mi je polvan Volvo pruzao. Moj sledeci privatni automobil sigurno ce opet biti Volvo, S 60 ili ako bude sve po planu XC 60.
pre 16 godina
vozio sam dva volvo-a 460 95 i 96god.Prvi je bio sa renault motorm 1800cm3 i trosio je 13 l po gradu.Drugi je 2000cm3!! sa volvo motorom i u istom gradu trosi 9,5 litara ,a na otvorenom putu 7 l benzina(vise puta proveravao posto je i meni bilo sumnjivo).Znaci 3,5l manja potrosnja,sa 200cm3 jacim motorom ali VOLVO.Kad otvoris haubu na prvom automobilu ,imas mesta da stavis tv 33cm,a na drugom nema mesta uopste.Oba su dosta startna pa je obilazenje sa njima na putu pravo uzivanje.U nekim rizicnim situacijama na putu ovaj auto mi je spasao zivot a sigurno i robije.Imaju jako dobre kocnice i stabilnost na putu.Da bi se ovaj auto prevrnuo na krov potrbne su vam moci hari potera.Inace i dalje vozim VOLVO i opet cu.
pre 16 godina
Kao porodičan čovek poštujem Volvo zbog posvećenosti bezbednosti, jedno vreme sam ozbiljno razmišljao o kupovini S60. Ono što me je odbilo su mogućnost preprodaje, razlika u ceni polovnog vozila u odnosu na konkurenciju (polovan S60 u Nemačkoj košta gotovo upola manje od A6, iskustvo me uči da za to obično postoje "debeli" razlozi) i konačno sam se raspitao za cene delova i servisnu mrežu i odustao. Ipak radi se o svakako interesantnim automobilima.
pre 16 godina
@dado,Volvo uopste nema slabu prodaju,bas naprotiv!!!prodaja im ide nikad bolje.Gledajuci komplet Evropu i Ameriku,u Srbiji ih ima naj manje i mozda u albaniji.U u madjarskoj je svaki 6 auto volvo,u rumuniji svaki 9,pogledajte pretrazivace za prodaju automobila npr.autoscout24.com,sajt za celu evropu pa ce te shvatiti da ih svuda ima isto kao i BMV i audia.Druga stvar u Srbiji je problem servis najvise,a i usluge servisa su dosta skupe,sami delovi i nisu.To je razlog sto je voznja volva u srbiji vise prestiz.....i na kraju kad samo svedjani kupovali kao sto ga kupuju sada a i pre,to je sasvim dovoljno da volvo opstane kao marka i napravi profit,a o americkom trzistu i da nepricam tamo je medju top 5 naj prodavanijih.Ipak su oni prvi krenuli sa izvozom jednog evropskog automobila za sad.
pre 16 godina
Stvarno, svaka cast Volvou! Vozio sam se u S60 2.4 D5 (sa turbinom), vlasnik mi je dozvolio da ga i ja malo provozam i zaista je neverovatan auto, sa izuzetnom opremom za 2002. godiste!
Ali, koliko vidim po komentarima, kada se Volvo hvali uglavnom je rec o S60, S80, eventualno S40/V50 sa 2.4 ili 2.5T motorima, dok je test o 1.6D V50...
Ja sam veliki postovalac Volvoa, zaista, ali cena od 32.000e za automobil sa 109KS, sigurnosnom opremom koja jeste jedna od najboljih u klasi, ali mozda ne i najbolja, sa dobrom ali ne i najboljom opremom i tom velicinom (Focus karavan)... Ipak mislim da je previse!
Onaj S60 je pre dve godine otisao novom vlasniku za 16.000e sto je vise nego smesna cena za njega, ali tako je... Iako je S60 2002. godiste a ovaj nov, treba uporediti cene i videti da li se isplati! Pogotovu kad se kupuje nov auto... Moze da bude dobar koliko god, cak i najbolji u klasi (sto uz svo postovanje mislim da nije) ali zbog toga ne moze da kosta kao npr. Focus ST (koj ima Volvoov 2.5 turbo motor) ili neki slican auto sa mnogo vise smeka, snage i opreme sa sasvim prikladnim kvalitetom i sigurnosnom opremom...
pre 16 godina
Ne razumem zasto postoji rivalitet izmedju ljudi oko ovakvih pitanja? Ja sam imao Golfa 2 i 3, Ford Mondeo 2 i Lagunu ali auto koji trenutno vozim a to je Volvo V40 je definitivno ostavio na mene utisak posebnosti i pruzio mi sto neko u komentarima rece UZIVANJE u ekspolataciji. Ne znam koji motori se gde prave i koji modeli se gde sklapaju ali Volvo nece u svoja vozila da stavi bilo sta, a ljudi priznacete kolko para tolko muzike vazi pogotovo u automobilskoj industriji. Moj V40 je 2002 godiste i ima 1.9 td motor i verujte za godinu ipo sam prezadovoljan jer cesto putujem zbog posla po Srbiji i Makedoniji. Sto se tice cene to moramo malo da pitamo i nase vlasti jer skoro sam bas gledao u Skoplju novi V50 , firma MAKSIMA je generalni zastupnik za Makedoniju i to bas ovaj MOMENTUM kosta sa podosta opreme i na lizing - 26500 evra. Makedonci su skinuli poreze a nasa drzava kad li ce joj biti dosta, ne znam. Toliko od mene, pozdrav svima a ja vec merkam novu 50-icu i boze zdravlje dogodine cu se baskariti u njoj.
pre 16 godina
@ psst
Ineresantno. Na www.usatoday.com/money/autos/2008-06-25-volvo-layoffs_N.htm
pise :STOCKHOLM — Ford-owned Volvo said Wednesday that it has given layoff notices to 1,200 workers in Sweden following a $151 million first-quarter loss on declining U.S. sales. Cak i Ford hoce da ga se otarasi, ali nema kome da ga proda. A podatak da je on medju top 5 najprodavanijih automobila u Americi zvuci smesno.U 2007 su prodali 106 hiljada, a 2006 116 hiljada automobila (u Americi).
pre 16 godina
Imao sam prvo Volvo 760 GLE..onaj ogromni ,udobni auto za koji me i danas dusa boli sto ga ostavih. Sluzio je i sluzio i nema mu ravna. No, dodje vreme za nesto novo pa kupismo Volvo S70. Vozimo ga 7 godina i apsolutno nikakavih problema nisam imao. Fantastican auto..Boze zdravlja i sledeci ce biti Volvo.
Poredjenja Volvoa sa japanskim automobilima su neozbiljna a sa Kiom vise prelazi u komediju.
pre 16 godina
Sve ok pa i cena, samo za te pare je mogao da bude i 2.0 ili 2.5 dizel, jer iskreno nesto nisam siguran da sa ovim motorom mozes uzbrdo sigurno i lagano da pretices.
pre 16 godina
Deluje mi da su prethodnih par komentara poslali ljudi koji nisu bas mnogo vozili Volvo, pa sam se osetio prozvanim...
Vozim S60 oko 3 godine, presao je preko 100.000km kroz manje vise sve klimatske zone izmedju Kanade i Meksika (od voznji kroz mecavu na -25 pa do +40 na jugu). Za svu tu kilometrazu jedini "kvar" koji sam imao je da je pregorela sijalica zadnjeg levog stop svetla, ali Volvo je ugradio dve (jednu iznad druge, za svaki slucaj) tako da se svetlo i dalje videlo od pozadi. Ne bih ni primetio da mi kompjuter nije rekao tacno koja sijalica je pregorela (nova je kostala 2 dolara i trajalo je ispod 5 minuta da se promeni). Naravno, bilo je dosta "neprijatnih" situacija na putu i S60 je uvek odradio svoj deo posla besprekorno. Jednom prilikom tokom naglog kocenja i skretanja u stranu auto je automatski otkljucao sva vrata (tad je bilo bas gusto).
Poredjenje sa KIA-ma je besmisleno, a sto se tice Hondi, bilo na startu ili na otvorenom putu, moze da odere svaku. Model 2.5T AWD (americko trziste), 2.5L benzinski motor, 5 cilindara, turbo punjac i nekih 210KS se uopste ne ponasa kao "penzionerski auto". AWD mu daje izuzetnu stabilnost pri naglim pokretima, kisi i snegu. Na primer po pristojnoj kisi i brzini od oko 130km/h voznja nije ni malo neprijatna.
Sve u svemu, kad dodje vreme za kupovinu novog auta, uopste nema potrebe da razmisljam i biram. Kupujem ISTI! Ma kakvu cenu Volvo stavio. Iz mog iskustva, vredi.
pre 16 godina
Motore preko 2l proizvodi Volvo (obično petocilindraši), manji su iz Forda.
pre 16 godina
Vlasnik sam Volvo V50 2.5T AWD...mozda je jos rano da sudim s obzirom da sam presao sa njim oko 5000km/h ali ono sto je do sada pruzio dovoljno mi je da pri buducem izboru ostanem pri kupovini Volvo. Napominjem da zivim u Moskvi, imam dete od 2 godine i najveci razlog kupovine istog modela je komplektacija sigurnosti koje pruza Volvo... jedna od njih su bocna triplex stakla a da ne pominjem ostalo. Kao bivsi vlasnik Honda Accord prosto sam prezadovoljan svojim Volvo jer stvarno nema potrebe za poredjenjem ova dva automobila. Napominjem da vozim automatic i prezadovoljan sam performansama koje auto pruza.
Sve je stvar izbora i zelje!!!
pre 16 godina
Posto je neko pitao za poreklo motora ...
Koliko znam, danasnji dizel motori od 1,6 i 2 litra koji se nalaze u volvu, fordu i mazdi, poreklom su iz pezoa i citroena, odnosno, "napravila" ih je grupacija PSA. Ja vec 4 godine vozim jedan takav HDI i nemam primedbi.
Dizel u volvu od 2,4 litra ( D5 i "obicni" ) je napravio volvo.
Poreklo benzinskih motora mi nije poznato.
Inace, sa jednim ( benzinskim ) volvom sam bio presao preko 200.000 km i moj utisak je bio odlican.
Volvo jeste skuplji nego vecina kola njegove "velicine", ali smatram da za to ima opravdanih razloga. A kada sledeci put budem imao dovoljno novca za tu namenu, opet cu svakako da kupim ( novi ) volvo. Jer, volvo je volvo i to moze da shvati samo onaj ko ga je imao.
Pozdrav svima.
pre 16 godina
Ja sam 8 godina vozio Volvo 460, prešao 150000 km i imam samo reči hvale - pouzdan, bezbedan, snažan, kvalitetno izrađen. O pouzdanosti nemam šta da dodam - imao sam samo redovno održavanje. Volvo je u Srbiji vrlo redak pa se i ne krade. Sledeći auto koji sam kupio nije bio Volvo nego Ford Mondeo i to samo zato što pravih servisa za Volvo praktično i nema izvan Beograda. Da je servisna mreža razvijenija ne bih uopšte razmišljao o izboru sledećeg automobila. Doduše, od kada je otvoren Saab centar u Novom Sadu, možda i razmislim sledeći put.
pre 16 godina
@psst
Ako ces uistinu, Ford je preporodio Volvoa
Od neekonomicnih sporih celicnih kutija su pod Fordom presli u brze, agilne skulpture na putu! Setite se samo "pouzdanosti" dizel motora koje su pozajmljivali od Renaulta pre 1999. Cela dinamicnost S40 i sada C30 se zasniva na tome da su pravljeni na izuzetnoj bazi Focusa. Tako da, ako nista, Volvo je spoj dve najbolje kombinacije - Fordovog ogibljenja i novih Volvoovih benzinskih motora, uz izuzetan dizajn. Od svega toga Ford je imao koristi samo od 2.5T motora koj ugradjuje u Focusa St od pre par godina i u novog Mondea.
I zaista bih voleo da saznam zasto je Ford vasar? I u odnosu na koga u klasi (dakle ne u odnosu na BMW/Mercedes/Audi)?
pre 16 godina
Goša, 5. avgust 2008 14:01)
..mozda smo vozili druge automobile pa iz tog razloga govorimo o superironosti Volvoa nad pomenutim markama..ne budi tako siguran u ono sto kazes, odnosno pises..
pre 16 godina
Goso, mislim da je to sve od slucaja do slucaja. Mozemo tako do sutra navoditi primere. Redovno zaticem poruke zakacene na brisacima mog Volvoa 240 karavan '91 i cesto odgovaram na pitanja prolaznika kojima se auto jako dopadne. Sa druge strane komsija koji je krajem devedesetih uvezao 760 diesel iz Italije provodio je sate pokusavajuci da ga staruje, pokrene i sl. A kada bi napokon uspeo, dimio bi kao termo elektrana. Ima i ta ideja gde vozaci 200 serije pozdravljaju jedni druge kada se sretnu u saobracaju, dok se mimoilaze na putu... Cini voznju prijatnijom jer se vozaci ovih dana najcesce pozdravljaju srednjim prstom.
Sto se tice prodaje ovakvog auta - kupci su samo kinezi, pogrebnici i malobrojni entuzijasti.
Respect za 323.
pre 16 godina
Bojane, slažem se. Nekome se zalomi i loš primerak inače kvalitetnog automobila. Pa i fabrike pozivaju na zamene delova celih serija. Ali ovde malo "navijamo", inače ne bi ni bilo komentara :-) Ali činjenica je da je moj ćale na kraju prodao 323, mom ujaku :-), samo zato što je želeo auto sa klimom, prozore na struju, centralnu bravu, koje 323 iz 89. naravno nije imala :-) a teča je prodao Volvoa jer je imao probleme :-(
pre 10 godina
*****
40 Komentari
Sortiraj po: