Bimmer
pre 16 godina
Ford Mondeo i Mazda 6 ne dele platformu..., po ko zna koji put...
pre 16 godina
Ford Mondeo i Mazda 6 ne dele platformu..., po ko zna koji put...
pre 16 godina
Ne znam da se Mazda pravi u Kini i Iranu. Na carinskoj deklaraciji moje 3-ke pise da je proizvedena u Hirosimi, Japan. Sto se nove 6-ice tice, izgleda sjajno. Kod nas, kako sam dobio informavije u Profilu, stize u februaru 08. Na leto ce jedna od ovih lrpotica biti moja.
pre 17 godina
Kako znate da je Mazda za evropsko trziste proizvedena u Japanu? Mene konkretno interesuje Mazda3,a vidim na njihovom sajtu da se prave i u Kini, Iranu i sl. Kako to moze da se proveri?
pre 17 godina
@Informacija
Mislim da ce Mobil biti sasvim OK, naravno sintetika koju ste pomenuli (5w-40) i posto se slaze sa specifikacijom proizvodjaca, onda nece biti problema. U svakom slucaju cekam Mazdu pa cemo lako za ulje :) Vama Hvala na informacijama
pre 17 godina
@pedjolino
Mazda ima svoje orginalno ulje Dexelia, koje proizvođač naravno preporučuje, međutim ja to ulje nisam uspeo da nađem kod nas ni po radnjama a ni po ovlašćenim servisima.
Što se tiče gradacije, proizvođač u Uputnoj knjižici koja dolazi uz auto preporučije različite gradacije za različite temperaturne uslove u kojima će se auto koristiti.
Što se tiče ovlašćenih servisa oni sipaju uglavnom Mobil doduše ne uvek iste gradacije, pa su meni tako sipali Mobil 1 (0w-40), Mobil Fe (10w-40) a jednom su mi sipali i Valvoline (15w-30) o čemu svedoči i moja servisna knjižica
Bilo kako bilo, pošto nisam uspeo da nadjem orginalno ulje sipam Mobil S (5w-40) koje je potpuno sintetičko i koje su mi mnogi dobri majstori preporučili jer najviše odgovara tom tipu motora i našim temperaturama, a naravno slaže se i sa specifikacijama proizvođača, tako da ga i tebi toplo preporučujem, ukoliko naravno ne uspeš da pronađeš orginalno ulje.
pre 17 godina
@Informacija
Hvala, posto sam imao Ford Mondeo 2.0 tdci (115ks) mislio sam da je kasnije u Fordu dosao isti motor kao i u Mazdu od nekih 13o-ak konja pa sam zato racunao da je mozda isti. Dakle 6-ica je 100% Made in Japan, to mi se svidja :) Jos samo pitanje koje ulje i koje gradacije se sipa u Mazdicu ili serviseri to "znaju najbolje"?
pre 17 godina
@pedjolino
Česta je zabluda da trenutno aktuelna Mazda 6, znači ova koja je počela da se proizvodi 2002 godine, ima veze sa Fordom.
Mazda 6 je isključivo i kompletno čisto Japanska, iako je Ford ušao u Mazdu pre nego što je ona počela da se proizvodi, znači ne deli ni platformu ni motore sa Fordom Mondeom. Prvi model koji je rađen na platformi Forda je Mazda 3 koja je rađena na platformi Fokusa.
E već ova nova Mazda 6 će biti rađena na Mondeovoj platformi i najverovatnije će se ugrađivati i neki njegovi motori u nju, mada nije isključeno da će Mazda zadržati i neke svoje motore u novoj šestici.
pre 17 godina
Ljudi hvala Vam na ovim informacijama o Mazdi jer mi puno znace posto sam vec bio u inostranstvu i video neku Mazdu koja ce po svemu sudeci biti uskoro u Srbiji tako da znam sta me ceka.
Volio bih samo da im je i mreza servisa malo bolja, jer mislim da trenutna situacija ide samo u korist servisera tako da oni zidaju cene po nekoj svojoj racunici. Probao sam doticnu Mazdu i zaista vredi tih para. Iako je automobil sa prednjom vucom upravljivost, lezanje su vrh, motor takodje, i imam pitanje vezano za motor. Da li se isti ugradjuje i u Ford Mondeo ili oni imaju neko svoje cedo?
pre 17 godina
Imam veoma konkretan predlog.Posle dugogodisnje eksploatacije Tojote preporucujem svima nezadovoljnim vlasnicima Mazdi i ostalih maki da nabave Tojotu i da se rese svih tih problema koje sada imaju.
Tojota forever.
pre 17 godina
Ukratko: Vozio novu Mazdu cd 120 ks, presao 135.ooo km za 3 godine. Redovno servisirao u MAZDA PROFILU i apsolutno zadovoljan i autom i servisom. Rekao bih da je servisna kuca ubedljivo najbolja od svih sa kojima sam imao iskustva u Beogradu. Osetljivost na gorivo? Mozda ali ako se drzite proverenih izvora, rizik je manji. Ja nisam imao nikakvih problema.
pre 17 godina
@ Bojan RF
Hvala ti puno na linku ja nisam imao predstavu da se Mazde prave u SAD (mada u ovom slucaju samo 6-tice ne 3-ojke). Ali 3-ojke se prave i u drugim drzavama.
Jedna stvar ako zivite u Severnoj Americi verovantno znate da se na cenu automobila uvek doda dopremina i pripravnost automobila. Nikako mi nije logicno kako moze cena da bude ista za Mazdu 3 koja je pravljena u Japan i isporucena u Torontu, Kanadi ili Fordovim, Tojotinim , GMovim ili Hondinim automobilima koju su proizvedeni u udaljenosti manje od 100 km od Toronta. Isto i Golfofi koju se sklapaju u Meksiku 2,000 km.
pre 17 godina
@pedjolino. Molio si za neke informacije o Mazdi 6 dizel.
Ja sam 2003 god. uzeo novu Mazdu 6 dizela 2.0 od 120KS, pravo iz salona.
Do sada sam sa njom prešao 90.000 km pa evo nekih mojih ličnih iskustava.
Što se tiče samog automobila, za te pare (što je sasvim realna cena polovnog auta sa obzirom da su ove Mazde dizeli sa ekstra opremom nove koštale oko 20.000 Eur)teško da možeš kupiti bolji. Vozne karakteristike i perfomanse su više nego odlične. Vrlo je upravljiv, udoban i startan (320 Nm obrtni moment) tako da sa te strane ne treba da brineš, kvalitet enterijera je na sasvim zadovoljavajućem nivou.
Ono što može da predstavlja problem je servisna mreža i cene održavanja. Kod nas u zemlji postoji svega par ovlašćenih servisa a i oni su relativno slabo snabdeveni delovima tako da se, osim filtera i nekih potrošnih stavki, delovi uglavnom naručiju i čekaju nekoliko nedelja, pogotovo karoserijski. Uprkos tome održavati auto u ovlašćenom servisu povećava troškove održavanja 50-60%, jer recimo filter goriva je u servisu 5.000 din a njegova zamena je 1.500, ni ostali filteri nisu mnogo povoljniji, prednje pločice su oko 12.000 din, klinasti kaiš 7.500 din. Vedrija strana je što se svi ti delovi koji spadaju u delokrug redovnog održavanja mogu uz malo strpljenja i truda nabaviti i u drugim radnjama koje prodaju delove za Japanske automobile ili nekim specijalizovanim maloprodajama recimo BOSH-a ili Lukasa, pa tako ceo komplet orginalnih BOSH-ovih filtera za njega košta manje od filtera goriva u servisu a Lukasove pločice za njega su 4.500 din, jedino što za njega u tim radnjama uglavnom ne drže delove na lageru pa se moraju naručiti par dana ranije.
Međutim ono što je meni zadalo glavobolju je što ovi dizeli nikako ne trpe naše gorivo. Ja sam dva puta radio pumpu visokog pritiska, prvi put na 40.000 km kada je zamenjena pod garancijom i ponovo na 80.000 km kada je menjan neki njen ventil za koji u servisu traže 25.000 din ali kao što rekoh ako se potrudiš možeš da staviš orginalan ventil za 150-200 Eur sa ugradnjom. Takođe svi delovi koji se nalaze na udaru lošeg goriva izuzetno su skupi, čak nerealno skupi u odnosu na cenu celog auta, pa tako katalizator košta oko 3.000 Eur (iz razloga što dolazi sa komplet auspuhom i u Mazdi se posebno ne može zameniti, izvor Mazda AC Zemun), isto je sa diznama, protokomerom i sl. Doduše do sada sa tim nisam imao problema.
Karoserijski delovi nisu skupi i cene su kao i za svaki drugi auto, recimo ceo prednji branik je 300 Eur (doduše bez farbanja), orginalan vetrobran oko 500 Eur.
Eto, to ti je to, osim nekih boljki sa kojima se kod nas susreću svi dizeli nekih preteranih problema sa njom nema. Meni je bilo malo naporno da me deru po servisima prve 3 godine dok sam bio u garanciji ali se ipak ispostavilo kao dobro jer pumpa koju su mi menjali košta preko 1.000 Eur.
Nadam se da sam pomogao.Ja lično ako se budem odlučio da ponovo kupim Mazdu biće to isključivo benzinac. Ako i dalje budeš imao neke nedoumice možeš se i sam raspitati po servisima za cene pojedinih delova ili pokušati da nabaviš neki njen deo mimo servisa da stekneš jasnu predstavu.
pre 17 godina
Nisam u toku, Mazda je počela da pravi turbo jurilice. Lepo od nje :)
Onda bi mogli da pomenemo one motore od 2.0l koje imaju mitsubishi evo i subaru wrc (i još neki) od oko 300konja, a na koje se plaćaju manji nameti ovde u Srbiji jer su ispod 2000 kubica, ali to je druga tema (koja me pogodi svakog januara - registracija).
Mislio sam da će ostati na MX i RX seriji kao brzih kola. Eto napretka iako im je Ford novi gazda.
pre 17 godina
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD?
Sale
Majstore evo link za tebe http://www.mazda.com/profile/group/foreign_base.html
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
vlade
Citaj malo finansijske izvestaje kompanija a takodje liste za 2006 godinu, pa ces videti gde je mazda! Ako hoces nesto da demantujes, daj link, mani me demagogije.
Osim toga japanske kompanije imaju 50.8% akcija, a samim tim i kontrolu nad kompanijom. Da Ford je najveci pojedinacni akcionar ali 50.8 je vece nego 33.7 (link http://www.mazda.com/investors/stockinfo/situation.html)
pre 17 godina
@Boris: sto se tice zoom-zoom prednosti evo konkretno:
Mazda 6-Speed: 2.4L I-4 motor od 280 KS, cena $27.000. Acura-TSX 2.4L I-4 motor od 205 KS, cena $28.000. Naravno, neko ce reci da ne treba porediti turbo i naturally-aspired motore, ali cak ni slican 2.3L motor u Acuri RDX sa turbo prehranjivanjem ne izvlaci toliko snage (240KS) kao Mazdin 6Speed (280KS), pa cak ni kao 3Speed (260KS).
pre 17 godina
Sve Mazde se prave u Japanu, zato se toliko ceka na isporuku.
Ja vozim mazdu vec nekoliko godina i mislim da cu do kraja zivota, toliko o njima
pre 17 godina
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
Istraživanje "car survey" navodi pad kvaliteta marke mazda od prvog mesta g. 2003 na četvrto g. 2005. Slične i ne baš iste rezultate dobičete i kod "top gear" ili "JD Powers" .
Svi znaju da ni škoda nije više češka iako se sklapa na u Češkoj.
pre 17 godina
Drago mi je da po prvi put naiđem na neke komentare koji nisu bili prepucavanje i pljuvanje po nekom modelu o kome se priča....o Mazdi 6 šta reći sem da je to moj auto snova !
pre 17 godina
@Nele-USA Te Honde i Toyote što viđaš tamo nisu one koje se viđaju ovamo, te je tvoje zapažanje ograničeno na to tržište, kao što si i rekao.
Ako bi tu mazdu uporedio sa acurom tsx, a što je ovde accord onda mislim da je zoom zoom prednost na strani ovog drugog :)
Ono što sam generalno primetio je da svi serviseri naglašavaju da je auto iz japana nešto drugo u pogledu kvaliteta.
Mazde mi se generalno sviđaju, ali nikako da dobiju ono nešto što bi mene privuklo. Možda je ova generacija to, videćemo na sledećem sajmu (ili samo izložbi, već sam zaboravio kada je na Beograd red, a kada na Zagreb) jer najviše verujem ocenama koje steknem ličnim uvidom (ne na slikama).
pre 17 godina
@ Bojan RF
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD? ja zivim u Kanadia i vozim Mazdu 3 ko ja je napravljena u Japanu i malo mi je cundo ako se prave u SAD zato ih ne uvoze od datle.
Imam ga vec godinu dana i mogu vam reci da sam zadovoljan. I veliki plus sto je pravljen u Japanu detalji su fantasticni mislim na spojeve delova u unutrasnjosti i spoljasnosti automobila.
Ja sam kupio 3-ojku zbog toga sto mi se nije svidela 6-tica ali ova nova 6-tica je neverovatna (naravno 3 je bila nekih 10-tak hiljada jeftinija od 6-tice).
@ pedjolino
Nezanm kako se krecu cene u Evropi ali u Kanadi Mazde do 5 godina drze neverovatnu cenu. Recimo moja nova mazda 3 naspram dve godine stare mazde 3 razlika je bila nekih $2,000 do $3,000.
pre 17 godina
Vozim vec mazdu 6 cd turing tri godine.Dosad na kolima promenio sam samo gume i menjo ulje,filtrove.Napravio sam 88000 km i kola su kao nova, mislim da su u svojoj klasi besprekorna. Moj savet je ako imate para, kupite je, ja kad budem menjo ponovo cu kupiti 6. Pozdrav svima od zaljubljenika mazde 6.
pre 17 godina
@Vlade
Na čemu baziraš tvrdnju o nekvalitetu novih Mazdi???
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija....a mazda više nije japanski auto.
"vlade"
Sta pricas gluposti kad ne znas. Ford nije vecinski vlasnik, samo ima akcije 33.4%(pogledaj link http://www.mazda.com/publicity/release/2007/200702/070227b.html). A samo da znas Mazda je jedini japanski proizvodjac automobila koji jos uvek ima fabrike uglavnom samo u Japanu (osim fabrika u USA). Znaci ako kupujes auto u evropi, on je napravljen u Japanu. Prema tome kvalitet je vrhunski, sto Mazda pokazuje i na svim svetskim listama u kojima je medju prvima (sa ostalim Japancima).
pre 17 godina
Text nisam ni citao, slika sve govori. Jednostavno - FANTASTICAN AUTO ! ! ! :-)
pre 17 godina
Pogledam novu lagunu, pogledam mazdu 6. Nikako ne mogu da shvatim kako još uvek opstaju klišei da eto francuzi prave lepe a japanci dosadne automobile.
Ova mazda je vrhunski dizajnirana,kvalitetu prethodne su se klanjali i iz autobilda. Još samo da ima gde da se servisira.
pre 17 godina
Sjajan auto, najlepši i najkvalitetniji(verovatno) u klasi.
pre 17 godina
zooom malo sutra.....deluje kao kopija leksusa...u jeftinijem izdanju....mada nije da je ne bih arcio
pre 17 godina
@Grasa..
potpuno si u pravu .., i spreda i od 'zadi isti Lexus..
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija. Nažalost mazda nije ono što je bila prije, a to je rezultat američke filozofije kapitalizma: smanjenje troškova, smanjenje troškova i smanjenje troškova. Tri godine stari mondeo pun je rđe. Nadam se da će mazda bolje proči.
Japanski automobili su još uvek najpouzdaniji i najkvalitetniji, a mazda više nije japanski auto.
pre 17 godina
Nadam se da ćemo uskoro videti i ovaj auto u novoosnovanom Mazda klubu Srbija.
pre 17 godina
Mazda 6 je oduvek bila automobil privlacnog izgleda i na testovima se pokazao kao veoma pouzdan automobil. Ali, to su price iz casopisa.
Mene interesuje da li je neko imao iskustva sa odlazecim modelom kako im se krecu cene, da li je skupo odrzavanje (prvenstveno mislim na dizel varijantu 2.0). Video sam nekoliko oglasa i cena od nekih 10000e zvuci primamljivo, ali me interesuje da li je to realno za takav automobil sa svom opremom. Sa Mazdom nisam imao iskustva, ali mi se 6-ica cini veoma privlacna u karavan verziji. Molim za neke informacije
pre 17 godina
Lepotica!
pre 17 godina
Daleko mi je od Mondea, vise bi rekao kad se automobil pogleda sa boka da je dizajnerima bio uzor Lexus IS, sve u svemu pun pogodak
pre 17 godina
@Miki
U pravu si. To u sustini i jeste mondeo jer ford ima akcije u mazdi. To je sad sasvim normalno za evropske( i americke) proizvodjace jer jedino tako mogu da se izbore sa konkurencijom iz japana.( ako nemozes da ih pobedis pridruzi im se.
Verujem i da deli platformu sa mondeom. Inace mislim da su noviji fordovi modeli pun pogodak i da ce vratiti ford na stari put.
pre 17 godina
Najveci konkurenti Mazdi 6 na americkom trzistu su Honda Accord i Toyota Camry. Iako dve pomenute marke imaju blagu prednost u pogledu kvaliteta, nesumnjiv je uspeh Mazde u pogledu dizajna. Blago receno, Honda a posebno Toyota su "dosadna" kola u pogledu upravljivosti i dizajna u odnosu na zoom-zoom masinu.
pre 17 godina
Nova Mazda 6 je i nastala na platformi Mondea, pa je logicno da lici :)
pre 17 godina
prethodna sestica mi se nije dopadala, ali ovo je veliki pomak
pre 17 godina
nisam bas sigaran ,ali cini mi se da lici na novog for mondea
ail u svakom slucaju kola su extra
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija....a mazda više nije japanski auto.
"vlade"
Sta pricas gluposti kad ne znas. Ford nije vecinski vlasnik, samo ima akcije 33.4%(pogledaj link http://www.mazda.com/publicity/release/2007/200702/070227b.html). A samo da znas Mazda je jedini japanski proizvodjac automobila koji jos uvek ima fabrike uglavnom samo u Japanu (osim fabrika u USA). Znaci ako kupujes auto u evropi, on je napravljen u Japanu. Prema tome kvalitet je vrhunski, sto Mazda pokazuje i na svim svetskim listama u kojima je medju prvima (sa ostalim Japancima).
pre 16 godina
Ne znam da se Mazda pravi u Kini i Iranu. Na carinskoj deklaraciji moje 3-ke pise da je proizvedena u Hirosimi, Japan. Sto se nove 6-ice tice, izgleda sjajno. Kod nas, kako sam dobio informavije u Profilu, stize u februaru 08. Na leto ce jedna od ovih lrpotica biti moja.
pre 17 godina
@pedjolino. Molio si za neke informacije o Mazdi 6 dizel.
Ja sam 2003 god. uzeo novu Mazdu 6 dizela 2.0 od 120KS, pravo iz salona.
Do sada sam sa njom prešao 90.000 km pa evo nekih mojih ličnih iskustava.
Što se tiče samog automobila, za te pare (što je sasvim realna cena polovnog auta sa obzirom da su ove Mazde dizeli sa ekstra opremom nove koštale oko 20.000 Eur)teško da možeš kupiti bolji. Vozne karakteristike i perfomanse su više nego odlične. Vrlo je upravljiv, udoban i startan (320 Nm obrtni moment) tako da sa te strane ne treba da brineš, kvalitet enterijera je na sasvim zadovoljavajućem nivou.
Ono što može da predstavlja problem je servisna mreža i cene održavanja. Kod nas u zemlji postoji svega par ovlašćenih servisa a i oni su relativno slabo snabdeveni delovima tako da se, osim filtera i nekih potrošnih stavki, delovi uglavnom naručiju i čekaju nekoliko nedelja, pogotovo karoserijski. Uprkos tome održavati auto u ovlašćenom servisu povećava troškove održavanja 50-60%, jer recimo filter goriva je u servisu 5.000 din a njegova zamena je 1.500, ni ostali filteri nisu mnogo povoljniji, prednje pločice su oko 12.000 din, klinasti kaiš 7.500 din. Vedrija strana je što se svi ti delovi koji spadaju u delokrug redovnog održavanja mogu uz malo strpljenja i truda nabaviti i u drugim radnjama koje prodaju delove za Japanske automobile ili nekim specijalizovanim maloprodajama recimo BOSH-a ili Lukasa, pa tako ceo komplet orginalnih BOSH-ovih filtera za njega košta manje od filtera goriva u servisu a Lukasove pločice za njega su 4.500 din, jedino što za njega u tim radnjama uglavnom ne drže delove na lageru pa se moraju naručiti par dana ranije.
Međutim ono što je meni zadalo glavobolju je što ovi dizeli nikako ne trpe naše gorivo. Ja sam dva puta radio pumpu visokog pritiska, prvi put na 40.000 km kada je zamenjena pod garancijom i ponovo na 80.000 km kada je menjan neki njen ventil za koji u servisu traže 25.000 din ali kao što rekoh ako se potrudiš možeš da staviš orginalan ventil za 150-200 Eur sa ugradnjom. Takođe svi delovi koji se nalaze na udaru lošeg goriva izuzetno su skupi, čak nerealno skupi u odnosu na cenu celog auta, pa tako katalizator košta oko 3.000 Eur (iz razloga što dolazi sa komplet auspuhom i u Mazdi se posebno ne može zameniti, izvor Mazda AC Zemun), isto je sa diznama, protokomerom i sl. Doduše do sada sa tim nisam imao problema.
Karoserijski delovi nisu skupi i cene su kao i za svaki drugi auto, recimo ceo prednji branik je 300 Eur (doduše bez farbanja), orginalan vetrobran oko 500 Eur.
Eto, to ti je to, osim nekih boljki sa kojima se kod nas susreću svi dizeli nekih preteranih problema sa njom nema. Meni je bilo malo naporno da me deru po servisima prve 3 godine dok sam bio u garanciji ali se ipak ispostavilo kao dobro jer pumpa koju su mi menjali košta preko 1.000 Eur.
Nadam se da sam pomogao.Ja lično ako se budem odlučio da ponovo kupim Mazdu biće to isključivo benzinac. Ako i dalje budeš imao neke nedoumice možeš se i sam raspitati po servisima za cene pojedinih delova ili pokušati da nabaviš neki njen deo mimo servisa da stekneš jasnu predstavu.
pre 17 godina
Daleko mi je od Mondea, vise bi rekao kad se automobil pogleda sa boka da je dizajnerima bio uzor Lexus IS, sve u svemu pun pogodak
pre 17 godina
Ukratko: Vozio novu Mazdu cd 120 ks, presao 135.ooo km za 3 godine. Redovno servisirao u MAZDA PROFILU i apsolutno zadovoljan i autom i servisom. Rekao bih da je servisna kuca ubedljivo najbolja od svih sa kojima sam imao iskustva u Beogradu. Osetljivost na gorivo? Mozda ali ako se drzite proverenih izvora, rizik je manji. Ja nisam imao nikakvih problema.
pre 17 godina
Vozim vec mazdu 6 cd turing tri godine.Dosad na kolima promenio sam samo gume i menjo ulje,filtrove.Napravio sam 88000 km i kola su kao nova, mislim da su u svojoj klasi besprekorna. Moj savet je ako imate para, kupite je, ja kad budem menjo ponovo cu kupiti 6. Pozdrav svima od zaljubljenika mazde 6.
pre 17 godina
Lepotica!
pre 17 godina
Text nisam ni citao, slika sve govori. Jednostavno - FANTASTICAN AUTO ! ! ! :-)
pre 17 godina
Drago mi je da po prvi put naiđem na neke komentare koji nisu bili prepucavanje i pljuvanje po nekom modelu o kome se priča....o Mazdi 6 šta reći sem da je to moj auto snova !
pre 17 godina
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD?
Sale
Majstore evo link za tebe http://www.mazda.com/profile/group/foreign_base.html
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
vlade
Citaj malo finansijske izvestaje kompanija a takodje liste za 2006 godinu, pa ces videti gde je mazda! Ako hoces nesto da demantujes, daj link, mani me demagogije.
Osim toga japanske kompanije imaju 50.8% akcija, a samim tim i kontrolu nad kompanijom. Da Ford je najveci pojedinacni akcionar ali 50.8 je vece nego 33.7 (link http://www.mazda.com/investors/stockinfo/situation.html)
pre 16 godina
Ford Mondeo i Mazda 6 ne dele platformu..., po ko zna koji put...
pre 17 godina
nisam bas sigaran ,ali cini mi se da lici na novog for mondea
ail u svakom slucaju kola su extra
pre 17 godina
Pogledam novu lagunu, pogledam mazdu 6. Nikako ne mogu da shvatim kako još uvek opstaju klišei da eto francuzi prave lepe a japanci dosadne automobile.
Ova mazda je vrhunski dizajnirana,kvalitetu prethodne su se klanjali i iz autobilda. Još samo da ima gde da se servisira.
pre 17 godina
Sve Mazde se prave u Japanu, zato se toliko ceka na isporuku.
Ja vozim mazdu vec nekoliko godina i mislim da cu do kraja zivota, toliko o njima
pre 17 godina
Najveci konkurenti Mazdi 6 na americkom trzistu su Honda Accord i Toyota Camry. Iako dve pomenute marke imaju blagu prednost u pogledu kvaliteta, nesumnjiv je uspeh Mazde u pogledu dizajna. Blago receno, Honda a posebno Toyota su "dosadna" kola u pogledu upravljivosti i dizajna u odnosu na zoom-zoom masinu.
pre 17 godina
Sjajan auto, najlepši i najkvalitetniji(verovatno) u klasi.
pre 17 godina
@Vlade
Na čemu baziraš tvrdnju o nekvalitetu novih Mazdi???
pre 17 godina
Nova Mazda 6 je i nastala na platformi Mondea, pa je logicno da lici :)
pre 17 godina
@pedjolino
Česta je zabluda da trenutno aktuelna Mazda 6, znači ova koja je počela da se proizvodi 2002 godine, ima veze sa Fordom.
Mazda 6 je isključivo i kompletno čisto Japanska, iako je Ford ušao u Mazdu pre nego što je ona počela da se proizvodi, znači ne deli ni platformu ni motore sa Fordom Mondeom. Prvi model koji je rađen na platformi Forda je Mazda 3 koja je rađena na platformi Fokusa.
E već ova nova Mazda 6 će biti rađena na Mondeovoj platformi i najverovatnije će se ugrađivati i neki njegovi motori u nju, mada nije isključeno da će Mazda zadržati i neke svoje motore u novoj šestici.
pre 17 godina
prethodna sestica mi se nije dopadala, ali ovo je veliki pomak
pre 17 godina
@Boris: sto se tice zoom-zoom prednosti evo konkretno:
Mazda 6-Speed: 2.4L I-4 motor od 280 KS, cena $27.000. Acura-TSX 2.4L I-4 motor od 205 KS, cena $28.000. Naravno, neko ce reci da ne treba porediti turbo i naturally-aspired motore, ali cak ni slican 2.3L motor u Acuri RDX sa turbo prehranjivanjem ne izvlaci toliko snage (240KS) kao Mazdin 6Speed (280KS), pa cak ni kao 3Speed (260KS).
pre 17 godina
@Miki
U pravu si. To u sustini i jeste mondeo jer ford ima akcije u mazdi. To je sad sasvim normalno za evropske( i americke) proizvodjace jer jedino tako mogu da se izbore sa konkurencijom iz japana.( ako nemozes da ih pobedis pridruzi im se.
Verujem i da deli platformu sa mondeom. Inace mislim da su noviji fordovi modeli pun pogodak i da ce vratiti ford na stari put.
pre 17 godina
@pedjolino
Mazda ima svoje orginalno ulje Dexelia, koje proizvođač naravno preporučuje, međutim ja to ulje nisam uspeo da nađem kod nas ni po radnjama a ni po ovlašćenim servisima.
Što se tiče gradacije, proizvođač u Uputnoj knjižici koja dolazi uz auto preporučije različite gradacije za različite temperaturne uslove u kojima će se auto koristiti.
Što se tiče ovlašćenih servisa oni sipaju uglavnom Mobil doduše ne uvek iste gradacije, pa su meni tako sipali Mobil 1 (0w-40), Mobil Fe (10w-40) a jednom su mi sipali i Valvoline (15w-30) o čemu svedoči i moja servisna knjižica
Bilo kako bilo, pošto nisam uspeo da nadjem orginalno ulje sipam Mobil S (5w-40) koje je potpuno sintetičko i koje su mi mnogi dobri majstori preporučili jer najviše odgovara tom tipu motora i našim temperaturama, a naravno slaže se i sa specifikacijama proizvođača, tako da ga i tebi toplo preporučujem, ukoliko naravno ne uspeš da pronađeš orginalno ulje.
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija. Nažalost mazda nije ono što je bila prije, a to je rezultat američke filozofije kapitalizma: smanjenje troškova, smanjenje troškova i smanjenje troškova. Tri godine stari mondeo pun je rđe. Nadam se da će mazda bolje proči.
Japanski automobili su još uvek najpouzdaniji i najkvalitetniji, a mazda više nije japanski auto.
pre 17 godina
Imam veoma konkretan predlog.Posle dugogodisnje eksploatacije Tojote preporucujem svima nezadovoljnim vlasnicima Mazdi i ostalih maki da nabave Tojotu i da se rese svih tih problema koje sada imaju.
Tojota forever.
pre 17 godina
@Informacija
Hvala, posto sam imao Ford Mondeo 2.0 tdci (115ks) mislio sam da je kasnije u Fordu dosao isti motor kao i u Mazdu od nekih 13o-ak konja pa sam zato racunao da je mozda isti. Dakle 6-ica je 100% Made in Japan, to mi se svidja :) Jos samo pitanje koje ulje i koje gradacije se sipa u Mazdicu ili serviseri to "znaju najbolje"?
pre 17 godina
@Nele-USA Te Honde i Toyote što viđaš tamo nisu one koje se viđaju ovamo, te je tvoje zapažanje ograničeno na to tržište, kao što si i rekao.
Ako bi tu mazdu uporedio sa acurom tsx, a što je ovde accord onda mislim da je zoom zoom prednost na strani ovog drugog :)
Ono što sam generalno primetio je da svi serviseri naglašavaju da je auto iz japana nešto drugo u pogledu kvaliteta.
Mazde mi se generalno sviđaju, ali nikako da dobiju ono nešto što bi mene privuklo. Možda je ova generacija to, videćemo na sledećem sajmu (ili samo izložbi, već sam zaboravio kada je na Beograd red, a kada na Zagreb) jer najviše verujem ocenama koje steknem ličnim uvidom (ne na slikama).
pre 17 godina
Nisam u toku, Mazda je počela da pravi turbo jurilice. Lepo od nje :)
Onda bi mogli da pomenemo one motore od 2.0l koje imaju mitsubishi evo i subaru wrc (i još neki) od oko 300konja, a na koje se plaćaju manji nameti ovde u Srbiji jer su ispod 2000 kubica, ali to je druga tema (koja me pogodi svakog januara - registracija).
Mislio sam da će ostati na MX i RX seriji kao brzih kola. Eto napretka iako im je Ford novi gazda.
pre 17 godina
Mazda 6 je oduvek bila automobil privlacnog izgleda i na testovima se pokazao kao veoma pouzdan automobil. Ali, to su price iz casopisa.
Mene interesuje da li je neko imao iskustva sa odlazecim modelom kako im se krecu cene, da li je skupo odrzavanje (prvenstveno mislim na dizel varijantu 2.0). Video sam nekoliko oglasa i cena od nekih 10000e zvuci primamljivo, ali me interesuje da li je to realno za takav automobil sa svom opremom. Sa Mazdom nisam imao iskustva, ali mi se 6-ica cini veoma privlacna u karavan verziji. Molim za neke informacije
pre 17 godina
@ Bojan RF
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD? ja zivim u Kanadia i vozim Mazdu 3 ko ja je napravljena u Japanu i malo mi je cundo ako se prave u SAD zato ih ne uvoze od datle.
Imam ga vec godinu dana i mogu vam reci da sam zadovoljan. I veliki plus sto je pravljen u Japanu detalji su fantasticni mislim na spojeve delova u unutrasnjosti i spoljasnosti automobila.
Ja sam kupio 3-ojku zbog toga sto mi se nije svidela 6-tica ali ova nova 6-tica je neverovatna (naravno 3 je bila nekih 10-tak hiljada jeftinija od 6-tice).
@ pedjolino
Nezanm kako se krecu cene u Evropi ali u Kanadi Mazde do 5 godina drze neverovatnu cenu. Recimo moja nova mazda 3 naspram dve godine stare mazde 3 razlika je bila nekih $2,000 do $3,000.
pre 17 godina
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
Istraživanje "car survey" navodi pad kvaliteta marke mazda od prvog mesta g. 2003 na četvrto g. 2005. Slične i ne baš iste rezultate dobičete i kod "top gear" ili "JD Powers" .
Svi znaju da ni škoda nije više češka iako se sklapa na u Češkoj.
pre 17 godina
Kako znate da je Mazda za evropsko trziste proizvedena u Japanu? Mene konkretno interesuje Mazda3,a vidim na njihovom sajtu da se prave i u Kini, Iranu i sl. Kako to moze da se proveri?
pre 17 godina
Nadam se da ćemo uskoro videti i ovaj auto u novoosnovanom Mazda klubu Srbija.
pre 17 godina
zooom malo sutra.....deluje kao kopija leksusa...u jeftinijem izdanju....mada nije da je ne bih arcio
pre 17 godina
@Grasa..
potpuno si u pravu .., i spreda i od 'zadi isti Lexus..
pre 17 godina
@ Bojan RF
Hvala ti puno na linku ja nisam imao predstavu da se Mazde prave u SAD (mada u ovom slucaju samo 6-tice ne 3-ojke). Ali 3-ojke se prave i u drugim drzavama.
Jedna stvar ako zivite u Severnoj Americi verovantno znate da se na cenu automobila uvek doda dopremina i pripravnost automobila. Nikako mi nije logicno kako moze cena da bude ista za Mazdu 3 koja je pravljena u Japan i isporucena u Torontu, Kanadi ili Fordovim, Tojotinim , GMovim ili Hondinim automobilima koju su proizvedeni u udaljenosti manje od 100 km od Toronta. Isto i Golfofi koju se sklapaju u Meksiku 2,000 km.
pre 17 godina
Ljudi hvala Vam na ovim informacijama o Mazdi jer mi puno znace posto sam vec bio u inostranstvu i video neku Mazdu koja ce po svemu sudeci biti uskoro u Srbiji tako da znam sta me ceka.
Volio bih samo da im je i mreza servisa malo bolja, jer mislim da trenutna situacija ide samo u korist servisera tako da oni zidaju cene po nekoj svojoj racunici. Probao sam doticnu Mazdu i zaista vredi tih para. Iako je automobil sa prednjom vucom upravljivost, lezanje su vrh, motor takodje, i imam pitanje vezano za motor. Da li se isti ugradjuje i u Ford Mondeo ili oni imaju neko svoje cedo?
pre 17 godina
@Informacija
Mislim da ce Mobil biti sasvim OK, naravno sintetika koju ste pomenuli (5w-40) i posto se slaze sa specifikacijom proizvodjaca, onda nece biti problema. U svakom slucaju cekam Mazdu pa cemo lako za ulje :) Vama Hvala na informacijama
pre 17 godina
Imam veoma konkretan predlog.Posle dugogodisnje eksploatacije Tojote preporucujem svima nezadovoljnim vlasnicima Mazdi i ostalih maki da nabave Tojotu i da se rese svih tih problema koje sada imaju.
Tojota forever.
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija. Nažalost mazda nije ono što je bila prije, a to je rezultat američke filozofije kapitalizma: smanjenje troškova, smanjenje troškova i smanjenje troškova. Tri godine stari mondeo pun je rđe. Nadam se da će mazda bolje proči.
Japanski automobili su još uvek najpouzdaniji i najkvalitetniji, a mazda više nije japanski auto.
pre 17 godina
zooom malo sutra.....deluje kao kopija leksusa...u jeftinijem izdanju....mada nije da je ne bih arcio
pre 17 godina
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
Istraživanje "car survey" navodi pad kvaliteta marke mazda od prvog mesta g. 2003 na četvrto g. 2005. Slične i ne baš iste rezultate dobičete i kod "top gear" ili "JD Powers" .
Svi znaju da ni škoda nije više češka iako se sklapa na u Češkoj.
pre 17 godina
@Miki
U pravu si. To u sustini i jeste mondeo jer ford ima akcije u mazdi. To je sad sasvim normalno za evropske( i americke) proizvodjace jer jedino tako mogu da se izbore sa konkurencijom iz japana.( ako nemozes da ih pobedis pridruzi im se.
Verujem i da deli platformu sa mondeom. Inace mislim da su noviji fordovi modeli pun pogodak i da ce vratiti ford na stari put.
pre 17 godina
Mazda 6 je oduvek bila automobil privlacnog izgleda i na testovima se pokazao kao veoma pouzdan automobil. Ali, to su price iz casopisa.
Mene interesuje da li je neko imao iskustva sa odlazecim modelom kako im se krecu cene, da li je skupo odrzavanje (prvenstveno mislim na dizel varijantu 2.0). Video sam nekoliko oglasa i cena od nekih 10000e zvuci primamljivo, ali me interesuje da li je to realno za takav automobil sa svom opremom. Sa Mazdom nisam imao iskustva, ali mi se 6-ica cini veoma privlacna u karavan verziji. Molim za neke informacije
pre 17 godina
@Grasa..
potpuno si u pravu .., i spreda i od 'zadi isti Lexus..
pre 17 godina
Pogledam novu lagunu, pogledam mazdu 6. Nikako ne mogu da shvatim kako još uvek opstaju klišei da eto francuzi prave lepe a japanci dosadne automobile.
Ova mazda je vrhunski dizajnirana,kvalitetu prethodne su se klanjali i iz autobilda. Još samo da ima gde da se servisira.
pre 17 godina
nisam bas sigaran ,ali cini mi se da lici na novog for mondea
ail u svakom slucaju kola su extra
pre 17 godina
prethodna sestica mi se nije dopadala, ali ovo je veliki pomak
pre 17 godina
Kvalitet i pouzdanost mazdinih modela pao je od momenta kada je ford preuzeo većinski deo akcija....a mazda više nije japanski auto.
"vlade"
Sta pricas gluposti kad ne znas. Ford nije vecinski vlasnik, samo ima akcije 33.4%(pogledaj link http://www.mazda.com/publicity/release/2007/200702/070227b.html). A samo da znas Mazda je jedini japanski proizvodjac automobila koji jos uvek ima fabrike uglavnom samo u Japanu (osim fabrika u USA). Znaci ako kupujes auto u evropi, on je napravljen u Japanu. Prema tome kvalitet je vrhunski, sto Mazda pokazuje i na svim svetskim listama u kojima je medju prvima (sa ostalim Japancima).
pre 17 godina
@Vlade
Na čemu baziraš tvrdnju o nekvalitetu novih Mazdi???
pre 17 godina
Vozim vec mazdu 6 cd turing tri godine.Dosad na kolima promenio sam samo gume i menjo ulje,filtrove.Napravio sam 88000 km i kola su kao nova, mislim da su u svojoj klasi besprekorna. Moj savet je ako imate para, kupite je, ja kad budem menjo ponovo cu kupiti 6. Pozdrav svima od zaljubljenika mazde 6.
pre 17 godina
Sve Mazde se prave u Japanu, zato se toliko ceka na isporuku.
Ja vozim mazdu vec nekoliko godina i mislim da cu do kraja zivota, toliko o njima
pre 17 godina
Kako znate da je Mazda za evropsko trziste proizvedena u Japanu? Mene konkretno interesuje Mazda3,a vidim na njihovom sajtu da se prave i u Kini, Iranu i sl. Kako to moze da se proveri?
pre 17 godina
Najveci konkurenti Mazdi 6 na americkom trzistu su Honda Accord i Toyota Camry. Iako dve pomenute marke imaju blagu prednost u pogledu kvaliteta, nesumnjiv je uspeh Mazde u pogledu dizajna. Blago receno, Honda a posebno Toyota su "dosadna" kola u pogledu upravljivosti i dizajna u odnosu na zoom-zoom masinu.
pre 17 godina
Nova Mazda 6 je i nastala na platformi Mondea, pa je logicno da lici :)
pre 17 godina
Daleko mi je od Mondea, vise bi rekao kad se automobil pogleda sa boka da je dizajnerima bio uzor Lexus IS, sve u svemu pun pogodak
pre 17 godina
@Informacija
Hvala, posto sam imao Ford Mondeo 2.0 tdci (115ks) mislio sam da je kasnije u Fordu dosao isti motor kao i u Mazdu od nekih 13o-ak konja pa sam zato racunao da je mozda isti. Dakle 6-ica je 100% Made in Japan, to mi se svidja :) Jos samo pitanje koje ulje i koje gradacije se sipa u Mazdicu ili serviseri to "znaju najbolje"?
pre 16 godina
Ford Mondeo i Mazda 6 ne dele platformu..., po ko zna koji put...
pre 17 godina
Lepotica!
pre 17 godina
Nadam se da ćemo uskoro videti i ovaj auto u novoosnovanom Mazda klubu Srbija.
pre 17 godina
Sjajan auto, najlepši i najkvalitetniji(verovatno) u klasi.
pre 17 godina
Text nisam ni citao, slika sve govori. Jednostavno - FANTASTICAN AUTO ! ! ! :-)
pre 17 godina
@ Bojan RF
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD? ja zivim u Kanadia i vozim Mazdu 3 ko ja je napravljena u Japanu i malo mi je cundo ako se prave u SAD zato ih ne uvoze od datle.
Imam ga vec godinu dana i mogu vam reci da sam zadovoljan. I veliki plus sto je pravljen u Japanu detalji su fantasticni mislim na spojeve delova u unutrasnjosti i spoljasnosti automobila.
Ja sam kupio 3-ojku zbog toga sto mi se nije svidela 6-tica ali ova nova 6-tica je neverovatna (naravno 3 je bila nekih 10-tak hiljada jeftinija od 6-tice).
@ pedjolino
Nezanm kako se krecu cene u Evropi ali u Kanadi Mazde do 5 godina drze neverovatnu cenu. Recimo moja nova mazda 3 naspram dve godine stare mazde 3 razlika je bila nekih $2,000 do $3,000.
pre 17 godina
Drago mi je da po prvi put naiđem na neke komentare koji nisu bili prepucavanje i pljuvanje po nekom modelu o kome se priča....o Mazdi 6 šta reći sem da je to moj auto snova !
pre 17 godina
@Nele-USA Te Honde i Toyote što viđaš tamo nisu one koje se viđaju ovamo, te je tvoje zapažanje ograničeno na to tržište, kao što si i rekao.
Ako bi tu mazdu uporedio sa acurom tsx, a što je ovde accord onda mislim da je zoom zoom prednost na strani ovog drugog :)
Ono što sam generalno primetio je da svi serviseri naglašavaju da je auto iz japana nešto drugo u pogledu kvaliteta.
Mazde mi se generalno sviđaju, ali nikako da dobiju ono nešto što bi mene privuklo. Možda je ova generacija to, videćemo na sledećem sajmu (ili samo izložbi, već sam zaboravio kada je na Beograd red, a kada na Zagreb) jer najviše verujem ocenama koje steknem ličnim uvidom (ne na slikama).
pre 17 godina
@Boris: sto se tice zoom-zoom prednosti evo konkretno:
Mazda 6-Speed: 2.4L I-4 motor od 280 KS, cena $27.000. Acura-TSX 2.4L I-4 motor od 205 KS, cena $28.000. Naravno, neko ce reci da ne treba porediti turbo i naturally-aspired motore, ali cak ni slican 2.3L motor u Acuri RDX sa turbo prehranjivanjem ne izvlaci toliko snage (240KS) kao Mazdin 6Speed (280KS), pa cak ni kao 3Speed (260KS).
pre 17 godina
Jesili siguran da Mazda ima fabrike u SAD?
Sale
Majstore evo link za tebe http://www.mazda.com/profile/group/foreign_base.html
Ford je vlasnik 33.4% mazde što mu daje "controlling interest", a to znači da su največi pojedinačni vlasnici akcija i njihov glas vredi više od 50%.
vlade
Citaj malo finansijske izvestaje kompanija a takodje liste za 2006 godinu, pa ces videti gde je mazda! Ako hoces nesto da demantujes, daj link, mani me demagogije.
Osim toga japanske kompanije imaju 50.8% akcija, a samim tim i kontrolu nad kompanijom. Da Ford je najveci pojedinacni akcionar ali 50.8 je vece nego 33.7 (link http://www.mazda.com/investors/stockinfo/situation.html)
pre 17 godina
Nisam u toku, Mazda je počela da pravi turbo jurilice. Lepo od nje :)
Onda bi mogli da pomenemo one motore od 2.0l koje imaju mitsubishi evo i subaru wrc (i još neki) od oko 300konja, a na koje se plaćaju manji nameti ovde u Srbiji jer su ispod 2000 kubica, ali to je druga tema (koja me pogodi svakog januara - registracija).
Mislio sam da će ostati na MX i RX seriji kao brzih kola. Eto napretka iako im je Ford novi gazda.
pre 17 godina
@pedjolino. Molio si za neke informacije o Mazdi 6 dizel.
Ja sam 2003 god. uzeo novu Mazdu 6 dizela 2.0 od 120KS, pravo iz salona.
Do sada sam sa njom prešao 90.000 km pa evo nekih mojih ličnih iskustava.
Što se tiče samog automobila, za te pare (što je sasvim realna cena polovnog auta sa obzirom da su ove Mazde dizeli sa ekstra opremom nove koštale oko 20.000 Eur)teško da možeš kupiti bolji. Vozne karakteristike i perfomanse su više nego odlične. Vrlo je upravljiv, udoban i startan (320 Nm obrtni moment) tako da sa te strane ne treba da brineš, kvalitet enterijera je na sasvim zadovoljavajućem nivou.
Ono što može da predstavlja problem je servisna mreža i cene održavanja. Kod nas u zemlji postoji svega par ovlašćenih servisa a i oni su relativno slabo snabdeveni delovima tako da se, osim filtera i nekih potrošnih stavki, delovi uglavnom naručiju i čekaju nekoliko nedelja, pogotovo karoserijski. Uprkos tome održavati auto u ovlašćenom servisu povećava troškove održavanja 50-60%, jer recimo filter goriva je u servisu 5.000 din a njegova zamena je 1.500, ni ostali filteri nisu mnogo povoljniji, prednje pločice su oko 12.000 din, klinasti kaiš 7.500 din. Vedrija strana je što se svi ti delovi koji spadaju u delokrug redovnog održavanja mogu uz malo strpljenja i truda nabaviti i u drugim radnjama koje prodaju delove za Japanske automobile ili nekim specijalizovanim maloprodajama recimo BOSH-a ili Lukasa, pa tako ceo komplet orginalnih BOSH-ovih filtera za njega košta manje od filtera goriva u servisu a Lukasove pločice za njega su 4.500 din, jedino što za njega u tim radnjama uglavnom ne drže delove na lageru pa se moraju naručiti par dana ranije.
Međutim ono što je meni zadalo glavobolju je što ovi dizeli nikako ne trpe naše gorivo. Ja sam dva puta radio pumpu visokog pritiska, prvi put na 40.000 km kada je zamenjena pod garancijom i ponovo na 80.000 km kada je menjan neki njen ventil za koji u servisu traže 25.000 din ali kao što rekoh ako se potrudiš možeš da staviš orginalan ventil za 150-200 Eur sa ugradnjom. Takođe svi delovi koji se nalaze na udaru lošeg goriva izuzetno su skupi, čak nerealno skupi u odnosu na cenu celog auta, pa tako katalizator košta oko 3.000 Eur (iz razloga što dolazi sa komplet auspuhom i u Mazdi se posebno ne može zameniti, izvor Mazda AC Zemun), isto je sa diznama, protokomerom i sl. Doduše do sada sa tim nisam imao problema.
Karoserijski delovi nisu skupi i cene su kao i za svaki drugi auto, recimo ceo prednji branik je 300 Eur (doduše bez farbanja), orginalan vetrobran oko 500 Eur.
Eto, to ti je to, osim nekih boljki sa kojima se kod nas susreću svi dizeli nekih preteranih problema sa njom nema. Meni je bilo malo naporno da me deru po servisima prve 3 godine dok sam bio u garanciji ali se ipak ispostavilo kao dobro jer pumpa koju su mi menjali košta preko 1.000 Eur.
Nadam se da sam pomogao.Ja lično ako se budem odlučio da ponovo kupim Mazdu biće to isključivo benzinac. Ako i dalje budeš imao neke nedoumice možeš se i sam raspitati po servisima za cene pojedinih delova ili pokušati da nabaviš neki njen deo mimo servisa da stekneš jasnu predstavu.
pre 17 godina
@ Bojan RF
Hvala ti puno na linku ja nisam imao predstavu da se Mazde prave u SAD (mada u ovom slucaju samo 6-tice ne 3-ojke). Ali 3-ojke se prave i u drugim drzavama.
Jedna stvar ako zivite u Severnoj Americi verovantno znate da se na cenu automobila uvek doda dopremina i pripravnost automobila. Nikako mi nije logicno kako moze cena da bude ista za Mazdu 3 koja je pravljena u Japan i isporucena u Torontu, Kanadi ili Fordovim, Tojotinim , GMovim ili Hondinim automobilima koju su proizvedeni u udaljenosti manje od 100 km od Toronta. Isto i Golfofi koju se sklapaju u Meksiku 2,000 km.
pre 17 godina
Ukratko: Vozio novu Mazdu cd 120 ks, presao 135.ooo km za 3 godine. Redovno servisirao u MAZDA PROFILU i apsolutno zadovoljan i autom i servisom. Rekao bih da je servisna kuca ubedljivo najbolja od svih sa kojima sam imao iskustva u Beogradu. Osetljivost na gorivo? Mozda ali ako se drzite proverenih izvora, rizik je manji. Ja nisam imao nikakvih problema.
pre 17 godina
Ljudi hvala Vam na ovim informacijama o Mazdi jer mi puno znace posto sam vec bio u inostranstvu i video neku Mazdu koja ce po svemu sudeci biti uskoro u Srbiji tako da znam sta me ceka.
Volio bih samo da im je i mreza servisa malo bolja, jer mislim da trenutna situacija ide samo u korist servisera tako da oni zidaju cene po nekoj svojoj racunici. Probao sam doticnu Mazdu i zaista vredi tih para. Iako je automobil sa prednjom vucom upravljivost, lezanje su vrh, motor takodje, i imam pitanje vezano za motor. Da li se isti ugradjuje i u Ford Mondeo ili oni imaju neko svoje cedo?
pre 17 godina
@pedjolino
Česta je zabluda da trenutno aktuelna Mazda 6, znači ova koja je počela da se proizvodi 2002 godine, ima veze sa Fordom.
Mazda 6 je isključivo i kompletno čisto Japanska, iako je Ford ušao u Mazdu pre nego što je ona počela da se proizvodi, znači ne deli ni platformu ni motore sa Fordom Mondeom. Prvi model koji je rađen na platformi Forda je Mazda 3 koja je rađena na platformi Fokusa.
E već ova nova Mazda 6 će biti rađena na Mondeovoj platformi i najverovatnije će se ugrađivati i neki njegovi motori u nju, mada nije isključeno da će Mazda zadržati i neke svoje motore u novoj šestici.
pre 17 godina
@pedjolino
Mazda ima svoje orginalno ulje Dexelia, koje proizvođač naravno preporučuje, međutim ja to ulje nisam uspeo da nađem kod nas ni po radnjama a ni po ovlašćenim servisima.
Što se tiče gradacije, proizvođač u Uputnoj knjižici koja dolazi uz auto preporučije različite gradacije za različite temperaturne uslove u kojima će se auto koristiti.
Što se tiče ovlašćenih servisa oni sipaju uglavnom Mobil doduše ne uvek iste gradacije, pa su meni tako sipali Mobil 1 (0w-40), Mobil Fe (10w-40) a jednom su mi sipali i Valvoline (15w-30) o čemu svedoči i moja servisna knjižica
Bilo kako bilo, pošto nisam uspeo da nadjem orginalno ulje sipam Mobil S (5w-40) koje je potpuno sintetičko i koje su mi mnogi dobri majstori preporučili jer najviše odgovara tom tipu motora i našim temperaturama, a naravno slaže se i sa specifikacijama proizvođača, tako da ga i tebi toplo preporučujem, ukoliko naravno ne uspeš da pronađeš orginalno ulje.
pre 17 godina
@Informacija
Mislim da ce Mobil biti sasvim OK, naravno sintetika koju ste pomenuli (5w-40) i posto se slaze sa specifikacijom proizvodjaca, onda nece biti problema. U svakom slucaju cekam Mazdu pa cemo lako za ulje :) Vama Hvala na informacijama
pre 16 godina
Ne znam da se Mazda pravi u Kini i Iranu. Na carinskoj deklaraciji moje 3-ke pise da je proizvedena u Hirosimi, Japan. Sto se nove 6-ice tice, izgleda sjajno. Kod nas, kako sam dobio informavije u Profilu, stize u februaru 08. Na leto ce jedna od ovih lrpotica biti moja.
38 Komentari
Sortiraj po: