Aktuelno

Petak, 01.03.2024.

10:51

Alarmantno: Jedva polovina vozača poštuje ograničenje u naseljima

Izvor: Tanjug

Alarmantno: Jedva polovina vozaèa poštuje ogranièenje u naseljima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

Nislija

pre 9 meseci

prvo da se uvede kaznjavanje za pesake koji iskacu na kolovoz bez da pogledaju levo i desno.
Prelazak ulice van pesackog kaznjavati isto kao kao kad vozac prekoraci brzinu duplo, slusalice na usima, telefon, uvesti obuku i dozvolu za elektro bicikle.
Postujem ogranicenja, ali dzaba ja postujem kad sam neki dan naglo kocio zbog starca koji je samo skrenuo sa trotoara na kolovoz, van pesackog, a balavac na elektro biciklu, dostavljac hrane, mi se zalepio za gepek ko taksena marka. Srecom se samo ugruvao, imao srece.

Donje Vlase zna sve

pre 9 meseci

Tekst preinačiti u:Jedva polovina tehničkih pregleda poštuje vozače evo i zašto Oterao sam automobil na tehnički pregled(noviji auto),imamo mnogo lošu regulativu za tehnički prva stvar je to što kontrolori lupaju haubu automobila jer ne znaju da je zatvore,niko meni nije poklonio auto već sam ga kupila teškim radom.Druga stvar je to što kontrolišu kočiono ulje koje može da se kontaminira(nečistoće,vlaga)sa vozila na vozio,jer postoji bojazan da se kočiono ulje ošteti koje dovodi do slabog kočenja i kasnijeg udesa.Pitanje da li svi jedete iz istog pribora kući?.Treća stvar je kontrola dijagnostikom motornog kompjutera,razumem da ljudi isključuju lampice,prelepljuju izolir trakama.Meni se desilo da mi stoji upaljena ček endžin lampica posle tehničkog što ranije nije bilo,što to ne može da se reši na drugi način.Treća stvar mora auto da radi u mestu deset minuta plus na liniji dok ga pregledaju.Šta je sa Ekologijom?Maltretiranje naroda Iživljavanje.

Dragan Vzd

pre 9 meseci

30.12.23, subota, 8h ujutru, izlaz iz Knj za Zaječar, pravac, ograničenje 50km, ja kazaljki ipo više.
Kad, izlete pandur, palica, stajem.
Kaže, kontrola brzine, vozili ste brže od dozvoljene.
Kolega, koliko je vozio gospodin, kaže 56km/h.
Reko svaka vam čast!

Čačak

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica..
(realnost, 1. mart 2024 18:45)

Dođi u Čačak da vidiš na šta liče ulice!
Što ih više krpe, sve su gore za saobraćaj, jer se koristi iz godine u godinu sve lošiji asfalt, koji nema dovoljno bitumena, pa se raspadne za par meseci, ulegnuća i udarnih rupa koliko hoćeš, nijedna šahta nema poklopac u ravni asfalta, ili štrče koji centimetar iznad ili su potonule.

peksimit

pre 9 meseci

Ogranicenja se ne postuju zato sto su nestrucno postavljena.
Ko ide kroz Hrvatsku zapaza bitno razlicito, da se ogranicenja postavljaju strucno i odgovorno. Npr. na deonici gde je 50, u delu u kome je evidentno manja opasnost naidjes na 70, u duzini od svega 200m.
Kroz to vidis neciju brigu da se saobracaj odvija efikasno a samo gde ODISTA mora se gusi i to na sto kracoj deonici.
Kad to skapiras onda ti nije tesko da se drzis ogranicenja.
To kod nas nema.

peksimit

pre 9 meseci

Jednom prilikom sam Ibarskom magistralom vozio prema Beogradu knap po ogranicenjuma.
Non stop je bilo 50, bilo naselje ne bilo. Samo na nekoliko deonica 60. Nigde 70.
Iza mene se stvorila velika kolona.
Mogli su da me preteknu samo na retkim mestima.

Miloje

pre 9 meseci

Na putu Arandjelovac- Bukovik, na 400 m od Bukovika pravac do naselja. Pre toga krivine i znak 80 km. Na pravcu znak 50 km a 100 metara dalje nacrtan pešački prelaz...300 metara pre Bukovika. Prelaz ne vodi nikuda, ali je zato skrivena kamera.... Daš malo gas ubrzaš na 82 km i... Stiže kazna prekoračenje više od 30 kilometara. .. A za to 10.000 kazna, 2 boda i OBAVZNO mesec dana bez dozvole ... I ja sam uleteo u tu zamku . Inače na putu nigde nikog... Pričam prijateljima, a oni, zar nisi znao, pa to u Arandjelovcu svi znaju... To se zove briga o budžetu, a ne o bezbednosti.

XXL

pre 9 meseci

@Dali Bocek - odličan komentar prijatelju jer sam i sam to pitanje hteo da postavim - u kome stepenu brzine da vozim gde su ograničenja 50km/h, a da vozim 45km/h i gde je ograničenje na 30km/h,a da vozim 25km/h ... I dok sam lupao glavu da li u drugom ili trećem stepenu vozio sam automobil (iako je drtina) malte ne na leru i rikne mi uljna pumpa je nisam imao pritisak ulja u motoru, a relacije su ne male. Ako dodaš gas ode i brzina na više. Onda ostaje samo prvi stepen ali sada već iz iskustva vozim 30-25km/h na tim mestima u drugom stepenu brzine i zabole me za one iza mene ... i da me neki opali od pozadi ... nisam kriv ...

car

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.
(realnost, 01. mart 2024 18:45)

Sem autoputeva, ostala putna mreža je katastrofalna. Pre mesec dana je naša putna proglašena kao najgora u regionu...

Aca

pre 9 meseci

Ja postujem propise.
Sasvim je ok brzina od 50km/h u naseljenom mestu, 30km/h u blizini skola, 80km/h van naseljenog mesta, mada bih je ja digao i na 100km/h jer u pitanju su motoputevi gde nema kuca pored njega.
Jedina primedba je u blizini pesackih prelaza, narocito nocu, ja hocu da propustim svakog i idem blaog ispod 50km/h, ali u trenutku mi iz mraka iskoce silutete na pesacki i onda sam prisiljen da naglo kocim, dakle iznad svakog pesackog prelaza i na trotoarima levo i desno obavezno osvetljenje da vidim te ljude koji bi da prelaze, da se pripremim.
PS: Naravno, na nekim deonicama stoje ogranicenja koja nemaju veze sa realnim stanjem puta ili zaostali saobracajni znaci sa smanjenom brzinom posle radova sto pravi dodatnu konfuziju. Na auto putu bih digao max brzinu na 160km/h, jer auto put je da se stigne brze i bezbednije, auto a i podloga to mogu da iznesu bez problema.

Betonka

pre 9 meseci

Naravno da ne poštuju kad nema ko da ih sankcionise...al dođite npr u Petrovaradin u zoni škole gde je skoro uvek radar, mile lepo u koloni svi, nema bahacenja, nema preticanja. Tako se lako moze rešiti svaka kritična tačka u državi, jer naše goveče kolko god da je bahato najbolje razume da nešto ne sme kad mora za novčanik da se uhvati.

Djorke

pre 9 meseci

@
Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

(Rema, 1. mart 2024 21:46)

Razlog je istrazivanje koje je uradjeno pre 10-15 godina negde u Evropi.

Podaci sa povredama pesaka su ukrsteni sa podacima o brzini (i jos par parametara), valjda je (u slucaju povreda) pri 40km/h 80% budu teze povrede, a pri 30km 80% budu lakse. Ogromna razlika u tih 10 na sat. Tako nekako. Davno sam citao, ne secam se detalja, ali to sam upamtio.

Moj je duži od tvog ali traži se obim

pre 9 meseci

Pravila se formiraju u glavama zakonodavaca. Glave zakonodavaca imaju slobodu da razmišljaju i kreiraju oštrija ili, za vozače, mekša pravila.
Šta rade glave komentatora ?
Glave se bune. Da li glava komentatora pokušava da kreira sliku deteta, od 3 do 18 godina, koje izleće na ulicu između parkiranih automobila ? Ne
Glavi se žuri, ona je bitna.
Po gradu bi trebalo voziti sporo.
Zrelih ljudi u Srbiji mi nije žao, posle svega u ovih 58 godina. Dece i životinja jeste.
Egoizam i žurba, uz privezak neumitne psihopatije, u saobraćaju ili na berzi - srušili su civilizaciju.
Lupetanje ?
Ah, pa to ćemo tek da vidimo

Niko Bitan

pre 9 meseci

Juce kroz NS ogranicenje 30,zona skole, drzim se ogranicenja, iza mene trubi lik kao nenormalan. Hoce da naskoci na mene. Zuri mu se, mada i guzva, gubi se strpljenje. Takav nam je zivot postao. Koliko god jurio, zurio, ne stizemo vise nigde na vreme. Treba preseci, uciti decu od malih nogu kako da se ponasaju u saobracaju, na ulici.

ls

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...
(XXL, 01. mart 2024 21:29)

Ko se to "smazao" tamo kod NIS pumpe?

Okrad

pre 9 meseci

"Treba zapamtiti kada pričamo o brzini je da brzina ubija!"
A ja do sada mislio da budale za volanom ubijaju! Prestaću putovati vozom za Novi Sad, jer sa 200km/h biću zicer mrtav! A tek avion! 900km/h. Strava!

gagit

pre 9 meseci

Borca - Zemun, obilaznica sa po 3 saobracajne trake u svakom smeru, razdvojeno ogradom, a levo i desno njive, ogranicenje brzine vec godinama je 50 km/h!? Naravno, glupo, nelogicno, nepotrebno, ali je zato radar tu svakodnevno! Iskljucite se sa obilaznice, i krenete ka Zrenjaninu, ulazite na klasican magistralni put na kome je ogranicenje 80 km!? I sad se covek pita, kako je magistrala bezbedna za 80, a obilaznica sira od auto puta nije?

Rema

pre 9 meseci

A tek u zonama škole... pakao.

Svaki dan vozim u Beogradu frekventnim bulevarom pored jedne osnovne škole. Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

Malo je reći da upadljivo nema nijednog drugog vozača koji vozi ispod 50, uz nemali broj onih koji teraju preko 60.

Pre mesec dana se vraćam sa ZL, prolazim kroz Sevojno, a ispred mene ide šleper. Majstor tera mrtav ladan šleper 70kmh u zoni škole u naselju!!!

XXL

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...

Strucnjak

pre 9 meseci

A da li verovatnoca prezivljavanja raste ako se brzina ogranici na 10 km/h? Mislim, pitam za drugara, ipak je to revolucionarna matematika. A i verovatnoca prezivljavanja raste ako ukinemo struju i sve vodove i dalekovode jer svake godine imamo smrtni ishod tako sto se neko popne na voz i udari ga struja. Upsut mozemo i zeleznicu da ukinemo jer smo tako jos bezbedniji...

TDE

pre 9 meseci

kvant, 1. mart 2024 17:43

Tačno.Signalizacija katastrofa.

Malo sam vozio po Austriji.Ograničenje van naselja 100kmh. Pa ti vozi kako hoćeš.Ali ako vidiš znak npr.: 70kmh ili 50kmh i ne znaš put,onda ti najbolje da voziš koliko piše,eventualno 10kmh više.Ne samo zbog kazne,nego zato što je opasno.
Baš precizno postavljeni znakovi.

Sofercina

pre 9 meseci

vOZIM KAMIONOM KROZ hRVATSKU - U NASELJU 70 PORED SKOLE 50 ! Pa sada hajde mi objasnite da oni manje brinu o deci i svojim pesacima !!!

Rile

pre 9 meseci

Dakle, ne.
Ako vam 10-20 % vozaca ne postuje ogranicenja, moze se govoriti o bahatim vozacima.
Ako vam 50% vozaca ne postuje ogranicenja, onda nesto ozbiljno nije u redu sa ogranicenjima, nisu prilagodjena uslovima puta i ne omogucavaju normalnu voznju.
Ali to je danasnja pamet i logika, niko ne vidi dalje od svog nosa. Saobracaj uredjuju "strucnjaci" koji nikad nisu seli za volan.

realnost

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.

kvant

pre 9 meseci

samo budala vozi 50 praznom ulicom širokom toliko da dva kamiona mogu da se mimoiđu. da je brzina propisana shodno uslovima puta 99% vozača bi poštovalo propise. ali treba uraditi analizu, postavili signalizaciju... ovako lupe 80kmh narednih 20km i lagano... celo naseljeno mesto 50kmh, a ima ulica kojom možeš sigurno da provozaš formulu.... ali eto... šta ja znam, oni iz komiteta su sigurno sposobniji...

Dali Bocek

pre 9 meseci

Ajde neka mi neko objasni kako i u kom stepenu prenosa voziti 30 ili 40 kilometara na sat! A i mi kao pesaci prelazimo kao ovce gde stignemo, sa kapuljacama na glavi, telefon na uvetu, bezbroj puta izneverivsi poverenje vozaca! A o neosvetljenim pesackim prelazima, to je tek izlisno govoriti. Nije to bas tako uvek, "prebrza voznja"jer ima mnogo saobracajnica u gradovima koje dopustaju vecu dinamiku voznje. Ali zbog ovaca se saobracaj gusi...

kvant

pre 9 meseci

samo budala vozi 50 praznom ulicom širokom toliko da dva kamiona mogu da se mimoiđu. da je brzina propisana shodno uslovima puta 99% vozača bi poštovalo propise. ali treba uraditi analizu, postavili signalizaciju... ovako lupe 80kmh narednih 20km i lagano... celo naseljeno mesto 50kmh, a ima ulica kojom možeš sigurno da provozaš formulu.... ali eto... šta ja znam, oni iz komiteta su sigurno sposobniji...

Dali Bocek

pre 9 meseci

Ajde neka mi neko objasni kako i u kom stepenu prenosa voziti 30 ili 40 kilometara na sat! A i mi kao pesaci prelazimo kao ovce gde stignemo, sa kapuljacama na glavi, telefon na uvetu, bezbroj puta izneverivsi poverenje vozaca! A o neosvetljenim pesackim prelazima, to je tek izlisno govoriti. Nije to bas tako uvek, "prebrza voznja"jer ima mnogo saobracajnica u gradovima koje dopustaju vecu dinamiku voznje. Ali zbog ovaca se saobracaj gusi...

gagit

pre 9 meseci

Borca - Zemun, obilaznica sa po 3 saobracajne trake u svakom smeru, razdvojeno ogradom, a levo i desno njive, ogranicenje brzine vec godinama je 50 km/h!? Naravno, glupo, nelogicno, nepotrebno, ali je zato radar tu svakodnevno! Iskljucite se sa obilaznice, i krenete ka Zrenjaninu, ulazite na klasican magistralni put na kome je ogranicenje 80 km!? I sad se covek pita, kako je magistrala bezbedna za 80, a obilaznica sira od auto puta nije?

Sofercina

pre 9 meseci

vOZIM KAMIONOM KROZ hRVATSKU - U NASELJU 70 PORED SKOLE 50 ! Pa sada hajde mi objasnite da oni manje brinu o deci i svojim pesacima !!!

Strucnjak

pre 9 meseci

A da li verovatnoca prezivljavanja raste ako se brzina ogranici na 10 km/h? Mislim, pitam za drugara, ipak je to revolucionarna matematika. A i verovatnoca prezivljavanja raste ako ukinemo struju i sve vodove i dalekovode jer svake godine imamo smrtni ishod tako sto se neko popne na voz i udari ga struja. Upsut mozemo i zeleznicu da ukinemo jer smo tako jos bezbedniji...

Rile

pre 9 meseci

Dakle, ne.
Ako vam 10-20 % vozaca ne postuje ogranicenja, moze se govoriti o bahatim vozacima.
Ako vam 50% vozaca ne postuje ogranicenja, onda nesto ozbiljno nije u redu sa ogranicenjima, nisu prilagodjena uslovima puta i ne omogucavaju normalnu voznju.
Ali to je danasnja pamet i logika, niko ne vidi dalje od svog nosa. Saobracaj uredjuju "strucnjaci" koji nikad nisu seli za volan.

TDE

pre 9 meseci

kvant, 1. mart 2024 17:43

Tačno.Signalizacija katastrofa.

Malo sam vozio po Austriji.Ograničenje van naselja 100kmh. Pa ti vozi kako hoćeš.Ali ako vidiš znak npr.: 70kmh ili 50kmh i ne znaš put,onda ti najbolje da voziš koliko piše,eventualno 10kmh više.Ne samo zbog kazne,nego zato što je opasno.
Baš precizno postavljeni znakovi.

realnost

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.

Rema

pre 9 meseci

A tek u zonama škole... pakao.

Svaki dan vozim u Beogradu frekventnim bulevarom pored jedne osnovne škole. Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

Malo je reći da upadljivo nema nijednog drugog vozača koji vozi ispod 50, uz nemali broj onih koji teraju preko 60.

Pre mesec dana se vraćam sa ZL, prolazim kroz Sevojno, a ispred mene ide šleper. Majstor tera mrtav ladan šleper 70kmh u zoni škole u naselju!!!

Miloje

pre 9 meseci

Na putu Arandjelovac- Bukovik, na 400 m od Bukovika pravac do naselja. Pre toga krivine i znak 80 km. Na pravcu znak 50 km a 100 metara dalje nacrtan pešački prelaz...300 metara pre Bukovika. Prelaz ne vodi nikuda, ali je zato skrivena kamera.... Daš malo gas ubrzaš na 82 km i... Stiže kazna prekoračenje više od 30 kilometara. .. A za to 10.000 kazna, 2 boda i OBAVZNO mesec dana bez dozvole ... I ja sam uleteo u tu zamku . Inače na putu nigde nikog... Pričam prijateljima, a oni, zar nisi znao, pa to u Arandjelovcu svi znaju... To se zove briga o budžetu, a ne o bezbednosti.

XXL

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...

Niko Bitan

pre 9 meseci

Juce kroz NS ogranicenje 30,zona skole, drzim se ogranicenja, iza mene trubi lik kao nenormalan. Hoce da naskoci na mene. Zuri mu se, mada i guzva, gubi se strpljenje. Takav nam je zivot postao. Koliko god jurio, zurio, ne stizemo vise nigde na vreme. Treba preseci, uciti decu od malih nogu kako da se ponasaju u saobracaju, na ulici.

Okrad

pre 9 meseci

"Treba zapamtiti kada pričamo o brzini je da brzina ubija!"
A ja do sada mislio da budale za volanom ubijaju! Prestaću putovati vozom za Novi Sad, jer sa 200km/h biću zicer mrtav! A tek avion! 900km/h. Strava!

peksimit

pre 9 meseci

Ogranicenja se ne postuju zato sto su nestrucno postavljena.
Ko ide kroz Hrvatsku zapaza bitno razlicito, da se ogranicenja postavljaju strucno i odgovorno. Npr. na deonici gde je 50, u delu u kome je evidentno manja opasnost naidjes na 70, u duzini od svega 200m.
Kroz to vidis neciju brigu da se saobracaj odvija efikasno a samo gde ODISTA mora se gusi i to na sto kracoj deonici.
Kad to skapiras onda ti nije tesko da se drzis ogranicenja.
To kod nas nema.

Betonka

pre 9 meseci

Naravno da ne poštuju kad nema ko da ih sankcionise...al dođite npr u Petrovaradin u zoni škole gde je skoro uvek radar, mile lepo u koloni svi, nema bahacenja, nema preticanja. Tako se lako moze rešiti svaka kritična tačka u državi, jer naše goveče kolko god da je bahato najbolje razume da nešto ne sme kad mora za novčanik da se uhvati.

Djorke

pre 9 meseci

@
Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

(Rema, 1. mart 2024 21:46)

Razlog je istrazivanje koje je uradjeno pre 10-15 godina negde u Evropi.

Podaci sa povredama pesaka su ukrsteni sa podacima o brzini (i jos par parametara), valjda je (u slucaju povreda) pri 40km/h 80% budu teze povrede, a pri 30km 80% budu lakse. Ogromna razlika u tih 10 na sat. Tako nekako. Davno sam citao, ne secam se detalja, ali to sam upamtio.

Dragan Vzd

pre 9 meseci

30.12.23, subota, 8h ujutru, izlaz iz Knj za Zaječar, pravac, ograničenje 50km, ja kazaljki ipo više.
Kad, izlete pandur, palica, stajem.
Kaže, kontrola brzine, vozili ste brže od dozvoljene.
Kolega, koliko je vozio gospodin, kaže 56km/h.
Reko svaka vam čast!

Donje Vlase zna sve

pre 9 meseci

Tekst preinačiti u:Jedva polovina tehničkih pregleda poštuje vozače evo i zašto Oterao sam automobil na tehnički pregled(noviji auto),imamo mnogo lošu regulativu za tehnički prva stvar je to što kontrolori lupaju haubu automobila jer ne znaju da je zatvore,niko meni nije poklonio auto već sam ga kupila teškim radom.Druga stvar je to što kontrolišu kočiono ulje koje može da se kontaminira(nečistoće,vlaga)sa vozila na vozio,jer postoji bojazan da se kočiono ulje ošteti koje dovodi do slabog kočenja i kasnijeg udesa.Pitanje da li svi jedete iz istog pribora kući?.Treća stvar je kontrola dijagnostikom motornog kompjutera,razumem da ljudi isključuju lampice,prelepljuju izolir trakama.Meni se desilo da mi stoji upaljena ček endžin lampica posle tehničkog što ranije nije bilo,što to ne može da se reši na drugi način.Treća stvar mora auto da radi u mestu deset minuta plus na liniji dok ga pregledaju.Šta je sa Ekologijom?Maltretiranje naroda Iživljavanje.

XXL

pre 9 meseci

@Dali Bocek - odličan komentar prijatelju jer sam i sam to pitanje hteo da postavim - u kome stepenu brzine da vozim gde su ograničenja 50km/h, a da vozim 45km/h i gde je ograničenje na 30km/h,a da vozim 25km/h ... I dok sam lupao glavu da li u drugom ili trećem stepenu vozio sam automobil (iako je drtina) malte ne na leru i rikne mi uljna pumpa je nisam imao pritisak ulja u motoru, a relacije su ne male. Ako dodaš gas ode i brzina na više. Onda ostaje samo prvi stepen ali sada već iz iskustva vozim 30-25km/h na tim mestima u drugom stepenu brzine i zabole me za one iza mene ... i da me neki opali od pozadi ... nisam kriv ...

Moj je duži od tvog ali traži se obim

pre 9 meseci

Pravila se formiraju u glavama zakonodavaca. Glave zakonodavaca imaju slobodu da razmišljaju i kreiraju oštrija ili, za vozače, mekša pravila.
Šta rade glave komentatora ?
Glave se bune. Da li glava komentatora pokušava da kreira sliku deteta, od 3 do 18 godina, koje izleće na ulicu između parkiranih automobila ? Ne
Glavi se žuri, ona je bitna.
Po gradu bi trebalo voziti sporo.
Zrelih ljudi u Srbiji mi nije žao, posle svega u ovih 58 godina. Dece i životinja jeste.
Egoizam i žurba, uz privezak neumitne psihopatije, u saobraćaju ili na berzi - srušili su civilizaciju.
Lupetanje ?
Ah, pa to ćemo tek da vidimo

peksimit

pre 9 meseci

Jednom prilikom sam Ibarskom magistralom vozio prema Beogradu knap po ogranicenjuma.
Non stop je bilo 50, bilo naselje ne bilo. Samo na nekoliko deonica 60. Nigde 70.
Iza mene se stvorila velika kolona.
Mogli su da me preteknu samo na retkim mestima.

Čačak

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica..
(realnost, 1. mart 2024 18:45)

Dođi u Čačak da vidiš na šta liče ulice!
Što ih više krpe, sve su gore za saobraćaj, jer se koristi iz godine u godinu sve lošiji asfalt, koji nema dovoljno bitumena, pa se raspadne za par meseci, ulegnuća i udarnih rupa koliko hoćeš, nijedna šahta nema poklopac u ravni asfalta, ili štrče koji centimetar iznad ili su potonule.

Aca

pre 9 meseci

Ja postujem propise.
Sasvim je ok brzina od 50km/h u naseljenom mestu, 30km/h u blizini skola, 80km/h van naseljenog mesta, mada bih je ja digao i na 100km/h jer u pitanju su motoputevi gde nema kuca pored njega.
Jedina primedba je u blizini pesackih prelaza, narocito nocu, ja hocu da propustim svakog i idem blaog ispod 50km/h, ali u trenutku mi iz mraka iskoce silutete na pesacki i onda sam prisiljen da naglo kocim, dakle iznad svakog pesackog prelaza i na trotoarima levo i desno obavezno osvetljenje da vidim te ljude koji bi da prelaze, da se pripremim.
PS: Naravno, na nekim deonicama stoje ogranicenja koja nemaju veze sa realnim stanjem puta ili zaostali saobracajni znaci sa smanjenom brzinom posle radova sto pravi dodatnu konfuziju. Na auto putu bih digao max brzinu na 160km/h, jer auto put je da se stigne brze i bezbednije, auto a i podloga to mogu da iznesu bez problema.

car

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.
(realnost, 01. mart 2024 18:45)

Sem autoputeva, ostala putna mreža je katastrofalna. Pre mesec dana je naša putna proglašena kao najgora u regionu...

ls

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...
(XXL, 01. mart 2024 21:29)

Ko se to "smazao" tamo kod NIS pumpe?

Nislija

pre 9 meseci

prvo da se uvede kaznjavanje za pesake koji iskacu na kolovoz bez da pogledaju levo i desno.
Prelazak ulice van pesackog kaznjavati isto kao kao kad vozac prekoraci brzinu duplo, slusalice na usima, telefon, uvesti obuku i dozvolu za elektro bicikle.
Postujem ogranicenja, ali dzaba ja postujem kad sam neki dan naglo kocio zbog starca koji je samo skrenuo sa trotoara na kolovoz, van pesackog, a balavac na elektro biciklu, dostavljac hrane, mi se zalepio za gepek ko taksena marka. Srecom se samo ugruvao, imao srece.

kvant

pre 9 meseci

samo budala vozi 50 praznom ulicom širokom toliko da dva kamiona mogu da se mimoiđu. da je brzina propisana shodno uslovima puta 99% vozača bi poštovalo propise. ali treba uraditi analizu, postavili signalizaciju... ovako lupe 80kmh narednih 20km i lagano... celo naseljeno mesto 50kmh, a ima ulica kojom možeš sigurno da provozaš formulu.... ali eto... šta ja znam, oni iz komiteta su sigurno sposobniji...

Moj je duži od tvog ali traži se obim

pre 9 meseci

Pravila se formiraju u glavama zakonodavaca. Glave zakonodavaca imaju slobodu da razmišljaju i kreiraju oštrija ili, za vozače, mekša pravila.
Šta rade glave komentatora ?
Glave se bune. Da li glava komentatora pokušava da kreira sliku deteta, od 3 do 18 godina, koje izleće na ulicu između parkiranih automobila ? Ne
Glavi se žuri, ona je bitna.
Po gradu bi trebalo voziti sporo.
Zrelih ljudi u Srbiji mi nije žao, posle svega u ovih 58 godina. Dece i životinja jeste.
Egoizam i žurba, uz privezak neumitne psihopatije, u saobraćaju ili na berzi - srušili su civilizaciju.
Lupetanje ?
Ah, pa to ćemo tek da vidimo

Dali Bocek

pre 9 meseci

Ajde neka mi neko objasni kako i u kom stepenu prenosa voziti 30 ili 40 kilometara na sat! A i mi kao pesaci prelazimo kao ovce gde stignemo, sa kapuljacama na glavi, telefon na uvetu, bezbroj puta izneverivsi poverenje vozaca! A o neosvetljenim pesackim prelazima, to je tek izlisno govoriti. Nije to bas tako uvek, "prebrza voznja"jer ima mnogo saobracajnica u gradovima koje dopustaju vecu dinamiku voznje. Ali zbog ovaca se saobracaj gusi...

Sofercina

pre 9 meseci

vOZIM KAMIONOM KROZ hRVATSKU - U NASELJU 70 PORED SKOLE 50 ! Pa sada hajde mi objasnite da oni manje brinu o deci i svojim pesacima !!!

Strucnjak

pre 9 meseci

A da li verovatnoca prezivljavanja raste ako se brzina ogranici na 10 km/h? Mislim, pitam za drugara, ipak je to revolucionarna matematika. A i verovatnoca prezivljavanja raste ako ukinemo struju i sve vodove i dalekovode jer svake godine imamo smrtni ishod tako sto se neko popne na voz i udari ga struja. Upsut mozemo i zeleznicu da ukinemo jer smo tako jos bezbedniji...

Rema

pre 9 meseci

A tek u zonama škole... pakao.

Svaki dan vozim u Beogradu frekventnim bulevarom pored jedne osnovne škole. Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

Malo je reći da upadljivo nema nijednog drugog vozača koji vozi ispod 50, uz nemali broj onih koji teraju preko 60.

Pre mesec dana se vraćam sa ZL, prolazim kroz Sevojno, a ispred mene ide šleper. Majstor tera mrtav ladan šleper 70kmh u zoni škole u naselju!!!

Rile

pre 9 meseci

Dakle, ne.
Ako vam 10-20 % vozaca ne postuje ogranicenja, moze se govoriti o bahatim vozacima.
Ako vam 50% vozaca ne postuje ogranicenja, onda nesto ozbiljno nije u redu sa ogranicenjima, nisu prilagodjena uslovima puta i ne omogucavaju normalnu voznju.
Ali to je danasnja pamet i logika, niko ne vidi dalje od svog nosa. Saobracaj uredjuju "strucnjaci" koji nikad nisu seli za volan.

Betonka

pre 9 meseci

Naravno da ne poštuju kad nema ko da ih sankcionise...al dođite npr u Petrovaradin u zoni škole gde je skoro uvek radar, mile lepo u koloni svi, nema bahacenja, nema preticanja. Tako se lako moze rešiti svaka kritična tačka u državi, jer naše goveče kolko god da je bahato najbolje razume da nešto ne sme kad mora za novčanik da se uhvati.

realnost

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.

TDE

pre 9 meseci

kvant, 1. mart 2024 17:43

Tačno.Signalizacija katastrofa.

Malo sam vozio po Austriji.Ograničenje van naselja 100kmh. Pa ti vozi kako hoćeš.Ali ako vidiš znak npr.: 70kmh ili 50kmh i ne znaš put,onda ti najbolje da voziš koliko piše,eventualno 10kmh više.Ne samo zbog kazne,nego zato što je opasno.
Baš precizno postavljeni znakovi.

XXL

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...

Okrad

pre 9 meseci

"Treba zapamtiti kada pričamo o brzini je da brzina ubija!"
A ja do sada mislio da budale za volanom ubijaju! Prestaću putovati vozom za Novi Sad, jer sa 200km/h biću zicer mrtav! A tek avion! 900km/h. Strava!

Donje Vlase zna sve

pre 9 meseci

Tekst preinačiti u:Jedva polovina tehničkih pregleda poštuje vozače evo i zašto Oterao sam automobil na tehnički pregled(noviji auto),imamo mnogo lošu regulativu za tehnički prva stvar je to što kontrolori lupaju haubu automobila jer ne znaju da je zatvore,niko meni nije poklonio auto već sam ga kupila teškim radom.Druga stvar je to što kontrolišu kočiono ulje koje može da se kontaminira(nečistoće,vlaga)sa vozila na vozio,jer postoji bojazan da se kočiono ulje ošteti koje dovodi do slabog kočenja i kasnijeg udesa.Pitanje da li svi jedete iz istog pribora kući?.Treća stvar je kontrola dijagnostikom motornog kompjutera,razumem da ljudi isključuju lampice,prelepljuju izolir trakama.Meni se desilo da mi stoji upaljena ček endžin lampica posle tehničkog što ranije nije bilo,što to ne može da se reši na drugi način.Treća stvar mora auto da radi u mestu deset minuta plus na liniji dok ga pregledaju.Šta je sa Ekologijom?Maltretiranje naroda Iživljavanje.

car

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica.
Problem je sto se za lose deonice nadje rešenje - ograniči se brzina na 50 km/h koju niko ne poštuje.
Problem je što noću pored škola nije ograničenje 50 km/h , problem je samo u svetlecoj signalizaciji koje ima u nekim mestima., a policija bas zato kažnjava.
Problem je ograničenje od 80 km/h, u mnogim državama je 90 i 100 km/h.
Nekako , fali nam malo spoja sa realnošću.
Podignute su brzine na auto putu na 130 km/h i cesto vidim da ljudi voze 110 ili 120 .
To je primer koji je dobar, npr.
(realnost, 01. mart 2024 18:45)

Sem autoputeva, ostala putna mreža je katastrofalna. Pre mesec dana je naša putna proglašena kao najgora u regionu...

XXL

pre 9 meseci

@Dali Bocek - odličan komentar prijatelju jer sam i sam to pitanje hteo da postavim - u kome stepenu brzine da vozim gde su ograničenja 50km/h, a da vozim 45km/h i gde je ograničenje na 30km/h,a da vozim 25km/h ... I dok sam lupao glavu da li u drugom ili trećem stepenu vozio sam automobil (iako je drtina) malte ne na leru i rikne mi uljna pumpa je nisam imao pritisak ulja u motoru, a relacije su ne male. Ako dodaš gas ode i brzina na više. Onda ostaje samo prvi stepen ali sada već iz iskustva vozim 30-25km/h na tim mestima u drugom stepenu brzine i zabole me za one iza mene ... i da me neki opali od pozadi ... nisam kriv ...

Miloje

pre 9 meseci

Na putu Arandjelovac- Bukovik, na 400 m od Bukovika pravac do naselja. Pre toga krivine i znak 80 km. Na pravcu znak 50 km a 100 metara dalje nacrtan pešački prelaz...300 metara pre Bukovika. Prelaz ne vodi nikuda, ali je zato skrivena kamera.... Daš malo gas ubrzaš na 82 km i... Stiže kazna prekoračenje više od 30 kilometara. .. A za to 10.000 kazna, 2 boda i OBAVZNO mesec dana bez dozvole ... I ja sam uleteo u tu zamku . Inače na putu nigde nikog... Pričam prijateljima, a oni, zar nisi znao, pa to u Arandjelovcu svi znaju... To se zove briga o budžetu, a ne o bezbednosti.

peksimit

pre 9 meseci

Ogranicenja se ne postuju zato sto su nestrucno postavljena.
Ko ide kroz Hrvatsku zapaza bitno razlicito, da se ogranicenja postavljaju strucno i odgovorno. Npr. na deonici gde je 50, u delu u kome je evidentno manja opasnost naidjes na 70, u duzini od svega 200m.
Kroz to vidis neciju brigu da se saobracaj odvija efikasno a samo gde ODISTA mora se gusi i to na sto kracoj deonici.
Kad to skapiras onda ti nije tesko da se drzis ogranicenja.
To kod nas nema.

gagit

pre 9 meseci

Borca - Zemun, obilaznica sa po 3 saobracajne trake u svakom smeru, razdvojeno ogradom, a levo i desno njive, ogranicenje brzine vec godinama je 50 km/h!? Naravno, glupo, nelogicno, nepotrebno, ali je zato radar tu svakodnevno! Iskljucite se sa obilaznice, i krenete ka Zrenjaninu, ulazite na klasican magistralni put na kome je ogranicenje 80 km!? I sad se covek pita, kako je magistrala bezbedna za 80, a obilaznica sira od auto puta nije?

ls

pre 9 meseci

Dobro jedva polovina vozača poštuje ograničenje brzine u naseljenim mestima što je tačno, a KAKO to da u mom gradu na Dunavu kada su poboli direk na ulazu/izlazu iz grada sa kamerom za merenje prekoračenje brzine kako bi usporili saobraćaj nakon 40 dana - udes. Saobraćajni udes na mestu na koji se NIJE dogodio unazad 40 godina i kakva kojincidencija da ni lokalni mediji o tome nisu javili. Logično, a šta da jave da smo BEZBEDNIJI - Bog nam pomogao ...
(XXL, 01. mart 2024 21:29)

Ko se to "smazao" tamo kod NIS pumpe?

Djorke

pre 9 meseci

@
Ja ne prelazim 35kmh, ne zbog straha od kazne, već zato što smatram da je to ograničenje uvedeno s' razlogom na takvoj lokaciji kako bi se koliko-toliko štitila bezbednost dece.

(Rema, 1. mart 2024 21:46)

Razlog je istrazivanje koje je uradjeno pre 10-15 godina negde u Evropi.

Podaci sa povredama pesaka su ukrsteni sa podacima o brzini (i jos par parametara), valjda je (u slucaju povreda) pri 40km/h 80% budu teze povrede, a pri 30km 80% budu lakse. Ogromna razlika u tih 10 na sat. Tako nekako. Davno sam citao, ne secam se detalja, ali to sam upamtio.

Čačak

pre 9 meseci

Pohvalno je sto su putevi sve bolji i bolji i to je cinjenica..
(realnost, 1. mart 2024 18:45)

Dođi u Čačak da vidiš na šta liče ulice!
Što ih više krpe, sve su gore za saobraćaj, jer se koristi iz godine u godinu sve lošiji asfalt, koji nema dovoljno bitumena, pa se raspadne za par meseci, ulegnuća i udarnih rupa koliko hoćeš, nijedna šahta nema poklopac u ravni asfalta, ili štrče koji centimetar iznad ili su potonule.

peksimit

pre 9 meseci

Jednom prilikom sam Ibarskom magistralom vozio prema Beogradu knap po ogranicenjuma.
Non stop je bilo 50, bilo naselje ne bilo. Samo na nekoliko deonica 60. Nigde 70.
Iza mene se stvorila velika kolona.
Mogli su da me preteknu samo na retkim mestima.

Dragan Vzd

pre 9 meseci

30.12.23, subota, 8h ujutru, izlaz iz Knj za Zaječar, pravac, ograničenje 50km, ja kazaljki ipo više.
Kad, izlete pandur, palica, stajem.
Kaže, kontrola brzine, vozili ste brže od dozvoljene.
Kolega, koliko je vozio gospodin, kaže 56km/h.
Reko svaka vam čast!

Niko Bitan

pre 9 meseci

Juce kroz NS ogranicenje 30,zona skole, drzim se ogranicenja, iza mene trubi lik kao nenormalan. Hoce da naskoci na mene. Zuri mu se, mada i guzva, gubi se strpljenje. Takav nam je zivot postao. Koliko god jurio, zurio, ne stizemo vise nigde na vreme. Treba preseci, uciti decu od malih nogu kako da se ponasaju u saobracaju, na ulici.

Aca

pre 9 meseci

Ja postujem propise.
Sasvim je ok brzina od 50km/h u naseljenom mestu, 30km/h u blizini skola, 80km/h van naseljenog mesta, mada bih je ja digao i na 100km/h jer u pitanju su motoputevi gde nema kuca pored njega.
Jedina primedba je u blizini pesackih prelaza, narocito nocu, ja hocu da propustim svakog i idem blaog ispod 50km/h, ali u trenutku mi iz mraka iskoce silutete na pesacki i onda sam prisiljen da naglo kocim, dakle iznad svakog pesackog prelaza i na trotoarima levo i desno obavezno osvetljenje da vidim te ljude koji bi da prelaze, da se pripremim.
PS: Naravno, na nekim deonicama stoje ogranicenja koja nemaju veze sa realnim stanjem puta ili zaostali saobracajni znaci sa smanjenom brzinom posle radova sto pravi dodatnu konfuziju. Na auto putu bih digao max brzinu na 160km/h, jer auto put je da se stigne brze i bezbednije, auto a i podloga to mogu da iznesu bez problema.

Nislija

pre 9 meseci

prvo da se uvede kaznjavanje za pesake koji iskacu na kolovoz bez da pogledaju levo i desno.
Prelazak ulice van pesackog kaznjavati isto kao kao kad vozac prekoraci brzinu duplo, slusalice na usima, telefon, uvesti obuku i dozvolu za elektro bicikle.
Postujem ogranicenja, ali dzaba ja postujem kad sam neki dan naglo kocio zbog starca koji je samo skrenuo sa trotoara na kolovoz, van pesackog, a balavac na elektro biciklu, dostavljac hrane, mi se zalepio za gepek ko taksena marka. Srecom se samo ugruvao, imao srece.