Aktuelno

Sreda, 28.02.2024.

11:48

Auto se ne oduzima ako se prizna krivica. Ali ko se žali, bez vozila može biti – godinama

Izvor: Izvor: Blic, RTS

Auto se ne oduzima ako se prizna krivica. Ali ko se žali, bez vozila može biti – godinama IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Logicar

pre 9 meseci

@ T
Upravo tako. Pored toga, i novcana sredstva su vrsta imovine. Izricanjem kazne, lice se posredno lisava odredjenog dela svoje imovine.
Najsmesnije je sto ljudi bez ikakvog poznavanja prava, pa cak i elementarne logike komentarisu nesto, busaju se u grudi, a da pri tom ni sami nisu svesni koliko je besmisleno to sto tvrde.

T

pre 9 meseci

"U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... "
Imaju pravo da ti uzmu, i kod nas, čak i u SAD. Nemaju pravo da ti je oduzmu bez pravnog postupka i (osim ako je kazna u pitanju) bez nadoknade. Uzimaju ljudima njive da prave puteve, kamione kad je rat ili vanredno stanje.

The Unforgiven

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)
----------------------

Ako ti je za utehu, ovo se radi u celom svetu, ne samo u Srbiji. I ne samo sa automobilima. Ako te terete za bilo koje krivicno delo, uvek ce ti ponuditi daleko manju kaznu ako odmah priznas i samim tim ne ides kroz ceo proces sudjenja. I mnogi ljudi priznaju i stvari koje nisu uradili bas zbog toga jer mnogo bolje zvuci ono "priznaj i ako nisi uradio i odlezi 2 godine u zatvoru nego imaj poverenja u sistem, brani se od krivice i rizikujes da odlezes 25 godina u zatvoru".

gagit

pre 9 meseci

Sta ako ja i zena koristimo isto vozilo i njoj treba za posao?
(achtwn, 01. mart 2024 15:01)

U tom slucaju, ne divljas za volanom, ne pijes i ne drogiras se ako vozis, ne obilazis kolonu preko pune i sve ostalo! Ako nisi spreman da budes normalan, onda ce i tvoja zena ici na autobus, prosto!

Logicar

pre 9 meseci

Zakon je jasan "vozilo se oduzima kada vozac ucini tezi prekrsaj iz oblasti bezbednosti saobracaja, a utvrdi se da je u prethodne dve godine pravosnazno osudjivan za teze prekrsaje".
Sta je tu komunjarski i nije normalno? To se u krivicnom zakonu zove "povratnik". Vec si osudjen, ponovio si slicno delo u roku od 2 godine, znaci da prethodna kazna nije postigla zeljeni efekat na poremecenu psihu i treba te kazniti jos rigoroznije.
E sad komentari tipa "ne oduzimaju se vozila svima itd" ne spadaju u domen ovog zakona nego je oblast zakona koji regulise korupciju, nepotizam itd.
Normalni ljudi, koji postuju propise, pa cak i oni koji tu i tamo plate po neku kaznu (manje prekoracenje brzine i slicno) nemaju razloga da strahuju zbog ovog zakona. Ovaj zakon pokusava umobolnike u cijim rukama auto postaje oruzje koliko toliko unormali i spreci tragedije koje se desavaju.

Stara Mo

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)


Slažem se da je diskriminacija. Većina nas vozi auto od 3-5 hiljada. Neki voze auto od 50-100 hiljada. On ima račun da prizna i plati, a ti nemaš.

Zato postoji ova rupa u zakonu.

strahinja

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)

Ako ti sebe dovedes u tu situaciju stvar je jasna, o diskriminaciji razmisljaj na putu ne na sudu

Spiclov

pre 9 meseci

Sede Staljin i Berija u kancelariji. Staljin u jednom momentu gleda oko sebe i kaže Beriji da mu nema lule. Berija skoči i kaže drugu Staljinu da će odmah pokrenuti istragu. Posle sat vremena Staljin zove Beriju i kaže mu sve je ok, pronašao je lulu. Na to će Berija “Ali druže Staljine, već su dvojica priznala da su je ukrali”.

Tara

pre 9 meseci

Ima da vam menjamo zakon! Mi se pitamo jer vas mi plaćamo i za nas radite. Dakle, zakon treba da sankcioniše manijake za volanom a ne nekoga ko pogreši jer tek vi ne poštujete pravila u saobraćaju. Prošle nedelje na Ibarskoj haos i cik-cak rade gospoda pod rotacijom i sve nas dovode u životnu opasnost! E, za to se oduzima vozilo. Gde ti žuriš u nedelju predveče, neradni dan a ne ideš autoputem?!!!

aca

pre 9 meseci

znaci prizna da je pijan, vozio preko 200, gazio sve linije koje postoje, kontra smer ko zna sta jos i onda:
OK momak nema problema evo ti papiric sa kaznom ako Oma platis 50% popust, a ima i vremena da nadjes "dobrog advokata" da se to malo prepegla nije to bas tako strasno.. jel.. vidis da se moze trgovati, dogovoriti, nije zakon tako los.
Sta jos ima sto bi trebalo da znamo?
Kolega nije pristao da plati kaznu sa kamere ( ocitano susedno vozilo ) i ne znam koliko puta je odlazio u sup ubedjivao se i nervirao sa tamo nekima. Na kraju kazne nije bilo ali mu na kraju kada je sve sabrao bilo jeftinije da je platio.

piglusu dodzadza

pre 9 meseci

Kada zavrsis "pravo" na nekom privatnom univerzitetu i doneses zakon koji kaze " oduzima ti se vozilo zbog prekrsaja ali ti se i vraca ako priznas"...

Bole

pre 9 meseci

Da li primećujete kako se polako uvodi sistem u kome ličnu krivičnu i prekršajnu odgovornost, koja se nekada kažnjavala zatvorskom kaznom, sada zamenjuju otimanjem imovine na koju po nekom prirodnom zakonu polažu pravo naslednici. Samo čekam dan kada će i zakon Leke Dukađina da se vrati u današnji pravni sistem.

sari

pre 9 meseci

Haha;Pitao sam jednu prijateljicu,koja inače radi kao sekretarica kod Sudije za prekršaje,da li neko podnese žalbu na osudu za prekršaj i da li se preinači da nije kriv. Odgovor je bio.Veoma ,veoma retko a i ako onda mu se duplira kazna.Pitao sam iz ličnog iskustva.

Mladen

pre 9 meseci

A s obzirom na broj predmeta i brzinu sudskog postupka, "nepopravljivi povratnik" za volanom onda bez automobila može biti – godinama!
E ovo je najbolje!!!Vladavina prava koja je osnov demokratije!

Cile Mile

pre 9 meseci

Ulove te u brzoj vožnji, pijan si, odluče da ti oduzmu auto... Šta tu ima da se priznaje? U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... To ni Tito nije tako radio, oduzimao jeste, ali u ime "višeg narodnog interesa". Čak se i to posle više od 50 godina vraćalo prvobitnim vlasnicima. Indijanci obični.

C i n i k

pre 9 meseci

U AU ti ne vracaju auto priznao ili ne, u SRB je zakon blazi, moguce je da ce u kasnijim fazama biti ko i u ostatku Evrope sto se ja nadam da hoce..
Ovi dusebriznici neka ne brinu toliko, ako si pijan i sednes u auto, mozda i ubijes nekog u tom stanju, kakva sankcija treba po vama da bude, narocito ako se to desava vise puta?

Vasa

pre 9 meseci

"sud u sudskom postupku odlučuje o tome da li je to opasno sredstvo"

U fazonu, ovaj auto ubija ljude, ovaj drugi ne...

Dajte bre ljudi, pa nismo teletabisi. Mada ovde sve prolazi

Liškovac

pre 9 meseci

Uslov da Vam se privremeno oduzme vozilo je da ste u prethodne dve godine osuđivani za npr nasilničku vožnju ili tome slično.

Nikola

pre 9 meseci

Au, koja manipulacija narodom. Ma nije nego !

A šta ako se žalio pa preinači se da nije !?

Sram vas bilo, hapsi to i trpaj u zatvor na nekoliko godina pa da vidiš reda za nedelju dana !

Idi begaj

pre 9 meseci

U odnosu na prošlost sviđa mi se ovo.
Što bi se vozač koji poštuje propise brinuo o ovome. Na ovo primedbe daju samo bahati vozači jer vide sebe u toj situaciji.
Tako da, samo ih krljajte, kažnjavajte i oduzimajte....!

krle

pre 9 meseci

šta tu ima da se ne prizna?
to su sve najteži prekršaji, nema tu dal sam vozio 200 ili 220, dal sam imao 2,5 ili 3 promila. na šta da se žališ?

vidoje

pre 9 meseci

@Dimp ... Sve je pogodba! Zato sto zakon nije striktan i zato se javlja korupcija!

Lepo oni sami kazu: "Zakon je i tu jasan" ... kod nas su Zakoni JASNI - SVI. Kao da su ih prepisali iz Biblije.

Dragan

pre 9 meseci

Sta oduzeti onome ko je pozajmio auto, po zakonu se sme pozajmiti a da li po zakonu se moze oduzeti vlasniku koji nije ucinio prekrsaj, ono po sili zakona moze sve i ne mora nista.

bo

pre 9 meseci

Zakon koji se vec odavno primenjuje u svim zemljama u koje Srbi zude da odu! Treba oduzimati i pozajmljena vozila pa neka se krivac pravda vlasniku,tek onda ce ostati bez sredstava za izazivanje nesreca!!!

Petar

pre 9 meseci

Nas pravni sistem je zastareo i duboko nepravedan.Ali niko nece da se uhvati u kostac sa bazicnim problemom ovog drustva.Prevelika moc u pojedincima (sudijama) koji proglasavaju krivicu,visinu kazne i vode postupak a vecina nije dorasla tom teretu,niti ima kapaciteta za to.

XXL

pre 9 meseci

Nemam komentar godinama unazad nisam prekršio saobraćajne propise tokom vožnje te nisam kažnjavan da bi sebe opravdao da mi je naneta nepravda ALI podržavam restriktivnu kaznu - oduzimanje automobila.

Karl Marks Rumenige

pre 9 meseci

Bez vozila godinama.Pa zar se ne moze zaposliti jos sudija pa da se procesi ne vode godinama.Pa napraviti izmene da se rocista ne mogu odlagati nedolaskom advokata ili slicno.Od deset rocista pet je odlozeno,nema advokata,jedan ucesnik bolestan,trazi se izuzece,ma cirkus a godine idu.

Sale

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...

Djorke

pre 9 meseci

Nemam nista protiv zaplene vozila kada su teske stvari u pitanju, ali ovo je glupost.

Primorava ljude da priznaju i kada nisu krivi.

Zasto ? Pa najvise ti se isplati da priznas. Na primer, kola kostaju 10.000 evra, a ti ili priznas (platis kaznu/oportunitet mozda 2.000) i uzmes auto nazad. Alternativa je da auto negde truli, ti da budes bez kola godinama, pa kada ti ga konacno vrate, onda ti tuzis drzavu za finansijski gubitak (ili tako nesto … opet godinama).

Lepo priznas, kriv ili nevin, platis kaznu ili harac (kriv kaznu, a nevin harac) i ides dalje. To je poenta zakona, nije bezbednost sigurno. Da je bezbednost poenta, prvo bi zabranili Agenciju za bezbednost saobracaja.

stanovnik banane

pre 9 meseci

Moze ovako, a moze i onako.. Kod nas uvek bilo tako, zavisi ko si i sta ima od tebe od koristi sluzbenik, bio on plave, bele ili druge uniforme

Sale

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...

stanovnik banane

pre 9 meseci

Moze ovako, a moze i onako.. Kod nas uvek bilo tako, zavisi ko si i sta ima od tebe od koristi sluzbenik, bio on plave, bele ili druge uniforme

Spiclov

pre 9 meseci

Sede Staljin i Berija u kancelariji. Staljin u jednom momentu gleda oko sebe i kaže Beriji da mu nema lule. Berija skoči i kaže drugu Staljinu da će odmah pokrenuti istragu. Posle sat vremena Staljin zove Beriju i kaže mu sve je ok, pronašao je lulu. Na to će Berija “Ali druže Staljine, već su dvojica priznala da su je ukrali”.

Djorke

pre 9 meseci

Nemam nista protiv zaplene vozila kada su teske stvari u pitanju, ali ovo je glupost.

Primorava ljude da priznaju i kada nisu krivi.

Zasto ? Pa najvise ti se isplati da priznas. Na primer, kola kostaju 10.000 evra, a ti ili priznas (platis kaznu/oportunitet mozda 2.000) i uzmes auto nazad. Alternativa je da auto negde truli, ti da budes bez kola godinama, pa kada ti ga konacno vrate, onda ti tuzis drzavu za finansijski gubitak (ili tako nesto … opet godinama).

Lepo priznas, kriv ili nevin, platis kaznu ili harac (kriv kaznu, a nevin harac) i ides dalje. To je poenta zakona, nije bezbednost sigurno. Da je bezbednost poenta, prvo bi zabranili Agenciju za bezbednost saobracaja.

piglusu dodzadza

pre 9 meseci

Kada zavrsis "pravo" na nekom privatnom univerzitetu i doneses zakon koji kaze " oduzima ti se vozilo zbog prekrsaja ali ti se i vraca ako priznas"...

Karl Marks Rumenige

pre 9 meseci

Bez vozila godinama.Pa zar se ne moze zaposliti jos sudija pa da se procesi ne vode godinama.Pa napraviti izmene da se rocista ne mogu odlagati nedolaskom advokata ili slicno.Od deset rocista pet je odlozeno,nema advokata,jedan ucesnik bolestan,trazi se izuzece,ma cirkus a godine idu.

Idi begaj

pre 9 meseci

U odnosu na prošlost sviđa mi se ovo.
Što bi se vozač koji poštuje propise brinuo o ovome. Na ovo primedbe daju samo bahati vozači jer vide sebe u toj situaciji.
Tako da, samo ih krljajte, kažnjavajte i oduzimajte....!

Stara Mo

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)


Slažem se da je diskriminacija. Većina nas vozi auto od 3-5 hiljada. Neki voze auto od 50-100 hiljada. On ima račun da prizna i plati, a ti nemaš.

Zato postoji ova rupa u zakonu.

Nikola

pre 9 meseci

Au, koja manipulacija narodom. Ma nije nego !

A šta ako se žalio pa preinači se da nije !?

Sram vas bilo, hapsi to i trpaj u zatvor na nekoliko godina pa da vidiš reda za nedelju dana !

Cile Mile

pre 9 meseci

Ulove te u brzoj vožnji, pijan si, odluče da ti oduzmu auto... Šta tu ima da se priznaje? U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... To ni Tito nije tako radio, oduzimao jeste, ali u ime "višeg narodnog interesa". Čak se i to posle više od 50 godina vraćalo prvobitnim vlasnicima. Indijanci obični.

Logicar

pre 9 meseci

Zakon je jasan "vozilo se oduzima kada vozac ucini tezi prekrsaj iz oblasti bezbednosti saobracaja, a utvrdi se da je u prethodne dve godine pravosnazno osudjivan za teze prekrsaje".
Sta je tu komunjarski i nije normalno? To se u krivicnom zakonu zove "povratnik". Vec si osudjen, ponovio si slicno delo u roku od 2 godine, znaci da prethodna kazna nije postigla zeljeni efekat na poremecenu psihu i treba te kazniti jos rigoroznije.
E sad komentari tipa "ne oduzimaju se vozila svima itd" ne spadaju u domen ovog zakona nego je oblast zakona koji regulise korupciju, nepotizam itd.
Normalni ljudi, koji postuju propise, pa cak i oni koji tu i tamo plate po neku kaznu (manje prekoracenje brzine i slicno) nemaju razloga da strahuju zbog ovog zakona. Ovaj zakon pokusava umobolnike u cijim rukama auto postaje oruzje koliko toliko unormali i spreci tragedije koje se desavaju.

Dragan

pre 9 meseci

Sta oduzeti onome ko je pozajmio auto, po zakonu se sme pozajmiti a da li po zakonu se moze oduzeti vlasniku koji nije ucinio prekrsaj, ono po sili zakona moze sve i ne mora nista.

Tara

pre 9 meseci

Ima da vam menjamo zakon! Mi se pitamo jer vas mi plaćamo i za nas radite. Dakle, zakon treba da sankcioniše manijake za volanom a ne nekoga ko pogreši jer tek vi ne poštujete pravila u saobraćaju. Prošle nedelje na Ibarskoj haos i cik-cak rade gospoda pod rotacijom i sve nas dovode u životnu opasnost! E, za to se oduzima vozilo. Gde ti žuriš u nedelju predveče, neradni dan a ne ideš autoputem?!!!

Bole

pre 9 meseci

Da li primećujete kako se polako uvodi sistem u kome ličnu krivičnu i prekršajnu odgovornost, koja se nekada kažnjavala zatvorskom kaznom, sada zamenjuju otimanjem imovine na koju po nekom prirodnom zakonu polažu pravo naslednici. Samo čekam dan kada će i zakon Leke Dukađina da se vrati u današnji pravni sistem.

aca

pre 9 meseci

znaci prizna da je pijan, vozio preko 200, gazio sve linije koje postoje, kontra smer ko zna sta jos i onda:
OK momak nema problema evo ti papiric sa kaznom ako Oma platis 50% popust, a ima i vremena da nadjes "dobrog advokata" da se to malo prepegla nije to bas tako strasno.. jel.. vidis da se moze trgovati, dogovoriti, nije zakon tako los.
Sta jos ima sto bi trebalo da znamo?
Kolega nije pristao da plati kaznu sa kamere ( ocitano susedno vozilo ) i ne znam koliko puta je odlazio u sup ubedjivao se i nervirao sa tamo nekima. Na kraju kazne nije bilo ali mu na kraju kada je sve sabrao bilo jeftinije da je platio.

Vasa

pre 9 meseci

"sud u sudskom postupku odlučuje o tome da li je to opasno sredstvo"

U fazonu, ovaj auto ubija ljude, ovaj drugi ne...

Dajte bre ljudi, pa nismo teletabisi. Mada ovde sve prolazi

Liškovac

pre 9 meseci

Uslov da Vam se privremeno oduzme vozilo je da ste u prethodne dve godine osuđivani za npr nasilničku vožnju ili tome slično.

gagit

pre 9 meseci

Sta ako ja i zena koristimo isto vozilo i njoj treba za posao?
(achtwn, 01. mart 2024 15:01)

U tom slucaju, ne divljas za volanom, ne pijes i ne drogiras se ako vozis, ne obilazis kolonu preko pune i sve ostalo! Ako nisi spreman da budes normalan, onda ce i tvoja zena ici na autobus, prosto!

krle

pre 9 meseci

šta tu ima da se ne prizna?
to su sve najteži prekršaji, nema tu dal sam vozio 200 ili 220, dal sam imao 2,5 ili 3 promila. na šta da se žališ?

sari

pre 9 meseci

Haha;Pitao sam jednu prijateljicu,koja inače radi kao sekretarica kod Sudije za prekršaje,da li neko podnese žalbu na osudu za prekršaj i da li se preinači da nije kriv. Odgovor je bio.Veoma ,veoma retko a i ako onda mu se duplira kazna.Pitao sam iz ličnog iskustva.

Petar

pre 9 meseci

Nas pravni sistem je zastareo i duboko nepravedan.Ali niko nece da se uhvati u kostac sa bazicnim problemom ovog drustva.Prevelika moc u pojedincima (sudijama) koji proglasavaju krivicu,visinu kazne i vode postupak a vecina nije dorasla tom teretu,niti ima kapaciteta za to.

strahinja

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)

Ako ti sebe dovedes u tu situaciju stvar je jasna, o diskriminaciji razmisljaj na putu ne na sudu

C i n i k

pre 9 meseci

U AU ti ne vracaju auto priznao ili ne, u SRB je zakon blazi, moguce je da ce u kasnijim fazama biti ko i u ostatku Evrope sto se ja nadam da hoce..
Ovi dusebriznici neka ne brinu toliko, ako si pijan i sednes u auto, mozda i ubijes nekog u tom stanju, kakva sankcija treba po vama da bude, narocito ako se to desava vise puta?

Mladen

pre 9 meseci

A s obzirom na broj predmeta i brzinu sudskog postupka, "nepopravljivi povratnik" za volanom onda bez automobila može biti – godinama!
E ovo je najbolje!!!Vladavina prava koja je osnov demokratije!

vidoje

pre 9 meseci

@Dimp ... Sve je pogodba! Zato sto zakon nije striktan i zato se javlja korupcija!

Lepo oni sami kazu: "Zakon je i tu jasan" ... kod nas su Zakoni JASNI - SVI. Kao da su ih prepisali iz Biblije.

bo

pre 9 meseci

Zakon koji se vec odavno primenjuje u svim zemljama u koje Srbi zude da odu! Treba oduzimati i pozajmljena vozila pa neka se krivac pravda vlasniku,tek onda ce ostati bez sredstava za izazivanje nesreca!!!

Logicar

pre 9 meseci

@ T
Upravo tako. Pored toga, i novcana sredstva su vrsta imovine. Izricanjem kazne, lice se posredno lisava odredjenog dela svoje imovine.
Najsmesnije je sto ljudi bez ikakvog poznavanja prava, pa cak i elementarne logike komentarisu nesto, busaju se u grudi, a da pri tom ni sami nisu svesni koliko je besmisleno to sto tvrde.

T

pre 9 meseci

"U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... "
Imaju pravo da ti uzmu, i kod nas, čak i u SAD. Nemaju pravo da ti je oduzmu bez pravnog postupka i (osim ako je kazna u pitanju) bez nadoknade. Uzimaju ljudima njive da prave puteve, kamione kad je rat ili vanredno stanje.

XXL

pre 9 meseci

Nemam komentar godinama unazad nisam prekršio saobraćajne propise tokom vožnje te nisam kažnjavan da bi sebe opravdao da mi je naneta nepravda ALI podržavam restriktivnu kaznu - oduzimanje automobila.

The Unforgiven

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)
----------------------

Ako ti je za utehu, ovo se radi u celom svetu, ne samo u Srbiji. I ne samo sa automobilima. Ako te terete za bilo koje krivicno delo, uvek ce ti ponuditi daleko manju kaznu ako odmah priznas i samim tim ne ides kroz ceo proces sudjenja. I mnogi ljudi priznaju i stvari koje nisu uradili bas zbog toga jer mnogo bolje zvuci ono "priznaj i ako nisi uradio i odlezi 2 godine u zatvoru nego imaj poverenja u sistem, brani se od krivice i rizikujes da odlezes 25 godina u zatvoru".

Sale

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...

strahinja

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)

Ako ti sebe dovedes u tu situaciju stvar je jasna, o diskriminaciji razmisljaj na putu ne na sudu

stanovnik banane

pre 9 meseci

Moze ovako, a moze i onako.. Kod nas uvek bilo tako, zavisi ko si i sta ima od tebe od koristi sluzbenik, bio on plave, bele ili druge uniforme

Idi begaj

pre 9 meseci

U odnosu na prošlost sviđa mi se ovo.
Što bi se vozač koji poštuje propise brinuo o ovome. Na ovo primedbe daju samo bahati vozači jer vide sebe u toj situaciji.
Tako da, samo ih krljajte, kažnjavajte i oduzimajte....!

Cile Mile

pre 9 meseci

Ulove te u brzoj vožnji, pijan si, odluče da ti oduzmu auto... Šta tu ima da se priznaje? U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... To ni Tito nije tako radio, oduzimao jeste, ali u ime "višeg narodnog interesa". Čak se i to posle više od 50 godina vraćalo prvobitnim vlasnicima. Indijanci obični.

XXL

pre 9 meseci

Nemam komentar godinama unazad nisam prekršio saobraćajne propise tokom vožnje te nisam kažnjavan da bi sebe opravdao da mi je naneta nepravda ALI podržavam restriktivnu kaznu - oduzimanje automobila.

C i n i k

pre 9 meseci

U AU ti ne vracaju auto priznao ili ne, u SRB je zakon blazi, moguce je da ce u kasnijim fazama biti ko i u ostatku Evrope sto se ja nadam da hoce..
Ovi dusebriznici neka ne brinu toliko, ako si pijan i sednes u auto, mozda i ubijes nekog u tom stanju, kakva sankcija treba po vama da bude, narocito ako se to desava vise puta?

Petar

pre 9 meseci

Nas pravni sistem je zastareo i duboko nepravedan.Ali niko nece da se uhvati u kostac sa bazicnim problemom ovog drustva.Prevelika moc u pojedincima (sudijama) koji proglasavaju krivicu,visinu kazne i vode postupak a vecina nije dorasla tom teretu,niti ima kapaciteta za to.

Logicar

pre 9 meseci

Zakon je jasan "vozilo se oduzima kada vozac ucini tezi prekrsaj iz oblasti bezbednosti saobracaja, a utvrdi se da je u prethodne dve godine pravosnazno osudjivan za teze prekrsaje".
Sta je tu komunjarski i nije normalno? To se u krivicnom zakonu zove "povratnik". Vec si osudjen, ponovio si slicno delo u roku od 2 godine, znaci da prethodna kazna nije postigla zeljeni efekat na poremecenu psihu i treba te kazniti jos rigoroznije.
E sad komentari tipa "ne oduzimaju se vozila svima itd" ne spadaju u domen ovog zakona nego je oblast zakona koji regulise korupciju, nepotizam itd.
Normalni ljudi, koji postuju propise, pa cak i oni koji tu i tamo plate po neku kaznu (manje prekoracenje brzine i slicno) nemaju razloga da strahuju zbog ovog zakona. Ovaj zakon pokusava umobolnike u cijim rukama auto postaje oruzje koliko toliko unormali i spreci tragedije koje se desavaju.

Karl Marks Rumenige

pre 9 meseci

Bez vozila godinama.Pa zar se ne moze zaposliti jos sudija pa da se procesi ne vode godinama.Pa napraviti izmene da se rocista ne mogu odlagati nedolaskom advokata ili slicno.Od deset rocista pet je odlozeno,nema advokata,jedan ucesnik bolestan,trazi se izuzece,ma cirkus a godine idu.

bo

pre 9 meseci

Zakon koji se vec odavno primenjuje u svim zemljama u koje Srbi zude da odu! Treba oduzimati i pozajmljena vozila pa neka se krivac pravda vlasniku,tek onda ce ostati bez sredstava za izazivanje nesreca!!!

Dragan

pre 9 meseci

Sta oduzeti onome ko je pozajmio auto, po zakonu se sme pozajmiti a da li po zakonu se moze oduzeti vlasniku koji nije ucinio prekrsaj, ono po sili zakona moze sve i ne mora nista.

piglusu dodzadza

pre 9 meseci

Kada zavrsis "pravo" na nekom privatnom univerzitetu i doneses zakon koji kaze " oduzima ti se vozilo zbog prekrsaja ali ti se i vraca ako priznas"...

Djorke

pre 9 meseci

Nemam nista protiv zaplene vozila kada su teske stvari u pitanju, ali ovo je glupost.

Primorava ljude da priznaju i kada nisu krivi.

Zasto ? Pa najvise ti se isplati da priznas. Na primer, kola kostaju 10.000 evra, a ti ili priznas (platis kaznu/oportunitet mozda 2.000) i uzmes auto nazad. Alternativa je da auto negde truli, ti da budes bez kola godinama, pa kada ti ga konacno vrate, onda ti tuzis drzavu za finansijski gubitak (ili tako nesto … opet godinama).

Lepo priznas, kriv ili nevin, platis kaznu ili harac (kriv kaznu, a nevin harac) i ides dalje. To je poenta zakona, nije bezbednost sigurno. Da je bezbednost poenta, prvo bi zabranili Agenciju za bezbednost saobracaja.

krle

pre 9 meseci

šta tu ima da se ne prizna?
to su sve najteži prekršaji, nema tu dal sam vozio 200 ili 220, dal sam imao 2,5 ili 3 promila. na šta da se žališ?

Nikola

pre 9 meseci

Au, koja manipulacija narodom. Ma nije nego !

A šta ako se žalio pa preinači se da nije !?

Sram vas bilo, hapsi to i trpaj u zatvor na nekoliko godina pa da vidiš reda za nedelju dana !

Vasa

pre 9 meseci

"sud u sudskom postupku odlučuje o tome da li je to opasno sredstvo"

U fazonu, ovaj auto ubija ljude, ovaj drugi ne...

Dajte bre ljudi, pa nismo teletabisi. Mada ovde sve prolazi

Bole

pre 9 meseci

Da li primećujete kako se polako uvodi sistem u kome ličnu krivičnu i prekršajnu odgovornost, koja se nekada kažnjavala zatvorskom kaznom, sada zamenjuju otimanjem imovine na koju po nekom prirodnom zakonu polažu pravo naslednici. Samo čekam dan kada će i zakon Leke Dukađina da se vrati u današnji pravni sistem.

Tara

pre 9 meseci

Ima da vam menjamo zakon! Mi se pitamo jer vas mi plaćamo i za nas radite. Dakle, zakon treba da sankcioniše manijake za volanom a ne nekoga ko pogreši jer tek vi ne poštujete pravila u saobraćaju. Prošle nedelje na Ibarskoj haos i cik-cak rade gospoda pod rotacijom i sve nas dovode u životnu opasnost! E, za to se oduzima vozilo. Gde ti žuriš u nedelju predveče, neradni dan a ne ideš autoputem?!!!

gagit

pre 9 meseci

Sta ako ja i zena koristimo isto vozilo i njoj treba za posao?
(achtwn, 01. mart 2024 15:01)

U tom slucaju, ne divljas za volanom, ne pijes i ne drogiras se ako vozis, ne obilazis kolonu preko pune i sve ostalo! Ako nisi spreman da budes normalan, onda ce i tvoja zena ici na autobus, prosto!

vidoje

pre 9 meseci

@Dimp ... Sve je pogodba! Zato sto zakon nije striktan i zato se javlja korupcija!

Lepo oni sami kazu: "Zakon je i tu jasan" ... kod nas su Zakoni JASNI - SVI. Kao da su ih prepisali iz Biblije.

Liškovac

pre 9 meseci

Uslov da Vam se privremeno oduzme vozilo je da ste u prethodne dve godine osuđivani za npr nasilničku vožnju ili tome slično.

Mladen

pre 9 meseci

A s obzirom na broj predmeta i brzinu sudskog postupka, "nepopravljivi povratnik" za volanom onda bez automobila može biti – godinama!
E ovo je najbolje!!!Vladavina prava koja je osnov demokratije!

sari

pre 9 meseci

Haha;Pitao sam jednu prijateljicu,koja inače radi kao sekretarica kod Sudije za prekršaje,da li neko podnese žalbu na osudu za prekršaj i da li se preinači da nije kriv. Odgovor je bio.Veoma ,veoma retko a i ako onda mu se duplira kazna.Pitao sam iz ličnog iskustva.

Stara Mo

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)


Slažem se da je diskriminacija. Većina nas vozi auto od 3-5 hiljada. Neki voze auto od 50-100 hiljada. On ima račun da prizna i plati, a ti nemaš.

Zato postoji ova rupa u zakonu.

Spiclov

pre 9 meseci

Sede Staljin i Berija u kancelariji. Staljin u jednom momentu gleda oko sebe i kaže Beriji da mu nema lule. Berija skoči i kaže drugu Staljinu da će odmah pokrenuti istragu. Posle sat vremena Staljin zove Beriju i kaže mu sve je ok, pronašao je lulu. Na to će Berija “Ali druže Staljine, već su dvojica priznala da su je ukrali”.

The Unforgiven

pre 9 meseci

Diskriminacija nevidjenih razmera...
Ovo samo primorava ljude da priznaju onda i kada nisu krivi recimo da bi izbegli oduzimanje auto i ostale peripetije... tipicno komunjarski sistem da tretira narod kap gradjane petog reda i prisvaja mukom zaradjeno vlasnistvo koje ce neciji tatin ili mamin sin da voza okolo ... vec vs djeno, nema sta da se cudimo...
(Sale, 29. februar 2024 20:19)
----------------------

Ako ti je za utehu, ovo se radi u celom svetu, ne samo u Srbiji. I ne samo sa automobilima. Ako te terete za bilo koje krivicno delo, uvek ce ti ponuditi daleko manju kaznu ako odmah priznas i samim tim ne ides kroz ceo proces sudjenja. I mnogi ljudi priznaju i stvari koje nisu uradili bas zbog toga jer mnogo bolje zvuci ono "priznaj i ako nisi uradio i odlezi 2 godine u zatvoru nego imaj poverenja u sistem, brani se od krivice i rizikujes da odlezes 25 godina u zatvoru".

aca

pre 9 meseci

znaci prizna da je pijan, vozio preko 200, gazio sve linije koje postoje, kontra smer ko zna sta jos i onda:
OK momak nema problema evo ti papiric sa kaznom ako Oma platis 50% popust, a ima i vremena da nadjes "dobrog advokata" da se to malo prepegla nije to bas tako strasno.. jel.. vidis da se moze trgovati, dogovoriti, nije zakon tako los.
Sta jos ima sto bi trebalo da znamo?
Kolega nije pristao da plati kaznu sa kamere ( ocitano susedno vozilo ) i ne znam koliko puta je odlazio u sup ubedjivao se i nervirao sa tamo nekima. Na kraju kazne nije bilo ali mu na kraju kada je sve sabrao bilo jeftinije da je platio.

T

pre 9 meseci

"U stvari, nemaju pravo po Ustavu da ti oduzmu ličnu imovinu, inače bi po toj logici mogli da ti recimo sutra oduzmu traktor, njivu, kuću... "
Imaju pravo da ti uzmu, i kod nas, čak i u SAD. Nemaju pravo da ti je oduzmu bez pravnog postupka i (osim ako je kazna u pitanju) bez nadoknade. Uzimaju ljudima njive da prave puteve, kamione kad je rat ili vanredno stanje.

Logicar

pre 9 meseci

@ T
Upravo tako. Pored toga, i novcana sredstva su vrsta imovine. Izricanjem kazne, lice se posredno lisava odredjenog dela svoje imovine.
Najsmesnije je sto ljudi bez ikakvog poznavanja prava, pa cak i elementarne logike komentarisu nesto, busaju se u grudi, a da pri tom ni sami nisu svesni koliko je besmisleno to sto tvrde.