Aktuelno

Petak, 26.01.2024.

14:20

Sjajna vest za vozače starih dizelaša: Stižu subvencije od 2.100 evra, poznato kad je prijava?

Izvor: Biznis.rs

Sjajna vest za vozaèe starih dizelaša: Stižu subvencije od 2.100 evra, poznato kad je prijava? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Nenad

pre 7 meseci

Imam dizela AUDI A4 1.9 TDI star je 20g, ali ako mi drzava da 4000 eura i to na ruke, rado cu da im ga dam, dotle nist od toga. Meni on toliko vredi. To je zlatna, neunistiva serija automobila. Ja ispod 4k evra nemam nista bolje kupiti. Hajmo ovako, u zatvoren prostor iste kubikaze stavite upaljen auto na dizel i isto tako na benzin i coveka u tom prostoru. Koji ce i koliko dugo ziveti u tom zatvorenom prostoru... Manite se coravog i glupog globalistickog posla.

Nenad

pre 7 meseci

Globalisticka prevara.Narod treba da udari sakom o` sto i kaze "DOSTA JE BILO!". Trujete nas iz vazduha, Trujete nas bezdravom hranom, ubijate nas lekovima i vakcinama. DOSTA JE BILO !!! Dovodite nam neproverene i bez ikakvih dokumenata migrante sumnjivih namera. Ne zna se ni ko su ni sta su niti kakve su im stvarne namere, a jos manje znamo ko ih saljhe. I mleko se kuva dok ne prekipi, a onda nastane sr**e.

Eurovik

pre 9 meseci

Kako god ali dok vozimo dizel vazduh ce biti cist kad predjemo na elektro to je kao da vozite na ugalj jer struja stize iz Obrenovca.

Primus

pre 9 meseci

Moj automobil je moje PRIVATNO VLASNIŠTVO. Ako hoće da ga otkupi država ne sme da me UCENJUJE da ja kupujem tamo neko vozilo koje su oni i auto lobisti zamislili. Neka mi isplate novac za moje privatno vlasništvo. Pogledajte te autobuse, kamione, cementare, termocentrale, traktore, dizel lokomotive, grejna tela u domaćinstvima itd. Ajde bre, manite se više tog MAFIJAŠLUKA !

Stara Mo

pre 9 meseci

Taman imam 8000 i dodam još te dve i kupim auto za 10.000.
(Darko, 26. januar 2024 22:56)


Da, jer opšte je poznato da svi imamo tih 8.000 i da nam fali samo 2100 od države.

Ostavio si možda i najjači komentar...
Bravo!

Stara Mo

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...
(Orač, 26. januar 2024 21:37)


Ha, ha, ha, nemoj džabe da se sekiraš...
Većina nas vozi euro 3 dizel koji je vredniji od tih 2100. Pa ko je tu lud, kaži mi?

Subvencija je trebalo da bude bezuslovna a euro 1, 2 i 3 da budu zabranjeni nakon nekog vremena.
Ko zna kome je ova štela namenjena...

gorski

pre 9 meseci

Znači biće subvencije i za benzince, evo imam zastavu 101 iz 1979 godine, nije registrovana jel može subvencija?!!! Inače je u voznom stanju!

Gavra N.

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .
(BuraZ, 26. januar 2024 22:19)

Tvoj predlog je na mestu jer većina ljudi neće predati auto. Zašto? Pa kod nas većina euro 3 automobila vredi preko 1000 eura. Zašto tvoj predlog nikada neće biti usvojen? Zato što bi se već sledeće zime videlo da se zagađenje vazduha smanjilo samo za oko 2%. I time bi svi znali da nije problem u automobilima.

TDI

pre 9 meseci

Ма само V6 дизел (еуро4), без ДПФ-а, без ЕГР-а, без лонаца - права уживанција. А те глупости и субвенције заобилазити у широком кругу. Не треба нама одређивати шта ко треба да поседује, то је лични избор сваког грађанина. Ако се стављају неке забране, то је кршење нашег права!

stanovnik banane

pre 9 meseci

W sta pricas bre gluposti, pa adblue se ugrađuje od 2020.dal mislis da svako kome treba vozilo moze da priusti to godiste i mladje, drugo ne popravlja se ad blue, to je tecnost na bazi amonijaka, popravljaju se raznorazne sonde one najcesce crkavaju

genije

pre 9 meseci

sta vredi kad i eu 6 vozilu iseku katalizator. treba zakon koji na tehnickom ako utvrde da vozilo nema katalizatora ili je premosten auto ne moze proci.
ovaj zakon odgovarra samo auto placevima

BuraZ

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .

Orač

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...

Patriot

pre 9 meseci

Proterati dizele a forsirati lozenje na cvrsto gorivo?!?! Najbitnije je da auto ima katalizatir a to sto su mu ispaljeni svi airbegovi- nema veze?!?! Mozga bez.

cyber

pre 9 meseci

Vozim golf 6 dizel dpf i egr off, katalizatora nije ni bilo kad sam ga kupio, niti jedne greške nema ili kvara za 4 godine, samo oblak crnog dima...

Role

pre 9 meseci

Podsticaji za nabavku ekološki čistijih vozila iznosiće 2.100 evra za kupovinu putničkog automobila, 2.500 evra za kupovinu lakih teretnih vozila (kamioni čija najveća dozvoljena masa ne prelazi 12 tona) i 2.900 evra za kupovinu autobusa.

A pik up? Imam doblo 2001 godište. Gledajući oglase vredi minimum 1500 eura. Koja korist? Samo da bacam pare na euro 6. A nemam ih. Bolje vi zabranite uvoz euro 3 i 4 norme. Bossnci su to davno uradili.

miklosh

pre 9 meseci

"Takođe je naglašeno da finansijski podsticaji pokrivaju 35 odsto troškova nabavke polovnih Euro 6 ili Euro VI vozila."

Jos neko u ovo treba da poveruje! Po ovome, polovna Euro6 vozila imaju nabavnu cenu od 6.000€?! GDE? Ili bolje receno, KOJA to vozila?
Ko ce to da uradi? Samo onaj ko je ionako nameravao da kupi novi ili polovan auto pa mu ovo dodje kao bonus. Nikoga vise privuci nece taj Vesic.

Stalker

pre 9 meseci

@ Kognitivna disonanca
Ni u jednoj zemlji na svetu ne postoji obaveza da auto koji fabricki nema katalizator mora da ima ugradjen katalizator da bi bio registrovan.
Auto treba da zadovoljava kriterijum ispravnosti i to je to, kraj price. Sreca, pa takvi strucnjaci kao ti ne pisu zakone...ali ko zna, mozda i to bude jednog dana.

my generation

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.
(The Who, 26. januar 2024 15:50)

Kad već govoriš o obrazovanju bilo bi dobro da kreneš od sebe. 2020. godine kada se automobili nisu vozili zbog karantina nivo zagađenja je pao za celih 6%. I još nešto. Najčešći rak je rak pluća ali, gle čuda, u 92% slučajeva uzrok nastanka su cigarete. Naravno da tebe i ostale eko-sektaše ovo ne zanima.

Seljak veseljak

pre 9 meseci

Obožavam ove što misle da svi koji nemaju para za Euro 6, ne treba ni da voze! Pa, ne vozimo mi iz obesti, već je nekima od nas potrebno da se prevezemo do radnog mesta u gradu a živimo u selu. Poslednji bus je u 20h a neki rade noću.
Izvinite, ali ako hoćete tako da "očistite Srbiju", očistićete prvo sela, neće niko da ostane.
A onda ćete da kukate jer smo se svi nagurali u vaš lepi grad!

Bg

pre 9 meseci

Dati subvencije i rok za zamenu. Nakon toga zabrana svega što je ispod EURO 4 i svega što nema katalizator/dpf/egr. Dosta smo se trovali zbog ovih što hoće da se voze, a nemaju odakle, pogtovo u većim gradovima. Isto sprovesti i za teretna vozila. Za 5 godina zabraniti sve ispod EURO 5.

lupa

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.
(Milan, 26. januar 2024 15:48)


Pa ako imaš auto koji vredi više od 2000 evra, onda ga nećeš predavati, nego ćeš ga prodati.

w

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.
(M, 26. januar 2024 15:57) # Link komentara

U Bugarskoj 200€ i to je tek sprdnja. Tehnički pregled - 10€
Otvoriš fiktivnu firmu u Bugarskoj, stavi je na mirovanje i vozi 3.0 bez problema sa Bugarskim tablicama

w

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.
(kognitivna disonanca, 26. januar 2024 15:07) # Link komentara

Ni to nije lako izvesti, jer katalizatori koštaju prilično, a ima ljudi koji su to skinuli pre ihahaj godina...

Kao što je Jugo polako nestao sa puteva i ima ga u tragovima, tako i ovo treba rešiti.
Nekada je bilo zabranjeno uvoziti auta starija od 6 godina. I bilo je zakucano na 6 godina starosti i niko se nije bunio.
Onda se ko zna kada uvela zabrana uvoza za sve što ne ispunjava minimum euro 3 i ta uredba je na snazi bar 15 godina, ako ne i više.

Naterati sada ljude da kupuju filtere i katalizatore je suludo, jer je tako nešto dozvoljeno odavno.
Treba samo preseći sa jednim datumom i od tada svako uvezeno vozilo mora da ispunjava npr euro 6 normu, ispravan katalizator, DPF, AdBlue, EGR...
I sam vozni park će se vremenom zanoviti bez mnogo panike, protesta i blokada.
Čak i euro 6 norma je nešto što se pravi od 2014. godine i tu već govorimo o 10 godina starim kolima. Trenutno se niko ne buni kada se gasi AdBlue. A popravka AdBlue košta mnogo više od plivajućeg i DPFa...

Petar

pre 9 meseci

I opet po sirotinji....Taj ko vozi krš evro 2 ili 3 može samo da sanja o Euro 6 vozilu. Opet voda na mlin onih koji imaju....Taj ko je do sada vozio Evro 3 nije ga vozio zato što voli nego zato što nije imao za bolje....

dzo

pre 9 meseci

Taman dobro što nisam prodao lagunu, nudili mi 1000e a zao mi bilo da je dam za te pare jer je ko nova i spolja i unutra pa eto stoji 5 godina.
Mada opet zao mi je da je dam i za reciklažu, i posle 6 meseci nepaljenja pali na pola ključa.

Mladen j

pre 9 meseci

Potpuno pogresna odluka kao i svaka pomoc države, najviše se pomažu oni koji najviše imaju. Ljudi koji imaju za novi auto od 15-20k evra, njima 2600e ne znače mnogo. Isto tako važi i za procentualno povecanje plata i penzija. Ne mogu da verujem da ne mogu da smisle nesto pametnije kako bi i ovi koji imaju malo imali neku korist...

Milan

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.

M

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.

Vlada

pre 9 meseci

Vozim megana 2005 godiste, benzinac euro 4. Vise dobijam na otpadu nego da ga registrujem uradim veliki servis, kupim nove gume i akumulator pa stavim na oglase.

kognitivna disonanca

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.

The Who

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.

Поп

pre 9 meseci

Мој "новокупљени", гаражирани, "стари" ТДИ из 2002, са оригиналних 150ккм, бољи од дупло млађег са минимум 300ккм, који кошта Х 3...

Ко има пара за ново, свака част, ја не...

Поп

pre 9 meseci

Мој "новокупљени", гаражирани, "стари" ТДИ из 2002, са оригиналних 150ккм, бољи од дупло млађег са минимум 300ккм, који кошта Х 3...

Ко има пара за ново, свака част, ја не...

Milan

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.

Seljak veseljak

pre 9 meseci

Obožavam ove što misle da svi koji nemaju para za Euro 6, ne treba ni da voze! Pa, ne vozimo mi iz obesti, već je nekima od nas potrebno da se prevezemo do radnog mesta u gradu a živimo u selu. Poslednji bus je u 20h a neki rade noću.
Izvinite, ali ako hoćete tako da "očistite Srbiju", očistićete prvo sela, neće niko da ostane.
A onda ćete da kukate jer smo se svi nagurali u vaš lepi grad!

M

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.

Petar

pre 9 meseci

I opet po sirotinji....Taj ko vozi krš evro 2 ili 3 može samo da sanja o Euro 6 vozilu. Opet voda na mlin onih koji imaju....Taj ko je do sada vozio Evro 3 nije ga vozio zato što voli nego zato što nije imao za bolje....

lupa

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.
(Milan, 26. januar 2024 15:48)


Pa ako imaš auto koji vredi više od 2000 evra, onda ga nećeš predavati, nego ćeš ga prodati.

my generation

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.
(The Who, 26. januar 2024 15:50)

Kad već govoriš o obrazovanju bilo bi dobro da kreneš od sebe. 2020. godine kada se automobili nisu vozili zbog karantina nivo zagađenja je pao za celih 6%. I još nešto. Najčešći rak je rak pluća ali, gle čuda, u 92% slučajeva uzrok nastanka su cigarete. Naravno da tebe i ostale eko-sektaše ovo ne zanima.

kognitivna disonanca

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.

w

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.
(M, 26. januar 2024 15:57) # Link komentara

U Bugarskoj 200€ i to je tek sprdnja. Tehnički pregled - 10€
Otvoriš fiktivnu firmu u Bugarskoj, stavi je na mirovanje i vozi 3.0 bez problema sa Bugarskim tablicama

Vlada

pre 9 meseci

Vozim megana 2005 godiste, benzinac euro 4. Vise dobijam na otpadu nego da ga registrujem uradim veliki servis, kupim nove gume i akumulator pa stavim na oglase.

Stalker

pre 9 meseci

@ Kognitivna disonanca
Ni u jednoj zemlji na svetu ne postoji obaveza da auto koji fabricki nema katalizator mora da ima ugradjen katalizator da bi bio registrovan.
Auto treba da zadovoljava kriterijum ispravnosti i to je to, kraj price. Sreca, pa takvi strucnjaci kao ti ne pisu zakone...ali ko zna, mozda i to bude jednog dana.

Mladen j

pre 9 meseci

Potpuno pogresna odluka kao i svaka pomoc države, najviše se pomažu oni koji najviše imaju. Ljudi koji imaju za novi auto od 15-20k evra, njima 2600e ne znače mnogo. Isto tako važi i za procentualno povecanje plata i penzija. Ne mogu da verujem da ne mogu da smisle nesto pametnije kako bi i ovi koji imaju malo imali neku korist...

w

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.
(kognitivna disonanca, 26. januar 2024 15:07) # Link komentara

Ni to nije lako izvesti, jer katalizatori koštaju prilično, a ima ljudi koji su to skinuli pre ihahaj godina...

Kao što je Jugo polako nestao sa puteva i ima ga u tragovima, tako i ovo treba rešiti.
Nekada je bilo zabranjeno uvoziti auta starija od 6 godina. I bilo je zakucano na 6 godina starosti i niko se nije bunio.
Onda se ko zna kada uvela zabrana uvoza za sve što ne ispunjava minimum euro 3 i ta uredba je na snazi bar 15 godina, ako ne i više.

Naterati sada ljude da kupuju filtere i katalizatore je suludo, jer je tako nešto dozvoljeno odavno.
Treba samo preseći sa jednim datumom i od tada svako uvezeno vozilo mora da ispunjava npr euro 6 normu, ispravan katalizator, DPF, AdBlue, EGR...
I sam vozni park će se vremenom zanoviti bez mnogo panike, protesta i blokada.
Čak i euro 6 norma je nešto što se pravi od 2014. godine i tu već govorimo o 10 godina starim kolima. Trenutno se niko ne buni kada se gasi AdBlue. A popravka AdBlue košta mnogo više od plivajućeg i DPFa...

miklosh

pre 9 meseci

"Takođe je naglašeno da finansijski podsticaji pokrivaju 35 odsto troškova nabavke polovnih Euro 6 ili Euro VI vozila."

Jos neko u ovo treba da poveruje! Po ovome, polovna Euro6 vozila imaju nabavnu cenu od 6.000€?! GDE? Ili bolje receno, KOJA to vozila?
Ko ce to da uradi? Samo onaj ko je ionako nameravao da kupi novi ili polovan auto pa mu ovo dodje kao bonus. Nikoga vise privuci nece taj Vesic.

cyber

pre 9 meseci

Vozim golf 6 dizel dpf i egr off, katalizatora nije ni bilo kad sam ga kupio, niti jedne greške nema ili kvara za 4 godine, samo oblak crnog dima...

Role

pre 9 meseci

Podsticaji za nabavku ekološki čistijih vozila iznosiće 2.100 evra za kupovinu putničkog automobila, 2.500 evra za kupovinu lakih teretnih vozila (kamioni čija najveća dozvoljena masa ne prelazi 12 tona) i 2.900 evra za kupovinu autobusa.

A pik up? Imam doblo 2001 godište. Gledajući oglase vredi minimum 1500 eura. Koja korist? Samo da bacam pare na euro 6. A nemam ih. Bolje vi zabranite uvoz euro 3 i 4 norme. Bossnci su to davno uradili.

The Who

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.

Bg

pre 9 meseci

Dati subvencije i rok za zamenu. Nakon toga zabrana svega što je ispod EURO 4 i svega što nema katalizator/dpf/egr. Dosta smo se trovali zbog ovih što hoće da se voze, a nemaju odakle, pogtovo u većim gradovima. Isto sprovesti i za teretna vozila. Za 5 godina zabraniti sve ispod EURO 5.

Patriot

pre 9 meseci

Proterati dizele a forsirati lozenje na cvrsto gorivo?!?! Najbitnije je da auto ima katalizatir a to sto su mu ispaljeni svi airbegovi- nema veze?!?! Mozga bez.

BuraZ

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .

dzo

pre 9 meseci

Taman dobro što nisam prodao lagunu, nudili mi 1000e a zao mi bilo da je dam za te pare jer je ko nova i spolja i unutra pa eto stoji 5 godina.
Mada opet zao mi je da je dam i za reciklažu, i posle 6 meseci nepaljenja pali na pola ključa.

Gavra N.

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .
(BuraZ, 26. januar 2024 22:19)

Tvoj predlog je na mestu jer većina ljudi neće predati auto. Zašto? Pa kod nas većina euro 3 automobila vredi preko 1000 eura. Zašto tvoj predlog nikada neće biti usvojen? Zato što bi se već sledeće zime videlo da se zagađenje vazduha smanjilo samo za oko 2%. I time bi svi znali da nije problem u automobilima.

Stara Mo

pre 9 meseci

Taman imam 8000 i dodam još te dve i kupim auto za 10.000.
(Darko, 26. januar 2024 22:56)


Da, jer opšte je poznato da svi imamo tih 8.000 i da nam fali samo 2100 od države.

Ostavio si možda i najjači komentar...
Bravo!

Primus

pre 9 meseci

Moj automobil je moje PRIVATNO VLASNIŠTVO. Ako hoće da ga otkupi država ne sme da me UCENJUJE da ja kupujem tamo neko vozilo koje su oni i auto lobisti zamislili. Neka mi isplate novac za moje privatno vlasništvo. Pogledajte te autobuse, kamione, cementare, termocentrale, traktore, dizel lokomotive, grejna tela u domaćinstvima itd. Ajde bre, manite se više tog MAFIJAŠLUKA !

Orač

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...

gorski

pre 9 meseci

Znači biće subvencije i za benzince, evo imam zastavu 101 iz 1979 godine, nije registrovana jel može subvencija?!!! Inače je u voznom stanju!

TDI

pre 9 meseci

Ма само V6 дизел (еуро4), без ДПФ-а, без ЕГР-а, без лонаца - права уживанција. А те глупости и субвенције заобилазити у широком кругу. Не треба нама одређивати шта ко треба да поседује, то је лични избор сваког грађанина. Ако се стављају неке забране, то је кршење нашег права!

Stara Mo

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...
(Orač, 26. januar 2024 21:37)


Ha, ha, ha, nemoj džabe da se sekiraš...
Većina nas vozi euro 3 dizel koji je vredniji od tih 2100. Pa ko je tu lud, kaži mi?

Subvencija je trebalo da bude bezuslovna a euro 1, 2 i 3 da budu zabranjeni nakon nekog vremena.
Ko zna kome je ova štela namenjena...

genije

pre 9 meseci

sta vredi kad i eu 6 vozilu iseku katalizator. treba zakon koji na tehnickom ako utvrde da vozilo nema katalizatora ili je premosten auto ne moze proci.
ovaj zakon odgovarra samo auto placevima

stanovnik banane

pre 9 meseci

W sta pricas bre gluposti, pa adblue se ugrađuje od 2020.dal mislis da svako kome treba vozilo moze da priusti to godiste i mladje, drugo ne popravlja se ad blue, to je tecnost na bazi amonijaka, popravljaju se raznorazne sonde one najcesce crkavaju

Eurovik

pre 9 meseci

Kako god ali dok vozimo dizel vazduh ce biti cist kad predjemo na elektro to je kao da vozite na ugalj jer struja stize iz Obrenovca.

Nenad

pre 7 meseci

Globalisticka prevara.Narod treba da udari sakom o` sto i kaze "DOSTA JE BILO!". Trujete nas iz vazduha, Trujete nas bezdravom hranom, ubijate nas lekovima i vakcinama. DOSTA JE BILO !!! Dovodite nam neproverene i bez ikakvih dokumenata migrante sumnjivih namera. Ne zna se ni ko su ni sta su niti kakve su im stvarne namere, a jos manje znamo ko ih saljhe. I mleko se kuva dok ne prekipi, a onda nastane sr**e.

Nenad

pre 7 meseci

Imam dizela AUDI A4 1.9 TDI star je 20g, ali ako mi drzava da 4000 eura i to na ruke, rado cu da im ga dam, dotle nist od toga. Meni on toliko vredi. To je zlatna, neunistiva serija automobila. Ja ispod 4k evra nemam nista bolje kupiti. Hajmo ovako, u zatvoren prostor iste kubikaze stavite upaljen auto na dizel i isto tako na benzin i coveka u tom prostoru. Koji ce i koliko dugo ziveti u tom zatvorenom prostoru... Manite se coravog i glupog globalistickog posla.

The Who

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.

Bg

pre 9 meseci

Dati subvencije i rok za zamenu. Nakon toga zabrana svega što je ispod EURO 4 i svega što nema katalizator/dpf/egr. Dosta smo se trovali zbog ovih što hoće da se voze, a nemaju odakle, pogtovo u većim gradovima. Isto sprovesti i za teretna vozila. Za 5 godina zabraniti sve ispod EURO 5.

Orač

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...

Поп

pre 9 meseci

Мој "новокупљени", гаражирани, "стари" ТДИ из 2002, са оригиналних 150ккм, бољи од дупло млађег са минимум 300ккм, који кошта Х 3...

Ко има пара за ново, свака част, ја не...

kognitivna disonanca

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.

cyber

pre 9 meseci

Vozim golf 6 dizel dpf i egr off, katalizatora nije ni bilo kad sam ga kupio, niti jedne greške nema ili kvara za 4 godine, samo oblak crnog dima...

Milan

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.

Primus

pre 9 meseci

Moj automobil je moje PRIVATNO VLASNIŠTVO. Ako hoće da ga otkupi država ne sme da me UCENJUJE da ja kupujem tamo neko vozilo koje su oni i auto lobisti zamislili. Neka mi isplate novac za moje privatno vlasništvo. Pogledajte te autobuse, kamione, cementare, termocentrale, traktore, dizel lokomotive, grejna tela u domaćinstvima itd. Ajde bre, manite se više tog MAFIJAŠLUKA !

my generation

pre 9 meseci

Pravi potez! Dizel je prljavo gorivo, zagad broj jedan. Nema čistog dizela! Gorivo je bogato azotovim i sumpornim jedinjenjima i teskim ugljovodonicima koji ne sagorevaju do kraja. Ljubitelji dizela neka se malo obrazuju, pre nego sto "tuze drzavu" za krsenje ljudskih prava.
(The Who, 26. januar 2024 15:50)

Kad već govoriš o obrazovanju bilo bi dobro da kreneš od sebe. 2020. godine kada se automobili nisu vozili zbog karantina nivo zagađenja je pao za celih 6%. I još nešto. Najčešći rak je rak pluća ali, gle čuda, u 92% slučajeva uzrok nastanka su cigarete. Naravno da tebe i ostale eko-sektaše ovo ne zanima.

Seljak veseljak

pre 9 meseci

Obožavam ove što misle da svi koji nemaju para za Euro 6, ne treba ni da voze! Pa, ne vozimo mi iz obesti, već je nekima od nas potrebno da se prevezemo do radnog mesta u gradu a živimo u selu. Poslednji bus je u 20h a neki rade noću.
Izvinite, ali ako hoćete tako da "očistite Srbiju", očistićete prvo sela, neće niko da ostane.
A onda ćete da kukate jer smo se svi nagurali u vaš lepi grad!

Role

pre 9 meseci

Podsticaji za nabavku ekološki čistijih vozila iznosiće 2.100 evra za kupovinu putničkog automobila, 2.500 evra za kupovinu lakih teretnih vozila (kamioni čija najveća dozvoljena masa ne prelazi 12 tona) i 2.900 evra za kupovinu autobusa.

A pik up? Imam doblo 2001 godište. Gledajući oglase vredi minimum 1500 eura. Koja korist? Samo da bacam pare na euro 6. A nemam ih. Bolje vi zabranite uvoz euro 3 i 4 norme. Bossnci su to davno uradili.

Patriot

pre 9 meseci

Proterati dizele a forsirati lozenje na cvrsto gorivo?!?! Najbitnije je da auto ima katalizatir a to sto su mu ispaljeni svi airbegovi- nema veze?!?! Mozga bez.

Vlada

pre 9 meseci

Vozim megana 2005 godiste, benzinac euro 4. Vise dobijam na otpadu nego da ga registrujem uradim veliki servis, kupim nove gume i akumulator pa stavim na oglase.

Mladen j

pre 9 meseci

Potpuno pogresna odluka kao i svaka pomoc države, najviše se pomažu oni koji najviše imaju. Ljudi koji imaju za novi auto od 15-20k evra, njima 2600e ne znače mnogo. Isto tako važi i za procentualno povecanje plata i penzija. Ne mogu da verujem da ne mogu da smisle nesto pametnije kako bi i ovi koji imaju malo imali neku korist...

BuraZ

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .

M

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.

stanovnik banane

pre 9 meseci

W sta pricas bre gluposti, pa adblue se ugrađuje od 2020.dal mislis da svako kome treba vozilo moze da priusti to godiste i mladje, drugo ne popravlja se ad blue, to je tecnost na bazi amonijaka, popravljaju se raznorazne sonde one najcesce crkavaju

dzo

pre 9 meseci

Taman dobro što nisam prodao lagunu, nudili mi 1000e a zao mi bilo da je dam za te pare jer je ko nova i spolja i unutra pa eto stoji 5 godina.
Mada opet zao mi je da je dam i za reciklažu, i posle 6 meseci nepaljenja pali na pola ključa.

TDI

pre 9 meseci

Ма само V6 дизел (еуро4), без ДПФ-а, без ЕГР-а, без лонаца - права уживанција. А те глупости и субвенције заобилазити у широком кругу. Не треба нама одређивати шта ко треба да поседује, то је лични избор сваког грађанина. Ако се стављају неке забране, то је кршење нашег права!

miklosh

pre 9 meseci

"Takođe je naglašeno da finansijski podsticaji pokrivaju 35 odsto troškova nabavke polovnih Euro 6 ili Euro VI vozila."

Jos neko u ovo treba da poveruje! Po ovome, polovna Euro6 vozila imaju nabavnu cenu od 6.000€?! GDE? Ili bolje receno, KOJA to vozila?
Ko ce to da uradi? Samo onaj ko je ionako nameravao da kupi novi ili polovan auto pa mu ovo dodje kao bonus. Nikoga vise privuci nece taj Vesic.

Petar

pre 9 meseci

I opet po sirotinji....Taj ko vozi krš evro 2 ili 3 može samo da sanja o Euro 6 vozilu. Opet voda na mlin onih koji imaju....Taj ko je do sada vozio Evro 3 nije ga vozio zato što voli nego zato što nije imao za bolje....

w

pre 9 meseci

Ja pomislih opet se pokreće pitanje nenormalne cene registracije za automobile preko 2.0, starih gotovo 10 godina.
Pre par godina, puno se pisalo o pojeftinjenju, objavile se tabele neke itd itd... Danas, i dalje je cena ista ako ne i malo veća jer su bila neka poskupljenja u međuvremenu koja se baš i nisu ispratila medijski.
U Cg 3.0 registracija 700e, kod nas 1200e... Sprdnja.
(M, 26. januar 2024 15:57) # Link komentara

U Bugarskoj 200€ i to je tek sprdnja. Tehnički pregled - 10€
Otvoriš fiktivnu firmu u Bugarskoj, stavi je na mirovanje i vozi 3.0 bez problema sa Bugarskim tablicama

Stalker

pre 9 meseci

@ Kognitivna disonanca
Ni u jednoj zemlji na svetu ne postoji obaveza da auto koji fabricki nema katalizator mora da ima ugradjen katalizator da bi bio registrovan.
Auto treba da zadovoljava kriterijum ispravnosti i to je to, kraj price. Sreca, pa takvi strucnjaci kao ti ne pisu zakone...ali ko zna, mozda i to bude jednog dana.

lupa

pre 9 meseci

Koja gluopost...daš auto koji vredi 3000 evra i više da dobiješ subvenciju od 2000 evra.
Čak i da neko da auto koji vredi manje od iznosa subvencije, sumnjam da ima da doda da kupi auto euro 6 norme.
(Milan, 26. januar 2024 15:48)


Pa ako imaš auto koji vredi više od 2000 evra, onda ga nećeš predavati, nego ćeš ga prodati.

w

pre 9 meseci

Koja je obo budalaština i rasipanje naših para! Zar nije bolje konačno uvesti obavezu posedovanja.auta sa katalizatorom, kakav god on bio. Inače Evro4 standard uključuje katalizator sa DPF filterom. Bolje dati neke beskamatne kredite za kupovinu katalizatora.
(kognitivna disonanca, 26. januar 2024 15:07) # Link komentara

Ni to nije lako izvesti, jer katalizatori koštaju prilično, a ima ljudi koji su to skinuli pre ihahaj godina...

Kao što je Jugo polako nestao sa puteva i ima ga u tragovima, tako i ovo treba rešiti.
Nekada je bilo zabranjeno uvoziti auta starija od 6 godina. I bilo je zakucano na 6 godina starosti i niko se nije bunio.
Onda se ko zna kada uvela zabrana uvoza za sve što ne ispunjava minimum euro 3 i ta uredba je na snazi bar 15 godina, ako ne i više.

Naterati sada ljude da kupuju filtere i katalizatore je suludo, jer je tako nešto dozvoljeno odavno.
Treba samo preseći sa jednim datumom i od tada svako uvezeno vozilo mora da ispunjava npr euro 6 normu, ispravan katalizator, DPF, AdBlue, EGR...
I sam vozni park će se vremenom zanoviti bez mnogo panike, protesta i blokada.
Čak i euro 6 norma je nešto što se pravi od 2014. godine i tu već govorimo o 10 godina starim kolima. Trenutno se niko ne buni kada se gasi AdBlue. A popravka AdBlue košta mnogo više od plivajućeg i DPFa...

Stara Mo

pre 9 meseci

.. a zašto subvencija samo za stare "dizelaše", šta je sa "starim benzincima"? Zaista nije fer, svi plaćamo praktično iste poreze i iste namete za registraciju, a samo dizelaši dobijaju subvencije... kao da stari benzinci ne zagađuju okolinu? Ako je tako, onda neka budu drastično jeftinije registracije za stare benzince...
(Orač, 26. januar 2024 21:37)


Ha, ha, ha, nemoj džabe da se sekiraš...
Većina nas vozi euro 3 dizel koji je vredniji od tih 2100. Pa ko je tu lud, kaži mi?

Subvencija je trebalo da bude bezuslovna a euro 1, 2 i 3 da budu zabranjeni nakon nekog vremena.
Ko zna kome je ova štela namenjena...

Eurovik

pre 9 meseci

Kako god ali dok vozimo dizel vazduh ce biti cist kad predjemo na elektro to je kao da vozite na ugalj jer struja stize iz Obrenovca.

gorski

pre 9 meseci

Znači biće subvencije i za benzince, evo imam zastavu 101 iz 1979 godine, nije registrovana jel može subvencija?!!! Inače je u voznom stanju!

Stara Mo

pre 9 meseci

Taman imam 8000 i dodam još te dve i kupim auto za 10.000.
(Darko, 26. januar 2024 22:56)


Da, jer opšte je poznato da svi imamo tih 8.000 i da nam fali samo 2100 od države.

Ostavio si možda i najjači komentar...
Bravo!

Gavra N.

pre 9 meseci

Država treba da subvencioniše "Katalizatore" a ne vozila.
Takođe sam siguran da moje euro 3 vozilo, ima možda oko 20% više štetnijih supstanci od najnovijih euro 6 vozila.

Katalizatore vi nama dajte .
(BuraZ, 26. januar 2024 22:19)

Tvoj predlog je na mestu jer većina ljudi neće predati auto. Zašto? Pa kod nas većina euro 3 automobila vredi preko 1000 eura. Zašto tvoj predlog nikada neće biti usvojen? Zato što bi se već sledeće zime videlo da se zagađenje vazduha smanjilo samo za oko 2%. I time bi svi znali da nije problem u automobilima.

genije

pre 9 meseci

sta vredi kad i eu 6 vozilu iseku katalizator. treba zakon koji na tehnickom ako utvrde da vozilo nema katalizatora ili je premosten auto ne moze proci.
ovaj zakon odgovarra samo auto placevima

Nenad

pre 7 meseci

Globalisticka prevara.Narod treba da udari sakom o` sto i kaze "DOSTA JE BILO!". Trujete nas iz vazduha, Trujete nas bezdravom hranom, ubijate nas lekovima i vakcinama. DOSTA JE BILO !!! Dovodite nam neproverene i bez ikakvih dokumenata migrante sumnjivih namera. Ne zna se ni ko su ni sta su niti kakve su im stvarne namere, a jos manje znamo ko ih saljhe. I mleko se kuva dok ne prekipi, a onda nastane sr**e.

Nenad

pre 7 meseci

Imam dizela AUDI A4 1.9 TDI star je 20g, ali ako mi drzava da 4000 eura i to na ruke, rado cu da im ga dam, dotle nist od toga. Meni on toliko vredi. To je zlatna, neunistiva serija automobila. Ja ispod 4k evra nemam nista bolje kupiti. Hajmo ovako, u zatvoren prostor iste kubikaze stavite upaljen auto na dizel i isto tako na benzin i coveka u tom prostoru. Koji ce i koliko dugo ziveti u tom zatvorenom prostoru... Manite se coravog i glupog globalistickog posla.