Aktuelno

Ponedeljak, 15.01.2024.

10:58

Prve fotografije: Nova Lancia Ypsilon bez "kamuflaže"

Izvor:

Prve fotografije: Nova Lancia Ypsilon bez "kamuflaže" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Veselin Prislić

pre 9 meseci

@Goran
Eto da i naučim nešto iz komentara. Ideja da se čisti karter, menjaju gumice uljne pumpe, ulje u menjaču i kočnicama... na velikom servisu je stvarno odličan savet.
Usvojiću ove savete.
Na velikom servisu kada sam kupio auto jeste odrađeno čišćenje kartera i zamena gumica uljne pumpe. To je koštalo 3600 din. Evo gledam račun. Ali je važno kako bi kopmresijom ulja moglo da se dođe do glave motora.
Gorane, ovi tvoji komentari su interasantno štivo.

Veselin Prislić

pre 9 meseci

Vlasnik sam Delte 1.6 dizel selectronik 2009. god, kupljen pre 4-5 godina sa čuvenih 165000 km. Odmah da kažem, u servisu su našli da je skinuto 100k km. Sada na satu ima 197000, znači 297000 km.
Crkao mi je EGR. Verovatno zbog kratkih relacija tokom korone.
Našao sam servis da se zameni; cena je 96000 din, ALI od te cifre 40000 din je ZA RUKE!!!
Verovatno zbog tih alavih mehaničara ljudi i gase taj EGR.
Nego interesantno, moj auto je pre pokvarenog EGR imao 0,03 čestica čađi, a pošto se EGR pokvario je na tehničkom imao, gle čuda, isto 0,03!
Može da priča ko šta hoće, ali uverio sam se na mom autu da EGR nema ama baš nikakve veze sa emisijom iduvnih gasova.
A info za one koji komentarišu vađenje DPF na dizelu - odavno ima onih koji vade KATALIZATOR na benzicu.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@Goran, nisam ni u jednom trenutku tebi zamerio na odrzavanju auta, niti sam se mesao u urednistvo... Gde si video bilo sta od toga? Samo sam komentarisao da to sto 'nuklearni' pise, vise lici na stereotipom potkrepljene generalizacije, nego na cinjenicama potkrepljene istine

Goran

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Diskusija se razvila u tom smeru. Uredici su objavili naše komentare. Ne vidim razlog kojim bi ti sebi dozvolio da se mešaš u odluke uredništva.
Moj auto održavam kako znam, a slušam ljude koji znaju više od mene.
Ja moj auto mngogo volim iako je star 13+ godina.
Iskreno, gledao sam neke novije modele pre koju godinu ali nisam uspeo da izaberem auto koji bih kupio da mi zameni Deltu.
Gledao sam Tonale, ali za te pare radije ću ostaviti svoju Deltu.
Ništa joj ne fali, a prešla tačno 420.028km. Evo tačno sam pogledao.

Dragan

pre 9 meseci

@(Bumbar, 16. januar 2024 05:27)

Ovo što nazivaš stalkom za tortu je kamuflaža, vidi se i ostatak sa desne strane, ali naši ljudi su površni, pa odmah pljuju po svemu novom što vide na automobilima.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, moraju ljudi nesto da voze, u skladu sa svojim mogucnostima. Nazalsot, auto je za vecinu ljudi potreba, a ne luksuz. A jeftin auto svakako ne moze da bude luksuz. Pritom, nije izvadjen DPF jedini uzrok zagadjenja. Zapravo putnicka vozila u ukupnom zagadjenju ucestvuju sa svega 10%. To je jasno jos od onih vezanih dana policijskog casa, kada smo imali jako veliko zagadjenje, a niti jednog auta na ulici po 5 dana. Neka bude i da su svi izvadili DPF, pa da je zagadjenje od automobila 15% ukupnog, i dalje to nije ono sto nas muci. Suspendovane cestice, tzv. PM5 ili PM10, su najpogubnije po ljudsko zdravlje, i to je ono sto DPF treba da zaustavi. Te cestice nastaju kada se oksidi azota i sumpora vezu za vlagu u vazduhu. Dizel vozila nisu jedini izvor tih oksida. Daleko najveci izvor su termoelektrane, koje nemaju odgovarajuce filtere. Razne zelezare, topionice, fabrike guma bez filtera, su takodje ogroman izvor. Onda deponije. Pa brodovi, kamioni, autobusi. Pa tek posle svega toga dolaze dizel automobili. Tako da ova anatema koju bacas vise lici na neke licne frustracije, nego na cinjenicama potkrepljeno mislienje.
Na to me navodi i ovo spominjanje besnih automobila sa celavim gumama, koji ne znam odakle su se pojavili u celoj prici. Bitno je da znas da EGR ventil pomaze u smanjenju emisija boljim sagorevanjem smese jedino pri radu u leru ili sa malim opterecenjem, kada je motor hladan. U ostalim radnim rezimima je skoro uvek ionako zatvoren. A ja licno ne poznajem nikoga ko je izvadio DPF, iako znam mnogo vlasnika dizela. Znam samo one koji su ga menjali novim kada se zapusio, i to su ljudi koji imaju relativno vise novca, recimo da pripadaju tom izumirucem srednjem stalezu. Tako da mislim da tvoja konstatacija za vecinu ne stoji.

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.
(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Zasto onda kupiti dizela na pocetku, ako se zna da se nema za propisno odrzavanje? Zapravo ne dizla, nego bilo koji auto koji ne moze da se odrzava. Samo iz razloga jer se tolerise i to tako prolazi, a izbila bi revolucija da pocne da se kontrolise, evo opet su pomerili proveru katalizatora. Za to vreme se trujemo svi zajedno. O ksenonima koji biju svuda samo ne na put da ne pricam.
Koliko besnih premiuma vozi na celavim gumama? Ili na najeftinijim CungaLunga pneumaticima kojima je zaustavni put duplo od regularnog? Jer se sve skrkalo u to da je sto veci i besniji i iz Nemacku a za ostalo ako i kad bude.

Istina je da vecina zatvori EGR, a DPF samo oni koji ga imaju i prvi put kad napravi problem leti napolje.

Nije prozivka, covek lepo odrzava auto po onome sto je napisao, ne spada u ovu grupu.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.
(Goran, 16. januar 2024 18:41)

Retkost da se dizel odrzava, postovanje. Razlog za moje prethodno pisanije je ispod.

Prva stvar koju vlasnik dizela kod nas uradi je da zatvori EGR i da izbaci DPF jer se zapusavaju. Ko ima, povadi i klapne iz usisa. Onda zavare plivajuci. Oni malo entuzijasticniji izbace pola auspuha pride i cipuju i onda od dizela naprave dizlo. Dizlo se prepoznaje po tome sto izbacuje oblake crnog dima dok ide i sto ima "cuning" nalepnice Abarth, S-line, M, AMG itd. U isto vreme uprkos oblacima nesagorele nafte trosi 2l/100km, a kad ide nizbrdo cak i pravi gorivo.

Goran

pre 9 meseci

Dozvolite da dodam komentar vezano za Lancia Delta.
Od prvog malog servisa ja sam imao dogovor sa ovlašćenim servisom da se za mali servis menjaju svi filteri. Ima tu nekih fabričkih preporuka, npr da se filter goriva menja svaki drugi servis. Ja sam hteo da se menjaju svi filteri.
Nakon isteka garancije sam nastavio tako. Tokom godina sam upoznao dvojicu vlasnika ozbiljnih servisa.
Obojica su mi preporučili da za veliki servis se uradi čišćenje kartera i zamena gumice obe uljne pumpe. Za prva 2 velika servisa to nisam znao. Ali od tada to je svaki put odrađeno.
Potom je u veliki servis, pored prethodno pomenutog, uvedeno čiščenje usisne grane i EGR ventila.
To mu dođe na 40.000km, a od korone i manje vožnje urađeno je u toku 3. godine. Iako servisno uputstvo preporučuje na 4 godine. Ali s obzirom da je auto već toliko prešao rešio sam da veliki servis + čišćenje kartera i zamena gumica uljnih pumpi + čišćenje EGR uradim ranije. Košta, da, ali auto je puno stajao i nije se vozio zbog korone.
Poslenji je bio veliki servis u Oktobru. Svi ugrađeni filteri su najbolji koji mogu, Motul ulje u motoru, menjaču i kočnicama. Ja čak sipam Motul tečnost za stakla. I zimsko i letnje.

Goran

pre 9 meseci

@Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.
(Nuklearni mravojed, 16. januar 2024 08:08)

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.

Mario

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.
(YPT, 15. januar 2024 14:46)

Bilo bi dobro kada bi kupac imao neke koristi od njihove uštede.
Obično nema nikakve ili tek onda kada ih konkurencija gadno stisne pa spuste cijenu. Tako smo imali primjer Dacia Spring auta kojeg su spustili za 7.000 eura kada im je Francuska odbila davati subvencije.
Tako da niska cijena razvoja i proizvodnje ne garantira kupcu ništa.

Djorke

pre 9 meseci

@
(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29) Delta da, 75 ni pod razno.
(kuku i lele, 15. januar 2024 23:06)

Prepusti meni 75 ako je ti neces :))

VRHUNSKA sportska limuzina … 3.0 …. V6 … i put na more kroz kanjon Morace … ufffff uspomene …

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29)

Pozdrav od Lancia Delta 1.6 mjet selectronic. Pusti ove... Ne znaju očigledno. : )
(Goran, 15. januar 2024 22:07)

Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.

stručnjak

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.
(Djorke, 15. januar 2024 12:14)

Kako to ručak nebitan?

Lancia Delta

pre 9 meseci

@kuku i lele, pogledaj malo kako je projektovana Alfa 75, pa kazi da li je zaostajala 20 godina za konkurencijom, kao sto rece onaj...

Bumbar

pre 9 meseci

Pa ono pozadi sa buljavim migavcima je još gore od razrokih farova. A onaj stočić za tortu je stvarno originalan. Glupo da štipa za oči, ali originalno.
Ovo je ružno čak i za Lancia standarde. Jedino da urade vrhunski autopilot sistem pa da ovo prodavaju slepima & slabovidima?


Ili da ipak zatvore kapije i prodaju brend Kinezima dok još mogu koji juan da dobiju?

Коча

pre 9 meseci

Алфа Мито којој су уништили предњи крај. Уложили 100е у дизајн, очекују оживљавање Ланчије. Нема ништа од овог пројекта, превише млако и лоше. Лепша стара Ланчија ипсилон.

kvasac

pre 9 meseci

Moderno, progres...umesto "nažuljanog" branika i plastike, sada ćete morati da promenite čitav far.
Verovatno jednom godišnje, svaki.
Haos.

Vozač

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.
(Omar, 15. januar 2024 19:39)
Pre 2 meseca prođoh pored prodavnice, bila neka akcija, bela,70 ks za 16.000, stajala ispred. Pretpostavljam zbog kraja godine.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mars, pozdrav od Delte HF integrale i Alfe 75, npr. Oduvek su bili poznati da zaostaju u inventivnim tehnickim resenjima i performansama

porasla deca

pre 9 meseci

Auu šta je ovo unutra?
Volan od floride, neki stočić fali još milje i slatko od dunja.
Voleo sam taj stariji ipsilon imao je i kožna sedišta i super dizajn unutra, a sada spolja može da prodje, ali unutra užas.Dva telefona jedan do drugog.
Ne razumem šta je pisac hteo da kaže.
Ajde što dizajner zabrlja, ali što to neko potpiše i odobri ..... pa još neko i kupi :).

Omar

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.

Arh.

pre 9 meseci

Deluje zanimljivo, mada ako su joj ovo stvarni farovi skroz na bokovima, dizajn ala Ivan Bosiljčić, a ne maglenke, dodatna svetla itd, to baš kvari estetiku vozila. Nadam se da su pravi farovi laserski i da se kriju u procepu između haube i branika ?

--)------------------

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(
(XXX,

U-glavnom su najveci kriticari oni koji su bjezali sa casova gramatike a dozvole sebi da se prodaju za kojekakve strucnjake, u ovom slucaju za auto dizajn.

da..da..da

pre 9 meseci

On što je bila Lanci a tek Alfa do 1990 BMW nikada neće biti...samo Alfa je sredinom 70-ih i 80-ih prodavala duplo više vozila od BMW koji ih je stigao tek 1992....vratiće se velikani SPORTSKOG duha siguran sam u to,Alfa je već u F1(loš rezultat) ali su tu inače pre rata najveći ikada.....BRAVO za Italijane a ovima što "smeta" ovakav dizajn i porede ga sa kineskim...neka pogledaju najnovije BMW,posebno "lux 7"...pa onda neka komentarišu dalje.

Mars

pre 9 meseci

Lanvia i Alfa su uvek isli jedno desetak godina po dizajnu ispred svih.Njihovi autmoboli najsporije zastarevaju.
(neko iz Nis, 15. januar 2024 15:25)

nazalost samo dizajn im je isao 10 godina ispred ,ostalo je bilo 20 godina unazad....

XXX

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(

ajde majketi

pre 9 meseci

Slažem se sa svima, napred kinez, zadnji kraj bas lepi italijan.
Šteta.. činilo se da ima potencijal..
Inače.. deluje mi da je ubedljivo najteže dizajnirati B segment da izgleda lepo.
Najlakše je sedan koji izumire i naravno kupe, koji je teže upropastiti nego nacrtati da bude lep.

orao s visine

pre 9 meseci

Pozadi simpa -mada farovima neodoljivo podseća na Mito.
Napred katastrofa- previše svedena ,hladna linija.
Kao da je nisu dizajnirali talijani obzirom na njihov sjajan osećaj za dizajn

YPT

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.

defacto

pre 9 meseci

Veliko odstupanje od prethodnog dizajna se desi samo ako je prethodni bio neuspešan na tržištu.
Očekujem da i sledeći bude bitno drugačiji od ovog.

Vot iss yo nem

pre 9 meseci

Poštujem Lancia baštinu, ali nakon misterije koja je vladala oko ovog modela i periodičnog otkrivanja slika, očekivao sam više.

Mario

pre 9 meseci

Ova verzija Opel Corse mi je ljepša od originala, ali ne od Peugeota 208. Da su malo više potrudili oko svjetala mogla je biti još ljepša.
Uložili su 5.000 eura u razvoj novog branika i svjetala da bi oživili brand Lancia. Dosta su se potrudili.

Djorke

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.

zex

pre 9 meseci

auu spreda gadost...i tako su se stisli sa parama da Lancia nije mogla neki svoj deo da napravi?! previše se vidi Peugeot i Opel Corsa na njemu....
katastrofa

Djorke

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.

Vot iss yo nem

pre 9 meseci

Poštujem Lancia baštinu, ali nakon misterije koja je vladala oko ovog modela i periodičnog otkrivanja slika, očekivao sam više.

zex

pre 9 meseci

auu spreda gadost...i tako su se stisli sa parama da Lancia nije mogla neki svoj deo da napravi?! previše se vidi Peugeot i Opel Corsa na njemu....
katastrofa

YPT

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.

Mario

pre 9 meseci

Ova verzija Opel Corse mi je ljepša od originala, ali ne od Peugeota 208. Da su malo više potrudili oko svjetala mogla je biti još ljepša.
Uložili su 5.000 eura u razvoj novog branika i svjetala da bi oživili brand Lancia. Dosta su se potrudili.

XXX

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(

Omar

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.

Arh.

pre 9 meseci

Deluje zanimljivo, mada ako su joj ovo stvarni farovi skroz na bokovima, dizajn ala Ivan Bosiljčić, a ne maglenke, dodatna svetla itd, to baš kvari estetiku vozila. Nadam se da su pravi farovi laserski i da se kriju u procepu između haube i branika ?

porasla deca

pre 9 meseci

Auu šta je ovo unutra?
Volan od floride, neki stočić fali još milje i slatko od dunja.
Voleo sam taj stariji ipsilon imao je i kožna sedišta i super dizajn unutra, a sada spolja može da prodje, ali unutra užas.Dva telefona jedan do drugog.
Ne razumem šta je pisac hteo da kaže.
Ajde što dizajner zabrlja, ali što to neko potpiše i odobri ..... pa još neko i kupi :).

orao s visine

pre 9 meseci

Pozadi simpa -mada farovima neodoljivo podseća na Mito.
Napred katastrofa- previše svedena ,hladna linija.
Kao da je nisu dizajnirali talijani obzirom na njihov sjajan osećaj za dizajn

ajde majketi

pre 9 meseci

Slažem se sa svima, napred kinez, zadnji kraj bas lepi italijan.
Šteta.. činilo se da ima potencijal..
Inače.. deluje mi da je ubedljivo najteže dizajnirati B segment da izgleda lepo.
Najlakše je sedan koji izumire i naravno kupe, koji je teže upropastiti nego nacrtati da bude lep.

kvasac

pre 9 meseci

Moderno, progres...umesto "nažuljanog" branika i plastike, sada ćete morati da promenite čitav far.
Verovatno jednom godišnje, svaki.
Haos.

defacto

pre 9 meseci

Veliko odstupanje od prethodnog dizajna se desi samo ako je prethodni bio neuspešan na tržištu.
Očekujem da i sledeći bude bitno drugačiji od ovog.

Mars

pre 9 meseci

Lanvia i Alfa su uvek isli jedno desetak godina po dizajnu ispred svih.Njihovi autmoboli najsporije zastarevaju.
(neko iz Nis, 15. januar 2024 15:25)

nazalost samo dizajn im je isao 10 godina ispred ,ostalo je bilo 20 godina unazad....

Vozač

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.
(Omar, 15. januar 2024 19:39)
Pre 2 meseca prođoh pored prodavnice, bila neka akcija, bela,70 ks za 16.000, stajala ispred. Pretpostavljam zbog kraja godine.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mars, pozdrav od Delte HF integrale i Alfe 75, npr. Oduvek su bili poznati da zaostaju u inventivnim tehnickim resenjima i performansama

da..da..da

pre 9 meseci

On što je bila Lanci a tek Alfa do 1990 BMW nikada neće biti...samo Alfa je sredinom 70-ih i 80-ih prodavala duplo više vozila od BMW koji ih je stigao tek 1992....vratiće se velikani SPORTSKOG duha siguran sam u to,Alfa je već u F1(loš rezultat) ali su tu inače pre rata najveći ikada.....BRAVO za Italijane a ovima što "smeta" ovakav dizajn i porede ga sa kineskim...neka pogledaju najnovije BMW,posebno "lux 7"...pa onda neka komentarišu dalje.

Коча

pre 9 meseci

Алфа Мито којој су уништили предњи крај. Уложили 100е у дизајн, очекују оживљавање Ланчије. Нема ништа од овог пројекта, превише млако и лоше. Лепша стара Ланчија ипсилон.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@kuku i lele, pogledaj malo kako je projektovana Alfa 75, pa kazi da li je zaostajala 20 godina za konkurencijom, kao sto rece onaj...

Mario

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.
(YPT, 15. januar 2024 14:46)

Bilo bi dobro kada bi kupac imao neke koristi od njihove uštede.
Obično nema nikakve ili tek onda kada ih konkurencija gadno stisne pa spuste cijenu. Tako smo imali primjer Dacia Spring auta kojeg su spustili za 7.000 eura kada im je Francuska odbila davati subvencije.
Tako da niska cijena razvoja i proizvodnje ne garantira kupcu ništa.

Bumbar

pre 9 meseci

Pa ono pozadi sa buljavim migavcima je još gore od razrokih farova. A onaj stočić za tortu je stvarno originalan. Glupo da štipa za oči, ali originalno.
Ovo je ružno čak i za Lancia standarde. Jedino da urade vrhunski autopilot sistem pa da ovo prodavaju slepima & slabovidima?


Ili da ipak zatvore kapije i prodaju brend Kinezima dok još mogu koji juan da dobiju?

Lancia Delta

pre 9 meseci

@Goran, nisam ni u jednom trenutku tebi zamerio na odrzavanju auta, niti sam se mesao u urednistvo... Gde si video bilo sta od toga? Samo sam komentarisao da to sto 'nuklearni' pise, vise lici na stereotipom potkrepljene generalizacije, nego na cinjenicama potkrepljene istine

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29)

Pozdrav od Lancia Delta 1.6 mjet selectronic. Pusti ove... Ne znaju očigledno. : )
(Goran, 15. januar 2024 22:07)

Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, moraju ljudi nesto da voze, u skladu sa svojim mogucnostima. Nazalsot, auto je za vecinu ljudi potreba, a ne luksuz. A jeftin auto svakako ne moze da bude luksuz. Pritom, nije izvadjen DPF jedini uzrok zagadjenja. Zapravo putnicka vozila u ukupnom zagadjenju ucestvuju sa svega 10%. To je jasno jos od onih vezanih dana policijskog casa, kada smo imali jako veliko zagadjenje, a niti jednog auta na ulici po 5 dana. Neka bude i da su svi izvadili DPF, pa da je zagadjenje od automobila 15% ukupnog, i dalje to nije ono sto nas muci. Suspendovane cestice, tzv. PM5 ili PM10, su najpogubnije po ljudsko zdravlje, i to je ono sto DPF treba da zaustavi. Te cestice nastaju kada se oksidi azota i sumpora vezu za vlagu u vazduhu. Dizel vozila nisu jedini izvor tih oksida. Daleko najveci izvor su termoelektrane, koje nemaju odgovarajuce filtere. Razne zelezare, topionice, fabrike guma bez filtera, su takodje ogroman izvor. Onda deponije. Pa brodovi, kamioni, autobusi. Pa tek posle svega toga dolaze dizel automobili. Tako da ova anatema koju bacas vise lici na neke licne frustracije, nego na cinjenicama potkrepljeno mislienje.
Na to me navodi i ovo spominjanje besnih automobila sa celavim gumama, koji ne znam odakle su se pojavili u celoj prici. Bitno je da znas da EGR ventil pomaze u smanjenju emisija boljim sagorevanjem smese jedino pri radu u leru ili sa malim opterecenjem, kada je motor hladan. U ostalim radnim rezimima je skoro uvek ionako zatvoren. A ja licno ne poznajem nikoga ko je izvadio DPF, iako znam mnogo vlasnika dizela. Znam samo one koji su ga menjali novim kada se zapusio, i to su ljudi koji imaju relativno vise novca, recimo da pripadaju tom izumirucem srednjem stalezu. Tako da mislim da tvoja konstatacija za vecinu ne stoji.

--)------------------

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(
(XXX,

U-glavnom su najveci kriticari oni koji su bjezali sa casova gramatike a dozvole sebi da se prodaju za kojekakve strucnjake, u ovom slucaju za auto dizajn.

Djorke

pre 9 meseci

@
(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29) Delta da, 75 ni pod razno.
(kuku i lele, 15. januar 2024 23:06)

Prepusti meni 75 ako je ti neces :))

VRHUNSKA sportska limuzina … 3.0 …. V6 … i put na more kroz kanjon Morace … ufffff uspomene …

Goran

pre 9 meseci

@Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.
(Nuklearni mravojed, 16. januar 2024 08:08)

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.

Goran

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Diskusija se razvila u tom smeru. Uredici su objavili naše komentare. Ne vidim razlog kojim bi ti sebi dozvolio da se mešaš u odluke uredništva.
Moj auto održavam kako znam, a slušam ljude koji znaju više od mene.
Ja moj auto mngogo volim iako je star 13+ godina.
Iskreno, gledao sam neke novije modele pre koju godinu ali nisam uspeo da izaberem auto koji bih kupio da mi zameni Deltu.
Gledao sam Tonale, ali za te pare radije ću ostaviti svoju Deltu.
Ništa joj ne fali, a prešla tačno 420.028km. Evo tačno sam pogledao.

Goran

pre 9 meseci

Dozvolite da dodam komentar vezano za Lancia Delta.
Od prvog malog servisa ja sam imao dogovor sa ovlašćenim servisom da se za mali servis menjaju svi filteri. Ima tu nekih fabričkih preporuka, npr da se filter goriva menja svaki drugi servis. Ja sam hteo da se menjaju svi filteri.
Nakon isteka garancije sam nastavio tako. Tokom godina sam upoznao dvojicu vlasnika ozbiljnih servisa.
Obojica su mi preporučili da za veliki servis se uradi čišćenje kartera i zamena gumice obe uljne pumpe. Za prva 2 velika servisa to nisam znao. Ali od tada to je svaki put odrađeno.
Potom je u veliki servis, pored prethodno pomenutog, uvedeno čiščenje usisne grane i EGR ventila.
To mu dođe na 40.000km, a od korone i manje vožnje urađeno je u toku 3. godine. Iako servisno uputstvo preporučuje na 4 godine. Ali s obzirom da je auto već toliko prešao rešio sam da veliki servis + čišćenje kartera i zamena gumica uljnih pumpi + čišćenje EGR uradim ranije. Košta, da, ali auto je puno stajao i nije se vozio zbog korone.
Poslenji je bio veliki servis u Oktobru. Svi ugrađeni filteri su najbolji koji mogu, Motul ulje u motoru, menjaču i kočnicama. Ja čak sipam Motul tečnost za stakla. I zimsko i letnje.

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.
(Goran, 16. januar 2024 18:41)

Retkost da se dizel odrzava, postovanje. Razlog za moje prethodno pisanije je ispod.

Prva stvar koju vlasnik dizela kod nas uradi je da zatvori EGR i da izbaci DPF jer se zapusavaju. Ko ima, povadi i klapne iz usisa. Onda zavare plivajuci. Oni malo entuzijasticniji izbace pola auspuha pride i cipuju i onda od dizela naprave dizlo. Dizlo se prepoznaje po tome sto izbacuje oblake crnog dima dok ide i sto ima "cuning" nalepnice Abarth, S-line, M, AMG itd. U isto vreme uprkos oblacima nesagorele nafte trosi 2l/100km, a kad ide nizbrdo cak i pravi gorivo.

Dragan

pre 9 meseci

@(Bumbar, 16. januar 2024 05:27)

Ovo što nazivaš stalkom za tortu je kamuflaža, vidi se i ostatak sa desne strane, ali naši ljudi su površni, pa odmah pljuju po svemu novom što vide na automobilima.

stručnjak

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.
(Djorke, 15. januar 2024 12:14)

Kako to ručak nebitan?

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.
(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Zasto onda kupiti dizela na pocetku, ako se zna da se nema za propisno odrzavanje? Zapravo ne dizla, nego bilo koji auto koji ne moze da se odrzava. Samo iz razloga jer se tolerise i to tako prolazi, a izbila bi revolucija da pocne da se kontrolise, evo opet su pomerili proveru katalizatora. Za to vreme se trujemo svi zajedno. O ksenonima koji biju svuda samo ne na put da ne pricam.
Koliko besnih premiuma vozi na celavim gumama? Ili na najeftinijim CungaLunga pneumaticima kojima je zaustavni put duplo od regularnog? Jer se sve skrkalo u to da je sto veci i besniji i iz Nemacku a za ostalo ako i kad bude.

Istina je da vecina zatvori EGR, a DPF samo oni koji ga imaju i prvi put kad napravi problem leti napolje.

Nije prozivka, covek lepo odrzava auto po onome sto je napisao, ne spada u ovu grupu.

Veselin Prislić

pre 9 meseci

Vlasnik sam Delte 1.6 dizel selectronik 2009. god, kupljen pre 4-5 godina sa čuvenih 165000 km. Odmah da kažem, u servisu su našli da je skinuto 100k km. Sada na satu ima 197000, znači 297000 km.
Crkao mi je EGR. Verovatno zbog kratkih relacija tokom korone.
Našao sam servis da se zameni; cena je 96000 din, ALI od te cifre 40000 din je ZA RUKE!!!
Verovatno zbog tih alavih mehaničara ljudi i gase taj EGR.
Nego interesantno, moj auto je pre pokvarenog EGR imao 0,03 čestica čađi, a pošto se EGR pokvario je na tehničkom imao, gle čuda, isto 0,03!
Može da priča ko šta hoće, ali uverio sam se na mom autu da EGR nema ama baš nikakve veze sa emisijom iduvnih gasova.
A info za one koji komentarišu vađenje DPF na dizelu - odavno ima onih koji vade KATALIZATOR na benzicu.

Veselin Prislić

pre 9 meseci

@Goran
Eto da i naučim nešto iz komentara. Ideja da se čisti karter, menjaju gumice uljne pumpe, ulje u menjaču i kočnicama... na velikom servisu je stvarno odličan savet.
Usvojiću ove savete.
Na velikom servisu kada sam kupio auto jeste odrađeno čišćenje kartera i zamena gumica uljne pumpe. To je koštalo 3600 din. Evo gledam račun. Ali je važno kako bi kopmresijom ulja moglo da se dođe do glave motora.
Gorane, ovi tvoji komentari su interasantno štivo.

Mars

pre 9 meseci

Lanvia i Alfa su uvek isli jedno desetak godina po dizajnu ispred svih.Njihovi autmoboli najsporije zastarevaju.
(neko iz Nis, 15. januar 2024 15:25)

nazalost samo dizajn im je isao 10 godina ispred ,ostalo je bilo 20 godina unazad....

Mario

pre 9 meseci

Ova verzija Opel Corse mi je ljepša od originala, ali ne od Peugeota 208. Da su malo više potrudili oko svjetala mogla je biti još ljepša.
Uložili su 5.000 eura u razvoj novog branika i svjetala da bi oživili brand Lancia. Dosta su se potrudili.

zex

pre 9 meseci

auu spreda gadost...i tako su se stisli sa parama da Lancia nije mogla neki svoj deo da napravi?! previše se vidi Peugeot i Opel Corsa na njemu....
katastrofa

XXX

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(

Djorke

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.

Vot iss yo nem

pre 9 meseci

Poštujem Lancia baštinu, ali nakon misterije koja je vladala oko ovog modela i periodičnog otkrivanja slika, očekivao sam više.

YPT

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.

Bumbar

pre 9 meseci

Pa ono pozadi sa buljavim migavcima je još gore od razrokih farova. A onaj stočić za tortu je stvarno originalan. Glupo da štipa za oči, ali originalno.
Ovo je ružno čak i za Lancia standarde. Jedino da urade vrhunski autopilot sistem pa da ovo prodavaju slepima & slabovidima?


Ili da ipak zatvore kapije i prodaju brend Kinezima dok još mogu koji juan da dobiju?

--)------------------

pre 9 meseci

Ne bih da komentarišem spoljašnji izgled (može da “prodje”), ali sada da mi objasne svi oni koji se kunu u italijanski dizajn (specijalno kog ovog brenda), na šta liči ova unitrašnjost prednjeg dela vozila. Ovako nešto ni Kinezi (koje većina ovde ismeva, u glavnom sa pravom) ne bi mogli da osmisle. Ovo kao da je neko nabacivao ekrane i “stočić” i sve to uradio zatvorenih očiju. Volan, iz ovog ugla, kao u “FAP”-a. :(
(XXX,

U-glavnom su najveci kriticari oni koji su bjezali sa casova gramatike a dozvole sebi da se prodaju za kojekakve strucnjake, u ovom slucaju za auto dizajn.

orao s visine

pre 9 meseci

Pozadi simpa -mada farovima neodoljivo podseća na Mito.
Napred katastrofa- previše svedena ,hladna linija.
Kao da je nisu dizajnirali talijani obzirom na njihov sjajan osećaj za dizajn

defacto

pre 9 meseci

Veliko odstupanje od prethodnog dizajna se desi samo ako je prethodni bio neuspešan na tržištu.
Očekujem da i sledeći bude bitno drugačiji od ovog.

da..da..da

pre 9 meseci

On što je bila Lanci a tek Alfa do 1990 BMW nikada neće biti...samo Alfa je sredinom 70-ih i 80-ih prodavala duplo više vozila od BMW koji ih je stigao tek 1992....vratiće se velikani SPORTSKOG duha siguran sam u to,Alfa je već u F1(loš rezultat) ali su tu inače pre rata najveći ikada.....BRAVO za Italijane a ovima što "smeta" ovakav dizajn i porede ga sa kineskim...neka pogledaju najnovije BMW,posebno "lux 7"...pa onda neka komentarišu dalje.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mars, pozdrav od Delte HF integrale i Alfe 75, npr. Oduvek su bili poznati da zaostaju u inventivnim tehnickim resenjima i performansama

Коча

pre 9 meseci

Алфа Мито којој су уништили предњи крај. Уложили 100е у дизајн, очекују оживљавање Ланчије. Нема ништа од овог пројекта, превише млако и лоше. Лепша стара Ланчија ипсилон.

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.
(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Zasto onda kupiti dizela na pocetku, ako se zna da se nema za propisno odrzavanje? Zapravo ne dizla, nego bilo koji auto koji ne moze da se odrzava. Samo iz razloga jer se tolerise i to tako prolazi, a izbila bi revolucija da pocne da se kontrolise, evo opet su pomerili proveru katalizatora. Za to vreme se trujemo svi zajedno. O ksenonima koji biju svuda samo ne na put da ne pricam.
Koliko besnih premiuma vozi na celavim gumama? Ili na najeftinijim CungaLunga pneumaticima kojima je zaustavni put duplo od regularnog? Jer se sve skrkalo u to da je sto veci i besniji i iz Nemacku a za ostalo ako i kad bude.

Istina je da vecina zatvori EGR, a DPF samo oni koji ga imaju i prvi put kad napravi problem leti napolje.

Nije prozivka, covek lepo odrzava auto po onome sto je napisao, ne spada u ovu grupu.

ajde majketi

pre 9 meseci

Slažem se sa svima, napred kinez, zadnji kraj bas lepi italijan.
Šteta.. činilo se da ima potencijal..
Inače.. deluje mi da je ubedljivo najteže dizajnirati B segment da izgleda lepo.
Najlakše je sedan koji izumire i naravno kupe, koji je teže upropastiti nego nacrtati da bude lep.

Arh.

pre 9 meseci

Deluje zanimljivo, mada ako su joj ovo stvarni farovi skroz na bokovima, dizajn ala Ivan Bosiljčić, a ne maglenke, dodatna svetla itd, to baš kvari estetiku vozila. Nadam se da su pravi farovi laserski i da se kriju u procepu između haube i branika ?

kvasac

pre 9 meseci

Moderno, progres...umesto "nažuljanog" branika i plastike, sada ćete morati da promenite čitav far.
Verovatno jednom godišnje, svaki.
Haos.

stručnjak

pre 9 meseci

Lepa makina.

Bas mi je zao da gledam Lacia i Alfa kako se zlopate i tesko staju nazad na noge. Voleo bi makar malo stare slave da povrate, cisto da se ne izgubimo u moru no-name brendova iz Azije samo zato jer su jeftiniji.

Ovakva Lancia, hybrid … skroz ok za 21 vek.
(Djorke, 15. januar 2024 12:14)

Kako to ručak nebitan?

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.
(Goran, 16. januar 2024 18:41)

Retkost da se dizel odrzava, postovanje. Razlog za moje prethodno pisanije je ispod.

Prva stvar koju vlasnik dizela kod nas uradi je da zatvori EGR i da izbaci DPF jer se zapusavaju. Ko ima, povadi i klapne iz usisa. Onda zavare plivajuci. Oni malo entuzijasticniji izbace pola auspuha pride i cipuju i onda od dizela naprave dizlo. Dizlo se prepoznaje po tome sto izbacuje oblake crnog dima dok ide i sto ima "cuning" nalepnice Abarth, S-line, M, AMG itd. U isto vreme uprkos oblacima nesagorele nafte trosi 2l/100km, a kad ide nizbrdo cak i pravi gorivo.

porasla deca

pre 9 meseci

Auu šta je ovo unutra?
Volan od floride, neki stočić fali još milje i slatko od dunja.
Voleo sam taj stariji ipsilon imao je i kožna sedišta i super dizajn unutra, a sada spolja može da prodje, ali unutra užas.Dva telefona jedan do drugog.
Ne razumem šta je pisac hteo da kaže.
Ajde što dizajner zabrlja, ali što to neko potpiše i odobri ..... pa još neko i kupi :).

Lancia Delta

pre 9 meseci

@kuku i lele, pogledaj malo kako je projektovana Alfa 75, pa kazi da li je zaostajala 20 godina za konkurencijom, kao sto rece onaj...

Omar

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.

Nuklearni mravojed

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29)

Pozdrav od Lancia Delta 1.6 mjet selectronic. Pusti ove... Ne znaju očigledno. : )
(Goran, 15. januar 2024 22:07)

Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.

Vozač

pre 9 meseci

Korsa kreće od 16.000, ovo pretpostavljam od 19.990...
(Vozač, 15. januar 2024 13:28)

Kad ste poslednji put gledali cene novih vozila? Corsa nova od 18.790, dostupno na sajtu.
(Omar, 15. januar 2024 19:39)
Pre 2 meseca prođoh pored prodavnice, bila neka akcija, bela,70 ks za 16.000, stajala ispred. Pretpostavljam zbog kraja godine.

Djorke

pre 9 meseci

@
(Lancia Delta, 15. januar 2024 20:29) Delta da, 75 ni pod razno.
(kuku i lele, 15. januar 2024 23:06)

Prepusti meni 75 ako je ti neces :))

VRHUNSKA sportska limuzina … 3.0 …. V6 … i put na more kroz kanjon Morace … ufffff uspomene …

Goran

pre 9 meseci

Dozvolite da dodam komentar vezano za Lancia Delta.
Od prvog malog servisa ja sam imao dogovor sa ovlašćenim servisom da se za mali servis menjaju svi filteri. Ima tu nekih fabričkih preporuka, npr da se filter goriva menja svaki drugi servis. Ja sam hteo da se menjaju svi filteri.
Nakon isteka garancije sam nastavio tako. Tokom godina sam upoznao dvojicu vlasnika ozbiljnih servisa.
Obojica su mi preporučili da za veliki servis se uradi čišćenje kartera i zamena gumice obe uljne pumpe. Za prva 2 velika servisa to nisam znao. Ali od tada to je svaki put odrađeno.
Potom je u veliki servis, pored prethodno pomenutog, uvedeno čiščenje usisne grane i EGR ventila.
To mu dođe na 40.000km, a od korone i manje vožnje urađeno je u toku 3. godine. Iako servisno uputstvo preporučuje na 4 godine. Ali s obzirom da je auto već toliko prešao rešio sam da veliki servis + čišćenje kartera i zamena gumica uljnih pumpi + čišćenje EGR uradim ranije. Košta, da, ali auto je puno stajao i nije se vozio zbog korone.
Poslenji je bio veliki servis u Oktobru. Svi ugrađeni filteri su najbolji koji mogu, Motul ulje u motoru, menjaču i kočnicama. Ja čak sipam Motul tečnost za stakla. I zimsko i letnje.

Dragan

pre 9 meseci

@(Bumbar, 16. januar 2024 05:27)

Ovo što nazivaš stalkom za tortu je kamuflaža, vidi se i ostatak sa desne strane, ali naši ljudi su površni, pa odmah pljuju po svemu novom što vide na automobilima.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, moraju ljudi nesto da voze, u skladu sa svojim mogucnostima. Nazalsot, auto je za vecinu ljudi potreba, a ne luksuz. A jeftin auto svakako ne moze da bude luksuz. Pritom, nije izvadjen DPF jedini uzrok zagadjenja. Zapravo putnicka vozila u ukupnom zagadjenju ucestvuju sa svega 10%. To je jasno jos od onih vezanih dana policijskog casa, kada smo imali jako veliko zagadjenje, a niti jednog auta na ulici po 5 dana. Neka bude i da su svi izvadili DPF, pa da je zagadjenje od automobila 15% ukupnog, i dalje to nije ono sto nas muci. Suspendovane cestice, tzv. PM5 ili PM10, su najpogubnije po ljudsko zdravlje, i to je ono sto DPF treba da zaustavi. Te cestice nastaju kada se oksidi azota i sumpora vezu za vlagu u vazduhu. Dizel vozila nisu jedini izvor tih oksida. Daleko najveci izvor su termoelektrane, koje nemaju odgovarajuce filtere. Razne zelezare, topionice, fabrike guma bez filtera, su takodje ogroman izvor. Onda deponije. Pa brodovi, kamioni, autobusi. Pa tek posle svega toga dolaze dizel automobili. Tako da ova anatema koju bacas vise lici na neke licne frustracije, nego na cinjenicama potkrepljeno mislienje.
Na to me navodi i ovo spominjanje besnih automobila sa celavim gumama, koji ne znam odakle su se pojavili u celoj prici. Bitno je da znas da EGR ventil pomaze u smanjenju emisija boljim sagorevanjem smese jedino pri radu u leru ili sa malim opterecenjem, kada je motor hladan. U ostalim radnim rezimima je skoro uvek ionako zatvoren. A ja licno ne poznajem nikoga ko je izvadio DPF, iako znam mnogo vlasnika dizela. Znam samo one koji su ga menjali novim kada se zapusio, i to su ljudi koji imaju relativno vise novca, recimo da pripadaju tom izumirucem srednjem stalezu. Tako da mislim da tvoja konstatacija za vecinu ne stoji.

Mario

pre 9 meseci

Prepakovan Peugeot 208. Pozadi atraktivna, ali zato spreda ruzna do bola.
Kud nestade italijanski sarm i smisao za dizajn?
(Dim Che, 15. januar 2024 12:12)

Uradiš istraživanje i shvatiš da ljudi većinom vole konfekciju. To što je prepakovan i nije toliko loše, jer će ostvariti nekakav profit, umesto da svaki član Stelantisa pravi sopstvenu platformu koja će troškove razvoja podići nebu pod oblake.
(YPT, 15. januar 2024 14:46)

Bilo bi dobro kada bi kupac imao neke koristi od njihove uštede.
Obično nema nikakve ili tek onda kada ih konkurencija gadno stisne pa spuste cijenu. Tako smo imali primjer Dacia Spring auta kojeg su spustili za 7.000 eura kada im je Francuska odbila davati subvencije.
Tako da niska cijena razvoja i proizvodnje ne garantira kupcu ništa.

Goran

pre 9 meseci

@Pozdrav i vama. Ali samo ako niste zatvarali EGR i skidali DPF.
(Nuklearni mravojed, 16. januar 2024 08:08)

Delta kupljena nova 2010. godine i prešla oko 410.000km. Sve radi, uključujući EGR i DPF. Nikad menjani, fabrički su. Na tehničkom ne veruju kako auto koji je toliko prešao ima tako niske vrednosti izduvnih gasova. Nemoj da me držiš za reč, mislim da je poslednji put bila vrednost 0.04 tog nečega što se gleda. Ne razumem se. Meni je samo važno da je sve ok.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@mravojed, nesumnjivo duhoviti sazetak ponasanja pojedinih vlasnika dizel automobila. Medjutim, nije dobro praviti generalizacije po osnovu stereotipa. Istina je da vecina vozaca ne radi nista od navedenog. Oni koji vade DPF ukoliko se zapusi, to rade iskljucivo jer nemaju novca da ga zamene novim. Nazalost, takva je kupovna moc u ovoj drzavi.
No, nista od navedenog nema veze sa novom Lanciom Ypsilon, niti sa tim da je covek rekao da ima dobra iskustva sa Lanciom po osnovu posedovanja Delte.

Goran

pre 9 meseci

@(Lancia Delta, 17. januar 2024 12:35)

Diskusija se razvila u tom smeru. Uredici su objavili naše komentare. Ne vidim razlog kojim bi ti sebi dozvolio da se mešaš u odluke uredništva.
Moj auto održavam kako znam, a slušam ljude koji znaju više od mene.
Ja moj auto mngogo volim iako je star 13+ godina.
Iskreno, gledao sam neke novije modele pre koju godinu ali nisam uspeo da izaberem auto koji bih kupio da mi zameni Deltu.
Gledao sam Tonale, ali za te pare radije ću ostaviti svoju Deltu.
Ništa joj ne fali, a prešla tačno 420.028km. Evo tačno sam pogledao.

Lancia Delta

pre 9 meseci

@Goran, nisam ni u jednom trenutku tebi zamerio na odrzavanju auta, niti sam se mesao u urednistvo... Gde si video bilo sta od toga? Samo sam komentarisao da to sto 'nuklearni' pise, vise lici na stereotipom potkrepljene generalizacije, nego na cinjenicama potkrepljene istine

Veselin Prislić

pre 9 meseci

Vlasnik sam Delte 1.6 dizel selectronik 2009. god, kupljen pre 4-5 godina sa čuvenih 165000 km. Odmah da kažem, u servisu su našli da je skinuto 100k km. Sada na satu ima 197000, znači 297000 km.
Crkao mi je EGR. Verovatno zbog kratkih relacija tokom korone.
Našao sam servis da se zameni; cena je 96000 din, ALI od te cifre 40000 din je ZA RUKE!!!
Verovatno zbog tih alavih mehaničara ljudi i gase taj EGR.
Nego interesantno, moj auto je pre pokvarenog EGR imao 0,03 čestica čađi, a pošto se EGR pokvario je na tehničkom imao, gle čuda, isto 0,03!
Može da priča ko šta hoće, ali uverio sam se na mom autu da EGR nema ama baš nikakve veze sa emisijom iduvnih gasova.
A info za one koji komentarišu vađenje DPF na dizelu - odavno ima onih koji vade KATALIZATOR na benzicu.

Veselin Prislić

pre 9 meseci

@Goran
Eto da i naučim nešto iz komentara. Ideja da se čisti karter, menjaju gumice uljne pumpe, ulje u menjaču i kočnicama... na velikom servisu je stvarno odličan savet.
Usvojiću ove savete.
Na velikom servisu kada sam kupio auto jeste odrađeno čišćenje kartera i zamena gumica uljne pumpe. To je koštalo 3600 din. Evo gledam račun. Ali je važno kako bi kopmresijom ulja moglo da se dođe do glave motora.
Gorane, ovi tvoji komentari su interasantno štivo.