Aktuelno

Subota, 23.12.2023.

14:24

Ide kao alva: Za pola sata prodato prvih 1.000 primeraka

Izvor:

Ide kao alva: Za  pola sata prodato prvih 1.000 primeraka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

gari

pre 10 meseci

Tojota Lendjruzer je ZAKON, za sva terenska vozila !!!
Od svog nastanka, pa da današnjih dana je ETALON, za kvalitet, pouzdanost, izdržljivost... Samo neko ko nije vozio Lendkruzera, može da se nalupava i prosipa pamet, kako je skup, ružan, bla, bla,bla...
Ako imaš novca i odlučiš da kupiš terenca, u obzir dolazi samo Toyota(Lendkruzer,4Raner,
Hajlender, Fortuner, svi sa 4x4 - neračunam AWD)!!!!!
Sradija, po običaju ima mišljenje o svemu, jer kad se "izadje" iz jugića i peglice, u neki evropski krš, misliš da si video sve .

Djorke

pre 10 meseci

@
Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština
(haha, 26. decembar 2023 15:21)

A Nekada se i nije islo nigde jer se na fici lomile prirubnice ako jace pustis kvacilo …

21 vek je ljudi. Nije da svakome treba Land Cruiser, ne treba ni meni - ali vise mi je potreban on nego fica. Meni i svakome (bar mi se cini).

Ide zivot dalje, tehnologija napreduje, zivoti izgledaju drugacije … treba ici napred, ne nazad.

haha

pre 10 meseci

@Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2454706#k43882329

Apsolutno jeste skupo ako zapravo imas novac za isti a u slucaju da nisi neki celebirty ili krimos. Ukoliko nemas onda je dzabe jer ti isto dodje.
Pad prodaje koji se desio u vreme kovida je glavni razlog masovnog skoka cena, podigli su marzu da bi pokrili planirani nivo zarade.
Prodaja i dalje nije dostigla nivo od pre kovida uprkos tome sto na sve nacine nastoje da napumpaju brojke kako bi ubedili narod kako je sve u redu. I pored silnih novih EV vozila, pa i kineza i nekih manjih novijih modela.

Straight Outta München

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Sada si ti pametan sto ides u Partugal avionom? :) Inace ljudi idu automobilom, sta? Kakvi sve likovi disu vazduh… A tajming za posetu Amsterdamu i Portugalu me tera na razmisljanje da si to izmislio… Bukvalno najgori meseci za posetu spomenutim destinacijama.

Straight Outta München

pre 10 meseci

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Bio sam u zivotu bar 20 puta kod raznih advokata, nikada u zivotu nisam video koji automobil voze. Tako da ne lupaj gluposti. Advokat i automobil???
Moj kum je vrhunski advokat, pa je vozio krsinu neku.
Zamisli situaciju u nekom prosecnom gradu u Srbiji gde nekretnina ne prelazi 60-70 hiljada evra, niko ne moze da vozi automobil skuplji od 6 hiljada evra??

Dr.Bre

pre 10 meseci

Videli da je Ford napravio retro dizajnirani Bronco i naparvili veliki uspeh u SAD i Tojota zapratila. Meni se lićno ne sviđaju mi jedan od ova dva. Po meni od savremenih automobila koji igraju na retro kartu jedino je uspeo Fiat 500 i par američkih muscle car.

Marko

pre 10 meseci

U Africi će i dalje da voze LC iz 80-tih, koji se i dalje proizvodi u jednoj fabrici. Jednostavno, za nedođije savremeni terenci nisu projektovani, to su luksuzna putnička vozila koja mogu da siđu sa asfalta ponekad po potrebi. Za prave nedođije je samo čista, stara i proverena mehanika. Kad bi se svi kablovi iz ovog novog LC stavili u jednu liniju, bilo bi to preko kilometar kablova, dok kod starog iz 80-tih ne bi bilo ni 20 metara. A gde su DPF i gomila "sitnica" oko motora, pa sofisticiranije vešanje, senzori itd.

Djorke

pre 10 meseci

@
Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. ... odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10
...

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Znači pokupite mudrosti slušajući youtube life couceve i onda to ponavljate do imbecilnosti. Sve te "odnose" između zarade i automobila, satova, odeće i sl. se prosipa mahom američkim luzerima ne bi li manje ličili na "rednecks", ali vidim da se zapatilo i ovde, bez obzira što se u međuvremenu logika izgubila. Naučite da ne možete ponavljati kao papagaji šta je servirano amerikancima na primer. Uzmite makar kontekst u obzir.

Na Tari ili Goliji ili negde u Banatu, naš čovek može biti domaćin i to dobar, a da mu kuća ne bude procenjena na preko 100.000 evra, a pritom da "iz zadnjeg" džepa pantalona bude u stanju da izvadi pare za Land Cruiser (ali valjda, šta zna ta "autentična budala" šta je odnos 1:10 jer neće da čeka "Jocu" da mu objasni). U Mačvi kuća 50.000, auto 70.000, a traktor 200.000 itd.

Ne gleda se auto da li je skup po tome koliko ti košta kuća, nego da li ti takav auto treba i da li imaš para za to planinarenje ili nemaš. Ako imaš - kupiš, ako nemaš - snadješ se sa jeftinijom opcijom.

Goran

pre 10 meseci

@Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52)

Pa gde ću dalje kolima? U Keniju, Madagaskar, Nepal, Indiju, ... idem avionom.

Joca

pre 10 meseci

Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München, 24. decembar 2023 22:02)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. Po meni, podnošljiv odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10

Profesionani alat je za profesionalce, amaterski za amatere. Mnogi to čak iznenađujuće dobro razumeju, osim kad su automobili u pitanju. Kad je reč o automobilima, to je sfera iracionanog, zona sumraka svesti. Moj prijatelj, advokat, nedavno je kupio iPhone i novi Audi. Znam ga godinama, znam da nije snob. Morao je. Ako ga vide sa neuglednim telefonom i jeftinim automobilom, seljačine misle da je slab advokat. Lakše je bilo da kupi nov automobil nego da edukuje sve seljačine, a takve mušterije uglavnom ima. Sudeći po automobilima koje voze, to su oni "dobrostojeći i imućni". Navodim to kao primer; njemu automobil nije bukvalno "alat", ali njime ipak zarađuje i više i lakše.

nikola

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?

Djorke

pre 11 meseci

@
Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

(Inception, 24. decembar 2023 21:05)

Mislim da je pricao o atmosferskim benzincima, a i o americi, tako da mu je komentar neprimenjiv ovde. Amerika je skroz druga prica, na neki nacin im zavidim sto se automobilskog trzista tice.

Sasa

pre 11 meseci

Imam jedno zaista ozbiljno pitanje i zamolicu za odgovore od strane upucenih.
Ukoliko bih dosao u posed, a sva je prilika sa ce se to uskoro desiti, Mitsubishi Lancer Evo VI automobila, koliko bih za njega mogao dobiti? Automobil je u perfektnom stanju, originalna boja prelepljena plavom folijom.
Uzevsi u obzir da se vec dugo nalazi u porodici, znam sve o njegovom fizickom stanju, samo nisam imao pojma o cenama. U proteklih nekoliko dana prelistavam ponude i susrecem se sa ozbiljnim variranjem.
Hvala unapred na odgovorima.

true

pre 11 meseci

Kupio novu toyotu camri base model 2003. Nista promenio na njoj do 460.000km osim kocnica, brisaca, guma. Nista na njoj nije lupkalo
Kupio isti 2017 model, nakon godinu Dana, nisam imao probleme ali je sve na njoj lupkalo da joj nisam verovao ni malo i prodao sam je da bi kupio Subaru forester 2019, isto nov
Do sada sam zadovoljan sa svim osim elektronikom i zao mi je da nisam uzeo base model sa minimalnom elektronikom

Straight Outta München

pre 11 meseci

Pocetna cena za model opremljen sa volanom i 4 tocka pocinje verovatno sa 60.000 €?
(Mazda 6 Driver, 24. decembar 2023 11:48

Nije to skupo, nego si ti siromasan.

Inception

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)


Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

Miki

pre 11 meseci

Ovo je auto koji bi sigurno kupio da mogu sebi da ga priuštim tj. da živim negde na zapadu. Potentna mašina prohodna na većini terena, najpouzdaniji od ostalih fancy proizvođača.

Marx

pre 11 meseci

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.
(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56)

Prodati 1000 vozila za 30 minuta nije neki uspeh? Pri čemu se ostali upisuju na listu čekanja. Daj...

Reziel

pre 11 meseci

Izgleda odlično i spolja i iznutra, ali motorizacija za Evropu je blagi očaj. Taj 2.8 motor je inertan, ubrzanja su kao pre Hrista, a vibracije i buka iz motornog prostora se poprilično osećaju i u kabini.
Znam da je LC "mrga", napravljen da gura i da traje, ali treba imati na umu da Land Cruiser nije Hilux, već putnički automobil. Da, za off-road je odličan, ali do tog silaska sa puta ipak treba stići nekim putem. U Americi imaju benzince, pa i za njihovu uslove relativno mali 2.4 koji je daleko bolji od arhaičnog dizela. Na kraju krajeva, čak se i Wrangler u Evropi prodavao u varijanti sa 2.0 benzincem sa 272ks, a sada hibrid sa preko 300 konja. Zaista ne znam zašto Toyota i u Evropi ne ponudi širu paletu motora.

XXX

pre 11 meseci

@(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25): složio bih se sa tvojim komentarom, samo da si dodao da se odnosi na nemačku “premijum trojku” (mada ni za one “obične” nije velika razlika).

Veliki brat

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...
(Dr Mr, 24. decembar 2023 12:27)

I kad ti stane negde u nedođiji, treba ti laptop sa dijagnostikom da utvrdiš zašto :)))

Zato ne možeš da nađeš starog Defendera na oglasima, jer ko je to kupio zato što mu treba, ne razmišlja o prodaji, a ovo sa gomilom elektronike i senzorima može da posluži za vožnju van asfalta, ali nije pametno ići tipa 1000 i više kilometara od najbliže civilizacije.

XXX

pre 11 meseci

@(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56): prijatelju, nije poenta koliko Nemačka ima stanovnika, nego da je za pola sata “planula” cela dostupna količina vozila (1,000 u ovom slučaju), a da je bilo dostupno 10,000 i to bi “planulo” za 30 minuta. “Land Cruiser” je vozilo na koje se u nekim zemljama (arapskim) čeka za neke modele po 1-2 godine jer ne mogu da ih proizvedu kolika je potražnja.

Budo

pre 11 meseci

@ U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.
(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25)
00

Ok Kum Zorzo, verovatno da veliki procenat ljudi vozi pod lizingom, al evo i ja vas da pozdravim iz Aventure, FL, verujte mi da se ovde ne rentiraju apartmenti i ne vozi na lizing. Da li zaista mislite da ljudi koji zele ovakvo vozilo nisu zainteresovani za pdrzavanje, pa ovako nesto kupuju imucni “uradi sam” likovi u koje i ja pripadam. Za ovakvim vozilom ne postoji potreba, ali ako ga uzmes za luksuz, hobi, upravo te zanima mogu li sam odraditi zamenu ulja na turbo. Shvatas li da je posedovanje ovakvog auta hobi, ne nesto sto menjas na lease svake dve godine, za to postoje Kia i Hunday. U svakom slucaju hvala na obavestenju kako MidWest narod lizira automobile, ajd kao nisam znao, doduse ni vi Kume ne razumete razliku od leasing i kupovine, nije to bas isto moj Georgie

bartez

pre 11 meseci

Prvih 1000 primeraka je valjda sa okruglim farovima. Ostatak ide sa cetvrtastim i izgleda kao nesto sa pocetka '80-ih. Nije lose, ali okrugli mu bolje stoje.

Kum Žoržo

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)

U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.

Shigeo Shingo

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer,

Kako kome, meni su uvijek bili ruzni. Kad ih gledas na ulici svi Japanci su manje vise ruzni, na celu sa Toyotom. Kome je potrosnja primarna a obozava plastiku njemu je Japanac najljepsi.
i sedan vozila a kamoli ove grdobe.

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.

svasta

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.
(Igor, 24. decembar 2023 09:54)

Pa u Nemackoj su ljudi pismeni i za razliku od tebe prvo procitaju tekst, ne pisu komentar posle procitanog naslova. I nije tacno da se za svaki auto ceka 6 do 18 meseci, to je totalna glupost! Za neke egzoticne modele da, ali za obican auto si masno slagao.

Budo

pre 11 meseci

@ Pošto ovo šokoćalo?
(gogi, 24. decembar 2023 10:45)

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Elekticni sporeti, fenovi, usisivaci, klamarice, zujalice ..... ali kada stigne 2800 ccm, 6 (?) cilindricno, turbo brundalo, koje ti vibracijama miluje g****u .... EEeee onda se i Svabo ceska po glavi, i staje u red da se umili japancu - samo da bi mu prodao legendu.

Dr Mr

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...

Dude Mk II

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer, 24. decembar 2023 11:08)

Zato necu ovaj da kupim, suvise je softi, nesto za zene i softi muskarce.

Djorke

pre 11 meseci

Ko ima para da se ponovi sa ovim, dobio je auto do kraja zivota, a mozda i jedan od poslednjih automobila uopste.

Kako stvari stoje, sledeca generacija vozila u Evropi ce biti mahom potrosna elektronika, tako da ko zabode pravi Land Cruiser pre toga, imace jako sirok osmeh na licu.

Meda

pre 11 meseci

Ne mogu reći kad me je Toyota zadnji put tako oduševila kao s ovim modelom. I, što je bitno- baš nikad nisu razočarali kvalitetom. Imali su faze kad su im modeli bili baš ružni ili dosadni ili čak ružni i dosadni, ali kvaliteta im nikad nije bila loša. Dok je, a primjer čak Mercedes imao svoje loše faze (prva A-klasa, prvi ML itd).

Nebojša

pre 11 meseci

Pa kako i nebi vidi ga lep spolja onako muški a izjutra oslobođen ružnih kontrola na dodir i bez ekrana na sve strane kada na to dodamo kvalitet koji Toyota donosi nema greške.

Igor

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.

Djorke

pre 11 meseci

Ko ima para da se ponovi sa ovim, dobio je auto do kraja zivota, a mozda i jedan od poslednjih automobila uopste.

Kako stvari stoje, sledeca generacija vozila u Evropi ce biti mahom potrosna elektronika, tako da ko zabode pravi Land Cruiser pre toga, imace jako sirok osmeh na licu.

Meda

pre 11 meseci

Ne mogu reći kad me je Toyota zadnji put tako oduševila kao s ovim modelom. I, što je bitno- baš nikad nisu razočarali kvalitetom. Imali su faze kad su im modeli bili baš ružni ili dosadni ili čak ružni i dosadni, ali kvaliteta im nikad nije bila loša. Dok je, a primjer čak Mercedes imao svoje loše faze (prva A-klasa, prvi ML itd).

Nebojša

pre 11 meseci

Pa kako i nebi vidi ga lep spolja onako muški a izjutra oslobođen ružnih kontrola na dodir i bez ekrana na sve strane kada na to dodamo kvalitet koji Toyota donosi nema greške.

Marx

pre 11 meseci

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.
(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56)

Prodati 1000 vozila za 30 minuta nije neki uspeh? Pri čemu se ostali upisuju na listu čekanja. Daj...

Dr Mr

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...

Igor

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Elekticni sporeti, fenovi, usisivaci, klamarice, zujalice ..... ali kada stigne 2800 ccm, 6 (?) cilindricno, turbo brundalo, koje ti vibracijama miluje g****u .... EEeee onda se i Svabo ceska po glavi, i staje u red da se umili japancu - samo da bi mu prodao legendu.

svasta

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.
(Igor, 24. decembar 2023 09:54)

Pa u Nemackoj su ljudi pismeni i za razliku od tebe prvo procitaju tekst, ne pisu komentar posle procitanog naslova. I nije tacno da se za svaki auto ceka 6 do 18 meseci, to je totalna glupost! Za neke egzoticne modele da, ali za obican auto si masno slagao.

XXX

pre 11 meseci

@(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56): prijatelju, nije poenta koliko Nemačka ima stanovnika, nego da je za pola sata “planula” cela dostupna količina vozila (1,000 u ovom slučaju), a da je bilo dostupno 10,000 i to bi “planulo” za 30 minuta. “Land Cruiser” je vozilo na koje se u nekim zemljama (arapskim) čeka za neke modele po 1-2 godine jer ne mogu da ih proizvedu kolika je potražnja.

Djorke

pre 11 meseci

@
Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

(Inception, 24. decembar 2023 21:05)

Mislim da je pricao o atmosferskim benzincima, a i o americi, tako da mu je komentar neprimenjiv ovde. Amerika je skroz druga prica, na neki nacin im zavidim sto se automobilskog trzista tice.

Kum Žoržo

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)

U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.

Budo

pre 11 meseci

@ U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.
(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25)
00

Ok Kum Zorzo, verovatno da veliki procenat ljudi vozi pod lizingom, al evo i ja vas da pozdravim iz Aventure, FL, verujte mi da se ovde ne rentiraju apartmenti i ne vozi na lizing. Da li zaista mislite da ljudi koji zele ovakvo vozilo nisu zainteresovani za pdrzavanje, pa ovako nesto kupuju imucni “uradi sam” likovi u koje i ja pripadam. Za ovakvim vozilom ne postoji potreba, ali ako ga uzmes za luksuz, hobi, upravo te zanima mogu li sam odraditi zamenu ulja na turbo. Shvatas li da je posedovanje ovakvog auta hobi, ne nesto sto menjas na lease svake dve godine, za to postoje Kia i Hunday. U svakom slucaju hvala na obavestenju kako MidWest narod lizira automobile, ajd kao nisam znao, doduse ni vi Kume ne razumete razliku od leasing i kupovine, nije to bas isto moj Georgie

Miki

pre 11 meseci

Ovo je auto koji bi sigurno kupio da mogu sebi da ga priuštim tj. da živim negde na zapadu. Potentna mašina prohodna na većini terena, najpouzdaniji od ostalih fancy proizvođača.

Inception

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)


Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

Straight Outta München

pre 11 meseci

Pocetna cena za model opremljen sa volanom i 4 tocka pocinje verovatno sa 60.000 €?
(Mazda 6 Driver, 24. decembar 2023 11:48

Nije to skupo, nego si ti siromasan.

Veliki brat

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...
(Dr Mr, 24. decembar 2023 12:27)

I kad ti stane negde u nedođiji, treba ti laptop sa dijagnostikom da utvrdiš zašto :)))

Zato ne možeš da nađeš starog Defendera na oglasima, jer ko je to kupio zato što mu treba, ne razmišlja o prodaji, a ovo sa gomilom elektronike i senzorima može da posluži za vožnju van asfalta, ali nije pametno ići tipa 1000 i više kilometara od najbliže civilizacije.

true

pre 11 meseci

Kupio novu toyotu camri base model 2003. Nista promenio na njoj do 460.000km osim kocnica, brisaca, guma. Nista na njoj nije lupkalo
Kupio isti 2017 model, nakon godinu Dana, nisam imao probleme ali je sve na njoj lupkalo da joj nisam verovao ni malo i prodao sam je da bi kupio Subaru forester 2019, isto nov
Do sada sam zadovoljan sa svim osim elektronikom i zao mi je da nisam uzeo base model sa minimalnom elektronikom

Djorke

pre 10 meseci

@
Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. ... odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10
...

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Znači pokupite mudrosti slušajući youtube life couceve i onda to ponavljate do imbecilnosti. Sve te "odnose" između zarade i automobila, satova, odeće i sl. se prosipa mahom američkim luzerima ne bi li manje ličili na "rednecks", ali vidim da se zapatilo i ovde, bez obzira što se u međuvremenu logika izgubila. Naučite da ne možete ponavljati kao papagaji šta je servirano amerikancima na primer. Uzmite makar kontekst u obzir.

Na Tari ili Goliji ili negde u Banatu, naš čovek može biti domaćin i to dobar, a da mu kuća ne bude procenjena na preko 100.000 evra, a pritom da "iz zadnjeg" džepa pantalona bude u stanju da izvadi pare za Land Cruiser (ali valjda, šta zna ta "autentična budala" šta je odnos 1:10 jer neće da čeka "Jocu" da mu objasni). U Mačvi kuća 50.000, auto 70.000, a traktor 200.000 itd.

Ne gleda se auto da li je skup po tome koliko ti košta kuća, nego da li ti takav auto treba i da li imaš para za to planinarenje ili nemaš. Ako imaš - kupiš, ako nemaš - snadješ se sa jeftinijom opcijom.

Reziel

pre 11 meseci

Izgleda odlično i spolja i iznutra, ali motorizacija za Evropu je blagi očaj. Taj 2.8 motor je inertan, ubrzanja su kao pre Hrista, a vibracije i buka iz motornog prostora se poprilično osećaju i u kabini.
Znam da je LC "mrga", napravljen da gura i da traje, ali treba imati na umu da Land Cruiser nije Hilux, već putnički automobil. Da, za off-road je odličan, ali do tog silaska sa puta ipak treba stići nekim putem. U Americi imaju benzince, pa i za njihovu uslove relativno mali 2.4 koji je daleko bolji od arhaičnog dizela. Na kraju krajeva, čak se i Wrangler u Evropi prodavao u varijanti sa 2.0 benzincem sa 272ks, a sada hibrid sa preko 300 konja. Zaista ne znam zašto Toyota i u Evropi ne ponudi širu paletu motora.

nikola

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?

Joca

pre 10 meseci

Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München, 24. decembar 2023 22:02)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. Po meni, podnošljiv odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10

Profesionani alat je za profesionalce, amaterski za amatere. Mnogi to čak iznenađujuće dobro razumeju, osim kad su automobili u pitanju. Kad je reč o automobilima, to je sfera iracionanog, zona sumraka svesti. Moj prijatelj, advokat, nedavno je kupio iPhone i novi Audi. Znam ga godinama, znam da nije snob. Morao je. Ako ga vide sa neuglednim telefonom i jeftinim automobilom, seljačine misle da je slab advokat. Lakše je bilo da kupi nov automobil nego da edukuje sve seljačine, a takve mušterije uglavnom ima. Sudeći po automobilima koje voze, to su oni "dobrostojeći i imućni". Navodim to kao primer; njemu automobil nije bukvalno "alat", ali njime ipak zarađuje i više i lakše.

Budo

pre 11 meseci

@ Pošto ovo šokoćalo?
(gogi, 24. decembar 2023 10:45)

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati

Dude Mk II

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer, 24. decembar 2023 11:08)

Zato necu ovaj da kupim, suvise je softi, nesto za zene i softi muskarce.

Goran

pre 10 meseci

@Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52)

Pa gde ću dalje kolima? U Keniju, Madagaskar, Nepal, Indiju, ... idem avionom.

bartez

pre 11 meseci

Prvih 1000 primeraka je valjda sa okruglim farovima. Ostatak ide sa cetvrtastim i izgleda kao nesto sa pocetka '80-ih. Nije lose, ali okrugli mu bolje stoje.

Shigeo Shingo

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer,

Kako kome, meni su uvijek bili ruzni. Kad ih gledas na ulici svi Japanci su manje vise ruzni, na celu sa Toyotom. Kome je potrosnja primarna a obozava plastiku njemu je Japanac najljepsi.
i sedan vozila a kamoli ove grdobe.

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.

Marko

pre 10 meseci

U Africi će i dalje da voze LC iz 80-tih, koji se i dalje proizvodi u jednoj fabrici. Jednostavno, za nedođije savremeni terenci nisu projektovani, to su luksuzna putnička vozila koja mogu da siđu sa asfalta ponekad po potrebi. Za prave nedođije je samo čista, stara i proverena mehanika. Kad bi se svi kablovi iz ovog novog LC stavili u jednu liniju, bilo bi to preko kilometar kablova, dok kod starog iz 80-tih ne bi bilo ni 20 metara. A gde su DPF i gomila "sitnica" oko motora, pa sofisticiranije vešanje, senzori itd.

Straight Outta München

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Sada si ti pametan sto ides u Partugal avionom? :) Inace ljudi idu automobilom, sta? Kakvi sve likovi disu vazduh… A tajming za posetu Amsterdamu i Portugalu me tera na razmisljanje da si to izmislio… Bukvalno najgori meseci za posetu spomenutim destinacijama.

Sasa

pre 11 meseci

Imam jedno zaista ozbiljno pitanje i zamolicu za odgovore od strane upucenih.
Ukoliko bih dosao u posed, a sva je prilika sa ce se to uskoro desiti, Mitsubishi Lancer Evo VI automobila, koliko bih za njega mogao dobiti? Automobil je u perfektnom stanju, originalna boja prelepljena plavom folijom.
Uzevsi u obzir da se vec dugo nalazi u porodici, znam sve o njegovom fizickom stanju, samo nisam imao pojma o cenama. U proteklih nekoliko dana prelistavam ponude i susrecem se sa ozbiljnim variranjem.
Hvala unapred na odgovorima.

XXX

pre 11 meseci

@(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25): složio bih se sa tvojim komentarom, samo da si dodao da se odnosi na nemačku “premijum trojku” (mada ni za one “obične” nije velika razlika).

Straight Outta München

pre 10 meseci

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Bio sam u zivotu bar 20 puta kod raznih advokata, nikada u zivotu nisam video koji automobil voze. Tako da ne lupaj gluposti. Advokat i automobil???
Moj kum je vrhunski advokat, pa je vozio krsinu neku.
Zamisli situaciju u nekom prosecnom gradu u Srbiji gde nekretnina ne prelazi 60-70 hiljada evra, niko ne moze da vozi automobil skuplji od 6 hiljada evra??

Dr.Bre

pre 10 meseci

Videli da je Ford napravio retro dizajnirani Bronco i naparvili veliki uspeh u SAD i Tojota zapratila. Meni se lićno ne sviđaju mi jedan od ova dva. Po meni od savremenih automobila koji igraju na retro kartu jedino je uspeo Fiat 500 i par američkih muscle car.

Djorke

pre 10 meseci

@
Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština
(haha, 26. decembar 2023 15:21)

A Nekada se i nije islo nigde jer se na fici lomile prirubnice ako jace pustis kvacilo …

21 vek je ljudi. Nije da svakome treba Land Cruiser, ne treba ni meni - ali vise mi je potreban on nego fica. Meni i svakome (bar mi se cini).

Ide zivot dalje, tehnologija napreduje, zivoti izgledaju drugacije … treba ici napred, ne nazad.

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2454706#k43882329

Apsolutno jeste skupo ako zapravo imas novac za isti a u slucaju da nisi neki celebirty ili krimos. Ukoliko nemas onda je dzabe jer ti isto dodje.
Pad prodaje koji se desio u vreme kovida je glavni razlog masovnog skoka cena, podigli su marzu da bi pokrili planirani nivo zarade.
Prodaja i dalje nije dostigla nivo od pre kovida uprkos tome sto na sve nacine nastoje da napumpaju brojke kako bi ubedili narod kako je sve u redu. I pored silnih novih EV vozila, pa i kineza i nekih manjih novijih modela.

gari

pre 10 meseci

Tojota Lendjruzer je ZAKON, za sva terenska vozila !!!
Od svog nastanka, pa da današnjih dana je ETALON, za kvalitet, pouzdanost, izdržljivost... Samo neko ko nije vozio Lendkruzera, može da se nalupava i prosipa pamet, kako je skup, ružan, bla, bla,bla...
Ako imaš novca i odlučiš da kupiš terenca, u obzir dolazi samo Toyota(Lendkruzer,4Raner,
Hajlender, Fortuner, svi sa 4x4 - neračunam AWD)!!!!!
Sradija, po običaju ima mišljenje o svemu, jer kad se "izadje" iz jugića i peglice, u neki evropski krš, misliš da si video sve .

haha

pre 10 meseci

@Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština

Shigeo Shingo

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer,

Kako kome, meni su uvijek bili ruzni. Kad ih gledas na ulici svi Japanci su manje vise ruzni, na celu sa Toyotom. Kome je potrosnja primarna a obozava plastiku njemu je Japanac najljepsi.
i sedan vozila a kamoli ove grdobe.

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.

Budo

pre 11 meseci

@ Pošto ovo šokoćalo?
(gogi, 24. decembar 2023 10:45)

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati

Straight Outta München

pre 11 meseci

Pocetna cena za model opremljen sa volanom i 4 tocka pocinje verovatno sa 60.000 €?
(Mazda 6 Driver, 24. decembar 2023 11:48

Nije to skupo, nego si ti siromasan.

Dude Mk II

pre 11 meseci

nekada su Landcruiseri izgledali lepse i u isto vreme mocnije IMHO
(Preddy Baer, 24. decembar 2023 11:08)

Zato necu ovaj da kupim, suvise je softi, nesto za zene i softi muskarce.

Igor

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.

Dr Mr

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...

NS oldtajmer

pre 11 meseci

Elekticni sporeti, fenovi, usisivaci, klamarice, zujalice ..... ali kada stigne 2800 ccm, 6 (?) cilindricno, turbo brundalo, koje ti vibracijama miluje g****u .... EEeee onda se i Svabo ceska po glavi, i staje u red da se umili japancu - samo da bi mu prodao legendu.

Kum Žoržo

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)

U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.

Straight Outta München

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Sada si ti pametan sto ides u Partugal avionom? :) Inace ljudi idu automobilom, sta? Kakvi sve likovi disu vazduh… A tajming za posetu Amsterdamu i Portugalu me tera na razmisljanje da si to izmislio… Bukvalno najgori meseci za posetu spomenutim destinacijama.

Sasa

pre 11 meseci

Imam jedno zaista ozbiljno pitanje i zamolicu za odgovore od strane upucenih.
Ukoliko bih dosao u posed, a sva je prilika sa ce se to uskoro desiti, Mitsubishi Lancer Evo VI automobila, koliko bih za njega mogao dobiti? Automobil je u perfektnom stanju, originalna boja prelepljena plavom folijom.
Uzevsi u obzir da se vec dugo nalazi u porodici, znam sve o njegovom fizickom stanju, samo nisam imao pojma o cenama. U proteklih nekoliko dana prelistavam ponude i susrecem se sa ozbiljnim variranjem.
Hvala unapred na odgovorima.

Djorke

pre 11 meseci

Ko ima para da se ponovi sa ovim, dobio je auto do kraja zivota, a mozda i jedan od poslednjih automobila uopste.

Kako stvari stoje, sledeca generacija vozila u Evropi ce biti mahom potrosna elektronika, tako da ko zabode pravi Land Cruiser pre toga, imace jako sirok osmeh na licu.

Meda

pre 11 meseci

Ne mogu reći kad me je Toyota zadnji put tako oduševila kao s ovim modelom. I, što je bitno- baš nikad nisu razočarali kvalitetom. Imali su faze kad su im modeli bili baš ružni ili dosadni ili čak ružni i dosadni, ali kvaliteta im nikad nije bila loša. Dok je, a primjer čak Mercedes imao svoje loše faze (prva A-klasa, prvi ML itd).

bartez

pre 11 meseci

Prvih 1000 primeraka je valjda sa okruglim farovima. Ostatak ide sa cetvrtastim i izgleda kao nesto sa pocetka '80-ih. Nije lose, ali okrugli mu bolje stoje.

Joca

pre 10 meseci

Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München, 24. decembar 2023 22:02)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. Po meni, podnošljiv odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10

Profesionani alat je za profesionalce, amaterski za amatere. Mnogi to čak iznenađujuće dobro razumeju, osim kad su automobili u pitanju. Kad je reč o automobilima, to je sfera iracionanog, zona sumraka svesti. Moj prijatelj, advokat, nedavno je kupio iPhone i novi Audi. Znam ga godinama, znam da nije snob. Morao je. Ako ga vide sa neuglednim telefonom i jeftinim automobilom, seljačine misle da je slab advokat. Lakše je bilo da kupi nov automobil nego da edukuje sve seljačine, a takve mušterije uglavnom ima. Sudeći po automobilima koje voze, to su oni "dobrostojeći i imućni". Navodim to kao primer; njemu automobil nije bukvalno "alat", ali njime ipak zarađuje i više i lakše.

true

pre 11 meseci

Kupio novu toyotu camri base model 2003. Nista promenio na njoj do 460.000km osim kocnica, brisaca, guma. Nista na njoj nije lupkalo
Kupio isti 2017 model, nakon godinu Dana, nisam imao probleme ali je sve na njoj lupkalo da joj nisam verovao ni malo i prodao sam je da bi kupio Subaru forester 2019, isto nov
Do sada sam zadovoljan sa svim osim elektronikom i zao mi je da nisam uzeo base model sa minimalnom elektronikom

Reziel

pre 11 meseci

Izgleda odlično i spolja i iznutra, ali motorizacija za Evropu je blagi očaj. Taj 2.8 motor je inertan, ubrzanja su kao pre Hrista, a vibracije i buka iz motornog prostora se poprilično osećaju i u kabini.
Znam da je LC "mrga", napravljen da gura i da traje, ali treba imati na umu da Land Cruiser nije Hilux, već putnički automobil. Da, za off-road je odličan, ali do tog silaska sa puta ipak treba stići nekim putem. U Americi imaju benzince, pa i za njihovu uslove relativno mali 2.4 koji je daleko bolji od arhaičnog dizela. Na kraju krajeva, čak se i Wrangler u Evropi prodavao u varijanti sa 2.0 benzincem sa 272ks, a sada hibrid sa preko 300 konja. Zaista ne znam zašto Toyota i u Evropi ne ponudi širu paletu motora.

Veliki brat

pre 11 meseci

nije vam ovo vozilo za poziranje isped kafica ili da idete u grad sa njim...ovo je terensko vozilo namenjeno da vam sluzi u najgorim predelima, mocvarama, pustinjama i vrletima...
(Dr Mr, 24. decembar 2023 12:27)

I kad ti stane negde u nedođiji, treba ti laptop sa dijagnostikom da utvrdiš zašto :)))

Zato ne možeš da nađeš starog Defendera na oglasima, jer ko je to kupio zato što mu treba, ne razmišlja o prodaji, a ovo sa gomilom elektronike i senzorima može da posluži za vožnju van asfalta, ali nije pametno ići tipa 1000 i više kilometara od najbliže civilizacije.

Nebojša

pre 11 meseci

Pa kako i nebi vidi ga lep spolja onako muški a izjutra oslobođen ružnih kontrola na dodir i bez ekrana na sve strane kada na to dodamo kvalitet koji Toyota donosi nema greške.

Miki

pre 11 meseci

Ovo je auto koji bi sigurno kupio da mogu sebi da ga priuštim tj. da živim negde na zapadu. Potentna mašina prohodna na većini terena, najpouzdaniji od ostalih fancy proizvođača.

Dr.Bre

pre 10 meseci

Videli da je Ford napravio retro dizajnirani Bronco i naparvili veliki uspeh u SAD i Tojota zapratila. Meni se lićno ne sviđaju mi jedan od ova dva. Po meni od savremenih automobila koji igraju na retro kartu jedino je uspeo Fiat 500 i par američkih muscle car.

Budo

pre 11 meseci

@ U SAD niko ne brine o održavanju vozila jer 90% ljudi kupuje auto na lease, po principu sipaj gorivo i teraj, auto pod garancijom koga briga za održavanje. Pozdrav iz USA.
(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25)
00

Ok Kum Zorzo, verovatno da veliki procenat ljudi vozi pod lizingom, al evo i ja vas da pozdravim iz Aventure, FL, verujte mi da se ovde ne rentiraju apartmenti i ne vozi na lizing. Da li zaista mislite da ljudi koji zele ovakvo vozilo nisu zainteresovani za pdrzavanje, pa ovako nesto kupuju imucni “uradi sam” likovi u koje i ja pripadam. Za ovakvim vozilom ne postoji potreba, ali ako ga uzmes za luksuz, hobi, upravo te zanima mogu li sam odraditi zamenu ulja na turbo. Shvatas li da je posedovanje ovakvog auta hobi, ne nesto sto menjas na lease svake dve godine, za to postoje Kia i Hunday. U svakom slucaju hvala na obavestenju kako MidWest narod lizira automobile, ajd kao nisam znao, doduse ni vi Kume ne razumete razliku od leasing i kupovine, nije to bas isto moj Georgie

Inception

pre 11 meseci

U SAD ce biti preko 50k u najpovoljnijoj varijanti, ali jedini ponudjen motor ce biti 2.4 turbo benzinac. Za te pare se moze dobiti 4runner, poslednji koji ce se u 2024 nuditi sa 3,5 v6 atmosvernim. Ovo lepo izgleda, ali da sam spreman da toliko platim za auto ipak bi se odlucio za v6. Svaki turbo je nepotrebna glavobolja. Jace perfomanse, neznatna usteda u gorivu, ali muka za odrzavati
(Budo, 24. decembar 2023 14:02)


Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

Djorke

pre 10 meseci

@
Nije to skupo, nego si ti siromasan.
(Straight Outta München)

Ne, to jeste skupo. Ljudi treba da upoređuju cenu automobila sa cenom kuće ili stana u kom žive. Kupiti automobil skuplji od stana može samo autentična budala, a potpuno je nebitno koliko je to izraženo u novcu i koliko novca neko ima na raspolaganju. ... odnos za svakoga kome automobil nije sredstvo za rad, tj. koji automobilom ne zarađuje bi bio 1:10
...

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Znači pokupite mudrosti slušajući youtube life couceve i onda to ponavljate do imbecilnosti. Sve te "odnose" između zarade i automobila, satova, odeće i sl. se prosipa mahom američkim luzerima ne bi li manje ličili na "rednecks", ali vidim da se zapatilo i ovde, bez obzira što se u međuvremenu logika izgubila. Naučite da ne možete ponavljati kao papagaji šta je servirano amerikancima na primer. Uzmite makar kontekst u obzir.

Na Tari ili Goliji ili negde u Banatu, naš čovek može biti domaćin i to dobar, a da mu kuća ne bude procenjena na preko 100.000 evra, a pritom da "iz zadnjeg" džepa pantalona bude u stanju da izvadi pare za Land Cruiser (ali valjda, šta zna ta "autentična budala" šta je odnos 1:10 jer neće da čeka "Jocu" da mu objasni). U Mačvi kuća 50.000, auto 70.000, a traktor 200.000 itd.

Ne gleda se auto da li je skup po tome koliko ti košta kuća, nego da li ti takav auto treba i da li imaš para za to planinarenje ili nemaš. Ako imaš - kupiš, ako nemaš - snadješ se sa jeftinijom opcijom.

Straight Outta München

pre 10 meseci

(Joca, 25. decembar 2023 09:09)

Bio sam u zivotu bar 20 puta kod raznih advokata, nikada u zivotu nisam video koji automobil voze. Tako da ne lupaj gluposti. Advokat i automobil???
Moj kum je vrhunski advokat, pa je vozio krsinu neku.
Zamisli situaciju u nekom prosecnom gradu u Srbiji gde nekretnina ne prelazi 60-70 hiljada evra, niko ne moze da vozi automobil skuplji od 6 hiljada evra??

svasta

pre 11 meseci

U Nemačkoj je lista čekanja za svaki nov auto. Za svaki auto se čeka 6-18 meseci. Ovo je verovatno bila neka posebna akcija da neko donese 1000 automobila i da ponudi odmah dostupne automobile na prodaju.
(Igor, 24. decembar 2023 09:54)

Pa u Nemackoj su ljudi pismeni i za razliku od tebe prvo procitaju tekst, ne pisu komentar posle procitanog naslova. I nije tacno da se za svaki auto ceka 6 do 18 meseci, to je totalna glupost! Za neke egzoticne modele da, ali za obican auto si masno slagao.

XXX

pre 11 meseci

@(Kum Žoržo, 24. decembar 2023 17:25): složio bih se sa tvojim komentarom, samo da si dodao da se odnosi na nemačku “premijum trojku” (mada ni za one “obične” nije velika razlika).

Marx

pre 11 meseci

Prodati 1000 vozila i nije neki uspjeh u drzavi koja ima 83miliona stanovnika.
(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56)

Prodati 1000 vozila za 30 minuta nije neki uspeh? Pri čemu se ostali upisuju na listu čekanja. Daj...

nikola

pre 10 meseci

Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52) #
Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?

Goran

pre 10 meseci

@Al kad Srbi krenu da pametuju o automibilu za put, a najduži put im je do Halkidikija, Palmanove, Pandorfa, Kopaonika
(haha, 24. decembar 2023 22:52)

Pa gde ću dalje kolima? U Keniju, Madagaskar, Nepal, Indiju, ... idem avionom.

XXX

pre 11 meseci

@(Shigeo Shingo, 24. decembar 2023 16:56): prijatelju, nije poenta koliko Nemačka ima stanovnika, nego da je za pola sata “planula” cela dostupna količina vozila (1,000 u ovom slučaju), a da je bilo dostupno 10,000 i to bi “planulo” za 30 minuta. “Land Cruiser” je vozilo na koje se u nekim zemljama (arapskim) čeka za neke modele po 1-2 godine jer ne mogu da ih proizvedu kolika je potražnja.

Djorke

pre 11 meseci

@
Navedite jedan dizel atmosferski motor koji se prodaje u 2023. godini.

(Inception, 24. decembar 2023 21:05)

Mislim da je pricao o atmosferskim benzincima, a i o americi, tako da mu je komentar neprimenjiv ovde. Amerika je skroz druga prica, na neki nacin im zavidim sto se automobilskog trzista tice.

Marko

pre 10 meseci

U Africi će i dalje da voze LC iz 80-tih, koji se i dalje proizvodi u jednoj fabrici. Jednostavno, za nedođije savremeni terenci nisu projektovani, to su luksuzna putnička vozila koja mogu da siđu sa asfalta ponekad po potrebi. Za prave nedođije je samo čista, stara i proverena mehanika. Kad bi se svi kablovi iz ovog novog LC stavili u jednu liniju, bilo bi to preko kilometar kablova, dok kod starog iz 80-tih ne bi bilo ni 20 metara. A gde su DPF i gomila "sitnica" oko motora, pa sofisticiranije vešanje, senzori itd.

haha

pre 10 meseci

@Sta je tu lose?
Sve preko 1000 km idem avionom?
Prosli mesec bio u Holandiji, u februaru idem u Portugal, zasto bih se cimao da idem autom dva dana da vozim, da nocim negde izmedju ili spavam na benzinskoj stanici ko ovi gastosi sto rade po srbiji?
(nikola, 25. decembar 2023 08:10)

Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština

Drajver

pre 10 meseci

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2454706#k43882329

Apsolutno jeste skupo ako zapravo imas novac za isti a u slucaju da nisi neki celebirty ili krimos. Ukoliko nemas onda je dzabe jer ti isto dodje.
Pad prodaje koji se desio u vreme kovida je glavni razlog masovnog skoka cena, podigli su marzu da bi pokrili planirani nivo zarade.
Prodaja i dalje nije dostigla nivo od pre kovida uprkos tome sto na sve nacine nastoje da napumpaju brojke kako bi ubedili narod kako je sve u redu. I pored silnih novih EV vozila, pa i kineza i nekih manjih novijih modela.

Djorke

pre 10 meseci

@
Ma bre radi se o tome da nikome ne treba neki poseban i preskup auto za takve puteve i relacije, a svi bi što skuplji suv i to 4WD, a nekada sii fićom prelazio te relacije i tkzva velike off road zahteve, budalaština
(haha, 26. decembar 2023 15:21)

A Nekada se i nije islo nigde jer se na fici lomile prirubnice ako jace pustis kvacilo …

21 vek je ljudi. Nije da svakome treba Land Cruiser, ne treba ni meni - ali vise mi je potreban on nego fica. Meni i svakome (bar mi se cini).

Ide zivot dalje, tehnologija napreduje, zivoti izgledaju drugacije … treba ici napred, ne nazad.

gari

pre 10 meseci

Tojota Lendjruzer je ZAKON, za sva terenska vozila !!!
Od svog nastanka, pa da današnjih dana je ETALON, za kvalitet, pouzdanost, izdržljivost... Samo neko ko nije vozio Lendkruzera, može da se nalupava i prosipa pamet, kako je skup, ružan, bla, bla,bla...
Ako imaš novca i odlučiš da kupiš terenca, u obzir dolazi samo Toyota(Lendkruzer,4Raner,
Hajlender, Fortuner, svi sa 4x4 - neračunam AWD)!!!!!
Sradija, po običaju ima mišljenje o svemu, jer kad se "izadje" iz jugića i peglice, u neki evropski krš, misliš da si video sve .