Polovnjak

Sreda, 01.11.2023.

15:44

Test polovnjaka: VW Passat B8 Variant – ispravljanje nepravde VIDEO

Izvor: Polovni automobili

Test polovnjaka: VW Passat B8 Variant – ispravljanje nepravde VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

Klica

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.
(Replay, 6. novembar 2023 19:30)

Ako pogledaš komentare videćeš da nisam ja ni poredio A4 I b8 već čovek koji je napisao da za malo više para možeš da kupiš A4, ali po Vašoj logici što bi neko kupovao umesto b8 kola koja su sa dosta manje prostora, neudobnija itd? Posto slučajno imam priliku da vozim i jedna i druga, tj sada samo A4, rekao sam ono što je činjenica. B8 udobniji dosta, mnogo više prostora nazad, mnogo praktičniji (u A4 nema gde da se ostavi bilo šta, dok u b8 ima milion nekih pregrada). Takodje A4 uopšte ne ide bolje od B8 (ni menjač nije bolji). E sad, možda ide bolje ali onaj sa jačim motorom, jer je ovaj koji mi imamo službeno isti kao onaj u passatu. Inače, naravno da raspravljamo o dvoje kola koja su super i koja su 50+k, samo je pitanje potreba i želja. Audi je meni dosta lepši, i unutra je lepši (doduše, u ovom najvišem paketu), ali tvrd, pa kome ne treba sportska vožnja nego udobnost i prostor uze će b8.

Replay

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.

Vlasnik IMT 539 Delux

pre 11 meseci

(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Mozda je napisano malo "grublje" ali je manje vise istina. Zivim na zapadu pa znam. Tacno je da u zemljama poput Nemacke i Svajcarske ljudi mnoogoo vise voze karavane. Tacno je da mnogo vise cene funkcionalnost i prakticnost u odnosu na formu (i to ne samo kod automobila nego generalno u zivotu). Zato voze i MPV vozila daleko vise nego mi. Ako u Srbiji izuzmemo ljude koji zbog prirode posla moraju da voze karavane (prevoze neki materijal, voce, povrce, itd...), udeo limuzina preovladava (pogotovo ako uzmemo u obzir "premium" brendove). Ne znam sta je razlog, ali smo definitivno durgaciji od njih. Dok sam bio u Holandiji, bilo je uobicajeno da devojke vikendom idu u grad u starkama i farmekama jedva malo nasminkane. Dok bi devojke sa Balkana isle znate vec kako. Prosto stavljamo izgled pre svega, ili zelimo da krijemo nase "nedostatke" sa previse sminke i poslovnom limuzinom. Nesto je od ta dva, sve zavisi u sta preferirate da verujete.

Trt

pre 11 meseci

Bio Rekord karavan, pa propali, bio taunus karavan pa propali, propali i ovi. Ista tabla 20 godina, zamene kvake i stop svetla i eto nov model i 45h/€. Raja nema ni za polovnjaka ni u Nemackoj

Srđan BL

pre 11 meseci

Klica
Audi se bolje vozi, pocev od uzduzno postavljenog pogonskog sklopa, pogotovu u S-line varijanti. To dobro znaju oni koji su vozili oba (ali do krajnjih granica)...

nvns

pre 11 meseci

@nvns Kada bi znao koliko može da povuče Wartburg karavan, batalio bi i A6 i X5...
(Avaya, 06. novembar 2023 06:57)

+ čista mehanika može da se popravi bilo gde i bilo čime, pri tom na kampovanju rasteruje komarce. Totalno sam ga izgubio iz vida.

Klica

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.
(Goran, 5. novembar 2023 22:41)

Ja sam konkretno napisao gde je bolji b8, a ti nemaš ni jedan argument. Po čemu je Audi bolji? Šta je bolje? Udobnost definitivno ne, unutra mnogo praktičniji i veći b8, Audi se ne vozi bolje...gde je onda bolji? U čemu? Meni se čini da ti nisi vozio b8 a da si možda i klinac koji se loži na Audije pa si ih video samo na slici. Nikad nisam ni imao nemačka kola pa me ne dotiče da li je bolji b8 ili Audi A4...da kupujem nešto od auto koji su veći od onog što imam gledao bih nešto što nije možda i mogao da priustim, tipa Oktavija (jeste Golf klasa ali je prostorno sličnija b8), Talisman, Mondeo...b8 je ova službena nova koštala 50.000e, što je nenormalno skupo.

Pozdrav, odoh sada na bauštelu ;)

pre 11 meseci

@ccc
Čovek jeste preterao, ali nije promašio suštinu. Ljudi na zapadu su mnogo aktivniji i prave česte izlete pa otuda i potreba da vuku gomilu opreme (recimo cipele i vodonepropusna odeća za wandering).
Ti, sa druge strane, zaboravljaš da osim porodičnih ljudi postoje i mladi, stari i ljudi bez porodice kojima ne treba veliki auto ili je manji auto drugi auto u porodici.
U mom neposrednom komšiluku je sledeće stanje kod porodica sa decom:
-Kuga + Mercedes A klase
-Arteon karavan + Fiesta
-2x Renault Kangoo (jedan nov, jedan stariji)
-Ford Turneo + A4 (službeni)
-A6 karavan + Mini
-A4 karavan + Polo
-DS7 + DS3
-Astra karavan + Ford Ka

PS. Kod nas se Passat karavan naziva "lubeničar", u Nemačkoj je "Pampers bomber"

Kiza

pre 11 meseci

Karavani = pogrebnjaci. U zivotu ne bih kupio karavana.Kome treba veliki prostor za svakodnevni prevoz stvari - preporucujem kombi. Auto je auto. Normalni gepek limuzine je sasvim zadovoljavajuce velicine za zivot u gradu.Sta vi planirate da prevozite u automobilu ? Ves masine, sporete i frizidere? Jel znate da radnje isporucuju tu tehniku?

Buca Krtalic

pre 11 meseci

Koliko smo se kao ljudi i kao narod promenili to je neverovatno. Ali ako ništa drugo idemo u korak sa ostatkom Sveta. Nekada su nam jugo ili golf bili dovoljni a danas se jelte razmatra da li karavan ili neki veći SUV. Moj prvi auto,auto koji sam istinski voleo i sam od nule sredio te održavao je bio fića! Ne Fiat 500 nego naša Zastava 750. Moj momački auto a kasnije i porodični auto u kome sam (21.vek) dete izveo iz porodilišta. Odgovorno tvrdim da ko nešto želi taj i ostvari a to se odnosi na to da i u fiću može stati dečje auto sedište, sklopljena kišobran kolica i torba sa stvarima. Napred naravno ja i supruga. To nam je bio najlepši period detetovog odrastanja jer smo dosta toga proputovali i prošli sa našim fićkom. Dete je poraslo i danas u porodici vodimo sličnu polemiku kao većina komentara ovde. Ženi se ne dopada karavan jer je asocira na pogrebno vozilo a ni ja ga nešto ne volim jer nam je ulica uska a treba parkirati 5m lima. Na kraju krajeva trudim se da ne zaboravim fićka i to koliko nam je zaista malo u stvari dovoljno.

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

@nvns
Uhhh ala si se..... moja supruga I ja svake godine idemo na proleće do Rima,Napulja...na leto obavezno okolina Atine(Atika) na jesen Prag,Krakov...u međuvremenu po Srbiji V.Banja,Zlatibor,Manastiri,jezera...barem jednom mesečno i to sve sa DS3 2015 1.6 hdi dakle zaista si više nego smešan sa tim kompleksima o nekakvoj X5 ili A6.

Djorke

pre 11 meseci

@
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .
(Tomy Čubura, 5. novembar 2023 21:09)

Nema taj nista Tomy.
To je jedno tuzno dete kome treba pomoc.

Dragan

pre 11 meseci

Kada sam kupio karavana (nije bitno kojeg), žena je prokomentarisala nešto u fazonu to je automobil za seljake. Dodjoše deca dva komada, dva kompleta noša, kolica, pelene... kasnije prevezi tašti komodu i fotelju, pakuj kofere za Grčku. Posle toliko godina moja žena kaže da nikada ne bi vozila ništa drugo osim karavana.U ovoj godini mi je u planu mondeo karavan ili heč 2017-18, a vi vozite sedane i džipove bez gepeka, vaš problem.

Ccc

pre 11 meseci

@nvns, sta ti decko pricas I pises...znaci 90% Evrope je bedno I retardirano jer ne vozi audi A6 ili BMW x5? Evo Ja kupio malo veci auto kada sam dobio dete, koristim ga ne znam ni ja za sto. Na more idem avionom, na skijanje eto sto jedanput stavim skije, a da imam manji auto, I da ne mogu da se spqkujem, rentirao bih auto 7 Dana. Zaista ovde covek moze da procita zaista kretenske komentare. Idi malo preko granice pa ako svi voze audi a6 I x5, evo ja ti se izvinjavam

rebro

pre 11 meseci

@nvns, jeste da je Clio mali auto, ali opremu za skijanje iznajmljuješ na licu mesta. Trekin štapovi se sklope, šator se spakuje u veličinu ranca tako da ti ne treba A6 karavan ili Superb. Može sve to da stane i u GrandScenic.

Goran

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.

Bokelj

pre 11 meseci

Kao obozavatelj karavana....Svi ljudi iz mog okruzenja koji voze dzipove, sportske limunzine i sl su najmanje jednom trazili kljuc mog auta da prevezu nesto. Drugim rijecima, sta ce mi karavan kad ga ima drug

Tomy Čubura

pre 11 meseci

Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .

BDj

pre 11 meseci

Lično, preferiram limuzine. Jednostavno, odrastao sam želeći te lepe limuzine iz moga detinjstva. Volvo 240, BMW 3 i 5,Volvo 740...
Karavan mi je jedino bila lepa Alfa 159 (i to sam svojevremeno imao),nekako uopšte nije ličila na ostale karavane.
Danas imamo 2 Passata: B8 je limuzina za posao, B7 je karavan koji vozimo porodično (do oba smo došli slučajno jer su "iskočili" u trenutku kada smo bili u potrazi za automobilom).
Najveća mana sedana je loš prtljažnik, svega 1 veliki kofer može da stane jer nema peta vrata.
U B7 možeš gomilu da ubaciš,to je neverovatno kolika je razlika u iskoristivosti. Za potrebe porodice pre bih birao karavan

mimo

pre 11 meseci

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 5. novembar 2023 18:07)

ah bahatost imucnih nema kraja...pardon strucno izrazavanje internet znalaca. e sinko moj to sto ti se moze i sto treba su dve razlicite stvari. mi smo svi odrasli u zastavama raznim, golf 1 il 2...ali ne ne bez pasata il x5 za doje djece se ne moze...strucnjak

Klica

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.
(Mile, 5. novembar 2023 15:21)

Posto sam imao prilike da vodim B8 i Audi A4 (oba u najvišim paketima opreme, i oba nova...službeni naravno, privatno vozim Reno Klija :) definitivno mogu da kažem da je B8 mnogo udobniji i bolji auto, što je dosta uvrnuto. Ide bolje (isti motor), ima milion nekih pametnih pregrada i mesta gde možeš da ostaviš nešto (tipa za naočare za sunce itd). Takodje, Audi A6 (nov) je isto manje udoban od B8. Meni se jednostavno Audi više svidja (izgled), ali jednostavno ne b8 bolji skoro i svemu...no, nebitno..svakako nemam pare ni za jedan ni za drugi pa je i Klio ekstra :)

miga

pre 11 meseci

ford mondeo mk5 2016g, 2.2 st vignale karavan. Niti jedan od tih nabrojanih u komentarima mu ne moze ni primirisati, nitinsa kvalitetom, udobnoscu, prostorom....(mozda superb malo, ali)

Milos Radulovic

pre 11 meseci

Zašto naši ljudi MORAJU uvek da se vredjaju, ma o čemu da pričaju? Kupi šta voliš, ili još bolje šta možeš i "vozi".

nvns

pre 11 meseci

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.
(Djorke, 05. novembar 2023 16:12)

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.

Goxy

pre 11 meseci

kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35)

Da. Eto u EU se A4 uzima za CEO ili bilo koju C level poziciju. Niko to tamo nije uzeo za porodicu.

Šta ljudi lupaju danas ovo je strašno.

DC

pre 11 meseci

Odnos limuzina/karavan na nekim trzistima na osnovu onoga sto je trenutno dostupno na sajtovima polovnih automobila, od 2010 do 2022 godista:

Autoscout (Svajcarska):
Passat: 44 limuzina, 720 karavan - odnos 1:16
Octavia: 35 limuzina, 1713 karavan - odnos 1:49
Superb: 26 limuzina, 417 karavan - odnos 1:16
Mobile (Nemacka):
Passat: 1262 limuzina, 13132 karavan - odnos 1:10
Octavia: 799 limuzina, 9442 karavan - odnos 1:12
Superb: 503 limuzina, 4208 karavan - odnos 1:8
Autoscout (NL):
Passat: 187 limuzina, 875 karavana - odnos 1:4,7
Octavia: 110 limuzina, 853 karavana - odnos 1:7,7
Superb: 52 limuzina, 284 karavana - odnos 1:5,5
Polovniautomobili (Srbija):
Passat: 546 limuzina, 770 karavan - odnos 1:1,4
Octavia: 406 limuzina, 503 karavan - odnos 1:1,2
Superb: 345 limuzina, 137 karavan - odnos 2,5:1

Zakljucak koliko je Balkan asocijacija na karavane - izvedite sami.

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 16:12) 

Naravno da su limuzine za poslovni svet jer su za to i projektovane. Da si mrdnuo dalje od svog sela, znao bi za to. Ali ti si ograničen kao prozor pa i ovi sto ti daju pluseve. Balaviš na limuzine i hečbekove , čistiš dpf i dizne, sipaš za hiljadarku i glumiš frajera ali samo onog na baterije. Kultiviši se malo da ti se ne smeju ljudi kad pređeš Horgoš nekad.

nvns

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 05. novembar 2023 13:35)

Djorke se baš breca na Paraliju, Dpf, dizne, premium trojku, gume, kazne i slične teme. U snovima bi voleo jedan audi diodu ili bmw e90, ali mu blokirana kreditna kartica, pa ne može da uzme kredit. Do tada uživa u megane kačket ili 307 pežo benzin gas varijanti porodičnog automobila.
Koji se oslanja na 4 nove gume izvađene inuparene iz rezerve na lokalnom otpadu.

Kupujte prema potrebama

pre 11 meseci

U Nemackoj 90 % karavana kupuju firme za svoje raznorazne poslove, kasnije iste te karavane kupuju Balkanci za porodicne potrebe ?!Limuzine i hecbek vozila su ipak bolji izbor za svakodnevnu upotrebu

Djorke

pre 11 meseci

@
Vidis kako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35

Moz’ misliti koliko me pogadja, ja cak ni ne vozim sedan. Nisi u stanju da pogodis cak i ono sta mislis da si pogodio … zalosno zaista. Pogodis li ista u zivotu makar?

Ali da, reagujem ponekad kada neka dalabu misli da je popila svu pamet sveta i da sebi za pravo da pljucka na sve okolo. Ako cemo se igrati Frojda, to su tuzni i nesrecni likovi koji veze nemaju sa zivotom.

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.

Mile

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.

Plandistanac

pre 11 meseci

Krenuo da kupim pasata b8 karavana 16to vratio se kući sa superbom karavanom isto 16to,na preporuku drugara kada sam video koliki prostor u gepeku ima oduševilo me plus izgled,samog auta skoda sa trojkom je uradila fantaziju

Lancia Delta

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

О чему ти то?!!! Па и код нас на Балкану су већином Шкоде и Пасати у караванској верзији...Нарочито Октавија караван,фамозни 1.9 ТДИ.Процентуално тешко да лимузине код нас чине 30% наведених модела...Ја имам лимузину једног од наведеног модела.И нисам је узео јер имам неке комплексе већ једноставно не волим караване.Моја је у тој полухечбек варијанти где се задња врата комплет подижу па итекако може да се утовари и неки гломазнији предмети и далеко је од непрактичности.Шкаф и без тога огроман и може да стане масу ствари.

Djorke

pre 11 meseci

@
90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Izvini Frojde, nismo te prepoznali … sve ti znas, i da je balkanski kompleks voziti sedan, i da sirotinja kupuje automobile od 10+k evra, i da glume poslovne ljude, i da letuju u paraliji, i da u 500L gepeka ne staju stvari, i znas da bi oni radje karavan ali eto ne znaju pa cekaju tebe da ih prosvetlis

navi

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 05. novembar 2023 09:38)
Ma da,kupis karavana da bi jednom godisnje isao na more. Sve je stvar ukusa i potrebe. Meni licno,90% karavana je ruznije od limuzine istog modela. A potrebe za karavanom u smislu veceg gepeka nemam,nisam majstor da mi treba veci gepek zbog alata,i ovaj gepek u limuzini mi 90% godisnje zvrji,manje vise, prazan. Od ovih 10% sto mi generalno treba,radi mi posao velicina a i spakujem se za zimovanje i letovanje bez problema.

Alex

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.

DC

pre 11 meseci

Odnos limuzina/karavan na nekim trzistima na osnovu onoga sto je trenutno dostupno na sajtovima polovnih automobila, od 2010 do 2022 godista:

Autoscout (Svajcarska):
Passat: 44 limuzina, 720 karavan - odnos 1:16
Octavia: 35 limuzina, 1713 karavan - odnos 1:49
Superb: 26 limuzina, 417 karavan - odnos 1:16
Mobile (Nemacka):
Passat: 1262 limuzina, 13132 karavan - odnos 1:10
Octavia: 799 limuzina, 9442 karavan - odnos 1:12
Superb: 503 limuzina, 4208 karavan - odnos 1:8
Autoscout (NL):
Passat: 187 limuzina, 875 karavana - odnos 1:4,7
Octavia: 110 limuzina, 853 karavana - odnos 1:7,7
Superb: 52 limuzina, 284 karavana - odnos 1:5,5
Polovniautomobili (Srbija):
Passat: 546 limuzina, 770 karavan - odnos 1:1,4
Octavia: 406 limuzina, 503 karavan - odnos 1:1,2
Superb: 345 limuzina, 137 karavan - odnos 2,5:1

Zakljucak koliko je Balkan asocijacija na karavane - izvedite sami.

Alex

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.

mimo

pre 11 meseci

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 5. novembar 2023 18:07)

ah bahatost imucnih nema kraja...pardon strucno izrazavanje internet znalaca. e sinko moj to sto ti se moze i sto treba su dve razlicite stvari. mi smo svi odrasli u zastavama raznim, golf 1 il 2...ali ne ne bez pasata il x5 za doje djece se ne moze...strucnjak

Djorke

pre 11 meseci

@
90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Izvini Frojde, nismo te prepoznali … sve ti znas, i da je balkanski kompleks voziti sedan, i da sirotinja kupuje automobile od 10+k evra, i da glume poslovne ljude, i da letuju u paraliji, i da u 500L gepeka ne staju stvari, i znas da bi oni radje karavan ali eto ne znaju pa cekaju tebe da ih prosvetlis

Milos Radulovic

pre 11 meseci

Zašto naši ljudi MORAJU uvek da se vredjaju, ma o čemu da pričaju? Kupi šta voliš, ili još bolje šta možeš i "vozi".

Klica

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.
(Mile, 5. novembar 2023 15:21)

Posto sam imao prilike da vodim B8 i Audi A4 (oba u najvišim paketima opreme, i oba nova...službeni naravno, privatno vozim Reno Klija :) definitivno mogu da kažem da je B8 mnogo udobniji i bolji auto, što je dosta uvrnuto. Ide bolje (isti motor), ima milion nekih pametnih pregrada i mesta gde možeš da ostaviš nešto (tipa za naočare za sunce itd). Takodje, Audi A6 (nov) je isto manje udoban od B8. Meni se jednostavno Audi više svidja (izgled), ali jednostavno ne b8 bolji skoro i svemu...no, nebitno..svakako nemam pare ni za jedan ni za drugi pa je i Klio ekstra :)

Plandistanac

pre 11 meseci

Krenuo da kupim pasata b8 karavana 16to vratio se kući sa superbom karavanom isto 16to,na preporuku drugara kada sam video koliki prostor u gepeku ima oduševilo me plus izgled,samog auta skoda sa trojkom je uradila fantaziju

navi

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 05. novembar 2023 09:38)
Ma da,kupis karavana da bi jednom godisnje isao na more. Sve je stvar ukusa i potrebe. Meni licno,90% karavana je ruznije od limuzine istog modela. A potrebe za karavanom u smislu veceg gepeka nemam,nisam majstor da mi treba veci gepek zbog alata,i ovaj gepek u limuzini mi 90% godisnje zvrji,manje vise, prazan. Od ovih 10% sto mi generalno treba,radi mi posao velicina a i spakujem se za zimovanje i letovanje bez problema.

Mile

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.

Bokelj

pre 11 meseci

Kao obozavatelj karavana....Svi ljudi iz mog okruzenja koji voze dzipove, sportske limunzine i sl su najmanje jednom trazili kljuc mog auta da prevezu nesto. Drugim rijecima, sta ce mi karavan kad ga ima drug

Lancia Delta

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

О чему ти то?!!! Па и код нас на Балкану су већином Шкоде и Пасати у караванској верзији...Нарочито Октавија караван,фамозни 1.9 ТДИ.Процентуално тешко да лимузине код нас чине 30% наведених модела...Ја имам лимузину једног од наведеног модела.И нисам је узео јер имам неке комплексе већ једноставно не волим караване.Моја је у тој полухечбек варијанти где се задња врата комплет подижу па итекако може да се утовари и неки гломазнији предмети и далеко је од непрактичности.Шкаф и без тога огроман и може да стане масу ствари.

Tomy Čubura

pre 11 meseci

Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .

Ccc

pre 11 meseci

@nvns, sta ti decko pricas I pises...znaci 90% Evrope je bedno I retardirano jer ne vozi audi A6 ili BMW x5? Evo Ja kupio malo veci auto kada sam dobio dete, koristim ga ne znam ni ja za sto. Na more idem avionom, na skijanje eto sto jedanput stavim skije, a da imam manji auto, I da ne mogu da se spqkujem, rentirao bih auto 7 Dana. Zaista ovde covek moze da procita zaista kretenske komentare. Idi malo preko granice pa ako svi voze audi a6 I x5, evo ja ti se izvinjavam

BDj

pre 11 meseci

Lično, preferiram limuzine. Jednostavno, odrastao sam želeći te lepe limuzine iz moga detinjstva. Volvo 240, BMW 3 i 5,Volvo 740...
Karavan mi je jedino bila lepa Alfa 159 (i to sam svojevremeno imao),nekako uopšte nije ličila na ostale karavane.
Danas imamo 2 Passata: B8 je limuzina za posao, B7 je karavan koji vozimo porodično (do oba smo došli slučajno jer su "iskočili" u trenutku kada smo bili u potrazi za automobilom).
Najveća mana sedana je loš prtljažnik, svega 1 veliki kofer može da stane jer nema peta vrata.
U B7 možeš gomilu da ubaciš,to je neverovatno kolika je razlika u iskoristivosti. Za potrebe porodice pre bih birao karavan

Djorke

pre 11 meseci

@
Vidis kako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35

Moz’ misliti koliko me pogadja, ja cak ni ne vozim sedan. Nisi u stanju da pogodis cak i ono sta mislis da si pogodio … zalosno zaista. Pogodis li ista u zivotu makar?

Ali da, reagujem ponekad kada neka dalabu misli da je popila svu pamet sveta i da sebi za pravo da pljucka na sve okolo. Ako cemo se igrati Frojda, to su tuzni i nesrecni likovi koji veze nemaju sa zivotom.

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.

Dragan

pre 11 meseci

Kada sam kupio karavana (nije bitno kojeg), žena je prokomentarisala nešto u fazonu to je automobil za seljake. Dodjoše deca dva komada, dva kompleta noša, kolica, pelene... kasnije prevezi tašti komodu i fotelju, pakuj kofere za Grčku. Posle toliko godina moja žena kaže da nikada ne bi vozila ništa drugo osim karavana.U ovoj godini mi je u planu mondeo karavan ili heč 2017-18, a vi vozite sedane i džipove bez gepeka, vaš problem.

Vlasnik IMT 539 Delux

pre 11 meseci

(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Mozda je napisano malo "grublje" ali je manje vise istina. Zivim na zapadu pa znam. Tacno je da u zemljama poput Nemacke i Svajcarske ljudi mnoogoo vise voze karavane. Tacno je da mnogo vise cene funkcionalnost i prakticnost u odnosu na formu (i to ne samo kod automobila nego generalno u zivotu). Zato voze i MPV vozila daleko vise nego mi. Ako u Srbiji izuzmemo ljude koji zbog prirode posla moraju da voze karavane (prevoze neki materijal, voce, povrce, itd...), udeo limuzina preovladava (pogotovo ako uzmemo u obzir "premium" brendove). Ne znam sta je razlog, ali smo definitivno durgaciji od njih. Dok sam bio u Holandiji, bilo je uobicajeno da devojke vikendom idu u grad u starkama i farmekama jedva malo nasminkane. Dok bi devojke sa Balkana isle znate vec kako. Prosto stavljamo izgled pre svega, ili zelimo da krijemo nase "nedostatke" sa previse sminke i poslovnom limuzinom. Nesto je od ta dva, sve zavisi u sta preferirate da verujete.

nvns

pre 11 meseci

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.
(Djorke, 05. novembar 2023 16:12)

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.

Goxy

pre 11 meseci

kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35)

Da. Eto u EU se A4 uzima za CEO ili bilo koju C level poziciju. Niko to tamo nije uzeo za porodicu.

Šta ljudi lupaju danas ovo je strašno.

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.

Buca Krtalic

pre 11 meseci

Koliko smo se kao ljudi i kao narod promenili to je neverovatno. Ali ako ništa drugo idemo u korak sa ostatkom Sveta. Nekada su nam jugo ili golf bili dovoljni a danas se jelte razmatra da li karavan ili neki veći SUV. Moj prvi auto,auto koji sam istinski voleo i sam od nule sredio te održavao je bio fića! Ne Fiat 500 nego naša Zastava 750. Moj momački auto a kasnije i porodični auto u kome sam (21.vek) dete izveo iz porodilišta. Odgovorno tvrdim da ko nešto želi taj i ostvari a to se odnosi na to da i u fiću može stati dečje auto sedište, sklopljena kišobran kolica i torba sa stvarima. Napred naravno ja i supruga. To nam je bio najlepši period detetovog odrastanja jer smo dosta toga proputovali i prošli sa našim fićkom. Dete je poraslo i danas u porodici vodimo sličnu polemiku kao većina komentara ovde. Ženi se ne dopada karavan jer je asocira na pogrebno vozilo a ni ja ga nešto ne volim jer nam je ulica uska a treba parkirati 5m lima. Na kraju krajeva trudim se da ne zaboravim fićka i to koliko nam je zaista malo u stvari dovoljno.

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 16:12) 

Naravno da su limuzine za poslovni svet jer su za to i projektovane. Da si mrdnuo dalje od svog sela, znao bi za to. Ali ti si ograničen kao prozor pa i ovi sto ti daju pluseve. Balaviš na limuzine i hečbekove , čistiš dpf i dizne, sipaš za hiljadarku i glumiš frajera ali samo onog na baterije. Kultiviši se malo da ti se ne smeju ljudi kad pređeš Horgoš nekad.

Djorke

pre 11 meseci

@
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .
(Tomy Čubura, 5. novembar 2023 21:09)

Nema taj nista Tomy.
To je jedno tuzno dete kome treba pomoc.

Kupujte prema potrebama

pre 11 meseci

U Nemackoj 90 % karavana kupuju firme za svoje raznorazne poslove, kasnije iste te karavane kupuju Balkanci za porodicne potrebe ?!Limuzine i hecbek vozila su ipak bolji izbor za svakodnevnu upotrebu

nvns

pre 11 meseci

@nvns Kada bi znao koliko može da povuče Wartburg karavan, batalio bi i A6 i X5...
(Avaya, 06. novembar 2023 06:57)

+ čista mehanika može da se popravi bilo gde i bilo čime, pri tom na kampovanju rasteruje komarce. Totalno sam ga izgubio iz vida.

rebro

pre 11 meseci

@nvns, jeste da je Clio mali auto, ali opremu za skijanje iznajmljuješ na licu mesta. Trekin štapovi se sklope, šator se spakuje u veličinu ranca tako da ti ne treba A6 karavan ili Superb. Može sve to da stane i u GrandScenic.

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

@nvns
Uhhh ala si se..... moja supruga I ja svake godine idemo na proleće do Rima,Napulja...na leto obavezno okolina Atine(Atika) na jesen Prag,Krakov...u međuvremenu po Srbiji V.Banja,Zlatibor,Manastiri,jezera...barem jednom mesečno i to sve sa DS3 2015 1.6 hdi dakle zaista si više nego smešan sa tim kompleksima o nekakvoj X5 ili A6.

miga

pre 11 meseci

ford mondeo mk5 2016g, 2.2 st vignale karavan. Niti jedan od tih nabrojanih u komentarima mu ne moze ni primirisati, nitinsa kvalitetom, udobnoscu, prostorom....(mozda superb malo, ali)

nvns

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 05. novembar 2023 13:35)

Djorke se baš breca na Paraliju, Dpf, dizne, premium trojku, gume, kazne i slične teme. U snovima bi voleo jedan audi diodu ili bmw e90, ali mu blokirana kreditna kartica, pa ne može da uzme kredit. Do tada uživa u megane kačket ili 307 pežo benzin gas varijanti porodičnog automobila.
Koji se oslanja na 4 nove gume izvađene inuparene iz rezerve na lokalnom otpadu.

Pozdrav, odoh sada na bauštelu ;)

pre 11 meseci

@ccc
Čovek jeste preterao, ali nije promašio suštinu. Ljudi na zapadu su mnogo aktivniji i prave česte izlete pa otuda i potreba da vuku gomilu opreme (recimo cipele i vodonepropusna odeća za wandering).
Ti, sa druge strane, zaboravljaš da osim porodičnih ljudi postoje i mladi, stari i ljudi bez porodice kojima ne treba veliki auto ili je manji auto drugi auto u porodici.
U mom neposrednom komšiluku je sledeće stanje kod porodica sa decom:
-Kuga + Mercedes A klase
-Arteon karavan + Fiesta
-2x Renault Kangoo (jedan nov, jedan stariji)
-Ford Turneo + A4 (službeni)
-A6 karavan + Mini
-A4 karavan + Polo
-DS7 + DS3
-Astra karavan + Ford Ka

PS. Kod nas se Passat karavan naziva "lubeničar", u Nemačkoj je "Pampers bomber"

Kiza

pre 11 meseci

Karavani = pogrebnjaci. U zivotu ne bih kupio karavana.Kome treba veliki prostor za svakodnevni prevoz stvari - preporucujem kombi. Auto je auto. Normalni gepek limuzine je sasvim zadovoljavajuce velicine za zivot u gradu.Sta vi planirate da prevozite u automobilu ? Ves masine, sporete i frizidere? Jel znate da radnje isporucuju tu tehniku?

Goran

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.

Klica

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.
(Goran, 5. novembar 2023 22:41)

Ja sam konkretno napisao gde je bolji b8, a ti nemaš ni jedan argument. Po čemu je Audi bolji? Šta je bolje? Udobnost definitivno ne, unutra mnogo praktičniji i veći b8, Audi se ne vozi bolje...gde je onda bolji? U čemu? Meni se čini da ti nisi vozio b8 a da si možda i klinac koji se loži na Audije pa si ih video samo na slici. Nikad nisam ni imao nemačka kola pa me ne dotiče da li je bolji b8 ili Audi A4...da kupujem nešto od auto koji su veći od onog što imam gledao bih nešto što nije možda i mogao da priustim, tipa Oktavija (jeste Golf klasa ali je prostorno sličnija b8), Talisman, Mondeo...b8 je ova službena nova koštala 50.000e, što je nenormalno skupo.

Srđan BL

pre 11 meseci

Klica
Audi se bolje vozi, pocev od uzduzno postavljenog pogonskog sklopa, pogotovu u S-line varijanti. To dobro znaju oni koji su vozili oba (ali do krajnjih granica)...

Trt

pre 11 meseci

Bio Rekord karavan, pa propali, bio taunus karavan pa propali, propali i ovi. Ista tabla 20 godina, zamene kvake i stop svetla i eto nov model i 45h/€. Raja nema ni za polovnjaka ni u Nemackoj

Klica

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.
(Replay, 6. novembar 2023 19:30)

Ako pogledaš komentare videćeš da nisam ja ni poredio A4 I b8 već čovek koji je napisao da za malo više para možeš da kupiš A4, ali po Vašoj logici što bi neko kupovao umesto b8 kola koja su sa dosta manje prostora, neudobnija itd? Posto slučajno imam priliku da vozim i jedna i druga, tj sada samo A4, rekao sam ono što je činjenica. B8 udobniji dosta, mnogo više prostora nazad, mnogo praktičniji (u A4 nema gde da se ostavi bilo šta, dok u b8 ima milion nekih pregrada). Takodje A4 uopšte ne ide bolje od B8 (ni menjač nije bolji). E sad, možda ide bolje ali onaj sa jačim motorom, jer je ovaj koji mi imamo službeno isti kao onaj u passatu. Inače, naravno da raspravljamo o dvoje kola koja su super i koja su 50+k, samo je pitanje potreba i želja. Audi je meni dosta lepši, i unutra je lepši (doduše, u ovom najvišem paketu), ali tvrd, pa kome ne treba sportska vožnja nego udobnost i prostor uze će b8.

Replay

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.

Alex

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.

nvns

pre 11 meseci

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.
(Djorke, 05. novembar 2023 16:12)

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.

Kupujte prema potrebama

pre 11 meseci

U Nemackoj 90 % karavana kupuju firme za svoje raznorazne poslove, kasnije iste te karavane kupuju Balkanci za porodicne potrebe ?!Limuzine i hecbek vozila su ipak bolji izbor za svakodnevnu upotrebu

nvns

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 05. novembar 2023 13:35)

Djorke se baš breca na Paraliju, Dpf, dizne, premium trojku, gume, kazne i slične teme. U snovima bi voleo jedan audi diodu ili bmw e90, ali mu blokirana kreditna kartica, pa ne može da uzme kredit. Do tada uživa u megane kačket ili 307 pežo benzin gas varijanti porodičnog automobila.
Koji se oslanja na 4 nove gume izvađene inuparene iz rezerve na lokalnom otpadu.

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 16:12) 

Naravno da su limuzine za poslovni svet jer su za to i projektovane. Da si mrdnuo dalje od svog sela, znao bi za to. Ali ti si ograničen kao prozor pa i ovi sto ti daju pluseve. Balaviš na limuzine i hečbekove , čistiš dpf i dizne, sipaš za hiljadarku i glumiš frajera ali samo onog na baterije. Kultiviši se malo da ti se ne smeju ljudi kad pređeš Horgoš nekad.

Djorke

pre 11 meseci

@
90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Izvini Frojde, nismo te prepoznali … sve ti znas, i da je balkanski kompleks voziti sedan, i da sirotinja kupuje automobile od 10+k evra, i da glume poslovne ljude, i da letuju u paraliji, i da u 500L gepeka ne staju stvari, i znas da bi oni radje karavan ali eto ne znaju pa cekaju tebe da ih prosvetlis

navi

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 05. novembar 2023 09:38)
Ma da,kupis karavana da bi jednom godisnje isao na more. Sve je stvar ukusa i potrebe. Meni licno,90% karavana je ruznije od limuzine istog modela. A potrebe za karavanom u smislu veceg gepeka nemam,nisam majstor da mi treba veci gepek zbog alata,i ovaj gepek u limuzini mi 90% godisnje zvrji,manje vise, prazan. Od ovih 10% sto mi generalno treba,radi mi posao velicina a i spakujem se za zimovanje i letovanje bez problema.

miga

pre 11 meseci

ford mondeo mk5 2016g, 2.2 st vignale karavan. Niti jedan od tih nabrojanih u komentarima mu ne moze ni primirisati, nitinsa kvalitetom, udobnoscu, prostorom....(mozda superb malo, ali)

Alex

pre 11 meseci

Djorke, 5. novembar 2023 10:34

Vidiškako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.

Kiza

pre 11 meseci

Karavani = pogrebnjaci. U zivotu ne bih kupio karavana.Kome treba veliki prostor za svakodnevni prevoz stvari - preporucujem kombi. Auto je auto. Normalni gepek limuzine je sasvim zadovoljavajuce velicine za zivot u gradu.Sta vi planirate da prevozite u automobilu ? Ves masine, sporete i frizidere? Jel znate da radnje isporucuju tu tehniku?

Plandistanac

pre 11 meseci

Krenuo da kupim pasata b8 karavana 16to vratio se kući sa superbom karavanom isto 16to,na preporuku drugara kada sam video koliki prostor u gepeku ima oduševilo me plus izgled,samog auta skoda sa trojkom je uradila fantaziju

Replay

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.

Goran

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.

Djorke

pre 11 meseci

@
Vidis kako te pogađa istina pa skačeš kao oparen. Da, Balkanoidi imaju kompleks, kao o Istočni Evropljani, pa više vole da se pokažu pred komšijama i rodbinom nego što slede svoje autentične potrebe. Limuzune i jesu projektovane za poslovni svet a ne za porodicu, tako se i prodaju i koriste u Evropi.kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35

Moz’ misliti koliko me pogadja, ja cak ni ne vozim sedan. Nisi u stanju da pogodis cak i ono sta mislis da si pogodio … zalosno zaista. Pogodis li ista u zivotu makar?

Ali da, reagujem ponekad kada neka dalabu misli da je popila svu pamet sveta i da sebi za pravo da pljucka na sve okolo. Ako cemo se igrati Frojda, to su tuzni i nesrecni likovi koji veze nemaju sa zivotom.

Sedani za poslovni svet, a ne za porodicu ? Koliki tenkre trebas biti pa to da izjavis ? Brdo sedana moze biti porodicni automobil, kao sto moze i Reno Clio biti porodican auto, ukoliko ispunjava potrebe te porodice (bez obzira sto ce se naci neki anonimizirani “Alex” da to ne odobri njegovim zakrzljalim mozgom). Svejedno je Pasat sedan, Pezo 2008 ili Audi A4 - tudji zivoti, tudji ukusi, tudja stvar.

Tomy Čubura

pre 11 meseci

Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .

Srđan BL

pre 11 meseci

Klica
Audi se bolje vozi, pocev od uzduzno postavljenog pogonskog sklopa, pogotovu u S-line varijanti. To dobro znaju oni koji su vozili oba (ali do krajnjih granica)...

Lancia Delta

pre 11 meseci

90% pasata u Evropi su karavni jer ljudi gledaju pre svega praktičnost pa sve ostalo. Na Balkanu , jugu Španije i Italije, voze se limuzine jer sirotinja ima komplekse i glumi poslovne ljude sa kolima, u čiji gepek ne mogu da stanu ni stvari za letovanje u Paraliji. Važno da ''ima liniju''. A kad bi malo vozili karavane, ne bi se više vratili na limo.
(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

О чему ти то?!!! Па и код нас на Балкану су већином Шкоде и Пасати у караванској верзији...Нарочито Октавија караван,фамозни 1.9 ТДИ.Процентуално тешко да лимузине код нас чине 30% наведених модела...Ја имам лимузину једног од наведеног модела.И нисам је узео јер имам неке комплексе већ једноставно не волим караване.Моја је у тој полухечбек варијанти где се задња врата комплет подижу па итекако може да се утовари и неки гломазнији предмети и далеко је од непрактичности.Шкаф и без тога огроман и може да стане масу ствари.

Klica

pre 11 meseci

(Klica, 05. novembar 2023 21:04)

Passat B8 ne može da priđe Audiju A4 B9. Da si stvarno vozio oba, znao bi to, ne bi ti na pamet palo da tvrdiš drugačije.
(Goran, 5. novembar 2023 22:41)

Ja sam konkretno napisao gde je bolji b8, a ti nemaš ni jedan argument. Po čemu je Audi bolji? Šta je bolje? Udobnost definitivno ne, unutra mnogo praktičniji i veći b8, Audi se ne vozi bolje...gde je onda bolji? U čemu? Meni se čini da ti nisi vozio b8 a da si možda i klinac koji se loži na Audije pa si ih video samo na slici. Nikad nisam ni imao nemačka kola pa me ne dotiče da li je bolji b8 ili Audi A4...da kupujem nešto od auto koji su veći od onog što imam gledao bih nešto što nije možda i mogao da priustim, tipa Oktavija (jeste Golf klasa ali je prostorno sličnija b8), Talisman, Mondeo...b8 je ova službena nova koštala 50.000e, što je nenormalno skupo.

Trt

pre 11 meseci

Bio Rekord karavan, pa propali, bio taunus karavan pa propali, propali i ovi. Ista tabla 20 godina, zamene kvake i stop svetla i eto nov model i 45h/€. Raja nema ni za polovnjaka ni u Nemackoj

Dragan

pre 11 meseci

Kada sam kupio karavana (nije bitno kojeg), žena je prokomentarisala nešto u fazonu to je automobil za seljake. Dodjoše deca dva komada, dva kompleta noša, kolica, pelene... kasnije prevezi tašti komodu i fotelju, pakuj kofere za Grčku. Posle toliko godina moja žena kaže da nikada ne bi vozila ništa drugo osim karavana.U ovoj godini mi je u planu mondeo karavan ili heč 2017-18, a vi vozite sedane i džipove bez gepeka, vaš problem.

Bokelj

pre 11 meseci

Kao obozavatelj karavana....Svi ljudi iz mog okruzenja koji voze dzipove, sportske limunzine i sl su najmanje jednom trazili kljuc mog auta da prevezu nesto. Drugim rijecima, sta ce mi karavan kad ga ima drug

Goxy

pre 11 meseci

kad mi neko kaže da kupuje npr.A4 limuzinu kao porodični auto znam da je dalabu i kompleksaš.
(Alex, 5. novembar 2023 13:35)

Da. Eto u EU se A4 uzima za CEO ili bilo koju C level poziciju. Niko to tamo nije uzeo za porodicu.

Šta ljudi lupaju danas ovo je strašno.

Klica

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.
(Mile, 5. novembar 2023 15:21)

Posto sam imao prilike da vodim B8 i Audi A4 (oba u najvišim paketima opreme, i oba nova...službeni naravno, privatno vozim Reno Klija :) definitivno mogu da kažem da je B8 mnogo udobniji i bolji auto, što je dosta uvrnuto. Ide bolje (isti motor), ima milion nekih pametnih pregrada i mesta gde možeš da ostaviš nešto (tipa za naočare za sunce itd). Takodje, Audi A6 (nov) je isto manje udoban od B8. Meni se jednostavno Audi više svidja (izgled), ali jednostavno ne b8 bolji skoro i svemu...no, nebitno..svakako nemam pare ni za jedan ni za drugi pa je i Klio ekstra :)

mimo

pre 11 meseci

Clio je odličan porpdičan automobil ako tu porodicu čine sin od 22 godine i njegova devojka. Za porodicu sa dvoje male dece gde za jedno trebaju kolica, za drugo bicikl i trotinet, za porodicu čije se društvene aktivnosti ne svode na 7 dana Nei Pori-a, već idu na zimovanje, letovanje u sezoni i ponovo u septembru, za porodicu koja bar mesečno, a poželjno svaki drugi vikend poseti neko kulturno, istorijsko ili mesto prirodne lepote u zemlji i regionu.. E za takvu porodicu sve ispod A6 karavana ili superb škode karavana je malo. Sve ispod X5 je malo. Skije, štapovi, treking štapovi, rančevi,povremeno šator, oprema... Ništa to lepi moj ne ide u clio. E sad, to što 95% nacije ne može da skrpi za dva kompleta guma (slobodno se pronađi) i što ih je neko ubedio u to da je sve što sam naveo luksuz, e to je problem iste te nacije i onih koji je vode. Ako nešto ne znaš i ne možeš da priušti, ne ubeđuje onog koji može da je to loše.
(nvns, 5. novembar 2023 18:07)

ah bahatost imucnih nema kraja...pardon strucno izrazavanje internet znalaca. e sinko moj to sto ti se moze i sto treba su dve razlicite stvari. mi smo svi odrasli u zastavama raznim, golf 1 il 2...ali ne ne bez pasata il x5 za doje djece se ne moze...strucnjak

rebro

pre 11 meseci

@nvns, jeste da je Clio mali auto, ali opremu za skijanje iznajmljuješ na licu mesta. Trekin štapovi se sklope, šator se spakuje u veličinu ranca tako da ti ne treba A6 karavan ili Superb. Može sve to da stane i u GrandScenic.

Mile

pre 11 meseci

Passat je solidan auto, dovoljan za većinu porodičnih i poslovnih potreba većine nas.
Za malu razliku u ceni možete da pazarite Audi A4, koji je značajno bolji, tiši, kvalitetniji i rafiniraniji auto, sa malo manje mesta u kabini, dok sa drue strane a imate i jeftiniji i prostraniji Superb, kod koga se štedelo na svemu da bi se dobila niža cena, pa ko šta voli...
Da se ne lažemo, sva tri modela pravi VW, tako da je razlika u ceni dobijena na razlici u kvalitetu izrade.

BDj

pre 11 meseci

Lično, preferiram limuzine. Jednostavno, odrastao sam želeći te lepe limuzine iz moga detinjstva. Volvo 240, BMW 3 i 5,Volvo 740...
Karavan mi je jedino bila lepa Alfa 159 (i to sam svojevremeno imao),nekako uopšte nije ličila na ostale karavane.
Danas imamo 2 Passata: B8 je limuzina za posao, B7 je karavan koji vozimo porodično (do oba smo došli slučajno jer su "iskočili" u trenutku kada smo bili u potrazi za automobilom).
Najveća mana sedana je loš prtljažnik, svega 1 veliki kofer može da stane jer nema peta vrata.
U B7 možeš gomilu da ubaciš,to je neverovatno kolika je razlika u iskoristivosti. Za potrebe porodice pre bih birao karavan

Sreće nikada dosta

pre 11 meseci

@nvns
Uhhh ala si se..... moja supruga I ja svake godine idemo na proleće do Rima,Napulja...na leto obavezno okolina Atine(Atika) na jesen Prag,Krakov...u međuvremenu po Srbiji V.Banja,Zlatibor,Manastiri,jezera...barem jednom mesečno i to sve sa DS3 2015 1.6 hdi dakle zaista si više nego smešan sa tim kompleksima o nekakvoj X5 ili A6.

Klica

pre 11 meseci

@Klica
Uporedjivati Audi A4 i Pasata je krajnje neumesno. Audi A4 je sportski sedan sa mnogo jacom motorizacijom, uzduzno postavljenim motorima, boljim menjacima, kvalitetnijim materijalima, boljem izgledu, mnogo bolje idu i manje trosi kada imaju istu snagu, sto je najjace premijum brend i sami imidz. Pasat voze uglavnom stariji ljudi, od tacke A do tacke B, dok A4 voze mladji ljudi i moderni. Gledaj samo na ulici koliko je samo vise prisutan u svakoj generaciji od konkurencije serije 3 i C klase iako je A4 skuplji kao polovnjak.
(Replay, 6. novembar 2023 19:30)

Ako pogledaš komentare videćeš da nisam ja ni poredio A4 I b8 već čovek koji je napisao da za malo više para možeš da kupiš A4, ali po Vašoj logici što bi neko kupovao umesto b8 kola koja su sa dosta manje prostora, neudobnija itd? Posto slučajno imam priliku da vozim i jedna i druga, tj sada samo A4, rekao sam ono što je činjenica. B8 udobniji dosta, mnogo više prostora nazad, mnogo praktičniji (u A4 nema gde da se ostavi bilo šta, dok u b8 ima milion nekih pregrada). Takodje A4 uopšte ne ide bolje od B8 (ni menjač nije bolji). E sad, možda ide bolje ali onaj sa jačim motorom, jer je ovaj koji mi imamo službeno isti kao onaj u passatu. Inače, naravno da raspravljamo o dvoje kola koja su super i koja su 50+k, samo je pitanje potreba i želja. Audi je meni dosta lepši, i unutra je lepši (doduše, u ovom najvišem paketu), ali tvrd, pa kome ne treba sportska vožnja nego udobnost i prostor uze će b8.

DC

pre 11 meseci

Odnos limuzina/karavan na nekim trzistima na osnovu onoga sto je trenutno dostupno na sajtovima polovnih automobila, od 2010 do 2022 godista:

Autoscout (Svajcarska):
Passat: 44 limuzina, 720 karavan - odnos 1:16
Octavia: 35 limuzina, 1713 karavan - odnos 1:49
Superb: 26 limuzina, 417 karavan - odnos 1:16
Mobile (Nemacka):
Passat: 1262 limuzina, 13132 karavan - odnos 1:10
Octavia: 799 limuzina, 9442 karavan - odnos 1:12
Superb: 503 limuzina, 4208 karavan - odnos 1:8
Autoscout (NL):
Passat: 187 limuzina, 875 karavana - odnos 1:4,7
Octavia: 110 limuzina, 853 karavana - odnos 1:7,7
Superb: 52 limuzina, 284 karavana - odnos 1:5,5
Polovniautomobili (Srbija):
Passat: 546 limuzina, 770 karavan - odnos 1:1,4
Octavia: 406 limuzina, 503 karavan - odnos 1:1,2
Superb: 345 limuzina, 137 karavan - odnos 2,5:1

Zakljucak koliko je Balkan asocijacija na karavane - izvedite sami.

Buca Krtalic

pre 11 meseci

Koliko smo se kao ljudi i kao narod promenili to je neverovatno. Ali ako ništa drugo idemo u korak sa ostatkom Sveta. Nekada su nam jugo ili golf bili dovoljni a danas se jelte razmatra da li karavan ili neki veći SUV. Moj prvi auto,auto koji sam istinski voleo i sam od nule sredio te održavao je bio fića! Ne Fiat 500 nego naša Zastava 750. Moj momački auto a kasnije i porodični auto u kome sam (21.vek) dete izveo iz porodilišta. Odgovorno tvrdim da ko nešto želi taj i ostvari a to se odnosi na to da i u fiću može stati dečje auto sedište, sklopljena kišobran kolica i torba sa stvarima. Napred naravno ja i supruga. To nam je bio najlepši period detetovog odrastanja jer smo dosta toga proputovali i prošli sa našim fićkom. Dete je poraslo i danas u porodici vodimo sličnu polemiku kao većina komentara ovde. Ženi se ne dopada karavan jer je asocira na pogrebno vozilo a ni ja ga nešto ne volim jer nam je ulica uska a treba parkirati 5m lima. Na kraju krajeva trudim se da ne zaboravim fićka i to koliko nam je zaista malo u stvari dovoljno.

Pozdrav, odoh sada na bauštelu ;)

pre 11 meseci

@ccc
Čovek jeste preterao, ali nije promašio suštinu. Ljudi na zapadu su mnogo aktivniji i prave česte izlete pa otuda i potreba da vuku gomilu opreme (recimo cipele i vodonepropusna odeća za wandering).
Ti, sa druge strane, zaboravljaš da osim porodičnih ljudi postoje i mladi, stari i ljudi bez porodice kojima ne treba veliki auto ili je manji auto drugi auto u porodici.
U mom neposrednom komšiluku je sledeće stanje kod porodica sa decom:
-Kuga + Mercedes A klase
-Arteon karavan + Fiesta
-2x Renault Kangoo (jedan nov, jedan stariji)
-Ford Turneo + A4 (službeni)
-A6 karavan + Mini
-A4 karavan + Polo
-DS7 + DS3
-Astra karavan + Ford Ka

PS. Kod nas se Passat karavan naziva "lubeničar", u Nemačkoj je "Pampers bomber"

nvns

pre 11 meseci

@nvns Kada bi znao koliko može da povuče Wartburg karavan, batalio bi i A6 i X5...
(Avaya, 06. novembar 2023 06:57)

+ čista mehanika može da se popravi bilo gde i bilo čime, pri tom na kampovanju rasteruje komarce. Totalno sam ga izgubio iz vida.

Djorke

pre 11 meseci

@
(nvns, 05. novembar 2023 18:07)
evo ja mogu da priuštim i imam i opet tebi kažem da si toliki serator i skorojević da ti je džabe sve što imaš ako uopšte i imaš .
(Tomy Čubura, 5. novembar 2023 21:09)

Nema taj nista Tomy.
To je jedno tuzno dete kome treba pomoc.

Vlasnik IMT 539 Delux

pre 11 meseci

(Alex, 5. novembar 2023 09:38)

Mozda je napisano malo "grublje" ali je manje vise istina. Zivim na zapadu pa znam. Tacno je da u zemljama poput Nemacke i Svajcarske ljudi mnoogoo vise voze karavane. Tacno je da mnogo vise cene funkcionalnost i prakticnost u odnosu na formu (i to ne samo kod automobila nego generalno u zivotu). Zato voze i MPV vozila daleko vise nego mi. Ako u Srbiji izuzmemo ljude koji zbog prirode posla moraju da voze karavane (prevoze neki materijal, voce, povrce, itd...), udeo limuzina preovladava (pogotovo ako uzmemo u obzir "premium" brendove). Ne znam sta je razlog, ali smo definitivno durgaciji od njih. Dok sam bio u Holandiji, bilo je uobicajeno da devojke vikendom idu u grad u starkama i farmekama jedva malo nasminkane. Dok bi devojke sa Balkana isle znate vec kako. Prosto stavljamo izgled pre svega, ili zelimo da krijemo nase "nedostatke" sa previse sminke i poslovnom limuzinom. Nesto je od ta dva, sve zavisi u sta preferirate da verujete.

Milos Radulovic

pre 11 meseci

Zašto naši ljudi MORAJU uvek da se vredjaju, ma o čemu da pričaju? Kupi šta voliš, ili još bolje šta možeš i "vozi".

Ccc

pre 11 meseci

@nvns, sta ti decko pricas I pises...znaci 90% Evrope je bedno I retardirano jer ne vozi audi A6 ili BMW x5? Evo Ja kupio malo veci auto kada sam dobio dete, koristim ga ne znam ni ja za sto. Na more idem avionom, na skijanje eto sto jedanput stavim skije, a da imam manji auto, I da ne mogu da se spqkujem, rentirao bih auto 7 Dana. Zaista ovde covek moze da procita zaista kretenske komentare. Idi malo preko granice pa ako svi voze audi a6 I x5, evo ja ti se izvinjavam