Zanimljivosti

Subota, 28.10.2023.

10:13

Promašio pri menjanju brzine na 150 km/h – uništio motor VIDEO

Izvor: B92

Promašio pri menjanju brzine na 150 km/h – uništio motor VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Doktor

pre 10 meseci

Ako nije presao sa automatika na manuelni meni deluje cista namestaljka. Jer niko ko je vozio manuelca duze vreme nebi auto ostavio da radi u 3 brzinu toliko dugo. Ove situacije se desavaju ali ni jedan vozac nece zadrzati auto u trecoj duze od pola sekunde. Kuplung vratis u 4 i sve bez problema. Dobro i to je veliki stres za motor ali tu je lamela da malo prokliza ne moze ni motor tako lako da ubrza na 10k obrtaje. Ovo je fejk. Pritom ne deluje bas da se motor bas nesta zacuo mnogo.

Bmw

pre 10 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.
(kole, 30. oktobar 2023 17:26)

Једно је кад га држиш високо у црвеном у одговарајућој брзини, а нешто сасвим друго кад га из 7-8 хиљада спустиш у нижу, он оде преко 10к обртаја. Значи све пуца, радилица, вентили...овде је навлачио и обртаје и њутне.
Хоћеш да ти причам како пуцају радилице попречно а неке чак и подужно при нормалним напрезањима? Гледао сам како М3 е92 расипа клипове, тако да, не причај молим те од Застави и сличним стварима.

cosmo

pre 10 meseci

@Mrgud

Možda, ali taj u Focusu (koji je, inače, francuski dizel) sigurno ne vuče u crvenom. Prešao sam barem 200k u nekoliko HDi službenih varijanti. Priča ovog dječaka je malo vjerovatna.

Pretjeruješ, znaš ti na šta mislim - kriva snage i momenta je na svakom turbodizelu sličnih oblina i sve preko 3,5-4k rpm je potpuno neefikasno natjerivanje u obrtaje, kojim se ne dobija ništa - a stepen više spušta u područje obrtnog momenta i daje znatno više efekta.

Inače, moj privatni je japanski dizel.

Poz iz Tamnog

Joca

pre 11 meseci

Jel ovo o neka zezancija...? Pri 150 iz četvrte u treću za M2 nije nikakav problem. Motor će otići u +7000 obrtaja sekund, dva i može odmah ponovo u četvrtu.. Da je pri 200 to uradio motor zaurlao i razleteo bi se. Tj. polomio bi najverovatnije neku klipnjaču i blok...

Joca

pre 11 meseci

Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.
(Краљ мача, 29.

Koliko sam te razumeo ti ulaziš u krivinu stiskaš kuplung i menjaš brzinu... A on neće da šaltuje... To je prijatelju nemoguće... Koliko imaš vozačkog staža?
Možeš li bliže da objasniš šta ti se dogadja sa volanom, menjačem kuplungom... Da li se blokiraju... kako se dosad nisi prevrnuo i slično... Baš me zanima...

Mrgud

pre 11 meseci

Dizel u crvenom sve radi, osim da vuče.

Poz iz Tamnog
(cosmo, 30. oktobar 2023 14:29)

Smislio Svaba jos neke dizele, nije taj iz tog golfa sto vozis jedini...

PSA

pre 11 meseci

Dok nisam promenio šalthebl, ja sam par puta (ali samo na par sekundi) ubo u treću, umesto u petu. Motor malo jače zaurlao, ali bez ikakvih posledica, i dan danas radi bez problema. Pežo 406, 2.0 Hdi 90, bez plivajućeg.

kole

pre 11 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.

Treći Njutnov Zakon

pre 11 meseci

Ovo neki jako mlad Amer koji inace ne vozi auto sa manuelnim menjacem, 100%. A snimaju isto kao sto svi (automoto entuzijasticni turisti) snimaju kad se docepaju Autobana prvi put, pogotovo ako je ozbiljna masina, da pokazu posle koliko brzo su vozili... a nisu zavrsili u zatvoru.

Ostarilo se sad vozim 1.5

pre 11 meseci

Slicna situacija, obilaznica oko Bukuresta, 2004, Ford Focus 2.0 tdci, mozda par meseci star, ja preticem kamion u nepreglednoj krivini (kreten, mlad, neiskusan, prvi dobar auto sluzbeni, lep put) i vidim kamion koji mi dolazi u susret. 110 iz pete u trecu, auto nabije crveno, povuce me tih par metara ispred kamiona, uletim nazad u traku, i prezivim...

Mozda BMW ima osetljiviji motor i menjac od Fokusa....ne znam...

Voja

pre 11 meseci

Fascinantno mi je kada se ljudi pale na ove namestene pricice... Zamisli, lik slucajno promasio brzinu i slucajno bas u tom trenutku snimao i slucajno pustio da se vrti na milion obrtaja i slucajno zaboravio da ima kvacilo i toliko slucajnosti, a raja se naravno pali...Jos raspravlja sta se desilo i zasto. Uzas.

Trt

pre 11 meseci

Iskusan mali sa dijagnozom, a i recit. Ubacis novu dijagnozu i resen problem, nje to skupo u bmw-u, ako ti procene da se i sasija uvila od naprezanja, i da se felne skockale, a mozda i pojaseve mora da zamene zbog bezbednosti. Od kad pustaju za vikend, svasta se desava i razne dijagnoze sednu za volan

Profesor Dušan

pre 11 meseci

au brate i mene je ovo zabolelo samo od čitanja uh...ne dao bog nikome od nas vozača da nam se desi, pu pu daleko bilo , pomeri se s mesta dok čitaš.

igor

pre 11 meseci

Ja vozim vw Pola i isto tako sam se zeznuo i pri brzini od 80 vratim iz pete u drugu i samo je zastenjao motor i pocela da se oseca lamela ali sam brzo reagovao i bilo sve ok svakako mi bilo krivo sto sam to uradio ali desava se jbg

Bmw

pre 11 meseci

Menjac a ne motor.
(Sofercina, 29. oktobar 2023 12:57)

Е шоферчино, какав црни мењач, истерао му клипове. Мало боље погледај снимак шта се дешава на обртомеру кад га спусти у нижу.

todos

pre 11 meseci

@Дарко
Мајсторе причам о бензинцу не о дизелу. Црвени преко 4500. Било је ситуација да промашим пету и улети у трећу. Казаљка оде дебело у црвено. Чује се продоран звук и не буде ништа. 1.6i.

duk1

pre 11 meseci

Budala, glupak, budala, kreten .. to nije sloboda govora već govor prostih ljudi sa nemogućnosti da izraze emocije na kulturniji način. Nivo rasprave - kafančuga. Ne kapiram čemu služi moderisanje komentara.

Nikola

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ma daj bre šta se pališ budalo, nema veze sa benzincem ili dizelašom , ne ide to tako nego po redosledu!!!

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@glupan godine Ahahahaha kako te iskompleksirao. Ali mi ne znamo ko si. Tako da moze da ti kaze sta god hoce ne brini necemo te zezati sutra na poslu....mnogoo
...Dragane...

neko iz mase

pre 11 meseci

imam puno voznje velikim brzinama po tim famoznim nemackim autoputevima,a imam i tu naviku da u kriznom trenutku pored kocnice spustam iz 6-te u 4-tu ili 3-cu. znam da ce sada "prekaljeni vozaci" da ospu paljbu kako to niko normalan ne radi...

nije to dobro ali kada se nesto nepredvidjeno desi onda neka koci i kocnica i motor. ukoliko bi samo pritisnuo kocnicu i izazvao sudar onda mi dzaba da ostane motor a sve ostalo da izlupam i mozda izgubim glavu. i gle cuda, nikada se nije desio nikakav problem sa motorom. mozda obrtaji ulete po nekada zbog toga u crveno ali nista strasno. opet kazem, nije to pametno i dobro raditi ali jednostavno volim brzo da vozim.

ovaj video je cista glupost i prevara, bas je on "slucajno" ukljucio da snima i gle cuda promasi brzinu pa rikne motor.

DM32

pre 11 meseci

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ne znam šta omalovažavas čoveka, 99 posto ljudi bi već bilo u 6toj na 150 na sat, ne vozimo reli. I kakve veze ima benzin i sa čim? Jel to znaci ako moze da tako i treba?

aalborg

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!

Aca

pre 11 meseci

Cista prevara zarad pregleda,ne verujem Youtuberima pogotovo ne ovakvim,kaze "rekao je"da je morao da promeni motor znaci nije provereno i zato Ćao.

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

Meni se dešacalo da umesto u šestu, vratim u četvrtu... Koje je to sranje od vozila, kada se povarilo. Jedno ako je vozio prebrzo loš auto. Čovek nema pojma. Prešao sa CVT na manuelni prvi put u životu.

ratomir

pre 11 meseci

Dobiše ljudi minuse što spomenuše automatik a automatski menjač za sportsku voznju u odnosu na manuelan, kao mlazni avion u odnosu na propelerca. Ne moze čovek da odradi tom brzinom promenu pa da je i sam Senna u autu

ljud

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...
(Лука, 29. oktobar 2023 13:14)

Ali, ukoliko je doslo do pucanja zupcastog kaisa ili do prezupcenja, klipovi su izubijali sve ventile i ostetili glavu i klipnjace, pa i radilicu, i to je ipak velika havarija, ali mozda ipak ne "potpuno unisten motor".

Glupan godinr

pre 11 meseci

@milos Ok, nazvao si me glupanom godine, sad mi objasni zasto sam glupan godine? PS Otkud ti ideja da tako vređaš nepoznate ljude po Interenetu?

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Sto se cudis, pa Fiat 1.6 DOHC vulgaris od pre 25 godina (Bravo, Stilo, Multipla itd) III ide do 125, Yugo 55 (Fiat OHC od pre 45 godina) cini mi se do 110 u III.

A onda kompetishn kurzn palzn BMW ne moze 150 u III...???

Краљ мача

pre 11 meseci

Ово је велика срамота за БМВ. Каква бре грешка возача? Мењач није требало ни да му дозволи да пребаци назад у трећу брзину. Шкодин мануелни мењач то никад не би дозволио. Знам, јер возим Шкоду. Такође, Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.

davor

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ni ja ne vidim razlog da bilo ko od vas zaljubljenika u automatike komentariše nas koji volimo da razmišljamo u vožnji. Vozio sam automatika i ne kažem da nije lepo i opušteno, ali više mi prija i više se osećam uključen u vožnju u autu sa manuelnim menjačem. Svako zna šta mu više prija, a ti prijatelju gledaj svoje razloge i mani se tuđih. To je isto kao da si rekao ne vidim razlog da bilo ko navija za Partizan, svi bi trebali da budu zvezdaši, ili obrnuto. Jel sad shvataš koliko si glup ispao?

Poznavalac

pre 11 meseci

Nemoguće da strada ovaj motor, ako se vrati u treću na 150. Kratko će možda da udje u crveno, ali ne bi ni motor stradao, a ni turbina.

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@ns Pa taj sto je kupio kada je "nov i funkcionalan" ni ne stigne do momenta kada zariba niti razmislja o tome. Vec promeni auto posle dve, tri godine. To neka brinu ovi koji su 4. ili 5. vlasnik sa "170 000". I neka neko objasni komentatorima da je 2023. godina i da odavno automatici imaju kojekakve opcije ukljucujuci i promenu brzine od strane vozaca i pored toga sto je automatik.

Milan

pre 11 meseci

Uspeo je, ima preglede, samo glupa priča da se zaj.... promašio brzinu. Likovi zaradjuju toliko od ovih gluposti, da mogu da sprže koji god hoće auto.

Zicer

pre 11 meseci

Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog...
(Đorđe, 29. oktobar 2023 12:25)
Nikada automatski menjac na autima sa manje snage i sa vozacem koji zna da vozi nece biti bolji od manuelnog. To se najbolje vidi kod uspona.

Alex

pre 11 meseci

Amerikanac navikao na automate se docepao auto puta bez ogranicenja brzine i auta sa manuelnim menjacem. Recept za propast.

Svako ko je duže vreme vozio manielni menjač zna da kada zeznes brzinu pa prebaciš iz 5e u 2u ili iz 4e u 3u oseti pod kvačilo da nešto nije u redu i vese instinktivno nego svesno reaguje i stisne kvačilo

Milos

pre 11 meseci

@T "mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima" i sad zvanicno imamo dobitnika nagrade glupana godine. Cestitamo dobitniku!

NS made

pre 11 meseci

Automatik braco, pogotovo za skuplje automobile.
(Diksi, 29. oktobar 2023 15:09)
@
Da, dok je nov i funkcionalan. Kada zariba onda kuku braćo pomagajte, pogotovo za skuplje automobile.

Bing

pre 11 meseci

Неки пут, баш ретко, када из пете пребацујем у шесту, ако не држим ручицу скроз десно, склизне у четврту. Али одмах, муњевито реагујем притискањем квачила и пуштањем папучице гаса. Мораш баш да будеш пањ па да пустиш мотор да се бесомучно врти.

brm

pre 11 meseci

Šta ovaj glumi kad je do 150 išao u četvrtoj?

Ako vam je do iživljavanja, zakupite vreme na stazi za trkanje pa divljajte, istresite tamo svoju nervozu zbog nedostataka na određenom deuu tela.

Milun

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.
(Vozač, 29. oktobar 2023 14:52)

Ali ćeš zato da stiskaš kvačilo dok ti se kuk ne raspadne.

Darko

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.
(todos, 29. oktobar 2023 15:00)

Majstore nije ovo berlingo i nije 2000RPM. Tip je navrteo motor na 7-8K obrtaja i pri velikom ubrzanju i inerciji promenio stepen prenosa naniže. Nema mehanike koja to može da izdrži.

Milun

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.
(T, 29. oktobar 2023 14:18) #

Ne možeš da sprečiš elektronikom (bar ne standrdnim sklopovima) da neko nasilno uvede motor u prevelike obrtaje. Elektronika nema kontrolu nad promenama brzine u slučaju manuelnog menjača. Teoretski bi mogao da uradi isto na velikom nagibu, samo ubaci u brzinu i pusti da inercija uradi svoje. Auto neće sam kočiti zbog prevelikih obrtaja, nije bezbedno.

Goran

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke
(mirče, 29. oktobar 2023 13:22)

Verovao ili ne, ima.

todos

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.

прле

pre 11 meseci

Швапски ауто шта рећи, са Рујом или Јапсом нема овог! И лети ако треба! А не неки шминкерај ко ово…

Mihailo NS

pre 11 meseci

Mojoj ženi se desilo na mom bmw-u da iz četvrte prešalta umesto u treću, ona je prešaltala u prvu, zakucala obrtaje ko zna na koliko, skala nije mogla da pokaže. Bila je škripa guma malo se zaneo, kao da je povučena ručna, popalile se lampice. Ugasili auto, upalili, ništa, lampice se ugasile, teraj dalje...

СТРАШНИ СУД

pre 11 meseci

Зарадио је и за други ауто а не само за мотор оволиким прегледима.

Veljko

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.
(mile, 29. oktobar 2023 14:06)
Вероватно немаш БМВ.

Aleksandar

pre 11 meseci

Ajnštajn - upravo to mu daje šarm. Čak i kod M modela sa automatskim menjačem u rikverc se " ubacuje" isto tako. Prelepo...

cobo

pre 11 meseci

Ručica menjača ima centralnu poziciju na tački između 3 i 4 brzine,svaki vozač to zna da za petu brzinu se ručica menjača mora pogurati u desno,to se mora znati i kad se pijano k'o daska i kad te neko probudi u pola noći,ovo je za jutjub!

Zumbul

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.
(Džoni, 29. oktobar 2023 13:05)
Nema šansi da uništip menjač na taj način. Tako je moguće samo uništiti motor, ako preskoči kaiš ili lanac, između bregate i kolenastog vratila, pa se izgubi sinhronizacija između kretanja ventila i klipova i onda se ventili "zakucaju u klipove"! Ali to ne bi smelo tako lako da se desi. Potrebna je baš veliki broj obrtaja, razlabavljen kaiš ili lanac i prebacivanje u mnogo niži stepen prenosa (tj. drastično manji broj obrtaja)!

mile

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.

Vozač

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.

T

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.

Ajnstajn

pre 11 meseci

BMW manuelac je prilicno suptilan. Trebalo mi je dugo vremena da prestanem da ubacujem greskom u rikverc umesto u prvu, jer je rikverc pozicioniran odmah levo do prve bez da postoji poluga gore ili dole, samo mali zubac s minimalnim otporom.

Miki

pre 11 meseci

"Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog..."

Pa ako neko ne zna pravilno da koristi manuelni menjac (kao u slucaju doticnog teksta), takva izjava verovanto onda ima smisla.

Džoni

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.

smeh

pre 11 meseci

Za ovog glupana nije manuelni menjač. Možda da vidi nekako da zameni za automatik. Doduše ko će ga znati, možda i to uspe da pokvari.

Лука

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...

zoran

pre 11 meseci

Ovi paćenici sa živeo automatik neka se jave kada ga budu menjali/popravljali. Inače normalan narod u Srbiji ne sme ni da pomisli na utomatik ne sigurno zato što je jeftin i ekonomičan.

statuskan

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Apsolutno,ko je vozio juga zna da se njegovom savršenom menjaču to dešavalo x puta i da nikakvih problema nakon toga nije bilo.Pa ovi novi automobili kao od putera da su pravljeni!

mirče

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke

mojeiskustvo

pre 11 meseci

tesko da ce se ovo desiti u BMW. menjac je odlican= upada gde treba kada menjas brzine, za razliku od nekih drugih proizvodjaca vozila.

466453

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Mnogo ti ne znaš i opet si živ.
Ako je navukao 4. do 6500 rpm i ušao u 3. tu je već po pitanju kvačila motor navrteo na minimalno 1000 tom više.
U naglom puštanju kvačila, sigurno će se na precizno odrađenom tajmingu bregastih pojaviti efekat gde klip stigne ventil koji ne uspeva opruga da povuče dovoljno brzo, uz to Vanos komplikuje stvar.

Navici ti tvoj motor do blokade u 4. pa ga čini u treću pa se javi!

nikola

pre 11 meseci

Auto ne bi trebalo da ima problema ako se smanjuje sa 4 na 3 bez gasa, tako se automatski i usporava, motor koči i vraća obrtaje ali ovaj lik je upotrebio pun gas.


Meni se desilo par puta da ubacim greškom u nižu brzinu ali motor nikad nije zakazao.

Možda je to što vozim auto od pre 20 godina pa je motor a ne motorčić kao kod ovog slučaja.

Vlada

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.

mirče

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke

Džoni

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.

Mihailo NS

pre 11 meseci

Mojoj ženi se desilo na mom bmw-u da iz četvrte prešalta umesto u treću, ona je prešaltala u prvu, zakucala obrtaje ko zna na koliko, skala nije mogla da pokaže. Bila je škripa guma malo se zaneo, kao da je povučena ručna, popalile se lampice. Ugasili auto, upalili, ništa, lampice se ugasile, teraj dalje...

statuskan

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Apsolutno,ko je vozio juga zna da se njegovom savršenom menjaču to dešavalo x puta i da nikakvih problema nakon toga nije bilo.Pa ovi novi automobili kao od putera da su pravljeni!

Лука

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...

cobo

pre 11 meseci

Ručica menjača ima centralnu poziciju na tački između 3 i 4 brzine,svaki vozač to zna da za petu brzinu se ručica menjača mora pogurati u desno,to se mora znati i kad se pijano k'o daska i kad te neko probudi u pola noći,ovo je za jutjub!

Bing

pre 11 meseci

Неки пут, баш ретко, када из пете пребацујем у шесту, ако не држим ручицу скроз десно, склизне у четврту. Али одмах, муњевито реагујем притискањем квачила и пуштањем папучице гаса. Мораш баш да будеш пањ па да пустиш мотор да се бесомучно врти.

Milan

pre 11 meseci

Uspeo je, ima preglede, samo glupa priča da se zaj.... promašio brzinu. Likovi zaradjuju toliko od ovih gluposti, da mogu da sprže koji god hoće auto.

Vlada

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.

Vozač

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.

Miki

pre 11 meseci

"Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog..."

Pa ako neko ne zna pravilno da koristi manuelni menjac (kao u slucaju doticnog teksta), takva izjava verovanto onda ima smisla.

Zicer

pre 11 meseci

Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog...
(Đorđe, 29. oktobar 2023 12:25)
Nikada automatski menjac na autima sa manje snage i sa vozacem koji zna da vozi nece biti bolji od manuelnog. To se najbolje vidi kod uspona.

davor

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ni ja ne vidim razlog da bilo ko od vas zaljubljenika u automatike komentariše nas koji volimo da razmišljamo u vožnji. Vozio sam automatika i ne kažem da nije lepo i opušteno, ali više mi prija i više se osećam uključen u vožnju u autu sa manuelnim menjačem. Svako zna šta mu više prija, a ti prijatelju gledaj svoje razloge i mani se tuđih. To je isto kao da si rekao ne vidim razlog da bilo ko navija za Partizan, svi bi trebali da budu zvezdaši, ili obrnuto. Jel sad shvataš koliko si glup ispao?

Poznavalac

pre 11 meseci

Nemoguće da strada ovaj motor, ako se vrati u treću na 150. Kratko će možda da udje u crveno, ali ne bi ni motor stradao, a ni turbina.

mile

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.

T

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.

todos

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.

zoran

pre 11 meseci

Ovi paćenici sa živeo automatik neka se jave kada ga budu menjali/popravljali. Inače normalan narod u Srbiji ne sme ni da pomisli na utomatik ne sigurno zato što je jeftin i ekonomičan.

Alex

pre 11 meseci

Amerikanac navikao na automate se docepao auto puta bez ogranicenja brzine i auta sa manuelnim menjacem. Recept za propast.

Svako ko je duže vreme vozio manielni menjač zna da kada zeznes brzinu pa prebaciš iz 5e u 2u ili iz 4e u 3u oseti pod kvačilo da nešto nije u redu i vese instinktivno nego svesno reaguje i stisne kvačilo

neko iz mase

pre 11 meseci

imam puno voznje velikim brzinama po tim famoznim nemackim autoputevima,a imam i tu naviku da u kriznom trenutku pored kocnice spustam iz 6-te u 4-tu ili 3-cu. znam da ce sada "prekaljeni vozaci" da ospu paljbu kako to niko normalan ne radi...

nije to dobro ali kada se nesto nepredvidjeno desi onda neka koci i kocnica i motor. ukoliko bi samo pritisnuo kocnicu i izazvao sudar onda mi dzaba da ostane motor a sve ostalo da izlupam i mozda izgubim glavu. i gle cuda, nikada se nije desio nikakav problem sa motorom. mozda obrtaji ulete po nekada zbog toga u crveno ali nista strasno. opet kazem, nije to pametno i dobro raditi ali jednostavno volim brzo da vozim.

ovaj video je cista glupost i prevara, bas je on "slucajno" ukljucio da snima i gle cuda promasi brzinu pa rikne motor.

NS made

pre 11 meseci

Automatik braco, pogotovo za skuplje automobile.
(Diksi, 29. oktobar 2023 15:09)
@
Da, dok je nov i funkcionalan. Kada zariba onda kuku braćo pomagajte, pogotovo za skuplje automobile.

brm

pre 11 meseci

Šta ovaj glumi kad je do 150 išao u četvrtoj?

Ako vam je do iživljavanja, zakupite vreme na stazi za trkanje pa divljajte, istresite tamo svoju nervozu zbog nedostataka na određenom deuu tela.

Zumbul

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.
(Džoni, 29. oktobar 2023 13:05)
Nema šansi da uništip menjač na taj način. Tako je moguće samo uništiti motor, ako preskoči kaiš ili lanac, između bregate i kolenastog vratila, pa se izgubi sinhronizacija između kretanja ventila i klipova i onda se ventili "zakucaju u klipove"! Ali to ne bi smelo tako lako da se desi. Potrebna je baš veliki broj obrtaja, razlabavljen kaiš ili lanac i prebacivanje u mnogo niži stepen prenosa (tj. drastično manji broj obrtaja)!

466453

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Mnogo ti ne znaš i opet si živ.
Ako je navukao 4. do 6500 rpm i ušao u 3. tu je već po pitanju kvačila motor navrteo na minimalno 1000 tom više.
U naglom puštanju kvačila, sigurno će se na precizno odrađenom tajmingu bregastih pojaviti efekat gde klip stigne ventil koji ne uspeva opruga da povuče dovoljno brzo, uz to Vanos komplikuje stvar.

Navici ti tvoj motor do blokade u 4. pa ga čini u treću pa se javi!

Goran

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke
(mirče, 29. oktobar 2023 13:22)

Verovao ili ne, ima.

Veljko

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.
(mile, 29. oktobar 2023 14:06)
Вероватно немаш БМВ.

СТРАШНИ СУД

pre 11 meseci

Зарадио је и за други ауто а не само за мотор оволиким прегледима.

nikola

pre 11 meseci

Auto ne bi trebalo da ima problema ako se smanjuje sa 4 na 3 bez gasa, tako se automatski i usporava, motor koči i vraća obrtaje ali ovaj lik je upotrebio pun gas.


Meni se desilo par puta da ubacim greškom u nižu brzinu ali motor nikad nije zakazao.

Možda je to što vozim auto od pre 20 godina pa je motor a ne motorčić kao kod ovog slučaja.

smeh

pre 11 meseci

Za ovog glupana nije manuelni menjač. Možda da vidi nekako da zameni za automatik. Doduše ko će ga znati, možda i to uspe da pokvari.

Milos

pre 11 meseci

@T "mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima" i sad zvanicno imamo dobitnika nagrade glupana godine. Cestitamo dobitniku!

прле

pre 11 meseci

Швапски ауто шта рећи, са Рујом или Јапсом нема овог! И лети ако треба! А не неки шминкерај ко ово…

Glupan godinr

pre 11 meseci

@milos Ok, nazvao si me glupanom godine, sad mi objasni zasto sam glupan godine? PS Otkud ti ideja da tako vređaš nepoznate ljude po Interenetu?

Milun

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.
(Vozač, 29. oktobar 2023 14:52)

Ali ćeš zato da stiskaš kvačilo dok ti se kuk ne raspadne.

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Sto se cudis, pa Fiat 1.6 DOHC vulgaris od pre 25 godina (Bravo, Stilo, Multipla itd) III ide do 125, Yugo 55 (Fiat OHC od pre 45 godina) cini mi se do 110 u III.

A onda kompetishn kurzn palzn BMW ne moze 150 u III...???

Aca

pre 11 meseci

Cista prevara zarad pregleda,ne verujem Youtuberima pogotovo ne ovakvim,kaze "rekao je"da je morao da promeni motor znaci nije provereno i zato Ćao.

Voja

pre 11 meseci

Fascinantno mi je kada se ljudi pale na ove namestene pricice... Zamisli, lik slucajno promasio brzinu i slucajno bas u tom trenutku snimao i slucajno pustio da se vrti na milion obrtaja i slucajno zaboravio da ima kvacilo i toliko slucajnosti, a raja se naravno pali...Jos raspravlja sta se desilo i zasto. Uzas.

mojeiskustvo

pre 11 meseci

tesko da ce se ovo desiti u BMW. menjac je odlican= upada gde treba kada menjas brzine, za razliku od nekih drugih proizvodjaca vozila.

Ajnstajn

pre 11 meseci

BMW manuelac je prilicno suptilan. Trebalo mi je dugo vremena da prestanem da ubacujem greskom u rikverc umesto u prvu, jer je rikverc pozicioniran odmah levo do prve bez da postoji poluga gore ili dole, samo mali zubac s minimalnim otporom.

aalborg

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!

DM32

pre 11 meseci

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ne znam šta omalovažavas čoveka, 99 posto ljudi bi već bilo u 6toj na 150 na sat, ne vozimo reli. I kakve veze ima benzin i sa čim? Jel to znaci ako moze da tako i treba?

Aleksandar

pre 11 meseci

Ajnštajn - upravo to mu daje šarm. Čak i kod M modela sa automatskim menjačem u rikverc se " ubacuje" isto tako. Prelepo...

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@ns Pa taj sto je kupio kada je "nov i funkcionalan" ni ne stigne do momenta kada zariba niti razmislja o tome. Vec promeni auto posle dve, tri godine. To neka brinu ovi koji su 4. ili 5. vlasnik sa "170 000". I neka neko objasni komentatorima da je 2023. godina i da odavno automatici imaju kojekakve opcije ukljucujuci i promenu brzine od strane vozaca i pored toga sto je automatik.

Краљ мача

pre 11 meseci

Ово је велика срамота за БМВ. Каква бре грешка возача? Мењач није требало ни да му дозволи да пребаци назад у трећу брзину. Шкодин мануелни мењач то никад не би дозволио. Знам, јер возим Шкоду. Такође, Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.

ljud

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...
(Лука, 29. oktobar 2023 13:14)

Ali, ukoliko je doslo do pucanja zupcastog kaisa ili do prezupcenja, klipovi su izubijali sve ventile i ostetili glavu i klipnjace, pa i radilicu, i to je ipak velika havarija, ali mozda ipak ne "potpuno unisten motor".

ratomir

pre 11 meseci

Dobiše ljudi minuse što spomenuše automatik a automatski menjač za sportsku voznju u odnosu na manuelan, kao mlazni avion u odnosu na propelerca. Ne moze čovek da odradi tom brzinom promenu pa da je i sam Senna u autu

Milun

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.
(T, 29. oktobar 2023 14:18) #

Ne možeš da sprečiš elektronikom (bar ne standrdnim sklopovima) da neko nasilno uvede motor u prevelike obrtaje. Elektronika nema kontrolu nad promenama brzine u slučaju manuelnog menjača. Teoretski bi mogao da uradi isto na velikom nagibu, samo ubaci u brzinu i pusti da inercija uradi svoje. Auto neće sam kočiti zbog prevelikih obrtaja, nije bezbedno.

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

Meni se dešacalo da umesto u šestu, vratim u četvrtu... Koje je to sranje od vozila, kada se povarilo. Jedno ako je vozio prebrzo loš auto. Čovek nema pojma. Prešao sa CVT na manuelni prvi put u životu.

Ostarilo se sad vozim 1.5

pre 11 meseci

Slicna situacija, obilaznica oko Bukuresta, 2004, Ford Focus 2.0 tdci, mozda par meseci star, ja preticem kamion u nepreglednoj krivini (kreten, mlad, neiskusan, prvi dobar auto sluzbeni, lep put) i vidim kamion koji mi dolazi u susret. 110 iz pete u trecu, auto nabije crveno, povuce me tih par metara ispred kamiona, uletim nazad u traku, i prezivim...

Mozda BMW ima osetljiviji motor i menjac od Fokusa....ne znam...

Nikola

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ma daj bre šta se pališ budalo, nema veze sa benzincem ili dizelašom , ne ide to tako nego po redosledu!!!

Joca

pre 11 meseci

Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.
(Краљ мача, 29.

Koliko sam te razumeo ti ulaziš u krivinu stiskaš kuplung i menjaš brzinu... A on neće da šaltuje... To je prijatelju nemoguće... Koliko imaš vozačkog staža?
Možeš li bliže da objasniš šta ti se dogadja sa volanom, menjačem kuplungom... Da li se blokiraju... kako se dosad nisi prevrnuo i slično... Baš me zanima...

Darko

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.
(todos, 29. oktobar 2023 15:00)

Majstore nije ovo berlingo i nije 2000RPM. Tip je navrteo motor na 7-8K obrtaja i pri velikom ubrzanju i inerciji promenio stepen prenosa naniže. Nema mehanike koja to može da izdrži.

duk1

pre 11 meseci

Budala, glupak, budala, kreten .. to nije sloboda govora već govor prostih ljudi sa nemogućnosti da izraze emocije na kulturniji način. Nivo rasprave - kafančuga. Ne kapiram čemu služi moderisanje komentara.

todos

pre 11 meseci

@Дарко
Мајсторе причам о бензинцу не о дизелу. Црвени преко 4500. Било је ситуација да промашим пету и улети у трећу. Казаљка оде дебело у црвено. Чује се продоран звук и не буде ништа. 1.6i.

kole

pre 11 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.

Treći Njutnov Zakon

pre 11 meseci

Ovo neki jako mlad Amer koji inace ne vozi auto sa manuelnim menjacem, 100%. A snimaju isto kao sto svi (automoto entuzijasticni turisti) snimaju kad se docepaju Autobana prvi put, pogotovo ako je ozbiljna masina, da pokazu posle koliko brzo su vozili... a nisu zavrsili u zatvoru.

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@glupan godine Ahahahaha kako te iskompleksirao. Ali mi ne znamo ko si. Tako da moze da ti kaze sta god hoce ne brini necemo te zezati sutra na poslu....mnogoo
...Dragane...

Trt

pre 11 meseci

Iskusan mali sa dijagnozom, a i recit. Ubacis novu dijagnozu i resen problem, nje to skupo u bmw-u, ako ti procene da se i sasija uvila od naprezanja, i da se felne skockale, a mozda i pojaseve mora da zamene zbog bezbednosti. Od kad pustaju za vikend, svasta se desava i razne dijagnoze sednu za volan

igor

pre 11 meseci

Ja vozim vw Pola i isto tako sam se zeznuo i pri brzini od 80 vratim iz pete u drugu i samo je zastenjao motor i pocela da se oseca lamela ali sam brzo reagovao i bilo sve ok svakako mi bilo krivo sto sam to uradio ali desava se jbg

Bmw

pre 11 meseci

Menjac a ne motor.
(Sofercina, 29. oktobar 2023 12:57)

Е шоферчино, какав црни мењач, истерао му клипове. Мало боље погледај снимак шта се дешава на обртомеру кад га спусти у нижу.

PSA

pre 11 meseci

Dok nisam promenio šalthebl, ja sam par puta (ali samo na par sekundi) ubo u treću, umesto u petu. Motor malo jače zaurlao, ali bez ikakvih posledica, i dan danas radi bez problema. Pežo 406, 2.0 Hdi 90, bez plivajućeg.

Mrgud

pre 11 meseci

Dizel u crvenom sve radi, osim da vuče.

Poz iz Tamnog
(cosmo, 30. oktobar 2023 14:29)

Smislio Svaba jos neke dizele, nije taj iz tog golfa sto vozis jedini...

Joca

pre 11 meseci

Jel ovo o neka zezancija...? Pri 150 iz četvrte u treću za M2 nije nikakav problem. Motor će otići u +7000 obrtaja sekund, dva i može odmah ponovo u četvrtu.. Da je pri 200 to uradio motor zaurlao i razleteo bi se. Tj. polomio bi najverovatnije neku klipnjaču i blok...

Profesor Dušan

pre 11 meseci

au brate i mene je ovo zabolelo samo od čitanja uh...ne dao bog nikome od nas vozača da nam se desi, pu pu daleko bilo , pomeri se s mesta dok čitaš.

Bmw

pre 10 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.
(kole, 30. oktobar 2023 17:26)

Једно је кад га држиш високо у црвеном у одговарајућој брзини, а нешто сасвим друго кад га из 7-8 хиљада спустиш у нижу, он оде преко 10к обртаја. Значи све пуца, радилица, вентили...овде је навлачио и обртаје и њутне.
Хоћеш да ти причам како пуцају радилице попречно а неке чак и подужно при нормалним напрезањима? Гледао сам како М3 е92 расипа клипове, тако да, не причај молим те од Застави и сличним стварима.

cosmo

pre 10 meseci

@Mrgud

Možda, ali taj u Focusu (koji je, inače, francuski dizel) sigurno ne vuče u crvenom. Prešao sam barem 200k u nekoliko HDi službenih varijanti. Priča ovog dječaka je malo vjerovatna.

Pretjeruješ, znaš ti na šta mislim - kriva snage i momenta je na svakom turbodizelu sličnih oblina i sve preko 3,5-4k rpm je potpuno neefikasno natjerivanje u obrtaje, kojim se ne dobija ništa - a stepen više spušta u područje obrtnog momenta i daje znatno više efekta.

Inače, moj privatni je japanski dizel.

Poz iz Tamnog

Doktor

pre 10 meseci

Ako nije presao sa automatika na manuelni meni deluje cista namestaljka. Jer niko ko je vozio manuelca duze vreme nebi auto ostavio da radi u 3 brzinu toliko dugo. Ove situacije se desavaju ali ni jedan vozac nece zadrzati auto u trecoj duze od pola sekunde. Kuplung vratis u 4 i sve bez problema. Dobro i to je veliki stres za motor ali tu je lamela da malo prokliza ne moze ni motor tako lako da ubrza na 10k obrtaje. Ovo je fejk. Pritom ne deluje bas da se motor bas nesta zacuo mnogo.

Vlada

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.

zoran

pre 11 meseci

Ovi paćenici sa živeo automatik neka se jave kada ga budu menjali/popravljali. Inače normalan narod u Srbiji ne sme ni da pomisli na utomatik ne sigurno zato što je jeftin i ekonomičan.

Milun

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.
(Vozač, 29. oktobar 2023 14:52)

Ali ćeš zato da stiskaš kvačilo dok ti se kuk ne raspadne.

Ajnstajn

pre 11 meseci

BMW manuelac je prilicno suptilan. Trebalo mi je dugo vremena da prestanem da ubacujem greskom u rikverc umesto u prvu, jer je rikverc pozicioniran odmah levo do prve bez da postoji poluga gore ili dole, samo mali zubac s minimalnim otporom.

прле

pre 11 meseci

Швапски ауто шта рећи, са Рујом или Јапсом нема овог! И лети ако треба! А не неки шминкерај ко ово…

ratomir

pre 11 meseci

Dobiše ljudi minuse što spomenuše automatik a automatski menjač za sportsku voznju u odnosu na manuelan, kao mlazni avion u odnosu na propelerca. Ne moze čovek da odradi tom brzinom promenu pa da je i sam Senna u autu

mojeiskustvo

pre 11 meseci

tesko da ce se ovo desiti u BMW. menjac je odlican= upada gde treba kada menjas brzine, za razliku od nekih drugih proizvodjaca vozila.

Zicer

pre 11 meseci

Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog...
(Đorđe, 29. oktobar 2023 12:25)
Nikada automatski menjac na autima sa manje snage i sa vozacem koji zna da vozi nece biti bolji od manuelnog. To se najbolje vidi kod uspona.

466453

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Mnogo ti ne znaš i opet si živ.
Ako je navukao 4. do 6500 rpm i ušao u 3. tu je već po pitanju kvačila motor navrteo na minimalno 1000 tom više.
U naglom puštanju kvačila, sigurno će se na precizno odrađenom tajmingu bregastih pojaviti efekat gde klip stigne ventil koji ne uspeva opruga da povuče dovoljno brzo, uz to Vanos komplikuje stvar.

Navici ti tvoj motor do blokade u 4. pa ga čini u treću pa se javi!

Darko

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.
(todos, 29. oktobar 2023 15:00)

Majstore nije ovo berlingo i nije 2000RPM. Tip je navrteo motor na 7-8K obrtaja i pri velikom ubrzanju i inerciji promenio stepen prenosa naniže. Nema mehanike koja to može da izdrži.

aalborg

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!

Džoni

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.

mirče

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke

nikola

pre 11 meseci

Auto ne bi trebalo da ima problema ako se smanjuje sa 4 na 3 bez gasa, tako se automatski i usporava, motor koči i vraća obrtaje ali ovaj lik je upotrebio pun gas.


Meni se desilo par puta da ubacim greškom u nižu brzinu ali motor nikad nije zakazao.

Možda je to što vozim auto od pre 20 godina pa je motor a ne motorčić kao kod ovog slučaja.

NS made

pre 11 meseci

Automatik braco, pogotovo za skuplje automobile.
(Diksi, 29. oktobar 2023 15:09)
@
Da, dok je nov i funkcionalan. Kada zariba onda kuku braćo pomagajte, pogotovo za skuplje automobile.

Краљ мача

pre 11 meseci

Ово је велика срамота за БМВ. Каква бре грешка возача? Мењач није требало ни да му дозволи да пребаци назад у трећу брзину. Шкодин мануелни мењач то никад не би дозволио. Знам, јер возим Шкоду. Такође, Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.

Nikola

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ma daj bre šta se pališ budalo, nema veze sa benzincem ili dizelašom , ne ide to tako nego po redosledu!!!

Milos

pre 11 meseci

@T "mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima" i sad zvanicno imamo dobitnika nagrade glupana godine. Cestitamo dobitniku!

Miki

pre 11 meseci

"Ima razloga zašto je automatski menjač neuporedivo bolji od ručnog..."

Pa ako neko ne zna pravilno da koristi manuelni menjac (kao u slucaju doticnog teksta), takva izjava verovanto onda ima smisla.

Veljko

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.
(mile, 29. oktobar 2023 14:06)
Вероватно немаш БМВ.

brm

pre 11 meseci

Šta ovaj glumi kad je do 150 išao u četvrtoj?

Ako vam je do iživljavanja, zakupite vreme na stazi za trkanje pa divljajte, istresite tamo svoju nervozu zbog nedostataka na određenom deuu tela.

statuskan

pre 11 meseci

koji fak?Pa ja to redovno radim na svakom autu i ništa se ne desi samo ga dobro produva.Krš neki ovaj bmw
(Subotica, 29. oktobar 2023 12:24)

Apsolutno,ko je vozio juga zna da se njegovom savršenom menjaču to dešavalo x puta i da nikakvih problema nakon toga nije bilo.Pa ovi novi automobili kao od putera da su pravljeni!

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@ns Pa taj sto je kupio kada je "nov i funkcionalan" ni ne stigne do momenta kada zariba niti razmislja o tome. Vec promeni auto posle dve, tri godine. To neka brinu ovi koji su 4. ili 5. vlasnik sa "170 000". I neka neko objasni komentatorima da je 2023. godina i da odavno automatici imaju kojekakve opcije ukljucujuci i promenu brzine od strane vozaca i pored toga sto je automatik.

Mihailo NS

pre 11 meseci

Mojoj ženi se desilo na mom bmw-u da iz četvrte prešalta umesto u treću, ona je prešaltala u prvu, zakucala obrtaje ko zna na koliko, skala nije mogla da pokaže. Bila je škripa guma malo se zaneo, kao da je povučena ručna, popalile se lampice. Ugasili auto, upalili, ništa, lampice se ugasile, teraj dalje...

Лука

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...

smeh

pre 11 meseci

Za ovog glupana nije manuelni menjač. Možda da vidi nekako da zameni za automatik. Doduše ko će ga znati, možda i to uspe da pokvari.

cobo

pre 11 meseci

Ručica menjača ima centralnu poziciju na tački između 3 i 4 brzine,svaki vozač to zna da za petu brzinu se ručica menjača mora pogurati u desno,to se mora znati i kad se pijano k'o daska i kad te neko probudi u pola noći,ovo je za jutjub!

DM32

pre 11 meseci

Zemljače nek si mi ti živ i zdrav.. Čovek vozi benzinca. Ako si čuo za tu vrstu goriva? I akonsi čuo u koje obrtaje idu motori na benzin, bez da uđu u crveno?!
(aalborg, 29. oktobar 2023 22:19)

Ne znam šta omalovažavas čoveka, 99 posto ljudi bi već bilo u 6toj na 150 na sat, ne vozimo reli. I kakve veze ima benzin i sa čim? Jel to znaci ako moze da tako i treba?

Vozač

pre 11 meseci

@ Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Pa minimum 2000 razloga na svakom autu beše, tolika je razlika u ceni kod kupovine novog automatika u odnosu na manuelac. Taj novac moram da zaradim, a neće mi se vratiti kod prodaje.

Zumbul

pre 11 meseci

Nema šanse da uništiš motor ako ga iz četvrte išaltaš u treću pa bilo to i na 150. Kad moj krš od auta 2000 c i 130ks trećom ide preko 130 ne vidim zašto taj BMW ne bi mogao trećom 150km/h? Naravno podigao bi obrtaje u crveno, ali nema šanse da bi uništio motor? Po meni ovde bi pre moglo doći do oštećenja menjača, ali da uništiš motor to nema šanse pa da ga svirneš i u rikverc.
(Džoni, 29. oktobar 2023 13:05)
Nema šansi da uništip menjač na taj način. Tako je moguće samo uništiti motor, ako preskoči kaiš ili lanac, između bregate i kolenastog vratila, pa se izgubi sinhronizacija između kretanja ventila i klipova i onda se ventili "zakucaju u klipove"! Ali to ne bi smelo tako lako da se desi. Potrebna je baš veliki broj obrtaja, razlabavljen kaiš ili lanac i prebacivanje u mnogo niži stepen prenosa (tj. drastično manji broj obrtaja)!

mile

pre 11 meseci

i meni se desilo ali na manjim obrtajima uz lagano pustanje kvacila, odmah ispravio gresku nista se nije desilo sa motorom a ni sa menjacem ili kvacilom.

Alex

pre 11 meseci

Amerikanac navikao na automate se docepao auto puta bez ogranicenja brzine i auta sa manuelnim menjacem. Recept za propast.

Svako ko je duže vreme vozio manielni menjač zna da kada zeznes brzinu pa prebaciš iz 5e u 2u ili iz 4e u 3u oseti pod kvačilo da nešto nije u redu i vese instinktivno nego svesno reaguje i stisne kvačilo

davor

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ni ja ne vidim razlog da bilo ko od vas zaljubljenika u automatike komentariše nas koji volimo da razmišljamo u vožnji. Vozio sam automatika i ne kažem da nije lepo i opušteno, ali više mi prija i više se osećam uključen u vožnju u autu sa manuelnim menjačem. Svako zna šta mu više prija, a ti prijatelju gledaj svoje razloge i mani se tuđih. To je isto kao da si rekao ne vidim razlog da bilo ko navija za Partizan, svi bi trebali da budu zvezdaši, ili obrnuto. Jel sad shvataš koliko si glup ispao?

T

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.

Milun

pre 11 meseci

Kao sto je napisao @subotica, zasto bi to unistilo motor? Treca tipicno ima 30% veci odnos nego cetvrta. On je bio na 150kmh u trecoj, moja procena je da je bio na 8200rpm (za auto koji je u 5. na 130kmh na 4000rpm, sto je na gornjoj skali, mnogi se vrte na manje), kad je prebacio u trecu auto je otisao na 10500rpm. To jeste mnogo, ali mislim da bi BMW motor morao da izdrzi par par minuta na tim obrtajima, jer je to auto koji ljudi voze kao da je trkacki. A ocekivao bih da savrmemeni auto ima neku elektronsku zastitu ako nije u stanju da to izdrzi.
(T, 29. oktobar 2023 14:18) #

Ne možeš da sprečiš elektronikom (bar ne standrdnim sklopovima) da neko nasilno uvede motor u prevelike obrtaje. Elektronika nema kontrolu nad promenama brzine u slučaju manuelnog menjača. Teoretski bi mogao da uradi isto na velikom nagibu, samo ubaci u brzinu i pusti da inercija uradi svoje. Auto neće sam kočiti zbog prevelikih obrtaja, nije bezbedno.

Nuklearni mravojed

pre 11 meseci

Na 150kmh prebacuje u 5. brzinu?! Na koliko onda prebacuje u 6.?
(Mhm, 29. oktobar 2023 13:06)

Sto se cudis, pa Fiat 1.6 DOHC vulgaris od pre 25 godina (Bravo, Stilo, Multipla itd) III ide do 125, Yugo 55 (Fiat OHC od pre 45 godina) cini mi se do 110 u III.

A onda kompetishn kurzn palzn BMW ne moze 150 u III...???

igor

pre 11 meseci

Ja vozim vw Pola i isto tako sam se zeznuo i pri brzini od 80 vratim iz pete u drugu i samo je zastenjao motor i pocela da se oseca lamela ali sam brzo reagovao i bilo sve ok svakako mi bilo krivo sto sam to uradio ali desava se jbg

todos

pre 11 meseci

Десило се пар пута на берлингу из '06. Оде у казаљка у црвено и ништа идеш даље. У принципу не би требало да се дешава, треба да постоји неки отпор. А што неко рече, нове играчке нису као оне од пре 20 година.

Aleksandar

pre 11 meseci

Ajnštajn - upravo to mu daje šarm. Čak i kod M modela sa automatskim menjačem u rikverc se " ubacuje" isto tako. Prelepo...

Goran

pre 11 meseci

Ne vidim razlog da 2023. godine bilo ko vozi auto sa manuelnim menjačam. Jedino zaluđenici u takvu vrstu vožnje a to bi trebalo da je minimalni procenat.
(Vlada, 29. oktobar 2023 12:24)

Ja vozim manuelni u 2023. jer nema automatika za moga golfa dvojke
(mirče, 29. oktobar 2023 13:22)

Verovao ili ne, ima.

Bing

pre 11 meseci

Неки пут, баш ретко, када из пете пребацујем у шесту, ако не држим ручицу скроз десно, склизне у четврту. Али одмах, муњевито реагујем притискањем квачила и пуштањем папучице гаса. Мораш баш да будеш пањ па да пустиш мотор да се бесомучно врти.

Milan

pre 11 meseci

Uspeo je, ima preglede, samo glupa priča da se zaj.... promašio brzinu. Likovi zaradjuju toliko od ovih gluposti, da mogu da sprže koji god hoće auto.

Poznavalac

pre 11 meseci

Nemoguće da strada ovaj motor, ako se vrati u treću na 150. Kratko će možda da udje u crveno, ali ne bi ni motor stradao, a ni turbina.

Glupan godinr

pre 11 meseci

@milos Ok, nazvao si me glupanom godine, sad mi objasni zasto sam glupan godine? PS Otkud ti ideja da tako vređaš nepoznate ljude po Interenetu?

Profesor Dušan

pre 11 meseci

au brate i mene je ovo zabolelo samo od čitanja uh...ne dao bog nikome od nas vozača da nam se desi, pu pu daleko bilo , pomeri se s mesta dok čitaš.

Aca

pre 11 meseci

Cista prevara zarad pregleda,ne verujem Youtuberima pogotovo ne ovakvim,kaze "rekao je"da je morao da promeni motor znaci nije provereno i zato Ćao.

ljud

pre 11 meseci

Овде нешто друго није у реду. Да је брзина била и 200 км/h за две секунде у црвеном не би се десила таква катастрофа и потпуно уништени мотор...
(Лука, 29. oktobar 2023 13:14)

Ali, ukoliko je doslo do pucanja zupcastog kaisa ili do prezupcenja, klipovi su izubijali sve ventile i ostetili glavu i klipnjace, pa i radilicu, i to je ipak velika havarija, ali mozda ipak ne "potpuno unisten motor".

duk1

pre 11 meseci

Budala, glupak, budala, kreten .. to nije sloboda govora već govor prostih ljudi sa nemogućnosti da izraze emocije na kulturniji način. Nivo rasprave - kafančuga. Ne kapiram čemu služi moderisanje komentara.

MilunkaMalina

pre 11 meseci

@glupan godine Ahahahaha kako te iskompleksirao. Ali mi ne znamo ko si. Tako da moze da ti kaze sta god hoce ne brini necemo te zezati sutra na poslu....mnogoo
...Dragane...

Bmw

pre 11 meseci

Menjac a ne motor.
(Sofercina, 29. oktobar 2023 12:57)

Е шоферчино, какав црни мењач, истерао му клипове. Мало боље погледај снимак шта се дешава на обртомеру кад га спусти у нижу.

Voja

pre 11 meseci

Fascinantno mi je kada se ljudi pale na ove namestene pricice... Zamisli, lik slucajno promasio brzinu i slucajno bas u tom trenutku snimao i slucajno pustio da se vrti na milion obrtaja i slucajno zaboravio da ima kvacilo i toliko slucajnosti, a raja se naravno pali...Jos raspravlja sta se desilo i zasto. Uzas.

kole

pre 11 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.

neko iz mase

pre 11 meseci

imam puno voznje velikim brzinama po tim famoznim nemackim autoputevima,a imam i tu naviku da u kriznom trenutku pored kocnice spustam iz 6-te u 4-tu ili 3-cu. znam da ce sada "prekaljeni vozaci" da ospu paljbu kako to niko normalan ne radi...

nije to dobro ali kada se nesto nepredvidjeno desi onda neka koci i kocnica i motor. ukoliko bi samo pritisnuo kocnicu i izazvao sudar onda mi dzaba da ostane motor a sve ostalo da izlupam i mozda izgubim glavu. i gle cuda, nikada se nije desio nikakav problem sa motorom. mozda obrtaji ulete po nekada zbog toga u crveno ali nista strasno. opet kazem, nije to pametno i dobro raditi ali jednostavno volim brzo da vozim.

ovaj video je cista glupost i prevara, bas je on "slucajno" ukljucio da snima i gle cuda promasi brzinu pa rikne motor.

todos

pre 11 meseci

@Дарко
Мајсторе причам о бензинцу не о дизелу. Црвени преко 4500. Било је ситуација да промашим пету и улети у трећу. Казаљка оде дебело у црвено. Чује се продоран звук и не буде ништа. 1.6i.

Mrgud

pre 11 meseci

Dizel u crvenom sve radi, osim da vuče.

Poz iz Tamnog
(cosmo, 30. oktobar 2023 14:29)

Smislio Svaba jos neke dizele, nije taj iz tog golfa sto vozis jedini...

Bmw

pre 10 meseci

BMW se bez problema snalazi po crvenom polju, a usput ima i blokadu obrtaja koja sluzi bas u ovakvim slucajevima da se izbegnu greske neiskusnih vozaca. Ovaj over bust je trajao 2 sekunde i nebi razbio ni zastavin motor, a ne sportsku masinu predvidjenu za zahtevnu voznju. Ako verujete, onda nista.
(kole, 30. oktobar 2023 17:26)

Једно је кад га држиш високо у црвеном у одговарајућој брзини, а нешто сасвим друго кад га из 7-8 хиљада спустиш у нижу, он оде преко 10к обртаја. Значи све пуца, радилица, вентили...овде је навлачио и обртаје и њутне.
Хоћеш да ти причам како пуцају радилице попречно а неке чак и подужно при нормалним напрезањима? Гледао сам како М3 е92 расипа клипове, тако да, не причај молим те од Застави и сличним стварима.

СТРАШНИ СУД

pre 11 meseci

Зарадио је и за други ауто а не само за мотор оволиким прегледима.

kognitivna disonanca

pre 11 meseci

Meni se dešacalo da umesto u šestu, vratim u četvrtu... Koje je to sranje od vozila, kada se povarilo. Jedno ako je vozio prebrzo loš auto. Čovek nema pojma. Prešao sa CVT na manuelni prvi put u životu.

Trt

pre 11 meseci

Iskusan mali sa dijagnozom, a i recit. Ubacis novu dijagnozu i resen problem, nje to skupo u bmw-u, ako ti procene da se i sasija uvila od naprezanja, i da se felne skockale, a mozda i pojaseve mora da zamene zbog bezbednosti. Od kad pustaju za vikend, svasta se desava i razne dijagnoze sednu za volan

Ostarilo se sad vozim 1.5

pre 11 meseci

Slicna situacija, obilaznica oko Bukuresta, 2004, Ford Focus 2.0 tdci, mozda par meseci star, ja preticem kamion u nepreglednoj krivini (kreten, mlad, neiskusan, prvi dobar auto sluzbeni, lep put) i vidim kamion koji mi dolazi u susret. 110 iz pete u trecu, auto nabije crveno, povuce me tih par metara ispred kamiona, uletim nazad u traku, i prezivim...

Mozda BMW ima osetljiviji motor i menjac od Fokusa....ne znam...

Treći Njutnov Zakon

pre 11 meseci

Ovo neki jako mlad Amer koji inace ne vozi auto sa manuelnim menjacem, 100%. A snimaju isto kao sto svi (automoto entuzijasticni turisti) snimaju kad se docepaju Autobana prvi put, pogotovo ako je ozbiljna masina, da pokazu posle koliko brzo su vozili... a nisu zavrsili u zatvoru.

PSA

pre 11 meseci

Dok nisam promenio šalthebl, ja sam par puta (ali samo na par sekundi) ubo u treću, umesto u petu. Motor malo jače zaurlao, ali bez ikakvih posledica, i dan danas radi bez problema. Pežo 406, 2.0 Hdi 90, bez plivajućeg.

Joca

pre 11 meseci

Jel ovo o neka zezancija...? Pri 150 iz četvrte u treću za M2 nije nikakav problem. Motor će otići u +7000 obrtaja sekund, dva i može odmah ponovo u četvrtu.. Da je pri 200 to uradio motor zaurlao i razleteo bi se. Tj. polomio bi najverovatnije neku klipnjaču i blok...

Joca

pre 11 meseci

Шкодин мануелни мењач никад не дозвољава промену у већи степен преноса ако волан није потпуно исправљен. Мања кривина и не може се убацити у већи степен, мењач сам блокира ту могућност.
(Краљ мача, 29.

Koliko sam te razumeo ti ulaziš u krivinu stiskaš kuplung i menjaš brzinu... A on neće da šaltuje... To je prijatelju nemoguće... Koliko imaš vozačkog staža?
Možeš li bliže da objasniš šta ti se dogadja sa volanom, menjačem kuplungom... Da li se blokiraju... kako se dosad nisi prevrnuo i slično... Baš me zanima...

cosmo

pre 10 meseci

@Mrgud

Možda, ali taj u Focusu (koji je, inače, francuski dizel) sigurno ne vuče u crvenom. Prešao sam barem 200k u nekoliko HDi službenih varijanti. Priča ovog dječaka je malo vjerovatna.

Pretjeruješ, znaš ti na šta mislim - kriva snage i momenta je na svakom turbodizelu sličnih oblina i sve preko 3,5-4k rpm je potpuno neefikasno natjerivanje u obrtaje, kojim se ne dobija ništa - a stepen više spušta u područje obrtnog momenta i daje znatno više efekta.

Inače, moj privatni je japanski dizel.

Poz iz Tamnog

Doktor

pre 10 meseci

Ako nije presao sa automatika na manuelni meni deluje cista namestaljka. Jer niko ko je vozio manuelca duze vreme nebi auto ostavio da radi u 3 brzinu toliko dugo. Ove situacije se desavaju ali ni jedan vozac nece zadrzati auto u trecoj duze od pola sekunde. Kuplung vratis u 4 i sve bez problema. Dobro i to je veliki stres za motor ali tu je lamela da malo prokliza ne moze ni motor tako lako da ubrza na 10k obrtaje. Ovo je fejk. Pritom ne deluje bas da se motor bas nesta zacuo mnogo.