Aktuelno

Utorak, 17.10.2023.

21:20

"Jugić" na aukciji otišao za 9.000 dolara FOTO

Izvor: B92

"Jugiæ" na aukciji otišao za 9.000 dolara FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

milan

pre 1 godinu

@zicer: pa na mečki su korpa i lamela posle 400k fabričke... Ništa to nije čudno za nekog ko zna, e klasa je ružna do bola ali je prvi izbor taksista upravo iz razloga izdržljivosti. 100kw je bio najslabiji benzinac, nije on to mogao slabim obrtnim momentom nikako da uništi. Imao sam i nekoliko audija, svi prešli po toliko, nikad korpa i lamela menjani. Vrv zato što znam kako to da sačuvam, ne varam ga na semaforu na kvačilu, ne potpisujem gume svaki put, ne vozim benzinca ispod 2000 obrtaja, itd. E da, sve mečke benzinke imaju plivajući. Znaš koliko to izdržava? Isto koliko i motor, tj milion. Tako da nemoj za nemce da mi pričaš da ne prelaze i da se kvare, kvare se ove TSI kosačice sa tri klipa, e klasa i a6 su napravljeni kao kamioni u odnosu na manje automobile (a počeli i da koštaju kao kamioni).

Goxy

pre 1 godinu

sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro.
(ccc, 18. oktobar 2023 11:50)

Pa da, ta ljuta mašina ni jednog vlasnika nije ostavila ravnodušnim. Samo nisam siguran koliko je to dobro kao što kažeš.

shone

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.
(misli svojom glavom, 18. oktobar 2023 10:03)

Polako momak.Auto je normalno eksploataisan,samo što su to bile 90-te.Ni normalnog goriva,ni originalnih delova,ni asfalta za obnavljanje ulica,ni original ulja za motor.Vozilo se na 3 litra u rezervoaru.To je ipak bio model za domaće tržište.Ko tvrdi da ni jedan put na Yugu nije menjao poneko rame ili sponu, pa ni gumice ventila - taj ima problem sa istinom.Menjala se lamela i potisni ležaj.Korpa je izdržavala, iako je bila soc.proizvodnja.Niko ne kaže da je taj auto idealan.Daleko od toga.Yugo program za Ameriku je imao 80 % delova koji nisu ugrađivani u domaću verziju.Imao je troslojno lakiranu karoseriju.Svaki kooperant za Yugo Amerika je imao posebnu proveru kvaliteta.Drugi nivo kvaliteta,pa je opet taj auto bez transp.trošk. koštao 3990 dolara tamo preko.Kao kada bi sad Nemac plaćao solidan gradski auto 6000 evra.Nezamislivo.I dan danas pronalaze po pustinjama Amerike po neki Yugo GVX, koji stoji 30 god.napušten i pod dejstvom surovih atmosferilija.Nijedan nije radikalno korodirao i po neki može i da upali sa novim akumulatorom i ako ima ulja u njemu.Uostalom, na kvalitet se nisu posebno žalili u USA.Najveći problem im je bio rezervoar sa 32 lit. i to u Americi koja troši silne galone od tačke A do tačke B.

ccc

pre 1 godinu

Danas na ovom portalu u sekciji AUTO imate vesti i o elektricnom Sitroenu, o Tesli, o Toyoti ali sa svega par komentara, a vesti o nasem Yugicu redovno imaju i po vise desetina komentara, sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro. Pozdrav svim ljubiteljima Zastava automobila.

Darko

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...
(nula, 18. oktobar 2023 06:18)

Ma super je Slovencima, pogotovo onoj desetorici što ne rade u turizmu ili za Nemce i Austrijance. Pogledajte koliki im je odliv stanovništva poslednjih par godina.

n6

pre 1 godinu

s'obzirom da je Yugo projektovan tamo negde '77-'78 za to vreme definitivno nije bio najgori auto na svetu kako se u Americi mislilo. Trabant, moskvič i neki azijski modeli su tada bili daleko iza Yuga. međutim 2 decenije nije menjao izgled i nije pratio tehnološki napredak auto industrije pa ga je '90ih naravno pregazilo vreme. Yugoslavija, korupcija, otimačina, raspad sistema i društva, sankcije.... pa tako je i Yugo postao raspad sistema. da smo se rastali i podelili u miru i bez ratova definitivno bi sve republike direktno ušle u EU, a Zastavu bi uzela verovatno Vagen grupacija (poput škode). i da.. da je ovakav scenario bio Kosovo bi bilo i dalje u sastavu Srbije 101%.. Bili glupi šta ćeš

Milun

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Pa evo, nemamo već 35 godina i stvarno je drugačije. Onako, baš super.

Veljko

pre 1 godinu

vracena kilometraza xD
(mirko sv, 17. oktobar 2023 22:28)
Колико је мени познато, на југу је сат показивао до 100К а онда од почетка поново. Нема потребе да се враћа,него само обрне сат.

misli svojom glavom

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.

milan

pre 1 godinu

@Zicer: nemački automobili ne mogu 175 hiljada? Da li se zezaš ili si zaista toliko neupućen? Prodao pre par godina mečku sa 400 i nešto (pravih!) hiljada za manje od 1000 evra. Ne troši gram ulja. Benzinku, dizeli prelaze svi bez izuzetka milion bez generalne. Pitaj taksiste ako mi ne veruješ. pozz

shone

pre 1 godinu

Imao sam dva Yuga: 45A iz 86 god,vozio ga 2 godine bez kvara,motor je bio onaj starovremenski od 903 kubika,mislim pokretan lancem.Ljudi su menjali lanac sa dodatnim "triger" razvodom na kaiš i to je koštalo oko 300 DM.Kupio Koral 55 88 god. po sistemu staro za novo, za oko 9000 DM.Prvi Yugo sa 5-to stepenim menjačem.Prodao sam ga 2002 god. sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima).Putovao sam sa tim autom do Barselone i nazad bez da je štucnuo.Na auto-putu u Francuskoj sa njihovim gorivom,na brzinomeru sam zabeležio 165 km/h.Cajger je verovatno lagao do 10km/h,ali svejedno dobro je išao bez trešenja i ostalog.Francuzi su tu brzinu vozili na velikim Citroenima i Pežoimai mnogi su prvi put videli taj model na njihovim putevima.Slično je bilo i u Španiji-na Kosta Bravi.Buka se ne računa.Hteo sam da kupim GVX 1300 sa 65 KS,direktno Bosch ubrizgavanje.Zadnje serije za Ameriku su bile sa 72 KS.koji se mogao kupiti sa nekom greškom u proizvodnji,pa su vraćeni na naše tržište.Pričalo se o grešci kod lakiranja,ali su neki tvrdili da je problem bio u menjaču.Koštao je oko 12500 DM.Boje - svet.plava,oker,bordo,bela i crvena.Sve su bile metalik.Sa katapult Priboj sedištima,Prištinskim amortizerima, Jugoplastika armaturom,Fradovim sponama itd,itd.Neki su imali metalnu rešetku u vratima, kao ojačanje karoserije.Solidan auto,pogotovo što je tamo sa transportom koštao oko 4500 US dolara.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

E bas si nasao sta da poredis. Ta dva auta su bas ista klasa. Drugo, u to vreme, nikom nije smetalo sto nema klimu, sto nema 6 brzina itd. Nisam imao Yuga, Keca, ali su drugari imali. Svuda smo stizali i nikad nas nije ostavio na putu. Inace devedesitih sam bubom isao na more, pa jos uvek ziv i zdrav, normalan u glavu. A vidim mojoj deci sad fali sve zivo, iako mi je u njihovim godinama bicikl bio glavno prevozno sredstvo. Imao sam vise i drugova i prijatelja i devojaka od njih bez obzira na njihove pasate, i kojekakve budzevine. Imam komsiju koji je godinama isao peglicom u Italiju. Da peglicom. Svercovale se farmerke, kafa. Nije covek imao bolji auto, isao peglajom. Odskolovao decu, prehranio porodicu sve sa peglicom. Kasnije kad je kupio Yuga, bio mu svemirski brod u odnosu na peglicu. Eto prijatelju, da znas da nije sve tako crno da ima i crnje a i bolje. Uzivaj u zivotu, pusti kola. Yuga je kupio neko sto ne zna sta ce sa parama, a ne zato sto nema. Tako da nemoj se truditi da mu dokazes da je to los auto,posto mu to nije jedini sigurno.

žex

pre 1 godinu

yugo je previše podcenjen auto, on jednostavno vredi svaku paru.Ko hoce luksuz neka kupije luksuz, ko hoce od tačke A do tačke B da se odveze, jeftino održavanje, mali potrošač,delovi na svakom ćošku.To je auto za naše standarde, samo da su nastavili da ga modifikuju, da mu malo promene izgled, meni nije jasno zašto je Zastava ugašena?Promemio sam 6-7auta za 22godine vozačkog staža, sada mi uopšte nije važno šta vozim već da me to posluži i da ne bude skupo za održavanje.

Bane

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

Da si seo u Toyotu ili Hondu prve generacije koje su prodavali u pocetku u USA, i koje su bile ocenjene kao veoma loša i opasna vozila(ko ne veruje neka nađe i pročita) Yugo bi ti bio kao Millennium Falcon iz Star Wars..

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Vozio keca iz 1977.god.prešao 370 000, bez otvaranja motora, posle prodao motor za 50 maraka i tip ga je vozio bez problema još 200 000 , kad god me sretne zahvaljuje mi se.

Toma

pre 1 godinu

Kakav god da je tad smo imali fabrike, zaposljene radnike, izvozili, pravili neki prihod. Sad samo rashode i ljude koji rade za strance za 30.000-40.000 kao robovi.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Nazalost taj komunizam je i uveo demokratiju kod nas, zato nam tako i jeste. A vidi dokle je demokratija dovela. Veruj da bi 90% naroda u Jugi pre vozilo opet Yug, Keca, Ficu a da ima slobodu i zivot kakav je imao. Da radi 8 sati, 8 sati da bude sa porodicom i 8 sati da spava. Da zna za drzavne praznike, vikende. Da ima sigurno penziono i socijalno krov nad glavom. Pa pogledaj ko pokupova fabrike, gradove... Zalosno je koliko ima kockarnica, kladionica i apoteka u ovoj zemlji. Ako nam je to glavni izvor prihoda treba da se zapitamo ko smo i gde smo.

Zicer

pre 1 godinu

prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

Imao sam Juga 45, kupljen nov 1990 godine. Sa njime sam presao 175 000 km, bez ikakvih problema. Samo jednom menjana korpa i lamela, motor nikada otvaran. Ni sada novi nemacki auti ne mogu tako.

WillyWonka

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.

Ccc

pre 1 godinu

@peca, pa ti onda treba da ides u Usa, Nemacku, Francisku, sta ces na Balkanu i zasto citas Srpske novine...kada je vec sve odvratno, ili si jednostavno mazohista...

nula

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...

Goran

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...

matori

pre 1 godinu

@prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

dok je postojala Jugoslavija kečevi i jugići nisu bili tako loši kao oni što su pravljeni od sredine 90-ih recimo. moj zet je sa kecom napravio 160000 dok ga nije prodao, a auto je bio u dobrom stanju. proizvodnja 1992.

matori

pre 1 godinu

@prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

dok je postojala Jugoslavija kečevi i jugići nisu bili tako loši kao oni što su pravljeni od sredine 90-ih recimo. moj zet je sa kecom napravio 160000 dok ga nije prodao, a auto je bio u dobrom stanju. proizvodnja 1992.

Zicer

pre 1 godinu

prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

Imao sam Juga 45, kupljen nov 1990 godine. Sa njime sam presao 175 000 km, bez ikakvih problema. Samo jednom menjana korpa i lamela, motor nikada otvaran. Ni sada novi nemacki auti ne mogu tako.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

E bas si nasao sta da poredis. Ta dva auta su bas ista klasa. Drugo, u to vreme, nikom nije smetalo sto nema klimu, sto nema 6 brzina itd. Nisam imao Yuga, Keca, ali su drugari imali. Svuda smo stizali i nikad nas nije ostavio na putu. Inace devedesitih sam bubom isao na more, pa jos uvek ziv i zdrav, normalan u glavu. A vidim mojoj deci sad fali sve zivo, iako mi je u njihovim godinama bicikl bio glavno prevozno sredstvo. Imao sam vise i drugova i prijatelja i devojaka od njih bez obzira na njihove pasate, i kojekakve budzevine. Imam komsiju koji je godinama isao peglicom u Italiju. Da peglicom. Svercovale se farmerke, kafa. Nije covek imao bolji auto, isao peglajom. Odskolovao decu, prehranio porodicu sve sa peglicom. Kasnije kad je kupio Yuga, bio mu svemirski brod u odnosu na peglicu. Eto prijatelju, da znas da nije sve tako crno da ima i crnje a i bolje. Uzivaj u zivotu, pusti kola. Yuga je kupio neko sto ne zna sta ce sa parama, a ne zato sto nema. Tako da nemoj se truditi da mu dokazes da je to los auto,posto mu to nije jedini sigurno.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Nazalost taj komunizam je i uveo demokratiju kod nas, zato nam tako i jeste. A vidi dokle je demokratija dovela. Veruj da bi 90% naroda u Jugi pre vozilo opet Yug, Keca, Ficu a da ima slobodu i zivot kakav je imao. Da radi 8 sati, 8 sati da bude sa porodicom i 8 sati da spava. Da zna za drzavne praznike, vikende. Da ima sigurno penziono i socijalno krov nad glavom. Pa pogledaj ko pokupova fabrike, gradove... Zalosno je koliko ima kockarnica, kladionica i apoteka u ovoj zemlji. Ako nam je to glavni izvor prihoda treba da se zapitamo ko smo i gde smo.

WillyWonka

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.

shone

pre 1 godinu

Imao sam dva Yuga: 45A iz 86 god,vozio ga 2 godine bez kvara,motor je bio onaj starovremenski od 903 kubika,mislim pokretan lancem.Ljudi su menjali lanac sa dodatnim "triger" razvodom na kaiš i to je koštalo oko 300 DM.Kupio Koral 55 88 god. po sistemu staro za novo, za oko 9000 DM.Prvi Yugo sa 5-to stepenim menjačem.Prodao sam ga 2002 god. sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima).Putovao sam sa tim autom do Barselone i nazad bez da je štucnuo.Na auto-putu u Francuskoj sa njihovim gorivom,na brzinomeru sam zabeležio 165 km/h.Cajger je verovatno lagao do 10km/h,ali svejedno dobro je išao bez trešenja i ostalog.Francuzi su tu brzinu vozili na velikim Citroenima i Pežoimai mnogi su prvi put videli taj model na njihovim putevima.Slično je bilo i u Španiji-na Kosta Bravi.Buka se ne računa.Hteo sam da kupim GVX 1300 sa 65 KS,direktno Bosch ubrizgavanje.Zadnje serije za Ameriku su bile sa 72 KS.koji se mogao kupiti sa nekom greškom u proizvodnji,pa su vraćeni na naše tržište.Pričalo se o grešci kod lakiranja,ali su neki tvrdili da je problem bio u menjaču.Koštao je oko 12500 DM.Boje - svet.plava,oker,bordo,bela i crvena.Sve su bile metalik.Sa katapult Priboj sedištima,Prištinskim amortizerima, Jugoplastika armaturom,Fradovim sponama itd,itd.Neki su imali metalnu rešetku u vratima, kao ojačanje karoserije.Solidan auto,pogotovo što je tamo sa transportom koštao oko 4500 US dolara.

nula

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Vozio keca iz 1977.god.prešao 370 000, bez otvaranja motora, posle prodao motor za 50 maraka i tip ga je vozio bez problema još 200 000 , kad god me sretne zahvaljuje mi se.

Bane

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

Da si seo u Toyotu ili Hondu prve generacije koje su prodavali u pocetku u USA, i koje su bile ocenjene kao veoma loša i opasna vozila(ko ne veruje neka nađe i pročita) Yugo bi ti bio kao Millennium Falcon iz Star Wars..

žex

pre 1 godinu

yugo je previše podcenjen auto, on jednostavno vredi svaku paru.Ko hoce luksuz neka kupije luksuz, ko hoce od tačke A do tačke B da se odveze, jeftino održavanje, mali potrošač,delovi na svakom ćošku.To je auto za naše standarde, samo da su nastavili da ga modifikuju, da mu malo promene izgled, meni nije jasno zašto je Zastava ugašena?Promemio sam 6-7auta za 22godine vozačkog staža, sada mi uopšte nije važno šta vozim već da me to posluži i da ne bude skupo za održavanje.

Toma

pre 1 godinu

Kakav god da je tad smo imali fabrike, zaposljene radnike, izvozili, pravili neki prihod. Sad samo rashode i ljude koji rade za strance za 30.000-40.000 kao robovi.

Goran

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...

ccc

pre 1 godinu

Danas na ovom portalu u sekciji AUTO imate vesti i o elektricnom Sitroenu, o Tesli, o Toyoti ali sa svega par komentara, a vesti o nasem Yugicu redovno imaju i po vise desetina komentara, sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro. Pozdrav svim ljubiteljima Zastava automobila.

Ccc

pre 1 godinu

@peca, pa ti onda treba da ides u Usa, Nemacku, Francisku, sta ces na Balkanu i zasto citas Srpske novine...kada je vec sve odvratno, ili si jednostavno mazohista...

n6

pre 1 godinu

s'obzirom da je Yugo projektovan tamo negde '77-'78 za to vreme definitivno nije bio najgori auto na svetu kako se u Americi mislilo. Trabant, moskvič i neki azijski modeli su tada bili daleko iza Yuga. međutim 2 decenije nije menjao izgled i nije pratio tehnološki napredak auto industrije pa ga je '90ih naravno pregazilo vreme. Yugoslavija, korupcija, otimačina, raspad sistema i društva, sankcije.... pa tako je i Yugo postao raspad sistema. da smo se rastali i podelili u miru i bez ratova definitivno bi sve republike direktno ušle u EU, a Zastavu bi uzela verovatno Vagen grupacija (poput škode). i da.. da je ovakav scenario bio Kosovo bi bilo i dalje u sastavu Srbije 101%.. Bili glupi šta ćeš

Milun

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Pa evo, nemamo već 35 godina i stvarno je drugačije. Onako, baš super.

shone

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.
(misli svojom glavom, 18. oktobar 2023 10:03)

Polako momak.Auto je normalno eksploataisan,samo što su to bile 90-te.Ni normalnog goriva,ni originalnih delova,ni asfalta za obnavljanje ulica,ni original ulja za motor.Vozilo se na 3 litra u rezervoaru.To je ipak bio model za domaće tržište.Ko tvrdi da ni jedan put na Yugu nije menjao poneko rame ili sponu, pa ni gumice ventila - taj ima problem sa istinom.Menjala se lamela i potisni ležaj.Korpa je izdržavala, iako je bila soc.proizvodnja.Niko ne kaže da je taj auto idealan.Daleko od toga.Yugo program za Ameriku je imao 80 % delova koji nisu ugrađivani u domaću verziju.Imao je troslojno lakiranu karoseriju.Svaki kooperant za Yugo Amerika je imao posebnu proveru kvaliteta.Drugi nivo kvaliteta,pa je opet taj auto bez transp.trošk. koštao 3990 dolara tamo preko.Kao kada bi sad Nemac plaćao solidan gradski auto 6000 evra.Nezamislivo.I dan danas pronalaze po pustinjama Amerike po neki Yugo GVX, koji stoji 30 god.napušten i pod dejstvom surovih atmosferilija.Nijedan nije radikalno korodirao i po neki može i da upali sa novim akumulatorom i ako ima ulja u njemu.Uostalom, na kvalitet se nisu posebno žalili u USA.Najveći problem im je bio rezervoar sa 32 lit. i to u Americi koja troši silne galone od tačke A do tačke B.

milan

pre 1 godinu

@Zicer: nemački automobili ne mogu 175 hiljada? Da li se zezaš ili si zaista toliko neupućen? Prodao pre par godina mečku sa 400 i nešto (pravih!) hiljada za manje od 1000 evra. Ne troši gram ulja. Benzinku, dizeli prelaze svi bez izuzetka milion bez generalne. Pitaj taksiste ako mi ne veruješ. pozz

Veljko

pre 1 godinu

vracena kilometraza xD
(mirko sv, 17. oktobar 2023 22:28)
Колико је мени познато, на југу је сат показивао до 100К а онда од почетка поново. Нема потребе да се враћа,него само обрне сат.

Darko

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...
(nula, 18. oktobar 2023 06:18)

Ma super je Slovencima, pogotovo onoj desetorici što ne rade u turizmu ili za Nemce i Austrijance. Pogledajte koliki im je odliv stanovništva poslednjih par godina.

milan

pre 1 godinu

@zicer: pa na mečki su korpa i lamela posle 400k fabričke... Ništa to nije čudno za nekog ko zna, e klasa je ružna do bola ali je prvi izbor taksista upravo iz razloga izdržljivosti. 100kw je bio najslabiji benzinac, nije on to mogao slabim obrtnim momentom nikako da uništi. Imao sam i nekoliko audija, svi prešli po toliko, nikad korpa i lamela menjani. Vrv zato što znam kako to da sačuvam, ne varam ga na semaforu na kvačilu, ne potpisujem gume svaki put, ne vozim benzinca ispod 2000 obrtaja, itd. E da, sve mečke benzinke imaju plivajući. Znaš koliko to izdržava? Isto koliko i motor, tj milion. Tako da nemoj za nemce da mi pričaš da ne prelaze i da se kvare, kvare se ove TSI kosačice sa tri klipa, e klasa i a6 su napravljeni kao kamioni u odnosu na manje automobile (a počeli i da koštaju kao kamioni).

misli svojom glavom

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.

Goxy

pre 1 godinu

sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro.
(ccc, 18. oktobar 2023 11:50)

Pa da, ta ljuta mašina ni jednog vlasnika nije ostavila ravnodušnim. Samo nisam siguran koliko je to dobro kao što kažeš.

Goran

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...

WillyWonka

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.

Zicer

pre 1 godinu

prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

Imao sam Juga 45, kupljen nov 1990 godine. Sa njime sam presao 175 000 km, bez ikakvih problema. Samo jednom menjana korpa i lamela, motor nikada otvaran. Ni sada novi nemacki auti ne mogu tako.

nula

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...

Ccc

pre 1 godinu

@peca, pa ti onda treba da ides u Usa, Nemacku, Francisku, sta ces na Balkanu i zasto citas Srpske novine...kada je vec sve odvratno, ili si jednostavno mazohista...

Goxy

pre 1 godinu

sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro.
(ccc, 18. oktobar 2023 11:50)

Pa da, ta ljuta mašina ni jednog vlasnika nije ostavila ravnodušnim. Samo nisam siguran koliko je to dobro kao što kažeš.

milan

pre 1 godinu

@Zicer: nemački automobili ne mogu 175 hiljada? Da li se zezaš ili si zaista toliko neupućen? Prodao pre par godina mečku sa 400 i nešto (pravih!) hiljada za manje od 1000 evra. Ne troši gram ulja. Benzinku, dizeli prelaze svi bez izuzetka milion bez generalne. Pitaj taksiste ako mi ne veruješ. pozz

matori

pre 1 godinu

@prešo 27 000 a generalka obično kod njega na 30 000,dobar poso je napravio
(brainstorm, 17. oktobar 2023 22:27)

dok je postojala Jugoslavija kečevi i jugići nisu bili tako loši kao oni što su pravljeni od sredine 90-ih recimo. moj zet je sa kecom napravio 160000 dok ga nije prodao, a auto je bio u dobrom stanju. proizvodnja 1992.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Nazalost taj komunizam je i uveo demokratiju kod nas, zato nam tako i jeste. A vidi dokle je demokratija dovela. Veruj da bi 90% naroda u Jugi pre vozilo opet Yug, Keca, Ficu a da ima slobodu i zivot kakav je imao. Da radi 8 sati, 8 sati da bude sa porodicom i 8 sati da spava. Da zna za drzavne praznike, vikende. Da ima sigurno penziono i socijalno krov nad glavom. Pa pogledaj ko pokupova fabrike, gradove... Zalosno je koliko ima kockarnica, kladionica i apoteka u ovoj zemlji. Ako nam je to glavni izvor prihoda treba da se zapitamo ko smo i gde smo.

misli svojom glavom

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.

Darko

pre 1 godinu

ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Ma mora da je do Jugoslavije, evo skapaše Slovenci samo tako bez nje...
(nula, 18. oktobar 2023 06:18)

Ma super je Slovencima, pogotovo onoj desetorici što ne rade u turizmu ili za Nemce i Austrijance. Pogledajte koliki im je odliv stanovništva poslednjih par godina.

milan

pre 1 godinu

@zicer: pa na mečki su korpa i lamela posle 400k fabričke... Ništa to nije čudno za nekog ko zna, e klasa je ružna do bola ali je prvi izbor taksista upravo iz razloga izdržljivosti. 100kw je bio najslabiji benzinac, nije on to mogao slabim obrtnim momentom nikako da uništi. Imao sam i nekoliko audija, svi prešli po toliko, nikad korpa i lamela menjani. Vrv zato što znam kako to da sačuvam, ne varam ga na semaforu na kvačilu, ne potpisujem gume svaki put, ne vozim benzinca ispod 2000 obrtaja, itd. E da, sve mečke benzinke imaju plivajući. Znaš koliko to izdržava? Isto koliko i motor, tj milion. Tako da nemoj za nemce da mi pričaš da ne prelaze i da se kvare, kvare se ove TSI kosačice sa tri klipa, e klasa i a6 su napravljeni kao kamioni u odnosu na manje automobile (a počeli i da koštaju kao kamioni).

Toma

pre 1 godinu

Kakav god da je tad smo imali fabrike, zaposljene radnike, izvozili, pravili neki prihod. Sad samo rashode i ljude koji rade za strance za 30.000-40.000 kao robovi.

Bane

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

Da si seo u Toyotu ili Hondu prve generacije koje su prodavali u pocetku u USA, i koje su bile ocenjene kao veoma loša i opasna vozila(ko ne veruje neka nađe i pročita) Yugo bi ti bio kao Millennium Falcon iz Star Wars..

žex

pre 1 godinu

yugo je previše podcenjen auto, on jednostavno vredi svaku paru.Ko hoce luksuz neka kupije luksuz, ko hoce od tačke A do tačke B da se odveze, jeftino održavanje, mali potrošač,delovi na svakom ćošku.To je auto za naše standarde, samo da su nastavili da ga modifikuju, da mu malo promene izgled, meni nije jasno zašto je Zastava ugašena?Promemio sam 6-7auta za 22godine vozačkog staža, sada mi uopšte nije važno šta vozim već da me to posluži i da ne bude skupo za održavanje.

Niko Bitan

pre 1 godinu

Dobro kao fora, ko ima para da se zeza, a kao auto, nula. Samo su nama punili glavu da je sve naše najbolje. Kad sam nakon yuga prvi put sjeo u jettu (1. generacija), imao sam osjećaj da sam u svemirskom brodu. Eto, tolika je razlika.
(WillyWonka, 18. oktobar 2023 08:08)

E bas si nasao sta da poredis. Ta dva auta su bas ista klasa. Drugo, u to vreme, nikom nije smetalo sto nema klimu, sto nema 6 brzina itd. Nisam imao Yuga, Keca, ali su drugari imali. Svuda smo stizali i nikad nas nije ostavio na putu. Inace devedesitih sam bubom isao na more, pa jos uvek ziv i zdrav, normalan u glavu. A vidim mojoj deci sad fali sve zivo, iako mi je u njihovim godinama bicikl bio glavno prevozno sredstvo. Imao sam vise i drugova i prijatelja i devojaka od njih bez obzira na njihove pasate, i kojekakve budzevine. Imam komsiju koji je godinama isao peglicom u Italiju. Da peglicom. Svercovale se farmerke, kafa. Nije covek imao bolji auto, isao peglajom. Odskolovao decu, prehranio porodicu sve sa peglicom. Kasnije kad je kupio Yuga, bio mu svemirski brod u odnosu na peglicu. Eto prijatelju, da znas da nije sve tako crno da ima i crnje a i bolje. Uzivaj u zivotu, pusti kola. Yuga je kupio neko sto ne zna sta ce sa parama, a ne zato sto nema. Tako da nemoj se truditi da mu dokazes da je to los auto,posto mu to nije jedini sigurno.

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Vozio keca iz 1977.god.prešao 370 000, bez otvaranja motora, posle prodao motor za 50 maraka i tip ga je vozio bez problema još 200 000 , kad god me sretne zahvaljuje mi se.

Veljko

pre 1 godinu

vracena kilometraza xD
(mirko sv, 17. oktobar 2023 22:28)
Колико је мени познато, на југу је сат показивао до 100К а онда од почетка поново. Нема потребе да се враћа,него само обрне сат.

Milun

pre 1 godinu

@ziveåa Jugoslavija a sad i eksere iz Kine uvozimo.
(Yugosloven, 17. oktobar 2023 22:59)

Pa da nismo imali to sranje Jugoslaviju i komunizam drugačije bi danas bilo...
(Goran, 18. oktobar 2023 00:21)

Pa evo, nemamo već 35 godina i stvarno je drugačije. Onako, baš super.

n6

pre 1 godinu

s'obzirom da je Yugo projektovan tamo negde '77-'78 za to vreme definitivno nije bio najgori auto na svetu kako se u Americi mislilo. Trabant, moskvič i neki azijski modeli su tada bili daleko iza Yuga. međutim 2 decenije nije menjao izgled i nije pratio tehnološki napredak auto industrije pa ga je '90ih naravno pregazilo vreme. Yugoslavija, korupcija, otimačina, raspad sistema i društva, sankcije.... pa tako je i Yugo postao raspad sistema. da smo se rastali i podelili u miru i bez ratova definitivno bi sve republike direktno ušle u EU, a Zastavu bi uzela verovatno Vagen grupacija (poput škode). i da.. da je ovakav scenario bio Kosovo bi bilo i dalje u sastavu Srbije 101%.. Bili glupi šta ćeš

shone

pre 1 godinu

Imao sam dva Yuga: 45A iz 86 god,vozio ga 2 godine bez kvara,motor je bio onaj starovremenski od 903 kubika,mislim pokretan lancem.Ljudi su menjali lanac sa dodatnim "triger" razvodom na kaiš i to je koštalo oko 300 DM.Kupio Koral 55 88 god. po sistemu staro za novo, za oko 9000 DM.Prvi Yugo sa 5-to stepenim menjačem.Prodao sam ga 2002 god. sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima).Putovao sam sa tim autom do Barselone i nazad bez da je štucnuo.Na auto-putu u Francuskoj sa njihovim gorivom,na brzinomeru sam zabeležio 165 km/h.Cajger je verovatno lagao do 10km/h,ali svejedno dobro je išao bez trešenja i ostalog.Francuzi su tu brzinu vozili na velikim Citroenima i Pežoimai mnogi su prvi put videli taj model na njihovim putevima.Slično je bilo i u Španiji-na Kosta Bravi.Buka se ne računa.Hteo sam da kupim GVX 1300 sa 65 KS,direktno Bosch ubrizgavanje.Zadnje serije za Ameriku su bile sa 72 KS.koji se mogao kupiti sa nekom greškom u proizvodnji,pa su vraćeni na naše tržište.Pričalo se o grešci kod lakiranja,ali su neki tvrdili da je problem bio u menjaču.Koštao je oko 12500 DM.Boje - svet.plava,oker,bordo,bela i crvena.Sve su bile metalik.Sa katapult Priboj sedištima,Prištinskim amortizerima, Jugoplastika armaturom,Fradovim sponama itd,itd.Neki su imali metalnu rešetku u vratima, kao ojačanje karoserije.Solidan auto,pogotovo što je tamo sa transportom koštao oko 4500 US dolara.

ccc

pre 1 godinu

Danas na ovom portalu u sekciji AUTO imate vesti i o elektricnom Sitroenu, o Tesli, o Toyoti ali sa svega par komentara, a vesti o nasem Yugicu redovno imaju i po vise desetina komentara, sto govori o tome da ova ljuta masina i danas nikoga ne ostavlja ravnodusnim, sto je dobro. Pozdrav svim ljubiteljima Zastava automobila.

shone

pre 1 godinu

@shone, "sa oko 160.000km bez ikakve intervencije ma mororu i samo sa redovnim održavanjem ( 2 seta kvačila,ramena,spone,letva volana,gumice na ventilima)."! Pa ako je ovo redovno održavanje za 160000km, onda u redu.
(misli svojom glavom, 18. oktobar 2023 10:03)

Polako momak.Auto je normalno eksploataisan,samo što su to bile 90-te.Ni normalnog goriva,ni originalnih delova,ni asfalta za obnavljanje ulica,ni original ulja za motor.Vozilo se na 3 litra u rezervoaru.To je ipak bio model za domaće tržište.Ko tvrdi da ni jedan put na Yugu nije menjao poneko rame ili sponu, pa ni gumice ventila - taj ima problem sa istinom.Menjala se lamela i potisni ležaj.Korpa je izdržavala, iako je bila soc.proizvodnja.Niko ne kaže da je taj auto idealan.Daleko od toga.Yugo program za Ameriku je imao 80 % delova koji nisu ugrađivani u domaću verziju.Imao je troslojno lakiranu karoseriju.Svaki kooperant za Yugo Amerika je imao posebnu proveru kvaliteta.Drugi nivo kvaliteta,pa je opet taj auto bez transp.trošk. koštao 3990 dolara tamo preko.Kao kada bi sad Nemac plaćao solidan gradski auto 6000 evra.Nezamislivo.I dan danas pronalaze po pustinjama Amerike po neki Yugo GVX, koji stoji 30 god.napušten i pod dejstvom surovih atmosferilija.Nijedan nije radikalno korodirao i po neki može i da upali sa novim akumulatorom i ako ima ulja u njemu.Uostalom, na kvalitet se nisu posebno žalili u USA.Najveći problem im je bio rezervoar sa 32 lit. i to u Americi koja troši silne galone od tačke A do tačke B.