Polovnjak

Petak, 29.09.2023.

10:10

Test polovnjaka: Peugeot 308 – da li je bolji od Golfa? VIDEO

Izvor: Izvor: Polovni automobili

Test polovnjaka: Peugeot 308 – da li je bolji od Golfa? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Robi

pre 1 godinu

@Cile
Ti poredis G6 sa 308? Treba da provozas G7 pa onda da sumiras utiske. Koja crna udobnost, francuzi su inferiorni u svakom smislu. Ne bih nikad menjao Ibizu i naseg Leona ST za francuze. To je nepojmljivo. Vw ima kvalitet,kada ga kupis novog,tek tad ces shvatiti. Ej, 1.6 dizel njihov,a tek 1.5dci je nula. Da ne spominjem 1.2 turbo sa gumenim kaisem potopljenim u ulju...muka ziva!

Rile

pre 1 godinu

Sto kaze Bata ,kanda bi voleo da se vrate?.Pustimo ljudi ovo znate li kako izgledaju kineska nova kola koja se prodaju, ne daje ni internet da se vidi.A cena za trecinu manja a kvalitet za trecinu bolji inovativnost za polovinu.

Uozbiljite se

pre 1 godinu

@ He he
Izgleda da nisi bio na casovima istorije. Nemac je za 3 nedelje umarsirao u Pariz i potukao Francuze do nogu.
Po toj iskrivljenoj logici, lada bi trebalo da bude najbolji auto, u Moskvu niko nije umarsirao a da se posle vratio ziv kuci.

Vozac

pre 1 godinu

Vozio golf 7 i vozio se u peugeot-u 308 2017. godiste.
Prema mom misljenju, golf je udobniji. Ta prica o francuskoj udobnosti je imala smisla mozda pre 20 godina, danas vise ne.
Sem toga, postoji vise tipova udobnosti, dinamicka, akusticna itd.
Daleko od toga da je 308 los auto, ali golf je ipak za nijansu ugladjeniji proizvod. Da li opravdava razliku u ceni, to je vec drugo pitanje.

mile@

pre 1 godinu

@cile
Ta famozna udobnost o kojij svi pričate je dokaz da u ništa novije niste seli. Danas nema skoro nikakve razlike,niti se Francuz ljulja niti Nemac odvaljuje.

cosmo

pre 1 godinu

@kole

Ti nisi prošao kraj automobila sa SCR tehnologijom.

1. AdBlue se ne dodaje kroz dizne i ne može naškoditi motoru ni u kojoj varijanti, jer se AdBlue ubrizgava nakon izduvne grane iz motora. To nema nikakve veze sa ubrizgavanjem goriva.

2. Itekako postoji mjerač količine tečnosti u rezervoaru - konkretno, Peugeot te počne upozoravati lampicom i porukom da nećeš moći startovati automobil kroz (počinje od) 2.400 km, pa manje i manje...

3. S tim u vezi, to je softversko ograničenje, jer automobil nije onda u skladu s normiranim izduvom - oni koji su ugasili sistem za 150 eura, voze normalno, jer nema uticaja na motor.

4. Da, kod Peugeot-a iz tih godina jeste problematičan senzor u rezervoaru, koji konstantno pokazuje da nema tečnosti i vremenom blokira paljenje motora. Zamjena jeste bezveze skupa, zato ga i gase, da odblokiraš softversku prepreku. Auto onda nije više u skladu sa Euro 6 normom, ali funkcionalan u potpunosti sa tehničke strane.

5. DPF kod vozila sa AdBlue sistemom je potpuno drugačijih filtera i ne može se zapusiti nedostatkom AdBlue tečnosti. Naprotiv, kad nema tečnosti, nema ni sagorijevanja - sve ide vani - ekološki loše, da, ali ne oštećuje vozilo.

6. DPF sa regeneracijom je često mnogo problematičniji od SCR tehnlogije - zato se AdBlue koristi i u kamionskom saobraćaju, jer teoretski nema začepljenja sistema i regeneracije. Boljka PSA sistema je u tom.senzoru, ali teorija je daleko bolja od DPF-a / kod Mercedesa, npr, sistem nema senzorskih problema (Bluetec).

7. Litar AdBlue-a nije 60 eura, već oko 0,50 euro / kod Peugeot-a tank prima 19 litara i traje oko 10.000 km, zavisno od dinamike vožnje. To je 10 eura na svakih 10.000 km.

8. Ovo govorim.iz ličnog iskustva - sa 1.6 BlueHDi i 1.5 BlueHDi motorima na različitim Pežoima. Na prvom sam imao otkaz senzora, drugi gazi 70.000 km, još ništa.

poz iz Tamnog

Cile

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.
(D, 01. oktobar 2023 18:01)

A za koji kvalitet govoriš? Novi golf? Vama što se palite na VW uvaljuju Golf po ludoj ceni. Drugo, "tradicija", kao reč nema veze o tome o čemu ti pričaš.

Cile

pre 1 godinu

@ Robi

Eto, ja sam imao 4 Pežoa, i 308-cu. Visok 2m baš naprotiv, nisam imao mesta u golfu 6, mislim, davao mi ga rođak po super ceni, ali dzabe, kao da vozim kolica u luna parku. A udobnost pežoa i renoa u vožnji, VW nikada neće dostići, dobar je VW ako imaš kamen u bubregu

D

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.

kole

pre 1 godinu

@mile grobar
Ad Blue sistem je potpuno nerazvijen i nametnut na silu auto industriji zbog ekoloskih normi. Posle 60 do 100.000 km pocinju problemi, jer urea kristalizuje i zacepi dizne. Auto pocinje da izbacuje gresku, a ciscenje dizne je kratkotrajno resenje. Gotovo svi pribegavaju gasenju tog sistema sto kosta oko 150 evra. Kvar pumpe ili curenje rezervoara se ne moze popraviti, a urea oce i da smrzne ispod -12c. Drugi problem je rezervoar aditiva za konstantno ciscenje DPF filtera koji se kod Peugeota nalazi iznad zadnjeg, desnog tocka. Nista vas ne upozori da tecnosti vise nema, pa se DPF brzo zapusi i pocinje igranka. Treba ici u dobar servis gde poznaju problem i da na vreme dospu aditiv koji kosta oko 60 evra za litar, a staje oko 3.5 L. Drugi proizvodjaci primenjuju sistem povremene regeneracije gde dizel gorivo spali naslage cadji u DPFu preko dizne koja deluje kao gorionik. U oba slucaja se dostizu visoke temperature u samom DPFu i do 600 stepeni, pa tako moze doci do zapaljenja auta sto se na francuzima desavalo na auto putu u CG.

Robi

pre 1 godinu

Pezo 308 porediti sa Golfom pa to je nerealno! To moze da samo neko ko nikad nije vozio Golf,Leona npr, lepo peglaju krivine,menjac je menjac,a volan je volan.Br.1 po upravljivosti i lezanju. Imamo Ibizu 1.4 Lpg i Seat Leon ST 1.4 tsi isto Lpg, u svakodnevnoj totalnoj voznji-koju nijedan francuz ne bi mogao da izdrzi,a pritom u Vw bar imate mesta. U Golfu na zadnjoj klupi ima mesta i za noge i za glavu. Seo sam u 308 sw i nazad je dovoljno samo za decu,gde da metnem kolena,za vrat?! Necu uopste da ikada razmatram bilo kakvu francusku stranputicu...

Mili

pre 1 godinu

Jednom Sam imao pasta I nikada vise tog proizvodjaca, pezo u osnovnoj opremi ima vise nego golf u srednjoj, udobnost, potrosnja itd..4 pezoa I tri renoa I preko pola miliona predjenih me zadovoljava

bakicar

pre 1 godinu

@TDE Nema to veze , visoki obrtaji na auto-putu su mit, kada je motor 100% radi regeneraciju savršeno u svim režimima. Ako gasi lampicu na auto-putu onda je pred kvarom, egr, dizne , turbina i sl…

dezon

pre 1 godinu

возио 2.0 180 коња аутоматик аисин ја мислим 11 месеци и продао требале ми паре за кућу. ауто авион

TDE

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Sve je na tačno.Ali,u gradu vozite između 2000-3000 obrtaja,posle 400-500km obavezno autoput,ili regionalni put nedeljno 1x,50-100km.
Ako pojavljuje greška,onda víše puta nije odradio regeneraciju kako treba.
Kada radi regeneraciju u gradu ,onda se malo trese motor,ukjuči i grejače retrovizora!Samo stavite prste na staklo!DPF može da se opere,ako imaš dvorište možes i sam.
Ja sam zadovoljan.Poz.

Lozničanin

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!
(gagit, 29. septembar 2023 17:53)

Dobro auto kažu sa obe strane Drine.
Mada, to nema veze sa geografskim poreklom govornika, već sa pismenošću.
Mnoge sam pitao zašto tako izgovaraju, kada je auto skraćeno od automobil, a svi znamo da je u pitanju muški rod.
Zaœto ga onda preverglaju u srednji rod, apsolutna je misterija.

I nijedno od njih nije promenilo tu naviku, samo sam ih iznervirao.
Istina mnogo boli.

Ima tu i onih koji imaju selen blokove na autu... (engl. silent block - tihi blok).
Selen je hemijski element, ima ga u mineralnoj vodi. Obavezno ih pitam da li ugrađuju Minakvu, Knjaz Miloš ili neku drugu mineralnu vodu...

maxi

pre 1 godinu

Vozim pežo 2008 i prezadovoljan sam, brda opreme, malo povišen, lep položaj za sedenje, motor 1. 6, 115 konja hdi. Ide kao blesav. Mislim da cu ostati na pezou i kada budem menjao auto

DnK (°^°)™

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Mukica...smrc

Vozac BMW M3 G80 sa Nordschleife

pre 1 godinu

Te automobile u nemackoj voze studenti, penzosi i imigranti iz juznih zemalja. Ako su oba automatik onda pezo. Ako su oba manuelni menjac, onda VW. Drndanje menjaca PSA grupacije u gradu je cist mazohizam.

mille grobar

pre 1 godinu

Najgluplje moguce resenje na 308 je AD Blue pumpa,koja je u sklopu rezervoara i zamena kosta 1000 evrica. Cekava u proseku na 100 000 km,tako da ce svakoga malte ne stici ovaj trosak. A 1000 evrica nije malo...

Lozničanin

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)

Promenio si kola a sva su vw.

Nemanja

pre 1 godinu

@ Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)

U pravu si! Kad je Peugeot pravio limuzine i automobile VW je vrhunac bila buba i kombi. Trebaju oni jos da uce da bi dostigli Peugeot...

Lozničanin

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Novi dpf su već sa pristupačnom cenom a u 90% slučajeva, mogu da se operu. Strašno kako si se opteretio da si sanjao grešku na displeju. Dakle, za male oare si miran 150-200 hiljada kilometara i to si zamerio 308?

Bar ne purnja kao tdi.

Bajo moj, samo tdi...

Nenad

pre 1 godinu

Da li je bolji peugeot 308 ili golf 7?! Oba automobila su dobra ako su pazljivo odrzavana i vozila na odgovarajuci nacin. Ni jedan nije savrsen, ali ce nekom odgovarati jedan, drugom drugi. Svako kupuje auto prema svom nahodjenju i tu nema osude. licno golf mi je lepsi, ali cenim da je peugeot udobniji. Motore obe grupacije imaju odlicne, limarija je na strani peugeota, ali opet stvar je porekla i odrzavanja. Svakako oba automobila jesu odlicna ako se sa njima odgovarajuce postupa.

ko-ometator

pre 1 godinu

Da li bi dao pare za 308 pre nego za Golfa 7, naravno. Iako golf ima odredjene prednosti koje Peugeot nece dostici do ko zna kad. A to je ekonomske prirode, Golf bolje drzi cenu i servisna mreza kod nas je daleko razvijenija.

gagit

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!

dexter-lab

pre 1 godinu

Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)
U kakavim kantama tebi prodje zivot…

А. Петров

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.

Kukatilo

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.

Sremacicar

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Golf ti je C segment. Cisto da se ne brukas pred svima.

Z.Dj.

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Ovo je najbolji primer kad se praviš pametan i misliš da si duhovit a ispadneš glup jer Golf pripada C segmentu.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Пежо има хвалитетнији лим, опрему бољу и млађег можеш узети минимум пет година од голфа..... За паре голфа..... И јефтиније одржавање код пежоа

vozač demokrata

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)
Golf je u C segmentu. U tom segmentu ima puno boljih auta od golfa: Corolla, Mazda3, Honda Civic...

Vozi Misko

pre 1 godinu

Vozim golfa 7. Zadovoljan sam autom u potpunosti. Sledeci auto sigurno nece biti golf...ne iz razloga sto nisam zadovoljan postojecim golfom (cak naprotiv) nego zato sto je golf 8 odbacio sustinu golfova prethodnih generacija, a to je jednostavnost, klasicnost (neko ce reci dosadnost...ali meni se to dopada).
Alergican sam na touch screen instrument tablu. Upravo iz tog razloga peugeot 308 nikada nisam ni razmatrao za kupovinu. Iz istog razloga necu razmatrati ni golf 8.
Inace...verujem da je 308 sasvim solidan automobil.

308

pre 1 godinu

ja sam vozio 308 prve generacije, bio je odlican. Potom ovaj auto iz teksta..i da izvinu svi ljubitelji ovog modela, osim lepse instrument table ovaj auto je po svemu losiji od svog prethodnika.
Ergonomija losa, sve komande preko displeja, sedista mala, nazad nista mesta, kopce za pojas bodu u zadnjicu..
A naslov o poredjenju sa golfom..sedmicom pretpostavljam jer su generacija, je dodat samo da bi rasplamsao komentare, naravno da svako objektivan vidi ko je tu bolji.
Moglo bi se diskutovati sta je isplativije zbog razlike u ceni, ali koji auto je bolji smesno je porediti.

Business Ambition komercijalista ...

pre 1 godinu

Imao sam 308 SW HDI mk1. Nakon oko pet godina posedovanja mk1 SW se pojavio na tržištu ovaj mk2 SW (za vreme sajma 2015).
Mk2 je po mnogo čemu (za mene) bio lošije vozilo, sa lošijim rešenjima i generalno jeftinije uradjen. I dosta teskobniji. Nije imao nijednu onu prednost zbog koje sam se pri prethodnoj kupovini odlučio za mk1 SW, a ne za neki drugi karavan u C segmentu. A njegov i-cocpit je za mene bio katastrofa.
I mada sam ga iskreno želeo „na nevidjeno“ čim je zvanično predstavljen (krajem 2014.), nikako nisam mogao da ga uzmem nakon što sam ga sagledao na Sajmu i par puta posle testno provozao. Pa sam moj mk1 SW zadržao i narednih 5 godina i posle uzeo neki drugi brend.
Kada se pojavio ovaj novi mk3 SW, detaljno sam gledao i njega, par puta u auto salonima. I neverovatno je koja je ono teskoba od kola. Pa, ono nije karavan, već svaka negacija karavana. Ista priča kao 508 mk2.
Danas bih se zaista teško odlučio za neki novi pežo (osim možda 2008). Najpre zbog i-cocpita, ali i njegovih novijih HDI motora, koji su izgleda katastrofalnog kvaliteta u odnosu na one ranije.
Zvanične cene pežoa da i ne pominjem. Smehotresne su. Barem meni. Pežo nije premium. I nikada neće biti ma kako visoku (zvaničnu) cenu uvoznik Pežoa da napiše. Kao što to, recimo, nije ni Dačija. Sa tom razlikom što je Dačija toga svesna.

veljko

pre 1 godinu

Пежо може да куди само онај који га није никада возио. ја већ дуже време возим Пежо. Сада сам тренутно на 3008 2.0 дизел са 150 коња. Што ми је веома битно код аута, то сам добио са пежоом, мајстора виђам само када радим сервис, мала потрошња, удобност.

Jerotije

pre 1 godinu

Ne znam za pezoa ali sam posle audija sasvim slucajno presao na reno i nikad vise ali nikad vise u zivotu nebi se vratio na wv grupacinu izvikano sr...e inista drugo.

fanfan

pre 1 godinu

Odlican auto zaista! Ne znam da li je bolji os Golfa, ali siguran sam da nije nista losiji.
Fenomenalan za voznju i pouzdan!
Sve preporuke za ovaj auto!
Jos ako je verzija sa 150KS, to je prava stvar :)

Blaster

pre 1 godinu

Bolji onom ko nema para za golfa. Pametnom dosta
(Joko, 29. septembar 2023 10:28)

Ostace za tebe golf nedosanjan san. Niti si vozio Golfa niti Peugeot ali imas nesto da kazes. Smesno.

Vozac rošula

pre 1 godinu

jeste. vozim ga preko 300 000 km pipnuo motor nisam a kupljen sa 200 000.
(Mile 22, 29. septembar 2023 10:50

Evo i ja isto.
Na satu 850 000.
Nista nisam pipnuo,limarija kao iz radnje.
Motor cistiji nego kad je izasao iz fabrike.
Amortizeri,opruge,nosaci motora,kocnice skoro pa kao da sam ih sutra montirao🤣🤣
Nov,nov,nov

Nekotu

pre 1 godinu

Bolji je 308, evo imam 308 prve generacije, i bas smo uporedjivali sa golfom, bolja limarija, udobniji, komforniji, motori mnogo bolji, kvarovi daleko jeftiniji i manje ih ima realno, sto se tiče auta, mislim da imaju izuzetan odnos cijena/kvalitet.. sveukupno bolji auto 308 i to za manje para.. a drugu generaciju nisam vozio, ali je izuzetno lijep na oko kada prodje, i da mi ne treba neki 4x4 zasigurno bi to bio sledeći auto..

Miki

pre 1 godinu

Golf definitivno.Zbog motora,kvaliteta izrade,performansi a i postprodaje.Drzi cenu kao polovnjak.A mane su mu precenjenost.Bolji je od vecine rivala iz c segmenta ali ne toliko ubedljivo kao sto je bilo nekad

comi

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)
pa sto si se upustio!!!

komentator

pre 1 godinu

Vozio sam ga 2 godine, slabija verzija sa 99ks tj 5 brzina, dobar motor i udobna vožnja! Potrošnja nije bila velika, gradska vožnja (pros.brzina 25km/h) nikad preko 6,5l/100km a na auto putu brzinom od 120 do 130 km/h oko 5,2l/100km! Materijali izrade enterijera solidni, volan prelep, mesta na zadnjoj klupi malo za visoke osobe, prtljažnik najveći u klasi! Golf je možda kvalitetniji auto ali za razliku u ceni kao polovnjak i za troškove održavanja, ovaj P308 nudi stvarno mnogo više! Pozdrav!

D

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.

cosmo

pre 1 godinu

Za kvalitet ne znam, ali što se tiče voznih osobina, istina je da su dosegli Golf - u smislu osjećaja solidnosti, stabilnosti na cesti, kvaliteta dodirnih površina, usaglašenosti kvačilo-mjenjač-gas, ležanje na cesti je jako dobro.

Vozio sam tri verzije višednevno, kao rent i službeni:

a) 1.6 HDi 120 Allure SW iz 2015 - ogroman i udoban karavan, mnogo opreme, panorama, prostor nazad - HDi vuče auto bez problema;

b) 1.5 HDi 100 Active HB iz 2020 - osnovni paket, ali sve što treba, a ovaj 1.5 HDi je još uglađeniji i bolji - auto odaje utisak znatno više od 100 KS, rijetko uglađen odnos kvačila, mjenjača i gasa.

c) 1.5 HDi 130 HB (ne znam paket opreme) iz 2020. sa automatikom od 8 brzina - ovo je definitivno jedan od najboljih kompakta koje sam vozio, a 8-brzinska Aisin automatika je fenomenalna- možda ne baš kao ZF8 brza, ali odlična u svakodnevnici - nemjerljivo udobnija od bilo kojeg mjenjača sa duplim kvačilom, pa i od Golfovog DSG.

Što se tiče volana, meni je ono fenomenalno rješenje - na način kako ss ja pozicioniram za volanom - a osjećaj direktnosti u vožnji jr pojačan zbog malenog volana.

comi

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)
pa sto si se upustio!!!

vozač demokrata

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)
Golf je u C segmentu. U tom segmentu ima puno boljih auta od golfa: Corolla, Mazda3, Honda Civic...

Sremacicar

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Golf ti je C segment. Cisto da se ne brukas pred svima.

komentator

pre 1 godinu

Vozio sam ga 2 godine, slabija verzija sa 99ks tj 5 brzina, dobar motor i udobna vožnja! Potrošnja nije bila velika, gradska vožnja (pros.brzina 25km/h) nikad preko 6,5l/100km a na auto putu brzinom od 120 do 130 km/h oko 5,2l/100km! Materijali izrade enterijera solidni, volan prelep, mesta na zadnjoj klupi malo za visoke osobe, prtljažnik najveći u klasi! Golf je možda kvalitetniji auto ali za razliku u ceni kao polovnjak i za troškove održavanja, ovaj P308 nudi stvarno mnogo više! Pozdrav!

Jerotije

pre 1 godinu

Ne znam za pezoa ali sam posle audija sasvim slucajno presao na reno i nikad vise ali nikad vise u zivotu nebi se vratio na wv grupacinu izvikano sr...e inista drugo.

fanfan

pre 1 godinu

Odlican auto zaista! Ne znam da li je bolji os Golfa, ali siguran sam da nije nista losiji.
Fenomenalan za voznju i pouzdan!
Sve preporuke za ovaj auto!
Jos ako je verzija sa 150KS, to je prava stvar :)

veljko

pre 1 godinu

Пежо може да куди само онај који га није никада возио. ја већ дуже време возим Пежо. Сада сам тренутно на 3008 2.0 дизел са 150 коња. Што ми је веома битно код аута, то сам добио са пежоом, мајстора виђам само када радим сервис, мала потрошња, удобност.

Vozi Misko

pre 1 godinu

Vozim golfa 7. Zadovoljan sam autom u potpunosti. Sledeci auto sigurno nece biti golf...ne iz razloga sto nisam zadovoljan postojecim golfom (cak naprotiv) nego zato sto je golf 8 odbacio sustinu golfova prethodnih generacija, a to je jednostavnost, klasicnost (neko ce reci dosadnost...ali meni se to dopada).
Alergican sam na touch screen instrument tablu. Upravo iz tog razloga peugeot 308 nikada nisam ni razmatrao za kupovinu. Iz istog razloga necu razmatrati ni golf 8.
Inace...verujem da je 308 sasvim solidan automobil.

Z.Dj.

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Ovo je najbolji primer kad se praviš pametan i misliš da si duhovit a ispadneš glup jer Golf pripada C segmentu.

cosmo

pre 1 godinu

Za kvalitet ne znam, ali što se tiče voznih osobina, istina je da su dosegli Golf - u smislu osjećaja solidnosti, stabilnosti na cesti, kvaliteta dodirnih površina, usaglašenosti kvačilo-mjenjač-gas, ležanje na cesti je jako dobro.

Vozio sam tri verzije višednevno, kao rent i službeni:

a) 1.6 HDi 120 Allure SW iz 2015 - ogroman i udoban karavan, mnogo opreme, panorama, prostor nazad - HDi vuče auto bez problema;

b) 1.5 HDi 100 Active HB iz 2020 - osnovni paket, ali sve što treba, a ovaj 1.5 HDi je još uglađeniji i bolji - auto odaje utisak znatno više od 100 KS, rijetko uglađen odnos kvačila, mjenjača i gasa.

c) 1.5 HDi 130 HB (ne znam paket opreme) iz 2020. sa automatikom od 8 brzina - ovo je definitivno jedan od najboljih kompakta koje sam vozio, a 8-brzinska Aisin automatika je fenomenalna- možda ne baš kao ZF8 brza, ali odlična u svakodnevnici - nemjerljivo udobnija od bilo kojeg mjenjača sa duplim kvačilom, pa i od Golfovog DSG.

Što se tiče volana, meni je ono fenomenalno rješenje - na način kako ss ja pozicioniram za volanom - a osjećaj direktnosti u vožnji jr pojačan zbog malenog volana.

Nekotu

pre 1 godinu

Bolji je 308, evo imam 308 prve generacije, i bas smo uporedjivali sa golfom, bolja limarija, udobniji, komforniji, motori mnogo bolji, kvarovi daleko jeftiniji i manje ih ima realno, sto se tiče auta, mislim da imaju izuzetan odnos cijena/kvalitet.. sveukupno bolji auto 308 i to za manje para.. a drugu generaciju nisam vozio, ali je izuzetno lijep na oko kada prodje, i da mi ne treba neki 4x4 zasigurno bi to bio sledeći auto..

Blaster

pre 1 godinu

Bolji onom ko nema para za golfa. Pametnom dosta
(Joko, 29. septembar 2023 10:28)

Ostace za tebe golf nedosanjan san. Niti si vozio Golfa niti Peugeot ali imas nesto da kazes. Smesno.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Пежо има хвалитетнији лим, опрему бољу и млађег можеш узети минимум пет година од голфа..... За паре голфа..... И јефтиније одржавање код пежоа

Vozac rošula

pre 1 godinu

jeste. vozim ga preko 300 000 km pipnuo motor nisam a kupljen sa 200 000.
(Mile 22, 29. septembar 2023 10:50

Evo i ja isto.
Na satu 850 000.
Nista nisam pipnuo,limarija kao iz radnje.
Motor cistiji nego kad je izasao iz fabrike.
Amortizeri,opruge,nosaci motora,kocnice skoro pa kao da sam ih sutra montirao🤣🤣
Nov,nov,nov

Kukatilo

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.

Business Ambition komercijalista ...

pre 1 godinu

Imao sam 308 SW HDI mk1. Nakon oko pet godina posedovanja mk1 SW se pojavio na tržištu ovaj mk2 SW (za vreme sajma 2015).
Mk2 je po mnogo čemu (za mene) bio lošije vozilo, sa lošijim rešenjima i generalno jeftinije uradjen. I dosta teskobniji. Nije imao nijednu onu prednost zbog koje sam se pri prethodnoj kupovini odlučio za mk1 SW, a ne za neki drugi karavan u C segmentu. A njegov i-cocpit je za mene bio katastrofa.
I mada sam ga iskreno želeo „na nevidjeno“ čim je zvanično predstavljen (krajem 2014.), nikako nisam mogao da ga uzmem nakon što sam ga sagledao na Sajmu i par puta posle testno provozao. Pa sam moj mk1 SW zadržao i narednih 5 godina i posle uzeo neki drugi brend.
Kada se pojavio ovaj novi mk3 SW, detaljno sam gledao i njega, par puta u auto salonima. I neverovatno je koja je ono teskoba od kola. Pa, ono nije karavan, već svaka negacija karavana. Ista priča kao 508 mk2.
Danas bih se zaista teško odlučio za neki novi pežo (osim možda 2008). Najpre zbog i-cocpita, ali i njegovih novijih HDI motora, koji su izgleda katastrofalnog kvaliteta u odnosu na one ranije.
Zvanične cene pežoa da i ne pominjem. Smehotresne su. Barem meni. Pežo nije premium. I nikada neće biti ma kako visoku (zvaničnu) cenu uvoznik Pežoa da napiše. Kao što to, recimo, nije ni Dačija. Sa tom razlikom što je Dačija toga svesna.

308

pre 1 godinu

ja sam vozio 308 prve generacije, bio je odlican. Potom ovaj auto iz teksta..i da izvinu svi ljubitelji ovog modela, osim lepse instrument table ovaj auto je po svemu losiji od svog prethodnika.
Ergonomija losa, sve komande preko displeja, sedista mala, nazad nista mesta, kopce za pojas bodu u zadnjicu..
A naslov o poredjenju sa golfom..sedmicom pretpostavljam jer su generacija, je dodat samo da bi rasplamsao komentare, naravno da svako objektivan vidi ko je tu bolji.
Moglo bi se diskutovati sta je isplativije zbog razlike u ceni, ali koji auto je bolji smesno je porediti.

А. Петров

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.

Nemanja

pre 1 godinu

@ Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)

U pravu si! Kad je Peugeot pravio limuzine i automobile VW je vrhunac bila buba i kombi. Trebaju oni jos da uce da bi dostigli Peugeot...

Lozničanin

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)

Promenio si kola a sva su vw.

D

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.

Miki

pre 1 godinu

Golf definitivno.Zbog motora,kvaliteta izrade,performansi a i postprodaje.Drzi cenu kao polovnjak.A mane su mu precenjenost.Bolji je od vecine rivala iz c segmenta ali ne toliko ubedljivo kao sto je bilo nekad

Nenad

pre 1 godinu

Da li je bolji peugeot 308 ili golf 7?! Oba automobila su dobra ako su pazljivo odrzavana i vozila na odgovarajuci nacin. Ni jedan nije savrsen, ali ce nekom odgovarati jedan, drugom drugi. Svako kupuje auto prema svom nahodjenju i tu nema osude. licno golf mi je lepsi, ali cenim da je peugeot udobniji. Motore obe grupacije imaju odlicne, limarija je na strani peugeota, ali opet stvar je porekla i odrzavanja. Svakako oba automobila jesu odlicna ako se sa njima odgovarajuce postupa.

dexter-lab

pre 1 godinu

Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)
U kakavim kantama tebi prodje zivot…

Vozac

pre 1 godinu

Vozio golf 7 i vozio se u peugeot-u 308 2017. godiste.
Prema mom misljenju, golf je udobniji. Ta prica o francuskoj udobnosti je imala smisla mozda pre 20 godina, danas vise ne.
Sem toga, postoji vise tipova udobnosti, dinamicka, akusticna itd.
Daleko od toga da je 308 los auto, ali golf je ipak za nijansu ugladjeniji proizvod. Da li opravdava razliku u ceni, to je vec drugo pitanje.

gagit

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!

maxi

pre 1 godinu

Vozim pežo 2008 i prezadovoljan sam, brda opreme, malo povišen, lep položaj za sedenje, motor 1. 6, 115 konja hdi. Ide kao blesav. Mislim da cu ostati na pezou i kada budem menjao auto

mille grobar

pre 1 godinu

Najgluplje moguce resenje na 308 je AD Blue pumpa,koja je u sklopu rezervoara i zamena kosta 1000 evrica. Cekava u proseku na 100 000 km,tako da ce svakoga malte ne stici ovaj trosak. A 1000 evrica nije malo...

Lozničanin

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!
(gagit, 29. septembar 2023 17:53)

Dobro auto kažu sa obe strane Drine.
Mada, to nema veze sa geografskim poreklom govornika, već sa pismenošću.
Mnoge sam pitao zašto tako izgovaraju, kada je auto skraćeno od automobil, a svi znamo da je u pitanju muški rod.
Zaœto ga onda preverglaju u srednji rod, apsolutna je misterija.

I nijedno od njih nije promenilo tu naviku, samo sam ih iznervirao.
Istina mnogo boli.

Ima tu i onih koji imaju selen blokove na autu... (engl. silent block - tihi blok).
Selen je hemijski element, ima ga u mineralnoj vodi. Obavezno ih pitam da li ugrađuju Minakvu, Knjaz Miloš ili neku drugu mineralnu vodu...

ko-ometator

pre 1 godinu

Da li bi dao pare za 308 pre nego za Golfa 7, naravno. Iako golf ima odredjene prednosti koje Peugeot nece dostici do ko zna kad. A to je ekonomske prirode, Golf bolje drzi cenu i servisna mreza kod nas je daleko razvijenija.

Mili

pre 1 godinu

Jednom Sam imao pasta I nikada vise tog proizvodjaca, pezo u osnovnoj opremi ima vise nego golf u srednjoj, udobnost, potrosnja itd..4 pezoa I tri renoa I preko pola miliona predjenih me zadovoljava

Cile

pre 1 godinu

@ Robi

Eto, ja sam imao 4 Pežoa, i 308-cu. Visok 2m baš naprotiv, nisam imao mesta u golfu 6, mislim, davao mi ga rođak po super ceni, ali dzabe, kao da vozim kolica u luna parku. A udobnost pežoa i renoa u vožnji, VW nikada neće dostići, dobar je VW ako imaš kamen u bubregu

Robi

pre 1 godinu

Pezo 308 porediti sa Golfom pa to je nerealno! To moze da samo neko ko nikad nije vozio Golf,Leona npr, lepo peglaju krivine,menjac je menjac,a volan je volan.Br.1 po upravljivosti i lezanju. Imamo Ibizu 1.4 Lpg i Seat Leon ST 1.4 tsi isto Lpg, u svakodnevnoj totalnoj voznji-koju nijedan francuz ne bi mogao da izdrzi,a pritom u Vw bar imate mesta. U Golfu na zadnjoj klupi ima mesta i za noge i za glavu. Seo sam u 308 sw i nazad je dovoljno samo za decu,gde da metnem kolena,za vrat?! Necu uopste da ikada razmatram bilo kakvu francusku stranputicu...

Lozničanin

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Novi dpf su već sa pristupačnom cenom a u 90% slučajeva, mogu da se operu. Strašno kako si se opteretio da si sanjao grešku na displeju. Dakle, za male oare si miran 150-200 hiljada kilometara i to si zamerio 308?

Bar ne purnja kao tdi.

Bajo moj, samo tdi...

mile@

pre 1 godinu

@cile
Ta famozna udobnost o kojij svi pričate je dokaz da u ništa novije niste seli. Danas nema skoro nikakve razlike,niti se Francuz ljulja niti Nemac odvaljuje.

Uozbiljite se

pre 1 godinu

@ He he
Izgleda da nisi bio na casovima istorije. Nemac je za 3 nedelje umarsirao u Pariz i potukao Francuze do nogu.
Po toj iskrivljenoj logici, lada bi trebalo da bude najbolji auto, u Moskvu niko nije umarsirao a da se posle vratio ziv kuci.

cosmo

pre 1 godinu

@kole

Ti nisi prošao kraj automobila sa SCR tehnologijom.

1. AdBlue se ne dodaje kroz dizne i ne može naškoditi motoru ni u kojoj varijanti, jer se AdBlue ubrizgava nakon izduvne grane iz motora. To nema nikakve veze sa ubrizgavanjem goriva.

2. Itekako postoji mjerač količine tečnosti u rezervoaru - konkretno, Peugeot te počne upozoravati lampicom i porukom da nećeš moći startovati automobil kroz (počinje od) 2.400 km, pa manje i manje...

3. S tim u vezi, to je softversko ograničenje, jer automobil nije onda u skladu s normiranim izduvom - oni koji su ugasili sistem za 150 eura, voze normalno, jer nema uticaja na motor.

4. Da, kod Peugeot-a iz tih godina jeste problematičan senzor u rezervoaru, koji konstantno pokazuje da nema tečnosti i vremenom blokira paljenje motora. Zamjena jeste bezveze skupa, zato ga i gase, da odblokiraš softversku prepreku. Auto onda nije više u skladu sa Euro 6 normom, ali funkcionalan u potpunosti sa tehničke strane.

5. DPF kod vozila sa AdBlue sistemom je potpuno drugačijih filtera i ne može se zapusiti nedostatkom AdBlue tečnosti. Naprotiv, kad nema tečnosti, nema ni sagorijevanja - sve ide vani - ekološki loše, da, ali ne oštećuje vozilo.

6. DPF sa regeneracijom je često mnogo problematičniji od SCR tehnlogije - zato se AdBlue koristi i u kamionskom saobraćaju, jer teoretski nema začepljenja sistema i regeneracije. Boljka PSA sistema je u tom.senzoru, ali teorija je daleko bolja od DPF-a / kod Mercedesa, npr, sistem nema senzorskih problema (Bluetec).

7. Litar AdBlue-a nije 60 eura, već oko 0,50 euro / kod Peugeot-a tank prima 19 litara i traje oko 10.000 km, zavisno od dinamike vožnje. To je 10 eura na svakih 10.000 km.

8. Ovo govorim.iz ličnog iskustva - sa 1.6 BlueHDi i 1.5 BlueHDi motorima na različitim Pežoima. Na prvom sam imao otkaz senzora, drugi gazi 70.000 km, još ništa.

poz iz Tamnog

Cile

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.
(D, 01. oktobar 2023 18:01)

A za koji kvalitet govoriš? Novi golf? Vama što se palite na VW uvaljuju Golf po ludoj ceni. Drugo, "tradicija", kao reč nema veze o tome o čemu ti pričaš.

TDE

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Sve je na tačno.Ali,u gradu vozite između 2000-3000 obrtaja,posle 400-500km obavezno autoput,ili regionalni put nedeljno 1x,50-100km.
Ako pojavljuje greška,onda víše puta nije odradio regeneraciju kako treba.
Kada radi regeneraciju u gradu ,onda se malo trese motor,ukjuči i grejače retrovizora!Samo stavite prste na staklo!DPF može da se opere,ako imaš dvorište možes i sam.
Ja sam zadovoljan.Poz.

Vozac BMW M3 G80 sa Nordschleife

pre 1 godinu

Te automobile u nemackoj voze studenti, penzosi i imigranti iz juznih zemalja. Ako su oba automatik onda pezo. Ako su oba manuelni menjac, onda VW. Drndanje menjaca PSA grupacije u gradu je cist mazohizam.

dezon

pre 1 godinu

возио 2.0 180 коња аутоматик аисин ја мислим 11 месеци и продао требале ми паре за кућу. ауто авион

bakicar

pre 1 godinu

@TDE Nema to veze , visoki obrtaji na auto-putu su mit, kada je motor 100% radi regeneraciju savršeno u svim režimima. Ako gasi lampicu na auto-putu onda je pred kvarom, egr, dizne , turbina i sl…

Rile

pre 1 godinu

Sto kaze Bata ,kanda bi voleo da se vrate?.Pustimo ljudi ovo znate li kako izgledaju kineska nova kola koja se prodaju, ne daje ni internet da se vidi.A cena za trecinu manja a kvalitet za trecinu bolji inovativnost za polovinu.

kole

pre 1 godinu

@mile grobar
Ad Blue sistem je potpuno nerazvijen i nametnut na silu auto industriji zbog ekoloskih normi. Posle 60 do 100.000 km pocinju problemi, jer urea kristalizuje i zacepi dizne. Auto pocinje da izbacuje gresku, a ciscenje dizne je kratkotrajno resenje. Gotovo svi pribegavaju gasenju tog sistema sto kosta oko 150 evra. Kvar pumpe ili curenje rezervoara se ne moze popraviti, a urea oce i da smrzne ispod -12c. Drugi problem je rezervoar aditiva za konstantno ciscenje DPF filtera koji se kod Peugeota nalazi iznad zadnjeg, desnog tocka. Nista vas ne upozori da tecnosti vise nema, pa se DPF brzo zapusi i pocinje igranka. Treba ici u dobar servis gde poznaju problem i da na vreme dospu aditiv koji kosta oko 60 evra za litar, a staje oko 3.5 L. Drugi proizvodjaci primenjuju sistem povremene regeneracije gde dizel gorivo spali naslage cadji u DPFu preko dizne koja deluje kao gorionik. U oba slucaja se dostizu visoke temperature u samom DPFu i do 600 stepeni, pa tako moze doci do zapaljenja auta sto se na francuzima desavalo na auto putu u CG.

DnK (°^°)™

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Mukica...smrc

D

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.

Robi

pre 1 godinu

@Cile
Ti poredis G6 sa 308? Treba da provozas G7 pa onda da sumiras utiske. Koja crna udobnost, francuzi su inferiorni u svakom smislu. Ne bih nikad menjao Ibizu i naseg Leona ST za francuze. To je nepojmljivo. Vw ima kvalitet,kada ga kupis novog,tek tad ces shvatiti. Ej, 1.6 dizel njihov,a tek 1.5dci je nula. Da ne spominjem 1.2 turbo sa gumenim kaisem potopljenim u ulju...muka ziva!

D

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.

Miki

pre 1 godinu

Golf definitivno.Zbog motora,kvaliteta izrade,performansi a i postprodaje.Drzi cenu kao polovnjak.A mane su mu precenjenost.Bolji je od vecine rivala iz c segmenta ali ne toliko ubedljivo kao sto je bilo nekad

А. Петров

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.

Vozac rošula

pre 1 godinu

jeste. vozim ga preko 300 000 km pipnuo motor nisam a kupljen sa 200 000.
(Mile 22, 29. septembar 2023 10:50

Evo i ja isto.
Na satu 850 000.
Nista nisam pipnuo,limarija kao iz radnje.
Motor cistiji nego kad je izasao iz fabrike.
Amortizeri,opruge,nosaci motora,kocnice skoro pa kao da sam ih sutra montirao🤣🤣
Nov,nov,nov

Nekotu

pre 1 godinu

Bolji je 308, evo imam 308 prve generacije, i bas smo uporedjivali sa golfom, bolja limarija, udobniji, komforniji, motori mnogo bolji, kvarovi daleko jeftiniji i manje ih ima realno, sto se tiče auta, mislim da imaju izuzetan odnos cijena/kvalitet.. sveukupno bolji auto 308 i to za manje para.. a drugu generaciju nisam vozio, ali je izuzetno lijep na oko kada prodje, i da mi ne treba neki 4x4 zasigurno bi to bio sledeći auto..

Jerotije

pre 1 godinu

Ne znam za pezoa ali sam posle audija sasvim slucajno presao na reno i nikad vise ali nikad vise u zivotu nebi se vratio na wv grupacinu izvikano sr...e inista drugo.

comi

pre 1 godinu

Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)
pa sto si se upustio!!!

Business Ambition komercijalista ...

pre 1 godinu

Imao sam 308 SW HDI mk1. Nakon oko pet godina posedovanja mk1 SW se pojavio na tržištu ovaj mk2 SW (za vreme sajma 2015).
Mk2 je po mnogo čemu (za mene) bio lošije vozilo, sa lošijim rešenjima i generalno jeftinije uradjen. I dosta teskobniji. Nije imao nijednu onu prednost zbog koje sam se pri prethodnoj kupovini odlučio za mk1 SW, a ne za neki drugi karavan u C segmentu. A njegov i-cocpit je za mene bio katastrofa.
I mada sam ga iskreno želeo „na nevidjeno“ čim je zvanično predstavljen (krajem 2014.), nikako nisam mogao da ga uzmem nakon što sam ga sagledao na Sajmu i par puta posle testno provozao. Pa sam moj mk1 SW zadržao i narednih 5 godina i posle uzeo neki drugi brend.
Kada se pojavio ovaj novi mk3 SW, detaljno sam gledao i njega, par puta u auto salonima. I neverovatno je koja je ono teskoba od kola. Pa, ono nije karavan, već svaka negacija karavana. Ista priča kao 508 mk2.
Danas bih se zaista teško odlučio za neki novi pežo (osim možda 2008). Najpre zbog i-cocpita, ali i njegovih novijih HDI motora, koji su izgleda katastrofalnog kvaliteta u odnosu na one ranije.
Zvanične cene pežoa da i ne pominjem. Smehotresne su. Barem meni. Pežo nije premium. I nikada neće biti ma kako visoku (zvaničnu) cenu uvoznik Pežoa da napiše. Kao što to, recimo, nije ni Dačija. Sa tom razlikom što je Dačija toga svesna.

Robi

pre 1 godinu

Pezo 308 porediti sa Golfom pa to je nerealno! To moze da samo neko ko nikad nije vozio Golf,Leona npr, lepo peglaju krivine,menjac je menjac,a volan je volan.Br.1 po upravljivosti i lezanju. Imamo Ibizu 1.4 Lpg i Seat Leon ST 1.4 tsi isto Lpg, u svakodnevnoj totalnoj voznji-koju nijedan francuz ne bi mogao da izdrzi,a pritom u Vw bar imate mesta. U Golfu na zadnjoj klupi ima mesta i za noge i za glavu. Seo sam u 308 sw i nazad je dovoljno samo za decu,gde da metnem kolena,za vrat?! Necu uopste da ikada razmatram bilo kakvu francusku stranputicu...

Nemanja

pre 1 godinu

@ Peugeot da poredite sa VW ?!?!
Strašno....
Budite malo realni.
Neću uopšte da se upuštam u takvu raspravu, jer ta dilema nikada nije bila, niti će biti.
(D, 29. septembar 2023 10:58)

U pravu si! Kad je Peugeot pravio limuzine i automobile VW je vrhunac bila buba i kombi. Trebaju oni jos da uce da bi dostigli Peugeot...

308

pre 1 godinu

ja sam vozio 308 prve generacije, bio je odlican. Potom ovaj auto iz teksta..i da izvinu svi ljubitelji ovog modela, osim lepse instrument table ovaj auto je po svemu losiji od svog prethodnika.
Ergonomija losa, sve komande preko displeja, sedista mala, nazad nista mesta, kopce za pojas bodu u zadnjicu..
A naslov o poredjenju sa golfom..sedmicom pretpostavljam jer su generacija, je dodat samo da bi rasplamsao komentare, naravno da svako objektivan vidi ko je tu bolji.
Moglo bi se diskutovati sta je isplativije zbog razlike u ceni, ali koji auto je bolji smesno je porediti.

ИБАРСКА ЛАСИЦА

pre 1 godinu

Пежо има хвалитетнији лим, опрему бољу и млађег можеш узети минимум пет година од голфа..... За паре голфа..... И јефтиније одржавање код пежоа

Vozac BMW M3 G80 sa Nordschleife

pre 1 godinu

Te automobile u nemackoj voze studenti, penzosi i imigranti iz juznih zemalja. Ako su oba automatik onda pezo. Ako su oba manuelni menjac, onda VW. Drndanje menjaca PSA grupacije u gradu je cist mazohizam.

DnK (°^°)™

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Mukica...smrc

cosmo

pre 1 godinu

Za kvalitet ne znam, ali što se tiče voznih osobina, istina je da su dosegli Golf - u smislu osjećaja solidnosti, stabilnosti na cesti, kvaliteta dodirnih površina, usaglašenosti kvačilo-mjenjač-gas, ležanje na cesti je jako dobro.

Vozio sam tri verzije višednevno, kao rent i službeni:

a) 1.6 HDi 120 Allure SW iz 2015 - ogroman i udoban karavan, mnogo opreme, panorama, prostor nazad - HDi vuče auto bez problema;

b) 1.5 HDi 100 Active HB iz 2020 - osnovni paket, ali sve što treba, a ovaj 1.5 HDi je još uglađeniji i bolji - auto odaje utisak znatno više od 100 KS, rijetko uglađen odnos kvačila, mjenjača i gasa.

c) 1.5 HDi 130 HB (ne znam paket opreme) iz 2020. sa automatikom od 8 brzina - ovo je definitivno jedan od najboljih kompakta koje sam vozio, a 8-brzinska Aisin automatika je fenomenalna- možda ne baš kao ZF8 brza, ali odlična u svakodnevnici - nemjerljivo udobnija od bilo kojeg mjenjača sa duplim kvačilom, pa i od Golfovog DSG.

Što se tiče volana, meni je ono fenomenalno rješenje - na način kako ss ja pozicioniram za volanom - a osjećaj direktnosti u vožnji jr pojačan zbog malenog volana.

Blaster

pre 1 godinu

Bolji onom ko nema para za golfa. Pametnom dosta
(Joko, 29. septembar 2023 10:28)

Ostace za tebe golf nedosanjan san. Niti si vozio Golfa niti Peugeot ali imas nesto da kazes. Smesno.

veljko

pre 1 godinu

Пежо може да куди само онај који га није никада возио. ја већ дуже време возим Пежо. Сада сам тренутно на 3008 2.0 дизел са 150 коња. Што ми је веома битно код аута, то сам добио са пежоом, мајстора виђам само када радим сервис, мала потрошња, удобност.

vozač demokrata

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)
Golf je u C segmentu. U tom segmentu ima puno boljih auta od golfa: Corolla, Mazda3, Honda Civic...

D

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.

dexter-lab

pre 1 godinu

Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)
U kakavim kantama tebi prodje zivot…

gagit

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!

Cile

pre 1 godinu

@ Robi

Eto, ja sam imao 4 Pežoa, i 308-cu. Visok 2m baš naprotiv, nisam imao mesta u golfu 6, mislim, davao mi ga rođak po super ceni, ali dzabe, kao da vozim kolica u luna parku. A udobnost pežoa i renoa u vožnji, VW nikada neće dostići, dobar je VW ako imaš kamen u bubregu

Vozi Misko

pre 1 godinu

Vozim golfa 7. Zadovoljan sam autom u potpunosti. Sledeci auto sigurno nece biti golf...ne iz razloga sto nisam zadovoljan postojecim golfom (cak naprotiv) nego zato sto je golf 8 odbacio sustinu golfova prethodnih generacija, a to je jednostavnost, klasicnost (neko ce reci dosadnost...ali meni se to dopada).
Alergican sam na touch screen instrument tablu. Upravo iz tog razloga peugeot 308 nikada nisam ni razmatrao za kupovinu. Iz istog razloga necu razmatrati ni golf 8.
Inace...verujem da je 308 sasvim solidan automobil.

komentator

pre 1 godinu

Vozio sam ga 2 godine, slabija verzija sa 99ks tj 5 brzina, dobar motor i udobna vožnja! Potrošnja nije bila velika, gradska vožnja (pros.brzina 25km/h) nikad preko 6,5l/100km a na auto putu brzinom od 120 do 130 km/h oko 5,2l/100km! Materijali izrade enterijera solidni, volan prelep, mesta na zadnjoj klupi malo za visoke osobe, prtljažnik najveći u klasi! Golf je možda kvalitetniji auto ali za razliku u ceni kao polovnjak i za troškove održavanja, ovaj P308 nudi stvarno mnogo više! Pozdrav!

Mili

pre 1 godinu

Jednom Sam imao pasta I nikada vise tog proizvodjaca, pezo u osnovnoj opremi ima vise nego golf u srednjoj, udobnost, potrosnja itd..4 pezoa I tri renoa I preko pola miliona predjenih me zadovoljava

kole

pre 1 godinu

@mile grobar
Ad Blue sistem je potpuno nerazvijen i nametnut na silu auto industriji zbog ekoloskih normi. Posle 60 do 100.000 km pocinju problemi, jer urea kristalizuje i zacepi dizne. Auto pocinje da izbacuje gresku, a ciscenje dizne je kratkotrajno resenje. Gotovo svi pribegavaju gasenju tog sistema sto kosta oko 150 evra. Kvar pumpe ili curenje rezervoara se ne moze popraviti, a urea oce i da smrzne ispod -12c. Drugi problem je rezervoar aditiva za konstantno ciscenje DPF filtera koji se kod Peugeota nalazi iznad zadnjeg, desnog tocka. Nista vas ne upozori da tecnosti vise nema, pa se DPF brzo zapusi i pocinje igranka. Treba ici u dobar servis gde poznaju problem i da na vreme dospu aditiv koji kosta oko 60 evra za litar, a staje oko 3.5 L. Drugi proizvodjaci primenjuju sistem povremene regeneracije gde dizel gorivo spali naslage cadji u DPFu preko dizne koja deluje kao gorionik. U oba slucaja se dostizu visoke temperature u samom DPFu i do 600 stepeni, pa tako moze doci do zapaljenja auta sto se na francuzima desavalo na auto putu u CG.

fanfan

pre 1 godinu

Odlican auto zaista! Ne znam da li je bolji os Golfa, ali siguran sam da nije nista losiji.
Fenomenalan za voznju i pouzdan!
Sve preporuke za ovaj auto!
Jos ako je verzija sa 150KS, to je prava stvar :)

Lozničanin

pre 1 godinu

Moj komsija kaze da je Golf najbolji auto na svetu! Vekovima je imao jednog Golfa 3, a sada vozi Golf 5, mucenik, nikada nista drugo u zivotu nije vozio. Dobro auto, sto bi rekli preko Drine, ne treba im kvariti srecu!
(gagit, 29. septembar 2023 17:53)

Dobro auto kažu sa obe strane Drine.
Mada, to nema veze sa geografskim poreklom govornika, već sa pismenošću.
Mnoge sam pitao zašto tako izgovaraju, kada je auto skraćeno od automobil, a svi znamo da je u pitanju muški rod.
Zaœto ga onda preverglaju u srednji rod, apsolutna je misterija.

I nijedno od njih nije promenilo tu naviku, samo sam ih iznervirao.
Istina mnogo boli.

Ima tu i onih koji imaju selen blokove na autu... (engl. silent block - tihi blok).
Selen je hemijski element, ima ga u mineralnoj vodi. Obavezno ih pitam da li ugrađuju Minakvu, Knjaz Miloš ili neku drugu mineralnu vodu...

Kukatilo

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.

ko-ometator

pre 1 godinu

Da li bi dao pare za 308 pre nego za Golfa 7, naravno. Iako golf ima odredjene prednosti koje Peugeot nece dostici do ko zna kad. A to je ekonomske prirode, Golf bolje drzi cenu i servisna mreza kod nas je daleko razvijenija.

maxi

pre 1 godinu

Vozim pežo 2008 i prezadovoljan sam, brda opreme, malo povišen, lep položaj za sedenje, motor 1. 6, 115 konja hdi. Ide kao blesav. Mislim da cu ostati na pezou i kada budem menjao auto

cosmo

pre 1 godinu

@kole

Ti nisi prošao kraj automobila sa SCR tehnologijom.

1. AdBlue se ne dodaje kroz dizne i ne može naškoditi motoru ni u kojoj varijanti, jer se AdBlue ubrizgava nakon izduvne grane iz motora. To nema nikakve veze sa ubrizgavanjem goriva.

2. Itekako postoji mjerač količine tečnosti u rezervoaru - konkretno, Peugeot te počne upozoravati lampicom i porukom da nećeš moći startovati automobil kroz (počinje od) 2.400 km, pa manje i manje...

3. S tim u vezi, to je softversko ograničenje, jer automobil nije onda u skladu s normiranim izduvom - oni koji su ugasili sistem za 150 eura, voze normalno, jer nema uticaja na motor.

4. Da, kod Peugeot-a iz tih godina jeste problematičan senzor u rezervoaru, koji konstantno pokazuje da nema tečnosti i vremenom blokira paljenje motora. Zamjena jeste bezveze skupa, zato ga i gase, da odblokiraš softversku prepreku. Auto onda nije više u skladu sa Euro 6 normom, ali funkcionalan u potpunosti sa tehničke strane.

5. DPF kod vozila sa AdBlue sistemom je potpuno drugačijih filtera i ne može se zapusiti nedostatkom AdBlue tečnosti. Naprotiv, kad nema tečnosti, nema ni sagorijevanja - sve ide vani - ekološki loše, da, ali ne oštećuje vozilo.

6. DPF sa regeneracijom je često mnogo problematičniji od SCR tehnlogije - zato se AdBlue koristi i u kamionskom saobraćaju, jer teoretski nema začepljenja sistema i regeneracije. Boljka PSA sistema je u tom.senzoru, ali teorija je daleko bolja od DPF-a / kod Mercedesa, npr, sistem nema senzorskih problema (Bluetec).

7. Litar AdBlue-a nije 60 eura, već oko 0,50 euro / kod Peugeot-a tank prima 19 litara i traje oko 10.000 km, zavisno od dinamike vožnje. To je 10 eura na svakih 10.000 km.

8. Ovo govorim.iz ličnog iskustva - sa 1.6 BlueHDi i 1.5 BlueHDi motorima na različitim Pežoima. Na prvom sam imao otkaz senzora, drugi gazi 70.000 km, još ništa.

poz iz Tamnog

Cile

pre 1 godinu

Naravno da vise volite sada da vozite Peugeot i da ga branite argukentima da je bolji auto, jer nemate para da vozite VW.
Žao mi je.
Kvalitet košta.
Plus , tradicija.
(D, 01. oktobar 2023 18:01)

A za koji kvalitet govoriš? Novi golf? Vama što se palite na VW uvaljuju Golf po ludoj ceni. Drugo, "tradicija", kao reč nema veze o tome o čemu ti pričaš.

Lozničanin

pre 1 godinu

Ауто је емоција, то не тврди само Сеат. Ватрени коментари то овде само потврђују.
Довољно сам кола у животу променио па сигурно знам - ја се најбоље осећам у Фолксвагену. То што важи за мене, за многе друге не важи и ја то поштујем. Али купујем кола себи, а не другима, па зато само своје потребе гледам.
Имао сам Голфа, Сеата, Шкоду и то је увек био погодак. Следећи је Поло. Стиже у октобру.
(А. Петров, 29. septembar 2023 16:11)

Promenio si kola a sva su vw.

Lozničanin

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Novi dpf su već sa pristupačnom cenom a u 90% slučajeva, mogu da se operu. Strašno kako si se opteretio da si sanjao grešku na displeju. Dakle, za male oare si miran 150-200 hiljada kilometara i to si zamerio 308?

Bar ne purnja kao tdi.

Bajo moj, samo tdi...

Robi

pre 1 godinu

@Cile
Ti poredis G6 sa 308? Treba da provozas G7 pa onda da sumiras utiske. Koja crna udobnost, francuzi su inferiorni u svakom smislu. Ne bih nikad menjao Ibizu i naseg Leona ST za francuze. To je nepojmljivo. Vw ima kvalitet,kada ga kupis novog,tek tad ces shvatiti. Ej, 1.6 dizel njihov,a tek 1.5dci je nula. Da ne spominjem 1.2 turbo sa gumenim kaisem potopljenim u ulju...muka ziva!

Sremacicar

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Golf ti je C segment. Cisto da se ne brukas pred svima.

mille grobar

pre 1 godinu

Najgluplje moguce resenje na 308 je AD Blue pumpa,koja je u sklopu rezervoara i zamena kosta 1000 evrica. Cekava u proseku na 100 000 km,tako da ce svakoga malte ne stici ovaj trosak. A 1000 evrica nije malo...

TDE

pre 1 godinu

3 godine sam vozio Peugeot 308 sw 2014. godiste 1.6 bluehdi, 120ks. Odlican auto za putovanja, prostran, malo trosi. Ali, ako cete da ga vozite po gradu i na kratkim relacijama, DPF ima da vas zakolje. Jos uvek sanjam tu gresku kako se pojavljuje na displeju. Pakao.
(Kukatilo, 29. septembar 2023 15:23)

Sve je na tačno.Ali,u gradu vozite između 2000-3000 obrtaja,posle 400-500km obavezno autoput,ili regionalni put nedeljno 1x,50-100km.
Ako pojavljuje greška,onda víše puta nije odradio regeneraciju kako treba.
Kada radi regeneraciju u gradu ,onda se malo trese motor,ukjuči i grejače retrovizora!Samo stavite prste na staklo!DPF može da se opere,ako imaš dvorište možes i sam.
Ja sam zadovoljan.Poz.

Vozac

pre 1 godinu

Vozio golf 7 i vozio se u peugeot-u 308 2017. godiste.
Prema mom misljenju, golf je udobniji. Ta prica o francuskoj udobnosti je imala smisla mozda pre 20 godina, danas vise ne.
Sem toga, postoji vise tipova udobnosti, dinamicka, akusticna itd.
Daleko od toga da je 308 los auto, ali golf je ipak za nijansu ugladjeniji proizvod. Da li opravdava razliku u ceni, to je vec drugo pitanje.

Z.Dj.

pre 1 godinu

Vozaci "B" segmenta se dele u dve grupe. One koji voze Golfa i one koji bi to zelei.
(kole, 29. septembar 2023 13:24)

Ovo je najbolji primer kad se praviš pametan i misliš da si duhovit a ispadneš glup jer Golf pripada C segmentu.

Rile

pre 1 godinu

Sto kaze Bata ,kanda bi voleo da se vrate?.Pustimo ljudi ovo znate li kako izgledaju kineska nova kola koja se prodaju, ne daje ni internet da se vidi.A cena za trecinu manja a kvalitet za trecinu bolji inovativnost za polovinu.

mile@

pre 1 godinu

@cile
Ta famozna udobnost o kojij svi pričate je dokaz da u ništa novije niste seli. Danas nema skoro nikakve razlike,niti se Francuz ljulja niti Nemac odvaljuje.

Nenad

pre 1 godinu

Da li je bolji peugeot 308 ili golf 7?! Oba automobila su dobra ako su pazljivo odrzavana i vozila na odgovarajuci nacin. Ni jedan nije savrsen, ali ce nekom odgovarati jedan, drugom drugi. Svako kupuje auto prema svom nahodjenju i tu nema osude. licno golf mi je lepsi, ali cenim da je peugeot udobniji. Motore obe grupacije imaju odlicne, limarija je na strani peugeota, ali opet stvar je porekla i odrzavanja. Svakako oba automobila jesu odlicna ako se sa njima odgovarajuce postupa.

Uozbiljite se

pre 1 godinu

@ He he
Izgleda da nisi bio na casovima istorije. Nemac je za 3 nedelje umarsirao u Pariz i potukao Francuze do nogu.
Po toj iskrivljenoj logici, lada bi trebalo da bude najbolji auto, u Moskvu niko nije umarsirao a da se posle vratio ziv kuci.

dezon

pre 1 godinu

возио 2.0 180 коња аутоматик аисин ја мислим 11 месеци и продао требале ми паре за кућу. ауто авион

bakicar

pre 1 godinu

@TDE Nema to veze , visoki obrtaji na auto-putu su mit, kada je motor 100% radi regeneraciju savršeno u svim režimima. Ako gasi lampicu na auto-putu onda je pred kvarom, egr, dizne , turbina i sl…