Aktuelno

Sreda, 09.08.2023.

12:48

Stižu oštrije kazne; "Srpski mentalitet" i "ne diraj mi ljubimca" VIDEO

Izvor: B92

Stižu oštrije kazne; "Srpski mentalitet" i "ne diraj mi ljubimca" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Veliki brat

pre 1 godinu

Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
(SS, 10. avgust 2023 03:32)

Ne predviđa se oduzimanje samo zato što se nekom policajcu ili sudiji svideo tvoj auto, nego ako divljaš u saobraćaju!
A ti pazi kome pozajmljuješ auto, a ako daješ članu porodice, prvo objasni posledice divljanja u saobraćaju ili nemoj ni njima da daješ ključeve od auta!

Što većina kaže, ovde će i dalje problem biti SELEKTIVNOST primene zakona, a ne sam zakon.

surovo realan

pre 1 godinu

Kao i uvek, donose se novi zakoni a stari se ne postuju, ili se postuju za odredjene. Naravno za one koji nemaju vezu ili nece nikog da vuku za rukav da mu se nesto sredi, jer imaju obraza i casti. Do kada ce vise biti zasticeni odredjeni kumovi, prijatelji, neciji doktori, politicari, popovi, biznismeni? Zar stvarno mislite da je narod toliko blesav, u doba interneta i pametnih telefona, kad neko ovog trenutka napravi prekrsaj a sledeceg minuta isti taj je na svim mogucim drustvenim mrezama? Pravite budale i od nas i od vas. Samo sto vi nemate ni obraza ni blama.

Milosav

pre 1 godinu

Nisam siguran za ovo sto kaze o oduzimanju u Americi osim ako auto nije ukraden ili kupljen novcem stecenim kriminalnim radnjama.
U Ontariju se auto privremeno oduzima u slucaju da se brzina prekoraci preko 50 Km/h. Evo tacno sta kaze zakon.
Ovde je takodje sistem poena i driving record povezan sa osiguranjem. Cim dobijete kaznu i poeni vam budu oduzeti osiguranje odmah zna pa ce vam povecati cenu osiguranja. Uradite to dva ili tri puta i osiguravajuca kuca vas vise nece hteti. Morate da trazite osiguranje kod "high risk" osiguranja, a tamo cete placati i do $1000 mesecno!
Pa ti vozi i bahati se. Uradjeno veoma jednostavno ali efikasno.The point system for speeding in Ontario is as follows:
0 to 15 km/hr. over = 0 points with minor infraction and fined $2.50 times km over limit
16 to 29 km/hr. over = 3 points with minor infraction and fined $3.75 times km over limit
30 to 49 km/hr. over = 4 points with minor infraction and fined $6.00 times km over limit
50+ km/hr. over = 6 points with 30 day license suspension and fined $9.75 time km over limit times $1.25
50+ km/hr. over while street racing = 6 points with immediate 7 day license suspension and car impoundment with up to two years additional license suspension if convicted and fined between $2,000 to $10,000

Goxy

pre 1 godinu

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....
(Profesor Dušan, 10. avgust 2023 07:55)

Pre tačno 20 godina toga je bilo koliko hoćeš. Narod je bio srećan i nije bežao. Pamet je potiskivala krezube.

Sada toga nema a narod beži u EU. Došli su neki profesori koji su mnogo glupi, po naredbi.

Mirko

pre 1 godinu

Kada budu doneli zakon o oduzimanju imovine politicarima kojima se zarada ne slaze sa imovinom i krenu da to primenjuju ja cu prvi traziti predlog da se auto oduzima za prolazak kroz crveno. Kako to da se zakon sprovodi samo prema gradjanima i to ne svim nego onima bez veze? Prvo da krenu od Tome grobara pa na dalje.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kao i do sada, svi zakoni će se sprovoditi na običnim ljudima. Oni sa vezama u biznisu i politici neće biti kažnjavani ni za ubistva a kamoli za saobraćajne prekršaje.
E, sad, problem je što tih sa "vezama" ima skoro milion, sudeći po broju članova svih političkih stranaka u Srbiji. Zemlja koja ima jedva 6 miliona ljudi, jednostavno ne može da izdrži toliku količinu šljama.

sturmmann

pre 1 godinu

Citiram: "Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".
(Mrzim nikove da smišljam, 9. avgust 2023 19:00) # Link komentara

Poštovani gospodine, od sveg srca Vam hvala na fenomenalnom komentaru. Bez ikakvog uvijanja, otvoreno, direktno u centar.

Srdačan pozdrav, svako dobro.

milojica i jos trojica

pre 1 godinu

svako oduzimanje vozila ce pasti na sudu i vratice se vozilo. naci ce advokati tu rupu 100%. ti sto se bahate obicno imaju vise automobila. treba kazne da budu astronomske, 1000000 dinara pa navise i oduzimanje vozacke na 3-5 godina i posle ponovno polaganje, a ako ponovi trajna zabrana upravljanja vozilom. i ne zatvor za takve nego komunalni rad. pa da cisti ulice jedno 3 godine , kosi travu, cisti divlje deponije.... naravno da se iskljuce kumstva i rodbinske veze... ali daleko smo mi od toga.

Gradjanin

pre 1 godinu

Kod nas je kradja automobila "neovlasceno upravljanje tudjim vozilom" i ocigledno se ne kaznjava jer u kraju imam 3 "profesionalna obijaca vozila" koji dana zatvora nisu videli do sada a imaju bar 15 godina "radnog staza"!

Profesor Dušan

pre 1 godinu

Ovde je najbitnija zapravo poslednja rečenica koja objašnjava cilj i smisao ovog predloga zakona :
,,on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost"
(može biti i Budžet RS, ili neka grana budžeta)

sva ostala priča o bezbednosti, pravilima i slično je samo magla i prašina da se zamagli i maskira srž i cilj predloga zakona.

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....

Trt

pre 1 godinu

Teski psihijatriski slucajevi voze po putevima. U Nemackoj tri puta padnes na polaganju, ides na tzv IDIOTEN-TEST, koji tesko ko prodje. Imas B i hoces za kamion, tri puta "padnes" nisi prosao Idioten-test uzmu ti i B. Tako se to resava, a kod nas budalama das dozvolu i teskim ludacima, pa ih posle juris kad nekog pijani ili neizivljeni ubiju. Posle svakog prekrsaja da se polaze test, 98% bi palo, ni saobracajne znakove nisu u stanju da prepoznaju, a tek pravila saobracaja....

Titov pionir

pre 1 godinu

@luka

Drzava i te kako moze da oduzima imovinu... Kojim slucajem da te policija uhvati da nosis pistolj koji ti je pozjamio prijatelj ili rodbina - njih ne interesuje jesi li ti vlasnik ili nisi ako ti nemas dozvolu za nosenje oruzja... Ne znam sta je tu cudno?

"Ni ta droga u mom dzepu nije moja... drug mi je dao da je prenesem..."

SS

pre 1 godinu

Počeli su s oduzimanjem automobila, mnogi se slažu, u fazonu: ''tako treba''.

Kapiram da ima dosta ljudi u GSP-u/Puntu, koje nerviraju dobra kola, jer čim je neko zaradio, automatski je tatin sin, strankin čovek itd. Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
Sama činjenica da je neko došao na ideju da pleni imovinu je suluda, za to se vazda išlo u zatvor, oduzimala dozvola itd.
Kada vam ćape auto, a neko će pasti sigurno, pitaću vas da l' podržavate i dalje :)

Al' će da se nameštaju tuđa kola i puni budžet.

hoku poku

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.
(Мајкл Џондар, 09. avgust 2023 17:25)

Ovaj zakon ako tebe, “obicni covece” dotacinje, onda ti treba oduzeti i internet. Zasto bi iko napravio 3 ovakva prekrsaja u 2 godine???

misko

pre 1 godinu

Znaci trenutno podvaljuju nesto tesko tipa izdaja Kosova pa izbacuje ovakve stvari da se o njima pise, mozda poskupljuje gas gorivio itd

VO.

pre 1 godinu

Za Bahatog bumbara i tajkuna to nije ništa.. kupice on sinčiću ili poslovnoj pratnji još 3 auta ili fudbskska kluba šta god treba.. ovo je usmereno na većinski bedni narod srednje klase ili niže klase kojih je najviše i od njih se puni kasica i budžet.. od tajkuna nema korist za njih se i ne brinem.... oni će i dalje da se bahate i ne odgovaraju nikome ništa u državi ali ce sigurno jednog dana i oni "pred Miloša" tj Sv Petra ... sad hodaju po oblacima , ne po zemlji , očigledno umisljeni da su nedodirljivi u ovoj kasti i vlasti...

Đuro

pre 1 godinu

"Ne smete čak ni rezervni točak da uzmete, bez obzira da li je to vaš auto ili ste ukrali auto, on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost" - kaže on.

Znači, dok ja ni kriv ni dužan nevino spim, neki narkos mi ukrade auto, divlja po putu, murija oduzme auto i proda na licitaciji.

Da nije tužno, bilo bi smešno

ronin

pre 1 godinu

@Ivan
Ljudi prave haos, bez obzira da li su pešaci ili vozači. Vozači su zapravo još gori. Pre neki dan cura sa BMW X6 sa nemačkim tablicama stade kod Dragiše Misovića bolnice ispred trafike i uključi sva 4 žmigavca da izadje da kupi nešto na trafici. Pitam se jel to sme u Nemačkoj da uradi. O ovima što trube za svaki sitnicu i što se parkiraju na pešačkom ili na ulazu u krivinu da i ne govorim. Izuzetno smo nekulturni u saobraćaju i ne želimo da razumemo da u saobraćaju učestvuje mnogo učesnika i da svi treba da imaju obzira jedni prema drugima. Dok se to je shvati džaba bilo koji zakon. A ovo profesorovo poredjenje sa Amerikom je čisto proseravanje. Uvedite prvo standard i postovanje zakona od strane naših institucija kao u Americi pa onda može poredjenje.

ls

pre 1 godinu

Al baja voli sto mu neki covek moze oduzeti nesto sto je njegovo vlasnistvo, za tako nesto su padale glave dok su ljudi jos bili normalni pre 100 godina.

Ivan

pre 1 godinu

Treba preslikati američki zakon. Ovo će kod nas da bude opet ništa. Ako ovo, ako ono... Ispostaviće se da će da oduzmu 10 automobila godišnje i to do okončanja postupka. Mi upropastimo svaku dobru ideju, a na stranu to što se gomila dobrih zakona koje već imamo - ne sprovodi. Pešaci prave haos u saobraćaju, telefoni prave haos, kvadovi sa poljoprivrednim (zelenim) tablicama, trotineti... Haos kod nas.

wer

pre 1 godinu

malo je to bajo,
sa bezrepom stokom sa balkana to mora dosta surovije:
jezive kazne, dobrotvorni rad,
unos u javno dostupan registar bahatih bezumnika za volanom,
redovno posmatranje neuropsihijatra uz prisustvo porodice,
za teze stvari mardelj bez mogucnosti placanja

brate, bili bi kao bubice mirni,
kao i svuda gde se striknto sprovode drakonski saobracajni zakoni

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

A da niste smislili možda neku olakšicu za narod umesto što stalno kradete od naroda? Pitajte profesora strućnjaka kako je moguće da građani ove zemlje u 21. veku ne mogu da normalno da uvezu i registruju oldtajmere? Nego glupa država tera narod u "divljaštvo" jer ale ne mogu od 2018e da se dogovore sa sobom ko će da kupi kajmak. Sram vas bilo i toliko o tome koliko se poštuju vrednosti moderne civilizacije.

Ivan

pre 1 godinu

Saobraćajna policija je državni posao - idem da mi prodje dan. Koga zakači za tih par sati rada - zakači (pojas, brzina, alkohol). U opštinama gde im je labava kontrola rade i malo duže, ali "privatno". Posle ide pekara, restoran, doručak, večera... Biće 10 idiota i 10 baksuza koji će da zakače oduzimanje kola godišnje. Verovatnoća da vam se to desi kao sedmica na Lotou.

Nikola

pre 1 godinu

Da pitam gos'n "eksperta":
Kradeno vozilo ide na licitaciju.
Dakle policija ga pronađe i proda ga = ukrala ga država...
A jel onda važi kasko polisa za krađu vozila?

miklosh

pre 1 godinu

Ako su krenuli ovako, onda treba oduzima SVE cime se napravi tezi prekrsaj, ne samo automobile.
I avione i camce i jahte. I trotinete i bicikle i kvadove. SVE.
ps. pogotovo ako se moze dobro otudjiti na licitaciji.

Realno

pre 1 godinu

Gospodina profesora umesto da odvedete u studio, odvedite ga na autoput i kad pored njega i kamermana za sedam minuta prodje pet šlepera koji voze pesak ili sitan kamen, nepokriveni (u skladu sa propisima koji su na snazi) i zbog vetra se sve to rasipa desetinama metara iza i levo i desno, pa naleti neki motor ili automobil, pa zarominja kišica a ti koči po tome i biraj da li ćeš levo u bankinu ili desno u jarak. Baš me zanima akademsko vidjenje te situacije i komentar, pošto se razume u mentalitet i represiju, ali u stvarne okolnosti u saobraćaju izgleda i ne baš...

Nislija

pre 1 godinu

nema potrebe za novim zakonima, samo da se " ne gleda kroz prste", i da nema veze ko je ciji kum,brat, pobratim itd.
Jedino sto bih dodao u sadasnji zakon je da kazna bude direktno proporcionalna vrednosti vozila ( posto su najbahatiji oni koji nemaju nista na svoje ime i ni dana radnog staza pa da bude vezano ,a imovinsko stanje).
Primera radi napravis prekrsaj Yugom od 500€ kazna 100€ napravis Bmw-om od 50,000€, kazna 10,000 €. Katalog vrednosti vec postoji u AMSS-u.
Za 3 meseca bi se broj prekrsaja smanji za 90%

Somborac

pre 1 godinu

Oduzimanje vozila nikako ali kazne ako treba neka budu i 10 puta vece. Ovo za selektivno kaznjavanje je tako kako je. Sto se mene tice neka kazne i 80 posto divljaka u saobracaju opet ce se smanjiti smrti za 80 posto. Samo dodjite u Sombor i sedite u park na prvomajskom bulevaru i vidite ko divlja. Sedim tu svaki dan po 2-3 sata sa detetom i vrednost auta koji tu divljaju su u proseku 4-5000 eura top. To su uglavnom 10 godina stari golfovi, alfa romei, i 20 godina stari bmw-ovi. Tu se sa jedne strane nalaze 3 zabavista spojena u kojima su stotine dece i dva parka, jedan za bebane i drugi za malo vecu decicu. Svaki dan makar 20-30 divljaka izmedju 2 semafora izdivljaju i preteknu 2-3 auta odjednom. Da sve bude gore druga strana preko puta zabavista/parka je puna zgrada gde se nalaze
paralelno parkirani auti i da izmedju 2 semafora se nalaze dva pesacka. Znaci tu su deca, pesacki, preglednost nula i opet divljaju po 100 plus na sat To niko nikad nije kaznio a jednom ce neko pobiti 5-6 klinaca pa ce biti kasno.

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".

batica

pre 1 godinu

Ovo kad čovek čita rekao bi da komentare pišu ljudi koji svaki dan sedaju pijani za volan,prolaze pored škole sa 150 km/h i ne znaju šta znače boje na semaforu.O "pravnim" tumačenjima bi mogla slikovnica da se napravi mada je to u stvari odraz onoga da svako misli da je ekspert za neku temu i da ima pravo da debatuje o nečemu iako u stvari nema pojma.Jedina pametna stvar je konstatacija da nije problem zakon nego njegova primena tj to što se ne primenjuje prema svima isto.Najgore je što je to veoma lako rešivo,jedino što nije politički popularno.

tompus

pre 1 godinu

Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.
(dzigi, 09. avgust 2023 17:05)

00

nije tačno...položio sam u januaru 85...prethodne godine se nije vezivao...ja pade prvi put negde u jesen kasnu 84,kažu nisi vezo pojas,reko važi,evo plaćam kaznu daj dozvolu jer nisu imali drugih primedbi...kazna bila 50 000 starih,zeleni tesla...auto škola državna ,,crveni signal,,

Balon je pukao ali moj

pre 1 godinu

Šta u slučaju oduzimanja službene crne Škode Superb u paketu opreme bez žmigavaca ali sa blinkerima - da li se daje nekoj drugoj službi zajedno sa vozačem, ili se vraća prodavcu, ili se vraća Škodi?

Rus008

pre 1 godinu

A šta ako je auto firmin ili iznajmljen na lizing?
Da li će sad lizing kuće i osiguranja da prestanu da posluju?
Ja kao vlasnik kompanije, hoću da se osiguram ako moj radnik napravi neku glupost u saobraćaju i država hoće da oduzme automobil, čisto sumnjam da će neko osiguranje hteti to da pokrije, jel to znači da ću na primer morati od radnika kome dam auto da uzmem bankarsku garanciju na vrednost automobila, lične menice ili da založi nekretninu da bi vozio?
Ovo su sve gluposti ne spojive sa ostalim zakonima....
Samo je sve teže poslovati, za jednog radnika na terenu, bukvalno nam treba jedan u administraciji, pa gde to još ima....

uključite mozak

pre 1 godinu

Za ne uključivanje "žmigavca" bih naplaćivao 10000 bez mogućnosti plaćanja pola cene u roku od osam dana!
Za prolazak kroz raskrsnicu pogrešnom trakom-"nepropisno prestrojavanje" (ono kad iz trake za desno odu pravo) 50000
za nepropisno parkiranje (ukoso preko parking mesta,izvan gabarita parking mesta) isto 10000....
Još napraviti skalu pa u zavisnosti od vrednosti automobila povećavati kaznu.
Nisam odavno video vozača Juga,Dačije....da se bahate.
e za bahaćenje --pomnožiti kaznu ako treba do vrednosti automobila kojim je prekršaj učinjen.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Stara garda:

Da li si ti pri čistoj svesti!? Obaveza vezivanja pojaseva je uvedena krajem sedamdesetih. Inače, sedamdeaerih i osamdesetih se ginulo na drumovima mnogo više nego danas. Devedesete ne računam, jer se manje vozilo.

Miki

pre 1 godinu

Ma da uzmite dušu ljudima, puni zatvori jadnih penzionera i socijalnih slučajeva sa kapljicom više na biciklu. Samo teret državi, odakle njima 110.000din za kaznu.
U sombor u zatvoru, spavaju po stolovima i klupama, pošto u sobu od 20 kreveta za prekršajace stave po 25-6 ljudi. Čeka se na red za zatvor kao za magnetnu.

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.

Ranko

pre 1 godinu

Ako vlasnik vozila nije u isto vreme i počinilac prekršaja a počinilac prekršaja ima vozilo u vlasništvu kojim nije počinjen prekršaj, kome će se oduzeti vozilo i po kom osnovu?

dzigi

pre 1 godinu

@Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.

Krmpota

pre 1 godinu

U Americi ti oduzmu auto i prodaju na aukciji,ako ti je vozilo na otplatu a ti ne placas kredit,ne za neke prekrsaje za to ili kazna ili zatvor.

ovi pravnici

pre 1 godinu

ovi pravnici ce da kazu i sprovedu sta god zakonodavac izmisli. nisam strucnjak, ali verujem da oduzimanje vozila pravi vise problema nego sto ih resava.
Ideja bi bila da sprecite nesavesnog vozaca da vozi.
Pa oduzmite mu vozacku dozvolu. Znate koja kola su njegova, i imate kamere svuda.
Ako vidite da je ON vozio, uhapsite ga i u zatvor na 2-3-36 meseci,
koliko vec treba.
Jos efikasnije? Napravite uredjaj, slican tahometru ( vecina novih komerc. kombija i kamiona u EU a i kd nas ih ima) koji kontrolisa da auto ne moze da se vozi, ako isprava/kartica u vozilu nije autorizovana. Nece biti pozajmica vozila, dece od 16 godina u kolima od 150 ks, ili onih za oduzetom dozvolom. A i imacete info ko je pored skole vozio 80km/h umesto 30.

Policija ne mora da daje stvarni dokaz da ste vozili 200 km/h na ibarskoj, dovoljno je da policajac to napise ( 2012 su uveli u zakon da je pol.zapisnik DOKAZ na sudu - ako pise tamo da ste npr.crnac, vi ste crnac, ma kako beli bili). I onda, za dva dana, uzmu vam Bentlija ( ili BMWa, M5), da ima Ljupka Stevic sta da vozi, posle seanse sa nacelnikom policije.
Ako imate kameru u kolima, nas zakon to ne priznaje kao dokaz, i to ne moze biti dokaz na sudu, cak ste podlozni tuzbi za narusavanje privatnosti, posto je zakon o zastiti privatnosti jako slabo definisan)
Vozite kumova kola, prodjete na crveno, kum ostane bez kola, pa mu kupite nova.
Lizing ostane bez kola.Naplate se od kasko-a,a kasko int. tuzi drzavu srbiju.

Nikola

pre 1 godinu

Drzava nema nameru da spreci cinjenje prekrsaja od cega ubira pare, vec hoce da otima imovinu u ovom slucaju automobile. Da je cilj sprecavanje prekrsaja na prvom mestu bi bio donet zakon o trajnom oduzimanju vozacke dozvole pijancima i drogirantima koji se zateknu za volanom. Ali drzavi se to ne isplati posto bi izgubila stalne musterije ! Bolje im je da oduzimaju automobile.

Veliki brat

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!
(Kole, 9. avgust 2023 15:35)

Naravno, vidiš da nekog ekspresno privedu kad bude pozitivan test na psihoaktivne supstance, a nekoga ne privedu čak ni kad pod dejstvom narkotika izazove saobraćajku.

ćemu smo svedoci

pre 1 godinu

dok se ne kazne korumpirani državni organi nema ništa, ne od od ovoga, nego ništa neće funkcionisati već će biti samo još gore.

luka

pre 1 godinu

Klasično prepisivanje iz smećarskih agendi. Sa jedne strane privatno vlasništvo je neotudjivo,a sa druge liberalni kapitalizsm bi da pleni imovinu i da je prodaje po licitacijama. Licemeri bez presedana.Osudi na x godina,uvedi drakonske novčane kazne,ok. Ali ne možeš oduzimati ničiju imovinu! Posebno što znamo da u našem društvu nismo svi jednaki pred zakonom,kako zakon predvidja. Šta ako je auto firmin? Od kuma? Od roditelja? Od snaje? Bojim se da je ovakav zakon uvod u oduzimanje i nekretnina sutra,pošto decu već oduzimaju socijalni radnici kako kome šune. Ne dozvolimo da nam smećarija diktira živote!

Stara garda

pre 1 godinu

Bogu hvala pa jean deo zivota proziveh u 80-im godinama proslog veka kada je moglo normalno da se zivi bez izivljavanja raznoraznih (politika me ne zanima pa ne pricam o tome). Saobracajna pravila su postojala i postovala su se, ali nije bilo izivljavanja raznoraznih ucesnkia u saobracaju ni glupih i rigoroznih pravila i kazni (cak ni pojas nismo morali da vezujemo). Potom nevezano za saobracaj pravili su se kvalitetni proizvodi koji traju. Niko te nije gledao kao ovcu koju treba osisati u svakoj prilici. Narod nje bio bezobrazan i nervozan kao sada. Da ne navodim dalje, mislim da shvatate o cemu pricam.

ns posmatrac

pre 1 godinu

Nije resenje u rigoroznim kaznama vec u sprovodjenju zakona.
Ako neciji sin moze da gazi ljude i da prodje nesankcionisan ili da pravi saobracajne prekrsaje i da nikada neodgovara onda imamo ovo sto sad imamo.
Samo ako se na pravi nacin sprovodi zakon i prema svima bez izuzetaka onda ima efekta.
Drakonske kazne su jako dobra reklama za politicare ali neresava problem.
Resenje je samo dosledna primena zakona.

Kole

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!

meni su pisali kaznu za vožnju od 52km, u redu, nije problem, ali kada se noću u mojoj ulici vozi reli i kada je i bilo nekoliko saobraćajnih nezgoda zbog toga, policije nikad nigde nije bilo niti je iko ikad uhapšen ili kažnjen...

Kole

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!

meni su pisali kaznu za vožnju od 52km, u redu, nije problem, ali kada se noću u mojoj ulici vozi reli i kada je i bilo nekoliko saobraćajnih nezgoda zbog toga, policije nikad nigde nije bilo niti je iko ikad uhapšen ili kažnjen...

Stara garda

pre 1 godinu

Bogu hvala pa jean deo zivota proziveh u 80-im godinama proslog veka kada je moglo normalno da se zivi bez izivljavanja raznoraznih (politika me ne zanima pa ne pricam o tome). Saobracajna pravila su postojala i postovala su se, ali nije bilo izivljavanja raznoraznih ucesnkia u saobracaju ni glupih i rigoroznih pravila i kazni (cak ni pojas nismo morali da vezujemo). Potom nevezano za saobracaj pravili su se kvalitetni proizvodi koji traju. Niko te nije gledao kao ovcu koju treba osisati u svakoj prilici. Narod nje bio bezobrazan i nervozan kao sada. Da ne navodim dalje, mislim da shvatate o cemu pricam.

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.

Realno

pre 1 godinu

Gospodina profesora umesto da odvedete u studio, odvedite ga na autoput i kad pored njega i kamermana za sedam minuta prodje pet šlepera koji voze pesak ili sitan kamen, nepokriveni (u skladu sa propisima koji su na snazi) i zbog vetra se sve to rasipa desetinama metara iza i levo i desno, pa naleti neki motor ili automobil, pa zarominja kišica a ti koči po tome i biraj da li ćeš levo u bankinu ili desno u jarak. Baš me zanima akademsko vidjenje te situacije i komentar, pošto se razume u mentalitet i represiju, ali u stvarne okolnosti u saobraćaju izgleda i ne baš...

Balon je pukao ali moj

pre 1 godinu

Šta u slučaju oduzimanja službene crne Škode Superb u paketu opreme bez žmigavaca ali sa blinkerima - da li se daje nekoj drugoj službi zajedno sa vozačem, ili se vraća prodavcu, ili se vraća Škodi?

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".

Miki

pre 1 godinu

Ma da uzmite dušu ljudima, puni zatvori jadnih penzionera i socijalnih slučajeva sa kapljicom više na biciklu. Samo teret državi, odakle njima 110.000din za kaznu.
U sombor u zatvoru, spavaju po stolovima i klupama, pošto u sobu od 20 kreveta za prekršajace stave po 25-6 ljudi. Čeka se na red za zatvor kao za magnetnu.

Veliki brat

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!
(Kole, 9. avgust 2023 15:35)

Naravno, vidiš da nekog ekspresno privedu kad bude pozitivan test na psihoaktivne supstance, a nekoga ne privedu čak ni kad pod dejstvom narkotika izazove saobraćajku.

Nikola

pre 1 godinu

Drzava nema nameru da spreci cinjenje prekrsaja od cega ubira pare, vec hoce da otima imovinu u ovom slucaju automobile. Da je cilj sprecavanje prekrsaja na prvom mestu bi bio donet zakon o trajnom oduzimanju vozacke dozvole pijancima i drogirantima koji se zateknu za volanom. Ali drzavi se to ne isplati posto bi izgubila stalne musterije ! Bolje im je da oduzimaju automobile.

ćemu smo svedoci

pre 1 godinu

dok se ne kazne korumpirani državni organi nema ništa, ne od od ovoga, nego ništa neće funkcionisati već će biti samo još gore.

Nikola

pre 1 godinu

Da pitam gos'n "eksperta":
Kradeno vozilo ide na licitaciju.
Dakle policija ga pronađe i proda ga = ukrala ga država...
A jel onda važi kasko polisa za krađu vozila?

Rus008

pre 1 godinu

A šta ako je auto firmin ili iznajmljen na lizing?
Da li će sad lizing kuće i osiguranja da prestanu da posluju?
Ja kao vlasnik kompanije, hoću da se osiguram ako moj radnik napravi neku glupost u saobraćaju i država hoće da oduzme automobil, čisto sumnjam da će neko osiguranje hteti to da pokrije, jel to znači da ću na primer morati od radnika kome dam auto da uzmem bankarsku garanciju na vrednost automobila, lične menice ili da založi nekretninu da bi vozio?
Ovo su sve gluposti ne spojive sa ostalim zakonima....
Samo je sve teže poslovati, za jednog radnika na terenu, bukvalno nam treba jedan u administraciji, pa gde to još ima....

luka

pre 1 godinu

Klasično prepisivanje iz smećarskih agendi. Sa jedne strane privatno vlasništvo je neotudjivo,a sa druge liberalni kapitalizsm bi da pleni imovinu i da je prodaje po licitacijama. Licemeri bez presedana.Osudi na x godina,uvedi drakonske novčane kazne,ok. Ali ne možeš oduzimati ničiju imovinu! Posebno što znamo da u našem društvu nismo svi jednaki pred zakonom,kako zakon predvidja. Šta ako je auto firmin? Od kuma? Od roditelja? Od snaje? Bojim se da je ovakav zakon uvod u oduzimanje i nekretnina sutra,pošto decu već oduzimaju socijalni radnici kako kome šune. Ne dozvolimo da nam smećarija diktira živote!

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

A da niste smislili možda neku olakšicu za narod umesto što stalno kradete od naroda? Pitajte profesora strućnjaka kako je moguće da građani ove zemlje u 21. veku ne mogu da normalno da uvezu i registruju oldtajmere? Nego glupa država tera narod u "divljaštvo" jer ale ne mogu od 2018e da se dogovore sa sobom ko će da kupi kajmak. Sram vas bilo i toliko o tome koliko se poštuju vrednosti moderne civilizacije.

Nislija

pre 1 godinu

nema potrebe za novim zakonima, samo da se " ne gleda kroz prste", i da nema veze ko je ciji kum,brat, pobratim itd.
Jedino sto bih dodao u sadasnji zakon je da kazna bude direktno proporcionalna vrednosti vozila ( posto su najbahatiji oni koji nemaju nista na svoje ime i ni dana radnog staza pa da bude vezano ,a imovinsko stanje).
Primera radi napravis prekrsaj Yugom od 500€ kazna 100€ napravis Bmw-om od 50,000€, kazna 10,000 €. Katalog vrednosti vec postoji u AMSS-u.
Za 3 meseca bi se broj prekrsaja smanji za 90%

ns posmatrac

pre 1 godinu

Nije resenje u rigoroznim kaznama vec u sprovodjenju zakona.
Ako neciji sin moze da gazi ljude i da prodje nesankcionisan ili da pravi saobracajne prekrsaje i da nikada neodgovara onda imamo ovo sto sad imamo.
Samo ako se na pravi nacin sprovodi zakon i prema svima bez izuzetaka onda ima efekta.
Drakonske kazne su jako dobra reklama za politicare ali neresava problem.
Resenje je samo dosledna primena zakona.

Ranko

pre 1 godinu

Ako vlasnik vozila nije u isto vreme i počinilac prekršaja a počinilac prekršaja ima vozilo u vlasništvu kojim nije počinjen prekršaj, kome će se oduzeti vozilo i po kom osnovu?

Đuro

pre 1 godinu

"Ne smete čak ni rezervni točak da uzmete, bez obzira da li je to vaš auto ili ste ukrali auto, on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost" - kaže on.

Znači, dok ja ni kriv ni dužan nevino spim, neki narkos mi ukrade auto, divlja po putu, murija oduzme auto i proda na licitaciji.

Da nije tužno, bilo bi smešno

batica

pre 1 godinu

Ovo kad čovek čita rekao bi da komentare pišu ljudi koji svaki dan sedaju pijani za volan,prolaze pored škole sa 150 km/h i ne znaju šta znače boje na semaforu.O "pravnim" tumačenjima bi mogla slikovnica da se napravi mada je to u stvari odraz onoga da svako misli da je ekspert za neku temu i da ima pravo da debatuje o nečemu iako u stvari nema pojma.Jedina pametna stvar je konstatacija da nije problem zakon nego njegova primena tj to što se ne primenjuje prema svima isto.Najgore je što je to veoma lako rešivo,jedino što nije politički popularno.

ovi pravnici

pre 1 godinu

ovi pravnici ce da kazu i sprovedu sta god zakonodavac izmisli. nisam strucnjak, ali verujem da oduzimanje vozila pravi vise problema nego sto ih resava.
Ideja bi bila da sprecite nesavesnog vozaca da vozi.
Pa oduzmite mu vozacku dozvolu. Znate koja kola su njegova, i imate kamere svuda.
Ako vidite da je ON vozio, uhapsite ga i u zatvor na 2-3-36 meseci,
koliko vec treba.
Jos efikasnije? Napravite uredjaj, slican tahometru ( vecina novih komerc. kombija i kamiona u EU a i kd nas ih ima) koji kontrolisa da auto ne moze da se vozi, ako isprava/kartica u vozilu nije autorizovana. Nece biti pozajmica vozila, dece od 16 godina u kolima od 150 ks, ili onih za oduzetom dozvolom. A i imacete info ko je pored skole vozio 80km/h umesto 30.

Policija ne mora da daje stvarni dokaz da ste vozili 200 km/h na ibarskoj, dovoljno je da policajac to napise ( 2012 su uveli u zakon da je pol.zapisnik DOKAZ na sudu - ako pise tamo da ste npr.crnac, vi ste crnac, ma kako beli bili). I onda, za dva dana, uzmu vam Bentlija ( ili BMWa, M5), da ima Ljupka Stevic sta da vozi, posle seanse sa nacelnikom policije.
Ako imate kameru u kolima, nas zakon to ne priznaje kao dokaz, i to ne moze biti dokaz na sudu, cak ste podlozni tuzbi za narusavanje privatnosti, posto je zakon o zastiti privatnosti jako slabo definisan)
Vozite kumova kola, prodjete na crveno, kum ostane bez kola, pa mu kupite nova.
Lizing ostane bez kola.Naplate se od kasko-a,a kasko int. tuzi drzavu srbiju.

ronin

pre 1 godinu

@Ivan
Ljudi prave haos, bez obzira da li su pešaci ili vozači. Vozači su zapravo još gori. Pre neki dan cura sa BMW X6 sa nemačkim tablicama stade kod Dragiše Misovića bolnice ispred trafike i uključi sva 4 žmigavca da izadje da kupi nešto na trafici. Pitam se jel to sme u Nemačkoj da uradi. O ovima što trube za svaki sitnicu i što se parkiraju na pešačkom ili na ulazu u krivinu da i ne govorim. Izuzetno smo nekulturni u saobraćaju i ne želimo da razumemo da u saobraćaju učestvuje mnogo učesnika i da svi treba da imaju obzira jedni prema drugima. Dok se to je shvati džaba bilo koji zakon. A ovo profesorovo poredjenje sa Amerikom je čisto proseravanje. Uvedite prvo standard i postovanje zakona od strane naših institucija kao u Americi pa onda može poredjenje.

uključite mozak

pre 1 godinu

Za ne uključivanje "žmigavca" bih naplaćivao 10000 bez mogućnosti plaćanja pola cene u roku od osam dana!
Za prolazak kroz raskrsnicu pogrešnom trakom-"nepropisno prestrojavanje" (ono kad iz trake za desno odu pravo) 50000
za nepropisno parkiranje (ukoso preko parking mesta,izvan gabarita parking mesta) isto 10000....
Još napraviti skalu pa u zavisnosti od vrednosti automobila povećavati kaznu.
Nisam odavno video vozača Juga,Dačije....da se bahate.
e za bahaćenje --pomnožiti kaznu ako treba do vrednosti automobila kojim je prekršaj učinjen.

Somborac

pre 1 godinu

Oduzimanje vozila nikako ali kazne ako treba neka budu i 10 puta vece. Ovo za selektivno kaznjavanje je tako kako je. Sto se mene tice neka kazne i 80 posto divljaka u saobracaju opet ce se smanjiti smrti za 80 posto. Samo dodjite u Sombor i sedite u park na prvomajskom bulevaru i vidite ko divlja. Sedim tu svaki dan po 2-3 sata sa detetom i vrednost auta koji tu divljaju su u proseku 4-5000 eura top. To su uglavnom 10 godina stari golfovi, alfa romei, i 20 godina stari bmw-ovi. Tu se sa jedne strane nalaze 3 zabavista spojena u kojima su stotine dece i dva parka, jedan za bebane i drugi za malo vecu decicu. Svaki dan makar 20-30 divljaka izmedju 2 semafora izdivljaju i preteknu 2-3 auta odjednom. Da sve bude gore druga strana preko puta zabavista/parka je puna zgrada gde se nalaze
paralelno parkirani auti i da izmedju 2 semafora se nalaze dva pesacka. Znaci tu su deca, pesacki, preglednost nula i opet divljaju po 100 plus na sat To niko nikad nije kaznio a jednom ce neko pobiti 5-6 klinaca pa ce biti kasno.

ls

pre 1 godinu

Al baja voli sto mu neki covek moze oduzeti nesto sto je njegovo vlasnistvo, za tako nesto su padale glave dok su ljudi jos bili normalni pre 100 godina.

Ivan

pre 1 godinu

Saobraćajna policija je državni posao - idem da mi prodje dan. Koga zakači za tih par sati rada - zakači (pojas, brzina, alkohol). U opštinama gde im je labava kontrola rade i malo duže, ali "privatno". Posle ide pekara, restoran, doručak, večera... Biće 10 idiota i 10 baksuza koji će da zakače oduzimanje kola godišnje. Verovatnoća da vam se to desi kao sedmica na Lotou.

miklosh

pre 1 godinu

Ako su krenuli ovako, onda treba oduzima SVE cime se napravi tezi prekrsaj, ne samo automobile.
I avione i camce i jahte. I trotinete i bicikle i kvadove. SVE.
ps. pogotovo ako se moze dobro otudjiti na licitaciji.

Mirko

pre 1 godinu

Kada budu doneli zakon o oduzimanju imovine politicarima kojima se zarada ne slaze sa imovinom i krenu da to primenjuju ja cu prvi traziti predlog da se auto oduzima za prolazak kroz crveno. Kako to da se zakon sprovodi samo prema gradjanima i to ne svim nego onima bez veze? Prvo da krenu od Tome grobara pa na dalje.

tompus

pre 1 godinu

Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.
(dzigi, 09. avgust 2023 17:05)

00

nije tačno...položio sam u januaru 85...prethodne godine se nije vezivao...ja pade prvi put negde u jesen kasnu 84,kažu nisi vezo pojas,reko važi,evo plaćam kaznu daj dozvolu jer nisu imali drugih primedbi...kazna bila 50 000 starih,zeleni tesla...auto škola državna ,,crveni signal,,

Ivan

pre 1 godinu

Treba preslikati američki zakon. Ovo će kod nas da bude opet ništa. Ako ovo, ako ono... Ispostaviće se da će da oduzmu 10 automobila godišnje i to do okončanja postupka. Mi upropastimo svaku dobru ideju, a na stranu to što se gomila dobrih zakona koje već imamo - ne sprovodi. Pešaci prave haos u saobraćaju, telefoni prave haos, kvadovi sa poljoprivrednim (zelenim) tablicama, trotineti... Haos kod nas.

sturmmann

pre 1 godinu

Citiram: "Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".
(Mrzim nikove da smišljam, 9. avgust 2023 19:00) # Link komentara

Poštovani gospodine, od sveg srca Vam hvala na fenomenalnom komentaru. Bez ikakvog uvijanja, otvoreno, direktno u centar.

Srdačan pozdrav, svako dobro.

wer

pre 1 godinu

malo je to bajo,
sa bezrepom stokom sa balkana to mora dosta surovije:
jezive kazne, dobrotvorni rad,
unos u javno dostupan registar bahatih bezumnika za volanom,
redovno posmatranje neuropsihijatra uz prisustvo porodice,
za teze stvari mardelj bez mogucnosti placanja

brate, bili bi kao bubice mirni,
kao i svuda gde se striknto sprovode drakonski saobracajni zakoni

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kao i do sada, svi zakoni će se sprovoditi na običnim ljudima. Oni sa vezama u biznisu i politici neće biti kažnjavani ni za ubistva a kamoli za saobraćajne prekršaje.
E, sad, problem je što tih sa "vezama" ima skoro milion, sudeći po broju članova svih političkih stranaka u Srbiji. Zemlja koja ima jedva 6 miliona ljudi, jednostavno ne može da izdrži toliku količinu šljama.

Krmpota

pre 1 godinu

U Americi ti oduzmu auto i prodaju na aukciji,ako ti je vozilo na otplatu a ti ne placas kredit,ne za neke prekrsaje za to ili kazna ili zatvor.

Gradjanin

pre 1 godinu

Kod nas je kradja automobila "neovlasceno upravljanje tudjim vozilom" i ocigledno se ne kaznjava jer u kraju imam 3 "profesionalna obijaca vozila" koji dana zatvora nisu videli do sada a imaju bar 15 godina "radnog staza"!

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Stara garda:

Da li si ti pri čistoj svesti!? Obaveza vezivanja pojaseva je uvedena krajem sedamdesetih. Inače, sedamdeaerih i osamdesetih se ginulo na drumovima mnogo više nego danas. Devedesete ne računam, jer se manje vozilo.

milojica i jos trojica

pre 1 godinu

svako oduzimanje vozila ce pasti na sudu i vratice se vozilo. naci ce advokati tu rupu 100%. ti sto se bahate obicno imaju vise automobila. treba kazne da budu astronomske, 1000000 dinara pa navise i oduzimanje vozacke na 3-5 godina i posle ponovno polaganje, a ako ponovi trajna zabrana upravljanja vozilom. i ne zatvor za takve nego komunalni rad. pa da cisti ulice jedno 3 godine , kosi travu, cisti divlje deponije.... naravno da se iskljuce kumstva i rodbinske veze... ali daleko smo mi od toga.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

Ovde je najbitnija zapravo poslednja rečenica koja objašnjava cilj i smisao ovog predloga zakona :
,,on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost"
(može biti i Budžet RS, ili neka grana budžeta)

sva ostala priča o bezbednosti, pravilima i slično je samo magla i prašina da se zamagli i maskira srž i cilj predloga zakona.

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....

Trt

pre 1 godinu

Teski psihijatriski slucajevi voze po putevima. U Nemackoj tri puta padnes na polaganju, ides na tzv IDIOTEN-TEST, koji tesko ko prodje. Imas B i hoces za kamion, tri puta "padnes" nisi prosao Idioten-test uzmu ti i B. Tako se to resava, a kod nas budalama das dozvolu i teskim ludacima, pa ih posle juris kad nekog pijani ili neizivljeni ubiju. Posle svakog prekrsaja da se polaze test, 98% bi palo, ni saobracajne znakove nisu u stanju da prepoznaju, a tek pravila saobracaja....

VO.

pre 1 godinu

Za Bahatog bumbara i tajkuna to nije ništa.. kupice on sinčiću ili poslovnoj pratnji još 3 auta ili fudbskska kluba šta god treba.. ovo je usmereno na većinski bedni narod srednje klase ili niže klase kojih je najviše i od njih se puni kasica i budžet.. od tajkuna nema korist za njih se i ne brinem.... oni će i dalje da se bahate i ne odgovaraju nikome ništa u državi ali ce sigurno jednog dana i oni "pred Miloša" tj Sv Petra ... sad hodaju po oblacima , ne po zemlji , očigledno umisljeni da su nedodirljivi u ovoj kasti i vlasti...

dzigi

pre 1 godinu

@Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.

SS

pre 1 godinu

Počeli su s oduzimanjem automobila, mnogi se slažu, u fazonu: ''tako treba''.

Kapiram da ima dosta ljudi u GSP-u/Puntu, koje nerviraju dobra kola, jer čim je neko zaradio, automatski je tatin sin, strankin čovek itd. Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
Sama činjenica da je neko došao na ideju da pleni imovinu je suluda, za to se vazda išlo u zatvor, oduzimala dozvola itd.
Kada vam ćape auto, a neko će pasti sigurno, pitaću vas da l' podržavate i dalje :)

Al' će da se nameštaju tuđa kola i puni budžet.

Titov pionir

pre 1 godinu

@luka

Drzava i te kako moze da oduzima imovinu... Kojim slucajem da te policija uhvati da nosis pistolj koji ti je pozjamio prijatelj ili rodbina - njih ne interesuje jesi li ti vlasnik ili nisi ako ti nemas dozvolu za nosenje oruzja... Ne znam sta je tu cudno?

"Ni ta droga u mom dzepu nije moja... drug mi je dao da je prenesem..."

Goxy

pre 1 godinu

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....
(Profesor Dušan, 10. avgust 2023 07:55)

Pre tačno 20 godina toga je bilo koliko hoćeš. Narod je bio srećan i nije bežao. Pamet je potiskivala krezube.

Sada toga nema a narod beži u EU. Došli su neki profesori koji su mnogo glupi, po naredbi.

hoku poku

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.
(Мајкл Џондар, 09. avgust 2023 17:25)

Ovaj zakon ako tebe, “obicni covece” dotacinje, onda ti treba oduzeti i internet. Zasto bi iko napravio 3 ovakva prekrsaja u 2 godine???

misko

pre 1 godinu

Znaci trenutno podvaljuju nesto tesko tipa izdaja Kosova pa izbacuje ovakve stvari da se o njima pise, mozda poskupljuje gas gorivio itd

Milosav

pre 1 godinu

Nisam siguran za ovo sto kaze o oduzimanju u Americi osim ako auto nije ukraden ili kupljen novcem stecenim kriminalnim radnjama.
U Ontariju se auto privremeno oduzima u slucaju da se brzina prekoraci preko 50 Km/h. Evo tacno sta kaze zakon.
Ovde je takodje sistem poena i driving record povezan sa osiguranjem. Cim dobijete kaznu i poeni vam budu oduzeti osiguranje odmah zna pa ce vam povecati cenu osiguranja. Uradite to dva ili tri puta i osiguravajuca kuca vas vise nece hteti. Morate da trazite osiguranje kod "high risk" osiguranja, a tamo cete placati i do $1000 mesecno!
Pa ti vozi i bahati se. Uradjeno veoma jednostavno ali efikasno.The point system for speeding in Ontario is as follows:
0 to 15 km/hr. over = 0 points with minor infraction and fined $2.50 times km over limit
16 to 29 km/hr. over = 3 points with minor infraction and fined $3.75 times km over limit
30 to 49 km/hr. over = 4 points with minor infraction and fined $6.00 times km over limit
50+ km/hr. over = 6 points with 30 day license suspension and fined $9.75 time km over limit times $1.25
50+ km/hr. over while street racing = 6 points with immediate 7 day license suspension and car impoundment with up to two years additional license suspension if convicted and fined between $2,000 to $10,000

surovo realan

pre 1 godinu

Kao i uvek, donose se novi zakoni a stari se ne postuju, ili se postuju za odredjene. Naravno za one koji nemaju vezu ili nece nikog da vuku za rukav da mu se nesto sredi, jer imaju obraza i casti. Do kada ce vise biti zasticeni odredjeni kumovi, prijatelji, neciji doktori, politicari, popovi, biznismeni? Zar stvarno mislite da je narod toliko blesav, u doba interneta i pametnih telefona, kad neko ovog trenutka napravi prekrsaj a sledeceg minuta isti taj je na svim mogucim drustvenim mrezama? Pravite budale i od nas i od vas. Samo sto vi nemate ni obraza ni blama.

Veliki brat

pre 1 godinu

Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
(SS, 10. avgust 2023 03:32)

Ne predviđa se oduzimanje samo zato što se nekom policajcu ili sudiji svideo tvoj auto, nego ako divljaš u saobraćaju!
A ti pazi kome pozajmljuješ auto, a ako daješ članu porodice, prvo objasni posledice divljanja u saobraćaju ili nemoj ni njima da daješ ključeve od auta!

Što većina kaže, ovde će i dalje problem biti SELEKTIVNOST primene zakona, a ne sam zakon.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

@Stara garda:

Da li si ti pri čistoj svesti!? Obaveza vezivanja pojaseva je uvedena krajem sedamdesetih. Inače, sedamdeaerih i osamdesetih se ginulo na drumovima mnogo više nego danas. Devedesete ne računam, jer se manje vozilo.

dzigi

pre 1 godinu

@Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.

Stara garda

pre 1 godinu

Bogu hvala pa jean deo zivota proziveh u 80-im godinama proslog veka kada je moglo normalno da se zivi bez izivljavanja raznoraznih (politika me ne zanima pa ne pricam o tome). Saobracajna pravila su postojala i postovala su se, ali nije bilo izivljavanja raznoraznih ucesnkia u saobracaju ni glupih i rigoroznih pravila i kazni (cak ni pojas nismo morali da vezujemo). Potom nevezano za saobracaj pravili su se kvalitetni proizvodi koji traju. Niko te nije gledao kao ovcu koju treba osisati u svakoj prilici. Narod nje bio bezobrazan i nervozan kao sada. Da ne navodim dalje, mislim da shvatate o cemu pricam.

ls

pre 1 godinu

Al baja voli sto mu neki covek moze oduzeti nesto sto je njegovo vlasnistvo, za tako nesto su padale glave dok su ljudi jos bili normalni pre 100 godina.

luka

pre 1 godinu

Klasično prepisivanje iz smećarskih agendi. Sa jedne strane privatno vlasništvo je neotudjivo,a sa druge liberalni kapitalizsm bi da pleni imovinu i da je prodaje po licitacijama. Licemeri bez presedana.Osudi na x godina,uvedi drakonske novčane kazne,ok. Ali ne možeš oduzimati ničiju imovinu! Posebno što znamo da u našem društvu nismo svi jednaki pred zakonom,kako zakon predvidja. Šta ako je auto firmin? Od kuma? Od roditelja? Od snaje? Bojim se da je ovakav zakon uvod u oduzimanje i nekretnina sutra,pošto decu već oduzimaju socijalni radnici kako kome šune. Ne dozvolimo da nam smećarija diktira živote!

Krmpota

pre 1 godinu

U Americi ti oduzmu auto i prodaju na aukciji,ako ti je vozilo na otplatu a ti ne placas kredit,ne za neke prekrsaje za to ili kazna ili zatvor.

Rus008

pre 1 godinu

A šta ako je auto firmin ili iznajmljen na lizing?
Da li će sad lizing kuće i osiguranja da prestanu da posluju?
Ja kao vlasnik kompanije, hoću da se osiguram ako moj radnik napravi neku glupost u saobraćaju i država hoće da oduzme automobil, čisto sumnjam da će neko osiguranje hteti to da pokrije, jel to znači da ću na primer morati od radnika kome dam auto da uzmem bankarsku garanciju na vrednost automobila, lične menice ili da založi nekretninu da bi vozio?
Ovo su sve gluposti ne spojive sa ostalim zakonima....
Samo je sve teže poslovati, za jednog radnika na terenu, bukvalno nam treba jedan u administraciji, pa gde to još ima....

ovi pravnici

pre 1 godinu

ovi pravnici ce da kazu i sprovedu sta god zakonodavac izmisli. nisam strucnjak, ali verujem da oduzimanje vozila pravi vise problema nego sto ih resava.
Ideja bi bila da sprecite nesavesnog vozaca da vozi.
Pa oduzmite mu vozacku dozvolu. Znate koja kola su njegova, i imate kamere svuda.
Ako vidite da je ON vozio, uhapsite ga i u zatvor na 2-3-36 meseci,
koliko vec treba.
Jos efikasnije? Napravite uredjaj, slican tahometru ( vecina novih komerc. kombija i kamiona u EU a i kd nas ih ima) koji kontrolisa da auto ne moze da se vozi, ako isprava/kartica u vozilu nije autorizovana. Nece biti pozajmica vozila, dece od 16 godina u kolima od 150 ks, ili onih za oduzetom dozvolom. A i imacete info ko je pored skole vozio 80km/h umesto 30.

Policija ne mora da daje stvarni dokaz da ste vozili 200 km/h na ibarskoj, dovoljno je da policajac to napise ( 2012 su uveli u zakon da je pol.zapisnik DOKAZ na sudu - ako pise tamo da ste npr.crnac, vi ste crnac, ma kako beli bili). I onda, za dva dana, uzmu vam Bentlija ( ili BMWa, M5), da ima Ljupka Stevic sta da vozi, posle seanse sa nacelnikom policije.
Ako imate kameru u kolima, nas zakon to ne priznaje kao dokaz, i to ne moze biti dokaz na sudu, cak ste podlozni tuzbi za narusavanje privatnosti, posto je zakon o zastiti privatnosti jako slabo definisan)
Vozite kumova kola, prodjete na crveno, kum ostane bez kola, pa mu kupite nova.
Lizing ostane bez kola.Naplate se od kasko-a,a kasko int. tuzi drzavu srbiju.

wer

pre 1 godinu

malo je to bajo,
sa bezrepom stokom sa balkana to mora dosta surovije:
jezive kazne, dobrotvorni rad,
unos u javno dostupan registar bahatih bezumnika za volanom,
redovno posmatranje neuropsihijatra uz prisustvo porodice,
za teze stvari mardelj bez mogucnosti placanja

brate, bili bi kao bubice mirni,
kao i svuda gde se striknto sprovode drakonski saobracajni zakoni

Nikola

pre 1 godinu

Da pitam gos'n "eksperta":
Kradeno vozilo ide na licitaciju.
Dakle policija ga pronađe i proda ga = ukrala ga država...
A jel onda važi kasko polisa za krađu vozila?

uključite mozak

pre 1 godinu

Za ne uključivanje "žmigavca" bih naplaćivao 10000 bez mogućnosti plaćanja pola cene u roku od osam dana!
Za prolazak kroz raskrsnicu pogrešnom trakom-"nepropisno prestrojavanje" (ono kad iz trake za desno odu pravo) 50000
za nepropisno parkiranje (ukoso preko parking mesta,izvan gabarita parking mesta) isto 10000....
Još napraviti skalu pa u zavisnosti od vrednosti automobila povećavati kaznu.
Nisam odavno video vozača Juga,Dačije....da se bahate.
e za bahaćenje --pomnožiti kaznu ako treba do vrednosti automobila kojim je prekršaj učinjen.

Miki

pre 1 godinu

Ma da uzmite dušu ljudima, puni zatvori jadnih penzionera i socijalnih slučajeva sa kapljicom više na biciklu. Samo teret državi, odakle njima 110.000din za kaznu.
U sombor u zatvoru, spavaju po stolovima i klupama, pošto u sobu od 20 kreveta za prekršajace stave po 25-6 ljudi. Čeka se na red za zatvor kao za magnetnu.

SS

pre 1 godinu

Počeli su s oduzimanjem automobila, mnogi se slažu, u fazonu: ''tako treba''.

Kapiram da ima dosta ljudi u GSP-u/Puntu, koje nerviraju dobra kola, jer čim je neko zaradio, automatski je tatin sin, strankin čovek itd. Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
Sama činjenica da je neko došao na ideju da pleni imovinu je suluda, za to se vazda išlo u zatvor, oduzimala dozvola itd.
Kada vam ćape auto, a neko će pasti sigurno, pitaću vas da l' podržavate i dalje :)

Al' će da se nameštaju tuđa kola i puni budžet.

Ivan

pre 1 godinu

Saobraćajna policija je državni posao - idem da mi prodje dan. Koga zakači za tih par sati rada - zakači (pojas, brzina, alkohol). U opštinama gde im je labava kontrola rade i malo duže, ali "privatno". Posle ide pekara, restoran, doručak, večera... Biće 10 idiota i 10 baksuza koji će da zakače oduzimanje kola godišnje. Verovatnoća da vam se to desi kao sedmica na Lotou.

Ideš za Kanadu

pre 1 godinu

A da niste smislili možda neku olakšicu za narod umesto što stalno kradete od naroda? Pitajte profesora strućnjaka kako je moguće da građani ove zemlje u 21. veku ne mogu da normalno da uvezu i registruju oldtajmere? Nego glupa država tera narod u "divljaštvo" jer ale ne mogu od 2018e da se dogovore sa sobom ko će da kupi kajmak. Sram vas bilo i toliko o tome koliko se poštuju vrednosti moderne civilizacije.

Đuro

pre 1 godinu

"Ne smete čak ni rezervni točak da uzmete, bez obzira da li je to vaš auto ili ste ukrali auto, on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost" - kaže on.

Znači, dok ja ni kriv ni dužan nevino spim, neki narkos mi ukrade auto, divlja po putu, murija oduzme auto i proda na licitaciji.

Da nije tužno, bilo bi smešno

Nislija

pre 1 godinu

nema potrebe za novim zakonima, samo da se " ne gleda kroz prste", i da nema veze ko je ciji kum,brat, pobratim itd.
Jedino sto bih dodao u sadasnji zakon je da kazna bude direktno proporcionalna vrednosti vozila ( posto su najbahatiji oni koji nemaju nista na svoje ime i ni dana radnog staza pa da bude vezano ,a imovinsko stanje).
Primera radi napravis prekrsaj Yugom od 500€ kazna 100€ napravis Bmw-om od 50,000€, kazna 10,000 €. Katalog vrednosti vec postoji u AMSS-u.
Za 3 meseca bi se broj prekrsaja smanji za 90%

hoku poku

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.
(Мајкл Џондар, 09. avgust 2023 17:25)

Ovaj zakon ako tebe, “obicni covece” dotacinje, onda ti treba oduzeti i internet. Zasto bi iko napravio 3 ovakva prekrsaja u 2 godine???

Titov pionir

pre 1 godinu

@luka

Drzava i te kako moze da oduzima imovinu... Kojim slucajem da te policija uhvati da nosis pistolj koji ti je pozjamio prijatelj ili rodbina - njih ne interesuje jesi li ti vlasnik ili nisi ako ti nemas dozvolu za nosenje oruzja... Ne znam sta je tu cudno?

"Ni ta droga u mom dzepu nije moja... drug mi je dao da je prenesem..."

milojica i jos trojica

pre 1 godinu

svako oduzimanje vozila ce pasti na sudu i vratice se vozilo. naci ce advokati tu rupu 100%. ti sto se bahate obicno imaju vise automobila. treba kazne da budu astronomske, 1000000 dinara pa navise i oduzimanje vozacke na 3-5 godina i posle ponovno polaganje, a ako ponovi trajna zabrana upravljanja vozilom. i ne zatvor za takve nego komunalni rad. pa da cisti ulice jedno 3 godine , kosi travu, cisti divlje deponije.... naravno da se iskljuce kumstva i rodbinske veze... ali daleko smo mi od toga.

Balon je pukao ali moj

pre 1 godinu

Šta u slučaju oduzimanja službene crne Škode Superb u paketu opreme bez žmigavaca ali sa blinkerima - da li se daje nekoj drugoj službi zajedno sa vozačem, ili se vraća prodavcu, ili se vraća Škodi?

tompus

pre 1 godinu

Stara garda: ne shvatamo o čemu pričaš jer i tada je morao pojas da se vezuje. Samo što si ti bio opušten jer nije bilo toliko milicije (policija je postojala na Zapadu) i kontrole.
(dzigi, 09. avgust 2023 17:05)

00

nije tačno...položio sam u januaru 85...prethodne godine se nije vezivao...ja pade prvi put negde u jesen kasnu 84,kažu nisi vezo pojas,reko važi,evo plaćam kaznu daj dozvolu jer nisu imali drugih primedbi...kazna bila 50 000 starih,zeleni tesla...auto škola državna ,,crveni signal,,

Ivan

pre 1 godinu

Treba preslikati američki zakon. Ovo će kod nas da bude opet ništa. Ako ovo, ako ono... Ispostaviće se da će da oduzmu 10 automobila godišnje i to do okončanja postupka. Mi upropastimo svaku dobru ideju, a na stranu to što se gomila dobrih zakona koje već imamo - ne sprovodi. Pešaci prave haos u saobraćaju, telefoni prave haos, kvadovi sa poljoprivrednim (zelenim) tablicama, trotineti... Haos kod nas.

Kole

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!

meni su pisali kaznu za vožnju od 52km, u redu, nije problem, ali kada se noću u mojoj ulici vozi reli i kada je i bilo nekoliko saobraćajnih nezgoda zbog toga, policije nikad nigde nije bilo niti je iko ikad uhapšen ili kažnjen...

batica

pre 1 godinu

Ovo kad čovek čita rekao bi da komentare pišu ljudi koji svaki dan sedaju pijani za volan,prolaze pored škole sa 150 km/h i ne znaju šta znače boje na semaforu.O "pravnim" tumačenjima bi mogla slikovnica da se napravi mada je to u stvari odraz onoga da svako misli da je ekspert za neku temu i da ima pravo da debatuje o nečemu iako u stvari nema pojma.Jedina pametna stvar je konstatacija da nije problem zakon nego njegova primena tj to što se ne primenjuje prema svima isto.Najgore je što je to veoma lako rešivo,jedino što nije politički popularno.

ronin

pre 1 godinu

@Ivan
Ljudi prave haos, bez obzira da li su pešaci ili vozači. Vozači su zapravo još gori. Pre neki dan cura sa BMW X6 sa nemačkim tablicama stade kod Dragiše Misovića bolnice ispred trafike i uključi sva 4 žmigavca da izadje da kupi nešto na trafici. Pitam se jel to sme u Nemačkoj da uradi. O ovima što trube za svaki sitnicu i što se parkiraju na pešačkom ili na ulazu u krivinu da i ne govorim. Izuzetno smo nekulturni u saobraćaju i ne želimo da razumemo da u saobraćaju učestvuje mnogo učesnika i da svi treba da imaju obzira jedni prema drugima. Dok se to je shvati džaba bilo koji zakon. A ovo profesorovo poredjenje sa Amerikom je čisto proseravanje. Uvedite prvo standard i postovanje zakona od strane naših institucija kao u Americi pa onda može poredjenje.

Nikola

pre 1 godinu

Drzava nema nameru da spreci cinjenje prekrsaja od cega ubira pare, vec hoce da otima imovinu u ovom slucaju automobile. Da je cilj sprecavanje prekrsaja na prvom mestu bi bio donet zakon o trajnom oduzimanju vozacke dozvole pijancima i drogirantima koji se zateknu za volanom. Ali drzavi se to ne isplati posto bi izgubila stalne musterije ! Bolje im je da oduzimaju automobile.

Realno

pre 1 godinu

Gospodina profesora umesto da odvedete u studio, odvedite ga na autoput i kad pored njega i kamermana za sedam minuta prodje pet šlepera koji voze pesak ili sitan kamen, nepokriveni (u skladu sa propisima koji su na snazi) i zbog vetra se sve to rasipa desetinama metara iza i levo i desno, pa naleti neki motor ili automobil, pa zarominja kišica a ti koči po tome i biraj da li ćeš levo u bankinu ili desno u jarak. Baš me zanima akademsko vidjenje te situacije i komentar, pošto se razume u mentalitet i represiju, ali u stvarne okolnosti u saobraćaju izgleda i ne baš...

Somborac

pre 1 godinu

Oduzimanje vozila nikako ali kazne ako treba neka budu i 10 puta vece. Ovo za selektivno kaznjavanje je tako kako je. Sto se mene tice neka kazne i 80 posto divljaka u saobracaju opet ce se smanjiti smrti za 80 posto. Samo dodjite u Sombor i sedite u park na prvomajskom bulevaru i vidite ko divlja. Sedim tu svaki dan po 2-3 sata sa detetom i vrednost auta koji tu divljaju su u proseku 4-5000 eura top. To su uglavnom 10 godina stari golfovi, alfa romei, i 20 godina stari bmw-ovi. Tu se sa jedne strane nalaze 3 zabavista spojena u kojima su stotine dece i dva parka, jedan za bebane i drugi za malo vecu decicu. Svaki dan makar 20-30 divljaka izmedju 2 semafora izdivljaju i preteknu 2-3 auta odjednom. Da sve bude gore druga strana preko puta zabavista/parka je puna zgrada gde se nalaze
paralelno parkirani auti i da izmedju 2 semafora se nalaze dva pesacka. Znaci tu su deca, pesacki, preglednost nula i opet divljaju po 100 plus na sat To niko nikad nije kaznio a jednom ce neko pobiti 5-6 klinaca pa ce biti kasno.

miklosh

pre 1 godinu

Ako su krenuli ovako, onda treba oduzima SVE cime se napravi tezi prekrsaj, ne samo automobile.
I avione i camce i jahte. I trotinete i bicikle i kvadove. SVE.
ps. pogotovo ako se moze dobro otudjiti na licitaciji.

Goxy

pre 1 godinu

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....
(Profesor Dušan, 10. avgust 2023 07:55)

Pre tačno 20 godina toga je bilo koliko hoćeš. Narod je bio srećan i nije bežao. Pamet je potiskivala krezube.

Sada toga nema a narod beži u EU. Došli su neki profesori koji su mnogo glupi, po naredbi.

Ranko

pre 1 godinu

Ako vlasnik vozila nije u isto vreme i počinilac prekršaja a počinilac prekršaja ima vozilo u vlasništvu kojim nije počinjen prekršaj, kome će se oduzeti vozilo i po kom osnovu?

Profesor Dušan

pre 1 godinu

Ovde je najbitnija zapravo poslednja rečenica koja objašnjava cilj i smisao ovog predloga zakona :
,,on vam ga oduzme, proda na javnoj licitaciji i pare stavi u Fond za bezbednost"
(može biti i Budžet RS, ili neka grana budžeta)

sva ostala priča o bezbednosti, pravilima i slično je samo magla i prašina da se zamagli i maskira srž i cilj predloga zakona.

sledeći zakon će verovatno biti oduzimanje kuća i stanova.....

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

Ал то само "обичним" људима, сиротињи. Ови што праве проблеме су нечији и они знају да могу да раде шта год без казне.

VO.

pre 1 godinu

Za Bahatog bumbara i tajkuna to nije ništa.. kupice on sinčiću ili poslovnoj pratnji još 3 auta ili fudbskska kluba šta god treba.. ovo je usmereno na većinski bedni narod srednje klase ili niže klase kojih je najviše i od njih se puni kasica i budžet.. od tajkuna nema korist za njih se i ne brinem.... oni će i dalje da se bahate i ne odgovaraju nikome ništa u državi ali ce sigurno jednog dana i oni "pred Miloša" tj Sv Petra ... sad hodaju po oblacima , ne po zemlji , očigledno umisljeni da su nedodirljivi u ovoj kasti i vlasti...

misko

pre 1 godinu

Znaci trenutno podvaljuju nesto tesko tipa izdaja Kosova pa izbacuje ovakve stvari da se o njima pise, mozda poskupljuje gas gorivio itd

Trt

pre 1 godinu

Teski psihijatriski slucajevi voze po putevima. U Nemackoj tri puta padnes na polaganju, ides na tzv IDIOTEN-TEST, koji tesko ko prodje. Imas B i hoces za kamion, tri puta "padnes" nisi prosao Idioten-test uzmu ti i B. Tako se to resava, a kod nas budalama das dozvolu i teskim ludacima, pa ih posle juris kad nekog pijani ili neizivljeni ubiju. Posle svakog prekrsaja da se polaze test, 98% bi palo, ni saobracajne znakove nisu u stanju da prepoznaju, a tek pravila saobracaja....

Mrzim nikove da smišljam

pre 1 godinu

Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".

ns posmatrac

pre 1 godinu

Nije resenje u rigoroznim kaznama vec u sprovodjenju zakona.
Ako neciji sin moze da gazi ljude i da prodje nesankcionisan ili da pravi saobracajne prekrsaje i da nikada neodgovara onda imamo ovo sto sad imamo.
Samo ako se na pravi nacin sprovodi zakon i prema svima bez izuzetaka onda ima efekta.
Drakonske kazne su jako dobra reklama za politicare ali neresava problem.
Resenje je samo dosledna primena zakona.

Veliki brat

pre 1 godinu

nije problem (toliko) u zakonu, problem je u njegovom selektivnom sprovođenju!
(Kole, 9. avgust 2023 15:35)

Naravno, vidiš da nekog ekspresno privedu kad bude pozitivan test na psihoaktivne supstance, a nekoga ne privedu čak ni kad pod dejstvom narkotika izazove saobraćajku.

ćemu smo svedoci

pre 1 godinu

dok se ne kazne korumpirani državni organi nema ništa, ne od od ovoga, nego ništa neće funkcionisati već će biti samo još gore.

Gradjanin

pre 1 godinu

Kod nas je kradja automobila "neovlasceno upravljanje tudjim vozilom" i ocigledno se ne kaznjava jer u kraju imam 3 "profesionalna obijaca vozila" koji dana zatvora nisu videli do sada a imaju bar 15 godina "radnog staza"!

sturmmann

pre 1 godinu

Citiram: "Dok ne naiđe Guzonjin Sin...
Pa vam baci zgužvane dvaestice...
"Da popijete "klošari" nešto, dok ste na straži".
(Mrzim nikove da smišljam, 9. avgust 2023 19:00) # Link komentara

Poštovani gospodine, od sveg srca Vam hvala na fenomenalnom komentaru. Bez ikakvog uvijanja, otvoreno, direktno u centar.

Srdačan pozdrav, svako dobro.

Milosav

pre 1 godinu

Nisam siguran za ovo sto kaze o oduzimanju u Americi osim ako auto nije ukraden ili kupljen novcem stecenim kriminalnim radnjama.
U Ontariju se auto privremeno oduzima u slucaju da se brzina prekoraci preko 50 Km/h. Evo tacno sta kaze zakon.
Ovde je takodje sistem poena i driving record povezan sa osiguranjem. Cim dobijete kaznu i poeni vam budu oduzeti osiguranje odmah zna pa ce vam povecati cenu osiguranja. Uradite to dva ili tri puta i osiguravajuca kuca vas vise nece hteti. Morate da trazite osiguranje kod "high risk" osiguranja, a tamo cete placati i do $1000 mesecno!
Pa ti vozi i bahati se. Uradjeno veoma jednostavno ali efikasno.The point system for speeding in Ontario is as follows:
0 to 15 km/hr. over = 0 points with minor infraction and fined $2.50 times km over limit
16 to 29 km/hr. over = 3 points with minor infraction and fined $3.75 times km over limit
30 to 49 km/hr. over = 4 points with minor infraction and fined $6.00 times km over limit
50+ km/hr. over = 6 points with 30 day license suspension and fined $9.75 time km over limit times $1.25
50+ km/hr. over while street racing = 6 points with immediate 7 day license suspension and car impoundment with up to two years additional license suspension if convicted and fined between $2,000 to $10,000

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Kao i do sada, svi zakoni će se sprovoditi na običnim ljudima. Oni sa vezama u biznisu i politici neće biti kažnjavani ni za ubistva a kamoli za saobraćajne prekršaje.
E, sad, problem je što tih sa "vezama" ima skoro milion, sudeći po broju članova svih političkih stranaka u Srbiji. Zemlja koja ima jedva 6 miliona ljudi, jednostavno ne može da izdrži toliku količinu šljama.

Mirko

pre 1 godinu

Kada budu doneli zakon o oduzimanju imovine politicarima kojima se zarada ne slaze sa imovinom i krenu da to primenjuju ja cu prvi traziti predlog da se auto oduzima za prolazak kroz crveno. Kako to da se zakon sprovodi samo prema gradjanima i to ne svim nego onima bez veze? Prvo da krenu od Tome grobara pa na dalje.

surovo realan

pre 1 godinu

Kao i uvek, donose se novi zakoni a stari se ne postuju, ili se postuju za odredjene. Naravno za one koji nemaju vezu ili nece nikog da vuku za rukav da mu se nesto sredi, jer imaju obraza i casti. Do kada ce vise biti zasticeni odredjeni kumovi, prijatelji, neciji doktori, politicari, popovi, biznismeni? Zar stvarno mislite da je narod toliko blesav, u doba interneta i pametnih telefona, kad neko ovog trenutka napravi prekrsaj a sledeceg minuta isti taj je na svim mogucim drustvenim mrezama? Pravite budale i od nas i od vas. Samo sto vi nemate ni obraza ni blama.

Veliki brat

pre 1 godinu

Ne daj Bože da je neko krvavim radom došao do automobila od 50.000€ i preko, pa je i normalno da se takvima oduzima, je l' da?
(SS, 10. avgust 2023 03:32)

Ne predviđa se oduzimanje samo zato što se nekom policajcu ili sudiji svideo tvoj auto, nego ako divljaš u saobraćaju!
A ti pazi kome pozajmljuješ auto, a ako daješ članu porodice, prvo objasni posledice divljanja u saobraćaju ili nemoj ni njima da daješ ključeve od auta!

Što većina kaže, ovde će i dalje problem biti SELEKTIVNOST primene zakona, a ne sam zakon.