Aktuelno

Nedelja, 23.07.2023.

17:30

Rusi povećali proizvodnju automobila, ali imaju jedan problem

Izvor:

Rusi poveæali proizvodnju automobila, ali imaju jedan problem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG

Sto "kukaju" na recesiju (ako je rekordno kako ti kazes)?

https://www.index.hr/vijesti/clanak/htz-se-hvali-rekordnim-brojkama-iznajmljivaci-buking-je-jako-slab-preskupi-smo/2473344.aspx

Opet pocinjes od '91. pa eto potvrdjujes da dalje od toga i ne znas.... Inkvizicija, kolinije, Jasenovac... (nije istorija zadnjih 30 god)...

Temu prosirujes sam (glupostima) ponavljajuci se vec godinu dana humorom na nivou Zeljka Pervana (koji se sve samo ne smijesan).... Ne sikiraj se za Ruse, bice njih i kad nas vise ne bude...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Srđan BL, 26. jul 2023 23:49)

Očito nisi informiran o našoj turističkoj sezoni.
Statistika govori da je turista do sada 10% više i da su ostvarili 5% više noćenja prošle godine u isto vrijeme i na razini rekordne 2019..
Kada uzmemo u obzir da su ovogodišnje cijene 10-20% veće nema nikakve sumnje da će ovo biti daleko financijski najuspješnija sezona (prošla je završila sa prometom od cca. 12 milijardi eura).
A što se tiče ratovanja nisam baš vidio nešto Rusa u zadnjem vašem ratu 1991.. Ili ste ih sakrivali?
A i sada Rusi ratuju pa ne vidim nešto Srba koji tamo ratuju (osim par pojedinaca) tako da mi se čini kao ljubav na papiru, a u stvarnosti svatko gleda svoje interese.
Ovo sa crkvom je tek nebulaza koju ne bi ni komentirao.
Inače tema je raspad ruske autoindustrije, ali očito na tu temu nemaš baš neki pametni komentar.
Više te zanimaju ratovanje, naša turistička sezona i naša crkva što niti jedno nema veze sa temom.
Ili ima?
Izgleda da ti se teško koncentrirati na temu.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Ajd malo procitaj udzbenike istorije pa komentarisi Ruse... A da... Vama istorija pocinje '91... Samo mali podsjetnik da smo se sa Rusima zadnjih 200ak godina uvjek borili na istoj strani, za razliku od vas...
Logika nase crkve je istinski okrenuta vjeri, a vase je pljacka drugih vjera, lomaca, ubjanje nejaci (mi smo najbolji svjedoci)... To ste zaboravili kada ste se je odrekli (30-40% vas)...
Nisi bas kredibilan vezano da komentarises nas izbor automobila, posto redovno "pljujes" po Njemcima (kojima kao i mi Rusima dugujete sve).
Sezona vam jos nije zavrsila, a manja zarada samo znaci da je zista bilo puno manje turista (kada se uzme u obzir koliko ste cijene digli)... Daleko ste od Azurne obale, ne zanosi se... Svabo ce Evro dva puta okrenuti prije nego ga potrosi, a ponuda je sve raznovrsnija...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Gagi i Srđan

Vi ste zadnji zaštitnici Rusa i njihovog javašluka koji ne bi kupili njihove aute ni u ludilu.
To je malo kontradiktorno, ali kod Rusa i Srba logika radi na način nepoznat u drugim zemljama.
I da Srđane, pukla je sezona, zaradit ćemo samo 14,8 milijardi, a ne 15. A Rimac će uskoro propast kao i EU, NATO i svi ostali.
Očekujem zabranu uvoza zapadnih automobila u Srbiji i srpskom dijelu Bosne zbog nezadovoljstva građana uvozom zapadnog smeća.
I konačno ujedinjenje sa Rusijom.
Kada je proslava?

Гаги

pre 1 godinu

"Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa..." - (Ivan ZG, 25. jul 2023 09:43)

Не, твој коментар је само изливање анимозитета према Русима, о чијој ауто индустрији и проблемима које имају не знаш ништа више од онога што прочиташ преведено "Гугл транслејтом" из Бог те пита одакле, зачињеним малициозним коментарима из исто толико кредибилних извора колико и они који су још пре годину и по писали како су Руси остали без тенкова, граната и ракета. Нити ти корпуцију у Русији не можеш да сагледаш ни за јоту другачије од онога што ти свако мало објаве у медијима, нити си имао директан контакт или сео за волан било које "Ладе" у последњих десетак година.

Да, имају проблем у Фабрици са обимом испоруке којекаквих електронских компоненти па налазе нове испоручиоце и раде када их накупе довољно за неколико месеци производње. Док се то чека, шаљу људе на одморе. Да, недостатак компоненти се у Русији зове корупција, а када неки произвођач из Европе има проблем са недостатком компоненти, то се онда зове... како оно беше... логистичке потешкоће?

Zoran

pre 1 godinu

Samo se nebrinite za ruse zabad se samo duva i velica svoje a prave govna ali lepo upakovana pogledajte samo koliko se kvare novi automobili.

Pametnjaković

pre 1 godinu

Rusi kao i svi pravoslavni narodi prave tehnološke iskorake samo u uslovima ratne privrede kada se zakon sprovodi na "Dušanovim" principima. Ali se na žalost brzo uljuljkaju a onda ih agresivni zapad ponovo probudi pa tako u krug.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Samozvani automobilski strucnjak se vratio sa godisnjeg odmora na radno mjesto google translate "obrada" clanaka o automobilima... Posto se istrosio mora malo pritisnuti kako bi dobio "bonus", a u Hr je trenutno na cijeni rusofobija...
Ova turisticka sezona vam je pukla, pa manje brigaj za Ruse (jer vam je turizam jedino i preostao), a kad Rimac "nakupi" makar pola staza kao Lada bice uspjesna prica...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Гаги, 25. jul 2023 06:28)

Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa. Ali kako vicevi o Bosancima kod njih i nisu vicevi, tako i u svakoj šali ima pola istine.
Kod Rusa je korupcija u državi dosegla taj nivo da nisu više sigurni da avion koji treba poletjeti uopće ima motor. Slično je i svagdje drugdje. Kontrola kvalitete 0. Ove priče sve ide super, a u idućoj rečenici "radnici na prinudnom godišnjem do daljnjega jer nema dijelova". Pa ako je to super tko sam ja da im kvarim veselje.
I tebi.
Ima ona poznata: Sve ide po planu. Dakle i prinudni godišnji je po planu kao i auti koji su u salonima, ali nemaju sve dijelove!?????
Plan je - odličan.
Očekujem navalu kupaca.

Гаги

pre 1 godinu

"Ma ne brinite za Ruse..." - (Ivan ZG, 24. jul 2023 15:28)

Ма не бринемо ми за њих, већ за то како ти, самопрокламовани човек из аутомобилске бранше, можеш да тако лоше да познајеш руску аутомобилску индустрију, а ипак се не устручаваш да налупаш овде "за све паре". Бринемо као ће за годину-две изгледати ово што пишеш данас, баш онако како изгледа оно што си писао о тој истој "Лади" пре годину и више дана. А изгледа као писање експерата окупљених испред драгстора са дволитарском пластичном флашом пива у рукама.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ne mogu Rusi ništa pošteno da naprave jer su tehnološki zaostali. To što će da naprave biti će nekonkurentno i skupo. Jeftinije će im biti uvoziti ionako skupo iz Kine, što će ih još više unazaditi. Nije to ajmo i mi napraviti kamenu sjekiru kad već svi to rade, jer kad god kreneš možeš je napraviti, ali ovo...mnogo se daleko otišlo a Rusi su tu gdje jesu.

Cvele

pre 1 godinu

Da su evropski proizvodjaci toliko sigurni u svoju superiornost ukinuli bi carine na uvoz kineskih, japanskih i korejskih automobila pa da vidimo ko je kakav na slobodnom trzistu. Lako je ptodavati kad konkurencija kosta +50% od prave cene.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ma ne brinite za Ruse.
Upravo pokušavaju anlaser sa tenka prišarafit na Ladu. Jest da će biti za 100 kg teža i da treba 10 puta veći akumulator što je dodatnih 100 kg, ali u slučaju da ne upali možete se voziti 20 na sat idućih 50 km na akumulator.
Brisače skidaju sa MIG-a 29, a ako treba i sa transportnih aviona i stavljaju na Ladu. Odlično rade imaju 14 brzina i rikverc.
Nema toga što Rus ne može napraviti.
Osim normalnog auta.
Kada kupite Ladu idete odmah kod mehaničara da utvrdi šta sve ne radi i šta sve nedostaje od dijelova. I onda, noćna akcija, skidanje dijelova sa Lade na parkingu jer se dijelovi ne mogu nigdje kupiti.
Aje to je crtani u kojem se objašnjava kako Rusi proizvode.
Proizvodnja ide odlično i to toliko dobro da su poslali radnike na kolektivni godišnji do daljnjega. Do nove godine, a onda će vidjeti.
Piše pametnjaković da će sada konačno Rusi proizvoditi, a ne Francuzi.
Pa Renault je i kupio Ladu kada je bila u bankrotu i proizvodila modele iz 80-tih godina 20. stoljeća. To je bilo djelo ruskih ruku i ruske pameti (tj. nesvjesti).
Oni bi i čekić uspjeli pokvarit.
Rusija polako postaje Kuba prvo sa autima, a onda sa ostalim.
Očekujem drvene osovine, brisače od drveta, vrata, kineske balone za djecu umjesto zračnih jastuka, pune gume...

pajo

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.
(Alter 5A, 24. jul 2023 00:39)

E ja to vidim bas iz tog ugla ali sasvim suprotan rezultat.

Trebalo je 23 godine, ali auta ce sada u Rusiji praviti Rusi a ne Francuzi i nemci.

Mozete ismevati Ruse koliko zelite ali smejete se svojoj gluposti. Za godinu ipo dana pod sankcijama poceli su da prodaju svoja auta i imaju problem sa nedostatom dugmica za paljenje, koltrolnih tabli i navigacije? To je uspeh.

Ti problemi ce vrlo brzo biti otklonjeni ili sopstvenom proizvodnjom ili uvozom iz Kine.

Samo dok Srbi izvuku glavu iz zapadnog dupeta treba mnogo vode da protece ispod savskog mosta.

Ismevali ste daciu, ismevali ste kinesku elektroniku a sada ismevate i kineska i ruska auta. Samo vi ismevajte. Pre 20 godina sam imao telefon siemens i vozio nemacka kola. Sada mi telefon iz kine(ne vozim kola po nemackoj) a ne bi me iznenadilo da budu rumunska ili kineska.

Goxy

pre 1 godinu

Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?
(Рашо, 24. jul 2023 08:25)

U diktiranoj ekonomiji sve je idealno. Zato si svoju decu poslao u Rusiju a ne u EU. Zato voziš ruska kola a ne NATO kola.

Gagi

pre 1 godinu

"Ruski automobili 21. veka... ima li budala koji bi ih kupili, da cujemo?" - (Lars, 24. jul 2023 11:02)

Hajde da čujemo da li si svoju rusofobiju mogao iole inteligentnije da ispoljiš ili je ovo vrhunac koga možeš da dostigneš?

Srđan BL

pre 1 godinu

Lars
Mozda (smo) vece budale koje kupuju nove evropske automobile po ovim cijenama... Jos uz cekanja po 12 mjeseci, bez garancije da ce biti isporucen po prvobitnoj cijeni...

Slovenac

pre 1 godinu

Ovi Rusi nesposobniji i od Srba izgleda. Zastava je pravila aute i pod najzescim sankcijama. Cak su neke imale i fabricke el. podizace stakala. Retke, ali su imale.

Polo89

pre 1 godinu

Sad kad imaju ekonomski interes sve sto treba trzistu brzo ce naci zamenu. Krenulo je kopiranje delova sa zapada sto nece biti kaznjivo / ignorisano. Za svaki auto starije tehnologije trenutno od pet godina bice svih delova, za najnovije snace se preko trecih zemalja...

Рашо

pre 1 godinu

Много поруге у тексту и коментарима а већина заборавља да су западњаци имали проблем и још имају са електроником и без икаквих санкција. Такође многе компаније и данас касне са испоруком нових модела и више од дупло у односу на обећано време испоруке. Али ето, русима који су под санкцијама и у рату гледа се сваки детаљ. Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?

Racio

pre 1 godinu

Ljudi pre 50 godina odleteli u kosmos, danas neko piše kako nemaju tehnologiju za elektronske podizače stakala. I što je još gore, kod nas ima ljudi koji veruju u takve gluposti

Trt

pre 1 godinu

Znaci zbog toga pala Svedama i Norvezanima kruna 50% ? U evropi bas porasla prodaja dacije logan u najnovijoj beloj boji, ostali malo kubure jer ima malo kreditno sposobnih za golfa od 30 i kusur hiljada. Rent-a-car pasat 2020 motavilo za prednje prozore, izgleda nema motorica iz Rusije zbog sankcija. Beda. Skodine tapacirane kofe jos idu dobro jer za bilo sta na 4 tocka daju premiju 3500€

Alter 5A

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.

Goxy

pre 1 godinu

Novo iz salona a u startu ne radi. Boljševici su uvek cenili dobra kola. Ako ništa tu su barem zašrafljeni kinezi. Kod njih neće faliti mnogo šrafova i nekako ćeš ih doterati do kuće.

milojko

pre 1 godinu

Pa mi znamo sta su sankcije, sta sad? Videcemo sta ce biti sa zapadnim vozilima kada nestane dovoljno legura i providnika. Ja cekam auto vec godinu dana a rekli su tri meseca. Kao nama je super

milojko

pre 1 godinu

Pa mi znamo sta su sankcije, sta sad? Videcemo sta ce biti sa zapadnim vozilima kada nestane dovoljno legura i providnika. Ja cekam auto vec godinu dana a rekli su tri meseca. Kao nama je super

Alter 5A

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.

Goxy

pre 1 godinu

Novo iz salona a u startu ne radi. Boljševici su uvek cenili dobra kola. Ako ništa tu su barem zašrafljeni kinezi. Kod njih neće faliti mnogo šrafova i nekako ćeš ih doterati do kuće.

Racio

pre 1 godinu

Ljudi pre 50 godina odleteli u kosmos, danas neko piše kako nemaju tehnologiju za elektronske podizače stakala. I što je još gore, kod nas ima ljudi koji veruju u takve gluposti

Slovenac

pre 1 godinu

Ovi Rusi nesposobniji i od Srba izgleda. Zastava je pravila aute i pod najzescim sankcijama. Cak su neke imale i fabricke el. podizace stakala. Retke, ali su imale.

Goxy

pre 1 godinu

Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?
(Рашо, 24. jul 2023 08:25)

U diktiranoj ekonomiji sve je idealno. Zato si svoju decu poslao u Rusiju a ne u EU. Zato voziš ruska kola a ne NATO kola.

Рашо

pre 1 godinu

Много поруге у тексту и коментарима а већина заборавља да су западњаци имали проблем и још имају са електроником и без икаквих санкција. Такође многе компаније и данас касне са испоруком нових модела и више од дупло у односу на обећано време испоруке. Али ето, русима који су под санкцијама и у рату гледа се сваки детаљ. Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?

Trt

pre 1 godinu

Znaci zbog toga pala Svedama i Norvezanima kruna 50% ? U evropi bas porasla prodaja dacije logan u najnovijoj beloj boji, ostali malo kubure jer ima malo kreditno sposobnih za golfa od 30 i kusur hiljada. Rent-a-car pasat 2020 motavilo za prednje prozore, izgleda nema motorica iz Rusije zbog sankcija. Beda. Skodine tapacirane kofe jos idu dobro jer za bilo sta na 4 tocka daju premiju 3500€

pajo

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.
(Alter 5A, 24. jul 2023 00:39)

E ja to vidim bas iz tog ugla ali sasvim suprotan rezultat.

Trebalo je 23 godine, ali auta ce sada u Rusiji praviti Rusi a ne Francuzi i nemci.

Mozete ismevati Ruse koliko zelite ali smejete se svojoj gluposti. Za godinu ipo dana pod sankcijama poceli su da prodaju svoja auta i imaju problem sa nedostatom dugmica za paljenje, koltrolnih tabli i navigacije? To je uspeh.

Ti problemi ce vrlo brzo biti otklonjeni ili sopstvenom proizvodnjom ili uvozom iz Kine.

Samo dok Srbi izvuku glavu iz zapadnog dupeta treba mnogo vode da protece ispod savskog mosta.

Ismevali ste daciu, ismevali ste kinesku elektroniku a sada ismevate i kineska i ruska auta. Samo vi ismevajte. Pre 20 godina sam imao telefon siemens i vozio nemacka kola. Sada mi telefon iz kine(ne vozim kola po nemackoj) a ne bi me iznenadilo da budu rumunska ili kineska.

Gagi

pre 1 godinu

"Ruski automobili 21. veka... ima li budala koji bi ih kupili, da cujemo?" - (Lars, 24. jul 2023 11:02)

Hajde da čujemo da li si svoju rusofobiju mogao iole inteligentnije da ispoljiš ili je ovo vrhunac koga možeš da dostigneš?

Polo89

pre 1 godinu

Sad kad imaju ekonomski interes sve sto treba trzistu brzo ce naci zamenu. Krenulo je kopiranje delova sa zapada sto nece biti kaznjivo / ignorisano. Za svaki auto starije tehnologije trenutno od pet godina bice svih delova, za najnovije snace se preko trecih zemalja...

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ne mogu Rusi ništa pošteno da naprave jer su tehnološki zaostali. To što će da naprave biti će nekonkurentno i skupo. Jeftinije će im biti uvoziti ionako skupo iz Kine, što će ih još više unazaditi. Nije to ajmo i mi napraviti kamenu sjekiru kad već svi to rade, jer kad god kreneš možeš je napraviti, ali ovo...mnogo se daleko otišlo a Rusi su tu gdje jesu.

Cvele

pre 1 godinu

Da su evropski proizvodjaci toliko sigurni u svoju superiornost ukinuli bi carine na uvoz kineskih, japanskih i korejskih automobila pa da vidimo ko je kakav na slobodnom trzistu. Lako je ptodavati kad konkurencija kosta +50% od prave cene.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ma ne brinite za Ruse.
Upravo pokušavaju anlaser sa tenka prišarafit na Ladu. Jest da će biti za 100 kg teža i da treba 10 puta veći akumulator što je dodatnih 100 kg, ali u slučaju da ne upali možete se voziti 20 na sat idućih 50 km na akumulator.
Brisače skidaju sa MIG-a 29, a ako treba i sa transportnih aviona i stavljaju na Ladu. Odlično rade imaju 14 brzina i rikverc.
Nema toga što Rus ne može napraviti.
Osim normalnog auta.
Kada kupite Ladu idete odmah kod mehaničara da utvrdi šta sve ne radi i šta sve nedostaje od dijelova. I onda, noćna akcija, skidanje dijelova sa Lade na parkingu jer se dijelovi ne mogu nigdje kupiti.
Aje to je crtani u kojem se objašnjava kako Rusi proizvode.
Proizvodnja ide odlično i to toliko dobro da su poslali radnike na kolektivni godišnji do daljnjega. Do nove godine, a onda će vidjeti.
Piše pametnjaković da će sada konačno Rusi proizvoditi, a ne Francuzi.
Pa Renault je i kupio Ladu kada je bila u bankrotu i proizvodila modele iz 80-tih godina 20. stoljeća. To je bilo djelo ruskih ruku i ruske pameti (tj. nesvjesti).
Oni bi i čekić uspjeli pokvarit.
Rusija polako postaje Kuba prvo sa autima, a onda sa ostalim.
Očekujem drvene osovine, brisače od drveta, vrata, kineske balone za djecu umjesto zračnih jastuka, pune gume...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Гаги, 25. jul 2023 06:28)

Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa. Ali kako vicevi o Bosancima kod njih i nisu vicevi, tako i u svakoj šali ima pola istine.
Kod Rusa je korupcija u državi dosegla taj nivo da nisu više sigurni da avion koji treba poletjeti uopće ima motor. Slično je i svagdje drugdje. Kontrola kvalitete 0. Ove priče sve ide super, a u idućoj rečenici "radnici na prinudnom godišnjem do daljnjega jer nema dijelova". Pa ako je to super tko sam ja da im kvarim veselje.
I tebi.
Ima ona poznata: Sve ide po planu. Dakle i prinudni godišnji je po planu kao i auti koji su u salonima, ali nemaju sve dijelove!?????
Plan je - odličan.
Očekujem navalu kupaca.

Srđan BL

pre 1 godinu

Lars
Mozda (smo) vece budale koje kupuju nove evropske automobile po ovim cijenama... Jos uz cekanja po 12 mjeseci, bez garancije da ce biti isporucen po prvobitnoj cijeni...

Гаги

pre 1 godinu

"Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa..." - (Ivan ZG, 25. jul 2023 09:43)

Не, твој коментар је само изливање анимозитета према Русима, о чијој ауто индустрији и проблемима које имају не знаш ништа више од онога што прочиташ преведено "Гугл транслејтом" из Бог те пита одакле, зачињеним малициозним коментарима из исто толико кредибилних извора колико и они који су још пре годину и по писали како су Руси остали без тенкова, граната и ракета. Нити ти корпуцију у Русији не можеш да сагледаш ни за јоту другачије од онога што ти свако мало објаве у медијима, нити си имао директан контакт или сео за волан било које "Ладе" у последњих десетак година.

Да, имају проблем у Фабрици са обимом испоруке којекаквих електронских компоненти па налазе нове испоручиоце и раде када их накупе довољно за неколико месеци производње. Док се то чека, шаљу људе на одморе. Да, недостатак компоненти се у Русији зове корупција, а када неки произвођач из Европе има проблем са недостатком компоненти, то се онда зове... како оно беше... логистичке потешкоће?

Гаги

pre 1 godinu

"Ma ne brinite za Ruse..." - (Ivan ZG, 24. jul 2023 15:28)

Ма не бринемо ми за њих, већ за то како ти, самопрокламовани човек из аутомобилске бранше, можеш да тако лоше да познајеш руску аутомобилску индустрију, а ипак се не устручаваш да налупаш овде "за све паре". Бринемо као ће за годину-две изгледати ово што пишеш данас, баш онако како изгледа оно што си писао о тој истој "Лади" пре годину и више дана. А изгледа као писање експерата окупљених испред драгстора са дволитарском пластичном флашом пива у рукама.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Samozvani automobilski strucnjak se vratio sa godisnjeg odmora na radno mjesto google translate "obrada" clanaka o automobilima... Posto se istrosio mora malo pritisnuti kako bi dobio "bonus", a u Hr je trenutno na cijeni rusofobija...
Ova turisticka sezona vam je pukla, pa manje brigaj za Ruse (jer vam je turizam jedino i preostao), a kad Rimac "nakupi" makar pola staza kao Lada bice uspjesna prica...

Zoran

pre 1 godinu

Samo se nebrinite za ruse zabad se samo duva i velica svoje a prave govna ali lepo upakovana pogledajte samo koliko se kvare novi automobili.

Pametnjaković

pre 1 godinu

Rusi kao i svi pravoslavni narodi prave tehnološke iskorake samo u uslovima ratne privrede kada se zakon sprovodi na "Dušanovim" principima. Ali se na žalost brzo uljuljkaju a onda ih agresivni zapad ponovo probudi pa tako u krug.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Gagi i Srđan

Vi ste zadnji zaštitnici Rusa i njihovog javašluka koji ne bi kupili njihove aute ni u ludilu.
To je malo kontradiktorno, ali kod Rusa i Srba logika radi na način nepoznat u drugim zemljama.
I da Srđane, pukla je sezona, zaradit ćemo samo 14,8 milijardi, a ne 15. A Rimac će uskoro propast kao i EU, NATO i svi ostali.
Očekujem zabranu uvoza zapadnih automobila u Srbiji i srpskom dijelu Bosne zbog nezadovoljstva građana uvozom zapadnog smeća.
I konačno ujedinjenje sa Rusijom.
Kada je proslava?

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Ajd malo procitaj udzbenike istorije pa komentarisi Ruse... A da... Vama istorija pocinje '91... Samo mali podsjetnik da smo se sa Rusima zadnjih 200ak godina uvjek borili na istoj strani, za razliku od vas...
Logika nase crkve je istinski okrenuta vjeri, a vase je pljacka drugih vjera, lomaca, ubjanje nejaci (mi smo najbolji svjedoci)... To ste zaboravili kada ste se je odrekli (30-40% vas)...
Nisi bas kredibilan vezano da komentarises nas izbor automobila, posto redovno "pljujes" po Njemcima (kojima kao i mi Rusima dugujete sve).
Sezona vam jos nije zavrsila, a manja zarada samo znaci da je zista bilo puno manje turista (kada se uzme u obzir koliko ste cijene digli)... Daleko ste od Azurne obale, ne zanosi se... Svabo ce Evro dva puta okrenuti prije nego ga potrosi, a ponuda je sve raznovrsnija...

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG

Sto "kukaju" na recesiju (ako je rekordno kako ti kazes)?

https://www.index.hr/vijesti/clanak/htz-se-hvali-rekordnim-brojkama-iznajmljivaci-buking-je-jako-slab-preskupi-smo/2473344.aspx

Opet pocinjes od '91. pa eto potvrdjujes da dalje od toga i ne znas.... Inkvizicija, kolinije, Jasenovac... (nije istorija zadnjih 30 god)...

Temu prosirujes sam (glupostima) ponavljajuci se vec godinu dana humorom na nivou Zeljka Pervana (koji se sve samo ne smijesan).... Ne sikiraj se za Ruse, bice njih i kad nas vise ne bude...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Srđan BL, 26. jul 2023 23:49)

Očito nisi informiran o našoj turističkoj sezoni.
Statistika govori da je turista do sada 10% više i da su ostvarili 5% više noćenja prošle godine u isto vrijeme i na razini rekordne 2019..
Kada uzmemo u obzir da su ovogodišnje cijene 10-20% veće nema nikakve sumnje da će ovo biti daleko financijski najuspješnija sezona (prošla je završila sa prometom od cca. 12 milijardi eura).
A što se tiče ratovanja nisam baš vidio nešto Rusa u zadnjem vašem ratu 1991.. Ili ste ih sakrivali?
A i sada Rusi ratuju pa ne vidim nešto Srba koji tamo ratuju (osim par pojedinaca) tako da mi se čini kao ljubav na papiru, a u stvarnosti svatko gleda svoje interese.
Ovo sa crkvom je tek nebulaza koju ne bi ni komentirao.
Inače tema je raspad ruske autoindustrije, ali očito na tu temu nemaš baš neki pametni komentar.
Više te zanimaju ratovanje, naša turistička sezona i naša crkva što niti jedno nema veze sa temom.
Ili ima?
Izgleda da ti se teško koncentrirati na temu.

milojko

pre 1 godinu

Pa mi znamo sta su sankcije, sta sad? Videcemo sta ce biti sa zapadnim vozilima kada nestane dovoljno legura i providnika. Ja cekam auto vec godinu dana a rekli su tri meseca. Kao nama je super

Racio

pre 1 godinu

Ljudi pre 50 godina odleteli u kosmos, danas neko piše kako nemaju tehnologiju za elektronske podizače stakala. I što je još gore, kod nas ima ljudi koji veruju u takve gluposti

Goxy

pre 1 godinu

Novo iz salona a u startu ne radi. Boljševici su uvek cenili dobra kola. Ako ništa tu su barem zašrafljeni kinezi. Kod njih neće faliti mnogo šrafova i nekako ćeš ih doterati do kuće.

Trt

pre 1 godinu

Znaci zbog toga pala Svedama i Norvezanima kruna 50% ? U evropi bas porasla prodaja dacije logan u najnovijoj beloj boji, ostali malo kubure jer ima malo kreditno sposobnih za golfa od 30 i kusur hiljada. Rent-a-car pasat 2020 motavilo za prednje prozore, izgleda nema motorica iz Rusije zbog sankcija. Beda. Skodine tapacirane kofe jos idu dobro jer za bilo sta na 4 tocka daju premiju 3500€

Alter 5A

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.

Gagi

pre 1 godinu

"Ruski automobili 21. veka... ima li budala koji bi ih kupili, da cujemo?" - (Lars, 24. jul 2023 11:02)

Hajde da čujemo da li si svoju rusofobiju mogao iole inteligentnije da ispoljiš ili je ovo vrhunac koga možeš da dostigneš?

pajo

pre 1 godinu

Tacno vidis uspeh putkovih 20+ godina vlasti. Okivaju malenog u zvezde, a on specijalizirao prodaju gasa, izvoz svih sirovina i reklamu kako je on navodno muskarcina. Zato je i Lada u ovakvm stanju.
(Alter 5A, 24. jul 2023 00:39)

E ja to vidim bas iz tog ugla ali sasvim suprotan rezultat.

Trebalo je 23 godine, ali auta ce sada u Rusiji praviti Rusi a ne Francuzi i nemci.

Mozete ismevati Ruse koliko zelite ali smejete se svojoj gluposti. Za godinu ipo dana pod sankcijama poceli su da prodaju svoja auta i imaju problem sa nedostatom dugmica za paljenje, koltrolnih tabli i navigacije? To je uspeh.

Ti problemi ce vrlo brzo biti otklonjeni ili sopstvenom proizvodnjom ili uvozom iz Kine.

Samo dok Srbi izvuku glavu iz zapadnog dupeta treba mnogo vode da protece ispod savskog mosta.

Ismevali ste daciu, ismevali ste kinesku elektroniku a sada ismevate i kineska i ruska auta. Samo vi ismevajte. Pre 20 godina sam imao telefon siemens i vozio nemacka kola. Sada mi telefon iz kine(ne vozim kola po nemackoj) a ne bi me iznenadilo da budu rumunska ili kineska.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Ne mogu Rusi ništa pošteno da naprave jer su tehnološki zaostali. To što će da naprave biti će nekonkurentno i skupo. Jeftinije će im biti uvoziti ionako skupo iz Kine, što će ih još više unazaditi. Nije to ajmo i mi napraviti kamenu sjekiru kad već svi to rade, jer kad god kreneš možeš je napraviti, ali ovo...mnogo se daleko otišlo a Rusi su tu gdje jesu.

Рашо

pre 1 godinu

Много поруге у тексту и коментарима а већина заборавља да су западњаци имали проблем и још имају са електроником и без икаквих санкција. Такође многе компаније и данас касне са испоруком нових модела и више од дупло у односу на обећано време испоруке. Али ето, русима који су под санкцијама и у рату гледа се сваки детаљ. Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?

Slovenac

pre 1 godinu

Ovi Rusi nesposobniji i od Srba izgleda. Zastava je pravila aute i pod najzescim sankcijama. Cak su neke imale i fabricke el. podizace stakala. Retke, ali su imale.

Goxy

pre 1 godinu

Успут, знате ли да је управо у Русији и Белорусији просечан период плаћања међу привредним субјектима седам дана у односу на европских 30?
(Рашо, 24. jul 2023 08:25)

U diktiranoj ekonomiji sve je idealno. Zato si svoju decu poslao u Rusiju a ne u EU. Zato voziš ruska kola a ne NATO kola.

Cvele

pre 1 godinu

Da su evropski proizvodjaci toliko sigurni u svoju superiornost ukinuli bi carine na uvoz kineskih, japanskih i korejskih automobila pa da vidimo ko je kakav na slobodnom trzistu. Lako je ptodavati kad konkurencija kosta +50% od prave cene.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Ma ne brinite za Ruse.
Upravo pokušavaju anlaser sa tenka prišarafit na Ladu. Jest da će biti za 100 kg teža i da treba 10 puta veći akumulator što je dodatnih 100 kg, ali u slučaju da ne upali možete se voziti 20 na sat idućih 50 km na akumulator.
Brisače skidaju sa MIG-a 29, a ako treba i sa transportnih aviona i stavljaju na Ladu. Odlično rade imaju 14 brzina i rikverc.
Nema toga što Rus ne može napraviti.
Osim normalnog auta.
Kada kupite Ladu idete odmah kod mehaničara da utvrdi šta sve ne radi i šta sve nedostaje od dijelova. I onda, noćna akcija, skidanje dijelova sa Lade na parkingu jer se dijelovi ne mogu nigdje kupiti.
Aje to je crtani u kojem se objašnjava kako Rusi proizvode.
Proizvodnja ide odlično i to toliko dobro da su poslali radnike na kolektivni godišnji do daljnjega. Do nove godine, a onda će vidjeti.
Piše pametnjaković da će sada konačno Rusi proizvoditi, a ne Francuzi.
Pa Renault je i kupio Ladu kada je bila u bankrotu i proizvodila modele iz 80-tih godina 20. stoljeća. To je bilo djelo ruskih ruku i ruske pameti (tj. nesvjesti).
Oni bi i čekić uspjeli pokvarit.
Rusija polako postaje Kuba prvo sa autima, a onda sa ostalim.
Očekujem drvene osovine, brisače od drveta, vrata, kineske balone za djecu umjesto zračnih jastuka, pune gume...

Polo89

pre 1 godinu

Sad kad imaju ekonomski interes sve sto treba trzistu brzo ce naci zamenu. Krenulo je kopiranje delova sa zapada sto nece biti kaznjivo / ignorisano. Za svaki auto starije tehnologije trenutno od pet godina bice svih delova, za najnovije snace se preko trecih zemalja...

Srđan BL

pre 1 godinu

Lars
Mozda (smo) vece budale koje kupuju nove evropske automobile po ovim cijenama... Jos uz cekanja po 12 mjeseci, bez garancije da ce biti isporucen po prvobitnoj cijeni...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Гаги, 25. jul 2023 06:28)

Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa. Ali kako vicevi o Bosancima kod njih i nisu vicevi, tako i u svakoj šali ima pola istine.
Kod Rusa je korupcija u državi dosegla taj nivo da nisu više sigurni da avion koji treba poletjeti uopće ima motor. Slično je i svagdje drugdje. Kontrola kvalitete 0. Ove priče sve ide super, a u idućoj rečenici "radnici na prinudnom godišnjem do daljnjega jer nema dijelova". Pa ako je to super tko sam ja da im kvarim veselje.
I tebi.
Ima ona poznata: Sve ide po planu. Dakle i prinudni godišnji je po planu kao i auti koji su u salonima, ali nemaju sve dijelove!?????
Plan je - odličan.
Očekujem navalu kupaca.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Samozvani automobilski strucnjak se vratio sa godisnjeg odmora na radno mjesto google translate "obrada" clanaka o automobilima... Posto se istrosio mora malo pritisnuti kako bi dobio "bonus", a u Hr je trenutno na cijeni rusofobija...
Ova turisticka sezona vam je pukla, pa manje brigaj za Ruse (jer vam je turizam jedino i preostao), a kad Rimac "nakupi" makar pola staza kao Lada bice uspjesna prica...

Гаги

pre 1 godinu

"Čuj, veći dio mog komentara su šale na račun Rusa..." - (Ivan ZG, 25. jul 2023 09:43)

Не, твој коментар је само изливање анимозитета према Русима, о чијој ауто индустрији и проблемима које имају не знаш ништа више од онога што прочиташ преведено "Гугл транслејтом" из Бог те пита одакле, зачињеним малициозним коментарима из исто толико кредибилних извора колико и они који су још пре годину и по писали како су Руси остали без тенкова, граната и ракета. Нити ти корпуцију у Русији не можеш да сагледаш ни за јоту другачије од онога што ти свако мало објаве у медијима, нити си имао директан контакт или сео за волан било које "Ладе" у последњих десетак година.

Да, имају проблем у Фабрици са обимом испоруке којекаквих електронских компоненти па налазе нове испоручиоце и раде када их накупе довољно за неколико месеци производње. Док се то чека, шаљу људе на одморе. Да, недостатак компоненти се у Русији зове корупција, а када неки произвођач из Европе има проблем са недостатком компоненти, то се онда зове... како оно беше... логистичке потешкоће?

Гаги

pre 1 godinu

"Ma ne brinite za Ruse..." - (Ivan ZG, 24. jul 2023 15:28)

Ма не бринемо ми за њих, већ за то како ти, самопрокламовани човек из аутомобилске бранше, можеш да тако лоше да познајеш руску аутомобилску индустрију, а ипак се не устручаваш да налупаш овде "за све паре". Бринемо као ће за годину-две изгледати ово што пишеш данас, баш онако како изгледа оно што си писао о тој истој "Лади" пре годину и више дана. А изгледа као писање експерата окупљених испред драгстора са дволитарском пластичном флашом пива у рукама.

Zoran

pre 1 godinu

Samo se nebrinite za ruse zabad se samo duva i velica svoje a prave govna ali lepo upakovana pogledajte samo koliko se kvare novi automobili.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Gagi i Srđan

Vi ste zadnji zaštitnici Rusa i njihovog javašluka koji ne bi kupili njihove aute ni u ludilu.
To je malo kontradiktorno, ali kod Rusa i Srba logika radi na način nepoznat u drugim zemljama.
I da Srđane, pukla je sezona, zaradit ćemo samo 14,8 milijardi, a ne 15. A Rimac će uskoro propast kao i EU, NATO i svi ostali.
Očekujem zabranu uvoza zapadnih automobila u Srbiji i srpskom dijelu Bosne zbog nezadovoljstva građana uvozom zapadnog smeća.
I konačno ujedinjenje sa Rusijom.
Kada je proslava?

Pametnjaković

pre 1 godinu

Rusi kao i svi pravoslavni narodi prave tehnološke iskorake samo u uslovima ratne privrede kada se zakon sprovodi na "Dušanovim" principima. Ali se na žalost brzo uljuljkaju a onda ih agresivni zapad ponovo probudi pa tako u krug.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG
Ajd malo procitaj udzbenike istorije pa komentarisi Ruse... A da... Vama istorija pocinje '91... Samo mali podsjetnik da smo se sa Rusima zadnjih 200ak godina uvjek borili na istoj strani, za razliku od vas...
Logika nase crkve je istinski okrenuta vjeri, a vase je pljacka drugih vjera, lomaca, ubjanje nejaci (mi smo najbolji svjedoci)... To ste zaboravili kada ste se je odrekli (30-40% vas)...
Nisi bas kredibilan vezano da komentarises nas izbor automobila, posto redovno "pljujes" po Njemcima (kojima kao i mi Rusima dugujete sve).
Sezona vam jos nije zavrsila, a manja zarada samo znaci da je zista bilo puno manje turista (kada se uzme u obzir koliko ste cijene digli)... Daleko ste od Azurne obale, ne zanosi se... Svabo ce Evro dva puta okrenuti prije nego ga potrosi, a ponuda je sve raznovrsnija...

Ivan ZG

pre 1 godinu

(Srđan BL, 26. jul 2023 23:49)

Očito nisi informiran o našoj turističkoj sezoni.
Statistika govori da je turista do sada 10% više i da su ostvarili 5% više noćenja prošle godine u isto vrijeme i na razini rekordne 2019..
Kada uzmemo u obzir da su ovogodišnje cijene 10-20% veće nema nikakve sumnje da će ovo biti daleko financijski najuspješnija sezona (prošla je završila sa prometom od cca. 12 milijardi eura).
A što se tiče ratovanja nisam baš vidio nešto Rusa u zadnjem vašem ratu 1991.. Ili ste ih sakrivali?
A i sada Rusi ratuju pa ne vidim nešto Srba koji tamo ratuju (osim par pojedinaca) tako da mi se čini kao ljubav na papiru, a u stvarnosti svatko gleda svoje interese.
Ovo sa crkvom je tek nebulaza koju ne bi ni komentirao.
Inače tema je raspad ruske autoindustrije, ali očito na tu temu nemaš baš neki pametni komentar.
Više te zanimaju ratovanje, naša turistička sezona i naša crkva što niti jedno nema veze sa temom.
Ili ima?
Izgleda da ti se teško koncentrirati na temu.

Srđan BL

pre 1 godinu

Ivan ZG

Sto "kukaju" na recesiju (ako je rekordno kako ti kazes)?

https://www.index.hr/vijesti/clanak/htz-se-hvali-rekordnim-brojkama-iznajmljivaci-buking-je-jako-slab-preskupi-smo/2473344.aspx

Opet pocinjes od '91. pa eto potvrdjujes da dalje od toga i ne znas.... Inkvizicija, kolinije, Jasenovac... (nije istorija zadnjih 30 god)...

Temu prosirujes sam (glupostima) ponavljajuci se vec godinu dana humorom na nivou Zeljka Pervana (koji se sve samo ne smijesan).... Ne sikiraj se za Ruse, bice njih i kad nas vise ne bude...