Moca
pre 1 godinu
@siki Problem je u tome što im je putarina među najskupljima u Evropi.
Petak, 28.04.2023.
13:30
Izvor: B92
pre 1 godinu
@siki Problem je u tome što im je putarina među najskupljima u Evropi.
pre 1 godinu
italija nema vignetu francuska isto i gde je problem
pre 1 godinu
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
(NVO Observer, 29. april 2023 23:39)
Care, tebe za bar gradonačelnika ako ne i za predsednika.
pre 1 godinu
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
(Igor, 29. april 2023 11:28)
Surčin-Preljina - 120km, 480 dinara u jednom pravcu. Dve voznje mesecno = 1920 din odn 16e. Pet puta se provozati Milosem Velikim u oba pravca ce te kostati 40e. U Svajcarskoj godisnja vinjeta kosta 40CHF (CHF-evro je manje vise isto danas). Znaci godinu dana se vozas auto-putevima koliko hoces za 40CHF naspram 5 voznji Milosem Velikim. A kod njih prakticno iz kojeg god grada da izadjes i gde god da se uputis si na auto-putu. Ali mi smo ekonomski tigar, ima se - moze se, sto ne bi placali vise od Svajcaraca. Nema postenijeg nego da nam deru kozu s ledja kada dopustamo.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
pre 1 godinu
@realan Navodno 17km.
pre 1 godinu
@Vidi
Ne znam sta prevazilazi ali naspram Budimpeste izgleda ko karton siti a o Becu da ne pricamo
pre 1 godinu
Ima da bude gužva kao na Milošu Velikom. Kolika je gužva vidim svi kamioni i dalje voze Ibarskom, ne verujem da je to zbog putarine
pre 1 godinu
Ovaj američki autoput je odlična stvar jer je zaista onaj stari put bio skoro pa kao ibarska magistrala. Ne zanima me ko gradi a posebno puteve i pruge,to zauvek ostaje,i kad zglajznu svi političari. Bolje da prave autoputeve i pruge nego da pokradu pare.
A što tiče rasprave i podele na beogradjane i nebeogradjane,ružno je da tako vredjamo jedni druge,nema za tim potrebe. Fakat jeste doduše,da se oni koji žive u Beogradu smatraju uzvišenijim od ostalih. To je apsurd.
Život u Beogradu je ideal svakog čoveka koji teži mazohizmu,depresiji i nesanici. Živeo sam,na žalost,punih 5 godina,zbog nekog dobrog posla koji sam tada radio.
Ne ponovilo se.
pre 1 godinu
Čim ne piše dužina otvorene deonice, verovatno je desetak kilometara.
pre 1 godinu
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
(Шумадинац, 28. april 2023 15:52)
Šumadinac, ako si naviko da živiš u gradu koji ima kanalizaciju šta onda radiš u Bogradu?
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja bih vas odvojio od ostatka Srbije, dakle Beogradski pašaluk da bude zasebna država, i da vam Republika Srbija uvede sve moguće sankcije i zatvorene granice, da ne mrdate odatle pa da vidimo da li možete bez ostatka Srbije, ili biste samo pomrli od gladi.
Sram da te bude
pre 1 godinu
E je l' će moći na tom "Moravskom" koridoru da se zastane i malo cugne vode iz Morave što reče onaj naš negdašnji g-din Predsednik države Srbije da će neki dolaziti da nam piju vodu ... dobro neću da kažem da tu blizu Morave nisam prolazio i gledao u nju kad sam išao za Požegu i Gorobilje al' tad nisam bio žedan ...
pre 1 godinu
@Goxy , ja bih voleo da provedeš bar mesec dana u nekom mestu u Srbiji iz koga se ljudi samo iseljavaju, gde nemaš s kim da popiješ kafu, gde ti dete ide u razred od 2-4 djaka, onda verujem ne bi imao ništa protiv došljaka.
Beograd sa svim svojim manama predstavlja bolje mesto za život nego većina gradova u RS, došljaci su prirodna pojava i velika većina se uklopi i da doprinos gradu iz koga dolazi.
Slažem se da je Bg prenatrpan i voleo bih da se isprazni, ali voditi kampanju protiv svog naroda je suludo.
Treba uvesti porez na život u Bg i Ns, a za te pare graditi tih desetak gradova preko 100k i svima će biti bolje.
pre 1 godinu
То је НАТО пут. Запамтите то. Служи повећању мобилности њихових трупа преко територије Балкана и даље куда буде било потребно. Када буде био довршен аутопут Београд-Бар, представљаће једну од пречица да се са њега скрене ка Нишу и даље ка Софији. Исту сврху има и аутопут од Драча до Ниша преко Приштине и Куршумлије. Или пут А5 од луке Плоче, кроз Босну. Јадранске луке су најбезбедније залив за искрцавање НАТО трупа и даљи транспорт према Црном мору, железницом или аутопутевима. Сигурно неће њихови бродови улазити у Црно море где их Руси са Крима имају на нишану.
pre 1 godinu
Koliki mazohista treba čovek da bude da bi živeo u Beogradu.
pre 1 godinu
@Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
(DC, 29. april 2023 01:06)
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
pre 1 godinu
@vladimir
Slažem se da su beogradani najlošiji ljudi na Balkanu, ali samo iz razloga što se najgori balkanaki šljam ovde doselio.
@mirko
O zivotu u beogradu odlučuju ljudi iz Kragujevca, Kruševca, Vranja, Bosne, Crne Gore itd. Pravi Beograđani su u Čikagu, Torontu, Melburnu, po nemackim klinikama itd.
pre 1 godinu
@Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
(kremljanac, 28. april 2023 17:34)
A zasto to onda nislije moraju da rade? Svi po jedan tag pa neka vam se skida sa racuna. Molim lepo, isto kao za sve ostale.
pre 1 godinu
Janko@ Za sve BG tablice naplatiti godišnju vinjetu za korišćenje autoputa kroz BG i plus da plaćate drumarinu kao i svi. Dosta nam je toga "jer smo mi beograđani". Kao onomad što je Irena Mišović pitala gospođu iz Delte zašto je prva Zara otvorena u Novom Sadu a ne u Beogradu ili još bolje na pitanje zašto prelaze ulicu van pešačkog prelaza, odgovor je bio "pa, može nam se, mi smo beograđani". Da nisam prisustvovao toj sceni, mislio bih da me lažu.
pre 1 godinu
Beograd učestvuje u BDP tako što je svakoj firmi iz Vojvodine sedište u Beogradu.Nema službenog kamiona ni automobila bez BG registracije.
pre 1 godinu
@
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Beograd je do pre neku godinu ucestvovao u BDP-u republike sa par procenata vise od cele Vojvodine na primer, tako da tesko da ga finansira ta selendra iz koje pises taj zajedljiv komentar.
Komicno …
pre 1 godinu
Kolika je dužina deonice koja se pušta u rad? Glavna stvar se ne objavljuje
pre 1 godinu
@Vladimir
Sinoć sam "izgrdio" nekog s nikom Goxy zbog tvrdnji o ljudima iz unutrašnjosti, a sad ću tebe zbog paušalnosti o ljudima iz Beograda.
Za tvoju informaciju Beograd je prevazilazio i prevazilazi sve u krugu od 500-600km, a i šire bi da nije Beča .
Dugo je bio ono što je Berlin sad.
Najotvoreniji grad koji je prihvata svakog i kao neko sočivo fokusira sve najvažnije iz sveta , razbijajući balkanski mrak .
Bitef, Bemus, FEST, sve od galerije fotografije do grafičke, moderni likovni i filmski izrazi. Vekovi ispred neke od kasaba iz koje pišeš svoj komentar.
Balkanski mrak jeste, privremeno, potisnuo onaj Beograd , izazivajući kritičan odliv kompetentnih ljudi, ali beogradski duh je žilav i opet će zasjati .
pre 1 godinu
U tekstu napisano da kada se završi autoput od preljine do pojata stizaće se za 40 minuta???
112 km za 40 min.Ako se ide istom brzinom za 60 min se prelazi 168 km.168 km/h Ko je ovde lud ?
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
(dzonibgood, 29. april 2023 02:15)
Tim razmišljanjem, još bi imali puteve iz doba Dušanovog carstva ili od Rimljana.
pre 1 godinu
Dajte neku sliku / nacrt, google screen shot sa par boja… da ne zamisljamo i mastamo
pre 1 godinu
a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Istinu govorite ali mi smo Beograđani.
pre 1 godinu
Beograd najlošiji ljudi na Balkanu.
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
Otkriću ti tajnu. Put u opšte ne ide prema Kuršumliji nego prema Čačku.
pre 1 godinu
Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Shvatite da dve trećine naše deržave žive van Beograda, naravno da treba da imamo privilegije.
pre 1 godinu
Ehm, kad se uvode elektronske vinjete?
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Pomalo jadan, stizu nove snage iz sela i provincijskih gradova. Tek nas iz Cg koliko se sprema i dolazi svaki dan. Pa ti ces da se ubijes. A sta si ti trazio i zeleo koga boli k.
pre 1 godinu
@SNS posao
Ajde ne seri, tako da ti kažem. Pa u poslednjih 30 godina fo danas, nije napravljeno autoputeva ni za trečinu moravskog koridora.
pre 1 godinu
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
(Veliki brat, 28. april 2023 21:24)
Preljina-Pojate je trenutno 112km i tesko da ce se ta deonica prelaziti za 40min sta god da kazu.
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Nije to nista, bivala je veca i za manje od toga
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
(kole, 28. april 2023 17:12)
Ovo je Moravski koridor koji spaja Preljinu i Pojate. Proveri karte i gde je Kursumlija u toj prici.
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
(Čeona, 28. april 2023 15:06)
Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
pre 1 godinu
@Pokvaren kombi
Ti si klasičan seronja. Kolika god da je, autoput se isplati. Kolika god da je. Koliko se samo ljudskih života spašava, ako ništa drugo. Loliko se efikadnije prebozi roba i da ne nabrajam. Tako se serendali za autoput Miloš Veliki a sada svi voze po njemu. Nadji podatak koliko je ljudi gubilo živote godišnje na Ibarskoj pa uporedi sa idtom podatkom za Mološ Veliki. Koliko je života spašeno. I zato, ne lupetaj.
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
(Zoran, 28. april 2023 15:26)
Pa cela Srbija je opljačkana od Beograda. Što se ljudi ne bi selili tamo gde su im pare?
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
(SNS posao, 28. april 2023 20:37)
Odakle ti taj podatak?
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Moravski koridor verovatno nikada neće biti u plusu. Od 2016 je koridor 10 postao profitabilno, a Miloš Veliki je u minusu i biće dug vremenski period.
pre 1 godinu
@Goxy
Nik je dovoljan da pokaže kako si starosedelac u BG iz Sutjeske, Blokova ili sa Banjice.
Oca ili dedu ti nahvatalo u nekim šumama , proglasilo stručnjakom za nešto i dovelo u BG , u stan otet nekom pravom Beograđaninu .
Ti samo prosipaj mudrosti iz te kaše od mozga .
pre 1 godinu
@Шумадинац Kakav maliciozan komentar. Ne znam kako to zamisljas sa se naplaćuje putarina kroz grad. Toga nigde nema, prosto je nemoguće u praksi.
Ubija nas kao naciju ta zloba. Lepo je neko rekao jednom da će to zlo koje smo izvozili u ratovima na kraju da se okrene unutra i da nas uništi same.
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Vraca se dok se pravi. Ljudi, materijal, energija. Cim prodje dobar put (ili pruga) pocinje ekonomski razvoj. To je makar dokazana cinjenica.
pre 1 godinu
@Bojan
Svaka čast na komentaru,sa majčine strane moji su u Beogradu od kada znamo za našu porodicu a imamo podatke do 1808 a sa očeve strane moji su starosedeoci u Zemunu sa pisanim tragovima još od 1691....
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Pozicija gradonačelnika Beograda je druga najvažnija funkcija u državi - po resursima kojima raspolaže i broju zaposlenih u svim ustanovama i javnim preduzećima nad kojima ima kontrolu, praktično gledano kad bi se poštovao Ustav, bio bi po uticaju odmah iza predsednika Vlade - pa je normalno da Beograđanima obezbedi neke "privilegije", jer to su njegovi glasači.
Drugo, u normalnim državama autoput sa naplatom zaobilazi grad u širokom luku, tako da nema potrebe da se koristi kao bulevar ili obilaznica, jer za to se izgrade namenski putevi za stanovnike i posetioce tog grada. To što naša država i grad Beograd nisu imali novca da prvo izgrade obilaznicu, nego je autoput napravljen kroz sam Beograd je neka druga priča.
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
(*Ideaisbulletproof, 28. april 2023 17:14)
Pa nismo vam gužvu napravili i parking mesta zauzeli mi koji ne živimo u Beogradu, sami se doseljavate i hoćete da kupite stan što bliže Vračaru, čak i kad je firma u kojoj radite negde na Novom Beogradu ili čak u Staroj Pazovi.
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
(C i n i k, 28. april 2023 18:19)
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
pre 1 godinu
Ja mislim da je sad glavna tema Moravski koridor,a vi se uhvatili Beograda,mislim da nema potrebe da se ovde vredjamo gde je ko dosao i kada.Nek je srecno otvaranje ovog auto puta i da ih u buducnosti gradimo jos vise.Mislim da je to najbitnije
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A zašto posle 91? Zašto ne pre 1945? Ili pre 1918? Zato što bi se i ti vratio i samo retki bi ostali.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja dosao u Beograd ali sam i otisao, pa mogu i da kazem nesto o toj temi.
Beograd je prelep grad za ljude koji znaju da se prilagodjavaju i okruze dobrim ljudima. Istina da ima mnogo stvari za popraviti ali kao neko ko je dolazio pre doseljavanja i ko je bio tu pa se odselio ali i dalje ga posecuje, mogu reci da se krece ka boljem. Mozda sporo ali ipak ide ka boljem.
Najgora stvar u Beogradu su upravo oni ljudi koji misle da imaju pravo nekoga da iseljavaju i oni koji dodju ili posete taj grad pa zbog sopstvene nemogucnosti da se prilagode pljuju po njemu.
Ti se sad pronadji sam.
Ako vam smetaju dosljaci, iselite se iz mesta u koje se ljudi doseljavaju. Ako vam smeta nesto u Beogradu, nemojte da gledate u to.
pre 1 godinu
bre, bre kakav smo narod, nije dobro kad nema a nije dobro ni kad ima, nije dobro u Beogradu ali ni kada nije u Beogradu, nije nam dobro kada je voda mokra, ništa nam nije po volji...verovatno da smo kao švajcarska i tada bi bilo loše!!!
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
(Danak 90 - tih, 28. april 2023 15:51)
Koja ti je magistrala u Srb kao u 19.veku?!
Pre ce biti da si ti ostao zaostao u tom ili nkom drugom dobu..
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
(J.A., 28. april 2023 14:11)
Znaci voznja za DZ od Ks do Nisa ?
Ovde pise nema naplate do oktobra pa ako uklone Pojate onda znaci voznja za DZ ?
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Ako ti je frka a ti nmj da pratis vest..
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
pre 1 godinu
Beogradjani hoćete samo metro ilii most od ostataka Srbije?
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
E zbog tih privilegija svi se sele za Beograd. Onda ne moj da se zalite sto su guzve sve vece i vece.
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Oh boze kako si siroke ruke. Zamolio bih te da onda vratis i sve drzavne institucije koje upravljaju ostakom srbije, kao i pare koje se trose tu kod tebe a koje dolaze preko dvih tih poslova. I sve “nacionalne” medije i one koji pretenduju da budu to. I narodno i ostala drzavna pozorista (ostaje ti beogradsko dramsko), i sve drzavne muzeje. Ukratko sve ono sto je pravljeno za celu drzavu a u tome uzivate samo vi tu. E kad sve to das, onda daj i drzavni autoput “za nasa sela da imaju”…..licemeru.
pre 1 godinu
Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
pre 1 godinu
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja sam dosao u Beograd bas 1991. i to negde krajem septembra, na studije.
Ako mozes da mi pojasnis od kog tacno trenutka 1991. to vazi, da znam da li da se pakujem.
pre 1 godinu
Океј, значи чеона рампа је привремени крај аутопута? Хвала на информацији.
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
pre 1 godinu
Do oktobra bez naplate, a posle cemo vam sve naplatiti.
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
pre 1 godinu
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
pre 1 godinu
@ šumadinac...'ebiga, moze nam se jer smo u mogucnosti :-D:-D:-D
pre 1 godinu
Svaka cast, dobro uradjen posao i to je extremno vazan autoput za taj deo SRB, na yt postoje snimci izgradnje tako sa se jasno vidi da je izuzetno kvalitetno uradjen,pretpostavljam da je skup ali vredece svaki dinar za vozace..
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
pre 1 godinu
Čeona rampa. na ne dovršenom auto putu, služi da može da se uključi u sistem naplate dovršena deonica. Na tom mestu SVA vozila prelaze sa auto puta na magistralni put, koji se ne naplaćuje.
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
pre 1 godinu
Ја не разумем ову "чеону рампу". Ако долазим, рецимо, из Ниша, већ сам на аутопуту, и укључујем се на други аутопут (Моравски). Зашто бих плаћао путарину за један аутопут, па улазио на други?
Како ће бити у Прељини, кад хоћу на Милош Велики?
Чеоне рампе око Београда "разумем", јер сви путеви воде у Београд, и Београђани су Богом дани да се возе аутопутем џабе. Ми остали можемо да успоравамо и губимо време због њих, ко нас шиша.
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Oh boze kako si siroke ruke. Zamolio bih te da onda vratis i sve drzavne institucije koje upravljaju ostakom srbije, kao i pare koje se trose tu kod tebe a koje dolaze preko dvih tih poslova. I sve “nacionalne” medije i one koji pretenduju da budu to. I narodno i ostala drzavna pozorista (ostaje ti beogradsko dramsko), i sve drzavne muzeje. Ukratko sve ono sto je pravljeno za celu drzavu a u tome uzivate samo vi tu. E kad sve to das, onda daj i drzavni autoput “za nasa sela da imaju”…..licemeru.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja sam dosao u Beograd bas 1991. i to negde krajem septembra, na studije.
Ako mozes da mi pojasnis od kog tacno trenutka 1991. to vazi, da znam da li da se pakujem.
pre 1 godinu
Do oktobra bez naplate, a posle cemo vam sve naplatiti.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A zašto posle 91? Zašto ne pre 1945? Ili pre 1918? Zato što bi se i ti vratio i samo retki bi ostali.
pre 1 godinu
Ја не разумем ову "чеону рампу". Ако долазим, рецимо, из Ниша, већ сам на аутопуту, и укључујем се на други аутопут (Моравски). Зашто бих плаћао путарину за један аутопут, па улазио на други?
Како ће бити у Прељини, кад хоћу на Милош Велики?
Чеоне рампе око Београда "разумем", јер сви путеви воде у Београд, и Београђани су Богом дани да се возе аутопутем џабе. Ми остали можемо да успоравамо и губимо време због њих, ко нас шиша.
pre 1 godinu
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
E zbog tih privilegija svi se sele za Beograd. Onda ne moj da se zalite sto su guzve sve vece i vece.
pre 1 godinu
Океј, значи чеона рампа је привремени крај аутопута? Хвала на информацији.
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja dosao u Beograd ali sam i otisao, pa mogu i da kazem nesto o toj temi.
Beograd je prelep grad za ljude koji znaju da se prilagodjavaju i okruze dobrim ljudima. Istina da ima mnogo stvari za popraviti ali kao neko ko je dolazio pre doseljavanja i ko je bio tu pa se odselio ali i dalje ga posecuje, mogu reci da se krece ka boljem. Mozda sporo ali ipak ide ka boljem.
Najgora stvar u Beogradu su upravo oni ljudi koji misle da imaju pravo nekoga da iseljavaju i oni koji dodju ili posete taj grad pa zbog sopstvene nemogucnosti da se prilagode pljuju po njemu.
Ti se sad pronadji sam.
Ako vam smetaju dosljaci, iselite se iz mesta u koje se ljudi doseljavaju. Ako vam smeta nesto u Beogradu, nemojte da gledate u to.
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
(Zoran, 28. april 2023 15:26)
Pa cela Srbija je opljačkana od Beograda. Što se ljudi ne bi selili tamo gde su im pare?
pre 1 godinu
Ja mislim da je sad glavna tema Moravski koridor,a vi se uhvatili Beograda,mislim da nema potrebe da se ovde vredjamo gde je ko dosao i kada.Nek je srecno otvaranje ovog auto puta i da ih u buducnosti gradimo jos vise.Mislim da je to najbitnije
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
pre 1 godinu
Čeona rampa. na ne dovršenom auto putu, služi da može da se uključi u sistem naplate dovršena deonica. Na tom mestu SVA vozila prelaze sa auto puta na magistralni put, koji se ne naplaćuje.
pre 1 godinu
bre, bre kakav smo narod, nije dobro kad nema a nije dobro ni kad ima, nije dobro u Beogradu ali ni kada nije u Beogradu, nije nam dobro kada je voda mokra, ništa nam nije po volji...verovatno da smo kao švajcarska i tada bi bilo loše!!!
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Ako ti je frka a ti nmj da pratis vest..
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
Otkriću ti tajnu. Put u opšte ne ide prema Kuršumliji nego prema Čačku.
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
pre 1 godinu
@Goxy
Nik je dovoljan da pokaže kako si starosedelac u BG iz Sutjeske, Blokova ili sa Banjice.
Oca ili dedu ti nahvatalo u nekim šumama , proglasilo stručnjakom za nešto i dovelo u BG , u stan otet nekom pravom Beograđaninu .
Ti samo prosipaj mudrosti iz te kaše od mozga .
pre 1 godinu
Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Shvatite da dve trećine naše deržave žive van Beograda, naravno da treba da imamo privilegije.
pre 1 godinu
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
(Danak 90 - tih, 28. april 2023 15:51)
Koja ti je magistrala u Srb kao u 19.veku?!
Pre ce biti da si ti ostao zaostao u tom ili nkom drugom dobu..
pre 1 godinu
@ šumadinac...'ebiga, moze nam se jer smo u mogucnosti :-D:-D:-D
pre 1 godinu
Svaka cast, dobro uradjen posao i to je extremno vazan autoput za taj deo SRB, na yt postoje snimci izgradnje tako sa se jasno vidi da je izuzetno kvalitetno uradjen,pretpostavljam da je skup ali vredece svaki dinar za vozace..
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Pomalo jadan, stizu nove snage iz sela i provincijskih gradova. Tek nas iz Cg koliko se sprema i dolazi svaki dan. Pa ti ces da se ubijes. A sta si ti trazio i zeleo koga boli k.
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Vraca se dok se pravi. Ljudi, materijal, energija. Cim prodje dobar put (ili pruga) pocinje ekonomski razvoj. To je makar dokazana cinjenica.
pre 1 godinu
@Pokvaren kombi
Ti si klasičan seronja. Kolika god da je, autoput se isplati. Kolika god da je. Koliko se samo ljudskih života spašava, ako ništa drugo. Loliko se efikadnije prebozi roba i da ne nabrajam. Tako se serendali za autoput Miloš Veliki a sada svi voze po njemu. Nadji podatak koliko je ljudi gubilo živote godišnje na Ibarskoj pa uporedi sa idtom podatkom za Mološ Veliki. Koliko je života spašeno. I zato, ne lupetaj.
pre 1 godinu
Beograd najlošiji ljudi na Balkanu.
pre 1 godinu
@Шумадинац Kakav maliciozan komentar. Ne znam kako to zamisljas sa se naplaćuje putarina kroz grad. Toga nigde nema, prosto je nemoguće u praksi.
Ubija nas kao naciju ta zloba. Lepo je neko rekao jednom da će to zlo koje smo izvozili u ratovima na kraju da se okrene unutra i da nas uništi same.
pre 1 godinu
Koliki mazohista treba čovek da bude da bi živeo u Beogradu.
pre 1 godinu
Beogradjani hoćete samo metro ilii most od ostataka Srbije?
pre 1 godinu
@vladimir
Slažem se da su beogradani najlošiji ljudi na Balkanu, ali samo iz razloga što se najgori balkanaki šljam ovde doselio.
@mirko
O zivotu u beogradu odlučuju ljudi iz Kragujevca, Kruševca, Vranja, Bosne, Crne Gore itd. Pravi Beograđani su u Čikagu, Torontu, Melburnu, po nemackim klinikama itd.
pre 1 godinu
Janko@ Za sve BG tablice naplatiti godišnju vinjetu za korišćenje autoputa kroz BG i plus da plaćate drumarinu kao i svi. Dosta nam je toga "jer smo mi beograđani". Kao onomad što je Irena Mišović pitala gospođu iz Delte zašto je prva Zara otvorena u Novom Sadu a ne u Beogradu ili još bolje na pitanje zašto prelaze ulicu van pešačkog prelaza, odgovor je bio "pa, može nam se, mi smo beograđani". Da nisam prisustvovao toj sceni, mislio bih da me lažu.
pre 1 godinu
@Goxy , ja bih voleo da provedeš bar mesec dana u nekom mestu u Srbiji iz koga se ljudi samo iseljavaju, gde nemaš s kim da popiješ kafu, gde ti dete ide u razred od 2-4 djaka, onda verujem ne bi imao ništa protiv došljaka.
Beograd sa svim svojim manama predstavlja bolje mesto za život nego većina gradova u RS, došljaci su prirodna pojava i velika većina se uklopi i da doprinos gradu iz koga dolazi.
Slažem se da je Bg prenatrpan i voleo bih da se isprazni, ali voditi kampanju protiv svog naroda je suludo.
Treba uvesti porez na život u Bg i Ns, a za te pare graditi tih desetak gradova preko 100k i svima će biti bolje.
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
(dzonibgood, 29. april 2023 02:15)
Tim razmišljanjem, još bi imali puteve iz doba Dušanovog carstva ili od Rimljana.
pre 1 godinu
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
(Veliki brat, 28. april 2023 21:24)
Preljina-Pojate je trenutno 112km i tesko da ce se ta deonica prelaziti za 40min sta god da kazu.
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Nije to nista, bivala je veca i za manje od toga
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
(kole, 28. april 2023 17:12)
Ovo je Moravski koridor koji spaja Preljinu i Pojate. Proveri karte i gde je Kursumlija u toj prici.
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
(Čeona, 28. april 2023 15:06)
Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
pre 1 godinu
Beograd učestvuje u BDP tako što je svakoj firmi iz Vojvodine sedište u Beogradu.Nema službenog kamiona ni automobila bez BG registracije.
pre 1 godinu
@Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
(kremljanac, 28. april 2023 17:34)
A zasto to onda nislije moraju da rade? Svi po jedan tag pa neka vam se skida sa racuna. Molim lepo, isto kao za sve ostale.
pre 1 godinu
Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
pre 1 godinu
Dajte neku sliku / nacrt, google screen shot sa par boja… da ne zamisljamo i mastamo
pre 1 godinu
U tekstu napisano da kada se završi autoput od preljine do pojata stizaće se za 40 minuta???
112 km za 40 min.Ako se ide istom brzinom za 60 min se prelazi 168 km.168 km/h Ko je ovde lud ?
pre 1 godinu
То је НАТО пут. Запамтите то. Служи повећању мобилности њихових трупа преко територије Балкана и даље куда буде било потребно. Када буде био довршен аутопут Београд-Бар, представљаће једну од пречица да се са њега скрене ка Нишу и даље ка Софији. Исту сврху има и аутопут од Драча до Ниша преко Приштине и Куршумлије. Или пут А5 од луке Плоче, кроз Босну. Јадранске луке су најбезбедније залив за искрцавање НАТО трупа и даљи транспорт према Црном мору, железницом или аутопутевима. Сигурно неће њихови бродови улазити у Црно море где их Руси са Крима имају на нишану.
pre 1 godinu
Kolika je dužina deonice koja se pušta u rad? Glavna stvar se ne objavljuje
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja bih vas odvojio od ostatka Srbije, dakle Beogradski pašaluk da bude zasebna država, i da vam Republika Srbija uvede sve moguće sankcije i zatvorene granice, da ne mrdate odatle pa da vidimo da li možete bez ostatka Srbije, ili biste samo pomrli od gladi.
Sram da te bude
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Moravski koridor verovatno nikada neće biti u plusu. Od 2016 je koridor 10 postao profitabilno, a Miloš Veliki je u minusu i biće dug vremenski period.
pre 1 godinu
Ehm, kad se uvode elektronske vinjete?
pre 1 godinu
@
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Beograd je do pre neku godinu ucestvovao u BDP-u republike sa par procenata vise od cele Vojvodine na primer, tako da tesko da ga finansira ta selendra iz koje pises taj zajedljiv komentar.
Komicno …
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Pozicija gradonačelnika Beograda je druga najvažnija funkcija u državi - po resursima kojima raspolaže i broju zaposlenih u svim ustanovama i javnim preduzećima nad kojima ima kontrolu, praktično gledano kad bi se poštovao Ustav, bio bi po uticaju odmah iza predsednika Vlade - pa je normalno da Beograđanima obezbedi neke "privilegije", jer to su njegovi glasači.
Drugo, u normalnim državama autoput sa naplatom zaobilazi grad u širokom luku, tako da nema potrebe da se koristi kao bulevar ili obilaznica, jer za to se izgrade namenski putevi za stanovnike i posetioce tog grada. To što naša država i grad Beograd nisu imali novca da prvo izgrade obilaznicu, nego je autoput napravljen kroz sam Beograd je neka druga priča.
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
(*Ideaisbulletproof, 28. april 2023 17:14)
Pa nismo vam gužvu napravili i parking mesta zauzeli mi koji ne živimo u Beogradu, sami se doseljavate i hoćete da kupite stan što bliže Vračaru, čak i kad je firma u kojoj radite negde na Novom Beogradu ili čak u Staroj Pazovi.
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
(C i n i k, 28. april 2023 18:19)
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
pre 1 godinu
@Vladimir
Sinoć sam "izgrdio" nekog s nikom Goxy zbog tvrdnji o ljudima iz unutrašnjosti, a sad ću tebe zbog paušalnosti o ljudima iz Beograda.
Za tvoju informaciju Beograd je prevazilazio i prevazilazi sve u krugu od 500-600km, a i šire bi da nije Beča .
Dugo je bio ono što je Berlin sad.
Najotvoreniji grad koji je prihvata svakog i kao neko sočivo fokusira sve najvažnije iz sveta , razbijajući balkanski mrak .
Bitef, Bemus, FEST, sve od galerije fotografije do grafičke, moderni likovni i filmski izrazi. Vekovi ispred neke od kasaba iz koje pišeš svoj komentar.
Balkanski mrak jeste, privremeno, potisnuo onaj Beograd , izazivajući kritičan odliv kompetentnih ljudi, ali beogradski duh je žilav i opet će zasjati .
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
(J.A., 28. april 2023 14:11)
Znaci voznja za DZ od Ks do Nisa ?
Ovde pise nema naplate do oktobra pa ako uklone Pojate onda znaci voznja za DZ ?
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
(SNS posao, 28. april 2023 20:37)
Odakle ti taj podatak?
pre 1 godinu
a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Istinu govorite ali mi smo Beograđani.
pre 1 godinu
Čim ne piše dužina otvorene deonice, verovatno je desetak kilometara.
pre 1 godinu
@Bojan
Svaka čast na komentaru,sa majčine strane moji su u Beogradu od kada znamo za našu porodicu a imamo podatke do 1808 a sa očeve strane moji su starosedeoci u Zemunu sa pisanim tragovima još od 1691....
pre 1 godinu
@SNS posao
Ajde ne seri, tako da ti kažem. Pa u poslednjih 30 godina fo danas, nije napravljeno autoputeva ni za trečinu moravskog koridora.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
pre 1 godinu
E je l' će moći na tom "Moravskom" koridoru da se zastane i malo cugne vode iz Morave što reče onaj naš negdašnji g-din Predsednik države Srbije da će neki dolaziti da nam piju vodu ... dobro neću da kažem da tu blizu Morave nisam prolazio i gledao u nju kad sam išao za Požegu i Gorobilje al' tad nisam bio žedan ...
pre 1 godinu
@Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
(DC, 29. april 2023 01:06)
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
pre 1 godinu
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
(Шумадинац, 28. april 2023 15:52)
Šumadinac, ako si naviko da živiš u gradu koji ima kanalizaciju šta onda radiš u Bogradu?
pre 1 godinu
Ovaj američki autoput je odlična stvar jer je zaista onaj stari put bio skoro pa kao ibarska magistrala. Ne zanima me ko gradi a posebno puteve i pruge,to zauvek ostaje,i kad zglajznu svi političari. Bolje da prave autoputeve i pruge nego da pokradu pare.
A što tiče rasprave i podele na beogradjane i nebeogradjane,ružno je da tako vredjamo jedni druge,nema za tim potrebe. Fakat jeste doduše,da se oni koji žive u Beogradu smatraju uzvišenijim od ostalih. To je apsurd.
Život u Beogradu je ideal svakog čoveka koji teži mazohizmu,depresiji i nesanici. Živeo sam,na žalost,punih 5 godina,zbog nekog dobrog posla koji sam tada radio.
Ne ponovilo se.
pre 1 godinu
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
(Igor, 29. april 2023 11:28)
Surčin-Preljina - 120km, 480 dinara u jednom pravcu. Dve voznje mesecno = 1920 din odn 16e. Pet puta se provozati Milosem Velikim u oba pravca ce te kostati 40e. U Svajcarskoj godisnja vinjeta kosta 40CHF (CHF-evro je manje vise isto danas). Znaci godinu dana se vozas auto-putevima koliko hoces za 40CHF naspram 5 voznji Milosem Velikim. A kod njih prakticno iz kojeg god grada da izadjes i gde god da se uputis si na auto-putu. Ali mi smo ekonomski tigar, ima se - moze se, sto ne bi placali vise od Svajcaraca. Nema postenijeg nego da nam deru kozu s ledja kada dopustamo.
pre 1 godinu
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
(NVO Observer, 29. april 2023 23:39)
Care, tebe za bar gradonačelnika ako ne i za predsednika.
pre 1 godinu
Ima da bude gužva kao na Milošu Velikom. Kolika je gužva vidim svi kamioni i dalje voze Ibarskom, ne verujem da je to zbog putarine
pre 1 godinu
@Vidi
Ne znam sta prevazilazi ali naspram Budimpeste izgleda ko karton siti a o Becu da ne pricamo
pre 1 godinu
italija nema vignetu francuska isto i gde je problem
pre 1 godinu
@siki Problem je u tome što im je putarina među najskupljima u Evropi.
pre 1 godinu
@realan Navodno 17km.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
pre 1 godinu
Ја не разумем ову "чеону рампу". Ако долазим, рецимо, из Ниша, већ сам на аутопуту, и укључујем се на други аутопут (Моравски). Зашто бих плаћао путарину за један аутопут, па улазио на други?
Како ће бити у Прељини, кад хоћу на Милош Велики?
Чеоне рампе око Београда "разумем", јер сви путеви воде у Београд, и Београђани су Богом дани да се возе аутопутем џабе. Ми остали можемо да успоравамо и губимо време због њих, ко нас шиша.
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
pre 1 godinu
Svaka cast, dobro uradjen posao i to je extremno vazan autoput za taj deo SRB, na yt postoje snimci izgradnje tako sa se jasno vidi da je izuzetno kvalitetno uradjen,pretpostavljam da je skup ali vredece svaki dinar za vozace..
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
(Danak 90 - tih, 28. april 2023 15:51)
Koja ti je magistrala u Srb kao u 19.veku?!
Pre ce biti da si ti ostao zaostao u tom ili nkom drugom dobu..
pre 1 godinu
@
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Beograd je do pre neku godinu ucestvovao u BDP-u republike sa par procenata vise od cele Vojvodine na primer, tako da tesko da ga finansira ta selendra iz koje pises taj zajedljiv komentar.
Komicno …
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
(SNS posao, 28. april 2023 20:37)
Odakle ti taj podatak?
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
pre 1 godinu
Океј, значи чеона рампа је привремени крај аутопута? Хвала на информацији.
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
pre 1 godinu
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Ako ti je frka a ti nmj da pratis vest..
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Vraca se dok se pravi. Ljudi, materijal, energija. Cim prodje dobar put (ili pruga) pocinje ekonomski razvoj. To je makar dokazana cinjenica.
pre 1 godinu
Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
pre 1 godinu
@Bojan
Svaka čast na komentaru,sa majčine strane moji su u Beogradu od kada znamo za našu porodicu a imamo podatke do 1808 a sa očeve strane moji su starosedeoci u Zemunu sa pisanim tragovima još od 1691....
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
pre 1 godinu
@Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
(DC, 29. april 2023 01:06)
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
(J.A., 28. april 2023 14:11)
Znaci voznja za DZ od Ks do Nisa ?
Ovde pise nema naplate do oktobra pa ako uklone Pojate onda znaci voznja za DZ ?
pre 1 godinu
A što dolaziš u Beograd ?!
(Zoran, 28. april 2023 15:26)
Pa cela Srbija je opljačkana od Beograda. Što se ljudi ne bi selili tamo gde su im pare?
pre 1 godinu
Beograd najlošiji ljudi na Balkanu.
pre 1 godinu
@ šumadinac...'ebiga, moze nam se jer smo u mogucnosti :-D:-D:-D
pre 1 godinu
Do oktobra bez naplate, a posle cemo vam sve naplatiti.
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
pre 1 godinu
Taj deo je trebo biti zavrsen 2021. A ceo moravski koridor 2023. Pa ti sad vidi...
pre 1 godinu
Ja bi voleo da pitam kolika je cena gradnje autoputa po kilometru i posle koliko godina upotrebe će investicija početi da se vraća?
(Pokvaren kombi, 28. april 2023 21:07)
Moravski koridor verovatno nikada neće biti u plusu. Od 2016 je koridor 10 postao profitabilno, a Miloš Veliki je u minusu i biće dug vremenski period.
pre 1 godinu
@SNS posao
Ajde ne seri, tako da ti kažem. Pa u poslednjih 30 godina fo danas, nije napravljeno autoputeva ni za trečinu moravskog koridora.
pre 1 godinu
То је НАТО пут. Запамтите то. Служи повећању мобилности њихових трупа преко територије Балкана и даље куда буде било потребно. Када буде био довршен аутопут Београд-Бар, представљаће једну од пречица да се са њега скрене ка Нишу и даље ка Софији. Исту сврху има и аутопут од Драча до Ниша преко Приштине и Куршумлије. Или пут А5 од луке Плоче, кроз Босну. Јадранске луке су најбезбедније залив за искрцавање НАТО трупа и даљи транспорт према Црном мору, железницом или аутопутевима. Сигурно неће њихови бродови улазити у Црно море где их Руси са Крима имају на нишану.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Oh boze kako si siroke ruke. Zamolio bih te da onda vratis i sve drzavne institucije koje upravljaju ostakom srbije, kao i pare koje se trose tu kod tebe a koje dolaze preko dvih tih poslova. I sve “nacionalne” medije i one koji pretenduju da budu to. I narodno i ostala drzavna pozorista (ostaje ti beogradsko dramsko), i sve drzavne muzeje. Ukratko sve ono sto je pravljeno za celu drzavu a u tome uzivate samo vi tu. E kad sve to das, onda daj i drzavni autoput “za nasa sela da imaju”…..licemeru.
pre 1 godinu
@Шумадинац Kakav maliciozan komentar. Ne znam kako to zamisljas sa se naplaćuje putarina kroz grad. Toga nigde nema, prosto je nemoguće u praksi.
Ubija nas kao naciju ta zloba. Lepo je neko rekao jednom da će to zlo koje smo izvozili u ratovima na kraju da se okrene unutra i da nas uništi same.
pre 1 godinu
a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
(Mirko, 28. april 2023 18:14)
Istinu govorite ali mi smo Beograđani.
pre 1 godinu
@Vladimir
Sinoć sam "izgrdio" nekog s nikom Goxy zbog tvrdnji o ljudima iz unutrašnjosti, a sad ću tebe zbog paušalnosti o ljudima iz Beograda.
Za tvoju informaciju Beograd je prevazilazio i prevazilazi sve u krugu od 500-600km, a i šire bi da nije Beča .
Dugo je bio ono što je Berlin sad.
Najotvoreniji grad koji je prihvata svakog i kao neko sočivo fokusira sve najvažnije iz sveta , razbijajući balkanski mrak .
Bitef, Bemus, FEST, sve od galerije fotografije do grafičke, moderni likovni i filmski izrazi. Vekovi ispred neke od kasaba iz koje pišeš svoj komentar.
Balkanski mrak jeste, privremeno, potisnuo onaj Beograd , izazivajući kritičan odliv kompetentnih ljudi, ali beogradski duh je žilav i opet će zasjati .
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
Da tako je,besplatne knjige,besplatan vrtic,niko ne placa gradski prevoz jer grad ima novca a kad treba da se gradi metro onda se uzme kredit da placa cela Srbija. Jel vi razumete da ste potrosili celu Srbiju da bi imali beneficije??? Vas finansiraju manje bogati gradjani i zato i jeste propast u drugim gradovima.Koji grad ima adekvatnu zdravstvenu negu u Srbiji osim Beograda???
pre 1 godinu
Ja mislim da je sad glavna tema Moravski koridor,a vi se uhvatili Beograda,mislim da nema potrebe da se ovde vredjamo gde je ko dosao i kada.Nek je srecno otvaranje ovog auto puta i da ih u buducnosti gradimo jos vise.Mislim da je to najbitnije
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja sam dosao u Beograd bas 1991. i to negde krajem septembra, na studije.
Ako mozes da mi pojasnis od kog tacno trenutka 1991. to vazi, da znam da li da se pakujem.
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
(dzonibgood, 29. april 2023 02:15)
Tim razmišljanjem, još bi imali puteve iz doba Dušanovog carstva ili od Rimljana.
pre 1 godinu
Beogradjani hoćete samo metro ilii most od ostataka Srbije?
pre 1 godinu
a koliko generacija treba da otplaćuje taj autoput?
pre 1 godinu
Da je srece da je cela Srbija odavno isprepletana auti putevima a ne da se vozimo po uzasnim magistralama kao u 19. veku !
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
E zbog tih privilegija svi se sele za Beograd. Onda ne moj da se zalite sto su guzve sve vece i vece.
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A zašto posle 91? Zašto ne pre 1945? Ili pre 1918? Zato što bi se i ti vratio i samo retki bi ostali.
pre 1 godinu
@Goxy
ја немам одакле да се вратим "кући", пошто нисам ни дошао у БГ. Навикао сам да живим у градовима у којима постоји канализација, шта ћеш. Само ме занима да заобиђем Београд и његове наплатне рампе у најширем могућем луку, кад кренем ка цивилизацији. А то је сад немогуће. Којим год путем да кренем, чека ме рампа код тог вашег велеграда, да би велеграђани могли да се возикају џабе.
(Шумадинац, 28. april 2023 15:52)
Šumadinac, ako si naviko da živiš u gradu koji ima kanalizaciju šta onda radiš u Bogradu?
pre 1 godinu
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
pre 1 godinu
Шумадинац,
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Pomalo jadan, stizu nove snage iz sela i provincijskih gradova. Tek nas iz Cg koliko se sprema i dolazi svaki dan. Pa ti ces da se ubijes. A sta si ti trazio i zeleo koga boli k.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja dosao u Beograd ali sam i otisao, pa mogu i da kazem nesto o toj temi.
Beograd je prelep grad za ljude koji znaju da se prilagodjavaju i okruze dobrim ljudima. Istina da ima mnogo stvari za popraviti ali kao neko ko je dolazio pre doseljavanja i ko je bio tu pa se odselio ali i dalje ga posecuje, mogu reci da se krece ka boljem. Mozda sporo ali ipak ide ka boljem.
Najgora stvar u Beogradu su upravo oni ljudi koji misle da imaju pravo nekoga da iseljavaju i oni koji dodju ili posete taj grad pa zbog sopstvene nemogucnosti da se prilagode pljuju po njemu.
Ti se sad pronadji sam.
Ako vam smetaju dosljaci, iselite se iz mesta u koje se ljudi doseljavaju. Ako vam smeta nesto u Beogradu, nemojte da gledate u to.
pre 1 godinu
@Goxy
Nik je dovoljan da pokaže kako si starosedelac u BG iz Sutjeske, Blokova ili sa Banjice.
Oca ili dedu ti nahvatalo u nekim šumama , proglasilo stručnjakom za nešto i dovelo u BG , u stan otet nekom pravom Beograđaninu .
Ti samo prosipaj mudrosti iz te kaše od mozga .
pre 1 godinu
@Pokvaren kombi
Ti si klasičan seronja. Kolika god da je, autoput se isplati. Kolika god da je. Koliko se samo ljudskih života spašava, ako ništa drugo. Loliko se efikadnije prebozi roba i da ne nabrajam. Tako se serendali za autoput Miloš Veliki a sada svi voze po njemu. Nadji podatak koliko je ljudi gubilo živote godišnje na Ibarskoj pa uporedi sa idtom podatkom za Mološ Veliki. Koliko je života spašeno. I zato, ne lupetaj.
pre 1 godinu
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
pre 1 godinu
bre, bre kakav smo narod, nije dobro kad nema a nije dobro ni kad ima, nije dobro u Beogradu ali ni kada nije u Beogradu, nije nam dobro kada je voda mokra, ništa nam nije po volji...verovatno da smo kao švajcarska i tada bi bilo loše!!!
pre 1 godinu
@vladimir
Slažem se da su beogradani najlošiji ljudi na Balkanu, ali samo iz razloga što se najgori balkanaki šljam ovde doselio.
@mirko
O zivotu u beogradu odlučuju ljudi iz Kragujevca, Kruševca, Vranja, Bosne, Crne Gore itd. Pravi Beograđani su u Čikagu, Torontu, Melburnu, po nemackim klinikama itd.
pre 1 godinu
Opet kuknjava za Beogradom u komentaru :D Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Pozicija gradonačelnika Beograda je druga najvažnija funkcija u državi - po resursima kojima raspolaže i broju zaposlenih u svim ustanovama i javnim preduzećima nad kojima ima kontrolu, praktično gledano kad bi se poštovao Ustav, bio bi po uticaju odmah iza predsednika Vlade - pa je normalno da Beograđanima obezbedi neke "privilegije", jer to su njegovi glasači.
Drugo, u normalnim državama autoput sa naplatom zaobilazi grad u širokom luku, tako da nema potrebe da se koristi kao bulevar ili obilaznica, jer za to se izgrade namenski putevi za stanovnike i posetioce tog grada. To što naša država i grad Beograd nisu imali novca da prvo izgrade obilaznicu, nego je autoput napravljen kroz sam Beograd je neka druga priča.
Nije ni nama u Beogradu bas tako lepo da znate... guzva, parking misaona imica, haos na ulicama gde god da krenes... Ja cu uskoro u manji grad!
(*Ideaisbulletproof, 28. april 2023 17:14)
Pa nismo vam gužvu napravili i parking mesta zauzeli mi koji ne živimo u Beogradu, sami se doseljavate i hoćete da kupite stan što bliže Vračaru, čak i kad je firma u kojoj radite negde na Novom Beogradu ili čak u Staroj Pazovi.
Autoput je 120 km a ovih 26 km je samo 1.deonica bitna za KS..
(C i n i k, 28. april 2023 18:19)
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
pre 1 godinu
Janko@ Za sve BG tablice naplatiti godišnju vinjetu za korišćenje autoputa kroz BG i plus da plaćate drumarinu kao i svi. Dosta nam je toga "jer smo mi beograđani". Kao onomad što je Irena Mišović pitala gospođu iz Delte zašto je prva Zara otvorena u Novom Sadu a ne u Beogradu ili još bolje na pitanje zašto prelaze ulicu van pešačkog prelaza, odgovor je bio "pa, može nam se, mi smo beograđani". Da nisam prisustvovao toj sceni, mislio bih da me lažu.
pre 1 godinu
E je l' će moći na tom "Moravskom" koridoru da se zastane i malo cugne vode iz Morave što reče onaj naš negdašnji g-din Predsednik države Srbije da će neki dolaziti da nam piju vodu ... dobro neću da kažem da tu blizu Morave nisam prolazio i gledao u nju kad sam išao za Požegu i Gorobilje al' tad nisam bio žedan ...
pre 1 godinu
Beograd učestvuje u BDP tako što je svakoj firmi iz Vojvodine sedište u Beogradu.Nema službenog kamiona ni automobila bez BG registracije.
pre 1 godinu
Kako 120km, a kažu da će se prelaziti za 40 minuta?
(Veliki brat, 28. april 2023 21:24)
Preljina-Pojate je trenutno 112km i tesko da ce se ta deonica prelaziti za 40min sta god da kazu.
Ovolika frka za 20 km autoputa
(spalle, 28. april 2023 14:20)
Nije to nista, bivala je veca i za manje od toga
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
(kole, 28. april 2023 17:12)
Ovo je Moravski koridor koji spaja Preljinu i Pojate. Proveri karte i gde je Kursumlija u toj prici.
Čeona naplata kod Koševa može samo da bude privremena. Tamo isto mora rampu da naprave. U principu možda isele Pojate tamo. Kad spoje 2 autoputa nema potrebe za čeonom. Softvare može da preračuna sve kombinacije ulaska i izlaska sa svih APova. Možeš ući na Miloš veliki kod BGa izaći u Preševu ili Dimitrovgradu preko A5 ili npr od Pakovraća do Smederva preko A5. Na A5 nije potrebna čeona. Ako na praviš neko U sa putanju to je tvoja krivica npr uđes u Obrenovcu i izadeš u Vrčinu.
(Čeona, 28. april 2023 15:06)
Mogla bi i vinjeta al' zasto prosto kad moze komplikovano.
pre 1 godinu
Taj put od Pojata do Krusevca i dalje do Kursumlije se gradi za potrebe Albanaca koji idu na Kosovo preko Srbije, a drugi krak je od Kursumlije prema Nisu, ako idu prema Turskoj. Zato se nasi ljudi cude sto su ukljucenja i iskljucenja lose i nezgodno postavljena. Ne shvataju da taj put nije gradjen zbog njih.
Otkriću ti tajnu. Put u opšte ne ide prema Kuršumliji nego prema Čačku.
pre 1 godinu
U tekstu napisano da kada se završi autoput od preljine do pojata stizaće se za 40 minuta???
112 km za 40 min.Ako se ide istom brzinom za 60 min se prelazi 168 km.168 km/h Ko je ovde lud ?
pre 1 godinu
italija nema vignetu francuska isto i gde je problem
pre 1 godinu
Shvatiti da trećina naše države živi u Beogradu i okolini, naravno da treba da imamo privilegije
(Ivan, 28. april 2023 14:17)
Shvatite da dve trećine naše deržave žive van Beograda, naravno da treba da imamo privilegije.
pre 1 godinu
Dajte neku sliku / nacrt, google screen shot sa par boja… da ne zamisljamo i mastamo
pre 1 godinu
Kolika je dužina deonice koja se pušta u rad? Glavna stvar se ne objavljuje
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
Ja bih vas odvojio od ostatka Srbije, dakle Beogradski pašaluk da bude zasebna država, i da vam Republika Srbija uvede sve moguće sankcije i zatvorene granice, da ne mrdate odatle pa da vidimo da li možete bez ostatka Srbije, ili biste samo pomrli od gladi.
Sram da te bude
pre 1 godinu
Ukida se rampa u Pojatama,tako da se na autoput Bg-Niš ulazi bez rampe!
pre 1 godinu
Ehm, kad se uvode elektronske vinjete?
pre 1 godinu
Koliki mazohista treba čovek da bude da bi živeo u Beogradu.
pre 1 godinu
ja bih voleo da se svi koji su se doselili u BGD posle 91 vrate odakle su došli. Nisam ja tražio niti želeo da dođu. E da, možete da ponesete i autoput nazad, ne treba mi. Čisto da imate autoput u selima.
(Goxy, 28. april 2023 14:20)
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
pre 1 godinu
Čeona rampa. na ne dovršenom auto putu, služi da može da se uključi u sistem naplate dovršena deonica. Na tom mestu SVA vozila prelaze sa auto puta na magistralni put, koji se ne naplaćuje.
pre 1 godinu
@Jok nego ce ljudi koji u beogradu rade i idu svaki dan po 3-4-5km autoputem da 2xdnevno minimum placaju po 20din autoputa da bi ti bio zadovoljan. Blago tebi s tobom i tvojom pameti
(kremljanac, 28. april 2023 17:34)
A zasto to onda nislije moraju da rade? Svi po jedan tag pa neka vam se skida sa racuna. Molim lepo, isto kao za sve ostale.
pre 1 godinu
Čim ne piše dužina otvorene deonice, verovatno je desetak kilometara.
pre 1 godinu
Ima da bude gužva kao na Milošu Velikom. Kolika je gužva vidim svi kamioni i dalje voze Ibarskom, ne verujem da je to zbog putarine
pre 1 godinu
Vazi, pa da dve voznje mesecno od po 100km platim 15e. Neka hvala. Koliko vozim, toliko platim, nema postenijeg od toga.
(Igor, 29. april 2023 11:28)
Surčin-Preljina - 120km, 480 dinara u jednom pravcu. Dve voznje mesecno = 1920 din odn 16e. Pet puta se provozati Milosem Velikim u oba pravca ce te kostati 40e. U Svajcarskoj godisnja vinjeta kosta 40CHF (CHF-evro je manje vise isto danas). Znaci godinu dana se vozas auto-putevima koliko hoces za 40CHF naspram 5 voznji Milosem Velikim. A kod njih prakticno iz kojeg god grada da izadjes i gde god da se uputis si na auto-putu. Ali mi smo ekonomski tigar, ima se - moze se, sto ne bi placali vise od Svajcaraca. Nema postenijeg nego da nam deru kozu s ledja kada dopustamo.
pre 1 godinu
@Goxy , ja bih voleo da provedeš bar mesec dana u nekom mestu u Srbiji iz koga se ljudi samo iseljavaju, gde nemaš s kim da popiješ kafu, gde ti dete ide u razred od 2-4 djaka, onda verujem ne bi imao ništa protiv došljaka.
Beograd sa svim svojim manama predstavlja bolje mesto za život nego većina gradova u RS, došljaci su prirodna pojava i velika većina se uklopi i da doprinos gradu iz koga dolazi.
Slažem se da je Bg prenatrpan i voleo bih da se isprazni, ali voditi kampanju protiv svog naroda je suludo.
Treba uvesti porez na život u Bg i Ns, a za te pare graditi tih desetak gradova preko 100k i svima će biti bolje.
pre 1 godinu
Ovaj američki autoput je odlična stvar jer je zaista onaj stari put bio skoro pa kao ibarska magistrala. Ne zanima me ko gradi a posebno puteve i pruge,to zauvek ostaje,i kad zglajznu svi političari. Bolje da prave autoputeve i pruge nego da pokradu pare.
A što tiče rasprave i podele na beogradjane i nebeogradjane,ružno je da tako vredjamo jedni druge,nema za tim potrebe. Fakat jeste doduše,da se oni koji žive u Beogradu smatraju uzvišenijim od ostalih. To je apsurd.
Život u Beogradu je ideal svakog čoveka koji teži mazohizmu,depresiji i nesanici. Živeo sam,na žalost,punih 5 godina,zbog nekog dobrog posla koji sam tada radio.
Ne ponovilo se.
pre 1 godinu
@realan Navodno 17km.
pre 1 godinu
@Vidi
Ne znam sta prevazilazi ali naspram Budimpeste izgleda ko karton siti a o Becu da ne pricamo
pre 1 godinu
A ja eto suprotno... Sve komunjare sto su posle 45te naselike Beograd sa svojim drugosrbijanskim potomcima bih vratio u svoja sela, a sve srbe od 91 pa do danas bih ostavio.
(NVO Observer, 29. april 2023 23:39)
Care, tebe za bar gradonačelnika ako ne i za predsednika.
pre 1 godinu
@siki Problem je u tome što im je putarina među najskupljima u Evropi.
75 Komentari
Sortiraj po: