Aktuelno

Nedelja, 19.02.2023.

11:58

Evropski prosek – 567 automobila na 1.000 stanovnika, a kako stojimo mi?

Izvor: Izvor: B92, Veèernji.hr

Evropski prosek – 567 automobila na 1.000 stanovnika, a kako stojimo mi? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

gubljenje suglasnika radi lakšeg izovora

pre 1 godinu

Podatci su skroz netacni. Stavite u pretragu cars per person in the world I videcete gde je koja zemlja
(Petar, 19. februar 2023 14:59)
Važno je da ti znaš da pretražuješ a da pišeš, nije važno.Zaboravio si srpski.Prema srpskom pravopisu pravilno je podaci.

Fobos

pre 1 godinu

Ovi sto kazu da starost auta nije merilo standarda opasno grese. Navode svoj primer. Jedna lasta ne cini prolece. Ja vozim auto srednje klase star 6 godina. Dobro me sluzi, nemam nameru da ga menjam. Takodje zivim u kuciod 200m2 imam lokal i stan koji izdajem. Moj komsija preko puta zivi u duplo losijoj kuci, radi za duplo manju platu od mene i nema nikakav dodatni izvor prihoda, ali vozi skuplji auto od mog. Sta to pokazuje...pa nista, samo da ja i komsija imamo razlicit nacin razmisljanja. Ali u vecini slucajeva starost auta pokazuje standard stanovnistva.

glupa elita i jos gluplja sirotinja, a srednja klasa najgluplji

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...
(9999999, 19. februar 2023 23:39

gluposti. nije problem u zakonu. 1 parking mesto po stanu je svuda u razvijenom svetu standard. problem je u glavama. sta ce vam ljudi 2 auta na 1 stan. cemu tolki kompleks. ja nemam ni jedan auto, a zivim u stanu od 500,000.

ko razume shvatice

pre 1 godinu

Šta god se pogleda Slovenija ispred Hrvatske i Hrvatska ispred Srbije.
(daleka obala, 19. februar 2023 14:19)

austrija ispred slovenije, svajcarska ispred austrije, norveska ispred svajcarske, katar ispred norveske, luksemburg ispred katara ;)

Iv

pre 1 godinu

Ovi što imaju po 5000 evra platu, a voze 20 godina star auto jer su provalili sistem i posebni su...
Pozdravlja vas vaš dozvoljeni minus u bankama i 5000 evra plata, ali godišnja :)

Giovanni

pre 1 godinu

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)

Zato što prosek tamo guraju vozila koja se iznajmljuju turistima u sezoni, slično kao i kod nas prosek dižu Škode u državnim službama. Mada vozni park u Hrvatskoj nije loš.

Skromno mišljenje

pre 1 godinu

Ja imam auto kupljen nov 2008 godine, garaziran, nije mnogo prešao, redovno ga održavam. Mogu u bilo kom trenutku da kupim nov auto u toj klasi, ali zašto bih kada auto koji imam zadovoljava moje potrebe i ne kvari se još uvek.

Poznajem dosta ljudi koji imaju novca a voze 10-15 godina stare automobile koji ih dobro služe još uvek.

Postoji mnogo drugih parametara za analizu standarda gradjana od prosečne starosti automobila.

kg

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Ja imam 7 auta plus kamper. . Najmladji je 6 godina star, Ali uglavnom su stari u proseku 17-8 godina Ali su auti koje volim I koje necu da prodajem nikad (3 od tih su kabrio) .. Ne zivim na vracaru vec u predgradju kragujevac.. Ali ti si mozda bogatiji od mene Ali ja se opet sa tobom menjao nikad ne bi niti menjao moje ogromno dvoriste za vracar.. razliciti ljudi razlicita interesovanja.

tako kazu

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...
(Betonka, 20. februar 2023 08:20)

da, zeleni, to mora da su oni sto voze zelene jaguare;)

Betonka

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ne postoji ni jedan jedini parameter koji ne pokazuje da su ljudi u Srbiji jako siromani… Od automobila, navika, plata, BDP… Ali zato imamo cene kvadrata od 2500e u NS :)

Cinique

pre 1 godinu

U stvari, to je simptom bolesti društva. Veći broj automobila na 1000 stanovnika pokazuje stepen zaostalosti drugih vidova prevoza. Kad se tako gleda, nismo ništa bolji od "bogatijih zemalja". I oni su podjednako bolesni ovisnici, samo im je droga kvalitetnija i skuplja.

kek

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Mozda, u glavama primitivnih balkanaca. Vozio sam prematorog forda do skoro. Onda su me bledo gledali kada sma kupio stan na Vracaru i ulozio ko zna koliko u kompletno renoviranje. Sad vozim 22 godine star auto,zaradjujem oko 5000 dolara mesecno. Oko mene svi imaju novija kola, naravno na kredit(ja nemam nijedan,u banke ne ulazim) a vecina nema ni reseno stambeno pitanje. Nije merilo nicega do unutrasnje bede i robovanja marketingu.Znam ljude sa hotelima u Grckoj koji voze matore automobile. Automobili su precenjeni i citave industrijska grana zivi od lozenja potrosaca da im treba nesto sto im zapravo ne treba s obzirom da mnogo bitnije stvari nemaju.

9999999

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...

carls III

pre 1 godinu

Kladim se da je u Bg mnogo veci odnos. Isred zgrade pun parking sporeta do 2500 eur. Voze se jednom ili ni jednom mesecno, a ja se dovijam i izmisljam parking mesta svakog bogovetnog dana kad dodjem sa posla zbog cije prirode moram da koristim automobil. Ponekad moram da parkiram na takav nacin da blokiram izlaz jedno 5 auta i uredno ostavim broj tel, niko nikad nije pozvao.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Prosječna starost automobila dosta je dobar pokazatelj standarda građana zemlje.
Broj automobila osim o standardu govori i o navikama kretanja ljudi sa drugim prevoznim sredstvima, vlakovima, tramvajima, biciklima ili pješačenjem. Neki se naravno groze svakog vida prijevoza osim autom.
Prosječna vrijednost auta je isto jako dobar pokazatelj standarda građana još i bolji od same starosti.
Kada sam 2003. živio u Rumunjskoj (tek izlazi Dacia Logan) auti na cesti su bili krševi u 70% slučajeva, a tržišna vrijednost tih krševa nije prelazila 1.500 eura. Tako da taj podatak govori i više od starosti automobila.

duki

pre 1 godinu

Grci na severu imaju stvarno krs auta. Bukvalno ljudi koji izdaju 20 apartmana voze npr korolu kojoj se oljustila farba i fali pola branika… Jug me je iznenadio. Ima i tamo raspad auta ali nikad vise lamborghinija nisam vidjao nego tamo, ne samo po Atini nego i u onim njihovim selima po brdu.

Sun ce

pre 1 godinu

S' obzirom na to da neke porodice nemaju nijedan auto, onda se lako može doći do zaključka koliko automobila ima po porodici, što je možda i merodavniji podatak. Takođe i to da je sve veća razlika u godištu automobila, pa tako zbog Zakona o uvozu ima mnogo starijih vozila. Jer, za skromnu svotu se može uzeti nešto što obavlja funkciju automobila?

Sone

pre 1 godinu

Da li u ovoj statistici racunaju na ukupan br registrovanih na ukupan br stanovnika?
Ili samo privatni automobili. Postoje firme sa dosta uzbenih automobila, policija, poste, dostave, taksi... Da li oni ulaze u obracun?

Kulov

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Joj kad vidim matore konje na trotinetima dodje mi da bacim peglu.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)
nije to sve zbog novca . ima tu i način shvatanja života . Ne razmislja svako o sreći da je uglancan nov auto ispred kuće za koga odvaja od usta za rate , neko razmislja i na način - i auto star 15 god mi zavrsava potrebe , sreća je sedeti pored mora pijuckati vince , družiti se sa ljudima , okružen porodicom i rodjacima okupati se u moru , uživati u mediteranskoj klimi ....
a onaj Nemac namučen u onoj magluštini , snegu ledu , ili Britanac u onoj kiši koga su ubacili u mašinu da kupuje , kupuje i samo kupuje i šta mu treba i šta mu ne treba , okružen onim crncima i arapima oko njega šta će on jadan nego da polira i pere tonu lima na ulici ili u dvorištu - tu pronalazi svoju sreću !
I iz tog razloga vozni park uopste nije spektakularan u zemljama mediteranskim sa lepom klimom u kojima kolimo toliko je ostalo malo postovanja porodičnih vrednosti !

miklosh

pre 1 godinu

"I dok je Srbija po starosti voznog parka pri dnu liste evropskih zemalja"

Prvo, za Austriju je netacan podatal. Njihova prosecna starost voznog parka je oko 10 godina, nesto malo manje od Nemaca. A nasaih 17 godina nije mnooogo losije od EU proseka. Jedva par godina. Mnogo je vece zaostajanje po standardu tako da onda prosecna starost voznog parka u Srbiji i nije tako losa.

C i n i k

pre 1 godinu

U SRB 17, u hr je 15 a u GR takodje 17 god, medjutim imajuci u vidu ono sto je predvidjeno za septembar, a tice se otkupa starijih vozila ( mada po meni bolja je varijanta zabrana uvoza Euro 3 i 4) vrv da ce se taj prosek brzo podici na 12,13 koliko i jeste prosek Eu..

Dragan

pre 1 godinu

A sledeći podaci koji pokazuju odnos nečega po stanovniku bi nam objasnio gde smo , broj parking mesta javnih i privatnih, broj drveća u urbanoj zoni , broj kvadratnih metara kolovoza u urbanim zonama , broj kvadratnih metara mostova ali uzeti proporciju i reka koje pripadaju gradskom jezgru , pravi broj vozila koja su u prekršaju i parkirana na trotoaru , pravi broj pešaka koji hoda ulicom umesto trotoarom, matematičari sve to mogu napisati i izračunati a kad budemo sve sabrali shvatićemo gde pripadamo

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Vrlo interesantno !! ... a na ulicama, pogotovo na parkinzima, izgleda kao da je u Srbiji registrovano 1500 automobila na svakih 1000 stanovnika.

C i n i k

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.
(Antikroasan, 19. februar 2023 14:49)


Situacija jeste takva da skoro svako ima 2 auta, zato vise ni nema mesta za parkiranje..

mile

pre 1 godinu

šteta što u statistiku nisu ušli i svi oni neregistrovani golfovi i drugi trabanti što se teraju po selima, inače bismo ispali pravi lider evrope.

Antikroasan

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.

Obraćanje na repeat

pre 1 godinu

ako je prosek starosti automobila u Srbiji 17 godina, a 90% novih vozila su službene i policijske Škode, to znači da smo postali evropska Kuba. bravo tigrovi

JeRemija

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.

Give it up

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje

Obraćanje na repeat

pre 1 godinu

ako je prosek starosti automobila u Srbiji 17 godina, a 90% novih vozila su službene i policijske Škode, to znači da smo postali evropska Kuba. bravo tigrovi

mile

pre 1 godinu

šteta što u statistiku nisu ušli i svi oni neregistrovani golfovi i drugi trabanti što se teraju po selima, inače bismo ispali pravi lider evrope.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)
nije to sve zbog novca . ima tu i način shvatanja života . Ne razmislja svako o sreći da je uglancan nov auto ispred kuće za koga odvaja od usta za rate , neko razmislja i na način - i auto star 15 god mi zavrsava potrebe , sreća je sedeti pored mora pijuckati vince , družiti se sa ljudima , okružen porodicom i rodjacima okupati se u moru , uživati u mediteranskoj klimi ....
a onaj Nemac namučen u onoj magluštini , snegu ledu , ili Britanac u onoj kiši koga su ubacili u mašinu da kupuje , kupuje i samo kupuje i šta mu treba i šta mu ne treba , okružen onim crncima i arapima oko njega šta će on jadan nego da polira i pere tonu lima na ulici ili u dvorištu - tu pronalazi svoju sreću !
I iz tog razloga vozni park uopste nije spektakularan u zemljama mediteranskim sa lepom klimom u kojima kolimo toliko je ostalo malo postovanja porodičnih vrednosti !

Give it up

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Vrlo interesantno !! ... a na ulicama, pogotovo na parkinzima, izgleda kao da je u Srbiji registrovano 1500 automobila na svakih 1000 stanovnika.

Dragan

pre 1 godinu

A sledeći podaci koji pokazuju odnos nečega po stanovniku bi nam objasnio gde smo , broj parking mesta javnih i privatnih, broj drveća u urbanoj zoni , broj kvadratnih metara kolovoza u urbanim zonama , broj kvadratnih metara mostova ali uzeti proporciju i reka koje pripadaju gradskom jezgru , pravi broj vozila koja su u prekršaju i parkirana na trotoaru , pravi broj pešaka koji hoda ulicom umesto trotoarom, matematičari sve to mogu napisati i izračunati a kad budemo sve sabrali shvatićemo gde pripadamo

kek

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Mozda, u glavama primitivnih balkanaca. Vozio sam prematorog forda do skoro. Onda su me bledo gledali kada sma kupio stan na Vracaru i ulozio ko zna koliko u kompletno renoviranje. Sad vozim 22 godine star auto,zaradjujem oko 5000 dolara mesecno. Oko mene svi imaju novija kola, naravno na kredit(ja nemam nijedan,u banke ne ulazim) a vecina nema ni reseno stambeno pitanje. Nije merilo nicega do unutrasnje bede i robovanja marketingu.Znam ljude sa hotelima u Grckoj koji voze matore automobile. Automobili su precenjeni i citave industrijska grana zivi od lozenja potrosaca da im treba nesto sto im zapravo ne treba s obzirom da mnogo bitnije stvari nemaju.

JeRemija

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.

miklosh

pre 1 godinu

"I dok je Srbija po starosti voznog parka pri dnu liste evropskih zemalja"

Prvo, za Austriju je netacan podatal. Njihova prosecna starost voznog parka je oko 10 godina, nesto malo manje od Nemaca. A nasaih 17 godina nije mnooogo losije od EU proseka. Jedva par godina. Mnogo je vece zaostajanje po standardu tako da onda prosecna starost voznog parka u Srbiji i nije tako losa.

C i n i k

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.
(Antikroasan, 19. februar 2023 14:49)


Situacija jeste takva da skoro svako ima 2 auta, zato vise ni nema mesta za parkiranje..

9999999

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...

Antikroasan

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.

Kulov

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Joj kad vidim matore konje na trotinetima dodje mi da bacim peglu.

duki

pre 1 godinu

Grci na severu imaju stvarno krs auta. Bukvalno ljudi koji izdaju 20 apartmana voze npr korolu kojoj se oljustila farba i fali pola branika… Jug me je iznenadio. Ima i tamo raspad auta ali nikad vise lamborghinija nisam vidjao nego tamo, ne samo po Atini nego i u onim njihovim selima po brdu.

Cinique

pre 1 godinu

U stvari, to je simptom bolesti društva. Veći broj automobila na 1000 stanovnika pokazuje stepen zaostalosti drugih vidova prevoza. Kad se tako gleda, nismo ništa bolji od "bogatijih zemalja". I oni su podjednako bolesni ovisnici, samo im je droga kvalitetnija i skuplja.

carls III

pre 1 godinu

Kladim se da je u Bg mnogo veci odnos. Isred zgrade pun parking sporeta do 2500 eur. Voze se jednom ili ni jednom mesecno, a ja se dovijam i izmisljam parking mesta svakog bogovetnog dana kad dodjem sa posla zbog cije prirode moram da koristim automobil. Ponekad moram da parkiram na takav nacin da blokiram izlaz jedno 5 auta i uredno ostavim broj tel, niko nikad nije pozvao.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ne postoji ni jedan jedini parameter koji ne pokazuje da su ljudi u Srbiji jako siromani… Od automobila, navika, plata, BDP… Ali zato imamo cene kvadrata od 2500e u NS :)

Fobos

pre 1 godinu

Ovi sto kazu da starost auta nije merilo standarda opasno grese. Navode svoj primer. Jedna lasta ne cini prolece. Ja vozim auto srednje klase star 6 godina. Dobro me sluzi, nemam nameru da ga menjam. Takodje zivim u kuciod 200m2 imam lokal i stan koji izdajem. Moj komsija preko puta zivi u duplo losijoj kuci, radi za duplo manju platu od mene i nema nikakav dodatni izvor prihoda, ali vozi skuplji auto od mog. Sta to pokazuje...pa nista, samo da ja i komsija imamo razlicit nacin razmisljanja. Ali u vecini slucajeva starost auta pokazuje standard stanovnistva.

Betonka

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Prosječna starost automobila dosta je dobar pokazatelj standarda građana zemlje.
Broj automobila osim o standardu govori i o navikama kretanja ljudi sa drugim prevoznim sredstvima, vlakovima, tramvajima, biciklima ili pješačenjem. Neki se naravno groze svakog vida prijevoza osim autom.
Prosječna vrijednost auta je isto jako dobar pokazatelj standarda građana još i bolji od same starosti.
Kada sam 2003. živio u Rumunjskoj (tek izlazi Dacia Logan) auti na cesti su bili krševi u 70% slučajeva, a tržišna vrijednost tih krševa nije prelazila 1.500 eura. Tako da taj podatak govori i više od starosti automobila.

Skromno mišljenje

pre 1 godinu

Ja imam auto kupljen nov 2008 godine, garaziran, nije mnogo prešao, redovno ga održavam. Mogu u bilo kom trenutku da kupim nov auto u toj klasi, ali zašto bih kada auto koji imam zadovoljava moje potrebe i ne kvari se još uvek.

Poznajem dosta ljudi koji imaju novca a voze 10-15 godina stare automobile koji ih dobro služe još uvek.

Postoji mnogo drugih parametara za analizu standarda gradjana od prosečne starosti automobila.

kg

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Ja imam 7 auta plus kamper. . Najmladji je 6 godina star, Ali uglavnom su stari u proseku 17-8 godina Ali su auti koje volim I koje necu da prodajem nikad (3 od tih su kabrio) .. Ne zivim na vracaru vec u predgradju kragujevac.. Ali ti si mozda bogatiji od mene Ali ja se opet sa tobom menjao nikad ne bi niti menjao moje ogromno dvoriste za vracar.. razliciti ljudi razlicita interesovanja.

ko razume shvatice

pre 1 godinu

Šta god se pogleda Slovenija ispred Hrvatske i Hrvatska ispred Srbije.
(daleka obala, 19. februar 2023 14:19)

austrija ispred slovenije, svajcarska ispred austrije, norveska ispred svajcarske, katar ispred norveske, luksemburg ispred katara ;)

Sone

pre 1 godinu

Da li u ovoj statistici racunaju na ukupan br registrovanih na ukupan br stanovnika?
Ili samo privatni automobili. Postoje firme sa dosta uzbenih automobila, policija, poste, dostave, taksi... Da li oni ulaze u obracun?

C i n i k

pre 1 godinu

U SRB 17, u hr je 15 a u GR takodje 17 god, medjutim imajuci u vidu ono sto je predvidjeno za septembar, a tice se otkupa starijih vozila ( mada po meni bolja je varijanta zabrana uvoza Euro 3 i 4) vrv da ce se taj prosek brzo podici na 12,13 koliko i jeste prosek Eu..

Iv

pre 1 godinu

Ovi što imaju po 5000 evra platu, a voze 20 godina star auto jer su provalili sistem i posebni su...
Pozdravlja vas vaš dozvoljeni minus u bankama i 5000 evra plata, ali godišnja :)

tako kazu

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...
(Betonka, 20. februar 2023 08:20)

da, zeleni, to mora da su oni sto voze zelene jaguare;)

glupa elita i jos gluplja sirotinja, a srednja klasa najgluplji

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...
(9999999, 19. februar 2023 23:39

gluposti. nije problem u zakonu. 1 parking mesto po stanu je svuda u razvijenom svetu standard. problem je u glavama. sta ce vam ljudi 2 auta na 1 stan. cemu tolki kompleks. ja nemam ni jedan auto, a zivim u stanu od 500,000.

Sun ce

pre 1 godinu

S' obzirom na to da neke porodice nemaju nijedan auto, onda se lako može doći do zaključka koliko automobila ima po porodici, što je možda i merodavniji podatak. Takođe i to da je sve veća razlika u godištu automobila, pa tako zbog Zakona o uvozu ima mnogo starijih vozila. Jer, za skromnu svotu se može uzeti nešto što obavlja funkciju automobila?

Giovanni

pre 1 godinu

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)

Zato što prosek tamo guraju vozila koja se iznajmljuju turistima u sezoni, slično kao i kod nas prosek dižu Škode u državnim službama. Mada vozni park u Hrvatskoj nije loš.

gubljenje suglasnika radi lakšeg izovora

pre 1 godinu

Podatci su skroz netacni. Stavite u pretragu cars per person in the world I videcete gde je koja zemlja
(Petar, 19. februar 2023 14:59)
Važno je da ti znaš da pretražuješ a da pišeš, nije važno.Zaboravio si srpski.Prema srpskom pravopisu pravilno je podaci.

JeRemija

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.

Antikroasan

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.

C i n i k

pre 1 godinu

U SRB 17, u hr je 15 a u GR takodje 17 god, medjutim imajuci u vidu ono sto je predvidjeno za septembar, a tice se otkupa starijih vozila ( mada po meni bolja je varijanta zabrana uvoza Euro 3 i 4) vrv da ce se taj prosek brzo podici na 12,13 koliko i jeste prosek Eu..

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Najšokantnija informacija mi je da Grci imaju lošiji vozni park od Srba.

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)
nije to sve zbog novca . ima tu i način shvatanja života . Ne razmislja svako o sreći da je uglancan nov auto ispred kuće za koga odvaja od usta za rate , neko razmislja i na način - i auto star 15 god mi zavrsava potrebe , sreća je sedeti pored mora pijuckati vince , družiti se sa ljudima , okružen porodicom i rodjacima okupati se u moru , uživati u mediteranskoj klimi ....
a onaj Nemac namučen u onoj magluštini , snegu ledu , ili Britanac u onoj kiši koga su ubacili u mašinu da kupuje , kupuje i samo kupuje i šta mu treba i šta mu ne treba , okružen onim crncima i arapima oko njega šta će on jadan nego da polira i pere tonu lima na ulici ili u dvorištu - tu pronalazi svoju sreću !
I iz tog razloga vozni park uopste nije spektakularan u zemljama mediteranskim sa lepom klimom u kojima kolimo toliko je ostalo malo postovanja porodičnih vrednosti !

Kulov

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Joj kad vidim matore konje na trotinetima dodje mi da bacim peglu.

kek

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Mozda, u glavama primitivnih balkanaca. Vozio sam prematorog forda do skoro. Onda su me bledo gledali kada sma kupio stan na Vracaru i ulozio ko zna koliko u kompletno renoviranje. Sad vozim 22 godine star auto,zaradjujem oko 5000 dolara mesecno. Oko mene svi imaju novija kola, naravno na kredit(ja nemam nijedan,u banke ne ulazim) a vecina nema ni reseno stambeno pitanje. Nije merilo nicega do unutrasnje bede i robovanja marketingu.Znam ljude sa hotelima u Grckoj koji voze matore automobile. Automobili su precenjeni i citave industrijska grana zivi od lozenja potrosaca da im treba nesto sto im zapravo ne treba s obzirom da mnogo bitnije stvari nemaju.

Obraćanje na repeat

pre 1 godinu

ako je prosek starosti automobila u Srbiji 17 godina, a 90% novih vozila su službene i policijske Škode, to znači da smo postali evropska Kuba. bravo tigrovi

miklosh

pre 1 godinu

"I dok je Srbija po starosti voznog parka pri dnu liste evropskih zemalja"

Prvo, za Austriju je netacan podatal. Njihova prosecna starost voznog parka je oko 10 godina, nesto malo manje od Nemaca. A nasaih 17 godina nije mnooogo losije od EU proseka. Jedva par godina. Mnogo je vece zaostajanje po standardu tako da onda prosecna starost voznog parka u Srbiji i nije tako losa.

glupa elita i jos gluplja sirotinja, a srednja klasa najgluplji

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...
(9999999, 19. februar 2023 23:39

gluposti. nije problem u zakonu. 1 parking mesto po stanu je svuda u razvijenom svetu standard. problem je u glavama. sta ce vam ljudi 2 auta na 1 stan. cemu tolki kompleks. ja nemam ni jedan auto, a zivim u stanu od 500,000.

carls III

pre 1 godinu

Kladim se da je u Bg mnogo veci odnos. Isred zgrade pun parking sporeta do 2500 eur. Voze se jednom ili ni jednom mesecno, a ja se dovijam i izmisljam parking mesta svakog bogovetnog dana kad dodjem sa posla zbog cije prirode moram da koristim automobil. Ponekad moram da parkiram na takav nacin da blokiram izlaz jedno 5 auta i uredno ostavim broj tel, niko nikad nije pozvao.

Give it up

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje

Ivan ZG

pre 1 godinu

Prosječna starost automobila dosta je dobar pokazatelj standarda građana zemlje.
Broj automobila osim o standardu govori i o navikama kretanja ljudi sa drugim prevoznim sredstvima, vlakovima, tramvajima, biciklima ili pješačenjem. Neki se naravno groze svakog vida prijevoza osim autom.
Prosječna vrijednost auta je isto jako dobar pokazatelj standarda građana još i bolji od same starosti.
Kada sam 2003. živio u Rumunjskoj (tek izlazi Dacia Logan) auti na cesti su bili krševi u 70% slučajeva, a tržišna vrijednost tih krševa nije prelazila 1.500 eura. Tako da taj podatak govori i više od starosti automobila.

Iv

pre 1 godinu

Ovi što imaju po 5000 evra platu, a voze 20 godina star auto jer su provalili sistem i posebni su...
Pozdravlja vas vaš dozvoljeni minus u bankama i 5000 evra plata, ali godišnja :)

C i n i k

pre 1 godinu

OK nije loše...popravljamo se vidno i brzo. Ja sam u porodici imao uvek 2 pa i 3 automobila. Sada je to standard u gradovima ali pre 10-15 godina bilo je uobičajeno 1 ili tu negde.
(Antikroasan, 19. februar 2023 14:49)


Situacija jeste takva da skoro svako ima 2 auta, zato vise ni nema mesta za parkiranje..

Betonka

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...

mile

pre 1 godinu

šteta što u statistiku nisu ušli i svi oni neregistrovani golfovi i drugi trabanti što se teraju po selima, inače bismo ispali pravi lider evrope.

NS oldtajmer

pre 1 godinu

Vrlo interesantno !! ... a na ulicama, pogotovo na parkinzima, izgleda kao da je u Srbiji registrovano 1500 automobila na svakih 1000 stanovnika.

Cinique

pre 1 godinu

U stvari, to je simptom bolesti društva. Veći broj automobila na 1000 stanovnika pokazuje stepen zaostalosti drugih vidova prevoza. Kad se tako gleda, nismo ništa bolji od "bogatijih zemalja". I oni su podjednako bolesni ovisnici, samo im je droga kvalitetnija i skuplja.

ko razume shvatice

pre 1 godinu

Šta god se pogleda Slovenija ispred Hrvatske i Hrvatska ispred Srbije.
(daleka obala, 19. februar 2023 14:19)

austrija ispred slovenije, svajcarska ispred austrije, norveska ispred svajcarske, katar ispred norveske, luksemburg ispred katara ;)

Sone

pre 1 godinu

Da li u ovoj statistici racunaju na ukupan br registrovanih na ukupan br stanovnika?
Ili samo privatni automobili. Postoje firme sa dosta uzbenih automobila, policija, poste, dostave, taksi... Da li oni ulaze u obracun?

9999999

pre 1 godinu

A najstrasnije od svega je parking, jos uvek kad zidaju zgrade oni unesto da stave zakon da svako po stanu mora da ima 2 parking mesta, jos uvek vazi 1,1 parking mesto po stanu i onda imamo problem sa vozilima po trotoarima ulicama itd... pa se onda zovu komunalci parking servis da uklanja vozila koja smetaju a ljudi nemaju gde da parkiraju... ovo se resava za dva dana, prvi dan se doda u zakon ova stavka a drugi dan izglasa skupstina i vlada usvoji i problem resen, ali ne, bolje ovako izgleda...

Straight Outta München

pre 1 godinu

Ne postoji ni jedan jedini parameter koji ne pokazuje da su ljudi u Srbiji jako siromani… Od automobila, navika, plata, BDP… Ali zato imamo cene kvadrata od 2500e u NS :)

Dragan

pre 1 godinu

A sledeći podaci koji pokazuju odnos nečega po stanovniku bi nam objasnio gde smo , broj parking mesta javnih i privatnih, broj drveća u urbanoj zoni , broj kvadratnih metara kolovoza u urbanim zonama , broj kvadratnih metara mostova ali uzeti proporciju i reka koje pripadaju gradskom jezgru , pravi broj vozila koja su u prekršaju i parkirana na trotoaru , pravi broj pešaka koji hoda ulicom umesto trotoarom, matematičari sve to mogu napisati i izračunati a kad budemo sve sabrali shvatićemo gde pripadamo

Sun ce

pre 1 godinu

S' obzirom na to da neke porodice nemaju nijedan auto, onda se lako može doći do zaključka koliko automobila ima po porodici, što je možda i merodavniji podatak. Takođe i to da je sve veća razlika u godištu automobila, pa tako zbog Zakona o uvozu ima mnogo starijih vozila. Jer, za skromnu svotu se može uzeti nešto što obavlja funkciju automobila?

duki

pre 1 godinu

Grci na severu imaju stvarno krs auta. Bukvalno ljudi koji izdaju 20 apartmana voze npr korolu kojoj se oljustila farba i fali pola branika… Jug me je iznenadio. Ima i tamo raspad auta ali nikad vise lamborghinija nisam vidjao nego tamo, ne samo po Atini nego i u onim njihovim selima po brdu.

tako kazu

pre 1 godinu

Europski "zeleni", ubiše se da ti pokažu kako zagađuješ, kako treba da pređemo na bajs, rolšue, trotinet a ne moš ih iz auta isterati...2 km do posla ide kolima a onda vikendom ide da hajkuje...
(Betonka, 20. februar 2023 08:20)

da, zeleni, to mora da su oni sto voze zelene jaguare;)

Giovanni

pre 1 godinu

Druga možda još šokantnija info je o prosečnoj starosti vozila u Hrvatskoj. Realno su beda kao i mi, iako su u EU.
(JeRemija, 19. februar 2023 13:01)

Zato što prosek tamo guraju vozila koja se iznajmljuju turistima u sezoni, slično kao i kod nas prosek dižu Škode u državnim službama. Mada vozni park u Hrvatskoj nije loš.

kg

pre 1 godinu

starost auta je pokazatelj siromastva a ne broj auta, ja sam se otarasio kola na pre 5 godina na vracaru, posao blizu, idem trotinetom, briga manje
(Give it up, 19. februar 2023 12:30)

Ja imam 7 auta plus kamper. . Najmladji je 6 godina star, Ali uglavnom su stari u proseku 17-8 godina Ali su auti koje volim I koje necu da prodajem nikad (3 od tih su kabrio) .. Ne zivim na vracaru vec u predgradju kragujevac.. Ali ti si mozda bogatiji od mene Ali ja se opet sa tobom menjao nikad ne bi niti menjao moje ogromno dvoriste za vracar.. razliciti ljudi razlicita interesovanja.

gubljenje suglasnika radi lakšeg izovora

pre 1 godinu

Podatci su skroz netacni. Stavite u pretragu cars per person in the world I videcete gde je koja zemlja
(Petar, 19. februar 2023 14:59)
Važno je da ti znaš da pretražuješ a da pišeš, nije važno.Zaboravio si srpski.Prema srpskom pravopisu pravilno je podaci.

Skromno mišljenje

pre 1 godinu

Ja imam auto kupljen nov 2008 godine, garaziran, nije mnogo prešao, redovno ga održavam. Mogu u bilo kom trenutku da kupim nov auto u toj klasi, ali zašto bih kada auto koji imam zadovoljava moje potrebe i ne kvari se još uvek.

Poznajem dosta ljudi koji imaju novca a voze 10-15 godina stare automobile koji ih dobro služe još uvek.

Postoji mnogo drugih parametara za analizu standarda gradjana od prosečne starosti automobila.

Fobos

pre 1 godinu

Ovi sto kazu da starost auta nije merilo standarda opasno grese. Navode svoj primer. Jedna lasta ne cini prolece. Ja vozim auto srednje klase star 6 godina. Dobro me sluzi, nemam nameru da ga menjam. Takodje zivim u kuciod 200m2 imam lokal i stan koji izdajem. Moj komsija preko puta zivi u duplo losijoj kuci, radi za duplo manju platu od mene i nema nikakav dodatni izvor prihoda, ali vozi skuplji auto od mog. Sta to pokazuje...pa nista, samo da ja i komsija imamo razlicit nacin razmisljanja. Ali u vecini slucajeva starost auta pokazuje standard stanovnistva.