Zanimljivosti

Sreda, 18.01.2023.

10:26

Može li se verovati prodavcu polovnjaka iz Nemačke?

Izvor: Izvor: carvertical.com

Može li se verovati prodavcu polovnjaka iz Nemaèke? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 1 godinu

Германи су после Британаца постали највећи подлаци и преваранти у свету, само нису тако наивни да варају простачки и брутално као ови наши на балкану... Германски преваранти веарају смишљено, методични, суптилно - пуно бољи преваранти од Срба и осталих балканаца. А када краду никада не краду на мало - само на велико, украду ти целу државу, нису ко ове наше јајаре да краду на мало.

Elez Knjazo

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
(C i n i k, 18. januar 2023 12:41)

Ajde molim te, ko to tako verujeda tamo zive SAMO posteni ljudi? Ni najveci germanofili. Nego je tesko prelomiti preko usta - Nemci su U PROSEKU mnogo, mnogo posteniji od nas. Tacka.

Pera

pre 1 godinu

Fora je u Turcima i ostalim klanjajucim prodavcima. Evo vozim vec moj treći i mami sam uvezao jedan. Tri automobila sam kupio od Nemaca (vlasnika lično), dok je moj prethodni sa auto placa koji je u vlasništvu Nemca. Prvo pogledajte ocene i koliko ocena ima auto plac na mobile.de i autoscout pa tek onda na put.
Moj auto je imao manji udes u levo krilo, covek mi lepo pokayao slike i racune da je sve zamenjeno u Opelovom servisu, nikakav problem.

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Nije jednostavno izabrati polovan auto.Iskusni ljudi tvrde kad se promeni nacin voznje(vlasnik)tad se najcesce desavaju kvarovi na motoru.?Ja imam takvo iskustvo da sam cesto kupovao sa jacim motorom 2.0 L 6 zylinder i oko 100konja redovno ulje menjati i nikad problema.Kad se kupuje od Auto Haus oni i za polovne daju 6 mes.do 1 godine garanciju.Ali generalno privatno ili od servisa kupovina je mala lutrija.

Hans

pre 1 godinu

Automobil se kupi na lokalnim malim oglasima od lika iz nekog sela koji to ne radi profesionalno nego se resava svog polovnog vozila. Na osnovu sadrzaja oglasa, nacin ana koji covek komunicira i drugih parametara da se sa velikom verovatnocom oceniti o kome se radi. Ja samo mozda rasisata ali nista sa "malom azijom" ne radim, nemci iz malih mesta i sa sela su prosto ljudi konzervativni, odgojeni da ne varaju a i nemaju neke potrebe. Po velikim gradovima zivi najrazlicitija bagra koja hoce leba bez motike i treba ih se kloniti.

Lik lik.

pre 1 godinu

Zivim u De i iz licnog iskustva mogu da kazem da treba malo i srece uz sve papire i garancije. Kupim od Turcina Kiu za 2500e. Kaze ice ti do sledece godine i menjaj. 5 godina ni stucnula nije...

StevaDžo

pre 1 godinu

....moja preporuka: kupiti na auto plačevima u ŠA i sličnima...kako znam? Preporuka od brata Bugara sa auto placa u Ulmu....brat ima autove samo za eksport...gledao za sina Golf 5 utegnut "ko čaša" ali bugar kaže " bratko ja prodavam autove samo za export"..statistika (tekst sa NEMAČKOG govornog područja od prošle godine): "svaki treći auto (u DE ) od dugog vlasnika ima vraćenu kilometražu..pre par godina kupio sam auto u Belgiji a ne u Srb....jedno je sigurno....kilometraža je vraćena jednom a ne dva puta....

genijalac

pre 1 godinu

samo od ovlastenog u nemackoj. kad sam trazio auto preko mobile.de svaki put kad odem na google maps da vidim adresu gde se prodaje %99 je to neki auto limar turcin,rus... a reviews ubi boze. nađem auto kod ovlastenog 3g star mala kilimetraza i jos dobijem garanciju 1g a nista posebno skuplji. tako da ako idete na mobile.de i sebi kupujete obavezno na gmaps da proverite adresu ko je i sta je.

lo

pre 1 godinu

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.
(Alex, 19. januar 2023 09:23)

Ono kad sedis u kafani u Srbiji i slusas sta nas narod prica o Svajcarskoj i njihovim autima, pa dodjes ovde prepricavati... Zivis u 20om veku, kada je sve bilo tako kako si napisao.

@Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 19. januar 2023 01:48)
Nisi razumeo, ali nema veze.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ovlašćeni saloni, koje neki pominju, prodaju automobile na aukcijama. Mora se imati papir za učešće na takvim događajma, i koji se dosta plaća. Dakle, morate biti prodavac polovnjaka.

Alex

pre 1 godinu

Najbolji polovnjaci su iz CH, ali nkako kupovati od arapa!
(pera zdera, 19. januar 2023 08:10

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

https://www.phoenix-garage.ch/de/

Dobri su sa cenom, i pravi su nacionalisti :)

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kupovo prijatelj auto u Luksemburgu.
Nakon što su dogovorili cijenu čovjek mu doda 4 nove gume koje je zaboravio spomenuti i ode na benzinsku i natoči auto do vrha.
Samo da spomenem, radilo se o Peugeotu 308 dizel starom 4 godine sa 75.000 km i kupljen je za 60% cijene novog.
Kada ljudi imaju para sretni su da prodaju stari auto i njih 500 eura uopće ne zanima, a sirotinja i Bogu si teška...

mirach

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.
(Nikola, 18. januar 2023 20:40)

Resio covek dilemu svih komentara. Uz treba dodati, dobies minimum garanciju od godinu dana na ceo motor upravo u servisu proizvodjaca automobila, sto je dovoljan period da primetis problem. Ja sam se po zavrsetku garancije zalio kao problem sa menjacem, auto su drzali u servisu nedelju dana i dobio sam izvestaj da je lamela na 80% eksplatacionog veka i sve ostalo OK. itd.

Orač

pre 1 godinu

... ako smete, napišite tekst o norveškom zakonu i principima po kojim se mogu oglašavati prodaje polovnih vozila... koje su i kakve sankcije za davanje lažnih informacija o vozilu i kako se jednostavno i transparentno mogu proveriti podaci o vozilu koje je u oglasu...

Konfučije

pre 1 godinu

U Nemačkoj posluju razni prodavci. Vozila, koja su interesantna za naše tržište (uvek ima izuzetaka) Nemci ne prodaju. Takvim automobilima se uglavnom bave gospoda: Ahrari, Gaši, Budescu, Baćo... Vozila u Nemačkoj, sa malo kilometara, dobro održavana, bez oštećenja, mlada... uopšte nisu jeftina, čak ni povoljna. E takvim autima trguju Nemci u salonima, pri kupovini te ne pita da li je export vozilo, zakonska garancija je minimum godinu dana, često i više daju.

???

pre 1 godinu

Može, zvaničnim salonima u kojima Nemci sami menjaju svoje "staro" za novo. Automobili sa garancijom, ali to naši ne kupuju jer su preskupi.

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

Rupa sveta

pre 1 godinu

Prošao sveta a većih pokvarenjaka od naših na teritoriji Bg(sa svih strana došlo) NEMA.
Mislite da je zbog ničega sve ovo što nam se dešava zadnjih 30 godina?

ej

pre 1 godinu

Kupiti dobar auto u nemackoj je veoma lako jer svaki auto ima papirologiju sa svim ostecenjima i prehodnim vlasnicima.
Pored toga ukoliko nakon kupovine shvatite da ste na bilo koji nacin prevareni auto mozete vratititi uz povrat novca plus sve nastale troskove.
So neko rece kupovati auto samo od poznatih kuca tipa odes na sajt bmw, merc, wv i odaberes sekciju polovni automobili.
Ako kupujes na placu od tucina, balkanca i sl onda si sam kriv sto sve nisi proverio.

Veliki brat

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

U Nemačkoj imaš BCA, gde se polovni automobili kupuju na aukciji (ko najviše ponudi), ali prodaju samo pojedinačnim preprodavcima, pa moraš da nađeš nekog takvog.
Imaš na YT video "European used-cars dealers under pressure", prikazan je primer kako neki "Oguzhan Firat" bira auto koji će kupiti za dalju prodaju - da, eto, ni tu nisu mogli da izbegnu turčina :)))
Ali, ako hoćeš da zaobiđeš turke, arape i slične, u tom video se recimo pojavljuje neki Andreas Fabian, pa vidi da nađeš njega :)

Uglavnom, nađeš nekog ko kupuje na tim aukcijama (jer su dostupne samo za dilere polovnih automobila), i lepo kažeš kakav ćeš auto, da nije imao nekih značajnih oštećenja ili saobraćajku, oni auta za koja su zainteresovani detaljno pregledaju, onda je samo problem do koje cene da idu, jer može da se učestvuje i preko interneta.

Mario

pre 1 godinu

Tekst je u stilu: Nismo mi jedini lažovi jer i drugi lažu.
I kao dokaz odu kod trgovca turčina.
I to je "dokaz" da u Njemačkoj lažu.
Teže je u njemačkoj naći lažni oglas nego u Srbiji kupiti ispravan auto.
Ili drugim riječima u Njemačkoj se toliko laže koliko se u Srbiji govori istina. Dakle jako malo.

Ako želite da vidite prava go dodjite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !
(Tomy Čubura, 18. januar 2023 20:45

Nije čovek,on je Slovenac🤣🤣🤣🤪

shone

pre 1 godinu

(mobi, 18. januar 2023 16:20)

Sve u pravu..

Ja lično živim u Holandiji kupio BMW od Turčina koji ga je uvezao od Šiptara iz Belgije, koji je uvezao auto iz Italije gde je bila prva registracija. Auto je super uvek mi izmami osmeh kad ga vozim. Naravno, uložio sam malo para (oko 3,5k) da sredim neke stvari, ali to je ok jer sam ga i platio jeftino (12.5k). Ali kako je plata oko 4.5k nema problema, mogu da priuštim tako nešto i uživam u vožnji...

Sisko

pre 1 godinu

Znam za lika Koji doveze kombi iz Nemacke 5 god star sa predjenih 350000.Kombi bio u gradjevini.Slomljen od tereta stavi novi patos i skine lesonit sa bocnih zidova u teretnom delu.Spusti km na 170000 . Uradi ovde servise .Bude u Bg 3 dana i vrati ga za Nemacku.

@@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Zato sto je njima samo burek-burek, a sve ostalo su pite, sirnice... a onda im je i burek- to burek, jel de? A valuta im je zamisli "kovertibilna" marka... u prevodu, tu gde pocinje Bosna, tu prestaje svaka logika.

anti Rola

pre 1 godinu

Svuda se laze i maze, na zapadu postoje auta za export, km preko 25000, lako havarisana, motor kapput izd.
Inace kupio sam Audi preko telefona, covek doterao auto ja njemu pare, vozio ga tri godine samo ulje i filtere menjao takobda ima ih razni.

Neko iz mase

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.

Dragoje

pre 1 godinu

Živim u Austriji i ne bavim se automobilima: polovni automobil kupujem samo od austrijanaca koji žive van velikih gradova. Auto mora biti sa kompletnom servisnom istorijom i svim računima. Ako je moguće tražim i OeAMTC proveru i to je to.
Ali se plati cena koja je oglašena, možda koja stotina evra niže i takav automobil služi. Niko nije lud da prodaje jeftino i svako vrlo dobro zna vrednost svoje imovine.

Nikola

pre 1 godinu

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Decko, auto je skraceno od automobil i nije srednjeg roda. Automobil je izgledao, a ne izgledalo. Bosanski jezik ne postoji.

Red Orchestra

pre 1 godinu

Ne moze se verovati. Polovan auto samo od poznatog vlasnika sa poznatom istorijom odrzavanja. Moze se dobro proci i sa vozilom kupljenim novim u Srbiji sa servisnom knjizicom ali to nije uvek 100% pouzdano ako je pre odlaska u ovlasceni servis negde vracana kilometraza. Moja preporuka je kupiti automobil od kulturnog coveka intelektualca. Veca je sansa da je vozilo normalno eksploatisano a servisna knjizica pouzdana. Bezite od dzibera i primitivaca sta god da nude.

Zile

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)

Pa ako je tako ko onda u Srbiji moze takav auto da kupi? Stalno kukate kako nemate ni za 'leba.

alex

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

E slovenac, prilicno mnogo vremena provodis na srpskim portalima koliko uporno negativno pricas. Pa ono, vidi malo neku pomoc nesto.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !

PAJSER

pre 1 godinu

Zato ja ne kupujem kola u Nemačkoj nego kod nas. Kod nas te isto domaćin/prodavac zaj.be ali ti sipa rakiju, žena skuva kafu, ispričate se kao komšije, sve kako treba. Posle ću i ja nekog tako da ugostim za par godina, kad budem menjao auto

Nikola

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.

Nenad

pre 1 godinu

Najjači au mi ovi što vodaju srručnjake sa sobom da provere auto.Možete ga proveravati kolko hoćete i voditi sa sobom kakve god hoćete stručnjake može da te služi 30 godina,a može da zariba posle 2 dana. Druga je stvar za kilometražu al sve ostalo je mačka u džaku.

GALE

pre 1 godinu

Ako kupujete polovni auto u Nemackoj morauju da vam dạju garanciju 12meseci!Nasi vecinom kupuju polovna kola kod divljih prodavaca,a to su Turci,Arapi i preprodavci sa Balkana!

jokarson

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.
(KKK-666, 18. januar 2023 19:04)

Ko nam je kriv kad uzmemo reč iz tuđeg jezika i promenimo joj rod.

zvrle

pre 1 godinu

Pa vi hocete da kazete da ono kod nemacke babe nije bezbedna kupovina...? :P
(Ludi Mile, 18. januar 2023 16:08)

Nije, zato sto nemacke babe nisu kao nase. Nemacke babe znaju da legnu na gas da gume gore.

Nik

pre 1 godinu

a onda se ispostavi poreklom sa nasih prostora !
(Nastavnik, 18. januar 2023 17:55)

Da, ali i kod nas ga vozila baba samo do pijace i nazad.

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

Ni carvertical nije 100% pouzdan. Moj auto se vodi kao 'sumnjiv' jer je neko negde u SRB uneo pogrešnu kilometražu. umesto 153xxxkm, upisano je 135xxx. U servisu je uredno upisana kilometraža od 145xxxkm 3 meseca pre registracije.
Naravno, baza je dobra jer se svaka radnja na kolima preuzima od servisa, ABS ili osiguravajuće kuće ali iz mog primera je nečija greška napravila problem i ako je auto kupljen u D, zvanična auto kuća, sa pravom kilometražom, servisnom istorijom, bukvalno svaki račun od servisa, kupovine i zamene guma sam dobio uz njega ali nakon 2 godine vožnje, neko u SRB je nešto zeznuo.

KKK-666

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?
(TikTuk, 18. januar 2023 13:21)

Ma kakvi.

Republika srpska

pre 1 godinu

Lično obišao mnogo lokacija u Njemačkoj gdje Turci,razni Arapi navlače ogromne količine teže havarisani (ne parking unfal)vozila i rade ih "Nur fur export"
Jares wage po 300.000 na satu vraćaju na 70.000

@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.

KKK-666

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.

Ajzak

pre 1 godinu

Kakvih lupetanja za vozila iz CH , u Švajcarskoj da kažem saobraćajnoj dozvoli pise odakle je auto uvezen pre registracije u CH itd itd.

Bgd

pre 1 godinu

Ne može jer se time bave Turci, Arapi i Balkanci. Dokazani prevaranti. Ko ima para neka kupi npva kola ili polovna od poznatog prodavca. Ostalo je mačka u džaku

Samo dođite u Sabac

pre 1 godinu

Svetska metropola s dugogodisnjom tradicijom poštenog poslovanja kada su polovnjaci u pitanju.

Imate da birate iz Nemačke, pa tako i ostalih zemalja.

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

ANALiticar

pre 1 godinu

kupio auto u Nemačkoj na placu, doterao ga ovde, na velikom servisu mi majstor kaže da unutra nema ni jedan original deo iz ovlascenog servisa, i da auto nije održavan kako treba. po GPS uredjaju vidim da je vožen u Belgiji, auto plac provalim da drži Turcin.
stalno ga nešto popravljam, servisima sam duplirao cenu.

Joj

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.
(Mrxi, 18. januar 2023 14:05)

Slažem se da ne može biti jeftin ali za sve postoji neka granica. Jel realno da neko prodaje Suzuki SX4 star 11 godina po ceni od 11.000 evra??? Ima i jedan primerak star 10 godina po istoj ceni. Mislim da je pojedine ljude uhvatilo neko neizlečivo ludilo, dal je posledica korone ili čega - ne znam. Mislim dao sam samo primer, ima malte ne za svaki model i marku auta sličan primer.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Može li mu se verovati ?

Naravno da može , naročito ako je prodavac autentičan Nemac sa prezimenom Sulejmanoglu !

Ili u Italiji autentičan Italijan sa prezimenom Krasnići ...

Bruka...

Veliki brat

pre 1 godinu

Može, ali prodavcu kao što je npr. onaj lik iz YT videa "European used-car dealers under pressure | Made in Germany", koji kupuje vozila na aukcijama od kuće koja ih prodaje isključivo dilerima koji se bave preprodajom polovnih automobila.
Sve vrste provera moguće, kompletna istorija, urađen servis i sl.

E, sad to što takav auto košta "malo" više nego da se kupi na placu kod nekih arapa ili turaka...

Vlad_Z

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa Car Vertical-om je vrlo loše. Dva puta sam pokušao da proverim auto i oba puta ga nisu imali u bazi (i ako su noviji auti održavani u ovlašćenim servisima). Posle sam se preganjao sa njima dva meseca da mi vrate novac.

mobi

pre 1 godinu

Auto iz Nemacke uopste ne mora da bude u dobrom stanju. Ne znam zasto to iko misli. Njihova auta moraju svake tri godine da prodju TÜV sertifikaciju, da bi bila registrovana. Ako kupite auto u Nemackoj koje je zadnji put proslo TÜV pre 2 i nesto godine, velika je verovatnoca da cete bolje auto naci u Srbiji. Ako ipak auto ima vazeci sertifikat za jos npr. dve godine, to auto ce tesko doci do Srbije, jer ga i Nemci (a da ne pricam o ostalim narodima nastanjenim u DE) rado kupuju, a i cena je takva da nema racuna uvoziti u Srbiju. Dalje, putevi u DE su katastrofa (moze se na internetu naci da se cak i nemacke firme zale na puteve, jer im razvaljuju auta). Da prokomentarisem i ovog jutjubera, niko normalan ne zapuca 2000 km da pogleda/kupi auto koje je video na oglasu. Onda, to sto auto ima u svojoj istoriji upotrebu u drugoj drzavi, to je smesan argument da smatrate da je auto uvezeno u DE iz druge drzave. Ja zivim na granici sa Holandijom, vozim sluzbeno auto koje se 90% koristi u Holandiji, i sve 3 kazne sto sam dobio za brzinu su iz Holandije sto znaci da auto itekako ima istoriju van DE. Milion takvih slucajeva ima i sa Francuskom i svim ostalim granicnim zemljama. I zadnje, savet, ako mozete, uvozite/kupujte auta iz Holandije. Manje se izrabljuju (manja je i drzava), putevi 5x bolji, ogranicenje po danu na autoputu 100 km/h (sto je bolje za auto nego da ga neko stalno dere 150-180 km/h). Holandija ima puno bolje subvencije za EV, tako da se Holandjani lakse odlucuju na prodaju dobrog npr. dizela i da ga zamene sa EV, nego Nemac. I verovatnoca da vam auto u DE prodaje bas Nemac, rapidno opada s vremenom.

gagit

pre 1 godinu

Kada kupujes polovan automobil, bilo gde na svetu, rizikujes, kupujes macku u dzaku, i to nikada nece biti drugacije, jer proizvodjaci tih automobila ne zele da bude drugacije! Stvar je prosta, oni vec odavno mogu da naprave zastitu za km sat, da ne moze niko da ga vrati ili zameni, ali ne zele, jer kako bi onda prodavali nova vozila? Eto, ja sam promenio preko 20 polovnih automobila u zivotu, ali poslednja 2 sam kupio nova, jer mi je dosta krseva sa vracenom km i peglanom sasijom, kupim nov, i vozim par godina. Proizvodjace bas briga sta ce sa tim vozilom biti nakon isteka garancije, cak im ide u prilog da se sa njima mulja, prosto.

Mrxi

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.

pohlepa za novcem je neizleciva

pre 1 godinu

Ne moze se ni u jednoj zemlji u EU verovati trgovcima automobila. Kada bi se vratili unazad tridesetak i kusur godina, onda bi mogli verovati trgovcima. Nije vise EU kao sto je nekad bila. U koju god zemlju da odes, naici ces na arape, turke, nase i raznorazne druge prevarante, koji ne samo da licno varaju kupce, nego su i "izvornim" trgovcima doticne zemlje u kojoj zive, "nametnuli" lopovski mentalitet kao da je to nesto sasvim normalno. Ipak se moraju otvoriti, i oci i usi, i traziti automobil samo sa velikim oprezom, a najbolje imati pored sebe kao pomoc, iskrenog i postenog coveka koji se razume u automobile(mozda mehanicar), ili automobil pre kupovine proveriti u nekom auto servisu.

TikTuk

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?

Dada

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2275328#k41129584

Ni to ti nije nikakva garancija, šta ako je u ugovoru o lizingu bila limitirana kilometraža na 15k km, a ovaj je vozio 60, pa 1x godišnje vraćao kad treba da uradi servis u ovlašćenom.

Slovenac

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.

Bane

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.

Rodoljub

pre 1 godinu

molim sugrađane da već jednom zaborave na Tita, Antu Markovića i slične istorijske incidente i shvate da žive u najsiromašnijoj zemlji Evrope, i da zaborave na 4 točka. imati auto dok taljigaš sa platicom od 500-600 evra je nemoguće. nego na bicikl ili skuter, kao pola Indije

Grk

pre 1 godinu

Boze sacuvaj to nesmete sebi dozvoliti. Mozda nekada ali poslednjih 20god sanse nema laziraju prikrivaju sta sve nerade da dodju do profita

Toyota, Kia, Hyundai, Volvo, Ford, Opel, Peugeot, Renault

pre 1 godinu

Ne može mu se verovati, naravno. To sada uglavnom u Nemačkoj rade turci. Gomila prevara, prepravljanje auta, vraćanje kilometraže. Pogotovo ovo važi za ove podgrejane leševe koji su ovde najtraženiji - BMW, VW, Audi i Mercedes. Kod Forda i Opela je malo bolja situacija. Tu već može nešto da se prebere a kvalitet isti ako ne i bolji od ovih lešina i frankenštajna od (neopravdano) najtraženijih brendova.

Branko

pre 1 godinu

Arape i Turke u sirokom luku zaobilaziti. Ili ovlasceni autosalon ili privatno sa kompletnom istorijom servisa. U nemackim papirima pise koliko je bilo predhodnih vlasnika i ako ih je vise od 2 i ako nema servisnu knjizicu izbegavati auto

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom ne . Posto su prodavci pol.automobila ovde pretezno turci , albanci, bosanci , pazarci a naucili su se i mnogi nemci na prevare , onda jedino se moze verovati u slucaju lizinga kada je Auto vracen i tu zateceno stanje odgovara stvarnom stanju .

C i n i k

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
Npr za CH se zna da se vozila uvoze iz regiona Ticini/Lugano gde je zapravo 90% IT zajednica, ta vozila imaju formalno dokaz da su iz CH ali su sve vreme odrzavana u IT i pretezno im je vracena km.
To recimo nije cest slucaj za Zurich ali su u Zurich/u vozila min 50,60% skuplja pa zato i nisu za preprodaju..
A sta pisati o D?!
Prodavci svuda na svetu gledaju da zarade maximalno, nznm odakle uopste ideja da te Nemac nece prevariti ako ima priliku i uostalom bilo ko bz obzira na nacionalnost?
Ko je naivan pa misli da je to nemoguce ja necu da mu rusim iluzije..

нс бој

pre 1 godinu

Ако дајете више пара онда само и једино аутосалон,ако би за мање пара да ризикујете онда може и ауто плац. Боља варијанта је лично од Немаца,јер су у бити поштен народ,одржавају аута редовно,поштују законе и прописе,

C i n i k

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!
(D.R, 18. januar 2023 11:07


Slazem se ali i to sa leasing kucama moze da bude prevara, jer niko nma evidenciju da li si izmedju 2 servisa bio van ovlascenog servisera i vratio km..

Milos

pre 1 godinu

Sve i jedan prodavac polovnih vozila(nekad smo ih zvali svercer) koga ja znam je covek niskih moralnih nacela(nekad smo ih zvali prevarant)

D.R

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!

Rodoljub

pre 1 godinu

molim sugrađane da već jednom zaborave na Tita, Antu Markovića i slične istorijske incidente i shvate da žive u najsiromašnijoj zemlji Evrope, i da zaborave na 4 točka. imati auto dok taljigaš sa platicom od 500-600 evra je nemoguće. nego na bicikl ili skuter, kao pola Indije

D.R

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!

Milos

pre 1 godinu

Sve i jedan prodavac polovnih vozila(nekad smo ih zvali svercer) koga ja znam je covek niskih moralnih nacela(nekad smo ih zvali prevarant)

C i n i k

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
Npr za CH se zna da se vozila uvoze iz regiona Ticini/Lugano gde je zapravo 90% IT zajednica, ta vozila imaju formalno dokaz da su iz CH ali su sve vreme odrzavana u IT i pretezno im je vracena km.
To recimo nije cest slucaj za Zurich ali su u Zurich/u vozila min 50,60% skuplja pa zato i nisu za preprodaju..
A sta pisati o D?!
Prodavci svuda na svetu gledaju da zarade maximalno, nznm odakle uopste ideja da te Nemac nece prevariti ako ima priliku i uostalom bilo ko bz obzira na nacionalnost?
Ko je naivan pa misli da je to nemoguce ja necu da mu rusim iluzije..

Branko

pre 1 godinu

Arape i Turke u sirokom luku zaobilaziti. Ili ovlasceni autosalon ili privatno sa kompletnom istorijom servisa. U nemackim papirima pise koliko je bilo predhodnih vlasnika i ako ih je vise od 2 i ako nema servisnu knjizicu izbegavati auto

Mrxi

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.

Slovenac

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.

Bane

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.

Toyota, Kia, Hyundai, Volvo, Ford, Opel, Peugeot, Renault

pre 1 godinu

Ne može mu se verovati, naravno. To sada uglavnom u Nemačkoj rade turci. Gomila prevara, prepravljanje auta, vraćanje kilometraže. Pogotovo ovo važi za ove podgrejane leševe koji su ovde najtraženiji - BMW, VW, Audi i Mercedes. Kod Forda i Opela je malo bolja situacija. Tu već može nešto da se prebere a kvalitet isti ako ne i bolji od ovih lešina i frankenštajna od (neopravdano) najtraženijih brendova.

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom ne . Posto su prodavci pol.automobila ovde pretezno turci , albanci, bosanci , pazarci a naucili su se i mnogi nemci na prevare , onda jedino se moze verovati u slucaju lizinga kada je Auto vracen i tu zateceno stanje odgovara stvarnom stanju .

Dada

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2275328#k41129584

Ni to ti nije nikakva garancija, šta ako je u ugovoru o lizingu bila limitirana kilometraža na 15k km, a ovaj je vozio 60, pa 1x godišnje vraćao kad treba da uradi servis u ovlašćenom.

Dragoje

pre 1 godinu

Živim u Austriji i ne bavim se automobilima: polovni automobil kupujem samo od austrijanaca koji žive van velikih gradova. Auto mora biti sa kompletnom servisnom istorijom i svim računima. Ako je moguće tražim i OeAMTC proveru i to je to.
Ali se plati cena koja je oglašena, možda koja stotina evra niže i takav automobil služi. Niko nije lud da prodaje jeftino i svako vrlo dobro zna vrednost svoje imovine.

нс бој

pre 1 godinu

Ако дајете више пара онда само и једино аутосалон,ако би за мање пара да ризикујете онда може и ауто плац. Боља варијанта је лично од Немаца,јер су у бити поштен народ,одржавају аута редовно,поштују законе и прописе,

Red Orchestra

pre 1 godinu

Ne moze se verovati. Polovan auto samo od poznatog vlasnika sa poznatom istorijom odrzavanja. Moze se dobro proci i sa vozilom kupljenim novim u Srbiji sa servisnom knjizicom ali to nije uvek 100% pouzdano ako je pre odlaska u ovlasceni servis negde vracana kilometraza. Moja preporuka je kupiti automobil od kulturnog coveka intelektualca. Veca je sansa da je vozilo normalno eksploatisano a servisna knjizica pouzdana. Bezite od dzibera i primitivaca sta god da nude.

C i n i k

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!
(D.R, 18. januar 2023 11:07


Slazem se ali i to sa leasing kucama moze da bude prevara, jer niko nma evidenciju da li si izmedju 2 servisa bio van ovlascenog servisera i vratio km..

pohlepa za novcem je neizleciva

pre 1 godinu

Ne moze se ni u jednoj zemlji u EU verovati trgovcima automobila. Kada bi se vratili unazad tridesetak i kusur godina, onda bi mogli verovati trgovcima. Nije vise EU kao sto je nekad bila. U koju god zemlju da odes, naici ces na arape, turke, nase i raznorazne druge prevarante, koji ne samo da licno varaju kupce, nego su i "izvornim" trgovcima doticne zemlje u kojoj zive, "nametnuli" lopovski mentalitet kao da je to nesto sasvim normalno. Ipak se moraju otvoriti, i oci i usi, i traziti automobil samo sa velikim oprezom, a najbolje imati pored sebe kao pomoc, iskrenog i postenog coveka koji se razume u automobile(mozda mehanicar), ili automobil pre kupovine proveriti u nekom auto servisu.

PAJSER

pre 1 godinu

Zato ja ne kupujem kola u Nemačkoj nego kod nas. Kod nas te isto domaćin/prodavac zaj.be ali ti sipa rakiju, žena skuva kafu, ispričate se kao komšije, sve kako treba. Posle ću i ja nekog tako da ugostim za par godina, kad budem menjao auto

Nikola

pre 1 godinu

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Decko, auto je skraceno od automobil i nije srednjeg roda. Automobil je izgledao, a ne izgledalo. Bosanski jezik ne postoji.

KKK-666

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.

Nenad

pre 1 godinu

Najjači au mi ovi što vodaju srručnjake sa sobom da provere auto.Možete ga proveravati kolko hoćete i voditi sa sobom kakve god hoćete stručnjake može da te služi 30 godina,a može da zariba posle 2 dana. Druga je stvar za kilometražu al sve ostalo je mačka u džaku.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Može li mu se verovati ?

Naravno da može , naročito ako je prodavac autentičan Nemac sa prezimenom Sulejmanoglu !

Ili u Italiji autentičan Italijan sa prezimenom Krasnići ...

Bruka...

Mario

pre 1 godinu

Tekst je u stilu: Nismo mi jedini lažovi jer i drugi lažu.
I kao dokaz odu kod trgovca turčina.
I to je "dokaz" da u Njemačkoj lažu.
Teže je u njemačkoj naći lažni oglas nego u Srbiji kupiti ispravan auto.
Ili drugim riječima u Njemačkoj se toliko laže koliko se u Srbiji govori istina. Dakle jako malo.

zvrle

pre 1 godinu

Pa vi hocete da kazete da ono kod nemacke babe nije bezbedna kupovina...? :P
(Ludi Mile, 18. januar 2023 16:08)

Nije, zato sto nemacke babe nisu kao nase. Nemacke babe znaju da legnu na gas da gume gore.

@@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Zato sto je njima samo burek-burek, a sve ostalo su pite, sirnice... a onda im je i burek- to burek, jel de? A valuta im je zamisli "kovertibilna" marka... u prevodu, tu gde pocinje Bosna, tu prestaje svaka logika.

mobi

pre 1 godinu

Auto iz Nemacke uopste ne mora da bude u dobrom stanju. Ne znam zasto to iko misli. Njihova auta moraju svake tri godine da prodju TÜV sertifikaciju, da bi bila registrovana. Ako kupite auto u Nemackoj koje je zadnji put proslo TÜV pre 2 i nesto godine, velika je verovatnoca da cete bolje auto naci u Srbiji. Ako ipak auto ima vazeci sertifikat za jos npr. dve godine, to auto ce tesko doci do Srbije, jer ga i Nemci (a da ne pricam o ostalim narodima nastanjenim u DE) rado kupuju, a i cena je takva da nema racuna uvoziti u Srbiju. Dalje, putevi u DE su katastrofa (moze se na internetu naci da se cak i nemacke firme zale na puteve, jer im razvaljuju auta). Da prokomentarisem i ovog jutjubera, niko normalan ne zapuca 2000 km da pogleda/kupi auto koje je video na oglasu. Onda, to sto auto ima u svojoj istoriji upotrebu u drugoj drzavi, to je smesan argument da smatrate da je auto uvezeno u DE iz druge drzave. Ja zivim na granici sa Holandijom, vozim sluzbeno auto koje se 90% koristi u Holandiji, i sve 3 kazne sto sam dobio za brzinu su iz Holandije sto znaci da auto itekako ima istoriju van DE. Milion takvih slucajeva ima i sa Francuskom i svim ostalim granicnim zemljama. I zadnje, savet, ako mozete, uvozite/kupujte auta iz Holandije. Manje se izrabljuju (manja je i drzava), putevi 5x bolji, ogranicenje po danu na autoputu 100 km/h (sto je bolje za auto nego da ga neko stalno dere 150-180 km/h). Holandija ima puno bolje subvencije za EV, tako da se Holandjani lakse odlucuju na prodaju dobrog npr. dizela i da ga zamene sa EV, nego Nemac. I verovatnoca da vam auto u DE prodaje bas Nemac, rapidno opada s vremenom.

KKK-666

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?
(TikTuk, 18. januar 2023 13:21)

Ma kakvi.

Nikola

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.

Grk

pre 1 godinu

Boze sacuvaj to nesmete sebi dozvoliti. Mozda nekada ali poslednjih 20god sanse nema laziraju prikrivaju sta sve nerade da dodju do profita

Joj

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.
(Mrxi, 18. januar 2023 14:05)

Slažem se da ne može biti jeftin ali za sve postoji neka granica. Jel realno da neko prodaje Suzuki SX4 star 11 godina po ceni od 11.000 evra??? Ima i jedan primerak star 10 godina po istoj ceni. Mislim da je pojedine ljude uhvatilo neko neizlečivo ludilo, dal je posledica korone ili čega - ne znam. Mislim dao sam samo primer, ima malte ne za svaki model i marku auta sličan primer.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !

Ako želite da vidite prava go dodjite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !
(Tomy Čubura, 18. januar 2023 20:45

Nije čovek,on je Slovenac🤣🤣🤣🤪

Sisko

pre 1 godinu

Znam za lika Koji doveze kombi iz Nemacke 5 god star sa predjenih 350000.Kombi bio u gradjevini.Slomljen od tereta stavi novi patos i skine lesonit sa bocnih zidova u teretnom delu.Spusti km na 170000 . Uradi ovde servise .Bude u Bg 3 dana i vrati ga za Nemacku.

alex

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

E slovenac, prilicno mnogo vremena provodis na srpskim portalima koliko uporno negativno pricas. Pa ono, vidi malo neku pomoc nesto.

ANALiticar

pre 1 godinu

kupio auto u Nemačkoj na placu, doterao ga ovde, na velikom servisu mi majstor kaže da unutra nema ni jedan original deo iz ovlascenog servisa, i da auto nije održavan kako treba. po GPS uredjaju vidim da je vožen u Belgiji, auto plac provalim da drži Turcin.
stalno ga nešto popravljam, servisima sam duplirao cenu.

Bgd

pre 1 godinu

Ne može jer se time bave Turci, Arapi i Balkanci. Dokazani prevaranti. Ko ima para neka kupi npva kola ili polovna od poznatog prodavca. Ostalo je mačka u džaku

Neko iz mase

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kupovo prijatelj auto u Luksemburgu.
Nakon što su dogovorili cijenu čovjek mu doda 4 nove gume koje je zaboravio spomenuti i ode na benzinsku i natoči auto do vrha.
Samo da spomenem, radilo se o Peugeotu 308 dizel starom 4 godine sa 75.000 km i kupljen je za 60% cijene novog.
Kada ljudi imaju para sretni su da prodaju stari auto i njih 500 eura uopće ne zanima, a sirotinja i Bogu si teška...

GALE

pre 1 godinu

Ako kupujete polovni auto u Nemackoj morauju da vam dạju garanciju 12meseci!Nasi vecinom kupuju polovna kola kod divljih prodavaca,a to su Turci,Arapi i preprodavci sa Balkana!

Vlad_Z

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa Car Vertical-om je vrlo loše. Dva puta sam pokušao da proverim auto i oba puta ga nisu imali u bazi (i ako su noviji auti održavani u ovlašćenim servisima). Posle sam se preganjao sa njima dva meseca da mi vrate novac.

Samo dođite u Sabac

pre 1 godinu

Svetska metropola s dugogodisnjom tradicijom poštenog poslovanja kada su polovnjaci u pitanju.

Imate da birate iz Nemačke, pa tako i ostalih zemalja.

@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.

Konfučije

pre 1 godinu

U Nemačkoj posluju razni prodavci. Vozila, koja su interesantna za naše tržište (uvek ima izuzetaka) Nemci ne prodaju. Takvim automobilima se uglavnom bave gospoda: Ahrari, Gaši, Budescu, Baćo... Vozila u Nemačkoj, sa malo kilometara, dobro održavana, bez oštećenja, mlada... uopšte nisu jeftina, čak ni povoljna. E takvim autima trguju Nemci u salonima, pri kupovini te ne pita da li je export vozilo, zakonska garancija je minimum godinu dana, često i više daju.

TikTuk

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?

Nik

pre 1 godinu

a onda se ispostavi poreklom sa nasih prostora !
(Nastavnik, 18. januar 2023 17:55)

Da, ali i kod nas ga vozila baba samo do pijace i nazad.

Republika srpska

pre 1 godinu

Lično obišao mnogo lokacija u Njemačkoj gdje Turci,razni Arapi navlače ogromne količine teže havarisani (ne parking unfal)vozila i rade ih "Nur fur export"
Jares wage po 300.000 na satu vraćaju na 70.000

Rupa sveta

pre 1 godinu

Prošao sveta a većih pokvarenjaka od naših na teritoriji Bg(sa svih strana došlo) NEMA.
Mislite da je zbog ničega sve ovo što nam se dešava zadnjih 30 godina?

gagit

pre 1 godinu

Kada kupujes polovan automobil, bilo gde na svetu, rizikujes, kupujes macku u dzaku, i to nikada nece biti drugacije, jer proizvodjaci tih automobila ne zele da bude drugacije! Stvar je prosta, oni vec odavno mogu da naprave zastitu za km sat, da ne moze niko da ga vrati ili zameni, ali ne zele, jer kako bi onda prodavali nova vozila? Eto, ja sam promenio preko 20 polovnih automobila u zivotu, ali poslednja 2 sam kupio nova, jer mi je dosta krseva sa vracenom km i peglanom sasijom, kupim nov, i vozim par godina. Proizvodjace bas briga sta ce sa tim vozilom biti nakon isteka garancije, cak im ide u prilog da se sa njima mulja, prosto.

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

Ni carvertical nije 100% pouzdan. Moj auto se vodi kao 'sumnjiv' jer je neko negde u SRB uneo pogrešnu kilometražu. umesto 153xxxkm, upisano je 135xxx. U servisu je uredno upisana kilometraža od 145xxxkm 3 meseca pre registracije.
Naravno, baza je dobra jer se svaka radnja na kolima preuzima od servisa, ABS ili osiguravajuće kuće ali iz mog primera je nečija greška napravila problem i ako je auto kupljen u D, zvanična auto kuća, sa pravom kilometražom, servisnom istorijom, bukvalno svaki račun od servisa, kupovine i zamene guma sam dobio uz njega ali nakon 2 godine vožnje, neko u SRB je nešto zeznuo.

jokarson

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.
(KKK-666, 18. januar 2023 19:04)

Ko nam je kriv kad uzmemo reč iz tuđeg jezika i promenimo joj rod.

anti Rola

pre 1 godinu

Svuda se laze i maze, na zapadu postoje auta za export, km preko 25000, lako havarisana, motor kapput izd.
Inace kupio sam Audi preko telefona, covek doterao auto ja njemu pare, vozio ga tri godine samo ulje i filtere menjao takobda ima ih razni.

Orač

pre 1 godinu

... ako smete, napišite tekst o norveškom zakonu i principima po kojim se mogu oglašavati prodaje polovnih vozila... koje su i kakve sankcije za davanje lažnih informacija o vozilu i kako se jednostavno i transparentno mogu proveriti podaci o vozilu koje je u oglasu...

mirach

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.
(Nikola, 18. januar 2023 20:40)

Resio covek dilemu svih komentara. Uz treba dodati, dobies minimum garanciju od godinu dana na ceo motor upravo u servisu proizvodjaca automobila, sto je dovoljan period da primetis problem. Ja sam se po zavrsetku garancije zalio kao problem sa menjacem, auto su drzali u servisu nedelju dana i dobio sam izvestaj da je lamela na 80% eksplatacionog veka i sve ostalo OK. itd.

Veliki brat

pre 1 godinu

Može, ali prodavcu kao što je npr. onaj lik iz YT videa "European used-car dealers under pressure | Made in Germany", koji kupuje vozila na aukcijama od kuće koja ih prodaje isključivo dilerima koji se bave preprodajom polovnih automobila.
Sve vrste provera moguće, kompletna istorija, urađen servis i sl.

E, sad to što takav auto košta "malo" više nego da se kupi na placu kod nekih arapa ili turaka...

???

pre 1 godinu

Može, zvaničnim salonima u kojima Nemci sami menjaju svoje "staro" za novo. Automobili sa garancijom, ali to naši ne kupuju jer su preskupi.

lo

pre 1 godinu

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.
(Alex, 19. januar 2023 09:23)

Ono kad sedis u kafani u Srbiji i slusas sta nas narod prica o Svajcarskoj i njihovim autima, pa dodjes ovde prepricavati... Zivis u 20om veku, kada je sve bilo tako kako si napisao.

Ajzak

pre 1 godinu

Kakvih lupetanja za vozila iz CH , u Švajcarskoj da kažem saobraćajnoj dozvoli pise odakle je auto uvezen pre registracije u CH itd itd.

Hans

pre 1 godinu

Automobil se kupi na lokalnim malim oglasima od lika iz nekog sela koji to ne radi profesionalno nego se resava svog polovnog vozila. Na osnovu sadrzaja oglasa, nacin ana koji covek komunicira i drugih parametara da se sa velikom verovatnocom oceniti o kome se radi. Ja samo mozda rasisata ali nista sa "malom azijom" ne radim, nemci iz malih mesta i sa sela su prosto ljudi konzervativni, odgojeni da ne varaju a i nemaju neke potrebe. Po velikim gradovima zivi najrazlicitija bagra koja hoce leba bez motike i treba ih se kloniti.

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

@Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 19. januar 2023 01:48)
Nisi razumeo, ali nema veze.

Zile

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)

Pa ako je tako ko onda u Srbiji moze takav auto da kupi? Stalno kukate kako nemate ni za 'leba.

shone

pre 1 godinu

(mobi, 18. januar 2023 16:20)

Sve u pravu..

Ja lično živim u Holandiji kupio BMW od Turčina koji ga je uvezao od Šiptara iz Belgije, koji je uvezao auto iz Italije gde je bila prva registracija. Auto je super uvek mi izmami osmeh kad ga vozim. Naravno, uložio sam malo para (oko 3,5k) da sredim neke stvari, ali to je ok jer sam ga i platio jeftino (12.5k). Ali kako je plata oko 4.5k nema problema, mogu da priuštim tako nešto i uživam u vožnji...

ej

pre 1 godinu

Kupiti dobar auto u nemackoj je veoma lako jer svaki auto ima papirologiju sa svim ostecenjima i prehodnim vlasnicima.
Pored toga ukoliko nakon kupovine shvatite da ste na bilo koji nacin prevareni auto mozete vratititi uz povrat novca plus sve nastale troskove.
So neko rece kupovati auto samo od poznatih kuca tipa odes na sajt bmw, merc, wv i odaberes sekciju polovni automobili.
Ako kupujes na placu od tucina, balkanca i sl onda si sam kriv sto sve nisi proverio.

Alex

pre 1 godinu

Najbolji polovnjaci su iz CH, ali nkako kupovati od arapa!
(pera zdera, 19. januar 2023 08:10

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.

genijalac

pre 1 godinu

samo od ovlastenog u nemackoj. kad sam trazio auto preko mobile.de svaki put kad odem na google maps da vidim adresu gde se prodaje %99 je to neki auto limar turcin,rus... a reviews ubi boze. nađem auto kod ovlastenog 3g star mala kilimetraza i jos dobijem garanciju 1g a nista posebno skuplji. tako da ako idete na mobile.de i sebi kupujete obavezno na gmaps da proverite adresu ko je i sta je.

Veliki brat

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

U Nemačkoj imaš BCA, gde se polovni automobili kupuju na aukciji (ko najviše ponudi), ali prodaju samo pojedinačnim preprodavcima, pa moraš da nađeš nekog takvog.
Imaš na YT video "European used-cars dealers under pressure", prikazan je primer kako neki "Oguzhan Firat" bira auto koji će kupiti za dalju prodaju - da, eto, ni tu nisu mogli da izbegnu turčina :)))
Ali, ako hoćeš da zaobiđeš turke, arape i slične, u tom video se recimo pojavljuje neki Andreas Fabian, pa vidi da nađeš njega :)

Uglavnom, nađeš nekog ko kupuje na tim aukcijama (jer su dostupne samo za dilere polovnih automobila), i lepo kažeš kakav ćeš auto, da nije imao nekih značajnih oštećenja ili saobraćajku, oni auta za koja su zainteresovani detaljno pregledaju, onda je samo problem do koje cene da idu, jer može da se učestvuje i preko interneta.

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

https://www.phoenix-garage.ch/de/

Dobri su sa cenom, i pravi su nacionalisti :)

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ovlašćeni saloni, koje neki pominju, prodaju automobile na aukcijama. Mora se imati papir za učešće na takvim događajma, i koji se dosta plaća. Dakle, morate biti prodavac polovnjaka.

Elez Knjazo

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
(C i n i k, 18. januar 2023 12:41)

Ajde molim te, ko to tako verujeda tamo zive SAMO posteni ljudi? Ni najveci germanofili. Nego je tesko prelomiti preko usta - Nemci su U PROSEKU mnogo, mnogo posteniji od nas. Tacka.

Lik lik.

pre 1 godinu

Zivim u De i iz licnog iskustva mogu da kazem da treba malo i srece uz sve papire i garancije. Kupim od Turcina Kiu za 2500e. Kaze ice ti do sledece godine i menjaj. 5 godina ni stucnula nije...

Pera

pre 1 godinu

Fora je u Turcima i ostalim klanjajucim prodavcima. Evo vozim vec moj treći i mami sam uvezao jedan. Tri automobila sam kupio od Nemaca (vlasnika lično), dok je moj prethodni sa auto placa koji je u vlasništvu Nemca. Prvo pogledajte ocene i koliko ocena ima auto plac na mobile.de i autoscout pa tek onda na put.
Moj auto je imao manji udes u levo krilo, covek mi lepo pokayao slike i racune da je sve zamenjeno u Opelovom servisu, nikakav problem.

StevaDžo

pre 1 godinu

....moja preporuka: kupiti na auto plačevima u ŠA i sličnima...kako znam? Preporuka od brata Bugara sa auto placa u Ulmu....brat ima autove samo za eksport...gledao za sina Golf 5 utegnut "ko čaša" ali bugar kaže " bratko ja prodavam autove samo za export"..statistika (tekst sa NEMAČKOG govornog područja od prošle godine): "svaki treći auto (u DE ) od dugog vlasnika ima vraćenu kilometražu..pre par godina kupio sam auto u Belgiji a ne u Srb....jedno je sigurno....kilometraža je vraćena jednom a ne dva puta....

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Nije jednostavno izabrati polovan auto.Iskusni ljudi tvrde kad se promeni nacin voznje(vlasnik)tad se najcesce desavaju kvarovi na motoru.?Ja imam takvo iskustvo da sam cesto kupovao sa jacim motorom 2.0 L 6 zylinder i oko 100konja redovno ulje menjati i nikad problema.Kad se kupuje od Auto Haus oni i za polovne daju 6 mes.do 1 godine garanciju.Ali generalno privatno ili od servisa kupovina je mala lutrija.

Dragan

pre 1 godinu

Германи су после Британаца постали највећи подлаци и преваранти у свету, само нису тако наивни да варају простачки и брутално као ови наши на балкану... Германски преваранти веарају смишљено, методични, суптилно - пуно бољи преваранти од Срба и осталих балканаца. А када краду никада не краду на мало - само на велико, украду ти целу државу, нису ко ове наше јајаре да краду на мало.

TikTuk

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?

Rodoljub

pre 1 godinu

molim sugrađane da već jednom zaborave na Tita, Antu Markovića i slične istorijske incidente i shvate da žive u najsiromašnijoj zemlji Evrope, i da zaborave na 4 točka. imati auto dok taljigaš sa platicom od 500-600 evra je nemoguće. nego na bicikl ili skuter, kao pola Indije

shone

pre 1 godinu

(mobi, 18. januar 2023 16:20)

Sve u pravu..

Ja lično živim u Holandiji kupio BMW od Turčina koji ga je uvezao od Šiptara iz Belgije, koji je uvezao auto iz Italije gde je bila prva registracija. Auto je super uvek mi izmami osmeh kad ga vozim. Naravno, uložio sam malo para (oko 3,5k) da sredim neke stvari, ali to je ok jer sam ga i platio jeftino (12.5k). Ali kako je plata oko 4.5k nema problema, mogu da priuštim tako nešto i uživam u vožnji...

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

D.R

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!

C i n i k

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
Npr za CH se zna da se vozila uvoze iz regiona Ticini/Lugano gde je zapravo 90% IT zajednica, ta vozila imaju formalno dokaz da su iz CH ali su sve vreme odrzavana u IT i pretezno im je vracena km.
To recimo nije cest slucaj za Zurich ali su u Zurich/u vozila min 50,60% skuplja pa zato i nisu za preprodaju..
A sta pisati o D?!
Prodavci svuda na svetu gledaju da zarade maximalno, nznm odakle uopste ideja da te Nemac nece prevariti ako ima priliku i uostalom bilo ko bz obzira na nacionalnost?
Ko je naivan pa misli da je to nemoguce ja necu da mu rusim iluzije..

нс бој

pre 1 godinu

Ако дајете више пара онда само и једино аутосалон,ако би за мање пара да ризикујете онда може и ауто плац. Боља варијанта је лично од Немаца,јер су у бити поштен народ,одржавају аута редовно,поштују законе и прописе,

Mario

pre 1 godinu

Tekst je u stilu: Nismo mi jedini lažovi jer i drugi lažu.
I kao dokaz odu kod trgovca turčina.
I to je "dokaz" da u Njemačkoj lažu.
Teže je u njemačkoj naći lažni oglas nego u Srbiji kupiti ispravan auto.
Ili drugim riječima u Njemačkoj se toliko laže koliko se u Srbiji govori istina. Dakle jako malo.

Toyota, Kia, Hyundai, Volvo, Ford, Opel, Peugeot, Renault

pre 1 godinu

Ne može mu se verovati, naravno. To sada uglavnom u Nemačkoj rade turci. Gomila prevara, prepravljanje auta, vraćanje kilometraže. Pogotovo ovo važi za ove podgrejane leševe koji su ovde najtraženiji - BMW, VW, Audi i Mercedes. Kod Forda i Opela je malo bolja situacija. Tu već može nešto da se prebere a kvalitet isti ako ne i bolji od ovih lešina i frankenštajna od (neopravdano) najtraženijih brendova.

anti Rola

pre 1 godinu

Svuda se laze i maze, na zapadu postoje auta za export, km preko 25000, lako havarisana, motor kapput izd.
Inace kupio sam Audi preko telefona, covek doterao auto ja njemu pare, vozio ga tri godine samo ulje i filtere menjao takobda ima ih razni.

Nikola

pre 1 godinu

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Decko, auto je skraceno od automobil i nije srednjeg roda. Automobil je izgledao, a ne izgledalo. Bosanski jezik ne postoji.

alex

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

E slovenac, prilicno mnogo vremena provodis na srpskim portalima koliko uporno negativno pricas. Pa ono, vidi malo neku pomoc nesto.

mobi

pre 1 godinu

Auto iz Nemacke uopste ne mora da bude u dobrom stanju. Ne znam zasto to iko misli. Njihova auta moraju svake tri godine da prodju TÜV sertifikaciju, da bi bila registrovana. Ako kupite auto u Nemackoj koje je zadnji put proslo TÜV pre 2 i nesto godine, velika je verovatnoca da cete bolje auto naci u Srbiji. Ako ipak auto ima vazeci sertifikat za jos npr. dve godine, to auto ce tesko doci do Srbije, jer ga i Nemci (a da ne pricam o ostalim narodima nastanjenim u DE) rado kupuju, a i cena je takva da nema racuna uvoziti u Srbiju. Dalje, putevi u DE su katastrofa (moze se na internetu naci da se cak i nemacke firme zale na puteve, jer im razvaljuju auta). Da prokomentarisem i ovog jutjubera, niko normalan ne zapuca 2000 km da pogleda/kupi auto koje je video na oglasu. Onda, to sto auto ima u svojoj istoriji upotrebu u drugoj drzavi, to je smesan argument da smatrate da je auto uvezeno u DE iz druge drzave. Ja zivim na granici sa Holandijom, vozim sluzbeno auto koje se 90% koristi u Holandiji, i sve 3 kazne sto sam dobio za brzinu su iz Holandije sto znaci da auto itekako ima istoriju van DE. Milion takvih slucajeva ima i sa Francuskom i svim ostalim granicnim zemljama. I zadnje, savet, ako mozete, uvozite/kupujte auta iz Holandije. Manje se izrabljuju (manja je i drzava), putevi 5x bolji, ogranicenje po danu na autoputu 100 km/h (sto je bolje za auto nego da ga neko stalno dere 150-180 km/h). Holandija ima puno bolje subvencije za EV, tako da se Holandjani lakse odlucuju na prodaju dobrog npr. dizela i da ga zamene sa EV, nego Nemac. I verovatnoca da vam auto u DE prodaje bas Nemac, rapidno opada s vremenom.

@@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.
(@Qvizac, 18. januar 2023 19:40)

Zato sto je njima samo burek-burek, a sve ostalo su pite, sirnice... a onda im je i burek- to burek, jel de? A valuta im je zamisli "kovertibilna" marka... u prevodu, tu gde pocinje Bosna, tu prestaje svaka logika.

Alex

pre 1 godinu

Najbolji polovnjaci su iz CH, ali nkako kupovati od arapa!
(pera zdera, 19. januar 2023 08:10

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.

C i n i k

pre 1 godinu

Samo auto sa isteklog lizinga gde je jedini i prvi vlasnik bila lizing kuća! Za sve drugačije postoji mogućnost neke prevare!!! I Nemci vole kao i svi lake zarade!
(D.R, 18. januar 2023 11:07


Slazem se ali i to sa leasing kucama moze da bude prevara, jer niko nma evidenciju da li si izmedju 2 servisa bio van ovlascenog servisera i vratio km..

Slovenac

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.

@Qvizac

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

U Bosni je auto srednjeg roda, "to auto" :). To su te specificnosti bosanskog jezika. Da je u Vojvodini zbog blizine Madjarske i madjarskog brkanja rodova bih jos i mogao da razumem, ali zasto je u Bosni auto "to" a nigde drugde na teritoriji bivse Yu je interesantno.

Ako želite da vidite prava go dodjite u hrvatsku 🤣

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !
(Tomy Čubura, 18. januar 2023 20:45

Nije čovek,on je Slovenac🤣🤣🤣🤪

Neko iz mase

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.

pohlepa za novcem je neizleciva

pre 1 godinu

Ne moze se ni u jednoj zemlji u EU verovati trgovcima automobila. Kada bi se vratili unazad tridesetak i kusur godina, onda bi mogli verovati trgovcima. Nije vise EU kao sto je nekad bila. U koju god zemlju da odes, naici ces na arape, turke, nase i raznorazne druge prevarante, koji ne samo da licno varaju kupce, nego su i "izvornim" trgovcima doticne zemlje u kojoj zive, "nametnuli" lopovski mentalitet kao da je to nesto sasvim normalno. Ipak se moraju otvoriti, i oci i usi, i traziti automobil samo sa velikim oprezom, a najbolje imati pored sebe kao pomoc, iskrenog i postenog coveka koji se razume u automobile(mozda mehanicar), ili automobil pre kupovine proveriti u nekom auto servisu.

Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd

Milos

pre 1 godinu

Sve i jedan prodavac polovnih vozila(nekad smo ih zvali svercer) koga ja znam je covek niskih moralnih nacela(nekad smo ih zvali prevarant)

Dada

pre 1 godinu

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=2275328#k41129584

Ni to ti nije nikakva garancija, šta ako je u ugovoru o lizingu bila limitirana kilometraža na 15k km, a ovaj je vozio 60, pa 1x godišnje vraćao kad treba da uradi servis u ovlašćenom.

Bane

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.

PAJSER

pre 1 godinu

Zato ja ne kupujem kola u Nemačkoj nego kod nas. Kod nas te isto domaćin/prodavac zaj.be ali ti sipa rakiju, žena skuva kafu, ispričate se kao komšije, sve kako treba. Posle ću i ja nekog tako da ugostim za par godina, kad budem menjao auto

Vlad_Z

pre 1 godinu

Moje iskustvo sa Car Vertical-om je vrlo loše. Dva puta sam pokušao da proverim auto i oba puta ga nisu imali u bazi (i ako su noviji auti održavani u ovlašćenim servisima). Posle sam se preganjao sa njima dva meseca da mi vrate novac.

gagit

pre 1 godinu

Kada kupujes polovan automobil, bilo gde na svetu, rizikujes, kupujes macku u dzaku, i to nikada nece biti drugacije, jer proizvodjaci tih automobila ne zele da bude drugacije! Stvar je prosta, oni vec odavno mogu da naprave zastitu za km sat, da ne moze niko da ga vrati ili zameni, ali ne zele, jer kako bi onda prodavali nova vozila? Eto, ja sam promenio preko 20 polovnih automobila u zivotu, ali poslednja 2 sam kupio nova, jer mi je dosta krseva sa vracenom km i peglanom sasijom, kupim nov, i vozim par godina. Proizvodjace bas briga sta ce sa tim vozilom biti nakon isteka garancije, cak im ide u prilog da se sa njima mulja, prosto.

KKK-666

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.

Zile

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)

Pa ako je tako ko onda u Srbiji moze takav auto da kupi? Stalno kukate kako nemate ni za 'leba.

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom ne . Posto su prodavci pol.automobila ovde pretezno turci , albanci, bosanci , pazarci a naucili su se i mnogi nemci na prevare , onda jedino se moze verovati u slucaju lizinga kada je Auto vracen i tu zateceno stanje odgovara stvarnom stanju .

Grk

pre 1 godinu

Boze sacuvaj to nesmete sebi dozvoliti. Mozda nekada ali poslednjih 20god sanse nema laziraju prikrivaju sta sve nerade da dodju do profita

Ajzak

pre 1 godinu

Kakvih lupetanja za vozila iz CH , u Švajcarskoj da kažem saobraćajnoj dozvoli pise odakle je auto uvezen pre registracije u CH itd itd.

Bgd

pre 1 godinu

Ne može jer se time bave Turci, Arapi i Balkanci. Dokazani prevaranti. Ko ima para neka kupi npva kola ili polovna od poznatog prodavca. Ostalo je mačka u džaku

čarobnjak iz voza

pre 1 godinu

Ni carvertical nije 100% pouzdan. Moj auto se vodi kao 'sumnjiv' jer je neko negde u SRB uneo pogrešnu kilometražu. umesto 153xxxkm, upisano je 135xxx. U servisu je uredno upisana kilometraža od 145xxxkm 3 meseca pre registracije.
Naravno, baza je dobra jer se svaka radnja na kolima preuzima od servisa, ABS ili osiguravajuće kuće ali iz mog primera je nečija greška napravila problem i ako je auto kupljen u D, zvanična auto kuća, sa pravom kilometražom, servisnom istorijom, bukvalno svaki račun od servisa, kupovine i zamene guma sam dobio uz njega ali nakon 2 godine vožnje, neko u SRB je nešto zeznuo.

Republika srpska

pre 1 godinu

Lično obišao mnogo lokacija u Njemačkoj gdje Turci,razni Arapi navlače ogromne količine teže havarisani (ne parking unfal)vozila i rade ih "Nur fur export"
Jares wage po 300.000 na satu vraćaju na 70.000

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 18. januar 2023 18:43)
čovek je pričao o autu , a ne o otpadu !

Branko

pre 1 godinu

Arape i Turke u sirokom luku zaobilaziti. Ili ovlasceni autosalon ili privatno sa kompletnom istorijom servisa. U nemackim papirima pise koliko je bilo predhodnih vlasnika i ako ih je vise od 2 i ako nema servisnu knjizicu izbegavati auto

Mrxi

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.

Joj

pre 1 godinu

Dobar automobil ne može biti jeftin. I to je tako u celom svetu. Problem je što naši ljudi misle da za malo novca kupuju "kao nov", "izašao iz salona", "švajcarac", "vozila ga baba" i ostale bajke koje im prodavci serviraju.
(Mrxi, 18. januar 2023 14:05)

Slažem se da ne može biti jeftin ali za sve postoji neka granica. Jel realno da neko prodaje Suzuki SX4 star 11 godina po ceni od 11.000 evra??? Ima i jedan primerak star 10 godina po istoj ceni. Mislim da je pojedine ljude uhvatilo neko neizlečivo ludilo, dal je posledica korone ili čega - ne znam. Mislim dao sam samo primer, ima malte ne za svaki model i marku auta sličan primer.

ANALiticar

pre 1 godinu

kupio auto u Nemačkoj na placu, doterao ga ovde, na velikom servisu mi majstor kaže da unutra nema ni jedan original deo iz ovlascenog servisa, i da auto nije održavan kako treba. po GPS uredjaju vidim da je vožen u Belgiji, auto plac provalim da drži Turcin.
stalno ga nešto popravljam, servisima sam duplirao cenu.

Samo dođite u Sabac

pre 1 godinu

Svetska metropola s dugogodisnjom tradicijom poštenog poslovanja kada su polovnjaci u pitanju.

Imate da birate iz Nemačke, pa tako i ostalih zemalja.

jokarson

pre 1 godinu

Auto je izgledao...a ne auto je izgledalo...
(Qvizac, 18. januar 2023 14:29)

To ti je uzaludna bitka, svi oni gone to auto iz avlije.
(KKK-666, 18. januar 2023 19:04)

Ko nam je kriv kad uzmemo reč iz tuđeg jezika i promenimo joj rod.

Sisko

pre 1 godinu

Znam za lika Koji doveze kombi iz Nemacke 5 god star sa predjenih 350000.Kombi bio u gradjevini.Slomljen od tereta stavi novi patos i skine lesonit sa bocnih zidova u teretnom delu.Spusti km na 170000 . Uradi ovde servise .Bude u Bg 3 dana i vrati ga za Nemacku.

Veliki brat

pre 1 godinu

Može, ali prodavcu kao što je npr. onaj lik iz YT videa "European used-car dealers under pressure | Made in Germany", koji kupuje vozila na aukcijama od kuće koja ih prodaje isključivo dilerima koji se bave preprodajom polovnih automobila.
Sve vrste provera moguće, kompletna istorija, urađen servis i sl.

E, sad to što takav auto košta "malo" više nego da se kupi na placu kod nekih arapa ili turaka...

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Može li mu se verovati ?

Naravno da može , naročito ako je prodavac autentičan Nemac sa prezimenom Sulejmanoglu !

Ili u Italiji autentičan Italijan sa prezimenom Krasnići ...

Bruka...

GALE

pre 1 godinu

Ako kupujete polovni auto u Nemackoj morauju da vam dạju garanciju 12meseci!Nasi vecinom kupuju polovna kola kod divljih prodavaca,a to su Turci,Arapi i preprodavci sa Balkana!

Nik

pre 1 godinu

a onda se ispostavi poreklom sa nasih prostora !
(Nastavnik, 18. januar 2023 17:55)

Da, ali i kod nas ga vozila baba samo do pijace i nazad.

Nenad

pre 1 godinu

Najjači au mi ovi što vodaju srručnjake sa sobom da provere auto.Možete ga proveravati kolko hoćete i voditi sa sobom kakve god hoćete stručnjake može da te služi 30 godina,a može da zariba posle 2 dana. Druga je stvar za kilometražu al sve ostalo je mačka u džaku.

ej

pre 1 godinu

Kupiti dobar auto u nemackoj je veoma lako jer svaki auto ima papirologiju sa svim ostecenjima i prehodnim vlasnicima.
Pored toga ukoliko nakon kupovine shvatite da ste na bilo koji nacin prevareni auto mozete vratititi uz povrat novca plus sve nastale troskove.
So neko rece kupovati auto samo od poznatih kuca tipa odes na sajt bmw, merc, wv i odaberes sekciju polovni automobili.
Ako kupujes na placu od tucina, balkanca i sl onda si sam kriv sto sve nisi proverio.

Rupa sveta

pre 1 godinu

Prošao sveta a većih pokvarenjaka od naših na teritoriji Bg(sa svih strana došlo) NEMA.
Mislite da je zbog ničega sve ovo što nam se dešava zadnjih 30 godina?

mirach

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.
(Nikola, 18. januar 2023 20:40)

Resio covek dilemu svih komentara. Uz treba dodati, dobies minimum garanciju od godinu dana na ceo motor upravo u servisu proizvodjaca automobila, sto je dovoljan period da primetis problem. Ja sam se po zavrsetku garancije zalio kao problem sa menjacem, auto su drzali u servisu nedelju dana i dobio sam izvestaj da je lamela na 80% eksplatacionog veka i sve ostalo OK. itd.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Ovlašćeni saloni, koje neki pominju, prodaju automobile na aukcijama. Mora se imati papir za učešće na takvim događajma, i koji se dosta plaća. Dakle, morate biti prodavac polovnjaka.

@Steve

pre 1 godinu

Verujte slobodno. Volite da lazete, volite da vas lazu. Dobar polovan auto u D kosta duplo koliko u SRB, sve sa prevozom i placenom carinom. To je realnost.
(Slovenac, 18. januar 2023 13:53)

Ne bas, rojak...

U srb cene idu preko za isti auto i isto stanje auta nego u nem

Auto uvezen iz nem ce biti veca cena u srb nego u nem ne racunajuci troskove uvoza prevoza itd
(Steve, 19. januar 2023 01:48)
Nisi razumeo, ali nema veze.

lo

pre 1 godinu

Baš naprotiv. CH izbegavati u širokom luku. Najveći problem je korozija na automobilima jer planinska je zemlja i zimi bacaju so u nenormalnim količinama. Motor možeš da zameniš ako je problem ali kad limarija kad počne da korodira, tu pomoći nema. Još neko napisa dole, u italijanskom delu Švajcarske, ko zna kako se održavaju auta a kao iz CH su. Neka hvala. Belgija, Francuska, Holandija, možda Nemačka može , ove planinske zemlje za izbegavati.
(Alex, 19. januar 2023 09:23)

Ono kad sedis u kafani u Srbiji i slusas sta nas narod prica o Svajcarskoj i njihovim autima, pa dodjes ovde prepricavati... Zivis u 20om veku, kada je sve bilo tako kako si napisao.

KKK-666

pre 1 godinu

Kupio sam u Njemackoj bmw x5. Kad sam hteo ovde da ga registrujem rekli su mi da je model x1 i da to nema veze sa onim sto mi je prodato. Cak sam i carinu platio na x5. Da li sam prevaren?
(TikTuk, 18. januar 2023 13:21)

Ma kakvi.

Nikola

pre 1 godinu

U Nemackoj polovni auto kupujte samo kod ovlascenih trgovaca za prodaju marke automobila koji hocete. BMW kod BMW-a, Mercedes kod Mercedesa a Audi kod Audija npr. To je skuplja varijanta, ali sigurna.

zvrle

pre 1 godinu

Pa vi hocete da kazete da ono kod nemacke babe nije bezbedna kupovina...? :P
(Ludi Mile, 18. januar 2023 16:08)

Nije, zato sto nemacke babe nisu kao nase. Nemacke babe znaju da legnu na gas da gume gore.

Red Orchestra

pre 1 godinu

Ne moze se verovati. Polovan auto samo od poznatog vlasnika sa poznatom istorijom odrzavanja. Moze se dobro proci i sa vozilom kupljenim novim u Srbiji sa servisnom knjizicom ali to nije uvek 100% pouzdano ako je pre odlaska u ovlasceni servis negde vracana kilometraza. Moja preporuka je kupiti automobil od kulturnog coveka intelektualca. Veca je sansa da je vozilo normalno eksploatisano a servisna knjizica pouzdana. Bezite od dzibera i primitivaca sta god da nude.

Dragoje

pre 1 godinu

Živim u Austriji i ne bavim se automobilima: polovni automobil kupujem samo od austrijanaca koji žive van velikih gradova. Auto mora biti sa kompletnom servisnom istorijom i svim računima. Ako je moguće tražim i OeAMTC proveru i to je to.
Ali se plati cena koja je oglašena, možda koja stotina evra niže i takav automobil služi. Niko nije lud da prodaje jeftino i svako vrlo dobro zna vrednost svoje imovine.

Konfučije

pre 1 godinu

U Nemačkoj posluju razni prodavci. Vozila, koja su interesantna za naše tržište (uvek ima izuzetaka) Nemci ne prodaju. Takvim automobilima se uglavnom bave gospoda: Ahrari, Gaši, Budescu, Baćo... Vozila u Nemačkoj, sa malo kilometara, dobro održavana, bez oštećenja, mlada... uopšte nisu jeftina, čak ni povoljna. E takvim autima trguju Nemci u salonima, pri kupovini te ne pita da li je export vozilo, zakonska garancija je minimum godinu dana, često i više daju.

Orač

pre 1 godinu

... ako smete, napišite tekst o norveškom zakonu i principima po kojim se mogu oglašavati prodaje polovnih vozila... koje su i kakve sankcije za davanje lažnih informacija o vozilu i kako se jednostavno i transparentno mogu proveriti podaci o vozilu koje je u oglasu...

Ivan ZG

pre 1 godinu

Kupovo prijatelj auto u Luksemburgu.
Nakon što su dogovorili cijenu čovjek mu doda 4 nove gume koje je zaboravio spomenuti i ode na benzinsku i natoči auto do vrha.
Samo da spomenem, radilo se o Peugeotu 308 dizel starom 4 godine sa 75.000 km i kupljen je za 60% cijene novog.
Kada ljudi imaju para sretni su da prodaju stari auto i njih 500 eura uopće ne zanima, a sirotinja i Bogu si teška...

Lik lik.

pre 1 godinu

Zivim u De i iz licnog iskustva mogu da kazem da treba malo i srece uz sve papire i garancije. Kupim od Turcina Kiu za 2500e. Kaze ice ti do sledece godine i menjaj. 5 godina ni stucnula nije...

Max von Laaberg

pre 1 godinu

Nije jednostavno izabrati polovan auto.Iskusni ljudi tvrde kad se promeni nacin voznje(vlasnik)tad se najcesce desavaju kvarovi na motoru.?Ja imam takvo iskustvo da sam cesto kupovao sa jacim motorom 2.0 L 6 zylinder i oko 100konja redovno ulje menjati i nikad problema.Kad se kupuje od Auto Haus oni i za polovne daju 6 mes.do 1 godine garanciju.Ali generalno privatno ili od servisa kupovina je mala lutrija.

Veliki brat

pre 1 godinu

U Cirihu su vlasnici tih manjih auto-placeva uglavnom sa nasih prostora, Arapi, i Turci. Rade ono sta su radili i kuci.
Verujem jedino ovlascenim salonima, tu se jos uvek nisam prevario. Skuplje ali se mirnije spava.
(Bane, 18. januar 2023 13:39)

Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

U Nemačkoj imaš BCA, gde se polovni automobili kupuju na aukciji (ko najviše ponudi), ali prodaju samo pojedinačnim preprodavcima, pa moraš da nađeš nekog takvog.
Imaš na YT video "European used-cars dealers under pressure", prikazan je primer kako neki "Oguzhan Firat" bira auto koji će kupiti za dalju prodaju - da, eto, ni tu nisu mogli da izbegnu turčina :)))
Ali, ako hoćeš da zaobiđeš turke, arape i slične, u tom video se recimo pojavljuje neki Andreas Fabian, pa vidi da nađeš njega :)

Uglavnom, nađeš nekog ko kupuje na tim aukcijama (jer su dostupne samo za dilere polovnih automobila), i lepo kažeš kakav ćeš auto, da nije imao nekih značajnih oštećenja ili saobraćajku, oni auta za koja su zainteresovani detaljno pregledaju, onda je samo problem do koje cene da idu, jer može da se učestvuje i preko interneta.

???

pre 1 godinu

Može, zvaničnim salonima u kojima Nemci sami menjaju svoje "staro" za novo. Automobili sa garancijom, ali to naši ne kupuju jer su preskupi.

Pera

pre 1 godinu

Fora je u Turcima i ostalim klanjajucim prodavcima. Evo vozim vec moj treći i mami sam uvezao jedan. Tri automobila sam kupio od Nemaca (vlasnika lično), dok je moj prethodni sa auto placa koji je u vlasništvu Nemca. Prvo pogledajte ocene i koliko ocena ima auto plac na mobile.de i autoscout pa tek onda na put.
Moj auto je imao manji udes u levo krilo, covek mi lepo pokayao slike i racune da je sve zamenjeno u Opelovom servisu, nikakav problem.

Elez Knjazo

pre 1 godinu

Nki naivni ljudi slepo veruju u mitove da u D ili CH zive samo posteni ljudi, i od te zablude se tesko lece..
(C i n i k, 18. januar 2023 12:41)

Ajde molim te, ko to tako verujeda tamo zive SAMO posteni ljudi? Ni najveci germanofili. Nego je tesko prelomiti preko usta - Nemci su U PROSEKU mnogo, mnogo posteniji od nas. Tacka.

Bero Rakun

pre 1 godinu

@Dajte preporuku nekoliko salona koji su od poverenja, kako bismo i mi koji nemamo iskuatva sa kzpovinom u Nemačkoj imali dobru smernicu.
(Neko iz mase, 18. januar 2023 22:37)

https://www.phoenix-garage.ch/de/

Dobri su sa cenom, i pravi su nacionalisti :)

genijalac

pre 1 godinu

samo od ovlastenog u nemackoj. kad sam trazio auto preko mobile.de svaki put kad odem na google maps da vidim adresu gde se prodaje %99 je to neki auto limar turcin,rus... a reviews ubi boze. nađem auto kod ovlastenog 3g star mala kilimetraza i jos dobijem garanciju 1g a nista posebno skuplji. tako da ako idete na mobile.de i sebi kupujete obavezno na gmaps da proverite adresu ko je i sta je.

StevaDžo

pre 1 godinu

....moja preporuka: kupiti na auto plačevima u ŠA i sličnima...kako znam? Preporuka od brata Bugara sa auto placa u Ulmu....brat ima autove samo za eksport...gledao za sina Golf 5 utegnut "ko čaša" ali bugar kaže " bratko ja prodavam autove samo za export"..statistika (tekst sa NEMAČKOG govornog područja od prošle godine): "svaki treći auto (u DE ) od dugog vlasnika ima vraćenu kilometražu..pre par godina kupio sam auto u Belgiji a ne u Srb....jedno je sigurno....kilometraža je vraćena jednom a ne dva puta....

Hans

pre 1 godinu

Automobil se kupi na lokalnim malim oglasima od lika iz nekog sela koji to ne radi profesionalno nego se resava svog polovnog vozila. Na osnovu sadrzaja oglasa, nacin ana koji covek komunicira i drugih parametara da se sa velikom verovatnocom oceniti o kome se radi. Ja samo mozda rasisata ali nista sa "malom azijom" ne radim, nemci iz malih mesta i sa sela su prosto ljudi konzervativni, odgojeni da ne varaju a i nemaju neke potrebe. Po velikim gradovima zivi najrazlicitija bagra koja hoce leba bez motike i treba ih se kloniti.

Dragan

pre 1 godinu

Германи су после Британаца постали највећи подлаци и преваранти у свету, само нису тако наивни да варају простачки и брутално као ови наши на балкану... Германски преваранти веарају смишљено, методични, суптилно - пуно бољи преваранти од Срба и осталих балканаца. А када краду никада не краду на мало - само на велико, украду ти целу државу, нису ко ове наше јајаре да краду на мало.