Aktuelno

Sreda, 28.12.2022.

11:58

Top-10: Automobili kod kojih se najčešće vraća kilometraža

Izvor: Izvor: Jutarnji.hr

Top-10: Automobili kod kojih se najèešæe vraæa kilometraža IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Volina

pre 1 godinu

Jasam jenom gedo jeno auto imaloje kilometarazu na minus sedamdes iljada pito sam prodavca kako to daje na minus a on mije reko daje ga bivsi vlastnik vozijo stalno u rikverac paje zato na minus bilo mije to sumljivo polse samse raspito kazu da moze da bide tako

Miloš

pre 1 godinu

Hane brate kiseli, daj molim te protumači neke stvari:
- šta je to "ne umu"?
- šta je to ods 1/9?
- šta je to "izpaljuju"?
- šta je to "zakljućali"?
- šta je to "izpostavljeno"?
Meni se čini da si ti "izpalio" odavno.

Prevoznik

pre 1 godinu

Posjedujem vise VW T5 kombija, svaki predje oko 100k km godisnje i svima se vraca kilometraza za oko 80k km, svake godine. Razlog je jednostavan, inostrana osiguranja itekako gledaju kilometrazu prilikom procene stete na vozilu...
Na oko 400k km se na svim vozilima menja motor i svi prateci agregati, a na karoseriji se sva ostecenja redovno saniraju, tako da su sva vozila u odlicnom stanju, prodaju se posle 8 god. koristenja.

Zamislite da se desi udes posle 7 godina i 700k km na satu.

Marko

pre 1 godinu

@Bane
Godiste vozila je takodje veoma bitno, vremenom dolazi do zamora materijala. Moj skoro 20 godina star auto nije presao ni 200.000km (kupljen nov u salonu), ali sad se stalno kvari. Jednostavno doslo je do zamora materijala. Nije isto kad auto ima 20 godina i 200.000km i 5 godina i 200.000km...

Zoki

pre 1 godinu

Moj A6 2012. kupljen sa "240.000" kilometara, ali bez ikakvih problema zadnje 3 godine. Ako su dobro i redovno odrzavani, prelaze preko 800.000 kao od sale. Tesko za naci, ali eto, ubode se i neki takav :)

Bane

pre 1 godinu

Ne vracaju svi kilometrazu, ali takav auto je nemoguce prodati u SRB. Licno sam prodavao auto sa pravom kilometrazom po ceni koja je bila najniza u oglasima i adekvatna stanju, godistu i predjenoj kilometrazi. U oglasima je bilo skupljih a vec po samim slikama vidno losijih primeraka sa naravno generickim kilometrazama. Niko me nije pozvao.

Jednostavno mi bi auto od 150.000 km a po ceni onog od 350.000 km. Ako je cena niska a na satu stoji 350.000 km niko te nece nazvati jer se plasi te kilometraze, ako je na satu tacnih 150.000 km a cena realna za takvo stanje, opet te niko nece zvati jer mu je skupo. Skines kilometrazu ovom sa 350.000 km na 198.000 km i ponudis po ceni kao za 350.000 km i prodas za tri dana.

Znaci trgovci samo nude ono sto nasi kupci traze, oni ne varaju kupce nego im cine uslugu i zadovoljavaju njihove potrebe.

E posle krece prica jaooo nisu Nemci kao sto su bili kvare se vec na 170.000 km. Ili svi su prevaranti jer vracaju km.

Ne, ne kvare se Nemci na 170.000 km, sada imam Nemca sa preko 220.000 km pravih i nista pinuo nisam na njemu, radi kao sat. Ali kada predje 300.000 km treba ulagati u njega....e sto tebi tada na satu pise 170.000 km....

Bre!

pre 1 godinu

(HanSolo, 29. decembar 2022 08:47)

Sta se primas, momak je segovito spomenuo ruska kola ti kao posveceni natovac poceo psiho-socio-ekonomske analize da razvijas ovde.

Tema je vracanje kilometraze u EU, ne u Rusiji, mozda te to pecnulo.

dzo

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)
Ima auti na koji ne mozes da vratis..npr na Tesli ne mozes jer se ona konstantno upisuje i prati na serveru,ne moze da ide unazad,isto na vecini kineskih novih je nemoguce vracanje

HanSolo

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend ne postoji.. Lada je bila Renault.. Rusi ne umu da naprave pikslu a kamoli auto ili nešto drugo kvalitetno.. Ne nisu im ni oružje najbolje samo zato što lileputinac to kaže.. Kad se sve te "najbolje" oružje dokažu u stvarnosti onda ok.. Avioni im imaju ods 1/9.. Tolko o njihovim lovcima koji mogu da prave kobra manevre.. Dok oni prave te manevre zapadnjaci su ih već "zakljućali" na radaru i izpaljuju vazduh/vazduh.. Ruski radarski sistemi su loši u odnosu na zapadne.. To je odavno izpostavljeno..

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

kod nas nema potrebe za istrazivanjima, svaki auto uvezen ima vracenu kilometrazu....cim vidim na kilonetar satu koji broji do 1000 km, ako je tu 0.0, ili do 50 tak....znaci da je skoro vracana, jer taj sat ne namestaju....sve ide na nulu i kucaju kilometrazu, mali km sat ne diraju...i tu se vidi....u oglasima 80 % ima nulu ili mali broj km.....

Milojko

pre 1 godinu

BMW serija 3 i serija 5, Golf, Pasat i Škoda ne spadaju u ovu grupu, oni spadaju u grupu automobili kod kojih je obavezna promena kilometraže sa promenom ulja...

kralj

pre 1 godinu

Kupis auto od stotinak hiljada, vozis pet godina i na kraju ga prodas za dvadeset,da li je to normalno?Naravno da nije,voze ga dok mu dusu ne izvuku napolje,pred svaki servis vracaju kilometre, rade ga jedanput godisnje a tri puta promene ulje u nekom obicnom servisu u toku godine.

dzoni

pre 1 godinu

U Srbiji je 80% auta iz uvoza sa vracenom kilometrazom,sta reci kad sam ja auto kupio od rodjaka koji se bavi uvozom automobila i to sam tad kupio auto star samo 2.5 godine i posle saznao da vratio 30 000 km...valjda da meni lepse izgleda kilometraza haha ..ali 30k nije mnogo i auto me sluzio bez greske 10 godina..a i danas se koristi u familiji.
Kad sam kupovao skorije (pre 2 godine) proverio sam prvo na car vertical ,auto je bio star 4 godine i zacudo prava kilometraza bila tako da sam auto kupio posle 5 minuta i nisam se prevario.
Sad za starija auta car vertical verovatno ne radi ali mozete da trazite originalne slike kad kupljen u inostranstvu sa sajta ,imaju oni svi to

SonOfSam

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)
Možda ima balavurdije ovde ali seljobera što uvoze kante od pola miliona na dve godine ima 300%. Pa se još i hvališu.

Pop

pre 1 godinu

Au...

...a ja baš hteo neki 10-ak godina star, malolitražni benzinac, za po BG ludnici, ali izgleda da je bolje sačekati EV hiper produkciju...

466453

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)

Ne postoji procesor bez backdoor pristupa, binarnog.
Sve što je upisano može se i očitati. Kad imaš novu strukturu fajla samo je pitanje ko će da mu je u interesu adresirati isti i kad znaš adresu lako ga je izmanipulusati.
Upravo tako i rade svi tacho programi.
K-line je obično opcija a za napredniji pristup sa mogućnostima direktnog upisa se koristi P-bus (produkcioni).

Toronto

pre 1 godinu

Da postoji kontrola istorije kad se auto registruje svake godine i kada se vrsi servis moglo bi se lako utvrdit da je autu vracena kilometraza.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Lada na 150 hiljada vec dve generalke vreme za trecu specijalu.

Mike

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)

Ja mu podignem cajger, stavim nove gume i jos namerno zaboravim novcanik u njemu.

janis

pre 1 godinu

Da li nekoga ova lista cudi? Ona je potpuno logicna i ocekivana.
Prvo, ovo su sve skupi modeli, dobrog kvaliteta. Niko ne daje tu kolicinu novca da bi mu takav auto stajao u garazi ili da ga voze vikendom. Iz takvih automobila se ne izlazi i oni za par godina nabiju pola miliona kilometara. Sa smanjenom kilometrazom mogu vrlo dobro da se prodaju a jedva da su stari 3-4 godine. Prosto.

gagit

pre 1 godinu

Prosle god. kupim nov auto, i u razgovoru sa direktorom prodaje, pitam ga, na koliko km je predvidjena zamena ulja u automatskom menjacu. Kaze on, ne menja se, vecno je!? Kako vecno, koliko je to? On: I ha, 180-200 hiljada! Ja u cudu sta prica covek. Objasni on meni detaljno. Kaze, svi proizvodjaci automobila prave vozila da ona besprekorno sluze toliko, a sta ce biti sa njima nakon toga, uopste ih nije briga, pa valjda je normalno da ga zamenis za drugim, novim. Zato oni i ne rade na zastiti kilometraze, cak im odgovara to vracanje, jer je to jedan od glavnih razloga zasto ljudi kupuju nov, nece macku u dzaku. E sad, drugo je to sto smo mi siromasan narod, pa retko ko kupuje nov auto, ali, tako je. Niko ne kaze da ta kola nece sluziti nakon tih 200 hiljada, ali njih nije briga sta ce biti posle toga.

Dalabu

pre 1 godinu

Lako je vama pametovati, a meni ukrali automobil, i cisto sumnjam da ce mi vratiti auto nazad, ali sam siguran da ce mi vratiti kilometrazu.

Gagi

pre 1 godinu

Uvek sam vozio automobile do pređenih max 150-200.000km. Ako bi bio prinuđen da vozim sa više km verovatno bi vratio sat unazad, smarala bi me ta velika cifra na cajgeru.

vlajko

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...

Eric Cartman

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend to tek da vidiš.

Nikola

pre 1 godinu

Audi četvorka, 10 puta promeni vlasnika, uvek sa 176.000
(Jocs, 28. decembar 2022 12:46)

Pa da, i kupi ga vlasnik sa tribina, svaki put ! Bar onaj koji stigne dotle ...

qwerty

pre 1 godinu

Gde su Passat i Golf?
Drug u Frankfurtu ima komsiju, naseg lika, koji prelazi godisnje preko 100k. Kupi auto sa kilometrazom izmedju 150 i 200k, do 5 godina starosti, nagura jos nekih 100-150k i salje ga za Srbiju gde se skida kilometraza na ustaljenih ~170k i takav ide na prodaju manje vise za iste novce za koje je prvobitno kupljen.

Lala

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!

mare

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Da, a autoplacevi prepuni Moskvica...

evropejac

pre 1 godinu

U EU se izgleda uopšte ne voze francuska, italijanska, japanska i korejska kola.
(kognitivna disonanca, 28. decembar 2022 13:09)

Voze se i to mnogo više nego što možeš da zamisliš ali se na njima manje "peglaju" kilometraže! Oće svaka "šuša" da vozi "brend auto" ali za mnogo manju cene od realne, nema problema, smanji se km za 400-500 hiljada km i izvolite! Tražili ste i uživajte u vožnji, nema veze što ste prevareni, majstori za popravku vas čekaju!

ns ja

pre 1 godinu

Top 10 na placu sa kojih je vraćena kilometraža je svih deset komada koji su proveravani.

Odnosno od svih automobila na placu svaki nov nov nov je sa vraćenom kilometražom. Debelo vraćenom.

Znači svi! :)))

Sofercina

pre 1 godinu

Ovih dana vrtim oglase - sto neko napisa sve to ima 173 000 a nov nov nov - ko god zna kako ili ima nekoga vraca kilometrazu jer ne postoji zvanicna ustanova koja bi kontrolisala ! Mi smo prevarantsko drustvo po svim pitanjima !

Saša

pre 1 godinu

U komentarima ljudi navode Francuske i Ruske brendove, a jedna od 24 zemlje i ubedljivo najveće tržište na sajtu Car Vertical je Amerika. Nije ni čudo da su 9 od 10 automobila sa liste luksuzni automobili koji se dobro prodaju i u Evropi i u Americi, niko osim Nemačke premijum trojke i ponekog Forda nema ozbiljnu prodaju sa obe strane bare.

Lala

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!

Sofercina

pre 1 godinu

Ovih dana vrtim oglase - sto neko napisa sve to ima 173 000 a nov nov nov - ko god zna kako ili ima nekoga vraca kilometrazu jer ne postoji zvanicna ustanova koja bi kontrolisala ! Mi smo prevarantsko drustvo po svim pitanjima !

qwerty

pre 1 godinu

Gde su Passat i Golf?
Drug u Frankfurtu ima komsiju, naseg lika, koji prelazi godisnje preko 100k. Kupi auto sa kilometrazom izmedju 150 i 200k, do 5 godina starosti, nagura jos nekih 100-150k i salje ga za Srbiju gde se skida kilometraza na ustaljenih ~170k i takav ide na prodaju manje vise za iste novce za koje je prvobitno kupljen.

evropejac

pre 1 godinu

U EU se izgleda uopšte ne voze francuska, italijanska, japanska i korejska kola.
(kognitivna disonanca, 28. decembar 2022 13:09)

Voze se i to mnogo više nego što možeš da zamisliš ali se na njima manje "peglaju" kilometraže! Oće svaka "šuša" da vozi "brend auto" ali za mnogo manju cene od realne, nema problema, smanji se km za 400-500 hiljada km i izvolite! Tražili ste i uživajte u vožnji, nema veze što ste prevareni, majstori za popravku vas čekaju!

mare

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Da, a autoplacevi prepuni Moskvica...

Mike

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)

Ja mu podignem cajger, stavim nove gume i jos namerno zaboravim novcanik u njemu.

ns ja

pre 1 godinu

Top 10 na placu sa kojih je vraćena kilometraža je svih deset komada koji su proveravani.

Odnosno od svih automobila na placu svaki nov nov nov je sa vraćenom kilometražom. Debelo vraćenom.

Znači svi! :)))

Nikola

pre 1 godinu

Audi četvorka, 10 puta promeni vlasnika, uvek sa 176.000
(Jocs, 28. decembar 2022 12:46)

Pa da, i kupi ga vlasnik sa tribina, svaki put ! Bar onaj koji stigne dotle ...

gagit

pre 1 godinu

Prosle god. kupim nov auto, i u razgovoru sa direktorom prodaje, pitam ga, na koliko km je predvidjena zamena ulja u automatskom menjacu. Kaze on, ne menja se, vecno je!? Kako vecno, koliko je to? On: I ha, 180-200 hiljada! Ja u cudu sta prica covek. Objasni on meni detaljno. Kaze, svi proizvodjaci automobila prave vozila da ona besprekorno sluze toliko, a sta ce biti sa njima nakon toga, uopste ih nije briga, pa valjda je normalno da ga zamenis za drugim, novim. Zato oni i ne rade na zastiti kilometraze, cak im odgovara to vracanje, jer je to jedan od glavnih razloga zasto ljudi kupuju nov, nece macku u dzaku. E sad, drugo je to sto smo mi siromasan narod, pa retko ko kupuje nov auto, ali, tako je. Niko ne kaze da ta kola nece sluziti nakon tih 200 hiljada, ali njih nije briga sta ce biti posle toga.

Dalabu

pre 1 godinu

Lako je vama pametovati, a meni ukrali automobil, i cisto sumnjam da ce mi vratiti auto nazad, ali sam siguran da ce mi vratiti kilometrazu.

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Lada na 150 hiljada vec dve generalke vreme za trecu specijalu.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend to tek da vidiš.

janis

pre 1 godinu

Da li nekoga ova lista cudi? Ona je potpuno logicna i ocekivana.
Prvo, ovo su sve skupi modeli, dobrog kvaliteta. Niko ne daje tu kolicinu novca da bi mu takav auto stajao u garazi ili da ga voze vikendom. Iz takvih automobila se ne izlazi i oni za par godina nabiju pola miliona kilometara. Sa smanjenom kilometrazom mogu vrlo dobro da se prodaju a jedva da su stari 3-4 godine. Prosto.

Saša

pre 1 godinu

U komentarima ljudi navode Francuske i Ruske brendove, a jedna od 24 zemlje i ubedljivo najveće tržište na sajtu Car Vertical je Amerika. Nije ni čudo da su 9 od 10 automobila sa liste luksuzni automobili koji se dobro prodaju i u Evropi i u Americi, niko osim Nemačke premijum trojke i ponekog Forda nema ozbiljnu prodaju sa obe strane bare.

Bane

pre 1 godinu

Ne vracaju svi kilometrazu, ali takav auto je nemoguce prodati u SRB. Licno sam prodavao auto sa pravom kilometrazom po ceni koja je bila najniza u oglasima i adekvatna stanju, godistu i predjenoj kilometrazi. U oglasima je bilo skupljih a vec po samim slikama vidno losijih primeraka sa naravno generickim kilometrazama. Niko me nije pozvao.

Jednostavno mi bi auto od 150.000 km a po ceni onog od 350.000 km. Ako je cena niska a na satu stoji 350.000 km niko te nece nazvati jer se plasi te kilometraze, ako je na satu tacnih 150.000 km a cena realna za takvo stanje, opet te niko nece zvati jer mu je skupo. Skines kilometrazu ovom sa 350.000 km na 198.000 km i ponudis po ceni kao za 350.000 km i prodas za tri dana.

Znaci trgovci samo nude ono sto nasi kupci traze, oni ne varaju kupce nego im cine uslugu i zadovoljavaju njihove potrebe.

E posle krece prica jaooo nisu Nemci kao sto su bili kvare se vec na 170.000 km. Ili svi su prevaranti jer vracaju km.

Ne, ne kvare se Nemci na 170.000 km, sada imam Nemca sa preko 220.000 km pravih i nista pinuo nisam na njemu, radi kao sat. Ali kada predje 300.000 km treba ulagati u njega....e sto tebi tada na satu pise 170.000 km....

Gagi

pre 1 godinu

Uvek sam vozio automobile do pređenih max 150-200.000km. Ako bi bio prinuđen da vozim sa više km verovatno bi vratio sat unazad, smarala bi me ta velika cifra na cajgeru.

SonOfSam

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)
Možda ima balavurdije ovde ali seljobera što uvoze kante od pola miliona na dve godine ima 300%. Pa se još i hvališu.

Milojko

pre 1 godinu

BMW serija 3 i serija 5, Golf, Pasat i Škoda ne spadaju u ovu grupu, oni spadaju u grupu automobili kod kojih je obavezna promena kilometraže sa promenom ulja...

vlajko

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...

Marko

pre 1 godinu

@Bane
Godiste vozila je takodje veoma bitno, vremenom dolazi do zamora materijala. Moj skoro 20 godina star auto nije presao ni 200.000km (kupljen nov u salonu), ali sad se stalno kvari. Jednostavno doslo je do zamora materijala. Nije isto kad auto ima 20 godina i 200.000km i 5 godina i 200.000km...

kralj

pre 1 godinu

Kupis auto od stotinak hiljada, vozis pet godina i na kraju ga prodas za dvadeset,da li je to normalno?Naravno da nije,voze ga dok mu dusu ne izvuku napolje,pred svaki servis vracaju kilometre, rade ga jedanput godisnje a tri puta promene ulje u nekom obicnom servisu u toku godine.

HanSolo

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend ne postoji.. Lada je bila Renault.. Rusi ne umu da naprave pikslu a kamoli auto ili nešto drugo kvalitetno.. Ne nisu im ni oružje najbolje samo zato što lileputinac to kaže.. Kad se sve te "najbolje" oružje dokažu u stvarnosti onda ok.. Avioni im imaju ods 1/9.. Tolko o njihovim lovcima koji mogu da prave kobra manevre.. Dok oni prave te manevre zapadnjaci su ih već "zakljućali" na radaru i izpaljuju vazduh/vazduh.. Ruski radarski sistemi su loši u odnosu na zapadne.. To je odavno izpostavljeno..

Prevoznik

pre 1 godinu

Posjedujem vise VW T5 kombija, svaki predje oko 100k km godisnje i svima se vraca kilometraza za oko 80k km, svake godine. Razlog je jednostavan, inostrana osiguranja itekako gledaju kilometrazu prilikom procene stete na vozilu...
Na oko 400k km se na svim vozilima menja motor i svi prateci agregati, a na karoseriji se sva ostecenja redovno saniraju, tako da su sva vozila u odlicnom stanju, prodaju se posle 8 god. koristenja.

Zamislite da se desi udes posle 7 godina i 700k km na satu.

Miloš

pre 1 godinu

Hane brate kiseli, daj molim te protumači neke stvari:
- šta je to "ne umu"?
- šta je to ods 1/9?
- šta je to "izpaljuju"?
- šta je to "zakljućali"?
- šta je to "izpostavljeno"?
Meni se čini da si ti "izpalio" odavno.

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

kod nas nema potrebe za istrazivanjima, svaki auto uvezen ima vracenu kilometrazu....cim vidim na kilonetar satu koji broji do 1000 km, ako je tu 0.0, ili do 50 tak....znaci da je skoro vracana, jer taj sat ne namestaju....sve ide na nulu i kucaju kilometrazu, mali km sat ne diraju...i tu se vidi....u oglasima 80 % ima nulu ili mali broj km.....

dzo

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)
Ima auti na koji ne mozes da vratis..npr na Tesli ne mozes jer se ona konstantno upisuje i prati na serveru,ne moze da ide unazad,isto na vecini kineskih novih je nemoguce vracanje

466453

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)

Ne postoji procesor bez backdoor pristupa, binarnog.
Sve što je upisano može se i očitati. Kad imaš novu strukturu fajla samo je pitanje ko će da mu je u interesu adresirati isti i kad znaš adresu lako ga je izmanipulusati.
Upravo tako i rade svi tacho programi.
K-line je obično opcija a za napredniji pristup sa mogućnostima direktnog upisa se koristi P-bus (produkcioni).

Bre!

pre 1 godinu

(HanSolo, 29. decembar 2022 08:47)

Sta se primas, momak je segovito spomenuo ruska kola ti kao posveceni natovac poceo psiho-socio-ekonomske analize da razvijas ovde.

Tema je vracanje kilometraze u EU, ne u Rusiji, mozda te to pecnulo.

Toronto

pre 1 godinu

Da postoji kontrola istorije kad se auto registruje svake godine i kada se vrsi servis moglo bi se lako utvrdit da je autu vracena kilometraza.

dzoni

pre 1 godinu

U Srbiji je 80% auta iz uvoza sa vracenom kilometrazom,sta reci kad sam ja auto kupio od rodjaka koji se bavi uvozom automobila i to sam tad kupio auto star samo 2.5 godine i posle saznao da vratio 30 000 km...valjda da meni lepse izgleda kilometraza haha ..ali 30k nije mnogo i auto me sluzio bez greske 10 godina..a i danas se koristi u familiji.
Kad sam kupovao skorije (pre 2 godine) proverio sam prvo na car vertical ,auto je bio star 4 godine i zacudo prava kilometraza bila tako da sam auto kupio posle 5 minuta i nisam se prevario.
Sad za starija auta car vertical verovatno ne radi ali mozete da trazite originalne slike kad kupljen u inostranstvu sa sajta ,imaju oni svi to

Zoki

pre 1 godinu

Moj A6 2012. kupljen sa "240.000" kilometara, ali bez ikakvih problema zadnje 3 godine. Ako su dobro i redovno odrzavani, prelaze preko 800.000 kao od sale. Tesko za naci, ali eto, ubode se i neki takav :)

Volina

pre 1 godinu

Jasam jenom gedo jeno auto imaloje kilometarazu na minus sedamdes iljada pito sam prodavca kako to daje na minus a on mije reko daje ga bivsi vlastnik vozijo stalno u rikverac paje zato na minus bilo mije to sumljivo polse samse raspito kazu da moze da bide tako

Pop

pre 1 godinu

Au...

...a ja baš hteo neki 10-ak godina star, malolitražni benzinac, za po BG ludnici, ali izgleda da je bolje sačekati EV hiper produkciju...

vlajko

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...

Gagi

pre 1 godinu

Uvek sam vozio automobile do pređenih max 150-200.000km. Ako bi bio prinuđen da vozim sa više km verovatno bi vratio sat unazad, smarala bi me ta velika cifra na cajgeru.

HanSolo

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend ne postoji.. Lada je bila Renault.. Rusi ne umu da naprave pikslu a kamoli auto ili nešto drugo kvalitetno.. Ne nisu im ni oružje najbolje samo zato što lileputinac to kaže.. Kad se sve te "najbolje" oružje dokažu u stvarnosti onda ok.. Avioni im imaju ods 1/9.. Tolko o njihovim lovcima koji mogu da prave kobra manevre.. Dok oni prave te manevre zapadnjaci su ih već "zakljućali" na radaru i izpaljuju vazduh/vazduh.. Ruski radarski sistemi su loši u odnosu na zapadne.. To je odavno izpostavljeno..

qwerty

pre 1 godinu

Gde su Passat i Golf?
Drug u Frankfurtu ima komsiju, naseg lika, koji prelazi godisnje preko 100k. Kupi auto sa kilometrazom izmedju 150 i 200k, do 5 godina starosti, nagura jos nekih 100-150k i salje ga za Srbiju gde se skida kilometraza na ustaljenih ~170k i takav ide na prodaju manje vise za iste novce za koje je prvobitno kupljen.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Ruski brend to tek da vidiš.

Zoki

pre 1 godinu

Moj A6 2012. kupljen sa "240.000" kilometara, ali bez ikakvih problema zadnje 3 godine. Ako su dobro i redovno odrzavani, prelaze preko 800.000 kao od sale. Tesko za naci, ali eto, ubode se i neki takav :)

Lala

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!

mare

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Da, a autoplacevi prepuni Moskvica...

Saša

pre 1 godinu

U komentarima ljudi navode Francuske i Ruske brendove, a jedna od 24 zemlje i ubedljivo najveće tržište na sajtu Car Vertical je Amerika. Nije ni čudo da su 9 od 10 automobila sa liste luksuzni automobili koji se dobro prodaju i u Evropi i u Americi, niko osim Nemačke premijum trojke i ponekog Forda nema ozbiljnu prodaju sa obe strane bare.

evropejac

pre 1 godinu

U EU se izgleda uopšte ne voze francuska, italijanska, japanska i korejska kola.
(kognitivna disonanca, 28. decembar 2022 13:09)

Voze se i to mnogo više nego što možeš da zamisliš ali se na njima manje "peglaju" kilometraže! Oće svaka "šuša" da vozi "brend auto" ali za mnogo manju cene od realne, nema problema, smanji se km za 400-500 hiljada km i izvolite! Tražili ste i uživajte u vožnji, nema veze što ste prevareni, majstori za popravku vas čekaju!

Bljuzgo Drpović

pre 1 godinu

Evropljani kao i uvek ignorišu sve što dolazi iz Rusije. Na listi nema Lade i ostalih ruskih brendova.
(Skejter, 28. decembar 2022 12:42)

Lada na 150 hiljada vec dve generalke vreme za trecu specijalu.

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

kod nas nema potrebe za istrazivanjima, svaki auto uvezen ima vracenu kilometrazu....cim vidim na kilonetar satu koji broji do 1000 km, ako je tu 0.0, ili do 50 tak....znaci da je skoro vracana, jer taj sat ne namestaju....sve ide na nulu i kucaju kilometrazu, mali km sat ne diraju...i tu se vidi....u oglasima 80 % ima nulu ili mali broj km.....

Sofercina

pre 1 godinu

Ovih dana vrtim oglase - sto neko napisa sve to ima 173 000 a nov nov nov - ko god zna kako ili ima nekoga vraca kilometrazu jer ne postoji zvanicna ustanova koja bi kontrolisala ! Mi smo prevarantsko drustvo po svim pitanjima !

gagit

pre 1 godinu

Prosle god. kupim nov auto, i u razgovoru sa direktorom prodaje, pitam ga, na koliko km je predvidjena zamena ulja u automatskom menjacu. Kaze on, ne menja se, vecno je!? Kako vecno, koliko je to? On: I ha, 180-200 hiljada! Ja u cudu sta prica covek. Objasni on meni detaljno. Kaze, svi proizvodjaci automobila prave vozila da ona besprekorno sluze toliko, a sta ce biti sa njima nakon toga, uopste ih nije briga, pa valjda je normalno da ga zamenis za drugim, novim. Zato oni i ne rade na zastiti kilometraze, cak im odgovara to vracanje, jer je to jedan od glavnih razloga zasto ljudi kupuju nov, nece macku u dzaku. E sad, drugo je to sto smo mi siromasan narod, pa retko ko kupuje nov auto, ali, tako je. Niko ne kaze da ta kola nece sluziti nakon tih 200 hiljada, ali njih nije briga sta ce biti posle toga.

ns ja

pre 1 godinu

Top 10 na placu sa kojih je vraćena kilometraža je svih deset komada koji su proveravani.

Odnosno od svih automobila na placu svaki nov nov nov je sa vraćenom kilometražom. Debelo vraćenom.

Znači svi! :)))

Nikola

pre 1 godinu

Audi četvorka, 10 puta promeni vlasnika, uvek sa 176.000
(Jocs, 28. decembar 2022 12:46)

Pa da, i kupi ga vlasnik sa tribina, svaki put ! Bar onaj koji stigne dotle ...

janis

pre 1 godinu

Da li nekoga ova lista cudi? Ona je potpuno logicna i ocekivana.
Prvo, ovo su sve skupi modeli, dobrog kvaliteta. Niko ne daje tu kolicinu novca da bi mu takav auto stajao u garazi ili da ga voze vikendom. Iz takvih automobila se ne izlazi i oni za par godina nabiju pola miliona kilometara. Sa smanjenom kilometrazom mogu vrlo dobro da se prodaju a jedva da su stari 3-4 godine. Prosto.

Mike

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)

Ja mu podignem cajger, stavim nove gume i jos namerno zaboravim novcanik u njemu.

466453

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)

Ne postoji procesor bez backdoor pristupa, binarnog.
Sve što je upisano može se i očitati. Kad imaš novu strukturu fajla samo je pitanje ko će da mu je u interesu adresirati isti i kad znaš adresu lako ga je izmanipulusati.
Upravo tako i rade svi tacho programi.
K-line je obično opcija a za napredniji pristup sa mogućnostima direktnog upisa se koristi P-bus (produkcioni).

Milojko

pre 1 godinu

BMW serija 3 i serija 5, Golf, Pasat i Škoda ne spadaju u ovu grupu, oni spadaju u grupu automobili kod kojih je obavezna promena kilometraže sa promenom ulja...

Bre!

pre 1 godinu

(HanSolo, 29. decembar 2022 08:47)

Sta se primas, momak je segovito spomenuo ruska kola ti kao posveceni natovac poceo psiho-socio-ekonomske analize da razvijas ovde.

Tema je vracanje kilometraze u EU, ne u Rusiji, mozda te to pecnulo.

Marko

pre 1 godinu

@Bane
Godiste vozila je takodje veoma bitno, vremenom dolazi do zamora materijala. Moj skoro 20 godina star auto nije presao ni 200.000km (kupljen nov u salonu), ali sad se stalno kvari. Jednostavno doslo je do zamora materijala. Nije isto kad auto ima 20 godina i 200.000km i 5 godina i 200.000km...

Dalabu

pre 1 godinu

Lako je vama pametovati, a meni ukrali automobil, i cisto sumnjam da ce mi vratiti auto nazad, ali sam siguran da ce mi vratiti kilometrazu.

dzoni

pre 1 godinu

U Srbiji je 80% auta iz uvoza sa vracenom kilometrazom,sta reci kad sam ja auto kupio od rodjaka koji se bavi uvozom automobila i to sam tad kupio auto star samo 2.5 godine i posle saznao da vratio 30 000 km...valjda da meni lepse izgleda kilometraza haha ..ali 30k nije mnogo i auto me sluzio bez greske 10 godina..a i danas se koristi u familiji.
Kad sam kupovao skorije (pre 2 godine) proverio sam prvo na car vertical ,auto je bio star 4 godine i zacudo prava kilometraza bila tako da sam auto kupio posle 5 minuta i nisam se prevario.
Sad za starija auta car vertical verovatno ne radi ali mozete da trazite originalne slike kad kupljen u inostranstvu sa sajta ,imaju oni svi to

kralj

pre 1 godinu

Kupis auto od stotinak hiljada, vozis pet godina i na kraju ga prodas za dvadeset,da li je to normalno?Naravno da nije,voze ga dok mu dusu ne izvuku napolje,pred svaki servis vracaju kilometre, rade ga jedanput godisnje a tri puta promene ulje u nekom obicnom servisu u toku godine.

Bane

pre 1 godinu

Ne vracaju svi kilometrazu, ali takav auto je nemoguce prodati u SRB. Licno sam prodavao auto sa pravom kilometrazom po ceni koja je bila najniza u oglasima i adekvatna stanju, godistu i predjenoj kilometrazi. U oglasima je bilo skupljih a vec po samim slikama vidno losijih primeraka sa naravno generickim kilometrazama. Niko me nije pozvao.

Jednostavno mi bi auto od 150.000 km a po ceni onog od 350.000 km. Ako je cena niska a na satu stoji 350.000 km niko te nece nazvati jer se plasi te kilometraze, ako je na satu tacnih 150.000 km a cena realna za takvo stanje, opet te niko nece zvati jer mu je skupo. Skines kilometrazu ovom sa 350.000 km na 198.000 km i ponudis po ceni kao za 350.000 km i prodas za tri dana.

Znaci trgovci samo nude ono sto nasi kupci traze, oni ne varaju kupce nego im cine uslugu i zadovoljavaju njihove potrebe.

E posle krece prica jaooo nisu Nemci kao sto su bili kvare se vec na 170.000 km. Ili svi su prevaranti jer vracaju km.

Ne, ne kvare se Nemci na 170.000 km, sada imam Nemca sa preko 220.000 km pravih i nista pinuo nisam na njemu, radi kao sat. Ali kada predje 300.000 km treba ulagati u njega....e sto tebi tada na satu pise 170.000 km....

Toronto

pre 1 godinu

Da postoji kontrola istorije kad se auto registruje svake godine i kada se vrsi servis moglo bi se lako utvrdit da je autu vracena kilometraza.

Pop

pre 1 godinu

Au...

...a ja baš hteo neki 10-ak godina star, malolitražni benzinac, za po BG ludnici, ali izgleda da je bolje sačekati EV hiper produkciju...

SonOfSam

pre 1 godinu

balavurdijo ne spustaju svi... ja za sebe na par godina uvezem auto iz CH i uvek pred Horgosom podignem kilometrazu i nikada je posle nisam spustao...ostane tako i kada ga prodajem...
(vlajko, 28. decembar 2022 18:15)
Možda ima balavurdije ovde ali seljobera što uvoze kante od pola miliona na dve godine ima 300%. Pa se još i hvališu.

dzo

pre 1 godinu

Prizvodjaci da zele lako mogu resiti problem vracanja kilometraze ugradnjom modula kom nemoze da se pristupi a prikazuje km.ili tako nesto.Pitanje je zasto to nezele!
(Lala, 28. decembar 2022 15:07)
Ima auti na koji ne mozes da vratis..npr na Tesli ne mozes jer se ona konstantno upisuje i prati na serveru,ne moze da ide unazad,isto na vecini kineskih novih je nemoguce vracanje

Prevoznik

pre 1 godinu

Posjedujem vise VW T5 kombija, svaki predje oko 100k km godisnje i svima se vraca kilometraza za oko 80k km, svake godine. Razlog je jednostavan, inostrana osiguranja itekako gledaju kilometrazu prilikom procene stete na vozilu...
Na oko 400k km se na svim vozilima menja motor i svi prateci agregati, a na karoseriji se sva ostecenja redovno saniraju, tako da su sva vozila u odlicnom stanju, prodaju se posle 8 god. koristenja.

Zamislite da se desi udes posle 7 godina i 700k km na satu.

Miloš

pre 1 godinu

Hane brate kiseli, daj molim te protumači neke stvari:
- šta je to "ne umu"?
- šta je to ods 1/9?
- šta je to "izpaljuju"?
- šta je to "zakljućali"?
- šta je to "izpostavljeno"?
Meni se čini da si ti "izpalio" odavno.

Volina

pre 1 godinu

Jasam jenom gedo jeno auto imaloje kilometarazu na minus sedamdes iljada pito sam prodavca kako to daje na minus a on mije reko daje ga bivsi vlastnik vozijo stalno u rikverac paje zato na minus bilo mije to sumljivo polse samse raspito kazu da moze da bide tako