Aktuelno

Sreda, 16.11.2022.

16:00

Koliko zapravo trošite goriva?

Izvor: B92

Koliko zapravo trošite goriva? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

X

pre 1 godinu

@ Brada_BG

Ja nisam ni rekao da lazes vec dozvolio mogucnost da stvarno prelazis toliko jos pogotovo ako radis i nocu. Cak sam i naveo voznje do aerodroma i nazad.


Poenta mog komentara je da 99.99% ljudi jednostavno ne razume sta je 200 i vise km po gradu i guzvi i nikad nisu presli ni blizu te kilometraze. Samim tim ne razumeju ni sta znaci usteda od samo 1L/100km.

Izvinjavam se ako si se nasao uvredjenim, nije mi bila namera.

Ja sam jedan od onih koji definitivno ne ide sa A na B, a nisam taksista ni u kom obliku. Vozio sam od ujutro do uvece, jutarnji i popodnevni spic, bez prestanka preko 10 sati. Vise puta. Ludilo. Nebitno je cime se bavim.

Jos jednom se izvinjavam.

Bole

pre 1 godinu

koliko kompjutera kad stojis u mestu uopste ne pokazuje nista / npr Alfa disel/ i koliko kasni sa odzivom kad pritisnes gas do daske ili oduzmes pa ides u leru ....i kako to ulazi u prosek i sto je motor stariji i losiji koliko to menja stvari

archidemicon

pre 1 godinu

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.
(doyll, 17. novembar 2022 16:04)

Nije lepo lagati....a ja moju hondu održavam bolje nego mi ženu.... Aaahahaha....

Peca Slic

pre 1 godinu

Razlika u kvalitetu goriva je vise nego evidentna, do Bratislave sa Zafirom Tourer mi je potrošnja bila 6.1, tempomat na 140-150. U povratku smo napunili aditivirani dizel tamo i u povratku pri identicnoj brzini je potrosnja bila 5.4 litara.

Brada_BG

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.
(X, 17. novembar 2022 13:50)


Druze, vozim svaki dan po 10h po Bgu, taksiram, ali ne onaj pravi taxi, vec onaj drugi preko aplikacije, da ih ne reklamiram. Vikendom ubijem i 250km, prvih par nedelja se raspadas, a onda se vremenom "ulomis" i sad cepam bez nekih vecih problema. Naravno, napravis pauze koliko ti treba, obavis ako imas nesto, nekad se desi da iz dva puta po 5h odradim posao, nekad odradim 8h, a vikendom i vise od 12h. Ruzno je pricati da neko laze ako vec nemas pojma gde radim, i kako to funkcionise, i da, jasno mi je da ne mozes da zamislis voznju po Bgu 10h kao neko ko se odveze od A do B, ni ja nisam mogao, cak i dalje ne mogu, ali sve je stvar navike i treninga. I jos jedna bitna stvar, ja sam tu medju najgorima, vecina mojih kolega vozi mnogo vise od mene, ali i radi mnogo duze od mene, svaki put ih pitam kako brate, kako, tako da je sve moguce.

Djorke

pre 2 godine

@
Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište
(aalborg, 17. novembar 2022 13:29)

Fiat 500, 1.2 benzin, star 9 godina, kombinivano nesto ispod 7 (kako kad - 6 - 6.5 …). Bas, bas gradska voznja mozda 70%, autoput 20% i magistrala 10% , odprilike naravno.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Trošimo zapravo sve što naspemo. Ajd' uzdravlje.
(putnik, 17. novembar 2022 15:00)

Pa, zamalo. Ima ovde komemtara kako im auto od 1300kg trosi ispod 3l, a ako izvadis sedista i rezervnu gumu i olaksas ga onda krene i da proizvodi gorivo. Tako da bice onih koji trose i vise nego sto sipaju (ne mislim na glavonje u crnim skodama, nego na "moja pisa najveca a auto najmanje trosi likove")

Ako daješ migavac, ne znači da si gej

pre 2 godine

Ako je tačno ovo što pišu brojni čitaoci za potrošnju benzinaca u gradu, nemate ljudi zbog čega da se zalite.
Moj Jaris 2, 2007., benzin 1.0, bez klime, leti u Bg ne moze bez 7l, zimi bude i 10!?
A bord zimi kaze max. 6,5!? (leti laze manje).
Auto odrzavam perfektno (nisam baš k'o Stevo Zigon u onoj seriji ali tu sam negde :-)
I ne divljam već vozim normalno. A i čime da divljam? 😆

doyll

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)
Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.

War Inside My Head

pre 2 godine

@po gradu,pa ti potrošiš oko 400litara mjesečno,šta radiš,taksiraš,to mi je nestvarna cifra 500-700€?!Benzinci do 2000 kubika po gradu troše oko 10l,to je neki standard,a i moje iskustvo.Pređoh prvi put u životu na dizela i to igračku praktično,Seat Ibiza 1,2tdi 2011g,što je najluđe taj moj model,da li nekom fabričkom greškom,nema board kompjuter,a dobio sam originalno uputstvo gdje piše da ima tu opciju,ali to dugme nemam! Generalno se držim oduvijek da nakon pređenih max 200km,sipam gorivo do vrha,to je jedina garancija potrošnje.Sa ovim Seatom šeta od 4,5-7l gradske vožnje, start-stop sistem,da li je Klima uključena,kakve su gužve,a ni ja nisam navikao dizela da vozim,iskreno rečeno.Na Golfu5 1,6 posljednjem,poklapalo se otprilike kompjuter i benzinska pumpa.

X

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.

Challenger

pre 2 godine

Troši koliko imam da mu usipam. Poslednji put to je bilo 6,5 litara za 1200din sa kojima sam prešao 100km. Sad je na dubokoj rezervi pa idem peške, švercujem se busom i tako...tigrovi

aalborg

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište

Goxy

pre 2 godine

Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.
(Inception, 17. novembar 2022 11:06)

Hajde probaj još 9 puta kola postoje dobre šanse da uspeš. A i ne prilazim više ribama, sada dame same meni prilaze. Sve si promašio, nadareni.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.
(Goxy, 17. novembar 2022 09:35)


Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.

konjo

pre 2 godine

kad napunim do vrha auto ne troši ništa, bar tako kazaljka pokazuje. međutim kad je bliže rezervi tada kao da se probuši rezervoar i brzo iscuri.

Детелинара

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)
Опел Астра Ј караван 1.6 16v на 120 троши око 6,5 литара. Гледам да не пређе преко 3500 обртаја што је неких 125кмч, јер тада опелов бензинац отвара све вентиле и даје пуну снагу, троши драстично више и бучнији је. На отвореном путу у локалу троши на равном лети са летњим гумама око 5,5л на 80кмч. Једноставно потрошња ће ти зависити од стила вожње. Некад га отерам у високе обртаје кад је потребно, тада вуче одлично, али генерално возим економично. Е сад да ли компјутер лаже за сада нисам нешто приметио.

w

pre 2 godine

@ZokiZoki

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.
(ZokiZoki,

Picasso je pojam neaerodinamičnosti, 2007 godište je već 15 godina star auto, kakve su vam gume, stil vožnje, sve utiče...
Na 316d su mi letnje gume sa niskim otporom kotrljanja, nizak auto pa ne moram da kočim pred svaku krivinu na magistrali, aerodinamičan, motor 2l pa dobro podnosi klimu. Pomenuta potrošnja je sa 99% uključenom klimom i slaže se sa boardom.

Janko

pre 2 godine

o potrošnji uvek priča sirotinja onaj ko ima dobra primanja te gluposti ga ne interesuje. Da li je litra gore ili dole . Najbolji su ovi što im u gradu troši 5 l a voze cele godine zimske gume eto koliko su uštedeli. Na otvorenom potrošnja po bordu može da se poklapa ali u gradu nije moguće da se poklopi i odstupanje po bordu i čep metodi je minimum 1l sem kod ovih sto lažu. Na 120-130 nijedan benzinac nebi trebao da troši više od 6-7 litara dok dizel na istim brzinama troši 5-6 litara ako su ispravni nebitne godine. Auta koja mi vozimo prosek 15 godina zadnja stavka je potrošnja goriva već svaki dan je dobar ako auto može da upali i da je ispravan. Nema šanse da ne znate nekog koji ima super auto od 15 godina a da kad dodje registracija svi jure neku vezu za tehnički pregled pošto je auto ispravan. Sirotinjo i bogu si teška

Garavi

pre 2 godine

@ Dada
Zato mene zovu Garavi, posle vožnje iza tebe i sličnih.
Ne troši poljoprivredno gorivo , ulje iz friteza , uradi osnovni servis razvoda i ubrizgavanja. Trošićeš 1-2 l manje i drugi vozači se neće morati sklanjati .

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

Goxy

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

Badji

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)

Kia Ceed 1.0 100hp na auto putu troši 5.6 na 120km/h.

Uzicanin

pre 2 godine

Hyundai i30 1.6 benzinac. Po gradu moze u nedogled da trosi i sve zavisi od "crvenog" talasa i guzve. Na otvorenom , magistrala/auto-put od 5.5 do 6,5. Stvarna potrosnja a ne prema kompu. Merio letos od cepa do cepa kada smo isli za Grcku. Brzina oko 120km/h , klima,natovaren i 6,5 litara potrosnja. Imao srece na granicama pa nije bilo duzeg cekanja.

Brada_BG

pre 2 godine

Kada sipam 10 litra, potrošim 10. Kada sipam 20,potrošim 20.
Koliko god da sipam, toliko i potrošim.
(iskreno, 16. novembar 2022 20:43)

Apsolutno si u pravu! Tako i treba da razmislja prosecan vozac koji prelazi standardnih 10-20 hiljada godisnje,aliii.... Ja svaki dan ubijem 200km gradske voznje, znaci muceni BG. Meni pola litre vise znaci i nekoliko hiljada vise na mesecnom nivou, a ako se potrosi i vise od litre, ta cifra zna da bude i petocifrena, tako da u mom slucaju ne mogu da razmisljam tako.

neutralni falš

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)


Iz priloženog se vidi da ste obojica "naučnici".

Aleks

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.


Pa nije bas manje nego konj. 1kW = 1.36KS

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Zvuči kao da ste vrlo prosvećeni.
(Nije nego, 16. novembar 2022 21:59)


Nadam se da se u tvom drustvu vodi rasprava o teoriji superfluida vremena i prostora. Ako je tako, onda jesam ljakse za tebe.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.
(Brzi, 16. novembar 2022 22:31)


Druze, tata mi je umro pre 9 godina, a mama mi od svoje 19-te ne sipa u rezervoar. Vozim BMW 5 (G30), kupljen nov od svojih para. Jeste samo 520d, ali je moj. Ipak, hvala ti sto si dokazao kakav smo narod u globalu sa odnosom pluseva i minusa na tvoj produhovljeni komentar.

borivoje surdilovic

pre 2 godine

zapravo izbegavam voznju....jer nema smisla da najskuplje gorivo u evropi i sire sipam u moj krs.....to neka promovisu ovi bahati sa novim kolima....pa da...

Alexa

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.
(Ih Bre, 16. novembar 2022 18:33)

Neiskusno mogu reći... Uvek razvučem crevo još metar, metar ipo i podignem iznad nivoa krova...

todos

pre 2 godine

U gradu sve zavisi kojim se danom ide na posao. Ako si u špicu, potrošnja zavisi od pomeranja kolone. Nedeljom samo proletiš. Putnički Berlingo 1.6i 2006 fabrički 6,5, / 7,4 / 9. Posle toliko godina ostupanja su minimalna. Jedino gradska potrošnja može biti samo veća, nikako manja.

Zoki

pre 2 godine

Moj Punto benzinac 12 godina star, 160k kilometara prepeglao. Međugradska vožnja prosečna brzina 60-80km/h 70% a 30% gradska al ne baš stani kreni nego više opuštena varijanta. Po bordu 5.5 a metodom od čepa do čepa 6.5 litara/100km.

Gagi

pre 2 godine

Seat leon, 1.2 tsi, 2018, u dlaku pokazuje istu potrosnju kao i pistolj na pumpi. Provereno x puta jer uglavnom sipam do cepa i onda proverim koliko sam kilometra presao. Inace potrosnja mu je oko 6.5 po gradu, na auto putu na 130 malkice manje.

Gru.V

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Ovo jednostavno nema veze sa realnošću. Struju koja se troši neko mora proizvesti. U našem slučaju su to termoelektrane. Ugalj za njih se mora iskopati i uništiti prirodno okruženje. Zatim se isti mora transportovati do elektrane i tamo spaliti. Koliko zagađuje tako nešto?
I za kraj ostaje pepeo. Da, i taj pepeo je izuzetan zagađivač koji je uz to i pun sumpora. I njega treba negde odložiti, a to uništava životnu sredinu. Da li je gospodin ikada video pepelište jedne termoelektrane?

Timer

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god.
Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

Ćao Mile, nadam se da ću i ja jednog dana skupiti 1000 maraka za Bravu. Ako uspem, zovem te na pivo ispred prodavnice!

Tata

pre 2 godine

Stari C3. Komp uvek pokaže veću potrošnju. Meni je svejedno, sipam i vozim koliko mi treba.tome i služi auto.litar gore dole...ne zanima me

Gru.V

pre 2 godine

A što se ne objasni kako se vrši merenje potrošene količine goriva? Kada se to razjasni, lako će svi shvatiti da je prikazana prosečna potrošnja na bordu u stvari samo orijentaciona (da, tako je deklarišu i proizvođači vozila). Nikada i neći biti potpuno tačna niti je to predviđeno da bude.

ex bmw fun

pre 2 godine

MB 350 cdi 4M.

Na otvorenom je precizan 100%, mnogo puta provereno.

U gradu laze najstrasnije, pokazuje oko 12 a nikada nisam uspeo da sa rezervoarom prebacim 350 km. Sipam 60-tak litara, potrosnja je oko 17/100. Laze 40%.

Brzi

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.

W115

pre 2 godine

Сви дизели код Мерцедеса лажу 0,6-0,8 литара на 100 км, док
бензинци у грам приказују тачне податке о потрошњи.
Поседујем и једног и другог и немам проблем да кажем како јесте.

veselnici umiru poslednji

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Imaćete sreće da gledate, udišete i pijete izmet koji ne postoji. Država je ozbiljno krenula da organizuje eksploataciju jadarita kraj Ložnice

Taurunum

pre 2 godine

Ove godine more, 1800km napred - nazad, 1,33l zapremina motora sa turbinom, 6-a brzina, 100-110km/h prosek, sa klimom 60% puta, 108l benzina sam potrošio. Po bordu i po računici 0,1-0,2l tu je. Nov auto 2021 godište. Potrošnja bi bila i ispod 6l da na granicama nisam čekao sve ukupno napred-nazad oko 3,5h. Ali zato čisto grad ide od 9l do 11l, zavisi koliki je špic.

Brzi

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.

Bane

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

Nisi ti prisustvovao elaboraciji vlasnika EV o autonomiji njegovog vozila da vidis sta su analize.

mare

pre 2 godine

Trošim tačno onoliko koliko mi je potrebno da stignem do odredišta.

Trudio sam se da smanjim potrošnju. Ali onda nikad nisam uspevao da dođem tamo gde sam krenuo, pa sam digao ruke od takvih pokušaja.

Na sreću, auto mi je dobro održavan, pa nikad nije trošio više od kilometraže koju je prešao.

Grgur

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...

kimi

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

dugo ćeš se načekati...

Stefan

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Vi se raspravljate o ribama i zezanju? Au...

w

pre 2 godine

Inače, i na 316d i na Aurisu 1,33 benzincu mi se potrošnja po matematici i po kompjuteru slagala. Oba kupljena nova i normalna vožnja, mada najmanje po gradu. Priče o umanjivanju 20% su prevaziđene. Možda zavisi i od brenda.

ledenjak

pre 2 godine

A6 avant 2012 pise otvoreno 4,5 meni vec 7 sedma godina 7-7,5l otvoreno. a kvalitet goriva od kako je otislo na 234 din mu jos i pojacava potrosnju.

Dada

pre 2 godine

Fiat 1.9 JTD, pokazuje oko 1.5-2.0L manje nego realno. Po bordu je apsolutni šampion, u stvarnosti 8.5L u gradu (zimi i do 10) i 6.5 na auto-putu. Po bordu je prosek ova dva oko 6.

Nikad se nisam opterećivao time, opet je OK potrošnja za auto star 2 decenije...

ZokiZoki

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.

Ih Bre

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.

Alex

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49

Oa ti vozi šta hoćeš niko ti ne brani.

w

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.

Inception

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.

pa

pre 2 godine

Koliko?
Pa ujutru po onoj nenormalnoj ludnici u saobracaju gde je borba za zivot da se stigne na posao,zastoji,guzve i kolaps,znaju svi o cemu pricam,oko 2000 din nedeljno.Ovo je iskljucivo Gradska voznja sa guzvama.Na auto putu pesma,vise nego duplo manje.

Nikola

pre 2 godine

Meni BMW E93 potrosnja na bordu prosek 15 litara benzina (2.0 benzimac) zadnjih 8000 km

Tesim se da verovatno nije tacan bord tj da je u stvarnosti manje Ali nisam nikad testirao

Domaćin

pre 2 godine

E moj Goxy, tog dana koji će doći na Svetog Nikad, krenuće priče koliko KW troši na 100Km, koliko može da se pređe sa 1KW električne energije... A takvi kao ti će biti glavni da povedu priču.

Goxy

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.

Inception

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.

Domaćin

pre 2 godine

E moj Goxy, tog dana koji će doći na Svetog Nikad, krenuće priče koliko KW troši na 100Km, koliko može da se pređe sa 1KW električne energije... A takvi kao ti će biti glavni da povedu priču.

kimi

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

dugo ćeš se načekati...

Brzi

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.

Grgur

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...

Alex

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49

Oa ti vozi šta hoćeš niko ti ne brani.

Bane

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

Nisi ti prisustvovao elaboraciji vlasnika EV o autonomiji njegovog vozila da vidis sta su analize.

pa

pre 2 godine

Koliko?
Pa ujutru po onoj nenormalnoj ludnici u saobracaju gde je borba za zivot da se stigne na posao,zastoji,guzve i kolaps,znaju svi o cemu pricam,oko 2000 din nedeljno.Ovo je iskljucivo Gradska voznja sa guzvama.Na auto putu pesma,vise nego duplo manje.

ex bmw fun

pre 2 godine

MB 350 cdi 4M.

Na otvorenom je precizan 100%, mnogo puta provereno.

U gradu laze najstrasnije, pokazuje oko 12 a nikada nisam uspeo da sa rezervoarom prebacim 350 km. Sipam 60-tak litara, potrosnja je oko 17/100. Laze 40%.

Stefan

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Vi se raspravljate o ribama i zezanju? Au...

Nikola

pre 2 godine

Meni BMW E93 potrosnja na bordu prosek 15 litara benzina (2.0 benzimac) zadnjih 8000 km

Tesim se da verovatno nije tacan bord tj da je u stvarnosti manje Ali nisam nikad testirao

Taurunum

pre 2 godine

Ove godine more, 1800km napred - nazad, 1,33l zapremina motora sa turbinom, 6-a brzina, 100-110km/h prosek, sa klimom 60% puta, 108l benzina sam potrošio. Po bordu i po računici 0,1-0,2l tu je. Nov auto 2021 godište. Potrošnja bi bila i ispod 6l da na granicama nisam čekao sve ukupno napred-nazad oko 3,5h. Ali zato čisto grad ide od 9l do 11l, zavisi koliki je špic.

veselnici umiru poslednji

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Imaćete sreće da gledate, udišete i pijete izmet koji ne postoji. Država je ozbiljno krenula da organizuje eksploataciju jadarita kraj Ložnice

W115

pre 2 godine

Сви дизели код Мерцедеса лажу 0,6-0,8 литара на 100 км, док
бензинци у грам приказују тачне податке о потрошњи.
Поседујем и једног и другог и немам проблем да кажем како јесте.

ledenjak

pre 2 godine

A6 avant 2012 pise otvoreno 4,5 meni vec 7 sedma godina 7-7,5l otvoreno. a kvalitet goriva od kako je otislo na 234 din mu jos i pojacava potrosnju.

mare

pre 2 godine

Trošim tačno onoliko koliko mi je potrebno da stignem do odredišta.

Trudio sam se da smanjim potrošnju. Ali onda nikad nisam uspevao da dođem tamo gde sam krenuo, pa sam digao ruke od takvih pokušaja.

Na sreću, auto mi je dobro održavan, pa nikad nije trošio više od kilometraže koju je prešao.

Challenger

pre 2 godine

Troši koliko imam da mu usipam. Poslednji put to je bilo 6,5 litara za 1200din sa kojima sam prešao 100km. Sad je na dubokoj rezervi pa idem peške, švercujem se busom i tako...tigrovi

ZokiZoki

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.

Goxy

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Zvuči kao da ste vrlo prosvećeni.
(Nije nego, 16. novembar 2022 21:59)


Nadam se da se u tvom drustvu vodi rasprava o teoriji superfluida vremena i prostora. Ako je tako, onda jesam ljakse za tebe.

Dada

pre 2 godine

Fiat 1.9 JTD, pokazuje oko 1.5-2.0L manje nego realno. Po bordu je apsolutni šampion, u stvarnosti 8.5L u gradu (zimi i do 10) i 6.5 na auto-putu. Po bordu je prosek ova dva oko 6.

Nikad se nisam opterećivao time, opet je OK potrošnja za auto star 2 decenije...

konjo

pre 2 godine

kad napunim do vrha auto ne troši ništa, bar tako kazaljka pokazuje. međutim kad je bliže rezervi tada kao da se probuši rezervoar i brzo iscuri.

Ako daješ migavac, ne znači da si gej

pre 2 godine

Ako je tačno ovo što pišu brojni čitaoci za potrošnju benzinaca u gradu, nemate ljudi zbog čega da se zalite.
Moj Jaris 2, 2007., benzin 1.0, bez klime, leti u Bg ne moze bez 7l, zimi bude i 10!?
A bord zimi kaze max. 6,5!? (leti laze manje).
Auto odrzavam perfektno (nisam baš k'o Stevo Zigon u onoj seriji ali tu sam negde :-)
I ne divljam već vozim normalno. A i čime da divljam? 😆

Gru.V

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Ovo jednostavno nema veze sa realnošću. Struju koja se troši neko mora proizvesti. U našem slučaju su to termoelektrane. Ugalj za njih se mora iskopati i uništiti prirodno okruženje. Zatim se isti mora transportovati do elektrane i tamo spaliti. Koliko zagađuje tako nešto?
I za kraj ostaje pepeo. Da, i taj pepeo je izuzetan zagađivač koji je uz to i pun sumpora. I njega treba negde odložiti, a to uništava životnu sredinu. Da li je gospodin ikada video pepelište jedne termoelektrane?

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.
(Brzi, 16. novembar 2022 22:31)


Druze, tata mi je umro pre 9 godina, a mama mi od svoje 19-te ne sipa u rezervoar. Vozim BMW 5 (G30), kupljen nov od svojih para. Jeste samo 520d, ali je moj. Ipak, hvala ti sto si dokazao kakav smo narod u globalu sa odnosom pluseva i minusa na tvoj produhovljeni komentar.

Janko

pre 2 godine

o potrošnji uvek priča sirotinja onaj ko ima dobra primanja te gluposti ga ne interesuje. Da li je litra gore ili dole . Najbolji su ovi što im u gradu troši 5 l a voze cele godine zimske gume eto koliko su uštedeli. Na otvorenom potrošnja po bordu može da se poklapa ali u gradu nije moguće da se poklopi i odstupanje po bordu i čep metodi je minimum 1l sem kod ovih sto lažu. Na 120-130 nijedan benzinac nebi trebao da troši više od 6-7 litara dok dizel na istim brzinama troši 5-6 litara ako su ispravni nebitne godine. Auta koja mi vozimo prosek 15 godina zadnja stavka je potrošnja goriva već svaki dan je dobar ako auto može da upali i da je ispravan. Nema šanse da ne znate nekog koji ima super auto od 15 godina a da kad dodje registracija svi jure neku vezu za tehnički pregled pošto je auto ispravan. Sirotinjo i bogu si teška

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Trošimo zapravo sve što naspemo. Ajd' uzdravlje.
(putnik, 17. novembar 2022 15:00)

Pa, zamalo. Ima ovde komemtara kako im auto od 1300kg trosi ispod 3l, a ako izvadis sedista i rezervnu gumu i olaksas ga onda krene i da proizvodi gorivo. Tako da bice onih koji trose i vise nego sto sipaju (ne mislim na glavonje u crnim skodama, nego na "moja pisa najveca a auto najmanje trosi likove")

w

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.

Brzi

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.
(Goxy, 17. novembar 2022 09:35)


Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.

borivoje surdilovic

pre 2 godine

zapravo izbegavam voznju....jer nema smisla da najskuplje gorivo u evropi i sire sipam u moj krs.....to neka promovisu ovi bahati sa novim kolima....pa da...

Timer

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god.
Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

Ćao Mile, nadam se da ću i ja jednog dana skupiti 1000 maraka za Bravu. Ako uspem, zovem te na pivo ispred prodavnice!

Badji

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)

Kia Ceed 1.0 100hp na auto putu troši 5.6 na 120km/h.

Aleks

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.


Pa nije bas manje nego konj. 1kW = 1.36KS

Tata

pre 2 godine

Stari C3. Komp uvek pokaže veću potrošnju. Meni je svejedno, sipam i vozim koliko mi treba.tome i služi auto.litar gore dole...ne zanima me

todos

pre 2 godine

U gradu sve zavisi kojim se danom ide na posao. Ako si u špicu, potrošnja zavisi od pomeranja kolone. Nedeljom samo proletiš. Putnički Berlingo 1.6i 2006 fabrički 6,5, / 7,4 / 9. Posle toliko godina ostupanja su minimalna. Jedino gradska potrošnja može biti samo veća, nikako manja.

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

Brada_BG

pre 2 godine

Kada sipam 10 litra, potrošim 10. Kada sipam 20,potrošim 20.
Koliko god da sipam, toliko i potrošim.
(iskreno, 16. novembar 2022 20:43)

Apsolutno si u pravu! Tako i treba da razmislja prosecan vozac koji prelazi standardnih 10-20 hiljada godisnje,aliii.... Ja svaki dan ubijem 200km gradske voznje, znaci muceni BG. Meni pola litre vise znaci i nekoliko hiljada vise na mesecnom nivou, a ako se potrosi i vise od litre, ta cifra zna da bude i petocifrena, tako da u mom slucaju ne mogu da razmisljam tako.

Goxy

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.

w

pre 2 godine

Inače, i na 316d i na Aurisu 1,33 benzincu mi se potrošnja po matematici i po kompjuteru slagala. Oba kupljena nova i normalna vožnja, mada najmanje po gradu. Priče o umanjivanju 20% su prevaziđene. Možda zavisi i od brenda.

w

pre 2 godine

@ZokiZoki

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.
(ZokiZoki,

Picasso je pojam neaerodinamičnosti, 2007 godište je već 15 godina star auto, kakve su vam gume, stil vožnje, sve utiče...
Na 316d su mi letnje gume sa niskim otporom kotrljanja, nizak auto pa ne moram da kočim pred svaku krivinu na magistrali, aerodinamičan, motor 2l pa dobro podnosi klimu. Pomenuta potrošnja je sa 99% uključenom klimom i slaže se sa boardom.

Gru.V

pre 2 godine

A što se ne objasni kako se vrši merenje potrošene količine goriva? Kada se to razjasni, lako će svi shvatiti da je prikazana prosečna potrošnja na bordu u stvari samo orijentaciona (da, tako je deklarišu i proizvođači vozila). Nikada i neći biti potpuno tačna niti je to predviđeno da bude.

Gagi

pre 2 godine

Seat leon, 1.2 tsi, 2018, u dlaku pokazuje istu potrosnju kao i pistolj na pumpi. Provereno x puta jer uglavnom sipam do cepa i onda proverim koliko sam kilometra presao. Inace potrosnja mu je oko 6.5 po gradu, na auto putu na 130 malkice manje.

Zoki

pre 2 godine

Moj Punto benzinac 12 godina star, 160k kilometara prepeglao. Međugradska vožnja prosečna brzina 60-80km/h 70% a 30% gradska al ne baš stani kreni nego više opuštena varijanta. Po bordu 5.5 a metodom od čepa do čepa 6.5 litara/100km.

Alexa

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.
(Ih Bre, 16. novembar 2022 18:33)

Neiskusno mogu reći... Uvek razvučem crevo još metar, metar ipo i podignem iznad nivoa krova...

Uzicanin

pre 2 godine

Hyundai i30 1.6 benzinac. Po gradu moze u nedogled da trosi i sve zavisi od "crvenog" talasa i guzve. Na otvorenom , magistrala/auto-put od 5.5 do 6,5. Stvarna potrosnja a ne prema kompu. Merio letos od cepa do cepa kada smo isli za Grcku. Brzina oko 120km/h , klima,natovaren i 6,5 litara potrosnja. Imao srece na granicama pa nije bilo duzeg cekanja.

Garavi

pre 2 godine

@ Dada
Zato mene zovu Garavi, posle vožnje iza tebe i sličnih.
Ne troši poljoprivredno gorivo , ulje iz friteza , uradi osnovni servis razvoda i ubrizgavanja. Trošićeš 1-2 l manje i drugi vozači se neće morati sklanjati .

X

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.

archidemicon

pre 1 godinu

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.
(doyll, 17. novembar 2022 16:04)

Nije lepo lagati....a ja moju hondu održavam bolje nego mi ženu.... Aaahahaha....

Детелинара

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)
Опел Астра Ј караван 1.6 16v на 120 троши око 6,5 литара. Гледам да не пређе преко 3500 обртаја што је неких 125кмч, јер тада опелов бензинац отвара све вентиле и даје пуну снагу, троши драстично више и бучнији је. На отвореном путу у локалу троши на равном лети са летњим гумама око 5,5л на 80кмч. Једноставно потрошња ће ти зависити од стила вожње. Некад га отерам у високе обртаје кад је потребно, тада вуче одлично, али генерално возим економично. Е сад да ли компјутер лаже за сада нисам нешто приметио.

aalborg

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište

Ih Bre

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.

neutralni falš

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)


Iz priloženog se vidi da ste obojica "naučnici".

War Inside My Head

pre 2 godine

@po gradu,pa ti potrošiš oko 400litara mjesečno,šta radiš,taksiraš,to mi je nestvarna cifra 500-700€?!Benzinci do 2000 kubika po gradu troše oko 10l,to je neki standard,a i moje iskustvo.Pređoh prvi put u životu na dizela i to igračku praktično,Seat Ibiza 1,2tdi 2011g,što je najluđe taj moj model,da li nekom fabričkom greškom,nema board kompjuter,a dobio sam originalno uputstvo gdje piše da ima tu opciju,ali to dugme nemam! Generalno se držim oduvijek da nakon pređenih max 200km,sipam gorivo do vrha,to je jedina garancija potrošnje.Sa ovim Seatom šeta od 4,5-7l gradske vožnje, start-stop sistem,da li je Klima uključena,kakve su gužve,a ni ja nisam navikao dizela da vozim,iskreno rečeno.Na Golfu5 1,6 posljednjem,poklapalo se otprilike kompjuter i benzinska pumpa.

doyll

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)
Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.

Goxy

pre 2 godine

Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.
(Inception, 17. novembar 2022 11:06)

Hajde probaj još 9 puta kola postoje dobre šanse da uspeš. A i ne prilazim više ribama, sada dame same meni prilaze. Sve si promašio, nadareni.

Brada_BG

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.
(X, 17. novembar 2022 13:50)


Druze, vozim svaki dan po 10h po Bgu, taksiram, ali ne onaj pravi taxi, vec onaj drugi preko aplikacije, da ih ne reklamiram. Vikendom ubijem i 250km, prvih par nedelja se raspadas, a onda se vremenom "ulomis" i sad cepam bez nekih vecih problema. Naravno, napravis pauze koliko ti treba, obavis ako imas nesto, nekad se desi da iz dva puta po 5h odradim posao, nekad odradim 8h, a vikendom i vise od 12h. Ruzno je pricati da neko laze ako vec nemas pojma gde radim, i kako to funkcionise, i da, jasno mi je da ne mozes da zamislis voznju po Bgu 10h kao neko ko se odveze od A do B, ni ja nisam mogao, cak i dalje ne mogu, ali sve je stvar navike i treninga. I jos jedna bitna stvar, ja sam tu medju najgorima, vecina mojih kolega vozi mnogo vise od mene, ali i radi mnogo duze od mene, svaki put ih pitam kako brate, kako, tako da je sve moguce.

Peca Slic

pre 1 godinu

Razlika u kvalitetu goriva je vise nego evidentna, do Bratislave sa Zafirom Tourer mi je potrošnja bila 6.1, tempomat na 140-150. U povratku smo napunili aditivirani dizel tamo i u povratku pri identicnoj brzini je potrosnja bila 5.4 litara.

Bole

pre 1 godinu

koliko kompjutera kad stojis u mestu uopste ne pokazuje nista / npr Alfa disel/ i koliko kasni sa odzivom kad pritisnes gas do daske ili oduzmes pa ides u leru ....i kako to ulazi u prosek i sto je motor stariji i losiji koliko to menja stvari

Djorke

pre 2 godine

@
Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište
(aalborg, 17. novembar 2022 13:29)

Fiat 500, 1.2 benzin, star 9 godina, kombinivano nesto ispod 7 (kako kad - 6 - 6.5 …). Bas, bas gradska voznja mozda 70%, autoput 20% i magistrala 10% , odprilike naravno.

X

pre 1 godinu

@ Brada_BG

Ja nisam ni rekao da lazes vec dozvolio mogucnost da stvarno prelazis toliko jos pogotovo ako radis i nocu. Cak sam i naveo voznje do aerodroma i nazad.


Poenta mog komentara je da 99.99% ljudi jednostavno ne razume sta je 200 i vise km po gradu i guzvi i nikad nisu presli ni blizu te kilometraze. Samim tim ne razumeju ni sta znaci usteda od samo 1L/100km.

Izvinjavam se ako si se nasao uvredjenim, nije mi bila namera.

Ja sam jedan od onih koji definitivno ne ide sa A na B, a nisam taksista ni u kom obliku. Vozio sam od ujutro do uvece, jutarnji i popodnevni spic, bez prestanka preko 10 sati. Vise puta. Ludilo. Nebitno je cime se bavim.

Jos jednom se izvinjavam.

Goxy

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.

Brzi

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.

w

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.

Grgur

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...

Inception

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.

Brzi

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.

doyll

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)
Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Dok vam mame i tate sipaju u rezervoar.
Videceš kakve cete rasprave voditi kad to prestane.
(Brzi, 16. novembar 2022 22:31)


Druze, tata mi je umro pre 9 godina, a mama mi od svoje 19-te ne sipa u rezervoar. Vozim BMW 5 (G30), kupljen nov od svojih para. Jeste samo 520d, ali je moj. Ipak, hvala ti sto si dokazao kakav smo narod u globalu sa odnosom pluseva i minusa na tvoj produhovljeni komentar.

Goxy

pre 2 godine

Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.
(Inception, 17. novembar 2022 11:06)

Hajde probaj još 9 puta kola postoje dobre šanse da uspeš. A i ne prilazim više ribama, sada dame same meni prilaze. Sve si promašio, nadareni.

Stefan

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Vi se raspravljate o ribama i zezanju? Au...

veselnici umiru poslednji

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Imaćete sreće da gledate, udišete i pijete izmet koji ne postoji. Država je ozbiljno krenula da organizuje eksploataciju jadarita kraj Ložnice

Goxy

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.

Ih Bre

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.

ZokiZoki

pre 2 godine

Ajmo, po stoti put, sledeća tema vinjete.

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.

Alexa

pre 2 godine

Poenta je u tome sto uglavnom pistolj na pumpi pobrljavi i prerano prekine dotok goriva, jer znam koliko sam presao i koliko sam potrosio otprilike, a mi ga onda usipamo jos jednom, dvaput kratko dok ne prekine i u medjuvremenu se ubaci i visak od litar-dva u cevi.
Auto mi inace precizno pokazuje potrosnju, i skala sa podeocima a i board kompjuter.
(Ih Bre, 16. novembar 2022 18:33)

Neiskusno mogu reći... Uvek razvučem crevo još metar, metar ipo i podignem iznad nivoa krova...

Alex

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49

Oa ti vozi šta hoćeš niko ti ne brani.

kimi

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

dugo ćeš se načekati...

neutralni falš

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)


U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)


Iz priloženog se vidi da ste obojica "naučnici".

Domaćin

pre 2 godine

E moj Goxy, tog dana koji će doći na Svetog Nikad, krenuće priče koliko KW troši na 100Km, koliko može da se pređe sa 1KW električne energije... A takvi kao ti će biti glavni da povedu priču.

Peca Slic

pre 1 godinu

Razlika u kvalitetu goriva je vise nego evidentna, do Bratislave sa Zafirom Tourer mi je potrošnja bila 6.1, tempomat na 140-150. U povratku smo napunili aditivirani dizel tamo i u povratku pri identicnoj brzini je potrosnja bila 5.4 litara.

pa

pre 2 godine

Koliko?
Pa ujutru po onoj nenormalnoj ludnici u saobracaju gde je borba za zivot da se stigne na posao,zastoji,guzve i kolaps,znaju svi o cemu pricam,oko 2000 din nedeljno.Ovo je iskljucivo Gradska voznja sa guzvama.Na auto putu pesma,vise nego duplo manje.

w

pre 2 godine

Inače, i na 316d i na Aurisu 1,33 benzincu mi se potrošnja po matematici i po kompjuteru slagala. Oba kupljena nova i normalna vožnja, mada najmanje po gradu. Priče o umanjivanju 20% su prevaziđene. Možda zavisi i od brenda.

mare

pre 2 godine

Trošim tačno onoliko koliko mi je potrebno da stignem do odredišta.

Trudio sam se da smanjim potrošnju. Ali onda nikad nisam uspevao da dođem tamo gde sam krenuo, pa sam digao ruke od takvih pokušaja.

Na sreću, auto mi je dobro održavan, pa nikad nije trošio više od kilometraže koju je prešao.

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Viđao sam takve ekipice koje stalno mlate bisere o ribama. Da ti iskreno kažem šta je tu po sredi: mnogo priče malo prakse. Suvarak.
(Goxy, 17. novembar 2022 09:35)


Sigurno malo vise akcije nego kada pridjes ribi sa pricom koliko ti trosi Elantra.

aalborg

pre 2 godine

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište

Nikola

pre 2 godine

Meni BMW E93 potrosnja na bordu prosek 15 litara benzina (2.0 benzimac) zadnjih 8000 km

Tesim se da verovatno nije tacan bord tj da je u stvarnosti manje Ali nisam nikad testirao

Bane

pre 2 godine

Jedva čekam da svi vozimo EV i da ta prokleta i najdosadnija rasprava koja se uvek potegne u društvu zauvek nestane. Još na sve to kada bi zakonom obavezali građane da nauče šta je M+S, preporodio bih se.
(Goxy, 16. novembar 2022 15:49)

Nisi ti prisustvovao elaboraciji vlasnika EV o autonomiji njegovog vozila da vidis sta su analize.

Gru.V

pre 2 godine

A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.
(Brzi, 16. novembar 2022 20:02)

Ovo jednostavno nema veze sa realnošću. Struju koja se troši neko mora proizvesti. U našem slučaju su to termoelektrane. Ugalj za njih se mora iskopati i uništiti prirodno okruženje. Zatim se isti mora transportovati do elektrane i tamo spaliti. Koliko zagađuje tako nešto?
I za kraj ostaje pepeo. Da, i taj pepeo je izuzetan zagađivač koji je uz to i pun sumpora. I njega treba negde odložiti, a to uništava životnu sredinu. Da li je gospodin ikada video pepelište jedne termoelektrane?

Timer

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god.
Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

Ćao Mile, nadam se da ću i ja jednog dana skupiti 1000 maraka za Bravu. Ako uspem, zovem te na pivo ispred prodavnice!

Inception

pre 2 godine

U mom drustvu se vodi rasprava o ribama, zezanju i sportu.
(Inception, 16. novembar 2022 16:22)

Zvuči kao da ste vrlo prosvećeni.
(Nije nego, 16. novembar 2022 21:59)


Nadam se da se u tvom drustvu vodi rasprava o teoriji superfluida vremena i prostora. Ako je tako, onda jesam ljakse za tebe.

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

oktan

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)
da, ali jos 3-4 litra ulja nisi racunao.

War Inside My Head

pre 2 godine

@po gradu,pa ti potrošiš oko 400litara mjesečno,šta radiš,taksiraš,to mi je nestvarna cifra 500-700€?!Benzinci do 2000 kubika po gradu troše oko 10l,to je neki standard,a i moje iskustvo.Pređoh prvi put u životu na dizela i to igračku praktično,Seat Ibiza 1,2tdi 2011g,što je najluđe taj moj model,da li nekom fabričkom greškom,nema board kompjuter,a dobio sam originalno uputstvo gdje piše da ima tu opciju,ali to dugme nemam! Generalno se držim oduvijek da nakon pređenih max 200km,sipam gorivo do vrha,to je jedina garancija potrošnje.Sa ovim Seatom šeta od 4,5-7l gradske vožnje, start-stop sistem,da li je Klima uključena,kakve su gužve,a ni ja nisam navikao dizela da vozim,iskreno rečeno.Na Golfu5 1,6 posljednjem,poklapalo se otprilike kompjuter i benzinska pumpa.

Dada

pre 2 godine

Fiat 1.9 JTD, pokazuje oko 1.5-2.0L manje nego realno. Po bordu je apsolutni šampion, u stvarnosti 8.5L u gradu (zimi i do 10) i 6.5 na auto-putu. Po bordu je prosek ova dva oko 6.

Nikad se nisam opterećivao time, opet je OK potrošnja za auto star 2 decenije...

Taurunum

pre 2 godine

Ove godine more, 1800km napred - nazad, 1,33l zapremina motora sa turbinom, 6-a brzina, 100-110km/h prosek, sa klimom 60% puta, 108l benzina sam potrošio. Po bordu i po računici 0,1-0,2l tu je. Nov auto 2021 godište. Potrošnja bi bila i ispod 6l da na granicama nisam čekao sve ukupno napred-nazad oko 3,5h. Ali zato čisto grad ide od 9l do 11l, zavisi koliki je špic.

borivoje surdilovic

pre 2 godine

zapravo izbegavam voznju....jer nema smisla da najskuplje gorivo u evropi i sire sipam u moj krs.....to neka promovisu ovi bahati sa novim kolima....pa da...

Badji

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)

Kia Ceed 1.0 100hp na auto putu troši 5.6 na 120km/h.

w

pre 2 godine

@ZokiZoki

Kad se normalno vozi, ne pritiska gas pa onda kočnica svaki čas, BMW 316d 2017 sa jednim rezervoarom pređe 1200km, rezervoar 54 l. NS-HN-plaže-NS bez otvaranja rezervoara.
(w, 16. novembar 2022 16:06)

A ja na mom C4 Picasso 2007 1.6 hdi sa 60 litara rezervoarom ne mogu da pređem više od 850km. Iako na bordu piše da pri brzini od 100km/h u petoj brzini troši 1.7L, to se uvek na kraju pokaže da je u pitanju 6-7L.

Stvarno ne znam zašto se priča o lažnom merenju za samo nekoliko procenata... Kladim se da ima još vas sa istim iskustvom.
(ZokiZoki,

Picasso je pojam neaerodinamičnosti, 2007 godište je već 15 godina star auto, kakve su vam gume, stil vožnje, sve utiče...
Na 316d su mi letnje gume sa niskim otporom kotrljanja, nizak auto pa ne moram da kočim pred svaku krivinu na magistrali, aerodinamičan, motor 2l pa dobro podnosi klimu. Pomenuta potrošnja je sa 99% uključenom klimom i slaže se sa boardom.

Детелинара

pre 2 godine

Fiat brava1.2 benzinac 1999 god. letos do Grčke sa klimom prosečna brzina120km.6 litara na 100km.Auto star 23 godine.Ćaoo
(mile, 16. novembar 2022 16:24)

na 120 sa 1.2 motorom nema šanse da trošiš samo 6 litara...
(Grgur, 16. novembar 2022 19:42)
Опел Астра Ј караван 1.6 16v на 120 троши око 6,5 литара. Гледам да не пређе преко 3500 обртаја што је неких 125кмч, јер тада опелов бензинац отвара све вентиле и даје пуну снагу, троши драстично више и бучнији је. На отвореном путу у локалу троши на равном лети са летњим гумама око 5,5л на 80кмч. Једноставно потрошња ће ти зависити од стила вожње. Некад га отерам у високе обртаје кад је потребно, тада вуче одлично, али генерално возим економично. Е сад да ли компјутер лаже за сада нисам нешто приметио.

W115

pre 2 godine

Сви дизели код Мерцедеса лажу 0,6-0,8 литара на 100 км, док
бензинци у грам приказују тачне податке о потрошњи.
Поседујем и једног и другог и немам проблем да кажем како јесте.

Gagi

pre 2 godine

Seat leon, 1.2 tsi, 2018, u dlaku pokazuje istu potrosnju kao i pistolj na pumpi. Provereno x puta jer uglavnom sipam do cepa i onda proverim koliko sam kilometra presao. Inace potrosnja mu je oko 6.5 po gradu, na auto putu na 130 malkice manje.

Aleks

pre 2 godine

14,9 kW/100km
Dok stoji u graskoj guzvi ne trosi skoro nista, osim ako je klima uredjaj aktivan, u tom slucaju trosi 1kW na sat vremena.
Dakle, manje nego konj :)
A "izmet" ne izbacuje nikakav, za razliku i od konja i od automobila.


Pa nije bas manje nego konj. 1kW = 1.36KS

Janko

pre 2 godine

o potrošnji uvek priča sirotinja onaj ko ima dobra primanja te gluposti ga ne interesuje. Da li je litra gore ili dole . Najbolji su ovi što im u gradu troši 5 l a voze cele godine zimske gume eto koliko su uštedeli. Na otvorenom potrošnja po bordu može da se poklapa ali u gradu nije moguće da se poklopi i odstupanje po bordu i čep metodi je minimum 1l sem kod ovih sto lažu. Na 120-130 nijedan benzinac nebi trebao da troši više od 6-7 litara dok dizel na istim brzinama troši 5-6 litara ako su ispravni nebitne godine. Auta koja mi vozimo prosek 15 godina zadnja stavka je potrošnja goriva već svaki dan je dobar ako auto može da upali i da je ispravan. Nema šanse da ne znate nekog koji ima super auto od 15 godina a da kad dodje registracija svi jure neku vezu za tehnički pregled pošto je auto ispravan. Sirotinjo i bogu si teška

Ako daješ migavac, ne znači da si gej

pre 2 godine

Ako je tačno ovo što pišu brojni čitaoci za potrošnju benzinaca u gradu, nemate ljudi zbog čega da se zalite.
Moj Jaris 2, 2007., benzin 1.0, bez klime, leti u Bg ne moze bez 7l, zimi bude i 10!?
A bord zimi kaze max. 6,5!? (leti laze manje).
Auto odrzavam perfektno (nisam baš k'o Stevo Zigon u onoj seriji ali tu sam negde :-)
I ne divljam već vozim normalno. A i čime da divljam? 😆

Brada_BG

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.
(X, 17. novembar 2022 13:50)


Druze, vozim svaki dan po 10h po Bgu, taksiram, ali ne onaj pravi taxi, vec onaj drugi preko aplikacije, da ih ne reklamiram. Vikendom ubijem i 250km, prvih par nedelja se raspadas, a onda se vremenom "ulomis" i sad cepam bez nekih vecih problema. Naravno, napravis pauze koliko ti treba, obavis ako imas nesto, nekad se desi da iz dva puta po 5h odradim posao, nekad odradim 8h, a vikendom i vise od 12h. Ruzno je pricati da neko laze ako vec nemas pojma gde radim, i kako to funkcionise, i da, jasno mi je da ne mozes da zamislis voznju po Bgu 10h kao neko ko se odveze od A do B, ni ja nisam mogao, cak i dalje ne mogu, ali sve je stvar navike i treninga. I jos jedna bitna stvar, ja sam tu medju najgorima, vecina mojih kolega vozi mnogo vise od mene, ali i radi mnogo duze od mene, svaki put ih pitam kako brate, kako, tako da je sve moguce.

archidemicon

pre 1 godinu

Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Kažem ja. To što vi vozite olupinu staru 20 godina, ne menjate ulje i ne održavate je, pa vam troši boga pitaj koliko, vaš problem. Suzuki Celerio 4,3 l/100 km, kombinovana potrošnja , na zimskim gumama 4,4.
(doyll, 17. novembar 2022 16:04)

Nije lepo lagati....a ja moju hondu održavam bolje nego mi ženu.... Aaahahaha....

ledenjak

pre 2 godine

A6 avant 2012 pise otvoreno 4,5 meni vec 7 sedma godina 7-7,5l otvoreno. a kvalitet goriva od kako je otislo na 234 din mu jos i pojacava potrosnju.

ex bmw fun

pre 2 godine

MB 350 cdi 4M.

Na otvorenom je precizan 100%, mnogo puta provereno.

U gradu laze najstrasnije, pokazuje oko 12 a nikada nisam uspeo da sa rezervoarom prebacim 350 km. Sipam 60-tak litara, potrosnja je oko 17/100. Laze 40%.

Brada_BG

pre 2 godine

Kada sipam 10 litra, potrošim 10. Kada sipam 20,potrošim 20.
Koliko god da sipam, toliko i potrošim.
(iskreno, 16. novembar 2022 20:43)

Apsolutno si u pravu! Tako i treba da razmislja prosecan vozac koji prelazi standardnih 10-20 hiljada godisnje,aliii.... Ja svaki dan ubijem 200km gradske voznje, znaci muceni BG. Meni pola litre vise znaci i nekoliko hiljada vise na mesecnom nivou, a ako se potrosi i vise od litre, ta cifra zna da bude i petocifrena, tako da u mom slucaju ne mogu da razmisljam tako.

konjo

pre 2 godine

kad napunim do vrha auto ne troši ništa, bar tako kazaljka pokazuje. međutim kad je bliže rezervi tada kao da se probuši rezervoar i brzo iscuri.

X

pre 2 godine

@ Brada_BG

Necu da kazem da lazes za 200km u BG svaki dan ali ti garantujem da NIKO ovde od komentatora nije vozio 200km po gradu.

Strasno opterecujuce i preko 9 sati voznje, BEZ STAJANJA. Cak i da je sve voznja aerodrom - grad, mnogo je.

I potpuno razumem ustedu od pola litra, litar. Pre neki dan sam ostavio komentar ovde o startstop sistemu, bahacenju nas Srba i predimenzionisanju i potrebama.

Sto se tice teme, sve zavisi kako covek vozi. Generalno, ljudi ovde ne razumeju sta je prosek.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

Trošimo zapravo sve što naspemo. Ajd' uzdravlje.
(putnik, 17. novembar 2022 15:00)

Pa, zamalo. Ima ovde komemtara kako im auto od 1300kg trosi ispod 3l, a ako izvadis sedista i rezervnu gumu i olaksas ga onda krene i da proizvodi gorivo. Tako da bice onih koji trose i vise nego sto sipaju (ne mislim na glavonje u crnim skodama, nego na "moja pisa najveca a auto najmanje trosi likove")

Tata

pre 2 godine

Stari C3. Komp uvek pokaže veću potrošnju. Meni je svejedno, sipam i vozim koliko mi treba.tome i služi auto.litar gore dole...ne zanima me

Gru.V

pre 2 godine

A što se ne objasni kako se vrši merenje potrošene količine goriva? Kada se to razjasni, lako će svi shvatiti da je prikazana prosečna potrošnja na bordu u stvari samo orijentaciona (da, tako je deklarišu i proizvođači vozila). Nikada i neći biti potpuno tačna niti je to predviđeno da bude.

Zoki

pre 2 godine

Moj Punto benzinac 12 godina star, 160k kilometara prepeglao. Međugradska vožnja prosečna brzina 60-80km/h 70% a 30% gradska al ne baš stani kreni nego više opuštena varijanta. Po bordu 5.5 a metodom od čepa do čepa 6.5 litara/100km.

todos

pre 2 godine

U gradu sve zavisi kojim se danom ide na posao. Ako si u špicu, potrošnja zavisi od pomeranja kolone. Nedeljom samo proletiš. Putnički Berlingo 1.6i 2006 fabrički 6,5, / 7,4 / 9. Posle toliko godina ostupanja su minimalna. Jedino gradska potrošnja može biti samo veća, nikako manja.

Uzicanin

pre 2 godine

Hyundai i30 1.6 benzinac. Po gradu moze u nedogled da trosi i sve zavisi od "crvenog" talasa i guzve. Na otvorenom , magistrala/auto-put od 5.5 do 6,5. Stvarna potrosnja a ne prema kompu. Merio letos od cepa do cepa kada smo isli za Grcku. Brzina oko 120km/h , klima,natovaren i 6,5 litara potrosnja. Imao srece na granicama pa nije bilo duzeg cekanja.

Garavi

pre 2 godine

@ Dada
Zato mene zovu Garavi, posle vožnje iza tebe i sličnih.
Ne troši poljoprivredno gorivo , ulje iz friteza , uradi osnovni servis razvoda i ubrizgavanja. Trošićeš 1-2 l manje i drugi vozači se neće morati sklanjati .

Challenger

pre 2 godine

Troši koliko imam da mu usipam. Poslednji put to je bilo 6,5 litara za 1200din sa kojima sam prešao 100km. Sad je na dubokoj rezervi pa idem peške, švercujem se busom i tako...tigrovi

Djorke

pre 2 godine

@
Ko kaže da mu bilo koji benzinac troši manje od 7 litara kombinovane vožnje laže ko pas.
(archidemicon, 16. novembar 2022 18:02)

Evo baćo meni kombinovana potrošnja na poslednjih 20k km, je 7.1l. Tu ima grad, selo, magistrala, autoput, Kopaonik, Sjenica, leto zima sve redom. Mercedes CLA 180. 1.6 benzin, 2016 godište
(aalborg, 17. novembar 2022 13:29)

Fiat 500, 1.2 benzin, star 9 godina, kombinivano nesto ispod 7 (kako kad - 6 - 6.5 …). Bas, bas gradska voznja mozda 70%, autoput 20% i magistrala 10% , odprilike naravno.

Bole

pre 1 godinu

koliko kompjutera kad stojis u mestu uopste ne pokazuje nista / npr Alfa disel/ i koliko kasni sa odzivom kad pritisnes gas do daske ili oduzmes pa ides u leru ....i kako to ulazi u prosek i sto je motor stariji i losiji koliko to menja stvari

X

pre 1 godinu

@ Brada_BG

Ja nisam ni rekao da lazes vec dozvolio mogucnost da stvarno prelazis toliko jos pogotovo ako radis i nocu. Cak sam i naveo voznje do aerodroma i nazad.


Poenta mog komentara je da 99.99% ljudi jednostavno ne razume sta je 200 i vise km po gradu i guzvi i nikad nisu presli ni blizu te kilometraze. Samim tim ne razumeju ni sta znaci usteda od samo 1L/100km.

Izvinjavam se ako si se nasao uvredjenim, nije mi bila namera.

Ja sam jedan od onih koji definitivno ne ide sa A na B, a nisam taksista ni u kom obliku. Vozio sam od ujutro do uvece, jutarnji i popodnevni spic, bez prestanka preko 10 sati. Vise puta. Ludilo. Nebitno je cime se bavim.

Jos jednom se izvinjavam.