Testovi

Četvrtak, 20.10.2022.

13:51

Prva vožnja: Mazda CX-60 – raskoš u svakom pogledu

Izvor: B92

Prva vožnja: Mazda CX-60 – raskoš u svakom pogledu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

iq85

pre 2 godine

@Vasa slazem se sa Englezima, 2.2 dizel je pakao, jos uvek imam Mazdu 6 2.2 RT AT. Kad radi zaista uzivanje za voznju, ali se kvari svaki cas. U prvih 100k km sam cistio usisnu granu, otisla bregasta i vakum pumpa. Sto se tice ovog hibrida, to je verovatno znatno pouzdanije. Ovaj benzinac je generalno bez problema, a hibridni deo be trebalo da se manje kvari, to je ipak pouzdanina tehnologija. Jos jedna stvar, dizeli se voze u Evropi, Mazda nema nikakav interes da ih razvija i usavrsava jer im je to malo trziste. Benzinci su i dalje dobri! Cak odlicni!

Bole

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav
(Mane, 23. oktobar 2022 14:19)

Auto sam narucio jos pocetkom Aprila, na nevidjeno bez probne voznje. Nakon odgledanih Youtube revija, pomislih pase mom voznom profilu, a i nije mi prva Mazda koju vozim, tako da imam poverenja u proizvodjaca. Auto sam preuzeo pocetkom Oktobra, znaci sest meseci isporuka sto i nije lose za danasnje uslove. Ko ga registruje do kraja ove godine, dobija ovde u Nemackoj i povracaj od €4500 na Plug in Hybrid-e.
Pozdrav

mile

pre 2 godine

@kralj
Mazda se retko vozi u celoj Evropi https://carsalesbase.com/europe-mazda/,ali kod nas uglavnom ljudi vole da komentarišu ostrašćeno.I to obe strane. One koji ne vole,i oni koji vole a nemaju.

Mane

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav

Kralj

pre 2 godine

@mile

Ne mislim zato sto u Srbiji mnogi voze VW pa je normalno da ima toliko komentara. Mazda se retko kod nas vozi ali uvek ima mnogo komentara…. Cudno nesto 😁

mile @

pre 2 godine

@kralj
Odlično zapažanje, verovatno to misliš i kada odeš na vest o neko iz VW grupacije jer oni imaju duplo više komentara od Mazde.

Srećko Š

pre 2 godine

Vozio mazdu protege I mazdu 2017 GS Sport, vozim Mazdu 5 2012 god I Mazdu GT 2018. U planu je zamena Mazde 5 za Mazdu CX 70 cim izadje na kanadsko trziste. Jedina sansa da uzmem plug in hibrid je nova Mazda jer se svi ostali hibridi cekaju min 3 godine. Odlicni auti

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Setak! 3.0! Da li ce konacno neko na trzistu predstaviti ljudski motor? Citam, ne verujem. A bice i jeftiniji od hibrida. Molim vas mazdo ucinite to.

Dux

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.
(Gloria, 20. oktobar 2022 19:59)

Gloria, us svo duzno postovanje, ne znas o cemu pricas. Navedi mi te "brojeve", na svetskom nivou, ne evropskom, gde se potvrdjuju podaci da nemacki premium predstavnici, nadmasuju japanske. To sigurno nije slucaj u Severnoj Americi, bliskom istoku, niti u Aziji. Jedino je ostala Evropa. To govorim, kako tebi tako i svim ostalim zagrizenim ljubiteljima nemackih premium proizvodjaca koji misle da su nemacka kola navodno pojam u automobilskoj industriji. Nisu! Varate se, jer vi koji to tvrdite, nikada niste seli u japansko vozilo. Lexus, Mazda i Honda (u Americi, Acura) su premium japanse klase koje ne samo da pariraju nemackim vec decenijama vode u segmentima, zavrsne obrade, vecem nivou standardne opreme, voznim karakteristikama i prakticnosti u vecem delu sveta.

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.
(Reli vozač, 21. oktobar 2022 12:29) # Link komentara


A sta ako vozim automatik? :)

Pera Peric

pre 2 godine

Vozio Mazdu CX 5 2,2 dizel 175 ks, automatic 5 godina i presao cca.180.000 km.
Apsolutno nikakvih problema sa DPF filterom. Poznajem osobu koja je dalje vozi i covek je vec presao 20.000 km, takodje prezadovoljan.
I kao i covek koji sa Senjaka ide ka Indjiji i ja sam vozio svaki dan vozio iz grada kao predgradju gde sam radio i to autoputem.
Jeste bitno da se vise vozi na otvorenom, ali je bitno i da se duze brze vozi. Mszdina masina prosto trazi jaci gas i slobodno je treba nagariti.
Ako ste malo zustriji na gasu necete imati nikakvi problem.
Cinjenica je da hoce da se zagusi ali samo u gradskoj voznji.
To nije automobil da se retko i malo vozi.

Reli vozač

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.

Vasa

pre 2 godine

Pa taj sadašnji mazdin 2,2 dizel je u Engleskoj proglašen za najgori dizel svih vremena. Mogu samo misliti kakav će im biti ovaj hibrid u praksi.

Vasa

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.
(Zer01, 21. oktobar 2022 09:48)

To je zato jer je u toj mazdi 1,6 HDI. Zato je tako dobar.

Maki

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.
(kalinic, 21. oktobar 2022 01:44)

Mani te se dizela jednom zauvek ako kupujete novi automobil, svima je DPF sa nasim gorivom problem. Ja sam imao problem sa DPFom i na Hondi i Audiju sa tim sto je Honda odmah pocela da prijavljuje problem na svakih cirka pet hiljada kilometara a Audi je cutao dobrih 70 hiljada i onda je sve otislu u maminu .. i ni tada nije prijavio da je bilo sta pogresno sa DPFom dok nije skinut i bio je prepun djubreta skoro 80%. Sva usteda na gorivu se izgubi u dodatnim servisima i gupostima koje donosi dizel jos pogotovo ako ima adblu budalastinu. Jednostavno nije vredno jer novi benzinci trose max 25% vise, doduse sa slabijim perfomransama ali to je totalno nebitno posto je odrzavanje mnogo jeftinije i nema iznenadjenja i auto vam ne visi u servisu.

igor

pre 2 godine

kolko auto za voziti po gradu majko moja, a ni p od premiuma.
Evo, ja cu proc mojim novim audi jajem 97 godiste kroz grad, posle mene ovaj japanski tenk, pa da vidimo koje ce se auto vise svidjat ljudima.
Cuj neprimetno komjutersko kocenje, pa sta ce to nekome, samo glave izgubit.

Vica Slavko

pre 2 godine

Mazda je očigledno na pravom putu. Nikada nisam vudeo ovoliko zabrinutih ljubitelja "dragih" nam Nemaca. Uostalom svako prema, mogućnostima, potrebi ili afinitetima.

Goran

pre 2 godine

Ja vozim Vw Tiguan R line 190hp vec 3 godine. Svideo mi se i kupio sam ga.
Extra kola.
Ova Mazda lepo izgleda ,mozda se i odlucim da predjem na Japance.
Ali ako budem imao vise para kupio bih noviji Porsche Cayenne

pera detlić

pre 2 godine

Dzaba raskoš kad jedna od osnovnih stvari nevalja a to je volan. Tvrd a polozaj ruku ako se ruke naslone na naslonjače za ruke tako nezgodan da posle 1000km voznje imaš osećaj da si kopao kukuruze celi dan. Inače auto baš lep i cena pristupačna ali meni nelezi. Leksus je daleko bolji izbor ko gleda na udobnost sedišta i volana

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.

Rajko

pre 2 godine

MOJE ISKUSTVO sa Mazdom:
Mazda CX-7 posle 260.000 km besprekorna.
Nema korozije ( :))
Ne troši ni gram ulja.
Prve kočione pločice zamenjene posle 200.000 komplet sa diskovima.
Lanac se otpustio posle 130.000 - besplatno ga zamenili u ovlašćenom servisu, iako je auto bio star 6 godina i odavno istekla garancija (kažu iz Mazde - to ne sme da se desi pre 300.000!).Auto imao oko 200.000 i stigne obeveštenje o besplatnoj zameni spona - kao neka akcija u toku - i besplatno zamene spone.
I ovo sve u Srbiji - naši putevi, naše gorivo, naš vozač i naši servisi!

I da ne bude zabune, imao sam i Mercedes i Audi i VW, ali i Toyotu, a sada Mazdu.
I sledeći moj auto će sigurno biti Japanski, a ne Nemački.

Milinko

pre 2 godine

Mazda nije odavno na listi ozbiljnih proizvođača, niti se neko “brine” za neka njihova rešenja. Oni u premium segmentu odavno nemaju ništa a automobili su im blago rečeno nepouzdani.

Bojan

pre 2 godine

Ovdje gdje ja zivim neto cijena (prije poreza) od CX-5 je od 23k € pa na vise.. za CX-60 je 43k € neto cijena... Ekoloski porezi je smanjuju, ali razlika je i dalje velika. Steta je sto su ovi PHEV toliko skupi. Nadam se da ce normalna benzinska verzija biti pristupacnija.

kalinic

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.

hmm

pre 2 godine

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Kolika ti je to potrošnja "kao lud"? Jel to po WLTP-u?

meda

pre 2 godine

Ja vozim Mazdu CX-9 poslednje 3 godine, perfektan auto za mene, nikakvi problemi, prostora koliko hoćeš za dvometraše (ako ne uzmeš sa onim "staklenim" krovom), sedišta nenormalno udobna - to osetiš kad pređeš par hiljada milja u cugu, vozi se kao sedan a ne kao SUV. Potrošnja nije mala, ovaj plug-in hibrid bi rado uzeo samo zbog toga.

Deder objasni

pre 2 godine

@(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

A sta da radimo mi sto imamo i jedne i druge? Sve ih vozim i svaki ima svoje prednosti i mane.

Bane

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.
(vladan, 20. oktobar 2022 21:40)

Ja ti verujem prijatelju. Mazda 6 nova isterana iz salona 2003. Na 20.000 pumpa visokog pritiska, kazu gorivo, posle toga letva volana, kazu fabricka greska, zamenili neku mast, volan posle toga kao bez serva, na 80.000 ponovo pumpa visokog pritiska, na 115.000 km kvacilo mi propalo ostalo zalepljeno za patos. Da ne bude da je do vozaca sadasnji Pasat B8 218.000 km sa fabrickim kvacilom. Isto me Mazda vise videti nece. Jeste ta serija iz epohe kooperacije sa Fordom bila problematicna, danas kazu nije tako ali znate onu narodnu....ko se na mleko osuri i u jogurt duva.

Bane

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Inace ovaj model, SUV od bezmalo 5 metara sa 3.0 i 3.3 motorima idealan gradski autic.

Serbiko

pre 2 godine

Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

Ovaj deo me je odusevio! Bravo!

mrk

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena

Bokyyyy

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

ako ne ono psihijatra, jesi li razmisljao da promijenis dilera?

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.

Bokyyyy

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.
(Reziel, 20. oktobar 2022 14:48)

Nije ovo prijatelji za srpsko trziste ni pravljeno, ovo je ipak za gospodu.

nm

pre 2 godine

Ne mozes ti ovde naci puno normalnih komentara koji ti mogu pomoci kad planiras kupovinu. Uglavnom gomila iracionalnosti, prevelikog obozavanja (ponekad i suprotno), a malo iskustava ljudi koji su mazdu zaista vozili.

Gloria

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.

Stole

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)
Da, vozeći se po autobanu prosečno 150 km/h ili više.

heh

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
Mozda je do vozaca, ili majstora…

Motic

pre 2 godine

@vladan, 20. oktobar 2022 18:11),
Svaki motor koji troši ulje traje znatno duže od onog koji ne troši.
Moj passat ima oko 630 hiljada i troši oko dve litre na 10000 km.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

Beogradjanin

pre 2 godine

@ vladan, 20. oktobar 2022 18:11

Vozim CX-5 dizel kupljen nov vec skoro 10 godina i uopste ne trosi ulje. Mazda 5 je zaostavstina iz Fordove epohe kada su Mazde imale dosta vise problema.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

Bole

pre 2 godine

Veoma lep i strucan tekst, koji opisuje Mazdu CX-60 bas kakva jeste. Niskoprofilne gume od 20 inca zaista doprinose dizajnu, ali se i osete na neravnom putu. To mu je mozda i jedina "mana". Za sada se vozim iskljucivo na struju, do posla i nazad, punim ga svaki treci dan sto naravno zavisi od relacije. Neki realan domet je oko 55km po gradu, moze i vise ako je pristup "nezniji". Za zainteresovane, racunica je otprolike 14kw po ceni od od 50 centi po kilovatu, znaci €7, tako da je cena voznje za mesec dana oko €50. Pre toga sam vozio Mazdu 6 Dizel, za istu relaciju sam placao oko €100, takodje na mesecnom nivou.
Kao neko ko voli dobar zvuk, ozvucenje je sjajno, narocito sto je auto u strujnom pogonu necujan. Hibridni pogon ima snage na pretek i izaziva osmeh na licu. Zadnja sedista su udobna ali prostora ima tek neznatno vise u odnosu na CX-5. Veoma mi drago da je Mazda zadrzala "klasicne" komande, jer nisam ljubitelj panela i skrolovanja tokom voznje.
Mazda nije "Premium" po uzoru na nemacke proizvodjace, ali gura svoju filozofiju koja joj daje posebnost. Barem je tako ja mojim ocima vidim i dozivljavam. Trziste je ogromno, ukusi su razliciti i to je dobro da bude tako.

Gegula

pre 2 godine

Nema sanse da to ovde bude ispod 50K EUR...
Ako bude, ozbiljno ce da pomuti racune npr Hondi CR-V ya 2023. (koja ce da kosta oko 50K po recima prodavaca iz Delte) i Rav4 (koji je vec sad prebacio 50)..

Golf je ikona, ostalo su igračke

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.

dzigi

pre 2 godine

Potrošnja možda i jeste 1.5 litara - ali samo prvih 100km, posle toga ode u nebesa. Dizel je ipak prava stvar i ovom dve tone teškom "džipu".

Milos

pre 2 godine

Volim Mazdu, ali ovo je više Audi nego Mazda.
(Kamila zec, 20. oktobar 2022 14:11)
***********************************************
Slazem se da im je pomalo nedostajalo autenticne, kodo inspiracije, ali brate, izgleda kao vrh...a iz svakog ugla vristi premijum kvalitet i to sa krstenim motorom.

Reziel

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.

Bole

pre 2 godine

Veoma lep i strucan tekst, koji opisuje Mazdu CX-60 bas kakva jeste. Niskoprofilne gume od 20 inca zaista doprinose dizajnu, ali se i osete na neravnom putu. To mu je mozda i jedina "mana". Za sada se vozim iskljucivo na struju, do posla i nazad, punim ga svaki treci dan sto naravno zavisi od relacije. Neki realan domet je oko 55km po gradu, moze i vise ako je pristup "nezniji". Za zainteresovane, racunica je otprolike 14kw po ceni od od 50 centi po kilovatu, znaci €7, tako da je cena voznje za mesec dana oko €50. Pre toga sam vozio Mazdu 6 Dizel, za istu relaciju sam placao oko €100, takodje na mesecnom nivou.
Kao neko ko voli dobar zvuk, ozvucenje je sjajno, narocito sto je auto u strujnom pogonu necujan. Hibridni pogon ima snage na pretek i izaziva osmeh na licu. Zadnja sedista su udobna ali prostora ima tek neznatno vise u odnosu na CX-5. Veoma mi drago da je Mazda zadrzala "klasicne" komande, jer nisam ljubitelj panela i skrolovanja tokom voznje.
Mazda nije "Premium" po uzoru na nemacke proizvodjace, ali gura svoju filozofiju koja joj daje posebnost. Barem je tako ja mojim ocima vidim i dozivljavam. Trziste je ogromno, ukusi su razliciti i to je dobro da bude tako.

Bokyyyy

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

ako ne ono psihijatra, jesi li razmisljao da promijenis dilera?

nm

pre 2 godine

Ne mozes ti ovde naci puno normalnih komentara koji ti mogu pomoci kad planiras kupovinu. Uglavnom gomila iracionalnosti, prevelikog obozavanja (ponekad i suprotno), a malo iskustava ljudi koji su mazdu zaista vozili.

Rajko

pre 2 godine

MOJE ISKUSTVO sa Mazdom:
Mazda CX-7 posle 260.000 km besprekorna.
Nema korozije ( :))
Ne troši ni gram ulja.
Prve kočione pločice zamenjene posle 200.000 komplet sa diskovima.
Lanac se otpustio posle 130.000 - besplatno ga zamenili u ovlašćenom servisu, iako je auto bio star 6 godina i odavno istekla garancija (kažu iz Mazde - to ne sme da se desi pre 300.000!).Auto imao oko 200.000 i stigne obeveštenje o besplatnoj zameni spona - kao neka akcija u toku - i besplatno zamene spone.
I ovo sve u Srbiji - naši putevi, naše gorivo, naš vozač i naši servisi!

I da ne bude zabune, imao sam i Mercedes i Audi i VW, ali i Toyotu, a sada Mazdu.
I sledeći moj auto će sigurno biti Japanski, a ne Nemački.

Gegula

pre 2 godine

Nema sanse da to ovde bude ispod 50K EUR...
Ako bude, ozbiljno ce da pomuti racune npr Hondi CR-V ya 2023. (koja ce da kosta oko 50K po recima prodavaca iz Delte) i Rav4 (koji je vec sad prebacio 50)..

heh

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
Mozda je do vozaca, ili majstora…

Milos

pre 2 godine

Volim Mazdu, ali ovo je više Audi nego Mazda.
(Kamila zec, 20. oktobar 2022 14:11)
***********************************************
Slazem se da im je pomalo nedostajalo autenticne, kodo inspiracije, ali brate, izgleda kao vrh...a iz svakog ugla vristi premijum kvalitet i to sa krstenim motorom.

Reziel

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.

Bane

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Inace ovaj model, SUV od bezmalo 5 metara sa 3.0 i 3.3 motorima idealan gradski autic.

Bane

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.
(vladan, 20. oktobar 2022 21:40)

Ja ti verujem prijatelju. Mazda 6 nova isterana iz salona 2003. Na 20.000 pumpa visokog pritiska, kazu gorivo, posle toga letva volana, kazu fabricka greska, zamenili neku mast, volan posle toga kao bez serva, na 80.000 ponovo pumpa visokog pritiska, na 115.000 km kvacilo mi propalo ostalo zalepljeno za patos. Da ne bude da je do vozaca sadasnji Pasat B8 218.000 km sa fabrickim kvacilom. Isto me Mazda vise videti nece. Jeste ta serija iz epohe kooperacije sa Fordom bila problematicna, danas kazu nije tako ali znate onu narodnu....ko se na mleko osuri i u jogurt duva.

Beogradjanin

pre 2 godine

@ vladan, 20. oktobar 2022 18:11

Vozim CX-5 dizel kupljen nov vec skoro 10 godina i uopste ne trosi ulje. Mazda 5 je zaostavstina iz Fordove epohe kada su Mazde imale dosta vise problema.

Stole

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)
Da, vozeći se po autobanu prosečno 150 km/h ili više.

Bokyyyy

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.
(Reziel, 20. oktobar 2022 14:48)

Nije ovo prijatelji za srpsko trziste ni pravljeno, ovo je ipak za gospodu.

Dux

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.
(Gloria, 20. oktobar 2022 19:59)

Gloria, us svo duzno postovanje, ne znas o cemu pricas. Navedi mi te "brojeve", na svetskom nivou, ne evropskom, gde se potvrdjuju podaci da nemacki premium predstavnici, nadmasuju japanske. To sigurno nije slucaj u Severnoj Americi, bliskom istoku, niti u Aziji. Jedino je ostala Evropa. To govorim, kako tebi tako i svim ostalim zagrizenim ljubiteljima nemackih premium proizvodjaca koji misle da su nemacka kola navodno pojam u automobilskoj industriji. Nisu! Varate se, jer vi koji to tvrdite, nikada niste seli u japansko vozilo. Lexus, Mazda i Honda (u Americi, Acura) su premium japanse klase koje ne samo da pariraju nemackim vec decenijama vode u segmentima, zavrsne obrade, vecem nivou standardne opreme, voznim karakteristikama i prakticnosti u vecem delu sveta.

Serbiko

pre 2 godine

Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

Ovaj deo me je odusevio! Bravo!

Vasa

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.
(Zer01, 21. oktobar 2022 09:48)

To je zato jer je u toj mazdi 1,6 HDI. Zato je tako dobar.

dzigi

pre 2 godine

Potrošnja možda i jeste 1.5 litara - ali samo prvih 100km, posle toga ode u nebesa. Dizel je ipak prava stvar i ovom dve tone teškom "džipu".

Maki

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.
(kalinic, 21. oktobar 2022 01:44)

Mani te se dizela jednom zauvek ako kupujete novi automobil, svima je DPF sa nasim gorivom problem. Ja sam imao problem sa DPFom i na Hondi i Audiju sa tim sto je Honda odmah pocela da prijavljuje problem na svakih cirka pet hiljada kilometara a Audi je cutao dobrih 70 hiljada i onda je sve otislu u maminu .. i ni tada nije prijavio da je bilo sta pogresno sa DPFom dok nije skinut i bio je prepun djubreta skoro 80%. Sva usteda na gorivu se izgubi u dodatnim servisima i gupostima koje donosi dizel jos pogotovo ako ima adblu budalastinu. Jednostavno nije vredno jer novi benzinci trose max 25% vise, doduse sa slabijim perfomransama ali to je totalno nebitno posto je odrzavanje mnogo jeftinije i nema iznenadjenja i auto vam ne visi u servisu.

Golf je ikona, ostalo su igračke

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Setak! 3.0! Da li ce konacno neko na trzistu predstaviti ljudski motor? Citam, ne verujem. A bice i jeftiniji od hibrida. Molim vas mazdo ucinite to.

kalinic

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

meda

pre 2 godine

Ja vozim Mazdu CX-9 poslednje 3 godine, perfektan auto za mene, nikakvi problemi, prostora koliko hoćeš za dvometraše (ako ne uzmeš sa onim "staklenim" krovom), sedišta nenormalno udobna - to osetiš kad pređeš par hiljada milja u cugu, vozi se kao sedan a ne kao SUV. Potrošnja nije mala, ovaj plug-in hibrid bi rado uzeo samo zbog toga.

mrk

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena

Gloria

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.

Bojan

pre 2 godine

Ovdje gdje ja zivim neto cijena (prije poreza) od CX-5 je od 23k € pa na vise.. za CX-60 je 43k € neto cijena... Ekoloski porezi je smanjuju, ali razlika je i dalje velika. Steta je sto su ovi PHEV toliko skupi. Nadam se da ce normalna benzinska verzija biti pristupacnija.

Vica Slavko

pre 2 godine

Mazda je očigledno na pravom putu. Nikada nisam vudeo ovoliko zabrinutih ljubitelja "dragih" nam Nemaca. Uostalom svako prema, mogućnostima, potrebi ili afinitetima.

Vasa

pre 2 godine

Pa taj sadašnji mazdin 2,2 dizel je u Engleskoj proglašen za najgori dizel svih vremena. Mogu samo misliti kakav će im biti ovaj hibrid u praksi.

Pera Peric

pre 2 godine

Vozio Mazdu CX 5 2,2 dizel 175 ks, automatic 5 godina i presao cca.180.000 km.
Apsolutno nikakvih problema sa DPF filterom. Poznajem osobu koja je dalje vozi i covek je vec presao 20.000 km, takodje prezadovoljan.
I kao i covek koji sa Senjaka ide ka Indjiji i ja sam vozio svaki dan vozio iz grada kao predgradju gde sam radio i to autoputem.
Jeste bitno da se vise vozi na otvorenom, ali je bitno i da se duze brze vozi. Mszdina masina prosto trazi jaci gas i slobodno je treba nagariti.
Ako ste malo zustriji na gasu necete imati nikakvi problem.
Cinjenica je da hoce da se zagusi ali samo u gradskoj voznji.
To nije automobil da se retko i malo vozi.

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.
(Reli vozač, 21. oktobar 2022 12:29) # Link komentara


A sta ako vozim automatik? :)

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.

Bole

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav
(Mane, 23. oktobar 2022 14:19)

Auto sam narucio jos pocetkom Aprila, na nevidjeno bez probne voznje. Nakon odgledanih Youtube revija, pomislih pase mom voznom profilu, a i nije mi prva Mazda koju vozim, tako da imam poverenja u proizvodjaca. Auto sam preuzeo pocetkom Oktobra, znaci sest meseci isporuka sto i nije lose za danasnje uslove. Ko ga registruje do kraja ove godine, dobija ovde u Nemackoj i povracaj od €4500 na Plug in Hybrid-e.
Pozdrav

iq85

pre 2 godine

@Vasa slazem se sa Englezima, 2.2 dizel je pakao, jos uvek imam Mazdu 6 2.2 RT AT. Kad radi zaista uzivanje za voznju, ali se kvari svaki cas. U prvih 100k km sam cistio usisnu granu, otisla bregasta i vakum pumpa. Sto se tice ovog hibrida, to je verovatno znatno pouzdanije. Ovaj benzinac je generalno bez problema, a hibridni deo be trebalo da se manje kvari, to je ipak pouzdanina tehnologija. Jos jedna stvar, dizeli se voze u Evropi, Mazda nema nikakav interes da ih razvija i usavrsava jer im je to malo trziste. Benzinci su i dalje dobri! Cak odlicni!

Deder objasni

pre 2 godine

@(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

A sta da radimo mi sto imamo i jedne i druge? Sve ih vozim i svaki ima svoje prednosti i mane.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

hmm

pre 2 godine

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Kolika ti je to potrošnja "kao lud"? Jel to po WLTP-u?

Goran

pre 2 godine

Ja vozim Vw Tiguan R line 190hp vec 3 godine. Svideo mi se i kupio sam ga.
Extra kola.
Ova Mazda lepo izgleda ,mozda se i odlucim da predjem na Japance.
Ali ako budem imao vise para kupio bih noviji Porsche Cayenne

Srećko Š

pre 2 godine

Vozio mazdu protege I mazdu 2017 GS Sport, vozim Mazdu 5 2012 god I Mazdu GT 2018. U planu je zamena Mazde 5 za Mazdu CX 70 cim izadje na kanadsko trziste. Jedina sansa da uzmem plug in hibrid je nova Mazda jer se svi ostali hibridi cekaju min 3 godine. Odlicni auti

mile

pre 2 godine

@kralj
Mazda se retko vozi u celoj Evropi https://carsalesbase.com/europe-mazda/,ali kod nas uglavnom ljudi vole da komentarišu ostrašćeno.I to obe strane. One koji ne vole,i oni koji vole a nemaju.

Motic

pre 2 godine

@vladan, 20. oktobar 2022 18:11),
Svaki motor koji troši ulje traje znatno duže od onog koji ne troši.
Moj passat ima oko 630 hiljada i troši oko dve litre na 10000 km.

Milinko

pre 2 godine

Mazda nije odavno na listi ozbiljnih proizvođača, niti se neko “brine” za neka njihova rešenja. Oni u premium segmentu odavno nemaju ništa a automobili su im blago rečeno nepouzdani.

Reli vozač

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.

pera detlić

pre 2 godine

Dzaba raskoš kad jedna od osnovnih stvari nevalja a to je volan. Tvrd a polozaj ruku ako se ruke naslone na naslonjače za ruke tako nezgodan da posle 1000km voznje imaš osećaj da si kopao kukuruze celi dan. Inače auto baš lep i cena pristupačna ali meni nelezi. Leksus je daleko bolji izbor ko gleda na udobnost sedišta i volana

igor

pre 2 godine

kolko auto za voziti po gradu majko moja, a ni p od premiuma.
Evo, ja cu proc mojim novim audi jajem 97 godiste kroz grad, posle mene ovaj japanski tenk, pa da vidimo koje ce se auto vise svidjat ljudima.
Cuj neprimetno komjutersko kocenje, pa sta ce to nekome, samo glave izgubit.

mile @

pre 2 godine

@kralj
Odlično zapažanje, verovatno to misliš i kada odeš na vest o neko iz VW grupacije jer oni imaju duplo više komentara od Mazde.

Kralj

pre 2 godine

@mile

Ne mislim zato sto u Srbiji mnogi voze VW pa je normalno da ima toliko komentara. Mazda se retko kod nas vozi ali uvek ima mnogo komentara…. Cudno nesto 😁

Mane

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav

Golf je ikona, ostalo su igračke

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

Milinko

pre 2 godine

Mazda nije odavno na listi ozbiljnih proizvođača, niti se neko “brine” za neka njihova rešenja. Oni u premium segmentu odavno nemaju ništa a automobili su im blago rečeno nepouzdani.

Gloria

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.

Motic

pre 2 godine

@vladan, 20. oktobar 2022 18:11),
Svaki motor koji troši ulje traje znatno duže od onog koji ne troši.
Moj passat ima oko 630 hiljada i troši oko dve litre na 10000 km.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA

igor

pre 2 godine

kolko auto za voziti po gradu majko moja, a ni p od premiuma.
Evo, ja cu proc mojim novim audi jajem 97 godiste kroz grad, posle mene ovaj japanski tenk, pa da vidimo koje ce se auto vise svidjat ljudima.
Cuj neprimetno komjutersko kocenje, pa sta ce to nekome, samo glave izgubit.

Reli vozač

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.

vladan

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.

heh

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
Mozda je do vozaca, ili majstora…

dzigi

pre 2 godine

Potrošnja možda i jeste 1.5 litara - ali samo prvih 100km, posle toga ode u nebesa. Dizel je ipak prava stvar i ovom dve tone teškom "džipu".

Bokyyyy

pre 2 godine

Nemački auti su bolji od japanskih.
I od Alfe su isto bolji.
VW je po everopskim standardima najbolji a po svetskim najbolji na svetu.
Malo je reći koliko ukusa imaju vozači nemačkih vozila a svi drugi nemaju uopštte ukusa.
Nemački auti su i nalepši.
Mazda je najgori auto po svim standardima. Rađena su istraživanja koja to pokazuju.
Sedite u nemačke aute pa da vidite šta je auto.
Prosečan vozač japanskih automobila i Mazde isto a i Alfe i svih drugih koji nisu nemački u proseku je nenačitan i ne zna da vozi.
Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

ako ne ono psihijatra, jesi li razmisljao da promijenis dilera?

pera detlić

pre 2 godine

Dzaba raskoš kad jedna od osnovnih stvari nevalja a to je volan. Tvrd a polozaj ruku ako se ruke naslone na naslonjače za ruke tako nezgodan da posle 1000km voznje imaš osećaj da si kopao kukuruze celi dan. Inače auto baš lep i cena pristupačna ali meni nelezi. Leksus je daleko bolji izbor ko gleda na udobnost sedišta i volana

Bane

pre 2 godine

Povedite racuna o potrosnji ulja, meni je nova MAZDA 5, posle 70.000 km pocela da trosi 1 litar ulja na 1000 km.
Toliko o "ozbiljnoj" firmi MAZDA
(vladan, 20. oktobar 2022 18:11)
MAZDA 5 je redovno odrzavana u MAZDA PROFIL servisu, toliko o majstorima.Sto se tice kooperacije sa Fordom, mene to ne treba da interesuje, ja sam kupio Mazdu a ne Forda. Mozda je Fordovo ucesce u tome bilo kvalitetnije od Mazdinog. Na zalost, auto je istekla trogodisnja garancija, pa me je popravka kostala 2000 euro. Od Mazde nisam dobio ni reci izvinjenja, a kontaktirao sam i centralni srvis u Klagenfurtu. Toliko o "ozbiljnoj" firmi. MAZDU nikada vise.
(vladan, 20. oktobar 2022 21:40)

Ja ti verujem prijatelju. Mazda 6 nova isterana iz salona 2003. Na 20.000 pumpa visokog pritiska, kazu gorivo, posle toga letva volana, kazu fabricka greska, zamenili neku mast, volan posle toga kao bez serva, na 80.000 ponovo pumpa visokog pritiska, na 115.000 km kvacilo mi propalo ostalo zalepljeno za patos. Da ne bude da je do vozaca sadasnji Pasat B8 218.000 km sa fabrickim kvacilom. Isto me Mazda vise videti nece. Jeste ta serija iz epohe kooperacije sa Fordom bila problematicna, danas kazu nije tako ali znate onu narodnu....ko se na mleko osuri i u jogurt duva.

Goran

pre 2 godine

Ja vozim Vw Tiguan R line 190hp vec 3 godine. Svideo mi se i kupio sam ga.
Extra kola.
Ova Mazda lepo izgleda ,mozda se i odlucim da predjem na Japance.
Ali ako budem imao vise para kupio bih noviji Porsche Cayenne

Bokyyyy

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.
(Reziel, 20. oktobar 2022 14:48)

Nije ovo prijatelji za srpsko trziste ni pravljeno, ovo je ipak za gospodu.

Dux

pre 2 godine

Uz sav respekt i bez trunke nipodoštavanja, daleko je ovo od DE premium trojca. Na kraju krajeva, cijena (jedini argument po meni za kupiti je) i prodajni brojevi kažu sve.
(Gloria, 20. oktobar 2022 19:59)

Gloria, us svo duzno postovanje, ne znas o cemu pricas. Navedi mi te "brojeve", na svetskom nivou, ne evropskom, gde se potvrdjuju podaci da nemacki premium predstavnici, nadmasuju japanske. To sigurno nije slucaj u Severnoj Americi, bliskom istoku, niti u Aziji. Jedino je ostala Evropa. To govorim, kako tebi tako i svim ostalim zagrizenim ljubiteljima nemackih premium proizvodjaca koji misle da su nemacka kola navodno pojam u automobilskoj industriji. Nisu! Varate se, jer vi koji to tvrdite, nikada niste seli u japansko vozilo. Lexus, Mazda i Honda (u Americi, Acura) su premium japanse klase koje ne samo da pariraju nemackim vec decenijama vode u segmentima, zavrsne obrade, vecem nivou standardne opreme, voznim karakteristikama i prakticnosti u vecem delu sveta.

Vasa

pre 2 godine

Pa taj sadašnji mazdin 2,2 dizel je u Engleskoj proglašen za najgori dizel svih vremena. Mogu samo misliti kakav će im biti ovaj hibrid u praksi.

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.
(Kralj, 21. oktobar 2022 11:22)

Sine pokušaj, ubaci u drugu brzinu manje će se okrećati. Već u trećoj ako poštuješ ograničenja brzine po gradu, neće niko.
(Reli vozač, 21. oktobar 2022 12:29) # Link komentara


A sta ako vozim automatik? :)

Bole

pre 2 godine

Veoma lep i strucan tekst, koji opisuje Mazdu CX-60 bas kakva jeste. Niskoprofilne gume od 20 inca zaista doprinose dizajnu, ali se i osete na neravnom putu. To mu je mozda i jedina "mana". Za sada se vozim iskljucivo na struju, do posla i nazad, punim ga svaki treci dan sto naravno zavisi od relacije. Neki realan domet je oko 55km po gradu, moze i vise ako je pristup "nezniji". Za zainteresovane, racunica je otprolike 14kw po ceni od od 50 centi po kilovatu, znaci €7, tako da je cena voznje za mesec dana oko €50. Pre toga sam vozio Mazdu 6 Dizel, za istu relaciju sam placao oko €100, takodje na mesecnom nivou.
Kao neko ko voli dobar zvuk, ozvucenje je sjajno, narocito sto je auto u strujnom pogonu necujan. Hibridni pogon ima snage na pretek i izaziva osmeh na licu. Zadnja sedista su udobna ali prostora ima tek neznatno vise u odnosu na CX-5. Veoma mi drago da je Mazda zadrzala "klasicne" komande, jer nisam ljubitelj panela i skrolovanja tokom voznje.
Mazda nije "Premium" po uzoru na nemacke proizvodjace, ali gura svoju filozofiju koja joj daje posebnost. Barem je tako ja mojim ocima vidim i dozivljavam. Trziste je ogromno, ukusi su razliciti i to je dobro da bude tako.

mrk

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena

Kralj

pre 2 godine

Moze da kaze svako ko sta hoce ali skoro na svaku vest o Mazdi 100 komentara bude na ovom sajtu. Auto koji privlaci paznju u svakom slucaju!
Takav je i osecaj kada vozite novu Mazdu, ljudi se okrecu.

Pera Peric

pre 2 godine

Vozio Mazdu CX 5 2,2 dizel 175 ks, automatic 5 godina i presao cca.180.000 km.
Apsolutno nikakvih problema sa DPF filterom. Poznajem osobu koja je dalje vozi i covek je vec presao 20.000 km, takodje prezadovoljan.
I kao i covek koji sa Senjaka ide ka Indjiji i ja sam vozio svaki dan vozio iz grada kao predgradju gde sam radio i to autoputem.
Jeste bitno da se vise vozi na otvorenom, ali je bitno i da se duze brze vozi. Mszdina masina prosto trazi jaci gas i slobodno je treba nagariti.
Ako ste malo zustriji na gasu necete imati nikakvi problem.
Cinjenica je da hoce da se zagusi ali samo u gradskoj voznji.
To nije automobil da se retko i malo vozi.

Serbiko

pre 2 godine

Japanski auti se voze najviše standardno u proseku u seoskim sredinama gde ima mnogo poljoprivrednih kultura. A oni su nekulturni.
(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

Ovaj deo me je odusevio! Bravo!

Zer01

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.

Vica Slavko

pre 2 godine

Mazda je očigledno na pravom putu. Nikada nisam vudeo ovoliko zabrinutih ljubitelja "dragih" nam Nemaca. Uostalom svako prema, mogućnostima, potrebi ili afinitetima.

Gegula

pre 2 godine

Nema sanse da to ovde bude ispod 50K EUR...
Ako bude, ozbiljno ce da pomuti racune npr Hondi CR-V ya 2023. (koja ce da kosta oko 50K po recima prodavaca iz Delte) i Rav4 (koji je vec sad prebacio 50)..

Beogradjanin

pre 2 godine

@ vladan, 20. oktobar 2022 18:11

Vozim CX-5 dizel kupljen nov vec skoro 10 godina i uopste ne trosi ulje. Mazda 5 je zaostavstina iz Fordove epohe kada su Mazde imale dosta vise problema.

Reziel

pre 2 godine

Kod CX-5 su mi smetali pomalo tromi motori, ali ovaj hibridni sklop zvuči fenomenalno. Ova unutrašnjost deluje dva puta bolje nego u RAV4, koje me je najiskrenije razočarao, čak i u najjačoj opremi. U svakom slučaju, vrlo zanimljiv automobil, naročito ako uporedimo, cenu, dimenzije i ubrzanje. Jedino što spomenuta cena od 47.500 eura imam utisak da kod nas posle "marži, taksi, carina", i ko zna još čega, ima da naraste na blizu 60.000.

Rajko

pre 2 godine

MOJE ISKUSTVO sa Mazdom:
Mazda CX-7 posle 260.000 km besprekorna.
Nema korozije ( :))
Ne troši ni gram ulja.
Prve kočione pločice zamenjene posle 200.000 komplet sa diskovima.
Lanac se otpustio posle 130.000 - besplatno ga zamenili u ovlašćenom servisu, iako je auto bio star 6 godina i odavno istekla garancija (kažu iz Mazde - to ne sme da se desi pre 300.000!).Auto imao oko 200.000 i stigne obeveštenje o besplatnoj zameni spona - kao neka akcija u toku - i besplatno zamene spone.
I ovo sve u Srbiji - naši putevi, naše gorivo, naš vozač i naši servisi!

I da ne bude zabune, imao sam i Mercedes i Audi i VW, ali i Toyotu, a sada Mazdu.
I sledeći moj auto će sigurno biti Japanski, a ne Nemački.

Maki

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.
(kalinic, 21. oktobar 2022 01:44)

Mani te se dizela jednom zauvek ako kupujete novi automobil, svima je DPF sa nasim gorivom problem. Ja sam imao problem sa DPFom i na Hondi i Audiju sa tim sto je Honda odmah pocela da prijavljuje problem na svakih cirka pet hiljada kilometara a Audi je cutao dobrih 70 hiljada i onda je sve otislu u maminu .. i ni tada nije prijavio da je bilo sta pogresno sa DPFom dok nije skinut i bio je prepun djubreta skoro 80%. Sva usteda na gorivu se izgubi u dodatnim servisima i gupostima koje donosi dizel jos pogotovo ako ima adblu budalastinu. Jednostavno nije vredno jer novi benzinci trose max 25% vise, doduse sa slabijim perfomransama ali to je totalno nebitno posto je odrzavanje mnogo jeftinije i nema iznenadjenja i auto vam ne visi u servisu.

Srećko Š

pre 2 godine

Vozio mazdu protege I mazdu 2017 GS Sport, vozim Mazdu 5 2012 god I Mazdu GT 2018. U planu je zamena Mazde 5 za Mazdu CX 70 cim izadje na kanadsko trziste. Jedina sansa da uzmem plug in hibrid je nova Mazda jer se svi ostali hibridi cekaju min 3 godine. Odlicni auti

Milos

pre 2 godine

Volim Mazdu, ali ovo je više Audi nego Mazda.
(Kamila zec, 20. oktobar 2022 14:11)
***********************************************
Slazem se da im je pomalo nedostajalo autenticne, kodo inspiracije, ali brate, izgleda kao vrh...a iz svakog ugla vristi premijum kvalitet i to sa krstenim motorom.

Mane

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav

Stole

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)
Da, vozeći se po autobanu prosečno 150 km/h ili više.

Bane

pre 2 godine

Ovo od 1,5l kombinovano samo po gradu. Berlin - Hamburg potrosnja je bila preko 12 l na 100km.
(Petar, 20. oktobar 2022 14:26)

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Inace ovaj model, SUV od bezmalo 5 metara sa 3.0 i 3.3 motorima idealan gradski autic.

kalinic

pre 2 godine

Deluje sjajno vozilo ali jednom mazda u srbiji i nikada vise
Redovni problemi na cx5 2.2 poslednje generacije sa dpfom.
Uputili me u servisu da manje vozim po gradu a vise po otvorenom.
Imalo bi smisla da autom ne idem svakodnevno Senjak Indjija Senjak.
Inace, plus za dupla stakla i pametne farove a ogroman minus za sedista i potrosnju.

nm

pre 2 godine

Ne mozes ti ovde naci puno normalnih komentara koji ti mogu pomoci kad planiras kupovinu. Uglavnom gomila iracionalnosti, prevelikog obozavanja (ponekad i suprotno), a malo iskustava ljudi koji su mazdu zaista vozili.

hmm

pre 2 godine

dobro, i? to se zna, svaki auto trosi ko lud na otvorenom ako je na struju ili je hibrid. naglasak i poenta hibrida je za grad gde se provodi 90% vremena
(mrk, 20. oktobar 2022 21:41)

Kolika ti je to potrošnja "kao lud"? Jel to po WLTP-u?

meda

pre 2 godine

Ja vozim Mazdu CX-9 poslednje 3 godine, perfektan auto za mene, nikakvi problemi, prostora koliko hoćeš za dvometraše (ako ne uzmeš sa onim "staklenim" krovom), sedišta nenormalno udobna - to osetiš kad pređeš par hiljada milja u cugu, vozi se kao sedan a ne kao SUV. Potrošnja nije mala, ovaj plug-in hibrid bi rado uzeo samo zbog toga.

Vasa

pre 2 godine

Evo ja vozim 12 godina staru Mazdu 3 Sport 1.6 TurboDizel i ne trosi ulje. Auto je super za srednju klasu tog vremena, precizan, stedljiv, lep, udoban, ide kao lud. Nema ni trun korozije, peo sam se na Taru, Kopaonik, isao na more sa njom, zadnjih 6 meseci bar 3 puta mesecno predjem relaciju NS-Cacak, nula problema, tempomat na 130km/h i uzivancija. Gledam pokvarene VW-ove, Fiate, Pezoe, Audije i ostale u zaustavnoj, nijedan japanac u ekipi. Pozdrav.
(Zer01, 21. oktobar 2022 09:48)

To je zato jer je u toj mazdi 1,6 HDI. Zato je tako dobar.

mile @

pre 2 godine

@kralj
Odlično zapažanje, verovatno to misliš i kada odeš na vest o neko iz VW grupacije jer oni imaju duplo više komentara od Mazde.

Deder objasni

pre 2 godine

@(Golf je ikona, ostalo su igračke, 20. oktobar 2022 15:03)

A sta da radimo mi sto imamo i jedne i druge? Sve ih vozim i svaki ima svoje prednosti i mane.

Bojan

pre 2 godine

Ovdje gdje ja zivim neto cijena (prije poreza) od CX-5 je od 23k € pa na vise.. za CX-60 je 43k € neto cijena... Ekoloski porezi je smanjuju, ali razlika je i dalje velika. Steta je sto su ovi PHEV toliko skupi. Nadam se da ce normalna benzinska verzija biti pristupacnija.

mile

pre 2 godine

@kralj
Mazda se retko vozi u celoj Evropi https://carsalesbase.com/europe-mazda/,ali kod nas uglavnom ljudi vole da komentarišu ostrašćeno.I to obe strane. One koji ne vole,i oni koji vole a nemaju.

Bole

pre 2 godine

@Bole, prosvetli nas, molim te, gde si ga kupio pošto ga u Srbiji neće biti pre sredine naredne godine, a ni u okolnim zemljama. Pozdrav
(Mane, 23. oktobar 2022 14:19)

Auto sam narucio jos pocetkom Aprila, na nevidjeno bez probne voznje. Nakon odgledanih Youtube revija, pomislih pase mom voznom profilu, a i nije mi prva Mazda koju vozim, tako da imam poverenja u proizvodjaca. Auto sam preuzeo pocetkom Oktobra, znaci sest meseci isporuka sto i nije lose za danasnje uslove. Ko ga registruje do kraja ove godine, dobija ovde u Nemackoj i povracaj od €4500 na Plug in Hybrid-e.
Pozdrav

Boki volim kosarku

pre 2 godine

Setak! 3.0! Da li ce konacno neko na trzistu predstaviti ljudski motor? Citam, ne verujem. A bice i jeftiniji od hibrida. Molim vas mazdo ucinite to.

iq85

pre 2 godine

@Vasa slazem se sa Englezima, 2.2 dizel je pakao, jos uvek imam Mazdu 6 2.2 RT AT. Kad radi zaista uzivanje za voznju, ali se kvari svaki cas. U prvih 100k km sam cistio usisnu granu, otisla bregasta i vakum pumpa. Sto se tice ovog hibrida, to je verovatno znatno pouzdanije. Ovaj benzinac je generalno bez problema, a hibridni deo be trebalo da se manje kvari, to je ipak pouzdanina tehnologija. Jos jedna stvar, dizeli se voze u Evropi, Mazda nema nikakav interes da ih razvija i usavrsava jer im je to malo trziste. Benzinci su i dalje dobri! Cak odlicni!

Kralj

pre 2 godine

@mile

Ne mislim zato sto u Srbiji mnogi voze VW pa je normalno da ima toliko komentara. Mazda se retko kod nas vozi ali uvek ima mnogo komentara…. Cudno nesto 😁