Aktuelno

Nedelja, 31.07.2022.

08:13

Napustili Rusiju, sada su na gubitku

Izvor: B92

Napustili Rusiju, sada su na gubitku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

zoki

pre 2 godine

Ivane, tržište od 150 miliona ljudi treba automobile. Ni Reno nije u početku proizvodio u Rusiji, ali su izračunali da im se više isplati. Sada će se umesto njih pojaviti neko drugi. Na početku će da uvozi, a posle da sklapa u Rusiji, jer mu se tako više isplati. Kina je puna malih proizvođača električnih automobila, koji vape sa ekspanzijom. Kineske kompanije koje proizvode automobile sa SUS motorima su pod političkim pritiskom da se smanji zagađenje. Tržište na kome ne postoje ekološka ograničenja bi im došlo kao poručeno.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Sto se tice Rusije, svak iole pametan bi malo sacekao da se makar jasnije vidi razvoj dalje situacije... Naravno pametan... Ako nisam Rusofob, ne moram biti Rusofil...
Ta prica o industriji kod vas poput klinca kojem tata ima isti auto kao njegov prijatelj u skoli, ali ubi pricom kako je njegov auto bolji...
Sve bivsi giganti u stecajima i restruktuiranjma, a rade za druge...

Zed is dead

pre 2 godine

"Bla bla bla bla ... samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).
(Ivan ZG, 1. avgust 2022 12:47)

Naša pametnica Ivan ZG, umesto da se drži tehničkih komentara, krenuo nedavno sa šovinističkim pisanjem i usput se priključio sebičnom antiruskom horu.

Vidimo da si se potrudio sa Googleov da nas izbombarduješ "faktima".

Ne radi se ovde o rusofiliji, već o odbijanju da se jedna zemlja koja nije po volji Englezima i Amerikancima isključi iz Evrope.

Objavite komentar.

Ivan ZG

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će tek Francuzi ovdje i šta ih zabole za Srbe.
Vidi se da nisi pročitao članak inače bi shvatio da se obdje ne radi o Srbima.
I ubuduće piši francuski na čirilici da te ceo svet razume.

Max

pre 2 godine

I treba da propadnu,ako su takve Bu...e To samo pokazuje i dokazuje o povezanosti kompanija i drzave i da su bez drzave balon od papira inace bi se vodili interesom kompanije a ne tamo nekog presjednika,Makrona,Šolca ili ......

Lord of the Flies

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Ovo nije tacno - jasno je razdvojen dobitak koji se ostvaruje od redovnog poslovanja na svim trzistima od gubitka na trzistu sa kojeg se kompanija povlaci. Po medjunarodnim standardima finansijskog izvestavanja je neophodno razdvojiti ove 2 kategorije zbog buduceg odlucivanja - kada investitoru prikazes da je na globalu u plusu vise od 600 miliona (sto se da ocekivati i ubuduce), a da je u Rusiji gubitak 2,3 milijarde (sto se vise nikad nece destiti) - on zna kako da odlucuje ubuduce hoce li ulagati dalje u kompaniju ili ne. Da mu prikazes samo minus od 1,7 milijarde, sta mu znaci ta info?

Ivan ZG

pre 2 godine

Volim što rusofili nemaju nikakve argumente nego se vode emocijama. Sve za Ruse. A ovi nikada ni čuli za njih.
Svi pišete koliko je izgubio Renault napuštanjem tvornice u Rusiji.
A sada da utvrdimo koliko je izgubila Rusija pa da vidimo tko je na gubitku jer rusofili misle da je samo renault izgubio.
U toj tvornici je rdilo zajedno sa dobavljačima preko 20.000 radnika koji sada ne rade. Radnici su izgubili 20.000X500 eura tj. 10 miliona eura i država 3-4 miliona davanja mjesečno. Za godinu to je gubitak plaća 120 milijuna i 35-50 milijuna državi davanja na plaću.
Uz to su svaki mjesec proizvodili 30-40.000 auti sa cijenom od cca. 12.000 eura od koji je državi išlo 2.000 eura poreza ili 60 milijuna mjesečno ili 720 milijuna godišnje poreza.
Uz to bi po osnovi poreza na dobit naplatili godišnje barem 200 milijuna eura (20% od milijardu).
Plaće su nepovratno izgubljene (ili barem idućih 2 godine), a porez (PDV) možda uberu na uvozne aute, ali to sa proizvodnjom nema veze.

I za ove koji misle da bez Rusa ništa ne možemo proizvoditi samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).

T

pre 2 godine

"Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije"
A sta Kina dobija time sto je Rusija napala Ukrajinu? Cak ni gas nece da kupuju od Rusa, jer im je politika da ne kupuju vise od 10% gasa od istog dobavljaca da ne bi mogao da ih ucenjuje. Upravo kako Rusija trenutno ucenjuje EU. Da Si nije par meseci pre invazije rekao da su mu Rusi braca, pa sad ne sme da to porekne, Kinezi ni ovoliko ne bi podrzavali Rusiju. A podrzavaju je prilicno tanko, ako se pogleda sta su u praksi uradili za Ruse. Kinezima je islo dobro i pre ove invazije, od ove cele price oni nemaju nikakvu korist.

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

radnik udarnik

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?


Njemackoj nedostaje mlade radne snage tako da im je ovih par stotina hiljada izbjeglica vise nego dobro doslo.

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

Goxy

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !
(Radovan I, 1. avgust 2022 07:07)

Ko je tebe punio? Putistanski komradi? IQ test ne moraš raditi, nema potrebe. Tvom dedi je prijalo letovanje na Golom Otoku, mislim da bi i tebi savršeno leglo.

n6

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

tačno, ali kao i što sam kažeš "u jugoslaviji i i ostatku istočne evrope"! pa da imaš više od 25/30god znao bi da su ti i takvi strojevi bili ruski zbog političke situacije koja je bila u tom dobu. da se tito nakon 2sv rata svrstao na zapadnu stranu imali bi zapadne strojeve, a ne ruske. uostalom da se tito svrstao na zapadnu stranu ne bi bilo kvrvavog bratoubilačkog rata koji nam se desio.

Goxy

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će Srbin na YouTube, to je za Amere? Glupi glupi Srba, nikad pamet u glavi neće uterati. Samo Dnevnik 2.

nesha

pre 2 godine

Prosta matematika kaže da im je stvarni gubitak najmanje 1,72 milijarde ( 1,36 + 0,354).Ali sad na scenu stupaju inženjeri da ispeglaju gubitak.Biće još više Kineskuh delova i elektronike,recikliranih materijala,tvrđe plastike,jeftinijih čipova,recikliranog lima,lažnih lajsni i alu-felni, itd,itd.Naravno i "usklađivanje cena" u narednom periodu.Zato sledeće god.spremite 20.000 evra za Daciju i preko 22.000 evra za auto sa Renault znakom na grilu.To se sada zove Stelantis Group.A kod nas goreće još više polovnjaka na auto-putevima.

Radovan I

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !

I1

pre 2 godine

Cuo sam da amerikanci obozavaju Renault,pa nek se presaltaju na to duplo vece trziste. Kazu da im je trocilindras od 1.0L veliki fetis.

Zok1

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00) Da li si razmišljao o tome da su ti Migovi o kojima govoriš pravljeni kao potrošna roba, nešto što će da poleti 2-3 puta pre nego što ga obore. Zato su ih proizvodili u ogromnim količinama. Francuzi su odlaskom iz Rusije izgubili tržište od 150 miliona ljudi i veoma je neizvesno kada će se na to tržište vratiti. Na njihovo mesto će uskočiti neko drugi. Kinezi, Turci, Indijci - potpuno nebitno.

Alex

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00)

To prijatelju o Rusima moze da pise neko iz Nemacke, Japana, SAD ali neko iz Hrvatske moze samo da ode do Moskve i nauci svasta nesto. Ubedljivo najsofisticiranije oruzje prave, koje jos ne koriste u Ukrajini ako vec pratis pricu. A koliko je Hrvatska napredna pokazuje da nesto sto su Rusi proizveli pre 50 godina niste uspeli da vidite dok nije puklo usred Zagreba grada. E sad razmisli gde ste onda vi kad Rusi ne znaju ni cackalice napraviti.

Ivan ZG

pre 2 godine

(Đare, 31. jul 2022 15:16)

Mogu oni uvoziti iz Kine što hoće, ali sami ni čačkalice ne znaju kvalitetno napraviti. Kada sam vidio uživo spojeve na Migu mislio sam da je to dijete sastavljalo. Izgleda kao da se pali na GURANJE.
Koliko su sposobni govori činjenica da su bez Francuza uspjeli za mjesec dana sastaviti čak 3.700 automobila.
Ali volim kada raspametim rusofile jer je njima jedini argument da su Rusi u svemiru. Nadam se da će i rusofile sve povesti u svemir i tamo im pričati o tome kako je Rusija najnaprednija zemlja na svijetu i šire.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Ajd da je narod na ovom mjestu skontao tvoje pravo lice... Tvoje "potprdljvo" komentarisanje fima Dara iz Jasenovca nikada necu zaboraviti, a zao mi je sto to mnogi na ovom portalu (iz auto rubrike nisu citali). Da jesu, tesko bi vise ikada za bilo kakav komentar sastavio plus ili pozitivnu repliku... Mrzis sve juznije od HR, al' ti je uspijevalo da "palis na guranje" narod ovjde...

Miloš

pre 2 godine

Ivane, ivane, ivane...
Trebao ti je čitav dan da smisliš odgovor, a onda si samo nastavio sa uvredama. Nijesu ođe bitni Rusi i Amerikanci, bitno je da ti dolaziš na srpski sajt kako bi nekoga vrijeđao.
A to se zove bolest. Nije me briga koja, to možeš da upitaš psihijatra.

Brka

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.
(123, 31. jul 2022 11:24)

Kineski Xiaomi, Honor, Leneovo, DJI su napustili rusko tržište.

Stole

pre 2 godine

Za one koji komentarišu u stilu: "tako im treba kad su napustili Rusiju.." čisto da znate, kompanija Renault NIJE želela da napusti Rusiju nakon uvođenja sankcija. I prvobitno su rekli da neće napustiti to tržište. Ali su onda pod pritiskom, verovatno od SAD morali da to urade. Shvatite ljudi, EU je protektorat USA i moraju da rade ono što im ujka Sem kaže.

Dusko Miami

pre 2 godine

Ruje definitivno imaju tri ključne stvari. Hranu, energiju i oružje. Ne vidim kako mogu propasti, pogotovo što većina planete ne uvodi sankcije. Jedino ako se bude išlo na direktnu konfrontaciju što opet nema smisla jer je to kraj planete koju ionako ne cenimo. Meni je opet logično da je sve sračunato na podelu. Svako u svoj tor pa opet ko pobedi. Ovog puta će to potrajati izgleda.

Goxy

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR.
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

Zato je cela istočna evropa i veći deo Jugoslavio pobegao glavom bez obzira u EU. Zbog tih putistanskih strojeva :)

Zoran

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !
(VUK, 31. jul 2022 11:31
Pojesce te mrznja covece. Pod hitno se javi strucnom licu za pomoc.

Opsta propast

pre 2 godine

Ja bih sacekao sa zakljucima do proleca, svasta se moze do tada promeniti. Ako zagusti za gas i naftu mozda se francuzi i ostali vrate pre nego sto to danas izgleda. Sankcije vec popustaju, nisu sve zapadne firme otisle. U EU se vec mogu cuti saveti Ukrajincima da popuste malo, kao "Sta ce vam tolika zemlja" i sl. Ako se zagovna sa Kinom, a izgleda hoce, eto ti rusa ponovo na velika vrata. Bice vishe nego dobrodosli, zaboravice se sankcije brzo, imate primer uranijuma koji je izuzet iz sankcija, lako ce se prosiriti spisak, ne lozite se previshe.

klop

pre 2 godine

Uskoro dolazi kineska auto-indistrija na tržište Rusije:)! I kroz prodaju na tom ogromnom tržištu, i kroz proizvodnju u Rusiji.
(Smuleco, 31. jul 2022 13:01)


Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

klop

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)


I šta će da rade sa tim resursima? Imaju ih oduvek i nikada nisu umeli pametno da ih iskoriste.
Zamisli da SAD, Kina, Nemačka... imaju tolike resurse, pa one bi bile još jače, a i ovako su nenormalno jači od Rusije i bez tih resursa.

Zzzz

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Pozdravio te Prebeg, pije kafu kod Kadira.

Mika

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.
(MileR, 31. jul 2022 14:20)

Nije u pitanju prodaja na ruskom tržištu, nego je jako skupo naprasno zatvoriti fabrike i prebaciti negde drugde.

T2

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?

raZbijač

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno.


Dečko, jel to kažeš da francuzi prave nešto kvalitetno? Možda sir i pecivo, auti su im uvek bili drlog.
Tako da rusi ne moraju da brinu jer odlaskom renoa ne gube ništa, takav drlog mogu da kupe u koreji i kini.

123

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)

Zapad ne može da se greje na pare, ali ni Rusija ne može da vozi dolare. Kvalitet života će svima biti niži.

R. Z.

pre 2 godine

(Ivan ZG)
Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...

Miloš

pre 2 godine

@Ivan ZG - tipičan odogovor za nekoga ko je izgubio rodbinu pod Staljingradom.
I tipičan odgovor za rasistu, nacistu i ustašu, što hrvati uglavnom jesu.

I imaš pozdrav od kurble sa svemirske stanice "Mir". Još kad bi znao šta to znači...

Đare

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)
Kad je neko gori od rusofila🙂 Čoveče sve što si naveo se proizvodi u Kini i ima alternativu tamo. Rus će samo da se prešalta na tu stranu. I to može odmah sad. Čak i jeftinije. A EU na druge izvore gasa treba više vremena, a i skuplje je.

statuskan

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Aj ne lupetaj majke ti!

Lucky

pre 2 godine

Gledano generalno ,svi su na gubitku ali,jedino ko ce sigurno nastaviti dalje su samo dve zapadoevropske auto kuce: reneo i mercedes!!!! Svi drugi su u velikom problrmu pred bankrot! Ovo ne pricam onakio ,zato sto se meni svidja ,vec zato sto je to realnost.
Reno proizvodi bas sve!!! Plus ima namensku proizvidnju.Mercedes takodje proizvodi sve a radi i za namensku. Ostali su ,zaostali.E sad kad malo covek razmisli ,pa vise za zapad i ne treba od ove dve firme! To ne vazi za spotrske brendive kao sto si ferari,lamborgini,porse,bugati... oni ce i dalje raditi.

Ivan ZG

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.

LuKa

pre 2 godine

Videli ste saobracajca da koristi mobilni tokom voznje, nikom nista.Videli ste policajca i saobracajca da su nepropisno parkirani , nikom nista.Zakoni su samo za sirotinju.

slavko

pre 2 godine

"Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...)."
A ja nikada nisam čuo kako je u nekoj Ladi crklo tako nešto.

MileR

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.

T

pre 2 godine

@statuskan Prouzveli 3800 automobila u toku maja, bila vest skoro. Resursi su resursi, ali tebi ne treba tona gvožđa već gvožđe bapravljeno da bude automobil.

stefan beograd

pre 2 godine

Nova dacija 15.000 evra, megan 22.000 evra. Da Bog da se cela autoindustrija ugasila i svi vozili trotinete! Zadnji voz za kupovinu po iole normalnim cenama bilo pocetkom 2020. godine. Neka svi postanu gubitasi, to im zelim od srca i da dolaze kinezi u celom pakovanju, a ne kao reno, golf, pezo unutra sve kina i jeftina plastika sa nekim kobajagi senzorima i odma krkaj 20.000 evra. PU

miksx

pre 2 godine

Nisu te kompanije same otisle sve ce njihove vlade ili ti narod platiti a povratak ce biti uz subvencije Ruske vlade. biznis je biznis nema tu ljubavi.

mr

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Не знам да ли ниси у току, или си заборавио, то ти се већ 15 година зове Негативни Раст.

ja pa ja

pre 2 godine

Jos nisu propali?Najveci gubitak ima i imace Rusija i ruski narod.
(maya, 31. jul 2022 10:47)

A zašto ?
Ako gledaš moralno- ni Amerika nema gubitaka posle silnih "specijalnih operacija", svuda po svetu.
Ako je ekonomski - Kinezi čekaju kao zapete puške.

Žao mi je Renoa. Imao sam od modele od četvorke do Senika.
Lepo su prodavali u Rusiji.
Svi Dačijini modeli su bili najprodavaniji. Taman za ruski standard.

Bane

pre 2 godine

Ne radi se ljudi o tržištu. Radi se o fabrikama koje su proizvodile automobile i jeftinoj radnoj snazi. Ono što su uložili u Rusiji to tamo ostaje i kako ga ne mogu koristiti odlaze i gubitak.

123

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.

statuskan

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.

VUK

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !

Betonka

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Štas ti mislio da je posao menadžera, da vrednim radom unapredi kompaniju? A kako će onda stići 2 puta u teretanu, na doručak, branč, ručak i večeru u toku dana, pa na koktel uveče?
Tako je i kod mene, a i većine, sve šareno, ogroman pad prodaje se predstavlja kao uspeh u odnosu na neke faktore, vektore i transverzale a pitanje je dana kad će katanac da radi. Al do tad menadžer se već uhljebio u drugu firmu pa polako dok i nju ne raskomada kao i prethodnih 5.

Vaše ime

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Inace su angazovali Gagija da im drzi svecu dok razgovaraju

Čovek po imenu Uve

pre 2 godine

Ako i treba.
Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...). Rekli mi u servisu da nova stize za 20 dana, ali da moze biti i vise od 3 meseca.
Auto od 20k evra...

M

pre 2 godine

10

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Gde pokušavaš da objasniš nešto rusofilima... koji nikada nisu sreli ni jednog Rusa uživo.

Kosta

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.

deda

pre 2 godine

Ok malo su izgubili pa?Rusko trziste generalno nije veliko da bi bilo nezamenljivo.Rusija ima svega oko 143 miliona stanovnika od kojih veliki deo ne zivi u par razvijenih gradova.

Spandex

pre 2 godine

A šta drugo očekivati?

Napustili su strateški izuzetno važno tržište za grupaciju, legli na rudu po pitanju elektrike i u procesu su odustajanja od dizajna koji im je doneo uspeh u prethodnih 10 godina.

U svom mralnom dobu je Renault pravio jeftine kockaste kante; sada će opet, samo što neće biti jeftine.

Šteta.

Luke Skywalker

pre 2 godine

Ma to je sve iz ideala je l tako, nije bitan profit nego slanje poruke, nema veze sto ce Evropa propasti zbog americkog interesa. Mada i nek propadne, ne zasluzuje bolje.

vidikovac sa miljakovca

pre 2 godine

kako su glupi. exxon i chevron i total profitiraju zbog rata, a reno jadan placa cenu. to se desi kad menadzment ne razume politiku.

s mile

pre 2 godine

Reno se aktivira u Belorusiji, ubrzano, dok Rusija i Belorusija imaju bezcarinsku zonu.

Prevelike pare su u pitanju, ogromno trziste. Uvidja industrija da sve ovo nema smisla, a oni previse gube. Polako ce se naci nacini da se EU industrija vraca u Rusiju...

Gagi

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije

Luke Skywalker

pre 2 godine

Ma to je sve iz ideala je l tako, nije bitan profit nego slanje poruke, nema veze sto ce Evropa propasti zbog americkog interesa. Mada i nek propadne, ne zasluzuje bolje.

Kosta

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.

Spandex

pre 2 godine

A šta drugo očekivati?

Napustili su strateški izuzetno važno tržište za grupaciju, legli na rudu po pitanju elektrike i u procesu su odustajanja od dizajna koji im je doneo uspeh u prethodnih 10 godina.

U svom mralnom dobu je Renault pravio jeftine kockaste kante; sada će opet, samo što neće biti jeftine.

Šteta.

statuskan

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.

stefan beograd

pre 2 godine

Nova dacija 15.000 evra, megan 22.000 evra. Da Bog da se cela autoindustrija ugasila i svi vozili trotinete! Zadnji voz za kupovinu po iole normalnim cenama bilo pocetkom 2020. godine. Neka svi postanu gubitasi, to im zelim od srca i da dolaze kinezi u celom pakovanju, a ne kao reno, golf, pezo unutra sve kina i jeftina plastika sa nekim kobajagi senzorima i odma krkaj 20.000 evra. PU

123

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.

Čovek po imenu Uve

pre 2 godine

Ako i treba.
Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...). Rekli mi u servisu da nova stize za 20 dana, ali da moze biti i vise od 3 meseca.
Auto od 20k evra...

vidikovac sa miljakovca

pre 2 godine

kako su glupi. exxon i chevron i total profitiraju zbog rata, a reno jadan placa cenu. to se desi kad menadzment ne razume politiku.

Betonka

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Štas ti mislio da je posao menadžera, da vrednim radom unapredi kompaniju? A kako će onda stići 2 puta u teretanu, na doručak, branč, ručak i večeru u toku dana, pa na koktel uveče?
Tako je i kod mene, a i većine, sve šareno, ogroman pad prodaje se predstavlja kao uspeh u odnosu na neke faktore, vektore i transverzale a pitanje je dana kad će katanac da radi. Al do tad menadžer se već uhljebio u drugu firmu pa polako dok i nju ne raskomada kao i prethodnih 5.

ja pa ja

pre 2 godine

Jos nisu propali?Najveci gubitak ima i imace Rusija i ruski narod.
(maya, 31. jul 2022 10:47)

A zašto ?
Ako gledaš moralno- ni Amerika nema gubitaka posle silnih "specijalnih operacija", svuda po svetu.
Ako je ekonomski - Kinezi čekaju kao zapete puške.

Žao mi je Renoa. Imao sam od modele od četvorke do Senika.
Lepo su prodavali u Rusiji.
Svi Dačijini modeli su bili najprodavaniji. Taman za ruski standard.

LuKa

pre 2 godine

Videli ste saobracajca da koristi mobilni tokom voznje, nikom nista.Videli ste policajca i saobracajca da su nepropisno parkirani , nikom nista.Zakoni su samo za sirotinju.

slavko

pre 2 godine

"Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...)."
A ja nikada nisam čuo kako je u nekoj Ladi crklo tako nešto.

Bane

pre 2 godine

Ne radi se ljudi o tržištu. Radi se o fabrikama koje su proizvodile automobile i jeftinoj radnoj snazi. Ono što su uložili u Rusiji to tamo ostaje i kako ga ne mogu koristiti odlaze i gubitak.

R. Z.

pre 2 godine

(Ivan ZG)
Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...

Vaše ime

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Inace su angazovali Gagija da im drzi svecu dok razgovaraju

s mile

pre 2 godine

Reno se aktivira u Belorusiji, ubrzano, dok Rusija i Belorusija imaju bezcarinsku zonu.

Prevelike pare su u pitanju, ogromno trziste. Uvidja industrija da sve ovo nema smisla, a oni previse gube. Polako ce se naci nacini da se EU industrija vraca u Rusiju...

mr

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Не знам да ли ниси у току, или си заборавио, то ти се већ 15 година зове Негативни Раст.

Miloš

pre 2 godine

@Ivan ZG - tipičan odogovor za nekoga ko je izgubio rodbinu pod Staljingradom.
I tipičan odgovor za rasistu, nacistu i ustašu, što hrvati uglavnom jesu.

I imaš pozdrav od kurble sa svemirske stanice "Mir". Još kad bi znao šta to znači...

Zzzz

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Pozdravio te Prebeg, pije kafu kod Kadira.

VUK

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !

Opsta propast

pre 2 godine

Ja bih sacekao sa zakljucima do proleca, svasta se moze do tada promeniti. Ako zagusti za gas i naftu mozda se francuzi i ostali vrate pre nego sto to danas izgleda. Sankcije vec popustaju, nisu sve zapadne firme otisle. U EU se vec mogu cuti saveti Ukrajincima da popuste malo, kao "Sta ce vam tolika zemlja" i sl. Ako se zagovna sa Kinom, a izgleda hoce, eto ti rusa ponovo na velika vrata. Bice vishe nego dobrodosli, zaboravice se sankcije brzo, imate primer uranijuma koji je izuzet iz sankcija, lako ce se prosiriti spisak, ne lozite se previshe.

statuskan

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Aj ne lupetaj majke ti!

Stole

pre 2 godine

Za one koji komentarišu u stilu: "tako im treba kad su napustili Rusiju.." čisto da znate, kompanija Renault NIJE želela da napusti Rusiju nakon uvođenja sankcija. I prvobitno su rekli da neće napustiti to tržište. Ali su onda pod pritiskom, verovatno od SAD morali da to urade. Shvatite ljudi, EU je protektorat USA i moraju da rade ono što im ujka Sem kaže.

Miloš

pre 2 godine

Ivane, ivane, ivane...
Trebao ti je čitav dan da smisliš odgovor, a onda si samo nastavio sa uvredama. Nijesu ođe bitni Rusi i Amerikanci, bitno je da ti dolaziš na srpski sajt kako bi nekoga vrijeđao.
A to se zove bolest. Nije me briga koja, to možeš da upitaš psihijatra.

M

pre 2 godine

10

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Gde pokušavaš da objasniš nešto rusofilima... koji nikada nisu sreli ni jednog Rusa uživo.

deda

pre 2 godine

Ok malo su izgubili pa?Rusko trziste generalno nije veliko da bi bilo nezamenljivo.Rusija ima svega oko 143 miliona stanovnika od kojih veliki deo ne zivi u par razvijenih gradova.

Gagi

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije

klop

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)


I šta će da rade sa tim resursima? Imaju ih oduvek i nikada nisu umeli pametno da ih iskoriste.
Zamisli da SAD, Kina, Nemačka... imaju tolike resurse, pa one bi bile još jače, a i ovako su nenormalno jači od Rusije i bez tih resursa.

MileR

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.

123

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)

Zapad ne može da se greje na pare, ali ni Rusija ne može da vozi dolare. Kvalitet života će svima biti niži.

Alex

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00)

To prijatelju o Rusima moze da pise neko iz Nemacke, Japana, SAD ali neko iz Hrvatske moze samo da ode do Moskve i nauci svasta nesto. Ubedljivo najsofisticiranije oruzje prave, koje jos ne koriste u Ukrajini ako vec pratis pricu. A koliko je Hrvatska napredna pokazuje da nesto sto su Rusi proizveli pre 50 godina niste uspeli da vidite dok nije puklo usred Zagreba grada. E sad razmisli gde ste onda vi kad Rusi ne znaju ni cackalice napraviti.

Ivan ZG

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.

raZbijač

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno.


Dečko, jel to kažeš da francuzi prave nešto kvalitetno? Možda sir i pecivo, auti su im uvek bili drlog.
Tako da rusi ne moraju da brinu jer odlaskom renoa ne gube ništa, takav drlog mogu da kupe u koreji i kini.

Zoran

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !
(VUK, 31. jul 2022 11:31
Pojesce te mrznja covece. Pod hitno se javi strucnom licu za pomoc.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Ajd da je narod na ovom mjestu skontao tvoje pravo lice... Tvoje "potprdljvo" komentarisanje fima Dara iz Jasenovca nikada necu zaboraviti, a zao mi je sto to mnogi na ovom portalu (iz auto rubrike nisu citali). Da jesu, tesko bi vise ikada za bilo kakav komentar sastavio plus ili pozitivnu repliku... Mrzis sve juznije od HR, al' ti je uspijevalo da "palis na guranje" narod ovjde...

Đare

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)
Kad je neko gori od rusofila🙂 Čoveče sve što si naveo se proizvodi u Kini i ima alternativu tamo. Rus će samo da se prešalta na tu stranu. I to može odmah sad. Čak i jeftinije. A EU na druge izvore gasa treba više vremena, a i skuplje je.

Mika

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.
(MileR, 31. jul 2022 14:20)

Nije u pitanju prodaja na ruskom tržištu, nego je jako skupo naprasno zatvoriti fabrike i prebaciti negde drugde.

klop

pre 2 godine

Uskoro dolazi kineska auto-indistrija na tržište Rusije:)! I kroz prodaju na tom ogromnom tržištu, i kroz proizvodnju u Rusiji.
(Smuleco, 31. jul 2022 13:01)


Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Dusko Miami

pre 2 godine

Ruje definitivno imaju tri ključne stvari. Hranu, energiju i oružje. Ne vidim kako mogu propasti, pogotovo što većina planete ne uvodi sankcije. Jedino ako se bude išlo na direktnu konfrontaciju što opet nema smisla jer je to kraj planete koju ionako ne cenimo. Meni je opet logično da je sve sračunato na podelu. Svako u svoj tor pa opet ko pobedi. Ovog puta će to potrajati izgleda.

Ivan ZG

pre 2 godine

(Đare, 31. jul 2022 15:16)

Mogu oni uvoziti iz Kine što hoće, ali sami ni čačkalice ne znaju kvalitetno napraviti. Kada sam vidio uživo spojeve na Migu mislio sam da je to dijete sastavljalo. Izgleda kao da se pali na GURANJE.
Koliko su sposobni govori činjenica da su bez Francuza uspjeli za mjesec dana sastaviti čak 3.700 automobila.
Ali volim kada raspametim rusofile jer je njima jedini argument da su Rusi u svemiru. Nadam se da će i rusofile sve povesti u svemir i tamo im pričati o tome kako je Rusija najnaprednija zemlja na svijetu i šire.

Goxy

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR.
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

Zato je cela istočna evropa i veći deo Jugoslavio pobegao glavom bez obzira u EU. Zbog tih putistanskih strojeva :)

miksx

pre 2 godine

Nisu te kompanije same otisle sve ce njihove vlade ili ti narod platiti a povratak ce biti uz subvencije Ruske vlade. biznis je biznis nema tu ljubavi.

T

pre 2 godine

@statuskan Prouzveli 3800 automobila u toku maja, bila vest skoro. Resursi su resursi, ali tebi ne treba tona gvožđa već gvožđe bapravljeno da bude automobil.

T2

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?

Brka

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.
(123, 31. jul 2022 11:24)

Kineski Xiaomi, Honor, Leneovo, DJI su napustili rusko tržište.

Ivan ZG

pre 2 godine

Volim što rusofili nemaju nikakve argumente nego se vode emocijama. Sve za Ruse. A ovi nikada ni čuli za njih.
Svi pišete koliko je izgubio Renault napuštanjem tvornice u Rusiji.
A sada da utvrdimo koliko je izgubila Rusija pa da vidimo tko je na gubitku jer rusofili misle da je samo renault izgubio.
U toj tvornici je rdilo zajedno sa dobavljačima preko 20.000 radnika koji sada ne rade. Radnici su izgubili 20.000X500 eura tj. 10 miliona eura i država 3-4 miliona davanja mjesečno. Za godinu to je gubitak plaća 120 milijuna i 35-50 milijuna državi davanja na plaću.
Uz to su svaki mjesec proizvodili 30-40.000 auti sa cijenom od cca. 12.000 eura od koji je državi išlo 2.000 eura poreza ili 60 milijuna mjesečno ili 720 milijuna godišnje poreza.
Uz to bi po osnovi poreza na dobit naplatili godišnje barem 200 milijuna eura (20% od milijardu).
Plaće su nepovratno izgubljene (ili barem idućih 2 godine), a porez (PDV) možda uberu na uvozne aute, ali to sa proizvodnjom nema veze.

I za ove koji misle da bez Rusa ništa ne možemo proizvoditi samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).

Lucky

pre 2 godine

Gledano generalno ,svi su na gubitku ali,jedino ko ce sigurno nastaviti dalje su samo dve zapadoevropske auto kuce: reneo i mercedes!!!! Svi drugi su u velikom problrmu pred bankrot! Ovo ne pricam onakio ,zato sto se meni svidja ,vec zato sto je to realnost.
Reno proizvodi bas sve!!! Plus ima namensku proizvidnju.Mercedes takodje proizvodi sve a radi i za namensku. Ostali su ,zaostali.E sad kad malo covek razmisli ,pa vise za zapad i ne treba od ove dve firme! To ne vazi za spotrske brendive kao sto si ferari,lamborgini,porse,bugati... oni ce i dalje raditi.

Goxy

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će Srbin na YouTube, to je za Amere? Glupi glupi Srba, nikad pamet u glavi neće uterati. Samo Dnevnik 2.

nesha

pre 2 godine

Prosta matematika kaže da im je stvarni gubitak najmanje 1,72 milijarde ( 1,36 + 0,354).Ali sad na scenu stupaju inženjeri da ispeglaju gubitak.Biće još više Kineskuh delova i elektronike,recikliranih materijala,tvrđe plastike,jeftinijih čipova,recikliranog lima,lažnih lajsni i alu-felni, itd,itd.Naravno i "usklađivanje cena" u narednom periodu.Zato sledeće god.spremite 20.000 evra za Daciju i preko 22.000 evra za auto sa Renault znakom na grilu.To se sada zove Stelantis Group.A kod nas goreće još više polovnjaka na auto-putevima.

radnik udarnik

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?


Njemackoj nedostaje mlade radne snage tako da im je ovih par stotina hiljada izbjeglica vise nego dobro doslo.

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

Ivan ZG

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će tek Francuzi ovdje i šta ih zabole za Srbe.
Vidi se da nisi pročitao članak inače bi shvatio da se obdje ne radi o Srbima.
I ubuduće piši francuski na čirilici da te ceo svet razume.

Zok1

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00) Da li si razmišljao o tome da su ti Migovi o kojima govoriš pravljeni kao potrošna roba, nešto što će da poleti 2-3 puta pre nego što ga obore. Zato su ih proizvodili u ogromnim količinama. Francuzi su odlaskom iz Rusije izgubili tržište od 150 miliona ljudi i veoma je neizvesno kada će se na to tržište vratiti. Na njihovo mesto će uskočiti neko drugi. Kinezi, Turci, Indijci - potpuno nebitno.

I1

pre 2 godine

Cuo sam da amerikanci obozavaju Renault,pa nek se presaltaju na to duplo vece trziste. Kazu da im je trocilindras od 1.0L veliki fetis.

Goxy

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !
(Radovan I, 1. avgust 2022 07:07)

Ko je tebe punio? Putistanski komradi? IQ test ne moraš raditi, nema potrebe. Tvom dedi je prijalo letovanje na Golom Otoku, mislim da bi i tebi savršeno leglo.

Zed is dead

pre 2 godine

"Bla bla bla bla ... samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).
(Ivan ZG, 1. avgust 2022 12:47)

Naša pametnica Ivan ZG, umesto da se drži tehničkih komentara, krenuo nedavno sa šovinističkim pisanjem i usput se priključio sebičnom antiruskom horu.

Vidimo da si se potrudio sa Googleov da nas izbombarduješ "faktima".

Ne radi se ovde o rusofiliji, već o odbijanju da se jedna zemlja koja nije po volji Englezima i Amerikancima isključi iz Evrope.

Objavite komentar.

n6

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

tačno, ali kao i što sam kažeš "u jugoslaviji i i ostatku istočne evrope"! pa da imaš više od 25/30god znao bi da su ti i takvi strojevi bili ruski zbog političke situacije koja je bila u tom dobu. da se tito nakon 2sv rata svrstao na zapadnu stranu imali bi zapadne strojeve, a ne ruske. uostalom da se tito svrstao na zapadnu stranu ne bi bilo kvrvavog bratoubilačkog rata koji nam se desio.

T

pre 2 godine

"Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije"
A sta Kina dobija time sto je Rusija napala Ukrajinu? Cak ni gas nece da kupuju od Rusa, jer im je politika da ne kupuju vise od 10% gasa od istog dobavljaca da ne bi mogao da ih ucenjuje. Upravo kako Rusija trenutno ucenjuje EU. Da Si nije par meseci pre invazije rekao da su mu Rusi braca, pa sad ne sme da to porekne, Kinezi ni ovoliko ne bi podrzavali Rusiju. A podrzavaju je prilicno tanko, ako se pogleda sta su u praksi uradili za Ruse. Kinezima je islo dobro i pre ove invazije, od ove cele price oni nemaju nikakvu korist.

Radovan I

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !

Lord of the Flies

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Ovo nije tacno - jasno je razdvojen dobitak koji se ostvaruje od redovnog poslovanja na svim trzistima od gubitka na trzistu sa kojeg se kompanija povlaci. Po medjunarodnim standardima finansijskog izvestavanja je neophodno razdvojiti ove 2 kategorije zbog buduceg odlucivanja - kada investitoru prikazes da je na globalu u plusu vise od 600 miliona (sto se da ocekivati i ubuduce), a da je u Rusiji gubitak 2,3 milijarde (sto se vise nikad nece destiti) - on zna kako da odlucuje ubuduce hoce li ulagati dalje u kompaniju ili ne. Da mu prikazes samo minus od 1,7 milijarde, sta mu znaci ta info?

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Sto se tice Rusije, svak iole pametan bi malo sacekao da se makar jasnije vidi razvoj dalje situacije... Naravno pametan... Ako nisam Rusofob, ne moram biti Rusofil...
Ta prica o industriji kod vas poput klinca kojem tata ima isti auto kao njegov prijatelj u skoli, ali ubi pricom kako je njegov auto bolji...
Sve bivsi giganti u stecajima i restruktuiranjma, a rade za druge...

Max

pre 2 godine

I treba da propadnu,ako su takve Bu...e To samo pokazuje i dokazuje o povezanosti kompanija i drzave i da su bez drzave balon od papira inace bi se vodili interesom kompanije a ne tamo nekog presjednika,Makrona,Šolca ili ......

zoki

pre 2 godine

Ivane, tržište od 150 miliona ljudi treba automobile. Ni Reno nije u početku proizvodio u Rusiji, ali su izračunali da im se više isplati. Sada će se umesto njih pojaviti neko drugi. Na početku će da uvozi, a posle da sklapa u Rusiji, jer mu se tako više isplati. Kina je puna malih proizvođača električnih automobila, koji vape sa ekspanzijom. Kineske kompanije koje proizvode automobile sa SUS motorima su pod političkim pritiskom da se smanji zagađenje. Tržište na kome ne postoje ekološka ograničenja bi im došlo kao poručeno.

VUK

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !

deda

pre 2 godine

Ok malo su izgubili pa?Rusko trziste generalno nije veliko da bi bilo nezamenljivo.Rusija ima svega oko 143 miliona stanovnika od kojih veliki deo ne zivi u par razvijenih gradova.

Ivan ZG

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.

Gagi

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije

M

pre 2 godine

10

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Gde pokušavaš da objasniš nešto rusofilima... koji nikada nisu sreli ni jednog Rusa uživo.

klop

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)


I šta će da rade sa tim resursima? Imaju ih oduvek i nikada nisu umeli pametno da ih iskoriste.
Zamisli da SAD, Kina, Nemačka... imaju tolike resurse, pa one bi bile još jače, a i ovako su nenormalno jači od Rusije i bez tih resursa.

klop

pre 2 godine

Uskoro dolazi kineska auto-indistrija na tržište Rusije:)! I kroz prodaju na tom ogromnom tržištu, i kroz proizvodnju u Rusiji.
(Smuleco, 31. jul 2022 13:01)


Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Ivan ZG

pre 2 godine

(Đare, 31. jul 2022 15:16)

Mogu oni uvoziti iz Kine što hoće, ali sami ni čačkalice ne znaju kvalitetno napraviti. Kada sam vidio uživo spojeve na Migu mislio sam da je to dijete sastavljalo. Izgleda kao da se pali na GURANJE.
Koliko su sposobni govori činjenica da su bez Francuza uspjeli za mjesec dana sastaviti čak 3.700 automobila.
Ali volim kada raspametim rusofile jer je njima jedini argument da su Rusi u svemiru. Nadam se da će i rusofile sve povesti u svemir i tamo im pričati o tome kako je Rusija najnaprednija zemlja na svijetu i šire.

T2

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?

Luke Skywalker

pre 2 godine

Ma to je sve iz ideala je l tako, nije bitan profit nego slanje poruke, nema veze sto ce Evropa propasti zbog americkog interesa. Mada i nek propadne, ne zasluzuje bolje.

statuskan

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.

Zzzz

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Pozdravio te Prebeg, pije kafu kod Kadira.

Spandex

pre 2 godine

A šta drugo očekivati?

Napustili su strateški izuzetno važno tržište za grupaciju, legli na rudu po pitanju elektrike i u procesu su odustajanja od dizajna koji im je doneo uspeh u prethodnih 10 godina.

U svom mralnom dobu je Renault pravio jeftine kockaste kante; sada će opet, samo što neće biti jeftine.

Šteta.

raZbijač

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno.


Dečko, jel to kažeš da francuzi prave nešto kvalitetno? Možda sir i pecivo, auti su im uvek bili drlog.
Tako da rusi ne moraju da brinu jer odlaskom renoa ne gube ništa, takav drlog mogu da kupe u koreji i kini.

Goxy

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR.
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

Zato je cela istočna evropa i veći deo Jugoslavio pobegao glavom bez obzira u EU. Zbog tih putistanskih strojeva :)

123

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.

R. Z.

pre 2 godine

(Ivan ZG)
Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...

slavko

pre 2 godine

"Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...)."
A ja nikada nisam čuo kako je u nekoj Ladi crklo tako nešto.

Brka

pre 2 godine

Navedite mi jednu firmu koja je napustila Rusiju zbog operacije u Ukr. i da je na dobitku.To je tržište od 150 miliona ljudi ili malo manje.Sve te firme odlaze i plaču budite sigurni u to, dok Kinezi ,Turci,...trljaju ruke jer biće para koliko hoćeš.O firmama iz EU koje su indirektno poslovale sa Rusijom i da ne govorim.Gomila njih je pred zatvaranjem.
Pustite nas saopštenja tih firmi gde se lupaju u grudi kao Tarzani.Na sastancima upravnih odbora plaču zbog izgubljenog tržišta i investicija u vidu fabrika.
(123, 31. jul 2022 11:24)

Kineski Xiaomi, Honor, Leneovo, DJI su napustili rusko tržište.

Miloš

pre 2 godine

@Ivan ZG - tipičan odogovor za nekoga ko je izgubio rodbinu pod Staljingradom.
I tipičan odgovor za rasistu, nacistu i ustašu, što hrvati uglavnom jesu.

I imaš pozdrav od kurble sa svemirske stanice "Mir". Još kad bi znao šta to znači...

s mile

pre 2 godine

Reno se aktivira u Belorusiji, ubrzano, dok Rusija i Belorusija imaju bezcarinsku zonu.

Prevelike pare su u pitanju, ogromno trziste. Uvidja industrija da sve ovo nema smisla, a oni previse gube. Polako ce se naci nacini da se EU industrija vraca u Rusiju...

statuskan

pre 2 godine

Koliko vrijedi dati para da skinete ucjenjivača sa leđa?
Ovo je sitnica i siguran sam da će im država kroz kredite vratiti velik dio para, a Rusi bez Francuza mogu u strojeve gledati kao tele u šarena vrata. Nit ih znaju popraviti niti su ikada proizveli nešto kvalitetno. Njima i avioni svaki drugi radi, a ne auti. Tu je valjda dovoljno da ga izguraš sa parkinga pa kod majstora da utvrdi koji dijelovi nedostaju, a koji ne rade. Jedino sada nema ni rezervnih dijelova pa uzalud majstor.
Rusi se sa tableta vraćaju na abkus računala kakva su imali i 1984. godine pokraj blagajne u robnoj kući. Prvo izračunaju na abakusu pa onda otkucaju na blagajni. Ništa ne može biti toliko nazadno da u Rusiji ne bi bilo napredno.
A aute će gledati samo na slici. Čuj, Renault izgubio.
Da, a Rusi dobili kurblu od mazge.
(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)

Aj ne lupetaj majke ti!

vidikovac sa miljakovca

pre 2 godine

kako su glupi. exxon i chevron i total profitiraju zbog rata, a reno jadan placa cenu. to se desi kad menadzment ne razume politiku.

MileR

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.

Kosta

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.

Čovek po imenu Uve

pre 2 godine

Ako i treba.
Vozim novi Renault Megane Grandcoupe i posle manje od 6 meseci crkne mi multimedia i izgubim 80% opcija (radio, navigacija, senzori...). Rekli mi u servisu da nova stize za 20 dana, ali da moze biti i vise od 3 meseca.
Auto od 20k evra...

Vaše ime

pre 2 godine

Aman ljudi ne ložite ovaj narod,da Rusima odgovaraju sankcije kao što pričaju ne bi u svakom razgovoru sa zapadom prva stavka bila da ukinu sankcije
(Gagi, 31. jul 2022 09:35)

Inace su angazovali Gagija da im drzi svecu dok razgovaraju

ja pa ja

pre 2 godine

Jos nisu propali?Najveci gubitak ima i imace Rusija i ruski narod.
(maya, 31. jul 2022 10:47)

A zašto ?
Ako gledaš moralno- ni Amerika nema gubitaka posle silnih "specijalnih operacija", svuda po svetu.
Ako je ekonomski - Kinezi čekaju kao zapete puške.

Žao mi je Renoa. Imao sam od modele od četvorke do Senika.
Lepo su prodavali u Rusiji.
Svi Dačijini modeli su bili najprodavaniji. Taman za ruski standard.

Zoran

pre 2 godine

Sa tim se moraju pomiriti i prilagoditi. Ovo je šansa da se zapad jednom zauvek reši pretnji i ruskih ucena. Moraju naučiti živeti bez ikakvog kontakta sa Rusima. Nema više ni sporta , ni koncerata ...ništa ...nikakvog kontakta sa njima. Nek se pare sa Irancima i Kinezima. Ovu šansu zapad ne sme prokockati po bilo koju cenu. Ako treba i pet godina muke i prilagođavanja , ne postoji cena za život bez ucena i pretnji. Nek nabiju i gas i naftu i rakete u svoje ruske guzice. Život u Evropi bez njih bi bio kao nekad u zapadnom Berlinu .Raj!!! Što dalje od Rusa to bolje !
(VUK, 31. jul 2022 11:31
Pojesce te mrznja covece. Pod hitno se javi strucnom licu za pomoc.

Alex

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00)

To prijatelju o Rusima moze da pise neko iz Nemacke, Japana, SAD ali neko iz Hrvatske moze samo da ode do Moskve i nauci svasta nesto. Ubedljivo najsofisticiranije oruzje prave, koje jos ne koriste u Ukrajini ako vec pratis pricu. A koliko je Hrvatska napredna pokazuje da nesto sto su Rusi proizveli pre 50 godina niste uspeli da vidite dok nije puklo usred Zagreba grada. E sad razmisli gde ste onda vi kad Rusi ne znaju ni cackalice napraviti.

stefan beograd

pre 2 godine

Nova dacija 15.000 evra, megan 22.000 evra. Da Bog da se cela autoindustrija ugasila i svi vozili trotinete! Zadnji voz za kupovinu po iole normalnim cenama bilo pocetkom 2020. godine. Neka svi postanu gubitasi, to im zelim od srca i da dolaze kinezi u celom pakovanju, a ne kao reno, golf, pezo unutra sve kina i jeftina plastika sa nekim kobajagi senzorima i odma krkaj 20.000 evra. PU

Opsta propast

pre 2 godine

Ja bih sacekao sa zakljucima do proleca, svasta se moze do tada promeniti. Ako zagusti za gas i naftu mozda se francuzi i ostali vrate pre nego sto to danas izgleda. Sankcije vec popustaju, nisu sve zapadne firme otisle. U EU se vec mogu cuti saveti Ukrajincima da popuste malo, kao "Sta ce vam tolika zemlja" i sl. Ako se zagovna sa Kinom, a izgleda hoce, eto ti rusa ponovo na velika vrata. Bice vishe nego dobrodosli, zaboravice se sankcije brzo, imate primer uranijuma koji je izuzet iz sankcija, lako ce se prosiriti spisak, ne lozite se previshe.

miksx

pre 2 godine

Nisu te kompanije same otisle sve ce njihove vlade ili ti narod platiti a povratak ce biti uz subvencije Ruske vlade. biznis je biznis nema tu ljubavi.

Đare

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 14:31)
Kad je neko gori od rusofila🙂 Čoveče sve što si naveo se proizvodi u Kini i ima alternativu tamo. Rus će samo da se prešalta na tu stranu. I to može odmah sad. Čak i jeftinije. A EU na druge izvore gasa treba više vremena, a i skuplje je.

LuKa

pre 2 godine

Videli ste saobracajca da koristi mobilni tokom voznje, nikom nista.Videli ste policajca i saobracajca da su nepropisno parkirani , nikom nista.Zakoni su samo za sirotinju.

Stole

pre 2 godine

Za one koji komentarišu u stilu: "tako im treba kad su napustili Rusiju.." čisto da znate, kompanija Renault NIJE želela da napusti Rusiju nakon uvođenja sankcija. I prvobitno su rekli da neće napustiti to tržište. Ali su onda pod pritiskom, verovatno od SAD morali da to urade. Shvatite ljudi, EU je protektorat USA i moraju da rade ono što im ujka Sem kaže.

Radovan I

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !

T

pre 2 godine

@statuskan Prouzveli 3800 automobila u toku maja, bila vest skoro. Resursi su resursi, ali tebi ne treba tona gvožđa već gvožđe bapravljeno da bude automobil.

Dusko Miami

pre 2 godine

Ruje definitivno imaju tri ključne stvari. Hranu, energiju i oružje. Ne vidim kako mogu propasti, pogotovo što većina planete ne uvodi sankcije. Jedino ako se bude išlo na direktnu konfrontaciju što opet nema smisla jer je to kraj planete koju ionako ne cenimo. Meni je opet logično da je sve sračunato na podelu. Svako u svoj tor pa opet ko pobedi. Ovog puta će to potrajati izgleda.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Ajd da je narod na ovom mjestu skontao tvoje pravo lice... Tvoje "potprdljvo" komentarisanje fima Dara iz Jasenovca nikada necu zaboraviti, a zao mi je sto to mnogi na ovom portalu (iz auto rubrike nisu citali). Da jesu, tesko bi vise ikada za bilo kakav komentar sastavio plus ili pozitivnu repliku... Mrzis sve juznije od HR, al' ti je uspijevalo da "palis na guranje" narod ovjde...

Miloš

pre 2 godine

Ivane, ivane, ivane...
Trebao ti je čitav dan da smisliš odgovor, a onda si samo nastavio sa uvredama. Nijesu ođe bitni Rusi i Amerikanci, bitno je da ti dolaziš na srpski sajt kako bi nekoga vrijeđao.
A to se zove bolest. Nije me briga koja, to možeš da upitaš psihijatra.

Bane

pre 2 godine

Ne radi se ljudi o tržištu. Radi se o fabrikama koje su proizvodile automobile i jeftinoj radnoj snazi. Ono što su uložili u Rusiji to tamo ostaje i kako ga ne mogu koristiti odlaze i gubitak.

Ivan ZG

pre 2 godine

Volim što rusofili nemaju nikakve argumente nego se vode emocijama. Sve za Ruse. A ovi nikada ni čuli za njih.
Svi pišete koliko je izgubio Renault napuštanjem tvornice u Rusiji.
A sada da utvrdimo koliko je izgubila Rusija pa da vidimo tko je na gubitku jer rusofili misle da je samo renault izgubio.
U toj tvornici je rdilo zajedno sa dobavljačima preko 20.000 radnika koji sada ne rade. Radnici su izgubili 20.000X500 eura tj. 10 miliona eura i država 3-4 miliona davanja mjesečno. Za godinu to je gubitak plaća 120 milijuna i 35-50 milijuna državi davanja na plaću.
Uz to su svaki mjesec proizvodili 30-40.000 auti sa cijenom od cca. 12.000 eura od koji je državi išlo 2.000 eura poreza ili 60 milijuna mjesečno ili 720 milijuna godišnje poreza.
Uz to bi po osnovi poreza na dobit naplatili godišnje barem 200 milijuna eura (20% od milijardu).
Plaće su nepovratno izgubljene (ili barem idućih 2 godine), a porez (PDV) možda uberu na uvozne aute, ali to sa proizvodnjom nema veze.

I za ove koji misle da bez Rusa ništa ne možemo proizvoditi samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).

T

pre 2 godine

"Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije"
A sta Kina dobija time sto je Rusija napala Ukrajinu? Cak ni gas nece da kupuju od Rusa, jer im je politika da ne kupuju vise od 10% gasa od istog dobavljaca da ne bi mogao da ih ucenjuje. Upravo kako Rusija trenutno ucenjuje EU. Da Si nije par meseci pre invazije rekao da su mu Rusi braca, pa sad ne sme da to porekne, Kinezi ni ovoliko ne bi podrzavali Rusiju. A podrzavaju je prilicno tanko, ako se pogleda sta su u praksi uradili za Ruse. Kinezima je islo dobro i pre ove invazije, od ove cele price oni nemaju nikakvu korist.

Zed is dead

pre 2 godine

"Bla bla bla bla ... samo da ih podsjetim da Hrvatska proizvodi vagone, lokomotive, tramvaje i brodove uključujući brodske motore, turbine za hidroelektrane (i za Rusiju(!) i pomoćne generatore za elektrane (i za rusku nuklearnu elektranu!).
(Ivan ZG, 1. avgust 2022 12:47)

Naša pametnica Ivan ZG, umesto da se drži tehničkih komentara, krenuo nedavno sa šovinističkim pisanjem i usput se priključio sebičnom antiruskom horu.

Vidimo da si se potrudio sa Googleov da nas izbombarduješ "faktima".

Ne radi se ovde o rusofiliji, već o odbijanju da se jedna zemlja koja nije po volji Englezima i Amerikancima isključi iz Evrope.

Objavite komentar.

Betonka

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Štas ti mislio da je posao menadžera, da vrednim radom unapredi kompaniju? A kako će onda stići 2 puta u teretanu, na doručak, branč, ručak i večeru u toku dana, pa na koktel uveče?
Tako je i kod mene, a i većine, sve šareno, ogroman pad prodaje se predstavlja kao uspeh u odnosu na neke faktore, vektore i transverzale a pitanje je dana kad će katanac da radi. Al do tad menadžer se već uhljebio u drugu firmu pa polako dok i nju ne raskomada kao i prethodnih 5.

mr

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Не знам да ли ниси у току, или си заборавио, то ти се већ 15 година зове Негативни Раст.

Zok1

pre 2 godine

(Ivan ZG, 31. jul 2022 23:00) Da li si razmišljao o tome da su ti Migovi o kojima govoriš pravljeni kao potrošna roba, nešto što će da poleti 2-3 puta pre nego što ga obore. Zato su ih proizvodili u ogromnim količinama. Francuzi su odlaskom iz Rusije izgubili tržište od 150 miliona ljudi i veoma je neizvesno kada će se na to tržište vratiti. Na njihovo mesto će uskočiti neko drugi. Kinezi, Turci, Indijci - potpuno nebitno.

Mika

pre 2 godine

Kako mogu biti na gubitku kad su Rusi siromašni, ružni i tužni a francuzi mnogo jaki.
Renault je mnogo ojačao što neče da dluži Rusiji.
(MileR, 31. jul 2022 14:20)

Nije u pitanju prodaja na ruskom tržištu, nego je jako skupo naprasno zatvoriti fabrike i prebaciti negde drugde.

123

pre 2 godine

Čuo sam podatak da je Rusija u suficitu što se tiče energenata 300 milijardi dolara od početka godine a stiže zima. I neko priča o propasti Rusije a ista ima skoro polovinu resursa na planeti.
(statuskan, 31. jul 2022 11:35)

Zapad ne može da se greje na pare, ali ni Rusija ne može da vozi dolare. Kvalitet života će svima biti niži.

Goxy

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će Srbin na YouTube, to je za Amere? Glupi glupi Srba, nikad pamet u glavi neće uterati. Samo Dnevnik 2.

Goxy

pre 2 godine

Reno ionako nikada nije bio auto , a za Ivana zg , cekajte sledeci nosac aviona u splitu da vas napune pamecu , I Jos necim !
PA posle test na sidu !
(Radovan I, 1. avgust 2022 07:07)

Ko je tebe punio? Putistanski komradi? IQ test ne moraš raditi, nema potrebe. Tvom dedi je prijalo letovanje na Golom Otoku, mislim da bi i tebi savršeno leglo.

n6

pre 2 godine

Pretpostavljam da nemaš više od 25/30 godina. Da imaš znao bi da je u bivšoj Jugoslaviji a bogami i u ostatku istočne Evrope svaki treći "stroj" ili alat bio iz SSSR. Da bez Rusa nije mogla ni železnica ni rudnici, hidroelektrane, termoelektrane industrija mašina, brodogradnja autoindustrija...
(R. Z., 31. jul 2022 17:31)

tačno, ali kao i što sam kažeš "u jugoslaviji i i ostatku istočne evrope"! pa da imaš više od 25/30god znao bi da su ti i takvi strojevi bili ruski zbog političke situacije koja je bila u tom dobu. da se tito nakon 2sv rata svrstao na zapadnu stranu imali bi zapadne strojeve, a ne ruske. uostalom da se tito svrstao na zapadnu stranu ne bi bilo kvrvavog bratoubilačkog rata koji nam se desio.

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

Ivan ZG

pre 2 godine

A šta će ZG na ovom portalu.šta te boli ona stvar za Srbe.
(Francuz, 1. avgust 2022 03:39)

A šta će tek Francuzi ovdje i šta ih zabole za Srbe.
Vidi se da nisi pročitao članak inače bi shvatio da se obdje ne radi o Srbima.
I ubuduće piši francuski na čirilici da te ceo svet razume.

Lucky

pre 2 godine

Gledano generalno ,svi su na gubitku ali,jedino ko ce sigurno nastaviti dalje su samo dve zapadoevropske auto kuce: reneo i mercedes!!!! Svi drugi su u velikom problrmu pred bankrot! Ovo ne pricam onakio ,zato sto se meni svidja ,vec zato sto je to realnost.
Reno proizvodi bas sve!!! Plus ima namensku proizvidnju.Mercedes takodje proizvodi sve a radi i za namensku. Ostali su ,zaostali.E sad kad malo covek razmisli ,pa vise za zapad i ne treba od ove dve firme! To ne vazi za spotrske brendive kao sto si ferari,lamborgini,porse,bugati... oni ce i dalje raditi.

Max

pre 2 godine

I treba da propadnu,ako su takve Bu...e To samo pokazuje i dokazuje o povezanosti kompanija i drzave i da su bez drzave balon od papira inace bi se vodili interesom kompanije a ne tamo nekog presjednika,Makrona,Šolca ili ......

zoki

pre 2 godine

Ivane, tržište od 150 miliona ljudi treba automobile. Ni Reno nije u početku proizvodio u Rusiji, ali su izračunali da im se više isplati. Sada će se umesto njih pojaviti neko drugi. Na početku će da uvozi, a posle da sklapa u Rusiji, jer mu se tako više isplati. Kina je puna malih proizvođača električnih automobila, koji vape sa ekspanzijom. Kineske kompanije koje proizvode automobile sa SUS motorima su pod političkim pritiskom da se smanji zagađenje. Tržište na kome ne postoje ekološka ograničenja bi im došlo kao poručeno.

radnik udarnik

pre 2 godine

@telal Rusi su ovim ratom napravili Evropi 5 miliona izbeglica. I sad Evropljani treba da se prave da je sve u redu i da nastave da trguju sa Rusima kao i pre?


Njemackoj nedostaje mlade radne snage tako da im je ovih par stotina hiljada izbjeglica vise nego dobro doslo.

I1

pre 2 godine

Cuo sam da amerikanci obozavaju Renault,pa nek se presaltaju na to duplo vece trziste. Kazu da im je trocilindras od 1.0L veliki fetis.

nesha

pre 2 godine

Prosta matematika kaže da im je stvarni gubitak najmanje 1,72 milijarde ( 1,36 + 0,354).Ali sad na scenu stupaju inženjeri da ispeglaju gubitak.Biće još više Kineskuh delova i elektronike,recikliranih materijala,tvrđe plastike,jeftinijih čipova,recikliranog lima,lažnih lajsni i alu-felni, itd,itd.Naravno i "usklađivanje cena" u narednom periodu.Zato sledeće god.spremite 20.000 evra za Daciju i preko 22.000 evra za auto sa Renault znakom na grilu.To se sada zove Stelantis Group.A kod nas goreće još više polovnjaka na auto-putevima.

Lord of the Flies

pre 2 godine

Pročitaš tekst tri puta i skopčaš da igrom brojki ogroman gubitak u stvari prikazuju kao dobit. Menadžerska posla. Kakogod, iako simpatišem Renault, gašenjem scenic, talisman...guranjem EV i najavom potpunog gašenja SUS vidim samo dalji kolaps.
(Kosta, 31. jul 2022 10:22)

Ovo nije tacno - jasno je razdvojen dobitak koji se ostvaruje od redovnog poslovanja na svim trzistima od gubitka na trzistu sa kojeg se kompanija povlaci. Po medjunarodnim standardima finansijskog izvestavanja je neophodno razdvojiti ove 2 kategorije zbog buduceg odlucivanja - kada investitoru prikazes da je na globalu u plusu vise od 600 miliona (sto se da ocekivati i ubuduce), a da je u Rusiji gubitak 2,3 milijarde (sto se vise nikad nece destiti) - on zna kako da odlucuje ubuduce hoce li ulagati dalje u kompaniju ili ne. Da mu prikazes samo minus od 1,7 milijarde, sta mu znaci ta info?

svemirski brod

pre 2 godine

Kinezima su mnogo bitnija tržišta Evrope, SAD i drugih jakih/velikih... država nego tržište Rusije.
Kinezi neće rizikovati da zbog saradnje sa Rusijom izgube ta jaka tržišta.

Kina isto kao i Rusija ne odlucuje o tome ko ce joj uvesti sankcije. Ona isto kao i Rusija ce da bude izprovocirana da joj se nametnu sankcije. Mislim da je odmah morala odlucno da stane na stranu Rusije jer svakim danom oklijevanja samo joj se pogorsava polozaj.

Srđan BL

pre 2 godine

Ivan ZG
Sto se tice Rusije, svak iole pametan bi malo sacekao da se makar jasnije vidi razvoj dalje situacije... Naravno pametan... Ako nisam Rusofob, ne moram biti Rusofil...
Ta prica o industriji kod vas poput klinca kojem tata ima isti auto kao njegov prijatelj u skoli, ali ubi pricom kako je njegov auto bolji...
Sve bivsi giganti u stecajima i restruktuiranjma, a rade za druge...