Zanimljivosti

Četvrtak, 16.06.2022.

09:04

Vozač policiji srednji prst, sud vozaču kaznu od 5.000 evra

Izvor: Izvor: dpa

Vozaè policiji srednji prst, sud vozaèu kaznu od 5.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

haho

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.
(Kamiondzija, 17. jun 2022 11:21)
Non stop babe i dede po komsiluku tamo cinkare..muva ne sme da zucne nocu...a inače vecina njih i kada je lepo vreme nabijeni po kucama,stanovima,sakriveni...

haho

pre 2 godine

Marko, 17. jun 2022 20:55
Imyju nalog da maltretiraju mladje,da se plase kad porastu,inace znaju da kriminalca ne mogu zaplasiti.

Marko

pre 2 godine

@The Unforgiven
Hvala na pojašnjenju američkog zakona. Mene u Srbiji redovno zaustavljaju čak i kad sam pešak (bar nekoliko puta godišnje), pa krenu sa ispitivanjima: da li sam imao problema sa policijom, čime se bavim, kako ide posao, gde živim, da li zaista živim na adresi na kojoj sam prijavljen, gde sam krenuo itd. Uvek sam normalno obučen, normalno se ponašam, jedino sam relativno nabildovan i kratko ošišan. To im je valjda razlog da me maltretiraju legitimisanjem i raznim pitanjima. Radije bih američku policiju, pa ako prekršim zakon, neka pucaju, ali do tada da me ostave na miru.

The Unforgiven

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.
(Svasta, 17. jun 2022 11:29)
----------------------

Zato drzis kameru u kolima upaljenu sve vreme. Pa kad keru proradi ego i tek posle 5 minuta price kaze da je navodno nanjusio marihuanu i hoce da ti pretrese auto zato sto ga ranije nisi ljubio u dupe sa svojim odgovorima - e onda imas legalan slucaj iz koga ces izaci daleko bogatiji nego sto si usao.
Americki panduri ne znaju osnove zakona. Poprilicno ih je lako upecati da prekrse osnovna ljudska prava nakon kojih naravno sledi tuzba. U vecini slucajeva je dovoljno upaliti kameru na mobilnom telefonu i snimati bilo koju javnu povrsinu.

The Unforgiven

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
(Shkot, 17. jun 2022 11:28)
-------------------------

Samo zato sto ti pandur nesto kaze ne znaci da moras da uradis. Tipa vecina americkih saveznih drzava nisu "stop & id", sto znaci da pandur nema pravo da od tebe zahteva identifikaciju osim ako si prekrsio zakon (a inace, "sumnjiva situacija" nije krsenje zakona). Pandur ti ne moze narediti da cutis jer to automatski krsi 1st amendment. Pandur ti ne moze spreciti slobodu kretanja ako nisi prekrsio zakon (4th amendment). Pandur ti ne moze narediti da pricas sa njim i da odgovaras na pitanja (5th amendment).
Mozda ce panduri posle toga skociti na tebe, uhapsiti te i raditi Bog zna sta, ali zato imas sudski slucaj posle koga ces biti daleko bogatiji. Pa neka oni skacu na tebe, neka ti stave koleno na vrat, neka upere pistolj - sve ce to na sudu da ide protiv policije ako se dokaze da nisu imali autoritet da od tebe traze da nesto uradis.

Shkot

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
Pustite vi neke youtube episode o nekim tipovima koji otvaraju samo malo prozor i neće da daju podatke policajcu pričajući o Ustavu i pravima. Policajac čeka na pojačanje.

Svasta

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.

Kamiondzija

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.

Јабучило

pre 2 godine

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi
(Orlando, 16. jun 2022 12:37)

Знамо добро како то изгледа када Немац примењује закон. Знају и Јевреји. Тако да ти и није неки аргумент.

Vlada

pre 2 godine

Zivim u Austriji i mogu da kazem da mi ni jedan susret/kontakt sa njihovom policijom nije bio neprijatan. Nikad ih nisam video kao nase da spavaju negde zavuceni u kolima umesto da rade. Nikad ih nisam video pijane i odrpane/raspasane kao kad su dosli po pozivu jer je babi mog druga narkoman pokusao da obije kucu. U vokabularu imaju dobar dan, izvolite, hvala, i VI a ne TI. Nikad necu zaboraviti kad su zaustavili naseg svercera ali ne tokom svercovanja vec se vracao autom pijan iz kafane, nudio im je na licu mesta 100000 silinga da mu ne uzimaju dozvolu. Odbili glatko. Nasi bi ga pustili u to vreme za 5 maraka sa skoro tri promila da vozi dalje a i danas ne bi uzeli vise od 50 evra.

Steve

pre 2 godine

Te gluposti poput "obesni" ili izbrisite ili stavite pod navodnike!!!


Niti je napravio prekrsaj niti je ugrozio nekog
Sicusni poremeceni iskompleksirani ego se ne racuna

kerovi, kerovi,kerovi

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.
(GoranH, 16. jun 2022 22:10)
Neko nam se prepoznao u komentaru...

Zok1

pre 2 godine

Samo želim da potvrdim ono što je izneto za policiju u Americi. Može im se zameriti svašta, ali su obučeni da ne nasedaju na uvrede i provokacije.

Zoki

pre 2 godine

Amerika je zakon za ove stvari. Psovanje i pokazivanje srednjeg prsta je sloboda govora. To sto se isto cini policajcu ne menja tu cinjenicu. Zato volim Ameriku, mozes svakome vladinom sluzbeniku pokazati srednji prst.

Zoran

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Tako je. Uradio to u Srbiji i nećeš izaći iz bolnice nedelju dana. Ali nema veze, bitno je da si ti nama pametan.

GoranH

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.

The Unforgiven

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma
(svasta budale, 16. jun 2022 21:31)
-----------------------

Ukucaj "1st amendment audit" na youtube i uveri se sam. Ljudi bukvalno sa kamerama idu u facu pandurima i vredjaju ih uz nadu da ce ih isprovocirati i da ce biti uhapseni. Jer nakon hapsenja mogu da tuze policiju za protivzakonito hapsenje i u vecini slucajeva kada se sve zavrsi budu bogatiji za $35.000 do $70.000.

svasta budale

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma

mr

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.
(Petar, 16. jun 2022 13:36)

Ни мени никад нису били јасни ти људи који имају проблем са полицијом Људи ко људи, раде свој посао. За време Слобе је било друго, довукла се била баш свакаква стока. Мене су неколико пута скидали са превоза на оним пунктовим (надам се да се људи тога сећају), једном су ме приводили из кафића због немања личне карте, био сам и сведок малтретирања ноћу по неким местима. Данас мислим да је тако нешто баш ретко. А за вређање било кога треба да следе казне. Средњи прст је вређање.

Grunf

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)
Ja pokažem palac (ono kao "lajk"). To ti je isto k'o srednji, samo nije vulgarno ;)

Dušanovac

pre 2 godine

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.
(Nebojša, 16. jun 2022 12:00)

Nema popuštanja. U pravu je čovek. Kriminalac, policajac...u 90 posto slučajeva to je jedno te isto.
Ovi te biju jer im se može, a ovi drugi jer im je država rekla da im se može.

denverac

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.

Petar

pre 2 godine

sutra vest .. uleteo kolima u masu ljudi .. pobio oruzjem i nozem slucajne prolaznike ..
(Simonovic, 16. jun 2022 15:42)

A samo zato što mu je nepoznat čovek pokazao srednji prst.

Defanzivna vožnja

pre 2 godine

U Nemačkoj postoji tarifa za razne uvredljive gestove prema drugim učesnicima u saobraćaju. Ne sme se pokazivati srednji prst, ali ni ostali gestovi, da li si (prstom na slepoočnicu) i slično. Mislim da kreće oko 400 evra, pa naviše. Ovde je malo skuplje, zbog službenog lica. U principu je prvo što se uči i polaže u auto školi vezano za smirenost i praštanje tuđih grešaka u saobraćaju.

boki

pre 2 godine

Hitno povecati novcane ksxne za prekrsaje u ssobracaju .Zasto drzava stedi nasilnike puniti budet i da najmsnha kazna bude 500 e pa do 5 hilj e .Ko krsi zskon taj ima novca da plati

maxy

pre 2 godine

Za to vreme kod OŠ Pavle Savić u Mirijevu, sedi policajac u službenom autu i purnja kao lokomotiva, dok bahati klinac u tatinom Audiju proverava limite nemačke tehnologije u zoni 30.

Veliki brat

pre 2 godine

Možemo mi da pričamo o Nemačkoj šta hoćemo, ali pitajte malo naše kamiondžije koje voze po celoj Evropi, jedino imaju dobro mišljenje o Nemačkoj i Austriji. Tu vas policijska kontrola retko zaustavlja, imaju u sistemu zapise o svakoj proveri, tako da će vas eventualno zaustaviti ako nisu nikada ranije čisto da provere o kome se radi, pogledaju dokumenta, i ako je sve u redu, zahvale se i požele srećan put.
U Austriji kad kontrolišu putnička vozila na autoputu, stave čunjeve i svi moraju na kontrolu, nema "random" svaki 50-i auto da zaustave, pa da se većina provuče kao kod nas.

E, sad, kad slušate malo te kamiondžije kako gde prolaze, čak npr. u Italiji što je južnije, to tužnije, policija očekuje koji evro na ruke čisto da vas ne zadržavaju 15-20 minuta proveravajući svaki papir, centralna Evropa slično, kako gde, uglvanom jedino hvale Nemačku i Austriju od ovih nama relativno bližih zemalja, ne znam za Francusku, UK i Španiju.
U Ukrajini, dok nije krenula ova "vojna operacija", kazne su bile paprene ako se vozi autoputem na većoj temperaturi od dozvoljene (28C, ne sećam se tačno), pa recimo vi vozite normalno jer vam u kabini pokazuje da je naplju 27C, a policija vas zaustavi i kaže da je 29C prema njihovom meteorološkom zavodu i klepe vam kaznu 700 evra! Mislim da su te zabrane važile tipa od početka juna i za kamione veće nosivosti, npr. 24t i više.

The Unforgiven

pre 2 godine

Hahaha "uvredu lica na službenom zadatku" ... ako ga je srednji prst toliko uvredio onda taj covek ne treba da bude pandur i da nosi pistolj.

sličan se sličnom raduje

pre 2 godine

Nisam morao da čitam komentare da bih saznao suštinu istih. A suština je sledeća. Vozač koji je pokazao srednji prst policajcima je nekulturan i nema kućno vaspitanje. Svi koji ga podržavaju se ne razlikuju od te budale. Posebna priča je da isti ti kompleksaši kukaju kakoje u Srbiji bezakonje a u EU vladavina prava da bi zatim krenuli da se dive ovom buzdovanu. Čista šizofrenija.

Slovenac

pre 2 godine

Ovo veze nema sa realnoscu. Etnologija pomenutog znako/izrazoslovja je takva, da pokazivanje srednjeg prsta ne znaci uvredu. Nego je prosto izjasnjavanje neslaganja sa necim ili nekim.

Nimark

pre 2 godine

U SAD možeš policajca verbalno i
gestikulacijama da vređaš koliko god hoćeš. Najgore i najmračnije uvrede i nazive. Mora da ćuti i da trpi. To se zove sloboda govora koja je kod njih zaštićena ustavom. On tebe ne sme da vređa jer je u pitanju pripadnik javne službe koju finansiraju građani od svog poreza. Ali zato ako se zaneseši i u psovki mu kažeš da ćeš naprimer njemu lično ili članovima njegove porodice da radiš neke stvari koje mi u Srbiji redovno spominjemo u psovkama ili mu na neki drugi način verbalno zapreriš, tada će da ti polomi sve kosti, i uhapsi uz prijavu pretnje policajcu i opiranje hapšenju i napad na službeno lice.

Milicija trenira strogocu

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?
(123, 16. jun 2022 11:31)

Kazna za plazenje jezika je "samo" 150 euara (Die Zunge herausstrecken 150 €*).
Kazna za pokazivanje srednjeg prsta je 4000 eura (Stinkefinger zeigen 4000 €*).
Cjenovnik za sve ostale pozdrave policiji/miliciji mogu se naci na zvanicnoj stranici za zaobracajne kazne u Njemackoj:
https://www.bussgeldkatalog.org/beleidigung-im-strassenverkehr/

Interesantno je da kazna za nepersiranje sluzbenog lica je 600 eura: Einen Polizisten duzen 600 €*.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)

Jako si pametan i kulturan, milina jedna.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Fašizam je usko povezan sa tri šestice. Znači da ne odudaraš uopšte.

Petar

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.

Nebojša

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.
(dejan, 16. jun 2022 11:25)

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.

milos

pre 2 godine

Tako se to radi u ozbiljnim drzavama. Kod nas ce nastaviti da kamenjuju vozove dok se ne uvedu drakonske kazne.
(dada, 16. jun 2022 10:48) I kada bude kod nas ovakav primer dospeo u medije ima da bude psovanja i klevetanja,a niko nece reci "pa takav je zakon".Do pre par godina svi smo pricali kako je London ceo pod kamerama,pricali i divili se kako je to vauu,sprecava kriminal i sta sve i onda dodju kamere kod nas odmah krece pluuvanje i razne teorije,ne moze covek nama udovoljiti...

Orlando

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi

Mile

pre 2 godine

Za razliku od nasih,verovao neko ili ne,nemacki policajci su neobicno puni humora,i sa njima covek moze slatko da se nasmeje. Druga je stvar kada su bilo kakvi propisi,clanovi zakona,ili uvrede u pitanju,onda nema kompromisa,i onda ne bih ni sebi bio u kozi. Ovaj sto im je pokazao srednji prst,to je uvreda sluzbenog lica,i pored napada na isto je najgora varijanta. Nece mu biti dobro posle kazne od 5000€,svisnuce znajuci nemacku narav,jer bi " crkli," za 5€,a ne tek za toliku sumu. Sam je kriv.

dejan

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.

123

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

Mile

pre 2 godine

Za razliku od nasih,verovao neko ili ne,nemacki policajci su neobicno puni humora,i sa njima covek moze slatko da se nasmeje. Druga je stvar kada su bilo kakvi propisi,clanovi zakona,ili uvrede u pitanju,onda nema kompromisa,i onda ne bih ni sebi bio u kozi. Ovaj sto im je pokazao srednji prst,to je uvreda sluzbenog lica,i pored napada na isto je najgora varijanta. Nece mu biti dobro posle kazne od 5000€,svisnuce znajuci nemacku narav,jer bi " crkli," za 5€,a ne tek za toliku sumu. Sam je kriv.

maxy

pre 2 godine

Za to vreme kod OŠ Pavle Savić u Mirijevu, sedi policajac u službenom autu i purnja kao lokomotiva, dok bahati klinac u tatinom Audiju proverava limite nemačke tehnologije u zoni 30.

Orlando

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi

milos

pre 2 godine

Tako se to radi u ozbiljnim drzavama. Kod nas ce nastaviti da kamenjuju vozove dok se ne uvedu drakonske kazne.
(dada, 16. jun 2022 10:48) I kada bude kod nas ovakav primer dospeo u medije ima da bude psovanja i klevetanja,a niko nece reci "pa takav je zakon".Do pre par godina svi smo pricali kako je London ceo pod kamerama,pricali i divili se kako je to vauu,sprecava kriminal i sta sve i onda dodju kamere kod nas odmah krece pluuvanje i razne teorije,ne moze covek nama udovoljiti...

dejan

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.

123

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

svasta budale

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma

Nebojša

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.
(dejan, 16. jun 2022 11:25)

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.

GoranH

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.

mr

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.
(Petar, 16. jun 2022 13:36)

Ни мени никад нису били јасни ти људи који имају проблем са полицијом Људи ко људи, раде свој посао. За време Слобе је било друго, довукла се била баш свакаква стока. Мене су неколико пута скидали са превоза на оним пунктовим (надам се да се људи тога сећају), једном су ме приводили из кафића због немања личне карте, био сам и сведок малтретирања ноћу по неким местима. Данас мислим да је тако нешто баш ретко. А за вређање било кога треба да следе казне. Средњи прст је вређање.

Defanzivna vožnja

pre 2 godine

U Nemačkoj postoji tarifa za razne uvredljive gestove prema drugim učesnicima u saobraćaju. Ne sme se pokazivati srednji prst, ali ni ostali gestovi, da li si (prstom na slepoočnicu) i slično. Mislim da kreće oko 400 evra, pa naviše. Ovde je malo skuplje, zbog službenog lica. U principu je prvo što se uči i polaže u auto školi vezano za smirenost i praštanje tuđih grešaka u saobraćaju.

The Unforgiven

pre 2 godine

Hahaha "uvredu lica na službenom zadatku" ... ako ga je srednji prst toliko uvredio onda taj covek ne treba da bude pandur i da nosi pistolj.

Veliki brat

pre 2 godine

Možemo mi da pričamo o Nemačkoj šta hoćemo, ali pitajte malo naše kamiondžije koje voze po celoj Evropi, jedino imaju dobro mišljenje o Nemačkoj i Austriji. Tu vas policijska kontrola retko zaustavlja, imaju u sistemu zapise o svakoj proveri, tako da će vas eventualno zaustaviti ako nisu nikada ranije čisto da provere o kome se radi, pogledaju dokumenta, i ako je sve u redu, zahvale se i požele srećan put.
U Austriji kad kontrolišu putnička vozila na autoputu, stave čunjeve i svi moraju na kontrolu, nema "random" svaki 50-i auto da zaustave, pa da se većina provuče kao kod nas.

E, sad, kad slušate malo te kamiondžije kako gde prolaze, čak npr. u Italiji što je južnije, to tužnije, policija očekuje koji evro na ruke čisto da vas ne zadržavaju 15-20 minuta proveravajući svaki papir, centralna Evropa slično, kako gde, uglvanom jedino hvale Nemačku i Austriju od ovih nama relativno bližih zemalja, ne znam za Francusku, UK i Španiju.
U Ukrajini, dok nije krenula ova "vojna operacija", kazne su bile paprene ako se vozi autoputem na većoj temperaturi od dozvoljene (28C, ne sećam se tačno), pa recimo vi vozite normalno jer vam u kabini pokazuje da je naplju 27C, a policija vas zaustavi i kaže da je 29C prema njihovom meteorološkom zavodu i klepe vam kaznu 700 evra! Mislim da su te zabrane važile tipa od početka juna i za kamione veće nosivosti, npr. 24t i više.

Grunf

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)
Ja pokažem palac (ono kao "lajk"). To ti je isto k'o srednji, samo nije vulgarno ;)

sličan se sličnom raduje

pre 2 godine

Nisam morao da čitam komentare da bih saznao suštinu istih. A suština je sledeća. Vozač koji je pokazao srednji prst policajcima je nekulturan i nema kućno vaspitanje. Svi koji ga podržavaju se ne razlikuju od te budale. Posebna priča je da isti ti kompleksaši kukaju kakoje u Srbiji bezakonje a u EU vladavina prava da bi zatim krenuli da se dive ovom buzdovanu. Čista šizofrenija.

Petar

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.

Nimark

pre 2 godine

U SAD možeš policajca verbalno i
gestikulacijama da vređaš koliko god hoćeš. Najgore i najmračnije uvrede i nazive. Mora da ćuti i da trpi. To se zove sloboda govora koja je kod njih zaštićena ustavom. On tebe ne sme da vređa jer je u pitanju pripadnik javne službe koju finansiraju građani od svog poreza. Ali zato ako se zaneseši i u psovki mu kažeš da ćeš naprimer njemu lično ili članovima njegove porodice da radiš neke stvari koje mi u Srbiji redovno spominjemo u psovkama ili mu na neki drugi način verbalno zapreriš, tada će da ti polomi sve kosti, i uhapsi uz prijavu pretnje policajcu i opiranje hapšenju i napad na službeno lice.

Milicija trenira strogocu

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?
(123, 16. jun 2022 11:31)

Kazna za plazenje jezika je "samo" 150 euara (Die Zunge herausstrecken 150 €*).
Kazna za pokazivanje srednjeg prsta je 4000 eura (Stinkefinger zeigen 4000 €*).
Cjenovnik za sve ostale pozdrave policiji/miliciji mogu se naci na zvanicnoj stranici za zaobracajne kazne u Njemackoj:
https://www.bussgeldkatalog.org/beleidigung-im-strassenverkehr/

Interesantno je da kazna za nepersiranje sluzbenog lica je 600 eura: Einen Polizisten duzen 600 €*.

The Unforgiven

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma
(svasta budale, 16. jun 2022 21:31)
-----------------------

Ukucaj "1st amendment audit" na youtube i uveri se sam. Ljudi bukvalno sa kamerama idu u facu pandurima i vredjaju ih uz nadu da ce ih isprovocirati i da ce biti uhapseni. Jer nakon hapsenja mogu da tuze policiju za protivzakonito hapsenje i u vecini slucajeva kada se sve zavrsi budu bogatiji za $35.000 do $70.000.

Vlada

pre 2 godine

Zivim u Austriji i mogu da kazem da mi ni jedan susret/kontakt sa njihovom policijom nije bio neprijatan. Nikad ih nisam video kao nase da spavaju negde zavuceni u kolima umesto da rade. Nikad ih nisam video pijane i odrpane/raspasane kao kad su dosli po pozivu jer je babi mog druga narkoman pokusao da obije kucu. U vokabularu imaju dobar dan, izvolite, hvala, i VI a ne TI. Nikad necu zaboraviti kad su zaustavili naseg svercera ali ne tokom svercovanja vec se vracao autom pijan iz kafane, nudio im je na licu mesta 100000 silinga da mu ne uzimaju dozvolu. Odbili glatko. Nasi bi ga pustili u to vreme za 5 maraka sa skoro tri promila da vozi dalje a i danas ne bi uzeli vise od 50 evra.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)

Jako si pametan i kulturan, milina jedna.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Fašizam je usko povezan sa tri šestice. Znači da ne odudaraš uopšte.

Dušanovac

pre 2 godine

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.
(Nebojša, 16. jun 2022 12:00)

Nema popuštanja. U pravu je čovek. Kriminalac, policajac...u 90 posto slučajeva to je jedno te isto.
Ovi te biju jer im se može, a ovi drugi jer im je država rekla da im se može.

Zoran

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Tako je. Uradio to u Srbiji i nećeš izaći iz bolnice nedelju dana. Ali nema veze, bitno je da si ti nama pametan.

denverac

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.

boki

pre 2 godine

Hitno povecati novcane ksxne za prekrsaje u ssobracaju .Zasto drzava stedi nasilnike puniti budet i da najmsnha kazna bude 500 e pa do 5 hilj e .Ko krsi zskon taj ima novca da plati

Zoki

pre 2 godine

Amerika je zakon za ove stvari. Psovanje i pokazivanje srednjeg prsta je sloboda govora. To sto se isto cini policajcu ne menja tu cinjenicu. Zato volim Ameriku, mozes svakome vladinom sluzbeniku pokazati srednji prst.

Slovenac

pre 2 godine

Ovo veze nema sa realnoscu. Etnologija pomenutog znako/izrazoslovja je takva, da pokazivanje srednjeg prsta ne znaci uvredu. Nego je prosto izjasnjavanje neslaganja sa necim ili nekim.

Zok1

pre 2 godine

Samo želim da potvrdim ono što je izneto za policiju u Americi. Može im se zameriti svašta, ali su obučeni da ne nasedaju na uvrede i provokacije.

Јабучило

pre 2 godine

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi
(Orlando, 16. jun 2022 12:37)

Знамо добро како то изгледа када Немац примењује закон. Знају и Јевреји. Тако да ти и није неки аргумент.

kerovi, kerovi,kerovi

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.
(GoranH, 16. jun 2022 22:10)
Neko nam se prepoznao u komentaru...

Steve

pre 2 godine

Te gluposti poput "obesni" ili izbrisite ili stavite pod navodnike!!!


Niti je napravio prekrsaj niti je ugrozio nekog
Sicusni poremeceni iskompleksirani ego se ne racuna

Petar

pre 2 godine

sutra vest .. uleteo kolima u masu ljudi .. pobio oruzjem i nozem slucajne prolaznike ..
(Simonovic, 16. jun 2022 15:42)

A samo zato što mu je nepoznat čovek pokazao srednji prst.

Kamiondzija

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.

Shkot

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
Pustite vi neke youtube episode o nekim tipovima koji otvaraju samo malo prozor i neće da daju podatke policajcu pričajući o Ustavu i pravima. Policajac čeka na pojačanje.

Svasta

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.

The Unforgiven

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
(Shkot, 17. jun 2022 11:28)
-------------------------

Samo zato sto ti pandur nesto kaze ne znaci da moras da uradis. Tipa vecina americkih saveznih drzava nisu "stop & id", sto znaci da pandur nema pravo da od tebe zahteva identifikaciju osim ako si prekrsio zakon (a inace, "sumnjiva situacija" nije krsenje zakona). Pandur ti ne moze narediti da cutis jer to automatski krsi 1st amendment. Pandur ti ne moze spreciti slobodu kretanja ako nisi prekrsio zakon (4th amendment). Pandur ti ne moze narediti da pricas sa njim i da odgovaras na pitanja (5th amendment).
Mozda ce panduri posle toga skociti na tebe, uhapsiti te i raditi Bog zna sta, ali zato imas sudski slucaj posle koga ces biti daleko bogatiji. Pa neka oni skacu na tebe, neka ti stave koleno na vrat, neka upere pistolj - sve ce to na sudu da ide protiv policije ako se dokaze da nisu imali autoritet da od tebe traze da nesto uradis.

Marko

pre 2 godine

@The Unforgiven
Hvala na pojašnjenju američkog zakona. Mene u Srbiji redovno zaustavljaju čak i kad sam pešak (bar nekoliko puta godišnje), pa krenu sa ispitivanjima: da li sam imao problema sa policijom, čime se bavim, kako ide posao, gde živim, da li zaista živim na adresi na kojoj sam prijavljen, gde sam krenuo itd. Uvek sam normalno obučen, normalno se ponašam, jedino sam relativno nabildovan i kratko ošišan. To im je valjda razlog da me maltretiraju legitimisanjem i raznim pitanjima. Radije bih američku policiju, pa ako prekršim zakon, neka pucaju, ali do tada da me ostave na miru.

The Unforgiven

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.
(Svasta, 17. jun 2022 11:29)
----------------------

Zato drzis kameru u kolima upaljenu sve vreme. Pa kad keru proradi ego i tek posle 5 minuta price kaze da je navodno nanjusio marihuanu i hoce da ti pretrese auto zato sto ga ranije nisi ljubio u dupe sa svojim odgovorima - e onda imas legalan slucaj iz koga ces izaci daleko bogatiji nego sto si usao.
Americki panduri ne znaju osnove zakona. Poprilicno ih je lako upecati da prekrse osnovna ljudska prava nakon kojih naravno sledi tuzba. U vecini slucajeva je dovoljno upaliti kameru na mobilnom telefonu i snimati bilo koju javnu povrsinu.

haho

pre 2 godine

Marko, 17. jun 2022 20:55
Imyju nalog da maltretiraju mladje,da se plase kad porastu,inace znaju da kriminalca ne mogu zaplasiti.

haho

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.
(Kamiondzija, 17. jun 2022 11:21)
Non stop babe i dede po komsiluku tamo cinkare..muva ne sme da zucne nocu...a inače vecina njih i kada je lepo vreme nabijeni po kucama,stanovima,sakriveni...

123

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

dejan

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.

The Unforgiven

pre 2 godine

Hahaha "uvredu lica na službenom zadatku" ... ako ga je srednji prst toliko uvredio onda taj covek ne treba da bude pandur i da nosi pistolj.

Orlando

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi

Nebojša

pre 2 godine

Svuda su policajci isti. Tanka je granica između policajca i kriminalca, negde čak i sarađuju. Tako da i ovi naši isto zaslužuju, još i više osim srednjeg prsta.
(dejan, 16. jun 2022 11:25)

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.

denverac

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.

Slovenac

pre 2 godine

Ovo veze nema sa realnoscu. Etnologija pomenutog znako/izrazoslovja je takva, da pokazivanje srednjeg prsta ne znaci uvredu. Nego je prosto izjasnjavanje neslaganja sa necim ili nekim.

The Unforgiven

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma
(svasta budale, 16. jun 2022 21:31)
-----------------------

Ukucaj "1st amendment audit" na youtube i uveri se sam. Ljudi bukvalno sa kamerama idu u facu pandurima i vredjaju ih uz nadu da ce ih isprovocirati i da ce biti uhapseni. Jer nakon hapsenja mogu da tuze policiju za protivzakonito hapsenje i u vecini slucajeva kada se sve zavrsi budu bogatiji za $35.000 do $70.000.

milos

pre 2 godine

Tako se to radi u ozbiljnim drzavama. Kod nas ce nastaviti da kamenjuju vozove dok se ne uvedu drakonske kazne.
(dada, 16. jun 2022 10:48) I kada bude kod nas ovakav primer dospeo u medije ima da bude psovanja i klevetanja,a niko nece reci "pa takav je zakon".Do pre par godina svi smo pricali kako je London ceo pod kamerama,pricali i divili se kako je to vauu,sprecava kriminal i sta sve i onda dodju kamere kod nas odmah krece pluuvanje i razne teorije,ne moze covek nama udovoljiti...

svasta budale

pre 2 godine

U Americi je ovo zasticeno prvim amandmanom ustava. Nista mu policija ne bi mogla. Cak bi i zaustavljanje, a kamoli pretres automobila (a koji bi verovatno usledili u zavisnosti od policajcevog ega) bili ilegalni.
(denverac, 16. jun 2022 20:28)

Da, da... pazi da ti ne promakne ostatak filma

Dušanovac

pre 2 godine

Trebalo je 10000e kaznu da mu pišu a našima bih isto naravno prilagođeno standardu znači barem 500e pa vi divljajte onda drugi put 50% veća kazna pa ko prvi popusti.
(Nebojša, 16. jun 2022 12:00)

Nema popuštanja. U pravu je čovek. Kriminalac, policajac...u 90 posto slučajeva to je jedno te isto.
Ovi te biju jer im se može, a ovi drugi jer im je država rekla da im se može.

GoranH

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.

mr

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.
(Petar, 16. jun 2022 13:36)

Ни мени никад нису били јасни ти људи који имају проблем са полицијом Људи ко људи, раде свој посао. За време Слобе је било друго, довукла се била баш свакаква стока. Мене су неколико пута скидали са превоза на оним пунктовим (надам се да се људи тога сећају), једном су ме приводили из кафића због немања личне карте, био сам и сведок малтретирања ноћу по неким местима. Данас мислим да је тако нешто баш ретко. А за вређање било кога треба да следе казне. Средњи прст је вређање.

Petar

pre 2 godine

sutra vest .. uleteo kolima u masu ljudi .. pobio oruzjem i nozem slucajne prolaznike ..
(Simonovic, 16. jun 2022 15:42)

A samo zato što mu je nepoznat čovek pokazao srednji prst.

kerovi, kerovi,kerovi

pre 2 godine

Zar ima vece uvrede prema samom sebi, nego biti policajac ?
(Max, 16. jun 2022 20:16)

Ovo Max ti je od verovatno maksimalno glup, zamisli kako bi izgledalo društvo da nema policajaca.
(GoranH, 16. jun 2022 22:10)
Neko nam se prepoznao u komentaru...

Petar

pre 2 godine

Ne razumem kako neko moze da brani ovoga. Pa, policajac je covek koji radi svoj posao i ti ga zbog toga vredjas i ponizavas. Bas si pametan. Ne svidjati se zakon. Pa glasaj za onoga koji ce da poveca dozvoljenu brzinu na 100km/h i onda nece te policija zaustavljati al ce biti kuknjava kad pocnu automobili da gaze ljude.

Mile

pre 2 godine

Za razliku od nasih,verovao neko ili ne,nemacki policajci su neobicno puni humora,i sa njima covek moze slatko da se nasmeje. Druga je stvar kada su bilo kakvi propisi,clanovi zakona,ili uvrede u pitanju,onda nema kompromisa,i onda ne bih ni sebi bio u kozi. Ovaj sto im je pokazao srednji prst,to je uvreda sluzbenog lica,i pored napada na isto je najgora varijanta. Nece mu biti dobro posle kazne od 5000€,svisnuce znajuci nemacku narav,jer bi " crkli," za 5€,a ne tek za toliku sumu. Sam je kriv.

boki

pre 2 godine

Hitno povecati novcane ksxne za prekrsaje u ssobracaju .Zasto drzava stedi nasilnike puniti budet i da najmsnha kazna bude 500 e pa do 5 hilj e .Ko krsi zskon taj ima novca da plati

Јабучило

pre 2 godine

Slobodno se ti tako pravi pametan u Nemačkoj, pa kad dobiješ po džepu, shvatićeš da se kod njih zakon primenjuje, ne tumeči od strane dokonih ljudi
(Orlando, 16. jun 2022 12:37)

Знамо добро како то изгледа када Немац примењује закон. Знају и Јевреји. Тако да ти и није неки аргумент.

maxy

pre 2 godine

Za to vreme kod OŠ Pavle Savić u Mirijevu, sedi policajac u službenom autu i purnja kao lokomotiva, dok bahati klinac u tatinom Audiju proverava limite nemačke tehnologije u zoni 30.

sličan se sličnom raduje

pre 2 godine

Nisam morao da čitam komentare da bih saznao suštinu istih. A suština je sledeća. Vozač koji je pokazao srednji prst policajcima je nekulturan i nema kućno vaspitanje. Svi koji ga podržavaju se ne razlikuju od te budale. Posebna priča je da isti ti kompleksaši kukaju kakoje u Srbiji bezakonje a u EU vladavina prava da bi zatim krenuli da se dive ovom buzdovanu. Čista šizofrenija.

Zoki

pre 2 godine

Amerika je zakon za ove stvari. Psovanje i pokazivanje srednjeg prsta je sloboda govora. To sto se isto cini policajcu ne menja tu cinjenicu. Zato volim Ameriku, mozes svakome vladinom sluzbeniku pokazati srednji prst.

Steve

pre 2 godine

Te gluposti poput "obesni" ili izbrisite ili stavite pod navodnike!!!


Niti je napravio prekrsaj niti je ugrozio nekog
Sicusni poremeceni iskompleksirani ego se ne racuna

Veliki brat

pre 2 godine

Možemo mi da pričamo o Nemačkoj šta hoćemo, ali pitajte malo naše kamiondžije koje voze po celoj Evropi, jedino imaju dobro mišljenje o Nemačkoj i Austriji. Tu vas policijska kontrola retko zaustavlja, imaju u sistemu zapise o svakoj proveri, tako da će vas eventualno zaustaviti ako nisu nikada ranije čisto da provere o kome se radi, pogledaju dokumenta, i ako je sve u redu, zahvale se i požele srećan put.
U Austriji kad kontrolišu putnička vozila na autoputu, stave čunjeve i svi moraju na kontrolu, nema "random" svaki 50-i auto da zaustave, pa da se većina provuče kao kod nas.

E, sad, kad slušate malo te kamiondžije kako gde prolaze, čak npr. u Italiji što je južnije, to tužnije, policija očekuje koji evro na ruke čisto da vas ne zadržavaju 15-20 minuta proveravajući svaki papir, centralna Evropa slično, kako gde, uglvanom jedino hvale Nemačku i Austriju od ovih nama relativno bližih zemalja, ne znam za Francusku, UK i Španiju.
U Ukrajini, dok nije krenula ova "vojna operacija", kazne su bile paprene ako se vozi autoputem na većoj temperaturi od dozvoljene (28C, ne sećam se tačno), pa recimo vi vozite normalno jer vam u kabini pokazuje da je naplju 27C, a policija vas zaustavi i kaže da je 29C prema njihovom meteorološkom zavodu i klepe vam kaznu 700 evra! Mislim da su te zabrane važile tipa od početka juna i za kamione veće nosivosti, npr. 24t i više.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)

Jako si pametan i kulturan, milina jedna.

Defanzivna vožnja

pre 2 godine

U Nemačkoj postoji tarifa za razne uvredljive gestove prema drugim učesnicima u saobraćaju. Ne sme se pokazivati srednji prst, ali ni ostali gestovi, da li si (prstom na slepoočnicu) i slično. Mislim da kreće oko 400 evra, pa naviše. Ovde je malo skuplje, zbog službenog lica. U principu je prvo što se uči i polaže u auto školi vezano za smirenost i praštanje tuđih grešaka u saobraćaju.

Grunf

pre 2 godine

ja ih cesto kao i kamere pocastim srednjim prstom.
(NR, 16. jun 2022 11:38)
Ja pokažem palac (ono kao "lajk"). To ti je isto k'o srednji, samo nije vulgarno ;)

Zoran

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Tako je. Uradio to u Srbiji i nećeš izaći iz bolnice nedelju dana. Ali nema veze, bitno je da si ti nama pametan.

Vlada

pre 2 godine

Zivim u Austriji i mogu da kazem da mi ni jedan susret/kontakt sa njihovom policijom nije bio neprijatan. Nikad ih nisam video kao nase da spavaju negde zavuceni u kolima umesto da rade. Nikad ih nisam video pijane i odrpane/raspasane kao kad su dosli po pozivu jer je babi mog druga narkoman pokusao da obije kucu. U vokabularu imaju dobar dan, izvolite, hvala, i VI a ne TI. Nikad necu zaboraviti kad su zaustavili naseg svercera ali ne tokom svercovanja vec se vracao autom pijan iz kafane, nudio im je na licu mesta 100000 silinga da mu ne uzimaju dozvolu. Odbili glatko. Nasi bi ga pustili u to vreme za 5 maraka sa skoro tri promila da vozi dalje a i danas ne bi uzeli vise od 50 evra.

Nimark

pre 2 godine

U SAD možeš policajca verbalno i
gestikulacijama da vređaš koliko god hoćeš. Najgore i najmračnije uvrede i nazive. Mora da ćuti i da trpi. To se zove sloboda govora koja je kod njih zaštićena ustavom. On tebe ne sme da vređa jer je u pitanju pripadnik javne službe koju finansiraju građani od svog poreza. Ali zato ako se zaneseši i u psovki mu kažeš da ćeš naprimer njemu lično ili članovima njegove porodice da radiš neke stvari koje mi u Srbiji redovno spominjemo u psovkama ili mu na neki drugi način verbalno zapreriš, tada će da ti polomi sve kosti, i uhapsi uz prijavu pretnje policajcu i opiranje hapšenju i napad na službeno lice.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Uskoro ..." ako podignete pogled prema uniformisanom licu, ili povisite ton-smrtna kazna." Fašizam u nemačkoj i EU nema granica.
(666, 16. jun 2022 11:12)

Fašizam je usko povezan sa tri šestice. Znači da ne odudaraš uopšte.

Svasta

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.

Shkot

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
Pustite vi neke youtube episode o nekim tipovima koji otvaraju samo malo prozor i neće da daju podatke policajcu pričajući o Ustavu i pravima. Policajac čeka na pojačanje.

Milicija trenira strogocu

pre 2 godine

Da je isplazio jezik, koliko bi dobio?
Da je pokazao mali prst jel bi to znacilo da policajci imaju mali ili uopste ne bi bio kaznjen, a srednji prst da im je u stvari veliki? Sta kaze pravilnik o saobracaju.
Fizicki napad,verbalni delikt mogu da razumem, ali gestikulacija 5000 evra u sred Evrope .... mozda je trebao da ima rukavicu na ruci pa da se smatra bezbednim srednjim prstom.
Pitam se koliko je ovo daleko od serijatskih zakona?
(123, 16. jun 2022 11:31)

Kazna za plazenje jezika je "samo" 150 euara (Die Zunge herausstrecken 150 €*).
Kazna za pokazivanje srednjeg prsta je 4000 eura (Stinkefinger zeigen 4000 €*).
Cjenovnik za sve ostale pozdrave policiji/miliciji mogu se naci na zvanicnoj stranici za zaobracajne kazne u Njemackoj:
https://www.bussgeldkatalog.org/beleidigung-im-strassenverkehr/

Interesantno je da kazna za nepersiranje sluzbenog lica je 600 eura: Einen Polizisten duzen 600 €*.

Zok1

pre 2 godine

Samo želim da potvrdim ono što je izneto za policiju u Americi. Može im se zameriti svašta, ali su obučeni da ne nasedaju na uvrede i provokacije.

The Unforgiven

pre 2 godine

Tacno je to da ti u Americi ne mogu nista zbog srednjeg prsta, sloboda govora jel, ali kad proradi keru ego, on upotrebi sve fore i forice da te legalno istrese iz gaca. Tipa, "nanjusio" je marihuanu.
(Svasta, 17. jun 2022 11:29)
----------------------

Zato drzis kameru u kolima upaljenu sve vreme. Pa kad keru proradi ego i tek posle 5 minuta price kaze da je navodno nanjusio marihuanu i hoce da ti pretrese auto zato sto ga ranije nisi ljubio u dupe sa svojim odgovorima - e onda imas legalan slucaj iz koga ces izaci daleko bogatiji nego sto si usao.
Americki panduri ne znaju osnove zakona. Poprilicno ih je lako upecati da prekrse osnovna ljudska prava nakon kojih naravno sledi tuzba. U vecini slucajeva je dovoljno upaliti kameru na mobilnom telefonu i snimati bilo koju javnu povrsinu.

The Unforgiven

pre 2 godine

Svi ovi koji pričaju o radu policije u SAD-u, nek pogledaju neki dokumentarac o njihovom radu. Ako slučajno ne uradite ono što policajac naredi, u većini slučaja sa uperenim pištoljem, onda skoče 3-4 policajaca, i niko od njih nema manje od 100-150 kg, na dotičnu osobu i drže koljeno na vratu.
(Shkot, 17. jun 2022 11:28)
-------------------------

Samo zato sto ti pandur nesto kaze ne znaci da moras da uradis. Tipa vecina americkih saveznih drzava nisu "stop & id", sto znaci da pandur nema pravo da od tebe zahteva identifikaciju osim ako si prekrsio zakon (a inace, "sumnjiva situacija" nije krsenje zakona). Pandur ti ne moze narediti da cutis jer to automatski krsi 1st amendment. Pandur ti ne moze spreciti slobodu kretanja ako nisi prekrsio zakon (4th amendment). Pandur ti ne moze narediti da pricas sa njim i da odgovaras na pitanja (5th amendment).
Mozda ce panduri posle toga skociti na tebe, uhapsiti te i raditi Bog zna sta, ali zato imas sudski slucaj posle koga ces biti daleko bogatiji. Pa neka oni skacu na tebe, neka ti stave koleno na vrat, neka upere pistolj - sve ce to na sudu da ide protiv policije ako se dokaze da nisu imali autoritet da od tebe traze da nesto uradis.

Kamiondzija

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.

Marko

pre 2 godine

@The Unforgiven
Hvala na pojašnjenju američkog zakona. Mene u Srbiji redovno zaustavljaju čak i kad sam pešak (bar nekoliko puta godišnje), pa krenu sa ispitivanjima: da li sam imao problema sa policijom, čime se bavim, kako ide posao, gde živim, da li zaista živim na adresi na kojoj sam prijavljen, gde sam krenuo itd. Uvek sam normalno obučen, normalno se ponašam, jedino sam relativno nabildovan i kratko ošišan. To im je valjda razlog da me maltretiraju legitimisanjem i raznim pitanjima. Radije bih američku policiju, pa ako prekršim zakon, neka pucaju, ali do tada da me ostave na miru.

haho

pre 2 godine

Marko, 17. jun 2022 20:55
Imyju nalog da maltretiraju mladje,da se plase kad porastu,inace znaju da kriminalca ne mogu zaplasiti.

haho

pre 2 godine

vozim rutu austrija pa razvozim po celoj nemackoj 5 dana nedeljno. desavalo se mnogo puta da me policija budi ako sam parkirao u uzem centru gradova ispred firmi. jer nemcima je sve sumnjivo zadnjih godina. uglavnom policija saceka 7h ujutru pa me tad bude. nakon provere papira izvine se i kazu da su morali da reaguju po prijavi. ali nikad nisam imao neprijatnosti.
(Kamiondzija, 17. jun 2022 11:21)
Non stop babe i dede po komsiluku tamo cinkare..muva ne sme da zucne nocu...a inače vecina njih i kada je lepo vreme nabijeni po kucama,stanovima,sakriveni...