Zanimljivosti

Sreda, 15.06.2022.

09:18

Iskoristio grešku na pumpi, točio gorivo po bagatelnoj ceni, pozvao i rodbinu

Izvor: Izvor: B92, Revijahak.hr

Iskoristio grešku na pumpi, toèio gorivo po bagatelnoj ceni, pozvao i rodbinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

35 Komentari

Sortiraj po:

Филипинац

pre 2 godine

(Napredni ideolog, 16. jun 2022 09:35)
Није проблем залети се човек па погреши у математици, мада је наставак био гадан. Него је проблем што ти доби толико плусева е сад питање је то због ког дела коментара. Хајмо поново ако је галон 7долара чак и до 8 понегде а један галон садржи 3.78литре колико је гориво у САД?

Siki

pre 2 godine

Boravio sam u SAD krajem prošlog milenijuma. Cena benzina je bila od 0.88 do 1.2 dolara po galonu. Jednom prilikom pita me jedan Amer koja je najveća razlika između Srbije i Amerike. Ja razmislim pa mu odgovorim: "U ceni benzina". On me pita: "A gde je skuplji?" Ja mu začuđeno odgovaram: "Naravno, u Srbiji", a on još začuđenije: "Pa zar igde na svetu benzin može da bude skuplji od ovoga što mi plaćamo ovde."

Napredni ideolog

pre 2 godine

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

200 dinara galon (3.8 litara), litar im je 50-60 dinara. I nije tajna ni u kakvoj proizvodnji i ne znam cemu vec u tome sto ne postoji akciza. Realna cena goriva u Srbiji je 90-100 dinara ostalo je porez da se finansiraju politicarske guzice posto se u zdravstvo i obrazovanje svakako ne ulaze (sta ce nekome skola da bi motao kablove, a i idealno je da crkne oko sezdesete od srca pa da ne mora da mu se placa penzija).

Alexxx

pre 2 godine

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.
(Miroslav Cole, 15. jun 2022 18:43) # Link komentara
U Hr u jednom trgovačkom lancu ukoliko se razlikuje cijena na kasi od one na polici proizvod plaćaš 50% cijene, isto tako ako nadješ proizvod sa istekom toka trajanja

Arsenije

pre 2 godine

@(blabojzna, 15. jun 2022 18:03)
Sad će vam objasniti da je to opravdano jer Bosna i Crna Gora imaju svoja naftonosna polja, a Srbija ih nema.

Arsenije

pre 2 godine

@(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)
Izgleda da uvozimo i šećer, ulje, svinje, goveda, živinu, pasulj, krompir,...
Kad pogledam cene pitam se da li mi išta proizvodimo osim hleba.

Laki

pre 2 godine

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

Pljunuo po Srbiji, nedaj Boze. Pljujem po ljudima koji su vlast u ovoj ”drzavi” poslednjih 30-40 godina, ljudima koji se nisu nikad bavili necim drugim u zivotu osim politike. Ljudi koji su napravili egzodus omladine, pametnih ljudi, skolovanih ljudi, radnih ljudi u ovoj ”drzavi”. Pa koliko drzava imas u EU sto nemaju svoju naftu a cene nafte i ostalih potrepstina slicno nasim cenama a plate su him realno minimum 5 puta vece? Mi ekonomski tigar? Svaki dan ima nesto bitno da se kaze na konferenciji i sazovu novinari jelde? bice za dve do tri godine? Za sve kriva opozicija? Ja lupetam?

Sasa

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)
Da, samo sto nasa vojska ne kontrolise naftne busotine u Iraku, Libiji, Saudijskoj Arabiji, itd...

Bolontiku

pre 2 godine

kako je to bilo 20dinara za 0.69$?
(moler, 15. jun 2022 18:13)

ponekada kada se nešto čita uključi se mozak da bi mozak obradio lepo informacije koje su pročitane.
0.69$ košta 1 galon a to je 3.78 litara.
kada se preračuna u dinare izađe oko 80 dinara za 3.78 litara a to je oko 20 dinara za 1 litar.

Veliki brat

pre 2 godine

...pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi...
(C i n i k, 15. jun 2022 18:27)

Proizvodi maks. 10 miliona barela dnevno, a troši preko 20 miliona, šta misliš odakle razlika?
Kupuju od koga stignu, pa i od Rusije, jer se kupuje na berzi i ne pita se čija je, samo da nije iranska zbog sankcija (mada Iran i ne može svoju naftu da ponudi na berzi).

I ako je imati naftu toliko bogatstvo, zašto u Venecueli ne žive kao u Norveškoj?
Nekad je bolje nemati prirodne resurse, kao npr. Holandija ili čak Švajcarska (i ako imaju nekih ruda, to je smešno u poređenju sa bogatijim zemljama), pa onda moraš da RADIŠ i UČIŠ da bi napravio neki proizvod koji možeš da uzvezeš, umesto da samo izvoziš sirovine i gajiš neviđenu korupiciju.

zvonim dva puta

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.

Dejan

pre 2 godine

@Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..
(C i n i k, 15. jun 2022 18:32)

A ti nisi pomešao?! Prevarantske i jajarske fore. Životni san Srbina je ispunjen, samo da nešto na mufte ućari! Pa još ga podržite što je i porodicu doveo da sipa.
A benzin ne možeš sipati toliko, tako da ti potraje do kraja života. Ili možda možeš?.
E, sad, amerikanci, klasika, svetska sila, ali u dosta situacija do same krajnosti glupi, kad su uspeli da toliko dugo dozvole da se toči po toj ceni.

Неко123

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Па нису џаба освојили Ирак, најбољи ортаци да ликовима који сецкају новинаре по подрумима конзулата итд. Амери имају најјефтинији бензин на западу (мада и најлошији јер из баш брига за природу, здравље и ефикасност мотора), упореди боље наше цене са ЕУ. Колико ко зарађује нема никакве везе јер је то сировина, као кад би рекао да злато и Србији треба да буде јефтиније него у Америци јер зарађујемо мање.

Laki

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.

C i n i k

pre 2 godine

U Ca je skoro na svim pumpama gallon preko 7$, sto je preracunato u RSD, skuplje nego u SRB, pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi, a zamislite sad situaciju da je gorivo do 2019 bilo max 2$ za gallon..:Joe Biden kaze da je to cena pomoci za UKR?!
Pomalo je ipak neverovatno sta se desava..

Miroslav Cole

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26)

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.

Trovach

pre 2 godine

Sa ovim novim kasama, gde smo uneli podatke oko 2 nedelje pre uvodjenja i dan danas se desi da neka cena ne bude odgovarajuca. Obicno bude niza, jer je u medjuvremenu doslo do poskupljenja. Tada obicno naplatim po nizoj ceni, pogotovo ako je guzva, pa menjanje cene traje duze od necijeg strpljenja.

C i n i k

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26

Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..

C i n i k

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Da, a zaboravljas kolko kosta struja u Usa ili renta za najmanji moguci stan, konkretno u Ca?
A sad jos i gorivo gde na svaka 3 dana moras da ubacis 100 $ u rezervoar?
Dakle slobodan si da verujes u holivudski san ali ja da ti napisem, obican covek i u Usa i u Srb ima iste stresove i probleme i zivi skoro na isti nacin, tu vise skoro da nema nikakvih razlika, nominalno su plate vece u Ca /Usa ali troskovi zivota i razna osiguranja su takvi da je to ekvivalent nekoj plati od 1000 e u SRB a ja posto imam informacije, to je danas uobicajena plata u SRB konkretno u gradjevinskom sektoru za koji imam info iz 1.ruke tako da manje snova a vise realnosti nbi skodilo..

C i n i k

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav
(Efikasnost & Efektivnost, 15. jun 2022 13:16


Mnogo si ti opterecen tim nekim "balkanom"..
Covek je tacno napisao, ne samo na tom tvom "balkanu" nego svuda na svetu, samo radnik koji je pogresio kod cene odgovara i niko drugi.
Opterecen si predrasudama i ocigledno je, nit si negde bio niti ista znas o biznisu i stetama i jos pises da ti neko "veruje"..?!

Vozač

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.

Efikasnost & Efektivnost

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav

Efikasnost & Efektivnost

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav

C i n i k

pre 2 godine

U Ca je skoro na svim pumpama gallon preko 7$, sto je preracunato u RSD, skuplje nego u SRB, pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi, a zamislite sad situaciju da je gorivo do 2019 bilo max 2$ za gallon..:Joe Biden kaze da je to cena pomoci za UKR?!
Pomalo je ipak neverovatno sta se desava..

Vozač

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.

Laki

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.

Veliki brat

pre 2 godine

...pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi...
(C i n i k, 15. jun 2022 18:27)

Proizvodi maks. 10 miliona barela dnevno, a troši preko 20 miliona, šta misliš odakle razlika?
Kupuju od koga stignu, pa i od Rusije, jer se kupuje na berzi i ne pita se čija je, samo da nije iranska zbog sankcija (mada Iran i ne može svoju naftu da ponudi na berzi).

I ako je imati naftu toliko bogatstvo, zašto u Venecueli ne žive kao u Norveškoj?
Nekad je bolje nemati prirodne resurse, kao npr. Holandija ili čak Švajcarska (i ako imaju nekih ruda, to je smešno u poređenju sa bogatijim zemljama), pa onda moraš da RADIŠ i UČIŠ da bi napravio neki proizvod koji možeš da uzvezeš, umesto da samo izvoziš sirovine i gajiš neviđenu korupiciju.

Miroslav Cole

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26)

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.

C i n i k

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26

Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..

C i n i k

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Da, a zaboravljas kolko kosta struja u Usa ili renta za najmanji moguci stan, konkretno u Ca?
A sad jos i gorivo gde na svaka 3 dana moras da ubacis 100 $ u rezervoar?
Dakle slobodan si da verujes u holivudski san ali ja da ti napisem, obican covek i u Usa i u Srb ima iste stresove i probleme i zivi skoro na isti nacin, tu vise skoro da nema nikakvih razlika, nominalno su plate vece u Ca /Usa ali troskovi zivota i razna osiguranja su takvi da je to ekvivalent nekoj plati od 1000 e u SRB a ja posto imam informacije, to je danas uobicajena plata u SRB konkretno u gradjevinskom sektoru za koji imam info iz 1.ruke tako da manje snova a vise realnosti nbi skodilo..

Bolontiku

pre 2 godine

kako je to bilo 20dinara za 0.69$?
(moler, 15. jun 2022 18:13)

ponekada kada se nešto čita uključi se mozak da bi mozak obradio lepo informacije koje su pročitane.
0.69$ košta 1 galon a to je 3.78 litara.
kada se preračuna u dinare izađe oko 80 dinara za 3.78 litara a to je oko 20 dinara za 1 litar.

zvonim dva puta

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.

Trovach

pre 2 godine

Sa ovim novim kasama, gde smo uneli podatke oko 2 nedelje pre uvodjenja i dan danas se desi da neka cena ne bude odgovarajuca. Obicno bude niza, jer je u medjuvremenu doslo do poskupljenja. Tada obicno naplatim po nizoj ceni, pogotovo ako je guzva, pa menjanje cene traje duze od necijeg strpljenja.

Sasa

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)
Da, samo sto nasa vojska ne kontrolise naftne busotine u Iraku, Libiji, Saudijskoj Arabiji, itd...

C i n i k

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav
(Efikasnost & Efektivnost, 15. jun 2022 13:16


Mnogo si ti opterecen tim nekim "balkanom"..
Covek je tacno napisao, ne samo na tom tvom "balkanu" nego svuda na svetu, samo radnik koji je pogresio kod cene odgovara i niko drugi.
Opterecen si predrasudama i ocigledno je, nit si negde bio niti ista znas o biznisu i stetama i jos pises da ti neko "veruje"..?!

Laki

pre 2 godine

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

Pljunuo po Srbiji, nedaj Boze. Pljujem po ljudima koji su vlast u ovoj ”drzavi” poslednjih 30-40 godina, ljudima koji se nisu nikad bavili necim drugim u zivotu osim politike. Ljudi koji su napravili egzodus omladine, pametnih ljudi, skolovanih ljudi, radnih ljudi u ovoj ”drzavi”. Pa koliko drzava imas u EU sto nemaju svoju naftu a cene nafte i ostalih potrepstina slicno nasim cenama a plate su him realno minimum 5 puta vece? Mi ekonomski tigar? Svaki dan ima nesto bitno da se kaze na konferenciji i sazovu novinari jelde? bice za dve do tri godine? Za sve kriva opozicija? Ja lupetam?

Napredni ideolog

pre 2 godine

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

200 dinara galon (3.8 litara), litar im je 50-60 dinara. I nije tajna ni u kakvoj proizvodnji i ne znam cemu vec u tome sto ne postoji akciza. Realna cena goriva u Srbiji je 90-100 dinara ostalo je porez da se finansiraju politicarske guzice posto se u zdravstvo i obrazovanje svakako ne ulaze (sta ce nekome skola da bi motao kablove, a i idealno je da crkne oko sezdesete od srca pa da ne mora da mu se placa penzija).

Siki

pre 2 godine

Boravio sam u SAD krajem prošlog milenijuma. Cena benzina je bila od 0.88 do 1.2 dolara po galonu. Jednom prilikom pita me jedan Amer koja je najveća razlika između Srbije i Amerike. Ja razmislim pa mu odgovorim: "U ceni benzina". On me pita: "A gde je skuplji?" Ja mu začuđeno odgovaram: "Naravno, u Srbiji", a on još začuđenije: "Pa zar igde na svetu benzin može da bude skuplji od ovoga što mi plaćamo ovde."

Arsenije

pre 2 godine

@(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)
Izgleda da uvozimo i šećer, ulje, svinje, goveda, živinu, pasulj, krompir,...
Kad pogledam cene pitam se da li mi išta proizvodimo osim hleba.

Alexxx

pre 2 godine

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.
(Miroslav Cole, 15. jun 2022 18:43) # Link komentara
U Hr u jednom trgovačkom lancu ukoliko se razlikuje cijena na kasi od one na polici proizvod plaćaš 50% cijene, isto tako ako nadješ proizvod sa istekom toka trajanja

Неко123

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Па нису џаба освојили Ирак, најбољи ортаци да ликовима који сецкају новинаре по подрумима конзулата итд. Амери имају најјефтинији бензин на западу (мада и најлошији јер из баш брига за природу, здравље и ефикасност мотора), упореди боље наше цене са ЕУ. Колико ко зарађује нема никакве везе јер је то сировина, као кад би рекао да злато и Србији треба да буде јефтиније него у Америци јер зарађујемо мање.

Arsenije

pre 2 godine

@(blabojzna, 15. jun 2022 18:03)
Sad će vam objasniti da je to opravdano jer Bosna i Crna Gora imaju svoja naftonosna polja, a Srbija ih nema.

Dejan

pre 2 godine

@Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..
(C i n i k, 15. jun 2022 18:32)

A ti nisi pomešao?! Prevarantske i jajarske fore. Životni san Srbina je ispunjen, samo da nešto na mufte ućari! Pa još ga podržite što je i porodicu doveo da sipa.
A benzin ne možeš sipati toliko, tako da ti potraje do kraja života. Ili možda možeš?.
E, sad, amerikanci, klasika, svetska sila, ali u dosta situacija do same krajnosti glupi, kad su uspeli da toliko dugo dozvole da se toči po toj ceni.

Филипинац

pre 2 godine

(Napredni ideolog, 16. jun 2022 09:35)
Није проблем залети се човек па погреши у математици, мада је наставак био гадан. Него је проблем што ти доби толико плусева е сад питање је то због ког дела коментара. Хајмо поново ако је галон 7долара чак и до 8 понегде а један галон садржи 3.78литре колико је гориво у САД?

C i n i k

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Da, a zaboravljas kolko kosta struja u Usa ili renta za najmanji moguci stan, konkretno u Ca?
A sad jos i gorivo gde na svaka 3 dana moras da ubacis 100 $ u rezervoar?
Dakle slobodan si da verujes u holivudski san ali ja da ti napisem, obican covek i u Usa i u Srb ima iste stresove i probleme i zivi skoro na isti nacin, tu vise skoro da nema nikakvih razlika, nominalno su plate vece u Ca /Usa ali troskovi zivota i razna osiguranja su takvi da je to ekvivalent nekoj plati od 1000 e u SRB a ja posto imam informacije, to je danas uobicajena plata u SRB konkretno u gradjevinskom sektoru za koji imam info iz 1.ruke tako da manje snova a vise realnosti nbi skodilo..

zvonim dva puta

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.

C i n i k

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav
(Efikasnost & Efektivnost, 15. jun 2022 13:16


Mnogo si ti opterecen tim nekim "balkanom"..
Covek je tacno napisao, ne samo na tom tvom "balkanu" nego svuda na svetu, samo radnik koji je pogresio kod cene odgovara i niko drugi.
Opterecen si predrasudama i ocigledno je, nit si negde bio niti ista znas o biznisu i stetama i jos pises da ti neko "veruje"..?!

Dejan

pre 2 godine

@Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..
(C i n i k, 15. jun 2022 18:32)

A ti nisi pomešao?! Prevarantske i jajarske fore. Životni san Srbina je ispunjen, samo da nešto na mufte ućari! Pa još ga podržite što je i porodicu doveo da sipa.
A benzin ne možeš sipati toliko, tako da ti potraje do kraja života. Ili možda možeš?.
E, sad, amerikanci, klasika, svetska sila, ali u dosta situacija do same krajnosti glupi, kad su uspeli da toliko dugo dozvole da se toči po toj ceni.

Efikasnost & Efektivnost

pre 2 godine

E bravo,neka ti je alal...
Sad ce zaposleni koji su pogresno istakli cenu morati da nadoknade razliku od svojih minimalaca.
(Donjko Glavati, 15. jun 2022 12:15)

Samo na Balkanu. Nigde više.
Veruj mi.

Pozdrav

Laki

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.

Vozač

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.

C i n i k

pre 2 godine

U Ca je skoro na svim pumpama gallon preko 7$, sto je preracunato u RSD, skuplje nego u SRB, pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi, a zamislite sad situaciju da je gorivo do 2019 bilo max 2$ za gallon..:Joe Biden kaze da je to cena pomoci za UKR?!
Pomalo je ipak neverovatno sta se desava..

C i n i k

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26

Pumpa je istakla cenu, kupac je prihvatio tu cenu i kupio gorivo.
I to je tako svuda u svetu, i u Evropi i u Usa.
Pumpa ako nadje radnika koji je pogresio moze da naknadi tu stetu samo od tog radnika ali ne i od kupca.
Nesto si debelo pomesao..

Sasa

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)
Da, samo sto nasa vojska ne kontrolise naftne busotine u Iraku, Libiji, Saudijskoj Arabiji, itd...

Napredni ideolog

pre 2 godine

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

200 dinara galon (3.8 litara), litar im je 50-60 dinara. I nije tajna ni u kakvoj proizvodnji i ne znam cemu vec u tome sto ne postoji akciza. Realna cena goriva u Srbiji je 90-100 dinara ostalo je porez da se finansiraju politicarske guzice posto se u zdravstvo i obrazovanje svakako ne ulaze (sta ce nekome skola da bi motao kablove, a i idealno je da crkne oko sezdesete od srca pa da ne mora da mu se placa penzija).

Неко123

pre 2 godine

znači cena goriva u Americi 200 dinara isto ko kod nas a plate veće 10 puta
(Ercov, 15. jun 2022 10:36)

Па нису џаба освојили Ирак, најбољи ортаци да ликовима који сецкају новинаре по подрумима конзулата итд. Амери имају најјефтинији бензин на западу (мада и најлошији јер из баш брига за природу, здравље и ефикасност мотора), упореди боље наше цене са ЕУ. Колико ко зарађује нема никакве везе јер је то сировина, као кад би рекао да злато и Србији треба да буде јефтиније него у Америци јер зарађујемо мање.

Miroslav Cole

pre 2 godine

U obligacionom pravu postoji institut ,,oštećenja preko polovine" preuzet iz rimskog prava. Na osnovu toga bi pumpa mogla da traži doplatu novca ili povraćaj goriva, ali samo u Evropi. Preko bare važe neki drugi zakoni.
(Vozač, 15. jun 2022 16:26)

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.

Veliki brat

pre 2 godine

...pri cemu Usa ne uvozi naftu nego je proizvodi...
(C i n i k, 15. jun 2022 18:27)

Proizvodi maks. 10 miliona barela dnevno, a troši preko 20 miliona, šta misliš odakle razlika?
Kupuju od koga stignu, pa i od Rusije, jer se kupuje na berzi i ne pita se čija je, samo da nije iranska zbog sankcija (mada Iran i ne može svoju naftu da ponudi na berzi).

I ako je imati naftu toliko bogatstvo, zašto u Venecueli ne žive kao u Norveškoj?
Nekad je bolje nemati prirodne resurse, kao npr. Holandija ili čak Švajcarska (i ako imaju nekih ruda, to je smešno u poređenju sa bogatijim zemljama), pa onda moraš da RADIŠ i UČIŠ da bi napravio neki proizvod koji možeš da uzvezeš, umesto da samo izvoziš sirovine i gajiš neviđenu korupiciju.

Laki

pre 2 godine

Ma ko te pita, bitno je da se prica da smo mi ekonomski tigar u regionu (uskoro u vasioni), da imamo najvise rezerve hrane u regionu, najmanje smo zaduzeni itd itd. Bitno je da se prica svasta nesto a sad sta je od toga istina e to je vec nesto drugo.
(Laki, 15. jun 2022 19:40)

Bitno je da ste napisali komentar i pljunulo po Srbiji a to što lupetate je nebitno. Mi naftu uvozimo. SAD su drugi najveći proizvođač nafte na svetu i imaju gorivo za 10 dinara jeftinije. To se niste zapitali. A gde su ratovi koje su započeli zbog nafte.
(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)

Pljunuo po Srbiji, nedaj Boze. Pljujem po ljudima koji su vlast u ovoj ”drzavi” poslednjih 30-40 godina, ljudima koji se nisu nikad bavili necim drugim u zivotu osim politike. Ljudi koji su napravili egzodus omladine, pametnih ljudi, skolovanih ljudi, radnih ljudi u ovoj ”drzavi”. Pa koliko drzava imas u EU sto nemaju svoju naftu a cene nafte i ostalih potrepstina slicno nasim cenama a plate su him realno minimum 5 puta vece? Mi ekonomski tigar? Svaki dan ima nesto bitno da se kaze na konferenciji i sazovu novinari jelde? bice za dve do tri godine? Za sve kriva opozicija? Ja lupetam?

Arsenije

pre 2 godine

@(blabojzna, 15. jun 2022 18:03)
Sad će vam objasniti da je to opravdano jer Bosna i Crna Gora imaju svoja naftonosna polja, a Srbija ih nema.

Arsenije

pre 2 godine

@(zvonim dva puta, 15. jun 2022 21:54)
Izgleda da uvozimo i šećer, ulje, svinje, goveda, živinu, pasulj, krompir,...
Kad pogledam cene pitam se da li mi išta proizvodimo osim hleba.

Bolontiku

pre 2 godine

kako je to bilo 20dinara za 0.69$?
(moler, 15. jun 2022 18:13)

ponekada kada se nešto čita uključi se mozak da bi mozak obradio lepo informacije koje su pročitane.
0.69$ košta 1 galon a to je 3.78 litara.
kada se preračuna u dinare izađe oko 80 dinara za 3.78 litara a to je oko 20 dinara za 1 litar.

Trovach

pre 2 godine

Sa ovim novim kasama, gde smo uneli podatke oko 2 nedelje pre uvodjenja i dan danas se desi da neka cena ne bude odgovarajuca. Obicno bude niza, jer je u medjuvremenu doslo do poskupljenja. Tada obicno naplatim po nizoj ceni, pogotovo ako je guzva, pa menjanje cene traje duze od necijeg strpljenja.

Alexxx

pre 2 godine

Nisam siguran da je baš tako, pošto je kupac dužan da plati samo onu cenu koji je trgovac iskazao za neku robu. Par puta sam u Parndorfu našao neke prozivode sa smešno niskom cenom koja nije promenjena od rasprodaje (na onim velikim korpama/policama je stajala jedna cena ali je pojedinačni proizvod, ne svi, na sebi imao neku staru cenu) i trgovci su na kasi naplatili to sto stoji jer je to njihova greska, naravno posle moje primedbe da je cena tog proizvoda niža od one koja se automatski očitava.
(Miroslav Cole, 15. jun 2022 18:43) # Link komentara
U Hr u jednom trgovačkom lancu ukoliko se razlikuje cijena na kasi od one na polici proizvod plaćaš 50% cijene, isto tako ako nadješ proizvod sa istekom toka trajanja

Siki

pre 2 godine

Boravio sam u SAD krajem prošlog milenijuma. Cena benzina je bila od 0.88 do 1.2 dolara po galonu. Jednom prilikom pita me jedan Amer koja je najveća razlika između Srbije i Amerike. Ja razmislim pa mu odgovorim: "U ceni benzina". On me pita: "A gde je skuplji?" Ja mu začuđeno odgovaram: "Naravno, u Srbiji", a on još začuđenije: "Pa zar igde na svetu benzin može da bude skuplji od ovoga što mi plaćamo ovde."

Филипинац

pre 2 godine

(Napredni ideolog, 16. jun 2022 09:35)
Није проблем залети се човек па погреши у математици, мада је наставак био гадан. Него је проблем што ти доби толико плусева е сад питање је то због ког дела коментара. Хајмо поново ако је галон 7долара чак и до 8 понегде а један галон садржи 3.78литре колико је гориво у САД?