Zanimljivosti

Ponedeljak, 06.06.2022.

11:11

"Ležeći" kao lansirna rampa: Poleteo i policijski automobil VIDEO

Izvor: B92

"Ležeæi" kao lansirna rampa: Poleteo i policijski automobil VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Milunka Malina

pre 2 godine

@Sasa Sta predlazete ti i taj pametni da mu kaznu napisemo nakon sto prodje kroz 50 oro dece, a kamera sve lezo zabelezi kako ih je pola pola pobio ili da sacekamo da se pogledaju kamere snimak nestane jer je neko tatin sin i postupak se zavrsi. Znaci, kada deca prelaze pesacki, one sipke kao na ulazu u smbasade bih postavio, da budem siguran da su deca bezbedna. Lezeci je malo.

Gall

pre 2 godine

Obesiti onog ko je izmislio ovu glupost za primer drugima!!!Dobro se dosetili i preko vlasti raznih država smislili otimanje narodnih para,kriminalci!!!!

Lucky

pre 2 godine

Ima sigurno 10 a mozda i vise godina kakonsu britanci postavili pneumatske lezece policajce. Ko vozi kako treba onibse ne aktiviraju i prelazibse oreko njih kao i da ih nema. Ko vozi vrze aktiviraju se i prilicno su nezgidni za vizila ,jer su visiki a i oblik im je cevast bez ublazavajucih ivica.Bas kao da prelazite preko bandere. Stvarno vam ponekad treba majstor! To je pametno resenje a ove budalastine lome vozila ciji vozaci postuju pravila!

Saša

pre 2 godine

Od svih komentara samo jedan čovek ume da misli.To je onaj što je napisao da se lepo postave ispred škola kamere pa se kazne oni što zaslužuju,a ne ležeći policajci koji razvaljuju auto i na 10 km na sat.Sve prepametni evropejski komentatori,a svest na nivou vodnika iz JNA,svi ima da skupljaju pikavce ceo dan jer Mile nije lepo namestio krevet.

Odlicne su ulice u celom tom kraju, vidi se da elita zivi tu

pre 2 godine

Ima odlican lezeci u kraju kod bolnice Dedinje kad ides uzbrdo u susednoj ulici, a i nizbrdo nije lose. Da imam kucu u kraju, otvorio bih servis amortizera i opruga.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

Malo je to za Balkance. Trebalo bi kod škola postaviti robota sa snajperom koji gadja u glavu svakog ko ide preko 40kmh, a na površinama na kojima je zabranjeno parkiranje - minsko polje.
Ko zauzme traku da bi kupio burek - da se osmudi i dobije šezdeset po turu.
To jedino radi ovde.

Bumbar

pre 2 godine

Nekada to nije "ležeći policajac" nega poprečna zakrpa na asfaltu nakon uvođenja neke instalacije. Čak i kad putari opiče novi sloj asfalta, ubrzo se pojavi grob pokojnog ležećeg. Većina tih ležećih na našim ulicama nisu izbočine, nego ulegnuća, grobovi.

Bruka

pre 2 godine

Ovo je za zatvor, neobelezen lezeci posle cijeg prelaska sa 40-50 na sat svaki auto izgleda kao da ce izgubiti kontrolu i udariti negde sa strane. Gde je tu onda bezbednost, pa ja kao pesak tu nigde ne bi smeo da privirim.

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!
(Smuleco, 07. jun 2022 15:46) Alo bre, jesi, indirektno. Opusti se…

Tetka iz Kanade

pre 2 godine

Ovo je veoma uobicajeno u Severnoj Americi u takozvanim "residential" ulicama. Vecinom su kuce i ia puno dece koja se igraju ispred kuca, na trotoarima ili ulici.
Zovu ih "speed bumps" i obelezeni su vecinom belim strelicama kao ovi na snimku ili znakom pored ili oboje. Bez problema se prelaze izmedju 30 i 40 Km/h. Problem je sto ljudi idu mnogo brze i to je poenta postavljanja istih. Na snumku se takodje vidi da pojedina vozila imaju propale amortizere pa skacu metar uvis. A dva uzastopna je fil na torti za bahate vozace.
U Srbiji sam video ovo kod skoro svake seoske skole sto je za pohvalu jer je veoma efikasno. Usporice vozace koji bi mozda to proleteli.

Toni

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.
(sim, 7. jun 2022 08:05)

Ne putari već opština u kome se takav ležeći nalazi. Mora biti propisno obilježen, a ako nije, u slučaju štete pozvati policiju i konstatovati štetu na autu. Sa njihovim zapisnikom na sud i tužiti opštinu.

Šumadinac Bre

pre 2 godine

Sta je sporno ? Naseljeno mesto , niko ne postuje ogranicenje ! Treba deca da ginu jer ih briga za zakon ?
Arhitekta ovih lezecih je top odradio posao...svako ko vozi prebrzo...ima razlog za mehanicara ...PRC

Srbin iz RS

pre 2 godine

"Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?
(Stefan, 07. jun 2022 09:38)"

Čuvaj se šta želiš, možda ti se (djelimično) i ostvari. Kod nas u RS svakih kilometar-dva kamera.

Sofronije

pre 2 godine

A šta i zašto treba da se obeleži i za koga?

Jedini logičan odgovor je da oni koji svesno sa predumisljajem krše zakon ne nanesu sebi štetu.
Hm?

paceue

pre 2 godine

Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.
(Veliki brat, 07. jun 2022 16:56)

Te tečnosti postoje i zovu se nenjutnovske tečnosti, jedna od njih je i puding.
Pogledaj na YouTube, imaš dosta klipova o tome.
Inače, ideja ti odlična.
Pozdrav

đole

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.
(kele®, 7. jun 2022 08:25)

Genijalci, nije vam palo na pamet da je neko izdvojio samo one koje nisu poštovali ograničenje? Ne mislite valjda da se noć i dan smenjuju svakih 10 sekundi?

Rašo

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 07. jun 2022 13:07)

A šta sa nama ostalima koji poštujemo saobraćajna pravila i propise?!
Ležeći su nepotrebni, jer "kažnjavaju" sve vozače, pa treba težiti nečemu što kažnjava samo one koji krše saobraćajna pravila i propise, npr kamere sa radarom, jer je zaista nebulozno kažnjavati nekoga ko nije kriv.

Milunka Malina

pre 2 godine

@keki Ako ne umes da pricas i gledas ispred sebe dok vozis, onda si malo platio, jer sledeci put mozes platiti zivotom a to je malo skuplje od 50 000.

Veliki brat

pre 2 godine

Najbolji ležeći bi bili u nekoj tehnološki novoj varijanti sa ispunom od tečnosti određene viskoznosti koja je takva da do neke brzine ležeći praktično i ne osetite, jer pri nailasku točkova tečnost uspeva da se pomeri unutar ležečeg tako da na mestu nailaska točkova ležeći praktično ulegne i kao da je ravan put. Ako se naiđe većom brzinom, tečnost zbog ne stiže da se pomeri pa se ležeći ponaša praktično kao da je od čvrstog materijala.

Na taj način oni koji poštuju ograničenje ne bi bili kažnjeni da tumbaju auto preko ležećeg (jer ako je ležeći za brzine do 30km/h, čak i ako prelazite brzinom 15-20km/h, trapovi auta i te kako osete taj ležeći).
Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.

Smuleco

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!

strah i trepet

pre 2 godine

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.
(mikoje, 07. jun 2022 11:47)

Ma tako je care. Sve daj mašini da radi umesto tebe a ti ceo da bulji u ekran. Budi moderan.

badem

pre 2 godine

Postoji saobraćajni znak i ograničenje, šta ćeš više.
A ograničenja i saobraćajni znakovi se postavljaju sa razlogom. Ne da bi se neko zajebavao, već da bi se rizik od nezgoda smanjio na minimum.
Ovako nešto treba da postoji u svakoj ulici u naseljenom mestu, kad smo stoka.
U ulici gde je ograničenje 50km, na svakih 5-10 min prođe neko sa bar 70-80. Pri toj brzini ne može odreagovati ako istrči dete ili se bilo šta iznenada desi.

Igor

pre 2 godine

@(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

I ja bih, ali bi isto tako uveo amnestiju za vozace ako nekoga udare van pesackog prelaza. Pesaku tu nije mesto i vozac ne treba da odgovara za njega. Onda dolazimo do toga da ce se zbog nedostatka pesaka van pesackog prelaza saobracaj ubrzati i samim tim ni lezeci policajci nece biti potrebni.

Auto.BOY

pre 2 godine

@KEKI: Ti si druze upravo izjavio da cinis teska krivicna dela protiv bezbednosti u saobracaju i ugrozavas zviote drugih ucesnika. Ti se balkanski frajer zapricas i pogazis pesake, udaris druga auta, a ako je lezeci, onda si uvredjen jer ga nisi uocio pricajuci. Da imamo drzavu ti bi sad bio priveden na informativni.

JT

pre 2 godine

Ako izbocina nije obelezena, kriv je grad. Ako idu prebrzo, letece svejedno. Ove brzine su nenormalne za naseljeno mesto. Lezeci policajci su kod nas vecinom u crnoj boji i ima ih u paru, sto je normalno. Takvi treba da budu svugde.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Mora da postoji saobraćajni znak i da sam "ležeći policajac" bude ofarban fluoriscentnom bojom. Jedino tada je koristan, u suprotnom može da bude veoma opasan, ne samo za vozača i kola, nego i za ostale ljude i objekte u neposrednoj okolini.

Auto.BOY

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)

Locutus

pre 2 godine

Preletis jedan pa umesto da sletis na ravno, saceka te drugi. Pakosno zamisljeno.
(T, 6. jun 2022 17:14)

Da, zato što se na drugi nailazi sa već sabijenim oprugama i onda nema amortizacije već samo - tup. Sigurno je bolno za auto.

Aleksa

pre 2 godine

Moraju biti dobro obelezeni
ima dosta njih u boji asfalta i kada je suncano vreme jednostavno se ne vidi, a tabla ako je ima je kamuflirana ili lose postavljenja

Boban

pre 2 godine

Dodjite u Veliku Planu da vidite, sta su lezeci. Moras stati i prvom preci preko njega. Valjda lezeci treba da te uspori a ne da te zaustavi.

keki

pre 2 godine

Sustina je da nisu obelezeni. Ako se zapricata, nesto odvuce paznju ili bilo sta trece, ovo je skoro neminovno i ne mora biti velika brzina. Skoro mi se to desilo, a posle toga sam menjao viljuske i platio preko 50 000 din

jsx

pre 2 godine

Ovo deluje da nije resenje i treba bolje obeleziti, ali vozaci nisu normalni. Prolaze kroz predgradje gde se deca igraju pored puta (verovatno ne nocu, ali opet) i idu velikom brzinom.

Камен

pre 2 godine

Код нас су "лежећи" у већини случајева камуфлирани - исте боје као и асфалт, а знак обично заклоњен крошњом дрвета, па ако не знаш где су страда трап. Чак и ако се придржаваш ограничења од 30-40км/ч то је велика брзина за такве грбе на путу.

dzo

pre 2 godine

U Srbiji vecina lezecih nije obelezena.. Nije problem danju Ali nocu ih ne vidis uopste .. Ja Sam rasturio ramena I jos par delova oko tocka u cacku.. Siroki Bulevar, uvece..
I samo odjednom asfaltirani lezeci..isao Sam oko 50 na sat I to je tako puklo da sam mislio svi tockovi mi otpali.. Izadjem nijedan znak nista

mikoje

pre 2 godine

Gluposti, lezeci policajci nisu resenje problema, nego su guranje problema pod tepih...
(Ludi Mile, 7. jun 2022 09:34)

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.

MPH

pre 2 godine

Slažem se sa postavljanjem usporivača na mestima gde je to zaista neophodno, ali sam protiv ovog terora koji se sprovodi i usporivači se postavljaju na sve strane i bez ikavih standarda u pogledu izrade. Veliki broj njih je izrađen od gomile asfalta sa veoma problematičnim prelazom između površine puta i usporivača, kao da je bila namera da dođe do oštećenja trapa i pripadajućih sklopova. Ne može za svakog nenormalnog vozača, kome saobraćajni zanci ništa ne znače, da se postavi po jedan usporivač. Dalje, upitna je ekološka opravdanost. Prilikom nailaska na usporivač potrebno je aktivirati kočnicu, to proizvodi mikroprašinu od habanja pločica, prelaskom preko usporivača potrebno je dodati gas, uglavnom u prvom, tj. drugom stepenu prenosa, tada je potrošnja goriva najveća i najveće je zagađenje vazduha. Mame sa bebama u kolicima i decom prolaze i udišu iste te izduve. Iz navodne želje da se saobraćaj učini bezbednim (bez obzira na već postojeće saobraćajne znakove), nastalo je zagađenje životne sredine. Zato predlažem: Otpor onima koji ležeće usporivače postavljaju po sopstvenoj nekvalifikovanoj proceni. U jednom trenutku će se to pretvoriti u reductio ad absurdum.

Mirko

pre 2 godine

Po Borči ležeći u istoj boji kao i asfalt. Nisu sposobni ni da ih ogarbaju na vreme. Skine se boja i tako stoji šest meseci do godinu dana

Montenegro

pre 2 godine

Skoro sam putovao od Prijepolja za Priboj....auu sta je sa tim putem.Nema pet metara ravnog asvalata.A posebno su mostovi sa nekim metalnim preckama na putu katastrofalni.I sto je najgore godinama unazad taj put je takav,do kada???

Stefan

pre 2 godine

U Srbiji postoji previse lezecih policajaca u svakom pogledu. Ako se na to dodaju rupe imate momenat gde vozite pola sata i nemate 5 minuta mira.

Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?

stanar palme banane

pre 2 godine

Bravo profesore izgleda da je postao hit praviti krizne tokove na otvorenim putevima, pr.:magistralni put knjazevac zajecar, raskrsnica selacka, vrbica

Joko

pre 2 godine

Ko nije prošao Kneza Višeslava od Šumarskog do Ratka Mitrovića taj ne zna šta je pakao ležećih. Ne zna se jel gore kad ideš izbrdo ili nizbrdo.

Profesor Dušan

pre 2 godine

pa ovo imamo na svakom putu u Srbiji samo se zovu drugačije :
rupe, polego asfalt, šahta, uvala , izbočina na asfaltu, krpljena rupa ko brdo , kanalizacione rešetke, a vrh je kružni tok na sred pravog puta plus sa izbočinama i eventualno s nekom rupom ....

sim

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.

kele®

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…

Goxy

pre 2 godine

Ležeći je majka za naše samo što stoka ne gleda znakove. Ovo je ne bi osetilo sa 30 km/h. A najviše volim naše gumene koje posle par godina kada se unište postave nove odmah pored. Pa prvo ulegneš u rupu od prošlog ležećeg pa se onda nasadiš na novi.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

"Sounds expensive" kako bi oni rekli... A ova dupla strelica na lezecem sluzi za usmeravanje vozila za maksimalan "umetnicki dojam"?

Draguljče

pre 2 godine

Kod nas ima ovakvih serpentina i uvala na svim saobraćajnicama, a o otvorenim šahtovima da ne govorim...
Ovo je verovatno ulica gde treniraju za turistički boravak i vožnju po Srbiji, ništa ih ne sme iznenaditi.

Goxy

pre 2 godine

Ležeći je majka za naše samo što stoka ne gleda znakove. Ovo je ne bi osetilo sa 30 km/h. A najviše volim naše gumene koje posle par godina kada se unište postave nove odmah pored. Pa prvo ulegneš u rupu od prošlog ležećeg pa se onda nasadiš na novi.

Draguljče

pre 2 godine

Kod nas ima ovakvih serpentina i uvala na svim saobraćajnicama, a o otvorenim šahtovima da ne govorim...
Ovo je verovatno ulica gde treniraju za turistički boravak i vožnju po Srbiji, ništa ih ne sme iznenaditi.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

"Sounds expensive" kako bi oni rekli... A ova dupla strelica na lezecem sluzi za usmeravanje vozila za maksimalan "umetnicki dojam"?

sim

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.

Joko

pre 2 godine

Ko nije prošao Kneza Višeslava od Šumarskog do Ratka Mitrovića taj ne zna šta je pakao ležećih. Ne zna se jel gore kad ideš izbrdo ili nizbrdo.

Auto.BOY

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…

Profesor Dušan

pre 2 godine

pa ovo imamo na svakom putu u Srbiji samo se zovu drugačije :
rupe, polego asfalt, šahta, uvala , izbočina na asfaltu, krpljena rupa ko brdo , kanalizacione rešetke, a vrh je kružni tok na sred pravog puta plus sa izbočinama i eventualno s nekom rupom ....

Камен

pre 2 godine

Код нас су "лежећи" у већини случајева камуфлирани - исте боје као и асфалт, а знак обично заклоњен крошњом дрвета, па ако не знаш где су страда трап. Чак и ако се придржаваш ограничења од 30-40км/ч то је велика брзина за такве грбе на путу.

kele®

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.

Boban

pre 2 godine

Dodjite u Veliku Planu da vidite, sta su lezeci. Moras stati i prvom preci preko njega. Valjda lezeci treba da te uspori a ne da te zaustavi.

Aleksa

pre 2 godine

Moraju biti dobro obelezeni
ima dosta njih u boji asfalta i kada je suncano vreme jednostavno se ne vidi, a tabla ako je ima je kamuflirana ili lose postavljenja

Stefan

pre 2 godine

U Srbiji postoji previse lezecih policajaca u svakom pogledu. Ako se na to dodaju rupe imate momenat gde vozite pola sata i nemate 5 minuta mira.

Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?

dzo

pre 2 godine

U Srbiji vecina lezecih nije obelezena.. Nije problem danju Ali nocu ih ne vidis uopste .. Ja Sam rasturio ramena I jos par delova oko tocka u cacku.. Siroki Bulevar, uvece..
I samo odjednom asfaltirani lezeci..isao Sam oko 50 na sat I to je tako puklo da sam mislio svi tockovi mi otpali.. Izadjem nijedan znak nista

mikoje

pre 2 godine

Gluposti, lezeci policajci nisu resenje problema, nego su guranje problema pod tepih...
(Ludi Mile, 7. jun 2022 09:34)

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.

Mirko

pre 2 godine

Po Borči ležeći u istoj boji kao i asfalt. Nisu sposobni ni da ih ogarbaju na vreme. Skine se boja i tako stoji šest meseci do godinu dana

Montenegro

pre 2 godine

Skoro sam putovao od Prijepolja za Priboj....auu sta je sa tim putem.Nema pet metara ravnog asvalata.A posebno su mostovi sa nekim metalnim preckama na putu katastrofalni.I sto je najgore godinama unazad taj put je takav,do kada???

MPH

pre 2 godine

Slažem se sa postavljanjem usporivača na mestima gde je to zaista neophodno, ali sam protiv ovog terora koji se sprovodi i usporivači se postavljaju na sve strane i bez ikavih standarda u pogledu izrade. Veliki broj njih je izrađen od gomile asfalta sa veoma problematičnim prelazom između površine puta i usporivača, kao da je bila namera da dođe do oštećenja trapa i pripadajućih sklopova. Ne može za svakog nenormalnog vozača, kome saobraćajni zanci ništa ne znače, da se postavi po jedan usporivač. Dalje, upitna je ekološka opravdanost. Prilikom nailaska na usporivač potrebno je aktivirati kočnicu, to proizvodi mikroprašinu od habanja pločica, prelaskom preko usporivača potrebno je dodati gas, uglavnom u prvom, tj. drugom stepenu prenosa, tada je potrošnja goriva najveća i najveće je zagađenje vazduha. Mame sa bebama u kolicima i decom prolaze i udišu iste te izduve. Iz navodne želje da se saobraćaj učini bezbednim (bez obzira na već postojeće saobraćajne znakove), nastalo je zagađenje životne sredine. Zato predlažem: Otpor onima koji ležeće usporivače postavljaju po sopstvenoj nekvalifikovanoj proceni. U jednom trenutku će se to pretvoriti u reductio ad absurdum.

jsx

pre 2 godine

Ovo deluje da nije resenje i treba bolje obeleziti, ali vozaci nisu normalni. Prolaze kroz predgradje gde se deca igraju pored puta (verovatno ne nocu, ali opet) i idu velikom brzinom.

keki

pre 2 godine

Sustina je da nisu obelezeni. Ako se zapricata, nesto odvuce paznju ili bilo sta trece, ovo je skoro neminovno i ne mora biti velika brzina. Skoro mi se to desilo, a posle toga sam menjao viljuske i platio preko 50 000 din

stanar palme banane

pre 2 godine

Bravo profesore izgleda da je postao hit praviti krizne tokove na otvorenim putevima, pr.:magistralni put knjazevac zajecar, raskrsnica selacka, vrbica

Rašo

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 07. jun 2022 13:07)

A šta sa nama ostalima koji poštujemo saobraćajna pravila i propise?!
Ležeći su nepotrebni, jer "kažnjavaju" sve vozače, pa treba težiti nečemu što kažnjava samo one koji krše saobraćajna pravila i propise, npr kamere sa radarom, jer je zaista nebulozno kažnjavati nekoga ko nije kriv.

Veliki brat

pre 2 godine

Najbolji ležeći bi bili u nekoj tehnološki novoj varijanti sa ispunom od tečnosti određene viskoznosti koja je takva da do neke brzine ležeći praktično i ne osetite, jer pri nailasku točkova tečnost uspeva da se pomeri unutar ležečeg tako da na mestu nailaska točkova ležeći praktično ulegne i kao da je ravan put. Ako se naiđe većom brzinom, tečnost zbog ne stiže da se pomeri pa se ležeći ponaša praktično kao da je od čvrstog materijala.

Na taj način oni koji poštuju ograničenje ne bi bili kažnjeni da tumbaju auto preko ležećeg (jer ako je ležeći za brzine do 30km/h, čak i ako prelazite brzinom 15-20km/h, trapovi auta i te kako osete taj ležeći).
Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.

strah i trepet

pre 2 godine

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.
(mikoje, 07. jun 2022 11:47)

Ma tako je care. Sve daj mašini da radi umesto tebe a ti ceo da bulji u ekran. Budi moderan.

Smuleco

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!

Locutus

pre 2 godine

Preletis jedan pa umesto da sletis na ravno, saceka te drugi. Pakosno zamisljeno.
(T, 6. jun 2022 17:14)

Da, zato što se na drugi nailazi sa već sabijenim oprugama i onda nema amortizacije već samo - tup. Sigurno je bolno za auto.

badem

pre 2 godine

Postoji saobraćajni znak i ograničenje, šta ćeš više.
A ograničenja i saobraćajni znakovi se postavljaju sa razlogom. Ne da bi se neko zajebavao, već da bi se rizik od nezgoda smanjio na minimum.
Ovako nešto treba da postoji u svakoj ulici u naseljenom mestu, kad smo stoka.
U ulici gde je ograničenje 50km, na svakih 5-10 min prođe neko sa bar 70-80. Pri toj brzini ne može odreagovati ako istrči dete ili se bilo šta iznenada desi.

Milunka Malina

pre 2 godine

@keki Ako ne umes da pricas i gledas ispred sebe dok vozis, onda si malo platio, jer sledeci put mozes platiti zivotom a to je malo skuplje od 50 000.

Šumadinac Bre

pre 2 godine

Sta je sporno ? Naseljeno mesto , niko ne postuje ogranicenje ! Treba deca da ginu jer ih briga za zakon ?
Arhitekta ovih lezecih je top odradio posao...svako ko vozi prebrzo...ima razlog za mehanicara ...PRC

Милош Радунковић

pre 2 godine

Mora da postoji saobraćajni znak i da sam "ležeći policajac" bude ofarban fluoriscentnom bojom. Jedino tada je koristan, u suprotnom može da bude veoma opasan, ne samo za vozača i kola, nego i za ostale ljude i objekte u neposrednoj okolini.

Igor

pre 2 godine

@(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

I ja bih, ali bi isto tako uveo amnestiju za vozace ako nekoga udare van pesackog prelaza. Pesaku tu nije mesto i vozac ne treba da odgovara za njega. Onda dolazimo do toga da ce se zbog nedostatka pesaka van pesackog prelaza saobracaj ubrzati i samim tim ni lezeci policajci nece biti potrebni.

đole

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.
(kele®, 7. jun 2022 08:25)

Genijalci, nije vam palo na pamet da je neko izdvojio samo one koje nisu poštovali ograničenje? Ne mislite valjda da se noć i dan smenjuju svakih 10 sekundi?

paceue

pre 2 godine

Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.
(Veliki brat, 07. jun 2022 16:56)

Te tečnosti postoje i zovu se nenjutnovske tečnosti, jedna od njih je i puding.
Pogledaj na YouTube, imaš dosta klipova o tome.
Inače, ideja ti odlična.
Pozdrav

Srbin iz RS

pre 2 godine

"Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?
(Stefan, 07. jun 2022 09:38)"

Čuvaj se šta želiš, možda ti se (djelimično) i ostvari. Kod nas u RS svakih kilometar-dva kamera.

JT

pre 2 godine

Ako izbocina nije obelezena, kriv je grad. Ako idu prebrzo, letece svejedno. Ove brzine su nenormalne za naseljeno mesto. Lezeci policajci su kod nas vecinom u crnoj boji i ima ih u paru, sto je normalno. Takvi treba da budu svugde.

Bruka

pre 2 godine

Ovo je za zatvor, neobelezen lezeci posle cijeg prelaska sa 40-50 na sat svaki auto izgleda kao da ce izgubiti kontrolu i udariti negde sa strane. Gde je tu onda bezbednost, pa ja kao pesak tu nigde ne bi smeo da privirim.

Auto.BOY

pre 2 godine

@KEKI: Ti si druze upravo izjavio da cinis teska krivicna dela protiv bezbednosti u saobracaju i ugrozavas zviote drugih ucesnika. Ti se balkanski frajer zapricas i pogazis pesake, udaris druga auta, a ako je lezeci, onda si uvredjen jer ga nisi uocio pricajuci. Da imamo drzavu ti bi sad bio priveden na informativni.

Bumbar

pre 2 godine

Nekada to nije "ležeći policajac" nega poprečna zakrpa na asfaltu nakon uvođenja neke instalacije. Čak i kad putari opiče novi sloj asfalta, ubrzo se pojavi grob pokojnog ležećeg. Većina tih ležećih na našim ulicama nisu izbočine, nego ulegnuća, grobovi.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

Malo je to za Balkance. Trebalo bi kod škola postaviti robota sa snajperom koji gadja u glavu svakog ko ide preko 40kmh, a na površinama na kojima je zabranjeno parkiranje - minsko polje.
Ko zauzme traku da bi kupio burek - da se osmudi i dobije šezdeset po turu.
To jedino radi ovde.

Odlicne su ulice u celom tom kraju, vidi se da elita zivi tu

pre 2 godine

Ima odlican lezeci u kraju kod bolnice Dedinje kad ides uzbrdo u susednoj ulici, a i nizbrdo nije lose. Da imam kucu u kraju, otvorio bih servis amortizera i opruga.

Toni

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.
(sim, 7. jun 2022 08:05)

Ne putari već opština u kome se takav ležeći nalazi. Mora biti propisno obilježen, a ako nije, u slučaju štete pozvati policiju i konstatovati štetu na autu. Sa njihovim zapisnikom na sud i tužiti opštinu.

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!
(Smuleco, 07. jun 2022 15:46) Alo bre, jesi, indirektno. Opusti se…

Sofronije

pre 2 godine

A šta i zašto treba da se obeleži i za koga?

Jedini logičan odgovor je da oni koji svesno sa predumisljajem krše zakon ne nanesu sebi štetu.
Hm?

Tetka iz Kanade

pre 2 godine

Ovo je veoma uobicajeno u Severnoj Americi u takozvanim "residential" ulicama. Vecinom su kuce i ia puno dece koja se igraju ispred kuca, na trotoarima ili ulici.
Zovu ih "speed bumps" i obelezeni su vecinom belim strelicama kao ovi na snimku ili znakom pored ili oboje. Bez problema se prelaze izmedju 30 i 40 Km/h. Problem je sto ljudi idu mnogo brze i to je poenta postavljanja istih. Na snumku se takodje vidi da pojedina vozila imaju propale amortizere pa skacu metar uvis. A dva uzastopna je fil na torti za bahate vozace.
U Srbiji sam video ovo kod skoro svake seoske skole sto je za pohvalu jer je veoma efikasno. Usporice vozace koji bi mozda to proleteli.

Saša

pre 2 godine

Od svih komentara samo jedan čovek ume da misli.To je onaj što je napisao da se lepo postave ispred škola kamere pa se kazne oni što zaslužuju,a ne ležeći policajci koji razvaljuju auto i na 10 km na sat.Sve prepametni evropejski komentatori,a svest na nivou vodnika iz JNA,svi ima da skupljaju pikavce ceo dan jer Mile nije lepo namestio krevet.

Lucky

pre 2 godine

Ima sigurno 10 a mozda i vise godina kakonsu britanci postavili pneumatske lezece policajce. Ko vozi kako treba onibse ne aktiviraju i prelazibse oreko njih kao i da ih nema. Ko vozi vrze aktiviraju se i prilicno su nezgidni za vizila ,jer su visiki a i oblik im je cevast bez ublazavajucih ivica.Bas kao da prelazite preko bandere. Stvarno vam ponekad treba majstor! To je pametno resenje a ove budalastine lome vozila ciji vozaci postuju pravila!

Gall

pre 2 godine

Obesiti onog ko je izmislio ovu glupost za primer drugima!!!Dobro se dosetili i preko vlasti raznih država smislili otimanje narodnih para,kriminalci!!!!

Milunka Malina

pre 2 godine

@Sasa Sta predlazete ti i taj pametni da mu kaznu napisemo nakon sto prodje kroz 50 oro dece, a kamera sve lezo zabelezi kako ih je pola pola pobio ili da sacekamo da se pogledaju kamere snimak nestane jer je neko tatin sin i postupak se zavrsi. Znaci, kada deca prelaze pesacki, one sipke kao na ulazu u smbasade bih postavio, da budem siguran da su deca bezbedna. Lezeci je malo.

Auto.BOY

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)

mikoje

pre 2 godine

Gluposti, lezeci policajci nisu resenje problema, nego su guranje problema pod tepih...
(Ludi Mile, 7. jun 2022 09:34)

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…

Draguljče

pre 2 godine

Kod nas ima ovakvih serpentina i uvala na svim saobraćajnicama, a o otvorenim šahtovima da ne govorim...
Ovo je verovatno ulica gde treniraju za turistički boravak i vožnju po Srbiji, ništa ih ne sme iznenaditi.

keki

pre 2 godine

Sustina je da nisu obelezeni. Ako se zapricata, nesto odvuce paznju ili bilo sta trece, ovo je skoro neminovno i ne mora biti velika brzina. Skoro mi se to desilo, a posle toga sam menjao viljuske i platio preko 50 000 din

Stefan

pre 2 godine

U Srbiji postoji previse lezecih policajaca u svakom pogledu. Ako se na to dodaju rupe imate momenat gde vozite pola sata i nemate 5 minuta mira.

Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?

Goxy

pre 2 godine

Ležeći je majka za naše samo što stoka ne gleda znakove. Ovo je ne bi osetilo sa 30 km/h. A najviše volim naše gumene koje posle par godina kada se unište postave nove odmah pored. Pa prvo ulegneš u rupu od prošlog ležećeg pa se onda nasadiš na novi.

MPH

pre 2 godine

Slažem se sa postavljanjem usporivača na mestima gde je to zaista neophodno, ali sam protiv ovog terora koji se sprovodi i usporivači se postavljaju na sve strane i bez ikavih standarda u pogledu izrade. Veliki broj njih je izrađen od gomile asfalta sa veoma problematičnim prelazom između površine puta i usporivača, kao da je bila namera da dođe do oštećenja trapa i pripadajućih sklopova. Ne može za svakog nenormalnog vozača, kome saobraćajni zanci ništa ne znače, da se postavi po jedan usporivač. Dalje, upitna je ekološka opravdanost. Prilikom nailaska na usporivač potrebno je aktivirati kočnicu, to proizvodi mikroprašinu od habanja pločica, prelaskom preko usporivača potrebno je dodati gas, uglavnom u prvom, tj. drugom stepenu prenosa, tada je potrošnja goriva najveća i najveće je zagađenje vazduha. Mame sa bebama u kolicima i decom prolaze i udišu iste te izduve. Iz navodne želje da se saobraćaj učini bezbednim (bez obzira na već postojeće saobraćajne znakove), nastalo je zagađenje životne sredine. Zato predlažem: Otpor onima koji ležeće usporivače postavljaju po sopstvenoj nekvalifikovanoj proceni. U jednom trenutku će se to pretvoriti u reductio ad absurdum.

Rašo

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 07. jun 2022 13:07)

A šta sa nama ostalima koji poštujemo saobraćajna pravila i propise?!
Ležeći su nepotrebni, jer "kažnjavaju" sve vozače, pa treba težiti nečemu što kažnjava samo one koji krše saobraćajna pravila i propise, npr kamere sa radarom, jer je zaista nebulozno kažnjavati nekoga ko nije kriv.

Profesor Dušan

pre 2 godine

pa ovo imamo na svakom putu u Srbiji samo se zovu drugačije :
rupe, polego asfalt, šahta, uvala , izbočina na asfaltu, krpljena rupa ko brdo , kanalizacione rešetke, a vrh je kružni tok na sred pravog puta plus sa izbočinama i eventualno s nekom rupom ....

Boban

pre 2 godine

Dodjite u Veliku Planu da vidite, sta su lezeci. Moras stati i prvom preci preko njega. Valjda lezeci treba da te uspori a ne da te zaustavi.

Камен

pre 2 godine

Код нас су "лежећи" у већини случајева камуфлирани - исте боје као и асфалт, а знак обично заклоњен крошњом дрвета, па ако не знаш где су страда трап. Чак и ако се придржаваш ограничења од 30-40км/ч то је велика брзина за такве грбе на путу.

jsx

pre 2 godine

Ovo deluje da nije resenje i treba bolje obeleziti, ali vozaci nisu normalni. Prolaze kroz predgradje gde se deca igraju pored puta (verovatno ne nocu, ali opet) i idu velikom brzinom.

Aleksa

pre 2 godine

Moraju biti dobro obelezeni
ima dosta njih u boji asfalta i kada je suncano vreme jednostavno se ne vidi, a tabla ako je ima je kamuflirana ili lose postavljenja

sim

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.

stanar palme banane

pre 2 godine

Bravo profesore izgleda da je postao hit praviti krizne tokove na otvorenim putevima, pr.:magistralni put knjazevac zajecar, raskrsnica selacka, vrbica

Sofronije

pre 2 godine

A šta i zašto treba da se obeleži i za koga?

Jedini logičan odgovor je da oni koji svesno sa predumisljajem krše zakon ne nanesu sebi štetu.
Hm?

Auto.BOY

pre 2 godine

@KEKI: Ti si druze upravo izjavio da cinis teska krivicna dela protiv bezbednosti u saobracaju i ugrozavas zviote drugih ucesnika. Ti se balkanski frajer zapricas i pogazis pesake, udaris druga auta, a ako je lezeci, onda si uvredjen jer ga nisi uocio pricajuci. Da imamo drzavu ti bi sad bio priveden na informativni.

strah i trepet

pre 2 godine

Upravo tako! Resenje je u autonomnim automobilima koji nece davati priliku ljudskim vozacima da se izivljavaju, kao sto ni na pruzi nemamo vozove koji se trkaju.
(mikoje, 07. jun 2022 11:47)

Ma tako je care. Sve daj mašini da radi umesto tebe a ti ceo da bulji u ekran. Budi moderan.

Veliki brat

pre 2 godine

Najbolji ležeći bi bili u nekoj tehnološki novoj varijanti sa ispunom od tečnosti određene viskoznosti koja je takva da do neke brzine ležeći praktično i ne osetite, jer pri nailasku točkova tečnost uspeva da se pomeri unutar ležečeg tako da na mestu nailaska točkova ležeći praktično ulegne i kao da je ravan put. Ako se naiđe većom brzinom, tečnost zbog ne stiže da se pomeri pa se ležeći ponaša praktično kao da je od čvrstog materijala.

Na taj način oni koji poštuju ograničenje ne bi bili kažnjeni da tumbaju auto preko ležećeg (jer ako je ležeći za brzine do 30km/h, čak i ako prelazite brzinom 15-20km/h, trapovi auta i te kako osete taj ležeći).
Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.

dzo

pre 2 godine

U Srbiji vecina lezecih nije obelezena.. Nije problem danju Ali nocu ih ne vidis uopste .. Ja Sam rasturio ramena I jos par delova oko tocka u cacku.. Siroki Bulevar, uvece..
I samo odjednom asfaltirani lezeci..isao Sam oko 50 na sat I to je tako puklo da sam mislio svi tockovi mi otpali.. Izadjem nijedan znak nista

Igor

pre 2 godine

@(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

I ja bih, ali bi isto tako uveo amnestiju za vozace ako nekoga udare van pesackog prelaza. Pesaku tu nije mesto i vozac ne treba da odgovara za njega. Onda dolazimo do toga da ce se zbog nedostatka pesaka van pesackog prelaza saobracaj ubrzati i samim tim ni lezeci policajci nece biti potrebni.

Šumadinac Bre

pre 2 godine

Sta je sporno ? Naseljeno mesto , niko ne postuje ogranicenje ! Treba deca da ginu jer ih briga za zakon ?
Arhitekta ovih lezecih je top odradio posao...svako ko vozi prebrzo...ima razlog za mehanicara ...PRC

kele®

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.

Smuleco

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!

đole

pre 2 godine

Iz ovoga sam zakljucio da skoro niko ne postuje ogranicenje na tom mestu, zato i toliko njih lete.
(Djordje, 06. jun 2022 19:43)
Upravo sam i ja to pomislio. Pa majku mu, valjda tome i služi ležeći. Na snimcima niko nije išao ispod 50 km/h. I ovi su 100 bolji od onih naših što odvaljuju trap na 10 km/h.
(kele®, 7. jun 2022 08:25)

Genijalci, nije vam palo na pamet da je neko izdvojio samo one koje nisu poštovali ograničenje? Ne mislite valjda da se noć i dan smenjuju svakih 10 sekundi?

Joko

pre 2 godine

Ko nije prošao Kneza Višeslava od Šumarskog do Ratka Mitrovića taj ne zna šta je pakao ležećih. Ne zna se jel gore kad ideš izbrdo ili nizbrdo.

Montenegro

pre 2 godine

Skoro sam putovao od Prijepolja za Priboj....auu sta je sa tim putem.Nema pet metara ravnog asvalata.A posebno su mostovi sa nekim metalnim preckama na putu katastrofalni.I sto je najgore godinama unazad taj put je takav,do kada???

badem

pre 2 godine

Postoji saobraćajni znak i ograničenje, šta ćeš više.
A ograničenja i saobraćajni znakovi se postavljaju sa razlogom. Ne da bi se neko zajebavao, već da bi se rizik od nezgoda smanjio na minimum.
Ovako nešto treba da postoji u svakoj ulici u naseljenom mestu, kad smo stoka.
U ulici gde je ograničenje 50km, na svakih 5-10 min prođe neko sa bar 70-80. Pri toj brzini ne može odreagovati ako istrči dete ili se bilo šta iznenada desi.

Nuklearni mravojed

pre 2 godine

"Sounds expensive" kako bi oni rekli... A ova dupla strelica na lezecem sluzi za usmeravanje vozila za maksimalan "umetnicki dojam"?

Mirko

pre 2 godine

Po Borči ležeći u istoj boji kao i asfalt. Nisu sposobni ni da ih ogarbaju na vreme. Skine se boja i tako stoji šest meseci do godinu dana

Милош Радунковић

pre 2 godine

Mora da postoji saobraćajni znak i da sam "ležeći policajac" bude ofarban fluoriscentnom bojom. Jedino tada je koristan, u suprotnom može da bude veoma opasan, ne samo za vozača i kola, nego i za ostale ljude i objekte u neposrednoj okolini.

JT

pre 2 godine

Ako izbocina nije obelezena, kriv je grad. Ako idu prebrzo, letece svejedno. Ove brzine su nenormalne za naseljeno mesto. Lezeci policajci su kod nas vecinom u crnoj boji i ima ih u paru, sto je normalno. Takvi treba da budu svugde.

Locutus

pre 2 godine

Preletis jedan pa umesto da sletis na ravno, saceka te drugi. Pakosno zamisljeno.
(T, 6. jun 2022 17:14)

Da, zato što se na drugi nailazi sa već sabijenim oprugama i onda nema amortizacije već samo - tup. Sigurno je bolno za auto.

Milunka Malina

pre 2 godine

@keki Ako ne umes da pricas i gledas ispred sebe dok vozis, onda si malo platio, jer sledeci put mozes platiti zivotom a to je malo skuplje od 50 000.

Srbin iz RS

pre 2 godine

"Umesto sto ste uveli ovih 10.000 kamera za spijuniranje zasto niste skinuli sve lezece i stavili ispred svake skole kameru za brzinu?
(Stefan, 07. jun 2022 09:38)"

Čuvaj se šta želiš, možda ti se (djelimično) i ostvari. Kod nas u RS svakih kilometar-dva kamera.

hehe

pre 2 godine

Dva komada, jedan za drugim na vrlo kratkom odstojanju, uz to, i loše obeleženi.
(Smuleco, 06. jun 2022 12:06) Ma da, krivi ovi sto su postavili, nikad vozaci…
(hehe, 06. jun 2022 22:40)

Alo bre, da li sam ja to rekao??!! Podrazumeva se da ovi koji uleću, jurcaju!
(Smuleco, 07. jun 2022 15:46) Alo bre, jesi, indirektno. Opusti se…

Bruka

pre 2 godine

Ovo je za zatvor, neobelezen lezeci posle cijeg prelaska sa 40-50 na sat svaki auto izgleda kao da ce izgubiti kontrolu i udariti negde sa strane. Gde je tu onda bezbednost, pa ja kao pesak tu nigde ne bi smeo da privirim.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Najbolji lezeci ikad! Ovo nama treba u svakoj ulici. Ja bi ih ostavio u svakoj ulici dok god balkanci ne nauce saobracajne propise i dok se ne prestanu bahatiti. Uzivao sam gledajuci ovaj snimak. Srce mi se ugrejalo :)
(Auto.BOY, 7. jun 2022 13:07)

Malo je to za Balkance. Trebalo bi kod škola postaviti robota sa snajperom koji gadja u glavu svakog ko ide preko 40kmh, a na površinama na kojima je zabranjeno parkiranje - minsko polje.
Ko zauzme traku da bi kupio burek - da se osmudi i dobije šezdeset po turu.
To jedino radi ovde.

paceue

pre 2 godine

Jedino bi u Srbiji bio problem namerno sabotiranje takvih ležećih sečenjem spoljašnje membrane, a možda bi neko i krao tu tečnost ako bi se našla neka druga primena.
(Veliki brat, 07. jun 2022 16:56)

Te tečnosti postoje i zovu se nenjutnovske tečnosti, jedna od njih je i puding.
Pogledaj na YouTube, imaš dosta klipova o tome.
Inače, ideja ti odlična.
Pozdrav

Toni

pre 2 godine

Ležeći policajci mraju biti dobro obeleženi. U redu je da se uspori saobraćaj tamo gde je potrebno, ali taj koji ih je postavio treba da bude odgovoran za obeležavanje i horizontalno na samom asvaltu i vertikalno znacima. Najgori su ovi od asfalta kada nisu obeleženi jer su iste boje kao i kolovoz. Za eventualnu štetu ako nisu obeleženi trebalo bi da odgovaraju putari.
(sim, 7. jun 2022 08:05)

Ne putari već opština u kome se takav ležeći nalazi. Mora biti propisno obilježen, a ako nije, u slučaju štete pozvati policiju i konstatovati štetu na autu. Sa njihovim zapisnikom na sud i tužiti opštinu.

Tetka iz Kanade

pre 2 godine

Ovo je veoma uobicajeno u Severnoj Americi u takozvanim "residential" ulicama. Vecinom su kuce i ia puno dece koja se igraju ispred kuca, na trotoarima ili ulici.
Zovu ih "speed bumps" i obelezeni su vecinom belim strelicama kao ovi na snimku ili znakom pored ili oboje. Bez problema se prelaze izmedju 30 i 40 Km/h. Problem je sto ljudi idu mnogo brze i to je poenta postavljanja istih. Na snumku se takodje vidi da pojedina vozila imaju propale amortizere pa skacu metar uvis. A dva uzastopna je fil na torti za bahate vozace.
U Srbiji sam video ovo kod skoro svake seoske skole sto je za pohvalu jer je veoma efikasno. Usporice vozace koji bi mozda to proleteli.

Bumbar

pre 2 godine

Nekada to nije "ležeći policajac" nega poprečna zakrpa na asfaltu nakon uvođenja neke instalacije. Čak i kad putari opiče novi sloj asfalta, ubrzo se pojavi grob pokojnog ležećeg. Većina tih ležećih na našim ulicama nisu izbočine, nego ulegnuća, grobovi.

Odlicne su ulice u celom tom kraju, vidi se da elita zivi tu

pre 2 godine

Ima odlican lezeci u kraju kod bolnice Dedinje kad ides uzbrdo u susednoj ulici, a i nizbrdo nije lose. Da imam kucu u kraju, otvorio bih servis amortizera i opruga.

Saša

pre 2 godine

Od svih komentara samo jedan čovek ume da misli.To je onaj što je napisao da se lepo postave ispred škola kamere pa se kazne oni što zaslužuju,a ne ležeći policajci koji razvaljuju auto i na 10 km na sat.Sve prepametni evropejski komentatori,a svest na nivou vodnika iz JNA,svi ima da skupljaju pikavce ceo dan jer Mile nije lepo namestio krevet.

Lucky

pre 2 godine

Ima sigurno 10 a mozda i vise godina kakonsu britanci postavili pneumatske lezece policajce. Ko vozi kako treba onibse ne aktiviraju i prelazibse oreko njih kao i da ih nema. Ko vozi vrze aktiviraju se i prilicno su nezgidni za vizila ,jer su visiki a i oblik im je cevast bez ublazavajucih ivica.Bas kao da prelazite preko bandere. Stvarno vam ponekad treba majstor! To je pametno resenje a ove budalastine lome vozila ciji vozaci postuju pravila!

Gall

pre 2 godine

Obesiti onog ko je izmislio ovu glupost za primer drugima!!!Dobro se dosetili i preko vlasti raznih država smislili otimanje narodnih para,kriminalci!!!!

Milunka Malina

pre 2 godine

@Sasa Sta predlazete ti i taj pametni da mu kaznu napisemo nakon sto prodje kroz 50 oro dece, a kamera sve lezo zabelezi kako ih je pola pola pobio ili da sacekamo da se pogledaju kamere snimak nestane jer je neko tatin sin i postupak se zavrsi. Znaci, kada deca prelaze pesacki, one sipke kao na ulazu u smbasade bih postavio, da budem siguran da su deca bezbedna. Lezeci je malo.