Aktuelno

Utorak, 13.07.2021.

10:45

Radikalno drugačija: Debitovala nova Astra! FOTO

Izvor: B92

Radikalno drugaèija: Debitovala nova Astra! FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

154 Komentari

Sortiraj po:

ciga

pre 3 godine

@urke
Može neki dokaz za tu tvrdnju? Ako pogledamo ove brojke lako je zaključiti da niti u jednoj godini proizvodnje niti jedan model Astre nije prodat u više primeraka od tada aktuelnog Golfa. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-golf/&ved=2ahUKEwil1JDEquTxAhUHgP0HHYA0DZcQFjAJegQIEBAC&usg=AOvVaw2hrLPqVC7jNj-9zRZEMKNe&cshid=1626326598942 evo i za astru https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-opel-astra/&ved=2ahUKEwjg8faBrOTxAhVtgP0HHVaFBD8QFjACegQICRAC&usg=AOvVaw3XDNLOmFsYXQpezZXyUoVr

Radijator

pre 3 godine

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.
(123, 14. jul 2021 11:34)

A to je druga prica, kao stari model da.
Ali kad je izašao nije bila ta cena. Opel ima tu foru sa preklapanjem prodaje novog i predhodnog modela.
I ovaj će da bude povoljan kad izadje sledeći.

urke

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?
(fensi_lik_vracar, 13. jul 2021 17:03)

Ubila ga je sa Astrom H, prodaja bolja, svi testovi na strani H modela...lako proverljivo.

Džeri

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.
(DEX, 14. jul 2021 08:15)

Nažalost. A još žalosnije - isto važi za muziku, film, hranu, garderobu…

Mika

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

SUV se kupuje jer je kraći od limuzina, malo duži od C segmenta, ima dosta više prostora nego C segment, kao i veći gepek. Dodaj da su pregledni, a viši klirens je super stvar po gradu. Ko ima decu, sve ove prednosti postaju još izraženije. Naravno da su drugi stabilniji, upravljiviji, lepši za vožnju, ali većina ne obraća pažnju na te stvari.

мирков

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)
По мени је још бољи 1.6 16v 116hp. Нема турбо, нема проблема. Једноставан и јефтин за одржавање и прелази милионче без већих проблема.

123

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..
(Radijator, 14. jul 2021 08:04)

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.

Radijator

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..

DEX

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.

realno

pre 3 godine

Pih... nit smrdi nit mirise.

Đornuti detalji sa drugih auta. Ispred vozaca copy-paste golfa 8. Kosina c stuba golfovska ...

Genericko izdanje gomile slicnih modela drugih proizvodjaca.

Dvobojna? Bljak.

U poslednje vreme jedino dizajnerski pogodjeno auto je pezo 208. Donekle i najnovija oktavija. Od golemih - diskaveri

Pre toga fiesta.

Ovo sve ostalo bezlicna bulumenta.

kako da ne

pre 3 godine

@Sasa
U Francuskoj i Italiji voze dosta male automobile, uglavnom starije i vec izudarane jer im je kultura u voznji slicna kao u Srbiji. I ne samo to nego i zbog kradja. Izudaranog 206 ili Punta nece bas da kradu, a i ti kad ga zakacis na parkingu nista strasno. Kod njih ti lik na motoru na semaforu kada se gura izmedju vozila polomi retrovizor, cesto i bez izvini nastavlja dalje. Tamo kada stanem na semafor odmah dugme i sklopim retrovizore. Kada sam isao turisticki u obe zemlje uzimao sam garazu u hotelima da mi ne izudaraju auto, ali i da ga ne ukradu. Voze male lomove jer moraju. A, ne sto hoce

Jare u mleku

pre 3 godine

Vozač
Delimično tačno. Najveća mana ovog automobila je težina. Ta težina je i kriva za loša ubrzanja i dinamiku. To bih nekako i podneo ali drugi minus je velika potrošnja. Isto zbog težine. Šteta, jer Astra J 1.4 turbo limuzina za oko 13000 je bila fenomenalna ponuda.

QwertyDGB

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

Nisi dobro razumeo, mislio sam na rastojanje od tla kod sedana i hatchbacka koje je danas mnogo manje i to jeste dobro ako se gleda aerodinamičnost i upravljivost. Ali je loše kad se vozi po rupčagama kao što vozimo mi u Srbiji a ni u Evropi nije puno bolje. Danas je SUV u B segmenetu udaljen od tla koliko su nekad bili Pežo 206 ili Fiat Punto, ali zato je novi Clio 20% više spušten do tla nego pre 15 godina. Zato ljudi biraju SUV koji je ima uporedivo rastojanje od tla kao automobili pre 20 godina ali ima višu i kabinu a to traži više materijala i višu cenu.

Džontra

pre 3 godine

Sjajno dizajniran prednji deo, lepa, sportska bočna silueta, ali zadnji kraj me previše podseća na Golfa 8, najružnijeg automobila u klasi još od Nissan Tiide.. Pre 20 god. sam vozio Astru G lep je bio za vožnju, ali su se uvek kvarile neke gluposti..

grobar

pre 3 godine

A sto i da ne bude glavni parametar pri kupovini dizajn, kad ljudi kupuju novo, u garanciji bar 5 god i bas ga briga.. Uostalom, nije da ima uvid u kvalitet necega sto se tek pojavilo, a kvalitet prethodnika ne mora nista da znaci. Prelepa je, pozadi i unutra itekako deluje da ima forica uzetih sa golfa 8 (pogotovo unutra), ali su dizajnerski po meni mnogo bolji posao od vw-a uradili, generalno se ne obazirem na te male slicnosti, sem ako nije bas skinut dizajn skroz..

sasa

pre 3 godine

@QwertyDGB

Za Italiju i Francusku znam iz prve ruke da ljudi voze male gradske autice po gradovima. Cesto je to 2 ili 3 automobil u porodici a vece koriste za izlete i odmore. Sto se tice parkinga u italiji parkiras u leru da mogu auto da ti poguraju ako kome zatreba i niko se ne potresa sto su sa svih mogucih strana izudarana. To je druga saobracajna kultura a pre svega finansijska neopterecenost. Sto se tice zgrada nisam vidio ni jednu novu zgradu da se prave bez parkinga mesta/garaze u zgradi. a uske ulice su u glavnom jednosmerne, mnoge od njih sa zabranom parkiranja. Kod nas haos u svemu uz to retko ko kupuje jedna kola za voznju po gradu druga za porodicne potrebe.

Vozač

pre 3 godine

@ Dnevni podsetnik: Ljudi još uvek kupuju Astru J u Srbiji kao nov auto.
(jcw, 13. jul 2021 17:49)
Astra j je prestala da se prodaje zaključno sa martom ove godine. Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.

ronin

pre 3 godine

Свиђа ми се и споља и изнутра, надам се да ће седан варијанта изгледати исто овако добро.

Petrolhead

pre 3 godine

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. (QwertyDGB, 13. jul 2021 20:39)

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

Зашто пише Опел, када је све од Пежо-Ситроен групе!? Некад си могао да бираш између Опела, Пежоа, Ситроена, а данас све исто ко Мидеа, Икеа, Вухан, Пухан, Вивакс, Пливакс... Разликују се ко кинески мобилни међусобно.

Popovicvl

pre 3 godine

Kupio sam novu Astru 1.5 CDTI sa 3 cilindra. Auto biram isključivo ko da više za manje para. Briga me za seljačke porive, samo me interesuje CENA. Astra me je u tom momentu kupila aerodinamikom koji naglašavaju. Mali marketinški detalj koji daje puno: manju potrošnju, manju buku, klizi kroz vazduh, sa 122 KS fabrička brzina 210 km/h!!! Profili vrata su kao kod E-klase. Ozbiljno! Debela 30 cm, sa duplim dihtunzima, sa plastičnim okvirima oko prozora koje na Megane i Golf NEMA!

Skepticizam na dizel motor sa tri cilindra pada čim se startuje motor. Ne čuje se u leru, ne čuje se u vožnji. Iskusan sam po pitanju dizela bar zadnjih 20 godina, ali ovo je za mene bilo iznenađenje po pitanju rada dizel motora. Potrošnja magistrala je oko 4,0 zavisi od dana, nervoze, vremenskih prilika, gužve. Auto put 4,0-5,0 litre.

Kud i kamo čujem u glavi neki cvrčak kad je hladan dan plastika se sprči, ništa novo u svetu auta, moglo je par sitnica da se odrade bolje koje ne koštaju ukupno 30 eura (svetlo u kaseti, kutija za naočare, da se džepovi u vratima presvuku sa tekstilom, naslon za ruke nazad...), ostalo za pohvalu.

Interesantno da su redizajnom Astre K najmanje dizajn korigovali, ali zato su motori komplet bili novi, svi. Vešanje je novo. Aerodinamika je još jednom korigovana, znači auto je u kompletu dosta poboljšan za razliku osnovnog modela. Sve u svemu zadovoljan 9,5/10.

blicko

pre 3 godine

nije lose ovo sve za 15000e, max 20000e u ful opremi i snaznijem motoru. sve preko toga je preskupo.
(Ivan, 13. jul 2021 18:40)

Pozdrav iz 2003.

Losmi

pre 3 godine

Prvo, samo je znak promenjen to vise nije Opel, to je Pezo. Drugo, cilj PSA je da forsira Pezo, tako da necete moci lako da kupite Opel. Trece cena ce biti visa samo zato sto ih manje ima a kvalitet nikakav. Opel je na evropskom trzistu pre dve godine bio 5 u evropi, sada je 12 i verovatno ce jos vise padati. To je znak da vise nece ljudi placati los kvalitet po visoj ceni! To su sve automobili koji se prave da traju do 5 godina i to je to- to je cilj PSA gupe i Stelantis grupe

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.
(T, 13. jul 2021 16:16) a srbija je trziste?!? Kad budes kupovao kola za jedno 20-30 godina ti kupi sta zelis a pusti coveka da bira po svom ukusu. Ne smaraj sa procentima

luminor

pre 3 godine

Cyberpunk totalni, svidja mi se.. uzeo bih ovog hibrida na lizing ako je recimo ucesce 5000, rata 250e.. vozis 5-6 godina i vratis (tj bacis)

Auto.BOY

pre 3 godine

Lep auto zaista. I vidi se slicnost sa 308-om, ali i dalje je ovo originalan Opel dizajn. Mada je meni licno 308 lepsa, a narocito 308sw. Primecujem ruzan detalj sa leve strane od centralnog disleja. Neka prazna plastika. Ne znam jesu li oni prirezi kao ventilacija. Lepse bi bilo da je tu nastavak displeja. Sve ostalo OK.

CoA

pre 3 godine

(Kaiser, 13. jul 2021 19:02)

Pojedinačno svaki daje toliko, a kada se upare istovremeno daju 180, drugim rečima "potiru" se snage. Mašinski, smer mehanika 🙂

dude

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41)

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.
(Bgd, 13. jul 2021 19:10)

od a do b može deda sa kobilom da te preveze. na tebi je da odlučiš kako i šta…

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!
(statuskan, 13. jul 2021 15:52)

Наравно мисли се на неку јаку опрему cosmo и сл. Лепе алу фелне 18, хром пакет, AFL биксенони, затамљена стакла, кожни ентеријер. Поготово су ми лепи каравани у таквој опреми. Не носе џабе име sports tourer.

Siniša

pre 3 godine

Izgleda da je lepota (estetika) postala ubedljivo najvažniji kriterijum kod automobila?
Ako nije upadljivo ružan za mene postoje samo dobri i loši, kao i skupi i manje skupi :)
Praktičnost se podrazumeva.

Biće da sam omatorio?

ciga

pre 3 godine

@kako da ne
Kako ti više ne dosadi da trubiš o tom DS-u,jedino što oni mogu pre Alfe ja da budu ugašeni jel to jedva da iko i kupuje https://carsalesbase.com/europe-ds/ pre nego me napadneš,daj neki dokumentovan demant a ne šta ti misliš o tome.

QwertyDGB

pre 3 godine

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.
(sasa, 13. jul 2021 19:16)

Jeste, sigurno u Italiji, Francuskoj, Grčkoj ili Španiji na onim malim uličicama proširuju parkinge. Možda u Kini, Rusiji i SAD imaju mesta za veći parking ali Evropa nema. Gradovi su građeni pre 2000 godina i nisu projektovani za automobile.

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. Danas npr Toyota C-HR ima isto rastojanje od tla kao Toyota Corolla od pre 15 godina. S druge strane, poslednji Renault Clio i Honda Civic HB se vuku po zemlji.

surovo realan

pre 3 godine

Meni izgleda vehunski jedino znajuci Peugeutovu politiku cena poslednjih godina cena ce joj biti paprena ova sa slika da da nije trocilindras ce biti preko 30k...

sasa

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.

Bgd

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41) 

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.

kako da ne

pre 3 godine

@jo
Mesto za najboljeg u klasi u PSA je rezervisano za DS model. Tako će DS4 biti top u klasi i premijum, a alfa tj guilieta odmah ispod. Možda ih i poravnjaju...Mada sumnjam jer su u PSA pre nastanka Stelantisa bas resili sa DS. Ne znam da li si video novi DS4, tesko da ce bolje uraditi Alfu pogotovo sto se tice luksuza u enterijeru. Nisam video auto u toj klasi, a da je tako luksuzno i lepo uradjen u enterijeru kao novi DS4. Novi DS9 isto top, sa DS7 su postigli i vece rezultate nego sto su ocekivali. I auto je vrhunski. DS3 Crossback takodje ide dobro. Tesko da ce francuzi dopustiti Alfi mesto iznad, iako im je kao i svima bitan profit.

tom pus

pre 3 godine

Nema nista bez Kadeta GSI- ja bajo moj!
(oscar, 13. jul 2021 14:59)

Zahvaljujemo se na glasu.

vozio ga davno...udoban ergonomski...i išao ko blesav..ha,ha..

Andorra

pre 3 godine

Enterier cistih linija kao u golfu ,volan predobar,sredishnji tunel odlicno izgleda odpozadi linija kao u golfu 8, ispred lepshe izgleda nego 8 koji ima tzv tuzan izgled koji nije bash pogodjen i treba vremena da se covek privikne .
Platforma od 308 koji je bolja od ona iz VAG grupe koja je upravlivija i stabilnija, motori osnovni 1.2 130 ks 20 vishe od Golfa ,prtlaznik sa 50 litra vishe od Golfa.Ova boja na slici je Pharo boja koja je besplatna kod 208 i dobro stoji Astri.E sad uz sve ovo ako je cena jedno 2000 do 3000 niza od golfa koji u Life opremi sa 1.0 tsi je oko 23000 onda ce ova Astra biti pun pogodak i bolja vrednost za pare ako nisi opterecen brendom, a percepcija ovde na Balkanu je da je ova Astra nemacki auto i to je blizu istine jer ce Peugeot ovaj auto setupovati sa nemackom poimanju automobila sa malo tvrdim veshanjem.
Sve u svemu meni se svidja bash takav kakvog su napravili.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?

Pravedni

pre 3 godine

Gol8 + Kia Ceed proporcije + Manta maska + A3 bokovi... Jos fali samo Citroen Znak ,salim se. Koliko li ce biti jeftinija od Pezoa 308-ice od koga je nastala

Gojko

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.

Opelaš

pre 3 godine

Nadam se da ima izolaciju ispod haube. Vozim astru J limuzinu, kupljena nova pre par godina. sve to lepo. Međutim....
Prve dve godine se nije čulo ništa kad se vozi, izolacija top. Posle tog perioda, da li se pojela izolacija u stubovima ili šta već čuje se vetar, čuje se motor. Usput kupljena nova iz salona bez izolacije ispod haube. Ej bre, i Ševrolet je ima. Čak se i tripujem da su je skinuli za nekoga i prodali meni bez izolacije. Pre neki dan prođe Vektra 2000 godište pored mene, milina jedna. Ne čuje se ni motor da radi, samo klizi kao elektro. Ja u šoku.

T

pre 3 godine

"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.

детелинара

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

Ауто индустрија је сконтала да треба да игра на карту људских комплекса, па зато имамо све веће аутомобиле у времену када се свет бори против загађења. Апсурд, али њих загађење нешто баш и не тангира много. Астра је прелепа, гледао сам и неке снимке сада на ЈТ. Контам да је уживо још лепша.

quattroporte

pre 3 godine

PSA razbija poslednjih godina. i ovo ce biti uspesan model. Meni licno smeta sto iz nekih uglova podseca na golfa ali mozda bi u drugoj boji od ove zute i utisak bio drugaciji.

statuskan

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!

Duca

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.

Aleksa

pre 3 godine

Ovo je kao kada Apple izbaci 3.5mm džek pa svi ostali požure da isprate potez. Dizajn preuzet od Nemaca i Francuza bez ikakvog ličnog pečata.

Stefan

pre 3 godine

Da sam Golf 8, tužio bih Opel! Inače bravo za PSA grupaciju. Vratiće nam Opel na lepe staze. Znam da nije tema ali žena se zaljubila u novu Moku, obzirom da ne primećuje automobile... dobar znak.

kiklop

pre 3 godine

Zadnji stopovi slicni kao na Golfu 8 a enterier 80% kao u novom golfu. Ovo mi se svidja ali iskreno. Posle duzeg vremena Astra je dopadljiva..

Argentto

pre 3 godine

Meni ovo na slikama izgleda fino..
Dovoljno drugacija, ali ne toliko da bude napadno i da srtci.
Sa druge strane, ovo na slikama je najjaci paket opreme, pitanje je kako ce izgledati uzivo u slabijim paketima opreme.

academicon

pre 3 godine

Opaa...vidimo se za 15 godina.
(Ivke, 13. jul 2021 11:29)

Sve razumem druže..tužno u suštini. Evo ja i gospođa dve dobre plate i još sa strane radimo koliko možemo i opet zafali (dva osnovca imamo) ... Evo za nova kola npr. Male su nam plate u Srbiji i to je to nema dalje. Da brojimo u hiljadama evra nas dvoje pa da kupim ovog opela na rate naravno ne bih ni osetio. Vozni park u bg je svake godine sve bolji ali ja ne kapiram odakle bre.
Ja se ubih od poštenog rada i opet polovnjak. Zaključak: idi u Nemačku.. Švicu.. pa ćeš imati za nov auto od tog istog poštenog rada... A meni se ne ide jer volim ovu zemlju ali država nam je katastrofa.

dads

pre 3 godine

Vozim prethodni model, auto super, poslije 5 godina nigdje tragova korištenja, stvarno fino i kvalitetno urađeno. Čekam novi Grandland face-lift, ali sad u razmatranje ulazi ponovo Astra samo u karavan verziji, mislim da će biti opasno dobra..pozz

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Iskreno, meni je ovo lepše i spolja i unutra od VW Golf Mk VIII, a nije da ne volim Golfa. Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija, ovo obećava odlične prodajne rezultate, jedva čekam da vidim cene i ponude u Srbiji. Ovak na prvu loptu, 10/10, samo da ne bude preskup diesel.

jo

pre 3 godine

Lepo uklopljen novi dizajnerski pravac Opela u novu liniju modela, slicno kao 308- dizan odgovara trenutku i moderan je! Enterijer OK sad se bez digitalne table ne moze zamisliti auto, mad ce jeftinije vrzije verovatno imati analognu tablu... Pezoov 1.2 benz je tu, kao i 1.5 blue HDi sto je odlicno, samo ne znam da li je ovaj 1.6 turbo motor koji se nudi u hibridu stari Opelov 1.6 turbo ili Pezov iz THP linije(bolje da je Opelov...). Sve u svemu, Astra odlicna, dizajnerski uspesna, sada se ceka ono najbolje u segmentu na PSA mehanici- nova Giulietta!!!:)

peca

pre 3 godine

Evo ih eksperti, sa cuvenim, lici na ovaj, onaj! Pa lici i na Juga, i na Ladu, ima 4 tocka, volan, brisace, sve isto! Na sta da lici, nego na neki drugi auto? Kad neko napravi auto koji ne lici ni na jedan, ili bolje reci ni na sta, Multipla, Prijus, onda su komentari tih isti, ruzno, uzas, ne bih ovo vozio ni mrtav (a vozi se crvenim Solarisom), sad ni ovo ne valja?! Auto izgleda odlicno, drugaciji od predhodnog modela, sto neki ne umeju da urade od '98, moderan je, pun tehnologije, kome se ne svidja, ima Golfa, oni su uvek isti!

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.

Jo

pre 3 godine

Konačno da vidimo kraj onim razjapljenim čeljustima i ogromnim jednodelnim maskama automobila. Nadam se da će ostali da slede ovaj trend.

Maldini

pre 3 godine

Kako nas muzu ovi proizvođači automobila. Automobili su sve sličniji i sve skuplji, a prodaju nam neku individualizaciju i personalizaciju vozila. Tj. ne nas, jer mi nemamo para za nove.

K

pre 3 godine

U zadnjoj rečenici piše nevjerovatna tvrdnja - ostaće na nivou cijene predhodnog modela!? Sadašnja Astra je najjeftiniji kompakt u segmentu. U drugom nivou opreme sa 130 ks košta na akcijama 16 500 eura. Ako ostane ovako, kupujem. Mada će sigurno biti nekih 3000 skuplje.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Prepakovan Peugeot 308, ali nova Astra odlicno izgleda. Tehno, savremeno, mozda cak i bolje od 308.
Cak i osnovni 1.2 motor ide dobro (sudeci po ranijim testovima), a gepek je sa 422 dm3 veoma pristojan.
Cena...ja bih zaista voleo da ostane na nivou starog modela, kao sto Nemci kazu, ali tesko...bas tesko.

xxyyzz

pre 3 godine

Tačno se prepoznaju obrisi i proporcije novog Peugeot 308, pošto je u suštinu prepakovana verzija istog. Mada mora se priznati da su veoma lepo i sa ukusom prepakovali ovu Astru, koji odmah postaje jedan od najlepših modela u klasi

Sun ce

pre 3 godine

Prethodna astra je u odnosu na njenu prethodnu bila kraća, dok je nova porasla za 4mm, šira je ali i niža, mada ima više prostora unutra i veći gepek.

Sonsi

pre 3 godine

Kinezi unistise evropsku kulturu
Prvo Volvo sad Astra a 308ca joj maceha malo lepsa
Zapadni jadni beli covece
Nigeria cevasplodjavati
Rasne nordijske lepotice
Ko zasnji nek utrne luck
Dixi

SM

pre 3 godine

Ovako na prvu izgleda super. Treba naravno vidjeti kako će izgledati u slabijim paketima opreme, ali mislim da je Opel (PSA) napravio dobar posao.
Inače svaka nova generacija Astre je potpuno novi model u odnosu na prethodni, tako je i sada.

Inače Opel se očigledno polako vraća. Corsa bilježi super rezultate u cijeloj Europi, šef Opela kaže da su im za novu Mokku narudžbe iznad očekivanja, i Crossland je tu negdje.

DA

pre 3 godine

Lepa je, samo me zanima ova "piano" crna prednja maska kako ce se ponasati od udarada kamcica. Takodje unutra ko je imao "piano" detalje po instrument tabli, zna odlicno sta se zove pakao. Doslovno svaki otisak prsta se vidi, a kada se obrise, prasina se vidi posle 7 minuta. O lakom grebanju necu ni da pricam.
Ostalo sve lepo.

Maldini

pre 3 godine

Kako nas muzu ovi proizvođači automobila. Automobili su sve sličniji i sve skuplji, a prodaju nam neku individualizaciju i personalizaciju vozila. Tj. ne nas, jer mi nemamo para za nove.

DA

pre 3 godine

Lepa je, samo me zanima ova "piano" crna prednja maska kako ce se ponasati od udarada kamcica. Takodje unutra ko je imao "piano" detalje po instrument tabli, zna odlicno sta se zove pakao. Doslovno svaki otisak prsta se vidi, a kada se obrise, prasina se vidi posle 7 minuta. O lakom grebanju necu ni da pricam.
Ostalo sve lepo.

peca

pre 3 godine

Evo ih eksperti, sa cuvenim, lici na ovaj, onaj! Pa lici i na Juga, i na Ladu, ima 4 tocka, volan, brisace, sve isto! Na sta da lici, nego na neki drugi auto? Kad neko napravi auto koji ne lici ni na jedan, ili bolje reci ni na sta, Multipla, Prijus, onda su komentari tih isti, ruzno, uzas, ne bih ovo vozio ni mrtav (a vozi se crvenim Solarisom), sad ni ovo ne valja?! Auto izgleda odlicno, drugaciji od predhodnog modela, sto neki ne umeju da urade od '98, moderan je, pun tehnologije, kome se ne svidja, ima Golfa, oni su uvek isti!

academicon

pre 3 godine

Opaa...vidimo se za 15 godina.
(Ivke, 13. jul 2021 11:29)

Sve razumem druže..tužno u suštini. Evo ja i gospođa dve dobre plate i još sa strane radimo koliko možemo i opet zafali (dva osnovca imamo) ... Evo za nova kola npr. Male su nam plate u Srbiji i to je to nema dalje. Da brojimo u hiljadama evra nas dvoje pa da kupim ovog opela na rate naravno ne bih ni osetio. Vozni park u bg je svake godine sve bolji ali ja ne kapiram odakle bre.
Ja se ubih od poštenog rada i opet polovnjak. Zaključak: idi u Nemačku.. Švicu.. pa ćeš imati za nov auto od tog istog poštenog rada... A meni se ne ide jer volim ovu zemlju ali država nam je katastrofa.

xxyyzz

pre 3 godine

Tačno se prepoznaju obrisi i proporcije novog Peugeot 308, pošto je u suštinu prepakovana verzija istog. Mada mora se priznati da su veoma lepo i sa ukusom prepakovali ovu Astru, koji odmah postaje jedan od najlepših modela u klasi

K

pre 3 godine

U zadnjoj rečenici piše nevjerovatna tvrdnja - ostaće na nivou cijene predhodnog modela!? Sadašnja Astra je najjeftiniji kompakt u segmentu. U drugom nivou opreme sa 130 ks košta na akcijama 16 500 eura. Ako ostane ovako, kupujem. Mada će sigurno biti nekih 3000 skuplje.

SM

pre 3 godine

Ovako na prvu izgleda super. Treba naravno vidjeti kako će izgledati u slabijim paketima opreme, ali mislim da je Opel (PSA) napravio dobar posao.
Inače svaka nova generacija Astre je potpuno novi model u odnosu na prethodni, tako je i sada.

Inače Opel se očigledno polako vraća. Corsa bilježi super rezultate u cijeloj Europi, šef Opela kaže da su im za novu Mokku narudžbe iznad očekivanja, i Crossland je tu negdje.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Prepakovan Peugeot 308, ali nova Astra odlicno izgleda. Tehno, savremeno, mozda cak i bolje od 308.
Cak i osnovni 1.2 motor ide dobro (sudeci po ranijim testovima), a gepek je sa 422 dm3 veoma pristojan.
Cena...ja bih zaista voleo da ostane na nivou starog modela, kao sto Nemci kazu, ali tesko...bas tesko.

Stefan

pre 3 godine

Da sam Golf 8, tužio bih Opel! Inače bravo za PSA grupaciju. Vratiće nam Opel na lepe staze. Znam da nije tema ali žena se zaljubila u novu Moku, obzirom da ne primećuje automobile... dobar znak.

sasa

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Iskreno, meni je ovo lepše i spolja i unutra od VW Golf Mk VIII, a nije da ne volim Golfa. Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija, ovo obećava odlične prodajne rezultate, jedva čekam da vidim cene i ponude u Srbiji. Ovak na prvu loptu, 10/10, samo da ne bude preskup diesel.

Bgd

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41) 

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.

Vozač

pre 3 godine

@ Dnevni podsetnik: Ljudi još uvek kupuju Astru J u Srbiji kao nov auto.
(jcw, 13. jul 2021 17:49)
Astra j je prestala da se prodaje zaključno sa martom ove godine. Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.

jo

pre 3 godine

Lepo uklopljen novi dizajnerski pravac Opela u novu liniju modela, slicno kao 308- dizan odgovara trenutku i moderan je! Enterijer OK sad se bez digitalne table ne moze zamisliti auto, mad ce jeftinije vrzije verovatno imati analognu tablu... Pezoov 1.2 benz je tu, kao i 1.5 blue HDi sto je odlicno, samo ne znam da li je ovaj 1.6 turbo motor koji se nudi u hibridu stari Opelov 1.6 turbo ili Pezov iz THP linije(bolje da je Opelov...). Sve u svemu, Astra odlicna, dizajnerski uspesna, sada se ceka ono najbolje u segmentu na PSA mehanici- nova Giulietta!!!:)

statuskan

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!

детелинара

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

Ауто индустрија је сконтала да треба да игра на карту људских комплекса, па зато имамо све веће аутомобиле у времену када се свет бори против загађења. Апсурд, али њих загађење нешто баш и не тангира много. Астра је прелепа, гледао сам и неке снимке сада на ЈТ. Контам да је уживо још лепша.

Popovicvl

pre 3 godine

Kupio sam novu Astru 1.5 CDTI sa 3 cilindra. Auto biram isključivo ko da više za manje para. Briga me za seljačke porive, samo me interesuje CENA. Astra me je u tom momentu kupila aerodinamikom koji naglašavaju. Mali marketinški detalj koji daje puno: manju potrošnju, manju buku, klizi kroz vazduh, sa 122 KS fabrička brzina 210 km/h!!! Profili vrata su kao kod E-klase. Ozbiljno! Debela 30 cm, sa duplim dihtunzima, sa plastičnim okvirima oko prozora koje na Megane i Golf NEMA!

Skepticizam na dizel motor sa tri cilindra pada čim se startuje motor. Ne čuje se u leru, ne čuje se u vožnji. Iskusan sam po pitanju dizela bar zadnjih 20 godina, ali ovo je za mene bilo iznenađenje po pitanju rada dizel motora. Potrošnja magistrala je oko 4,0 zavisi od dana, nervoze, vremenskih prilika, gužve. Auto put 4,0-5,0 litre.

Kud i kamo čujem u glavi neki cvrčak kad je hladan dan plastika se sprči, ništa novo u svetu auta, moglo je par sitnica da se odrade bolje koje ne koštaju ukupno 30 eura (svetlo u kaseti, kutija za naočare, da se džepovi u vratima presvuku sa tekstilom, naslon za ruke nazad...), ostalo za pohvalu.

Interesantno da su redizajnom Astre K najmanje dizajn korigovali, ali zato su motori komplet bili novi, svi. Vešanje je novo. Aerodinamika je još jednom korigovana, znači auto je u kompletu dosta poboljšan za razliku osnovnog modela. Sve u svemu zadovoljan 9,5/10.

quattroporte

pre 3 godine

PSA razbija poslednjih godina. i ovo ce biti uspesan model. Meni licno smeta sto iz nekih uglova podseca na golfa ali mozda bi u drugoj boji od ove zute i utisak bio drugaciji.

sasa

pre 3 godine

@QwertyDGB

Za Italiju i Francusku znam iz prve ruke da ljudi voze male gradske autice po gradovima. Cesto je to 2 ili 3 automobil u porodici a vece koriste za izlete i odmore. Sto se tice parkinga u italiji parkiras u leru da mogu auto da ti poguraju ako kome zatreba i niko se ne potresa sto su sa svih mogucih strana izudarana. To je druga saobracajna kultura a pre svega finansijska neopterecenost. Sto se tice zgrada nisam vidio ni jednu novu zgradu da se prave bez parkinga mesta/garaze u zgradi. a uske ulice su u glavnom jednosmerne, mnoge od njih sa zabranom parkiranja. Kod nas haos u svemu uz to retko ko kupuje jedna kola za voznju po gradu druga za porodicne potrebe.

dude

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41)

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.
(Bgd, 13. jul 2021 19:10)

od a do b može deda sa kobilom da te preveze. na tebi je da odlučiš kako i šta…

Opelaš

pre 3 godine

Nadam se da ima izolaciju ispod haube. Vozim astru J limuzinu, kupljena nova pre par godina. sve to lepo. Međutim....
Prve dve godine se nije čulo ništa kad se vozi, izolacija top. Posle tog perioda, da li se pojela izolacija u stubovima ili šta već čuje se vetar, čuje se motor. Usput kupljena nova iz salona bez izolacije ispod haube. Ej bre, i Ševrolet je ima. Čak se i tripujem da su je skinuli za nekoga i prodali meni bez izolacije. Pre neki dan prođe Vektra 2000 godište pored mene, milina jedna. Ne čuje se ni motor da radi, samo klizi kao elektro. Ja u šoku.

DEX

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.

Duca

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.

blicko

pre 3 godine

nije lose ovo sve za 15000e, max 20000e u ful opremi i snaznijem motoru. sve preko toga je preskupo.
(Ivan, 13. jul 2021 18:40)

Pozdrav iz 2003.

ronin

pre 3 godine

Свиђа ми се и споља и изнутра, надам се да ће седан варијанта изгледати исто овако добро.

Andorra

pre 3 godine

Enterier cistih linija kao u golfu ,volan predobar,sredishnji tunel odlicno izgleda odpozadi linija kao u golfu 8, ispred lepshe izgleda nego 8 koji ima tzv tuzan izgled koji nije bash pogodjen i treba vremena da se covek privikne .
Platforma od 308 koji je bolja od ona iz VAG grupe koja je upravlivija i stabilnija, motori osnovni 1.2 130 ks 20 vishe od Golfa ,prtlaznik sa 50 litra vishe od Golfa.Ova boja na slici je Pharo boja koja je besplatna kod 208 i dobro stoji Astri.E sad uz sve ovo ako je cena jedno 2000 do 3000 niza od golfa koji u Life opremi sa 1.0 tsi je oko 23000 onda ce ova Astra biti pun pogodak i bolja vrednost za pare ako nisi opterecen brendom, a percepcija ovde na Balkanu je da je ova Astra nemacki auto i to je blizu istine jer ce Peugeot ovaj auto setupovati sa nemackom poimanju automobila sa malo tvrdim veshanjem.
Sve u svemu meni se svidja bash takav kakvog su napravili.

Siniša

pre 3 godine

Izgleda da je lepota (estetika) postala ubedljivo najvažniji kriterijum kod automobila?
Ako nije upadljivo ružan za mene postoje samo dobri i loši, kao i skupi i manje skupi :)
Praktičnost se podrazumeva.

Biće da sam omatorio?

surovo realan

pre 3 godine

Meni izgleda vehunski jedino znajuci Peugeutovu politiku cena poslednjih godina cena ce joj biti paprena ova sa slika da da nije trocilindras ce biti preko 30k...

luminor

pre 3 godine

Cyberpunk totalni, svidja mi se.. uzeo bih ovog hibrida na lizing ako je recimo ucesce 5000, rata 250e.. vozis 5-6 godina i vratis (tj bacis)

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!
(statuskan, 13. jul 2021 15:52)

Наравно мисли се на неку јаку опрему cosmo и сл. Лепе алу фелне 18, хром пакет, AFL биксенони, затамљена стакла, кожни ентеријер. Поготово су ми лепи каравани у таквој опреми. Не носе џабе име sports tourer.

Jo

pre 3 godine

Konačno da vidimo kraj onim razjapljenim čeljustima i ogromnim jednodelnim maskama automobila. Nadam se da će ostali da slede ovaj trend.

Mika

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

SUV se kupuje jer je kraći od limuzina, malo duži od C segmenta, ima dosta više prostora nego C segment, kao i veći gepek. Dodaj da su pregledni, a viši klirens je super stvar po gradu. Ko ima decu, sve ove prednosti postaju još izraženije. Naravno da su drugi stabilniji, upravljiviji, lepši za vožnju, ali većina ne obraća pažnju na te stvari.

tom pus

pre 3 godine

Nema nista bez Kadeta GSI- ja bajo moj!
(oscar, 13. jul 2021 14:59)

Zahvaljujemo se na glasu.

vozio ga davno...udoban ergonomski...i išao ko blesav..ha,ha..

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.
(T, 13. jul 2021 16:16) a srbija je trziste?!? Kad budes kupovao kola za jedno 20-30 godina ti kupi sta zelis a pusti coveka da bira po svom ukusu. Ne smaraj sa procentima

123

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..
(Radijator, 14. jul 2021 08:04)

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.

Džeri

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.
(DEX, 14. jul 2021 08:15)

Nažalost. A još žalosnije - isto važi za muziku, film, hranu, garderobu…

Sun ce

pre 3 godine

Prethodna astra je u odnosu na njenu prethodnu bila kraća, dok je nova porasla za 4mm, šira je ali i niža, mada ima više prostora unutra i veći gepek.

Argentto

pre 3 godine

Meni ovo na slikama izgleda fino..
Dovoljno drugacija, ali ne toliko da bude napadno i da srtci.
Sa druge strane, ovo na slikama je najjaci paket opreme, pitanje je kako ce izgledati uzivo u slabijim paketima opreme.

QwertyDGB

pre 3 godine

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.
(sasa, 13. jul 2021 19:16)

Jeste, sigurno u Italiji, Francuskoj, Grčkoj ili Španiji na onim malim uličicama proširuju parkinge. Možda u Kini, Rusiji i SAD imaju mesta za veći parking ali Evropa nema. Gradovi su građeni pre 2000 godina i nisu projektovani za automobile.

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. Danas npr Toyota C-HR ima isto rastojanje od tla kao Toyota Corolla od pre 15 godina. S druge strane, poslednji Renault Clio i Honda Civic HB se vuku po zemlji.

dads

pre 3 godine

Vozim prethodni model, auto super, poslije 5 godina nigdje tragova korištenja, stvarno fino i kvalitetno urađeno. Čekam novi Grandland face-lift, ali sad u razmatranje ulazi ponovo Astra samo u karavan verziji, mislim da će biti opasno dobra..pozz

T

pre 3 godine

"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

Зашто пише Опел, када је све од Пежо-Ситроен групе!? Некад си могао да бираш између Опела, Пежоа, Ситроена, а данас све исто ко Мидеа, Икеа, Вухан, Пухан, Вивакс, Пливакс... Разликују се ко кинески мобилни међусобно.

CoA

pre 3 godine

(Kaiser, 13. jul 2021 19:02)

Pojedinačno svaki daje toliko, a kada se upare istovremeno daju 180, drugim rečima "potiru" se snage. Mašinski, smer mehanika 🙂

kako da ne

pre 3 godine

@Sasa
U Francuskoj i Italiji voze dosta male automobile, uglavnom starije i vec izudarane jer im je kultura u voznji slicna kao u Srbiji. I ne samo to nego i zbog kradja. Izudaranog 206 ili Punta nece bas da kradu, a i ti kad ga zakacis na parkingu nista strasno. Kod njih ti lik na motoru na semaforu kada se gura izmedju vozila polomi retrovizor, cesto i bez izvini nastavlja dalje. Tamo kada stanem na semafor odmah dugme i sklopim retrovizore. Kada sam isao turisticki u obe zemlje uzimao sam garazu u hotelima da mi ne izudaraju auto, ali i da ga ne ukradu. Voze male lomove jer moraju. A, ne sto hoce

Auto.BOY

pre 3 godine

Lep auto zaista. I vidi se slicnost sa 308-om, ali i dalje je ovo originalan Opel dizajn. Mada je meni licno 308 lepsa, a narocito 308sw. Primecujem ruzan detalj sa leve strane od centralnog disleja. Neka prazna plastika. Ne znam jesu li oni prirezi kao ventilacija. Lepse bi bilo da je tu nastavak displeja. Sve ostalo OK.

Petrolhead

pre 3 godine

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. (QwertyDGB, 13. jul 2021 20:39)

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.

ciga

pre 3 godine

@kako da ne
Kako ti više ne dosadi da trubiš o tom DS-u,jedino što oni mogu pre Alfe ja da budu ugašeni jel to jedva da iko i kupuje https://carsalesbase.com/europe-ds/ pre nego me napadneš,daj neki dokumentovan demant a ne šta ti misliš o tome.

grobar

pre 3 godine

A sto i da ne bude glavni parametar pri kupovini dizajn, kad ljudi kupuju novo, u garanciji bar 5 god i bas ga briga.. Uostalom, nije da ima uvid u kvalitet necega sto se tek pojavilo, a kvalitet prethodnika ne mora nista da znaci. Prelepa je, pozadi i unutra itekako deluje da ima forica uzetih sa golfa 8 (pogotovo unutra), ali su dizajnerski po meni mnogo bolji posao od vw-a uradili, generalno se ne obazirem na te male slicnosti, sem ako nije bas skinut dizajn skroz..

Jare u mleku

pre 3 godine

Vozač
Delimično tačno. Najveća mana ovog automobila je težina. Ta težina je i kriva za loša ubrzanja i dinamiku. To bih nekako i podneo ali drugi minus je velika potrošnja. Isto zbog težine. Šteta, jer Astra J 1.4 turbo limuzina za oko 13000 je bila fenomenalna ponuda.

kiklop

pre 3 godine

Zadnji stopovi slicni kao na Golfu 8 a enterier 80% kao u novom golfu. Ovo mi se svidja ali iskreno. Posle duzeg vremena Astra je dopadljiva..

QwertyDGB

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

Nisi dobro razumeo, mislio sam na rastojanje od tla kod sedana i hatchbacka koje je danas mnogo manje i to jeste dobro ako se gleda aerodinamičnost i upravljivost. Ali je loše kad se vozi po rupčagama kao što vozimo mi u Srbiji a ni u Evropi nije puno bolje. Danas je SUV u B segmenetu udaljen od tla koliko su nekad bili Pežo 206 ili Fiat Punto, ali zato je novi Clio 20% više spušten do tla nego pre 15 godina. Zato ljudi biraju SUV koji je ima uporedivo rastojanje od tla kao automobili pre 20 godina ali ima višu i kabinu a to traži više materijala i višu cenu.

Sonsi

pre 3 godine

Kinezi unistise evropsku kulturu
Prvo Volvo sad Astra a 308ca joj maceha malo lepsa
Zapadni jadni beli covece
Nigeria cevasplodjavati
Rasne nordijske lepotice
Ko zasnji nek utrne luck
Dixi

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?

мирков

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)
По мени је још бољи 1.6 16v 116hp. Нема турбо, нема проблема. Једноставан и јефтин за одржавање и прелази милионче без већих проблема.

Pravedni

pre 3 godine

Gol8 + Kia Ceed proporcije + Manta maska + A3 bokovi... Jos fali samo Citroen Znak ,salim se. Koliko li ce biti jeftinija od Pezoa 308-ice od koga je nastala

Gojko

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.

Džontra

pre 3 godine

Sjajno dizajniran prednji deo, lepa, sportska bočna silueta, ali zadnji kraj me previše podseća na Golfa 8, najružnijeg automobila u klasi još od Nissan Tiide.. Pre 20 god. sam vozio Astru G lep je bio za vožnju, ali su se uvek kvarile neke gluposti..

Radijator

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..

Radijator

pre 3 godine

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.
(123, 14. jul 2021 11:34)

A to je druga prica, kao stari model da.
Ali kad je izašao nije bila ta cena. Opel ima tu foru sa preklapanjem prodaje novog i predhodnog modela.
I ovaj će da bude povoljan kad izadje sledeći.

kako da ne

pre 3 godine

@jo
Mesto za najboljeg u klasi u PSA je rezervisano za DS model. Tako će DS4 biti top u klasi i premijum, a alfa tj guilieta odmah ispod. Možda ih i poravnjaju...Mada sumnjam jer su u PSA pre nastanka Stelantisa bas resili sa DS. Ne znam da li si video novi DS4, tesko da ce bolje uraditi Alfu pogotovo sto se tice luksuza u enterijeru. Nisam video auto u toj klasi, a da je tako luksuzno i lepo uradjen u enterijeru kao novi DS4. Novi DS9 isto top, sa DS7 su postigli i vece rezultate nego sto su ocekivali. I auto je vrhunski. DS3 Crossback takodje ide dobro. Tesko da ce francuzi dopustiti Alfi mesto iznad, iako im je kao i svima bitan profit.

Losmi

pre 3 godine

Prvo, samo je znak promenjen to vise nije Opel, to je Pezo. Drugo, cilj PSA je da forsira Pezo, tako da necete moci lako da kupite Opel. Trece cena ce biti visa samo zato sto ih manje ima a kvalitet nikakav. Opel je na evropskom trzistu pre dve godine bio 5 u evropi, sada je 12 i verovatno ce jos vise padati. To je znak da vise nece ljudi placati los kvalitet po visoj ceni! To su sve automobili koji se prave da traju do 5 godina i to je to- to je cilj PSA gupe i Stelantis grupe

realno

pre 3 godine

Pih... nit smrdi nit mirise.

Đornuti detalji sa drugih auta. Ispred vozaca copy-paste golfa 8. Kosina c stuba golfovska ...

Genericko izdanje gomile slicnih modela drugih proizvodjaca.

Dvobojna? Bljak.

U poslednje vreme jedino dizajnerski pogodjeno auto je pezo 208. Donekle i najnovija oktavija. Od golemih - diskaveri

Pre toga fiesta.

Ovo sve ostalo bezlicna bulumenta.

Aleksa

pre 3 godine

Ovo je kao kada Apple izbaci 3.5mm džek pa svi ostali požure da isprate potez. Dizajn preuzet od Nemaca i Francuza bez ikakvog ličnog pečata.

ciga

pre 3 godine

@urke
Može neki dokaz za tu tvrdnju? Ako pogledamo ove brojke lako je zaključiti da niti u jednoj godini proizvodnje niti jedan model Astre nije prodat u više primeraka od tada aktuelnog Golfa. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-golf/&ved=2ahUKEwil1JDEquTxAhUHgP0HHYA0DZcQFjAJegQIEBAC&usg=AOvVaw2hrLPqVC7jNj-9zRZEMKNe&cshid=1626326598942 evo i za astru https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-opel-astra/&ved=2ahUKEwjg8faBrOTxAhVtgP0HHVaFBD8QFjACegQICRAC&usg=AOvVaw3XDNLOmFsYXQpezZXyUoVr

urke

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?
(fensi_lik_vracar, 13. jul 2021 17:03)

Ubila ga je sa Astrom H, prodaja bolja, svi testovi na strani H modela...lako proverljivo.

Sonsi

pre 3 godine

Kinezi unistise evropsku kulturu
Prvo Volvo sad Astra a 308ca joj maceha malo lepsa
Zapadni jadni beli covece
Nigeria cevasplodjavati
Rasne nordijske lepotice
Ko zasnji nek utrne luck
Dixi

Losmi

pre 3 godine

Prvo, samo je znak promenjen to vise nije Opel, to je Pezo. Drugo, cilj PSA je da forsira Pezo, tako da necete moci lako da kupite Opel. Trece cena ce biti visa samo zato sto ih manje ima a kvalitet nikakav. Opel je na evropskom trzistu pre dve godine bio 5 u evropi, sada je 12 i verovatno ce jos vise padati. To je znak da vise nece ljudi placati los kvalitet po visoj ceni! To su sve automobili koji se prave da traju do 5 godina i to je to- to je cilj PSA gupe i Stelantis grupe

Gojko

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.

Radijator

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..

realno

pre 3 godine

Pih... nit smrdi nit mirise.

Đornuti detalji sa drugih auta. Ispred vozaca copy-paste golfa 8. Kosina c stuba golfovska ...

Genericko izdanje gomile slicnih modela drugih proizvodjaca.

Dvobojna? Bljak.

U poslednje vreme jedino dizajnerski pogodjeno auto je pezo 208. Donekle i najnovija oktavija. Od golemih - diskaveri

Pre toga fiesta.

Ovo sve ostalo bezlicna bulumenta.

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.

Aleksa

pre 3 godine

Ovo je kao kada Apple izbaci 3.5mm džek pa svi ostali požure da isprate potez. Dizajn preuzet od Nemaca i Francuza bez ikakvog ličnog pečata.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?

Pravedni

pre 3 godine

Gol8 + Kia Ceed proporcije + Manta maska + A3 bokovi... Jos fali samo Citroen Znak ,salim se. Koliko li ce biti jeftinija od Pezoa 308-ice od koga je nastala

Фактор мира и стабилности

pre 3 godine

Зашто пише Опел, када је све од Пежо-Ситроен групе!? Некад си могао да бираш између Опела, Пежоа, Ситроена, а данас све исто ко Мидеа, Икеа, Вухан, Пухан, Вивакс, Пливакс... Разликују се ко кинески мобилни међусобно.

Duca

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.

Petrolhead

pre 3 godine

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. (QwertyDGB, 13. jul 2021 20:39)

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.

kako da ne

pre 3 godine

@jo
Mesto za najboljeg u klasi u PSA je rezervisano za DS model. Tako će DS4 biti top u klasi i premijum, a alfa tj guilieta odmah ispod. Možda ih i poravnjaju...Mada sumnjam jer su u PSA pre nastanka Stelantisa bas resili sa DS. Ne znam da li si video novi DS4, tesko da ce bolje uraditi Alfu pogotovo sto se tice luksuza u enterijeru. Nisam video auto u toj klasi, a da je tako luksuzno i lepo uradjen u enterijeru kao novi DS4. Novi DS9 isto top, sa DS7 su postigli i vece rezultate nego sto su ocekivali. I auto je vrhunski. DS3 Crossback takodje ide dobro. Tesko da ce francuzi dopustiti Alfi mesto iznad, iako im je kao i svima bitan profit.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.
(T, 13. jul 2021 16:16) a srbija je trziste?!? Kad budes kupovao kola za jedno 20-30 godina ti kupi sta zelis a pusti coveka da bira po svom ukusu. Ne smaraj sa procentima

jo

pre 3 godine

Lepo uklopljen novi dizajnerski pravac Opela u novu liniju modela, slicno kao 308- dizan odgovara trenutku i moderan je! Enterijer OK sad se bez digitalne table ne moze zamisliti auto, mad ce jeftinije vrzije verovatno imati analognu tablu... Pezoov 1.2 benz je tu, kao i 1.5 blue HDi sto je odlicno, samo ne znam da li je ovaj 1.6 turbo motor koji se nudi u hibridu stari Opelov 1.6 turbo ili Pezov iz THP linije(bolje da je Opelov...). Sve u svemu, Astra odlicna, dizajnerski uspesna, sada se ceka ono najbolje u segmentu na PSA mehanici- nova Giulietta!!!:)

peca

pre 3 godine

Evo ih eksperti, sa cuvenim, lici na ovaj, onaj! Pa lici i na Juga, i na Ladu, ima 4 tocka, volan, brisace, sve isto! Na sta da lici, nego na neki drugi auto? Kad neko napravi auto koji ne lici ni na jedan, ili bolje reci ni na sta, Multipla, Prijus, onda su komentari tih isti, ruzno, uzas, ne bih ovo vozio ni mrtav (a vozi se crvenim Solarisom), sad ni ovo ne valja?! Auto izgleda odlicno, drugaciji od predhodnog modela, sto neki ne umeju da urade od '98, moderan je, pun tehnologije, kome se ne svidja, ima Golfa, oni su uvek isti!

Stefan

pre 3 godine

Da sam Golf 8, tužio bih Opel! Inače bravo za PSA grupaciju. Vratiće nam Opel na lepe staze. Znam da nije tema ali žena se zaljubila u novu Moku, obzirom da ne primećuje automobile... dobar znak.

Maldini

pre 3 godine

Kako nas muzu ovi proizvođači automobila. Automobili su sve sličniji i sve skuplji, a prodaju nam neku individualizaciju i personalizaciju vozila. Tj. ne nas, jer mi nemamo para za nove.

DA

pre 3 godine

Lepa je, samo me zanima ova "piano" crna prednja maska kako ce se ponasati od udarada kamcica. Takodje unutra ko je imao "piano" detalje po instrument tabli, zna odlicno sta se zove pakao. Doslovno svaki otisak prsta se vidi, a kada se obrise, prasina se vidi posle 7 minuta. O lakom grebanju necu ni da pricam.
Ostalo sve lepo.

T

pre 3 godine

"Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija"
To mozda za trziste u Srbiji. U Evropi, dizel je pao na 23% trzista (Jan-Mar 2021), s tendencijom daljeg pada (20% pad u odnosu na proslu godinu). Pobednicka kombinacija pre moze da bude plug-in hibrid, s obzirom da je to trziste koje raste.

dude

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41)

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.
(Bgd, 13. jul 2021 19:10)

od a do b može deda sa kobilom da te preveze. na tebi je da odlučiš kako i šta…

мирков

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)
По мени је још бољи 1.6 16v 116hp. Нема турбо, нема проблема. Једноставан и јефтин за одржавање и прелази милионче без већих проблема.

luminor

pre 3 godine

Cyberpunk totalni, svidja mi se.. uzeo bih ovog hibrida na lizing ako je recimo ucesce 5000, rata 250e.. vozis 5-6 godina i vratis (tj bacis)

academicon

pre 3 godine

Opaa...vidimo se za 15 godina.
(Ivke, 13. jul 2021 11:29)

Sve razumem druže..tužno u suštini. Evo ja i gospođa dve dobre plate i još sa strane radimo koliko možemo i opet zafali (dva osnovca imamo) ... Evo za nova kola npr. Male su nam plate u Srbiji i to je to nema dalje. Da brojimo u hiljadama evra nas dvoje pa da kupim ovog opela na rate naravno ne bih ni osetio. Vozni park u bg je svake godine sve bolji ali ja ne kapiram odakle bre.
Ja se ubih od poštenog rada i opet polovnjak. Zaključak: idi u Nemačku.. Švicu.. pa ćeš imati za nov auto od tog istog poštenog rada... A meni se ne ide jer volim ovu zemlju ali država nam je katastrofa.

kako da ne

pre 3 godine

@Sasa
U Francuskoj i Italiji voze dosta male automobile, uglavnom starije i vec izudarane jer im je kultura u voznji slicna kao u Srbiji. I ne samo to nego i zbog kradja. Izudaranog 206 ili Punta nece bas da kradu, a i ti kad ga zakacis na parkingu nista strasno. Kod njih ti lik na motoru na semaforu kada se gura izmedju vozila polomi retrovizor, cesto i bez izvini nastavlja dalje. Tamo kada stanem na semafor odmah dugme i sklopim retrovizore. Kada sam isao turisticki u obe zemlje uzimao sam garazu u hotelima da mi ne izudaraju auto, ali i da ga ne ukradu. Voze male lomove jer moraju. A, ne sto hoce

xxyyzz

pre 3 godine

Tačno se prepoznaju obrisi i proporcije novog Peugeot 308, pošto je u suštinu prepakovana verzija istog. Mada mora se priznati da su veoma lepo i sa ukusom prepakovali ovu Astru, koji odmah postaje jedan od najlepših modela u klasi

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Iskreno, meni je ovo lepše i spolja i unutra od VW Golf Mk VIII, a nije da ne volim Golfa. Plus diesel u ponudi, pobednička kombinacija, ovo obećava odlične prodajne rezultate, jedva čekam da vidim cene i ponude u Srbiji. Ovak na prvu loptu, 10/10, samo da ne bude preskup diesel.

Opelaš

pre 3 godine

Nadam se da ima izolaciju ispod haube. Vozim astru J limuzinu, kupljena nova pre par godina. sve to lepo. Međutim....
Prve dve godine se nije čulo ništa kad se vozi, izolacija top. Posle tog perioda, da li se pojela izolacija u stubovima ili šta već čuje se vetar, čuje se motor. Usput kupljena nova iz salona bez izolacije ispod haube. Ej bre, i Ševrolet je ima. Čak se i tripujem da su je skinuli za nekoga i prodali meni bez izolacije. Pre neki dan prođe Vektra 2000 godište pored mene, milina jedna. Ne čuje se ni motor da radi, samo klizi kao elektro. Ja u šoku.

SM

pre 3 godine

Ovako na prvu izgleda super. Treba naravno vidjeti kako će izgledati u slabijim paketima opreme, ali mislim da je Opel (PSA) napravio dobar posao.
Inače svaka nova generacija Astre je potpuno novi model u odnosu na prethodni, tako je i sada.

Inače Opel se očigledno polako vraća. Corsa bilježi super rezultate u cijeloj Europi, šef Opela kaže da su im za novu Mokku narudžbe iznad očekivanja, i Crossland je tu negdje.

sasa

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.

urke

pre 3 godine

@Kao neko ko se loži i balavi na VW - samo ću reći nek se čuva Golf, dolaze mu tužni dani.
(Milan, 13. jul 2021 15:40)Koji put po redu Astra ubija golfa?
(fensi_lik_vracar, 13. jul 2021 17:03)

Ubila ga je sa Astrom H, prodaja bolja, svi testovi na strani H modela...lako proverljivo.

statuskan

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!

Bgd

pre 3 godine

Deluje retro, robusno i generički. Maska napred ima tužnu ekspresiju. Anemično. PSA u Pežou ipak zadržavaju premijum dizajn dok mi se čini da Opel sklanjaju malo u drugi plan. Može Opel to mnogo bolje.
(Gojko, 13. jul 2021 17:41) 

Ajde! Sunce ti poljubim, kao da je umetnička slika u pitanju a ne auto čija je primarna namena da te preveze od tačke A do tačke B.

DEX

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.

ronin

pre 3 godine

Свиђа ми се и споља и изнутра, надам се да ће седан варијанта изгледати исто овако добро.

Jo

pre 3 godine

Konačno da vidimo kraj onim razjapljenim čeljustima i ogromnim jednodelnim maskama automobila. Nadam se da će ostali da slede ovaj trend.

Andorra

pre 3 godine

Enterier cistih linija kao u golfu ,volan predobar,sredishnji tunel odlicno izgleda odpozadi linija kao u golfu 8, ispred lepshe izgleda nego 8 koji ima tzv tuzan izgled koji nije bash pogodjen i treba vremena da se covek privikne .
Platforma od 308 koji je bolja od ona iz VAG grupe koja je upravlivija i stabilnija, motori osnovni 1.2 130 ks 20 vishe od Golfa ,prtlaznik sa 50 litra vishe od Golfa.Ova boja na slici je Pharo boja koja je besplatna kod 208 i dobro stoji Astri.E sad uz sve ovo ako je cena jedno 2000 do 3000 niza od golfa koji u Life opremi sa 1.0 tsi je oko 23000 onda ce ova Astra biti pun pogodak i bolja vrednost za pare ako nisi opterecen brendom, a percepcija ovde na Balkanu je da je ova Astra nemacki auto i to je blizu istine jer ce Peugeot ovaj auto setupovati sa nemackom poimanju automobila sa malo tvrdim veshanjem.
Sve u svemu meni se svidja bash takav kakvog su napravili.

ciga

pre 3 godine

@kako da ne
Kako ti više ne dosadi da trubiš o tom DS-u,jedino što oni mogu pre Alfe ja da budu ugašeni jel to jedva da iko i kupuje https://carsalesbase.com/europe-ds/ pre nego me napadneš,daj neki dokumentovan demant a ne šta ti misliš o tome.

K

pre 3 godine

U zadnjoj rečenici piše nevjerovatna tvrdnja - ostaće na nivou cijene predhodnog modela!? Sadašnja Astra je najjeftiniji kompakt u segmentu. U drugom nivou opreme sa 130 ks košta na akcijama 16 500 eura. Ako ostane ovako, kupujem. Mada će sigurno biti nekih 3000 skuplje.

Vozač

pre 3 godine

@ Dnevni podsetnik: Ljudi još uvek kupuju Astru J u Srbiji kao nov auto.
(jcw, 13. jul 2021 17:49)
Astra j je prestala da se prodaje zaključno sa martom ove godine. Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.

Džontra

pre 3 godine

Sjajno dizajniran prednji deo, lepa, sportska bočna silueta, ali zadnji kraj me previše podseća na Golfa 8, najružnijeg automobila u klasi još od Nissan Tiide.. Pre 20 god. sam vozio Astru G lep je bio za vožnju, ali su se uvek kvarile neke gluposti..

Mika

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

SUV se kupuje jer je kraći od limuzina, malo duži od C segmenta, ima dosta više prostora nego C segment, kao i veći gepek. Dodaj da su pregledni, a viši klirens je super stvar po gradu. Ko ima decu, sve ove prednosti postaju još izraženije. Naravno da su drugi stabilniji, upravljiviji, lepši za vožnju, ali većina ne obraća pažnju na te stvari.

tom pus

pre 3 godine

Nema nista bez Kadeta GSI- ja bajo moj!
(oscar, 13. jul 2021 14:59)

Zahvaljujemo se na glasu.

vozio ga davno...udoban ergonomski...i išao ko blesav..ha,ha..

Sun ce

pre 3 godine

Prethodna astra je u odnosu na njenu prethodnu bila kraća, dok je nova porasla za 4mm, šira je ali i niža, mada ima više prostora unutra i veći gepek.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Prepakovan Peugeot 308, ali nova Astra odlicno izgleda. Tehno, savremeno, mozda cak i bolje od 308.
Cak i osnovni 1.2 motor ide dobro (sudeci po ranijim testovima), a gepek je sa 422 dm3 veoma pristojan.
Cena...ja bih zaista voleo da ostane na nivou starog modela, kao sto Nemci kazu, ali tesko...bas tesko.

kiklop

pre 3 godine

Zadnji stopovi slicni kao na Golfu 8 a enterier 80% kao u novom golfu. Ovo mi se svidja ali iskreno. Posle duzeg vremena Astra je dopadljiva..

dads

pre 3 godine

Vozim prethodni model, auto super, poslije 5 godina nigdje tragova korištenja, stvarno fino i kvalitetno urađeno. Čekam novi Grandland face-lift, ali sad u razmatranje ulazi ponovo Astra samo u karavan verziji, mislim da će biti opasno dobra..pozz

QwertyDGB

pre 3 godine

A mozda nije do autoindustrije vec do Srbije? Mi i dalje gradimo po standardima iz 1965 gde su se garaze, parking mesta, ulice i ceste pravile za fice i stojadine. A svet zivi 2021 i ne mari sto neko u bg ima premalu garazu da utera svoja kola ili sto nam fali parking mesta i kulture saobracaja.
(sasa, 13. jul 2021 19:16)

Jeste, sigurno u Italiji, Francuskoj, Grčkoj ili Španiji na onim malim uličicama proširuju parkinge. Možda u Kini, Rusiji i SAD imaju mesta za veći parking ali Evropa nema. Gradovi su građeni pre 2000 godina i nisu projektovani za automobile.

Takođe, automobilska industrija namerno spušta automobile kako bi primorala veći broj kupaca da uzme SUV koji je uvek skuplji. Danas npr Toyota C-HR ima isto rastojanje od tla kao Toyota Corolla od pre 15 godina. S druge strane, poslednji Renault Clio i Honda Civic HB se vuku po zemlji.

Auto.BOY

pre 3 godine

Lep auto zaista. I vidi se slicnost sa 308-om, ali i dalje je ovo originalan Opel dizajn. Mada je meni licno 308 lepsa, a narocito 308sw. Primecujem ruzan detalj sa leve strane od centralnog disleja. Neka prazna plastika. Ne znam jesu li oni prirezi kao ventilacija. Lepse bi bilo da je tu nastavak displeja. Sve ostalo OK.

мирков

pre 3 godine

Лепа и модерна и у складу са временом. Али за мене ће Астра Ј бити савршенство дизајна Опела.
(мирков, 13. jul 2021 13:00)

Slažem se, i danas kada vidiš astru J odudara dizajnom od svih automobila, prelep automobil!
(statuskan, 13. jul 2021 15:52)

Наравно мисли се на неку јаку опрему cosmo и сл. Лепе алу фелне 18, хром пакет, AFL биксенони, затамљена стакла, кожни ентеријер. Поготово су ми лепи каравани у таквој опреми. Не носе џабе име sports tourer.

sasa

pre 3 godine

@QwertyDGB

Za Italiju i Francusku znam iz prve ruke da ljudi voze male gradske autice po gradovima. Cesto je to 2 ili 3 automobil u porodici a vece koriste za izlete i odmore. Sto se tice parkinga u italiji parkiras u leru da mogu auto da ti poguraju ako kome zatreba i niko se ne potresa sto su sa svih mogucih strana izudarana. To je druga saobracajna kultura a pre svega finansijska neopterecenost. Sto se tice zgrada nisam vidio ni jednu novu zgradu da se prave bez parkinga mesta/garaze u zgradi. a uske ulice su u glavnom jednosmerne, mnoge od njih sa zabranom parkiranja. Kod nas haos u svemu uz to retko ko kupuje jedna kola za voznju po gradu druga za porodicne potrebe.

детелинара

pre 3 godine

Automobili sve veći i veći, mesta u gradovima sve manje i manje, dokle će autoindustriji polaziti za rukom da od prevoznog sredstva pravi statusni simbol, pa ljudi kupuju sve veće, brže i realno manje upotrebljive automobile od prethodnih? Moja rođaka ima garažu u centru beograda, a auto stoji na ulici, jer je ulaz u garažu uvek delimično ili potpuno blokiran parkiranim vozilima, a da se iz garaže istera veliki auto (sličan ovoj astri) treba mesta kojeg nema. Kada će ljudi shvatiti šta auto industrija radi i početi da voze automobile koji su im dovoljni za ono za šta se koriste, a ne da u patnji da pokažu status pune džepove auto fabrikama i prave nesnosne gužve u gradu? O snazi motora i upotrebljivoj snazi i ograničenjima brzine, neću ni da pričam... Slična je priča i sa mobilnim telefonima, ali bar koštaju tridesetak puta manje.
(Duca, 13. jul 2021 14:05)

Ауто индустрија је сконтала да треба да игра на карту људских комплекса, па зато имамо све веће аутомобиле у времену када се свет бори против загађења. Апсурд, али њих загађење нешто баш и не тангира много. Астра је прелепа, гледао сам и неке снимке сада на ЈТ. Контам да је уживо још лепша.

quattroporte

pre 3 godine

PSA razbija poslednjih godina. i ovo ce biti uspesan model. Meni licno smeta sto iz nekih uglova podseca na golfa ali mozda bi u drugoj boji od ove zute i utisak bio drugaciji.

blicko

pre 3 godine

nije lose ovo sve za 15000e, max 20000e u ful opremi i snaznijem motoru. sve preko toga je preskupo.
(Ivan, 13. jul 2021 18:40)

Pozdrav iz 2003.

Popovicvl

pre 3 godine

Kupio sam novu Astru 1.5 CDTI sa 3 cilindra. Auto biram isključivo ko da više za manje para. Briga me za seljačke porive, samo me interesuje CENA. Astra me je u tom momentu kupila aerodinamikom koji naglašavaju. Mali marketinški detalj koji daje puno: manju potrošnju, manju buku, klizi kroz vazduh, sa 122 KS fabrička brzina 210 km/h!!! Profili vrata su kao kod E-klase. Ozbiljno! Debela 30 cm, sa duplim dihtunzima, sa plastičnim okvirima oko prozora koje na Megane i Golf NEMA!

Skepticizam na dizel motor sa tri cilindra pada čim se startuje motor. Ne čuje se u leru, ne čuje se u vožnji. Iskusan sam po pitanju dizela bar zadnjih 20 godina, ali ovo je za mene bilo iznenađenje po pitanju rada dizel motora. Potrošnja magistrala je oko 4,0 zavisi od dana, nervoze, vremenskih prilika, gužve. Auto put 4,0-5,0 litre.

Kud i kamo čujem u glavi neki cvrčak kad je hladan dan plastika se sprči, ništa novo u svetu auta, moglo je par sitnica da se odrade bolje koje ne koštaju ukupno 30 eura (svetlo u kaseti, kutija za naočare, da se džepovi u vratima presvuku sa tekstilom, naslon za ruke nazad...), ostalo za pohvalu.

Interesantno da su redizajnom Astre K najmanje dizajn korigovali, ali zato su motori komplet bili novi, svi. Vešanje je novo. Aerodinamika je još jednom korigovana, znači auto je u kompletu dosta poboljšan za razliku osnovnog modela. Sve u svemu zadovoljan 9,5/10.

Jare u mleku

pre 3 godine

Vozač
Delimično tačno. Najveća mana ovog automobila je težina. Ta težina je i kriva za loša ubrzanja i dinamiku. To bih nekako i podneo ali drugi minus je velika potrošnja. Isto zbog težine. Šteta, jer Astra J 1.4 turbo limuzina za oko 13000 je bila fenomenalna ponuda.

Radijator

pre 3 godine

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.
(123, 14. jul 2021 11:34)

A to je druga prica, kao stari model da.
Ali kad je izašao nije bila ta cena. Opel ima tu foru sa preklapanjem prodaje novog i predhodnog modela.
I ovaj će da bude povoljan kad izadje sledeći.

surovo realan

pre 3 godine

Meni izgleda vehunski jedino znajuci Peugeutovu politiku cena poslednjih godina cena ce joj biti paprena ova sa slika da da nije trocilindras ce biti preko 30k...

Siniša

pre 3 godine

Izgleda da je lepota (estetika) postala ubedljivo najvažniji kriterijum kod automobila?
Ako nije upadljivo ružan za mene postoje samo dobri i loši, kao i skupi i manje skupi :)
Praktičnost se podrazumeva.

Biće da sam omatorio?

QwertyDGB

pre 3 godine

Hm... Pa meni baš odgovara da automobili budu niski, ali naprotiv - oni su sve viši. SUV se prodaje jer ga ljudi hoće, žele, a ne zato što su obični automobili niski. A zašto ljudi žele SUV, e to ni ja ne razumem. Kao ni Ev, ni SUV nikada neću kupiti. Probao sam ih sasvim dovoljno da znam da mi visina ne odgovara.
(Petrolhead, 13. jul 2021 23:03)

Nisi dobro razumeo, mislio sam na rastojanje od tla kod sedana i hatchbacka koje je danas mnogo manje i to jeste dobro ako se gleda aerodinamičnost i upravljivost. Ali je loše kad se vozi po rupčagama kao što vozimo mi u Srbiji a ni u Evropi nije puno bolje. Danas je SUV u B segmenetu udaljen od tla koliko su nekad bili Pežo 206 ili Fiat Punto, ali zato je novi Clio 20% više spušten do tla nego pre 15 godina. Zato ljudi biraju SUV koji je ima uporedivo rastojanje od tla kao automobili pre 20 godina ali ima višu i kabinu a to traži više materijala i višu cenu.

ciga

pre 3 godine

@urke
Može neki dokaz za tu tvrdnju? Ako pogledamo ove brojke lako je zaključiti da niti u jednoj godini proizvodnje niti jedan model Astre nije prodat u više primeraka od tada aktuelnog Golfa. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-volkswagen-golf/&ved=2ahUKEwil1JDEquTxAhUHgP0HHYA0DZcQFjAJegQIEBAC&usg=AOvVaw2hrLPqVC7jNj-9zRZEMKNe&cshid=1626326598942 evo i za astru https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://carsalesbase.com/europe-opel-astra/&ved=2ahUKEwjg8faBrOTxAhVtgP0HHVaFBD8QFjACegQICRAC&usg=AOvVaw3XDNLOmFsYXQpezZXyUoVr

Argentto

pre 3 godine

Meni ovo na slikama izgleda fino..
Dovoljno drugacija, ali ne toliko da bude napadno i da srtci.
Sa druge strane, ovo na slikama je najjaci paket opreme, pitanje je kako ce izgledati uzivo u slabijim paketima opreme.

grobar

pre 3 godine

A sto i da ne bude glavni parametar pri kupovini dizajn, kad ljudi kupuju novo, u garanciji bar 5 god i bas ga briga.. Uostalom, nije da ima uvid u kvalitet necega sto se tek pojavilo, a kvalitet prethodnika ne mora nista da znaci. Prelepa je, pozadi i unutra itekako deluje da ima forica uzetih sa golfa 8 (pogotovo unutra), ali su dizajnerski po meni mnogo bolji posao od vw-a uradili, generalno se ne obazirem na te male slicnosti, sem ako nije bas skinut dizajn skroz..

CoA

pre 3 godine

(Kaiser, 13. jul 2021 19:02)

Pojedinačno svaki daje toliko, a kada se upare istovremeno daju 180, drugim rečima "potiru" se snage. Mašinski, smer mehanika 🙂

123

pre 3 godine

Bila je nešto najnolje što auzo industrija nudi, 1.4 t motor sa 140 ks, dobeden do savršenstva kroz godine, sa sve euro 6 d standardom za izduvne gasove za neverovatnih 13.000 evra.
(Vozač, 13. jul 2021 23:04)

Malo sutra je taj 1.4 turbo bio 13 soma
Nesto si ti pomesao..
(Radijator, 14. jul 2021 08:04)

3 klika i čitavih 30 sekundi i dođoh do toga da su nudili Astru sedan 1.4 140ks za 12699 krajem prošle godine.

Džeri

pre 3 godine

Ranije je svaki proizvodjac automobila imao svoju prepoznatljivu liniju. Kad vidis auto odmah ti je bilo jasno odakle dolazi. Sada svi u jednoj generaciji lice jedni na druge. Da nema znaka na haubi ne bi znao koje je marke.
(DEX, 14. jul 2021 08:15)

Nažalost. A još žalosnije - isto važi za muziku, film, hranu, garderobu…