Aktuelno

Utorak, 22.06.2021.

15:55

Ovo je novi Peugeot 308 SW FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Ovo je novi Peugeot 308 SW FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.
(Mpv mvp, 24. jun 2021 00:34) ne lupetaj

комша

pre 3 godine

Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?
(mm, 23. jun 2021 13:50)

Ево зет купио Ауди Q5. Гепек смешно мали. Стане му колица за бебу, преносни креветац и један кофер. Ретки су прави теренци који имају много места у гепеку. Али такви теренци су огромна возила и нису практични за свакодневну вожњу. Караван је најбоља опција за породице.

Mpv mvp

pre 3 godine

Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.

Boris

pre 3 godine

Pre par godina Oktavia je bila najprodavaniji automobil u klasi u Švajcarskoj i Austrjji. Neverovatno kako ovde ljudi iznose neistine ako mu se ne svidja neki auto brend. Evo ja npr ne vozim Pezo ni francuze ali kako da kazem da ovaj automobil nije lep, za mene imaju samo jednu manu a to je sto su preskupi, daleko je to od pristupacnog. Nekad si mogao da priustis 308 a sada u klot varijanti ova kola prebace 22 000€. Sta je opravdalo taj skok cena, oni tableti u kokpitu od 75€ na veliko???

Eugen

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se kucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Dzabe ti njemu pricas, on prvo treba da nadje devojku... kucenje njemu nije ni na kraj pameti. Zivi verovatno kod roditelja koji su se odavno kako tako skucili, a on ceka strpljivo da sve to nasledi. Nije mnogo, zna on, ali racuna kao benefit da za to nije morao ni da radi.

Bojan

pre 3 godine

Izgleda prelepo, a znajući Pežoe i sigurno udobno vozilo. Nažalost, trenutno misaona imenica za mene zbog "velikog standarda" u majci Srbiji.
Nažalost kod nas će mu ići prodaja loše jer kod većine Srba se zaprimio prekodrinski sindrom "koji je to auto bolji od Golfa" koji je prerastao više kao dijagnoza nego kao ljubav prema kolima i kvalitetu.

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Kome treba zapremina prtljaznika od rekordnih 600 litara (to nema cak ni Ford u ponudi za tu vrstu vozila), kad taj teret + ev. 5 putnika treba da povuce motorcic zapremine od 1,2 litara "uparen" sa nekih 130 KS?

mm

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?

tetreb

pre 3 godine

Opet experimentisanje sa dizainom,sto se obije o glavu kada je prodaja u pitanju,narod voli klasicnije bar za nijansu. Sto se ostalih stvari tice nije ovo lose.
Videcemo da li ce moci konkurisati golfu.

popadic

pre 3 godine

samo za ove sto misle da su karavani za lubenicare jedan info ,danas i krimosi voze karavane ,nose i naocare i knjigu(izdubljenu da stave utoku) a u gepeku nose one koji ne placaju na vreme....na zapadu je to normalno porodicno vozilo i bas se spremam da uzmem jednog...zao mi sto nemam dovoljno za novog jer ovog francuza bih odmah odabrao .Kakva bombonica od auta.

tetreb

pre 3 godine

E ovo je ono zasto je golf prodajan i usmesan. Pa brate mili nasminkas ga do maximuma i sve to lepo stoji. Ali kada covek pogleda ponudu motora odmah odustaje. Tu je caka uspesnosti golfa koji ima duplo bolju ponudu mogorizacije.

DonJuan

pre 3 godine

Poslovicna opsednutost preglupog srbende lubenicarima... Sve mu duraj, samo ne karavane i kruzne tokove, opsednut je istima a niti zna da vozi niti da obiasni odakle opsesija ahahhaahhahaha

Smuleco

pre 3 godine

@Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
@Stručnjaci

Klase lubenicara
(Chkoda, 22. jun 2021 22:02)

I paprikara!

simboliko

pre 3 godine

Kao fan pežoa mogu da zaključim da je ružan do bola, i ne znam šta će im ove moržovske kljove, što bi trebale da simuliraju lavovske..

Ccc

pre 3 godine

Ovaj sto je napisao, zna se ko vozi karavane, pa prijatelju neko nije kompleksas I nekako za ove automobile potreba dodje vremenom. Kao klinac sam vozio kupe I roadster vozila, onda sam osnovao porodicu I sada vozim ili Monovolumene ili karavane, I ni u jednom momentu se ne osecam onako kako ti mislis da bih trebao da se osecam. Potrpam nas cetvoro, kolica, trotinet, torbe itd.i ja najsrecniji na svetu. Za neki veliki SUV nemam para a ovi mali I srednji su mnogo neprakticniji I manji gabaritni unutra od gore pomenutih tipova vozila tako da je za mene ovakav tip vozila u ovom momentu nesto najbolje moguce. Nisam klasican balkanac ocigledno pa me ne drma momenat kompleksa I sta ce reci komsija pa mi onda I odabir vozila nekako lakse padne, ovako bih morao da gledam samo Audi A6 I BMW 5 zatamljene, ali ni slucajno karavane, kada se covek toga oslobodi, nekako mu zivot postane rastereceniji. Svako vozi ono sta voli I sta moze sebi da priusti a komsije neka voze svi Tesle ja cu biti najsrecniji na svetu zbog njih a I tebe.

academicon

pre 3 godine

O ukusima ne treba raspravljati naravno, ali Peugeot pravi po meni prelepe automobile
(fensi_lik_vracar, 22. jun 2021 21:29)

Slažem se.... U poslednje vreme se okrećem za novim Peugeot vozilima samo tako... Baš mi leži pravac u kom im ide dizajn. 3008...5008...i sad ovo... Odlično zaista. Atraktivno.
C4 novi isto po mom ukusu.

surovo realan

pre 3 godine

odlicno izgleda ali znajuci cenovnu politiku Peugeota poslednjih godina ovaj sa slika ce biti preko 30k e sad kakav je klot nisu prikazaki... A sto se tice karavana i ko ih vozi to su uglavnom evropljani dok limuzinske verzije uglavnom Turci i Azijati... verovatno ce za Tursko trziste i biti neka limuzinska verzija ala Renault Fluence... tako da zakljucimo ipak bolje karavan nego limuzina...

jo

pre 3 godine

Nije lako ni od limuzine D segmenta napraviti karavan koji izgleda lepo i kome nisu narusene proporcije velicinom gepeka, a kamoli od za broj manjeg automobila. Sve pohvale za Pezo, polako se izdvaja kao najupecatljiviji auto u svojoj klasi, ovaj karavan kao i hatch je veoma dopadljiv i lep auto sa enterijerom na kome bi mu pozavideli i 2x skuplji automobili( mada je i sam prilicno skup...).

комша

pre 3 godine

Пун погодак. Изгледа лепше од хечбека, а пртљажни простор је један од највећих у класи. Браво за Пежо.

Kontras

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.


Skoda se na zapadu ne vozi! Samo kod nas i na balkanu!

partyboy

pre 3 godine

cudno sto se u Srbiji ne voli karavan, daleko bolje prodat auto u zemljama na zapadu pogotvo u Nemackoj i Italiji. ne mucis se sa gepekom, stavis Snowboard, biciklu, kolica i uzivas

kimi

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

ne znam cemu pitanje. pripada kompakt klasi. iako ne volim nista od vw..ta oktavija obicno bude najprostranija u klasi

Acke

pre 3 godine

Vozim 308sw 2015. Auto je fenomenalan bez preterivanja. U tom rangu do 6500-7000€ ne znam da li moze bolji odnos cena kvalitet. Kokpit je brutalan. Motor 1.6 od 120 konja vise nego dovoljan za ovaj tip auta. Jedina zamerka koji imam je losa preglednost zbog niskog klirensa i sirokih i kosih prednjih bocnih stubova. Sve ostalo je bombona.

Pera Realno

pre 3 godine

Već tri godine vozim 308 SW tzv. i mogu samo reći da sam zadivoljan. Za ove 3 godine mogu reći da je pouzdaniji i opremljeniji od većine vozila u klasi. povećan međuosovinski raspon mu je napravio mnogo mesta za putnike, a istovremeno omogućio bolje ponašanje pri velikim brzinama. Materijal enterijera je za klasu iznad Golfa 7 ,sve je mekano bez , sve ide na ekran što je vrlo elegantno, radio i mobilni idu preko komandi na volanu, a volan je mrak mali sečeni, potrošnja je super za ovoliki auto. Jedina zamerka koju ja imam je što ne može u opcijama da se isključi start-stop, nego mora svaki put po startovanju da se pritisne taster. Novi nastavlja u smislu oblika ovu priču, s tim što se insistira na premium izgledu te dizajnu sa nove 208 i 508. Nakon decenije problema sa kvalitetom od 2000 skoro do 2010, Pežo se vratio na staze slavnih predaka.

Veliki brat

pre 3 godine

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

U U.K. je godinama Okvatija karavan najprodavaniji auto u segmentu karavana, bez obzira na klasu!

Upotrebljivost??

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?

Boki

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
(Stručnjaci, 22. jun 2021 20:04)
@Strucnjaci
Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno

matori

pre 3 godine

@Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

a zamisli one budale što voze mečke i audije karavane od 50 do 100 k evra....
svakakvog sveta ima...

kj

pre 3 godine

"Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila..."

Hahahaa kad neko lupi i ostane ziv, nije pristup internetu za svakoga.

Markonjero

pre 3 godine

Odlicno izgleda, samo nekako ocekivano. Nisu se bas poigrali sa zadnjim delom, a to je bila praksa vec vise godina unazad. Vise nemam potrebu za karavanom (deca dovoljno porasla) i svoj sam prodao, ali mi se i dalje svidja kako izgledaju. Meni licno je vecina modela lepsa u karavan verziji nego u standardnoj.

Domaćin

pre 3 godine

Nisam Fanđo, ali ovakvi automobili bi trebalo da imaju 2.0 i 4 cilindra, i da snaga kreće od 180ks. Sve je ok osim motorizacije, tek hibrid koji će biti poskup dobacuje do nekog minimuma snage koju ovakav auto po meni treba da ima.

Ppz

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.

Chiko

pre 3 godine

Meni sw izgleda bolje od 308 hatchback.
Ovo je gt verzija, nek pokažu i klot na dnevnoj svetlosti.
A ja sam jedan od onih kojima pojedini karavani bolje izgledaju bolje od limuzine (rs6 npr)

Mika Hajnekenjaj

pre 3 godine

Ove kljove mi nisu nesto,al izgleda da njima hoce da oznace jednu epohu pocevsi sa 508 a verovatno zavrsiti sa sledecim 208..

Stručnjaci

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?

štićenik Palmotićeve

pre 3 godine

Do groba sam zahvalan pežou za i-cocpit, jer bih posle 307 i 308 SW mk1 danas, da nije izmišljen "ingeniozni" i cocpit, verovatno vozio 308 SW mk2 (i sada već gledao kako ću da kupim 308 SW mk3).
Ovako, napustio sam brend i "patim" se sa nečim drugim, a što nema i-cocpit.
Da ne bude zabune, sve je to samo stvar navike. Ali, mada čovek posle nekog vremena može da se navikne i na rat, negde podsvesno ga i tada proganja misao da je tu nešto u osnovi potpuno pogrešno...

Kmekenro

pre 3 godine

Kupio bih ga rado, (polovan naravno), samo da klirens bude normalan. Suvovi me iskreno smaraju, ali su preterali sa spustanjem limuzina i karavana. Pretpostavljam da je to jedan od razloga sto ljudi beze od njih. Vozim Volvoa c30 i ne znam gde ga nisam zakacio. Stalno moram da pazim i da se preznojavam. Da je 3-4 cm visi, pa gde bi nam kraj bio.

Vico

pre 3 godine

Vozio 308 Sw poslovno presao na druga kola, firma ti dodeli, ali obozavao sam ga. Presao sam Evropu uzduz i popreko sa njim i zaista uzivao.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Lično nisam ljubitelj karavana ali kupci istih, kako kažeš, iz prošlosti i kupci iz EU su dve dijametralno suprotne kategorije. Manje više znamo ko ih je kupovao na ovim prostorima, ali vani su karavani jako popularni, vani je to lifestyle.

Jim Hoyl 018

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)
Bas tako, mada ja sam cuo jednu neverovatnu pricu, za koju ne mogu da garantujem da je istinita, ali sam se sokirao kad sam cuo, pa da podelim sa tobom. Doziveo sam sok kada mi je jedan prijatelj javio da je dobio decu. Ne jedno, nego dva! Zamisli koliko zaostalih ljudi ima! I ode i kupi karavan, kaze treba mu kad krene na put, kao "ne znas ti koliko tu moze da stane, prakticno je". Ja reko' "druze sta ce ti to, gledace te kao seljaka, uzmi neki hatchback, ili neki SUV, pa mu stavi alu felne, udari tonirana stakla, nabaci ozvucenje, brate imas 35 godina, vozis paprikara, smejace ti se ljudi".. Od tad se naljutio, ne razgovara sa mnom. Tako da potpuno razumem sta pises, nego ima svakakvog sveta.

Sun ce

pre 3 godine

Bočna linija slična prethodnoj generaciji, sa većom maskom hladnjaka i užim svetlima (i napred i pozadi)... Unutra i dalje i-kokpit.

Ima sveta i van sela

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Kad neko pomisli da je ostavio pametan komentar. Ako te put nanese u Nemačku shvatićeš koliko ne znaš.

Pravedni

pre 3 godine

Ne znam vise sta rade sa nasilnim izduzivanjem haube, da li zele da bude premijum look ili sta? Kabina ni 1 cm nije porasla, hauba i gepek previse, sad ne znam kako to 308 sw ima vise litara gepeka od 508 . Inace sam ljubitelj Pezoa, ali neke poteze ne kapiram, svetla tanka s dva prsta, branik isturen bez razloga kao brnjica. Zadnja svetla nekako pretanka takodje, za onoliki zadnji deo. Unutra jeste skoro pa premijum, a fali mu poneka hrom lajsna. gledajuci sa strane display, nisu dobro uradili spoj dveju plastika.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.

Ima sveta i van sela

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Kad neko pomisli da je ostavio pametan komentar. Ako te put nanese u Nemačku shvatićeš koliko ne znaš.

Jim Hoyl 018

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)
Bas tako, mada ja sam cuo jednu neverovatnu pricu, za koju ne mogu da garantujem da je istinita, ali sam se sokirao kad sam cuo, pa da podelim sa tobom. Doziveo sam sok kada mi je jedan prijatelj javio da je dobio decu. Ne jedno, nego dva! Zamisli koliko zaostalih ljudi ima! I ode i kupi karavan, kaze treba mu kad krene na put, kao "ne znas ti koliko tu moze da stane, prakticno je". Ja reko' "druze sta ce ti to, gledace te kao seljaka, uzmi neki hatchback, ili neki SUV, pa mu stavi alu felne, udari tonirana stakla, nabaci ozvucenje, brate imas 35 godina, vozis paprikara, smejace ti se ljudi".. Od tad se naljutio, ne razgovara sa mnom. Tako da potpuno razumem sta pises, nego ima svakakvog sveta.

Ppz

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.

matori

pre 3 godine

@Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

a zamisli one budale što voze mečke i audije karavane od 50 do 100 k evra....
svakakvog sveta ima...

kj

pre 3 godine

"Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila..."

Hahahaa kad neko lupi i ostane ziv, nije pristup internetu za svakoga.

Chiko

pre 3 godine

Meni sw izgleda bolje od 308 hatchback.
Ovo je gt verzija, nek pokažu i klot na dnevnoj svetlosti.
A ja sam jedan od onih kojima pojedini karavani bolje izgledaju bolje od limuzine (rs6 npr)

Kmekenro

pre 3 godine

Kupio bih ga rado, (polovan naravno), samo da klirens bude normalan. Suvovi me iskreno smaraju, ali su preterali sa spustanjem limuzina i karavana. Pretpostavljam da je to jedan od razloga sto ljudi beze od njih. Vozim Volvoa c30 i ne znam gde ga nisam zakacio. Stalno moram da pazim i da se preznojavam. Da je 3-4 cm visi, pa gde bi nam kraj bio.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Lično nisam ljubitelj karavana ali kupci istih, kako kažeš, iz prošlosti i kupci iz EU su dve dijametralno suprotne kategorije. Manje više znamo ko ih je kupovao na ovim prostorima, ali vani su karavani jako popularni, vani je to lifestyle.

Vico

pre 3 godine

Vozio 308 Sw poslovno presao na druga kola, firma ti dodeli, ali obozavao sam ga. Presao sam Evropu uzduz i popreko sa njim i zaista uzivao.

Stručnjaci

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?

Domaćin

pre 3 godine

Nisam Fanđo, ali ovakvi automobili bi trebalo da imaju 2.0 i 4 cilindra, i da snaga kreće od 180ks. Sve je ok osim motorizacije, tek hibrid koji će biti poskup dobacuje do nekog minimuma snage koju ovakav auto po meni treba da ima.

Sun ce

pre 3 godine

Bočna linija slična prethodnoj generaciji, sa većom maskom hladnjaka i užim svetlima (i napred i pozadi)... Unutra i dalje i-kokpit.

Markonjero

pre 3 godine

Odlicno izgleda, samo nekako ocekivano. Nisu se bas poigrali sa zadnjim delom, a to je bila praksa vec vise godina unazad. Vise nemam potrebu za karavanom (deca dovoljno porasla) i svoj sam prodao, ali mi se i dalje svidja kako izgledaju. Meni licno je vecina modela lepsa u karavan verziji nego u standardnoj.

štićenik Palmotićeve

pre 3 godine

Do groba sam zahvalan pežou za i-cocpit, jer bih posle 307 i 308 SW mk1 danas, da nije izmišljen "ingeniozni" i cocpit, verovatno vozio 308 SW mk2 (i sada već gledao kako ću da kupim 308 SW mk3).
Ovako, napustio sam brend i "patim" se sa nečim drugim, a što nema i-cocpit.
Da ne bude zabune, sve je to samo stvar navike. Ali, mada čovek posle nekog vremena može da se navikne i na rat, negde podsvesno ga i tada proganja misao da je tu nešto u osnovi potpuno pogrešno...

Eugen

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se kucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Dzabe ti njemu pricas, on prvo treba da nadje devojku... kucenje njemu nije ni na kraj pameti. Zivi verovatno kod roditelja koji su se odavno kako tako skucili, a on ceka strpljivo da sve to nasledi. Nije mnogo, zna on, ali racuna kao benefit da za to nije morao ni da radi.

Ccc

pre 3 godine

Ovaj sto je napisao, zna se ko vozi karavane, pa prijatelju neko nije kompleksas I nekako za ove automobile potreba dodje vremenom. Kao klinac sam vozio kupe I roadster vozila, onda sam osnovao porodicu I sada vozim ili Monovolumene ili karavane, I ni u jednom momentu se ne osecam onako kako ti mislis da bih trebao da se osecam. Potrpam nas cetvoro, kolica, trotinet, torbe itd.i ja najsrecniji na svetu. Za neki veliki SUV nemam para a ovi mali I srednji su mnogo neprakticniji I manji gabaritni unutra od gore pomenutih tipova vozila tako da je za mene ovakav tip vozila u ovom momentu nesto najbolje moguce. Nisam klasican balkanac ocigledno pa me ne drma momenat kompleksa I sta ce reci komsija pa mi onda I odabir vozila nekako lakse padne, ovako bih morao da gledam samo Audi A6 I BMW 5 zatamljene, ali ni slucajno karavane, kada se covek toga oslobodi, nekako mu zivot postane rastereceniji. Svako vozi ono sta voli I sta moze sebi da priusti a komsije neka voze svi Tesle ja cu biti najsrecniji na svetu zbog njih a I tebe.

Upotrebljivost??

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?

Boki

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
(Stručnjaci, 22. jun 2021 20:04)
@Strucnjaci
Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno

Mika Hajnekenjaj

pre 3 godine

Ove kljove mi nisu nesto,al izgleda da njima hoce da oznace jednu epohu pocevsi sa 508 a verovatno zavrsiti sa sledecim 208..

academicon

pre 3 godine

O ukusima ne treba raspravljati naravno, ali Peugeot pravi po meni prelepe automobile
(fensi_lik_vracar, 22. jun 2021 21:29)

Slažem se.... U poslednje vreme se okrećem za novim Peugeot vozilima samo tako... Baš mi leži pravac u kom im ide dizajn. 3008...5008...i sad ovo... Odlično zaista. Atraktivno.
C4 novi isto po mom ukusu.

Bojan

pre 3 godine

Izgleda prelepo, a znajući Pežoe i sigurno udobno vozilo. Nažalost, trenutno misaona imenica za mene zbog "velikog standarda" u majci Srbiji.
Nažalost kod nas će mu ići prodaja loše jer kod većine Srba se zaprimio prekodrinski sindrom "koji je to auto bolji od Golfa" koji je prerastao više kao dijagnoza nego kao ljubav prema kolima i kvalitetu.

popadic

pre 3 godine

samo za ove sto misle da su karavani za lubenicare jedan info ,danas i krimosi voze karavane ,nose i naocare i knjigu(izdubljenu da stave utoku) a u gepeku nose one koji ne placaju na vreme....na zapadu je to normalno porodicno vozilo i bas se spremam da uzmem jednog...zao mi sto nemam dovoljno za novog jer ovog francuza bih odmah odabrao .Kakva bombonica od auta.

Pravedni

pre 3 godine

Ne znam vise sta rade sa nasilnim izduzivanjem haube, da li zele da bude premijum look ili sta? Kabina ni 1 cm nije porasla, hauba i gepek previse, sad ne znam kako to 308 sw ima vise litara gepeka od 508 . Inace sam ljubitelj Pezoa, ali neke poteze ne kapiram, svetla tanka s dva prsta, branik isturen bez razloga kao brnjica. Zadnja svetla nekako pretanka takodje, za onoliki zadnji deo. Unutra jeste skoro pa premijum, a fali mu poneka hrom lajsna. gledajuci sa strane display, nisu dobro uradili spoj dveju plastika.

partyboy

pre 3 godine

cudno sto se u Srbiji ne voli karavan, daleko bolje prodat auto u zemljama na zapadu pogotvo u Nemackoj i Italiji. ne mucis se sa gepekom, stavis Snowboard, biciklu, kolica i uzivas

jo

pre 3 godine

Nije lako ni od limuzine D segmenta napraviti karavan koji izgleda lepo i kome nisu narusene proporcije velicinom gepeka, a kamoli od za broj manjeg automobila. Sve pohvale za Pezo, polako se izdvaja kao najupecatljiviji auto u svojoj klasi, ovaj karavan kao i hatch je veoma dopadljiv i lep auto sa enterijerom na kome bi mu pozavideli i 2x skuplji automobili( mada je i sam prilicno skup...).

Pera Realno

pre 3 godine

Već tri godine vozim 308 SW tzv. i mogu samo reći da sam zadivoljan. Za ove 3 godine mogu reći da je pouzdaniji i opremljeniji od većine vozila u klasi. povećan međuosovinski raspon mu je napravio mnogo mesta za putnike, a istovremeno omogućio bolje ponašanje pri velikim brzinama. Materijal enterijera je za klasu iznad Golfa 7 ,sve je mekano bez , sve ide na ekran što je vrlo elegantno, radio i mobilni idu preko komandi na volanu, a volan je mrak mali sečeni, potrošnja je super za ovoliki auto. Jedina zamerka koju ja imam je što ne može u opcijama da se isključi start-stop, nego mora svaki put po startovanju da se pritisne taster. Novi nastavlja u smislu oblika ovu priču, s tim što se insistira na premium izgledu te dizajnu sa nove 208 i 508. Nakon decenije problema sa kvalitetom od 2000 skoro do 2010, Pežo se vratio na staze slavnih predaka.

Boris

pre 3 godine

Pre par godina Oktavia je bila najprodavaniji automobil u klasi u Švajcarskoj i Austrjji. Neverovatno kako ovde ljudi iznose neistine ako mu se ne svidja neki auto brend. Evo ja npr ne vozim Pezo ni francuze ali kako da kazem da ovaj automobil nije lep, za mene imaju samo jednu manu a to je sto su preskupi, daleko je to od pristupacnog. Nekad si mogao da priustis 308 a sada u klot varijanti ova kola prebace 22 000€. Sta je opravdalo taj skok cena, oni tableti u kokpitu od 75€ na veliko???

Acke

pre 3 godine

Vozim 308sw 2015. Auto je fenomenalan bez preterivanja. U tom rangu do 6500-7000€ ne znam da li moze bolji odnos cena kvalitet. Kokpit je brutalan. Motor 1.6 od 120 konja vise nego dovoljan za ovaj tip auta. Jedina zamerka koji imam je losa preglednost zbog niskog klirensa i sirokih i kosih prednjih bocnih stubova. Sve ostalo je bombona.

комша

pre 3 godine

Пун погодак. Изгледа лепше од хечбека, а пртљажни простор је један од највећих у класи. Браво за Пежо.

комша

pre 3 godine

Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?
(mm, 23. jun 2021 13:50)

Ево зет купио Ауди Q5. Гепек смешно мали. Стане му колица за бебу, преносни креветац и један кофер. Ретки су прави теренци који имају много места у гепеку. Али такви теренци су огромна возила и нису практични за свакодневну вожњу. Караван је најбоља опција за породице.

Smuleco

pre 3 godine

@Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
@Stručnjaci

Klase lubenicara
(Chkoda, 22. jun 2021 22:02)

I paprikara!

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Kome treba zapremina prtljaznika od rekordnih 600 litara (to nema cak ni Ford u ponudi za tu vrstu vozila), kad taj teret + ev. 5 putnika treba da povuce motorcic zapremine od 1,2 litara "uparen" sa nekih 130 KS?

kimi

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

ne znam cemu pitanje. pripada kompakt klasi. iako ne volim nista od vw..ta oktavija obicno bude najprostranija u klasi

Kontras

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.


Skoda se na zapadu ne vozi! Samo kod nas i na balkanu!

tetreb

pre 3 godine

E ovo je ono zasto je golf prodajan i usmesan. Pa brate mili nasminkas ga do maximuma i sve to lepo stoji. Ali kada covek pogleda ponudu motora odmah odustaje. Tu je caka uspesnosti golfa koji ima duplo bolju ponudu mogorizacije.

DonJuan

pre 3 godine

Poslovicna opsednutost preglupog srbende lubenicarima... Sve mu duraj, samo ne karavane i kruzne tokove, opsednut je istima a niti zna da vozi niti da obiasni odakle opsesija ahahhaahhahaha

surovo realan

pre 3 godine

odlicno izgleda ali znajuci cenovnu politiku Peugeota poslednjih godina ovaj sa slika ce biti preko 30k e sad kakav je klot nisu prikazaki... A sto se tice karavana i ko ih vozi to su uglavnom evropljani dok limuzinske verzije uglavnom Turci i Azijati... verovatno ce za Tursko trziste i biti neka limuzinska verzija ala Renault Fluence... tako da zakljucimo ipak bolje karavan nego limuzina...

Veliki brat

pre 3 godine

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

U U.K. je godinama Okvatija karavan najprodavaniji auto u segmentu karavana, bez obzira na klasu!

mm

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?

tetreb

pre 3 godine

Opet experimentisanje sa dizainom,sto se obije o glavu kada je prodaja u pitanju,narod voli klasicnije bar za nijansu. Sto se ostalih stvari tice nije ovo lose.
Videcemo da li ce moci konkurisati golfu.

Mpv mvp

pre 3 godine

Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.
(Mpv mvp, 24. jun 2021 00:34) ne lupetaj

simboliko

pre 3 godine

Kao fan pežoa mogu da zaključim da je ružan do bola, i ne znam šta će im ove moržovske kljove, što bi trebale da simuliraju lavovske..

Pravedni

pre 3 godine

Ne znam vise sta rade sa nasilnim izduzivanjem haube, da li zele da bude premijum look ili sta? Kabina ni 1 cm nije porasla, hauba i gepek previse, sad ne znam kako to 308 sw ima vise litara gepeka od 508 . Inace sam ljubitelj Pezoa, ali neke poteze ne kapiram, svetla tanka s dva prsta, branik isturen bez razloga kao brnjica. Zadnja svetla nekako pretanka takodje, za onoliki zadnji deo. Unutra jeste skoro pa premijum, a fali mu poneka hrom lajsna. gledajuci sa strane display, nisu dobro uradili spoj dveju plastika.

Jim Hoyl 018

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)
Bas tako, mada ja sam cuo jednu neverovatnu pricu, za koju ne mogu da garantujem da je istinita, ali sam se sokirao kad sam cuo, pa da podelim sa tobom. Doziveo sam sok kada mi je jedan prijatelj javio da je dobio decu. Ne jedno, nego dva! Zamisli koliko zaostalih ljudi ima! I ode i kupi karavan, kaze treba mu kad krene na put, kao "ne znas ti koliko tu moze da stane, prakticno je". Ja reko' "druze sta ce ti to, gledace te kao seljaka, uzmi neki hatchback, ili neki SUV, pa mu stavi alu felne, udari tonirana stakla, nabaci ozvucenje, brate imas 35 godina, vozis paprikara, smejace ti se ljudi".. Od tad se naljutio, ne razgovara sa mnom. Tako da potpuno razumem sta pises, nego ima svakakvog sveta.

simboliko

pre 3 godine

Kao fan pežoa mogu da zaključim da je ružan do bola, i ne znam šta će im ove moržovske kljove, što bi trebale da simuliraju lavovske..

DonJuan

pre 3 godine

Poslovicna opsednutost preglupog srbende lubenicarima... Sve mu duraj, samo ne karavane i kruzne tokove, opsednut je istima a niti zna da vozi niti da obiasni odakle opsesija ahahhaahhahaha

Upotrebljivost??

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?

Domaćin

pre 3 godine

Nisam Fanđo, ali ovakvi automobili bi trebalo da imaju 2.0 i 4 cilindra, i da snaga kreće od 180ks. Sve je ok osim motorizacije, tek hibrid koji će biti poskup dobacuje do nekog minimuma snage koju ovakav auto po meni treba da ima.

mm

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?

tetreb

pre 3 godine

Opet experimentisanje sa dizainom,sto se obije o glavu kada je prodaja u pitanju,narod voli klasicnije bar za nijansu. Sto se ostalih stvari tice nije ovo lose.
Videcemo da li ce moci konkurisati golfu.

tetreb

pre 3 godine

E ovo je ono zasto je golf prodajan i usmesan. Pa brate mili nasminkas ga do maximuma i sve to lepo stoji. Ali kada covek pogleda ponudu motora odmah odustaje. Tu je caka uspesnosti golfa koji ima duplo bolju ponudu mogorizacije.

štićenik Palmotićeve

pre 3 godine

Do groba sam zahvalan pežou za i-cocpit, jer bih posle 307 i 308 SW mk1 danas, da nije izmišljen "ingeniozni" i cocpit, verovatno vozio 308 SW mk2 (i sada već gledao kako ću da kupim 308 SW mk3).
Ovako, napustio sam brend i "patim" se sa nečim drugim, a što nema i-cocpit.
Da ne bude zabune, sve je to samo stvar navike. Ali, mada čovek posle nekog vremena može da se navikne i na rat, negde podsvesno ga i tada proganja misao da je tu nešto u osnovi potpuno pogrešno...

Boki

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
(Stručnjaci, 22. jun 2021 20:04)
@Strucnjaci
Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno

Ima sveta i van sela

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Kad neko pomisli da je ostavio pametan komentar. Ako te put nanese u Nemačku shvatićeš koliko ne znaš.

Stručnjaci

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
(Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?

Ppz

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.

Kobaja Grande

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.

Kontras

pre 3 godine

Svaka cast - prtljaznik i ponuda prostora identicni kao kod kraljice klase, Skode Oktavije.
Prednost 308 je atraktivni dizajn, prednost Oktavije niza cena.
Nadam se da ce ponuditi i cross-verziju, blago podignutu, sa zastitom iznad tockova. Da bude ozbiljna alternativa SUV vozilima.


Skoda se na zapadu ne vozi! Samo kod nas i na balkanu!

kj

pre 3 godine

"Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila..."

Hahahaa kad neko lupi i ostane ziv, nije pristup internetu za svakoga.

Mazda 6 Driver

pre 3 godine

Kome treba zapremina prtljaznika od rekordnih 600 litara (to nema cak ni Ford u ponudi za tu vrstu vozila), kad taj teret + ev. 5 putnika treba da povuce motorcic zapremine od 1,2 litara "uparen" sa nekih 130 KS?

matori

pre 3 godine

@Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

a zamisli one budale što voze mečke i audije karavane od 50 do 100 k evra....
svakakvog sveta ima...

Mpv mvp

pre 3 godine

Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.

Smuleco

pre 3 godine

@Kobaja Grande, 22. jun 2021 17:05)

Oktavija kraljica klase? Koje klase?
@Stručnjaci

Klase lubenicara
(Chkoda, 22. jun 2021 22:02)

I paprikara!

popadic

pre 3 godine

samo za ove sto misle da su karavani za lubenicare jedan info ,danas i krimosi voze karavane ,nose i naocare i knjigu(izdubljenu da stave utoku) a u gepeku nose one koji ne placaju na vreme....na zapadu je to normalno porodicno vozilo i bas se spremam da uzmem jednog...zao mi sto nemam dovoljno za novog jer ovog francuza bih odmah odabrao .Kakva bombonica od auta.

surovo realan

pre 3 godine

odlicno izgleda ali znajuci cenovnu politiku Peugeota poslednjih godina ovaj sa slika ce biti preko 30k e sad kakav je klot nisu prikazaki... A sto se tice karavana i ko ih vozi to su uglavnom evropljani dok limuzinske verzije uglavnom Turci i Azijati... verovatno ce za Tursko trziste i biti neka limuzinska verzija ala Renault Fluence... tako da zakljucimo ipak bolje karavan nego limuzina...

Bojan

pre 3 godine

Izgleda prelepo, a znajući Pežoe i sigurno udobno vozilo. Nažalost, trenutno misaona imenica za mene zbog "velikog standarda" u majci Srbiji.
Nažalost kod nas će mu ići prodaja loše jer kod većine Srba se zaprimio prekodrinski sindrom "koji je to auto bolji od Golfa" koji je prerastao više kao dijagnoza nego kao ljubav prema kolima i kvalitetu.

Sun ce

pre 3 godine

Bočna linija slična prethodnoj generaciji, sa većom maskom hladnjaka i užim svetlima (i napred i pozadi)... Unutra i dalje i-kokpit.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)

Lično nisam ljubitelj karavana ali kupci istih, kako kažeš, iz prošlosti i kupci iz EU su dve dijametralno suprotne kategorije. Manje više znamo ko ih je kupovao na ovim prostorima, ali vani su karavani jako popularni, vani je to lifestyle.

Chiko

pre 3 godine

Meni sw izgleda bolje od 308 hatchback.
Ovo je gt verzija, nek pokažu i klot na dnevnoj svetlosti.
A ja sam jedan od onih kojima pojedini karavani bolje izgledaju bolje od limuzine (rs6 npr)

Markonjero

pre 3 godine

Odlicno izgleda, samo nekako ocekivano. Nisu se bas poigrali sa zadnjim delom, a to je bila praksa vec vise godina unazad. Vise nemam potrebu za karavanom (deca dovoljno porasla) i svoj sam prodao, ali mi se i dalje svidja kako izgledaju. Meni licno je vecina modela lepsa u karavan verziji nego u standardnoj.

Ccc

pre 3 godine

Ovaj sto je napisao, zna se ko vozi karavane, pa prijatelju neko nije kompleksas I nekako za ove automobile potreba dodje vremenom. Kao klinac sam vozio kupe I roadster vozila, onda sam osnovao porodicu I sada vozim ili Monovolumene ili karavane, I ni u jednom momentu se ne osecam onako kako ti mislis da bih trebao da se osecam. Potrpam nas cetvoro, kolica, trotinet, torbe itd.i ja najsrecniji na svetu. Za neki veliki SUV nemam para a ovi mali I srednji su mnogo neprakticniji I manji gabaritni unutra od gore pomenutih tipova vozila tako da je za mene ovakav tip vozila u ovom momentu nesto najbolje moguce. Nisam klasican balkanac ocigledno pa me ne drma momenat kompleksa I sta ce reci komsija pa mi onda I odabir vozila nekako lakse padne, ovako bih morao da gledam samo Audi A6 I BMW 5 zatamljene, ali ni slucajno karavane, kada se covek toga oslobodi, nekako mu zivot postane rastereceniji. Svako vozi ono sta voli I sta moze sebi da priusti a komsije neka voze svi Tesle ja cu biti najsrecniji na svetu zbog njih a I tebe.

Eugen

pre 3 godine

Setite se u prošlosti ko je vozio karavane (najčešće Ladu ili Vartburg) i biće vam svima jasno kakvi kupci vole taj tip automobila...
(Nikola, 22. jun 2021 17:18)


Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se kucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Dzabe ti njemu pricas, on prvo treba da nadje devojku... kucenje njemu nije ni na kraj pameti. Zivi verovatno kod roditelja koji su se odavno kako tako skucili, a on ceka strpljivo da sve to nasledi. Nije mnogo, zna on, ali racuna kao benefit da za to nije morao ni da radi.

Mika Hajnekenjaj

pre 3 godine

Ove kljove mi nisu nesto,al izgleda da njima hoce da oznace jednu epohu pocevsi sa 508 a verovatno zavrsiti sa sledecim 208..

Kmekenro

pre 3 godine

Kupio bih ga rado, (polovan naravno), samo da klirens bude normalan. Suvovi me iskreno smaraju, ali su preterali sa spustanjem limuzina i karavana. Pretpostavljam da je to jedan od razloga sto ljudi beze od njih. Vozim Volvoa c30 i ne znam gde ga nisam zakacio. Stalno moram da pazim i da se preznojavam. Da je 3-4 cm visi, pa gde bi nam kraj bio.

Pera Realno

pre 3 godine

Već tri godine vozim 308 SW tzv. i mogu samo reći da sam zadivoljan. Za ove 3 godine mogu reći da je pouzdaniji i opremljeniji od većine vozila u klasi. povećan međuosovinski raspon mu je napravio mnogo mesta za putnike, a istovremeno omogućio bolje ponašanje pri velikim brzinama. Materijal enterijera je za klasu iznad Golfa 7 ,sve je mekano bez , sve ide na ekran što je vrlo elegantno, radio i mobilni idu preko komandi na volanu, a volan je mrak mali sečeni, potrošnja je super za ovoliki auto. Jedina zamerka koju ja imam je što ne može u opcijama da se isključi start-stop, nego mora svaki put po startovanju da se pritisne taster. Novi nastavlja u smislu oblika ovu priču, s tim što se insistira na premium izgledu te dizajnu sa nove 208 i 508. Nakon decenije problema sa kvalitetom od 2000 skoro do 2010, Pežo se vratio na staze slavnih predaka.

fensi_lik_vracar

pre 3 godine

@Karavani se daleko najbolje prodaju u Svedskoj (31%), u Češkoj (21%), u Nemačkoj (17%) i Poljskoj (15%), dakle u zemljama pod jakim VW uticajem. U ostatku Evrope mnogo manje.
Ja razumem da ljudi gledaju praktičnost ali su sa druge strane MPV auti još praktičniji pa su pred izumiranjem? MPV ima jednako prostora unutra uz znatno manje proporcije (pre svega dužina).
Dakle ponuda prostora nije presudna.
(Mpv mvp, 24. jun 2021 00:34) ne lupetaj

Vico

pre 3 godine

Vozio 308 Sw poslovno presao na druga kola, firma ti dodeli, ali obozavao sam ga. Presao sam Evropu uzduz i popreko sa njim i zaista uzivao.

Veliki brat

pre 3 godine

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

U U.K. je godinama Okvatija karavan najprodavaniji auto u segmentu karavana, bez obzira na klasu!

комша

pre 3 godine

Пун погодак. Изгледа лепше од хечбека, а пртљажни простор је један од највећих у класи. Браво за Пежо.

jo

pre 3 godine

Nije lako ni od limuzine D segmenta napraviti karavan koji izgleda lepo i kome nisu narusene proporcije velicinom gepeka, a kamoli od za broj manjeg automobila. Sve pohvale za Pezo, polako se izdvaja kao najupecatljiviji auto u svojoj klasi, ovaj karavan kao i hatch je veoma dopadljiv i lep auto sa enterijerom na kome bi mu pozavideli i 2x skuplji automobili( mada je i sam prilicno skup...).

Boris

pre 3 godine

Pre par godina Oktavia je bila najprodavaniji automobil u klasi u Švajcarskoj i Austrjji. Neverovatno kako ovde ljudi iznose neistine ako mu se ne svidja neki auto brend. Evo ja npr ne vozim Pezo ni francuze ali kako da kazem da ovaj automobil nije lep, za mene imaju samo jednu manu a to je sto su preskupi, daleko je to od pristupacnog. Nekad si mogao da priustis 308 a sada u klot varijanti ova kola prebace 22 000€. Sta je opravdalo taj skok cena, oni tableti u kokpitu od 75€ na veliko???

Acke

pre 3 godine

Vozim 308sw 2015. Auto je fenomenalan bez preterivanja. U tom rangu do 6500-7000€ ne znam da li moze bolji odnos cena kvalitet. Kokpit je brutalan. Motor 1.6 od 120 konja vise nego dovoljan za ovaj tip auta. Jedina zamerka koji imam je losa preglednost zbog niskog klirensa i sirokih i kosih prednjih bocnih stubova. Sve ostalo je bombona.

kimi

pre 3 godine

Realno jeste kraljica kad se pogleda zapremina gepeka, prodajni rezultati i sveukupna upotrebnost. Covek je mislio mozda na to a ne kao Oktavia predvodnik klase ili slicno
(Boki, 22. jun 2021 23:15)

Kraljicu klase definiše zapremina gepeka? Zanimljivo. A koje to klase, nikako da napišeš?
(Upotrebljivost??, 22. jun 2021 23:56)

ne znam cemu pitanje. pripada kompakt klasi. iako ne volim nista od vw..ta oktavija obicno bude najprostranija u klasi

academicon

pre 3 godine

O ukusima ne treba raspravljati naravno, ali Peugeot pravi po meni prelepe automobile
(fensi_lik_vracar, 22. jun 2021 21:29)

Slažem se.... U poslednje vreme se okrećem za novim Peugeot vozilima samo tako... Baš mi leži pravac u kom im ide dizajn. 3008...5008...i sad ovo... Odlično zaista. Atraktivno.
C4 novi isto po mom ukusu.

partyboy

pre 3 godine

cudno sto se u Srbiji ne voli karavan, daleko bolje prodat auto u zemljama na zapadu pogotvo u Nemackoj i Italiji. ne mucis se sa gepekom, stavis Snowboard, biciklu, kolica i uzivas

комша

pre 3 godine

Kad udjes u tridesete, pa kada ti treba mesta za decija kolica, izletnicku korpu, dva kofera, itd, neces se ti setiti kada si jeo papriku zadnji put a na muziku u autu ces da zaboravis samo tako ali da ces da ljubis peta vrata dok naguravas stvari i kada legnes setis se da ti je gepek najbolji drug, to ce da bude svaki dan.

Da ne govorim o obicnim trenucima realnog zivota - plakari, stolice kada krenes da se skucis, sve tu stane sa obaranjem sedista.

To je realan zivot.
(Ppz, 22. jun 2021 21:33)

Limuzina, SUV?
(mm, 23. jun 2021 13:50)

Ево зет купио Ауди Q5. Гепек смешно мали. Стане му колица за бебу, преносни креветац и један кофер. Ретки су прави теренци који имају много места у гепеку. Али такви теренци су огромна возила и нису практични за свакодневну вожњу. Караван је најбоља опција за породице.