Aktuelno

Sreda, 09.06.2021.

14:00

Stellantis je u ofanzivi – ovo je nova Astra FOTO

Izvor: B92

Stellantis je u ofanzivi – ovo je nova Astra FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

namcek

pre 3 godine

(gustav 1.6 Cdti, 10. jun 2021 06:51)
Biće da si imao sreće. Najboljem drugaru su preventivno zamijenili na 60.000km. To je tako rondalo kao da je neko ubacio šaku šarafa u motor. Insignia 2017. Active 1.6 cdti 100kW

namcek

pre 3 godine

@Aleksa

Teraj ti tvog golfa trojku dizela i ne brini ni za novi opel ni za novi ford.
(nikola, 10. jun 2021 09:06)
Teško da je trojka, jer ih nema a da se nisu raspale od rđe.

Srđan BL

pre 3 godine

gustav 1.6 cdti
Onda si u onom sitnijem procentu kojima se samo "cuje" na paljenju... Kod mnogih nije ostalo na tome... Takva je informacija i iz ovlastenog servisa...

stefan

pre 3 godine

@Daca
Zapravo, M32 menjac je Opelov proizvod koji je preuzeo Fiat. Cini mi se da je nastao kad su zajednicki razvijali platformu za Cromu/Vektru.

Stef

pre 3 godine

Iskreno Opel nisam nikada merkao. Lični doživljaj. Ovaj sada model... Po meni... Dizajn upitan(lično mišljenje), ali definitivno ogroman pomak u saradnji sa Pežoom. Svakako drago mi je videti legendarnog igrača nazad na sceni :)

Bane

pre 3 godine

Opel je dobar kada u njemu nije Opelov motor. U Astru G su išli japanski Isuzu motori, BMW-ovi 2.0 dizel motori, posle Fijatovi JTD motori, i ko je imao te motore nije imao neki izraziti problem sa tim što vozi Opela.

Kada je Opel posle dužeg vremena izbacio svoj 1.6 dizel motor bilo je problema sa lancima, kasnije su to revidovali.

Benzinci su takođe imali svojih boljki, reecimo rana crkavanja dis modula koji nije bio ni malo jeftin, trošanje ulja pa i pucanja klipova u nekim slučajevima.

Sve u svemu Pežo ima odlične HDI motore, pa ni novije serije benzinaca nemaju neke izražene probleme i ugradnja njihovih motora u Opele je svakako +.

Pežo sa druge strane ima neke svoje druge boljke i mislim da kombinacija Opelove konstrukcije i Pežoovih motora može formirati jedan solidan i konkurentan proizvod.

goxy

pre 3 godine

(маркеђани, 09. jun 2021 18:10)
Nalupaše čoveku minuse a rekao potpunu istinu. Pitajte opelaše šta misle o novoj Corsi. Astra J je realno po meni najlepša Astra.

goxy

pre 3 godine

Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.
(Stole, 09. jun 2021 22:23)
Tačno. Opel je do kraja 80-tih bio istog kvaliteta kao Audi. Onda su Ameri krenuli da izvlače novac iz Opela idiotskim potezima. Mislim da se danas Opel vratio i da nudi sličan kvalitet kao Audi ali za manje novca.

micko miš

pre 3 godine

Za sve ove što pričaju kako je Opel OK i kako im je kvalitet u klasi sa VW, ne zaostaje za njima, čak je kao Astra bolja od Golfa 7... i sl.:

Ljudi, imam firmu koja u svom voznom parku ima 16 automobila. Od toga su pola Opeli, pola Škode. Imam Corse, Astre i Comba, dok kod Škode imam Fabie II, III, Roomstera i Octavie. Sva vozila su kupljena nova kod domaćih dilera, kod kojih su isključivo i servisirana.
Opeli se kvare drastično više od Škoda i popravke su dramatično skuplje od Škodinih. Opelovi dileri su očajni sa lagerima i na sve delove se uvek nešto čeka, a ako imate havariju popravke traju 25-35 dana. Teška jeza.
Sa druge strane, Škode su bezlične, ali trpe svaku vrstu torture. Servisiramo samo kod jednog Škodinog dilera (neću da ga reklamiram da ne bude da imam neke loše namere ka OPelu) i ljudi nam završavaju posao u dan dva, plaćaju taksi da se vratimo kući kad ostavimo vozila, a prilikom havarija nam rutinski daju zamenska vozila, dok kod Opela nismo ni kafu nikad dobili, iskreno.
Plastika i oprema je bolja kod OPela, ali kad pomislim na muke i cifre oko tih popravki u Opel servisima, nije mi dobro. Gledam samo da nam izađu sva vozila iz lizinga i da se pozdravljamo.

gustav 1.6 Cdti

pre 3 godine

dule
Opelov 1.6 cdti ima ozbiljnih problema sa lancem...
(Srđan BL, 09. jun 2021 21:01)

Nema taj motor nikakav problem sa lancem.

Vozim Insigniu 2017 god nov model baš sa tim motorom 136 ks na satu trenutno ima
205 000 km lanac još nije za zamenu.
Čuje se samo 1,5 - 2 sekunde i to samo na prvom paljenju i samo kada je hladnije.
U ovlašćenom servisu mi kažu da lanac nije za zamenu sigurno još 30 - 40 000 km.
Do sada na autu urađeno samo 8 malih servisa,zamenjene pločice 2 puta (sad će i treći),zamenjeni diskovi i tri puta rađen servis aut.menjača.
Na autu su još uvek fabričke metlice i sijalice iz prve ugradnje.

Veliki brat

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".
(Čeki opinionista del cazzo, 9. jun 2021 21:43)

Ne znam o čemu pričaš, pre više od 10 godina sam gledao emisiju u kojoj je prikazana primena robota u proizvodnji motora, kod Opel-a je softver preko ugrađenih kamera proveravao dimenzije svake radilice, a svaku 50-u je pregledao čovek pomoću specijalne opreme u cilju bolje kontrole.

Opel ima drugi problem, a to je da je trošio previše novca na istraživanja i "istraživanja", koja nisu davala dovoljan profit. Napaviš Insigniju koja te košta isto kao da praviš Pasat, ali moraš da je prodaješ dosta jeftinije, pa nemaš odgovarajuću zaradu.

Kod njih je nova Astra poičinjala sa oko 13-14k evra, a jedan Polo košta 16-18k, koji treba da se takmiči sa Korsom, a ne Astrom.

Ali, imaju i nekih drugih promašaja - isti motor koji se ugrađivao u Fiat vozila (1.3mjet 2, u Opel je ugrađivan kao 1.3cdti), nije imao plivajući zamajac, dok je čak i u Korsi imao plivajući za istu verziju (ima od 70ks i 90ks) - oni koji kupuju najjeftinije modele, obavezno su zaobilazili tu Korsu upravo zbog plivajućeg. Dokaz je da Fiat ipak nije bankrotirao, dok Opel praktično jeste, a već 20 godina je u problemima.

Pežo ih platio 2 milijarde dolara, što je sića, sad mogu u svoje modele da ubace 1.4/140, 16/180 i 2.0/280ks.

jcw

pre 3 godine

@Cene otišle u nebo Ta Astra J je po svemu osim tog motora auto iz 2010. godine. Ne bi ni smeo da košta više. Taj je takav za vas, koji samo hoćete novo pa makar bilo isto i 10 godina.

Ili

pre 3 godine

Opel su konstruisali da Ford ne bi bio najgori auto
(Aleksa, 09. jun 2021 19:34)

Nemoj da prosipas fazone koje ci cuo od svog tate koji je vozio Zastavu.

Cene otišle u nebo

pre 3 godine

Astra J je nudila 1.4 140 ks za 13.000 do pre dva meseca, sada Korsa za iste novce nudi 1.0 80 ks. Očekujem da će nova biti skuplja od Insi, kao što je i Fokus danas skuplji od Mondea . Ponekad pozajmljujem jednu iz 2018e, iznenađujuće je udobna i izolovana u odnosu na mog Japanca iz 2015e.

Stole

pre 3 godine

Amerikanci su od Kadeta "suze" , prve Vektre i prve Astre upropastii Opel brend očajnim kvalitetom.
(Pera Realno, 9. jun 2021 20:40)
Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".

"Corsa" izgleda odlično,a jedva čekam da vidim uživo novu "Astru".
Ko zna, možda iz te nemačko-francuske kooperacije izađe dobar proizvod.
Kod " pornjave " je funkcionisalo...

Daca

pre 3 godine

Cuveno smece od menjaca sa oznakom M32 preuzet od Fiata su trpali u Astru H i J. Lezajevi se raspali u komadice jer su genijalci menjac od 6 brzina upakovali u kuciste menjaca sa 5 brzina. Kapa dole za limariju ali posle Astre G su se obrukali katastrofa. Astra J restyle i K su vec vracene na pravi kolosek.

Boki

pre 3 godine

Pošto se stara Astra J limuzina do nedavno prodavala za 12900 € , aktuelna od 20 pa na više to znači da će ovoj startna cena biti od 23 do 25 hiljada evrića.

dule

pre 3 godine

Opel pravi odlične automobile i nepravedno je potcenjen u odnosu na druge Nemačke proizvođače .
Ne može se meriti sa velikom premijum trojkom BMW,Audi i Mercedes ali za uloženi novac daje daleko više.
Uvek se par godina preklapa sa VW modelima i recimo Astra K nije bolji auto od Golfa 8 ali ni ne košta preko 20 000 e u osnovnoj opremi ali je svakako bolja od Golfa 7 i za novce koje bi dali za Golf 7 iz 2013 godine možete kupiti
Astru K 2018 godište sa mnogo više opreme.
Isti slučaj je i kada se uporede Passat B8 sa Insignijom Grand Sport koja je mlađa,lepša,modernija i za uloženi novac pruža daleko više od B8 koje je na tržištu već 7 godina.
Naravno i Corsa je uvek bila bolja,lepša a i jeftinija od Pola istog godišta.

маркеђани

pre 3 godine

Надам се да грешим али ово ће бити Пежо са изгледом Опела. Врхунац Астре су по мени Астра Ј и К. Ево нова Корса је 208 са беџом Опела. И Астру има да нуде са француским агрегатима. Ајде дизели су им ок, али Опелови бензинци су увек били сјајни, а сад чујем да ће и њих узети од Пежоа. Нека фала. Уживаћу у својој Јоти неко време док не набавим Астру К. Али ову нову ћу добро да осмотрим и ако све буде како сам горе написао има да је прескочим и гледам на неку другу страну, на жалост.

dule

pre 3 godine

Opel pravi odlične automobile i nepravedno je potcenjen u odnosu na druge Nemačke proizvođače .
Ne može se meriti sa velikom premijum trojkom BMW,Audi i Mercedes ali za uloženi novac daje daleko više.
Uvek se par godina preklapa sa VW modelima i recimo Astra K nije bolji auto od Golfa 8 ali ni ne košta preko 20 000 e u osnovnoj opremi ali je svakako bolja od Golfa 7 i za novce koje bi dali za Golf 7 iz 2013 godine možete kupiti
Astru K 2018 godište sa mnogo više opreme.
Isti slučaj je i kada se uporede Passat B8 sa Insignijom Grand Sport koja je mlađa,lepša,modernija i za uloženi novac pruža daleko više od B8 koje je na tržištu već 7 godina.
Naravno i Corsa je uvek bila bolja,lepša a i jeftinija od Pola istog godišta.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".

"Corsa" izgleda odlično,a jedva čekam da vidim uživo novu "Astru".
Ko zna, možda iz te nemačko-francuske kooperacije izađe dobar proizvod.
Kod " pornjave " je funkcionisalo...

Stole

pre 3 godine

Amerikanci su od Kadeta "suze" , prve Vektre i prve Astre upropastii Opel brend očajnim kvalitetom.
(Pera Realno, 9. jun 2021 20:40)
Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.

Ili

pre 3 godine

Opel su konstruisali da Ford ne bi bio najgori auto
(Aleksa, 09. jun 2021 19:34)

Nemoj da prosipas fazone koje ci cuo od svog tate koji je vozio Zastavu.

Cene otišle u nebo

pre 3 godine

Astra J je nudila 1.4 140 ks za 13.000 do pre dva meseca, sada Korsa za iste novce nudi 1.0 80 ks. Očekujem da će nova biti skuplja od Insi, kao što je i Fokus danas skuplji od Mondea . Ponekad pozajmljujem jednu iz 2018e, iznenađujuće je udobna i izolovana u odnosu na mog Japanca iz 2015e.

Boki

pre 3 godine

Pošto se stara Astra J limuzina do nedavno prodavala za 12900 € , aktuelna od 20 pa na više to znači da će ovoj startna cena biti od 23 do 25 hiljada evrića.

micko miš

pre 3 godine

Za sve ove što pričaju kako je Opel OK i kako im je kvalitet u klasi sa VW, ne zaostaje za njima, čak je kao Astra bolja od Golfa 7... i sl.:

Ljudi, imam firmu koja u svom voznom parku ima 16 automobila. Od toga su pola Opeli, pola Škode. Imam Corse, Astre i Comba, dok kod Škode imam Fabie II, III, Roomstera i Octavie. Sva vozila su kupljena nova kod domaćih dilera, kod kojih su isključivo i servisirana.
Opeli se kvare drastično više od Škoda i popravke su dramatično skuplje od Škodinih. Opelovi dileri su očajni sa lagerima i na sve delove se uvek nešto čeka, a ako imate havariju popravke traju 25-35 dana. Teška jeza.
Sa druge strane, Škode su bezlične, ali trpe svaku vrstu torture. Servisiramo samo kod jednog Škodinog dilera (neću da ga reklamiram da ne bude da imam neke loše namere ka OPelu) i ljudi nam završavaju posao u dan dva, plaćaju taksi da se vratimo kući kad ostavimo vozila, a prilikom havarija nam rutinski daju zamenska vozila, dok kod Opela nismo ni kafu nikad dobili, iskreno.
Plastika i oprema je bolja kod OPela, ali kad pomislim na muke i cifre oko tih popravki u Opel servisima, nije mi dobro. Gledam samo da nam izađu sva vozila iz lizinga i da se pozdravljamo.

маркеђани

pre 3 godine

Надам се да грешим али ово ће бити Пежо са изгледом Опела. Врхунац Астре су по мени Астра Ј и К. Ево нова Корса је 208 са беџом Опела. И Астру има да нуде са француским агрегатима. Ајде дизели су им ок, али Опелови бензинци су увек били сјајни, а сад чујем да ће и њих узети од Пежоа. Нека фала. Уживаћу у својој Јоти неко време док не набавим Астру К. Али ову нову ћу добро да осмотрим и ако све буде како сам горе написао има да је прескочим и гледам на неку другу страну, на жалост.

Daca

pre 3 godine

Cuveno smece od menjaca sa oznakom M32 preuzet od Fiata su trpali u Astru H i J. Lezajevi se raspali u komadice jer su genijalci menjac od 6 brzina upakovali u kuciste menjaca sa 5 brzina. Kapa dole za limariju ali posle Astre G su se obrukali katastrofa. Astra J restyle i K su vec vracene na pravi kolosek.

goxy

pre 3 godine

Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.
(Stole, 09. jun 2021 22:23)
Tačno. Opel je do kraja 80-tih bio istog kvaliteta kao Audi. Onda su Ameri krenuli da izvlače novac iz Opela idiotskim potezima. Mislim da se danas Opel vratio i da nudi sličan kvalitet kao Audi ali za manje novca.

Bane

pre 3 godine

Opel je dobar kada u njemu nije Opelov motor. U Astru G su išli japanski Isuzu motori, BMW-ovi 2.0 dizel motori, posle Fijatovi JTD motori, i ko je imao te motore nije imao neki izraziti problem sa tim što vozi Opela.

Kada je Opel posle dužeg vremena izbacio svoj 1.6 dizel motor bilo je problema sa lancima, kasnije su to revidovali.

Benzinci su takođe imali svojih boljki, reecimo rana crkavanja dis modula koji nije bio ni malo jeftin, trošanje ulja pa i pucanja klipova u nekim slučajevima.

Sve u svemu Pežo ima odlične HDI motore, pa ni novije serije benzinaca nemaju neke izražene probleme i ugradnja njihovih motora u Opele je svakako +.

Pežo sa druge strane ima neke svoje druge boljke i mislim da kombinacija Opelove konstrukcije i Pežoovih motora može formirati jedan solidan i konkurentan proizvod.

gustav 1.6 Cdti

pre 3 godine

dule
Opelov 1.6 cdti ima ozbiljnih problema sa lancem...
(Srđan BL, 09. jun 2021 21:01)

Nema taj motor nikakav problem sa lancem.

Vozim Insigniu 2017 god nov model baš sa tim motorom 136 ks na satu trenutno ima
205 000 km lanac još nije za zamenu.
Čuje se samo 1,5 - 2 sekunde i to samo na prvom paljenju i samo kada je hladnije.
U ovlašćenom servisu mi kažu da lanac nije za zamenu sigurno još 30 - 40 000 km.
Do sada na autu urađeno samo 8 malih servisa,zamenjene pločice 2 puta (sad će i treći),zamenjeni diskovi i tri puta rađen servis aut.menjača.
Na autu su još uvek fabričke metlice i sijalice iz prve ugradnje.

Stef

pre 3 godine

Iskreno Opel nisam nikada merkao. Lični doživljaj. Ovaj sada model... Po meni... Dizajn upitan(lično mišljenje), ali definitivno ogroman pomak u saradnji sa Pežoom. Svakako drago mi je videti legendarnog igrača nazad na sceni :)

Veliki brat

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".
(Čeki opinionista del cazzo, 9. jun 2021 21:43)

Ne znam o čemu pričaš, pre više od 10 godina sam gledao emisiju u kojoj je prikazana primena robota u proizvodnji motora, kod Opel-a je softver preko ugrađenih kamera proveravao dimenzije svake radilice, a svaku 50-u je pregledao čovek pomoću specijalne opreme u cilju bolje kontrole.

Opel ima drugi problem, a to je da je trošio previše novca na istraživanja i "istraživanja", koja nisu davala dovoljan profit. Napaviš Insigniju koja te košta isto kao da praviš Pasat, ali moraš da je prodaješ dosta jeftinije, pa nemaš odgovarajuću zaradu.

Kod njih je nova Astra poičinjala sa oko 13-14k evra, a jedan Polo košta 16-18k, koji treba da se takmiči sa Korsom, a ne Astrom.

Ali, imaju i nekih drugih promašaja - isti motor koji se ugrađivao u Fiat vozila (1.3mjet 2, u Opel je ugrađivan kao 1.3cdti), nije imao plivajući zamajac, dok je čak i u Korsi imao plivajući za istu verziju (ima od 70ks i 90ks) - oni koji kupuju najjeftinije modele, obavezno su zaobilazili tu Korsu upravo zbog plivajućeg. Dokaz je da Fiat ipak nije bankrotirao, dok Opel praktično jeste, a već 20 godina je u problemima.

Pežo ih platio 2 milijarde dolara, što je sića, sad mogu u svoje modele da ubace 1.4/140, 16/180 i 2.0/280ks.

goxy

pre 3 godine

(маркеђани, 09. jun 2021 18:10)
Nalupaše čoveku minuse a rekao potpunu istinu. Pitajte opelaše šta misle o novoj Corsi. Astra J je realno po meni najlepša Astra.

stefan

pre 3 godine

@Daca
Zapravo, M32 menjac je Opelov proizvod koji je preuzeo Fiat. Cini mi se da je nastao kad su zajednicki razvijali platformu za Cromu/Vektru.

Srđan BL

pre 3 godine

gustav 1.6 cdti
Onda si u onom sitnijem procentu kojima se samo "cuje" na paljenju... Kod mnogih nije ostalo na tome... Takva je informacija i iz ovlastenog servisa...

namcek

pre 3 godine

(gustav 1.6 Cdti, 10. jun 2021 06:51)
Biće da si imao sreće. Najboljem drugaru su preventivno zamijenili na 60.000km. To je tako rondalo kao da je neko ubacio šaku šarafa u motor. Insignia 2017. Active 1.6 cdti 100kW

namcek

pre 3 godine

@Aleksa

Teraj ti tvog golfa trojku dizela i ne brini ni za novi opel ni za novi ford.
(nikola, 10. jun 2021 09:06)
Teško da je trojka, jer ih nema a da se nisu raspale od rđe.

jcw

pre 3 godine

@Cene otišle u nebo Ta Astra J je po svemu osim tog motora auto iz 2010. godine. Ne bi ni smeo da košta više. Taj je takav za vas, koji samo hoćete novo pa makar bilo isto i 10 godina.

маркеђани

pre 3 godine

Надам се да грешим али ово ће бити Пежо са изгледом Опела. Врхунац Астре су по мени Астра Ј и К. Ево нова Корса је 208 са беџом Опела. И Астру има да нуде са француским агрегатима. Ајде дизели су им ок, али Опелови бензинци су увек били сјајни, а сад чујем да ће и њих узети од Пежоа. Нека фала. Уживаћу у својој Јоти неко време док не набавим Астру К. Али ову нову ћу добро да осмотрим и ако све буде како сам горе написао има да је прескочим и гледам на неку другу страну, на жалост.

dule

pre 3 godine

Opel pravi odlične automobile i nepravedno je potcenjen u odnosu na druge Nemačke proizvođače .
Ne može se meriti sa velikom premijum trojkom BMW,Audi i Mercedes ali za uloženi novac daje daleko više.
Uvek se par godina preklapa sa VW modelima i recimo Astra K nije bolji auto od Golfa 8 ali ni ne košta preko 20 000 e u osnovnoj opremi ali je svakako bolja od Golfa 7 i za novce koje bi dali za Golf 7 iz 2013 godine možete kupiti
Astru K 2018 godište sa mnogo više opreme.
Isti slučaj je i kada se uporede Passat B8 sa Insignijom Grand Sport koja je mlađa,lepša,modernija i za uloženi novac pruža daleko više od B8 koje je na tržištu već 7 godina.
Naravno i Corsa je uvek bila bolja,lepša a i jeftinija od Pola istog godišta.

goxy

pre 3 godine

Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.
(Stole, 09. jun 2021 22:23)
Tačno. Opel je do kraja 80-tih bio istog kvaliteta kao Audi. Onda su Ameri krenuli da izvlače novac iz Opela idiotskim potezima. Mislim da se danas Opel vratio i da nudi sličan kvalitet kao Audi ali za manje novca.

Čeki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".

"Corsa" izgleda odlično,a jedva čekam da vidim uživo novu "Astru".
Ko zna, možda iz te nemačko-francuske kooperacije izađe dobar proizvod.
Kod " pornjave " je funkcionisalo...

jcw

pre 3 godine

@Cene otišle u nebo Ta Astra J je po svemu osim tog motora auto iz 2010. godine. Ne bi ni smeo da košta više. Taj je takav za vas, koji samo hoćete novo pa makar bilo isto i 10 godina.

micko miš

pre 3 godine

Za sve ove što pričaju kako je Opel OK i kako im je kvalitet u klasi sa VW, ne zaostaje za njima, čak je kao Astra bolja od Golfa 7... i sl.:

Ljudi, imam firmu koja u svom voznom parku ima 16 automobila. Od toga su pola Opeli, pola Škode. Imam Corse, Astre i Comba, dok kod Škode imam Fabie II, III, Roomstera i Octavie. Sva vozila su kupljena nova kod domaćih dilera, kod kojih su isključivo i servisirana.
Opeli se kvare drastično više od Škoda i popravke su dramatično skuplje od Škodinih. Opelovi dileri su očajni sa lagerima i na sve delove se uvek nešto čeka, a ako imate havariju popravke traju 25-35 dana. Teška jeza.
Sa druge strane, Škode su bezlične, ali trpe svaku vrstu torture. Servisiramo samo kod jednog Škodinog dilera (neću da ga reklamiram da ne bude da imam neke loše namere ka OPelu) i ljudi nam završavaju posao u dan dva, plaćaju taksi da se vratimo kući kad ostavimo vozila, a prilikom havarija nam rutinski daju zamenska vozila, dok kod Opela nismo ni kafu nikad dobili, iskreno.
Plastika i oprema je bolja kod OPela, ali kad pomislim na muke i cifre oko tih popravki u Opel servisima, nije mi dobro. Gledam samo da nam izađu sva vozila iz lizinga i da se pozdravljamo.

Daca

pre 3 godine

Cuveno smece od menjaca sa oznakom M32 preuzet od Fiata su trpali u Astru H i J. Lezajevi se raspali u komadice jer su genijalci menjac od 6 brzina upakovali u kuciste menjaca sa 5 brzina. Kapa dole za limariju ali posle Astre G su se obrukali katastrofa. Astra J restyle i K su vec vracene na pravi kolosek.

Cene otišle u nebo

pre 3 godine

Astra J je nudila 1.4 140 ks za 13.000 do pre dva meseca, sada Korsa za iste novce nudi 1.0 80 ks. Očekujem da će nova biti skuplja od Insi, kao što je i Fokus danas skuplji od Mondea . Ponekad pozajmljujem jednu iz 2018e, iznenađujuće je udobna i izolovana u odnosu na mog Japanca iz 2015e.

gustav 1.6 Cdti

pre 3 godine

dule
Opelov 1.6 cdti ima ozbiljnih problema sa lancem...
(Srđan BL, 09. jun 2021 21:01)

Nema taj motor nikakav problem sa lancem.

Vozim Insigniu 2017 god nov model baš sa tim motorom 136 ks na satu trenutno ima
205 000 km lanac još nije za zamenu.
Čuje se samo 1,5 - 2 sekunde i to samo na prvom paljenju i samo kada je hladnije.
U ovlašćenom servisu mi kažu da lanac nije za zamenu sigurno još 30 - 40 000 km.
Do sada na autu urađeno samo 8 malih servisa,zamenjene pločice 2 puta (sad će i treći),zamenjeni diskovi i tri puta rađen servis aut.menjača.
Na autu su još uvek fabričke metlice i sijalice iz prve ugradnje.

Bane

pre 3 godine

Opel je dobar kada u njemu nije Opelov motor. U Astru G su išli japanski Isuzu motori, BMW-ovi 2.0 dizel motori, posle Fijatovi JTD motori, i ko je imao te motore nije imao neki izraziti problem sa tim što vozi Opela.

Kada je Opel posle dužeg vremena izbacio svoj 1.6 dizel motor bilo je problema sa lancima, kasnije su to revidovali.

Benzinci su takođe imali svojih boljki, reecimo rana crkavanja dis modula koji nije bio ni malo jeftin, trošanje ulja pa i pucanja klipova u nekim slučajevima.

Sve u svemu Pežo ima odlične HDI motore, pa ni novije serije benzinaca nemaju neke izražene probleme i ugradnja njihovih motora u Opele je svakako +.

Pežo sa druge strane ima neke svoje druge boljke i mislim da kombinacija Opelove konstrukcije i Pežoovih motora može formirati jedan solidan i konkurentan proizvod.

Stole

pre 3 godine

Amerikanci su od Kadeta "suze" , prve Vektre i prve Astre upropastii Opel brend očajnim kvalitetom.
(Pera Realno, 9. jun 2021 20:40)
Mislim da je u pitanju nešto drugo. General Motors jeste upropastio Opel ali sa isisavanjem kapitala. I to godinama unazad. Opelovi stručnjaci su radili Inženjering i za ostala vozila iz gruoacije a verovatno im to nije plaćeno. Opel konstruiše Astru, potroši pare, a Chevrolet samo klonira vozilo u Cruze bez truda i troškova. Ima dosta ovakvih primera iz njihove zajedničke istorije.

Boki

pre 3 godine

Pošto se stara Astra J limuzina do nedavno prodavala za 12900 € , aktuelna od 20 pa na više to znači da će ovoj startna cena biti od 23 do 25 hiljada evrića.

Ili

pre 3 godine

Opel su konstruisali da Ford ne bi bio najgori auto
(Aleksa, 09. jun 2021 19:34)

Nemoj da prosipas fazone koje ci cuo od svog tate koji je vozio Zastavu.

Veliki brat

pre 3 godine

Kada je menadžment "Pežoa" završio kupovinu "Opela" ,posetili su njihove pogone i proizvodne linije...

Novinari tvrde da su između sebe licitirali da li "Opel" kasni 10,15 ili 20 godina za proizvodnim procesom iz "Pežoa".
(Čeki opinionista del cazzo, 9. jun 2021 21:43)

Ne znam o čemu pričaš, pre više od 10 godina sam gledao emisiju u kojoj je prikazana primena robota u proizvodnji motora, kod Opel-a je softver preko ugrađenih kamera proveravao dimenzije svake radilice, a svaku 50-u je pregledao čovek pomoću specijalne opreme u cilju bolje kontrole.

Opel ima drugi problem, a to je da je trošio previše novca na istraživanja i "istraživanja", koja nisu davala dovoljan profit. Napaviš Insigniju koja te košta isto kao da praviš Pasat, ali moraš da je prodaješ dosta jeftinije, pa nemaš odgovarajuću zaradu.

Kod njih je nova Astra poičinjala sa oko 13-14k evra, a jedan Polo košta 16-18k, koji treba da se takmiči sa Korsom, a ne Astrom.

Ali, imaju i nekih drugih promašaja - isti motor koji se ugrađivao u Fiat vozila (1.3mjet 2, u Opel je ugrađivan kao 1.3cdti), nije imao plivajući zamajac, dok je čak i u Korsi imao plivajući za istu verziju (ima od 70ks i 90ks) - oni koji kupuju najjeftinije modele, obavezno su zaobilazili tu Korsu upravo zbog plivajućeg. Dokaz je da Fiat ipak nije bankrotirao, dok Opel praktično jeste, a već 20 godina je u problemima.

Pežo ih platio 2 milijarde dolara, što je sića, sad mogu u svoje modele da ubace 1.4/140, 16/180 i 2.0/280ks.

goxy

pre 3 godine

(маркеђани, 09. jun 2021 18:10)
Nalupaše čoveku minuse a rekao potpunu istinu. Pitajte opelaše šta misle o novoj Corsi. Astra J je realno po meni najlepša Astra.

namcek

pre 3 godine

@Aleksa

Teraj ti tvog golfa trojku dizela i ne brini ni za novi opel ni za novi ford.
(nikola, 10. jun 2021 09:06)
Teško da je trojka, jer ih nema a da se nisu raspale od rđe.

namcek

pre 3 godine

(gustav 1.6 Cdti, 10. jun 2021 06:51)
Biće da si imao sreće. Najboljem drugaru su preventivno zamijenili na 60.000km. To je tako rondalo kao da je neko ubacio šaku šarafa u motor. Insignia 2017. Active 1.6 cdti 100kW

Stef

pre 3 godine

Iskreno Opel nisam nikada merkao. Lični doživljaj. Ovaj sada model... Po meni... Dizajn upitan(lično mišljenje), ali definitivno ogroman pomak u saradnji sa Pežoom. Svakako drago mi je videti legendarnog igrača nazad na sceni :)

Srđan BL

pre 3 godine

gustav 1.6 cdti
Onda si u onom sitnijem procentu kojima se samo "cuje" na paljenju... Kod mnogih nije ostalo na tome... Takva je informacija i iz ovlastenog servisa...

stefan

pre 3 godine

@Daca
Zapravo, M32 menjac je Opelov proizvod koji je preuzeo Fiat. Cini mi se da je nastao kad su zajednicki razvijali platformu za Cromu/Vektru.