Aktuelno

Utorak, 11.05.2021.

09:18

Najčešće prevare koje prete kupcima polovnjaka

Izvor: Izvor: B92, Index.hr

Najèešæe prevare koje prete kupcima polovnjaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Majstor kvariš

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?
(rebro, 13. maj 2021 02:21)

Nije mi jasno zašto se ljudi petljaju u ono što ne znaju. Šta misliš, kako se obučavaju radnici u servisima? Idu u Nemačku, Japan, Koreju, Italiju, Francusku na obuku kod prioizvodjača? Kako ti pojma nemaš o životu.? Jesi li ikada čuo za mehaničarske prirućnike koje proizvodjači izdaju za svaki svoj model? Tu ti je, prijatelju, objašnjena zamena svakog mogućeg dela na tom modelu u slici i reči. Tako se obučavaju mehaničari u ovlašćenim servisima. I ti priručnci su dostupni svima, samo se moraju platiti. Ne znam majstora Mileta pa ne mogu da kažem za njega, ali znam da su u ovlašćenim servisima najlošiji majstori, jer svaki koji iole nauči nešto odmah odlazi i otvara svoj servis. A ti i daalje menjaj ulje u ovlašćenom servisu 3-4 puta skuplje, nije problem, jer znam da ćeš za svaki ozbiljniji kvar doći u moj servis, pošto ti u ovlašćenom servisu bude ležao auto mesec dana, kao čekaju deo da im dodje iz inostranstva. Ali u naredna 2-3 meseca nema mesta, prebukiran sam ovima što im sredjujem izduve (dpf, katalizatori).

kimi R

pre 3 godine

@niko kao ja
Vidi se da se ne razumeš, u tom slučaju ne pričaš o nečemu u čega se ne razumeš. Diler koga pominješ je tamo negde daleko i tako bi trebalo da se radi, ali ovde nije tako.

radford

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.
(Majstor kvariš, 13. maj 2021 00:43)

Da, automobil je relativno nov, i još nema potrebe za kompjuterom, a i za menjanje ulja, filtera, svećica kompjuter nije ni potreban to je valjda jasno. Ovo što kaže Majstor kvariš je tačno, a servisne intervale mogu i sam poništiti i podesiti bez ikakvog softvera.

rebro

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?

Toronto

pre 3 godine

samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.
(rebro, 12. maj 2021 23:44)

"Mali" i "veliki" servis su samo kolokvijalni nazivi za servise na motoru automobila. Mali servis je godišnji servis kada se menja ulje i filteri. Veliki servis je kada se uz ulje i filtere menja i set kaiševa i španer, roleri, vodena pumpa, i sl. Ja sam jako dugo u inostranstvu i nije mi bio problem da odmah ukapiram o čemu se radi.Oba naziva imaju itekako smisla i to na više nivoa. Mali servis malo para, veliki puno. Mali servis malo posla, veliki servis više posla itd. Vrlo efikasan način da se prenese misao u razgovoru. Umesto da kažete menjao sam ulje, filter ulja, filter motora, filter kabine, vi kažete uradio sam mali servis, eto! Ali lakše je praviti se pametan kroz ponižavanje drugih, zar ne?

Niko kao ja

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.
(Miroljub, 12. maj 2021 21:00)

Ja se ne razumem bas u srpski auto biznis. Koja registracija kada je diler vlasnik kola? Diler obicno ima svoju tablicu koju kaci na sva kola na svom placu kada izlaze u javni saobracaj.

Jadna Srbijo. Eno ga svetlo na kraju tunela, bas onde gde Srbi izlaze iz 18tog veka...

Majstor kvariš

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.

rebro

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?

rebro

pre 3 godine

@Čiča Miloje, samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.

//*

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)
Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.
(Vot iss yo nem,

Odes kod dilera ili ga nazoves da se raspitas za vozilo a on odmahuje glavom
i kaze : "oprostite ali mi to vozilo nemamo u evidenciji". Ili ti mislis da neko broji pare istog momenta kad vidi servisnu.

Miroljub

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.

Milutin

pre 3 godine

@Milutin

Gde ti i tebi slicni "roknete" to preradjeno ulje sto ispustite iz motora? Prvi kanal? Kanalizacija?
(Dex, 12. maj 2021 13:46) # Link komentara

Eno ga u buretu, nakupilo se vec oko 50L, cekam drzavu da se smiluje da uvede preradu ulja a posle kukaju sto ljudi sibnu ulje i otrove u kanalizaciju.

Čiča Miloje

pre 3 godine

Ja sam onomad napisao da sam kupio auto bez servisne knjižice, vlasnik nije bio prvi...vizuelno je bio OK , male ogrebotine na vratima sa parkinga. Pristao je ga mu platim pwt litara goriva i da ga provezemo desetak kilometara. Nije se bunio ni na 170, ni po lošem putu... Auto bio utegnut, motor dizel nije ni malo dimio , turbina se nije čula, unutra ništa nije zveckako, škripalo... Unutra bez fleka i pohabanih ivica i ručica... Uzeo sam ga i evo tri godine ništa ... Samo odmah mali servis.... I ništa više
Gledao sam pre toga nekoliko auta, ali nisu vlasnici pristali na ovakvu probu... I ništa od kupovine , tj. od posla...
To je prvo što treba pitati, ako ne pristane, jasno je da auto nije dobar..

Iz iskustva

pre 3 godine

Pre 8 godina kupio sam nov auto na kredit,imao sam par sitnih kvarova otklonjenih u garantnom roku. Za tih 8 godina moj kolega je promenio 3 polovna automobila, ulagao novac u sva tri, i taj treći ga zeza, nije mu pouzdan, ne sme sa njim da putuje na more, stalno se pale neke lampice, majstori nisu sigurni kakav kvar je u pitanju, itd...Podsećam da zajedno radimo, imamo istu platu, ali njega je bilo sramota da ga neko vidi u novom autu na čijoj haubi piše Dačija. Sada je kasno, Dačija više nije jeftina.

Polovnjaci=90%prevara

pre 3 godine

Bilo nas je sramota da kupujemo nove Dačije za 8 hiljada evra, sada košta 12 hiljada,šta ćemo sad kupovati, nema više jeftinih novih kola,a polovno mi ne pada napamet da kupujem.

radford

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Od originalne servisne knjige koja se lako može falsifikovati više držim do originalnih računa, i fotki rađenog. Meni je za ilustraciju istekla fabrička garancija, i zbog bezobrazno visokih cena kod ovlaštenog uvoznika u kojem mahom rade klinci koji treniraju na automobilima, isti održavam kod privatnog majstora koji zna posao. Uz to sve to lepo poslikam, i uz originalne račune originalnih delova nema bolje servisne knjige.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.

sim

pre 3 godine

MOj bio izgrban kad sam ga kupio. Hauba. Pregledan od strnane DEKRE kada ga je prvi vlasnik vratio lizing kući. Svaka sitna ogrebotina slikana (60 fotografija sa svih strana). Servisna istorija i očitana kilometraža (mala) na 3 načina. Garantuju da je accident free. Ovu sam uslugu platio 30 EUR.
Došao da auta iz uvoza baš onakvog kako su ga opisali. Prvo što sam uradio ofarbao prednju haubu i branik zato što nisam hteo da gledam ogrebotine i tačkice.

Pantelija

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Evo ti provereno: radnici u prodavnicama ukljucujuci i drustveno odgovorni Maxi, zapisnicari u sudovima i tuzilastvu, razno pomocno osoblje, radnici u obezbedjenju... Kad bolje razmislim minimum 20 posto Srbije.

DC

pre 3 godine

@Milutin: Ti si izuzetak, a pravila nisu za izuzetke nego za vecinu.

Konkretno, ako bih kupovao auto od tebe a ti prilozis sve racune i dokaze kada si i sta menjao i sa cime, meni bi to bila detaljna servisna istorija pa samim time isto kao i uredno popunjena servisna knjizica.

Milutin

pre 3 godine

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.
(Zer01, 11. maj 2021 16:29) # Link komentara

Za drugu i trecu stavku se slazem ali za redovnu servisnu istoriju ne. Evo ja na primer zivim u kuci i imam kanal u garazi, sam menjam ulje, filtere, antifriz. To je prosto kao pasulj, koristim najskuplja ulja(Motul, Castrol) i MANN filtere, moj auto prima 5L ulja a ja kupim 7L i sa 2L novog ulja isperem motor nakon istakanja starog ulja pa onda sipam koliko treba novog ulja, to tesko da ce vam u servisu neko uraditi. I sad ja treba da objasnim nekom da li sam radio mali servis, mogu racune da dam na uvid ali nemam pecat u servisnoj knjizici ali znam da mi je auto bolje odrzavan nego 90% na trzistu i nekad kad budem prodavao stavicu cenu koja je adekvatna pa ko hoce hoce a ko nece neka plati 500e jeftinije za lesinu sa uljem starim 5 godina.

ekonomista

pre 3 godine

Gospodo, pa zaboravili ste osnovnu prevaru kod nas: pogledate auto, dogovorite se oko cene, overite ugovor kod notara, platite porez, odete u MUP da promenite saobraćajnu na svoje ime, a tamo..........žao mi je ne može se izvršiti prenos vlasništva, auto je popisao izvršitelj! Pa kako ja to da proverim? Nikako, to nije javni podatak, možete proveriti samo eventualnu hipoteku....

Silvester

pre 3 godine

(Bibi, 11. maj 2021 23:53)

Aha, imam jednog takvog stručnjaka na poslu koji je kupio BMW, pa posle dao duplo više od vrednosti auta da ga vrati na put. Što je najgore, on i dalje misli da je napravio dobru trgovinu, jer BMW je ipak BMW. Nema veze što sa njega otpadaju delovi.

sonsi

pre 3 godine

Iskreno me intetesuje
Zasto gledate limarsku proslost za presu ili ne😕😕😕
Ako je sada sve sklopljeno
Ne zapinje ne rdja
Vesanje geometrija odradjena
Samo sujeta vas sprecava od kupovine😕😕😕
Eventualno da je lecite trazeci znacajan popust!!?

ja

pre 3 godine

Već 10ak godina kupujem od ovlašćenih dilera polovne automobile do 2 godine stare sa još uvek važećom garancijom, vozim 2 - 3 godine, prodam ponekad i nazad istom dileru i uzmem sledeći. Za sada se pokazalo kao ispravna taktika, poslednji automobil je bio 40% jeftiniji od cene koju je prvi vlasnik platio za nov, godinu i 9 meseci star, na satu 50.000km. Do sada par problema koji su bili u garantnom roku (poslednje AD blue senzor, za moj auto nema aftermarket delova samo original i košta 1100 eur). Prelazim godišnje i preko 50.000km i treba mi siguran i pouzdan auto, da se vozam po gradu radio bi kao holanđani, mladji auto sa puno km

Ccc

pre 3 godine

Mene je zadesilo da je automobil bio u manjem sudaru I to sam znao, svesno sam kupio tako automobil ali da nisam imao pojma da automobil nema airbag, likovi su stavili novu instrument tablu bez airbag ova i nov volan I slucajno sam primetio kada sam cistio Kasetu za sitnice tako sto sam osetio neko parce drveta unutra, kada sam zavirio unutra video sam da pise ne diraj, znaci ovde je uradjeno, nisam imao ni volje ni zivaca da se mlatim sa likom jer trosak nije bio veliki,tj.stavljanje nove instrument table i volana, ali ne daj boze da sam imao sudar malo ozbiljniji I da isti nisi iskocili, bukvalno su preprodavci mogli da ubiju nekog tako, meni I dalje nije jasno sta im je palo na pamet.tako da ljudi otvorite dobro oci, gledajte bukvalno sve na automobilu, sluze se svim trikovima, ne ocekujem od polovnog automobila pogotovu iz uvoza fabricko stanje ali ni bas to da svesno ne stave osnovne zastitno sredstvo u automobil.

Bibi

pre 3 godine

...kupis manji i nov i miran...
(Robi, 11. maj 2021 16:24)


Pa dobro, ti vozi tu novu malu konzervicu i budi miran i srecan.

Ja sam do sada vec nekoliko puta uzeo polovan, veliki, sa jakim motorom, u punoj opremi, ali sa dosta kilometara i vise godina, za manje para, onda ga sredio, u ovlascenom servisu, sa originalnim delovima, i dobio auto u odlicnom stanju, daleko bolji od te tvoje nove igracke.

A za troskove kupovine i 10 godina eksploatacije, uz svo moguce odrzavanje i popravke u zvanicnom servisu, makar i ceo motor promenili, opet cu jeftinije proci nego ti sa tom tvojom novom igrackom, sa rahiticnim motorom i nultom opremom.

matematika

pre 3 godine

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.
(Kritičar, 11. maj 2021 17:28)

Bukvalno u Beogradu plata za rad u kiosku je 40 hiljada.

pohotni irwas

pre 3 godine

Evo ovako: CarVertical me spasio da kupim 2 lešine (Mondeo i Oktavia) sa sve slikama...
Vraćena km za 150 000km, plus auti u stanju za presu pa sređeni.

cixxx

pre 3 godine

Pa čim je polovan, mora da se uloži malo "ljubavi" u takav auto. Najveća zabluda ikada je da postoji dobro, a jeftino. U to Srbi, makar dobar deo, baš veruje, a tek što neki vole da ih lažu... Eto moja žena je kupila jeftin auto. Nissan Micra, automatic, 2000e, ali u startu morao menjač da se sredi, i malo po malo nešto stasa za menjanje. Za sada je taj menjač rešen za oko 70e, ali je zabluda da verujemo da je to dobar auto... Da, radi lepo, vozi se do vrtića i posla i za to služi. Ali jeftino, a dobro-teško. Savet-ozbiljan majstor i dijagnostika, detaljan pregled i to je. Inače, svi oglasi imaju tipski tekst, da je auto kao nov, bez ulaganja, super stanje, bla bla bla. Smor je i čitati.

navijac

pre 3 godine

@Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Izvini direktore nismo te prepoznali! Znam gomilu onih koji rade za minimalac, ali znam pojedine koji imaju i 200+ hiljada platu. Ti se verovatno druzis samo sa tvojim kolegama direktorima pa ne znas nikog drugog...

Kritičar

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.

saki6

pre 3 godine

Ako vodite majstora sa sobom, nek bude neki kog znate da bi ruku dao za vas, u protivnom ce da se dogovori sa prodavcem da uzme 50-100e i da kaze da je auto odlican.

Zer01

pre 3 godine

Sve su ovo sitnice. Izvadjeno sace iz DPF-a i katalizatora, trulez, prolupao motor/zapusene dizne, cipovan kompjuter sa ko-zna-kakvim mapama, zaglavljen EGR, fali DPF modul/rezervoar za aditiv, plivajuci pred umiranjem, oglodano kvacilo... Auto ima milion delova, nemoguce ga je tek tako proveriti i moze kostati vise hiljada eura da se kanta sredi da lici na nesto. I onda nesretni kupci odustanu od popravki, srede ga samo da se kotrlja i tako voze po Srbiji dok se ne zapale negde usput. Da se ja pitam inspekcija bi rostiljala placeve 24/7 a tehnicki bi bio duplo stroziji od ovoga sto najavljuju od Jula mada je i to korak u pravom smeru.

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.

Robi

pre 3 godine

Polovnjak=macka u dzaku,makar i proveren. Od celavaca na auto placu,tu tek nikako...kupis manji i nov i miran. A sa oglasa Nov Nov maximalno utegnut na trapu,prodaje ga lik sa sumnjivim pedigreom i natpisom: Srecna kupovina...i sad bas da se tu nadje dobar auto,sanse nema...da je dobar,ne bi kisnuo tu na auto placu...ima,ko zeli da vidi,dodje lepo ovde na Horgos i Kelebiju,da tu sretne svoju kantu kako dolazi utovarena na kamion...

$$$

pre 3 godine

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .
(gojko, 11. maj 2021 14:25


Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...

La la iz Banata

pre 3 godine

Joooj što će da vam ga zavuku sada sa dpf i katalizatorima. Će da vam bude vazduh u BG k'o kod mene u selu. Doduše, još uvek će da vam smrduckaju go*na koja istovarujete u Savu, ali bože moj, navikli ste.

Acko

pre 3 godine

Koj auto nije udaran ili malo cuknut,pa jas moj cuknuo 5 do 6 puta ali nista ozbiljno,a da imao sam i neki zesci sudar onako napred al ne bas iskrivio haubu levo krilo do pola puko ceo far majstor namestio ispeglao mada sam misleo da nece uspe sa branikom ali uspeo je kolko je bio smrven a napravio ga kao da nije ?kako ih rade to je cudo posle toga je izgledao jos bolje nekgo pre.Tako da samo da nije pomeren iz ose i da je sve dovro vraceno pa i fabriga ga sklapa majkumu.

Djorke

pre 3 godine

Privatno lice ili plac ... na kraju se svede na to da ili okreneš ledja i odeš ili "se prekrstiš", izvadiš pare i platiš.

Ako ne izvezeš kola iz salona, uvek postoji mogućnost da te neko zezne, a čuđenje da na kolima starim 10 i više godina ima neki deo koji je ofarban ... mislim stvarno, pa vožen je, nije bio ispod staklenog zvona.
Farbana su mi vrata (ogulio ih neki batica do lima na parkingu), branik (ja lupio u ćaletovu kutiju sa alatom u dvorištu, ne znam gde sam gledao, ali uspeo sam da ga ogulim i iskrivim), a zadnji branik mi ima jedno 10-tak tačkica i crtica, ali nije strašno. I da, prešao je sigurno "pravih" 240.000 - prošli vlasnik ga je uvezao iz Italije kada je bio star 6 godina ...

Manje - više, kao 90% automobila u Bg, (dakle što bi rekli ovi sa oglasa "Nov, Nov, Nov") i šta sad - ako ga prodajem da li trebam da se zakunem sledećem vlasniku da će super da ga služi ? Italijan mu uzeo dušu verovatno, ovde ga dva vlasnika jahala u 5 godina, a sledeći će da se usreći 100%.

gojko

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

Nisu skupi - nego su plate male.
Nisu oni precenjeni nego su srbi nerealni.

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .

bb

pre 3 godine

Nije auto ljuska od jajeta pa da se razbije.
Ako nisu pomereni vutalni delovi šasije sve drugo je rezervni deo koji se zameni.
Ako je cena dobra kupujem ga bez problema.
Prošle godine sam na Car Vertikalu kupio ga je na placu nije proveravao ali mi je zbog toga spustio cenu 1000 e i kupio sam ga.

CJC

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

Ee, mom je vraćena kilometraža ali je i bio potopljen.

upucen, a neupucen

pre 3 godine

Pa tako i treba. Ko je spreman da prihvati rizik da kupuje kola po placevima koja uvoze svakojake “krseve”, neka kupuje. Postoje i oni kupci koji odu kod ovlascenog dilera/servisa i kupe provereno vozilo i znaju da im za taj auto garantuje kompanija koja ima odredjeni kapital i istoriju.
Razlika u ceni cesto je prihvatljiva zarad “mirne glave”!

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

poplavu su dobro sakrili

čiča

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.

XXL

pre 3 godine

Mom starom al' održavanom 'turčinu' olindr'o se krov i sada je ostao samo u boji pocinkovanog lima koji se uklapa sa originalnom bojom. Pitam majstora šta da radimo da ga premažemo i zabrljamo u originalu, a on će to će te koštati 100 evra dok je krov poslednji koji korodira dok sam automobil košta 350 eura. Kompletno farbanje 800 eura i koga ja mogu da zaje*em kod prodaje nego da ga vozim dok ne krepa ili me najure iz saobraćaja.

CryptoYaretina, samo one do 4k$

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

LJUDI KUPUJU BITCOIN ZA 57K$ !!!

i šta kažeš, kola su precenjena?

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

zeznuće vas kako poželite. samo nemojte one pričice: ja vučem svom majstora sa sobom, da čovek zna znanje, ne bi gubio vreme sa vama pored ovoliko krševa (zlatno doba za njih). najbolje da se zapitate, da li vam STVARNO treba auto? 10% vama - ne.

Reziel

pre 3 godine

Automobil je bio oštećen. Wow, kakva prevara. Prošle godine sam udario pticu na autoputu, mogao sam da krpim branik, ali sam zamenio ceo. Automobil je bio u servisu posle toga, pregledan, skinut stari pukli branik, stavljen novi, ofarban, uradjena dijagnostika i to je to. Naravno važno je predočiti neke teže havarije, ali te priče "batice farbao si vrata"... Da, pa?

Reziel

pre 3 godine

Automobil je bio oštećen. Wow, kakva prevara. Prošle godine sam udario pticu na autoputu, mogao sam da krpim branik, ali sam zamenio ceo. Automobil je bio u servisu posle toga, pregledan, skinut stari pukli branik, stavljen novi, ofarban, uradjena dijagnostika i to je to. Naravno važno je predočiti neke teže havarije, ali te priče "batice farbao si vrata"... Da, pa?

gojko

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

Nisu skupi - nego su plate male.
Nisu oni precenjeni nego su srbi nerealni.

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .

CJC

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

Ee, mom je vraćena kilometraža ali je i bio potopljen.

Djorke

pre 3 godine

Privatno lice ili plac ... na kraju se svede na to da ili okreneš ledja i odeš ili "se prekrstiš", izvadiš pare i platiš.

Ako ne izvezeš kola iz salona, uvek postoji mogućnost da te neko zezne, a čuđenje da na kolima starim 10 i više godina ima neki deo koji je ofarban ... mislim stvarno, pa vožen je, nije bio ispod staklenog zvona.
Farbana su mi vrata (ogulio ih neki batica do lima na parkingu), branik (ja lupio u ćaletovu kutiju sa alatom u dvorištu, ne znam gde sam gledao, ali uspeo sam da ga ogulim i iskrivim), a zadnji branik mi ima jedno 10-tak tačkica i crtica, ali nije strašno. I da, prešao je sigurno "pravih" 240.000 - prošli vlasnik ga je uvezao iz Italije kada je bio star 6 godina ...

Manje - više, kao 90% automobila u Bg, (dakle što bi rekli ovi sa oglasa "Nov, Nov, Nov") i šta sad - ako ga prodajem da li trebam da se zakunem sledećem vlasniku da će super da ga služi ? Italijan mu uzeo dušu verovatno, ovde ga dva vlasnika jahala u 5 godina, a sledeći će da se usreći 100%.

Kritičar

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.

CryptoYaretina, samo one do 4k$

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

LJUDI KUPUJU BITCOIN ZA 57K$ !!!

i šta kažeš, kola su precenjena?

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

poplavu su dobro sakrili

La la iz Banata

pre 3 godine

Joooj što će da vam ga zavuku sada sa dpf i katalizatorima. Će da vam bude vazduh u BG k'o kod mene u selu. Doduše, još uvek će da vam smrduckaju go*na koja istovarujete u Savu, ali bože moj, navikli ste.

Zer01

pre 3 godine

Sve su ovo sitnice. Izvadjeno sace iz DPF-a i katalizatora, trulez, prolupao motor/zapusene dizne, cipovan kompjuter sa ko-zna-kakvim mapama, zaglavljen EGR, fali DPF modul/rezervoar za aditiv, plivajuci pred umiranjem, oglodano kvacilo... Auto ima milion delova, nemoguce ga je tek tako proveriti i moze kostati vise hiljada eura da se kanta sredi da lici na nesto. I onda nesretni kupci odustanu od popravki, srede ga samo da se kotrlja i tako voze po Srbiji dok se ne zapale negde usput. Da se ja pitam inspekcija bi rostiljala placeve 24/7 a tehnicki bi bio duplo stroziji od ovoga sto najavljuju od Jula mada je i to korak u pravom smeru.

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.

XXL

pre 3 godine

Mom starom al' održavanom 'turčinu' olindr'o se krov i sada je ostao samo u boji pocinkovanog lima koji se uklapa sa originalnom bojom. Pitam majstora šta da radimo da ga premažemo i zabrljamo u originalu, a on će to će te koštati 100 evra dok je krov poslednji koji korodira dok sam automobil košta 350 eura. Kompletno farbanje 800 eura i koga ja mogu da zaje*em kod prodaje nego da ga vozim dok ne krepa ili me najure iz saobraćaja.

Robi

pre 3 godine

Polovnjak=macka u dzaku,makar i proveren. Od celavaca na auto placu,tu tek nikako...kupis manji i nov i miran. A sa oglasa Nov Nov maximalno utegnut na trapu,prodaje ga lik sa sumnjivim pedigreom i natpisom: Srecna kupovina...i sad bas da se tu nadje dobar auto,sanse nema...da je dobar,ne bi kisnuo tu na auto placu...ima,ko zeli da vidi,dodje lepo ovde na Horgos i Kelebiju,da tu sretne svoju kantu kako dolazi utovarena na kamion...

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

zeznuće vas kako poželite. samo nemojte one pričice: ja vučem svom majstora sa sobom, da čovek zna znanje, ne bi gubio vreme sa vama pored ovoliko krševa (zlatno doba za njih). najbolje da se zapitate, da li vam STVARNO treba auto? 10% vama - ne.

čiča

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.

navijac

pre 3 godine

@Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Izvini direktore nismo te prepoznali! Znam gomilu onih koji rade za minimalac, ali znam pojedine koji imaju i 200+ hiljada platu. Ti se verovatno druzis samo sa tvojim kolegama direktorima pa ne znas nikog drugog...

upucen, a neupucen

pre 3 godine

Pa tako i treba. Ko je spreman da prihvati rizik da kupuje kola po placevima koja uvoze svakojake “krseve”, neka kupuje. Postoje i oni kupci koji odu kod ovlascenog dilera/servisa i kupe provereno vozilo i znaju da im za taj auto garantuje kompanija koja ima odredjeni kapital i istoriju.
Razlika u ceni cesto je prihvatljiva zarad “mirne glave”!

saki6

pre 3 godine

Ako vodite majstora sa sobom, nek bude neki kog znate da bi ruku dao za vas, u protivnom ce da se dogovori sa prodavcem da uzme 50-100e i da kaze da je auto odlican.

Pantelija

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Evo ti provereno: radnici u prodavnicama ukljucujuci i drustveno odgovorni Maxi, zapisnicari u sudovima i tuzilastvu, razno pomocno osoblje, radnici u obezbedjenju... Kad bolje razmislim minimum 20 posto Srbije.

bb

pre 3 godine

Nije auto ljuska od jajeta pa da se razbije.
Ako nisu pomereni vutalni delovi šasije sve drugo je rezervni deo koji se zameni.
Ako je cena dobra kupujem ga bez problema.
Prošle godine sam na Car Vertikalu kupio ga je na placu nije proveravao ali mi je zbog toga spustio cenu 1000 e i kupio sam ga.

cixxx

pre 3 godine

Pa čim je polovan, mora da se uloži malo "ljubavi" u takav auto. Najveća zabluda ikada je da postoji dobro, a jeftino. U to Srbi, makar dobar deo, baš veruje, a tek što neki vole da ih lažu... Eto moja žena je kupila jeftin auto. Nissan Micra, automatic, 2000e, ali u startu morao menjač da se sredi, i malo po malo nešto stasa za menjanje. Za sada je taj menjač rešen za oko 70e, ali je zabluda da verujemo da je to dobar auto... Da, radi lepo, vozi se do vrtića i posla i za to služi. Ali jeftino, a dobro-teško. Savet-ozbiljan majstor i dijagnostika, detaljan pregled i to je. Inače, svi oglasi imaju tipski tekst, da je auto kao nov, bez ulaganja, super stanje, bla bla bla. Smor je i čitati.

Ccc

pre 3 godine

Mene je zadesilo da je automobil bio u manjem sudaru I to sam znao, svesno sam kupio tako automobil ali da nisam imao pojma da automobil nema airbag, likovi su stavili novu instrument tablu bez airbag ova i nov volan I slucajno sam primetio kada sam cistio Kasetu za sitnice tako sto sam osetio neko parce drveta unutra, kada sam zavirio unutra video sam da pise ne diraj, znaci ovde je uradjeno, nisam imao ni volje ni zivaca da se mlatim sa likom jer trosak nije bio veliki,tj.stavljanje nove instrument table i volana, ali ne daj boze da sam imao sudar malo ozbiljniji I da isti nisi iskocili, bukvalno su preprodavci mogli da ubiju nekog tako, meni I dalje nije jasno sta im je palo na pamet.tako da ljudi otvorite dobro oci, gledajte bukvalno sve na automobilu, sluze se svim trikovima, ne ocekujem od polovnog automobila pogotovu iz uvoza fabricko stanje ali ni bas to da svesno ne stave osnovne zastitno sredstvo u automobil.

ekonomista

pre 3 godine

Gospodo, pa zaboravili ste osnovnu prevaru kod nas: pogledate auto, dogovorite se oko cene, overite ugovor kod notara, platite porez, odete u MUP da promenite saobraćajnu na svoje ime, a tamo..........žao mi je ne može se izvršiti prenos vlasništva, auto je popisao izvršitelj! Pa kako ja to da proverim? Nikako, to nije javni podatak, možete proveriti samo eventualnu hipoteku....

Silvester

pre 3 godine

(Bibi, 11. maj 2021 23:53)

Aha, imam jednog takvog stručnjaka na poslu koji je kupio BMW, pa posle dao duplo više od vrednosti auta da ga vrati na put. Što je najgore, on i dalje misli da je napravio dobru trgovinu, jer BMW je ipak BMW. Nema veze što sa njega otpadaju delovi.

pohotni irwas

pre 3 godine

Evo ovako: CarVertical me spasio da kupim 2 lešine (Mondeo i Oktavia) sa sve slikama...
Vraćena km za 150 000km, plus auti u stanju za presu pa sređeni.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.

Iz iskustva

pre 3 godine

Pre 8 godina kupio sam nov auto na kredit,imao sam par sitnih kvarova otklonjenih u garantnom roku. Za tih 8 godina moj kolega je promenio 3 polovna automobila, ulagao novac u sva tri, i taj treći ga zeza, nije mu pouzdan, ne sme sa njim da putuje na more, stalno se pale neke lampice, majstori nisu sigurni kakav kvar je u pitanju, itd...Podsećam da zajedno radimo, imamo istu platu, ali njega je bilo sramota da ga neko vidi u novom autu na čijoj haubi piše Dačija. Sada je kasno, Dačija više nije jeftina.

Milutin

pre 3 godine

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.
(Zer01, 11. maj 2021 16:29) # Link komentara

Za drugu i trecu stavku se slazem ali za redovnu servisnu istoriju ne. Evo ja na primer zivim u kuci i imam kanal u garazi, sam menjam ulje, filtere, antifriz. To je prosto kao pasulj, koristim najskuplja ulja(Motul, Castrol) i MANN filtere, moj auto prima 5L ulja a ja kupim 7L i sa 2L novog ulja isperem motor nakon istakanja starog ulja pa onda sipam koliko treba novog ulja, to tesko da ce vam u servisu neko uraditi. I sad ja treba da objasnim nekom da li sam radio mali servis, mogu racune da dam na uvid ali nemam pecat u servisnoj knjizici ali znam da mi je auto bolje odrzavan nego 90% na trzistu i nekad kad budem prodavao stavicu cenu koja je adekvatna pa ko hoce hoce a ko nece neka plati 500e jeftinije za lesinu sa uljem starim 5 godina.

Polovnjaci=90%prevara

pre 3 godine

Bilo nas je sramota da kupujemo nove Dačije za 8 hiljada evra, sada košta 12 hiljada,šta ćemo sad kupovati, nema više jeftinih novih kola,a polovno mi ne pada napamet da kupujem.

Bibi

pre 3 godine

...kupis manji i nov i miran...
(Robi, 11. maj 2021 16:24)


Pa dobro, ti vozi tu novu malu konzervicu i budi miran i srecan.

Ja sam do sada vec nekoliko puta uzeo polovan, veliki, sa jakim motorom, u punoj opremi, ali sa dosta kilometara i vise godina, za manje para, onda ga sredio, u ovlascenom servisu, sa originalnim delovima, i dobio auto u odlicnom stanju, daleko bolji od te tvoje nove igracke.

A za troskove kupovine i 10 godina eksploatacije, uz svo moguce odrzavanje i popravke u zvanicnom servisu, makar i ceo motor promenili, opet cu jeftinije proci nego ti sa tom tvojom novom igrackom, sa rahiticnim motorom i nultom opremom.

ja

pre 3 godine

Već 10ak godina kupujem od ovlašćenih dilera polovne automobile do 2 godine stare sa još uvek važećom garancijom, vozim 2 - 3 godine, prodam ponekad i nazad istom dileru i uzmem sledeći. Za sada se pokazalo kao ispravna taktika, poslednji automobil je bio 40% jeftiniji od cene koju je prvi vlasnik platio za nov, godinu i 9 meseci star, na satu 50.000km. Do sada par problema koji su bili u garantnom roku (poslednje AD blue senzor, za moj auto nema aftermarket delova samo original i košta 1100 eur). Prelazim godišnje i preko 50.000km i treba mi siguran i pouzdan auto, da se vozam po gradu radio bi kao holanđani, mladji auto sa puno km

sim

pre 3 godine

MOj bio izgrban kad sam ga kupio. Hauba. Pregledan od strnane DEKRE kada ga je prvi vlasnik vratio lizing kući. Svaka sitna ogrebotina slikana (60 fotografija sa svih strana). Servisna istorija i očitana kilometraža (mala) na 3 načina. Garantuju da je accident free. Ovu sam uslugu platio 30 EUR.
Došao da auta iz uvoza baš onakvog kako su ga opisali. Prvo što sam uradio ofarbao prednju haubu i branik zato što nisam hteo da gledam ogrebotine i tačkice.

matematika

pre 3 godine

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.
(Kritičar, 11. maj 2021 17:28)

Bukvalno u Beogradu plata za rad u kiosku je 40 hiljada.

DC

pre 3 godine

@Milutin: Ti si izuzetak, a pravila nisu za izuzetke nego za vecinu.

Konkretno, ako bih kupovao auto od tebe a ti prilozis sve racune i dokaze kada si i sta menjao i sa cime, meni bi to bila detaljna servisna istorija pa samim time isto kao i uredno popunjena servisna knjizica.

Toronto

pre 3 godine

samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.
(rebro, 12. maj 2021 23:44)

"Mali" i "veliki" servis su samo kolokvijalni nazivi za servise na motoru automobila. Mali servis je godišnji servis kada se menja ulje i filteri. Veliki servis je kada se uz ulje i filtere menja i set kaiševa i španer, roleri, vodena pumpa, i sl. Ja sam jako dugo u inostranstvu i nije mi bio problem da odmah ukapiram o čemu se radi.Oba naziva imaju itekako smisla i to na više nivoa. Mali servis malo para, veliki puno. Mali servis malo posla, veliki servis više posla itd. Vrlo efikasan način da se prenese misao u razgovoru. Umesto da kažete menjao sam ulje, filter ulja, filter motora, filter kabine, vi kažete uradio sam mali servis, eto! Ali lakše je praviti se pametan kroz ponižavanje drugih, zar ne?

Acko

pre 3 godine

Koj auto nije udaran ili malo cuknut,pa jas moj cuknuo 5 do 6 puta ali nista ozbiljno,a da imao sam i neki zesci sudar onako napred al ne bas iskrivio haubu levo krilo do pola puko ceo far majstor namestio ispeglao mada sam misleo da nece uspe sa branikom ali uspeo je kolko je bio smrven a napravio ga kao da nije ?kako ih rade to je cudo posle toga je izgledao jos bolje nekgo pre.Tako da samo da nije pomeren iz ose i da je sve dovro vraceno pa i fabriga ga sklapa majkumu.

Milutin

pre 3 godine

@Milutin

Gde ti i tebi slicni "roknete" to preradjeno ulje sto ispustite iz motora? Prvi kanal? Kanalizacija?
(Dex, 12. maj 2021 13:46) # Link komentara

Eno ga u buretu, nakupilo se vec oko 50L, cekam drzavu da se smiluje da uvede preradu ulja a posle kukaju sto ljudi sibnu ulje i otrove u kanalizaciju.

$$$

pre 3 godine

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .
(gojko, 11. maj 2021 14:25


Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...

Čiča Miloje

pre 3 godine

Ja sam onomad napisao da sam kupio auto bez servisne knjižice, vlasnik nije bio prvi...vizuelno je bio OK , male ogrebotine na vratima sa parkinga. Pristao je ga mu platim pwt litara goriva i da ga provezemo desetak kilometara. Nije se bunio ni na 170, ni po lošem putu... Auto bio utegnut, motor dizel nije ni malo dimio , turbina se nije čula, unutra ništa nije zveckako, škripalo... Unutra bez fleka i pohabanih ivica i ručica... Uzeo sam ga i evo tri godine ništa ... Samo odmah mali servis.... I ništa više
Gledao sam pre toga nekoliko auta, ali nisu vlasnici pristali na ovakvu probu... I ništa od kupovine , tj. od posla...
To je prvo što treba pitati, ako ne pristane, jasno je da auto nije dobar..

radford

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Od originalne servisne knjige koja se lako može falsifikovati više držim do originalnih računa, i fotki rađenog. Meni je za ilustraciju istekla fabrička garancija, i zbog bezobrazno visokih cena kod ovlaštenog uvoznika u kojem mahom rade klinci koji treniraju na automobilima, isti održavam kod privatnog majstora koji zna posao. Uz to sve to lepo poslikam, i uz originalne račune originalnih delova nema bolje servisne knjige.

Miroljub

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.

rebro

pre 3 godine

@Čiča Miloje, samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.

Niko kao ja

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.
(Miroljub, 12. maj 2021 21:00)

Ja se ne razumem bas u srpski auto biznis. Koja registracija kada je diler vlasnik kola? Diler obicno ima svoju tablicu koju kaci na sva kola na svom placu kada izlaze u javni saobracaj.

Jadna Srbijo. Eno ga svetlo na kraju tunela, bas onde gde Srbi izlaze iz 18tog veka...

sonsi

pre 3 godine

Iskreno me intetesuje
Zasto gledate limarsku proslost za presu ili ne😕😕😕
Ako je sada sve sklopljeno
Ne zapinje ne rdja
Vesanje geometrija odradjena
Samo sujeta vas sprecava od kupovine😕😕😕
Eventualno da je lecite trazeci znacajan popust!!?

Majstor kvariš

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?
(rebro, 13. maj 2021 02:21)

Nije mi jasno zašto se ljudi petljaju u ono što ne znaju. Šta misliš, kako se obučavaju radnici u servisima? Idu u Nemačku, Japan, Koreju, Italiju, Francusku na obuku kod prioizvodjača? Kako ti pojma nemaš o životu.? Jesi li ikada čuo za mehaničarske prirućnike koje proizvodjači izdaju za svaki svoj model? Tu ti je, prijatelju, objašnjena zamena svakog mogućeg dela na tom modelu u slici i reči. Tako se obučavaju mehaničari u ovlašćenim servisima. I ti priručnci su dostupni svima, samo se moraju platiti. Ne znam majstora Mileta pa ne mogu da kažem za njega, ali znam da su u ovlašćenim servisima najlošiji majstori, jer svaki koji iole nauči nešto odmah odlazi i otvara svoj servis. A ti i daalje menjaj ulje u ovlašćenom servisu 3-4 puta skuplje, nije problem, jer znam da ćeš za svaki ozbiljniji kvar doći u moj servis, pošto ti u ovlašćenom servisu bude ležao auto mesec dana, kao čekaju deo da im dodje iz inostranstva. Ali u naredna 2-3 meseca nema mesta, prebukiran sam ovima što im sredjujem izduve (dpf, katalizatori).

rebro

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?

radford

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.
(Majstor kvariš, 13. maj 2021 00:43)

Da, automobil je relativno nov, i još nema potrebe za kompjuterom, a i za menjanje ulja, filtera, svećica kompjuter nije ni potreban to je valjda jasno. Ovo što kaže Majstor kvariš je tačno, a servisne intervale mogu i sam poništiti i podesiti bez ikakvog softvera.

kimi R

pre 3 godine

@niko kao ja
Vidi se da se ne razumeš, u tom slučaju ne pričaš o nečemu u čega se ne razumeš. Diler koga pominješ je tamo negde daleko i tako bi trebalo da se radi, ali ovde nije tako.

Majstor kvariš

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.

//*

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)
Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.
(Vot iss yo nem,

Odes kod dilera ili ga nazoves da se raspitas za vozilo a on odmahuje glavom
i kaze : "oprostite ali mi to vozilo nemamo u evidenciji". Ili ti mislis da neko broji pare istog momenta kad vidi servisnu.

rebro

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?

$$$

pre 3 godine

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .
(gojko, 11. maj 2021 14:25


Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...

Bibi

pre 3 godine

...kupis manji i nov i miran...
(Robi, 11. maj 2021 16:24)


Pa dobro, ti vozi tu novu malu konzervicu i budi miran i srecan.

Ja sam do sada vec nekoliko puta uzeo polovan, veliki, sa jakim motorom, u punoj opremi, ali sa dosta kilometara i vise godina, za manje para, onda ga sredio, u ovlascenom servisu, sa originalnim delovima, i dobio auto u odlicnom stanju, daleko bolji od te tvoje nove igracke.

A za troskove kupovine i 10 godina eksploatacije, uz svo moguce odrzavanje i popravke u zvanicnom servisu, makar i ceo motor promenili, opet cu jeftinije proci nego ti sa tom tvojom novom igrackom, sa rahiticnim motorom i nultom opremom.

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

zeznuće vas kako poželite. samo nemojte one pričice: ja vučem svom majstora sa sobom, da čovek zna znanje, ne bi gubio vreme sa vama pored ovoliko krševa (zlatno doba za njih). najbolje da se zapitate, da li vam STVARNO treba auto? 10% vama - ne.

čiča

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.

Acko

pre 3 godine

Koj auto nije udaran ili malo cuknut,pa jas moj cuknuo 5 do 6 puta ali nista ozbiljno,a da imao sam i neki zesci sudar onako napred al ne bas iskrivio haubu levo krilo do pola puko ceo far majstor namestio ispeglao mada sam misleo da nece uspe sa branikom ali uspeo je kolko je bio smrven a napravio ga kao da nije ?kako ih rade to je cudo posle toga je izgledao jos bolje nekgo pre.Tako da samo da nije pomeren iz ose i da je sve dovro vraceno pa i fabriga ga sklapa majkumu.

CryptoYaretina, samo one do 4k$

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

LJUDI KUPUJU BITCOIN ZA 57K$ !!!

i šta kažeš, kola su precenjena?

upucen, a neupucen

pre 3 godine

Pa tako i treba. Ko je spreman da prihvati rizik da kupuje kola po placevima koja uvoze svakojake “krseve”, neka kupuje. Postoje i oni kupci koji odu kod ovlascenog dilera/servisa i kupe provereno vozilo i znaju da im za taj auto garantuje kompanija koja ima odredjeni kapital i istoriju.
Razlika u ceni cesto je prihvatljiva zarad “mirne glave”!

La la iz Banata

pre 3 godine

Joooj što će da vam ga zavuku sada sa dpf i katalizatorima. Će da vam bude vazduh u BG k'o kod mene u selu. Doduše, još uvek će da vam smrduckaju go*na koja istovarujete u Savu, ali bože moj, navikli ste.

Reziel

pre 3 godine

Automobil je bio oštećen. Wow, kakva prevara. Prošle godine sam udario pticu na autoputu, mogao sam da krpim branik, ali sam zamenio ceo. Automobil je bio u servisu posle toga, pregledan, skinut stari pukli branik, stavljen novi, ofarban, uradjena dijagnostika i to je to. Naravno važno je predočiti neke teže havarije, ali te priče "batice farbao si vrata"... Da, pa?

matematika

pre 3 godine

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.
(Kritičar, 11. maj 2021 17:28)

Bukvalno u Beogradu plata za rad u kiosku je 40 hiljada.

sonsi

pre 3 godine

Iskreno me intetesuje
Zasto gledate limarsku proslost za presu ili ne😕😕😕
Ako je sada sve sklopljeno
Ne zapinje ne rdja
Vesanje geometrija odradjena
Samo sujeta vas sprecava od kupovine😕😕😕
Eventualno da je lecite trazeci znacajan popust!!?

Milutin

pre 3 godine

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.
(Zer01, 11. maj 2021 16:29) # Link komentara

Za drugu i trecu stavku se slazem ali za redovnu servisnu istoriju ne. Evo ja na primer zivim u kuci i imam kanal u garazi, sam menjam ulje, filtere, antifriz. To je prosto kao pasulj, koristim najskuplja ulja(Motul, Castrol) i MANN filtere, moj auto prima 5L ulja a ja kupim 7L i sa 2L novog ulja isperem motor nakon istakanja starog ulja pa onda sipam koliko treba novog ulja, to tesko da ce vam u servisu neko uraditi. I sad ja treba da objasnim nekom da li sam radio mali servis, mogu racune da dam na uvid ali nemam pecat u servisnoj knjizici ali znam da mi je auto bolje odrzavan nego 90% na trzistu i nekad kad budem prodavao stavicu cenu koja je adekvatna pa ko hoce hoce a ko nece neka plati 500e jeftinije za lesinu sa uljem starim 5 godina.

XXL

pre 3 godine

Mom starom al' održavanom 'turčinu' olindr'o se krov i sada je ostao samo u boji pocinkovanog lima koji se uklapa sa originalnom bojom. Pitam majstora šta da radimo da ga premažemo i zabrljamo u originalu, a on će to će te koštati 100 evra dok je krov poslednji koji korodira dok sam automobil košta 350 eura. Kompletno farbanje 800 eura i koga ja mogu da zaje*em kod prodaje nego da ga vozim dok ne krepa ili me najure iz saobraćaja.

bb

pre 3 godine

Nije auto ljuska od jajeta pa da se razbije.
Ako nisu pomereni vutalni delovi šasije sve drugo je rezervni deo koji se zameni.
Ako je cena dobra kupujem ga bez problema.
Prošle godine sam na Car Vertikalu kupio ga je na placu nije proveravao ali mi je zbog toga spustio cenu 1000 e i kupio sam ga.

Robi

pre 3 godine

Polovnjak=macka u dzaku,makar i proveren. Od celavaca na auto placu,tu tek nikako...kupis manji i nov i miran. A sa oglasa Nov Nov maximalno utegnut na trapu,prodaje ga lik sa sumnjivim pedigreom i natpisom: Srecna kupovina...i sad bas da se tu nadje dobar auto,sanse nema...da je dobar,ne bi kisnuo tu na auto placu...ima,ko zeli da vidi,dodje lepo ovde na Horgos i Kelebiju,da tu sretne svoju kantu kako dolazi utovarena na kamion...

CryptoYaretina, blockchain na leskovački način

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

poplavu su dobro sakrili

gojko

pre 3 godine

Najveća prevara je u tome da su automobili neverovatno precenjeni.
I ne mislim na placeve, mislim pre svega na fizička lica koja automobile oglašavaju po sumanutim cenama.
Naravno, sve dok ljudi plaćaju te nenormalne cifre, oni su praktično saučesnici i dobijaju šta su zaslužili.
(čiča, 11. maj 2021 13:00)

Nisu skupi - nego su plate male.
Nisu oni precenjeni nego su srbi nerealni.

U državi gde su radničke plate na nivou 300-350 eura,penzije na nivou 200-250 eura a frizirana prosečna plata 500 e kakav vozni park očekivati.
Vozimo automobile čije su cene realno iznad naših mogućnosti .

Kritičar

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Ako nisi trol ili botina, onda si neviđena budaletina. Bukvalno u oglasima napišu "plata 32000". A sad nazad na automobile.

saki6

pre 3 godine

Ako vodite majstora sa sobom, nek bude neki kog znate da bi ruku dao za vas, u protivnom ce da se dogovori sa prodavcem da uzme 50-100e i da kaze da je auto odlican.

navijac

pre 3 godine

@Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra.. 
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra.. 
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru. 
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Izvini direktore nismo te prepoznali! Znam gomilu onih koji rade za minimalac, ali znam pojedine koji imaju i 200+ hiljada platu. Ti se verovatno druzis samo sa tvojim kolegama direktorima pa ne znas nikog drugog...

rebro

pre 3 godine

@Čiča Miloje, samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.

Zer01

pre 3 godine

Sve su ovo sitnice. Izvadjeno sace iz DPF-a i katalizatora, trulez, prolupao motor/zapusene dizne, cipovan kompjuter sa ko-zna-kakvim mapama, zaglavljen EGR, fali DPF modul/rezervoar za aditiv, plivajuci pred umiranjem, oglodano kvacilo... Auto ima milion delova, nemoguce ga je tek tako proveriti i moze kostati vise hiljada eura da se kanta sredi da lici na nesto. I onda nesretni kupci odustanu od popravki, srede ga samo da se kotrlja i tako voze po Srbiji dok se ne zapale negde usput. Da se ja pitam inspekcija bi rostiljala placeve 24/7 a tehnicki bi bio duplo stroziji od ovoga sto najavljuju od Jula mada je i to korak u pravom smeru.

Savet za buduce kupce: Ako auto nema redovnu servisnu istoriju, ako CarVertical nema podataka o vozilu i ako prodavac odbija da vas pusti da odvezete auto na dijagnostiku samo se okrenite i bezite. Svaki put tako bez izuzetka. Srecno.

Silvester

pre 3 godine

(Bibi, 11. maj 2021 23:53)

Aha, imam jednog takvog stručnjaka na poslu koji je kupio BMW, pa posle dao duplo više od vrednosti auta da ga vrati na put. Što je najgore, on i dalje misli da je napravio dobru trgovinu, jer BMW je ipak BMW. Nema veze što sa njega otpadaju delovi.

Iz iskustva

pre 3 godine

Pre 8 godina kupio sam nov auto na kredit,imao sam par sitnih kvarova otklonjenih u garantnom roku. Za tih 8 godina moj kolega je promenio 3 polovna automobila, ulagao novac u sva tri, i taj treći ga zeza, nije mu pouzdan, ne sme sa njim da putuje na more, stalno se pale neke lampice, majstori nisu sigurni kakav kvar je u pitanju, itd...Podsećam da zajedno radimo, imamo istu platu, ali njega je bilo sramota da ga neko vidi u novom autu na čijoj haubi piše Dačija. Sada je kasno, Dačija više nije jeftina.

rebro

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?

CJC

pre 3 godine

Evo da se pohvalim, moj je bio udaren i vraćena mu kilometraža.
(Džoni, 11. maj 2021 12:33)

Ee, mom je vraćena kilometraža ali je i bio potopljen.

ja

pre 3 godine

Već 10ak godina kupujem od ovlašćenih dilera polovne automobile do 2 godine stare sa još uvek važećom garancijom, vozim 2 - 3 godine, prodam ponekad i nazad istom dileru i uzmem sledeći. Za sada se pokazalo kao ispravna taktika, poslednji automobil je bio 40% jeftiniji od cene koju je prvi vlasnik platio za nov, godinu i 9 meseci star, na satu 50.000km. Do sada par problema koji su bili u garantnom roku (poslednje AD blue senzor, za moj auto nema aftermarket delova samo original i košta 1100 eur). Prelazim godišnje i preko 50.000km i treba mi siguran i pouzdan auto, da se vozam po gradu radio bi kao holanđani, mladji auto sa puno km

ekonomista

pre 3 godine

Gospodo, pa zaboravili ste osnovnu prevaru kod nas: pogledate auto, dogovorite se oko cene, overite ugovor kod notara, platite porez, odete u MUP da promenite saobraćajnu na svoje ime, a tamo..........žao mi je ne može se izvršiti prenos vlasništva, auto je popisao izvršitelj! Pa kako ja to da proverim? Nikako, to nije javni podatak, možete proveriti samo eventualnu hipoteku....

sim

pre 3 godine

MOj bio izgrban kad sam ga kupio. Hauba. Pregledan od strnane DEKRE kada ga je prvi vlasnik vratio lizing kući. Svaka sitna ogrebotina slikana (60 fotografija sa svih strana). Servisna istorija i očitana kilometraža (mala) na 3 načina. Garantuju da je accident free. Ovu sam uslugu platio 30 EUR.
Došao da auta iz uvoza baš onakvog kako su ga opisali. Prvo što sam uradio ofarbao prednju haubu i branik zato što nisam hteo da gledam ogrebotine i tačkice.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.

radford

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)

Od originalne servisne knjige koja se lako može falsifikovati više držim do originalnih računa, i fotki rađenog. Meni je za ilustraciju istekla fabrička garancija, i zbog bezobrazno visokih cena kod ovlaštenog uvoznika u kojem mahom rade klinci koji treniraju na automobilima, isti održavam kod privatnog majstora koji zna posao. Uz to sve to lepo poslikam, i uz originalne račune originalnih delova nema bolje servisne knjige.

Polovnjaci=90%prevara

pre 3 godine

Bilo nas je sramota da kupujemo nove Dačije za 8 hiljada evra, sada košta 12 hiljada,šta ćemo sad kupovati, nema više jeftinih novih kola,a polovno mi ne pada napamet da kupujem.

rebro

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?

Niko kao ja

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.
(Miroljub, 12. maj 2021 21:00)

Ja se ne razumem bas u srpski auto biznis. Koja registracija kada je diler vlasnik kola? Diler obicno ima svoju tablicu koju kaci na sva kola na svom placu kada izlaze u javni saobracaj.

Jadna Srbijo. Eno ga svetlo na kraju tunela, bas onde gde Srbi izlaze iz 18tog veka...

Djorke

pre 3 godine

Privatno lice ili plac ... na kraju se svede na to da ili okreneš ledja i odeš ili "se prekrstiš", izvadiš pare i platiš.

Ako ne izvezeš kola iz salona, uvek postoji mogućnost da te neko zezne, a čuđenje da na kolima starim 10 i više godina ima neki deo koji je ofarban ... mislim stvarno, pa vožen je, nije bio ispod staklenog zvona.
Farbana su mi vrata (ogulio ih neki batica do lima na parkingu), branik (ja lupio u ćaletovu kutiju sa alatom u dvorištu, ne znam gde sam gledao, ali uspeo sam da ga ogulim i iskrivim), a zadnji branik mi ima jedno 10-tak tačkica i crtica, ali nije strašno. I da, prešao je sigurno "pravih" 240.000 - prošli vlasnik ga je uvezao iz Italije kada je bio star 6 godina ...

Manje - više, kao 90% automobila u Bg, (dakle što bi rekli ovi sa oglasa "Nov, Nov, Nov") i šta sad - ako ga prodajem da li trebam da se zakunem sledećem vlasniku da će super da ga služi ? Italijan mu uzeo dušu verovatno, ovde ga dva vlasnika jahala u 5 godina, a sledeći će da se usreći 100%.

Pantelija

pre 3 godine

Samo se ti zanosi da neko radi za 300 evra..
To je urbani mit, trebalo je da napises 100 evra..
Budalastina, izadji malo na trziste rada pa ces da vids da ne postoji u SRB radnik kakav god, za 300 evra, ne znam na drzavna jasla kolke su plate vec pisem o realnom sektoru.
Cuj 300 evr... a toliko kosta prosecna registracija jbt...
($$$, 11. maj 2021 16:18)

Evo ti provereno: radnici u prodavnicama ukljucujuci i drustveno odgovorni Maxi, zapisnicari u sudovima i tuzilastvu, razno pomocno osoblje, radnici u obezbedjenju... Kad bolje razmislim minimum 20 posto Srbije.

Čiča Miloje

pre 3 godine

Ja sam onomad napisao da sam kupio auto bez servisne knjižice, vlasnik nije bio prvi...vizuelno je bio OK , male ogrebotine na vratima sa parkinga. Pristao je ga mu platim pwt litara goriva i da ga provezemo desetak kilometara. Nije se bunio ni na 170, ni po lošem putu... Auto bio utegnut, motor dizel nije ni malo dimio , turbina se nije čula, unutra ništa nije zveckako, škripalo... Unutra bez fleka i pohabanih ivica i ručica... Uzeo sam ga i evo tri godine ništa ... Samo odmah mali servis.... I ništa više
Gledao sam pre toga nekoliko auta, ali nisu vlasnici pristali na ovakvu probu... I ništa od kupovine , tj. od posla...
To je prvo što treba pitati, ako ne pristane, jasno je da auto nije dobar..

Miroljub

pre 3 godine

@(Čiča Miloje, 12. maj 2021 18:48) # Link komentara

A sta ako je autu registracija istekla ili nema tablice? Kako probas auto na auto placu recimo, tamo ti niko nece dozvoliti da ga izvezes i probas.

Majstor kvariš

pre 3 godine

@Majstor kvariš, možda i može svako da kupi software za svaki auto, mada nisam baš siguran, ali mora da ima i obučene radnike za to, a ako se obučavaju preko jutjubeta onda alal im vera.
Nego, ti bi ostavio auto kod nekog Mileta koji je kupio software ili kod ovlašćenog servisera?
Lečiš li se tako kod nadrilekara ili školovanog?
(rebro, 13. maj 2021 02:21)

Nije mi jasno zašto se ljudi petljaju u ono što ne znaju. Šta misliš, kako se obučavaju radnici u servisima? Idu u Nemačku, Japan, Koreju, Italiju, Francusku na obuku kod prioizvodjača? Kako ti pojma nemaš o životu.? Jesi li ikada čuo za mehaničarske prirućnike koje proizvodjači izdaju za svaki svoj model? Tu ti je, prijatelju, objašnjena zamena svakog mogućeg dela na tom modelu u slici i reči. Tako se obučavaju mehaničari u ovlašćenim servisima. I ti priručnci su dostupni svima, samo se moraju platiti. Ne znam majstora Mileta pa ne mogu da kažem za njega, ali znam da su u ovlašćenim servisima najlošiji majstori, jer svaki koji iole nauči nešto odmah odlazi i otvara svoj servis. A ti i daalje menjaj ulje u ovlašćenom servisu 3-4 puta skuplje, nije problem, jer znam da ćeš za svaki ozbiljniji kvar doći u moj servis, pošto ti u ovlašćenom servisu bude ležao auto mesec dana, kao čekaju deo da im dodje iz inostranstva. Ali u naredna 2-3 meseca nema mesta, prebukiran sam ovima što im sredjujem izduve (dpf, katalizatori).

cixxx

pre 3 godine

Pa čim je polovan, mora da se uloži malo "ljubavi" u takav auto. Najveća zabluda ikada je da postoji dobro, a jeftino. U to Srbi, makar dobar deo, baš veruje, a tek što neki vole da ih lažu... Eto moja žena je kupila jeftin auto. Nissan Micra, automatic, 2000e, ali u startu morao menjač da se sredi, i malo po malo nešto stasa za menjanje. Za sada je taj menjač rešen za oko 70e, ali je zabluda da verujemo da je to dobar auto... Da, radi lepo, vozi se do vrtića i posla i za to služi. Ali jeftino, a dobro-teško. Savet-ozbiljan majstor i dijagnostika, detaljan pregled i to je. Inače, svi oglasi imaju tipski tekst, da je auto kao nov, bez ulaganja, super stanje, bla bla bla. Smor je i čitati.

pohotni irwas

pre 3 godine

Evo ovako: CarVertical me spasio da kupim 2 lešine (Mondeo i Oktavia) sa sve slikama...
Vraćena km za 150 000km, plus auti u stanju za presu pa sređeni.

Ccc

pre 3 godine

Mene je zadesilo da je automobil bio u manjem sudaru I to sam znao, svesno sam kupio tako automobil ali da nisam imao pojma da automobil nema airbag, likovi su stavili novu instrument tablu bez airbag ova i nov volan I slucajno sam primetio kada sam cistio Kasetu za sitnice tako sto sam osetio neko parce drveta unutra, kada sam zavirio unutra video sam da pise ne diraj, znaci ovde je uradjeno, nisam imao ni volje ni zivaca da se mlatim sa likom jer trosak nije bio veliki,tj.stavljanje nove instrument table i volana, ali ne daj boze da sam imao sudar malo ozbiljniji I da isti nisi iskocili, bukvalno su preprodavci mogli da ubiju nekog tako, meni I dalje nije jasno sta im je palo na pamet.tako da ljudi otvorite dobro oci, gledajte bukvalno sve na automobilu, sluze se svim trikovima, ne ocekujem od polovnog automobila pogotovu iz uvoza fabricko stanje ali ni bas to da svesno ne stave osnovne zastitno sredstvo u automobil.

DC

pre 3 godine

@Milutin: Ti si izuzetak, a pravila nisu za izuzetke nego za vecinu.

Konkretno, ako bih kupovao auto od tebe a ti prilozis sve racune i dokaze kada si i sta menjao i sa cime, meni bi to bila detaljna servisna istorija pa samim time isto kao i uredno popunjena servisna knjizica.

Milutin

pre 3 godine

@Milutin

Gde ti i tebi slicni "roknete" to preradjeno ulje sto ispustite iz motora? Prvi kanal? Kanalizacija?
(Dex, 12. maj 2021 13:46) # Link komentara

Eno ga u buretu, nakupilo se vec oko 50L, cekam drzavu da se smiluje da uvede preradu ulja a posle kukaju sto ljudi sibnu ulje i otrove u kanalizaciju.

//*

pre 3 godine

Samo originalnu servisnu knjigu traziti u kojoj sve lepo pise, ukoliko je nema, zaobidjite takvo vozilo !
(Licna karta auta, 12. maj 2021 02:33)
Na svetu je toliko lažnjaka, i to lažnjaka 1:1 da to nije normalno, a ti se kuneš u originalnu servisnu knjigu. Ne mogu da verujem.
(Vot iss yo nem,

Odes kod dilera ili ga nazoves da se raspitas za vozilo a on odmahuje glavom
i kaze : "oprostite ali mi to vozilo nemamo u evidenciji". Ili ti mislis da neko broji pare istog momenta kad vidi servisnu.

Majstor kvariš

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.

Toronto

pre 3 godine

samo u Srbiji postoje nekakvi "mali i veliki servis". Inače svaki auto mlađi od 10 godina mora svake godine na servis jer tako nalaže kompjuter. Osim u Srbiji.
(rebro, 12. maj 2021 23:44)

"Mali" i "veliki" servis su samo kolokvijalni nazivi za servise na motoru automobila. Mali servis je godišnji servis kada se menja ulje i filteri. Veliki servis je kada se uz ulje i filtere menja i set kaiševa i španer, roleri, vodena pumpa, i sl. Ja sam jako dugo u inostranstvu i nije mi bio problem da odmah ukapiram o čemu se radi.Oba naziva imaju itekako smisla i to na više nivoa. Mali servis malo para, veliki puno. Mali servis malo posla, veliki servis više posla itd. Vrlo efikasan način da se prenese misao u razgovoru. Umesto da kažete menjao sam ulje, filter ulja, filter motora, filter kabine, vi kažete uradio sam mali servis, eto! Ali lakše je praviti se pametan kroz ponižavanje drugih, zar ne?

radford

pre 3 godine

@radford, ako je nov auto u pitanju, a izgleda da jeste jer je istekla fabrička garancija, kako onda privatni serviser bilo šta uradi na automobilu kada nema pristup kompjuteru?
(rebro, 12. maj 2021 23:59)

Svako može da kupi licenciran softver za bilo koji auto brend, kao i potrebnu opremu. Nije ni preterano skupo. Postoje čak i besplatni orginalni softveri ali rade samo za jedno ili dva vozila.
(Majstor kvariš, 13. maj 2021 00:43)

Da, automobil je relativno nov, i još nema potrebe za kompjuterom, a i za menjanje ulja, filtera, svećica kompjuter nije ni potreban to je valjda jasno. Ovo što kaže Majstor kvariš je tačno, a servisne intervale mogu i sam poništiti i podesiti bez ikakvog softvera.

kimi R

pre 3 godine

@niko kao ja
Vidi se da se ne razumeš, u tom slučaju ne pričaš o nečemu u čega se ne razumeš. Diler koga pominješ je tamo negde daleko i tako bi trebalo da se radi, ali ovde nije tako.