Aktuelno

Sreda, 10.02.2021.

09:30

Svetska premijera: Audi e-tron GT – "lovac" na Teslin Model S FOTO

Izvor: B92

Svetska premijera: Audi e-tron GT – "lovac" na Teslin Model S FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Ivan ZG

pre 3 godine

Priča da će netko pokopati Teslu je smiješna i nerealna. Tesla ima tvornicu u Nevadi, završava onu u Texasu i Njemačkoj, a nedavno je završena ona u Kini.
Uz svaku će imati veliku tvornicu baterija. Sada ima 4 modela koje rade, a uskoro će imati još 2 plus kamion. Njih ne može nitko više stići jer imaju trenutno 12.000 mjesta za punjenje koji su SAMO za njihove automobile.
Drugi tu nemaju niti jedan punjač da je samo za njihove aute, a vjerojatno ni neće. Tako će teško konkurirati Tesli jer on sve kontrolira i baterije i punjače za auto. Uz to u tvornici u Njemačkoj će se proizvoditi novi članci baterija koje će imati samo Tesla. Bit će brži za sastavljati i imat će nižu cijenu po kW.
Tesla trenutno vrijedi kao Toyota, GM i Ford zajedno! Uskoro će vrijediti kao ovi i VW i BMW i Mercedes ako se ovi ne trgnu iz letargije.
Audi sa 94 kWh baterijom može imati realan domet od 500 km kada KIA Niro sa 64 kWh baterijom ima realan domet tj. testiran od 400 km pri brzini od 115 km/h uz uključenu klimu i muziku na 10 stupnjeva C.
Ovaj auto i Tycan imaju tehnologiju od Rimca tj. njegovog prvog auta Concept One.

Gojko/PFC

pre 3 godine

Odlican! Bilo bi dobro da na bazi ove unutrasnjosti prave i osnovne modele od a5 pa navise. Bas je uskladjeno, samo bez kopije drveta.

Lancia Delta

pre 3 godine

@transformer, Ne koristi se niži stepen prenosa samo za start iz mesta, već za svako ubrzanje koje kreće ispod nekih 100 km/h. Inače je menjač podešen da menja u viši stepen prenosa na oko 70 km/h (43 mph) u normal modu, u eco i ranije, u sport modu kasnije. Ne vozi se uvek u višem stepenu prenosa.
A što se tiče toga koliko agresivno će 'tradicionalni' proizvođači da krenu u EV, zavisi samo od količine novca koje će dobiti kao kredit i visine kamate, za razvoj elektro automobila. Jer su ozbiljne pare za to potrebne, što govori i cena modela koje su do sada izbacili. Znatno skuplje od automobila sa endotermičkim motorima.

Preddy

pre 3 godine

pogledati novu vest o Teslinom modelu "2"

preporucujem da pogledate ovaj YouTube video, ponarocito pocetak gde je radjena anketa sa vlasnicima i vlasnicama mnogih auto marki, da vidite sta vlasnici Tesla auta misle o njima

https://youtu.be/8hO8OXnJxaQ

nemačka ljepota

pre 3 godine

Slovenac

VAG nas je sve razmazio neverovatno ružnim automobilima. I ja sam pomislio da ovaj izgleda fino, pogotovo kada ga uporedim sa drugim modelima...npr Arteon ima lice kao dementni deda koji nije stavio donju vilicu (curka mu malo), zatim Audi modeli sa otvorima za ništa na prednjem braniku (kao rođak iz naroda kada zagrli, osmehne se a četvorke dole levo i dole desno - rupe), itd itd itd

Lala iz Banata

pre 3 godine

Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.
(C i n i k, 10. februar 2021 23:34)

Sumnjam nešto da je inženjerima EV bila na pameti NBg socijala sa 17 sprata u titovkama, sa 3 parking mesta ispred zgrade. Uostalom, vama nije problem ni kabal da pustite jer volite da parkirate na blatnjavoj površini ispod terase, ali ne one sa koje bacate djubre.

C i n i k

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.
(Dvabz, 10. februar 2021 13:58


Gde se "okliznuo" Audi?!
Misis VW?
Kako mozes da tuzis Audi jbt kada firma preko 50 god ne postoji?
Nije nista placao nki Audi jer to ne postoji u pravnom prometu, sve kazne u USA platio je VW ( 39 milijardi $ )...
VW inace bas kasni u odnosu na Bmw i MB u EV i o tome je nedavno govorio i Predsednik VW grupe..
VW upravo pravi veliku fabriku u SWE za baterijske celije tako da pokusava da stigne BMW i MB koji i te kako prednjace u EV..

C i n i k

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.
(RCZ, 10. februar 2021 13:19


Da ali ima EV i za 10.000 iz Kine..

C i n i k

pre 3 godine

Uvek sam pre za VW( Audi) ngo za Tesla/u, ali konkretno da ce ovaj model da 94 KW puni do 80% za 20 min deluje nestvarno i nzn na kojim to punjacima pa i u DE?
Na onim kucnim to ce trajati bar 12 sati..
Sem toga autonomija je upitna i tesko mi da poverujem da iznosi cca 500 km, mozda, al u nkim idealnim uslovima..

C i n i k

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)
(Za RCZ, 10. februar 2021 17:16


Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.

C i n i k

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.
(Ccc, 10. februar 2021 12:37


A sta od komponenti ispod haube inace stoji u Audi/ju?
VW Id 3 i 4 pravi za manju cenu da bude prostupacniji, a istovremeno za bogatije nudi i skuplju varijantu u vidu Audi/ja te za malo manje bogate nudi Skoda/u i Seat, tako da je strategija VW da za svakog ponudi po nesto..

C i n i k

pre 3 godine

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...
(CLS, 10. februar 2021 16:32)

Nma sta da uzimas od Audi/ja, ta firma ne postoji preko 50 godina, to je sve VW, tako da kupujes, hteo ili ne, od VW...
Ko kad bi pisao da nsto kupujes od Lancia/e, a on Fiat 100%...

ilon tata igre

pre 3 godine

najvise cenim kod tesle sto je open sourse postavio na net pa izvoli napravi bolji, nek uradi to audi ili bilo koji drugi proizvodjac😎😎😎😎😎

Transformer

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi
(Lancia Delta, 10. februar 2021 17:53)
Taj mjenjac regulise brzine motora na zadnjoj osovini, posto i Taycan i E-tron imaju po dva motora. Auto se uvijek vozi u 2. brzini, a 1. brzina se koristi za agresivan start, kada je ukljucen launch control.

Inace, svaka cast Elonu sto je iskoristio letargiju tradicionalnih proizvodjaca da sakupi ogroman novac. Ipak, Taycan i ovaj E-tron su dokaz koliko su tradicionalni proizvodjaci daleko ispred Tesle. Pitanje je samo koliko agresivno ce da krenu na EV trziste. U tome je suština buducnosti Tesle. Ako jedan gigant kao sto je VW krene agresivno da ulaze u razvoj EV vozila i podrske, tu je kraj za Teslu. Ipak, veliki kapital je konzervativan, a za sada se cini da nisu ubijedjeni da je era EV stigla, jer bi vec napali trziste. Ovi modeli su samo tu da pokazu sta se moze.

Milan

pre 3 godine

@Za RCZ
Najveće laži kod EV se kriju u podatku o dometu. I teslin model 3 ima preko 480km deklarisano ali su na autoputu izmerili 243 km. Znači ako nećeš da glumiš puža na autoputu punjenje je na 1h i 45 minuta vožnje. Tako se ne može putovati.
U gradu domet jeste preko 480km i to pokazuje da su EV dostigli nivo gradskih automobila i automobila za zabavu. Duže rute nisu za EV.

Milan

pre 3 godine

Za sve one koji misle da EV nemaju probleme:

https://www.youtube.com/watch?v=oJL9MasBFvM

https://www.youtube.com/watch?v=pLcqJ2DclEg

Za RCZ

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)

Lancia Delta

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi

CLS

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.
(samo kažem, 10. februar 2021 15:00)


ali Audi se ne bavi samo elektricnim autima....znaci igra na oba bojna polja i polako sustize Teslu...nuje cilj sve odmah prebaciti ma struju...gdje je telsa sa motorima na unutarnje izgaranje...
kad naprave jedan RS6 nek se jave...

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...

samo kazem

pre 3 godine

sto se mene tice auto izgleda extra i ako je tacno da se puni za 20 min do 80% to je sasvim solidno samo i dalje je to malo.

meni je najsmesnije sto postavljaju one brze punjace pored puta tj nemas gde da sednes kafu popijes ili da rucas itd

Svetomir

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.
(Ivan, 10. februar 2021 13:50)

Normalno je da su gigantski sistemi, kao što su pre svih VW i ostali evropski proizvodjači, inertniji na promene. Zamislite da neki menadžer izadje sa idejom da se uloži nekoliko milijardi evra u razvoj i proizvodnju elektro modela, a da ne postoji neki preveliki razlog za to (pritisak konkurencije, regulativa i sl.) Pa rastrgli bi ga razni odbori i deoničari. E zato, kad krene da gori vatra pod nogama izazvana konkurencijom, odmah je druga priča. Sa druge strane, nikada ne potcenjujte firme koje iza sebe imaju 100 godina poslovanja u samom svetskom vrhu. To su sve samo ne naivci i glupaci. Videćete kad se bude “upalila mašina”.

samo kažem

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.
(Legend, 10. februar 2021 14:34)

Logistika je na strani Tesle,nema sumnje. Bateriju Tesle možemo staviti i na traktorsku prikolicu.Hoce li i tada još uvek biti kvalitetnija od ovog Audija?12 godina pravljenja automobila ne može ni u istu rečenicu sa 100 godina iskustva u tome istom.

Slovenac

pre 3 godine

Ruzan za sve pare. Ljudi, imate li vi oci? Zar stvarno ne vidite, da je auto "mocan", a ne lep? Ovo je "Euro muscle car", kiceraj agresivnih linija i nosta drugo.

Legend

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.

RCZ

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.

Dax A.M.G

pre 3 godine

Smesno je sto se ovde ponedini hvataju toga,koliko ubrzava do 100km/h... Nije samo to bitno,poznavaoci. Vise je bitno,kako je sklopljen,kakva je zavrsna obrada i kvalitet celokupnog automobila,baterije,el motora. Ako ce te iskreno,ovaj Audi je Maybach za Teslu!

T

pre 3 godine

"I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više,"
Dakle, napredak je da sve ostane isto?

Dvabz

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.

jaretina, nije menjač kriv, ima nešto do vozača

pre 3 godine

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.
(Vladimir, 10. februar 2021 12:52)

jeste, ali eto vidiš, onaj rus koji je zapalio mercedes AMG na livadi je uspeo da skuca tajkana (menjač sa 2 brzine) na kontakt pre neki dan. ne vredi, moraće 3 brzine da prave.

inače taj tip je napravio štete na kolima za 2 meseca koliko 10 srba ceo život ne ulože u kola.

Ivan

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.

Keke

pre 3 godine

Dobra ideja da pušta zvuk dizel motora u kabinu. Da li su razmišljali da generiše i malo CO i CO2 izduvnih gasova za one posebno nostalgične za SUS motorima?

Sun ce

pre 3 godine

Odlično izgleda. Samo jedan detalj - drvo (ili njegova imitacija) ne pripada baš vozilu na e pogon. Ipak karbon na gt verziji bolje pristaje?

Vladimir

pre 3 godine

Trnu uši. E sad, šta ce mu menjac?
(Siške, 10. februar 2021 11:08)

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.

Ccc

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

mozda bi i ugrozio da nije duplo skuplji
(walker, 10. februar 2021 11:20)

Druže,kažeš duplo skuplji? Gde to? Evo upravo pogledah cene Tesle sa pređenih 3,5k km.100k eura.Nije uopšte teško informisati se pre nego što odvalis nešto ovako.

Luka Ni

pre 3 godine

Brutalno izgleda,steta sto nisu uradili i Coupe varijantu,bio bi pravi GT automobil,sirok,nizak,luksuzan,mocan,samo sto bi trebala autonomija biti veca

autof

pre 3 godine

Bogu hvala da su se otarasili ekrana za podesavanje klimatizacije i vratili se na fizičke dugmiće. Još su i ekran podigli gore da ne mora skroz da se spusti glava ako treba nesto da se podesi u toku voznje. ?

NN

pre 3 godine

I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više, baš siromašno deluje (barem na slikama)

jareina, nije dizlo krivo, mi smo ...

pre 3 godine

sve lepo, sve super, ali ta cena i range. nemačka bruka.

dobro, kupovaćemo mi i dalje kola iz nemačke, samo ne baš iz fabrika na koje smo navikli nego neke nove koje se grade.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.

NN

pre 3 godine

I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više, baš siromašno deluje (barem na slikama)

Dax A.M.G

pre 3 godine

Smesno je sto se ovde ponedini hvataju toga,koliko ubrzava do 100km/h... Nije samo to bitno,poznavaoci. Vise je bitno,kako je sklopljen,kakva je zavrsna obrada i kvalitet celokupnog automobila,baterije,el motora. Ako ce te iskreno,ovaj Audi je Maybach za Teslu!

Luka Ni

pre 3 godine

Brutalno izgleda,steta sto nisu uradili i Coupe varijantu,bio bi pravi GT automobil,sirok,nizak,luksuzan,mocan,samo sto bi trebala autonomija biti veca

long live and David Coverdale

pre 3 godine

mozda bi i ugrozio da nije duplo skuplji
(walker, 10. februar 2021 11:20)

Druže,kažeš duplo skuplji? Gde to? Evo upravo pogledah cene Tesle sa pređenih 3,5k km.100k eura.Nije uopšte teško informisati se pre nego što odvalis nešto ovako.

RCZ

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.

Ccc

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.

Vladimir

pre 3 godine

Trnu uši. E sad, šta ce mu menjac?
(Siške, 10. februar 2021 11:08)

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.

Keke

pre 3 godine

Dobra ideja da pušta zvuk dizel motora u kabinu. Da li su razmišljali da generiše i malo CO i CO2 izduvnih gasova za one posebno nostalgične za SUS motorima?

Legend

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.

Sun ce

pre 3 godine

Odlično izgleda. Samo jedan detalj - drvo (ili njegova imitacija) ne pripada baš vozilu na e pogon. Ipak karbon na gt verziji bolje pristaje?

jareina, nije dizlo krivo, mi smo ...

pre 3 godine

sve lepo, sve super, ali ta cena i range. nemačka bruka.

dobro, kupovaćemo mi i dalje kola iz nemačke, samo ne baš iz fabrika na koje smo navikli nego neke nove koje se grade.

Svetomir

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.
(Ivan, 10. februar 2021 13:50)

Normalno je da su gigantski sistemi, kao što su pre svih VW i ostali evropski proizvodjači, inertniji na promene. Zamislite da neki menadžer izadje sa idejom da se uloži nekoliko milijardi evra u razvoj i proizvodnju elektro modela, a da ne postoji neki preveliki razlog za to (pritisak konkurencije, regulativa i sl.) Pa rastrgli bi ga razni odbori i deoničari. E zato, kad krene da gori vatra pod nogama izazvana konkurencijom, odmah je druga priča. Sa druge strane, nikada ne potcenjujte firme koje iza sebe imaju 100 godina poslovanja u samom svetskom vrhu. To su sve samo ne naivci i glupaci. Videćete kad se bude “upalila mašina”.

autof

pre 3 godine

Bogu hvala da su se otarasili ekrana za podesavanje klimatizacije i vratili se na fizičke dugmiće. Još su i ekran podigli gore da ne mora skroz da se spusti glava ako treba nesto da se podesi u toku voznje. ?

T

pre 3 godine

"I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više,"
Dakle, napredak je da sve ostane isto?

samo kažem

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.

CLS

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.
(samo kažem, 10. februar 2021 15:00)


ali Audi se ne bavi samo elektricnim autima....znaci igra na oba bojna polja i polako sustize Teslu...nuje cilj sve odmah prebaciti ma struju...gdje je telsa sa motorima na unutarnje izgaranje...
kad naprave jedan RS6 nek se jave...

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...

Ivan

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.
(Legend, 10. februar 2021 14:34)

Logistika je na strani Tesle,nema sumnje. Bateriju Tesle možemo staviti i na traktorsku prikolicu.Hoce li i tada još uvek biti kvalitetnija od ovog Audija?12 godina pravljenja automobila ne može ni u istu rečenicu sa 100 godina iskustva u tome istom.

Za RCZ

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)

Dvabz

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.

Slovenac

pre 3 godine

Ruzan za sve pare. Ljudi, imate li vi oci? Zar stvarno ne vidite, da je auto "mocan", a ne lep? Ovo je "Euro muscle car", kiceraj agresivnih linija i nosta drugo.

Lancia Delta

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi

Lala iz Banata

pre 3 godine

Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.
(C i n i k, 10. februar 2021 23:34)

Sumnjam nešto da je inženjerima EV bila na pameti NBg socijala sa 17 sprata u titovkama, sa 3 parking mesta ispred zgrade. Uostalom, vama nije problem ni kabal da pustite jer volite da parkirate na blatnjavoj površini ispod terase, ali ne one sa koje bacate djubre.

C i n i k

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.
(Ccc, 10. februar 2021 12:37


A sta od komponenti ispod haube inace stoji u Audi/ju?
VW Id 3 i 4 pravi za manju cenu da bude prostupacniji, a istovremeno za bogatije nudi i skuplju varijantu u vidu Audi/ja te za malo manje bogate nudi Skoda/u i Seat, tako da je strategija VW da za svakog ponudi po nesto..

jaretina, nije menjač kriv, ima nešto do vozača

pre 3 godine

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.
(Vladimir, 10. februar 2021 12:52)

jeste, ali eto vidiš, onaj rus koji je zapalio mercedes AMG na livadi je uspeo da skuca tajkana (menjač sa 2 brzine) na kontakt pre neki dan. ne vredi, moraće 3 brzine da prave.

inače taj tip je napravio štete na kolima za 2 meseca koliko 10 srba ceo život ne ulože u kola.

samo kazem

pre 3 godine

sto se mene tice auto izgleda extra i ako je tacno da se puni za 20 min do 80% to je sasvim solidno samo i dalje je to malo.

meni je najsmesnije sto postavljaju one brze punjace pored puta tj nemas gde da sednes kafu popijes ili da rucas itd

Milan

pre 3 godine

@Za RCZ
Najveće laži kod EV se kriju u podatku o dometu. I teslin model 3 ima preko 480km deklarisano ali su na autoputu izmerili 243 km. Znači ako nećeš da glumiš puža na autoputu punjenje je na 1h i 45 minuta vožnje. Tako se ne može putovati.
U gradu domet jeste preko 480km i to pokazuje da su EV dostigli nivo gradskih automobila i automobila za zabavu. Duže rute nisu za EV.

ilon tata igre

pre 3 godine

najvise cenim kod tesle sto je open sourse postavio na net pa izvoli napravi bolji, nek uradi to audi ili bilo koji drugi proizvodjac😎😎😎😎😎

Transformer

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi
(Lancia Delta, 10. februar 2021 17:53)
Taj mjenjac regulise brzine motora na zadnjoj osovini, posto i Taycan i E-tron imaju po dva motora. Auto se uvijek vozi u 2. brzini, a 1. brzina se koristi za agresivan start, kada je ukljucen launch control.

Inace, svaka cast Elonu sto je iskoristio letargiju tradicionalnih proizvodjaca da sakupi ogroman novac. Ipak, Taycan i ovaj E-tron su dokaz koliko su tradicionalni proizvodjaci daleko ispred Tesle. Pitanje je samo koliko agresivno ce da krenu na EV trziste. U tome je suština buducnosti Tesle. Ako jedan gigant kao sto je VW krene agresivno da ulaze u razvoj EV vozila i podrske, tu je kraj za Teslu. Ipak, veliki kapital je konzervativan, a za sada se cini da nisu ubijedjeni da je era EV stigla, jer bi vec napali trziste. Ovi modeli su samo tu da pokazu sta se moze.

C i n i k

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)
(Za RCZ, 10. februar 2021 17:16


Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.

C i n i k

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.
(Dvabz, 10. februar 2021 13:58


Gde se "okliznuo" Audi?!
Misis VW?
Kako mozes da tuzis Audi jbt kada firma preko 50 god ne postoji?
Nije nista placao nki Audi jer to ne postoji u pravnom prometu, sve kazne u USA platio je VW ( 39 milijardi $ )...
VW inace bas kasni u odnosu na Bmw i MB u EV i o tome je nedavno govorio i Predsednik VW grupe..
VW upravo pravi veliku fabriku u SWE za baterijske celije tako da pokusava da stigne BMW i MB koji i te kako prednjace u EV..

Ivan ZG

pre 3 godine

Priča da će netko pokopati Teslu je smiješna i nerealna. Tesla ima tvornicu u Nevadi, završava onu u Texasu i Njemačkoj, a nedavno je završena ona u Kini.
Uz svaku će imati veliku tvornicu baterija. Sada ima 4 modela koje rade, a uskoro će imati još 2 plus kamion. Njih ne može nitko više stići jer imaju trenutno 12.000 mjesta za punjenje koji su SAMO za njihove automobile.
Drugi tu nemaju niti jedan punjač da je samo za njihove aute, a vjerojatno ni neće. Tako će teško konkurirati Tesli jer on sve kontrolira i baterije i punjače za auto. Uz to u tvornici u Njemačkoj će se proizvoditi novi članci baterija koje će imati samo Tesla. Bit će brži za sastavljati i imat će nižu cijenu po kW.
Tesla trenutno vrijedi kao Toyota, GM i Ford zajedno! Uskoro će vrijediti kao ovi i VW i BMW i Mercedes ako se ovi ne trgnu iz letargije.
Audi sa 94 kWh baterijom može imati realan domet od 500 km kada KIA Niro sa 64 kWh baterijom ima realan domet tj. testiran od 400 km pri brzini od 115 km/h uz uključenu klimu i muziku na 10 stupnjeva C.
Ovaj auto i Tycan imaju tehnologiju od Rimca tj. njegovog prvog auta Concept One.

C i n i k

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.
(RCZ, 10. februar 2021 13:19


Da ali ima EV i za 10.000 iz Kine..

C i n i k

pre 3 godine

Uvek sam pre za VW( Audi) ngo za Tesla/u, ali konkretno da ce ovaj model da 94 KW puni do 80% za 20 min deluje nestvarno i nzn na kojim to punjacima pa i u DE?
Na onim kucnim to ce trajati bar 12 sati..
Sem toga autonomija je upitna i tesko mi da poverujem da iznosi cca 500 km, mozda, al u nkim idealnim uslovima..

nemačka ljepota

pre 3 godine

Slovenac

VAG nas je sve razmazio neverovatno ružnim automobilima. I ja sam pomislio da ovaj izgleda fino, pogotovo kada ga uporedim sa drugim modelima...npr Arteon ima lice kao dementni deda koji nije stavio donju vilicu (curka mu malo), zatim Audi modeli sa otvorima za ništa na prednjem braniku (kao rođak iz naroda kada zagrli, osmehne se a četvorke dole levo i dole desno - rupe), itd itd itd

Lancia Delta

pre 3 godine

@transformer, Ne koristi se niži stepen prenosa samo za start iz mesta, već za svako ubrzanje koje kreće ispod nekih 100 km/h. Inače je menjač podešen da menja u viši stepen prenosa na oko 70 km/h (43 mph) u normal modu, u eco i ranije, u sport modu kasnije. Ne vozi se uvek u višem stepenu prenosa.
A što se tiče toga koliko agresivno će 'tradicionalni' proizvođači da krenu u EV, zavisi samo od količine novca koje će dobiti kao kredit i visine kamate, za razvoj elektro automobila. Jer su ozbiljne pare za to potrebne, što govori i cena modela koje su do sada izbacili. Znatno skuplje od automobila sa endotermičkim motorima.

C i n i k

pre 3 godine

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...
(CLS, 10. februar 2021 16:32)

Nma sta da uzimas od Audi/ja, ta firma ne postoji preko 50 godina, to je sve VW, tako da kupujes, hteo ili ne, od VW...
Ko kad bi pisao da nsto kupujes od Lancia/e, a on Fiat 100%...

Gojko/PFC

pre 3 godine

Odlican! Bilo bi dobro da na bazi ove unutrasnjosti prave i osnovne modele od a5 pa navise. Bas je uskladjeno, samo bez kopije drveta.

Milan

pre 3 godine

Za sve one koji misle da EV nemaju probleme:

https://www.youtube.com/watch?v=oJL9MasBFvM

https://www.youtube.com/watch?v=pLcqJ2DclEg

Preddy

pre 3 godine

pogledati novu vest o Teslinom modelu "2"

preporucujem da pogledate ovaj YouTube video, ponarocito pocetak gde je radjena anketa sa vlasnicima i vlasnicama mnogih auto marki, da vidite sta vlasnici Tesla auta misle o njima

https://youtu.be/8hO8OXnJxaQ

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.

Slovenac

pre 3 godine

Ruzan za sve pare. Ljudi, imate li vi oci? Zar stvarno ne vidite, da je auto "mocan", a ne lep? Ovo je "Euro muscle car", kiceraj agresivnih linija i nosta drugo.

jareina, nije dizlo krivo, mi smo ...

pre 3 godine

sve lepo, sve super, ali ta cena i range. nemačka bruka.

dobro, kupovaćemo mi i dalje kola iz nemačke, samo ne baš iz fabrika na koje smo navikli nego neke nove koje se grade.

Keke

pre 3 godine

Dobra ideja da pušta zvuk dizel motora u kabinu. Da li su razmišljali da generiše i malo CO i CO2 izduvnih gasova za one posebno nostalgične za SUS motorima?

NN

pre 3 godine

I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više, baš siromašno deluje (barem na slikama)

Ivan

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.

C i n i k

pre 3 godine

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...
(CLS, 10. februar 2021 16:32)

Nma sta da uzimas od Audi/ja, ta firma ne postoji preko 50 godina, to je sve VW, tako da kupujes, hteo ili ne, od VW...
Ko kad bi pisao da nsto kupujes od Lancia/e, a on Fiat 100%...

Dax A.M.G

pre 3 godine

Smesno je sto se ovde ponedini hvataju toga,koliko ubrzava do 100km/h... Nije samo to bitno,poznavaoci. Vise je bitno,kako je sklopljen,kakva je zavrsna obrada i kvalitet celokupnog automobila,baterije,el motora. Ako ce te iskreno,ovaj Audi je Maybach za Teslu!

C i n i k

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.
(Dvabz, 10. februar 2021 13:58


Gde se "okliznuo" Audi?!
Misis VW?
Kako mozes da tuzis Audi jbt kada firma preko 50 god ne postoji?
Nije nista placao nki Audi jer to ne postoji u pravnom prometu, sve kazne u USA platio je VW ( 39 milijardi $ )...
VW inace bas kasni u odnosu na Bmw i MB u EV i o tome je nedavno govorio i Predsednik VW grupe..
VW upravo pravi veliku fabriku u SWE za baterijske celije tako da pokusava da stigne BMW i MB koji i te kako prednjace u EV..

long live and David Coverdale

pre 3 godine

mozda bi i ugrozio da nije duplo skuplji
(walker, 10. februar 2021 11:20)

Druže,kažeš duplo skuplji? Gde to? Evo upravo pogledah cene Tesle sa pređenih 3,5k km.100k eura.Nije uopšte teško informisati se pre nego što odvalis nešto ovako.

samo kažem

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.

CLS

pre 3 godine

Izgleda kao veoma dobar automobil.
Tesla S je imao premijeru 2009 godine. Audi e-tron GT 12 godina kasnije. Nije pitanje da li je bolji ili ne. Pitanje je zašto nije 12 godina bolji?
Isto tako kada će krenuti u masovnu proizvodnju? Ili su ga samo predstaviti a napraviće 300 komada?
Treba nam 20 puta više ovakvih vozila. I skupih i jeftinih. Ali izgleda da svaki proizvođač automobila čim napravi protoip koji je bolji od Tesla modela može da kaže da kaže da je "Tesla killer".
Da sačekamo da počnu ljudi da ga voze, pa da posle par godina daju svoje mišljenje?
Nesumnjivo je da će u Nemačkoj biti ljudi koji će kupiti ovaj model. Na Balkanu? Baš i ne verujem.
(samo kažem, 10. februar 2021 15:00)


ali Audi se ne bavi samo elektricnim autima....znaci igra na oba bojna polja i polako sustize Teslu...nuje cilj sve odmah prebaciti ma struju...gdje je telsa sa motorima na unutarnje izgaranje...
kad naprave jedan RS6 nek se jave...

znaci kod Audia trenutno mozes uzeti benzin,diesel ili struja...kod Tesle samo jedno...

C i n i k

pre 3 godine

Uvek sam pre za VW( Audi) ngo za Tesla/u, ali konkretno da ce ovaj model da 94 KW puni do 80% za 20 min deluje nestvarno i nzn na kojim to punjacima pa i u DE?
Na onim kucnim to ce trajati bar 12 sati..
Sem toga autonomija je upitna i tesko mi da poverujem da iznosi cca 500 km, mozda, al u nkim idealnim uslovima..

C i n i k

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.
(Ccc, 10. februar 2021 12:37


A sta od komponenti ispod haube inace stoji u Audi/ju?
VW Id 3 i 4 pravi za manju cenu da bude prostupacniji, a istovremeno za bogatije nudi i skuplju varijantu u vidu Audi/ja te za malo manje bogate nudi Skoda/u i Seat, tako da je strategija VW da za svakog ponudi po nesto..

jaretina, nije menjač kriv, ima nešto do vozača

pre 3 godine

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.
(Vladimir, 10. februar 2021 12:52)

jeste, ali eto vidiš, onaj rus koji je zapalio mercedes AMG na livadi je uspeo da skuca tajkana (menjač sa 2 brzine) na kontakt pre neki dan. ne vredi, moraće 3 brzine da prave.

inače taj tip je napravio štete na kolima za 2 meseca koliko 10 srba ceo život ne ulože u kola.

Ccc

pre 3 godine

Poenta u elektrifikaciji je da kompanije izbacuju porodicna EV po donekle razumnim cenama kako bi bila sto pristupacnija srednjoj klasi, zato vise cenim Reno I VW sa Zoe I D3 jer ce ti modeli promeniti auto industriju a ne Porsche I Audi ocigledno. A Tesla mozda jeste minimalisticka I ne lici na dosadasnje automobile ali su barem pristupacniji od ovih zveri.

C i n i k

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.
(RCZ, 10. februar 2021 13:19


Da ali ima EV i za 10.000 iz Kine..

long live and David Coverdale

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.
(Legend, 10. februar 2021 14:34)

Logistika je na strani Tesle,nema sumnje. Bateriju Tesle možemo staviti i na traktorsku prikolicu.Hoce li i tada još uvek biti kvalitetnija od ovog Audija?12 godina pravljenja automobila ne može ni u istu rečenicu sa 100 godina iskustva u tome istom.

ilon tata igre

pre 3 godine

najvise cenim kod tesle sto je open sourse postavio na net pa izvoli napravi bolji, nek uradi to audi ili bilo koji drugi proizvodjac😎😎😎😎😎

T

pre 3 godine

"I na ovom primeru se vidi koliko su Tesle napredne/nazadne u odnosu na bilo kog 100godišnjeg proizvođača automobila. Ovaj audi liči na "auto" iznutra, a Tesla ima samo ekrančine i ništa više,"
Dakle, napredak je da sve ostane isto?

Za RCZ

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)

Luka Ni

pre 3 godine

Brutalno izgleda,steta sto nisu uradili i Coupe varijantu,bio bi pravi GT automobil,sirok,nizak,luksuzan,mocan,samo sto bi trebala autonomija biti veca

Vladimir

pre 3 godine

Trnu uši. E sad, šta ce mu menjac?
(Siške, 10. februar 2021 11:08)

Iz neutrala/lera u brzinu, ne bi bilo dobro da auto krene na kontakt.

Dvabz

pre 3 godine

Svidja mi se sto Audi koji se okliznuo za ono varanje na dizelima, naucio lekciju i od njemacke trojke najvise prednjaci u elektrifikaciji. Ovo je savrsenstvo sto se tice elektricnih auta, apsolutno bez zamjerke u dizajnu i kvalitetu izrade. Kad se bude prelazilo lagano po 800km sa jednim punjenjem i to postane standard, tad ce vec ozbiljno da zazive ev, ni ovih 500nije lose za pocetak.

Ivan ZG

pre 3 godine

Priča da će netko pokopati Teslu je smiješna i nerealna. Tesla ima tvornicu u Nevadi, završava onu u Texasu i Njemačkoj, a nedavno je završena ona u Kini.
Uz svaku će imati veliku tvornicu baterija. Sada ima 4 modela koje rade, a uskoro će imati još 2 plus kamion. Njih ne može nitko više stići jer imaju trenutno 12.000 mjesta za punjenje koji su SAMO za njihove automobile.
Drugi tu nemaju niti jedan punjač da je samo za njihove aute, a vjerojatno ni neće. Tako će teško konkurirati Tesli jer on sve kontrolira i baterije i punjače za auto. Uz to u tvornici u Njemačkoj će se proizvoditi novi članci baterija koje će imati samo Tesla. Bit će brži za sastavljati i imat će nižu cijenu po kW.
Tesla trenutno vrijedi kao Toyota, GM i Ford zajedno! Uskoro će vrijediti kao ovi i VW i BMW i Mercedes ako se ovi ne trgnu iz letargije.
Audi sa 94 kWh baterijom može imati realan domet od 500 km kada KIA Niro sa 64 kWh baterijom ima realan domet tj. testiran od 400 km pri brzini od 115 km/h uz uključenu klimu i muziku na 10 stupnjeva C.
Ovaj auto i Tycan imaju tehnologiju od Rimca tj. njegovog prvog auta Concept One.

Sun ce

pre 3 godine

Odlično izgleda. Samo jedan detalj - drvo (ili njegova imitacija) ne pripada baš vozilu na e pogon. Ipak karbon na gt verziji bolje pristaje?

C i n i k

pre 3 godine

@RCZ-eno ti nova Kona EV sa velikom baterijom, dometom 450 km, u salonu u NS i BG je 42790 evra, na to skini popust za kupovinu (niko ne placa salonsku cenu), skini 5000 evra subvencije i skini prodaju starog auta i eto ti jedan kompaktni SUV modelcic i u Srbiji za ispod 30.000 evra.
Za danasnje cene novih auta, potpuno korektno. Ubrzanje kao najjaca SUS zver, tih, ultra ekonomican (u jeftinoj zelenoj napunis za 99 dinara, u najskupljoj crvenoj za 990 dinara) i vozi 450 km (domet na autoputu u Norveskoj pri 120 km/h i spoljnoj temp.5 stepeni 400 km!)
(Za RCZ, 10. februar 2021 17:16


Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.

Legend

pre 3 godine

Sad uporedite kvalitet izrade ovog automobila i kvalitet izrade Tesle.Ok,baterija je bolja u Tesli ali i to će se vremenom promeniti,dok Tesla neće nikad sustići Audi u kvalitetu izrade.
(long live and David Coverdale, 10. februar 2021 10:38)

Naravno,ALI,postoji jedno veliko ALI. Dok su se svi smejali Tesli kako elektro auti još dugo neće zaživeti oni su gurali i gurali,i sada hteli to ili ne su daleko ispred bilo koga drugog. Količina povratne informacije na dnevnom nivou od 500 000 automobila koji se voze i veoma razrađena mreža punjača stavlja Teslu ispred drugih EV auta. Čak do te mere da poznati youtuberi ( Marques Brownlee naprimer) kažu da je Porsche Taycan toliko bolji u izradi od Tesle da bi želeo da pređe na Porsche,ali mreža punjača je jednostavno nedostižna kod Tesle.

nemačka ljepota

pre 3 godine

Slovenac

VAG nas je sve razmazio neverovatno ružnim automobilima. I ja sam pomislio da ovaj izgleda fino, pogotovo kada ga uporedim sa drugim modelima...npr Arteon ima lice kao dementni deda koji nije stavio donju vilicu (curka mu malo), zatim Audi modeli sa otvorima za ništa na prednjem braniku (kao rođak iz naroda kada zagrli, osmehne se a četvorke dole levo i dole desno - rupe), itd itd itd

Lancia Delta

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi

Lala iz Banata

pre 3 godine

Ti pises za cenu EV i cenu Kw u SRB...
Nije to jedino merilo.
Postavlja se mnogo drugih pitanja, od toga gde bi to covek punio ako zivi u stanu ( ok ima punjaca po Bgd i kod Bubanj potoka te gr prelaza) do toga da EV moze da predstavlja pravi stres usled nemogucnosti punjenja baterije po gradu po zelji, a onda i pitanje cekanja u redu ako nisi jedini, to je bar par sati praznog hoda, prosto jos uvek EV nije prakticna stvar a posebno su problem autonomija i punjenje.
(C i n i k, 10. februar 2021 23:34)

Sumnjam nešto da je inženjerima EV bila na pameti NBg socijala sa 17 sprata u titovkama, sa 3 parking mesta ispred zgrade. Uostalom, vama nije problem ni kabal da pustite jer volite da parkirate na blatnjavoj površini ispod terase, ali ne one sa koje bacate djubre.

Preddy

pre 3 godine

pogledati novu vest o Teslinom modelu "2"

preporucujem da pogledate ovaj YouTube video, ponarocito pocetak gde je radjena anketa sa vlasnicima i vlasnicama mnogih auto marki, da vidite sta vlasnici Tesla auta misle o njima

https://youtu.be/8hO8OXnJxaQ

autof

pre 3 godine

Bogu hvala da su se otarasili ekrana za podesavanje klimatizacije i vratili se na fizičke dugmiće. Još su i ekran podigli gore da ne mora skroz da se spusti glava ako treba nesto da se podesi u toku voznje. ?

RCZ

pre 3 godine

Ja mislio da elektrifikacija automobila sluzi da se vozimo masovno u el kolima i ne zagadjujemo okolinu. Ovo je za retke lovatore . Za nas ostale , nema povoljnog resenja.

Svetomir

pre 3 godine

Jedini Audi koji lepo izgleda. Ali realno Evropa prilicno kasni za Amerima i Azijom kad su elektricna vozila u pitanju i sumnjam da ce da ih dostignu.
(Ivan, 10. februar 2021 13:50)

Normalno je da su gigantski sistemi, kao što su pre svih VW i ostali evropski proizvodjači, inertniji na promene. Zamislite da neki menadžer izadje sa idejom da se uloži nekoliko milijardi evra u razvoj i proizvodnju elektro modela, a da ne postoji neki preveliki razlog za to (pritisak konkurencije, regulativa i sl.) Pa rastrgli bi ga razni odbori i deoničari. E zato, kad krene da gori vatra pod nogama izazvana konkurencijom, odmah je druga priča. Sa druge strane, nikada ne potcenjujte firme koje iza sebe imaju 100 godina poslovanja u samom svetskom vrhu. To su sve samo ne naivci i glupaci. Videćete kad se bude “upalila mašina”.

samo kazem

pre 3 godine

sto se mene tice auto izgleda extra i ako je tacno da se puni za 20 min do 80% to je sasvim solidno samo i dalje je to malo.

meni je najsmesnije sto postavljaju one brze punjace pored puta tj nemas gde da sednes kafu popijes ili da rucas itd

Milan

pre 3 godine

@Za RCZ
Najveće laži kod EV se kriju u podatku o dometu. I teslin model 3 ima preko 480km deklarisano ali su na autoputu izmerili 243 km. Znači ako nećeš da glumiš puža na autoputu punjenje je na 1h i 45 minuta vožnje. Tako se ne može putovati.
U gradu domet jeste preko 480km i to pokazuje da su EV dostigli nivo gradskih automobila i automobila za zabavu. Duže rute nisu za EV.

Transformer

pre 3 godine

Menjac na ovom Audiu ima istu ulogu kao i kod Taycana, posto je realno to isti auto. Nizi stepen prenosa (veci prenosni odnos) se koristi kod agresivnih ubrzanja jer povecava meoment na tocku. Visi stepen prenosa za visoke brzine i manju potrosnju. Taj menjac omogucava Taycanu da bude brzi od Tesle S, iako ima manju snagu motora i manji moment, a pritom je i nesto tezi
(Lancia Delta, 10. februar 2021 17:53)
Taj mjenjac regulise brzine motora na zadnjoj osovini, posto i Taycan i E-tron imaju po dva motora. Auto se uvijek vozi u 2. brzini, a 1. brzina se koristi za agresivan start, kada je ukljucen launch control.

Inace, svaka cast Elonu sto je iskoristio letargiju tradicionalnih proizvodjaca da sakupi ogroman novac. Ipak, Taycan i ovaj E-tron su dokaz koliko su tradicionalni proizvodjaci daleko ispred Tesle. Pitanje je samo koliko agresivno ce da krenu na EV trziste. U tome je suština buducnosti Tesle. Ako jedan gigant kao sto je VW krene agresivno da ulaze u razvoj EV vozila i podrske, tu je kraj za Teslu. Ipak, veliki kapital je konzervativan, a za sada se cini da nisu ubijedjeni da je era EV stigla, jer bi vec napali trziste. Ovi modeli su samo tu da pokazu sta se moze.

Milan

pre 3 godine

Za sve one koji misle da EV nemaju probleme:

https://www.youtube.com/watch?v=oJL9MasBFvM

https://www.youtube.com/watch?v=pLcqJ2DclEg

Gojko/PFC

pre 3 godine

Odlican! Bilo bi dobro da na bazi ove unutrasnjosti prave i osnovne modele od a5 pa navise. Bas je uskladjeno, samo bez kopije drveta.

Lancia Delta

pre 3 godine

@transformer, Ne koristi se niži stepen prenosa samo za start iz mesta, već za svako ubrzanje koje kreće ispod nekih 100 km/h. Inače je menjač podešen da menja u viši stepen prenosa na oko 70 km/h (43 mph) u normal modu, u eco i ranije, u sport modu kasnije. Ne vozi se uvek u višem stepenu prenosa.
A što se tiče toga koliko agresivno će 'tradicionalni' proizvođači da krenu u EV, zavisi samo od količine novca koje će dobiti kao kredit i visine kamate, za razvoj elektro automobila. Jer su ozbiljne pare za to potrebne, što govori i cena modela koje su do sada izbacili. Znatno skuplje od automobila sa endotermičkim motorima.