Zanimljivosti

Utorak, 10.11.2020.

09:16

Ponekad brzina spasava život – policijski Lamborghini prevezao bubreg za transplantaciju VIDEO

Izvor: Izvor: B92, revijahak.hr

Ponekad brzina spasava život – policijski Lamborghini prevezao bubreg za transplantaciju VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

...

pre 4 godine

Zamisli picis auto putem, blicas, trubis i nabijas se ljudima u branik, obilazis i onda ugledas ovo u retrovizoru kako pod rotacijom hita ka tebi. Ti gas do daske, a on samo prodje pored tebe, u fazonu: “Izvini, zurim. Nosim bubreg.” He.

Eldorado

pre 4 godine

Gledajte to spozitivne strane, da su policajci (nedobog!) nastradali, bilo bi tu još bubrega i ostalih "rezervnih delova"!
(ON, zti, 10. novembar 2020 11:18)

😄😄😄

grubijan

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

A u stvari nije najmanje dva puta. Jednom je dovoljno. Nije to Kia sa rezervoarom od 45 litara.
Vi što vozite aute od 110 konja bolje da ne komentarišete

pogresna procena

pre 4 godine

Lepa reklama za "Lambo". Inače nerezonski izbor prevozenje kopnenim transportom jer da je vozac kiksao ne bi ga zakrpila nikakva transplantacija

Avaya

pre 4 godine

За оне који критикују хеликоптере, није ЕУ Србија, хитна помоћ тим начином је нешто нормално, углавном је у рукама приватних фирми (посебни хеликоптери, пилоти и медицинско особље), веома ефикасно поготову код несрећа на аутопутевима где је загушење после несреће нормална ствар, а место се нађе у преко 90% где би слетео. Болнице и ако можда немају званични хелиодром, али у већине се да наћи неко место или у оквиру исте или у непосредној близини где би могао да слети, па макар и на улицу која води до ње

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Moglo je to helikopterom i brze.
(//,, 10. novembar 2020 10:22)

Jesi li siguran? Pitanje da li helikopter može da poleti i sleti blizu bolnica, ako one nemaju heliodrom.

novikorisnik

pre 4 godine

Ovi što kažu da bi brže vozili od 230 km/h izgleda da ne znaju da čitaju a ni da računaju...prosek od 230 znači da su morali da voze negde i preko tih 230, negde 300, negde 30, a kao što su neki rekli, morao je i goriva da sipa...sve to ulazi u onih tri sata, pa kad su podelili kilometražu sa satima dobili su tih 230km/h...uostalom nije bitno koliko su brzo vozili, bitno je da su put koji se uobičajeno predje za 5 sati prešli za skoro duplo manje vremena, da su stigli živi i zdravi (a ovaj auto sigurno ne vozi neki pajser već utrenirani policajac koji ima redovne treninge) i da su nekoga usrecili sa novim bubregom

da

pre 4 godine

Meni se od cele price ne svidja ovaj spot koji je propagandni na nivou SNS kuhinje. Ok odvezli su, prevezli, prebrz je Lambo, svaka cast svima, al kamere, primopredaje i ostale fore i fazoni...

Reziel

pre 4 godine

U Italiji se inače već desetak godine u ove svrhe koriste "maxiemergencia" ili "auto-medica" motori u ove svrhe. Mislim da je ovo prvi put da je automobil vozio deo tela za transplantaciju. Motore za tu namenu je inače uveo Silvio Berluskoni, koji je isto koristio motore za brzi prenos snimaka na kasetama između svojih TV kuća (tad net nije bio tako brz).

A još zanimljivije je da je i kod nas bio predlog načelnika saobraćajne policije, onog pukovnika Simića što voli estradu i krimi automobile, da se isto uvedu motori (zapravo jedan) koji bi imao istu svrhu. Da ode i pokupi organ, i da ga što pre odveze na lokaciju. Vidim da mnogi ovde govore o helihopteru, ali to je em značajno skuplje, em teže za logistiku, em pitanje da li ima gde da sleti kod preuzimanja. Mislim da nije uvek pogodno. U svakom slučaju, kod nas je predlog "glat odbijen, jer birokratija u MUP-u to nikako nije mogla da obradi tako da bude po zakonu i funkcioniše između dve službe (hitna pomoć i policija). Kada sam pričao sa kolegom lekarom u vezi sa tim, on mi je kao primer naveo da policija 10 godina nije mogla da im obezbedi vožnju kroz žutu traku, nego su oni pisali kazne hitnoj pomoći, a sudovi ignorisali. Jednostavno niko to nije hteo da ubaci u propise. Mrzelo ih valjda.

AirForce

pre 4 godine

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

Da, ali 2 puta pun tank po cca 5 minuta ili 2 puta brzi punjac po cca 45 minuta, pod uslovom da nije zauzet na datoj pumpi/stajalistu ?

jaretina, zimi lakša hrana

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.

Nemanja

pre 4 godine

Njihovi strucnjaci procenili ali komentatori na b92 znaju sta je bolje, a pojma nemaju u kojim okolnostima se odvija situacija. Mozda je helikopter bio u nekoj misiji pa bi bilo potrebno vise vremena dok ode i dok se vrati? Ko zna koji su razlozi. A obucen i iskusan vozac na autoputu i odlicnom automobilu nije nevezbedan...

LogenMNE

pre 4 godine

Zar nije bolje, jednostavnije, sigurnije, brže - helikopterom?
(billy_the_cat, 10. novembar 2020 09:37)

Jeste ali vjerovatno bi se potrosilo vremena da se organizuje sve to

posmatrac

pre 4 godine

ljudi, verovatno postoji razlog zasto je koriscen auto. mozda nije bio dostupan helikopter u kratkom roku. mozda je aerodrom daleko. nije uvek sve crno i belo. da, helikopter jeste logicnija varijanta ali nije uvek dostupna

zokia

pre 4 godine

Lepo moj tata kaze da je brzi auto bezbedniji. Zvuci kontradiktorno, ali oni koji voze ostrije i brze su spretniji. Oni koji voze polako i nesigurno, bezi od njih, ili ne vide dobro ili ne znaju da voze.

Pogotovo ti treba zesca masina da bi obisao sleper a da ti pritom u susret nista ne naidje.

Sramota

pre 4 godine

Boze kakav smo mi to narod, nekome je spašen zivot i odma strucnjaci pocinju da komentarisu kako je to trebalo helikopterom ili avion, gde je bezbednost? Prosto ljudi su bili u takvoj situaciji da je to bio najbrži nacin da se nekoke pomogne..zamislite da ste vi bili u toj situaciji i da je vama to potrebno?!

Znalac

pre 4 godine

ne razumem zaista!
Toliki put rizikovati kolima sa preko 200km/h, pri cemu mogu da stradaju policajci u njemu, kola u okolini i na kraju sam organ koji treba da spasi zivot nekome. Pa cemu sluzi helikopter ili avion, koji su u tom slucaju neuporedivo brzi i sigurniji?!
Vrlo inteligentno!

Znalac

pre 4 godine

ne razumem zaista!
Toliki put rizikovati kolima sa preko 200km/h, pri cemu mogu da stradaju policajci u njemu, kola u okolini i na kraju sam organ koji treba da spasi zivot nekome. Pa cemu sluzi helikopter ili avion, koji su u tom slucaju neuporedivo brzi i sigurniji?!
Vrlo inteligentno!

posmatrac

pre 4 godine

ljudi, verovatno postoji razlog zasto je koriscen auto. mozda nije bio dostupan helikopter u kratkom roku. mozda je aerodrom daleko. nije uvek sve crno i belo. da, helikopter jeste logicnija varijanta ali nije uvek dostupna

novikorisnik

pre 4 godine

Ovi što kažu da bi brže vozili od 230 km/h izgleda da ne znaju da čitaju a ni da računaju...prosek od 230 znači da su morali da voze negde i preko tih 230, negde 300, negde 30, a kao što su neki rekli, morao je i goriva da sipa...sve to ulazi u onih tri sata, pa kad su podelili kilometražu sa satima dobili su tih 230km/h...uostalom nije bitno koliko su brzo vozili, bitno je da su put koji se uobičajeno predje za 5 sati prešli za skoro duplo manje vremena, da su stigli živi i zdravi (a ovaj auto sigurno ne vozi neki pajser već utrenirani policajac koji ima redovne treninge) i da su nekoga usrecili sa novim bubregom

Nemanja

pre 4 godine

Njihovi strucnjaci procenili ali komentatori na b92 znaju sta je bolje, a pojma nemaju u kojim okolnostima se odvija situacija. Mozda je helikopter bio u nekoj misiji pa bi bilo potrebno vise vremena dok ode i dok se vrati? Ko zna koji su razlozi. A obucen i iskusan vozac na autoputu i odlicnom automobilu nije nevezbedan...

Sramota

pre 4 godine

Boze kakav smo mi to narod, nekome je spašen zivot i odma strucnjaci pocinju da komentarisu kako je to trebalo helikopterom ili avion, gde je bezbednost? Prosto ljudi su bili u takvoj situaciji da je to bio najbrži nacin da se nekoke pomogne..zamislite da ste vi bili u toj situaciji i da je vama to potrebno?!

Reziel

pre 4 godine

U Italiji se inače već desetak godine u ove svrhe koriste "maxiemergencia" ili "auto-medica" motori u ove svrhe. Mislim da je ovo prvi put da je automobil vozio deo tela za transplantaciju. Motore za tu namenu je inače uveo Silvio Berluskoni, koji je isto koristio motore za brzi prenos snimaka na kasetama između svojih TV kuća (tad net nije bio tako brz).

A još zanimljivije je da je i kod nas bio predlog načelnika saobraćajne policije, onog pukovnika Simića što voli estradu i krimi automobile, da se isto uvedu motori (zapravo jedan) koji bi imao istu svrhu. Da ode i pokupi organ, i da ga što pre odveze na lokaciju. Vidim da mnogi ovde govore o helihopteru, ali to je em značajno skuplje, em teže za logistiku, em pitanje da li ima gde da sleti kod preuzimanja. Mislim da nije uvek pogodno. U svakom slučaju, kod nas je predlog "glat odbijen, jer birokratija u MUP-u to nikako nije mogla da obradi tako da bude po zakonu i funkcioniše između dve službe (hitna pomoć i policija). Kada sam pričao sa kolegom lekarom u vezi sa tim, on mi je kao primer naveo da policija 10 godina nije mogla da im obezbedi vožnju kroz žutu traku, nego su oni pisali kazne hitnoj pomoći, a sudovi ignorisali. Jednostavno niko to nije hteo da ubaci u propise. Mrzelo ih valjda.

AirForce

pre 4 godine

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

Da, ali 2 puta pun tank po cca 5 minuta ili 2 puta brzi punjac po cca 45 minuta, pod uslovom da nije zauzet na datoj pumpi/stajalistu ?

LogenMNE

pre 4 godine

Zar nije bolje, jednostavnije, sigurnije, brže - helikopterom?
(billy_the_cat, 10. novembar 2020 09:37)

Jeste ali vjerovatno bi se potrosilo vremena da se organizuje sve to

jaretina, zimi lakša hrana

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.

da

pre 4 godine

Meni se od cele price ne svidja ovaj spot koji je propagandni na nivou SNS kuhinje. Ok odvezli su, prevezli, prebrz je Lambo, svaka cast svima, al kamere, primopredaje i ostale fore i fazoni...

grubijan

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

A u stvari nije najmanje dva puta. Jednom je dovoljno. Nije to Kia sa rezervoarom od 45 litara.
Vi što vozite aute od 110 konja bolje da ne komentarišete

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Moglo je to helikopterom i brze.
(//,, 10. novembar 2020 10:22)

Jesi li siguran? Pitanje da li helikopter može da poleti i sleti blizu bolnica, ako one nemaju heliodrom.

zokia

pre 4 godine

Lepo moj tata kaze da je brzi auto bezbedniji. Zvuci kontradiktorno, ali oni koji voze ostrije i brze su spretniji. Oni koji voze polako i nesigurno, bezi od njih, ili ne vide dobro ili ne znaju da voze.

Pogotovo ti treba zesca masina da bi obisao sleper a da ti pritom u susret nista ne naidje.

pogresna procena

pre 4 godine

Lepa reklama za "Lambo". Inače nerezonski izbor prevozenje kopnenim transportom jer da je vozac kiksao ne bi ga zakrpila nikakva transplantacija

Avaya

pre 4 godine

За оне који критикују хеликоптере, није ЕУ Србија, хитна помоћ тим начином је нешто нормално, углавном је у рукама приватних фирми (посебни хеликоптери, пилоти и медицинско особље), веома ефикасно поготову код несрећа на аутопутевима где је загушење после несреће нормална ствар, а место се нађе у преко 90% где би слетео. Болнице и ако можда немају званични хелиодром, али у већине се да наћи неко место или у оквиру исте или у непосредној близини где би могао да слети, па макар и на улицу која води до ње

Eldorado

pre 4 godine

Gledajte to spozitivne strane, da su policajci (nedobog!) nastradali, bilo bi tu još bubrega i ostalih "rezervnih delova"!
(ON, zti, 10. novembar 2020 11:18)

😄😄😄

...

pre 4 godine

Zamisli picis auto putem, blicas, trubis i nabijas se ljudima u branik, obilazis i onda ugledas ovo u retrovizoru kako pod rotacijom hita ka tebi. Ti gas do daske, a on samo prodje pored tebe, u fazonu: “Izvini, zurim. Nosim bubreg.” He.

jaretina, zimi lakša hrana

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.

zokia

pre 4 godine

Lepo moj tata kaze da je brzi auto bezbedniji. Zvuci kontradiktorno, ali oni koji voze ostrije i brze su spretniji. Oni koji voze polako i nesigurno, bezi od njih, ili ne vide dobro ili ne znaju da voze.

Pogotovo ti treba zesca masina da bi obisao sleper a da ti pritom u susret nista ne naidje.

Znalac

pre 4 godine

ne razumem zaista!
Toliki put rizikovati kolima sa preko 200km/h, pri cemu mogu da stradaju policajci u njemu, kola u okolini i na kraju sam organ koji treba da spasi zivot nekome. Pa cemu sluzi helikopter ili avion, koji su u tom slucaju neuporedivo brzi i sigurniji?!
Vrlo inteligentno!

da

pre 4 godine

Meni se od cele price ne svidja ovaj spot koji je propagandni na nivou SNS kuhinje. Ok odvezli su, prevezli, prebrz je Lambo, svaka cast svima, al kamere, primopredaje i ostale fore i fazoni...

Pravi stari Čačanin

pre 4 godine

Moglo je to helikopterom i brze.
(//,, 10. novembar 2020 10:22)

Jesi li siguran? Pitanje da li helikopter može da poleti i sleti blizu bolnica, ako one nemaju heliodrom.

Avaya

pre 4 godine

За оне који критикују хеликоптере, није ЕУ Србија, хитна помоћ тим начином је нешто нормално, углавном је у рукама приватних фирми (посебни хеликоптери, пилоти и медицинско особље), веома ефикасно поготову код несрећа на аутопутевима где је загушење после несреће нормална ствар, а место се нађе у преко 90% где би слетео. Болнице и ако можда немају званични хелиодром, али у већине се да наћи неко место или у оквиру исте или у непосредној близини где би могао да слети, па макар и на улицу која води до ње

Nemanja

pre 4 godine

Njihovi strucnjaci procenili ali komentatori na b92 znaju sta je bolje, a pojma nemaju u kojim okolnostima se odvija situacija. Mozda je helikopter bio u nekoj misiji pa bi bilo potrebno vise vremena dok ode i dok se vrati? Ko zna koji su razlozi. A obucen i iskusan vozac na autoputu i odlicnom automobilu nije nevezbedan...

AirForce

pre 4 godine

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

Da, ali 2 puta pun tank po cca 5 minuta ili 2 puta brzi punjac po cca 45 minuta, pod uslovom da nije zauzet na datoj pumpi/stajalistu ?

Sramota

pre 4 godine

Boze kakav smo mi to narod, nekome je spašen zivot i odma strucnjaci pocinju da komentarisu kako je to trebalo helikopterom ili avion, gde je bezbednost? Prosto ljudi su bili u takvoj situaciji da je to bio najbrži nacin da se nekoke pomogne..zamislite da ste vi bili u toj situaciji i da je vama to potrebno?!

grubijan

pre 4 godine

Da je bio električni auto, morao bi bar 2 puta na punjac ?
(AirForce, 10. novembar 2020 10:01)

srbine, ovo se barem 2 puta tankovalo. jezik brži od pameti.
(jaretina, zimi lakša hrana, 10. novembar 2020 11:16)

A u stvari nije najmanje dva puta. Jednom je dovoljno. Nije to Kia sa rezervoarom od 45 litara.
Vi što vozite aute od 110 konja bolje da ne komentarišete

posmatrac

pre 4 godine

ljudi, verovatno postoji razlog zasto je koriscen auto. mozda nije bio dostupan helikopter u kratkom roku. mozda je aerodrom daleko. nije uvek sve crno i belo. da, helikopter jeste logicnija varijanta ali nije uvek dostupna

LogenMNE

pre 4 godine

Zar nije bolje, jednostavnije, sigurnije, brže - helikopterom?
(billy_the_cat, 10. novembar 2020 09:37)

Jeste ali vjerovatno bi se potrosilo vremena da se organizuje sve to

novikorisnik

pre 4 godine

Ovi što kažu da bi brže vozili od 230 km/h izgleda da ne znaju da čitaju a ni da računaju...prosek od 230 znači da su morali da voze negde i preko tih 230, negde 300, negde 30, a kao što su neki rekli, morao je i goriva da sipa...sve to ulazi u onih tri sata, pa kad su podelili kilometražu sa satima dobili su tih 230km/h...uostalom nije bitno koliko su brzo vozili, bitno je da su put koji se uobičajeno predje za 5 sati prešli za skoro duplo manje vremena, da su stigli živi i zdravi (a ovaj auto sigurno ne vozi neki pajser već utrenirani policajac koji ima redovne treninge) i da su nekoga usrecili sa novim bubregom

pogresna procena

pre 4 godine

Lepa reklama za "Lambo". Inače nerezonski izbor prevozenje kopnenim transportom jer da je vozac kiksao ne bi ga zakrpila nikakva transplantacija

Eldorado

pre 4 godine

Gledajte to spozitivne strane, da su policajci (nedobog!) nastradali, bilo bi tu još bubrega i ostalih "rezervnih delova"!
(ON, zti, 10. novembar 2020 11:18)

😄😄😄

Reziel

pre 4 godine

U Italiji se inače već desetak godine u ove svrhe koriste "maxiemergencia" ili "auto-medica" motori u ove svrhe. Mislim da je ovo prvi put da je automobil vozio deo tela za transplantaciju. Motore za tu namenu je inače uveo Silvio Berluskoni, koji je isto koristio motore za brzi prenos snimaka na kasetama između svojih TV kuća (tad net nije bio tako brz).

A još zanimljivije je da je i kod nas bio predlog načelnika saobraćajne policije, onog pukovnika Simića što voli estradu i krimi automobile, da se isto uvedu motori (zapravo jedan) koji bi imao istu svrhu. Da ode i pokupi organ, i da ga što pre odveze na lokaciju. Vidim da mnogi ovde govore o helihopteru, ali to je em značajno skuplje, em teže za logistiku, em pitanje da li ima gde da sleti kod preuzimanja. Mislim da nije uvek pogodno. U svakom slučaju, kod nas je predlog "glat odbijen, jer birokratija u MUP-u to nikako nije mogla da obradi tako da bude po zakonu i funkcioniše između dve službe (hitna pomoć i policija). Kada sam pričao sa kolegom lekarom u vezi sa tim, on mi je kao primer naveo da policija 10 godina nije mogla da im obezbedi vožnju kroz žutu traku, nego su oni pisali kazne hitnoj pomoći, a sudovi ignorisali. Jednostavno niko to nije hteo da ubaci u propise. Mrzelo ih valjda.

...

pre 4 godine

Zamisli picis auto putem, blicas, trubis i nabijas se ljudima u branik, obilazis i onda ugledas ovo u retrovizoru kako pod rotacijom hita ka tebi. Ti gas do daske, a on samo prodje pored tebe, u fazonu: “Izvini, zurim. Nosim bubreg.” He.