Zanimljivosti

Nedelja, 01.03.2020.

09:55

Kako izgleda gradski Citroen na struju od 6.000 evra FOTO/VIDEO

Izvor: B92

Kako izgleda gradski Citroen na struju od 6.000 evra FOTO/VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

159 Komentari

Sortiraj po:

Dik

pre 4 godine

... jadno izgleda, ružan jedanput, da mi ga poklone vratio bi ga, ne bi mogli ni sa gomilom para da me podmite da ga uzmem, baš ogavno!

autosovinista

pre 4 godine

99% beogradjana bi 99% vremena "završavalo posao" sa ovim, ali neeee vama treba auto za pokazati se!! Samo pogledajte koliko njih se sami voze u autu na posao i nazad!!

revolution

pre 4 godine

a sta ako zabrane ulaz u grad vozilima koja trose fosilna goriva i naprave parkinge na periferiji gde mozete rentirati ovakav auto, a sta ako postoji i varijanta sa cetri sedista......deluje da moze da funkcionise u sistemu rente po gradu.....vozis od parkinga na periferiji do odredista i nazad...ili ga u slucaju duzeg ostajanja u gradu pokupi sluzba zaduzena za to....jedino je na gubitku parking servis....tako da to necete da gledate u srbiji.

A u Deutschlandu 30 centi

pre 4 godine

@racionalno

Da li stvarno mislite da cete, kada bude malo vise elektroatomobila, da ga punite za 2 dinara kWh ? Zbog njih cemo i TA peci da bacimo na otpad, zapamtite to ! Lovatori ce da se vozikaju, gubitnici tranzicije ce da se smrzavaju.

Ursa Minor

pre 4 godine

Pa kako srpska kožna jaša da se vozi ovime?
(Alfamužjaštvo tipa neizrazito, 1. mart 2020 22:20)

Da. Još da je dizel, pa možda i uzme u obzir.

dejan

pre 4 godine

Meni jako ružan ali isto tako veoma zanimljiv i lep! Ovo je za grad vrh! Pogotovo za vojvodinu gde je sve ravno! Ograničena brzina na 45km nema divljanja po gradu i autonomija od 70km sasvim dovoljna za dnevne potrebe! Male dimenzije parkiras ga gde hoćeš i nikome ne smetas! Cena veoma prihvatljiva da ovaj auto za grad bude prvi izbor a klasični automobil garaziran do trenutka kada treba krenuti na neki put ili veću nabavku?

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

E bas me briga kako izgleda. Jeftiniji a nov auto ne mogu da kupim. Koga interesuje izgled neka kupuje ferari.
(Srbijanac, 01. mart 2020 11:34

@srb
meni je I po izgledu bolji od ferarija.
kakav balvan treba da budes da vozis ferarija po srbiji? tezakkkk. jeste da je ovaj mali citroen upadljiv, ali definitovno bi me bio veci blam da vozim ferarija. kao uspesan sam I crven sam. gledajte me svi. haos.

racionalno

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km (Brada, 1. mart 2020 19:21)

A ovo vozilo, ako ga puniš noću, u zelenoj zoni, troši 12 dinara na 100km.
Prosečna brzina u gradu će mu, zbog boljeg ubrzanja el. motora biti veća nego benzincu od 2000 kubika. A prosečna brzina je, u gradu, mnogo važnija od maksimalne. Automobil koji može da razvije 250km/h u gradu ima prosečnu brzinu 30-40 km/h, zavisno od gužve. I potroši 10 litara benzina što je u novcu 100 puta više nego što troši ovaj mališan.

Ford Granada

pre 4 godine

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? (Goran, 1. mart 2020 16:36)

Nemac na Alpe ide na izlet, eventualno mini-urlaub za vikend, a ne na odmor. A za to je dovoljan i ICE voz. Ako nije bas toliko bogat, nedeljom imas voznu kartu u Nemackoj za 20 Evra ceo dan da se vozis, pa i na Alpe, doduse u drugoj klasi, koju mi mozemo samo da sanjamo.

Frank Vercauteren

pre 4 godine

Au, tugo crna... Ne sumnjam u praktičnost ovog vozila i u dobre namere što se tiče ekologije, pa čak ni u kvalitet izrade, ipak je Citroën jedna stara, ugledna Evropska marka sa tradicijom... Ali.. Da li može ružnije od ovoga, auto, osim praktičnosti i kvaliteta izrade, treba da ima i design kojim kod potencijalnog kupca budi pozitivne emocije, ali ovo tera na povraćanje, treba oni ljudima da plate 6000€ ko hoće da ga vozi, a ne obrnuto, kao obeštećenje za gubitak časti i duševnu patnju...

Brada

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km, a i mozes da predjes bar 3-4 puta vise sa jednim punjenjem, a ima i nesto benzina za ne daj Boze, plus moze i pozadi da se smesti neko, a pritom mali autic, a da ne pricam o sigurnosti pri udaru, ovaj citroen siguran kao bicikla Ponavljam, msm na drugi auto za po gradu, ne za duza putovanja...

Goran

pre 4 godine

najveci problem je taj sto je brzina ogranicena na 50 km/h ,i onda mi se zalepi neki audi i bmw ,a ja ne mogu brze ,bar da je 60 po gradu pa da razmisljam . Ovako jos platim kaznu sto ne idem brze od 45 gde je dozvoljena brzina 50.

scorpio

pre 4 godine

aman, napravite kotaricu da ide do 80 na sat, a autonomiju po izboru i enterijer najjednostavniji. Bez el. podizaca ,klime i slicnog... da prelazi 50km(meni dovoljno i manje) a da ne kosta mnogo,tj nerealno, kupio bih bez razmisljanja... imam 10km do posla a busom mi treba da izgubim dnevno oko 3 sata ,verovali ili ne... skoro 2 km do autobuske stanice, bus polazi skoro sat vremena pre pocetka radnog vremena a stize za 10ak min do kapije. za kuci jos gore... stizu ljudi pre iz BGa nego ja,a i duze spavaju... krsim veliki auto, guramo se na prakingu i grebemo se kad ko koga, a sa ovakvim auticima bi duplo vise mesta bilo...

Sale...

pre 4 godine

Zašto misliš da ne bi prošao Euro NCAP? Pa Smart ForTwo prve generacije, od pre dvadeset godina, je imao bolje rezultate u kreš testovima nego Punto, Corsa, Fiesta i slični automobili, proizvedeni par godina posle njega i duplo veće mase...

misa

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.
(Papageno, 01. mart 2020 15:47)
ovo nije automobil nego se registruje kao cetvorocikl, ovakva vozila postoje vec godinama(doduse sa SUS motorima) i najpopularnija su u Italiji i pogotovu Francuskoj gde mogu da ih voze vec tinejdzeri od 14godina sa istim vozackim dozvolama kao za skutere do 50ccm zato su ovako malih dimenzija, imaju slabe motore i ograniceni su na 45km/h, naravno da mogu da ih koriste i starije osobe ako hoce nesto da obave po gradu ali nije im namena da zamene "normalne" automobile

ludoje

pre 4 godine

super,da se prevezem od kuće do kapije na putu,još da ima snagu pa da mu ugrade
da čisti sneg po dvorištu
kosi travu
ovako bez toga ima svrhu
da mu se izbace sedišta ugradi daljinski pa preko telefona ga navodim do Lidla,nakrcaju ga do vrha pa nazad

Gradimir

pre 4 godine

Ovo je namenjeno samo jednom malom segmentu tržišta i za taj segment je super. Meni bi više legao za grad malo jači, brži i možda sa 4 mesta. Samo, takav bi bio i dosta skuplji. Kome ne smeta polovan, neka pogleda Reno Zoe od 2016 naovamo, sa baterijom od 40 kWh. Cene su im od 12-13.000, imaju mesta za četvoro, domet leti preko 250, zimi oko 200 km. Najveća mana mu je što se puni samo naizmeničnom strujom, pa ako se putuje dalje od dometa vozila punjenje je malo problematično. Kome vozilo treba za grad i kraće izlete i može da puni kući - vrlo upotrebljivo. Za par godina će pad cena baterija i konkurencija dovesti do mnogo boljeg izbora.

jaretina

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Pa ovo nije pravljeno za to.
pročitaj ponovo txt, ovog puta sriči, videćeš da ovo nije automobil.

Miloš

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Očigledno nije za tebe ovaj autić. Niti si ciljna grupa prodavcu i proizvođaaču....

Idealno

pre 4 godine

Ja bi ovo odmah pazario. Veliki auto u gradu mi samo predstavlja problem. Auto od 200ks vozim uglavnom 50km/h. Čemu to? Neka je ružan briga me, ovaj mališa je odgovor na sve moje potrebe u gradu. Jedino mi nije jasno kako bi mogao da se vozi bez dozvole? Pretpostavljam da je obavezno da imaš bar PSP?

Ikac Jagodinac

pre 4 godine

U Srbiji hoće da uvedu dozvolu za vožnju trotineta, a ovo čudo se vozi bez dozvole. Izgleda da Francuzi nisu "napredni" kao mi.

Bob

pre 4 godine

Pa naravno da ima LED svetla kad za obične sijalice nije bilo mesta.

Mogli su i da stave samo bele nalepnice, ionako nikada neće izaći na put bez javne rasvete.

Sa ovim "autom" kad žuriš, izađeš pa pičiš peške. Sa takvim dometom i brzinom, mogli su da stave oprugu od sata. Naviješ i voziš.

Uvek sam mislio da od Ami 6 nema gluplje dizajniranog auta. Kad ono ima: novi Ami!

Goran

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 01. mart 2020 14:54)

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? Sve sto moze da se dobaci za jedan autom i moze ponesto da se vidi i obidje naokolo kolima, nema nikakvog rezona da se ide avionom, nio to neko sa zapada ili istoka.
Drugo, u ovoj mini konzervi velicine kontejnera voziti dete? Bezbednost, to smo zaboravili?

misa

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.
(Marko, 01. mart 2020 14:04)
pa bas tesko da bi smo se u tom slucaju visoko pozicionirali na listi tehnoloskih nacija. Opet bi Fiat samo sklapao vozila ovde(bez projektantskog biroa u Srbiji), a rezerve litijuma nisu nikakva garancija da ce neko postati visoko tehnoloska nacija, Čile je godina medju vodecim zemljama sto se tice vadjenja litijuma, plus njihova nalazista su mnogo laksa za eksploataciju nego ova nasa potencijalna, pa nisu nikakva tehnoloski napredna nacija i nemaju nikakve hi tech startapove jer oni i ne moraju da se nalaze u zemlji gde se vadi ruda. Ali mi smo siromasna zemlja svaki veliki posao bi nam znacio bez obzira sto nas ne bi svstao u grupu tehnoloski razvijenih zemalja

rani

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

A zivis u Mirijevu? Nije auto glupost, vec ovo sto si napisao!

Ford Granada

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice.
(Papageno, 1. mart 2020 15:47)

Covece, pa valjda je jasno da sam ides po jedno dete, i da sam ides u nabavku. Vozilo ima dva registrovana mesta, kakva cetkica za zube, neces valjda svoje dete ilegalno da vozis iza sedista?!? Dakle, da skocis po dete, da skocis u nabavku, super vozilo.

Papageno

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 1. mart 2020 14:54)

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.

Nebitan lik

pre 4 godine

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).
(Veliki brat, 01. mart 2020 13:55)
I max brzina 60km/h.
Po meni,mnogo bolja varijanta nego ovaj citroen jer je lepsi,veci,veca autonomija,max brzina,bolja oprema.

Pantagruel

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?

Ana

pre 4 godine

(Milan, 1. mart 2020 13:52)

Nije uopste cudno, i ja sam boravila duze vreme u Spaniji, javni prevoz funkcionise perfektno, automobil je samo teret

Stavros

pre 4 godine

To su marketinski napravili da bi reklamirali druge citroene. 70km sa jednim punjenjem je pramalo za standarde vecih gradova. Nekako ne verujem da ce ga neki Parizanin kupiti da ide 30km u jednom pravcu do posla a kada se vraca kuci ne sme do teretane ili nekog marketa jer ce mu nestati struje. Zivis u Batajnici i odes do Mirijeva pa molis boga da imas struje do kuce.

raks

pre 4 godine

Doslo i Kinezima njihovih 5min, mislim na auto industriju. Oni vec imaju dosta proizvodjaca koji prave ove mini dvosede, samo je pitanje plasmana na svetsko trziste. Naravno, mehanika im je problem, al zato motor baterija i softver odlicni. Sto se tice samog auta, definitivno je dobar koncept za grad, ako imas gde da ga punis. Doduse, preformanse su lose, mogli su ga napraviti jacim, sto mora da bude u kategoriji lakih 4ro-tockasa. Smart je napravio dobar autic, ide 80kmh i fura 120km.. kome treba veci auto sad prave plug in hibride-top prica, naravo kosta dosta, al turbo motor od 1000kubika i plug in sa 60 km-puna kapa. A i generalno, ja imam auto 1.9mtj, zena 1.0benzin, i uvek se pitam sto mi je trebao toliko jak auto.

Marko

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.

Toma

pre 4 godine

Ovo i nije namenjeno za nase trziste gde su ljudi iskompleksirani. U Francuskoj, Italiji i Nemackoj ljudi su opusteniji i bas ih briga "sta ce reci svet" kad ih vide u ovom autu. Oni mogu da priuste ovaj auto sa 2-3 plate i da ih koriste kao bicikl.

Ford Granada

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.

Milan

pre 4 godine

Ovo je za car sharing odlican auto. Bice ih na hiljade po vecim gradovima. Inace finaliziramo selidbu u jedan veci Spanski grad i nakon 15 godina planiram da vise nemam svoj auto. Samo bicikla, javni prevoz, mozda car sharing ili renta car bas ako bude neophodno. Vec sam koristio car sharing u Litvaniji i za 10Eur na sat vremena meni nije skupo. Parking ne placas, ostavis ga prakticno bilo gde, gorivo ne placas, nema osiguranja, itd.. Muka mi je od odrzavanja, beskonacnog trazenja parkinga, zedera,(A6 je u pitanju).

Hvala bogu da postoji dosta gradskih sredina gde su auti kompletno prevazidjeni.

Znam da vam sve to zvuci cudno, bice sve to najnormalnije za 20tak godina kad privstni prevoz ode u proslost.

Karakondžula

pre 4 godine

... Balakanac zadojen VWovim dizel programom i merilima vrednosti da je veće uvek i bolje, avakav stil svedenog dizajna, nikada nece razumeti... Golf nikada nije imao šmeka, uvek je bio narodnjačko vozilo, namenjeno arbajterima...

Veliki brat

pre 4 godine

Kinezi napravili jeftiniji, oko 5300$, dakle manje od 5000€, a bar liči na auto (sličniji Smart for Two nego ova kockica), a može da pređe 155km sa punom baterijom.

A što se tiče odnosa cene, kapaciteta baterije i snage motora, evo u Srbiji su dostupna 2 modela kineske kompanije ZhiDou, oba sa 2 sedišta. Modl D2 ima motor snage 30kW, bateriju 18kWh i može da pređe 260km, dok D2S ima bateriju od 27kWh i autonomiju od 400km. Ovaj slabiji košta kod nas oko 19.000€.
Dakle, za cenu tog kineza imate da birate i birate nov auto na benzin, ili da kupite nešto "normalno" od 10-12k evra i da ostatkom finansirate sve troškove (gorivo, registracija, servisi) u sledećih 10 ili više godina, dok cena električnih modela ne padne na neki normalan nivo.

Ova Citroen je OK za francuze, ga na kredit od nekoliko godina i praktično ne osete, jer bi im tinejdžer trošio više na gorivo i održavanje za neki skuter koji može da vozi sa 14 godina, a ovo ipak može da se vozi i po kiši.
Za lizing nisam siguran koliko je dobar, jer morate da iskeširate 2700€ unapred, i posle 2 godine auto nije vaš. Jedino ako toliko košta baterija i traje 2 godine uz normalno korišćenje, pa se kupovina za 6000€ svodi na isto ako posle 2 godine baterija mora da se zameni.

Pera

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Ne zna se ko je u vecoj opasnosti pri sudaru, pesak ili vozac.

rani

pre 4 godine

Citam komentare í shvatam, da je nasem coveku najvažnije da je auto lep! Nema veze sto je on debeo i nema zube, vazno je da mu je auto lep! Stvarno smo za posmatranje!

yuslaven

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Bato, ovo i nije auto u pravom smislu reči. I u tekstu kažu da se vodi kao skuter koji mogu da voze i klinci od 14 godina.

izhlapjeli starac

pre 4 godine

A kada ti se potrosi baterija jednostavno izadjes, natovaris ga na ledja posto si ga vezao pojasevima za ledja.
Stvarno, ode baterija na sred Brankovog mosta u spicu, sta onda? Gurnes ga u Savu?

Kin

pre 4 godine

Proizvođači automobila su se uplašili jer je trenutno revolucija u svetu u formiranju bici staza i traka za javni gradski prevoz. Traže sve moguće načine kako da im profit ne opada - od reklama protiv biciklista do ovako malih automobila.

Veliki brat

pre 4 godine

Samo da dodam, pored pomenuta dva modela ZhiDou, u Srbiji su dostupni modeli kineske marke Linzda, cena je 7.900€, a sa klimom i multimedijom 8.390€, registracija je 5600 dinara, a mogu se kupiti i na kredit bez učešća (3 godine - 251€ mesečno, 5 godina - 157€ mesečno, 7 godina - 116€ mesečno) ili sa učešćem od 30%, pa je onda rata na 7 godina oko 81€ mesečno.

A baterija je navodno 60V/120Ah, a potrošnja 8.1kW/100km, pa kao može da se pređe i do 120km sa jednim punjenjem u zavisnosti od stila vožnje.

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).

Swedenonline

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta
(pratim premijer ligu, 01. mart 2020 10:39)

Za civilizaciju skroz ok, za Srbiju, pa, kad budu svi klizili bezšumno po gradovima kolizije sa pešacima će biti 2 po minuti. Spremaj se za biznis veka, gradi deponiju gipsa, trebaće ga u nenormalnim količinama. :D

evfreak

pre 4 godine

Kao po obicaju brdo komentara koji mase celu poentu!!!
Ovaj "auto" se vozi sa 14 godina!!! Jel ljudi shvataju to!? Deca u Francuskoj idu po ulicama sa ovim(I slicnim ako ga ima)! Otuda 45kmh, sto je dovoljno. Navedite mi u Bg ulicu gde moze preko 50kmh???
Pogledajte samo zakon kod nas!? I Svajcarska moze da nam zavidi po restriktivnim zakonima... Drzava apsurd!

Jeftin je jer se svuda stedelo. Francuska genijalnost po kojoj su poznati. Recimo vrata su identicna vozaceva I suvozaceva samo se suprotno otvaraju!? Genijalno... Ima jos dosta takvih resenja.

Mare

pre 4 godine

Ovaj auto bi mi završio sve poslove po gradu - mogu da odem na posao, da pokupim dete iz škole, da ga odvezem na trening, da odem u nabavku, da imam izgovor što ne možemo porodično u posetu tazbini...
Šteta što bih morao da imam još jedan normalan auto za ta dva prokleta odlaska na more i na planinu.

Swedenonline

pre 4 godine

Što staviše maksimalnu brzinu na 45, 55-60 bi bilo idealno. Ružnjikav, ali mislim da može da se zavoli.
(nehumani tip, 01. mart 2020 11:55)

Jer je ciljna grupa unutar EU da bi mogao da se vozi bez vozačke dozvole. Sta je problem razumeti napisano? :/

kako da ne

pre 4 godine

Ne prave ga za Srb vec za svoje trziste, gde image neme druge male elektro automobile i zele da oni upadnu u to drustvo. Za Kinu je takodje, Nemacku i ostale vece zemlje gde ima ljudi koji ce koristiti taj ‘sharing’ ali ga i kupovati. U Srb jos ne zna 95% ljudi kako to izgleda kada imas bajseve po gradovima da koristis i ostavis, a ne za auto.

Mare

pre 4 godine

Citroen kao i uvek ispred vremena. Bravo. Ali dzabe za Srbiju u kojoj se kompleksi iz detinjstva i mladosti nadoknadjuju nemackim premijumima.

prijatno iznenadžen

pre 4 godine

Znači za 10000e moze se napraviti slicna stvar, sa autonomijom do 100km i brzinom do 80km/h i to bi za grad bila premija u svakom smislu, čak i za Srbiju.

stef

pre 4 godine

Meni je ovo super za grad, pogotovu za evropske gradove koje zauzimaju malu povrsinu.
Jedina zamerka je sto su trebali da stave i ekran na sredini, ovo sa telefonom mi je glupo. Da mozes da ukljucis navigaciju, pustis muziku..

Vladimir SUSAC

pre 4 godine

LJUDI NE RAZUMIJU KOD NAS, OVO JE AUTO ZA GRAD. KO IMA KUCU SA GARAZOM PA MU DODJE DRUGO AUTO KOJE JAKO MALO TROSI STRUJE.NE TREBA DOZVOLA I SVUGDJE SE MOZE ZAVUCI I PARKIRATI.

citalac

pre 4 godine

Baterija od 5,5 kWh omogućava autonomiju u vožnji do 70 km i može se u potpunosti napuniti za 3 sata na kućnoj strujnoj utičnici od 220V.
u praksi je drugačije a zimi treba 5 sati punjenja da bi prešao 35km, promašaj

Pragmatic

pre 4 godine

Sve je super ali za 6000 eura bi covek ocekivao da unutra makar malo lici na auto. Enterijer kao polica od pre 50 god. Moze da izgleda i ovako ali za 4000 eura. Kako Dacija Sandero ima i klimu i sve za 8.000 eura i duplo veca. Nego se ide na fintu smekerica, minimalizam, hipserski pa se izvlace pare.

Me, myself and I

pre 4 godine

E ovo već počinje da ima smisla. Analizirao sam svoju vožnju i zaključio da od nekih petnaestak hiljada km godišnje, koliko približno prelazim, preko deset pređem u Beogradu u gradskim stani-kreni uslovima. I onda se postavlja pitanje da li meni treba auto poput neke Tesle i slično, koji ima ultimativne performanse, ali i još ultimativnju cenu. Malo veće vozilo od ovog (npr. kao Fiat Panda), koje može da tera jedno 70 km/h, a da košta ispod 10.000€ bi za mene bilo idealno. A za putovanja van grada, uključujući i letovanje, mogu lepo da iznajmim auto sa SUS motorom.

Kosta

pre 4 godine

Komentari srbadije su ocekivani,jer srbadija ocekuje uvek vise, nikad realno zadovoljni, te im je mali, te ruzan je, te ne ide, te ne prelazi, sve to srbadija realno nema ni kod sebe.

pratim premijer ligu

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta

dragan

pre 4 godine

Bravo za Citroen! Konačno jedan koncept vredan pažnje i realizacije koji ima šansu da, s obzirom na cenu i karakteristike, znatnije doprinese rešenju mnogih problema pre svega gradskog transporta.

AfricA

pre 4 godine

Ako bude cena kao sto kaze, kupujem. Odnosno na lease. Hteo sam I twizzija, ali je neupotrebljiv osim leti. Za posao 18km u jednom pravcu, idealno.

mare

pre 4 godine

ovo za lizing uopste nije lose 20 evra mesecno sa ovim autom cete samo do posla da ustedite 20 evra odlaska tako da je ovo sasvim dobra investicija.

posmatrač

pre 4 godine

Za početak, ovo izgleda (i cenovno) odlično, baš ono što je i potrebno za grad. Možda je za nijansu ipak mogao biti veći, brži i sa nešto većom baterijom, ali onda bi verovatno bio i dosta teži, pa i skuplji. Verovatno onda i ne bi mogao da bude u toj “masovnoj” kategoriji malih skutera, ali tu, po meni, dolazimo i do najvećeg problema. Skuteri su ipak dosta manji, otvoreniji, i svojom jasno naglašenom većom nesigurnošću u saobraćaju, u odnosu na ostala vozila, oni na neki način šalju jasnu poruku i ograničavaju “ludovanje” njihovih, često i veoma mladih vozača. E sad, zamislite ako se u saobraćaju (ne kod nas, sigurno) razmili masa ovih “bubica” sa praktično decom za volanom, i novim (lažnim) osećajem da su osim kiše i vetra sada zaštićeni i od još nekih neprijatnih situacija u saobraćaju. Bojim se da ova brzina od 45 km/h neće biti dovoljna da ih zaštiti, pošto je ipak to samo njihova brzina kojom mogu da ulete u problem.

Spooky

pre 4 godine

Kako znas sta je spreda sta odzada ? jedina razlika u boji svetala !!!! U sustini moje licno misljenje , ruznijega auta ne vidoh ali kao sto se kaze sto ruzniji to simpaticniji :)

big

pre 4 godine

Ovo je vec poprilicno zanimljivo sa cenom. Uz jedan klasican automobil u porodici, mogao bi puno da ustedi. Steta sto se neko od proizvodjaca ne usudi da napravi bar "Jugo" veličinu, ojadjenu materijalima, sa oko 150 km autonomije i oko10-12k e cenom. To bi se već sa cenom spustilo medju narod. No verujem da ni to nećemo čekati dugo.

Mare

pre 4 godine

Citroen kao i uvek ispred vremena. Bravo. Ali dzabe za Srbiju u kojoj se kompleksi iz detinjstva i mladosti nadoknadjuju nemackim premijumima.

Me, myself and I

pre 4 godine

E ovo već počinje da ima smisla. Analizirao sam svoju vožnju i zaključio da od nekih petnaestak hiljada km godišnje, koliko približno prelazim, preko deset pređem u Beogradu u gradskim stani-kreni uslovima. I onda se postavlja pitanje da li meni treba auto poput neke Tesle i slično, koji ima ultimativne performanse, ali i još ultimativnju cenu. Malo veće vozilo od ovog (npr. kao Fiat Panda), koje može da tera jedno 70 km/h, a da košta ispod 10.000€ bi za mene bilo idealno. A za putovanja van grada, uključujući i letovanje, mogu lepo da iznajmim auto sa SUS motorom.

mare

pre 4 godine

ovo za lizing uopste nije lose 20 evra mesecno sa ovim autom cete samo do posla da ustedite 20 evra odlaska tako da je ovo sasvim dobra investicija.

prijatno iznenadžen

pre 4 godine

Znači za 10000e moze se napraviti slicna stvar, sa autonomijom do 100km i brzinom do 80km/h i to bi za grad bila premija u svakom smislu, čak i za Srbiju.

pratim premijer ligu

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta

dragan

pre 4 godine

Bravo za Citroen! Konačno jedan koncept vredan pažnje i realizacije koji ima šansu da, s obzirom na cenu i karakteristike, znatnije doprinese rešenju mnogih problema pre svega gradskog transporta.

Toma

pre 4 godine

Ovo i nije namenjeno za nase trziste gde su ljudi iskompleksirani. U Francuskoj, Italiji i Nemackoj ljudi su opusteniji i bas ih briga "sta ce reci svet" kad ih vide u ovom autu. Oni mogu da priuste ovaj auto sa 2-3 plate i da ih koriste kao bicikl.

Kosta

pre 4 godine

Komentari srbadije su ocekivani,jer srbadija ocekuje uvek vise, nikad realno zadovoljni, te im je mali, te ruzan je, te ne ide, te ne prelazi, sve to srbadija realno nema ni kod sebe.

evfreak

pre 4 godine

Kao po obicaju brdo komentara koji mase celu poentu!!!
Ovaj "auto" se vozi sa 14 godina!!! Jel ljudi shvataju to!? Deca u Francuskoj idu po ulicama sa ovim(I slicnim ako ga ima)! Otuda 45kmh, sto je dovoljno. Navedite mi u Bg ulicu gde moze preko 50kmh???
Pogledajte samo zakon kod nas!? I Svajcarska moze da nam zavidi po restriktivnim zakonima... Drzava apsurd!

Jeftin je jer se svuda stedelo. Francuska genijalnost po kojoj su poznati. Recimo vrata su identicna vozaceva I suvozaceva samo se suprotno otvaraju!? Genijalno... Ima jos dosta takvih resenja.

AfricA

pre 4 godine

Ako bude cena kao sto kaze, kupujem. Odnosno na lease. Hteo sam I twizzija, ali je neupotrebljiv osim leti. Za posao 18km u jednom pravcu, idealno.

big

pre 4 godine

Ovo je vec poprilicno zanimljivo sa cenom. Uz jedan klasican automobil u porodici, mogao bi puno da ustedi. Steta sto se neko od proizvodjaca ne usudi da napravi bar "Jugo" veličinu, ojadjenu materijalima, sa oko 150 km autonomije i oko10-12k e cenom. To bi se već sa cenom spustilo medju narod. No verujem da ni to nećemo čekati dugo.

Vladimir SUSAC

pre 4 godine

LJUDI NE RAZUMIJU KOD NAS, OVO JE AUTO ZA GRAD. KO IMA KUCU SA GARAZOM PA MU DODJE DRUGO AUTO KOJE JAKO MALO TROSI STRUJE.NE TREBA DOZVOLA I SVUGDJE SE MOZE ZAVUCI I PARKIRATI.

jaretina

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Pa ovo nije pravljeno za to.
pročitaj ponovo txt, ovog puta sriči, videćeš da ovo nije automobil.

rani

pre 4 godine

Citam komentare í shvatam, da je nasem coveku najvažnije da je auto lep! Nema veze sto je on debeo i nema zube, vazno je da mu je auto lep! Stvarno smo za posmatranje!

Marko

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.

kako da ne

pre 4 godine

Ne prave ga za Srb vec za svoje trziste, gde image neme druge male elektro automobile i zele da oni upadnu u to drustvo. Za Kinu je takodje, Nemacku i ostale vece zemlje gde ima ljudi koji ce koristiti taj ‘sharing’ ali ga i kupovati. U Srb jos ne zna 95% ljudi kako to izgleda kada imas bajseve po gradovima da koristis i ostavis, a ne za auto.

Ford Granada

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.

scorpio

pre 4 godine

aman, napravite kotaricu da ide do 80 na sat, a autonomiju po izboru i enterijer najjednostavniji. Bez el. podizaca ,klime i slicnog... da prelazi 50km(meni dovoljno i manje) a da ne kosta mnogo,tj nerealno, kupio bih bez razmisljanja... imam 10km do posla a busom mi treba da izgubim dnevno oko 3 sata ,verovali ili ne... skoro 2 km do autobuske stanice, bus polazi skoro sat vremena pre pocetka radnog vremena a stize za 10ak min do kapije. za kuci jos gore... stizu ljudi pre iz BGa nego ja,a i duze spavaju... krsim veliki auto, guramo se na prakingu i grebemo se kad ko koga, a sa ovakvim auticima bi duplo vise mesta bilo...

Idealno

pre 4 godine

Ja bi ovo odmah pazario. Veliki auto u gradu mi samo predstavlja problem. Auto od 200ks vozim uglavnom 50km/h. Čemu to? Neka je ružan briga me, ovaj mališa je odgovor na sve moje potrebe u gradu. Jedino mi nije jasno kako bi mogao da se vozi bez dozvole? Pretpostavljam da je obavezno da imaš bar PSP?

yuslaven

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Bato, ovo i nije auto u pravom smislu reči. I u tekstu kažu da se vodi kao skuter koji mogu da voze i klinci od 14 godina.

posmatrač

pre 4 godine

Za početak, ovo izgleda (i cenovno) odlično, baš ono što je i potrebno za grad. Možda je za nijansu ipak mogao biti veći, brži i sa nešto većom baterijom, ali onda bi verovatno bio i dosta teži, pa i skuplji. Verovatno onda i ne bi mogao da bude u toj “masovnoj” kategoriji malih skutera, ali tu, po meni, dolazimo i do najvećeg problema. Skuteri su ipak dosta manji, otvoreniji, i svojom jasno naglašenom većom nesigurnošću u saobraćaju, u odnosu na ostala vozila, oni na neki način šalju jasnu poruku i ograničavaju “ludovanje” njihovih, često i veoma mladih vozača. E sad, zamislite ako se u saobraćaju (ne kod nas, sigurno) razmili masa ovih “bubica” sa praktično decom za volanom, i novim (lažnim) osećajem da su osim kiše i vetra sada zaštićeni i od još nekih neprijatnih situacija u saobraćaju. Bojim se da ova brzina od 45 km/h neće biti dovoljna da ih zaštiti, pošto je ipak to samo njihova brzina kojom mogu da ulete u problem.

misa

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.
(Papageno, 01. mart 2020 15:47)
ovo nije automobil nego se registruje kao cetvorocikl, ovakva vozila postoje vec godinama(doduse sa SUS motorima) i najpopularnija su u Italiji i pogotovu Francuskoj gde mogu da ih voze vec tinejdzeri od 14godina sa istim vozackim dozvolama kao za skutere do 50ccm zato su ovako malih dimenzija, imaju slabe motore i ograniceni su na 45km/h, naravno da mogu da ih koriste i starije osobe ako hoce nesto da obave po gradu ali nije im namena da zamene "normalne" automobile

Miloš

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Očigledno nije za tebe ovaj autić. Niti si ciljna grupa prodavcu i proizvođaaču....

Milan

pre 4 godine

Ovo je za car sharing odlican auto. Bice ih na hiljade po vecim gradovima. Inace finaliziramo selidbu u jedan veci Spanski grad i nakon 15 godina planiram da vise nemam svoj auto. Samo bicikla, javni prevoz, mozda car sharing ili renta car bas ako bude neophodno. Vec sam koristio car sharing u Litvaniji i za 10Eur na sat vremena meni nije skupo. Parking ne placas, ostavis ga prakticno bilo gde, gorivo ne placas, nema osiguranja, itd.. Muka mi je od odrzavanja, beskonacnog trazenja parkinga, zedera,(A6 je u pitanju).

Hvala bogu da postoji dosta gradskih sredina gde su auti kompletno prevazidjeni.

Znam da vam sve to zvuci cudno, bice sve to najnormalnije za 20tak godina kad privstni prevoz ode u proslost.

Ana

pre 4 godine

(Milan, 1. mart 2020 13:52)

Nije uopste cudno, i ja sam boravila duze vreme u Spaniji, javni prevoz funkcionise perfektno, automobil je samo teret

Sale...

pre 4 godine

Zašto misliš da ne bi prošao Euro NCAP? Pa Smart ForTwo prve generacije, od pre dvadeset godina, je imao bolje rezultate u kreš testovima nego Punto, Corsa, Fiesta i slični automobili, proizvedeni par godina posle njega i duplo veće mase...

Karakondžula

pre 4 godine

... Balakanac zadojen VWovim dizel programom i merilima vrednosti da je veće uvek i bolje, avakav stil svedenog dizajna, nikada nece razumeti... Golf nikada nije imao šmeka, uvek je bio narodnjačko vozilo, namenjeno arbajterima...

Mare

pre 4 godine

Ovaj auto bi mi završio sve poslove po gradu - mogu da odem na posao, da pokupim dete iz škole, da ga odvezem na trening, da odem u nabavku, da imam izgovor što ne možemo porodično u posetu tazbini...
Šteta što bih morao da imam još jedan normalan auto za ta dva prokleta odlaska na more i na planinu.

Ikac Jagodinac

pre 4 godine

U Srbiji hoće da uvedu dozvolu za vožnju trotineta, a ovo čudo se vozi bez dozvole. Izgleda da Francuzi nisu "napredni" kao mi.

Papageno

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 1. mart 2020 14:54)

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.

rani

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

A zivis u Mirijevu? Nije auto glupost, vec ovo sto si napisao!

Ford Granada

pre 4 godine

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? (Goran, 1. mart 2020 16:36)

Nemac na Alpe ide na izlet, eventualno mini-urlaub za vikend, a ne na odmor. A za to je dovoljan i ICE voz. Ako nije bas toliko bogat, nedeljom imas voznu kartu u Nemackoj za 20 Evra ceo dan da se vozis, pa i na Alpe, doduse u drugoj klasi, koju mi mozemo samo da sanjamo.

racionalno

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km (Brada, 1. mart 2020 19:21)

A ovo vozilo, ako ga puniš noću, u zelenoj zoni, troši 12 dinara na 100km.
Prosečna brzina u gradu će mu, zbog boljeg ubrzanja el. motora biti veća nego benzincu od 2000 kubika. A prosečna brzina je, u gradu, mnogo važnija od maksimalne. Automobil koji može da razvije 250km/h u gradu ima prosečnu brzinu 30-40 km/h, zavisno od gužve. I potroši 10 litara benzina što je u novcu 100 puta više nego što troši ovaj mališan.

Veliki brat

pre 4 godine

Samo da dodam, pored pomenuta dva modela ZhiDou, u Srbiji su dostupni modeli kineske marke Linzda, cena je 7.900€, a sa klimom i multimedijom 8.390€, registracija je 5600 dinara, a mogu se kupiti i na kredit bez učešća (3 godine - 251€ mesečno, 5 godina - 157€ mesečno, 7 godina - 116€ mesečno) ili sa učešćem od 30%, pa je onda rata na 7 godina oko 81€ mesečno.

A baterija je navodno 60V/120Ah, a potrošnja 8.1kW/100km, pa kao može da se pređe i do 120km sa jednim punjenjem u zavisnosti od stila vožnje.

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).

Swedenonline

pre 4 godine

Što staviše maksimalnu brzinu na 45, 55-60 bi bilo idealno. Ružnjikav, ali mislim da može da se zavoli.
(nehumani tip, 01. mart 2020 11:55)

Jer je ciljna grupa unutar EU da bi mogao da se vozi bez vozačke dozvole. Sta je problem razumeti napisano? :/

citalac

pre 4 godine

Baterija od 5,5 kWh omogućava autonomiju u vožnji do 70 km i može se u potpunosti napuniti za 3 sata na kućnoj strujnoj utičnici od 220V.
u praksi je drugačije a zimi treba 5 sati punjenja da bi prešao 35km, promašaj

dejan

pre 4 godine

Meni jako ružan ali isto tako veoma zanimljiv i lep! Ovo je za grad vrh! Pogotovo za vojvodinu gde je sve ravno! Ograničena brzina na 45km nema divljanja po gradu i autonomija od 70km sasvim dovoljna za dnevne potrebe! Male dimenzije parkiras ga gde hoćeš i nikome ne smetas! Cena veoma prihvatljiva da ovaj auto za grad bude prvi izbor a klasični automobil garaziran do trenutka kada treba krenuti na neki put ili veću nabavku?

stef

pre 4 godine

Meni je ovo super za grad, pogotovu za evropske gradove koje zauzimaju malu povrsinu.
Jedina zamerka je sto su trebali da stave i ekran na sredini, ovo sa telefonom mi je glupo. Da mozes da ukljucis navigaciju, pustis muziku..

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

E bas me briga kako izgleda. Jeftiniji a nov auto ne mogu da kupim. Koga interesuje izgled neka kupuje ferari.
(Srbijanac, 01. mart 2020 11:34

@srb
meni je I po izgledu bolji od ferarija.
kakav balvan treba da budes da vozis ferarija po srbiji? tezakkkk. jeste da je ovaj mali citroen upadljiv, ali definitovno bi me bio veci blam da vozim ferarija. kao uspesan sam I crven sam. gledajte me svi. haos.

Spooky

pre 4 godine

Kako znas sta je spreda sta odzada ? jedina razlika u boji svetala !!!! U sustini moje licno misljenje , ruznijega auta ne vidoh ali kao sto se kaze sto ruzniji to simpaticniji :)

autosovinista

pre 4 godine

99% beogradjana bi 99% vremena "završavalo posao" sa ovim, ali neeee vama treba auto za pokazati se!! Samo pogledajte koliko njih se sami voze u autu na posao i nazad!!

Frank Vercauteren

pre 4 godine

Au, tugo crna... Ne sumnjam u praktičnost ovog vozila i u dobre namere što se tiče ekologije, pa čak ni u kvalitet izrade, ipak je Citroën jedna stara, ugledna Evropska marka sa tradicijom... Ali.. Da li može ružnije od ovoga, auto, osim praktičnosti i kvaliteta izrade, treba da ima i design kojim kod potencijalnog kupca budi pozitivne emocije, ali ovo tera na povraćanje, treba oni ljudima da plate 6000€ ko hoće da ga vozi, a ne obrnuto, kao obeštećenje za gubitak časti i duševnu patnju...

Brada

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km, a i mozes da predjes bar 3-4 puta vise sa jednim punjenjem, a ima i nesto benzina za ne daj Boze, plus moze i pozadi da se smesti neko, a pritom mali autic, a da ne pricam o sigurnosti pri udaru, ovaj citroen siguran kao bicikla Ponavljam, msm na drugi auto za po gradu, ne za duza putovanja...

Stavros

pre 4 godine

To su marketinski napravili da bi reklamirali druge citroene. 70km sa jednim punjenjem je pramalo za standarde vecih gradova. Nekako ne verujem da ce ga neki Parizanin kupiti da ide 30km u jednom pravcu do posla a kada se vraca kuci ne sme do teretane ili nekog marketa jer ce mu nestati struje. Zivis u Batajnici i odes do Mirijeva pa molis boga da imas struje do kuce.

Gradimir

pre 4 godine

Ovo je namenjeno samo jednom malom segmentu tržišta i za taj segment je super. Meni bi više legao za grad malo jači, brži i možda sa 4 mesta. Samo, takav bi bio i dosta skuplji. Kome ne smeta polovan, neka pogleda Reno Zoe od 2016 naovamo, sa baterijom od 40 kWh. Cene su im od 12-13.000, imaju mesta za četvoro, domet leti preko 250, zimi oko 200 km. Najveća mana mu je što se puni samo naizmeničnom strujom, pa ako se putuje dalje od dometa vozila punjenje je malo problematično. Kome vozilo treba za grad i kraće izlete i može da puni kući - vrlo upotrebljivo. Za par godina će pad cena baterija i konkurencija dovesti do mnogo boljeg izbora.

Goran

pre 4 godine

najveci problem je taj sto je brzina ogranicena na 50 km/h ,i onda mi se zalepi neki audi i bmw ,a ja ne mogu brze ,bar da je 60 po gradu pa da razmisljam . Ovako jos platim kaznu sto ne idem brze od 45 gde je dozvoljena brzina 50.

A u Deutschlandu 30 centi

pre 4 godine

@racionalno

Da li stvarno mislite da cete, kada bude malo vise elektroatomobila, da ga punite za 2 dinara kWh ? Zbog njih cemo i TA peci da bacimo na otpad, zapamtite to ! Lovatori ce da se vozikaju, gubitnici tranzicije ce da se smrzavaju.

Ford Granada

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice.
(Papageno, 1. mart 2020 15:47)

Covece, pa valjda je jasno da sam ides po jedno dete, i da sam ides u nabavku. Vozilo ima dva registrovana mesta, kakva cetkica za zube, neces valjda svoje dete ilegalno da vozis iza sedista?!? Dakle, da skocis po dete, da skocis u nabavku, super vozilo.

Pragmatic

pre 4 godine

Sve je super ali za 6000 eura bi covek ocekivao da unutra makar malo lici na auto. Enterijer kao polica od pre 50 god. Moze da izgleda i ovako ali za 4000 eura. Kako Dacija Sandero ima i klimu i sve za 8.000 eura i duplo veca. Nego se ide na fintu smekerica, minimalizam, hipserski pa se izvlace pare.

Pera

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Ne zna se ko je u vecoj opasnosti pri sudaru, pesak ili vozac.

Pantagruel

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?

izhlapjeli starac

pre 4 godine

A kada ti se potrosi baterija jednostavno izadjes, natovaris ga na ledja posto si ga vezao pojasevima za ledja.
Stvarno, ode baterija na sred Brankovog mosta u spicu, sta onda? Gurnes ga u Savu?

Swedenonline

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta
(pratim premijer ligu, 01. mart 2020 10:39)

Za civilizaciju skroz ok, za Srbiju, pa, kad budu svi klizili bezšumno po gradovima kolizije sa pešacima će biti 2 po minuti. Spremaj se za biznis veka, gradi deponiju gipsa, trebaće ga u nenormalnim količinama. :D

raks

pre 4 godine

Doslo i Kinezima njihovih 5min, mislim na auto industriju. Oni vec imaju dosta proizvodjaca koji prave ove mini dvosede, samo je pitanje plasmana na svetsko trziste. Naravno, mehanika im je problem, al zato motor baterija i softver odlicni. Sto se tice samog auta, definitivno je dobar koncept za grad, ako imas gde da ga punis. Doduse, preformanse su lose, mogli su ga napraviti jacim, sto mora da bude u kategoriji lakih 4ro-tockasa. Smart je napravio dobar autic, ide 80kmh i fura 120km.. kome treba veci auto sad prave plug in hibride-top prica, naravo kosta dosta, al turbo motor od 1000kubika i plug in sa 60 km-puna kapa. A i generalno, ja imam auto 1.9mtj, zena 1.0benzin, i uvek se pitam sto mi je trebao toliko jak auto.

Ursa Minor

pre 4 godine

Pa kako srpska kožna jaša da se vozi ovime?
(Alfamužjaštvo tipa neizrazito, 1. mart 2020 22:20)

Da. Još da je dizel, pa možda i uzme u obzir.

Bob

pre 4 godine

Pa naravno da ima LED svetla kad za obične sijalice nije bilo mesta.

Mogli su i da stave samo bele nalepnice, ionako nikada neće izaći na put bez javne rasvete.

Sa ovim "autom" kad žuriš, izađeš pa pičiš peške. Sa takvim dometom i brzinom, mogli su da stave oprugu od sata. Naviješ i voziš.

Uvek sam mislio da od Ami 6 nema gluplje dizajniranog auta. Kad ono ima: novi Ami!

ludoje

pre 4 godine

super,da se prevezem od kuće do kapije na putu,još da ima snagu pa da mu ugrade
da čisti sneg po dvorištu
kosi travu
ovako bez toga ima svrhu
da mu se izbace sedišta ugradi daljinski pa preko telefona ga navodim do Lidla,nakrcaju ga do vrha pa nazad

Kin

pre 4 godine

Proizvođači automobila su se uplašili jer je trenutno revolucija u svetu u formiranju bici staza i traka za javni gradski prevoz. Traže sve moguće načine kako da im profit ne opada - od reklama protiv biciklista do ovako malih automobila.

Veliki brat

pre 4 godine

Kinezi napravili jeftiniji, oko 5300$, dakle manje od 5000€, a bar liči na auto (sličniji Smart for Two nego ova kockica), a može da pređe 155km sa punom baterijom.

A što se tiče odnosa cene, kapaciteta baterije i snage motora, evo u Srbiji su dostupna 2 modela kineske kompanije ZhiDou, oba sa 2 sedišta. Modl D2 ima motor snage 30kW, bateriju 18kWh i može da pređe 260km, dok D2S ima bateriju od 27kWh i autonomiju od 400km. Ovaj slabiji košta kod nas oko 19.000€.
Dakle, za cenu tog kineza imate da birate i birate nov auto na benzin, ili da kupite nešto "normalno" od 10-12k evra i da ostatkom finansirate sve troškove (gorivo, registracija, servisi) u sledećih 10 ili više godina, dok cena električnih modela ne padne na neki normalan nivo.

Ova Citroen je OK za francuze, ga na kredit od nekoliko godina i praktično ne osete, jer bi im tinejdžer trošio više na gorivo i održavanje za neki skuter koji može da vozi sa 14 godina, a ovo ipak može da se vozi i po kiši.
Za lizing nisam siguran koliko je dobar, jer morate da iskeširate 2700€ unapred, i posle 2 godine auto nije vaš. Jedino ako toliko košta baterija i traje 2 godine uz normalno korišćenje, pa se kupovina za 6000€ svodi na isto ako posle 2 godine baterija mora da se zameni.

misa

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.
(Marko, 01. mart 2020 14:04)
pa bas tesko da bi smo se u tom slucaju visoko pozicionirali na listi tehnoloskih nacija. Opet bi Fiat samo sklapao vozila ovde(bez projektantskog biroa u Srbiji), a rezerve litijuma nisu nikakva garancija da ce neko postati visoko tehnoloska nacija, Čile je godina medju vodecim zemljama sto se tice vadjenja litijuma, plus njihova nalazista su mnogo laksa za eksploataciju nego ova nasa potencijalna, pa nisu nikakva tehnoloski napredna nacija i nemaju nikakve hi tech startapove jer oni i ne moraju da se nalaze u zemlji gde se vadi ruda. Ali mi smo siromasna zemlja svaki veliki posao bi nam znacio bez obzira sto nas ne bi svstao u grupu tehnoloski razvijenih zemalja

Goran

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 01. mart 2020 14:54)

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? Sve sto moze da se dobaci za jedan autom i moze ponesto da se vidi i obidje naokolo kolima, nema nikakvog rezona da se ide avionom, nio to neko sa zapada ili istoka.
Drugo, u ovoj mini konzervi velicine kontejnera voziti dete? Bezbednost, to smo zaboravili?

revolution

pre 4 godine

a sta ako zabrane ulaz u grad vozilima koja trose fosilna goriva i naprave parkinge na periferiji gde mozete rentirati ovakav auto, a sta ako postoji i varijanta sa cetri sedista......deluje da moze da funkcionise u sistemu rente po gradu.....vozis od parkinga na periferiji do odredista i nazad...ili ga u slucaju duzeg ostajanja u gradu pokupi sluzba zaduzena za to....jedino je na gubitku parking servis....tako da to necete da gledate u srbiji.

Nebitan lik

pre 4 godine

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).
(Veliki brat, 01. mart 2020 13:55)
I max brzina 60km/h.
Po meni,mnogo bolja varijanta nego ovaj citroen jer je lepsi,veci,veca autonomija,max brzina,bolja oprema.

Dik

pre 4 godine

... jadno izgleda, ružan jedanput, da mi ga poklone vratio bi ga, ne bi mogli ni sa gomilom para da me podmite da ga uzmem, baš ogavno!

Frank Vercauteren

pre 4 godine

Au, tugo crna... Ne sumnjam u praktičnost ovog vozila i u dobre namere što se tiče ekologije, pa čak ni u kvalitet izrade, ipak je Citroën jedna stara, ugledna Evropska marka sa tradicijom... Ali.. Da li može ružnije od ovoga, auto, osim praktičnosti i kvaliteta izrade, treba da ima i design kojim kod potencijalnog kupca budi pozitivne emocije, ali ovo tera na povraćanje, treba oni ljudima da plate 6000€ ko hoće da ga vozi, a ne obrnuto, kao obeštećenje za gubitak časti i duševnu patnju...

Goran

pre 4 godine

najveci problem je taj sto je brzina ogranicena na 50 km/h ,i onda mi se zalepi neki audi i bmw ,a ja ne mogu brze ,bar da je 60 po gradu pa da razmisljam . Ovako jos platim kaznu sto ne idem brze od 45 gde je dozvoljena brzina 50.

citalac

pre 4 godine

Baterija od 5,5 kWh omogućava autonomiju u vožnji do 70 km i može se u potpunosti napuniti za 3 sata na kućnoj strujnoj utičnici od 220V.
u praksi je drugačije a zimi treba 5 sati punjenja da bi prešao 35km, promašaj

Mare

pre 4 godine

Citroen kao i uvek ispred vremena. Bravo. Ali dzabe za Srbiju u kojoj se kompleksi iz detinjstva i mladosti nadoknadjuju nemackim premijumima.

Pantagruel

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?

Kosta

pre 4 godine

Komentari srbadije su ocekivani,jer srbadija ocekuje uvek vise, nikad realno zadovoljni, te im je mali, te ruzan je, te ne ide, te ne prelazi, sve to srbadija realno nema ni kod sebe.

Pragmatic

pre 4 godine

Sve je super ali za 6000 eura bi covek ocekivao da unutra makar malo lici na auto. Enterijer kao polica od pre 50 god. Moze da izgleda i ovako ali za 4000 eura. Kako Dacija Sandero ima i klimu i sve za 8.000 eura i duplo veca. Nego se ide na fintu smekerica, minimalizam, hipserski pa se izvlace pare.

ludoje

pre 4 godine

super,da se prevezem od kuće do kapije na putu,još da ima snagu pa da mu ugrade
da čisti sneg po dvorištu
kosi travu
ovako bez toga ima svrhu
da mu se izbace sedišta ugradi daljinski pa preko telefona ga navodim do Lidla,nakrcaju ga do vrha pa nazad

Stavros

pre 4 godine

To su marketinski napravili da bi reklamirali druge citroene. 70km sa jednim punjenjem je pramalo za standarde vecih gradova. Nekako ne verujem da ce ga neki Parizanin kupiti da ide 30km u jednom pravcu do posla a kada se vraca kuci ne sme do teretane ili nekog marketa jer ce mu nestati struje. Zivis u Batajnici i odes do Mirijeva pa molis boga da imas struje do kuce.

Spooky

pre 4 godine

Kako znas sta je spreda sta odzada ? jedina razlika u boji svetala !!!! U sustini moje licno misljenje , ruznijega auta ne vidoh ali kao sto se kaze sto ruzniji to simpaticniji :)

Brada

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km, a i mozes da predjes bar 3-4 puta vise sa jednim punjenjem, a ima i nesto benzina za ne daj Boze, plus moze i pozadi da se smesti neko, a pritom mali autic, a da ne pricam o sigurnosti pri udaru, ovaj citroen siguran kao bicikla Ponavljam, msm na drugi auto za po gradu, ne za duza putovanja...

izhlapjeli starac

pre 4 godine

A kada ti se potrosi baterija jednostavno izadjes, natovaris ga na ledja posto si ga vezao pojasevima za ledja.
Stvarno, ode baterija na sred Brankovog mosta u spicu, sta onda? Gurnes ga u Savu?

Bob

pre 4 godine

Pa naravno da ima LED svetla kad za obične sijalice nije bilo mesta.

Mogli su i da stave samo bele nalepnice, ionako nikada neće izaći na put bez javne rasvete.

Sa ovim "autom" kad žuriš, izađeš pa pičiš peške. Sa takvim dometom i brzinom, mogli su da stave oprugu od sata. Naviješ i voziš.

Uvek sam mislio da od Ami 6 nema gluplje dizajniranog auta. Kad ono ima: novi Ami!

Goran

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 01. mart 2020 14:54)

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? Sve sto moze da se dobaci za jedan autom i moze ponesto da se vidi i obidje naokolo kolima, nema nikakvog rezona da se ide avionom, nio to neko sa zapada ili istoka.
Drugo, u ovoj mini konzervi velicine kontejnera voziti dete? Bezbednost, to smo zaboravili?

Ford Granada

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.

Papageno

pre 4 godine

Za posao, nabavku, dovoz dece, idealno. Za odmor, pa na odmor se ipak ide avionom. Bar je tako na zapadu, osim gastarbajtera koji idu u svojim konzervama da se pohvale u zavicaju, kao Turci, Jugovici, i ostali slicni.
(Ford Granada, 1. mart 2020 14:54)

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.

posmatrač

pre 4 godine

Za početak, ovo izgleda (i cenovno) odlično, baš ono što je i potrebno za grad. Možda je za nijansu ipak mogao biti veći, brži i sa nešto većom baterijom, ali onda bi verovatno bio i dosta teži, pa i skuplji. Verovatno onda i ne bi mogao da bude u toj “masovnoj” kategoriji malih skutera, ali tu, po meni, dolazimo i do najvećeg problema. Skuteri su ipak dosta manji, otvoreniji, i svojom jasno naglašenom većom nesigurnošću u saobraćaju, u odnosu na ostala vozila, oni na neki način šalju jasnu poruku i ograničavaju “ludovanje” njihovih, često i veoma mladih vozača. E sad, zamislite ako se u saobraćaju (ne kod nas, sigurno) razmili masa ovih “bubica” sa praktično decom za volanom, i novim (lažnim) osećajem da su osim kiše i vetra sada zaštićeni i od još nekih neprijatnih situacija u saobraćaju. Bojim se da ova brzina od 45 km/h neće biti dovoljna da ih zaštiti, pošto je ipak to samo njihova brzina kojom mogu da ulete u problem.

raks

pre 4 godine

Doslo i Kinezima njihovih 5min, mislim na auto industriju. Oni vec imaju dosta proizvodjaca koji prave ove mini dvosede, samo je pitanje plasmana na svetsko trziste. Naravno, mehanika im je problem, al zato motor baterija i softver odlicni. Sto se tice samog auta, definitivno je dobar koncept za grad, ako imas gde da ga punis. Doduse, preformanse su lose, mogli su ga napraviti jacim, sto mora da bude u kategoriji lakih 4ro-tockasa. Smart je napravio dobar autic, ide 80kmh i fura 120km.. kome treba veci auto sad prave plug in hibride-top prica, naravo kosta dosta, al turbo motor od 1000kubika i plug in sa 60 km-puna kapa. A i generalno, ja imam auto 1.9mtj, zena 1.0benzin, i uvek se pitam sto mi je trebao toliko jak auto.

prijatno iznenadžen

pre 4 godine

Znači za 10000e moze se napraviti slicna stvar, sa autonomijom do 100km i brzinom do 80km/h i to bi za grad bila premija u svakom smislu, čak i za Srbiju.

Marko

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.

Dik

pre 4 godine

... jadno izgleda, ružan jedanput, da mi ga poklone vratio bi ga, ne bi mogli ni sa gomilom para da me podmite da ga uzmem, baš ogavno!

stef

pre 4 godine

Meni je ovo super za grad, pogotovu za evropske gradove koje zauzimaju malu povrsinu.
Jedina zamerka je sto su trebali da stave i ekran na sredini, ovo sa telefonom mi je glupo. Da mozes da ukljucis navigaciju, pustis muziku..

jaretina

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Pa ovo nije pravljeno za to.
pročitaj ponovo txt, ovog puta sriči, videćeš da ovo nije automobil.

Toma

pre 4 godine

Ovo i nije namenjeno za nase trziste gde su ljudi iskompleksirani. U Francuskoj, Italiji i Nemackoj ljudi su opusteniji i bas ih briga "sta ce reci svet" kad ih vide u ovom autu. Oni mogu da priuste ovaj auto sa 2-3 plate i da ih koriste kao bicikl.

Vladimir SUSAC

pre 4 godine

LJUDI NE RAZUMIJU KOD NAS, OVO JE AUTO ZA GRAD. KO IMA KUCU SA GARAZOM PA MU DODJE DRUGO AUTO KOJE JAKO MALO TROSI STRUJE.NE TREBA DOZVOLA I SVUGDJE SE MOZE ZAVUCI I PARKIRATI.

Sale...

pre 4 godine

Zašto misliš da ne bi prošao Euro NCAP? Pa Smart ForTwo prve generacije, od pre dvadeset godina, je imao bolje rezultate u kreš testovima nego Punto, Corsa, Fiesta i slični automobili, proizvedeni par godina posle njega i duplo veće mase...

scorpio

pre 4 godine

aman, napravite kotaricu da ide do 80 na sat, a autonomiju po izboru i enterijer najjednostavniji. Bez el. podizaca ,klime i slicnog... da prelazi 50km(meni dovoljno i manje) a da ne kosta mnogo,tj nerealno, kupio bih bez razmisljanja... imam 10km do posla a busom mi treba da izgubim dnevno oko 3 sata ,verovali ili ne... skoro 2 km do autobuske stanice, bus polazi skoro sat vremena pre pocetka radnog vremena a stize za 10ak min do kapije. za kuci jos gore... stizu ljudi pre iz BGa nego ja,a i duze spavaju... krsim veliki auto, guramo se na prakingu i grebemo se kad ko koga, a sa ovakvim auticima bi duplo vise mesta bilo...

mare

pre 4 godine

ovo za lizing uopste nije lose 20 evra mesecno sa ovim autom cete samo do posla da ustedite 20 evra odlaska tako da je ovo sasvim dobra investicija.

Me, myself and I

pre 4 godine

E ovo već počinje da ima smisla. Analizirao sam svoju vožnju i zaključio da od nekih petnaestak hiljada km godišnje, koliko približno prelazim, preko deset pređem u Beogradu u gradskim stani-kreni uslovima. I onda se postavlja pitanje da li meni treba auto poput neke Tesle i slično, koji ima ultimativne performanse, ali i još ultimativnju cenu. Malo veće vozilo od ovog (npr. kao Fiat Panda), koje može da tera jedno 70 km/h, a da košta ispod 10.000€ bi za mene bilo idealno. A za putovanja van grada, uključujući i letovanje, mogu lepo da iznajmim auto sa SUS motorom.

kako da ne

pre 4 godine

Ne prave ga za Srb vec za svoje trziste, gde image neme druge male elektro automobile i zele da oni upadnu u to drustvo. Za Kinu je takodje, Nemacku i ostale vece zemlje gde ima ljudi koji ce koristiti taj ‘sharing’ ali ga i kupovati. U Srb jos ne zna 95% ljudi kako to izgleda kada imas bajseve po gradovima da koristis i ostavis, a ne za auto.

Karakondžula

pre 4 godine

... Balakanac zadojen VWovim dizel programom i merilima vrednosti da je veće uvek i bolje, avakav stil svedenog dizajna, nikada nece razumeti... Golf nikada nije imao šmeka, uvek je bio narodnjačko vozilo, namenjeno arbajterima...

Pera

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Ne zna se ko je u vecoj opasnosti pri sudaru, pesak ili vozac.

Milan

pre 4 godine

Ovo je za car sharing odlican auto. Bice ih na hiljade po vecim gradovima. Inace finaliziramo selidbu u jedan veci Spanski grad i nakon 15 godina planiram da vise nemam svoj auto. Samo bicikla, javni prevoz, mozda car sharing ili renta car bas ako bude neophodno. Vec sam koristio car sharing u Litvaniji i za 10Eur na sat vremena meni nije skupo. Parking ne placas, ostavis ga prakticno bilo gde, gorivo ne placas, nema osiguranja, itd.. Muka mi je od odrzavanja, beskonacnog trazenja parkinga, zedera,(A6 je u pitanju).

Hvala bogu da postoji dosta gradskih sredina gde su auti kompletno prevazidjeni.

Znam da vam sve to zvuci cudno, bice sve to najnormalnije za 20tak godina kad privstni prevoz ode u proslost.

Nebitan lik

pre 4 godine

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).
(Veliki brat, 01. mart 2020 13:55)
I max brzina 60km/h.
Po meni,mnogo bolja varijanta nego ovaj citroen jer je lepsi,veci,veca autonomija,max brzina,bolja oprema.

dragan

pre 4 godine

Bravo za Citroen! Konačno jedan koncept vredan pažnje i realizacije koji ima šansu da, s obzirom na cenu i karakteristike, znatnije doprinese rešenju mnogih problema pre svega gradskog transporta.

rani

pre 4 godine

Citam komentare í shvatam, da je nasem coveku najvažnije da je auto lep! Nema veze sto je on debeo i nema zube, vazno je da mu je auto lep! Stvarno smo za posmatranje!

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

E bas me briga kako izgleda. Jeftiniji a nov auto ne mogu da kupim. Koga interesuje izgled neka kupuje ferari.
(Srbijanac, 01. mart 2020 11:34

@srb
meni je I po izgledu bolji od ferarija.
kakav balvan treba da budes da vozis ferarija po srbiji? tezakkkk. jeste da je ovaj mali citroen upadljiv, ali definitovno bi me bio veci blam da vozim ferarija. kao uspesan sam I crven sam. gledajte me svi. haos.

pratim premijer ligu

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta

big

pre 4 godine

Ovo je vec poprilicno zanimljivo sa cenom. Uz jedan klasican automobil u porodici, mogao bi puno da ustedi. Steta sto se neko od proizvodjaca ne usudi da napravi bar "Jugo" veličinu, ojadjenu materijalima, sa oko 150 km autonomije i oko10-12k e cenom. To bi se već sa cenom spustilo medju narod. No verujem da ni to nećemo čekati dugo.

evfreak

pre 4 godine

Kao po obicaju brdo komentara koji mase celu poentu!!!
Ovaj "auto" se vozi sa 14 godina!!! Jel ljudi shvataju to!? Deca u Francuskoj idu po ulicama sa ovim(I slicnim ako ga ima)! Otuda 45kmh, sto je dovoljno. Navedite mi u Bg ulicu gde moze preko 50kmh???
Pogledajte samo zakon kod nas!? I Svajcarska moze da nam zavidi po restriktivnim zakonima... Drzava apsurd!

Jeftin je jer se svuda stedelo. Francuska genijalnost po kojoj su poznati. Recimo vrata su identicna vozaceva I suvozaceva samo se suprotno otvaraju!? Genijalno... Ima jos dosta takvih resenja.

Ikac Jagodinac

pre 4 godine

U Srbiji hoće da uvedu dozvolu za vožnju trotineta, a ovo čudo se vozi bez dozvole. Izgleda da Francuzi nisu "napredni" kao mi.

Miloš

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

Očigledno nije za tebe ovaj autić. Niti si ciljna grupa prodavcu i proizvođaaču....

Swedenonline

pre 4 godine

realno nek svi voze bajseve i električne automobile i hibride po gradu a po auto putevima i magistralama nek voze na bilo sta
(pratim premijer ligu, 01. mart 2020 10:39)

Za civilizaciju skroz ok, za Srbiju, pa, kad budu svi klizili bezšumno po gradovima kolizije sa pešacima će biti 2 po minuti. Spremaj se za biznis veka, gradi deponiju gipsa, trebaće ga u nenormalnim količinama. :D

Mare

pre 4 godine

Ovaj auto bi mi završio sve poslove po gradu - mogu da odem na posao, da pokupim dete iz škole, da ga odvezem na trening, da odem u nabavku, da imam izgovor što ne možemo porodično u posetu tazbini...
Šteta što bih morao da imam još jedan normalan auto za ta dva prokleta odlaska na more i na planinu.

A u Deutschlandu 30 centi

pre 4 godine

@racionalno

Da li stvarno mislite da cete, kada bude malo vise elektroatomobila, da ga punite za 2 dinara kWh ? Zbog njih cemo i TA peci da bacimo na otpad, zapamtite to ! Lovatori ce da se vozikaju, gubitnici tranzicije ce da se smrzavaju.

Veliki brat

pre 4 godine

Kinezi napravili jeftiniji, oko 5300$, dakle manje od 5000€, a bar liči na auto (sličniji Smart for Two nego ova kockica), a može da pređe 155km sa punom baterijom.

A što se tiče odnosa cene, kapaciteta baterije i snage motora, evo u Srbiji su dostupna 2 modela kineske kompanije ZhiDou, oba sa 2 sedišta. Modl D2 ima motor snage 30kW, bateriju 18kWh i može da pređe 260km, dok D2S ima bateriju od 27kWh i autonomiju od 400km. Ovaj slabiji košta kod nas oko 19.000€.
Dakle, za cenu tog kineza imate da birate i birate nov auto na benzin, ili da kupite nešto "normalno" od 10-12k evra i da ostatkom finansirate sve troškove (gorivo, registracija, servisi) u sledećih 10 ili više godina, dok cena električnih modela ne padne na neki normalan nivo.

Ova Citroen je OK za francuze, ga na kredit od nekoliko godina i praktično ne osete, jer bi im tinejdžer trošio više na gorivo i održavanje za neki skuter koji može da vozi sa 14 godina, a ovo ipak može da se vozi i po kiši.
Za lizing nisam siguran koliko je dobar, jer morate da iskeširate 2700€ unapred, i posle 2 godine auto nije vaš. Jedino ako toliko košta baterija i traje 2 godine uz normalno korišćenje, pa se kupovina za 6000€ svodi na isto ako posle 2 godine baterija mora da se zameni.

Ford Granada

pre 4 godine

Jel ti mislis da bi zaista zapadnjaci isli avionom na more da im je na 700-800 km autoputem? Jel ide Nemac na Alpe avionom ako po Alpima zeli malo nesto naokolo da vidi? (Goran, 1. mart 2020 16:36)

Nemac na Alpe ide na izlet, eventualno mini-urlaub za vikend, a ne na odmor. A za to je dovoljan i ICE voz. Ako nije bas toliko bogat, nedeljom imas voznu kartu u Nemackoj za 20 Evra ceo dan da se vozis, pa i na Alpe, doduse u drugoj klasi, koju mi mozemo samo da sanjamo.

dejan

pre 4 godine

Meni jako ružan ali isto tako veoma zanimljiv i lep! Ovo je za grad vrh! Pogotovo za vojvodinu gde je sve ravno! Ograničena brzina na 45km nema divljanja po gradu i autonomija od 70km sasvim dovoljna za dnevne potrebe! Male dimenzije parkiras ga gde hoćeš i nikome ne smetas! Cena veoma prihvatljiva da ovaj auto za grad bude prvi izbor a klasični automobil garaziran do trenutka kada treba krenuti na neki put ili veću nabavku?

Idealno

pre 4 godine

Ja bi ovo odmah pazario. Veliki auto u gradu mi samo predstavlja problem. Auto od 200ks vozim uglavnom 50km/h. Čemu to? Neka je ružan briga me, ovaj mališa je odgovor na sve moje potrebe u gradu. Jedino mi nije jasno kako bi mogao da se vozi bez dozvole? Pretpostavljam da je obavezno da imaš bar PSP?

autosovinista

pre 4 godine

99% beogradjana bi 99% vremena "završavalo posao" sa ovim, ali neeee vama treba auto za pokazati se!! Samo pogledajte koliko njih se sami voze u autu na posao i nazad!!

AfricA

pre 4 godine

Ako bude cena kao sto kaze, kupujem. Odnosno na lease. Hteo sam I twizzija, ali je neupotrebljiv osim leti. Za posao 18km u jednom pravcu, idealno.

Kin

pre 4 godine

Proizvođači automobila su se uplašili jer je trenutno revolucija u svetu u formiranju bici staza i traka za javni gradski prevoz. Traže sve moguće načine kako da im profit ne opada - od reklama protiv biciklista do ovako malih automobila.

Veliki brat

pre 4 godine

Samo da dodam, pored pomenuta dva modela ZhiDou, u Srbiji su dostupni modeli kineske marke Linzda, cena je 7.900€, a sa klimom i multimedijom 8.390€, registracija je 5600 dinara, a mogu se kupiti i na kredit bez učešća (3 godine - 251€ mesečno, 5 godina - 157€ mesečno, 7 godina - 116€ mesečno) ili sa učešćem od 30%, pa je onda rata na 7 godina oko 81€ mesečno.

A baterija je navodno 60V/120Ah, a potrošnja 8.1kW/100km, pa kao može da se pređe i do 120km sa jednim punjenjem u zavisnosti od stila vožnje.

Ako ništa drugo, ovaj auto po ceni malo većoj od tog Citroena ima poprilično opreme (npr. kameru za vožnju unazad, sigurnosne pojaseve, LED dnevno svetlo, multimediju sa GPS-om, itd.).

Ana

pre 4 godine

(Milan, 1. mart 2020 13:52)

Nije uopste cudno, i ja sam boravila duze vreme u Spaniji, javni prevoz funkcionise perfektno, automobil je samo teret

rani

pre 4 godine

Глупост. Како да тиме покупим млађе дете из јаслица на Дорћолу, па са њиме одем по старије у школу (на Видиковцу) и заједно одвеземо старију на фолклор на Петловом брду?
(Pantagruel, 01. mart 2020 15:39)

A zivis u Mirijevu? Nije auto glupost, vec ovo sto si napisao!

Ford Granada

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice.
(Papageno, 1. mart 2020 15:47)

Covece, pa valjda je jasno da sam ides po jedno dete, i da sam ides u nabavku. Vozilo ima dva registrovana mesta, kakva cetkica za zube, neces valjda svoje dete ilegalno da vozis iza sedista?!? Dakle, da skocis po dete, da skocis u nabavku, super vozilo.

Ursa Minor

pre 4 godine

Pa kako srpska kožna jaša da se vozi ovime?
(Alfamužjaštvo tipa neizrazito, 1. mart 2020 22:20)

Da. Još da je dizel, pa možda i uzme u obzir.

Swedenonline

pre 4 godine

Što staviše maksimalnu brzinu na 45, 55-60 bi bilo idealno. Ružnjikav, ali mislim da može da se zavoli.
(nehumani tip, 01. mart 2020 11:55)

Jer je ciljna grupa unutar EU da bi mogao da se vozi bez vozačke dozvole. Sta je problem razumeti napisano? :/

yuslaven

pre 4 godine

i kako ovo moze da prodje NCAAP crash test?? obican sporet...
(bata, 01. mart 2020 12:35)

Bato, ovo i nije auto u pravom smislu reči. I u tekstu kažu da se vodi kao skuter koji mogu da voze i klinci od 14 godina.

racionalno

pre 4 godine

Ja bih pre kupio fiat pandu na metan, ona ne moze da potrosi vise od 350 dinara na 100km (Brada, 1. mart 2020 19:21)

A ovo vozilo, ako ga puniš noću, u zelenoj zoni, troši 12 dinara na 100km.
Prosečna brzina u gradu će mu, zbog boljeg ubrzanja el. motora biti veća nego benzincu od 2000 kubika. A prosečna brzina je, u gradu, mnogo važnija od maksimalne. Automobil koji može da razvije 250km/h u gradu ima prosečnu brzinu 30-40 km/h, zavisno od gužve. I potroši 10 litara benzina što je u novcu 100 puta više nego što troši ovaj mališan.

revolution

pre 4 godine

a sta ako zabrane ulaz u grad vozilima koja trose fosilna goriva i naprave parkinge na periferiji gde mozete rentirati ovakav auto, a sta ako postoji i varijanta sa cetri sedista......deluje da moze da funkcionise u sistemu rente po gradu.....vozis od parkinga na periferiji do odredista i nazad...ili ga u slucaju duzeg ostajanja u gradu pokupi sluzba zaduzena za to....jedino je na gubitku parking servis....tako da to necete da gledate u srbiji.

misa

pre 4 godine

Sto se tice funkcionalnosti odlican, dizajn uzas.Zamislite kad bi nasadrzava nagovorila Fiat da napravi autic poput ovog nalik na Ficu sa elektro motorom i da se proizvodi u Srbiji kad vec lezimo na rudama litijuma. Benefiti, gradovi bi nam bili manje zagadjeni, smanjile bi se guzve a Srbija bi se pravo niodkuda visoko pozicionirala na listi tehnoloskih nacija. Ne bi bilo medijske kuce na svetu koja ne bi pisala o nama. Privukli bi smo masu hi-tech start-up ova, i veliki broj tehnoloskih firmi. Prosto ne vidim nijedan jedini razlog da ne ostvarimo ovako nesto. Ako se neko ne slaze slobodno neka kaze.
(Marko, 01. mart 2020 14:04)
pa bas tesko da bi smo se u tom slucaju visoko pozicionirali na listi tehnoloskih nacija. Opet bi Fiat samo sklapao vozila ovde(bez projektantskog biroa u Srbiji), a rezerve litijuma nisu nikakva garancija da ce neko postati visoko tehnoloska nacija, Čile je godina medju vodecim zemljama sto se tice vadjenja litijuma, plus njihova nalazista su mnogo laksa za eksploataciju nego ova nasa potencijalna, pa nisu nikakva tehnoloski napredna nacija i nemaju nikakve hi tech startapove jer oni i ne moraju da se nalaze u zemlji gde se vadi ruda. Ali mi smo siromasna zemlja svaki veliki posao bi nam znacio bez obzira sto nas ne bi svstao u grupu tehnoloski razvijenih zemalja

Gradimir

pre 4 godine

Ovo je namenjeno samo jednom malom segmentu tržišta i za taj segment je super. Meni bi više legao za grad malo jači, brži i možda sa 4 mesta. Samo, takav bi bio i dosta skuplji. Kome ne smeta polovan, neka pogleda Reno Zoe od 2016 naovamo, sa baterijom od 40 kWh. Cene su im od 12-13.000, imaju mesta za četvoro, domet leti preko 250, zimi oko 200 km. Najveća mana mu je što se puni samo naizmeničnom strujom, pa ako se putuje dalje od dometa vozila punjenje je malo problematično. Kome vozilo treba za grad i kraće izlete i može da puni kući - vrlo upotrebljivo. Za par godina će pad cena baterija i konkurencija dovesti do mnogo boljeg izbora.

misa

pre 4 godine

Za dovoz dece, malo teže. Osim za dovoz neke baš minijaturne dece, reda veličine četkice za zube. Od tereta, ne verujem da ovo pored vozača i suvozača može da preveze više od ženske torbice, pa i to samo ako dama ne voli mnogo velike torbice. Zimske jakne su zabranjene.

Ali kao car sharing za po gradu, možda i nije tako loša ideja.
(Papageno, 01. mart 2020 15:47)
ovo nije automobil nego se registruje kao cetvorocikl, ovakva vozila postoje vec godinama(doduse sa SUS motorima) i najpopularnija su u Italiji i pogotovu Francuskoj gde mogu da ih voze vec tinejdzeri od 14godina sa istim vozackim dozvolama kao za skutere do 50ccm zato su ovako malih dimenzija, imaju slabe motore i ograniceni su na 45km/h, naravno da mogu da ih koriste i starije osobe ako hoce nesto da obave po gradu ali nije im namena da zamene "normalne" automobile